[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.612 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 11:51
De veranderingen die ze hebben gemaakt met de arena rewards vind ik ook niet echt super. Voor mij gaat het dan niet om de hoeveelheden goud bij 9+ wins, want dat haal ik toch nooit, maar meer om de rewards bij lage scores. Als ik maar twee games win wil ik toch liever 20 goud en een pack dan een pack en een losse kaart, dan heb ik toch nog een beetje het idee dat ik aan het sparen ben voor een volgende arena run.

Wat dan wel weer leuk is: eindelijk weer eens een legendary uit een pakje trekken: Ragnaros :)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 16:47

Freelance

(..)

Afgelopen week kreeg ik de 2 mana minion quest en de 5 wins voor warlock. Ik heb toen een warlock murlock deck gemaakt. Sta nu 40/8 hiermee (unranked plays).

Stats murlock deck:
Warrior: 6/0
Shaman: 3/0
Rogue: 5/3
Paladin: 2/2
Hunter: 2/0
Priest: 8/0
Druid: 4/0
Warlock: 5/1
Mage: 5/2

Toen nog 7 ranked matches gedaan met m'n Rogue; 6/1

Stats aggrot rogue:
Warrior: 1/1
Rogue: 2/0
Paladin: 1/0
Hunter: 2/0

Gisteravond voordat ik naar de kroeg ging nog enkele unranked plays gedaan met een ander deck, maar je ziet wel dat laat op de avond het niveau een stuk hoger ligt.

Nog wat screenshots:

Gelukkig ging rag naar een minion ipv mij
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1nlCcQg.png

Zo eindigen de meeste matches; vol bord met murlochs
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HXXDE0k.png

[ Voor 20% gewijzigd door Freelance op 29-12-2013 13:32 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Ik haat die murlock decks als ik ze tegen kom. Ofwel je opent goed en ze quiten na 2 turns, ofwel je hebt een slechte draw en je bent dood na 4 turns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
SeamusXanthus schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:57:
Ik haat die murlock decks als ik ze tegen kom. Ofwel je opent goed en ze quiten na 2 turns, ofwel je hebt een slechte draw en je bent dood na 4 turns.
En toch is zo'n deck statistisch gezien vrij goed om ranked te gaan levelen :'(

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37

Mauz1978

Console War Veteran

Ik zie ze nu graag ;) - ik lust ze rauw haha... Ik zag ze heel veel rond rank 8/9, maar nu rank 4 helemaal niet meer, wel veel druids....

*edit* ik vind het wel irritant precies dezelfde speler tegen te komen in Arena, zeker als je verloren hebt... ik stond 8-0, hopeloze 8-3 versus 3 mages waarvan 2 keer tegen dezelfde... voortaan dus even een minuut of 2 wachten met het wiel na een loss...

[ Voor 24% gewijzigd door Mauz1978 op 29-12-2013 14:34 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Daarom is het ook erg efficient om met een murlock te grinden. Je wint redelijk snel of je quit snel omdat je weet dat je al verloren hebt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-10 17:06

ormagon

Definitely Maybe

Ik vroeg me al een tijdje af waarom ik nog geen uitnodiging had ontvangen voor de Beta. Kwam ik hem gisteren in de trash tegen. Sufferd. Begonnen en voel me lichtjes aangetrokken tot de Warlock & Priest. Dit is het eerste custom deck dat ik gebouwd heb. Ik merk zelf dat mijn begin game prima is maar end game erg zwak. Zijn er wat basis zaken die ik over het hoofd zie, kaarten die ik echt te pakken moet krijgen, tips voor de end game?

Mocht iemand in zijn voor een potje, Ormagon#2941

Afbeeldingslocatie: http://img30.imageshack.us/img30/7387/cit3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-10 19:07
uqrax schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:03:
[...]

Ik bedacht me dat de rewards waarschijnlijk matig voelen omdat het spel nog vrij beperkt is. Er zijn niet zoveel kaarten. Blizzard moet zuinig zijn met de rewards, of iedereen is binnen de kortste tijd klaar met kaarten verzamelen, en dan betekenen de rewards helemaal niets meer.
Het kost natuurlijk niet veel moeitje voor Bliz om wat extra kaarten te verzinnen. Ik verwacht ook dat ze dat binnenkort wel gaan doen. En balancen na de uitbreiding zijn ze ook niet vies van.

[ Voor 50% gewijzigd door Durandal op 29-12-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
Zeg wat is het nut van die gouden kaarten? Ik heb er hier een paar (b.v. Sinister Strike) waar ik 2 normale en een gouden van heb. Ik mag er maar 2 in een deck doen en kan ze ook niet disenchanten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
common gold cards kan je niet D/Eén, die zijn verdiend. Alle gold cards zijn voor de sier, maar golden cards die niet common zijn geven wel meer als je ze DEéd. Leuk om sneller goede decks mee te bouwen als je ze niet spaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Durandal schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:14:
[...]
Het kost natuurlijk niet veel moeitje voor Bliz om wat extra kaarten te verzinnen. Ik verwacht ook dat ze dat binnenkort wel gaan doen. En balancen na de uitbreiding zijn ze ook niet vies van.
Uitbreiden gaat zeker gebeuren, Hearthstone is een f2p multiplayer game dus het hele verdienmodel bestaat uit het blijven spelen. Maar voor die nieuwe kaarten geldt hetzelfde dilemma, laat ze langzaam genoeg vrijspelen zodat spelers niet binnen de kortste keren klaar zijn, maar snel genoeg om het leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 10:38

psyy138

blackbulls.nl

Heb ook een murloc warlock deck gemaakt, maar heb nog lang niet alle murlocs in me deck zitten, ook speel ik het spel nog niet zo lang, lvl 10 warlock atm.
http://imgur.com/xzPX8yk, <- dit deck ga ik bouwen

Al gewonnen naar deze turn :)
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/x1g9ir.png
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/say6x5.png

[ Voor 8% gewijzigd door psyy138 op 29-12-2013 16:36 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk doe ff weer een Arena potje......weet gelijk weer waarom ik nooit arena doe, wat een oneerlijk spel!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:37:
Ik denk doe ff weer een Arena potje......weet gelijk weer waarom ik nooit arena doe, wat een oneerlijk spel!
Wat dan ? Ragequit :/

Soms gaat het goed soms lullig , k zag net moldran met pally 1-3 onderuitgaan (ok ok na 31 u straight :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:37:
Wat is er zo oneerlijk aan?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:39:
[...]

Wat dan ? Ragequit :/

Soms gaat het goed soms lullig , k zag net moldran met pally 1-3 onderuitgaan (ok ok na 31 u straight :) )
gewoon een enemy mage die 2x pyro heeft 5x frostbolt en malygos.
terwijl mijn beste item een Spellbender was.
de rest alleen wat blauwe cards

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 29-12-2013 19:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:42:
[...]

Dus je vindt het spel pas eerlijk als jij steeds goede kaarten krijgt en altijd wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
Nee, als je decks van gelijke sterkte krijgt natuurlijk.

De random factor in arena is wel erg hoog. -> oneerlijk.

Random =/= eerlijk. Eerlijk is eerlijk, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:42:
[...]

Random draft is random, dat is wat arena nou eenmaal is en dat weet je als je eraan begint. De ene keer heb je een goeie draft en de andere keer is het aanpoten om 2 of 3 wins bij elkaar te schrapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Durandal schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:27:
Nee, als je decks van gelijke sterkte krijgt natuurlijk.

De random factor in arena is wel erg hoog. -> oneerlijk.

Random =/= eerlijk. Eerlijk is eerlijk, toch?
Man, dan is elk potje poker toch ook oneerlijk? Of Monopoly of Mens Erger Je Niet..

Zowat elke game met RNG/dobbelstenen is oneerlijk en verliezen hoort er gewoon bij. Alleen op de lange termijn zou je aan je stats je skills terug moeten kunnen zien. Je kunt geen game ontwikkelen met een draft met zoveel verschillende kaarten met mogelijk goede combinaties en manacurve dat 'random' gelijkwaardige decks uitpoept. En dan heb je ook nog geluk of pech met welke kaarten je trekt in welke beurt.

Met Hearthstone moet je gewoon ook kunnen verliezen, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms is arena zoals gezegd niet eerlijk maar soms maken spelers het er ook naar. Ik als pala tegen een hunter die early game niet veel heeft, ik speel veel cheap minions wat slecht zou zijn tegen Explosive Trap maar ok. Ik had een Sea Giant in mijn hand dus hoopte die vroeg te kunnen spelen, turn 4 speelt de hunter Unleash dus ik dacht dat al mijn 1hp minions eraan gingen maar hij ging voor mijn hero, 2 cost Sea Giant op turn 5. :o

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/aze9ok.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
Grotman schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:27:
[...]

Man, dan is elk potje poker toch ook oneerlijk? Of Monopoly of Mens Erger Je Niet..

Zowat elke game met RNG/dobbelstenen is oneerlijk en verliezen hoort er gewoon bij. Alleen op de lange termijn zou je aan je stats je skills terug moeten kunnen zien. Je kunt geen game ontwikkelen met een draft met zoveel verschillende kaarten met mogelijk goede combinaties en manacurve dat 'random' gelijkwaardige decks uitpoept. En dan heb je ook nog geluk of pech met welke kaarten je trekt in welke beurt.
Ja, dat is het ook, maar bij arena is het wel erg afhankelijk van wat je en je tegenstander voorgeschoteld krijgen bij het samenstellen van je deck. Let maar op en je zal zien dat je regelmatig een best goed of best slecht deck zal samenstellen; ik vind de variatie van het gemiddelde nogal groot.

Poker is vwdb minder oneerlijk omdat je daar samen van hetzelfde deck speelt.

En ik zeg niet dat het slecht is, maar de discussie was of het eerlijk was, en dat is 1 potje dus niet.
Ga je rekenen over 100 potjes, ja dan zal het gemiddeld wel eerlijk zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Durandal op 29-12-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Durandal schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:05:
[...]

Ja, dat is het ook, maar bij arena is het wel erg afhankelijk van wat je en je tegenstander voorgeschoteld krijgen bij het samenstellen van je deck. Let maar op en je zal zien dat je regelmatig een best goed of best slecht deck zal samenstellen; ik vind de variatie van het gemiddelde nogal groot.

Poker is vwdb minder oneerlijk omdat je daar samen van hetzelfde deck speelt.

En ik zeg niet dat het slecht is, maar de discussie was of het eerlijk was, en dat is 1 potje dus niet.
Ga je rekenen over 100 potjes, ja dan zal het gemiddeld wel eerlijk zijn.
En dus is er geen oplossing voor, dat zit gewoon in een game met RNG. En met poker is het wel hetzelfde ook al is het uit hetzelfde deck. Je maakt veel meer kans met 2 azen dan met een 2 en een 7 in Texas holdem hand. Je opening hand heb je ook 0,0 invloed op.

Als je een game wil waar het puur op skill aankomt elk potje, dan moet je een game zonder RNG spelen. Hearthstone Arena is best goed gedaan vind ik. Soms verlies ik de eerste twee potjes kansloos tegen een priest, vervolgens win ik er drie op een rij tegen andere decks. Het is nooit leuk om te verliezen en soms blijkt het inderdaad een kansloze missie vanaf turn 1, maar dat is niet anders.
De hoeveelheid dat dat voorkomt is gelukkig niet al te hoog als je een beetje ervaring en skills hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
Bij poker is jouw deck niet beter of slechter dan die van je tegenstander. Bij HS Arena wel. Daar bovenop komt dan nog eens welke kaarten je trekt uit dat deck.
Verder kan je bij poker ook een goede hand krijgen, natuurlijk. En daar win je dan (als het goed is) 1x mee. En dan gaan de kaarten weer op de grote hoop en wordt er geschud.
Daarentegen als je bij HS Arena een goed deck krijgt dan win je en ga je nog eens met datzelfde goede deck. En dan win je weer en ga je weer. En weer;
Het is hier al eens voorgerekend - voor een goed deck zullen er vele slechte decks moeten verliezen. Een grote factor dus.

In dat licht is die ophoging van die win limiet van 9 naar 12 misschien nog niet eens zo gek; Als je een goed deck trekt heb je goede kans een winning streak te krijgen en ver te komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Durandal op 29-12-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:27
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jBSkpCX.jpg

Zes keer Frostbolt :')

Geen enkele keer Pyroblast oid langsgekomen jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Awsom schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:33:
[afbeelding]

Zes keer Frostbolt :')

Geen enkele keer Pyroblast oid langsgekomen jammer genoeg
L0L 6 keer, dat heb ik nog nooit gezien, removal zat ^^ Laat even weten hoe het afliep met dit deck, ik ben benieuwd.

*EDIT*
Wie wil nou als lock niet zo'n starthand? Alleen de turn er na 2 mirror image, turn 4 nog maar 10 hp .... MAGE OP :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ePeKLCTl.jpg?1

[ Voor 23% gewijzigd door An1mA op 30-12-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:28

Thompson

Beeromaniac

ormagon schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:51:
Ik vroeg me al een tijdje af waarom ik nog geen uitnodiging had ontvangen voor de Beta. Kwam ik hem gisteren in de trash tegen. Sufferd. Begonnen en voel me lichtjes aangetrokken tot de Warlock & Priest. Dit is het eerste custom deck dat ik gebouwd heb. Ik merk zelf dat mijn begin game prima is maar end game erg zwak. Zijn er wat basis zaken die ik over het hoofd zie, kaarten die ik echt te pakken moet krijgen, tips voor de end game?

Mocht iemand in zijn voor een potje, Ormagon#2941

[afbeelding]
Hehe na het lezen van deze post m'n spamfolder nagekeken, blijkt dat ik ook al 3 weken een key heb _/-\o_

Zojuist dus wat oefen potjes gedaan. Rogue naar lvl 10 gedaan en alle heroes unlocked.
Hoe kan ik vanaf hier het beste verder gaan om het spel een beetje te leren? Zijn er bepaalde dingen aan/af te raden voor beginners?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
An1mA schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:38:
[...]

L0L 6 keer, dat heb ik nog nooit gezien, removal zat ^^ Laat even weten hoe het afliep met dit deck, ik ben benieuwd.
Iets van 6-3 gespeeld, niet echt een fijn deck verder. Jammer genoeg geen enkele keer 5 of 6 keer Frostbolt achter elkaar kunnen droppen :P

Wel een pakje als reward waar Bloodmage Thalnos in zat :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Pfft net ook een twee belabberde arena runs gehad.. Waarbij twee keer verloren door een bug..

Eerste situatie:
Ik had QA en 3x cleave in mijn handen.. Mijn leven stond op 7.. Zijn leven stond op 2.

Ik kon alleen QA niet spelen door de bug dat 2 kaarten achter elkaar zitten, waarvan QA de achterste was.. Dus ik cleave omdat het niet anders kon, speel QA, cleave, cleave.. Situatie is nu dat ik alleen een QA heb (4/4 ipv 5/5 door de bug) en de tegenstander helemaal niks..

Natuurlijk pakt hij een soul fire waarmee hij precies mijn QA kan slopen, waarna hij uit eindelijk door meer geluk met zijn draw de game pakt.. Als mijn QA gewoon 5/5 was geweest, had ik dus de buurt erop gewoon gewonnen..

Situatie 2:
Niet zo duidelijk als de eerste, maar ik heb Repentance Secret.. Tegenstander speelt defias ringleader.. Deze triggered repentance en veranderd in 2/1, maar krijgt vervolgens alsnog de defias ringleader 2/2 en een defiant 2/1 voordat de spel geheel resolved is.. Foutje :o.. Daarna komt ook nog eens mijn knop om de buurt over te geven vast te zitten.....

Natuurlijk is het beta, maar op zulke momenten baal je enorm, zeker omdat ik voor de arena gewoon betaald had.

mjah ik zit weer op mijn vertrouwde 2/3, 3/3, 4/3 en 5/3 runs.. Helaas is die 7/3 eenmalig geweest :P

[edit] Toch nog even een arena begonnen.. Sta ondertussen 7/2.. Maar ik ga morgens maar eens verder ;).. Moet zeggen dat ik toch voorkeur begin te krijgen voor warrior in arena.. Normaal was mijn pick order altijd: 1) Mage, 2) Paladin 3) Priest 4) Warlock.. Maar ik denk dat dat ondertussen toch aan het verranderen is naar 1) Warrior 2) Paladin 3) Mage 4) Warlock.

[ Voor 16% gewijzigd door Uhmmie op 30-12-2013 03:57 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Laatst online: 16-10 20:01

murphsy

Product Monkey

Ik snap dat geklaag over Arena echt niet. Ik draft echt maximaal 1 uit de 10 rondes een 'crap' deckje, dat betekent meestal: te weinig efficiente beesten. Dan klik ik op 'retire' en is het crap deckje weg. Ik ga niet proberen om daar een 3-3 of iets dergelijks uit te slepen, dat is zonde van de tijd.

Het medicijn tegen de variatie in Arena zit hem wat mij betreft nog steeds in creatures. Ga die dingen prioriteren. Vooral de sterke 2, 3 en 4 drops. Je kan bijna niet teveel sterke 2 drops hebben. En dan maakt het niet uit of je Knife Juggler, Faerie Dragon, Acidic Swamp Ooze, Bloodsail Raider (warr / rogue), Amani Beserker, Sunfury Protector, Mad Bomber, etc. hebt. Zelfs bloodfen Raptor, Crocodile en Brewmaster zijn prima.

De class specific 2 drops zijn ook vaak geweldig: Cruel Taskmasker, Armorsmith, Argent Protector, Defias Ringleader, Scavenging Hyena, Sorceror Apprentice, etc.

Onderschat niet de kracht van turn 1: Coin + Bloodfen Raptor, turn 2: Amani Beserker, turn 3: random 3-drop of 3e 2-drop, turn 4: Yeti, of andere 4 drop, of... 2 x 2-drop!

De efficientie is denk ik het hoogste op 2 mana. 5 ( power + toughness ) + een goede ability is geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
murphsy schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:46:
Ik snap dat geklaag over Arena echt niet. Ik draft echt maximaal 1 uit de 10 rondes een 'crap' deckje, dat betekent meestal: te weinig efficiente beesten. Dan klik ik op 'retire' en is het crap deckje weg. Ik ga niet proberen om daar een 3-3 of iets dergelijks uit te slepen, dat is zonde van de tijd.
Je gooit gewoon even 150gold weg?
Ik kon alleen QA niet spelen door de bug dat 2 kaarten achter elkaar zitten, waarvan QA de achterste was.. Dus ik cleave omdat het niet anders kon, speel QA, cleave, cleave.. Situatie is nu dat ik alleen een QA heb (4/4 ipv 5/5 door de bug) en de tegenstander helemaal niks..
Dat heb ik ook wel eens, maar je kunt dan alsnog gewoon de kaart pakken door hem te draggen vanaf waar die normaal zou zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door Bobmeister op 30-12-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Awsom schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:50:
[...]

Je gooit gewoon even 150gold weg?

[...]

Dat heb ik ook wel eens, maar je kunt dan alsnog gewoon de kaart pakken door hem te draggen vanaf waar die normaal zou zitten.
Ik vermoed dat je bij retire even veel krijgt als 3-3 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Awsom schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:50:
Damn dat had ik eerder moeten weten :( Thnx voor de tip :D.
sleepwalkerbe schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:52:
Ik vermoed dat je bij retire even veel krijgt als 3-3 niet?
Nope retire vult gewoon aan met losses.. Kortom 0/0 retire is 0/3 en dat is toch wel een stukje minder reward als 3/3.

[ Voor 33% gewijzigd door Uhmmie op 30-12-2013 11:04 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Uhmmie schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:03:
[...]

Damn dat had ik eerder moeten weten :( Thnx voor de tip :D.

[...]

Nope retire vult gewoon aan met losses.. Kortom 0/0 retire is 0/3 en dat is toch wel een stukje minder reward als 3/3.
K zou het is moeten testen maar ik dacht dat je tem 3/3 max 50 gold & 1 pack krijgt (= 150 gold)

als je pech hebt is het dust ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Grmbl... Heartstone kan toch frustrerend zijn. Ik sta 7-2 met een mage deck.

Game 10: versus een priest. Hij gaat eerst met de coin voor een 2-drop. Ik speel ook een 2-drop en hij molt mijn minions met zijn minions. En zo gaat het iedere beurt verder. We komen aan de 10 crystals, dus Mind Control time voor hem. Leeg bord. Ik heb 3 kaarten (Harvest Golem, fireball en sea giant) vast en hij 2. Ik speel de Harvest Golem. Zijn beurt en hij speelt inderdaad Mind Control op m'n Harvest Golem. Hij deed het vrij snel, dus ik denk dat hij met een tweede in zijn handen zit. De volgende beurt trek ik DI Dwarf. Ik speel hem: +2 op "mijn" Harvest Golem en ik mol de golem met mijn fireball. Zijn beurt en inderdaad, weer Mind Control op m'n DI Dwarf. Mijn beurt en ik trek Frostbolt. Twee Mind Controls weggespeeld, dus ik speel mijn Sea Giant. Zijn beurt en hopla, weer Mind Control op m'n Sea Giant.

Nou moe, Well Played en tot de volgende keer :(

Wat had ik anders moeten doen? Geen minions spelen? Dan loop ik ook maar achter de feiten aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

sleepwalkerbe schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:27:
[...]

K zou het is moeten testen maar ik dacht dat je tem 3/3 max 50 gold & 1 pack krijgt (= 150 gold)

als je pech hebt is het dust ...
In mijn ervaring scheelt het allemaal niet zo vreselijk veel inderdaad. 0-3, 1-3, 2-3, 3-3... Het is mij hetzelfde. En met een slecht deck spelen is simpelweg veel minder leuk. Ik speel nog altijd voor de lol, potten zonder winkans bieden daarvan erg weinig.

Ik heb eigenlijk altijd wel 600-1500 gold over. Dus dan begin ik liever een nieuwe arena.

De bugs in het spel zijn inderdaad heel vervelend. Ik neem aan dat je feedback hierover verstuurd naar Blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

murphsy schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:46:

Het medicijn tegen de variatie in Arena zit hem wat mij betreft nog steeds in creatures. Ga die dingen prioriteren. Vooral de sterke 2, 3 en 4 drops. Je kan bijna niet teveel sterke 2 drops hebben. En dan maakt het niet uit of je Knife Juggler, Faerie Dragon, Acidic Swamp Ooze, Bloodsail Raider (warr / rogue), Amani Beserker, Sunfury Protector, Mad Bomber, etc. hebt. Zelfs bloodfen Raptor, Crocodile en Brewmaster zijn prima.

De class specific 2 drops zijn ook vaak geweldig: Cruel Taskmasker, Armorsmith, Argent Protector, Defias Ringleader, Scavenging Hyena, Sorceror Apprentice, etc.

Onderschat niet de kracht van turn 1: Coin + Bloodfen Raptor, turn 2: Amani Beserker, turn 3: random 3-drop of 3e 2-drop, turn 4: Yeti, of andere 4 drop, of... 2 x 2-drop!

De efficientie is denk ik het hoogste op 2 mana. 5 ( power + toughness ) + een goede ability is geen uitzondering.
Ben het eens met je post(s). Alleen het gebruik van het woord beestjes geeft me steeds de kriebels ;).

Minions! >:)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:22
Ngangatar schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:23:
[...]

Ben het eens met je post(s). Alleen het gebruik van het woord beestjes geeft me steeds de kriebels ;).

Minions! >:)
Deze?
Afbeeldingslocatie: http://static1.wikia.nocookie.net/__cb20130704193247/despicableme/images/5/52/Screen_shot_2013-07-04_at_3.30.10_PM.png
Of deze?
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1181573705.jpg

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, net arena van gisteren met een sterk deck (imo tenminste) afgemaakt en uiteindelijk 12-2 gehaald. 8) Je merkt wel echt dat je hoe hoger je komt qua wins betere decks tegenkomt, speel ik Tirion countered een andere pala dat met Sylvanas. 11e Win was een afk walkover dus dat was een freebie maar de final boss voor de 12e win was een mage met een hele fijne deck. (iets van 2xPoly, 2xFlamestrike, 1xBlizzard, sterke minions waaronder Faceless gezien) Eerst verloren van die mage terwijl ik lethal had volgende beurt en hij pyroblast topdecked en 11-2 gekomen en toen weer tegen die mage met wat voorkennis over elkaars decks. Wat rustiger gespeeld maar toch qua health wat lager dan ik wilde gekomen maar zijn aoe was minder effectief dus ik had nog sterke kaarten. Uiteindelijk toch weer heel erg lategame gekomen met nog maar 6 kaarten voor de mage en nog steeds geen pyro gezien met mij op 8hp, is toch wel zweten als je dan lethal hebt volgende beurt en hij drawed een Knife Juggler ipv de Pyroblast die er ook nog in zat. Rewards waren 330gold, pack en 2 normal cards, Flame Imp en Gladiators Longbow, gief golden cards dammit! >:)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/vhxq94.png

Ook nog een flinke failplay gehad in een van de games tegen de mage, weet alleen niet meer of het in de 1e of 2e game was tegen hem. We hadden allebei 3 minions liggen met mij aan zet, daardoor een 4cost Sea Giant die ik samen met een Sunwalker wilde spelen. Begon ik vrolijk board te clearen om daarna mijn minions te spelen maar toen kostte de Sea Giant dus 6 voordat ik het doorhad, duhhh. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Thompson schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:28:
[...]

Zojuist dus wat oefen potjes gedaan. Rogue naar lvl 10 gedaan en alle heroes unlocked.
Hoe kan ik vanaf hier het beste verder gaan om het spel een beetje te leren? Zijn er bepaalde dingen aan/af te raden voor beginners?
Als ik opnieuw zou beginnen dan zou ik;

a) m'n gold niet uitgeven aan het kopen van een pakje kaarten maar bewaren voor de Arena (waar je ook een pakje kaarten krijgt)

en

b) niet meteen common / rare kaarten gaan enchanten voor veel dust.

Zeker na een paar Arena runs is het soms verleidelijk om te denken 'whoa, die-en-die kaart moet ik hebben'. Met de basic cards kan je ver komen, en daarbij krijg je de meeste kaarten vanzelf wel via pakjes.

Disenchanten moet je zelf weten. Ik heb in het begin wel een paar kaarten weggedaan waarvan ik later dacht: zonde eigenlijk.
Tot slot is er een lijstje met chievo's waar je in het begin gold mee kan scoren. Zie hier.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Even benieuwd wat jullie zouden doen. Ik kreeg gisteren bij het opbouwen van mijn Paladin arena deck de keuze tussen de volgende lekkere legendaries voorgeschoteld: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D8Opc5R.jpg. Leuke keuzes, alle drie kaarten die ik niet eerder kon gebruiken.

Deze Arena run is trouwens al voorbij, was geen ramp maar ging ook niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
uqrax schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:56:
Even benieuwd wat jullie zouden doen. Ik kreeg gisteren bij het opbouwen van mijn Paladin arena deck de keuze tussen de volgende lekkere legendaries voorgeschoteld: [afbeelding]. Leuke keuzes, alle drie kaarten die ik niet eerder kon gebruiken.

Deze Arena run is trouwens al voorbij, was geen ramp maar ging ook niet geweldig.
Ik zou destijds voor "The Beast" zijn gegaan, omdat de andere 2 geen synergie hebben voor je deck. The Beast daar in tegen is een 6 voor 9/7 en tja de deathrattle zou je mee kunnen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Even benieuwd wat jullie zouden doen. Ik kreeg gisteren bij het opbouwen van mijn Paladin arena deck de keuze tussen de volgende lekkere legendaries voorgeschoteld: [afbeelding]. Leuke keuzes, alle drie kaarten die ik niet eerder kon gebruiken.

The Beast en dan silencen met je Owl ;)...

[ Voor 7% gewijzigd door Mauz1978 op 30-12-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Heb er zelf lang over moeten tobben, maar ben uiteindelijk voor Onyxia gegaan. Weet niet of het de juiste keuze was, maar ben uiteindelijk niet voor The Beast gegaan omdat ik geen manier had om van Finkle Einhorn af te komen behalve door een of meerdere minions op te offeren. En mijn enkele silence was me te waardevol.

Onyxia kon ik niet weerstaan, een bord vol minions + sterke minion. Had gehoopt nog wat Blessing of Kings kaarten te krijgen om een van de minions mee te buffen, maar die drafte ik helaas niet meer.

Thalnos eigenlijk niet overwogen, inderdaad omdat spelldamage hier weinig doet. Misschien als ik wat meer consecration had, en wat hammers of wrath. Maar blijft een Paladin.

Uiteindelijk liep het deck trouwens niet lekker omdat ik 0.0 card draw had. Daar had Thalnos nou weer net wel iets mee geholpen. Grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
uqrax schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:08:

Uiteindelijk liep het deck trouwens niet lekker omdat ik 0.0 card draw had. Daar had Thalnos nou weer net wel iets mee geholpen. Grrr.
Ik weet niet wat je andere kaarten zijn geworden maar tot nu toe was het niet veel soeps dat deck inderdaad (zeg maar slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Benieuwd hoe het staat met iedereen's ranking. Ik heb AnimA op rank 4 gezien (gister weer terug naar 6 dacht ik?). Ben zelf na lang vastgezeten te hebben rond rank 10 nu doorgestoten naar rank 5. Er achter gekomen dat vanaf hier win streak geen bonus stars meer geeft. Jammerjammer, maar wel goed imo.

Spijtig overigens dat er in Season 1 (welke op 2 januari stopt) geen rewards zijn (http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10974517629 en http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10827883008). In dat eerste topic zitten trouwens veel valide punten en een goede discussie omtrent de ladder seasons, benieuwd wat eenieders visie hier er op is.

Vwb de game zelf: Na rond rank 10 alleen maar decks met Sylvana en Ragnaros tegengekomen te zijn besloot ik ook maar om (veel van) m'n golden kaarten die ik niet gebruikte te disenchanten voor m'n eigen Ragnaros; geen seconde spijt! Zelfs m'n Millhouse Manastorm de'd omdat ik de dust nodig had. Zonde, I know, maar in practise matches teveel verloren door die kaart, zeker nu aggresive mages zo sterk vertegenwoordigd zijn.
Kom nu rond rank 5 veelal slow decks tegen, op de sporadische Warlock rush na natuurlijk.
Ik speel zelf met een zelfgebouwde paladin, bevalt goed! Voor sparren (met een game danwel discussie ;)) kan je me altijd toevoegen: #Ranx2502.

Arena is leuk, maar ik vind Ranked atm verslavender (en spannender, wil m'n bloody ranking niet verpesten, maar wel hoger komen!). Maarja, Arena levert meer dust en kaarten op, dus dan maar Arena af en toe :).

[ Voor 6% gewijzigd door RDDD op 31-12-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 22:41

Xaria

Boventitel

Ik zit nog steeds op rank 10 maar heb even een korte pauze ingelast en ben weer vol op WoW gestort.
Vind HS nog wel leuk hoor, alleen heb op dit moment zoiets van waar speel ik nu echt voor. Zoals je al aangaf er zijn geen rewards voor ranked play en dit vind ik toch het leukste binnen het spel.
Arena is gewoon niet mijn ding. Ik maak liever een goed deck zelf en kijk wat er goed en fout aan is dan RNG kaarten krijgen en hopen dat je beetje goeie keuzes kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

The Beast zonder enige twijfel. Goeie finisher. Keihard extra Argent Protectors erbij draften en je hoeft je meestal zelfs geen zorgen maken over de Deathrattle. Of anders silence je hem zelf, kan je ook doen. Blessing of King zorgt ook dat hij je tegenstander murw slaagt zonder zelf dood te gaan.

Onyxia had ik nooit gepakt voor een Paladin. Dan liever Bloodmage Thalnos.

Wel een paar slechte 4-drops in het Arena deck. Als het zo verder gegaan is in de draft dan geloof ik best dat het deck niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Pfffff, ik heb een Arena draft verkloot. Het begon nochtans goed.

Bekijk dit maar eens halverwege de draft:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone_Screenshot_12.31.2013.11.59.46_klein.jpg

Wat hadden jullie genomen? Ik ben voor de Mirror Entity gegaan. Ik ben geen fan van Mirror Entity, maar het paste op dat ogenblik in mijn mana curve en het is toch op zijn minst een minion.

Maar wat veelbelovend was, is toch niet geworden wat het had moeten zijn.

Dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone_Screenshot_12.31.2013.13.02.56_klein.jpg

Weinig tot geen spells meer gezien nadien (geen Frost Nova's meer, geen Frostbolts, geen extra fireballs of flamestrikes meer) en door de 2 Stormwind Champions heb ik mij teveel gefocused op minions.

Het deck is niet slecht, maar ik had tijdens de draft een andere optie: ik heb nog een extra Mana Wyrm gezien die ik heb laten gaan wegens te weinig spells en ik was op minions in de 2CC en 3CC aan het focussen. Maar ik heb ook zo 2 Arcane Intellects laten schieten.

Achteraf gezien had ik veel liever 2 Arcane Intellects gehad en een extra Mana Wyrm. Dan was het deck veel synergetischer geweest en kon ik op de Pyroblasts spelen. Nu is het een gewoon minion deck waarbij ik waarschijnlijk een paar keer Pyroblast zal moeten gebruiken als removal spell op een low cost minion wat helemaal niet efficient zal zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door DarthDavy op 31-12-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

RDDD schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:32:
Benieuwd hoe het staat met iedereen's ranking. Ik heb AnimA op rank 4 gezien (gister weer terug naar 6 dacht ik?). Ben zelf na lang vastgezeten te hebben rond rank 10 nu doorgestoten naar rank 5. Er achter gekomen dat vanaf hier win streak geen bonus stars meer geeft. Jammerjammer, maar wel goed imo.
Sta al een paar dagen stil maar ben op rank 8 blijven hangen. Morgen hopelijk weer gametime maar heb vreemd genoeg weer wat Diablo 3 zitten spelen afgelopen week met veel plezier.

Moet mijn Tyrion Fordring deck weer eens gaan afstoffen en verfijnen, nu nog denken of ik er kaarten bij ga craften. Heb zo'n 1650 dust klaarliggen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:39
Mensen:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/6dlUsy0p.png

Alvast fijne jaarwisseling! :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Kleine class tier update voor arena. Van boven naar onderen, van links naar rechts in goedheid (naar mijn mening!)

Tier 1: Warrior, Mage
Tier 2: Paladin, Priest, Druid
Tier 3: Shaman, Rogue, Warlock
Tier 4: Hunter

Warrior: warrior is ZO goed als je hem beter leert kennen).
Mage: Standaard tier 1. De class specifics zijn koning. Voor de afwisseling: probeer eens een Enrage deckje te draften. Hilarisch snel. Veel Amani Beserkers & Raging Worgen (BOM!) pakken. Activeren met je hero.
Rogue: ik ben gewoon geen fan, de class specifics passen niet bij mijn speelstijl).
Shaman: goede class specifics rares. Hex is uber removal. Tikje wisselvalliger dan de hogere picks.
Hunter: enkel goed met synergie. Daarop kan je helaas niet bouwen in Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:22
DarthDavy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:17:
Pfffff, ik heb een Arena draft verkloot. Het begon nochtans goed.

Bekijk dit maar eens halverwege de draft:
[afbeelding]

Wat hadden jullie genomen? Ik ben voor de Mirror Entity gegaan. Ik ben geen fan van Mirror Entity, maar het paste op dat ogenblik in mijn mana curve en het is toch op zijn minst een minion.

Maar wat veelbelovend was, is toch niet geworden wat het had moeten zijn.

Dit is het resultaat:
[afbeelding]

Weinig tot geen spells meer gezien nadien (geen Frost Nova's meer, geen Frostbolts, geen extra fireballs of flamestrikes meer) en door de 2 Stormwind Champions heb ik mij teveel gefocused op minions.

Het deck is niet slecht, maar ik had tijdens de draft een andere optie: ik heb nog een extra Mana Wyrm gezien die ik heb laten gaan wegens te weinig spells en ik was op minions in de 2CC en 3CC aan het focussen. Maar ik heb ook zo 2 Arcane Intellects laten schieten.

Achteraf gezien had ik veel liever 2 Arcane Intellects gehad en een extra Mana Wyrm. Dan was het deck veel synergetischer geweest en kon ik op de Pyroblasts spelen. Nu is het een gewoon minion deck waarbij ik waarschijnlijk een paar keer Pyroblast zal moeten gebruiken als removal spell op een low cost minion wat helemaal niet efficient zal zijn.
Niks mis met mirror entity.

Als mage is het de bedoeling op in leven te blijven tot je je fireball en pyroblast hebt en je tegenstander dan af te maken.
De rest van de game hoef je alleen maar te overleven (en een beetje damage te doen).

Dan is het nuttiger om een minion te traden dan om 8 leven te krijgen. Zelfs een 2-1 minion wegspelen levert je 2 leven per turn op.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:39
OK Wtf :o :o _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zqa7Nk8nOg5cShGgrG7wjMDy/full.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:14
murphsy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:41:
Kleine class tier update voor arena. Van boven naar onderen, van links naar rechts in goedheid (naar mijn mening!)

Mage: Standaard tier 1. De class specifics zijn koning. Voor de afwisseling: probeer eens een Enrage deckje te draften. Hilarisch snel. Veel Amani Beserkers & Raging Worgen (BOM!) pakken. Activeren met je hero.
Rogue: ik ben gewoon geen fan, de class specifics passen niet bij mijn speelstijl).
Shaman: goede class specifics rares. Hex is uber removal. Tikje wisselvalliger dan de hogere picks.
Thanks!
Op basis van je eerdere advies, wat oefening en het kijken van wat streams nu bezig met een Druid-arena-run. Teller staat momenteel al op 10-1, dus iig al een nieuw PR :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
murphsy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:41:

Wat betekent tier in deze context? Of heb je gewoon een ranglijstje gemaakt welke decks je goed vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

RDDD schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:32:
Ik ben ook verslaafd aan constructed. Ik ben nu Rank 4, schuur tegen 3 aan, met af en toe een drop naar 5. Ik heb tot rank 8 zonder legendaries gespeeld. Ik heb Ragnaros en Sylvannas gecraft (maar meer vanwege toernooitjes), maar op echt een pot of 2 na zijn het geen gamewinners geweest nog. Ik kom ze wel heel vaak tegen nu, en na een verrassende Bloodmage Thalnos uit een Arena run gekregen te hebben, ben ik toch bezig voor de Black Knight....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Grotman schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:07:
[...]

Wat betekent tier in deze context? Of heb je gewoon een ranglijstje gemaakt welke decks je goed vindt?
Hij maakt dit lijstje op basis van zijn ervaringen in arena. Het is wel iets waard, maar het blijft een persoonlijke insteek. Zo speel ik heel veel met Rogue en haal daar ook mijn beste successen mee, zelfs beter dan mage. Maar ik ga akkoord, dat Mage tier 1. En eigenlijk zelfs de enigste Tier 1 omwille van de efficiënte removal en hero power.

Dus mijn lijstje zou het volgende zijn:
Tier 1: Mage
Tier 2: Paladin, Druid, Rogue
Tier 3: Warlock, Warrior, Priest
Tier 4: Hunter, Shaman

Mage is absolute nummer 1. Rogue voor mij nummer 2, samen met Paladin en Druid waar ik het eigenlijk nooit slecht mee doe (slecht betekent voor mij minder dan 7 wins).
Ik wou Warlock eigenlijk tier 2.5 willen geven. De hero power is zo sterk, maar ook zo gevaarlijk te gebruiken. Nochtans haal ik nooit minder dan 6 wins met een warlock.
Priest is gewoon mijn klasse niet. Warrior doe ik het normaal gezien ook nooit slecht mee, maar ik hou er gewoon niet van. De class specific cards zijn heel goed, maar zijn hero power is zo zwak! Ik weet wel dat het synergie heeft met de wapens die je moet draften voor een warrior, maar geef mij maar een Rogue met een Deadly Weapon ipv een Fiery Axe. Dan kan ik tenminste nog een combo card spelen. ;) HP is bvb voor een Rogue, Warlock en Warrior een resource waar je moet uit putten om de win te halen. Daar armor voorzetten betekent weinig tot niets voor mij speelstijl.
Hunter is gewoon crap in Arena (sucky hero power en de class specifics vereisen een grote synergie tussen de kaarten en daar kan je gewoon niet op rekenen in Arena).
Shaman is ook een klasse apart. Ik verlies veel van Shaman, maar als ik ermee speel win ik er nooit mee. Ik zou graag Shaman leren spelen, want het is volgens mij wel een sterke klasse. Ik speel er nooit graag tegen, want ze kunnen onverwacht uit de hoek komen en het spel compleet omdraaien in hun voordeel. Jammer genoeg kan ik dat nooit als ik ermee speel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ik wissel heel vaak af om het leuk te houden, dus mijn rank op alle heroes in ongeveer even hoog.
De sterke classes die ik bovendien graag speel zijn Warrior en Druid, maar Mage is inderdaad het sterkst imho, naast Priest wat mij betreft. Ik haat het tegen die heroes te spelen, dus doe ik het zelf ook zo min mogelijk. Alleen voor dailies en als ik wil ranken.

Toch kan ik ook flink onderuit gaan tegen Rogue, aangezien die vaak card advantage halen. Soms kom ik in een situatie in Arena met perfecte manacurve dat je bijv met Warrior in een rush mode komt. Als je dan zo'n beetje een lege hand hebt en de tegenstander heeft veel removal gehad en nog 5 kaarten in z'n hand, dan weet je al hoe laat het is. Moet je gewoon luck hebben met je draw, bijv met een Arcanite Reaper om het af te maken.

Ook ik vind Shaman en Warlock wel toffe decks, maar ben niet altijd even goed met ze. Ook trekt Paladin me nooit zo, hoewel die ook heel sterk kunnen zijn.

Al met al hebben alle decks wel iets en kun je tegen alle decks easy wins en kansloze losses halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 31-12-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Mijn drie 9-wins en mijn enige 12-wins waren enkel Priest en Paladin (12 win = paladin). Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik me daar het prettigst bij voel omdat ik echt op control speel. Shadow Priest vind ik het leukste, waar je nieuwe hero power heel langzaam maar zeker de wedstrijd naar je toe trekt door superieure trade mogelijkheden (2 damage als hero power maakt veel verschil)

Grappig genoeg speelde ik laatst voor het eerst een Warlock (had ik lvl 10 pas), en haalde meteen 8-3 ermee. Zonder echt goede kaarten te hebben leek het.

Dus ik zet Priest / Paladin in Tier 1, maar of ze ook echt het beste zijn betwijfel ik. Ik weet wel dat ik echt bijna altijd van Hunters win of ik moet echt een drama draw hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
DarthDavy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:48:
[...]

The Beast zonder enige twijfel. Goeie finisher. Keihard extra Argent Protectors erbij draften en je hoeft je meestal zelfs geen zorgen maken over de Deathrattle. Of anders silence je hem zelf, kan je ook doen. Blessing of King zorgt ook dat hij je tegenstander murw slaagt zonder zelf dood te gaan.

Onyxia had ik nooit gepakt voor een Paladin. Dan liever Bloodmage Thalnos.

Wel een paar slechte 4-drops in het Arena deck. Als het zo verder gegaan is in de draft dan geloof ik best dat het deck niet werkte.
Ah well, live and learn :) Verdere draft kan ik me niet in detail herinneren, maar in elk geval geen wapens of Blessing of Kings. En nog een extra Oasis Snapjaw, ben daar bepaald geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
DarthDavy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:53:
[...]

Shaman is ook een klasse apart. Ik verlies veel van Shaman, maar als ik ermee speel win ik er nooit mee. Ik zou graag Shaman leren spelen, want het is volgens mij wel een sterke klasse. Ik speel er nooit graag tegen, want ze kunnen onverwacht uit de hoek komen en het spel compleet omdraaien in hun voordeel. Jammer genoeg kan ik dat nooit als ik ermee speel. :9
Dit is voor mij de voornaamste reden om met een Shaman te spelen. Niets leuker dan in één beurt een paar brave totems om te toveren in een kill machine. Ik vind deze strategie wel weinig betrouwbaar. Ik moet voor mijn gevoel echt wachten op die ene kans met de juiste kaarten en dan alles los gooien. Als je te snel te veel druk geeft terwijl dat eigenlijk niet kan, ga je meteen onderuit. Bij andere classes kan je makkelijker nog iets repareren.
Ik verlies er zelf in ieder geval ook redelijk vaak mee (ligt vast aan mij, maar toch).

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Grotman schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:07:
[...]

Dit is de rangorde waarin ik classes pick in arena, Dus als ik bijvoorbeeld de keuze Warlock / Priest / Warrior krijg kies ik altijd Warrior. Wanneer ik de keuze Rogue / Druid / Paladin krijg kies ik altijd Paladin. Dit is gebaseerd op mijn ervaringen met de classes en de kracht van de class specific kaarten (waarbij commons en uncommons het zwaarst wegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Iemand die mij kan helpen? Ik heb 1600 dust, en ik vraag me af welke legendary ik zal craften.
Ik speel voornamelijk aggro lock en mage, maar sinds kort ook druid (vind ik erg leuk spelen).

Ik heb al een aantal legendaries zoals Thalnos, Sylvanas, Ragnaros. Ik zit te twijfelen tussen Tinkmaster Overspark, Ysera, en Malygos.

Tinkmaster is vooral handig in m'n Druid deck. Ysera is over het algemeen erg sterk, en Malygos kan erg leuk worden in een druid of een niet aggro lock deck.

Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Beunhaas schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:49:
Iemand die mij kan helpen? Ik heb 1600 dust, en ik vraag me af welke legendary ik zal craften.
Ik speel voornamelijk aggro lock en mage, maar sinds kort ook druid (vind ik erg leuk spelen).

Ik heb al een aantal legendaries zoals Thalnos, Sylvanas, Ragnaros. Ik zit te twijfelen tussen Tinkmaster Overspark, Ysera, en Malygos.

Tinkmaster is vooral handig in m'n Druid deck. Ysera is over het algemeen erg sterk, en Malygos kan erg leuk worden in een druid of een niet aggro lock deck.

Wat is jullie mening?
Ysera zou ik voor gaan, druid heeft kotg en naturlize voor removal/silence en anders swipe/starfall. Daarom dus ook geen tinkmaster.

Malygos doet niks zodra ie gespeeld word en is gewoon niet speelbaar hedenaags.

En een niet aggro lock bedoel je daarmee de giants control deck? Owned een druid er btw hard mee ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-10 16:36

Wat is jullie mening?
Niet in jou lijstje, maar heb veel goede games gehad met Lord Jaraxxus, goede late safe voor close games of goed voor het laatste zetje.

Geen idee of dat ook in een Warlock Rush deck werkt, want dat heb ik niet echt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:38
Voor mijn gevoel is Lord Jaraxxus zelfs gemaakt voor rush decks om ze een extra punch in de late game te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48

Wat is jullie mening?
Ik speel zelf alleen maar aggro lock, en ik heb daar een Leeroy Jenkins voor gecraft. Er zit ook een Jaraxxus in. Moet zeggen dat Leeroy goed werkt daarin met bijv. 2x power overwhelming erop.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik speel pas een paar dagen maar ik heb heel erg het idee dat het snowball effect (1e 2/3 turns de overhand pakken en de ander kan nooit meer terugkomen) heel erg aanwezig is in Hearthstone.
Wat zijn goede kaarten om dit effect te counteren? Ik weet dat Holy Nova en Fan of knives bijvoorbeeld veel invloed kunnen hebben.

Daarnaast heb ik het idee dat de balans in het begin sowieso verstoord is. 1 mana crystal én een extra kaart in het begin lijkt mij véél beter dan de 1e turn te kunnen spelen (waarin je lang niet altijd iets kunt)

[ Voor 25% gewijzigd door Thompson op 02-01-2014 11:36 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Thompson schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:35:
Ik speel pas een paar dagen maar ik heb heel erg het idee dat het snowball effect (1e 2/3 turns de overhand pakken en de ander kan nooit meer terugkomen) heel erg aanwezig is in Hearthstone.
Wat zijn goede kaarten om dit effect te counteren? Ik weet dat Holy Nova en Fan of knives bijvoorbeeld veel invloed kunnen hebben.

Daarnaast heb ik het idee dat de balans in het begin sowieso verstoord is. 1 mana crystal én een extra kaart in het begin lijkt mij véél beter dan de 1e turn te kunnen spelen (waarin je lang niet altijd iets kunt)
Door een boardwipe kun je nog terug komen, tegen een aggro lock is het wat moeilijker. En over het laatste gedeelte is er heel veel over gediscussieerd. Cijfers tonen aan dat diegene die als eerst begint iets vaker won dan diegene die als 2 de start maar het was iets van 51/49 ofzo. Kan de link daar over niet 1 2 3 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
An1mA schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:22:
[...]

Door een boardwipe kun je nog terug komen, tegen een aggro lock is het wat moeilijker. En over het laatste gedeelte is er heel veel over gediscussieerd. Cijfers tonen aan dat diegene die als eerst begint iets vaker won dan diegene die als 2 de start maar het was iets van 51/49 ofzo. Kan de link daar over niet 1 2 3 vinden.
YouTube: Blizzcon 2013 Hearthstone Fireside Chat Panel HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Tektoon schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:34:
[...]

Dit is voor mij de voornaamste reden om met een Shaman te spelen. Niets leuker dan in één beurt een paar brave totems om te toveren in een kill machine. Ik vind deze strategie wel weinig betrouwbaar. Ik moet voor mijn gevoel echt wachten op die ene kans met de juiste kaarten en dan alles los gooien. Als je te snel te veel druk geeft terwijl dat eigenlijk niet kan, ga je meteen onderuit. Bij andere classes kan je makkelijker nog iets repareren.
Ik verlies er zelf in ieder geval ook redelijk vaak mee (ligt vast aan mij, maar toch).
Ik speel zelf Shaman met een control deck, winrate is ongeveer 70%, ben nu rank 12 en hoop vanavond nog wat sprongen te maken, rank 8 moet toch wel lukken
Zit op helaas op mijn werk maar kan geen decklist posten, stond een tijd geleden op managrind.com
Heb inderdaad wel veel rare en epic kaarten, maar geen legendary.. zou graag Malygos willen hebben.
Moet zeggen dat ik de laatste dagen alleen maar Shaman speel om er steeds beter in te worden.

Mocht iemand mijn decklist willen zien zal ik hem vanavond even posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

An1mA schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:22:
[...]

Dat soort kaarten bedoel ik inderdaad, board wipe kaarten.
Is er ergens een handige kaart database waar je aan de hand van in te vullen stats of opties (board wipe bijv.) kaarten kunt opzoeken?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Thompson schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:05:
[...]

Dat soort kaarten bedoel ik inderdaad, board wipe kaarten.
Is er ergens een handige kaart database waar je aan de hand van in te vullen stats of opties (board wipe bijv.) kaarten kunt opzoeken?
Zoiets als dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
An1mA schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:26:
[...]

Ysera zou ik voor gaan, druid heeft kotg en naturlize voor removal/silence en anders swipe/starfall. Daarom dus ook geen tinkmaster.

Malygos doet niks zodra ie gespeeld word en is gewoon niet speelbaar hedenaags.

En een niet aggro lock bedoel je daarmee de giants control deck? Owned een druid er btw hard mee ^^
Ja ik bedoel er control lock mee ^^.
Ik vind Naturalize geen fijne kaart, aangezien je je opponent 2 extra kaarten geeft. In de meeste gevallen werkt die kaart dus in je nadeel (tenzij je opponent geen kaarten meer kan drawen of je er geen gebuffte minion mee molt).

De removal van Tinkmaster vind ik fijner dan Naturalize. Die geeft je opponent niet zo'n grote advantage. De 5/5 devilsaus is weg te krijgen met Starfall of Swipe + 1 andere damage.
En een turn 3 devilsaur aan mijn kant kan leuke dingen opleveren.

Ysera is over het algemeen een erg goede legendary. Zowel Ysera als Tinkmaster kunnen ook in de meeste decks geplaatst worden
Niet in jou lijstje, maar heb veel goede games gehad met Lord Jaraxxus, goede late safe voor close games of goed voor het laatste zetje.

Geen idee of dat ook in een Warlock Rush deck werkt, want dat heb ik niet echt.
Jaraxxus heb ik al :) Erg fijn in mijn Rush deck, heeft vaak mijn leven gered.
Ik speel zelf alleen maar aggro lock, en ik heb daar een Leeroy Jenkins voor gecraft. Er zit ook een Jaraxxus in. Moet zeggen dat Leeroy goed werkt daarin met bijv. 2x power overwhelming erop.
Leeroy is mijn vorige legendary die ik gecraft heb :D Voornamelijk voor m'n mage deck, maar werkt ook heel goed in m'n Lock deck. Zoals je al zegt erg leuk in combinatie met Power Overwhelming. Zolang de enemy geen taunt heeft 14 damage voor 6 mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warrior deck even bijgeschaafd voor de huidige meta, heerlijke start gehad gisteren: 10-0 unranked.

Beurt 1: pass
Beurt 2: War Axe
Beurt 3: Upgrade!, Raider, Corsair
Game over

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/20ii0li.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:51:
Warrior deck even bijgeschaafd voor de huidige meta, heerlijke start gehad gisteren: 10-0 unranked.

Beurt 1: pass
Beurt 2: War Axe
Beurt 3: Upgrade!, Raider, Corsair
Game over

[afbeelding]
Bravo, en nu ranked :P - plus je vertelt niet dat die priest op turn 4 die control spell cast (*edit* shadow madness), en je bent beide minions kwijt en houdt maar 3 kaarten over versus die 7 van de priest ;)...

(maar niettemin wel een leuke combo, zat een beetje te trollen haha, maar ik zie een wereld van verschil wat er in unranked en ranked gebeurt...)

[ Voor 29% gewijzigd door Mauz1978 op 02-01-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-10 13:52
Laatst een mooie match tegen een mage. Hij had zon beetje al zijn spell kaarten al gebruikt en we hadden beide nog maar ~5 kaarten in het ons deck. Niks op het veld :p. Speel ik onixia ( heb geen betere legendary) en daarna volgende beurt bloodlust GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 16:47

Freelance

(..)

Net een leuk pakje opengemaakt van m'n daily quest:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A9g8ADtl.jpg

Heb al een normale Ragnaros, zit in dubio om de golden of de normale te disenchanten

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Als je die golden disenchant krijg je 1600 dust en kun je een andere legendary craften :) Persoonlijk geef ik niks om gouden kaarten.

[ Voor 19% gewijzigd door Bobmeister op 02-01-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Ragnaros is wel n erg goede legendary, dus disenchanten is niet nodig als je hem zelf in je deck(s) gebruikt :).

Ik word echt helemaal gek van warrior OTK decks trouwens. Het idee is simpel:

2x Molten Giant (8/8, 20 mana -1 voor elke damage die je hebt gekregen).
1x Warsong Commander om ze charge te geven
Brewmasters om ze terug naar je hand te halen nadat je ermee aangevallen hebt, ze opnieuw spelen en ermee aanvallen (als je <10 hp hebt kosten ze 0 mana).

Je moet de warrior in een keer van boven de 15 hp doodmaken, of hij speelt z'n combo en maakt je kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Beunhaas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:09:
Ragnaros is wel n erg goede legendary, dus disenchanten is niet nodig als je hem zelf in je deck(s) gebruikt :).

Ik word echt helemaal gek van warrior OTK decks trouwens. Het idee is simpel:

2x Molten Giant (8/8, 20 mana -1 voor elke damage die je hebt gekregen).
1x Warsong Commander om ze charge te geven
Brewmasters om ze terug naar je hand te halen nadat je ermee aangevallen hebt, ze opnieuw spelen en ermee aanvallen (als je <10 hp hebt kosten ze 0 mana).

Je moet de warrior in een keer van boven de 15 hp doodmaken, of hij speelt z'n combo en maakt je kapot.
Ik heb ook een OTK deck, vind het heerlijk om mee te spelen. *; Het enige wat ik nog lastig vind zijn murloc rush decks. Vaak heb je een ronde of 5-8 nodig om je combo bij elkaar te krijgen, en die tijd heb je niet als je tegen een rush deck speelt..

Heerlijk, twee Gadgetzan Auctioneers op tafel, en maar lekker spells droppen :) Zo heb ik m'n combo wel een keer bij elkaar haha

[ Voor 6% gewijzigd door Bobmeister op 02-01-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Awsom schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:12:
[...]

Ik heb ook een OTK deck, vind het heerlijk om mee te spelen. *; Het enige wat ik nog lastig vind zijn murloc rush decks. Vaak heb je een ronde of 5-8 nodig om je combo bij elkaar te krijgen, en die tijd heb je niet als je tegen een rush deck speelt..

Heerlijk, twee Gadgetzan Auctioneers op tafel, en maar lekker spells droppen :) Zo heb ik m'n combo wel een keer bij elkaar haha
Rush decks lijken me ook de zwakke plek. Omdat m'n druid deck erg langzaam is, hebben ze alle tijd om de kaarten voor de combo bij elkaar te krijgen.
Ik zie idd vooral kaarten met carddraw om de combo bij elkaar te krijgen, zoals Auctioneer, Loot Hoarder/Engineer, Shieldblock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Beunhaas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:54:
[...]

..

Ik zie idd vooral kaarten met carddraw om de combo bij elkaar te krijgen, zoals Auctioneer, Loot Hoarder/Engineer, Shieldblock.
Dat zeker, maar ook zonder die combo is het een vrij sterk dek. Je kunt veel schade aanrichten in een vroeg stadium, voor weinig mana. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Awsom schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:20:
[...]

Dat zeker, maar ook zonder die combo is het een vrij sterk dek. Je kunt veel schade aanrichten in een vroeg stadium, voor weinig mana. :)
Mee eens. Met zeer efficiënte wapens en goedkope removal is de early game ook erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Iemand al geprobeerd om HS op de tablet te spelen d.m.v. Teamviewer? Werkt dat een beetje lekker?

/edit: Net even gedaan. Werkt best prima. Totdat de tablet versie er is een goede optie wat mij betreft,

[ Voor 35% gewijzigd door Thompson op 04-01-2014 14:59 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Werkt inderdaad erg goed, kan overigens Splashtop ook aanbevelen, heeft een hogere framerate. Wel even in windowed mode spelen dan. Ben zelf al dagen op de telefoon en tablet aan het spelen op de bank. :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
nooit bij stil gestaan, dacht dat TV geen flash en Java doorgaf. vanavond maar even proberen.

edit: Splashtop werkt perfect op mijn Sony Andriod tablet, tv geeft heel veel lagg.
Nogmaals dank voor de tip, ga nog geen arena ermee doen.

[ Voor 43% gewijzigd door Ithric op 04-01-2014 20:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
For the record, ging zojuist van een 40g Priest/warlock daily naar een 100g Domanance daily.
Dus het is echt random zo lijkt.

Weer 3/3 in arena :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Ithric op 05-01-2014 09:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-10 14:19
Ithric schreef op zondag 05 januari 2014 @ 07:33:
For the record, ging zojuist van een 40g Priest/warlock daily naar een 100g Domanance daily.
Dus het is echt random zo lijkt.

Weer 3/3 in arena :'(
Dat wordt voortaan dus 40g quests wegklikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Misschien leuk om wat stats te delen. Benieuwd wat iedereen reeds heeft weten te bereiken. Ik trap zelf af.

Speel sinds: 24 oktober

Play Mode Wins: 212
Arena Wins: 144

Experience levels:

Mage 31
Paladin 29
Warrior 23
Shaman 23
Warlock 16
Rogue 22
Druid 19
Hunter 14
Priest 31

Collection (Expert Set, zonder promotional cards):
Common: 83/94 (5 golden)
Rare: 46/81 (6 golden)
Epic: 7/37
Legendary: 1/33

Legendaries in bezit:
The Black Knight

Belangrijkste arena victories:
3 x 9 -3
1 x 11 - 3
1 x 12 - 1

Packs gekocht: 2 packs (voor Gelbin promotional card)
Huidige Gold: 380
Huidige Dust: 1325

Belangrijke kaarten zelf gecraft:
niets
Belangrijke kaarten disenchanted: niets, alleen de veranderde kaarten omdat die 100% dust opleveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Speel sinds: oktober

Play Mode Wins: 240
Arena Wins: 345

Experience levels:
Mage 38
Paladin 33
Warrior 27
Shaman 21
Warlock 26
Rogue 27
Druid 26
Hunter 20
Priest 35

Collection (Expert Set, zonder promotional cards):
Common: 94/94 (8 golden)
Rare: 64/81 (8 golden)
Epic: 19/37
Legendary: 7/33

Legendaries in bezit:
King Krush
Archmage Antonidas
Edwin VanCleef
Lord Jaraxxus
Lorewalker Cho
Baron Geddon
Ragnaros the Firelord

Belangrijkste arena victories:
1 x 9 - 0
1 x 9 - 2

Packs gekocht: 2 packs (voor Gelbin promotional card)
Huidige Gold: 180
Huidige Dust: 105

Belangrijke kaarten zelf gecraft: Ragnaros the firelord & Lord Jaraxxus
Belangrijke kaarten disenchanted: niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Leuke verzameling en indrukwekkende hoeveelheid Arena wins, kom ik nog lang niet aan en ik speel het best vaak vind ik van mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-10 17:06

ormagon

Definitely Maybe

Gister eerste aardige Arena pot gespeeld 6/3. Naast het feit dat je de kaarten en combo's beter doorkrijgt helpen een aantal filmpjes van bijvoorbeeld LS en Kripp ook wel erg. Je krijgt wat meer inzicht in wanneer je geduld moet hebben, wanneer je kan incasseren. Dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:45
Ben net weer begonnen met Ranked Play voor het eerst sinds sinds de nieuwe ranks op wat oefen pootjes na. Speel nu met dit deck:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/warrior-deck.PNG

Speelt lekker moet ik zeggen, redelijke early game, sterke mid game moet ik zeggen en mocht je echt in de problemen komen dan heb je nog een zeer sterke late game met de giants (record is nu 26 dmg in 1 turn). Nu zullen de eerste ranks weinig voorstellen denk ik, maar rank 25 tot 19 zonder verlies potje gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Speel sinds : Oktober ook ergens.

Play mde wins: 222
Arena wins: 588

Experience levels:

Mage 32
Paladin 39
Warrior 30
Shaman 26
Warlock 32
Rogue 22
Druid 33
Hunter 25
Priest 37

Collection:
Common: 94/94 (4 Golden)
Rare: 71/81 (9 Golden)
Epic: 22/37 (2 Golden)
Legendary: 7/28

Legendaries in bezit:
Cenarius
Edwin VanCleef
Lord Jaraxxus
Leeroy Jenkins
Old Murk-Eye
Captain Greenskin
Gelbin Mekkatorque
Illidan Stormrage
Alexstrasza

Belangrijkste arena victory:
12-2
en redelijk wat 9-2.

Packs gekocht: 0
Wel 20 euro aan Arena tickets.

Huidige gold: 40
Huidige dust: 515

Belangrijke kaarten zelf gecraft: Blood knight, 2x Faceless manipulator, 1x Argent commander, 2x Defender of Argus, Leeroy Jenkins.
Belangrijke kaarten disenchanted: alleen veel waardeloze golden commons/rares.

Zo, daar ben ik even mee bezig geweest :p.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Pff ik ga het niet helemaal uitschrijven.
Heb maar 1 legendary: Captain Greenskin.
Wordt wel aan gewerkt trouwens :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sinds vanochtend aan begonnen, erg leuk en verslavend spel. Ik speelde hiervoor veel magic: duel of the planeswalkers (2013) en hoewel hearthcraft wat minder ingewikkeld lijkt te zijn zover erg vermakelijk. Ook leuk dat er veel meer (?) kaarten inzitten dan in duel of the planeswalkers.

Wat ik me afvroeg: legendary kaarten, zijn die nou echt zo zeldzaam? In mijn eerste boosterpack die ik kreeg zat er meteen één (Leeroy Jenkins). Van andere fora krijg ik juist het gevoel dat ze zeer zeldzaam zijn. Had ik (veel) geluk?

Forge moet ik me nog wel in verdiepen, is me nog niet helemaal duidelijk. Doordat er zoveel kaarten zijn verlies ik ook een beetje het overzicht, maargoed. Van de week maar eens naar kijken. Tot nu toe vermaak ik me zeker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:45
Super zeldzaam zijn ze niet. Ik ben nu denk ik 3 maand aan het spelen en heb er toch al aardig wat.

Gelbin, Elite Tauren van de promo's. Harrison Jones, Sylvanas, Black Knight, Hogger, Illidan, Baron Geddon, Ragnaros, Nozdormu, Onxya, Deathwing, Ysera van de neutral legedaries en Cenarius en Archmage antonidas van de class legendaries.

Ik denk dat gemiddeld voor mij 1 op de 7 of 1 op 8 packs een legendary had.

Ik mis gemiddeld genomen denk ik meer epics dan legendaries (ook om het feit dat je van Epics er soms wel 2 wil hebben). 13 epics heb ik er nog geen 1 van, en zelfs 1 blue (imp master) heb ik nog niet. Alle commons heb ik wel.

Qua golden kaarten heb ik er 34, waarvan 2 legendary (onyxia en cenarius) en 3 epics. de rest blauw en wit.

[ Voor 28% gewijzigd door Dennism op 05-01-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Ik heb in rond de 30 packs 1 legendary gevonden maar god haat mij dan ook :+

[ Voor 24% gewijzigd door awesom-o op 05-01-2014 16:09 ]

Overwatch profile awesomo#2162

Pagina: 1 ... 60 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]