Pfft net ook een twee belabberde arena runs gehad.. Waarbij twee keer verloren door een bug..
Eerste situatie:
Ik had QA en 3x cleave in mijn handen.. Mijn leven stond op 7.. Zijn leven stond op 2.
Ik kon alleen QA niet spelen door de bug dat 2 kaarten achter elkaar zitten, waarvan QA de achterste was.. Dus ik cleave omdat het niet anders kon, speel QA, cleave, cleave.. Situatie is nu dat ik alleen een QA heb (4/4 ipv 5/5 door de bug) en de tegenstander helemaal niks..
Natuurlijk pakt hij een soul fire waarmee hij precies mijn QA kan slopen, waarna hij uit eindelijk door meer geluk met zijn draw de game pakt.. Als mijn QA gewoon 5/5 was geweest, had ik dus de buurt erop gewoon gewonnen..
Situatie 2:
Niet zo duidelijk als de eerste, maar ik heb Repentance Secret.. Tegenstander speelt defias ringleader.. Deze triggered repentance en veranderd in 2/1, maar krijgt vervolgens alsnog de defias ringleader 2/2 en een defiant 2/1 voordat de spel geheel resolved is.. Foutje

.. Daarna komt ook nog eens mijn knop om de buurt over te geven vast te zitten.....
Natuurlijk is het beta, maar op zulke momenten baal je enorm, zeker omdat ik voor de arena gewoon betaald had.
mjah ik zit weer op mijn vertrouwde 2/3, 3/3, 4/3 en 5/3 runs.. Helaas is die 7/3 eenmalig geweest
[edit] Toch nog even een arena begonnen.. Sta ondertussen 7/2.. Maar ik ga morgens maar eens verder

.. Moet zeggen dat ik toch voorkeur begin te krijgen voor warrior in arena.. Normaal was mijn pick order altijd: 1) Mage, 2) Paladin 3) Priest 4) Warlock.. Maar ik denk dat dat ondertussen toch aan het verranderen is naar 1) Warrior 2) Paladin 3) Mage 4) Warlock.
[
Voor 16% gewijzigd door
Uhmmie op 30-12-2013 03:57
]