[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.614 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-10 20:14
Ngangatar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:22:
[...]

Zo zou het wel moeten wezen in 100% van de gevallen :). Hopelijk fixen ze dat snel.
Bij mij leek het soms wel eens alsof ik geen loss kreeg bij een DC, maar soms laat de UI niet goed de kruisjes zien (of met vertraging). Maar reken er maar op dat ze als loss tellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:59
Net ook wel een leuk potje, Veel card trading tegen deze priest. Uiteindelijk pakte ik em door 37 dmg te doen in 1 turn, precies genoeg :) anders was ik eraan geweest

https://dl.dropboxusercon...hot_1.7.2014.21.32.39.png

Dat plaatje mag wel geresized/gethumbnailed worden. En nee, dat doe je niet door [ img=800,500] te gebruiken

[ Voor 19% gewijzigd door Gropah op 07-01-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Als iemand zin heeft om mijn arena games en drafts te bekijken kan ik je een pm sturen met wat videos.
Sta altijd open voor tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
psvunited schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:08:
Als iemand zin heeft om mijn arena games en drafts te bekijken kan ik je een pm sturen met wat videos.
Sta altijd open voor tips.
Ik wil wel even kijken. Heb alleen geen idee of ik waardevolle feedback kan geven aangezien ik niet weet op wat voor niveau je zit. Misschien steek ik er zelf nog wat van op als dat het geval is ^^

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Voor de mensen die maar niet voorbij de 2/3 of 3/3 komen in de Arena; geduld, de rng komt eraan!

Na m'n eerste 6 a 7 arena runs waarin ik niet veel verder kwam dan 2/3 of 3/3 sta ik nu eindelijk op 8/2. De finale bewaar ik voor morgen.

Ik heb een deck dat ik helemaal niet zó goed vind... vond, maar een Shaman met een berg 2's, flametongue en wat bloodlust maakt kennelijk toch een fijne gehaktmolen :Y)

Dank aan murphsy voor de minions > spells tip. Een Arena deck zonder end game hoeft trouwens helemaal geen probleem te zijn, merk ik. Bij de vorige runs begon ik vanaf een kaart of 20 toch ook te kiezen voor een mooie mana-curve. Deze keer ben ik door gegaan met het kiezen van goede kaarten (wat vast minder goed werkt als je alleen maar end game kaarten krijgt, maar goed).

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:01

murphsy

Product Monkey

Tektoon schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:55:

Dank aan murphsy voor de minions > spells tip. Een Arena deck zonder end game hoeft trouwens helemaal geen probleem te zijn, merk ik. Bij de vorige runs begon ik vanaf een kaart of 20 toch ook te kiezen voor een mooie mana-curve. Deze keer ben ik door gegaan met het kiezen van goede kaarten (wat vast minder goed werkt als je alleen maar end game kaarten krijgt, maar goed).
Dankjewel Tektoon. Blij dat je wat aan mijn posts had! Een rush shaman kan met goede early drops soms winnen voordat 7 mana voor een Flamestrike uberhaubt behaald wordt. Hoe meer early drops je hebt, des te leuker wordt het draften van een knife juggler :9

Weinig tijd in verband met werk. Psvunited, jouw feedback komt over 2 daagjes. Sorry!

Na de reset ga ik me richten op ranked. (Tenzij er ranked arena komt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

murphsy schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:50:
[...]

Dankjewel Tektoon. Blij dat je wat aan mijn posts had! Een rush shaman kan met goede early drops soms winnen voordat 7 mana voor een Flamestrike uberhaubt behaald wordt. Hoe meer early drops je hebt, des te leuker wordt het draften van een knife juggler :9

Weinig tijd in verband met werk. Psvunited, jouw feedback komt over 2 daagjes. Sorry!

Na de reset ga ik me richten op ranked. (Tenzij er ranked arena komt...)
Ik begin me juist te vervelen nu in de Constructed Rank door alle cookie cutters. Vreselijk saai om alleen maar decks tegen te komen welke ergens op het net te vinden zijn.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Daarom is Arena veel leuker. Meer variatie, altijd anders.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

DarthDavy schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:28:
Maar ff een druid arena run gestart, moet 5 x winnen met druid voor quest en dan kan die als laatste class ook naar lvl 30 eindelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

Gister maar een keer wat pakjes gekocht, aangezien ik amper kaarten heb nog. 2 Pakjes en gelijk 2 rares, 1 epic en 1 legendary (King Mukla) geinig om te zien zeg. Weer 2 ranked potjes gespeeld, 1 gewonnen 1 verloren. Ach, het is ervaring

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Denko schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:42:
Gister maar een keer wat pakjes gekocht, aangezien ik amper kaarten heb nog. 2 Pakjes en gelijk 2 rares, 1 epic en 1 legendary (King Mukla) geinig om te zien zeg. Weer 2 ranked potjes gespeeld, 1 gewonnen 1 verloren. Ach, het is ervaring
King Mukla heb ik ook en die is zeker niet verkeerd :)
Niet de beste legendary, maar wel eentje waar ik me eerst op verkeken had, net als met Venture Company Mercenary. Die 2 banana's lijken erg vervelend om weg te geven, maar Mukla kun je met de coin al op turn 2 kwijt (met innervate - Gain 2 mana this turn- als druid al op turn 1 :P ) en dan hebben ze nog niks liggen om de bananen op de gebruiken.

Iedere drop die ze doen kun je killen, en als ze die bananen gebruiken doen ze nog maar 1 for 1, en zijn ze 2 extra mana kwijt om die spells te gebruiken. 5/5 is early game erg sterk, omdat er weinig removal is die zo sterk is in de eerste paar turns. Hij past dus ook goed in rush decks, maar je moet hem alleen niet spelen als er al iets met 3 power bij je tegenstander op de board ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

DarthDavy schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:28:
6-3, 140 gold terug en nu alle Hero's op minimaal level 30 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Nu lopen spelers al weg uit unranked play ook, gewoon om questjes te grinden. Zielige personen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:48:
Nu lopen spelers al weg uit unranked play ook, gewoon om questjes te grinden. Zielige personen...
doe ik ook, vind er niks onzielig aan, zit geen penalty als je eerder weggaat en sommige Qs zijn redelijk irri te halen en duren lang (bijv 40minions onder 2 mana). Als ik lock deck ervoor maak en het gaat aardig maar op turn 5-6 boardwhipe en ik heb niks meer ....concede, hij de win en ik ga weer verder

c'est simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:25

Freelance

(..)

Van het weekend met eenvoud met een rush rogue deck naar rank 12 gebracht. Maandag met exact hetzelfde deck teruggevallen naar rank 15. Wat kaarten geswitched tussendoor maar met vooral tegen warlocks en druids heb ik het nogal moeilijk.

Gisteravond voor de verandering met een midrange mage deck ranked gespeeld, nu weer terug op 13, 1 ster van rank 12 af.

Met welke decks spelen jullie ranked? Al krijg ik het idee dat er vooral veel arena spelers zitten hier :)

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:13:
[...]

doe ik ook, vind er niks onzielig aan, zit geen penalty als je eerder weggaat en sommige Qs zijn redelijk irri te halen en duren lang (bijv 40minions onder 2 mana). Als ik lock deck ervoor maak en het gaat aardig maar op turn 5-6 boardwhipe en ik heb niks meer ....concede, hij de win en ik ga weer verder

c'est simple
Met conceden heb ik geen problemen mee. Integendeel, iedereen wil zo snel mogelijk zijn questjes grinden.

Waar ik wel problemen mee heb, is weglopen zodat je een half uur kan blijven zitten tot je de win krijgt. Je bent een serieus asociaal en zielig persoon als je zoiets doet in Arena of Ranked. Maar als je je al verlaagt tot zo'n praktijken in casual play waar iedereen gewoon zo snel mogelijk zijn questjes wil doen, dan mag je van mij een steen rond je nek hangen en ergens een kanaal inspringen. Niemand zal je missen en je doet de wereld er nog een plezier mee ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Freelance schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:23:
Van het weekend met eenvoud met een rush rogue deck naar rank 12 gebracht. Maandag met exact hetzelfde deck teruggevallen naar rank 15. Wat kaarten geswitched tussendoor maar met vooral tegen warlocks en druids heb ik het nogal moeilijk.

Gisteravond voor de verandering met een midrange mage deck ranked gespeeld, nu weer terug op 13, 1 ster van rank 12 af.

Met welke decks spelen jullie ranked? Al krijg ik het idee dat er vooral veel arena spelers zitten hier :)
Gewoon met warlock grinden, vanaf rank 5 speel ik met verschillende decks, zoals druid, warrior en mage.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:36

Ik zit met een rogue deck op rank 10. Ik mis alleen de legendairy's (of skill) om veel hoger te komen.
Ik heb er op het moment 4, maar die zijn niet heel nuttig in dit deck. (alexstraza, jaraxxes, gelbin en harrison jones)

Hiervoor speelde ik vooral mijn warlock (vanwege jaraxxes). Maar ik heb geen enkele murloc die niet common is, dus erg ver kwam ik daar niet mee.

[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 08-01-2014 14:36 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
Freelance schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:23:Met welke decks spelen jullie ranked? Al krijg ik het idee dat er vooral veel arena spelers zitten hier :)
Ikzelf alleen maar Pally (zie eerdere post). Slow deck, early game gefocussed op card draw / SoJ / Knife Juggler. Daarna controleren met pally spells en afmaken met wat big hits (Tirion, Raganaros, Lava Giant, etc). Nu Rank 5 (al speel ik sinds de beoogde reset geen ranked meer).

Door de problemen tegen Murloc rushes wat meer early game in geplaatst, eigenlijk tegen m'n zin in :p. Enige echte moeite blijven rushes en natuurlijk 100% spell mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:27

Mauz1978

Console War Veteran

Tot rank 12 moet je met ieder deck wel zo kunnen komen (ik kwam er met Hunter), vanaf daar moet je toch elk deck wel tweaken en schaven. Ik ben vanaf 12 met rogue verder gegaan tot 8/7 zonder legendaries, en daarna met Ragnaros en Sylvannas, op een game of 2 na zijn dat niet echte gamewinners geweest, maar rond rank 5-6-4 begin je echt de waarde ervan in te zien. Maar ook zonder legendaries moet het met slim spel kunnen. Tirian Fording counteren met Tinkmaster Overspark is geweldig, maar op zich is een Silence Owl effectief genoeg... De kaart hebben, en weten wat je kan verwachten (én het geduld daarop te wachten!) is meer de sleutel tot de overwinning dan alleen de legendaries in je deck proppen.

PS: Fight Night episode 2 is online :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 08-01-2014 17:08 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Een tijdje terug was er discussie over het krijgen van nieuwe quests.

Het volgende viel mij op:ik heb op dag 3 ingelogd en krijg 3 quests. Vervolgens lukte het mij niet om die dag 1 van de quests te completen.

Op dag 4 logde ik weer in en had nog steeds dezelfde 3 quests. Ik ben toen gaan spelen en toen ik 1 van de 3 quests had afgerond, kwam er een nieuwe quest bij.

Je kan dus 4 quests completen op 1 dag. Is misschien een handige tip voor de mensen die niet zoveel spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door prutser387 op 09-01-2014 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Mauz1978 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:58:
[...]

Tot rank 12 moet je met ieder deck wel zo kunnen komen (ik kwam er met Hunter), vanaf daar moet je toch elk deck wel tweaken en schaven. Ik ben vanaf 12 met rogue verder gegaan tot 8/7 zonder legendaries, en daarna met Ragnaros en Sylvannas, op een game of 2 na zijn dat niet echte gamewinners geweest, maar rond rank 5-6-4 begin je echt de waarde ervan in te zien. Maar ook zonder legendaries moet het met slim spel kunnen. Tirian Fording counteren met Tinkmaster Overspark is geweldig, maar op zich is een Silence Owl effectief genoeg... De kaart hebben, en weten wat je kan verwachten (én het geduld daarop te wachten!) is meer de sleutel tot de overwinning dan alleen de legendaries in je deck proppen.

PS: Fight Night episode 2 is online :)
Klopt helemaal, ik was ook al rank 12 met m'n rogue deck. Zolang je winrate hoger ligt dan 50% komt je door kwantiteit hoger totdat je deck maar waarschijnlijker je skills niet afdoende genoeg zijn. Sylvanas heb ik er momenteel inzitten, maar de matches waar ik die effectief ingezet heb zijn op 1 hand te tellen denk ik.

Morgen worden de ladders gereset

[ Voor 0% gewijzigd door Freelance op 09-01-2014 11:24 . Reden: dag gefixed in ladder reset ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Eigenlijk morgenochtend vroeg.

donderdag 5:00 PM PST = vrijdagochtend om 02:00 nederlandse tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-10 13:57
Hmm Open Beta zal dan nog wel even op zich laten wachten lijkt me?

Ik ben wat gold aan het sparen met het idee dat de arena's straks een stuk makkelijker worden :D .
Wellicht dit weekend al uitgeven als de echte pro's misschien wat meer ranked aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 25-09 04:09
neilpad schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:45:
Hmm Open Beta zal dan nog wel even op zich laten wachten lijkt me?

Ik ben wat gold aan het sparen met het idee dat de arena's straks een stuk makkelijker worden :D .
Wellicht dit weekend al uitgeven als de echte pro's misschien wat meer ranked aan het spelen zijn.
Als je aan het sparen bent geslagen op hoeveel gold zit je momenteel dan?
Vanaf een 3k zou ik er toch beginnen voor gaan ook al twijfel je nog.
3k is 20 arena runs
als je die allemaal 0/3 eindigt krijg je gemiddeld nog steeds 40 gold.
Dat is 800 en alweer 5 entries.

Ervaring in arena is het belangrijkste volgen mij.
Wat je kan doen eventueel is 3 classes trainen in ranked/casual zodat je 33% zekerheid hebt dat je een van je getrainde classes kan spelen in Arena.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
De nieuwe ESGN episode 3 is er: YouTube: [Hearthstone] ESGN Fight Night Episode #3 - Kripparrian Vs. Artosis \[1/8/2014]

Echt veruit de leukste matches tot nu toe :). Met plezier gekeken :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
sleepwalkerbe schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:35:
[...]

Als je aan het sparen bent geslagen op hoeveel gold zit je momenteel dan?
Vanaf een 3k zou ik er toch beginnen voor gaan ook al twijfel je nog.
3k is 20 arena runs
als je die allemaal 0/3 eindigt krijg je gemiddeld nog steeds 40 gold.
Dat is 800 en alweer 5 entries.

Ervaring in arena is het belangrijkste volgen mij.
Wat je kan doen eventueel is 3 classes trainen in ranked/casual zodat je 33% zekerheid hebt dat je een van je getrainde classes kan spelen in Arena.
3k :D, doe er maar een nulletje vanaf. Speel nog geen twee weken ofzo. Wel veel streams gekeken en veel gelezen. Denk wel dat ik Rogue, Druid en Mage kan spelen sws in Arena en wellicht nog Paladin en Warrior.

Eerste paar runs waren in de 0-3 range. Laatste twee keer ging het wel iets beter. Een keer 7-3 en een keer 4-3 met een slecht deck. Denk dat ik er dit weekend maar weer voor ga. 5/6 runs zou er wel in moeten zitten tegen die tijd.

[ Voor 36% gewijzigd door Nielzsche op 09-01-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Uhmmie schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:44:
De nieuwe ESGN episode 3 is er: YouTube: [Hearthstone] ESGN Fight Night Episode #3 - Kripparrian Vs. Artosis \[1/8/2014]

Die tweede game was echt omg! Vind het wel hilarisch hoe kripp het allemaal niet aan zijn hart laat komen dat hij plots beroemd is op internet. Couldnt care less :)
neilpad schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:44:
[...]

3k :D, doe er maar een nulletje vanaf. Speel nog geen twee weken ofzo. Wel veel streams gekeken en veel gelezen. Denk wel dat ik Rogue, Druid en Mage kan spelen sws in Arena en wellicht nog Paladin en Warrior.

Eerste paar runs waren in de 0-3 range. Laatste twee keer ging het wel iets beter. Een keer 7-3 en een keer 4-3 met een slecht deck. Denk dat ik er dit weekend maar weer voor ga. 5/6 runs zou er wel in moeten zitten tegen die tijd.
Versla dan ook snel ff alle expert AI tegenstanders dat is 100 gratis gold :)

Ook 100 games winnen en je hebt 300 gold ofzo dacht ik
Speel ook nog niet zo heel lang maar zit gemiddeld op 800 a 1k gold zonder echt te gaan sparen :)
Vandaar mijn assumptie dat je mits sparen hoger zou zitten

[ Voor 23% gewijzigd door sleepwalkerbe op 09-01-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
sleepwalkerbe schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:52:
[...]

Die tweede game was echt omg! Vind het wel hilarisch hoe kripp het allemaal niet aan zijn hart laat komen dat hij plots beroemd is op internet. Couldnt care less :)

[...]

Versla dan ook snel ff alle expert AI tegenstanders dat is 100 gratis gold :)

Ook 100 games winnen en je hebt 300 gold ofzo dacht ik
Speel ook nog niet zo heel lang maar zit gemiddeld op 800 a 1k gold zonder echt te gaan sparen :)
Vandaar mijn assumptie dat je mits sparen hoger zou zitten
Die achievements heb ik op het begin ook gehaald ja. Helaas toen opgemaakt aan pakjes. Had beter runs kunnen doen achteraf maar goed.

Zat net nog even een stream te kijken op Twitch. Gewoon een gast die zijn Mage deck retired na een matige draft en vervolgens ook zijn Priest retired na een 0-2 :') .

Wat is volgens jullie gemiddeld genomen het deck wat het minst afhankelijk is van een goede draft? Uiteraard is het voor allemaal belangrijk maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04
Ik zit sinds eergisteren in Legend rank. Was van plan om streaming weer eens op te pakken. Ik speel ook veel Arena, voor de liefhebber:

http://www.twitch.tv/proxnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
PROximity schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:31:
Ik zit sinds eergisteren in Legend rank. Was van plan om streaming weer eens op te pakken. Ik speel ook veel Arena, voor de liefhebber:

Grats ;) Ik heb de grind vorige week opgegeven en merendeel omdat Blizzard de rank zal resetten. Ken ik jou niet van Diablo 3 en je speelde toen wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen

En morgen ben je weer rank 25 :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Inderdaad ook zitten kijken, was erg goed

Bookmarked ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Mektheb op 09-01-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je tegenstander een wild pyro in, doet ie eerst cleave, en daarna doet ie charge op zijn pyro, waardoor die dood gaat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
neilpad schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:19:
[...]
Zat net nog even een stream te kijken op Twitch. Gewoon een gast die zijn Mage deck retired na een matige draft en vervolgens ook zijn Priest retired na een 0-2 :') .
Is ook niet zo gek hoor. Als hij als een natte krant speelt met een flut deck, raakt hij kijkers kwijt. Retiren voor hem is goedkoper dan doorspelen met blubber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:13:
Zet je tegenstander een wild pyro in, doet ie eerst cleave, en daarna doet ie charge op zijn pyro, waardoor die dood gaat xD
Mistakes were made.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:13:
Dat is wat je noemt een 'explosive charge' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Edit: disregard, brain fart

[ Voor 22% gewijzigd door Undeclinable op 09-01-2014 16:45 ]

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
ik denk dat je de taunt vergeet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Haha, ik weet niet wat ik dacht....maar erg leuk om te zien die match! Toch een hoop van geleerd weer na een weekje actief te zijn in hearthstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

Following!

Die ESGN Fight Night is leuk en fijn dat er al zo'n aandacht aan Hearthstone wordt gegeven. Alleen jammer van die twee grietjes die erbij lopen tijdens de show. Hoe kan je zo serieus genomen worden? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Grats man! Ik wou dat de wipe iets later was, dan had ik wellicht tijd om een gooi ernaar te doen, met de grote kans op zelfoverschatting nu haha. Ach ja, morgen van scratch maar weer beginnen en kijken hoeveel potjes het kost om te komen waar ik nu ben ;). Maar ik ga je stream zeker in de gaten houden. Vind trump en kripp kijken leuk, maar amerikaanse ranking en arena is toch wat makkelijker dan de wat competatievere europese (de algemene mening op team liquid forum)...

[ Voor 16% gewijzigd door Mauz1978 op 09-01-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

................. Altijd fijn als je weer eens denkt te spelen, en gelijk weer 2x verliest door bugs die al maanden bekend zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:22:
................. Altijd fijn als je weer eens denkt te spelen, en gelijk weer 2x verliest door bugs die al maanden bekend zijn...
Gelukkig geen last van! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Mauz1978 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:21:
[...]

maar amerikaanse ranking en arena is toch wat makkelijker dan de wat competatievere europese (de algemene mening op team liquid forum)...
Inderdaad... ik kijk heel veel naar Trump zijn kanaal, maar iedere keer als hij 9+ wins gaat speelt hij toch minstens 4 keer tegen iemand waarvan ik denk of hij uberhaupt weet welk spelletje hij aan het spelen is. :P

Ik ervaar dat gevoel veel minder in onze Arena. Daar lopen vele minder "n00bs" in rond heb ik zo het idee.

Kan ook totaal verkeerd zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-10 17:06

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:22:
Klopt, regelmatig schuivende minions en kaarten die op elkaar liggen waardoor je de onderste pas kan spelen als je die erboven weggespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Die kaarten die op elkaar liggen is niet een heel groot probleem imo.
Als je snel bent met je muis kan je de andere kaart pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
ormagon schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:36:
[...]

Klopt, regelmatig schuivende minions en kaarten die op elkaar liggen waardoor je de onderste pas kan spelen als je die erboven weggespeeld hebt.
Mocht op je op zo'n moment een kaart met een battlecry in je hand hebben moet je die plaatsen en dan weer cancellen. Als het goed is werkt het dan weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Idd ik had het net in mijn arena run ook weer 2x.. De lege plek selecteren (zoals hier gesugereerd wordt) werkte voor mij niet.. Het was gewoon onmogelijk om de andere kaart te pakken te krijgen.. 1 van de 2 games niet erg veel last van de bug gehad.. De andere game helaas wel (100% zeker door die bug verloren)..

Daarnaast heb ik sinds kort regelmatig dat als ik de game uit tab (en weer terug) dat de teksten soms helemaal niet meer leesbaar zijn. Iemand anders hier ook last van?

Daarnaast heb ik in eens veel meer moeite om casual games te winnen.. Het ligt misschien aan mij, maar het valt me gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Uhmmie schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:40:
IDaarnaast heb ik in eens veel meer moeite om casual games te winnen.. Het ligt misschien aan mij, maar het valt me gewoon op.
Nope, het is mij ook opgevallen.

Ik win gewoon minder overal... Ok, ranked kan normaal zijn omdat je altijd hoger gaat en ik nog altijd niet de legendaries heb die de decks die ik speel nodig hebben, maar toch...

Het is algemeen. Ook in Arena ben ik ondertussen al tevreden met 5+ wins, terwijl een week of twee geleden als ik niet 7+ wins ging het als een slechte run beschouwde.

Het niveau is volgens mij enorm gestegen de laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

Uhmmie schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:40:

Daarnaast heb ik sinds kort regelmatig dat als ik de game uit tab (en weer terug) dat de teksten soms helemaal niet meer leesbaar zijn. Iemand anders hier ook last van?

Daarnaast heb ik in eens veel meer moeite om casual games te winnen.. Het ligt misschien aan mij, maar het valt me gewoon op.
Dat probleem had ik idd ook. met dat tabben.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xNTd2Ue.jpg
:7

[ Voor 21% gewijzigd door psvunited op 09-01-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
God, doen ze het weer. Ik win net mn arena game, gaat het beeld op grijs voor de uitslag op het scherm komt. Krijg ik daarna de error dat de HS servers down zijn. Het was 1:45u en de downtime zou 2 uur starten... Waarom geef je een tijd af als je je er niet aan gaat houden? Dat is waarschijnlijk weer een win die als loss geteld wordt, heb het al eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
En deeltje 4 is er ook alweer: YouTube: Fight Night Hearthstone - StrifeCro vs Nyhx - S01E04

Veel plezier :D

[edit] Match 2 was echt gaaf om te zien :). Weer genoten van de series :)

[ Voor 18% gewijzigd door Uhmmie op 10-01-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:13

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben toch wat meer Heartstone gaan doen. Inmiddels alle klasses geleverd naar 10+ Laatste klasse was Warlock die ik nog moest levelen naar 10 om alle basic kaarten vrij te spelen. 4 wins en de laatste geconceit omdat ik weinig tijd nog over had (moest ergens heen) en een victory te lang op zich liet wachten. Was sowieso voldoende om de 10 aan te tikken en dat was eigenlijk de enige reden waarom ik Warlock speelde op dat moment.

later nog even Wizard gespeeld voor mijn plezier in unranked en een potje of vier gewonnen zonder een keer te verliezen. Ik merk toch dat mijn 18 jaar aan Magic the Gathering ervaring zich laat kennen tijdens het spelen. Ik weet redelijk goed welke kaarten ik moet achter houden en hoe ik combo's kan maken van verschillende kaarten.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Welcome to Test Season 2 of Hearthstone’s Ranked Play mode! At the beginning of each Ranked Play season, all players will have their ranks reset to Rank 25. Test Season 2 will last until the end of the month, which should allow you ample time to work your way up the ladder to become a Hearthstone Legend! Your continued testing efforts help us make all of our games modes a better experience for all Hearthstone players, and your feedback is greatly appreciated.

During our Test Seasons, Ranked Play rewards will not be available.

Please continue to offer your feedback on our Ranked Play mode on our forums here. If you discover any bugs during your duels, our Bug Report forums can be found here.

Battle against other players of similar rank to ascend the Ranked Play ladder and become a Hearthstone Legend!
Nog steeds geen rewards voor ranked.. Op zich ook wel logisch aangezien de game nog in beta is (ook al voelt het nogal als retail aan, aangezien er geen whipes meer geplanned staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Lekker!!

Ik win net van Artemis :-)
Zijn warrior deck kon niet op tegen mijn rogue deck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Meer mensen die vinden dat sommige animaties te traag zijn? Had al een paar keer eerder dat het redelijk close werd qua tijd door de animaties maar nu toch een keer verloren ^^. Truesilver en brewmaster vind ik vooral tergend langzaam en ook card draw combo's zijn echt te traag imo.

[x] inb4 speel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
awesom-o schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:44:
Meer mensen die vinden dat sommige animaties te traag zijn? Had al een paar keer eerder dat het redelijk close werd qua tijd door de animaties maar nu toch een keer verloren ^^. Truesilver en brewmaster vind ik vooral tergend langzaam en ook card draw combo's zijn echt te traag imo.

[x] inb4 speel sneller
Dat ook, ik kan me er meer aan irriteren hoe lang sommige er over doen voor ze hun kaarten spelen.
Je weet tijdens hun beurt al en als hun mana op is toch al bijna wel wat je zelf gaat neerleggen als je kaart getrokken is.

echt wachten tot het touwtje komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
De traagheid vind ik niet eens het grootste probleem. Maar animaties als die van truesilver voelen gewoon buggie.. waarom niet gewoon heal (zonder animatie van je hero) en dan gewoon een wapen aanval, zoals alle andere wapens.. Die happering ziet er slordig uit.. Zelfde als die 2/1 minion secret..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Uhmmie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:51:
De traagheid vind ik niet eens het grootste probleem. Maar animaties als die van truesilver voelen gewoon buggie.. waarom niet gewoon heal (zonder animatie van je hero) en dan gewoon een wapen aanval, zoals alle andere wapens.. Die happering ziet er slordig uit.. Zelfde als die 2/1 minion secret..
Het is ook nog in beta he :P
Je kan gelukkig wel gewoon commands queuen voordat de vorige animatie is afgelopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 10:30
Dat snap ik, maar deze issues zijn al maanden bekend, maar er is ook al maanden praktisch niks meer gebeurt aan de game, op wat card-values na. Met name de grote grafische glitches mogen toch best wel prioriteit krijgen.

Er komt binnenkort een mega-patch aan of het team is al een half jaar op vakantie ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Team bestaat uit 15 man. ze hebben het natuurlijk wel super druk.
Ik begrijp jullie "frustratie"heb het zelf ook.
Maar als ik dan denk dat ze maar met zo weinig mensen werken heb ik er wel begrip voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
psvunited schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:55:
Team bestaat uit 15 man. ze hebben het natuurlijk wel super druk.
Ik begrijp jullie "frustratie"heb het zelf ook.
Maar als ik dan denk dat ze maar met zo weinig mensen werken heb ik er wel begrip voor.
15 man kan in een half jaar toch wel meer doen dan wat card values tweaken? :+

Het voelt gewoon raar dat het al zo lang stil is qua serieuze patches.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Bosmonster schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:56:
[...]

15 man kan in een half jaar toch wel meer doen dan wat card values tweaken? :+

Het voelt gewoon raar dat het al zo lang stil is qua serieuze patches.
Ja want alle wat ze doen zul je ook merken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
psvunited schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:57:
[...]

Ja want alle wat ze doen zul je ook merken..
Kom op, je moet toch toegeven dat serieuze spel-bepalende grafische glitches, die al maanden bekend zijn, inmiddels toch best wel opgelost hadden mogen zijn?

De game mag wel beta zijn, maar het betaalsysteem is al in werking en de game wordt al gebruikt voor e-sports. En dan is het absurd dat je een match kijkt en de game verziekt wordt doordat de user interface weer eens over de zeik gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Bosmonster schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:02:
[...]

Kom op, je moet toch toegeven dat serieuze spel-bepalende grafische glitches, die al maanden bekend zijn, inmiddels toch best wel opgelost hadden mogen zijn?

De game mag wel beta zijn, maar het betaalsysteem is al in werking en de game wordt al gebruikt voor e-sports. En dan is het absurd dat je een match kijkt en de game verziekt wordt doordat de user interface weer eens over de zeik gaat.
Je hebt ook gelijk ik ontken het niet, ik zeg allen dat ze met 15 man werken wat dus weinig is vergeleken met andere games.
En tjah zo zie je weer waar hun prioriteiten liggen.
We kunnen niks doen dan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Mjah is die houding anders geweest bij Blizzard? Qua dat opzicht trekt blizzard zich helemaal nergens iets van aan.. In sommige gevallen levert dit goede dingen op.. In andere gevallen oog het niks anders dan verwaand gedrag.. Mjah ze zullen wel hun reden hebben.

Iemand nog een goed rogue deck gevonden dat met redelijk goedkope kaarten te bouwen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Uhmmie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:17:
Mjah is die houding anders geweest bij Blizzard? Qua dat opzicht trekt blizzard zich helemaal nergens iets van aan.. In sommige gevallen levert dit goede dingen op.. In andere gevallen oog het niks anders dan verwaand gedrag.. Mjah ze zullen wel hun reden hebben.

Iemand nog een goed rogue deck gevonden dat met redelijk goedkope kaarten te bouwen is?
Gevonden? Gewoon zelf bouwen en puzzelen :P
Ik heb zelf nog nooit een deck opgezocht en gekopieerd, een deel van de fun is voor mij het puzzelen. Wel frustrerend als je tegen een zo'n zogenaamd cookie-cutter deck uitkomt, zoals nu een warlock-rush deck die moeilijk te stoppen is, maar ach.
Het blijft een spel, dus je moet het wel leuk houden voor jezelf en winnen met eigen decks is ook goed te doen met de ervaring die je hebt -> hoe vaker je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Uhmmie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:17:

Ik heb Azure drakes, SI7 agents en Argent Commanders gecraft voor mijn rogue.
aangevuld met goedkope carddraw minions (voor een kaart en om combo te starten), harvest golems, die 3/2 die 1 minion +1/+1 geeft en die gast die 2 minions +1/+1 en taunt geeft.
Dan nog die rogue kaart die als combo een 2/1 geeft en de rest direct damage spells.

Het liefst had ik ook een sylvanas, bloodmage, ragnaros of wat andere leuke legendary's gehad, maja...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Bijna kan ik ranks grinden na de reset die er is geweest. Mensen al aan het grinden en welke rank? Ik hoor van vele dat de grind moeilijker is dan de 1ste season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Ik dacht ook even snel een paar ranks te stijgen na de reset....probleem is alleen dat alle hogere rank-spelers pre-reset nu ook laag zijn, oftewel: 7 potjes op rij verloren ;(

Nu ben ik ook een beroerde speler hoor, maar zoveel achter elkaar verliezen was nog niet eerder voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
An1mA schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:09:
Bijna kan ik ranks grinden na de reset die er is geweest. Mensen al aan het grinden en welke rank? Ik hoor van vele dat de grind moeilijker is dan de 1ste season.
rank 25 :D Genoeg te doen in het weekend dus.

Mja, het spel is langer uit en mensen hebben ook meer ervaring. Het verschil tussen spelers moet kleiner geworden zijn.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
De beschikbaarheid van alle kaarten van voor de reset zorgt er ook voor dat het moeilijker is.
Gisteren zag ik trump op lvl 24 3x op rij verliezen. Niks speciaals dus dat wij ook problemen gaan tegen komen.

Jij zat op lvl4 als ik me niet vergis toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Yep, 16 nu met als hoogtepunt de winst op Artemis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:51:
[...]

De beschikbaarheid van alle kaarten van voor de reset zorgt er ook voor dat het moeilijker is.
Gisteren zag ik trump op lvl 24 3x op rij verliezen. Niks speciaals dus dat wij ook problemen gaan tegen komen.

Jij zat op lvl4 als ik me niet vergis toch ?
Hoogste rank voor mij was 3 en toen beetje lopen zig zaggen met de ranks.
Maar mijn lege maag is gevuld, laat de grind beginnen ^^

*EDIT*
Domme ik, ik win een paar games en ik denk, hoezo krijg ik geen winstreak? Staat ie nog op casual mode, was gister paar decks aan het playtesten 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door An1mA op 10-01-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

An1mA schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:40:
[...]

*EDIT*
Domme ik, ik win een paar games en ik denk, hoezo krijg ik geen winstreak? Staat ie nog op casual mode, was gister paar decks aan het playtesten 8)7
lmao, dat vergeet je volgende keer niet meer :D.... ik ben nu rank 17, maar momenteel in een toernooi, dus mn grind stopt even... ervoor Rank 4, die ik heel snel terug wil ;)... maar er zijn veel minder noobs dan het eerste seizoen ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
Dat ze snel maar beginnen met de open beta, wordt arena hopelijk ook wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

neilpad schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:58:
Dat ze snel maar beginnen met de open beta, wordt arena hopelijk ook wat makkelijker.
Even misschien maar dan word iedereen 'serieus' waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
neilpad schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:58:
Dat hoor ik dus vaak, maar dat is niet zo. Tenminste, hoe meer je wint hoe "moeilijker" tegenstanders je ook tegen komt of gasten met een goede deck. Een goede deck is eerder luck dan skill, maar je kunt het ook beide hebben ;)

@Mauz1978, nee idd dat vergeet ik niet meer ;)

[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 10-01-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 19:12
Is er ergens een player list van de tweakers die hearthstone spelen?
Mijn lijst is nog gevuld met tweakers uit de D3 tijd, maar ik zie er maar weinig online die een kaartje leggen.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Marcvz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:03:
Is er ergens een player list van de tweakers die hearthstone spelen?
Mijn lijst is nog gevuld met tweakers uit de D3 tijd, maar ik zie er maar weinig online die een kaartje leggen.
Kijk eens even verder naar onder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hahaha, volgens mij voor t eerst dat ik zie dat er een roze tekstvlak boven het quickreply ding staat :P
Ik ga wat invites rond sturen. Kijk maar of jullie accepteren of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-10 19:07
Ik zie iedereen klagen dat het moeilijke wordt om te winnen.

Ik heb jaren Magic gespeeld en ik kan wel verklaren waarom; De diepgang in Heartstone is nu niet heel groot. Als ik het vergelijk met Magic heb je geen land kaarten (= mana management), maar 1 kleur mana, geen instants, geen interrupts. Kortom de complexiteit is veel minder, en het aantal aanval-vectoren, verschillende kaartcombinaties en decks en strategieen ook.
Dat is natuurlijk gedaan om het spel toegangelijk te houden voor de niet-nerds, maar op den duur heeft iedereen wel door hoe het spelletje gespeeld moet worden. Dat punt is nu bereikt en dat is ook het zwakke punt van dit spel. Wat je over hebt is de geluksfactor, die relatief gezien hierdoor nu vrij groot is geworden, en je uber skill en dat is dan met name het bepalen wanneer je je kaarten (nog) niet moet spelen, maar dat laatste zal binnen bepaalde tijd ook wel algemeen bekend worden.

Ik hoop dat ze wat meer complexiteit toevoegen. Ik ben wel toe aan meer variatie en het spelen om leuke originele combo's of strategieen te verzinnen en deze te zien werken.

(Verder mis ik ook multiplayer (2v2 of 3v3 of ..) en vooral het sociale stuk; ik zou wel eens echt hallo willen zeggen.)

[ Voor 5% gewijzigd door Durandal op 10-01-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Durandal schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 23:01:
Ik zie iedereen klagen dat het moeilijke wordt om te winnen.

mtg verhaal :)
De reden dat iedereen nu klaagt dat het lastig is om te winnen is dat er vanochtend een reset is geweest en alle ranks nu random tegen elkaar spelen. Na een week zit iedereen weer op zijn eigen niveau en krijg je meestal daadwerkelijk tegenstanders van je eigen rank.

Ik ben het met je eens -als sporadische mtg speler- dat de diepgang in eerste instantie niet uber complex is, maar dat wil niet zeggen dat er geen competitie/ranking mogelijkheden inzitten.

Maar de insteek van Hearthstone is volgens mij dat het ook/voornamelijk een casual game is waar je een game of twee van speelt als je wat tijd over hebt. Als je daadwerkelijk wilt gaan stijgen op de ladder of tournaments gaat spelen kom je toch echt wel sterke spelers en decks tegen.

------------

Zojuist twee uur ranked gedaan met m'n rogue 9/2 gedaan waardoor ik nu op rank 19 zit. Morgen weer verder! De twee losses waren tegen een murlock deck wat ik niet op tijd kon counteren en een rogue die net een beter tempo had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Hmm net voor het eerst dat ik verlies door die bug waarbij kaarten van positie wisselen 8)7 . Moest een 7/10 taunt uitschakelen en kon dat precies doen door een argus tussen twee minions te plaatsen, de argus schuift naar links en hij pakt er maar 1. Bizarre is dat dit ook mijn enige minions op het board waren..

Wel mijn eerste 12 wins gehaald vandaag na meerdere keren het met 11 net niet te halen :) Winrate laatste 2 weken 74% in arena 8)

[x] luckbox
[x] variance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Tsjah, als je nu ranked gaat spelen ga je idd sterke spelers tegenkomen op de lagere ranks en games verliezen. Is dat erg? Ik denk het niet. Je krijgt trouwens een beter beeld van hoe goed je eigenlijk bent. Je kan ook twee weken wachten en op record tempo van 25 naar 10 grinden zonder één game te verliezen, maar dan sta je toch op hetzelfde punt. Of dit nu op level 20 of level 10 gebeurt maakt toch niet zoveel uit? Het is de long run dat telt.

Behalve als je nu denkt dat je rap naar legendary kan rushen. Maar ik vrees dat er net zoals jij velen op dit ogenblik naar legendary willen rushen. Dus veel geluk met dat als je niet 24/7 kan spelen.

Uiteraard is Hearthstone minder complex dan Magic The Gathering. Gelukkig maar! Dit is een casual game. Als je er een professionele insteek aan wilt geven en de complexiteit van Magic verwacht dan moet je maar Magic gaan spelen. Heartstone gaat inderdaad veel meer onder de RNG vallen dan complexere card games. Is dit erg? Nee, het is fun. Iedereen kan van iedereen winnen door de RNG. Dat is het ook leuke van games als deze. Trouwens, als je niet tegen RNG kan dan moet je maar gaan schaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
DarthDavy schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:29:
Uiteraard is Hearthstone minder complex dan Magic The Gathering. Gelukkig maar! Dit is een casual game. Als je er een professionele insteek aan wilt geven en de complexiteit van Magic verwacht dan moet je maar Magic gaan spelen. Heartstone gaat inderdaad veel meer onder de RNG vallen dan complexere card games. Is dit erg? Nee, het is fun. Iedereen kan van iedereen winnen door de RNG. Dat is het ook leuke van games als deze. Trouwens, als je niet tegen RNG kan dan moet je maar gaan schaken.
Het is niet zo dat complexiteit een eenvoudige (casual) instap elkaar uitsluiten. "Easy to learn, hard to master" is een belangrijke filosofie van Blizzard, dus hopelijk komt dat hier ook goed.

Van mij mag het spel ook wel wat complexer. Op dit moment ben ik nog lang niet uitgekeken op het spel, er valt nog zat te ontdekken, maar de huidige spelvorm blijft niet eeuwig boeien. Gelukkig zijn nieuwe kaarten onvermijdelijk, en daarbij hopelijk een nieuwe klasse en mechanismen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Jah, klopt, Blizzard heeft een goede reputatie en mensen vertrouwen erop dat Blizzard hun games goed ondersteunen en patchen en uitbreiden om ze beter te maken. Wat ze ook altijd doen.

Dus ja, er zullen kaarten bijkomen en ook andere en nieuwe game formats.

Maar het zal altijd een vrij eenvoudig TCG blijven. Maar ik geloof ook in de filosofie: easy to learn, hard to master. En da's een hele goede filosofie, maar wel moeilijk om waar te maken. Maar Blizzard heeft natuurlijk zijn goede reputatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik vind het echt een super game.
Alleen moet er iets gebeuren aan de mage class. Die moet volledig gerevamped worden naar mijn mening.
Net weer verloren in arena van een mage met 2x flamestrike, 2x fireball, 1x pyroblast, ...
Ik kan altijd de board clearen van de tegenstander maar wat kan je in hemelsnaam doen als Druid als je tegen zoiets uitkomt? Dan is het toch gewoon van het begin al verloren. Ik kon helemaal niets doen. Eerst early agression en dan gewoon doodgenuked ...
En het is heus niet de eerste keer dat me zoiets overkomt. Mage is een leuke class. Maar er dient echt iets te veranderen. De hero power op zich is echt al wel heel sterk naar mijn mening in combinatie met de kaarten die ze hebben.

De reward na 6 winst is best wel zielig ...
Booster, 85 gold en 55 dust

[ Voor 5% gewijzigd door cyboria op 11-01-2014 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Mage is idd de absolute nummer 1 class, maar of ze zo overpowered is? Dat weet ik dan ook weer niet. Het mag frustrerend zijn om tegen een mage uit te komen in arena die 2 flamestrikes, 2 fireballs en een pyroblast heeft en die allemaal speelt in één game. Maar dan heeft die mage ook enorm veel geluk gehad. Mage is al genoeg generfed geweest: ik denk niet dat er snel een nerf voor mage aankomt. Ik vind ze best balanced. Ze is sterk, maar overpowered? nee, dat niet.

Je rewards zijn zielig omdat je pech hebt omdat je 55 dust krijgt... je hebt hoe dan ook meer gekregen dan je 150 gold voor je arena run. Voor een 6-3 toch niet slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Nou, mages zijn opzich okish op pyro na als je t mij vraagt.
In area kun je de pech hebben dat ze 4 flamestrikes hebben kunnen kiezen.
Maar in constructed is t meer dan eens voorgekomen dat als ik in turn 8 onder de 20 hp zat ik verloor door 2 beurten pyro achter elkaar.
Kun je niets aan doen. Taunts werken er niet tegen. Is gewoon klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
Marcvz schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 02:14:
Nou, mages zijn opzich okish op pyro na als je t mij vraagt.
In area kun je de pech hebben dat ze 4 flamestrikes hebben kunnen kiezen.
Maar in constructed is t meer dan eens voorgekomen dat als ik in turn 8 onder de 20 hp zat ik verloor door 2 beurten pyro achter elkaar.
Kun je niets aan doen. Taunts werken er niet tegen. Is gewoon klaar.
Het is inderdaad zo dat andere classes ook de mogelijkheid om damage te dealen maar die hebben meer kaarten die specifiek minions targetten en geen mogelijkheid hebben tot speler te targetten. Mage heeft veel meer de vrijheid/keuze om rechtsreeks to een speler over te gaan.
De mage class ability heeft de mogelijkheid om eender welke minion te targetten ongeacht van een andere creature met taunt of enig dergelijk. Dit is een voordeel dat enkel de mage heeft. Druid of Hunter zien zichzelf onmogelijk om een gewonde creature te targetten indien er een taunt in play ligt (wat eig nog wel vrij vaak gebeurd).
Ik zeg niet dat mage overpowered is. Maar met een beetje geluk in de draft moet je echt al wel slecht spelen om niet tot een zware winning streak over te gaan.
DarthDavy schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 01:29:
Je rewards zijn zielig omdat je pech hebt omdat je 55 dust krijgt... je hebt hoe dan ook meer gekregen dan je 150 gold voor je arena run. Voor een 6-3 toch niet slecht?
Hmm. 6-3 is eigenlijk onder mijn gemiddelde. Was gewoon echt super teleurgesteld na 6-1 te spelen en dan 2 mages tegen te komen. Mijn deck was traag. Dus in het begin kreeg ik altijd wel schade door maar vanaf beurt 4 kon ik met de zware taunters beginnen met mijn lichtere beestjes.
Maar als je dan een Molten giant neergooit omdat je op 10 life staat met een Ironbark protector en je bent al blij dat de mage geen pyroblast heeft maar wel 2 polymorphs is er toch echt wel iets mis met die class denk ik zo.
Als je dan nog zo'n belachelijke rewards krijgt (ik ben helemaal niets met dust vermits ik enkel arena speel) dan is het wel ff frustrerend genoeg geweest voor 1 avond.

[ Voor 28% gewijzigd door cyboria op 11-01-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Mjah ik had gisteren avond eerst een mage deck met 3x flamestrike, 4x blizzard, goede 1/2/3 drops en 2 molten giants.. Maar mijn 1ste, 2e en 7e game pakte ik helemaal niks, terwijl de andere 4 games echt een walk in the park waren.

Gevolg is 4/3 gegaan met een mega deck.. (Sjah dat is RNG)..

Volgende match ben ik weer mage, 1 fireball, 1 frost shock, geen poly, geen blizzard, geen flamestrike, geen pyro, matige beesten, geen silence, geen epics, geen legendary's, gewoon niks.. Maar toch 9/3 (stond zelfs 9/0).. Omdat ik gewoon precies pakte wat ik nodig had.. (Sjah weer RNG)..

Ik vermaak me echt prima met deze game.. Maar ik hoop dus ook net als vele dat het iets minder RNG wordt en iets meer taktiek.. Maar ik gok zomaar dat dat vanzelf gaat komen als het aantal kaarten minimaal verdubbeld (of verdrievoudigd) en er wat nieuwe mechanismes komen..

Daarnaast denk ik dat de RNG van blizzard ook gewoon niet klopt.. Als je je deck moet kiezen zie ik heel vaak dezelfde kaart echt vaak langskomen.. Gisteren bij 1 van mijn mage decks heb ik minimaal 7x mirror image gezien.. Daarnaast zie ik ook heel vaak dat als ik een kaart uit mijn openingshand weg doe voor een nieuwe dat ik die kaart toch weer direct terug krijg, of hem als mijn 1ste kaart van mijn deck pak..

Zelfde met quests.. Heel vaak krijg ik dezelfde quest terug als ik hem drop..

Totslot hier is nog de ace match van ESGN fight night: YouTube: Fight Night Hearthstone - StrifeCro vs Gnimsh - S01E05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Als je een 1 mana minion hebt met een sterke battlecry voor een andere minion te boosten (bijv. Abusive sergeant), spelen jullie deze dan turn 1 als je niks anders kunt spelen of bewaar je hem liever tot turn 2/3 zodat je hem kan combo'en?

/edit: Deze situatie dus indien je 1st turn hebt.

/edit: Pff wat haat ik shaman's met veel lightning storms :(

[ Voor 18% gewijzigd door Thompson op 11-01-2014 12:36 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Zojuist 10-3 gestrand met een rogue, 2de keer dat ik boven de 9 wins kom. 1 keer was 12-2, ook met rogue.
Terwijl ik altijd dacht dat rogue niet zo goed presteerde in arena, gaat het toch altijd wel goed als ik rogue speel. Betere rewards dan mijn 12-2 dit keer, 345 gold en een pack met niets bijzonders erin :).

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
Thompson schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:18:
Als je een 1 mana minion hebt met een sterke battlecry voor een andere minion te boosten (bijv. Abusive sergeant), spelen jullie deze dan turn 1 als je niks anders kunt spelen of bewaar je hem liever tot turn 2/3 zodat je hem kan combo'en?

/edit: Deze situatie dus indien je 1st turn hebt.

/edit: Pff wat haat ik shaman's met veel lightning storms :(
Ik zou deze bijhouden voor later. Turn 1 plays (zonder de ring) zijn meestal niet echt belangrijk voor het verdere verloop van de game. Als je de beurt later bijvoorbeeld een Novice Engineer kunt spelen. Dan kan je op turn 3 de Sergeant spelen + een andere 2 drop (of hero ability) en op die manier kuis je wel veruit de meeste van zijn 3 drops op met de novice engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Bahbah, soms is het echt smerig hoe lucky mensen zijn. Endgame tegen een hunter, hij heeft geen kaarten meer en ik heb board control met 12 damage liggen (hij 12 leven, ik 3).

Trekt ie een tracking kaart, waarna hij vervolgens een wapen trekt om mij te killen >.<

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Thompson schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:09:
Bahbah, soms is het echt smerig hoe lucky mensen zijn. Endgame tegen een hunter, hij heeft geen kaarten meer en ik heb board control met 12 damage liggen (hij 12 leven, ik 3).

Trekt ie een tracking kaart, waarna hij vervolgens een wapen trekt om mij te killen >.<
Altijd vervelend als je denkt gewonnen te hebben. Ik weet niet of je 3 hp voor of na Steady Shot was, maar hoe dan ook: het doen van 1-3 damage is niet bepaald een wonder te noemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
Zes wins eruit grinden met een matig deck is toch altijd wel lekker.
Pagina: 1 ... 62 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]