En de maintenance is weer voorbij. We kunnen weer oan!
Busy as we speakSahje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:09:
[...]
Maintenance was voornamelijk voor Battle.net of de battle.net app. Ik zat om 10.15u ofzo al weer te spelen.Sahje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:09:
[...]
Edit: Ik dacht dat ik in het WoW topic zat..... Ik zat 10.15u al te WoW'en.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 20-11-2013 12:39 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zijn er meerdere mensen hier die dankzij Hearthstone weer die World of Warcraft itch krijgen?
Zit er over te denken om weer eens in te loggen! Doen ze goed, Blizzard
In mijn geval eerder andersom, ik was WOW al wat zat aan het worden zo aan het eind van de expansie. Heartstone ( en andere spellen ) versnellen dat alleen maar.
En ik dan? Wat moet ik nou zonder jouSkyStreaker schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:49:
Ben ff helemaal klaar met dit spel. Wacht wel totdat'ie gold gaat.
Ben er al weer een behoorlijke tijd uit, dus misschien wordt het maar weer eens tijd.xajorkith schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:11:
In mijn geval eerder andersom, ik was WOW al wat zat aan het worden zo aan het eind van de expansie. Heartstone ( en andere spellen ) versnellen dat alleen maar.
Nu aan het installeren, maar om on topic te blijven: eerst maar eens even mijn daily hearthstone quest halen! 20 minions summonen die 5 of meer mana kosten
Zo, was even druk de laatste dagen met werk en weinig kunnen spelen. Maar vandaag toch eindelijk 3 star gehaald!! 

Op naar Grandmaster!!

Op naar Grandmaster!!
[ Voor 7% gewijzigd door Xaria op 20-11-2013 16:30 ]
Wat voor soort deck gebruik je?Xaria schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:29:
Zo, was even druk de laatste dagen met werk en weinig kunnen spelen. Maar vandaag toch eindelijk 3 star gehaald!!
[afbeelding]
Op naar Grandmaster!!
Leuk deck om een questing adv. in te stoppen
Lol ja, het heeft mij het spel weer doen herinstalleren, maar na zoveel jaar aafwezigheid was mn herinnering ervan toch leuker dan dat het spel voor mij is. Maar wie weet krijgt het toch nog een grotere kans...Bekse schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:10:
Zijn er meerdere mensen hier die dankzij Hearthstone weer die World of Warcraft itch krijgen?
Something under the bed is drooling
Weet iemand wanneer deze uit beta gaat komen? Lijkt me een heerlijke game maar heb geen beta toegang
Onder voorbehoud, volgende maand en anders wordt het begin januari 2014. Soon™ dus.jaydenjarno schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:26:
Weet iemand wanneer deze uit beta gaat komen? Lijkt me een heerlijke game maar heb geen beta toegang
Ja tijdens de presentatie at blizzcon zei Rob Pardo het zelfs "december/january, then again this is blizzard time "Nostordici schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:31:
[...]
Onder voorbehoud, volgende maand en anders wordt het begin januari 2014. Soon™ dus.
Kortom kan December zijn of January maar ook feb/maart zijn.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
De planning is januari. Maar ze hebben nooit gezegd dat dat januari 2014 isNostordici schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:31:
[...]
Onder voorbehoud, volgende maand en anders wordt het begin januari 2014. Soon™ dus.
Ik heb em ook in de meeste decks van mij, ik zie het als een fireball die ik opnieuw kan gebruiken. Als rogue zijnde een back stab na gebruik en op de board wat taunt minions, heerlijk
Die manacost past precies bij die kerel.
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Verwijderd
Ik speelde zojuist tegen een aggressieve warlock, na 6 ronden was mijn health gedecimeerd en lag zijn helft vol met critters. Ik kon met een Geomancer en een Swipe het board clearen en kwam weer terug in het spel met 2 Faeries en een Defender, uiteindelijk beiden op 8 HP, gooit meneer een Sylvanas (kon ie niets mee want mijn taunt had maar 4 attack) en beurt erop een Jaraxxus (ouch). Killt mijn taunter en doet wat damage op mij in plaats van mijn critters te clearen, meneer op 12 health ik op weinig. Volgens mij zag ik al een "Well played" langskomen. Ik aan zet: Dark Iron Dwarf op een critter, Claw en Swipe op z'n hero, kom over de 12 damage. Dat zal zuur zijn geweest met al z'n legendaries (had ook nog ergens een Thalnos) tegen een common/rare deck.
Grr ben echt zo erg aan het balen:
Heb 5 arena battles gedaan, 3 maal 2-3, 2 maal 3-3.
Ik stond op 4-2 dus was al heel erg blij. En stond op het punt 5-2 te maken (dit was reeds 100% zeker, hij was out of cards). Met zijn laatste actie speelt hij Ancient Brewmaster en haalt een random monster weer terug en speelt hem weer. Vervolgens blijft die kaart liggen met de rug naar voren.
Inmiddels duurt die sessie een uur of zo, en probeer de sessie maar levend te houden in de hoop dat hij eerder op geeft dan ik. Maar eerlijk gezegd weet ik niet eens of die mogelijkheid er is, wie weet is hij er al lang uit. Het enige wat ik weet is dat als ik concede ik verloren heb.
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10636263586
Dit is dus blijkbaar een probleem aan het worden want er komen steeds meer meldingen. Steeds bij mensen die op een punt staan een arena battle te winnen, dus het is zeg maar niet per ongeluk...
Dit soort gasten mogen zo van mij levenslang bannen, werkelijk waar, kan zo slecht tegen die cheaters. Syth was die gast, mocht je hem tegen komen, maak hem af
Echt jammer, leek ik voor het eerst een leuke arena score te krijgen loop je tegen zo iets aan. Het is beta, ik weet het, maar op deze manier is het nooit leuk natuurlijk zeker omdat ik op het punt stond een super arena score te halen voor mijn doen.
UPDATE: Hoera, na meer dan een uur gequit (niet concede) en toch de win gekregen. Waarschijnlijk hangt het bij de tegenstander ook en is het een spelletje 'wie quit er het eerste', waarschijnlijk gokte hij dat ik het eerder op gaf
Heb 5 arena battles gedaan, 3 maal 2-3, 2 maal 3-3.
Ik stond op 4-2 dus was al heel erg blij. En stond op het punt 5-2 te maken (dit was reeds 100% zeker, hij was out of cards). Met zijn laatste actie speelt hij Ancient Brewmaster en haalt een random monster weer terug en speelt hem weer. Vervolgens blijft die kaart liggen met de rug naar voren.
Inmiddels duurt die sessie een uur of zo, en probeer de sessie maar levend te houden in de hoop dat hij eerder op geeft dan ik. Maar eerlijk gezegd weet ik niet eens of die mogelijkheid er is, wie weet is hij er al lang uit. Het enige wat ik weet is dat als ik concede ik verloren heb.
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10636263586
Dit is dus blijkbaar een probleem aan het worden want er komen steeds meer meldingen. Steeds bij mensen die op een punt staan een arena battle te winnen, dus het is zeg maar niet per ongeluk...
Dit soort gasten mogen zo van mij levenslang bannen, werkelijk waar, kan zo slecht tegen die cheaters. Syth was die gast, mocht je hem tegen komen, maak hem af
Echt jammer, leek ik voor het eerst een leuke arena score te krijgen loop je tegen zo iets aan. Het is beta, ik weet het, maar op deze manier is het nooit leuk natuurlijk zeker omdat ik op het punt stond een super arena score te halen voor mijn doen.
UPDATE: Hoera, na meer dan een uur gequit (niet concede) en toch de win gekregen. Waarschijnlijk hangt het bij de tegenstander ook en is het een spelletje 'wie quit er het eerste', waarschijnlijk gokte hij dat ik het eerder op gaf
[ Voor 8% gewijzigd door SeamusXanthus op 21-11-2013 00:02 ]

What happend?
Ik moest snel zijn met het maken van de screenshot maar er ging natuurlijk veel aan vooraf.
Hij speelde aardig en had vrij snel board advantage en ook snel een full hand. 2 clerics on the board + de lightwell en nog wat minions. Hij doodde steeds mijn minions en het leek uit te gaan op een verloren match vanwege zijn solide positie op de board. Dus ik dacht ik doe eens gek vanwege zijn full hand, hopeloze uitzicht op een win en ben zijn minions gaan healen en vernietigde zo in één beurt 6 van zijn kaarten en in het totaal 14 van zijn kaarten.
Door de clerics en lightwell kreeg hij per heal 4 kaarten per beurt. Ik vernietigde zijn Onyxia, zijn mind controls, en nog een zooi kaarten en gaf hem een early game fatique penalty door simpel zijn minions te healen met mijn hero power. Blijkbaar krijg je ook een fatique penalty als je een kaart niet kan trekken dus zo liep het op tot -42. !!! De power of lesser heal !!!!
[ Voor 90% gewijzigd door cisco202 op 21-11-2013 03:16 ]
Krijg een mail van battle.net dat ik een BETA key ontvang. Maar als ik deze invoer staat er dat ik Hearthstone al bezit. Betekend dat dit een nieuwe key is? Die ik weg zou kunnen geven?
Dat klopt inderdaad de key zou je weg kunnen gevenNoctonix schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:08:
Krijg een mail van battle.net dat ik een BETA key ontvang. Maar als ik deze invoer staat er dat ik Hearthstone al bezit. Betekend dat dit een nieuwe key is? Die ik weg zou kunnen geven?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik zou eerst de game downloaden/opstarten voordat je em weg gaat geven.Noctonix schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:08:
Kreeg vanmorgen ook nog een beta key vanwege testen van de battle.net desktop cliënt. Ik heb echter al toegang tot de beta.
Ik kan vast iemand anders blij maken met deze key!
Dus wie heeft nog geen toegang tot de beta en wil het toch graag uitproberen?
Stuur me maar een bericht!
EDIT: Beta key is weggegeven.
[ Voor 8% gewijzigd door Zota op 22-11-2013 10:25 ]
Hey Niekpl, als je een key over hebt, hou ik me graag aanbevolen! Je hebt Direct Message alleen niet aanstaan, maar je kan mij wel een DM sturen?Niekpl schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:55:
Kreeg vanmorgen ook nog een beta key vanwege testen van de battle.net desktop cliënt. Ik heb echter al toegang tot de beta.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Verwijderd
Het is stilletjes hier..
Besloten om maar even geen Arena meer te spelen. De laatste keren niet verder gekomen dan 1-3 of 2-3. Dat ligt voor een groot deel aan mezelf denk ik dan maar. Al krijg ik nog steeds ruk kaarten. Ook lijkt het wel of de tegenstanders gemiddeld steeds beter worden (en ik dus blijkbaar niet).
Misschien is het verstandig pas weer Arena in te gaan als de beta open gaat.. Je komt dan toch eerder de 'noobs' tegen wat je winkansen vergroot.
Voor nu blijf ik lekker constructed spelen, van de week begonnen met de Ranked play en dat gaat me (nog) goed af. Van de 10 games iets van 8 gewonnen en nu 3 ster zilver ofzo? Vanavond weer n paar potjes doen!
Besloten om maar even geen Arena meer te spelen. De laatste keren niet verder gekomen dan 1-3 of 2-3. Dat ligt voor een groot deel aan mezelf denk ik dan maar. Al krijg ik nog steeds ruk kaarten. Ook lijkt het wel of de tegenstanders gemiddeld steeds beter worden (en ik dus blijkbaar niet).
Misschien is het verstandig pas weer Arena in te gaan als de beta open gaat.. Je komt dan toch eerder de 'noobs' tegen wat je winkansen vergroot.
Voor nu blijf ik lekker constructed spelen, van de week begonnen met de Ranked play en dat gaat me (nog) goed af. Van de 10 games iets van 8 gewonnen en nu 3 ster zilver ofzo? Vanavond weer n paar potjes doen!
Ik snap het ook niet. Ik heb niet het idee dat die streamers iets speciaals doen, maar ze halen toch constant 8+ wins. Mijn hoogste is 5Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:22:
Het is stilletjes hier..![]()

Verwijderd
Heb nu 3 quests waar ik allemaal 60 gold voor krijg 
Van het geld lekker dalijk kaarten kopen, aangezien arena bij mij toch vaak een ramp is
Van het geld lekker dalijk kaarten kopen, aangezien arena bij mij toch vaak een ramp is
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 15:31 ]
Verwijderd
FTFYVerwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:31:
Heb nu 3 quests waar ik allemaal 60 gold voor krijg
Van het geld lekker dalijk decks kopen, aangezien arena bij mij toch vaak een ramp is
Duidelijk een knipoog naar solitaire.An1mA schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:34:
Waarom moet dit nu gebeuren tijdens arena, ik heb rare gfx bugs gezien in HS, maar dit?
[afbeelding]
Precies alsof je het spoor van je muis hebt aangezet bij de windows muissettings + lijkt wel in paint gemaakt te zijnAn1mA schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:34:
Waarom moet dit nu gebeuren tijdens arena, ik heb rare gfx bugs gezien in HS, maar dit?
[afbeelding]
Verwijderd
Haha, speel net thoughtsteal, krijg ik 2 lord of the arena's, terwijl ik er al 1 in mijn hand had (en 2 temple enforcers en stormwind champion)
A) Het is een moment opname.Goron schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:50:
[...]
Ik snap het ook niet. Ik heb niet het idee dat die streamers iets speciaals doen, maar ze halen toch constant 8+ wins. Mijn hoogste is 5
C) In welk tijdbestek halen ze die scores? spelen zij die 8 matches op één avond of zit er tijd tussen (i.v.m. de concentratie)
Klopt, maar wellicht is het een opname na 3 keer 0-3 of zo ;-). Bovendien als ik naar totalbiscuit kijk, zie ik toch dat de helft van zijn gewonnen games echt net aan is hoor, dat als de tegenpartij net een juiste kaart zou krijgen ie gigantisch verloren had. Natuurlijk is hij tactisch goed, en weet hij elke kaart wel, en doet ie aan kansberekening etc dan nog knijpt ie em af en toe flinkGoron schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:50:
[...]
Ik snap het ook niet. Ik heb niet het idee dat die streamers iets speciaals doen, maar ze halen toch constant 8+ wins. Mijn hoogste is 5
Ik heb zelf dat ik heel makkelijk op 4-0 kom, om daarna kansloos 4-3 onderuit te gaan of zo, vaak omdat de draw echt slecht is,e n bij de andere goed, of dat de anderr net de juistere combinaties op dat moment heeft. Weet iemand dat als je 4-0 staat je tegen anderen speelt die 4-0 staan, of is dat compleet random?
Volgens mij zit er geen ranking systeem in de arena. Maar hang me er niet aan op.
Persoonlijk heb ik weinig met arena omdat je totaal afhankelijk bent van de kaarten die je in het begin mag kiezen uit de 3x30. Zit daar veel troep tussen, dan heb je al een achterstand.
Nee geef mij maar constructed. Je deck helemaal in den puntjes uitwerken en zo veel mogelijk op elkaar laten inspelen. RNG sluit je nooit 100% uit, maar met mijn 3 star Master deck heb ik 9 van de 10x gewoon een begin draw waar ik wat mee kan. Dat ik dan als nog verlies is omdat ik een fout maak, de tegenstander nog beter trekt of soms gewoon domme pech
Persoonlijk heb ik weinig met arena omdat je totaal afhankelijk bent van de kaarten die je in het begin mag kiezen uit de 3x30. Zit daar veel troep tussen, dan heb je al een achterstand.
Nee geef mij maar constructed. Je deck helemaal in den puntjes uitwerken en zo veel mogelijk op elkaar laten inspelen. RNG sluit je nooit 100% uit, maar met mijn 3 star Master deck heb ik 9 van de 10x gewoon een begin draw waar ik wat mee kan. Dat ik dan als nog verlies is omdat ik een fout maak, de tegenstander nog beter trekt of soms gewoon domme pech
Arena vind ik gewoon leuk door de afwisseling en omdat je dus niet steeds die 'perfecte' synergy decks ziet die mensen van het internet plukken en nabouwen.
Ja snap ik, maar er moet toch wel een tussenweg zijn tussen compleet achterlijke RNG en constructed zoals we het nu spelen.
Ik snap je frustratie wel hoor, zie echt 99% van de cookie cutter decks voorbij komen. Geluk is dat meeste mensen toch skills of inzicht missen en daardoor wel verliezen.
Zonder al te opschepperig over te komen, denk ik dat je voor de (op dit moment) hoogste rangen wel iets meer moet doen dan alleen een deck kopieren van het internet.
Ben dan ook wel benieuwd hoe diezelfde mensen het straks gaan doen met de 25 rangen en het kunnen zakken in rang!
Ik snap je frustratie wel hoor, zie echt 99% van de cookie cutter decks voorbij komen. Geluk is dat meeste mensen toch skills of inzicht missen en daardoor wel verliezen.
Zonder al te opschepperig over te komen, denk ik dat je voor de (op dit moment) hoogste rangen wel iets meer moet doen dan alleen een deck kopieren van het internet.
Ben dan ook wel benieuwd hoe diezelfde mensen het straks gaan doen met de 25 rangen en het kunnen zakken in rang!
Wellicht wordt het probleem dan alleen maar groter omdat men niet meer durft te verliezen? Ik speel zelf met een deck die ik vanaf scratch zelf heb opgebouwd en waar het aardig mee gaat. Inmiddels 2 star masters, en ik vind het zelf ook erg jammer om steeds precies dezelfde decks te zien die je die ochtend op Force of Kripp z'n kanalen voorbij zag komen. Vooral omdat hoe hoger je op de ranking komt, hoe meer je cookiecutter decks tegenkomt. Aan de andere kant zullen we er maar mee moeten leren leven, denk ik.Xaria schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:26:
Ja snap ik, maar er moet toch wel een tussenweg zijn tussen compleet achterlijke RNG en constructed zoals we het nu spelen.
Iemand kwam het op een verkeerd moment achter dat stealth op een minion taunt overruled, kostte hem/haar de game.
Anyway, ik vind arena best zo en ik vind dat ze meer moeten doen om aan gold te komen naast de dailys. Als je geen infinite arena runs kunt doen kun je er maar max 1 per 2 dagen doen en constructed stelt nu niet echt veel voor naar mijn mening.
En bij kaartspellen is het idd veel cookiecutter builds totdat er een nieuw set kaarten komen. Maar dat is toch ook bij andere spellen? Zoals bij Diablo 3, heb je ook veel cookie cutter builds, cm wiz en ww barb. Daarnaast heb je ook in welke meta (speelstijl) de game nu is, bv nu is het meer een mid/aggro meta, maar daarvoor early/aggro (murlocks). De een verslaat de andere etc... Bij de vorige editie van Managrind EU had een priest gewonnen, wie had dat gedacht? Waar bij de current meta meer leunt op warlock,mage en rogue.
Anyway, ik vind arena best zo en ik vind dat ze meer moeten doen om aan gold te komen naast de dailys. Als je geen infinite arena runs kunt doen kun je er maar max 1 per 2 dagen doen en constructed stelt nu niet echt veel voor naar mijn mening.
En bij kaartspellen is het idd veel cookiecutter builds totdat er een nieuw set kaarten komen. Maar dat is toch ook bij andere spellen? Zoals bij Diablo 3, heb je ook veel cookie cutter builds, cm wiz en ww barb. Daarnaast heb je ook in welke meta (speelstijl) de game nu is, bv nu is het meer een mid/aggro meta, maar daarvoor early/aggro (murlocks). De een verslaat de andere etc... Bij de vorige editie van Managrind EU had een priest gewonnen, wie had dat gedacht? Waar bij de current meta meer leunt op warlock,mage en rogue.
Verwijderd
Holy aoe, 3xblizzard en 3xflamestrike en ook nog eens 2 fireballs. Had vorige week een mage arena deck zonder een enkele van beide in de draft.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:58:
Lastige keuze, ik neig naar Raggie...
[afbeelding]
Misschien, maar mensen die niet durven te verliezen zullen ook niet hoger komen. Effectief zullen die nooit in de top eindigen. Ik ben benieuwd hopelijk zodra open beta start dat ze met die patch komen met al die veranderingen. Nieuwe kaarten zou wel leuk zijn, maar alles op z'n tijd zou ik zeggen.MicScott schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:14:
[...]
Wellicht wordt het probleem dan alleen maar groter omdat men niet meer durft te verliezen? Ik speel zelf met een deck die ik vanaf scratch zelf heb opgebouwd en waar het aardig mee gaat. Inmiddels 2 star masters, en ik vind het zelf ook erg jammer om steeds precies dezelfde decks te zien die je die ochtend op Force of Kripp z'n kanalen voorbij zag komen. Vooral omdat hoe hoger je op de ranking komt, hoe meer je cookiecutter decks tegenkomt. Aan de andere kant zullen we er maar mee moeten leren leven, denk ik.
Net een enquette gehad van blizzard over de beta.Xaria schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:02:
[...]
Misschien, maar mensen die niet durven te verliezen zullen ook niet hoger komen. Effectief zullen die nooit in de top eindigen. Ik ben benieuwd hopelijk zodra open beta start dat ze met die patch komen met al die veranderingen. Nieuwe kaarten zou wel leuk zijn, maar alles op z'n tijd zou ik zeggen.
1 van de vragen was welke features je voor zou willen betalen.
Je kon kiezen uit verschillende cosmetische dingen (kaarten, boards en portrets), uitbreidingen met nieuwe kaarten en extra deck slots.
Die nieuwe kaarten zouden dus goed blizzards manier kunnen worden om geld te verdienen aan dit spel.
Ik hoop niet dat ze daarvoor kiezen. Ik heb niks tegen geld verdienen aan F2P titels door shortcuts of hoedjes te verkopen. Maar dingen verkopen die "free" spelers niet kunnen krijgen is pay to win en dat is slecht voor een game.
Had gisteren een mage arena deck zonder fireball, zonder polymorph, zonder pyroblast... Echt leuk is dat haha, ik kwam kansloos op 0-2. Daarna weet ik niet hoe ik t flikte maar kwam nog tot 6-3.
. Ik vind arena echt leuk, en ook al krijg je soms je kaarten totaal niet, vind ik het toch geinig om dan toch jezelf te redden met de middelen die je hebt.
Wat leuk zo zijn voor HS is, net als bij bloodbowl, een toernooi sectie te hebben, of een competitie sectie waarmee je met je vrienden eigen competities/toernooien kan houden.
Wat leuk zo zijn voor HS is, net als bij bloodbowl, een toernooi sectie te hebben, of een competitie sectie waarmee je met je vrienden eigen competities/toernooien kan houden.
Wat ik niet zo goed snap, is dat in een online Collectible Trading Card game features, die in offline CTGs heel normaal zijn, zo negatief benaderd worden: dat als je meer kaarten wil, je booster packs moet kopen.
Ik vind het heel fijn dat ik de meeste kaarten kan winnen door via mijn dailies gold te verdienen en dan ook nog eens een keer gericht kan craften tegen relatief lage kosten voor legendaries, maar ik zou het volstrekt begrijpelijk vinden als een bepaalde subset of uitbreiding straks alleen tegen betaling beschikbaar is. En dan is het aan mij of ik naar die nieuwe subset toe wil gaan of dat ik bij vanilla blijf. Dat werkt bij bijvoorbeeld MtG offline niet anders toch?
Ik vind het heel fijn dat ik de meeste kaarten kan winnen door via mijn dailies gold te verdienen en dan ook nog eens een keer gericht kan craften tegen relatief lage kosten voor legendaries, maar ik zou het volstrekt begrijpelijk vinden als een bepaalde subset of uitbreiding straks alleen tegen betaling beschikbaar is. En dan is het aan mij of ik naar die nieuwe subset toe wil gaan of dat ik bij vanilla blijf. Dat werkt bij bijvoorbeeld MtG offline niet anders toch?
In de offline wereld kan je meestal niet je eigen kaarten maken
. Er zijn nu zo'n 4 manieren om kaarten te krijgen in HS, zojuist gepost door blizzard:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VeDSOYRlQaE]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VeDSOYRlQaE]
[ Voor 16% gewijzigd door Mauz1978 op 23-11-2013 10:22 ]
Hebben jullie ook zo'n survey gekregen in je mailbox? Zo ja positief of negatief ingevuld? Ondanks dat ik positief ben over de game heb ik de survey expres vrij negatief ingevuld. Juist omdat ik de game nog meer verbeterd wil zien.
[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 23-11-2013 10:45 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
ik heb inderdaad Archie gekozen, maar heb hem niet kunnen gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:45:
[...]
Holy aoe, 3xblizzard en 3xflamestrike en ook nog eens 2 fireballs. Had vorige week een mage arena deck zonder een enkele van beide in de draft.Zou qua legendary Rag of Archmage worden denk ik, zou zelf waarschijnlijk Archmage kiezen vanwege de spells in je deck al. Als Archmage niet instant removed wordt is het al snel voorbij, Rag is 8dmg op een random target en mits je Archmage krijgt "opgestart" met een spell in je hand is Archmage 2*6dmg targeted. Je zou zelfs Arcane Missiles kunnen bewaren en op turn8 meteen Archmage effect activeren en de fireball rotatie starten.
ik heb hem 4x gespeeld, waarvan ik de 1e keer al had gewonnen in die beurt, de 2e keer kreeg ie een equilibrium over zich heen, de 3e keer kreeg ik direct een concede toen ik hem speelde en de 4e keer werd ie gemindcontrolled waardoor ik het potje verloor
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 11:20 ]
Had hem ook ja, gewoon positief ingevuld.Zeror schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:44:
Hebben jullie ook zo'n survey gekregen in je mailbox? Zo ja positief of negatief ingevuld? Ondanks dat ik positief ben over de game heb ik de survey expres vrij negatief ingevuld. Juist omdat ik de game nog meer verbeterd wil zien.
Interessant om te zien aan wat voor extra opties ze denken.
Had de mail nog niet eens gezien doordat ik een apart email adress heb voor Battle.net gamesZeror schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:44:

Wel een uitgebreide survey zeg, hoop dat ze er ook iets mee doen in de toekomst, maar dat valt nog maar te zien
Bij die vraag wat je graag wou zien heb ik replays en chat ingevuld. Dat zou het spel echt een stuk beter maken. Vaak speelt iemand een kaartencombo die gewoon leuk is om iets meer over te zeggen dan 'well played'. Het is nu zo onpersoonlijk dat je niet eens door hebt als je opnieuw tegen dezelfde speler wordt gematched. Vind het echt irritant dat Blizzards nieuwe standaard geen chat is.Zeror schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:44:
"Nice topdecking asshole", "You lucky fuck", "Yea, ofcourse you have Mind Control, fucking pussy".Goron schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:39:
[...]
Bij die vraag wat je graag wou zien heb ik replays en chat ingevuld. Dat zou het spel echt een stuk beter maken. Vaak speelt iemand een kaartencombo die gewoon leuk is om iets meer over te zeggen dan 'well played'. Het is nu zo onpersoonlijk dat je niet eens door hebt als je opnieuw tegen dezelfde speler wordt gematched. Vind het echt irritant dat Blizzards nieuwe standaard geen chat is.
Inderdaad, lijkt me een leuke toevoeging gezien het karakter van de meeste gamers.
Tja er zullen altijd een paar van die lui tussen zitten maar daar kan ik niet wakker van liggen. Vind het onzin om daarom de rest van de spelers ook maar bij voorbaat te muten.Grotman schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:49:
[...]
"Nice topdecking asshole", "You lucky fuck", "Yea, ofcourse you have Mind Control, fucking pussy".
Inderdaad, lijkt me een leuke toevoeging gezien het karakter van de meeste gamers.
Een paar van die lui? De overgrote meerderheid zul je bedoelen.
"Zo ,wat een leuke combinatie speel je daar die mijn enige minion om zeep helpt en mij ook nog eens 5 health kost waardoor ik waarschijnlijk dood ben de volgende beurt. Vooral leuk, omdat je net ook al 3 AoE spells speelde waardoor mijn board nog steeds leeg is.
Ik had helemaal niks nuttigs in mijn Arena draw, kreeg alleen 4+ mana cards in mijn opening hand, maar jij speelt echt fantastisch!"
Heb jij echt vaak de drang om mensen te complimenteren? Juist in een 1 vs1 cardgame (met dus RNG element) lijkt het me niet verstandig mensen te veel ruimte te geven om te 'communiceren'.
"Zo ,wat een leuke combinatie speel je daar die mijn enige minion om zeep helpt en mij ook nog eens 5 health kost waardoor ik waarschijnlijk dood ben de volgende beurt. Vooral leuk, omdat je net ook al 3 AoE spells speelde waardoor mijn board nog steeds leeg is.
Ik had helemaal niks nuttigs in mijn Arena draw, kreeg alleen 4+ mana cards in mijn opening hand, maar jij speelt echt fantastisch!"
Heb jij echt vaak de drang om mensen te complimenteren? Juist in een 1 vs1 cardgame (met dus RNG element) lijkt het me niet verstandig mensen te veel ruimte te geven om te 'communiceren'.
Neen, maar ervan uitgaan dat iedereen in feite een rot persoonlijkheid heeft en dat niemand tegen z'n verlies kan vind ik ook maar een vreemde stelling. Bovendien moet je nu toch inzien dat de huidige chatopties gewoon te weinig zijn, misschien is het inderdaad geen goed idee om een volledige chat toe te laten (ivm schelden etc.), maar dan moeten er imo toch een pak nieuwe emotes bij komen.Grotman schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:22:
Blizzard stelt deze dingen trouwens zelf voor dus ze weten dat er om gevraagd wordt, dat wil echter niet zeggen dat zo'n dingen er gaan komen, althans niet zonder een Blizzard twist eraan te geven (vergeet niet dat Alliance en Horde in WoW bijv. nog steeds niet met elkaar kunnen communiceren buiten het gebruik van emotes).
Ik heb daar bijna alles aangeklikt.Goron schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:39:
[...]
Bij die vraag wat je graag wou zien heb ik replays en chat ingevuld. Dat zou het spel echt een stuk beter maken. Vaak speelt iemand een kaartencombo die gewoon leuk is om iets meer over te zeggen dan 'well played'. Het is nu zo onpersoonlijk dat je niet eens door hebt als je opnieuw tegen dezelfde speler wordt gematched. Vind het echt irritant dat Blizzards nieuwe standaard geen chat is.

Had geloof ik alleen Paid Tournaments en Set up multiple profiles within one Hearthstone account niet aangeklikt.
Het gaat niet perse over de persoonlijkheid van mensen, maar om het gedrag in 1 vs 1 games. En ik denk inderdaad dat schelden of anderen irriteren heel vaak voor gaat komen en dat Blizzard dat wil voorkomen of iig inperken.JimDB schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:28:
[...]
Neen, maar ervan uitgaan dat iedereen in feite een rot persoonlijkheid heeft en dat niemand tegen z'n verlies kan vind ik ook maar een vreemde stelling. Bovendien moet je nu toch inzien dat de huidige chatopties gewoon te weinig zijn, misschien is het inderdaad geen goed idee om een volledige chat toe te laten (ivm schelden etc.), maar dan moeten er imo toch een pak nieuwe emotes bij komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 23-11-2013 13:46 ]
Verwijderd
Precies, zelfs de basic emotes worden al vaker en vaker misbruikt om mensen gewoon te irriteren. Na elke minion kill "sorry" of "thanks" spam is gewoon insta squelch op het moment en chat optie zit ik echt niet op te wachten. Je ziet op forums al genoeg whines over pech/overpowered/balance/god knows what en dat zou met live chat alleen maar erger worden. Als het als optie toegevoegd wordt die je gewoon standaard uit kunt zetten prima maar verder heb ik er geen behoefte aan. Tuurlijk zijn er genoeg mensen die leuk kunnen en zullen chatten maar er zitten er ook genoeg tussen die het voor de rest verpesten jammer genoeg.Grotman schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:41:
[...]
Het gaat niet perse over de persoonlijkheid van mensen, maar om het gedrag in 1 vs 1 games. En ik denk inderdaad dat schelden of anderen irriteren heel vaak voor gaat komen en dat Blizzard dat wil voorkomen of iig inperken.
Verwijderd
beste mensen die dit lezen ik kijk al een paar weken naar uit voor een key... als er nou iemand is die een key overheeft en het niet gebruikt zou k die graag willen overnemen.. als het kan stuur mij dan een berichtje met de key
alvast heel erg bedankt
alvast heel erg bedankt
Om keys bedelen (of methode om er aan te komen) wordt niet gewaardeerd, net zoals het posts met als enige inhoud: "ik heb een key!", of "Random site 793 zegt keys te hebben" oid.Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:15:
beste mensen die dit lezen ik kijk al een paar weken naar uit voor een key... als er nou iemand is die een key overheeft en het niet gebruikt zou k die graag willen overnemen.. als het kan stuur mij dan een berichtje met de key
alvast heel erg bedankt
Grats, je deck/picks hebben er ook een hele grote bijdrage aangeleverd. Ik bedoel echt een sick pala deck zeg. Btw, ik zie 2 mind control gastjes, hoe denk je er over?Torgo schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:52:
Mooi Paladin deck gemaakt in Arena. 9:0 gewonnen![]()
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 23-11-2013 20:25 ]
Dat hangt af van hoe de afdeling Hearthstone financieel draait. Als zij met dit winst model in ieder geval breakeven kunnen draaien (houd in geen verlies maar ook geen (aanzienbare) winst) dan zullen de nieuwe kaarten waarschijnlijk ook gratis te verkrijgen blijven. Zodra kaarten onthouden worden van de free2play spelers dan wordt het een pay2win game.Hafermaut schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:13:
Wat ik niet zo goed snap, is dat in een online Collectible Trading Card game features, die in offline CTGs heel normaal zijn, zo negatief benaderd worden: dat als je meer kaarten wil, je booster packs moet kopen.
Wanneer jij een normaal "gezond" patroon hebt in gamen dan kan je hooguit 2-3 expert packs per week (of 1-2 een arena) kopen met gold. Jij ontkomt er niet aan om boosterpacks te kopen als je vlot een deck wilt bouwen naar je eigen wensen. Blizzard moet het alleen aantrekkelijker maken om aan een deck te bouwen bijvoorbeeld doormiddel van optie toe te voegen als een toernooi. zowel gratis als betaalde toernooien.
Gratis toernooien, kleinschalig en inleg (dust, gold, boosterpack, type kaart) wordt bepaald door de spelers/deelnemers.
Betaalde toernooien, waar een prijs is vastgesteld en a.d.h.v. bepaalde entree acceptabel aan microkredieten. e.g. 0,50 eurocent x 10 spelers = Blizzard maakt de prijs 6 boosterpacks verdeeld over nr. 1 >3x, Nr. 2 >2x, Nr. 3 >1x
Ik ben deze week begonnen, en ik begin het vrij aardig onder de knie te hebben, maar ik zou graag wat contact hebben en enigszins meer horen over combo's of tactieken die mensen gebruiken. Spelletje doen en voicechat kunnen gebruiken over teamspeak ofzo.
Vrienden die allemaal begonnen zijn, zijn echt geen match helaas. #Hearthstone ben ik net gejoind, maar die 2 kippen die er in zitten is ook geen vetpot.
Kan ik ergens community sites vinden?
Vrienden die allemaal begonnen zijn, zijn echt geen match helaas. #Hearthstone ben ik net gejoind, maar die 2 kippen die er in zitten is ook geen vetpot.
Teamliquid heeft een redelijk actief subforum: http://www.teamliquid.net/forum/index.php?show_part=85Svardskampe schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:32:
Ik ben deze week begonnen, en ik begin het vrij aardig onder de knie te hebben, maar ik zou graag wat contact hebben en enigszins meer horen over combo's of tactieken die mensen gebruiken. Spelletje doen en voicechat kunnen gebruiken over teamspeak ofzo.
Ik krijg vandaag maar geen daily, wat ik ook probeer. Al twee potjes in (unranked) play gespeeld en een potje in arena, tussendoor HS afgesloten en zelfs de battle.net client opnieuw opgestart. Weet iemand of er een vaste tijd is waarop de daily zou moeten verschijnen?
Steam ||
Uurtje of 2-3 's morgens geloof ik.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ik ben het in #hearthstone iig nu gezellig aan het maken. Sowieso is het doordeweeks op tweakers irc's drukker.Svardskampe schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:32:
Die kaart is zo fijn om te coinenVerwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:14:
This is our town scrub! Yeah, beat it!
Verwijderd
Hmm, heb genoeg dust weer om een legendary (als ik tenminste mijn golden Doomsayer dis maar daar zit echt niemand om te rouwen
) te craften en zit te twijfelen tussen Ragnaros en Ysera. Speel het meest Mage, Priest en zit te denken om als volgende Paladin of Druid deck te gaan bouwen. Welke van de 2 zou het beste passen bij die classes of maakt het niet veel uit? Zijn uiteindelijk 2 hele goeie kaarten anyway. Ik zou ook een class specific legendary kunnen craften maar maak liever iets wat in meerdere decks te gebruiken is eerst.
Verwijderd
Ik zou persoonlijk niet zo snel een legendary craften. De meeste legendaries vind ik over-rated. Behalve Thalnos en Leeroy kan ik ze zelden spelen. Voor die hoeveelheid dust kun je denk ik beter 4 epics craften. Bijvoorbeeld Sword of Justice, Avenging Wrath, en wat Azure Drakes en Starfalls. Daar heb je meer aan.Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:21:
Hmm, heb genoeg dust weer om een legendary (als ik tenminste mijn golden Doomsayer dis maar daar zit echt niemand om te rouwen) te craften en zit te twijfelen tussen Ragnaros en Ysera. Speel het meest Mage, Priest en zit te denken om als volgende Paladin of Druid deck te gaan bouwen. Welke van de 2 zou het beste passen bij die classes of maakt het niet veel uit? Zijn uiteindelijk 2 hele goeie kaarten anyway. Ik zou ook een class specific legendary kunnen craften maar maak liever iets wat in meerdere decks te gebruiken is eerst.
Als je per se een legendary wilt craften, zou ik voor Thalnos gaan. Die past in vrijwel elk deck en is op zichzelf misschien geen game ender zoals Raggie of Ysera, maar is wel bruikbaar in elke situatie en i.c.m. bijv. Swipe of Consecration levert hij een flink card advantage op.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 19:04 ]
Inderdaad heerlijk om de ringleader te coinen, maar vreselijk om tegen te spelen.
Ik hoop dat ze de coin volgende patch gaan aanpassen, dat het niet als een spell en kaart meer gezien wordt.
Verwijderd
Ik heb al redelijk wat rare/epic kaarten zoals Drakes/Starfall/Wrath, zou nog een 2e Sword of Justice kunnen craften wel. Thalnos was mijn 1e legendary die ik gemaakt heb, speelt erg lekker in mijn magedeck en zit ook in een roguedeck die ik aan het testen ben. (niet mijn eigen samenstellingVerwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:28:
[...]
Ik zou persoonlijk niet zo snel een legendary craften. De meeste legendaries vind ik over-rated. Behalve Thalnos en Leeroy kan ik ze zelden spelen. Voor die hoeveelheid dust kun je denk ik beter 4 epics craften. Bijvoorbeeld Sword of Justice, Avenging Wrath, en wat Azure Drakes en Starfalls. Daar heb je meer aan.
Als je per se een legendary wilt craften, zou ik voor Thalnos gaan. Die past in vrijwel elk deck en is op zichzelf misschien geen game ender zoals Raggie of Ysera, maar is wel bruikbaar in elke situatie en i.c.m. bijv. Swipe of Consecration levert hij een flink card advantage op.
Beide 1 van de sterkere end game legendaries, alleen niet echt veel gebruikt in de huidige meta. Misschien in een paladin en priest deck. Alleen als je mij zal vragen welke ik liever heb, zeg ik ragnarosVerwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:24:
[...]
Ik heb al redelijk wat rare/epic kaarten zoals Drakes/Starfall/Wrath, zou nog een 2e Sword of Justice kunnen craften wel. Thalnos was mijn 1e legendary die ik gemaakt heb, speelt erg lekker in mijn magedeck en zit ook in een roguedeck die ik aan het testen ben. (niet mijn eigen samenstelling) Zou waarschijnlijk ook in een druid deck zitten als ik daaraan begin. Daarom zat ik ook te denken aan Ragnaros/Ysera als volgende, qua core kaarten zitten er vrij weinig gaten in.
Ik had even goede hoop dat ik m'n arena record van 6-3 zou gaan verbeteren met het mage deck dat ik had vandaag: Na 7 potjes stond ik 5-1. Laatste twee helaas kansloos verloren
De gewonnen potjes waren tegen verschillende classes, de drie verloren allemaal tegen paladin. Wel veel geluk met de rewards, 140 gold (geen dust)
Steam ||
Verwijderd
hier ben ik het mee eensAn1mA schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:04:
[...]
Beide 1 van de sterkere end game legendaries, alleen niet echt veel gebruikt in de huidige meta. Misschien in een paladin en priest deck. Alleen als je mij zal vragen welke ik liever heb, zeg ik ragnaros
beide kaarten zijn een van de beste game enders, je zult ze niet vaak (kunnen) spelen, maar als je ze een paar beurten in leven kunt houden, heb je gewonnen
Ragnaros is m.i. sterker dan Ysera: 8 damage per beurt is enorm en daar heb je dezelfde beurt nog effect van, de dream kaarten van Ysera zijn mij iets te random en te traag, ze zijn niet allemaal even bruikbaar en daarnaast ben je minimaal een beurt verder en wat mana lichter om ze te kunnen spelen, daarnaast is Ragnaros zelfs gesilenced nog een game ender, i.t.t. Ysera
In principe is de coin in elk opzicht best wel veel beter dan als 1e starten.(vind ik..)Beunhaas schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:49:
[...]
Inderdaad heerlijk om de ringleader te coinen, maar vreselijk om tegen te spelen.
Ik hoop dat ze de coin volgende patch gaan aanpassen, dat het niet als een spell en kaart meer gezien wordt.
Het triggert spell effects, het triggert combo effects..ik vind em echt heerlijk!
Ja ik snap ook niet zo goed waarom er én de coin, en een extra kaart wordt gegeven. Manawyrm + coin + arcane missiles is ook leuk.Xaria schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:14:
[...]
In principe is de coin in elk opzicht best wel veel beter dan als 1e starten.(vind ik..)
Het triggert spell effects, het triggert combo effects..ik vind em echt heerlijk!
Moet je eens met een rogue deck doen, kan je binnen de 2e a 3e beurt al een behoorlijk voordeel hebben..
Mja ik moet ook eerlijk bekennen, wat is er dan wel eerlijk als je als tweede moet beginnen?
Mja ik moet ook eerlijk bekennen, wat is er dan wel eerlijk als je als tweede moet beginnen?
Verwijderd
Het zou eerlijker zijn als de coin automatisch wordt gespeeld in je eerste beurt zodat je alleen de eerste beurt een extra crystal hebt en niet als spell geldtXaria schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:35:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 23:55 ]
Kan de gene die als 2e speelt dan niet gewoon gelijk met 2 mana beginnen? Scheelt ook weer een combo potentieel
Verwijderd
De coin is nu gewoon over-powered, hij combineert niet alleen perfect met rogue kaarten, maar ook met bijv. Questing Adventurer, Gadgetzan Auctioneer of Antonidus (ouch)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 23:56 ]
Ik ben het met je eens, ben benieuwd wat blizzard er mee gaat doen. Want niets krijgen als je als 2e begint is ook niet handig..
Verwijderd
Ok, thanks voor de input, Ragnaros gaat het worden dan. Maar klopt inderdaad, legendaries betekenen niet free wins, soms zie je ze helemaal niet uit je deck of zijn ze niet of in ieder geval lastig te gebruiken. Ze zijn leuk maar niet onmisbaar in mijn mening, dat is ook waarom ik het niet helemaal eens ben met de pay2win whines die je vaker ziet. Er zijn vaak alternatieve kaarten die je goed als vervanger kunt gebruiken.
Net nog een arena run met paladin zonder consecrates of truesilver champions gekregen, gelukkig wel een sword of justice, draft kan je soms hele fijne decks geven maar andere keren is het echt om te huilen. Toch nog 4-3 kunnen redden door soms equality, aldor peacekeeper en spellbreaker lang genoeg te bewaren. Misschien wel heel defensief maar anders zouden het nooit 4 wins zijn geworden. Mooiste/Meest lucky was toen ik alleen een 8-8 archmage had liggen (blessing of kings+dmg taken) en de tegenstander Ragnaros kreeg, 50/50 kans op de ability maar hij raakte mij op iets van 20hp ipv de archmage. Aldor peacekeeper op ragnaros en mijn archmage kon hem zo mooi afmaken.
Game daarna was wel jammer, SoJ in opening hand en had coin voor een snelle beurt 2 SoJ, maar natuurlijk heeft de tegenstander dan een ooze klaar.
Net nog een arena run met paladin zonder consecrates of truesilver champions gekregen, gelukkig wel een sword of justice, draft kan je soms hele fijne decks geven maar andere keren is het echt om te huilen. Toch nog 4-3 kunnen redden door soms equality, aldor peacekeeper en spellbreaker lang genoeg te bewaren. Misschien wel heel defensief maar anders zouden het nooit 4 wins zijn geworden. Mooiste/Meest lucky was toen ik alleen een 8-8 archmage had liggen (blessing of kings+dmg taken) en de tegenstander Ragnaros kreeg, 50/50 kans op de ability maar hij raakte mij op iets van 20hp ipv de archmage. Aldor peacekeeper op ragnaros en mijn archmage kon hem zo mooi afmaken.

Je krijgt een extra kaart.Xaria schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:01:
Ik ben het met je eens, ben benieuwd wat blizzard er mee gaat doen. Want niets krijgen als je als 2e begint is ook niet handig..
Gisteren ochtend iemand van hier maar uitgedaagd voor enkele potjes, the luck of the draw zat erg mee dus won enkele close games.
We hadden tussendoor ook veel lol in chat en kwam er zo achter dat mijn main de OTK Hunter was. (terwijl ik dacht dat die anders was, maar toen ik 2 maal Buzzerd speelde kreeg ik die opmerking. :-))
Moet het maar vaker doen denk ik, want was wel leuk en kan je toch beetje analiseren achteraf ook.
Enkele malen ook dezelfde class gehad wat hilarisch was op somige momenten. (2 maal Warlock en druid geloof ik)
Was mijn eerste challange gisteren, maar smaakt naar meer zeker als je gelijkwaardig bent en van elkaar kan leren.
S'avonds door hele domme fouten 3-1 arena gedaan dus maar gestopt toen meteen, heb nog gold voor een nieuwe dus misschien van de week even rond 18.00 dan lijken er wat slechtere mensen te spelen. (voor mijn gevoel, zal wel niet maar als dat goed werkt blijf ik dat doen).
We hadden tussendoor ook veel lol in chat en kwam er zo achter dat mijn main de OTK Hunter was. (terwijl ik dacht dat die anders was, maar toen ik 2 maal Buzzerd speelde kreeg ik die opmerking. :-))
Moet het maar vaker doen denk ik, want was wel leuk en kan je toch beetje analiseren achteraf ook.
Enkele malen ook dezelfde class gehad wat hilarisch was op somige momenten. (2 maal Warlock en druid geloof ik)
Was mijn eerste challange gisteren, maar smaakt naar meer zeker als je gelijkwaardig bent en van elkaar kan leren.
S'avonds door hele domme fouten 3-1 arena gedaan dus maar gestopt toen meteen, heb nog gold voor een nieuwe dus misschien van de week even rond 18.00 dan lijken er wat slechtere mensen te spelen. (voor mijn gevoel, zal wel niet maar als dat goed werkt blijf ik dat doen).
Er spelen meer mensen tussen 18:00 en 24:00 en in het weekend. Want dan hoeft er niet gewerkt te worden door een substantieel aantal mensen. Die mensen spelen dus minder, hebben minder ervaring en kunnen dan als slechter worden beschouwd.Ithric schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:13:
Ik merk wel dat de interesse van Hearthstone zeer, zeer sterk aan het teruglopen is. Van de 15-20 ex guildies die het speelden, zijn er nog 3 a 4 over.Naar mijn idee hebben ze de beta veels te lang door laten gaan. Jammer maar helaas..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De Buzzards maken het nog geen OTK deck. Unleash the hounds is wel een goede indicatie. Daarnaast natuurlijk veel 1 en 2 costs.Ithric schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:13:
Gisteren ochtend iemand van hier maar uitgedaagd voor enkele potjes, the luck of the draw zat erg mee dus won enkele close games.
Ik denk dat een groot probleem is dat mensen het teveel proberen te powergamen, dit is een naar mijn mening voorlopig nog een spel wat je tussen andere dingen door kan doen als je even een half uurtje hebt. Helemaal als de mobiele versies uit gaan komen dan krijgen we weer de terugkomst van 30 min durende pokémon stijl wc-bezoekjes.lanerios schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:01:
Ik merk wel dat de interesse van Hearthstone zeer, zeer sterk aan het teruglopen is. Van de 15-20 ex guildies die het speelden, zijn er nog 3 a 4 over.Naar mijn idee hebben ze de beta veels te lang door laten gaan. Jammer maar helaas..
En voor een TCG zijn er nu nog vrij weinig kaarten en weinig manieren om aan kaarten te komen. Het is juist goed dat de beta zo doorloopt en mensen interesse kwijtraken, hopelijk delen deze mensen ook waarom de interesse kwijtraakt zodat hierop ingespeeld kan worden.
En nog even terugkomen op je punt dat de beta te lang heeft doorgelopen. Als zij het al aan het spelen waren en zijn gestopt, wat heeft dit dan met de beta te maken?
[ Voor 8% gewijzigd door Sahje op 25-11-2013 12:09 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]