[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.612 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:34
An1mA schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 01:34:
[i]We have some other news to share too. As of today, we have sent beta invites to everyone who opted in to the Hearthstone closed beta test prior to Monday, December 16. If you opted in before that date and have not yet received an invite email, check your spam folders or different email tabs to see if you invite may have ended up in an unexpected location. If you still can’t find your Hearthstone beta invite, don’t worry! We’re putting together a list of all Battle.net accounts that opted in to the Hearthstone beta test and did not claim their beta key. These accounts will be flagged for beta access within the first few weeks of January.
Hmm, beta zal nog wel even duren, dev team is niet briljant gezien ze blijkbaar niet eens een email kunnen sturen. "We sturen je nu allemaal een beta key".. Nope |:(

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
MrOleo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:48:
[...]

Hmm, beta zal nog wel even duren, dev team is niet briljant gezien ze blijkbaar niet eens een email kunnen sturen. "We sturen je nu allemaal een beta key".. Nope |:(
Hier ook niet, inclusief spam folder. Gelukkig via GoT een key kunnen bemachtigen. Dat hadden ze gewoon op account-niveau moeten regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
Same here, alleen had ik niet geluk om al via GoT key te bemachtigen :(

Wel jammer, was met vooruitzicht op vakantie wel leuk geweest om HS te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Rank 11 inmiddels na eerst een uur of 3 of rank 12 te zijn blijven hangen. 4 x winst op rij doet mooie dingen dan :).

Edit: Rank 10 :).

Edit again: Rank 9, gaat lekker :).

[ Voor 20% gewijzigd door Ngangatar op 20-12-2013 23:13 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Ben benieuwd welke decks jullie gebruiken.
Zit nu op rank 14, heb geen legendaries, (ofja 1 maar die is eigenlijk nutteloos)
Zit nu een beetje vast.. Heb van elk deck maar een beetje en alles disenchanten en enchanten op een deck lijkt me ook niet het slimst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

psvunited schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:15:
Ben benieuwd welke decks jullie gebruiken.
Zit nu op rank 14, heb geen legendaries, (ofja 1 maar die is eigenlijk nutteloos)
Zit nu een beetje vast.. Heb van elk deck maar een beetje en alles disenchanten en enchanten op een deck lijkt me ook niet het slimst..
Ik gebruik een Hunter trap deck met meerdere legendaries, een Pally Blood Knight deck met 1 legendarie en een warlock deck met 1 legendarie.

Ff screenie, kan het zelf ook nog niet geloven...

Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/563/2vdd.png

[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 20-12-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 04:36
Loona35 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:57:
Same here, alleen had ik niet geluk om al via GoT key te bemachtigen :(

Wel jammer, was met vooruitzicht op vakantie wel leuk geweest om HS te proberen.
Blizzard heeft iedereen die zich op battle.net had opgegeven voor de beta gisteren een key gestuurd....

In de 2e week van jan doen ze dat nog een keer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Laatst online: 06-12-2024
6138948969529339840444280

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
RocketKoen schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:36:
[...]

Blizzard heeft iedereen die zich op battle.net had opgegeven voor de beta gisteren een key gestuurd....

Snap ik en ik had mij ook opgegeven, maar dus net als de andere niets ontvangen.
Maar nu hoef ik dus niet tot jan te wachten, dat is wel fijn ;) kan ik in de vakantie alvast proberen.
Thanks a lot :)

[ Voor 62% gewijzigd door Loona35 op 20-12-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
RocketKoen schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:36:
[...]

Wow, ik ga gelijk mijn inbox checken. :F

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Vandaag bij de kaartselectie de keuze tussen drie slechte kaarten gekregen. Angry Chicken, Arcane golem en een duurdere kaart. Na een tijdje nadenken met mijn Paladin deck maar voor de goedkoopste gegaan, de boze kip. Tijdens een van mijn arena matches deed el pollo diablo onverwacht zijn intrede:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/15ojipt.png

Het beestje was als fodder geplaatst en overleefde een beurt zodat mijn tegenstander een minion met wind fury kon verwijderen. De kip kwam daardoor naast een Dire Wolf Alpha te staan (dus +0/+1). Tijdens mijn beurt was de beste zet een Blessing of Kings (+4/+4) aan mijn kippetje te voeren en die vervolgens een vijandige kodo te laten bestormen. En zie daar een 11/2 monsterkip. })

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/1z4wejc.png

De volgende beurt moest de priest relatief dure removal gebruiken om de kip te slachten. Jammer, maar een zeer gunstige trade voor mij, maar boven alles erg grappig. De match dik gewonnen.

In mijn verdere matches (uiteindelijk 8/3, meer dan een verdubbeling van mijn vorige topscore!) is el pollo diablo helaas verstopt gebleven. Hebben anderen hier ook succes gehad met Angry Chicken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand een idee waarom de daily quest al 3 dagen een paladin of warrior 2-win eist? Wil wel eens wat anders eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Aghanim schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:39:
Iemand een idee waarom de daily quest al 3 dagen een paladin of warrior 2-win eist? Wil wel eens wat anders eigenlijk...
Is random en voor iedereen anders. Gewoon toeval dus, en je kan één keer per dag een quest inwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:37

Mauz1978

Console War Veteran

uqrax schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:45:
Vandaag bij de kaartselectie de keuze tussen drie slechte kaarten gekregen. Angry Chicken, Arcane golem en een duurdere kaart. Na een tijdje nadenken met mijn Paladin deck maar voor de goedkoopste gegaan, de boze kip. Tijdens een van mijn arena matches deed el pollo diablo onverwacht zijn intrede:

In mijn verdere matches (uiteindelijk 8/3, meer dan een verdubbeling van mijn vorige topscore!) is el pollo diablo helaas verstopt gebleven. Hebben anderen hier ook succes gehad met Angry Chicken?
:D goeie actie! Heb het nooit met een kip gehad, maar wel met een gepolymorphte schaap ;)... (die uitraard niet enragede maar wel twee keer een blessing of Kings :+

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:43

PromWarMachine

Forsaken Archer

uqrax schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:45:

[afbeelding]

Het beestje was als fodder geplaatst en overleefde een beurt zodat mijn tegenstander een minion met wind fury kon verwijderen. De kip kwam daardoor naast een Dire Wolf Alpha te staan (dus +0/+1). Tijdens mijn beurt was de beste zet een Blessing of Kings (+4/+4) aan mijn kippetje te voeren en die vervolgens een vijandige kodo te laten bestormen. En zie daar een 11/2 monsterkip. })

[afbeelding]

De volgende beurt moest de priest relatief dure removal gebruiken om de kip te slachten. Jammer, maar een zeer gunstige trade voor mij, maar boven alles erg grappig. De match dik gewonnen.

Ook leuk ja :)
Jij beschrijft lite variant van 'the dream'. Die had een caster recentelijk. Erg gaaf, maar uiteraard ontzettend incidenteel!

http://www.twitch.tv/chu8/c/3387411

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
PromWarMachine schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:50:
[...]

Ook leuk ja :)
Jij beschrijft lite variant van 'the dream'. Die had een caster recentelijk. Erg gaaf, maar uiteraard ontzettend incidenteel!

http://www.twitch.tv/chu8/c/3387411
Hah. Turn 2 shielded enraged chicken met blessing of kings . En ook tegen een priest. Oeps! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Best lastig die ranked play... zit momenteel op 14. Als iemand zin heeft in een potje, voeg me dan toe. :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/rank%2014.jpg

battletag: torgo#2727

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Torgo schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:45:
Best lastig die ranked play... zit momenteel op 14. Als iemand zin heeft in een potje, voeg me dan toe. :)

[afbeelding]

battletag: torgo#2727
Invite gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Doet iemand met die Binary Tourney mee? Die begint zo toch? Ik zie helemaal niet tegen wie of wanneer ik moet spelen lol...

*edit* last minute hebben ze een ladder gemaakt, ben benieuwd... ;)

*Edit 2* In de finale :D - die ga ik denk ik niet winnen, die gast waar ik waarschijnlijk tegen moet is rank 5, ik maintain amper rank 9...

[ Voor 49% gewijzigd door Mauz1978 op 21-12-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Mauz1978 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:57:
Doet iemand met die Binary Tourney mee? Die begint zo toch? Ik zie helemaal niet tegen wie of wanneer ik moet spelen lol...

*edit* last minute hebben ze een ladder gemaakt, ben benieuwd... ;)

*Edit 2* In de finale :D - die ga ik denk ik niet winnen, die gast waar ik waarschijnlijk tegen moet is rank 5, ik maintain amper rank 9...
Rank vind ik niet zo veel zeggend, tis gewoon een kwestie van veel grinden. En kom op zeg, met zo,n houding win je nooit een finale ;) Good lucky, buddy!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Hehe, ja was al om in te dekken :P... Eerste potje won ik, daarna kon hij zn deck aanpassen (wat lang duurde) en als ik 'Sap' had, had ik van die Druid gewonnen, maar helaas tegen 3 legendaries ook aangelopen, en 3 keer verloren erna ...

Was wel leuk :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Voor de lol ranked begonnen met alleen maar mijn zwaar getweakedte warlock deck. In een keer een win streak tot rank 15 (alle sterren) en nu ga ik maar slapen (morgen weer verder). Best wel gaaf om te zien dat al dat tweaken toch wel helpt voor dit.

Ik neem aan dat deze win streak morgen gewoon doorgaat (na uitloggen dus)? Zou geweldig zijn als ik in een keer rank 1 kan worden met 0 losses :D (yeah, dream on).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Nou ik merkte dat die streak niet doorgaat. Elke keer als ik een streak had, en ik ging wat anders doen (loggen of een Arena waar ik (minimaal 1 potje) verloor en ik keerde terug naar de ranks, kreeg ik die streak bonus niet ...

*edit* Zojuist getest: ik won, logde uit en in, won weer: geen bonus.

[ Voor 13% gewijzigd door Mauz1978 op 21-12-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:32
Kreeg deze net in m'n pakje:

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/38/382/335.png

nog niet eerder zoveel abilities op één kaart gezien :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 22:41

Xaria

Boventitel

Omg, haha. Hij blijft er nog rustig onder. Ik zou em hard ragen :')
Net rank 12 gehaald, met wat nieuwe tweaks aan m'n deck. Ik blijf erbij dat ik nog steeds niet happy ben met mijn knife jugglers. Ik snap dat het goeie kaarten zijn, maar in al die tijd dat ik al speel heb ik meer het gevoel dat het altijd de verkeerde RNG kant voor me kiest }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Xaria schreef op zondag 22 december 2013 @ 04:17:
[...]

Omg, haha. Hij blijft er nog rustig onder. Ik zou em hard ragen :')
Net rank 12 gehaald, met wat nieuwe tweaks aan m'n deck. Ik blijf erbij dat ik nog steeds niet happy ben met mijn knife jugglers. Ik snap dat het goeie kaarten zijn, maar in al die tijd dat ik al speel heb ik meer het gevoel dat het altijd de verkeerde RNG kant voor me kiest }:|
Mja, de RNG is niet altijd je beste vriend, maar hoe dan ook doet ie 1 damage aan een enemy als ie schiet en daarnaast is het gewoon een 3-2 voor 2 mana wat gewoon OK is. Dus beter dan de Bloodfen Raptor en Mad bomber (zeker qua RNG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:51
Awsom schreef op zondag 22 december 2013 @ 03:03:
Kreeg deze net in m'n pakje:

[afbeelding]

nog niet eerder zoveel abilities op één kaart gezien :X :X
En daardoor ook helaas wel erg vatbaar voor Silence. Wat je dan overhoudt is niet veel, een 3/5 voor 8 mama.. -O-

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gisteren een pot gespeeld welke me nog lang zal heugen, zo heerlijk als dat het liep.

Ik speel een keer een potje met mijn Priest Deck en heb 3 mana over waarna ik Thought Steal speel. Ik krijg van mijn tegenstander, een Mage, een Frostbolt en een Malygos. Lol, prima combinatie om te stelen.

Dus.... Ik speel de volgende beurt Malygos en de Frostbolt.De beurt daarop kopieer ik met mijn Faceless Manipulator de Malygos en speel nog een Thought Steal. Hoppa, ik krijg nog een frostbolt en een ander kaartje wat ik speel en vergeten ben.

De beurt hierna speelt mijn tegenstander zelf Malygos ;). Aangezien we inmiddels in beurt 10 zaten, speel ik Mind Control, heb hierdoor mijn (zijn) 3e Malygos en geef hem een Frostbolt van 18 punten om zijn oren :).

Moest natuurlijk ff een screenie maken voor hier hehe.

Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/3517/845s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:43

PromWarMachine

Forsaken Archer

Lau1187 schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:34:
[...]

En daardoor ook helaas wel erg vatbaar voor Silence. Wat je dan overhoudt is niet veel, een 3/5 voor 8 mama.. -O-
True, maar je hebt dan al gegarandeerd 6 damage gedaan. Met wat geluk heb je dus 'gratis' 2 creatures opgeruimd.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
PromWarMachine schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:47:
[...]

True, maar je hebt dan al gegarandeerd 6 damage gedaan. Met wat geluk heb je dus 'gratis' 2 creatures opgeruimd.
Zeker, maar dan moet je wel veel geluk hebben. Je kan 'm pas in beurt 8 spelen dus grote kans dat er dan heavy minions op het veld liggen met meer dan 3 health.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Lau1187 schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:09:
[...]

Zeker, maar dan moet je wel veel geluk hebben. Je kan 'm pas in beurt 8 spelen dus grote kans dat er dan heavy minions op het veld liggen met meer dan 3 health.
En de minions met minder dan 3 health kostten waarschijnlijk een stuk minder dan Al'Akir. Die zich tijdens de beurt van de tegenstander overigens ook niet achter een taunt kan verschuilen omdat hij zelf een taunt is.

Misschien zouden ze die taunt moeten vervangen door een leuke war cry of enrage, want nu zie ik het nut van de kaart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ngangatar schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:55:
..
De beurt hierna speelt mijn tegenstander zelf Malygos ;). Aangezien we inmiddels in beurt 10 zaten, speel ik Mind Control, heb hierdoor mijn (zijn) 3e Malygos en geef hem een Frostbolt van 18 punten om zijn oren :).
..
Haha, mooi van die extreme plays die voor kunnen komen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:39
Waarom zijn mages generfed?? nu win ik niet 85% van mijn games maar 45% :(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:07:
Waarom zijn mages generfed?? nu win ik niet 85% van mijn games maar 45% :(
Je geeft zelf het antwoord al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Het spel word steeds minder leuk, ook al de 1 shot hunter deck met unleash the hounds generfed.....dat waren de 2 leukste decks :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:16:
Het spel word steeds minder leuk, ook al de 1 shot hunter deck met unleash the hounds generfed.....dat waren de 2 leukste decks :/
Het wordt juist steeds leuker, de diversiteit in Hunter en mage decks is nu veel groter ipv alleen maar UTH OTK en Freeze decks tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:01

murphsy

Product Monkey

Het aantal slecht getimede disconnects, vaak net na een flinke comeback, neemt toe. Tegenwoordig krijg ik daar ook steeds vaker gewoon een loss voor... Het voelt erg oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch raar.. ik heb zelf tot nu toe geen enkele keer een disconnect gehad, en mn tegenstander slechts 1x zien dc-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

murphsy schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:22:
Het aantal slecht getimede disconnects, vaak net na een flinke comeback, neemt toe. Tegenwoordig krijg ik daar ook steeds vaker gewoon een loss voor... Het voelt erg oneerlijk.
Ik heb al 2 weken geen disconnect meegemaakt en de afgelopen 2 dagen zo'n 6-8 uur gespeeld. Per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:29:
Is toch raar.. ik heb zelf tot nu toe geen enkele keer een disconnect gehad, en mn tegenstander slechts 1x zien dc-en.
misschien speelt hij via WiFi?
ik heb ook nooit disconnect, maar ik ben ouderwrts, ik heb alles wired!! ook muis en toetsenbord, al dat wireless gedoe niks voor mij.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Grotman schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:19:
[...]

Mja, de RNG is niet altijd je beste vriend, maar hoe dan ook doet ie 1 damage aan een enemy als ie schiet en daarnaast is het gewoon een 3-2 voor 2 mana wat gewoon OK is. Dus beter dan de Bloodfen Raptor en Mad bomber (zeker qua RNG).
Nja Faerie Dragon b.v. heeft ook z'n voordelen, wordt niet gelijk door een spell o.i.d. van het bord gewipt. Maar idd, er zijn weinig 2 mana minions die zo sterk zijn. En toch haat ik mn jugglers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 17:44
Hehe, zag iets over de angry chicken. Bezig met een potje arena, heb er twee voor de lol opgepikt en twee +4 en taunt kaarten (druid)...gaat best lekker, 4/0 tot nog toe. Al een aantal keer een pollo diablo weten te maken, hier zelfs al op turn 2, echt hilarisch! :D

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2zy99gz.png

Wat eerder eindelijk 12 wins in arena te pakken met een paladin!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/t65rq0.png

Levert nog aardig wat op, geen mooie kaarten helaas...

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/iog2md.png

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:33:
[...]

ik heb ook nooit disconnect, maar ik ben ouderwrts, ik heb alles wired!! ook muis en toetsenbord, al dat wireless gedoe niks voor mij.
< altijd en overal draadloos. wired is zo 20e eeuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:01:
[...]

< altijd en overal draadloos. wired is zo 20e eeuw ;)
zal best maar ik heb liever een connectie die niet verstoord kan worden en bijna geen data/snelheid verliest onderweg.
mijn telefoon is wel draadloos ;)
maar online gamen altijd via wired, geen verlies van snelheid of de extra lag die je hebt via wireless.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Potje of 40 geprobeerd, hoge verwachtingen, maar wat een grote teleurstelling zeg. Er is weinig skill nodig. Het is allemaal maar wat grinden en luck. Bovendien, veel spelers leaven als ze dreigen te verliezen, want verliezen levert niets op en een volgende pot grinden wel.

Er zijn maar weinig kaarten beschikbaar en combo's worden je praktisch voorgeschreven. Doordat je zo weinig kan combineren (beperkt tot classes...) lijkt het alsof ze niet in staat zijn balanced set kaarten te leveren. Alle decks zijn ook enigszins hetzelfde qua opbouw. Je kan niet zoals bij MTG even een mill-deck of control-deck in elkaar zetten.

Arena zou ook leuker zijn als je bijv. alle keuzes in sets van 3 kaarten meteen zou zien, dan kun je leuke combo's bedenken. Nu is de luck factor hoger, zonde. Maar goed, allemaal kwestie van smaak natuurlijk ;) Na de beta nog maar eens kans geven. Voorlopig komt het nog niet in de buurt van de diepgang en mogelijkheden van MTG. Dat hoeft ook niet, maar ik had wel verwacht dat het er iets dichterbij zou zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 22-12-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:06:
[...]

zal best maar ik heb liever een connectie die niet verstoord kan worden en bijna geen data/snelheid verliest onderweg.
mijn telefoon is wel draadloos ;)
maar online gamen altijd via wired, geen verlies van snelheid of de extra lag die je hebt via wireless.
Same here. Ik zeg niet dat wireless slecht is maar ik neem gen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 16:47

Freelance

(..)

Ik heb momenteel genoeg dust om een legendary te craften, ik zit nog in dubio welke ik moet gaan nemen.
De decks waar ik momenteel mee speel:

- rush rogue (fun, unranked)
- trap hunter (fun, unranked)
- medium / high mana druid (momenteel leuk dek aan het bouwen, unranked)
- slow paladin (ranked, 17 momenteel)

Nu zit ik te twijfelen over de volgende kaarten:
- Tirion Fordring
- Sylvanas Windrunner

Tirion voor m'n ranked deck of Sylvanas om algemeen in te zetten. Ik vind de randomheid van Sylvanas iets van een nadeel, maar ook wel weer leuk om te doen.

Wat vinden jullie? Of is er een 'betere' algemene legedary naar jullie mening?

Legendary's die ik al heb:
- Lorewalker Cho
- King Mukla
- Tinkmaster Overspark
- Hogger
- Black Knight
- Ragnaros
- Edwin van Cleef

edit: of toch Ysera?

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Ik vind Tirion persoonlijk echt een rot kaart om tegen me te krijgen. De kaart is extreem sterk in mijn ogen. Enige nadeel is silence, maar das vaak bij legendaries.

Maar als je niet gelijk gesilenced wordt heb je gewoon een shielded, taunt met een zeer sterkte deathrattle.

Sylvannas vind ik persoonlijk een goede kaart omdat ze erg goed in mijn warlock deck past. Voor je andere decks heeft ze iets minder voordelen.
Ysera is leuk en zeker erg goed, maar je moet wel zover komen dat je haar ook kan spelen en de dreamcards kunnen nogal random zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Freelance schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:24:
Ik heb momenteel genoeg dust om een legendary te craften, ik zit nog in dubio welke ik moet gaan nemen.

- Tirion Fordring
- Sylvanas Windrunner

Tirion voor m'n ranked deck of Sylvanas om algemeen in te zetten. Ik vind de randomheid van Sylvanas iets van een nadeel, maar ook wel weer leuk om te doen.

- Lorewalker Cho
- King Mukla
- Tinkmaster Overspark
- Hogger
- Black Knight
- Ragnaros
- Edwin van Cleef

Sylvannas zal ik dan craften, omdat je haar ook bij andere decks kunt gebruiken. Als zij word gedropt, krijg je er soms echt hoofdpijn van, als je snapt wat ik bedoel ;) Tirion is natuurlijk ook een deftige kaart, maar helaas niet bruikbaar in andere decks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-10 19:07
An1mA schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 01:34:
[i]We have some other news to share too. As of today, we have sent beta invites to everyone who opted in to the Hearthstone closed beta test prior to Monday, December 16. If you opted in before that date and have not yet received an invite email, check your spam folders or different email tabs to see if you invite may have ended up in an unexpected location. If you still can’t find your Hearthstone beta invite, don’t worry! We’re putting together a list of all Battle.net accounts that opted in to the Hearthstone beta test and did not claim their beta key. These accounts will be flagged for beta access within the first few weeks of January.
Blijkbaar werkt dit toch niet zo goed. Ik heb nog niets gezien.
Hebben julie mailtjes binnen zien komen gisteren/eergisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:24:

- Tirion Fordring
- Sylvanas Windrunner

- Lorewalker Cho
- King Mukla
- Tinkmaster Overspark
- Hogger
- Black Knight
- Ragnaros
- Edwin van Cleef

Bloodmage Thalnos, door z'n lage casting cost altijd speelbaar, vervangt zichzelf als ie wordt gekilled en +SP combineert lekker met al je damage cards (met name rogue en druid)
Tirion is goed, maar alleen in een Pally deck, Sylvanas is goed, maar is erg afhankelijk van de situatie, Ysera is niet echt speelbaar door hoge casting cost en is traag

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kilerden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:06
Ik had heel de tijd nog een key in mn email box staan, dus mocht er iemand nog eentje willen hebben.

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:19
Ik kreeg daarnet inneens 200 gold voor de achievement van 100 game wins, toen benieuwd naar welke andere rewards er ook nog waren en heb het volgende lijstje gevonden (Dit staat dus los van quests!):

Win 100 games in any mode. (200g)
Win 1000 games in any mode. (300g)
Level each available hero to level 10. (200g)
Unlock every Hero. (100g)
Defeat every Expert AI Hero. (100g)
Collect every card in the Basic Set. (100g)
Collect every card in the Expert Set. (100g)

Je kan helaas nog niet zien hoe ver je binnen een challenge bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Kilerden schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:11:
Ik had heel de tijd nog een key in mn email box staan, dus mocht er iemand nog eentje willen hebben.

Dank u! _/-\o_

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Na hier weer even gekeken te hebben dacht ik, ik zal mijn mailbox ook nog even checken.
En raad een daar stond ook een emailtje van blizz met een beta key erin.
Hopelijk heeft iemand er nog wat aan.

Members only: HS BETAKEY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
TheRecklezz schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:13:
Na hier weer even gekeken te hebben dacht ik, ik zal mijn mailbox ook nog even checken.

velen maal dank, een vriend van me is er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
TheRecklezz schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:13:

Net mis, maar geste is gewaardeerd. Keep em coming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spotke
  • Laatst online: 07-01 21:25
Die van mij dan ook maar, ik kon dankzij tweakers al meedoen aan de beta. Eerste mag hem hebben, maar meldt wel even als hij gebruikt is. Is wel zo leuk voor de volgende die het anders zou proberen :)
[membersonly=title]3866056679043645019146870[/membersonly]

Edit: @hieronder: Veel plezier ermee!

[ Voor 9% gewijzigd door spotke op 22-12-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
spotke schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:27:
Die van mij dan ook maar, ik kon dankzij tweakers al meedoen aan de beta. Eerste mag hem hebben, maar meldt wel even als hij gebruikt is. Is wel zo leuk voor de volgende die het anders zou proberen :)
Ik heb hem. Eindelijk. Bedankt, je bent een Held :)

Als ik de mijne ooit in de mailbox krijg dan gaat 'ie hier ook heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:45

Franko P.

Hit it.

Gister in een druk gevecht verwikkeld in casual mode. (ben aan het uitzoeken hoe ik een deck fatsoenlijk kan samenstellen vandaar).

Helaas door een bug kon ik de kaart die ik wilde spelen niet spelen. Er lagen 2 kaarten op elkaar in mn hand, ik kon alleen de bovenste selecteren terwijl ik de onderste moest hebben.

De onderste kon ik wel zien als ik mn muis er overheen bewoog, maar bij selecteren kreeg ik telkens de bovenste.

Uiteindelijk nog verloren ook. :P

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Waar melden jullie bugs? Vandaag veel arena gespeeld en toch wel wat vreemde bugs tegen gekomen die me de game gekost hebben :(.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Uhmmie schreef op maandag 23 december 2013 @ 01:19:
Waar melden jullie bugs? Vandaag veel arena gespeeld en toch wel wat vreemde bugs tegen gekomen die me de game gekost hebben :(.
Al eens op Officiële site gekeken?
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/10591462/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:25
Voor wie nog geen access heeft:
Members only: key

Wel even laten weten indien je hem gebruikt hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andromedae
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 15:28
Mantis schreef op maandag 23 december 2013 @ 02:40:
Voor wie nog geen access heeft:
Members only: key

Wel even laten weten indien je hem gebruikt hebt :)
Wow, super chill! Deze ga ik eens even uitgebreid testen tijdens de kerstvakantie :) Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
:D Het is behoorlijk kerst zo, met al die mensen die hier blij gemaakt worden met een leuk kado ;).

Ik zit er aan te denken om de halve dag HS te spelen. Er is hier niemand op de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 25-09 04:09
Darkangle schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:32:
:D Het is behoorlijk kerst zo, met al die mensen die hier blij gemaakt worden met een leuk kado ;).

Ik zit er aan te denken om de halve dag HS te spelen. Er is hier niemand op de zaak.
stop making us jealous :p
Hier staan alle outgoing poorten dicht dus geen optie om zelf over de middag paar potjes te doen

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darkangle schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:32:

Klinkt goed, have fun :).

Voor mij 2 dagen vol gas en met de kerst weer wat uurtjes maken in HS. En uiteraard 's avonds een paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Kol Nedra schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:33:
[...]

Ik speel inderdaad via Wi-Fi. En dan op de Mac client (Macbook). Dus dat zal allemaal nog niet zo stabiel zijn. Ook sinds de laatste kaart changes blijf ik stabiel infinite arena kunnen draaien. Heerlijk. Slechts een enkele draft weet ik niet naar tenminste 7-3 te spelen. Dan vaak nog niet eens omdat mijn eigen deck echt slecht is, maar soms tref je tegenstanders met zulke zieke cardpools dat winnen gewoon niet erin zit. Als iemand er interesse in heeft kan ik wel eens mijn neutral pick-order posten. Die heb ik redelijk op orde nu. Natuurlijk wel afgestemd op mijn speelstijl.

Wat mij betreft blijft Mage nog steeds de beste pick, ook sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Gister weer eens een aantal arena's gedaan, maar kwam hoogstens tot 4-3 helaas :-(
Zou graag eens een mage arena spelen, maar heb die keus al veel te lang niet gehad.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Lau1187 schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:55:
Gister weer eens een aantal arena's gedaan, maar kwam hoogstens tot 4-3 helaas :-(
Zou graag eens een mage arena spelen, maar heb die keus al veel te lang niet gehad.
Neem eens een draft op - dan kunnen we kijken naar je cardpicks. Eventueel zet je alle 3 opties in een spreadsheet en geef je aan welke je gekozen hebt. Filmpje is wel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
murphsy schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:59:
[...]

Neem eens een draft op - dan kunnen we kijken naar je cardpicks. Eventueel zet je alle 3 opties in een spreadsheet en geef je aan welke je gekozen hebt. Filmpje is wel makkelijker.
Thanks, misschien helpt dat inderdaad. Ik zal vanavond eens kijken of ik dat kan doen.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

murphsy schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:59:
[...]

Gisteren weer eens mage kunnen kiezen. Ik kreeg 1 fireball en dat was het dan.

Mocht ik op 4-2 tegen een andere mage welke 2 x freeze all en 3 keer een flamestrike uit de hoge hoed toverde en nog 2 fireballs en een pyroblast. Ging ik aardig dood van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
3x flamestrike :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Kreeg net de mogelijkheid om een legendary te pakken in mijn arena draft. Millhouse manastorm zat ertussen. Lijkt me wat te riskant, maar toch even opgezocht wat de mensen online erover zeggen:

YouTube: Randuin Wrynn Highlight #24 - Millhouse Manast...WTF!

Turn 2 Ragnaros. Ahaha. Ik ga wel voor Cairne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Alweer een key gekregen voor hearthstone, en net als de vorige 2 zal ik deze ook cadeau doen;

Fijne dagen en veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
^^
ik neem hem graag
dank je!

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
No problem, have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Laatst een op het oog perfecte partij gespeeld, steeds om die flamestrikes heengewerkt. Na die 3e dan all-in gegaan met de minions die ik had gespaard (ik moest toen ook wel), heeft hij er nog eentje... Anders had ik vrijwel zeker gewonnen.

Nou ja, hoort erbij. Heb ook wel eens met twee goede legendaries mogen spelen, terwijl ik vaak al blij mag zijn met één epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Nouja het aanbod staat: videootje van je draft of spreadsheet en ik geef je uitgebreid feedback. Ik ben zelf zeker geen pro. Maar speel al wel maandenlang infinite arena, met goud over voor af en toe een pakje voor de lol. Dus een paar uitspraken durf ik wel te doen. Voor de schuwere gamer onder ons: via pb mag ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
murphsy schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:49:
Nouja het aanbod staat: videootje van je draft of spreadsheet en ik geef je uitgebreid feedback. Ik ben zelf zeker geen pro. Maar speel al wel maandenlang infinite arena, met goud over voor af en toe een pakje voor de lol. Dus een paar uitspraken durf ik wel te doen. Voor de schuwere gamer onder ons: via pb mag ook ;)
PM sent.

Niet schuw dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Hoe neem ik het op? Ben ook weer geïnteresseerd in tips. Want ik vind arena veruit het leukst maar ik eindig gemiddeld op 4/3 soms 6/3 en soms 1/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Vorig week hadden er paar over win streaks, maar ik heb die gewoon nog nadat ik weer ben ingelogd. Zojuist weer 2 sterren gekregen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Uhmmie schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:58:
Hoe neem ik het op? Ben ook weer geïnteresseerd in tips. Want ik vind arena veruit het leukst maar ik eindig gemiddeld op 4/3 soms 6/3 en soms 1/3.
We kunnen wel een Hearthstone klasje beginnen :P
Toen ik zocht naar opneemmogelijkheden kwam ik hierop uit: http://www.fraps.com/

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
Uhmmie schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:58:
Een tip die niets met de gameplay te maken heeft: Speel overdag/begin van de avond, dan zijn er gemiddeld meer "slechtere" spelers. Als ik rond 02:00 speel moet ik blij zijn met een win, overdag gaat het me een stuk beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Qzar schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:40:
[...]

Een tip die niets met de gameplay te maken heeft: Speel overdag/begin van de avond, dan zijn er gemiddeld meer "slechtere" spelers. Als ik rond 02:00 speel moet ik blij zijn met een win, overdag gaat het me een stuk beter af.
Sluit ik me bij aan, maar vooral bij arena heb je er meer aan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
An1mA schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:05:
[...]

Sluit ik me bij aan, maar vooral bij arena heb je er meer aan imo.
ja klopt, daar doelde ik ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Nou ik ga weer een arena beginnen. Geprobeerd om een filmpje te maken van m'n draft maar Fraps stopte steeds na 30 sec. met opnemen, en ik weet niet waar het misging. Ik kon wel eindelijk weer Mage kiezen en dat heb ik dus maar gedaan. Geen pyro en geen fireball, wel 2x arcane explosion en 2 frost nova, een blizzard, ice lance, en een polymorph. Geen +spell damage helaas. Ben benieuwd hoe het zal gaan.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Nou, de fotm is nu de Warlock Murlock Rush Deck pfffff ...ben de laatste 8 potjes echt niks anders tegen gekomen en als je zelf niet meteen holy nova of andere AoE's trekt is er echt geen reet tegen te doen. Heel irritante deck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Mauz1978 schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:12:
Nou, de fotm is nu de Warlock Murlock Rush Deck pfffff ...ben de laatste 8 potjes echt niks anders tegen gekomen en als je zelf niet meteen holy nova of andere AoE's trekt is er echt geen reet tegen te doen. Heel irritante deck...
Klopt en met kleine aanpassing is het echt een fijne deck. Ik grind er nu zelf mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Mauz1978 schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:12:
Ik dacht dat gisteren warlock fotm was.. maar kom nu alleen maar rogues tegen 8)7
Volgens mij hangt het ook heel erg sterk af welke rank je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xaria schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:21:
[...]

Ik dacht dat gisteren warlock fotm was.. maar kom nu alleen maar rogues tegen 8)7
Volgens mij hangt het ook heel erg sterk af welke rank je speelt.
Omdat Rogue deck perfect is tegen het Warlock deck. Is een logisch gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ngangatar schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:33:
[...]

Omdat Rogue deck perfect is tegen het Warlock deck. Is een logisch gevolg.
Vind zelf dat rogue niet warlock hard counter, maar dat doet shaman naar mijn mening. Rogue vind ik zelf erg leuk spelen, veel opties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Een schitterende 2 - 3. Genoeg geweest voor vandaag. Hmpf.

Edit: Rewards: Een card pack (niks interessants) en een losse kaart. Heb ik ook niks aan natuurlijk :-(

[ Voor 47% gewijzigd door Lau1187 op 23-12-2013 22:00 ]

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-10 19:00
murphsy schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:34:
[...]

Ik speel inderdaad via Wi-Fi. En dan op de Mac client (Macbook). Dus dat zal allemaal nog niet zo stabiel zijn. Ook sinds de laatste kaart changes blijf ik stabiel infinite arena kunnen draaien. Heerlijk. Slechts een enkele draft weet ik niet naar tenminste 7-3 te spelen. Dan vaak nog niet eens omdat mijn eigen deck echt slecht is, maar soms tref je tegenstanders met zulke zieke cardpools dat winnen gewoon niet erin zit. Als iemand er interesse in heeft kan ik wel eens mijn neutral pick-order posten. Die heb ik redelijk op orde nu. Natuurlijk wel afgestemd op mijn speelstijl.

Wat mij betreft blijft Mage nog steeds de beste pick, ook sinds de laatste patch.
Zou graag iets meer horen over je pick-order. Hoeft voor mij niet in detail, ben meer benieuwd naar je speelstijl en je uitgangspunten bij het kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Herstel: de winstreak krijg je wel nadat je bent uitgelogd! In was vergeten dat de streak begint bij je derde win...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Pb's beantwoord! Zal morgen werken aan de neutral picks + toelichting. Ik heb ook wel eens een Mage draft met 3x flamestrike & 2x blizzard gehad. Dat gebeurt. Shaman kan met goede picks eigenlijk nog wel zieker zijn dan mage, maar helaas niet zo consistent. Meer rares nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Laatst online: 01-01 21:48
Arena...either you hate or you love it...Ik word er soms wel een beetje moe van. op 7-3 gestrandt...en bij 2 losses wel een zure nasmaak gehad.

Loss 1: paladin vs paladin. Bij de arenadraft blijkt hij wel sword of justice en en truesliver champion te hebben en ik niet. Daar ga je wel van zuchten...

Loss 2: complete boardcontroll...sta op het punt om te winnen totdat hij op turn 10 deathwing tevoorschijn tovert...ik stond keihard te ownen en had zelfs nog dertig punten...wat doe je er tegen...

PFFF...maar wel ontdekt dat paladin by far EZ-CLASS voor arena is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Wonder boven wonder ben ik vanavond 6/0 gegaan (nog niet klaar). Maar aangezien ik nog nooit boven 6/3 ben gegaan. Gaat dit dus waarschijnlijk wel mijn beste arena tot nu toe worden. Ik heb alleen deze keer niet echt gekeken naar de guides van Trump en VivaFringe, maar gewoon genomen wat ik zelf prettig vind (of juist enorm kapot aan ergens als ik het tegen me krijg in arena)..

[edit] En 3x kansloos verloren.. Helaas.. weer 6/3 :(

[ Voor 7% gewijzigd door Uhmmie op 24-12-2013 03:26 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]