[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.613 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03:50
Wanneer wordt de ladder gereset dan? Ik dacht dat dit zou gebeuren op 3/4 januari, maar er is vziw niets gebeurd...

Ik zit ondertussen vast op rank 10-11, na een tijdje vastgezeten te hebben op 14-15. Ik kom alleen maar murlock decks tegen, die allemaal zoveel geluk hebben met de draws dat ik bij turn 5 dood ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:22
Awsom schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:29:
Wanneer wordt de ladder gereset dan? Ik dacht dat dit zou gebeuren op 3/4 januari, maar er is vziw niets gebeurd...

Ik zit ondertussen vast op rank 10-11, na een tijdje vastgezeten te hebben op 14-15. Ik kom alleen maar murlock decks tegen, die allemaal zoveel geluk hebben met de draws dat ik bij turn 5 dood ben :P
onbekend. Had 3/4 jan moeten gebeuren tijdens maintenance maar er ging iets mis.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:28

Thompson

Beeromaniac

Ik ben nog niet echt goed in arena :9
0-3
0-3
3-3
1-3
Zijn mijn resultaten tot nu toe. Speel sinds een dag of 4.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Het zelfde bij mij.
Ik zie mensen om de 8 packs een of meerdere legendaries krijgen en ik heb er op dit moment maar 1..
Speel al sinds oktober..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
psvunited schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:42:
Het zelfde bij mij.
Ik zie mensen om de 8 packs een of meerdere legendaries krijgen en ik heb er op dit moment maar 1..
Speel al sinds oktober..
Hoe lang je speelt is 1 ding, maar hoeveel packs heb je al geopend?
En tsja, het blijft RNG :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
RocketKoen schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:31:
[...]

Hoe lang je speelt is 1 ding, maar hoeveel packs heb je al geopend?
En tsja, het blijft RNG :P
Dat dus (nog) niet te achterhalen..
Toch zeker wel 50 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37

Mauz1978

Console War Veteran

Het zelfde bij mij.
Speel al sinds oktober..
Nee joh, heeft bij mij ook maanden geduurd voordat ik een legendary had (en die kwam uit een 4-3 win, terwijl ik voldoende 8-3, 9-3 en 11-3 runs had).... Komt vanzelf ;) en anders krijg je zoveel kaarten die je kan disenchanten (kaarten van bv een druid die ik toch niet gebruik disenchant ik), en heb nu 2 legedaries gecraft...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja toch, speel twee weken niet en blizzard heeft die bug dat kaarten random van plaats wisselen nog steeds niet gefixt... gelijk daardoor verloren. bedankt he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:06:
Ja toch, speel twee weken niet en blizzard heeft die bug dat kaarten random van plaats wisselen nog steeds niet gefixt... gelijk daardoor verloren. bedankt he :(
antwoord:
Awsom schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:50:
[...]

Dat heb ik ook wel eens, maar je kunt dan alsnog gewoon de kaart pakken door hem te draggen vanaf waar die normaal zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 11:51
nm

[ Voor 99% gewijzigd door Lau1187 op 05-01-2014 19:15 ]

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Heb ooit gehoord dat slomer spelen dit voorkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
psvunited schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:27:
Heb ooit gehoord dat slomer spelen dit voorkomt
Ondenkbaar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-10 17:06

ormagon

Definitely Maybe

Ware het niet dat hij dit vaak doet op het moment dat ik bijvoorbeeld Defender of Argus tussen een tweetal monster in plaats. Verplaatst hij ineens zaken en buff ik ineens nog maar één minion, en nog de verkeerde ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doen ze met opzet om het cheese gehalte van de decks omlaag te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-10 17:06

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:39:
Dat doen ze met opzet om het cheese gehalte van de decks omlaag te brengen
Jaja, lachen met jou. Ik hou van mijn cheesy neutrale kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Het zelfde bij mij.
Speel al sinds oktober..
Ik heb er ook al 50+ packs opengemaakt. Eén legendary zoals je kan zien. Zelfs een 11-3 en 12-1 Arena overwinning levert me niets op aan kaarten behalve een rare en een golden common ;( ...

Mede daarom was ik wel benieuwd naar de stats. Het geeft een mooie indicatie wat je ongeveer kan verwachten en of je geluk/pech hebt. Het geeft mij in ieder geval hoop dat het later beter gaat, want als mijn stats de norm zijn ben ik nog jaren bezig om een fatsoenlijke verzameling te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:16
Typische Arena run:
1) Lekker aan het spelen -> Disconnected, terwijl je gewoon het volgende potje kan spelen, dus ik heb een fucking connectie. Is het zo moeilijk om in een turnbased game een reconnect optie te programmeren? Nee!
2) Perfect spel tegen superdeck die 5+ keer achter elkaar de reddende kaart pakt, terwijl je zelf niet 1 damage bij elkaar aan trekken.
3) Pak early-game al je late game, slechte combo's en kaarten die je moest kiezen omdat de andere keus nog veel slechter was en geen enkele removal ondanks de shitton aan removal in je deck.
2-3 run, geen gold over.

Jammerlijk rng-spel, ben er na een paar weken wel klaar mee, verspil mijn tijd liever aan een skill-based game.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
MrOleo schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:42:
Typische Arena run:
1) Lekker aan het spelen -> Disconnected, terwijl je gewoon het volgende potje kan spelen, dus ik heb een fucking connectie. Is het zo moeilijk om in een turnbased game een reconnect optie te programmeren? Nee!
2) Perfect spel tegen superdeck die 5+ keer achter elkaar de reddende kaart pakt, terwijl je zelf niet 1 damage bij elkaar aan trekken.
3) Pak early-game al je late game, slechte combo's en kaarten die je moest kiezen omdat de andere keus nog veel slechter was en geen enkele removal ondanks de shitton aan removal in je deck.
2-3 run, geen gold over.

Jammerlijk rng-spel, ben er na een paar weken wel klaar mee, verspil mijn tijd liever aan een skill-based game.
Tot ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-10 13:57
Haha ja dat is allemaal niet nieuw wat hij daar op noemt, zo raar is het niet en je zou het in principe vantevoren kunnen weten.

Vandaag twee Arena runs gehad met een Druid. 1ste 7-3 met een goed deck, tweede keer 2-3 met een bagger deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ja het is soms een frustrerend spelletje :P

Onthoudt: Er is in ELK potje een verliezer (op de zeer zeldzame draw na). En verliezen is nooit leuk, maar part of the game. Je moet inderdaad geluk hebben met je draft en met je draw. Maar als je goed op je manacurve let en de goede kaarten pakt, want soms zijn kaarten slechter/beter dan je denkt, dan valt het echt mee hoe vaak je kansloos verliest.

En dan nog, soms heb je een superdeck de eerste 3 potjes, en vervolgens ga je er kansloos af in het volgende potje. Dat is een onderdeel van het spel. Je kunt niet altijd winnen, hoe goed je ook bent. Het gaat er om om zo effectief mogelijk te spelen met wat je hebt. En dna zou je dus gemiddeld verder moeten komen. En ranked geeft dan een beter beeld vanwege je invloed op je hero- en kaartkeuze, en de hoeveel potjes die je er in stopt op de lange termijn.

Arena is gewoon een andere type spel waar geluk een grotere factor is ivm draften. Maar ook iets leuker (wat mij betreft) door de opzet. Gewoon beide spelen, dan blijft het langer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Grotman schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:10:
Ja het is soms een frustrerend spelletje :P

Onthoudt: Er is in ELK potje een verliezer (op de zeer zeldzame draw na). En verliezen is nooit leuk, maar part of the game. Je moet inderdaad geluk hebben met je draft en met je draw. Maar als je goed op je manacurve let en de goede kaarten pakt, want soms zijn kaarten slechter/beter dan je denkt, dan valt het echt mee hoe vaak je kansloos verliest.

En dan nog, soms heb je een superdeck de eerste 3 potjes, en vervolgens ga je er kansloos af in het volgende potje. Dat is een onderdeel van het spel. Je kunt niet altijd winnen, hoe goed je ook bent. Het gaat er om om zo effectief mogelijk te spelen met wat je hebt. En dna zou je dus gemiddeld verder moeten komen. En ranked geeft dan een beter beeld vanwege je invloed op je hero- en kaartkeuze, en de hoeveel potjes die je er in stopt op de lange termijn.

Arena is gewoon een andere type spel waar geluk een grotere factor is ivm draften. Maar ook iets leuker (wat mij betreft) door de opzet. Gewoon beide spelen, dan blijft het langer leuk :)
Ik had het inderdaad beter zo kunnen verwoorden. Werd alleen een beetje moe van het geklaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Zojuist mijn eerst 12 - 1 overwinning in de Arena. Super!
385 goud
golden Argent Commander
Mass Dispel
pack

Had de mass dispell liever niet gehad en liever goud maar ach :)

Edit: ook nog een Cairne Bloodhoof in de pack, my lucky night!

[ Voor 15% gewijzigd door Bekse op 05-01-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:23

Dreanor

Joene

Ik had gister dat er een quest gewoon verdween ...

Ik had 3 quests:

- 2 victories met druid of rogue
- 2 victories met warrior of rogue
- 3 victories

Haal ik twee victories krijg ik maar 1x goud van de twee rogue quests ... Is dit bug of had ik beter 2 met druid en daarna 2 met rogue of warrior kunnen halen?

Was wel balen want daardoor kwam ik nog steeds goud tekort voor arena ... :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 10:30
Zou niet uit moeten maken. Tis juist slim om die quests te mixen. Zelf die bug nog niet tegengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Bekse schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:56:
Zojuist mijn eerst 12 - 1 overwinning in de Arena. Super!
385 goud
golden Argent Commander
Mass Dispel
pack

Had de mass dispell liever niet gehad en liever goud maar ach :)

Edit: ook nog een Cairne Bloodhoof in de pack, my lucky night!
Nice, gratz! En nog een mooie legendary als herinnering. Dat is eigenlijk nog mijn grootste Arena frustratie. Al die mooie resultaten en geen enkele kaart als beloning. Van mijn laatste 5 Arenas tot 12 - 11 - 9 - 7 en 3 overwinningen gekomen maar in elk pakje 4 commons en één rare, en in totaal 2 golden commons en 1 golden rare los.

Daarentegen in mijn slechtste Arena ooit (1-3 geloof ik) kreeg ik mijn legendary...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Het RNG gebeuren binnen arena begint me toch ook wel steeds meer te irriteren. Ik snap ook wel dat het er bij hoort en ik snap ook heel erg dat voor iedere game die ik win er iemand anders verliest (en omgekeerd).

Maar het is zeer frusterend als je 4/0 staat en vervolgens 3x een game verliest tegen een mage, waarbij de eerste match de mage met een lege hand/tafel: Frost Nova, Cone of Cold, Pyroblast achter elkaar opraapt. Terwijl hij nog op 5 leven of zo stonden ik 4 minions heb liggen..

De 2e match ik op beurt 5 aangevallen wordt door een frost elemental en vervolgens letterlijk 5x icelance tegen mijn kop geslingerd krijg..

En de 3e match mijn tegenstander gewoon serieus gewoon op beurt 8 Ragnaros speelt (waarop ik mijn removal kwijt speel) en beurt 9 Archmage Antonidas, Coin, Frost Nova..Waarna ik verdwijn in de vuurballen..

Nogmaals het hoort er allemaal bij, maar het voelt soms gewoon niet eerlijk :N

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Uhmmie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:38:
Het RNG gebeuren binnen arena begint me toch ook wel steeds meer te irriteren. Ik snap ook wel dat het er bij hoort en ik snap ook heel erg dat voor iedere game die ik win er iemand anders verliest (en omgekeerd).

Maar het is zeer frusterend als je 4/0 staat en vervolgens 3x een game verliest tegen een mage, waarbij de eerste match de mage met een lege hand/tafel: Frost Nova, Cone of Cold, Pyroblast achter elkaar opraapt. Terwijl hij nog op 5 leven of zo stonden ik 4 minions heb liggen..

De 2e match ik op beurt 5 aangevallen wordt door een frost elemental en vervolgens letterlijk 5x icelance tegen mijn kop geslingerd krijg..

En de 3e match mijn tegenstander gewoon serieus gewoon op beurt 8 Ragnaros speelt (waarop ik mijn removal kwijt speel) en beurt 9 Archmage Antonidas, Coin, Frost Nova..Waarna ik verdwijn in de vuurballen..

Nogmaals het hoort er allemaal bij, maar het voelt soms gewoon niet eerlijk :N
En soms doe je het zelf tegen anderen. Zo gaat het nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Het blijft een kaartspel, maar als ik mijn Arena scores zie komt er een stuk minder geluk bij kijken dan je denkt. Anders kan ik nooit structureel goed scoren. Mijn paladin 12-1 overwinning had geloof ik 6 rares en 24 commons.

Maar ja, ik klaag dan weer over de RNG van mijn card packs, zo hebben we allemaal wat te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kappen met klagen en lekker verder spelen.

Mocht het een keer tegenzitten, stoppen en iets anders gaan doen en de volgende dag met frisse moed verder gaan. Daarnaast zoals al geopperd een combinatie spelen van Ranked, Arena en Tournaments.

Dit houdt het divers en erg leuk. Ik zit nu zelf op rank 7 en wil absoluut rank 4 in minimaal en moet ergens deze week 500+ gold opmaken aan de arena, oftewel genoeg te doen nog.

Zal vanavond, indien tijd, ff mijn stats enzo posten als requested.

Oh en de klagers welke zillen stoppen, mazzel!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Het grote verschil naar mijn mening tussen het draften bij MTG en Arena bij HS is zijn gewoon de class specifieke kaarten.. Mjah ik zou verder ook geen oplossing weten hoe ze dit kunnen verbeteren zonder de classes te generiek te maken.. Dus ik ben ook bang dat we er mee moeten leven :P :P :P.. Maarja voor mij wel een reden om niet langer mijn arena tickets met euros te kopen, maar alleen nog maar arena te spelen als ik gold over heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Uhmmie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:57:
Het grote verschil naar mijn mening tussen het draften bij MTG en Arena bij HS is zijn gewoon de class specifieke kaarten.. Mjah ik zou verder ook geen oplossing weten hoe ze dit kunnen verbeteren zonder de classes te generiek te maken.. Dus ik ben ook bang dat we er mee moeten leven :P :P :P.. Maarja voor mij wel een reden om niet langer mijn arena tickets met euros te kopen, maar alleen nog maar arena te spelen als ik gold over heb..
Dat is ook hoe ik het doe. Constructed geeft zoveel plezier dat ik met de dailies na een een week meestal wel weer 500g gespaard heb minimaal. Dat is dan voldoende voor een heeeeel slechte run van 4 arena's of lekker een potje of 10-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ngangatar schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:55:

Dit houdt het divers en erg leuk. Ik zit nu zelf op rank 7 en wil absoluut rank 4 in minimaal en moet ergens deze week 500+ gold opmaken aan de arena, oftewel genoeg te doen nog.
Wacht even tot open beta met je goud uitgeven. een gigantische hoeveelheid nieuwe spelers in arena = easy pickings. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darkangle schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:01:
[...]

Wacht even tot open beta met je goud uitgeven. een gigantische hoeveelheid nieuwe spelers in arena = easy pickings. }:O
Das een prima tip :). Al kom je na 3-4 gewonnen potten toch wel sterker spul tegen, maar het levert op zeker meer op. Ik ga dan wel ff ranked verder spelen :).

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:23

Dreanor

Joene

Wat ik mij afvraag is of het spel interessanter wordt als beide spellers gewoon alle 30 kaarten vanaf turn 1 beschikbaar hebben en dus elke kaart kunnen kiezen uit hun dek.

Hiermee haal je RNG weg maar ik betwijfel mij of het spel dan leuker wordt, ook moet dan de hele game opnieuwe gebalanceerd worden omdat card draw nutteloos wordt. :P

Daarnaast krijg je dan one trick pony builds (bijv. milhouse + spells dek welke dan gebalanceerd moet worden btw).

Gisteren na wat extra farmen toch nog een arena kunnen doen en ondanks mijn slechte picks/random keuzes toch 2-1 kunnen staan. Maar ik merk wel dat ik nog niet veel gespeeld heb (gisteren voor het eerst na een maand of wat niet gespeeld te hebben).

Dan maak je fouten als aanvallen met minions om vervolgens een kaart neer te leggen die deze +1 aanval geven. :P Of te snel op end turn drukken als je nog een minion en druid power attack kan doen ... En dan nog gewonnen vraag mij niet hoe dat kan ...

En dan sta je 2-0 en het volgende potje wordt je ineens weer keihard ingemaakt omdat de tegenstander somehow alles perfect kan counteren of traden ... echt ziek soms ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Gisteravond even ranked gedaan met mijn nieuwe Druid deck. Van rank 13 naar rank 5 :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ubqcff2.png

#pay2win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

firlian schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:22:
Gisteravond even ranked gedaan met mijn nieuwe Druid deck. Van rank 13 naar rank 5 :P
[afbeelding]

#pay2win
Wellicht leuk om er ook een Legendary in te stoppen :).

Grats met Rank 5 in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
[afbeelding]

#pay2win
Is dat niet het nieuwe deck van Artosis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BioHzRd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:45:
[...]

Is dat niet het nieuwe deck van Artosis ?
Artosis heeft heel veel decks doen ontstaan met druids sinds zijn post. Snelst groeiende gebruikte class momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Een vriend had dit deck gezien op http://www.twitch.tv/savjz. Had daarvoor net het Strifecro Druid deck gemaakt, maar deze speelt fijner IMO. En de black knight uit Strifecro's deck is lang niet altijd bruikbaar, vooral omdat ik veel rush decks tegen kom.

edit:
Strifecro druid deck:
2 x Innervate
1 x Claw
2 x Wrath
1 x Bloodmage Thalnos
1 x Loot Hoarder
2 x Novice Engineer
2 x Wild Pyromancer
2 x Earthen Ring Farseer
2 x Harvest Golem
2 x Swipe
2 x Defender of Argus
2 x Keeper of the Grove
1 x Starfall
2 x Druid of the Claw
1 x Sylvanas Windrunner
1 x The Black Knight
2 x Ancient of Lore
1 x Cairne Bloodhoof
1 x Cenarius

[ Voor 43% gewijzigd door firlian op 06-01-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
[afbeelding]

#pay2win
Hey dat is Savjz deck of niet? Die gebruik ik ook met wat kleine aanpassingen (heb niet alle legendaries etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Awsom schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:18:
[...]

Hey dat is Savjz deck of niet? Die gebruik ik ook met wat kleine aanpassingen (heb niet alle legendaries etc)
Yep, blijkbaar (zie vorige post). Wist alleen niet of het zijn eigen deck was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
firlian schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:53:
Een vriend had dit deck gezien op http://www.twitch.tv/savjz. Had daarvoor net het Strifecro Druid deck gemaakt, maar deze speelt fijner IMO. En de black knight uit Strifecro's deck is lang niet altijd bruikbaar, vooral omdat ik veel rush decks tegen kom.

edit:
Strifecro druid deck:
2 x Innervate
1 x Claw
2 x Wrath
1 x Bloodmage Thalnos
1 x Loot Hoarder
2 x Novice Engineer
2 x Wild Pyromancer
2 x Earthen Ring Farseer
2 x Harvest Golem
2 x Swipe
2 x Defender of Argus
2 x Keeper of the Grove
1 x Starfall
2 x Druid of the Claw
1 x Sylvanas Windrunner
1 x The Black Knight
2 x Ancient of Lore
1 x Cairne Bloodhoof
1 x Cenarius
Ik vraag me af hoe je aan al die legendaries komt zonder er zwaar veel geld tegenaan te gooien?

Ik heb welgeteld 1 legendary, niet de dust om er één te craften, maar ik speel toch al twee maanden vrij veel.

Over de RNG factor. Dat is nu eenmaal inherent aan het spelletje. Ook toppers krijgen er mee te maken hoor. Zaterdagavond naar Trump zijn live stream op Twitch gekeken. Drie Arena runs van hem gezien op een kleine 2 uur tijd: 3-3, 4-3 en opnieuw 3-3. Good run professional pro gamer! :+

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Gewoon pro zijn in arena of geld er aan uitgeven, blijft een card game. Vind strifecros druid juist goed tegen aggro. Normaliter zit daar ook een baron geddon in. Maar is juist minder tegen big fat minions zoals rag en giants. Black knight is voor mij nog steeds een must, vooral tegen druids die nog AOW spelen en spelers met argus. Wel grappig dat meerdere savjz stream volgen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Was redelijk lucky met legendaries denk ik. Kreeg 1 legendary per 15 packs gemiddeld. 1 daar van was golden. En ook bijna allemaal bruikbaar in deze Druid decks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
An1mA schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:51:
Gewoon pro zijn in arena of geld er aan uitgeven, blijft een card game. Vind strifecros druid juist goed tegen aggro. Normaliter zit daar ook een baron geddon in. Maar is juist minder tegen big fat minions zoals rag en giants. Black knight is voor mij nog steeds een must, vooral tegen druids die nog AOW spelen en spelers met argus. Wel grappig dat meerdere savjz stream volgen.
Het zou wel leuk zijn als er iets komt wat leuk is om te spelen (zoals Arena), wat niet 2 euro per game kost..

Want dat is de voornaamste reden dat HS voor mij vrij snel aantrekkingskracht verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, is gewoon gratis via in-game gold of voor E1,50 toch? Ik heb er nog nooit voor betaald in ieder geval!

Gewoon je dailies halen in constructed en dan is Arena gewoon gratis. In de tussentijd doe je dan gewoon casual play.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat blizzard slimmer aan doet om gewoon geld --> gold enkel om te zetten, dat je er dan packs of arena runs mee doet is jou keuze. Deze manier werkt veelal beter omdat je ziet dat bijv bij league of legends, de link tussen geld en wat je ervoor krijgt minder duidelijk wordt (ja je weet dat X euro gelijk is aan Y gold maar vaker doen met het toch omdat ach, heb toch Y gold nu kan net zo goed wat mee doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Maar het kost helemaal niet 2 euro per game. Het kost 150 gold, wat je max 3 dagen kost om te verzamelen en oneindig slecht bent in Arena (altijd 3-0 verliest). Scoor je rond de 3-3 gemiddeld krijg je geld terug en kan je om de 2 dagen. Ben je wat beter (5-3) of zo kan je elk dag een Arena doen als je je dailies doet. Inmiddels koop ik soms zelfs een los pakje met Gold omdat ik het anders toch niet op krijg in Arena.

Arena kost feitelijk maar 50 gold omdat je altijd een pakje krijgt twv 100 gold. Dus heb je gemiddeld 50+ gold in je reward is het goedkoper dan gewoon casual/ranked spelen. En 50+ heb je echt al heel snel!

Zeg dat ik 45 euro investeer, in het spel krijg ik dan 40 packs. Ik speel nu een paar maanden en zit daar al makkelijk overheen. Dus heb ik zelf al meer dan 45 euro virtueel bij elkaar 'verdiend', ik zie de noodzaak dan ook niet om zelf te gaan betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door SeamusXanthus op 06-01-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

en dan nog, een gemiddeld biertje in de stad is duurder en heb je minder lang plezier van ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 11:43

PromWarMachine

Forsaken Archer

Iedereen kan Arena gratis spelen. Als je goed bent meerdere keren per avond en zo onbeperkt door. Als je wat minder goed bent +- 3x per week een gratis run, als je al je dailies doet.
Als je 0-3, 1-3 en 2-3 gaat gemiddeld, dan zet de reward echt geen zoden aan den dijk en was prepatch ook absoluut geen 50g.
Mijn gemiddelde gold per win.
0-3 5
1-3 12
2-3 21
3-3 30
4-3 41
5-3 95
6-3 98
7-3 180
8-3 180
9-3 175
10-3 290

En dan over Legendaries.. die zijn zeldzamer dan men hier denkt volgens mij.
De mensen die roepen dat ze er veel hebben, mogen zich gelukkig prijzen.
Na 52 packs (lees: 52 rondes Arena) heb ik welgeteld 2 Legendaries naast de 'gekochte' Gelbin.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

PromWarMachine schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:59:
Iedereen kan Arena gratis spelen. Als je goed bent meerdere keren per avond en zo onbeperkt door. Als je wat minder goed bent +- 3x per week een gratis run, als je al je dailies doet.
Als je 0-3, 1-3 en 2-3 gaat gemiddeld, dan zet de reward echt geen zoden aan den dijk en was prepatch ook absoluut geen 50g.
Mijn gemiddelde gold per win.
0-3 5
1-3 12
2-3 21
3-3 30
4-3 41
5-3 95
6-3 98
7-3 180
8-3 180
9-3 175
10-3 290

En dan over Legendaries.. die zijn zeldzamer dan men hier denkt volgens mij.
De mensen die roepen dat ze er veel hebben, mogen zich gelukkig prijzen.
Na 52 packs (lees: 52 rondes Arena) heb ik welgeteld 2 Legendaries naast de 'gekochte' Gelbin.
Helemaal eens met je post. Kan je ergens zien hoeveel arena runs je gedaan hebt? Of heb je zelf geturfd? Ik heb denk ik ongeveer dezelfde stats, 50~60 arena runs, en maar 2 legendaries... (waarvan 1 golden, die ik dus kon disenchanten en elke legendary ervan maken die ik wilde)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Das nu juist het punt (en waardoor veel mensen afhaken).

Arena is superleuk om te spelen. Dailies grinden of weet ik het is gewoon een stuk minder leuk. Ik wil niet verplicht worden om minder leuke dingen te doen om vervolgens wel leuke dingen te doen.

Heb meerdere collega's hier die om dezelfde reden vrij snel uitgekeken waren op de game. Spel mechanics zelf zijn top, maar wat ze ermee doen is gewoon niet leuk genoeg, tenzij je eindeloos Arena kan spelen (wat voor de meeste mensen niet weggelegd is dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus

Bij 2-3 en 1-3 krijg je vaak ook wat dust, wat je gemiddelde omlaag haalt en dat is in mijn ogen ook gold waard. Een standaard pakje levert slechts 40 dust op als je het disenchant. Dus als je naar een legendary toe werkt zoals ik kan je nog beter dust hebben dan dezelfde hoeveelheid gold.
Als ik 50 dust krijg is dat 1/32 legendary, wat voor mij meer legendaries op levert dan pakjes open maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:12:
[...]

Das nu juist het punt (en waardoor veel mensen afhaken).

Arena is superleuk om te spelen. Dailies grinden of weet ik het is gewoon een stuk minder leuk. Ik wil niet verplicht worden om minder leuke dingen te doen om vervolgens wel leuke dingen te doen.

Heb meerdere collega's hier die om dezelfde reden vrij snel uitgekeken waren op de game. Spel mechanics zelf zijn top, maar wat ze ermee doen is gewoon niet leuk genoeg, tenzij je eindeloos Arena kan spelen (wat voor de meeste mensen niet weggelegd is dus).
dat zijn toch de meeste F2P games? :)

Je kunt alles gratis doen, alleen moet je daarbij veel geduld hebben. Als je snel wil doen, tja, ze moeten ook een bedrijf runnen?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:12:
[...]

Als je drie to vijf potjes winnen per dag al grinden vindt (die je notabene nog met Arena kan doen ook en kan combineren) vind je denk ik het basis spel niet leuk genoeg.

Wat ze dan eigenlijk zouden kunnen doen is 'casual' arena, gratis entree, zonder rewards (behalve dailies) net als in play mode Casual is. Dat zou voor jou een oplossing zijn als ik je zo hoor.

@Mofkees: Ik HAAT f2p in het algemeen, maar Hearthstone is echt een positieve uitzondering hierop omdat je itt de meeste titels WEL een heleboel zelf kan bereiken. Dit spel is nauwelijks pay to win te noemen omdat zoals ik hierboven ergens beschrijf:
- je in enkele maanden spelen voor vele tientallen euro's zelf kan vrijspelen
- je zelfs als je vol met legendaries zit niet altijd wint
Daarnaast is de Arena mode voor iedereen gelijk en helpt goud je daar niets.

Dit is een groot contrast met de normale f2p games waar je tegen een figuurlijke muur loopt en echt niet verder komt zonder te betalen.

[ Voor 30% gewijzigd door SeamusXanthus op 06-01-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mofkees schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:17:
[...]

dat zijn toch de meeste F2P games? :)

Je kunt alles gratis doen, alleen moet je daarbij veel geduld hebben. Als je snel wil doen, tja, ze moeten ook een bedrijf runnen?
De meeste F2P's zouden werken in de trant van "spelen en verdien gold, daarmee koop je packs, of je betaalt daar euro's voor".

Blizzard doet met HS hetzelfde, maar vraagt vervolgens ook nog geld om daadwerkelijk op een leuke manier gold te kunnen verdienen ingame (Arena). En dat maakt het voor mij net een beetje teveel van het goede.
SeamusXanthus schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:19:
[...]

Als je drie to vijf potjes winnen per dag al grinden vindt (die je notabene nog met Arena kan doen ook en kan combineren) vind je denk ik het basis spel niet leuk genoeg.

Wat ze dan eigenlijk zouden kunnen doen is 'casual' arena, gratis entree, zonder rewards (behalve dailies) net als in play mode Casual is. Dat zou voor jou een oplossing zijn als ik je zo hoor.
Ik denk dat er sowieso veel meer (gratis) spelmodi in moeten komen idd :) En daar mogen best rewards aan vastzitten, maar die kunnen een stuk lager zijn dan Arena. Denk aan casual arena, maar ook mini-toernooitjes of een soort quest-mode, etc

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:20:
[...]

De meeste F2P's zouden werken in de trant van "spelen en verdien gold, daarmee koop je packs, of je betaalt daar euro's voor".

Blizzard doet met HS hetzelfde, maar vraagt vervolgens ook nog geld om daadwerkelijk op een leuke manier gold te kunnen verdienen ingame (Arena). En dat maakt het voor mij net een beetje teveel van het goede.

[...]

Ik denk dat er sowieso veel meer (gratis) spelmodi in moeten komen idd :) En daar mogen best rewards aan vastzitten, maar die kunnen een stuk lager zijn dan Arena. Denk aan casual arena, maar ook mini-toernooitjes of een soort quest-mode, etc
Ach, het is een F2P spel in closed beta.
Het enige wat ik jammer vindt is dat de ranked ladder en tournooien een beetje pay2win zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik denk dat er hier inderdaad 2 type mensen zitten als het om arena gaat.. 1) De speler die al "langer" speelt en met gemak bijna elke arena run 7-3 haalt of beter.. En 2) de beginnende speler die nog niet genoeg ervaring heeft met arena en dus steeds met 0-3/4-3 eindigd en dus wel moet betalen om meerdere potjes arena te kunnen spelen en zo beter te kunnen worden zonder steeds 2 of 3 dagen te moeten wachten.

Ik weet zeker dat als al die spelers uit groep 2 stoppen omdat ze klaar zijn met betalen, dat groep 1 vanzelf ook begint te klagen omdat ze dan in eens niet meer zo makkelijk 12/* halen..

[ Voor 8% gewijzigd door Uhmmie op 06-01-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
RocketKoen schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:27:
[...]

Ach, het is een F2P spel in closed beta.
Het enige wat ik jammer vindt is dat de ranked ladder en tournooien een beetje pay2win zijn.
Nah daar is het geen p2w, omdat 99% de kaarten die ze nodig hebben, ze ook al hebben. Ja met echt geld of zoals sommige door arena. Ladder is het denk ik 50/50.

En ben het eens met mofkees antwoord op bosmonsters mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Uhmmie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:40:
Ik denk dat er hier inderdaad 2 type mensen zitten als het om arena gaat.. 1) De speler die al "langer" speelt en met gemak bijna elke arena run 7-3 haalt of beter.. En 2) de beginnende speler die nog niet genoeg ervaring heeft met arena en dus steeds met 0-3/4-3 eindigd en dus wel moet betalen om meerdere potjes arena te kunnen spelen en zo beter te kunnen worden zonder steeds 2 of 3 dagen te moeten wachten.

Ik weet zeker dat als al die spelers uit groep 2 stoppen omdat ze klaar zijn met betalen, dat groep 1 vanzelf ook begint te klagen omdat ze dan in eens niet meer zo makkelijk 12/* halen..
Groep 1 is zelf ook ooit groep 2 geweest :) . Ik heb in het begin vooral veel geoefend in play mode voor ik me aan Arena durfde te wagen. Nogmaals, je zet maar 50 gold in voor een Arena match waarvan je gegarandeerd een stukje ziet komen in kas! Dus zelfs een beginner ziet meestal wel 25 van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb al een paar keer hier iets gelezen over 3 quests. Heb je dan gewoon 2 dagen geen quest gedaan of moet je iets anders doen om meer quests te krijgen? Ik heb namelijk tot nu toe maar 1 quest per dag.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Speel sinds : Oktober

Play mde wins: 658
Arena wins: 208

Experience levels: 292

Mage 42
Paladin 31
Warrior 30
Shaman 25
Warlock 34
Rogue 31
Druid 28
Hunter 40
Priest 31

Collection:
Common: Alles
Rare: Alles
Epic: 29
Legendary: 11
Reward set: 2
Promo set: 1

Legendaries in bezit:
King Krush
Tirion Fordring
Prophet Velen
Grommash Hellscream
Thalnos
King Mukla
Capt Greenskin
Sylvanas Windrunner
Cairne Bloodhoof
The Black Knight
Gruul

Belangrijkste arena victory:
9-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Sterkste minion die je wel eens op het bord hebt gehad?
Ik trap af :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ypE3IdU.png

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Fantastische collectie! Hoe bevalt Tirion? Hij lijkt me de beste legendary in het spel alleen maak je hem dan alleen voor Paladin. Ik heb bijna genoeg om mijn eerste legendary te craften en overweeg hem te maken.

@Thompson. Je krijgt gewoon één quest per dag tot max drie. Wel kan je elke dag een quest discarden voor een nieuwe. Veel mensen discarden 40 gold quests en hopen dan op een 60 gold quest.

Is dat een Fen Creeper + 2 health & x2 health & x2 health & attack = health?

Heb je ook een screenshot van de Owl die de tegenstander de volgende beurt speelde :)

[ Voor 17% gewijzigd door SeamusXanthus op 06-01-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
SeamusXanthus schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:20:
Fantastische collectie! Hoe bevalt Tirion? Hij lijkt me de beste legendary in het spel alleen maak je hem dan alleen voor Paladin. Ik heb bijna genoeg om mijn eerste legendary te craften en overweeg hem te maken.

@Thompson. Je krijgt gewoon één quest per dag tot max drie. Wel kan je elke dag een quest discarden voor een nieuwe. Veel mensen discarden 40 gold quests en hopen dan op een 60 gold quest.

Heb je ook een screenshot van de Owl die de tegenstander de volgende beurt speelde :)
Tirion is erg goed alleen iets minder goed in de huidige meta, doordat silence aan het terug komen is en black knight. Maar heb je al een legendary? Anders zou ik toch eerst sylvannas craften of desnoods een rag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Thompson schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:20:
Sterkste minion die je wel eens op het bord hebt gehad?
Ik trap af :D

[afbeelding]
Een 40/40 lightspawn in Arena.
Ik had de lightspawn gespeeld en mijn tegenstander maakte de fout om voor mijn hero te gaan. Ik had namelijk nog maar 14 HP en hij nog 30.

Ik had alleen 3 divine spirits in mijn hand O-)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

An1mA schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:28:
[...]

Tirion is erg goed alleen iets minder goed in de huidige meta, doordat silence aan het terug komen is en black knight. Maar heb je al een legendary? Anders zou ik toch eerst sylvannas craften of desnoods een rag.
Compleet mee eens ;). Maar Tirion is een gruwelijk sterke kaart tegen iemand met een themedeck waarin geen ruimte is voor counter abilities als silence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ngangatar schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:55:
[...]

Compleet mee eens ;). Maar Tirion is een gruwelijk sterke kaart tegen iemand met een themedeck waarin geen ruimte is voor counter abilities als silence.
In rushdown decks zul je inderdaad geen silence tegenkomen. Met uitzondering van de hunter misschien omdat de owl een beast is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Zojuist weer een 12-2 arena gedaan: opbrengst op 480 goud na nihil. Het pakje kon ik helemaal disenchanten (45 dust) en de kaart die ik erbij kreeg was lachwekkend: explosive trap lol...

maar ik klaag niet! zijn al 3 arena runs gratis, en heb eigenlijk de legendaries die ik wil:
  • Thalnos (uit een 4-3 arena)
  • Ragnaros (gecraft)
  • Sylvanas (gecraft)
  • Blood Knight (gecraft na een gouden Death Wing uit een 7-3 arena te disenchanten)
  • Thinkmaster Overspark (gecraft)
Heb geen zin om de stats hierboven echt op te schrijven, dus ik post maar een screenie:
Afbeeldingslocatie: https://farm6.static.flickr.com/5493/11801966503_3369b2fc09_c.jpg

Ik speel sinds 9 oktober - en best wel verslaafd eraan haha 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Mauz1978 op 06-01-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zie net een maatje van me een Golden Illidan oprapen als arena reward ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremulant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-10 17:04
Na dit forum met veel plezier te volgen dacht ik ook maar eens iets te posten.

Deze boardstate had ik opgebouwd in de vijfde beurt met een Arena deck. Dubbele Frothing Berserker met een Imp Master is kort gezegd een aardige combo. Getuige de 18/2 Berserker ;) die pot was beurt 6 bekeken.

Afbeeldingslocatie: http://imghost.nl/download/Hearthstone_Screenshot_12.17.2013.21.38.40-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

SeamusXanthus schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:20:

Ah duidelijk, wel goed om te weten dat ik tot 3 quests kan opsparen.

Nee gelukkig had hij die geen. Hij speelde nog 2x een taunt minion in de hoop zichzelf te redden maar na 2/3 beurten was het een 1 hit kill :D

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
SeamusXanthus schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:52:
Het blijft een kaartspel, maar als ik mijn Arena scores zie komt er een stuk minder geluk bij kijken dan je denkt. Anders kan ik nooit structureel goed scoren. Mijn paladin 12-1 overwinning had geloof ik 6 rares en 24 commons.

Maar ja, ik klaag dan weer over de RNG van mijn card packs, zo hebben we allemaal wat te klagen :)
Als jij bent geboren met goddelijke Hearthstone skills, heb je tijdens je geboorte gewoon een goede roll gehad. Freaking RNG.
DarthDavy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:48:
[...]
Ik vraag me af hoe je aan al die legendaries komt zonder er zwaar veel geld tegenaan te gooien?

Ik heb welgeteld 1 legendary, niet de dust om er één te craften, maar ik speel toch al twee maanden vrij veel.
Lastig vergelijken, maar met mijn N=1 steekproef mag ik niet klagen. Zo'n 3 weken gespeeld, niet verschrikkelijk veel, geen geld uitgegeven (nou ja, 1x arena run voor de Golden Gelbin), speel niet geweldig, 0 gecraft, maar nu 'al' 2 legendaries: Illidan en King Krush. Ik zou graag wat meer kaarten verzonnen zien worden.

Beetje jammer dat ik voor Illidan nog geen echt nut gevonden heb en mijn hunter nog level 1 is. Een beetje meer T uit de TCG zou hier wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-10 13:57
Kwam net voor het eerst een Warlock Murlock deck tegen. Zelf speel ik Rogue, niet eens zo'n heel geweldig deck, blijf zo rond rank 15 hangen. Maar ik draw gewoon mijn complete early range en ondanks dat hij Murlocs blijft flooden had ik hem gewoon. Beste overwinning tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Op alle werkdagen om 21:30 HS matches van top spelers -> http://www.twitch.tv/esgn_tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
An1mA schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:46:
Op alle werkdagen om 21:30 HS matches van top spelers -> http://www.twitch.tv/esgn_tv
Heel gaaf! En leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Wel jammer dat ze met de oude patch spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
psvunited schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:15:
Wel jammer dat ze met de oude patch spelen....
Dag erna wel met de huidige patch, maar ik denk dat we ze pas zien spelen met de huidige patch op vrijdag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Waarom wordt druid eigenlijk als een slechte arena class gezien? Ik heb zelf altijd een enorme hekel aan druids (nooit genoeg removal voor de taunters).. En gisteren uit nood zelf maar voor druid gekozen (keuze uit hunter, shaman en druid) en tot nu toe loop het best lekker terwijl ik bijna geen van de "premium" kaarten heb volgens de diverse arena guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
God, ik heb gisterenavond een vreselijke Arena run avond gehad. Ik zit nog altijd met de vraag of het gewoon randomness was of ik gisterenavond gewoon barslecht gespeeld heb (of een combo van beide).

Het begon met een Arena run met een heel goed mage deck waar ik zondagavond super goed mee bezig was. Op 7-1 was ik gestopt (wegens het werd te laat), dus gisterenavond daar eerst mee verder. Eerste game verlies ik kansloos tegen een Paladin waarbij ik constant achter de feiten aanholde. Het probleem van het coin verhaal waarbij mijn tegenstander op zijn eerste beurt een 2-drop het bord krijgt en daarna omdat hij aan de aanvallende kant is mijn minions vernietigt zonder de zijne te vernietigen (klote Argent Protectors!). Ik moest flamestriken op beurt 7 om nog een waterkansje te hebben, maar het mocht niet zijn. Het probleem van te flamestriken op beurt 7 is dat de tegenstander weer eerst aan zet is om minions te droppen en met zijn minions mag blijven beslissen hoe hij aanvalt. Zo win je attrition wars.

De game erop weer tegen een Paladin. Een ware attrition war waarbij ik dacht dat ik aan het langste eind ging trekken. Situatie: empty board voor hem, ik heb een war golem op 7/3. Hij staat op 5 leven, ik op 9. We hebben allebei 1 kaart vast (ik een Flamestrike). Ik geef de beurt aan hem, hij trekt zijn kaart en hij speelt: Truesilver Champion en... Reckless Rocketeer. Exact 9 dmg. Verloren van een Reckless Rocketeer! Seriously!

Op dat ogenblik was ik echt gedegouteerd, want het was echt een goed mage deck en ik had zondagavond het gevoel dat ik met dat deck echt wel eens all the way ging kunnen gaan. Ik had zondagavond moeten verderspelen en niet gaan slapen.

Daarna een nieuwe Arena run gestart met een warrior: 3-3 onderuit. Daarna een Paladin: 1-3 onderuit! Daarna terug een Mage: 2-3 onderuit.

Win ratio in Arena gisterenavond: 6-11! Mijn slechtste ooit. En echt games verloren tegen "slechte" decks en onervaren spelers (met alle respect). Games waarvan ik niet kan begrijpen dat ik die verloren heb.

Een avond van gewoon bad RNG? Ik hoop het en het mag zeker later deze week door de geluksgoden gecompenseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Uhmmie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:15:
Waarom wordt druid eigenlijk als een slechte arena class gezien? Ik heb zelf altijd een enorme hekel aan druids (nooit genoeg removal voor de taunters).. En gisteren uit nood zelf maar voor druid gekozen (keuze uit hunter, shaman en druid) en tot nu toe loop het best lekker terwijl ik bijna geen van de "premium" kaarten heb volgens de diverse arena guides.
Ik haal mijn meest constante resultaten met Paladin en Priest, maar sinds kort een paar keer Druid geprobeerd en dat gaat ook heel goed. Ik ben een echte control speler , en Druid heeft een aantal mooie kaarten daarvoor. Omdat de kaarten (die van Druid op zich niet eens zo goed zijn) meestal twee opties geven kan je heel vaak gunstig traden. Als je alles in je voordeel door blijft rekenen win je op lange termijn de pot als je big minions aan de beurt zijn en de tegenstander door zijn removal heen is.

@DarthDavy's over veel/weinig legendaries: Valt mij persoonlijk ook dat veel mensen hier een maand of drie spelen en dan OF 1 legendary hebben OF meteen 7 of zo. Er lijkt niets tussen te zitten.

@DarthDavy's slechte arena run. Tja, bij mij gaat het ook niet altijd goed. Zeker een goed spelende Paladin is moeilijk van te winnen als hij een goede mana curve heeft en daar heb je vaak tegen gespeeld zo te zien. Mijn horror tegenstander in Arena is trouwens Rogue en in mindere mate Warlock die mij vaak in het begin overwhelmen en ik al dood ben voor ik in control ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-10 19:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, ben een dagje of 10 bezig met dit spel (speel niet elke dag) speel alle speelmodusen door elkaar. Ben met de basic cards naar rank 20 gegaan, heb 4 characters op lvl 10, alleen arena's nog niet gedaan, wel 3 pakjes gekocht al. Maar ik heb begrepen dat arena's betere "yield" hebben. Maar dat ga ik van de week wel weer proberen.

Verdomd leuk (en soms frustrerend) spel, alleen ik merk wel dat ik speel voor 90% met de standaard basic decks zonder bijgevoegde kaarten. Daar gaan we verandering aan brengen

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Denko schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:27:
Zo, ben een dagje of 10 bezig met dit spel (speel niet elke dag) speel alle speelmodusen door elkaar. Ben met de basic cards naar rank 20 gegaan, heb 4 characters op lvl 10, alleen arena's nog niet gedaan, wel 3 pakjes gekocht al. Maar ik heb begrepen dat arena's betere "yield" hebben. Maar dat ga ik van de week wel weer proberen.

Verdomd leuk (en soms frustrerend) spel, alleen ik merk wel dat ik speel voor 90% met de standaard basic decks zonder bijgevoegde kaarten. Daar gaan we verandering aan brengen
Hou er rekening mee dat Arena een bepaalde leercurve inhoudt. Ik raad je aan om deze guide door te lezen en een paar arena runs op youtube te bekijken zodat je weet wat je kan verwachten.

Ranked constructed bouwt op via een ranking systeem. Winnen of verliezen maakt ook in het begin niets uit. Daar kan je het leren tijdens het spelen.

Arena kan ongenadig hard zijn en aangezien je daar gold (of keiharde euro's) moet in investeren kan het frustrerend zijn in het begin als je amper kan winnen. Een beetje voorkennis zou je toch al vooruit moeten helpen om op zijn minst al een goed en consistent arena deck samen te draften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/rag%204.jpg

Ragnaros in beurt 4 is wel :D ... altijd lollig om te zien wat er gebeurd. Had het ook tegen een Warlock geprobeerd maar die knalde hem meteen af met een 5 mana kill minion kaart. Tegen een Hunter doe ik het ook niet meer met die kill random minion kaart voor 3 mana... :)

Had deze pot wel gewonnen maar was nog best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

DarthDavy schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:06:
[...]

Hou er rekening mee dat Arena een bepaalde leercurve inhoudt. Ik raad je aan om deze guide door te lezen en een paar arena runs op youtube te bekijken zodat je weet wat je kan verwachten.

Ranked constructed bouwt op via een ranking systeem. Winnen of verliezen maakt ook in het begin niets uit. Daar kan je het leren tijdens het spelen.

Arena kan ongenadig hard zijn en aangezien je daar gold (of keiharde euro's) moet in investeren kan het frustrerend zijn in het begin als je amper kan winnen. Een beetje voorkennis zou je toch al vooruit moeten helpen om op zijn minst al een goed en consistent arena deck samen te draften.
Top. bedankt voor de link ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Torgo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:39:
[afbeelding]

Ragnaros in beurt 4 is wel :D ... altijd lollig om te zien wat er gebeurd. Had het ook tegen een Warlock geprobeerd maar die knalde hem meteen af met een 5 mana kill minion kaart. Tegen een Hunter doe ik het ook niet meer met die kill random minion kaart voor 3 mana... :)

Had deze pot wel gewonnen maar was nog best lastig.
Gisteren had ik triple ragnaros liggen. In beurt 8 zijn ragnaros gekopieerd met mijn eerste faceless manipulator (en daarna met een beetje geluk ook direct afgemaakt met mijn ragnaros), beurt 9 mijn eigen Ragnaros gedropt en in beurt 10 met mijn tweede faceless manipulator er nog een ragnaros bijgemaakt :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nw1Bdp6l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
Awsom schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:14:
[...]

Gisteren had ik triple ragnaros liggen. In beurt 8 zijn ragnaros gekopieerd met mijn eerste faceless manipulator (en daarna met een beetje geluk ook direct afgemaakt met mijn ragnaros), beurt 9 mijn eigen Ragnaros gedropt en in beurt 10 met mijn tweede faceless manipulator er nog een ragnaros bijgemaakt :P

[afbeelding]
hahaha lol... dat had ik laatst tegen mij, maar dan met Molton Giants. Gast speelde 2 Molton Giants in 1 turn, taunt erop en daarna nog een derde erbij met die faceless manipulator. 3x 9/9 taunt... Dat heb ik kansloos verloren natuurlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
Er valt mij trouwens iets op. Ik heb aan de zijkant een beetje rare zwarte randen die schuin toelopen. Ik dacht dat dit het "design" was, maar zie nu in andere screenshots gewoon een volledig benut scherm zonder zwarte randen. Heeft iemand anders dit ook? Ik heb de Mac client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik moet ook eerlijk zijn dat als dit spel op de ipad komt, dat ik misschien eindelijk zo'n ding ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Arena met mage tegen warlock met rush deck. Tot turn 5 liep ik voor, toen kwam het moment dat hij echt zoveel op het bord kon krijgen dat ik er niet meer mee om kon gaan. Turn 7 was ik bijna dood. Trek ik gelukkig 4 damage to all enemy minions, 6 minions gewiped :) Daarna had hij vrijwel niks meer en toch nog kunnen winnen met 4 health.

/edit: Weet iemand of ze plannen hebben voor een spectate mode?

[ Voor 8% gewijzigd door Thompson op 07-01-2014 16:29 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 12:00
Thompson schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:23:
Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Arena met mage tegen warlock met rush deck. Tot turn 5 liep ik voor, toen kwam het moment dat hij echt zoveel op het bord kon krijgen dat ik er niet meer mee om kon gaan. Turn 7 was ik bijna dood. Trek ik gelukkig 4 damage to all enemy minions, 6 minions gewiped :) Daarna had hij vrijwel niks meer en toch nog kunnen winnen met 4 health.

/edit: Weet iemand of ze plannen hebben voor een spectate mode?
Over dat laatste.

http://hearthstone.gamepedia.com/Spectator_mode

Kan nog even duren, maar uiteindelijk zal het wel komen. Voor nu gewoon twitch volgen though. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-10 00:32
Denko schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:20:
Ik moet ook eerlijk zijn dat als dit spel op de ipad komt, dat ik misschien eindelijk zo'n ding ga kopen
Dan kom ik niet meer van de bank af :9

had gistere ook als warlock zijnde vs een mage zo'n mage die echt ton veel dmg deed voor ik eindelijk wat kon doen.

Ik had eindelijk 2 kaarten van 6/6 op de vloer en toen kon ik mijn : Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/38/87/119.png
En daarna had hij eigenlijk niets meer op de map staan waardoor hij me dmg kon doen, hij had een aantal 4/4 dingen maar al wat spell kaarten gebruikt dus het was al zo goed als over voor em.

[ Voor 47% gewijzigd door Mektheb op 07-01-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:01

murphsy

Product Monkey

Mektheb schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:39:
[...]

Dan kom ik niet meer van de bank af :9

had gistere ook als warlock zijnde vs een mage zo'n mage die echt ton veel dmg deed voor ik eindelijk wat kon doen.

Ik had eindelijk 2 kaarten van 6/6 op de vloer en toen kon ik mijn : [afbeelding]
En daarna had hij eigenlijk niets meer op de map staan waardoor hij me dmg kon doen, hij had een aantal 4/4 dingen maar al wat spell kaarten gebruikt dus het was al zo goed als over voor em.
Teamviewer app installeren. Ook teamviewer op desktop zetten. Voila. Hearthstone op iPad. Ik speel regelmatig op mijn iPad, werkt soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nu al 4 van de laatste 6 partijen dat op het moment dat ik 100% zeker ben van de win dat de tegenstander de constructed rank play verlaat. Niet door een concede maar door game quit.

Hekel aan zulk soort praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ngangatar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:18:
Nu al 4 van de laatste 6 partijen dat op het moment dat ik 100% zeker ben van de win dat de tegenstander de constructed rank play verlaat. Niet door een concede maar door game quit.

Why? Je krijgt dan toch gewoon de win? Geeft alleen maar aan dat je ze echt hebt verslagen ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Ngangatar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:18:

Ik zie het inderdaad ook redelijk vaak, tegenstander die gewoon wegloopt van het spel een paar beurten voor verlies in plaats van uit te spelen of te conceden. Dan duren de beurten lekker lang, leuk om de speler die je verslagen heeft te pesten ofzo.

Heb het voor de lol nu een paar keer gerekt tot ze terugkwamen en alsnog een concede deden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mauz1978 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:22:
[...]

Why? Je krijgt dan toch gewoon de win? Geeft alleen maar aan dat je ze echt hebt verslagen ;)...
Omdat de game iemand welke disconnect of quit niet altijd de partij als loss rekent. Oftewel het is gewoon cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ngangatar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:58:
[...]

Omdat de game iemand welke disconnect of quit niet altijd de partij als loss rekent. Oftewel het is gewoon cheaten.
Oh, dat is dan een bug. De quitter hoort de loss te krijgen (volgens de game), zelfs als ze de ethernetkabel eruit trekken...Mensen hier hebben genoeg disconnect (per ongeluk) gehad,en gewoon de loss gekregen...

Ik klik soms te snel dan quit ik ipv concede: gewoon een loss krijg ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mauz1978 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:17:
[...]

Oh, dat is dan een bug. De quitter hoort de loss te krijgen (volgens de game), zelfs als ze de ethernetkabel eruit trekken...Mensen hier hebben genoeg disconnect (per ongeluk) gehad,en gewoon de loss gekregen...

Ik klik soms te snel dan quit ik ipv concede: gewoon een loss krijg ik dan...
Zo zou het wel moeten wezen in 100% van de gevallen :). Hopelijk fixen ze dat snel.

Pagina: 1 ... 61 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]