[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.500 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5-3 Arena gedaan met Warlock, ik heb serieus van deze 8 potjes 5x tegen mage gespeeld 8)7

eindresultaat zeer tevreden:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IuluM6w.jpg
:D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 17:19
Bericht gewijzigd, een achter gezien te vroege conclusie.

[ Voor 118% gewijzigd door cisco202 op 03-11-2013 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
cisco202 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 04:23:
Zo mijn eerste arena tournament gespeeld. 1 win 3 loss.

Systeem heeft nog wel enige fine tuning nodig als ik spelers tegen kwam waar het leek dat zij de perfecte gebalanceerde kaarten (PRIEST!!!) hebben gekregen. Ik heb nu een mage, druid en paladin en tegen iedere class gespeeld en ik heb sterk het idee dat de priest als enige een antwoord op iedere tactiek heeft.
Dat vind ik een beetje kort door de bocht, ten slot je hebt maar 1 arena achter je rug. Wellicht speelde je idd tegen een priest met goede kaarten wie weet. Maar het is een beetje luck/rng en uiteindelijk ook wel skill in arena hoor.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Systeem heeft nog wel enige fine tuning nodig als ik spelers tegen kwam waar het leek dat zij de perfecte gebalanceerde kaarten (PRIEST!!!) hebben gekregen. Ik heb nu een mage, druid en paladin en tegen iedere class gespeeld en ik heb sterk het idee dat de priest als enige een antwoord op iedere tactiek heeft.
Priest is inderdaad een prima class welke op een antwoord heeft, maar er is nog steeds op vele manieren van Priests te winnen. Alleen in endgame heb ik er wel moeite mee maar wanneer je een rogue, warrior, warlock of hunter zergdeck speelt maak je veel kans.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 09:14

Speel met een priest maar eens tegen hunter OTK of Warlock Murlock Deck. Je moet echt de perfecte card draw hebben wil je die verslaan. Ook met mijn Mage sta ik positief qua winrate tegen priest. Met andere classes is het een stukje lastiger tegen priests idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb lang niet doorgehad dat je verlies ratio meespeelde om ranks hoger te komen :). Dus ik heb allerlei decks zitten testen in ranked mode maar gelukkig heb ik net dan toch eindelijk Master rank behaald :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Nu bijna alle characters op 10. Alleen nog even mijn Warlock doorgrinden. Speciaal omdat het mijn laatste character is die ik moet lvlen speel ik een Murloc deckje.

Werkt eigenlijk best goed, behalve tegen Mage.

Lachen.

Toch blijft Arena de game mode die ik echt de moeite waard vind. Constructed / Play voelt toch erg Pay2Win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

murphsy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:25:
Nu bijna alle characters op 10. Alleen nog even mijn Warlock doorgrinden. Speciaal omdat het mijn laatste character is die ik moet lvlen speel ik een Murloc deckje.

Werkt eigenlijk best goed, behalve tegen Mage.

Lachen.

Toch blijft Arena de game mode die ik echt de moeite waard vind. Constructed / Play voelt toch erg Pay2Win.
Juist constructed is leuk omdat je dan invloed hebt op je build.

Daarnaast zijn er tientallen builds welke perfect werken met geen enkele epic of legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Ngangatar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:27:
[...]

Juist constructed is leuk omdat je dan invloed hebt op je build.

Daarnaast zijn er tientallen builds welke perfect werken met geen enkele epic of legendary.
Is niet leuk, vind jij leuk :)
Zoveel mensen, zoveel meningen.

Ik vind het heerlijk dat je alle kanten op kan, deckbuilden, Arena, friends, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bekse schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:49:
[...]

Is niet leuk, vind jij leuk :)
Zoveel mensen, zoveel meningen.

Ik vind het heerlijk dat je alle kanten op kan, deckbuilden, Arena, friends, etc
Ik zet het dan ook neer als mijn mening :).

Wat ik me wel afvraag, na een opmerking IRL van een andere tweaker met wie ik op teamspeak zit, wat nou als iemand die Arena leuker vindt omdat constructed pay to win is 100 arena's heeft gespeeld. Gaat diegene dan toch constructed spelen met de gewonnen kaarten of nog steeds arena...

Maar Bekse, mijn reactie was niet om zijn mening bij te stellen, ik ben het echter niet eens met de stelling dat constructed pay2win is. Je kan met alleen commons en een enkele rare top decks bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Ngangatar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:56:
[...]

Wat ik me wel afvraag, na een opmerking IRL van een andere tweaker met wie ik op teamspeak zit, wat nou als iemand die Arena leuker vindt omdat constructed pay to win is 100 arena's heeft gespeeld. Gaat diegene dan toch constructed spelen met de gewonnen kaarten of nog steeds arena...

Maar Bekse, mijn reactie was niet om zijn mening bij te stellen, ik ben het echter niet eens met de stelling dat constructed pay2win is. Je kan met alleen commons en een enkele rare top decks bouwen.
Ben het dan helemaal met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Ngangatar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:56:
[...]

Kan ik misschien een beetje antwoord op geven: ik speel alleen constructed voor de Daily Quests. Omdat ik niet goed genoeg ben om 'infinite' te gaan in Arena. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

murphsy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:28:
[...]

Kan ik misschien een beetje antwoord op geven: ik speel alleen constructed voor de Daily Quests. Omdat ik niet goed genoeg ben om 'infinite' te gaan in Arena. :)
Arena is een loterij :). Kennis van andere decks is zeer belangrijk, maar al heb je de kennis, dan is het nog mogelijk om zeer slechte RNG's te krijgen bij het samenstellen.

Wel een leuke loterij overigens

Edit: net arena keihard verloren maar wel een heerlijke card als reward in het booster pack. Op naar een piratendeck ;). Aye aye, captain.

Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/7170/0o58.png

[ Voor 17% gewijzigd door Ngangatar op 02-11-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Heb zojuist mijn eerste Legendary mogen ontvangen na een 5-3 Arena met Paladin.

Onyxia. Had liever een ander gehad, maar dit is een leuk begin. :)

Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/images/hearthstone/cards/enus/original/EX1_562.png?3893

[ Voor 25% gewijzigd door Stravincy op 02-11-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n eerste 9 wins in Arena behaald, het werd 9-1 met een Druid deck. Die keer dat ik verloren heb had de tegenstander nog maar 1 health :P
De rest van de potjes eigenlijk altijd wel overwicht gehad (van begin tot eind), en het rare is dat ik na de draw-phase helemaal niet het idee had dat het een supersterk deck was. Zou m'n deck graag posten hier, maar na je laatste potje zie je je deck niet meer helaas.
Kreeg een kut goldcard, 170 gold, 45 dust en een pakje als reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 12:11
Ik had vandaag iets raars. Speelde een hunter en had een scavenging hyena liggen en speelde een timber wolf. Tegenstander had ook een scavenging hyena liggen. Mijn timber wolf legde het loodje door snipe van tegenstander (tevens hunter). Als gevolg hiervan werden zowel mijn eigen hyena als die van mijn tegenstander getriggerd en ontvingen beiden +2/+1. Ik vond dit een beetje raar omdat volgens mij het effect alleen op mijn eigen scavenging hyena had moeten toepassen. Zijn er meer mensen die dit wel eens hebben gezien?

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/34/2/279.png
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/34/147/86.png

[ Voor 11% gewijzigd door Muncher op 02-11-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Woot! Ik miste nog 1 pirate in mijn deck, en nadat ik deze maakte via crafting kreeg ik de "Pirate deck reward".

Alleen te krijgen via het voltooien van de quest, net als de Murloc quest.

Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/2250/nqhq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Ngangatar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:25:
Woot! Ik miste nog 1 pirate in mijn deck, en nadat ik deze maakte via crafting kreeg ik de "Pirate deck reward".

Wat vet, ik wist niet dat dit bestond :) Zal mijn Murloc deckje eens verder tweaken.

Voor de liefhebber nogmaals de lijst met alle hidden quests: http://hearthstone.blizzp...n-hearthstone-quest-list/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:20:
Ik heb m'n eerste 9 wins in Arena behaald, het werd 9-1 met een Druid deck. Die keer dat ik verloren heb had de tegenstander nog maar 1 health :P
De rest van de potjes eigenlijk altijd wel overwicht gehad (van begin tot eind), en het rare is dat ik na de draw-phase helemaal niet het idee had dat het een supersterk deck was. Zou m'n deck graag posten hier, maar na je laatste potje zie je je deck niet meer helaas.
Kreeg een kut goldcard, 170 gold, 45 dust en een pakje als reward.
Grats!
Muncher schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:20:
Ik had vandaag iets raars. Speelde een hunter en had een scavenging hyena liggen en speelde een timber wolf. Tegenstander had ook een scavenging hyena liggen. Mijn timber wolf legde het loodje door snipe van tegenstander (tevens hunter). Als gevolg hiervan werden zowel mijn eigen hyena als die van mijn tegenstander getriggerd en ontvingen beiden +2/+1. Ik vond dit een beetje raar omdat volgens mij het effect alleen op mijn eigen scavenging hyena had moeten toepassen. Zijn er meer mensen die dit wel eens hebben gezien?

[afbeelding]
[afbeelding]
Klinkt als een bug. Bug al gemeld aan Blizzard?
Ngangatar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:25:

[afbeelding]
Vette reward. Al een pirate deck gemaakt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aan het proberen :). Warrior en Rogue zijn meest voor de hand liggend, maar ik wil Pally eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:53:
Aan het proberen :). Warrior en Rogue zijn meest voor de hand liggend, maar ik wil Pally eens proberen.
Paladin werkt erg lekker met pirates moet ik zeggen. Heb het eens uitgetest met mijn halve pirate deck.

Ik ga straks eens een half murloc, half pirate deck proberen te maken met wat ik heb. Eens kijken of dat wat word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Stravincy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:56:
[...]

Paladin werkt erg lekker met pirates moet ik zeggen. Heb het eens uitgetest met mijn halve pirate deck.

Ik ga straks eens een half murloc, half pirate deck proberen te maken met wat ik heb. Eens kijken of dat wat word. :)
Voelde niet lekker, ook naar aanpassingen niet. Nu eens Warrior proberen.

Edit: Ik ben benieuwd overigens naar je Murlite of Pirloc deck.

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 02-11-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:25:
[...]

Voelde niet lekker, ook naar aanpassingen niet. Nu eens Warrior proberen.

Edit: Ik ben benieuwd overigens naar je Murlite of Pirloc deck.
Net even getest, maar werkte toch niet zo lekker. Getest met een Shaman.
Ik ga het nog een keer testen met een Warrior later.

Wel net even Onyxia getest met een Shaman deck.

Ik stond zwaar achter -> had alleen Bloodlust in mijn hand -> ik draw Onyxia -> speel Onyxia -> speel Bloodlust -> GG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Stravincy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:08:
[...]

Net even getest, maar werkte toch niet zo lekker. Getest met een Shaman.
Ik ga het nog een keer testen met een Warrior later.

Wel net even Onyxia getest met een Shaman deck.

Ik stond zwaar achter -> had alleen Bloodlust in mijn hand -> ik draw Onyxia -> speel Onyxia -> speel Bloodlust -> GG :+
Lekkere combinatie :).

Als Warrior bevallen de Pirates een stuk beter. Ik kom echter te snel met een lege hand te zitten maar wil geen kaarten uit mijn deck wegdoen nog. Even over denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*dubbel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag de daily "win 2 games with hunter or druid deck". Omdat ik geen hunter deck heb (kansloze character), heb ik een druid rush deck gebouwd om deze quest even snel te doen. Mijn andere druid deck is een taunt heavy buff deck en games met dat deck duren altijd erg lang.

Helaas ging het niet zoals gehoopt. Van de 10 games won ik er maar 2. Zonder uitzondering had ik elke game een vliegende start en in beurt 4 of 5 had ik elke tegenstander op 5 of minder health. Maar daarna stopte het keer op keer. Een AoE gevolgd door een paar dikke taunt critters en ik zat elke keer te wachten op een starfire om de finishing blow te geven.

Zie hier een beurt 2 play, in beurt 4 had meneer 6 health en kreeg ik een hellfire om m'n oren (nog 2 health) gevolgd door een paar taunters de volgende beurt, waarna ik met een lege hand zat.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2h691c4.jpg

Dit is het deck:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/xpo6mf.jpg

Wat is er mis met dit deck om het een goed rush deck te maken? Ik mis card draw en minion removal voor grote critters, maar daar zie ik niet echt opties in. Iemand een idee?

Ik was begonnen met leper gnome vervangen door loot hoarder (dan kom ik mana tekort in m'n openingsbeurt combinaties) en een extra starfire (te duur voor minion removal), maar dat heeft een averechts effect.

Swappen naar warlock is niet de bedoeling. Druid rush moet toch mogelijk zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 19:55

SkyStreaker

Move on up!

Ik win de laatste tijd verdorie ook nooit meer in Arena :'(

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

En zojuist win ik via arena de Murloc Warleader. Dat was de enig nog missende Murloc en daardoor kreeg ik Old Murk Eye. Mmmm... Zo zit ik dagen met ideeen welke ik niet kan uitvoeren, zo win ik plots 2 kaarten waardoor ik moeite krijg met kiezen wat ik het liefste wil gaan doen :).

Pirate deck, Murloc deck...

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/33/921/217.png Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/33/894/222.png

Ff Murloccen dan maar, ik vind dat geluid geweldig :).

[ Voor 24% gewijzigd door Ngangatar op 02-11-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Ngangatar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:38:
En zojuist win ik via arena de Murloc Warleader. Dat was de enig nog missende Murloc en daardoor kreeg ik Old Murk Eye. Mmmm... Zo zit ik dagen met ideeen welke ik niet kan uitvoeren, zo win ik plots 2 kaarten waardoor ik moeite krijg met kiezen wat ik het liefste wil gaan doen :).

Pirate deck, Murloc deck...

[afbeelding] [afbeelding]

Ff Murloccen dan maar, ik vind dat geluid geweldig :).
eerst een pirate deck, daarna een murlock deck? ;) andere heroes proberen bij beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:41:
[...]

eerst een pirate deck, daarna een murlock deck? ;) andere heroes proberen bij beide?
Ik heb nog heel weinig gespeeld op mijn druid, die is pas level 18, dus nu eerst een Druid Murloc deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lol, eerste pot tegen een Priest.

5e beurt dood en ikzelf geen puntje schade tegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Arena gaan spelen, priest kiezen en gewoon 0,0 kaarten aangeboden krijgen als mind control, shadow word death, etc...

Met alleen minions kom je niet heel ver in de arena als priest ben ik achter gekomen... dure grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Bosmonster schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:58:
Arena gaan spelen, priest kiezen en gewoon 0,0 kaarten aangeboden krijgen als mind control, shadow word death, etc...

Met alleen minions kom je niet heel ver in de arena als priest ben ik achter gekomen... dure grap.
Daarom moet je ook voor de mage gaan en niet priest. Priest vind ik alleen in contructed erg goed, in arena veels te veel afhankelijk van andere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ja gaan we maar doen denk ik volgende keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:29
Vandaag weer veel lag bij het spelen (zelfs tegen Expert AI...) en laatste potje maar geconcede omdat ik in de laatste twee beurten niet alle kaarten kon spelen die ik wilde en mijn beurt door de timer afliep. Gaat nu al een week zo.

Iemand dit ook ervaren en eventueel een oplossing?

Edit: op officiële forums lees ik ook van veel mensen die dit probleem hebben, maar ik lees daar geen oplossingen.

[ Voor 25% gewijzigd door Hafermaut op 02-11-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Hafermaut schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:07:
Vandaag weer veel lag bij het spelen (zelfs tegen Expert AI...) en laatste potje maar geconcede omdat ik in de laatste twee beurten niet alle kaarten kon spelen die ik wilde en mijn beurt door de timer afliep. Gaat nu al een week zo.

Iemand dit ook ervaren en eventueel een oplossing?

Edit: op officiële forums lees ik ook van veel mensen die dit probleem hebben, maar ik lees daar geen oplossingen.
Meeste mensen hadden van de week lagg in de piekuren (avonds), maar heb je de battle.net poorten al open staan in je router? Kan zijn dat wellicht helpt, ik heb er gelukkig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Bosmonster schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:58:

Ik heb echt een keer 8 wins gehaald zonder mindcontrol, sw pain en death >:).
Had wel 3 holy nova's daarentegen.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:12:
[...]

Lekkere combinatie :).

Als Warrior bevallen de Pirates een stuk beter. Ik kom echter te snel met een lege hand te zitten maar wil geen kaarten uit mijn deck wegdoen nog. Even over denken...
Carddraw is denk ik het meest belangrijke in dit spel, vergeet dat niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stravincy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:16:
[...]

Carddraw is denk ik het meest belangrijke in dit spel, vergeet dat niet. :)
Da's een beetje zwart-wit. Het is een combinatie van kaart keuze, mana curve, card draw, strategie en natuurlijk geluk. Hoe trager je deck is, hoe minder card draw je in principe nodig hebt. Voor een rush deck (murlocs) is card draw inderdaad veel belangrijker. Daarom is een warlock murloc deck volgens mij het meest effectief. Tafel vol critters, en met je hero power elke beurt 2 murlocs spelen die elkaar weer buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben aan het twijfelen om alle pirates uit mijn warrior deck te halen uitgenomen captain greenskin en die captain's parret er in te steken.

Hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:37:
Ben aan het twijfelen om alle pirates uit mijn warrior deck te halen uitgenomen captain greenskin en die captain's parret er in te steken.

Hmmmm
Ik zou in elk weapon-heavy deck minstens de Dread Corsair en de Bloodsail Raider erin laten. Die twee hebben gewoon heel veel value als je een wapen hebt van 2 of meer attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stravincy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:41:
[...]

Ik zou in elk weapon-heavy deck minstens de Dread Corsair en de Bloodsail Raider erin laten. Die twee hebben gewoon heel veel value als je een wapen hebt van 2 of meer attack.
Die raiders alleen al zijn veel beter dan de captain, openingshand met een war axe en een raider, beurt 2 een 5/3 en een wapen, later in het spel doen ze het leuk met arcanite reaper of gorehowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 14:01
Start een nieuwe arena, heb de keus tussen rogue, druid, en warlock. Rogue heb ik net met heel veel moeite m'n daily mee gedaan, dus die valt af. Iemand wijze woorden over de betere pick voor arena, warlock of druid?

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met Druid gister mijn eerste 9-1 behaald in Arena, ging echt ontzettend goed. Je hebt snel redelijke synergy met dat deck, dus een veilige keus volgens mij. Ik ben alleen vergeten een screenshot van mn deck te maken, het kon niet meer na de laatste win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lau1187 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:27:
Start een nieuwe arena, heb de keus tussen rogue, druid, en warlock. Rogue heb ik net met heel veel moeite m'n daily mee gedaan, dus die valt af. Iemand wijze woorden over de betere pick voor arena, warlock of druid?
Warlock, en kies alle goedkope, aggressieve minions en demons, wat removal en go for the jugular

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Thanks voor jullie comments. Ik heb maar 1 keer arena gedaan met allebei: 1-3 warlock en 2-3 druid. Niet echt indrukwekkend dus :P Ik ga denk ik maar voor Warlock deze keer, hopen op een verbetering :)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
Even een snel vraagje: Ik heb net van mijn broer een Bnet tegoed gekregen op mijn account als een kado. dit is via Ideal gegaan.

Gezien hoe ideal werkt had ik verwacht dat dit "instant"zou zijn, echter dat blijkt het dus niet te zijn (pending).

Welke ervaring hebben jullie hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Darkangle schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:01:
Even een snel vraagje: Ik heb net van mijn broer een Bnet tegoed gekregen op mijn account als een kado. dit is via Ideal gegaan.

Gezien hoe ideal werkt had ik verwacht dat dit "instant"zou zijn, echter dat blijkt het dus niet te zijn (pending).

Welke ervaring hebben jullie hier mee?
Toen ik het deed met Paypal duurde het een dag, iemand anders in dit topic zei dat iDeal wel binnen een half uur verwerkt was geloof ik.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
Lau1187 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:04:
[...]

Toen ik het deed met Paypal duurde het een dag, iemand anders in dit topic zei dat iDeal wel binnen een half uur verwerkt was geloof ik.
Da's mooi nieuws :D thanks (mijn broer is er nog en had graag gezien wat er in de boosters zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Lau1187 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:36:
Thanks voor jullie comments. Ik heb maar 1 keer arena gedaan met allebei: 1-3 warlock en 2-3 druid. Niet echt indrukwekkend dus :P Ik ga denk ik maar voor Warlock deze keer, hopen op een verbetering :)
Eerste drie potjes gewonnen, maar daarna ging het snel bergafwaarts helaas :-(

4-3 geworden, dus ook m'n personal best niet verbroken. 25 gold en 55 dust (had liever andersom gehad natuurlijk) en een pack met een rare en een epic, wel goede kaarten :)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, hoe denken de meeste hier over de mage secret Spellbender? Had net een arenarun waarin Spellbender 2 keer heel handig werkte, 1 keer tegen paladin die Blessing of Might wilde buffen maar dat door Spellbender dus op een nieuwe 1/2 minion van mij deed en ik een 4/2 gratis minion had. Zie Spellbender eigenlijk niet veel gebruikt worden op streams bijvoorbeeld dus vraag me af of het misschien te situationeel is...

Die run wel 9-2 gemaakt met een hele close call tegen een priest waarin ik early game geen grip op de game kon krijgen maar wel langzaamaan terug kon komen qua boardcontrol. Daarnaast had ik spells in mijn hand met Fireball en Frostbolt toen ik ook nog Ogre Magi en Venture Co. Mercenary had liggen op het board. Stand was 4-23 toen de priest alleen "gewone" minions speelde en ik dus met mijn 2 minions (4+7) en spells (7+4) en de hero ability precies 23 schade kon doen. :+ Deck was op zich lekker qua spells, 1 ice lance, 1 arcane missiles, 2 cone of cold, 2 fireballs, 1 polymorph, 2 blizzard en minions die lekker supporten zoals 1 frost/2 water elemental. Reward 2 packs, 50 dust en 130+55(dacht ik) gold, helaas niet veel spannends in de packs.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:35:
Vraagje, hoe denken de meeste hier over de mage secret Spellbender? Had net een arenarun waarin Spellbender 2 keer heel handig werkte, 1 keer tegen paladin die Blessing of Might wilde buffen maar dat door Spellbender dus op een nieuwe 1/2 minion van mij deed en ik een 4/2 gratis minion had. Zie Spellbender eigenlijk niet veel gebruikt worden op streams bijvoorbeeld dus vraag me af of het misschien te situationeel is...
In arena is het wel een goede spell, omdat de tegenstander niet 123 kan raden dat het een spellbender is, maar bij contructed toch liever counter spell. Met counter spell weet je zeker dat de spell niet door gaat, bij spellbender alleen als het een minion is. Dan kun je gaan zeggen ja leuk een +4/4 op de spellbender, maar dat is situationeel zoals je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:38:
[...]

In arena is het wel een goede spell, omdat de tegenstander niet 123 kan raden dat het een spellbender is, maar bij contructed toch liever counter spell. Met counter spell weet je zeker dat de spell niet door gaat, bij spellbender alleen als het een minion is. Dan kun je gaan zeggen ja leuk een +4/4 op de spellbender, maar dat is situationeel zoals je zegt.
Hmm, ja klopt. Heb zelf de secret niet voor constructed dus scheelt me weer wat dust, mage is denk ik wel mijn favoriet tot nu toe. Kreeg de spell bij card selection samen met hungry crab en southsea captain dus de keus was erg beperkt... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topic warning nog eens en je weet dat deze post niet mocht

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 03-11-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ik denk eigenlijk wel dat er een grote kans is dat straks met BlizzCon de open-beta aangekondigd word.
Dat zou dus betekenen, over vijf dagen!
Voor de mensen die nog geen key hebben hoop ik dat dit het geval is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

ik ben nog steeds benieuwd wat die Blizzcon gold kaart word. Hoop dat het Blizzcon ticket nog gekocht kan worden nadat het revealed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:40:
Ik kreeg vandaag de daily "win 2 games with hunter or druid deck". Omdat ik geen hunter deck heb (kansloze character), heb ik een druid rush deck gebouwd om deze quest even snel te doen. Mijn andere druid deck is een taunt heavy buff deck en games met dat deck duren altijd erg lang.

Helaas ging het niet zoals gehoopt. Van de 10 games won ik er maar 2. Zonder uitzondering had ik elke game een vliegende start en in beurt 4 of 5 had ik elke tegenstander op 5 of minder health. Maar daarna stopte het keer op keer. Een AoE gevolgd door een paar dikke taunt critters en ik zat elke keer te wachten op een starfire om de finishing blow te geven.
Grrr, en vandaag de "win 5 games with druid or hunter" |:(

het idee van een druid rush deck heb ik maar even laten varen, deze doet het vooralsnog prima voor m'n dailies:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2rxb14z.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom je hunter zo slecht vindt. Erg sterke hero vind ik zelf, hoewel je met slechte draw inderdaad snel op een achterstand kunt stuiten.
Ik merk eigenlijk dat wie moet beginnen veel belangrijker is. Met de coin win ik echt veel vaker dan als ik als eerste moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:01:
Ik snap niet waarom je hunter zo slecht vindt. Erg sterke hero vind ik zelf, hoewel je met slechte draw inderdaad snel op een achterstand kunt stuiten.
Ik merk eigenlijk dat wie moet beginnen veel belangrijker is. Met de coin win ik echt veel vaker dan als ik als eerste moet beginnen.
Niet slecht, maar hersenloos om te spelen. Alle kaarten passen naadloos in elkaar, daar vind ik geen lol aan om te spelen. Geeft je geen ruimte voor eigen ideeën. Buzzard, hyena, dire wolf, unleash the hounds, rhino, wat removal en je hebt je deck al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Pheace schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:01:
ik ben nog steeds benieuwd wat die Blizzcon gold kaart word. Hoop dat het Blizzcon ticket nog gekocht kan worden nadat het revealed is :)
Ik ga niet ontkennen dat ik heel wat € in hearthstone heb gestoken, maar 30 € puur voor de kaart gaat me iets te ver. Tenzij je ook echt blizzcon gaat volgen, maar wie weet koop ik de ticket als nog puur omdat de kaart zo gruwlijk is. Klinkt erg hypocriet en dat weet ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:06:
[...]

Ik ga niet ontkennen dat ik heel wat € in hearthstone heb gestoken, maar 30 € puur voor de kaart gaat me iets te ver. Tenzij je ook echt blizzcon gaat volgen, maar wie weet koop ik de ticket als nog puur omdat de kaart zo gruwlijk is. Klinkt erg hypocriet en dat weet ik ;)
Waarschijnlijk wordt het een redelijk nutteloze pimp kaart, Blizzard kennende. Leuk om te hebben, maar waardeloos om mee te spelen. Een baby murloc ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Voor mij is het een no brainer, laatste 2x ook virtual ticket gekocht. Erg leuk om te kijken, zeker als je zoals ik alle games hebt dan voegen alle panels echt wat toe, dat je daarnaast voor alle games nog een leuk item krijgt is leuk meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:08:
[...]

Waarschijnlijk wordt het een redelijk nutteloze pimp kaart, Blizzard kennende. Leuk om te hebben, maar waardeloos om mee te spelen. Een baby murloc ofzo.
Ik verwacht dat het een Legendary Hemet Nesingwary kaart wordt.
Kijk maar naar alle andere tuturial enemy's, die zie je allemaal komen in andere kaarten :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:58:
[...]

Ik verwacht dat het een Legendary Hemet Nesingwary kaart wordt.
Kijk maar naar alle andere tuturial enemy's, die zie je allemaal komen in andere kaarten :)
Zou best kunnen ja.
Ik hoop alleen niet dat het een goede/nuttige Legendary word, maar ik denk dat dat wel goed zit.

En gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De kaart die je krijgt als je de shop gebruikt in de beta is ook gewoon een Golden Legendary toch? Echt uniek zal die van Blizzcon denk ik ook niet worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf, ben net een warrior aan het inmaken (dacht ik), beurt 7: Gorehowl, beurt 8: Ysera, da's gewoon niet lollig meer, de 2 beste kaarten van het spel achter elkaar :/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Ik ben een beetje aan het streamen. Als iemand interesse heeft, mijn channel: http://www.twitch.tv/aekaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Eindelijk een keer de 9 gehaald net met een wiz. Ging eigenlijk verdomd makkelijk (3x pyroblast helpt wel endgame :+) Volgende keer stop ik wel op de 8, maar moest het toch een keer halen.

Leuk warlock kaart eruit weten te slepen en heb weer genoeg gold voor nog 2 arena's. Zo kunnen we nog even
door :)

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20130603220754/hearthstone/images/thumb/3/39/LordJaraxxus.png/250px-LordJaraxxus.png

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 03-11-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Vieze, vieze, vieze STINK MINDCONTROL!!!!!!!

Zo, dat moest ik even kwijt.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Laatst online: 16-09 07:55
(jarig!)
eindelijk een keer met een warrior goede resultaten in de arena. commanding shout is echt een goeie kaart, daar kan je echt veel voordeel mee halen als je hem goed gebruikt en je krijgt ook nog een kaart terug. Super leuk om 4 priests helemaal af te maken met hele hordes aan creatures... 3 vd 4 waren al dood voor beurt 9 en de laatste ging er ook aan zelfs met 2 mindcontrols :) straks nog ff proberen de laatste win te pakken! :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/warrior%201.jpg

9:2 geworden...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/rewards.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Torgo op 03-11-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
En ik stream weer vrolijk verder. Warrior arena deze keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Volgens mij is Murloc rush / Hunter OTK ook FOTM aan het worden. Had gehoopt op masters wat minder van dat soort nabs tegen te komen, maar het lijkt alleen maar meer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Alt-tabbed HS bij jullie ook om de haverklap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
nee, alleen als ik zelf alt tab. Heb je niet een applicatie draaien die zichzelf op de voorgrond wil zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Nee, net alles opnieuw geïnstalleerd, lekker raar zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Laatst online: 16-09 07:55
(jarig!)
SkyStreaker schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:21:
De hot corners van OS X werken bij mij ook in game, die trigger ik weleens per ongeluk maar weet niet of je dat bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Torgo schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:41:
[...]

De hot corners van OS X werken bij mij ook in game, die trigger ik weleens per ongeluk maar weet niet of je dat bedoeld.
offtopic:
Nee, dat staat harstikke uit. Gewoon random moments terwijl ik bijv. een kaart oppik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
SkyStreaker schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:21:
Totaal geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Bosmonster schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:11:
Eindelijk een keer de 9 gehaald net met een wiz. Ging eigenlijk verdomd makkelijk (3x pyroblast helpt wel endgame :+) Volgende keer stop ik wel op de 8, maar moest het toch een keer halen.

Leuk warlock kaart eruit weten te slepen en heb weer genoeg gold voor nog 2 arena's. Zo kunnen we nog even
door :)

[afbeelding]
Oe leuke kaart, toevallig gister gecraft voor mn warlock. En grats met je 1ste 9 wins met arena. Zei toch MAGE (niet wizzard) is goed voor arena ;) Nu niet vragen wat het verschil tussen de 2 is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Maak zojuist echt de domste fout ooit.
Wilde even snel wat veranderen in options en klikte perongeluk op concede. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Stravincy schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:38:
Maak zojuist echt de domste fout ooit.
Wilde even snel wat veranderen in options en klikte perongeluk op concede. :F
Auw... :D

Volgende keer toch maar rustiger aan dan ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 03-11-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Net ook een gare game gehad.
Hunter beast rush (ik) vs een mage.

Ik speelde met de snake rush tactiek. Tegen een mage is dat 9 van de 10x nogal dodgy at best. Maar deze mage had gewoon of extreme pech of gewoon aoe kaarten.. needless to say was ie snel dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Ik speel Hearthstone pas 4 dagen en heb een aantal vragen.

Heeft een golden card nog iets speciaals naast alleen de look?
Krijg je na level 10 alleen nog maar de gouden uitvoering van kaarten of ook nog andere kaarten?

Verder enige opmerking tot nu toe het zou misschien vet zijn om tussen Arena en constructed nog een semi-optie te hebben. Soort poule/toernooi waar iedereen bijvoorbeeld XX hoeveelheid gold inlegd met de optie om het met vreemden te doen of vrienden.

Ik speel nu een warlock, mage en hunter. Ik hoop dat ik wat goede kaarten krijg voor de warlock, heeft toch wel mijn interesse. want de mage en hunter zijn eigenlijk zo gekozen omdat mijn eerste cardpacks wat leuke mage en hunter kaarten had.

Hunter en kaar te kort? ---> Buzzard ----> Snake trap (summon 3 snakes if a minion gets attacked) (+3 cards) ---> mocht de buzzard overleven + hoeveelheid beast cards die je te besteden hebt = 3 + XX cards from deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
An1mA schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:56:
[...]

Oe leuke kaart, toevallig gister gecraft voor mn warlock. En grats met je 1ste 9 wins met arena. Zei toch MAGE (niet wizzard) is goed voor arena ;) Nu niet vragen wat het verschil tussen de 2 is :p
Mage.. teveel Diablo 3 gespeeld denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezig als priest in arena op het moment, begon 0-2 met zo'n slechte draws en gewoon geen controle... Nu inmiddels 5-2 na net wel n erg leuke Lightspawn+Divine Spirit combo. Kon vanaf het begin rustig met andere kaarten bord redelijk schoon houden, kostte wel wat life maar beurt 6 dus een 10-10 Lightspawn op het bord. Leuke was dat ik ook een Faceless Manipulator had dus de volgende beurt lagen er 2 10-10 Lightspawns. :+ (met tegenstander druid op 17hp maar niks tegen te doen blijkbaar en concede) Merk dat als ik vroeg controle heb, of coin+Lightspawn op beurt 3 kan doen de Lightspawn dodelijk is in de meeste gevallen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Is het wellicht een idee om in de startpost op te nemen welke tweaker dit spel veel/wel eens streamed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekkere booster, helaas heb ik alleen iets aan de dwarf in m'n decks

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2h88nj5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Hungry Crab wil ik echt voor mijn hunter deck :D

Altijd handig een 1 mana creature voor extra card draw met buzzard, en ik zie vaak genoeg murlocs om er nog eens een bonus uit te krijgen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Kan iemand mij uitleggen wat ik aan "injured blademaster" heb? Ik kan mij geen enkel tactisch voordeel verzinnen.

[ Voor 29% gewijzigd door SkyStreaker op 03-11-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SkyStreaker schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:10:
Kan iemand mij uitleggen wat ik aan "injured blademaster" heb?
Een 3/3 die je kan healen naar een 3/7? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Pheace schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:11:
[...]

Een 3/3 die je kan healen naar een 3/7? :)
Beperkt nut... Hangt weer compleet van je klasse af, kan ook wel via cards, maar dat kost weer zoveel mechaniek die je beter aan een andere kaart uitbesteedt. In mijn mening :)

Betaunt ik liever een ancient watcher voor, voor die mana bijv.

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 03-11-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SkyStreaker schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:13:
[...]

Beperkt nut... Hangt weer compleet van je klasse af, kan ook wel via cards, maar dat kost weer zoveel mechaniek die je beter aan een andere kaart uitbesteedt. In mijn mening :)

Betaunt ik liever een ancient watcher voor, voor die mana bijv.
Is inderdaad heel situationeel, maar als je bijvoorbeeld die minion hebt die je card draw on heal geeft is dat dubbel mooi om te hebben natuurlijk, gegarandeerd een minion die je gelijk kan healen.

Maar goed, dan heb je wel al een heel specifiek deck inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een priest kan 'm met z'n heropower healen, maar inderdaad, dat kost 2 mana voor 2 health, dus kun je net zo goed een andere kaart nemen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Leuk voor die blademaster, bij mij is hij arcane dust geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
SkyStreaker schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:10:
Kan iemand mij uitleggen wat ik aan "injured blademaster" heb? Ik kan mij geen enkel tactisch voordeel verzinnen.
Een 4/3 voor 3 mana, die je de volgende beurt (als priest) healt naar 4/5. Combineer dit met een northshire cleric voor goede card draw. Een zeer sterke kaart voor priest in arena.

/E: Vandaag verloren in arena van een paladin die 2x Tirion Fordring had, een mage met 2x pyroblast en een warrior die zo'n goede early game had dat ik na 6 beurten al verloren had. 3/3 waarbij ik 5 gold kreeg. :(

[ Voor 20% gewijzigd door Aekaz op 03-11-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
cisco202 schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:24:
Ik speel Hearthstone pas 4 dagen en heb een aantal vragen.

Heeft een golden card nog iets speciaals naast alleen de look?
Krijg je na level 10 alleen nog maar de gouden uitvoering van kaarten of ook nog andere kaarten?
Het is alleen de look die anders is inderdaad. Het andere verchil van een gouden kaart is dat hij veel meer Arcane Dust opbrengt als je hem disenchant.

Na level 10 krijg je geen nieuwe kaarten, alleen gouden versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Weet iemand hoe je die chat bubbles maakt, zoals greetings etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
cisco202 schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:36:
Weet iemand hoe je die chat bubbles maakt, zoals greetings etc.
Op je hero klikken en kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Heb een tijdje niet gespeeld, en voor mijn 'break' speelde ik altijd met een priest-deck, hoewel die nogal slecht was. Nu dus weer verder, blijkbaar is er een wipe geweest, en binnen een paar potjes zit ik al bijna in de Masters League... Priest is best wel een stukje sterker geworden.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Rogue is ook wel een relax hero. Met name paar van zijn custom kaarten die je kan krijgen
Pagina: 1 ... 44 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]