[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.498 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Grotendeels omdat de spelende playerbase niet boeiend is. Veel mensen spammen alleen de OP kaart combo's, en janken dan op het forum dat het niet meer werkt. Veel beta testers (waaronder ik) zijn door dit soort mensen gestopt, het is een beta. Als de spelers dan te dom zijn om te beseffen dat er balance issues zijn en dat deze gefixed moeten worden.. wat is dan het nut van de beta?
Oh, en het totaal gebrek aan leuke balanced games buiten de arena. Alles is "LOL OP DECK LOOOL" niveau...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

lanerios schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:15:
Grotendeels omdat de spelende playerbase niet boeiend is. Veel mensen spammen alleen de OP kaart combo's, en janken dan op het forum dat het niet meer werkt. Veel beta testers (waaronder ik) zijn door dit soort mensen gestopt, het is een beta. Als de spelers dan te dom zijn om te beseffen dat er balance issues zijn en dat deze gefixed moeten worden.. wat is dan het nut van de beta?
Oh, en het totaal gebrek aan leuke balanced games buiten de arena. Alles is "LOL OP DECK LOOOL" niveau...
Ik heb gisteren zitten finetunen met een Paladin deck, iets wat ik nog niet eerder had gedaan. Dit omdat Tyrion Fordring al weken werkeloos in mijn kaartenbak zat en graag aan het werk wilde. Dus 2 x een Sword of Justice gecraft en aan het zoeken en bouwen geslagen.

Had een stuk of 8 echt leuke potten waarbij het alle kanten op kon en daarnaast veel easy wins.

2 hoogtepuntjes:

Een Shadowpriest welke de overhand begon te krijgen tegen me door Mind Controls terwijl hij op 4 punten stond. Helaas kon ik hem niet direct killen want hij had 2 kaarten van me gekopieerd waarvan er 1 Tyrion Fordring was. Wel kon ik Abomination killen waardoor hij 2 schade opliep. Toen bleek dat de secret welke hij had liggen de 2e gekopieerde kaart was vanuit mijn deck ;). Die Abomination kwam dus weer op tafel met maar 1 life. Die kon ik wederom killen met een Silver hand recruit en daardoor was zijn hero precies dood :). Wat zal die gebaald hebben.

2e hoogtpunt was ook tegen een priest maar dan een negatieve. Wederom werden er kaarten van me gekopieerd, maar dan 4 (2x2) in totaal. Het kwam vrij hard aan toen dat 2 Tyrion Fordrings bleken te zijn 8)7 welke ik in beurt 8 en 9 tegen me kreeg.

Kaart referenties:

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/34/130/567.png Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/34/152/391.png Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/33/282/597.png Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/34/51/268.png

Deck:
http://www.hearthpwn.com/...2;567:2;581:1;637:1;657:2;

Edit: voor de goede lezers en rekenaars onder ons, de Silver Hand Recruit overleefde de eerste Death Rattle vanwege een boost van zowel sword of justice als van Shattered Sun Cleric.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 25-11-2013 12:42 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Ik heb een erg leuk potje gehad haha. Ik had als Troll bijna alleen maar Taunt kaarten gepakt in mijn deck. Werkte opzich niet slecht haha, hij maakte zichzelf voor het grootste gedeelte af. Ik heb wel puur geluk dat ik op het laatste die Force of Nature krijg.

YouTube: Hearthstone Closed Beta Nvidia Shadowplay Capture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
lanerios schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:15:
Een aantal beta testers zijn misschien niet gewend aan de eb en flow van card-game meta's. Kijk eens naar iets als MtG of Pokemon online, daar is ook de ene week een deck "OP" en de volgende week wordt het gecrushed omdat iemand had bedacht: Hé, maar dit werkt er goed tegen. Deze ontwikkeling zie je ook in HS. Begin van de beta was het mid-game king, toen werd het control late-game, toen kwamen de aggro decks waar we nu in zitten.

De shifts meta in de meta van Hearthstone zijn nu nog beperkt omdat er niet zoveel kaarten zijn. Dat veel mensen deze OP combo's en kaarten gebruiken is juist perfect! Dat is het nut van de beta, het testen op zijn er kaarten/combo's OP? Spelers mogen daarmee zo dom zijn als ze willen, in het recente interview van een dev met TL kan je lezen dat Blizzard een groot aantal manieren heeft om te meten welke kaarten een correlatie met winnen hebben. Forum gehuil moet je meestal gewoon negeren, ik heb nog vertrouwen in Blizzard dat ze het met de balans goed gaan doen.

En die leuke balanced games kan je zelf natuurlijk maken hè. Ik zie een grote influx aan rush-decks dus ik heb voor mezelf zitten spelen met het idee van Abom. Anti-tempo kaart voor rush-decks. Wel grappig dat je Arena noemt als balanced omdat één van de kritiekpunten op HS is dat in Arena er een grote inbalance zit in de card quality per arena run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sahje schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:57:
[...]
En die leuke balanced games kan je zelf natuurlijk maken hè. Ik zie een grote influx aan rush-decks dus ik heb voor mezelf zitten spelen met het idee van Abom. Anti-tempo kaart voor rush-decks. Wel grappig dat je Arena noemt als balanced omdat één van de kritiekpunten op HS is dat in Arena er een grote inbalance zit in de card quality per arena run.
Hier ben ik het helemaal mee eens, soms is het heerlijk een deck samen te stellen om een kaart heen welke je leuk vindt. Zo ben ik in het begin bezig geweest met Mana Wyrm decks, Hellfire decks en Silence decks.

Van de week ga ik eens deck proberen te bouwen om de volgende kaart heen, ik heb hem in een arena eens gebruikt en die is blijven hangen.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/33/403/75.png

Edit: volgens mij moet ik er wel 1 craften, heb er geloof ik maar 1tje.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 25-11-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

lanerios schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:01:
Ik merk wel dat de interesse van Hearthstone zeer, zeer sterk aan het teruglopen is. Van de 15-20 ex guildies die het speelden, zijn er nog 3 a 4 over.Naar mijn idee hebben ze de beta veels te lang door laten gaan. Jammer maar helaas..
Ik speel Hearthstone eigenlijk ook vrijwel helemaal niet meer. In de eerste plaats omdat ik twee andere games nu weer meer speel, maar ook omdat ik wacht tot Open Beta / Release.

Mijn laatste potjes waren vooral tegen Priests met alle copy-cards & MC en OTK Hunters, en verder sowieso vooral veel mensen die een erg goed deck hadden. Mijn win-rate kwam daar door onder de 50% wat het een stuk minder fun maakte. Ik hoop dat na de balancing changes en de toestroom aan veel nieuwe spelers dat genoeg veranderd is, dat ik weer plezier beleef aan de game.

Wat ook zal helpen is wanneer de game op iPad speelbaar wordt. Nu heb ik vaak geen zin om alleen voor een potje Hearthstone mijn PC aan te zetten.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

OkkE schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:16:
Wat ook zal helpen is wanneer de game op iPad speelbaar wordt. Nu heb ik vaak geen zin om alleen voor een potje Hearthstone mijn PC aan te zetten.
Dit lijkt mij dan ook de beste en grootste drijver van het hele spel, even snel een potje op de bank terwijl vrouwlief x nog wat zit te kijken, of onderweg in de trein daar gaat de grote kracht van heartstone inzitten.

Juist omdat het dan zo mobiel is even langs vrienden voila ipad mee en gamen maar, want zo ging het vroeger ook :D Jammer dat ik nog niet in de beta zit maar ik kijk er echt wel naar uit om eerlijk te zijn. Vroeger vond ik Magic ook altijd al boeiend maar zag het gewoon niet zitten om dozen met cards mee te slepen en dergelijke.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Ngangatar schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:10:
[...]

Van de week ga ik eens deck proberen te bouwen om de volgende kaart heen, ik heb hem in een arena eens gebruikt en die is blijven hangen.

[afbeelding]

Edit: volgens mij moet ik er wel 1 craften, heb er geloof ik maar 1tje.
Had deze een tijdje in mijn Paladin deck zitten. Kan erg leuke combo's geven en je de game op turn 3 winnen. Ik liep echter tegen het volgende aan: ik vond divine shield op mijn minion vaak waardevoller.
OkkE schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:16:
[...]

Mijn laatste potjes waren vooral tegen Priests met alle copy-cards & MC en OTK Hunters, en verder sowieso vooral veel mensen die een erg goed deck hadden. Mijn win-rate kwam daar door onder de 50% wat het een stuk minder fun maakte.
Grappig, want ik merk juist dat op high masters niveau Priest/OTK hunters vrijwel free wins zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Sahje op 25-11-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Sahje schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:20:
Grappig, want ik merk juist dat op high masters niveau Priest/OTK hunters vrijwel free wins zijn.
Ik heb dan ook helemaal geen goed deck, mis nog te veel kaarten, maar wil er geen geld aan uitgeven. :) En ik ben uiteraard ook gewoon niet zo goed in deze game; 3 Star Diamond nu geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 25-11-2013 13:27 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sahje schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:20:
[...]

Had deze een tijdje in mijn Paladin deck zitten. Kan erg leuke combo's geven en je de game op turn 3 winnen. Ik liep echter tegen het volgende aan: ik vond divine shield op mijn minion vaak waardevoller.
[...]
Met deze valt dat wel mee ;).

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/33/346/473.png

Met Argent Commanders daartegen wel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
OkkE schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:26:
[...]

Ik heb dan ook helemaal geen goed deck, mis nog te veel kaarten, maar wil er geen geld aan uitgeven. :) En ik ben uiteraard ook gewoon niet zo goed in deze game; 3 Star Diamond nu geloof ik.
3* Diamond is best netjes. Ik denk dat je jezelf een beetje tekort doet hier en dat het ook voor jou prima te doen is om een goed deck te maken. De meeste top-decks vereisen niet eens zoveel kaarten boven Rare. En ook veel rares zijn prima te vervangen met goed resultaat.
Ngangatar schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:36:
[...]

Met deze valt dat wel mee ;).

[afbeelding]

Met Argent Commanders daartegen wel inderdaad.
Ook bij een Argent squire, die tradet zo met een 2 drop 1 for 1 of is een ideale ontvanger voor een Dark Iron Dwarf buff bijvoorbeeld. Dan heb je een 3/1 met Divine shield (een Scarlet Crusader, normal 3 mana) en een 4/4 (bijna een yeti, 4 mana) voor 5 mana in plaats van de normale 7 die het anders kost.

[ Voor 34% gewijzigd door Sahje op 25-11-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ngangatar schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:10:
[...]

Ja die is wel nice ja. Ik speelde een turn 3 scarlet crusader. Tegenstander reageert met 'that was a mistake' en speelt die kaart, hop een 6/6 op het bord in turn 3. Hij bleef die healen en buffen, ik had geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Goron schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:42:
[...]

Ja die is wel nice ja. Ik speelde een turn 3 scarlet crusader. Tegenstander reageert met 'that was a mistake' en speelt die kaart, hop een 6/6 op het bord in turn 3. Hij bleef die healen en buffen, ik had geen schijn van kans.
Kwam net deze tegen: The Shield Breaker. Als je daarnaast de mazzel hebt dat een tegenstander ook Shields gebruikt dan kan het erg leuk worden.

Ik zal dat deck eens gaan ontleden en dan mijn eigen versie gaan bouwen. Allereerst nat Pagle eruitgooien zolang deze bugged is (en ik heb hem ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:52
Sahje schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:43:
[...]

Er spelen meer mensen tussen 18:00 en 24:00 en in het weekend. Want dan hoeft er niet gewerkt te worden door een substantieel aantal mensen. Die mensen spelen dus minder, hebben minder ervaring en kunnen dan als slechter worden beschouwd.
Klopt Arena gaat nog niet echt 4 wins max geloof ik, dus speel liever tegen minder ervaren spelers dan. :P (slecht is inderdaad verkeerde woord)
Grotman schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:02:
[...]

De Buzzards maken het nog geen OTK deck. Unleash the hounds is wel een goede indicatie. Daarnaast natuurlijk veel 1 en 2 costs.
ik voldoe aan 1 van de 2, ik veel 1 of 2 Beasts in mij deck en Charge beast kaarten maar geen unleash the hounds of nooit gebruikt nog.

Bevalt me goed, veel low mana en ook veel control spells.
Geloof dat ik gemiddeld zo 90-95% winrate zit (ranked en unranked (voor het proberen)).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Sahje schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:47:
[...]

Je krijgt een extra kaart.
Wow... echt? Misschien even verder terug lezen i.p.v. een one line smart ass comment die kant nog wal raakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Xaria schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:37:
[...]

Wow... echt? Misschien even verder terug lezen i.p.v. een one line smart ass comment die kant nog wal raakt? :+
Je stelt dat je niks krijgt als tweede speler. Maar dat is niet waar, je krijgt een extra kaart in je beginhand dus je hebt de mogelijkheid tot het spelen van 5 kaarten i.p.v. 4. Daarnaast heb je een extra kaart voor mulligan om een "perfecte" beginhand te krijgen. Zo heb je als tweede speler meer flexibiliteit om te compenseren voor het feit dat je vaak moet reageren op wat je tegenstander doet.

Of dit voordeel genoeg is is de vraag, maar het is zeker niet het geval dat je als speler 2 niks hebt. Tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Joepie. Een mage deck zonder flamestrike, blizzard en maar 1 fireball. Geen hex of frostbolt. :(

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Robbie.b schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:54:
Joepie. Een mage deck zonder flamestrike, blizzard en maar 1 fireball. Geen hex of frostbolt. :(
Zou ik ook bijzonder vinden, als je opeens een Shaman kaart krijgt ;) . Dat zou Arena wel leuker maken, cross-class kaarten ertussen. Priest met Gorehowl np!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Sahje schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:52:
[...]

Je stelt dat je niks krijgt als tweede speler. Maar dat is niet waar, je krijgt een extra kaart in je beginhand dus je hebt de mogelijkheid tot het spelen van 5 kaarten i.p.v. 4. Daarnaast heb je een extra kaart voor mulligan om een "perfecte" beginhand te krijgen. Zo heb je als tweede speler meer flexibiliteit om te compenseren voor het feit dat je vaak moet reageren op wat je tegenstander doet.

Of dit voordeel genoeg is is de vraag, maar het is zeker niet het geval dat je als speler 2 niks hebt. Tevreden?
:F Gast.. lees even verder dan je neus lang is. We hadden juist een discussie over de coin. Dat het je teveel voordeel geeft en we zaten te bedenken wat wel eerlijk is. Want met niets starten is sowieso niet eerlijk. Maar de coin in zijn huidige staat is toch voor sommige decks wel erg OP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Xaria schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:56:
[...]

:F Gast.. lees even verder dan je neus lang is. We hadden juist een discussie over de coin. Dat het je teveel voordeel geeft en we zaten te bedenken wat wel eerlijk is. Want met niets starten is sowieso niet eerlijk. Maar de coin in zijn huidige staat is toch voor sommige decks wel erg OP :D
Volgens mij begrijp jij het niet, ik heb inderdaad de discussie gelezen en koos ervoor om te reageren op jou laatste opmerking dat als je de coin weghaalt je dan als player 2 niks hebt. Ik stel dat dat niet het geval is omdat er als 2de speler ook nog voordelen zitten aan het krijgen van meer kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Sahje schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:55:
[...]

Zou ik ook bijzonder vinden, als je opeens een Shaman kaart krijgt ;) . Dat zou Arena wel leuker maken, cross-class kaarten ertussen. Priest met Gorehowl np!
Mage heeft ook gewoon een hex spell he? ;)

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Robbie.b schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:58:
[...]

Sheep <> Hex

Sheep geeft 1-1 minion en Hex 0-1 taunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Robbie.b schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:58:
[...]

BAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20130627214003/hearthstone/images/e/ec/Polymorph.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Remmetje schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:59:
[...]

Sheep <> Hex

Sheep geeft 1-1 minion en Hex 0-1 taunt.
Je snapt wat ik bedoel. Ik gooi gewoon Dota taal hierin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Robbie.b schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:54:
Dat is dus een beetje de uitdaging van Arena.
In constructed kun je een mage bouwen die afhankelijk is van spells. En ook al zit er een RNG in, als je er genoeg in je deck stopt krijg je er meestal wel een aantal.
In Arena kun je er met picks niet op rekenen dat je die easy removal krijgt. En zul je dus voor de zekerheid wat andere opties (taunt, silence ofzo) moeten nemen om uit een benarde situatie te komen. Je kan er ook op hopen dat je na 20 kaarten nog steeds 4 fireballs of poly's krijgt. Maar dan neem je bewust een risico dat je die niet krijgt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een Beta Key ontvangen :9~

Wellicht hebben ze een hele rits uitgestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:13:
Zojuist een Beta Key ontvangen :9~

Wellicht hebben ze een hele rits uitgestuurd :)
Of je hebt deelgenomen aan de Battle.net Desktop Launcher Beta. Dan krijg je er namelijk ook eentje. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Ik heb ook net (nog) een key ontvangen, de derde al ondertussen ;)

Ik merk ook dat mijn interesse in Hearthstone wat begint af te nemen. Soms heb ik wel zin om even een potje te spelen, maar geen zin om de pc aan te zetten of om in de studeerkamer te gaan zitten, ik wacht dan ook met smart op de ipad versie. Ik denk dat het dan een stuk leuker wordt om even een potje te doen als je zin hebt. In het begin is het echt een spel dat je non-stop speelt maar uiteindelijk is het echt een leuk spel voor even tussendoor zoals iemand al eerder aangaf en dat kan veel mooier op de ipad dan op de pc vind ik.

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Leuke arena deck gedraft :P :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Eb13c9u.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:22:
[...]

Of je hebt deelgenomen aan de Battle.net Desktop Launcher Beta. Dan krijg je er namelijk ook eentje. :)
Zou ook kunnen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb ook nog geen key gekregen, maar zit al een tijdje in de BETA, dus wie nog belang heeft.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Edit: @hieronder; NP :)

[ Voor 10% gewijzigd door Madstorm op 25-11-2013 19:07 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Madstorm schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:02:
Ik heb ook nog een key gekregen, maar zit al een tijdje in de BETA, dus wie nog belang heeft.
Super bedankt ! Kan ik eindelijk het toch uitproberen :D

[ Voor 17% gewijzigd door ShadowBumble op 25-11-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timthered
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-07-2023
Congrats. Ik blijf maar pech hebben met die keys, nu klapt battle.net er ineens uit op het moment dat ik hem wil toevoegen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
Hebben er nog mensen belang bij een key? Zoals gezegd heb ik mijn derde gekregen, mijn tweede heb ik ook via Tweakers weggegeven dus waarom de derde niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timthered
Zeker weten belangstelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

DaMei schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:21:
Hebben er nog mensen belang bij een key? Zoals gezegd heb ik mijn derde gekregen, mijn tweede heb ik ook via Tweakers weggegeven dus waarom de derde niet ;)
Heb je snel effe een DMmetje gestuurd ;)

Edit: En ontvangen, heel erg bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Sorbo op 25-11-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
Sorbo was eerste dus ga nu de key sturen, sorry timthered maar je was net te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timthered
Helaas, niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Is de Meta vandaag ineens naar mages geschoven? Speel de hele dag al tegen mages.. oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, 5 Truesilver Champions en 3 Consecrates! Ik had er gisteren geen enkele van die 2 in mijn hele draft. :p Dan zit je als tegenstander echt op een gegeven moment tegen jezelf te zeggen "wtf, another! one!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:53:
[...]

Damn, 5 Truesilver Champions en 3 Consecrates! Ik had er gisteren geen enkele van die 2 in mijn hele draft. :p Dan zit je als tegenstander echt op een gegeven moment tegen jezelf te zeggen "wtf, another! one!"
Haha ja m'n beste tot nu toe, geëindigd op 9-1! De enige loss was tegen een warlock rusher met bloodimps en murlocs, waarbij ik 7 turns lang geen consecrate kreeg. Door gebrek aan taunt kon hij er vol op los hakken. Maar verder ging het heerlijk. Twee mensen ragequitte met nog de helft van hun life over haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Goron op 25-11-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Xaria schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:51:
Is de Meta vandaag ineens naar mages geschoven? Speel de hele dag al tegen mages.. oO
Ik heb het gevoel dat Mage de populairste class is atm. Erg veel board control, en natuurlijk die irritante pyroblasts.

Net 9-1 gespeeld in arena :D
Had een rogue deck. Geen Assassin's blade, 1x Assassinate, wel 3x Deadly Poison en 2 Ringleaders.

Dacht eerst dat het hopeloos ging falen omdat ik na 1 ronde kansloos 0-1 stond, maar toen ging het lopen. 225 gold en 2 pakjes eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Nou in arena zul je altijd wel andere classes tegen komen, maar was vandaag gewoon even mijn decks aan het testen in contructed ranked play.
En zonder te overdrijven op 3 star master kwam ik vandaag enkel mages tegen. Met een win rate van ongeveer 60 a 70% mag ik niet klagen, maar het geeft toch een beetje een bitter gevoel dat het nu mages zijn en morgen weer rogues en zondag weer priests. Zijn mensen zo inventief of hangt het enkel af van de laatst gespeelde build op een of ander tournooi? ;\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:01
Xaria schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:41:
Nou in arena zul je altijd wel andere classes tegen komen, maar was vandaag gewoon even mijn decks aan het testen in contructed ranked play.
En zonder te overdrijven op 3 star master kwam ik vandaag enkel mages tegen. Met een win rate van ongeveer 60 a 70% mag ik niet klagen, maar het geeft toch een beetje een bitter gevoel dat het nu mages zijn en morgen weer rogues en zondag weer priests. Zijn mensen zo inventief of hangt het enkel af van de laatst gespeelde build op een of ander tournooi? ;\
Wellicht, omdat de winnaar van managrind EU een MAGE was en iedereen zijn deck wou proberen? Of gewoon erg toevallig, just my 2 cents.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

An1mA schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 04:50:
[...]

Wellicht, omdat de winnaar van managrind EU een MAGE was en iedereen zijn deck wou proberen? Of gewoon erg toevallig, just my 2 cents.
http://ihearthu.com/deck-check-mage-deck-wins/

Deze is gisteren verschenen, vermoedelijk had het daarmee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
ShadowBumble schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:50:
[...]

http://ihearthu.com/deck-check-mage-deck-wins/

Deze is gisteren verschenen, vermoedelijk had het daarmee te maken.
http://www.managrind.com/...e-managrindmlg-eu-open-5/ en http://www.managrind.com/...-mlgmanagrind-tournament/

Deze zijn gister en eergister geschreven, vermoedelijk had het daar ook mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

vinden jullie dat ook storend? Dan kan je tegenstander je verslaan in zijn turn, maar neeee.... D'r moet eerst een hele show van gemaakt worden. Ik doe dat zelf ook niet en concede dan in dit geval.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:42:
vinden jullie dat ook storend? Dan kan je tegenstander je verslaan in zijn turn, maar neeee.... D'r moet eerst een hele show van gemaakt worden. Ik doe dat zelf ook niet en concede dan in dit geval.
ja man, zeker als je met je dailies bezig bent, is dat strontvervelend
ik snap dat het lollig is om je Leeroy nog uit te spelen voor de genadeklap, maar met 2 novice engineers en een arcane intelligence serie het hele bord nog vol leggen om het vervolgens met een hero power af te maken, da's gewoon trollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ik concede altijd als ik zie dat ik ga verliezen, scheelt alleen maar tijd en heeft geen nadelen voor de tegenstander. Vind het ook totaal niet erg als mensen dat bij mij doen. Je ziet vaak in je eigen turn al of je de volgende kunt overleven, dus dan gelijk naar het volgende potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Of mensen zijn hun quest van speel 40 minions onder <3 mana cost nog even aan het doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, vandaag eindelijk mijn eerste legendary gekregen: prophet velen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Heb hier net een key gekregen ^^ me 3e alweer nu...Eerste dm krijgt em.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
en rubeuhh heeft de key opgeëist ^^ have fun!

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazdingo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een tweede key gekregen van Blizzard, omdat ik zo lief ben! Ga er van uit dat hij werkt... iemand die nog een key wil hebben? Post even hieronder & dan stuur ik hem door.

Ga svp niet zelf een DM sturen.

Edit: verstuurd naar zTz

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 11:59

zTz

ik wil em!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Belachelijke draft met mijn mage:

- 3x Pyroblast
- 2x Poly
- 2x Fireball
- Ysera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 11:59

zTz

Heel nice :) bedankt Bluenet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Bekse schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:10:
Belachelijke draft met mijn mage:

- 3x Pyroblast
- 2x Poly
- 2x Fireball
- Ysera
Een goede afloop van je arena run is zeer hoog met zulke kaarten, hoewel je late game moet pushen, ik bedoel 3 pyro en een ysera lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, vieze stink stelende priests, zitten je gewoon met je eigen kaarten te trollen, daar kom je niet meer mee weg

Holy Nova uitgelokt met een hand nog vol critters (dank je wel Divine Favor), deze beurt attack met m'n Truesilver Champion, speel SoJ, speel Leeroy, /teabag

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/11b7tpz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ik weet dat de team van HS niet zo groot is vergeleken met andere Blizzard teams, maar ze moeten toch echt die minion switch bug fixen. Ik rant er over, omdat het me games kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Welke bug? Minion switch zegt me niets, iig niet mee gemaakt nog.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Laatst online: 18-04-2021
Xaria schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:41:
Dit is bij veel TCG"s, bv competetive magic heeft ook altijd een paar decks die door veel mensen gespeeld worden. Het probleem bij hearthstone is dat er nu een aantal neutral minions te hyper efficient is waardoor je die gewoon in elk deck speelt (argent commander etc).

Trouwens het niveau van diamond lijkt wel lager dan dat van platinum, ik faceroll hier echt doorheen.

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Je kan je eigen frozen minions silencen.

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:59

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Mocht iemand nog interesse hebben in een beta key, ik heb er 5 dagen geleden nóg een gekregen. Wie me het eerst een DM stuurt krijgt hem.

Edit: En weg :).

[ Voor 8% gewijzigd door Dricus op 28-11-2013 20:34 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Dricus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:36:
Mocht iemand nog interesse hebben in een beta key, ik heb er 5 dagen geleden nóg een gekregen. Wie me het eerst een DM stuurt krijgt hem.
Verstuurd.

edit: Was ik te laat?

[ Voor 9% gewijzigd door Seal9 op 28-11-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZviX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:08:
Zag ik mijn tegenstander onlangs doen op z'n 6-6 questing adventurer.

Klein wtf momentje :)

Oh en eerste 9 reeks is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
Als je de Topic Warning had gelezen, dan wist je dat dit niet mocht

[ Voor 82% gewijzigd door Gropah op 30-11-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:42:
[...]

Zag ik mijn tegenstander onlangs doen op z'n 6-6 questing adventurer.

Klein wtf momentje :)
Als hij dat doet heeft hij toch gewoon een 2-2 questing? Of was dat je punt net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

ZviX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:08:
Dit doe ik regelmatig. Is dat een bug?

Volgens mij gewoon een kloppend iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Voor de mensen die nog wachtenop de Open Beta (die er "binnenkort" aankomt):
Pardo announced that, yes, Hearthstone will have its open beta "within a month... although, it's Blizzard time, so maybe January".

So if you're desperate to start experiencing Blizzard's entirely online TCG, take heart. You will have your chance soon enough. Literally Blizzard soon. Rob said so!

[ Voor 31% gewijzigd door Gropah op 30-11-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Vanochtend was het mijn ochtend:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YmNCevp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:01
Wow, das geluk hebben!

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Is het nou eigenlijk een echte TCG? Dus dat je ook daadwerkelijk kan traden? Want ik zit nu Might & Magic Champions te spelen en daar valt niets te ruilen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Loona35 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:38:
Is het nou eigenlijk een echte TCG? Dus dat je ook daadwerkelijk kan traden? Want ik zit nu Might & Magic Champions te spelen en daar valt niets te ruilen :|
Nope, het is een CCG.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Wikipedia: Collectible card game

Bedoel je dan neem ik aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Ja inderdaad. Ik zie dat volgens het wikipedia artikel TCG en CCG allebei gebruikt worden, maar wilde met 'CCG' duidelijk maken aan Loona dat je dus niet kan traden in HS.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Omdat het hier ook aardig stil en dood begint te worden..

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/1474010_664755283546831_1583648181_n.jpg?oh=116d2aae331f1d9da0ef448f0c26a6bd&oe=529CC769

Schaamteloze brag! d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Xaria op 01-12-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xaria schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:23:
Omdat het hier ook aardig stil en dood begint te worden..

[afbeelding]

Schaamteloze brag! d:)b
Netjes hoor ik ben nog bezig om alle classes naar lv10 te krijgen mijn Mage is wel inmiddels lv20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12
WTF??? }:O

Ik gun het je wel hoor, maar dat moet toch niet correct zijn (3 rares, een epic en een legendary).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:01:
[...]

Ik gun het je wel hoor, maar dat moet toch niet correct zijn (3 rares, een epic en een legendary).
Mijn beste pack tot nu toe was een 3xepic, rare, common en de epics waren nog bruikbaar ook. ;)

Vandaag eindelijk nog eens 9 wins gehaald in arena, shaman met een redelijke deck. Sterke minions en niet heel veel spells maar zuinig omspringen met removal werkte goed. Kwam op 8-0 met wel een paar lucky draws en 1 priest die het na 4 beurten al voor gezien hield. Beste was een win tegen een rogue die me op 10hp kreeg, inclusief een molten giant op het bord die hij ook nog verdubbelde met een manipulator. Hex kon me van 1 giant afhelpen maar de andere kon me vrij raken de volgende beurt, inclusief hero power dagger kwam ik toen op 1hp en hij kon de giant zelfs stealthen door een master of disguise. Alleen kreeg ik in mijn beurt een windspeaker die mijn twilight drake windfury kon geven waardoor ik ineens genoeg damage kon doen om hem neer te krijgen inclusief mijn doomhammer. 8) Daarnaast nog een andere shaman waar ik uiteindelijk grote board control had maar door doomhammer erg laag in health was gekomen, ik stond net voor het eind op 1hp en hij 2hp maar gelukkig kreeg hij geen damage spell in zijn beurt want anders was het voorbij geweest. Click

Uiteindelijk 9-2 gemaakt met een golden nourish die ik helemaal nog niet had en 210gold naast de standaard pack waar niks spannends in zat. Wel gisteren een tirion fordring gehaald uit een pack na een 4-3 met een rogue, toevallig dat ik net met een paladin deck bezig ben voor constructed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
DarthDavy schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:01:
[...]

Waarom niet? Ik heb vroeger ook gehuild van blijkheid toen ik tijdens gen 1 een shiny charizard en blastoise uit 1 pakje haalde.

Iedere kaart in een pakje heeft een kans om vervangen te worden door een kaart van hogere zeldzaamheid.. Geloof 1% kans op Legendary, 5% kans op epic en 10% kans op rare. Met garantie op 1 rare per pakje. Bind me niet vast op de percentages though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:28
Sahje schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:55:
[...]

Waarom niet? Ik heb vroeger ook gehuild van blijkheid toen ik tijdens gen 1 een shiny charizard en blastoise uit 1 pakje haalde.
Held

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Sahje schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:55:
[...]

Iedere kaart in een pakje heeft een kans om vervangen te worden door een kaart van hogere zeldzaamheid.. Geloof 1% kans op Legendary, 5% kans op epic en 10% kans op rare. Met garantie op 1 rare per pakje. Bind me niet vast op de percentages though...
Ik heb 28 pakjes open gemaakt (140 kaarten)
1 golden common
33 rare (2 golden) ... dus 5 'extra rares'
4 epic
0 legendary

mijn eigen percentages liggen dus een stuk lager helaas. Maar ben niet ontevreden, eergisteren mijn eerste 9 wins in de arena :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Gister ging ik met Paladin 9-1 in arena met 4 blessing of kings en nog meer goede kaarten. Kreeg ik zo net een paladin tegen met 3 en dat voelde zo OP, haha.

[ Voor 10% gewijzigd door An1mA op 02-12-2013 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik speelde eerst vooral op Warrior, mage en hunter. Tegenwoordig speel ik met een Druid deck en een Paladin deck. Deze bevallen me inmiddels erg goed.

Eigenlijk wil ik ook meer tijd gaan besteden aan Rogue en Shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeey, eindelijk weer een ster erbij, na zoveel weken 2 star platinum te zijn geweest :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natuli
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-09 18:54
Kreeg net een e-mail dat ik uitgenodigd ben om aan de beta mee te doen. Ik deed alleen al sinds 14 november mee. Dus voor de (eerste) lief hebber: 2295164890429819275557152

Als ze tenminste door iedereen gebruikt kunnen worden. Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Ngangatar schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:09:
Ik speelde eerst vooral op Warrior, mage en hunter. Tegenwoordig speel ik met een Druid deck en een Paladin deck. Deze bevallen me inmiddels erg goed.

Eigenlijk wil ik ook meer tijd gaan besteden aan Rogue en Shaman.
Nadeel aan Shaman is dat je zoveel class cards nodig hebt die rares (of zelfs legendary) zijn. Heb het gevoel dat dat bij Shaman wat hoger ligt dan bij de rest. Maar als je die dan hebt is het wel een extreem goede class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Natuli schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:32:
Kreeg net een e-mail dat ik uitgenodigd ben om aan de beta mee te doen. Ik deed alleen al sinds 14 november mee. Dus voor de (eerste) lief hebber: 2295164890429819275557152

Als ze tenminste door iedereen gebruikt kunnen worden. Enjoy
Fijn, nu kan mijn vriendin ook meespelen :) Bedankt! _/-\o_

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:54:
[...]

Fijn, nu kan mijn vriendin ook meespelen :) Bedankt! _/-\o_
Toffe vriendin heb jij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ze vind de tekeningen op de kaartjes wel grappig en de animatie. En wat makkelijker dan MtG. Moet wel alles een beetje vertalen af en toe O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Zo eindelijk gingen mijn arena potjes wat beter gister. Speelde 2x mage en kwam uit op 8-3 en vervolgens op 7-3. Ik kreeg naast mijn goldinleg ook 2x een legendary (een golden Cho en een normale Malygos). Had wel een druid tegenover me die maar liefst 5x die 8/8 taunt speelde, tja daar sta je dan met 2xpyro en 2x fireball en 2x flamestrike en 2 sheep in je deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Mistymo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:17:
Zo eindelijk gingen mijn arena potjes wat beter gister. Speelde 2x mage en kwam uit op 8-3 en vervolgens op 7-3. Ik kreeg naast mijn goldinleg ook 2x een legendary (een golden Cho en een normale Malygos). Had wel een druid tegenover me die maar liefst 5x die 8/8 taunt speelde, tja daar sta je dan met 2xpyro en 2x fireball en 2x flamestrike en 2 sheep in je deck.
Wauw, mooie scores, maar dat mag ook wel met zo'n goed deck ;) En mooie legendaries! Ga je Cho behouden of DE'en voor een andere legendary? Ik heb hem zelf ook, maar ik vind hem niet fijn spelen.

Met 5-3 geëindigd met mage in arena. Had opzich wel een redelijk deck, alleen te weinig goede 2/3 drops zodat ik elk potje achterop raakte. Had 3 Fireballs, 2 Sheep en 1 Flamestrike, 0 Pyro.

Nu een paladin deck aan het samenstellen: 1x TS Champion, 2x Consecration, 2x Argent Commander, niet slecht :)
Mijn allerlaatste kaart is wel dramatisch: Hungry Crab, Murloc Warleader en Mountain Giant.

Edit: 8-3 geëindigd :) 210 gold, 1 golden Explosive Trap en een pakje waar niks uitkwam.
Als laatste kaart uiteindelijk Hungry Crab gekozen, heb een game door die kaart gewonnen doordat de tegenstander een Murloc speelde op turn 2 :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BRMbGbf.jpg?1?9078

[ Voor 11% gewijzigd door Beunhaas op 03-12-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Nog een beta key voor de liefhebber..

Members only:

[ Voor 30% gewijzigd door maniak op 03-12-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:40
ha kreeg ook eindelijk een beta key, alleen heb ik er al van een mede tweaker gekregen.

Members only:

hier voor de 1ste de beste have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Beiden zeer erg bedankt, er waren nog een aantal guildies op WoW die nog een key nodig hadden en nu kunnen ze eindelijk eens spelen! :*)

Wel grappig dat ze nog steeds keys blijven uitdelen, zeker omdat de Open Beta toch niet zo ver weg meer is, maar zeker meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:28

Draven

It wasn't me

Ik ben zelf al voorzien van een key dus hierbij een sinterklaascadeautje, veel plezier met spelen!;
Members only:

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Thanks. :) Wilde er al heel lang een! :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Gebeurd net iets bij mij waar ik wel om kon lachen. Ik als burn mage tegen een warlock. Het is turn 5 ik speel leeroy en coin + frost nova, maar ik vergat dat de warlock een knife juggler had en doordat er 2 dragons bij hem spawnde killde de ability van knife juggler mn leeroy. Echt stom van dat ik daar niet aan dacht, maar vond het wel uiterst grappig. Overigens wel de game gewonnen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door An1mA op 03-12-2013 23:12 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]