[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.440 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 21:05

SkyStreaker

Move on up!

Dat ben ik vergeten hahaha ^^

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
paar dagen griep en het is koud buiten, van 1 star gold naar 3 star platinum gewerkt....valt me wel op dat in de hogere regionen mensen spelen die hun deck bij elkaar hebben gekocht. Speelde net tegen een druid die alleen maar golden cards en rare's en legendaries hadden...vind het niet erg om te verliezen maar pay to win is meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Aight, nieuwe versie:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/52Siko6M.png

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/p/8OLokIJG.png

Nog maar 1 gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/hG7Cw05p.png

En nog een, om het af te leren.

[ Voor 59% gewijzigd door SkyStreaker op 15-11-2013 14:32 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19
Heb er ook nog eentje. Speciaal voor tweakers :P

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/t2jSwdD8.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Lijkt verdacht veel op Brawl (5 mana, 1 minion overleeft, al is het maar aan 1 kant), maar zo maar even dubbel zo veel mana cost 8)7
Zeror schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:15:
Heb er ook nog eentje. Speciaal voor tweakers :P

[afbeelding]
Met 1 kaart je Enemy z'n hero naar 1 brengen op turn 7 (met een beetje geluk)? OP as f*ck :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

JimDB schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:45:
[...]

Lijkt verdacht veel op Brawl (5 mana, 1 minion overleeft, al is het maar aan 1 kant), maar zo maar even dubbel zo veel mana cost 8)7
Shit, je hebvt gelijk, haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/7v6Bgfiw.png

Beetje OP denk ik zo maar was meer het idee achter de battlecry :+
Ook heb ik geen idee hoe je ooit 20 mana wil krijgen maar maakt hem wel minder OP.

[ Voor 18% gewijzigd door Ryada op 15-11-2013 15:04 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
wambamNL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:03:
[afbeelding]

Beetje OP denk ik zo maar was meer het idee achter de battlecry :+
Ook heb ik geen idee hoe je ooit 20 mana wil krijgen maar maakt hem wel minder OP.
1 probleem, hoe wil je een minion met 20 mana spelen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

An1mA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:10:
[...]

Niet maar het idee vond ik wel leuk was eigenlijk een typ fout moest 10 mana zijn en geen attack hebben XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:10:
[...]

alarm-o-bot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Helemaal vergeten, kom ik zo nu en dan wel eens tegen in arena ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:15

Rem

Heb me even verdiept in hoe je een goed arena deck samen stelt, dat helpt. Voordat ik wat uit had gezocht wat 'goed' is:

2 - 3
1 - 3
2 - 3

Nu met een rogue deck 5-2 met eeerg goede rolls vind ik, als ik iets beter kon spelen was het waarschijnlijk 7-0.
Early game is hij niet zo heel erg sterk, maar later in de game met een wat vollere hand heb ik al een paar keer erg leuke dingen kunnen doen, waaronder:
Vanish + mountain
Turn 8: ragnaros
Turn 9: Dark iron dwarf (Ragnaros +2/0) + faceless manipulator (Copy ragnaros).
1 Turn KO! :)

Ik ben niet helemaal tevreden met welke 2 mana kaarten ik mee geindigt ben, maar daar doe je niets aan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H0TXdc5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-07 03:21

Xaria

Boventitel

Ik ben maar beetje overboard gegaan in de stijl van brawlers... oh shh.. je weet wel :)

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/FVybnWWa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xaria schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:42:
Ik ben maar beetje overboard gegaan in de stijl van brawlers... oh shh.. je weet wel :)

[afbeelding]
Die image aan de bovenkant is grijs of te klein XD.
Ik moest er wel om lachen mooie kaart. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
wambamNL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:12:
Niet maar het idee vond ik wel leuk was eigenlijk een typ fout moest 10 mana zijn en geen attack hebben XD
En hem dan nog Taunt geven hé ;) Zo OP zou hij dan nog niet eens zijn voor zo veel mana :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

JimDB schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:46:
[...]

En hem dan nog Taunt geven hé ;) Zo OP zou hij dan nog niet eens zijn voor zo veel mana :p
Zolang hij geen charge heeft, vind ik hem balanced! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-08 17:13
Xaria schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:42:

[afbeelding]
We're not sure. _/-\o_

En dan een siphon soul tegen krijgen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muncher schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:47:
[...]

We're not sure. _/-\o_

En dan een siphon soul tegen krijgen. ;w
of eye for an eye 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-08 17:03
Dan werkt je battlecry niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 01:11
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/fnY95daK.png

[ Voor 185% gewijzigd door cisco202 op 15-11-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met Arena als Rogue, Shaman en nu als Druid.

Wat mij het meeste opvalt is dat ik enkel maar verliest:

Rogue = 0-3
Shaman 1-3
Met druid nu al 0-2 (zie afbeelding hieronder):

[URL=http://s686.photobucket.com/user/kayzor/media/kankerzooi_zpsb7baa37b.png.html][IMG]http:

Is dit toevallig? Want ik heb precies dezelfde speelstijl als Totalbiscuit (Lord of the Arena) of ForceStrategy.

Afbeeldingslocatie: http://i686.photobucket.com/albums/vv225/kayzor/kankerzooi_zpsb7baa37b.png

Heeft iemand handige tips of informatie? Want ik ben best wel gefrustreerd hierover. Aangezien dat ik geld voor neerleg. :(

PS: Nee, ik rush niet.

Edit: Nu 0-3 met druid. Dit is toch te belachelijk voor woorden? Ik krijg geen enkele mogelijkheid om charge of taunt terwijl ik wel voor gekozen heb. Is dit een bug ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
@Dante dat is het risico van een Arena... Als je zekerheid wilt dan investeer je geld in card packs en arcane dust en dan maak je een eigen deck voor constructed (ranked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:50
Ik zie bij je eerste 19 kaarten ook maar 1 charge kaart en 0 taunt kaarten volgens mij (wel 1 kaart waarmee je volgens mij een minion taunt kan geven. zoveel lijk je er dus niet te hebben, en dan is het ook niet vreemd dat je ze niet vaak trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cisco202 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:17:
@Dante dat is het risico van een Arena... Als je zekerheid wilt dan investeer je geld in card packs en arcane dust en dan maak je een eigen deck voor constructed (ranked)
Hoi, bedankt voor het reageren. :)

Ik heb al ongeveer 120 euries neergelegd om de decks samen te stellen. Voor de rest ga ik met behulp van dust ook de kaarten maken die ik nodig heb, als ik het mee vergelijk met de gasten van youtube en hun speelstijl hanteert. Dat zou het in principe lukken zou je zeggen. :')
Dennism schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:24:
Ik zie bij je eerste 19 kaarten ook maar 1 charge kaart en 0 taunt kaarten volgens mij (wel 1 kaart waarmee je volgens mij een minion taunt kan geven. zoveel lijk je er dus niet te hebben, en dan is het ook niet vreemd dat je ze niet vaak trekt.
Klopt. Maar de vijand sloopt mijn kaarten met een shitload van removal en krijgt de kaarten wat ze precies nodig hebben. Misschien moet ik voornamelijk voor taunt of charge gaan... Anders weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:34:
[...]

Hoi, bedankt voor het reageren. :)

Ik heb al ongeveer 120 euries neergelegd om de decks samen te stellen. Voor de rest ga ik met behulp van dust ook de kaarten maken die ik nodig heb, als ik het mee vergelijk met de gasten van youtube en hun speelstijl hanteert. Dat zou het in principe lukken zou je zeggen. :')

[...]

Klopt. Maar de vijand sloopt mijn kaarten met een shitload van removal en krijgt de kaarten wat ze precies nodig hebben. Misschien moet ik voornamelijk voor taunt of charge gaan... Anders weet ik het ook niet meer.
120 Euro, damn son.

Ik ben geen goede speler en heb wel even wat beters te doen dan hele lijstjes en streams te bestuderen. Waar ik het meeste succes mee heb in Arena als ik echt voor synergie ga.

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 15-11-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:38:
[...]

120 Euro, damn son.

Ik ben geen goede speler en heb wel even wat beters te doen dan hele lijstjes en streams te bestuderen. Waar ik het meeste succes mee heb in Arena als ik echt voor synergie ga.
Ik weet... Beetje uit de hand gelopen hobby. :P

Synergie? Waar moet ik dat uit verstaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Ik zie dat je vrij veel 4 mana units in dat arena deck hebt zitten. Misschien dat je nog een beetje moet werken aan het samenstellen van een deck?

Als je al 120 euro uit hebt gegeven, ben ik erg benieuwd of je wel succes vind in ranked play. Als je daar met je favoriete deck speelt, win je dan wel veel? Als dat niet het geval is, kan je niet verwachten dat dat in arena (Waar je lang niet al je favoriete kaarten altijd ter beschikken zal hebben) wel zo is.

Wat ook nog wel het opnoemen waard is: force is niet bepaald een topper. Hij heeft ook lange tijd starcraft filmpjes gemaakt, en die waren ook niet altijd even sterk (En soms ronduit fout). Dat is puur mijn mening, en er zullen een hoop mensen dat absoluut niet met me eens zijn. Check bijvoorbeeld Trump of Kripparian eens, die zijn erg sterk in Arena. In dit filmpje laten ze goed zien hoe zij nadenken bij het samenstellen van een deck:
YouTube: Value Town #7 w/ ChanManV, Kripparrian, & Trump - BlizzCon Recap + Arena Draft Coaching Pt. 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rem schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:53:
Ik zie dat je vrij veel 4 mana units in dat arena deck hebt zitten. Misschien dat je nog een beetje moet werken aan het samenstellen van een deck?

Als je al 120 euro uit hebt gegeven, ben ik erg benieuwd of je wel succes vind in ranked play. Als je daar met je favoriete deck speelt, win je dan wel veel? Als dat niet het geval is, kan je niet verwachten dat dat in arena (Waar je lang niet al je favoriete kaarten altijd ter beschikken zal hebben) wel zo is.

Wat ook nog wel het opnoemen waard is: force is niet bepaald een topper. Hij heeft ook lange tijd starcraft filmpjes gemaakt, en die waren ook niet altijd even sterk (En soms ronduit fout). Dat is puur mijn mening, en er zullen een hoop mensen dat absoluut niet met me eens zijn. Check bijvoorbeeld Trump of Kripparian eens, die zijn erg sterk in Arena. In dit filmpje laten ze goed zien hoe zij nadenken bij het samenstellen van een deck:
YouTube: Value Town #7 w/ ChanManV, Kripparrian, & Trump - BlizzCon Recap + Arena Draft Coaching Pt. 1
Ik speel voornamelijk Paladin (ik zit een beetje mee te sleutelen). Ik heb ongeveer een 40% winrate daarmee. Voor de rest ben ik niet erg succesvol met ranked dus totzover.

Dat kan inderdaad wel kloppen wat je zegt. Maar Force is wel erg duidelijk in het samenstellen van decks. Ik vind zelf Totalbiscuit ook een topper ondanks dat hij veel fouten maakt.

Thanks voor je advies! Ik ga een kijkje nemen. Hopelijk kan ik wat van opsteken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:00:
[...]

Ik speel voornamelijk Paladin (ik zit een beetje mee te sleutelen). Ik heb ongeveer een 40% winrate daarmee. Voor de rest ben ik niet erg succesvol met ranked dus totzover.

Dat kan inderdaad wel kloppen wat je zegt. Maar Force is wel erg duidelijk in het samenstellen van decks. Ik vind zelf Totalbiscuit ook een topper ondanks dat hij veel fouten maakt.

Thanks voor je advies! Ik ga een kijkje nemen. Hopelijk kan ik wat van opsteken. :)
Kijk anders ook voor de decks van managrind winnaars -> http://www.managrind.com/?cat=35

Naast dat je makkelijk een deck van iemand kunt kopiëren, zijn de wins ook afhankelijk van je eigen skills natuurlijk. Wat is btw je battletag? Kunnen we wat potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeej, heb je eindelijk het idee dat het weer eens aardig gaat in arena, loop je tegen 3 priests aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:46:
Jeeej, heb je eindelijk het idee dat het weer eens aardig gaat in arena, loop je tegen 3 priests aan...
Die zijn gewoon te verslaan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekse schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:50:
[...]

Die zijn gewoon te verslaan hoor :)
Weet ik ;)
Het gaat me meer om het feit dat mijn arena runs echt waardeloos gaan, en altijd als ik het gevoel heb dat ik wel een leuk deckje heb en paar keer win, ik één hero tegenkom waar ik dan gelijk 2-3x van verlies, erg frustrerend aangezien ik ook weleens 9 wins wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:33:
[...]

Kijk anders ook voor de decks van managrind winnaars -> http://www.managrind.com/?cat=35

Naast dat je makkelijk een deck van iemand kunt kopiëren, zijn de wins ook afhankelijk van je eigen skills natuurlijk. Wat is btw je battletag? Kunnen we wat potjes spelen.
Dat managrind heeft me enorm geholpen met het samenstellen van een rogue-deck. Met de rogue heb ik al 5 potjes achter mekaar gewonnen via unranked play. Rogue vind ik een beetje overpowerd naar mijn idee... Maar kan me sterk in vergissen natuurlijk.

Je hebt wel gelijk... Aan de andere kant: If you cannot beat them, join them. ;)
Maar langzamerhand begin ik het wel te leren.

Mijn battletag: Majestic666#2716

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:46:
Priests zijn inderdaad zeer irritant met hun shadow-words, healing (hero-power) en mind-control. Dan denk je dat je beschikt over een board-control... Binnen een paar kaarten is de game zelf snel omgedraaid waar je uiteindelijk verliest. Daar loop ik vaker tegenaan. :P

Edit: Vooral Shadow-priests zijn behoorlijk irritant met hun mindspike (hero power). In plaats van +2 healing wordt het omgezet naar 2 damage. :X

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:13:
[...]

Priests zijn inderdaad zeer irritant met hun shadow-words, healing (hero-power) en mind-control. Dan denk je dat je beschikt over een board-control... Binnen een paar kaarten is de game zelf snel omgedraaid waar je uiteindelijk verliest. Daar loop ik vaker tegenaan. :P

Edit: Vooral Shadow-priests zijn behoorlijk irritant met hun mindspike (hero power). In plaats van +2 healing wordt het omgezet naar 2 damage. :X
Qua hero power is de shadow form erg sterk maar de priest verliest wel veel van zijn power naar mijn mening als de 2hp heal wegvalt. De kracht van priest is net meer trades kunnen maken met vijandige minions door je eigen minions te healen. De 2dmg voor 2mana is sterk maar ik zou zelf iets anders dan shadowform pakken als de keuze een beetje redelijk was tijdens draft. En MC, dat is iets waar je rekening mee moet houden als je in de buurt van turn 8 komt, ik ga er gewoon van uit dat de tegenstander een MC heeft op turn 8 en hou daar een removal voor vast, is misschien niet altijd nodig en soms heb je de kaart gewoonweg niet maar vooralsnog gaan games tegen priests me niet slecht af. Behalve een game waarin ik priest speelde tegen een andere priest die mind vision en thought steal early deed, die had uiteindelijk 4 MC's. :p

Charge is leuk maar behalve Argent Commander en in iets mindere mate Wolf Rider pak ik zelden chargers, of ik moet op het moment een kaart vergeten. Soms zijn de keuzes wel abominabel en moet je wel. :p

Haha, net tegen een hunter eindelijk board control gekregen na constant aanvallen en hero ability van hem. Board aan mijn kant helemaal vol, hij op 7hp en ik op 10. Volgende turn zou ik hem hebben, speelt hij n hyena en double kill command, duh. |:( Was met een mage, zonder een enkele blizzard/flamestrike/pyro in de draft, 1 fireball en 1 frostbolt met 2 polymorph's had ik maar dat was de keus dan ook wel qua spells. Nog 3-3 kunnen redden maar was pijnlijk...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar uur unranked spelen, heb ik het idee dat ik 30x tegen hetzelfde deck heb gespeeld. Ik heb geen deck gezien zonder faerie dragons, shattered sun clerics, harvest golems, spellbreakers en argent commanders. De verdwaalde warlock-murloc decks en de OTK hunters die de boot hebben gemist, waren het hoogtepunt van de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:00:
Na een paar uur unranked spelen, heb ik het idee dat ik 30x tegen hetzelfde deck heb gespeeld. Ik heb geen deck gezien zonder faerie dragons, shattered sun clerics, harvest golems, spellbreakers en argent commanders. De verdwaalde warlock-murloc decks en de OTK hunters die de boot hebben gemist, waren het hoogtepunt van de middag.
En geen dwark dwarfs? :p Maar dat zijn wel de kaarten die in ieder deck zitten tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:14:
[...]

En geen dwark dwarfs? :p Maar dat zijn wel de kaarten die in ieder deck zitten tegenwoordig.
Yep, en oozes en defenders. Vul de rest van de sloten aan met class specifics en je hebt je deck. Het nare is dat al die decks nog prima werken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Ik heb ook voor met de priests. Heb net een saucy mage deck samen gedraft waar ik vlotjes 3-0 mee ga. Kom ik twee priests tegen op rij: 3-2 nu...

De mind controls en de spell steals zijn gewoon te hard tegen mage. Ben net tegen mijn eigen flamestrike aangelopen... Leuk is anders...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
DarthDavy schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:12:
Ik heb ook voor met de priests. Heb net een saucy mage deck samen gedraft waar ik vlotjes 3-0 mee ga. Kom ik twee priests tegen op rij: 3-2 nu...

De mind controls en de spell steals zijn gewoon te hard tegen mage. Ben net tegen mijn eigen flamestrike aangelopen... Leuk is anders...
Valt wel mee als mage zijnde tegen een priest, omdat mage meer een controll type is en minder minion heavy. Natuurlijk ligt het aan de speler zelf, maar thoughtsteal end mind vision kunnen naast mind control idd een pain in the ass zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:24
eindelijk weer eens een fatsoenlijk arena deck 5-0 inmiddels

4 keer van een priest gewonnen :+ 3 keer was hij dood voordat hij zn mindcontrol kon spelen

Afbeeldingslocatie: http://i1300.photobucket.com/albums/ag93/locks33/arena_zpsab857768.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Wognummer op 16-11-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:00:
pffft... vanavond ook weer, de een na de ander: faerie dragon, cleric, yeti, commander
ik ga even een week op sabbatical, kijken of deze crap weer over waait ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ja, het is inderdaad vreemd vanavond. Gisteren won ik 15x en verloor ik 4 keer ofzo, nu speel ik echt exclusief tegen mages en win ik helemaal niks :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:02:
Ja, het is inderdaad vreemd vanavond. Gisteren won ik 15x en verloor ik 4 keer ofzo, nu speel ik echt exclusief tegen mages en win ik helemaal niks :(
Winnen is het probleem niet, wel dat je elke keer dezelfde decks tegenkomt.

Hoogtepunt van de avond: was overgestapt op m'n warlock, speel tegen een Artosis clone pally. Beurt 8 corruption op z'n Ragnaros, beurt 9 een siphon soul op z'n Fordring... Your opponent has left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:13:
[...]

Winnen is het probleem niet, wel dat je elke keer dezelfde decks tegenkomt.
Tsja, wat verwacht je dan? 'Hey, Henkie komt online dus ik pak m'n klotedeck wel?'

'T zijn gewoon goede kaarten, die in ieder deck goed uitkomen. Veel mensen spelen unranked voor de dailies (ik ook) en dus gold voor arena.

[ Voor 11% gewijzigd door __Tripps__ op 16-11-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__Tripps__ schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:22:
[...]

Tsja, wat verwacht je dan? 'Hey, Henkie komt online dus ik pak m'n klotedeck wel?'

'T zijn gewoon goede kaarten, die in ieder deck goed uitkomen. Veel mensen spelen unranked voor de dailies (ik ook) en dus gold voor arena.
Ha ha, je hebt gelijk, maar het wordt een beetje voorspelbaar als iedereen dezelfde kaarten gebruikt. Voor het tournament kwam je van alles tegen.

Het is denk ik het wachten op de eerste uitbreidingen voor we weer wat afwisseling krijgen (en het spel is nog niet eens uit de beta).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:42:
[...]

Ha ha, je hebt gelijk, maar het wordt een beetje voorspelbaar als iedereen dezelfde kaarten gebruikt. Voor het tournament kwam je van alles tegen.

Het is denk ik het wachten op de eerste uitbreidingen voor we weer wat afwisseling krijgen (en het spel is nog niet eens uit de beta).
Ik denk ook wel dat je overdrijft, Kijk eens bijvoorbeeld hier: http://www.managrind.com/?cat=35

Sommige kaarten komen inderdaad in veel decks terug maar toch zit er naar mijn mening bijzonder veel variatie in de decks en vooral als je ze speelt zit er veel variatie in. Dat je veel dezelfde minions ziet op dit moment is omdat de meta zich heeft ontwikkelt naar early aggro, de minions die je noemt zijn bijzonder goed juist in dat soort decks. Nu is het de tijd om decks te maken die goed tegen dit soort aggro stijl zijn en dan ga je misschien weer leuke late-game plays zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd vannacht huilend wakker omdat ik droomde over faerie dragons en argent commanders ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Haha, deze obsessie begint stilletjes aan uit de hand te lopen, misschien dat je best even een pauze neemt of stopt met constructed te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-07 16:23
Kopen jullie veel decks om zo tot kaarten te komen om special decks te maken?
Enige deck die ik tot nu toe gemaakt heb is de F2P paladin.
Voor de rest heb ik een te groot probleem met dc's van hearthstone om eigenlijk iets te investeren in het spel.
Ik kan geen 2-3 games spelen zonder dc and een loss te hebben.
En blizzard lijkt geen oplossing te geven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Ik heb tot nu toe (3 weekjes toegang) nog geen kaarten gekocht. 1 keer arena gespeeld (de gratis entry) en 1 keer gekocht met gold van quests, maar arena ben ik nog superslecht in ... 0-3 en 1-3 lol. Als je naar streams kijkt, lijkt het allemaal supersimpel, maar schijn bedriegt behoorlijk in dit geval.

In play mode kom je ook wel mensen tegen die al heel veel epic en legendary kaarten hebben. Tsja, dan zeggen veel mensen dat het niet uitmaakt, maar het maakt wel degelijk uit.

Nog geen DCs gehad, sommige tegenstanders wel, maargoed, da's alleen maar prettig (voor mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Ik ben inmiddels denk ik ~70 euro armer aan kaartjes en nergens spijt van (zit in de beta sinds bijna het prille begin dus komt uit op ~5e/week). Kaartspellen zijn altijd al mijn achillespees geweest. Daardoor heb ik een flink aantal kaarten en daarmee kom ik een heel eind in constructed.
__Tripps__ schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:23:
In play mode kom je ook wel mensen tegen die al heel veel epic en legendary kaarten hebben. Tsja, dan zeggen veel mensen dat het niet uitmaakt, maar het maakt wel degelijk uit.
En wat maakt het uit, een paar van mijn sterkste decks hebben alleen rare/common/free kaarten. Legendary kaarten kunnen sterk zijn maar zijn vaak erg situationeel, Epics zijn soms goed maar soms ook heel situationeel of zelfs gewoon niet zo goed. Dat terwijl sommige rares/commons/free kaarten onder de beste kaarten in-game vallen, denk aan Dark Iron Dwarf, Shattered Sun Cleric, Argent Commander, Azure Drake, Defender of Argus, Harvest Golem.

[ Voor 3% gewijzigd door Sahje op 17-11-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahje schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:45:
...denk aan Dark Iron Dwarf, Shattered Sun Cleric, Argent Commander, Azure Drake, Defender of Argus, Harvest Golem.
Noooooooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Cappuccino schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:10:
Kopen jullie veel decks om zo tot kaarten te komen om special decks te maken?
Enige deck die ik tot nu toe gemaakt heb is de F2P paladin.
Voor de rest heb ik een te groot probleem met dc's van hearthstone om eigenlijk iets te investeren in het spel.
Ik kan geen 2-3 games spelen zonder dc and een loss te hebben.
En blizzard lijkt geen oplossing te geven :/
Ik heb weinig tweakers horen klagen over dc, alleen dat soms de server er uit ligt bij piekuren. Dus wellicht moet je even naar je netwerk kijken of eens direct via de modem spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
An1mA schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:03:
[...]

Ik heb weinig tweakers horen klagen over dc, alleen dat soms de server er uit ligt bij piekuren. Dus wellicht moet je even naar je netwerk kijken of eens direct via de modem spelen.
Enige keren dat ik last heb gehad van DC's is toen mijn internet kuren had. Verder nooit problemen gehad. Lijkt me inderdaad meer probleem aan kant van de gebruiker dan aan de kant van HS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie wel eens tegenstanders disconnecten als je een mind control op hun Ysera gooit, voor de rest geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19
Hihi, had nog een leuke kaart idee. :)

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/zYWxELvz.png

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 17-11-2013 15:10 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/oUTOIIOb.png

Sja nothing more to add :+

behalve dan misschien een s tussen de e en t |:(

[ Voor 20% gewijzigd door ShadowBumble op 17-11-2013 15:25 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/h0v8SWMo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Met deze haat vraag ik me vooral af of je a) deze minions zelf niet hebt of b) niet weet hoe je er mee om moet gaan. Klinkt een beetje huilerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahje schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:01:
[...]

Met deze haat vraag ik me vooral af of je a) deze minions zelf niet hebt of b) niet weet hoe je er mee om moet gaan. Klinkt een beetje huilerig.
laat me nou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-07 16:23
An1mA schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:03:
[...]

Damn, ik had een probleem met m'n wifi enkele maanden geleden, daarom een powerline aangeschaft.
Enkel bij Hearthstone merk ik een probleem qua verbreking verbinding. Mmm, hoe moet ik dat nu weer oplossen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de TW en kom er achter dat dit niet de bedoeling is!

[ Voor 71% gewijzigd door Gropah op 19-11-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Cappuccino schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:34:
[...]

Damn, ik had een probleem met m'n wifi enkele maanden geleden, daarom een powerline aangeschaft.
Enkel bij Hearthstone merk ik een probleem qua verbreking verbinding. Mmm, hoe moet ik dat nu weer oplossen :/
Off-topic, maar zoals ik eerder zei "spelen via je modem". In de tussen tijd pingen (ping -t) naar websites van verschillende wereld delen om te checken of je verbinding wel stabiel is. Heb je daar geen d/c dan ligt de probleem bij je router die geen stabiele verbinding weet te houden. Maar voor verdere vragen etc Netwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Randuin Wrynn Highlight #24 - Millhouse Manast...WTF!
Is hier al eens gepost, maar deze blijft geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahje schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:01:
[...]

Het is wel zo... Ik beschik ook over een rogue deck met enkel maar Argents commanders, S7 agends, removal en alle andere irritante kaarten waar geen enkele tegenstander antwoord op hebt.

Als je zelf met een andere deck (bijvoorbeeld paladin of druid) begint en je komt zo'n rogue deck tegen met de zelfde kaarten als mijn rogue-deck. Dan ga je idd huilen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08 00:58
Net met arena tegen een warlock die binnen 3 beurten 3 bloodimps op tafel heeft liggen. Dan wordt zelfs elke murloc onverslaanbaar ;(. En mijn cone of cold en flamestrike zaten natuurlijk onderop het deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

An1mA schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:16:
[...]

Off-topic, maar zoals ik eerder zei "spelen via je modem". In de tussen tijd pingen (ping -t) naar websites van verschillende wereld delen om te checken of je verbinding wel stabiel is. Heb je daar geen d/c dan ligt de probleem bij je router die geen stabiele verbinding weet te houden. Maar voor verdere vragen etc Netwerken
tracert eu.battle.net - beter, wat vollediger in het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, net in arena een warlock die overload in beurt 1 op zichzelf cast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:32:
Haha, net in arena een warlock die overload in beurt 1 op zichzelf cast :D
Overload?

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/QICmJUyf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Drophacks!!!! Was net flink aan het winnen vs, Mage als Warrior en disconnect van de Battle.net server. Is het begonnen in HS?!?!?!?!

Thanks Obama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Even mijn lijstje update (en even blij gaan zitten pochen) :

Heb nu 3x lvl 30, 3x lvl 26 en 3x lvl 23 chars :P gaat erg goed....

Legendaries welke ik op kan kwijlen in mijn spellbook (jaja een boel in bezit) zijn :

Class,
- Tirion (pally) (redelijk)
- Velen (priest) (meh)
- Al'akir (shammy) (redelijk)
- Jarraxus (warlock) (grappig maar situational)

Neutral,
- thalnos (super kaart)
- nat pagle (best aardig)
- Mukla (meh)
- Overspark (tja soms goed vaak niet)
- Old murk-eye (mrrrmmlllllll is altijd vet)
- cpt Greenskin (arrrrr best aardig)
- Sylvanas (erg fijne kaart)
- Cairne (standaard in anti priest deck)
- Mekkatorgue (tja kreeg je er bij) (gold)
- Hogger (erg goede kaart, ook anti priest)
- Illidan (niet gebruikt)
- The beast (niet gebruikt)
- Geddon (meh doet ook eigen zijde dmg... dus meeeh)
- gruul (aardig)
- ragnaros (extreem fijne kaart)
- Alexstrassa (heel er fijn ook)
- Malygos (meh nog niet echt gebruikt)
- Onyxia (best aardig in shammy deck) (Goldcard)
- Ysera (tja gewoon de beste kaart)

Verder heb ik alle kaarten tot epics en van de epics nu 85% ofzo.

Deckwise heb ik nu wat aardige deckjes in elkaar staan.

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik heb anders ook een aardige lijst met legendaries:

Gelbin Mekkatorque (krijgt iedereen die 2 decks koopt met geld)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-08 15:37

Auredium

Informaticus Chaoticus

Iemand husky gekeken? Turn 3 winst?
Had een weenie deck met alleen maar 1 drops. Gooit ie twee dust devils in het spel op turn 1 en in turn 3 geeft ie er eentje +3 attack.

Turn 1) Dust Devil - Dust devil
Turn 2) 4 x attack voor 3
Turn 3) Geef +3 aan een dustdevil. 2x Attack voor 6 en 2x Attack voor 3

Tegen een Warlock die iig geen low taunt opgooide. Ik lag wel krom.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
@Auredium heb je mischien een linkje? Klinkt wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:35

JSchut

.....

Darkangle schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:30:
@Auredium heb je mischien een linkje? Klinkt wel leuk.
Deze gok ik zo :)

YouTube: THREE TURN HEARTHSTONE WIN - Shaman

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
huubhuub schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:08:

- Ysera (tja gewoon de beste kaart)
Ik denk dat je Ysera en Sylvanas door elkaar haalt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Sahje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:30:
[...]

Ik denk dat je Ysera en Sylvanas door elkaar haalt :).
In de huidige meta is Sylvanas idd beter, maar gewoon als je ze 1 op 1 vergelijkt duidelijk Ysera.

Anyway, vandaag weer een game gehad waar de argus niet deed wat ie moest doen, namelijk beide minions +1/1 geven en taunt. Volgens mij heb ik al op bnet eerder een post gezien dat de argus beetje buggy was.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L1vAoGTl.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
An1mA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:38:
[...]

In de huidige meta is Sylvanas idd beter, maar gewoon als je ze 1 op 1 vergelijkt duidelijk Ysera.

Anyway, vandaag weer een game gehad waar de argus niet deed wat ie moest doen, namelijk beide minions +1/1 geven en taunt. Volgens mij heb ik al op bnet eerder een post gezien dat de argus beetje buggy was.

[afbeelding]
Heeft niks met Argus te maken maar alles met de minion switch bug. Geld hetzelfde voor Dire Wolf, Flametongue etc. etc.

Is alleen wel vrij naar voor Argus.

Overigens is dat een matter of debate. Ja Ysera is late-game extreem goed. Echter is het een kaart die niks doet op de turn dat je hem playt en afhankelijk van de kaarten die je krijgt pas 2 zelfs. Tevens komt de kaart pas laat in het spel en is alleen echt effectief als je al board control hebt. Ysera is dan vaak een winst-garantie vs. een gamechanger. Als top-deck in top-deck wars is ze dan wel erg leuk.

Sylvanas komt eerder en is zo een veel beter kaart om tempo te zetten in een game, dwingt eerder removal e.d. zodat je meer vrijheid hebt voor andere minions. Ik zou zelfs in de vroegere meta eerder voor Sylvanas dan Ysera zijn gegaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Sahje op 19-11-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:14:
Wow, ik heb anders ook een aardige lijst met legendaries:

Gelbin Mekkatorque (krijgt iedereen die 2 decks koopt met geld)

:(
Of nog goedkoper, met 1 arena :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-08 00:55
2 Star Master is echt niks aan, verlies nu al mijn 5e game. Alleen maar priests, met hun stelende speelstijl. Ze stelen je kaarten, ze stelen je minons, vernietigen minons eenvoudig met Shadow Word Pain/Death, ben ik nog iets vergeten? :P

Ik speel zelf met een Warlock Swarm Deck, werkt over het algemeen erg goed, maar ik kom nu alleen maar priests tegen, blij als die patch komt, 10 mana Mind Control lijkt me een goede nerf!

Afsluitend, je kan beter in een lagere league spelen, veel beter voor het genereren van gold :) Verder spaar ik nu mijn gold op voor de patch, aangezien je dan met 10-12 wins erg leuke rewards kunt krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Nostordici schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:50:
2 Star Master is echt niks aan, verlies nu al mijn 5e game. Alleen maar priests, met hun stelende speelstijl. Ze stelen je kaarten, ze stelen je minons, vernietigen minons eenvoudig met Shadow Word Pain/Death, ben ik nog iets vergeten? :P
4 attack minions in je deck stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:02:
[...]

4 attack minions in je deck stoppen?
murloc deck, veel plezier met je mind controlled 1/1 murloc, rwlrwlrwl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-08 17:03
Enorme fail van die warlock dat ie die 2 dustdevils compleet negeert...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
RocketKoen schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:55:
[...]

Enorme fail van die warlock dat ie die 2 dustdevils compleet negeert...
Mag jij uitleggen wat een warlock in die situatie kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:12:
[...]

Mag jij uitleggen wat een warlock in die situatie kan doen.
Zijn hero power gebruiken natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:13:
[...]

Zijn hero power gebruiken natuurlijk!
Shit, ik had gedacht aan coin + cone of cold of arcane explosion. Maar dat kan natuurlijk ook, stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Eylradius was sarcastisch (hoop ik)
Het beste wat de Warlock had kunnen doen is 1 devil doodmaken met de summoner, maar dan had hij nog vrijwel dood geweest (door de weapon op de andere devil voor 12 schade).

Als de warlock gewoon geen direct damage in zijn hand had, is er vrij weinig aan te doen aan zoiets als dit.
Geldt voor de meeste classes overigens (mage kan dit het beste counteren, door de hero power die damage doet, waardoor Husky niet de kans zou krijgen Rockbiter weapon te spelen op een van de devils.)

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Hierkomik schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:03:
Eylradius was sarcastisch (hoop ik)
Het beste wat de Warlock had kunnen doen is 1 devil doodmaken met de summoner, maar dan had hij nog vrijwel dood geweest (door de weapon op de andere devil voor 12 schade).

Als de warlock gewoon geen direct damage in zijn hand had, is er vrij weinig aan te doen aan zoiets als dit.
Geldt voor de meeste classes overigens (mage kan dit het beste counteren, door de hero power die damage doet, waardoor Husky niet de kans zou krijgen Rockbiter weapon te spelen op een van de devils.)
Enige wat de warlock hier had kunnen helpen waren mortal coils of soulfires geweest qua direct damage. Mortal Coil wordt echter amper gebruikt. Sowieso leek deze Warlock niet al te snugger want Pint-Sized en Portal zijn allebei nou geen kaarten om over naar huis te schrijven. Husky speelt dan ook nooit constructed en is zelf nog niet ranked dus ik denk niet dat die Warlock het zelf had verwacht of uberhaupt aan had zien komen. Ik hoop zelf alleen nog dat dat soort posts als: omg wat dom of deze class/card is op wat minder worden en mensen wat inhoudelijker willen schrijven. Als je dat roept roep dan in ieder geval waarom.

En natuurlijk waren we allebei sarcastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 12:54
Zeer irritante bug tegengekomen.
Oponent bleef maar niets doen, opeens had hij 2 extra kaarten in zijn hand, liep de timer af en zaten we 3 beurten verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ben ff helemaal klaar met dit spel. Wacht wel totdat'ie gold gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/WDMYYe6Q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, tegenstander speelt Ysera terwijl ik Sylvanas heb liggen als mage. Ik ping Sylvanas en suicide op Ysera.. "thank you" :p Kreeg 2x die doe 5dmg op alles behalve Ysera de volgende beurten terwijl de priest net aan op 10hp kon komen, topdeckte nog pyroblast maar heb toch maar gekilled met zijn eigen Ysera spells. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:38:
Haha, tegenstander speelt Ysera terwijl ik Sylvanas heb liggen als mage. Ik ping Sylvanas en suicide op Ysera.. "thank you" :p Kreeg 2x die doe 5dmg op alles behalve Ysera de volgende beurten terwijl de priest net aan op 10hp kon komen, topdeckte nog pyroblast maar heb toch maar gekilled met zijn eigen Ysera spells. :+
Mooi combo zeg, ik zelf heb vandaag weer Sylvanas gecraft nadat ik haar 2 weken terug gedust had. Maar ik weet niet Sylvanas wel zo bij een mage past, maar morgen eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
Sahje schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:15:
Drophacks!!!! Was net flink aan het winnen vs, Mage als Warrior en disconnect van de Battle.net server. Is het begonnen in HS?!?!?!?!

Thanks Obama!
Heb het ook al gehad. Tegenwoordig echt veel meer.

Soms krijg je dan een LOS of een WIN wat enorm raar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Maintenance extended :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sja verbaasd me an sich niks ik hoorde namelijk dat er geruchten gingen dat ze best een hoop werk gingen doen aan heartstone server om meer mensen te inviten ( Hopelijk zit ik er dit keer bij ), maar ja dat zijn maar geruchten

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik had gisteren een potje Arena gewonnen, Paladin vs Paladin, komt het eindscherm... Ligt HS er uit. Waren ze de maintainance al een minimaal 10 minuten eerder begonnen dan aangegeven... Dat vind ik wel echt slecht, als je een tijd communiceert, hou je er dan ook aan.
Pagina: 1 ... 50 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]