[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.460 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 19:47
Pheace schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:01:
ik ben nog steeds benieuwd wat die Blizzcon gold kaart word. Hoop dat het Blizzcon ticket nog gekocht kan worden nadat het revealed is :)
Het ticket kan nog steeds gekocht worden als Blizzcon begint, tijdens de Opening Ceremony zullen ze je daar constant aan herinneren ;)
Aekaz schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:53:
[...]

Een 4/3 voor 3 mana, die je de volgende beurt (als priest) healt naar 4/5. Combineer dit met een northshire cleric voor goede card draw. Een zeer sterke kaart voor priest in arena.
Een goed voorbeeld waarom die kaart o.a. sterk is voor een priest. Voor de warrior is het ook een sterke kaart, die kan bijvoorbeeld gelijk Rampage erop gooien en dan komt er 3/3 bij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik speel met een Hunter deck, zeer sterk, terwijl ik nog niet eens alle benodigde kaarten (basiskaarten wel) heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Ik raak er langzamerhand wat op uit gekeken. Denk te hoge verwachtingen. Als je bepaalde streams kijkt zie je regelmatig spelers 7 of meer wins halen met een enkele uitzondering dat het bijv 5-3 wordt. Vaak heb ik hetzelfde idee als de spelers die streamen etc. Echter als ik het zelf speel lijkt echt niets te lukken.

Gisteren een priest run gedaan. Ik had 1x mindcontrol, 1x northshire clerc, 1 SW Death en 3 lightspawn. Dat was het voor de priest cards.... En de picks die ik had voor de normale minions waren ook vaak erg slecht. kansloos 1-3 geworden dus. Dan is de fun snel weg. Zeker als je in beurt 3 al tegen een 7-7 king mukla zit en je dus 0 removal kaarten hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door thewizard2006 op 04-11-2013 08:36 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 14:46
cisco202 schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:31:
Leuk voor die blademaster, bij mij is hij arcane dust geworden
Jij disenchant kaarten die je niet dubbel hebt? Dan gooi je wel heel veel toekomstig combo-potentieel in de vuilnisbak imho..

Injured blademaster is op zichzelf staand al een prima minion (4/3 voor 3), maar geeft vooral erg goede combo's. Neem Ancestral healing bijvoorbeeld (heal to full health + taunt) en je hebt voor 3 mana ineens een 4/7 taunt.

De truc is juist om dat soort combo's te zien. Dat je kaarten gaat disenchanten omdat je op dat moment de meerwaarde niet ziet snap ik echt niet, maar goed :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 04-11-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:39

Ypho

Allround Nerd

Sinds vorige week ook hooked. Ben nu bezig om alle klassen tot lvl 10 te krijgen en de basis kaarten te unlocken. Zelf ben ik meer een rogue/priest-control speler. Ben nu een beetje aan het uitzoeken hoe ik snel een goed deck kan maken om mee te spelen zonder al te veel geld te moeten investeren in boosters, want dat zou zonde zijn voor een F2P game.

Weet iemand al hoe het zit met de kaarten die je unlockt, uit je boosters haalt en krijgt? Op diverse sites lees ik dat alles gereset wordt en je de kaarten kwijt bent. In de FAQ lees ik dat de purchases blijven, maar de unlocks en de "gratis" boosters lees ik dan weer niets over...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Blizzard heeft aangegeven dat er geen wipe meer komt, zelfs niet bij de switch naar release. Er zijn veel mensen die er ook al veel geld in hebben gestopt, dus gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:39

Ypho

Allround Nerd

Bosmonster schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:06:
Blizzard heeft aangegeven dat er geen wipe meer komt, zelfs niet bij de switch naar release. Er zijn veel mensen die er ook al veel geld in hebben gestopt, dus gelukkig maar :)
Dat is fijn. Nu een manier vinden om snel ook veel gold/kaarten te krijgen zonder al te veel geld te investeren, dan kun je in ieder geval "bijblijven" bij andere spelers. MtG is al duur genoeg, daar moet niet nog een kaartspel bij komen ;)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
thewizard2006 schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:36:
Ik raak er langzamerhand wat op uit gekeken. Denk te hoge verwachtingen. Als je bepaalde streams kijkt zie je regelmatig spelers 7 of meer wins halen met een enkele uitzondering dat het bijv 5-3 wordt. Vaak heb ik hetzelfde idee als de spelers die streamen etc. Echter als ik het zelf speel lijkt echt niets te lukken.

Gisteren een priest run gedaan. Ik had 1x mindcontrol, 1x northshire clerc, 1 SW Death en 3 lightspawn. Dat was het voor de priest cards.... En de picks die ik had voor de normale minions waren ook vaak erg slecht. kansloos 1-3 geworden dus. Dan is de fun snel weg. Zeker als je in beurt 3 al tegen een 7-7 king mukla zit en je dus 0 removal kaarten hebt.
Je denkt door te kijken dat je net zo goed bent... Is vaak niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Bosmonster schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:02:
Jij disenchant kaarten die je niet dubbel hebt? Dan gooi je wel heel veel toekomstig combo-potentieel in de vuilnisbak imho..
Het hangt er in mijn ogen heel erg vanaf wat voor kaart. Ik heb afgelopen weekend een gouden Coldlight Seer (Rare) ontvangen, ben toch erg aan het twijfelen of ik die ga dissen. Ik heb eigenlijk veel liever nu een goede Rare voor in mijn Druid deck dan zo‘n murloc kaart die ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken.

Een Injured Blademaster, wat op zichzelf al best een goede kaart is, zou ik inderdaad ook niet dissen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:25

SkyStreaker

Move on up!

Ik deel op zich je frustratie. Je komt soms tegen lui die zo belachelijk goed zijn, dat je als beginner of als iemand die d'r niet zoveel tijd in steekt gewoon de pisang bent. Dit zal over komen als gezeur bij sommigen, snap ik. Echter, als je dit voor de lol wilt doen om af en toe eens voor de leuk te winnen, wordt het wel wat naar :) Ik ben nu op dit moment bezig een druid-deckje wat te tweaken en hij doet het op zich leuk.

Wat wel gewoon feit is, soms heb je ruk-kaarten en je tegenstander gewoon de goeie kaarten en kan meteen heel cheap combo's d'r uit flikkeren. Ja, dan ben je gewoon verloren. De lol is d'r bij mij niet af, afgezien van vaak frustraties. Het is een beetje als het oude WoW. Highlevels die in de lowbie-area's de boel komen verstoren.

Die streams kijken is leuk, maar zijn te vaak al weer spelers die te vaak helemaal in hun enthousiasme wat.... doordraven in het spel :>

[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 04-11-2013 10:33 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Bekse schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:28:
[...]

Je denkt door te kijken dat je net zo goed bent... Is vaak niet zo ;)
Kan wel zo zijn, maar als je de juiste kaarten niet krijgt is het snel over.

Gisteren potje Arena gedaan met Mage. 0 Blizzard, 0 Flamestrike, 0 Pyroblast, 1 Fireball, en wat earlygame meuk. Card draw zeg je? Welgeteld één Arcane Intellect. Heb het nog richting 3/3 kunnen brengen door flink wat early game aggression en luck, maar endgame leg ik het af. Priest was gewoon instant lose...

Dat irriteert mij nog wel het meest eigenlijk, dat je tegen mensen speelt die wel een legendary (of meerdere) heeft getrokken en jij er eigenlijk niets tegen kan doen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

"Nat Pagle" - grappig om te hebben :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Snappie88 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:38:
[...]

Gisteren potje Arena gedaan met Mage. 0 Blizzard, 0 Flamestrike, 0 Pyroblast, 1 Fireball, en wat earlygame meuk. Card draw zeg je? Welgeteld één Arcane Intellect. Heb het nog richting 3/3 kunnen brengen door flink wat early game aggression en luck, maar endgame leg ik het af. Priest was gewoon instant lose...

Dat irriteert mij nog wel het meest eigenlijk, dat je tegen mensen speelt die wel een legendary (of meerdere) heeft getrokken en jij er eigenlijk niets tegen kan doen.
Kansloos om je hieraan te irriteren. RNG hoort bij het spel, zeker bij Arena.

Het mag wel wat zachtaardiger en uitgebreider mag ook

[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 04-11-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:38
[...]

Hmm ik snap je punt maar focussen op de goede 2 drops e.d kan je deck sterk genoeg maken om gewoon igv 5-6 wins te halen. Juist bij de normal kaarten zit gewoon veel bij die opponents kan overrunnen. Maar je moet gewoon goed op je mana curve letten.

Ik hou mezelf bij :
Mage:
9-2 9-2 9-2 7-3

Priest:
4-3 5-3 9-0
4-3

Paladin
7-3 6-3

Rogue:
9-0 6-3 9-2

Warrior:
9-2

Alleen bij priest heb ik 2 x 4-3 gespeeld wat droevig was, niet zulke goede decks maar vooral heel sterke tegenstanders. Dat is het enige wat soms jamer is. Met rogue en paladin heb ik echt best wel zwakke decks gehad maar toch veel wins eruit gesleept, er zit uiteraard een beetje luck bij dat je tegenstanders niet een te bizar Lucky deck hebben als jij zelf een matig deck hebt.
Het bizarre is ik vind priest de beste class het heeft me alleen nog niet elke keer meegezeten :P

[ Voor 24% gewijzigd door Jasper 99 op 04-11-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48

Lightspawns zijn dan ook echt erg useless in mijn ogen, zo makkelijk te counteren, wat bijna elke keer ook gebeurt. :)

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zo, net de hele rambam van HS spelers toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Goed dat je het zegt, want meestal auto-decline ik zo'n beetje alle requests (aangezien het 99/100 keer spam is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:38
Ik ga nu even streamen voor degene die het leuk vinden. Speel nu mage niet een geweldig deck maar sta nu 4-0 dus gaat wat moeilijker worden.

www.twitch.tv/jdeathmetal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:35:
Goed dat je het zegt, want meestal auto-decline ik zo'n beetje alle requests (aangezien het 99/100 keer spam is)
Bij deze dan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 17:19
@Bosmonster, Het duurt vrij lang om een deck samen stellen als je gebruik wilt maken buiten de standaard beschikbare kaarten. Ik ben nu bezig om mijn warlock to verbeteren en daarna volgt de rogue of mage. Tegen de tijd dat ik die Injured BM nodig zal hebben heb ik tal van card packs gehad.

@thewizard2006, streams zijn veelal moment opnames. je weet niet wat er vooraf heeft afgespeeld dat tot het resultaat lijkt. ik speel nu 5 dagen maar als ik over 6 maanden ga streamen dan zal het er ook een stuk beter uit zien.

mijn nickname is trouwens Murdock#2232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:31

Ryan1981

Je ne sais pas

Zit af en toe mee te kijken als me vriendin het zit te spelen (die heeft al wel een Beta Key, ik jaloers) en zij geeft aan dat priests erg sterk zijn vergeleken met andere tegenstanders. Klopt dit een beetje? :P Hebben jullie misschien nog wat tips om van een priest te kunnen winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ryan1981 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:07:
Zit af en toe mee te kijken als me vriendin het zit te spelen (die heeft al wel een Beta Key, ik jaloers) en zij geeft aan dat priests erg sterk zijn vergeleken met andere tegenstanders. Klopt dit een beetje? :P Hebben jullie misschien nog wat tips om van een priest te kunnen winnen?

Chargen als een losgeslagen gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:31

Ryan1981

Je ne sais pas

SkyStreaker schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:09:
[...]

Chargen als een losgeslagen gek.
Hahaha :P Ik zal het doorgeven, ik neem aan veel goedkope kaarten die kunnen aanvallen/damage doen? Neem aan dat dit sowieso een goede begin strategie is niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Ryan1981 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:12:
[...]

Hahaha :P Ik zal het doorgeven, ik neem aan veel goedkope kaarten die kunnen aanvallen/damage doen? Neem aan dat dit sowieso een goede begin strategie is niet?
Ik raad je aan om zoveel mogelijk minions met 4 attack tegen een priest te spelen. Dan ben je meestal wel veilig. Omdat shadow word:pain 3 attack of minder nodig heeft en shadow word:death 5 attack of meer.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
@Ryan1981,

Hou een kaart achter als Hunters Mark (hunter), Assasinate (rogue), Polymorph (mage) achter de hand. Of gewoon een executie kaart die volgens mij iedere hero wel heeft. In case de priest een combo doet met divine shield etc. Hij kan bij een goede card draw een minion zo tot 15+ hp buffen.

Verder probeer de sterkere minions in een combo te gebruiken indien mogelijk met een charge buff bijvoorbeeld, Hij heeft een aantal kaarten die minions in één keer dood.

Omdat de priest zichzelf kan healen zou ik ook proberen om deels al te sparen voor een finishing combo van rond 10 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Ik moet om een of andere reden heel erg aan "Priston Tale" denken... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier ben ik het wel redelijk met je eens, al is dit natuurlijk ook gewoon pech hebben. Ik heb nu zo'n 7x Arena gedaan en dit ook een keer gehad. Dat is zuur.
Aan de andere kant had ik ook een keer een geweldig deck met 3 legendary's waaronder Ysera. ;)
Muncher schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:21:
Ik heb een vraag over de Arena (wil deze vandaag voor het eerst doen). Zit er een tijdslimiet aan het spelen in de arena? Kan ik bijv. vanavond een deck samenstellen, 2 rondes spelen (en hopelijk winnen) en dan morgen doorspelen? Of moet ik in 1x door totdat ik 9x heb gewonnen of 3x verloren?
Je kunt het spelen wanneer je wilt en voor zover ik weet zit er geen tijdslimiet aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 13:22 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 10:30
Ik heb een vraag over de Arena (wil deze vandaag voor het eerst doen). Zit er een tijdslimiet aan het spelen in de arena? Kan ik bijv. vanavond een deck samenstellen, 2 rondes spelen (en hopelijk winnen) en dan morgen doorspelen? Of moet ik in 1x door totdat ik 9x heb gewonnen of 3x verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Muncher schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:21:
Je kan zo vaak pauze nemen als je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ryan1981 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:07:

Probeer het zelf eens uit, zou ik zeggen. :P

Bij Priest is het in mijn beleving nog belangrijker dan bij de andere classes dat je elke ronde de minion's killed. Doe je dat niet heb je grote kans op double health of attack is equal to health. Verder zelf vooral 4 drops proberen te spelen. Ook oppassen voor Mind Control: nooit direct je beste minion spelen, probeer er voor de zorgen dat de Priest zijn MC al heeft gebruikt op een iets mindere minion.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:41
Als ik arena speel spiek ik af en toe even hier (ctrl+f: Class Specific Tips). Voor elke class staat er beschreven waar je rekening mee moet houden, zoals speelstijl, abilities, en class-specific kaarten. Heeft me al een aantal keer geholpen als ik speelde tegen een class die ik zelf niet veel gespeeld had en waarvan ik de class-specifc cards dus niet goed kende.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
OkkE schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:33:
[...]

Probeer het zelf eens uit, zou ik zeggen. :P

Bij Priest is het in mijn beleving nog belangrijker dan bij de andere classes dat je elke ronde de minion's killed. Doe je dat niet heb je grote kans op double health of attack is equal to health. Verder zelf vooral 4 drops proberen te spelen. Ook oppassen voor Mind Control: nooit direct je beste minion spelen, probeer er voor de zorgen dat de Priest zijn MC al heeft gebruikt op een iets mindere minion.
Board control wordt sowieso vaak onderschat merk ik. Hoe vaak ik niet gewonnen heb omdat mn tegenstander het belangrijker vond om een paar hitpoints van mn hero weg te pieken, ipv mn minions te killen... om vervolgens de volgende beurt tegen een board vol gebuffte minions aan te kijken :P

Tenzij je de hero kunt finishen is het bijna altijd beter om minions weg te spelen. Zelfs een 1/1 laten staan kan soms desastreuze gevolgen hebben (voor je het weet wordt het een 5/5 windfury ofzo :+)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 04-11-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Geen board control is achter de feiten aanlopen. Alleen als je bijv. als mage een dikke combo kan doen met fireballs dan is het mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bosmonster schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:01:
Board control wordt sowieso vaak onderschat merk ik. Hoe vaak ik niet gewonnen heb omdat mn tegenstander het belangrijker vond om een paar hitpoints van mn hero weg te pieken, ipv mn minions te killen... om vervolgens de volgende beurt tegen een board vol gebuffte minions aan te kijken :P
Inderdaad, Board Control is sowieso erg belangrijk. Maar mijn ervaring is dat het bij Priest nog iets belangrijker is ivm hun Devine Spirit en Inner Fire. Dan kan het helemaal snel afgelopen zijn. Maar ook de andere classes hebben genoeg mogelijkheden om een enkele minion flink te buffen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
OkkE schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:14:
[...]

Inderdaad, Beard Control is sowieso erg belangrijk. Maar mijn ervaring is dat het bij Priest nog iets belangrijker is ivm hun Devine Spirit en Inner Fire. Dan kan het helemaal snel afgelopen zijn. Maar ook de andere classes hebben genoeg mogelijkheden om een enkele minion flink te buffen ja.
Ik scheer me daarom om de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:01:
[...]

yep, zojuist nog, in plaats van Onyxia te killen en nog een beurtje te rekken, valt ie m'n hero aan en legt nog 4 beasts neer, needless to say hoe dat is afgelopen...

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/e6qd5h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Sahje schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:24:
[...]

8)7 In het ene topic over Beard praten en in het andere over Board; het moest ook wel fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahje schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:24:
[...]

Lol

Board en card control zijn het allerbelangrijkst ja, maar je hebt het niet allemaal onder controle. Je hebt wel eens potjes waar je vanaf turn 1 achter de feiten aanloopt en je al snel je hand leeg moet spelen om minions te clearen en niet te veel damage te pakken. Als dan ook je draw niet mee zit en je tegenstander heeft juist net steeds een goede draw te pakken, dan kun je nog zo goed zijn, maar leg je het toch af uiteindelijk.

Ik heb nu een bizar magedeck in Arena :P
2 Legendary's, 4 fireballs en een pyroblast. Ontzettend traag om te starten, maar door de removal en de 2 alarmo-bots (neem ik liever niet, maar twee maal waren die nog het best van de keuze die ik kreeg) red ik het vaak tot het eind, en dan is het knallen. Heb ook wat taunt en freeze her en der, dus ik kom er vaak wel, maar soms met billenknijpen.

Die Venture Co. Mercenary is ook een vage kaart waarvan ik altijd dacht dat ie erg slecht was. Het is een 7/6 voor 5 mana, maar je andere minions kosten 3 mana meer. Maar omdat ie zo sterk is (zeker vanaf turn 5) gaat de tegenstander hem toch wel aanvallen en kun je snel weer andere minions spelen. Dat koopt me weer wat tijd. Silencen heeft voor de tegenstander alleen maar nadelen, dus het is een erg sterke magneet/removal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:34:
[...]

Die Venture Co. Mercenary is ook een vage kaart waarvan ik altijd dacht dat ie erg slecht was. Het is een 7/6 voor 5 mana, maar je andere minions kosten 3 mana meer. Maar omdat ie zo sterk is (zeker vanaf turn 5) gaat de tegenstander hem toch wel aanvallen en kun je snel weer andere minions spelen. Dat koopt me weer wat tijd. Silencen heeft voor de tegenstander alleen maar nadelen, dus het is een erg sterke magneet/removal.
Humiliate doet het altijd goed tegen een Mercenary...
voor de rest inderdaad een ondergewaardeerde kaart, vooral in arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:08
Over trollen gesproken, deze enemy ging afk toen de turn was, heel triest natuurlijk, maar wat hij doet kan ik ook, ik laat hem lekker op 1 hp staan en ga lekker wachten tot hij concede :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N1Tvqfq.jpg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem gewoon afmaken, scheelt tijd. Hij was waarschijnlijk pissed dat jij goede draw had en hij niet.
Such is life in the arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Even een kleine tip voor de mensen zonder key, Tweakers geeft weer een paar weg.
Paul Hulsebosch in "We geven bètakeys weg voor Hearthstone: Heroes of Warcraft"

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:49:
Ik zou hem gewoon afmaken, scheelt tijd. Hij was waarschijnlijk pissed dat jij goede draw had en hij niet.
Such is life in the arena.
Ja dit is eigenlijk een kutspel, teveel getroll.
Ik speel dit spel al niet serieus meer, er is geen balance in de game helaas

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Kol Nedra schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:45:
maar wat hij doet kan ik ook, ik laat hem lekker op 1 hp staan en ga lekker wachten tot hij concede :P
En dan plotseling een DC en dubbel loss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hier nog zo'n leuke game :P
Priest is gewoon te leuk :P
Ook leuk dat ik een healing totem heb, I love Cabal priest :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0LqEYpu.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 04-11-2013 15:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:42
En dan de volgende beurt deathwing spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de kaarten in de hand van je tegenstander zijn Al'Akir en 2 rockbiter weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Rogue Hero + vanish voor de laatste screenhot :P

Warlock; level 6 minion liefst hoogste damage output + shadowflame

Arena; 5-3, verloren niet omdat de tegenstanders zo goed waren maar had 2x een draak van draw met cards.

[ Voor 73% gewijzigd door cisco202 op 04-11-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Turn 5 win, yay! Nog nooit zo'n goede run in arena gehad tot nog toe. Warlock deck, 6-1, en die 1 was een stommiteit waar ik twee keer Power Overwhelming op een minion speelde die al aangevallen had |:(

Zal nu wel twee keer verliezen na dit gezegd te hebben maar nog steeds dan mijn beste arena run tot nog toe :D

Edit: Next game turn 5 loss ... ik had het kunnen weten :p Game daarna net, maar dan ook echt maar net gewonnen. 7-2 en counting... (hopelijk). Edit2. Nope, 7-3. Priest Mind Control loss. Was mijn kaarten spelen of verliezen en uiteraard had hij mind control.

150 Gold, 2x Dust (vergeten hoeveel), een pack met een Golden Rare, Blade Flurry (blah, vind dat zo zonde als het spells zijn, die zie je ongeveer 1 seconde) en een normale Rare, Kirin Tor Mage. Weer niks Hunter.... gah!

Priest, Warrior of Druid voor mijn volgende Arena run. Ik weet al wat het word ... lol

[ Voor 52% gewijzigd door Pheace op 04-11-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Zit er eigenlijk een trade functie met spelers in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Nee, je kan enkel kaarten disenchanten en craften. Verder niets om te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Eigenlijk best jammer dat je geen kaarten kan ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Logisch gezien zou je dat idd met een real life kaart spelletje wel kunnen. Ik snap wel waarom het nu (nog) niet kan in het spel. Ten eerste zou het dubbele/meerdere accounts in de hand spelen, het is ten slotte free-to-play. Verder zou het mogelijk weer verkoop/fraude/diefstal in de hand kunnen spelen.

Ik zie ook zeker wel voordelen, maar dat zijn denk ik de nadelen die blizzard ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hierbij een officieel verzoek aan HS-fans om en masse naar de fora toe te gaan en een topic te openen dat wij een emote nodig hebben die "LUCKY BASTARD" heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:12:
Hierbij een officieel verzoek aan HS-fans om en masse naar de fora toe te gaan en een topic te openen dat wij een emote nodig hebben die "LUCKY BASTARD" heet.
die is er, als je Alt+F4 drukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:33:
[...]

die is er, als je Alt+F4 drukt
Sarcasme, I can read it. :>

Neemt niet weg, dat het er best tussen mag zitten. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Skystreaker ik ken je gevoel.

Mijn laatste arena match van de 5-3 score ben ik verslagen door 1/3,2/2 minions gewoon omdat ik de meest klote kaarten combinatie kreeg. Ik moet wel zeggen daarintegen dat in één van de gewonnen matches mijn hand zo goed was dat na 10 beurten ik een combo kon doen van 17 damage, card draw waar alles vlekkeloos op zijn plek viel. Vraag mij dan weleens af hoever het gestuurd is of echt (on)geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie mensen wel eens klagen dat ze iedere keer pech hebben bij de arena. Als je keer op keer slechte resultaten haalt, heeft dat niets meer met RNG te maken, maar moet je je speelstijl gaan aanpassen.

De eerste keer dat ik arena speelde, nam ik een priest, omdat mijn constructed priest control deck erg goed is. Ik kwam er al snel achter dat arena compleet anders is dan constructed. Ik kreeg 0 removal, 1 taunt, en weinig priest only spells. Natuurlijk kwam ik niet ver. De keer erop koos ik weer priest en paste mijn strategie aan. Ideale manacurve, zodat je elke beurt wel iets kunt neerleggen, minder spells, meer minions met een directe ability (dus battlecry, geen death rattle). En dat werkte veel beter.

Elke character moet je een keer spelen onder arena om te weten wat je kunt verwachten. Zo wordt je bijv. als warlock richting rush geduwd en als druid richting control. Als je dit vantevoren weet, kun je hier rekening mee houden bij het kiezen van je kaarten en je strategie aanpassen. Kies niet altijd de krachtigste kaarten, maar let vooral op je mana curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:51:
Ik zie mensen wel eens klagen dat ze iedere keer pech hebben bij de arena. Als je keer op keer slechte resultaten haalt, heeft dat niets meer met RNG te maken, maar moet je je speelstijl gaan aanpassen.

De eerste keer dat ik arena speelde, nam ik een priest, omdat mijn constructed priest control deck erg goed is. Ik kwam er al snel achter dat arena compleet anders is dan constructed. Ik kreeg 0 removal, 1 taunt, en weinig priest only spells. Natuurlijk kwam ik niet ver. De keer erop koos ik weer priest en paste mijn strategie aan. Ideale manacurve, zodat je elke beurt wel iets kunt neerleggen, minder spells, meer minions met een directe ability (dus battlecry, geen death rattle). En dat werkte veel beter.

Elke character moet je een keer spelen onder arena om te weten wat je kunt verwachten. Zo wordt je bijv. als warlock richting rush geduwd en als druid richting control. Als je dit vantevoren weet, kun je hier rekening mee houden bij het kiezen van je kaarten en je strategie aanpassen. Kies niet altijd de krachtigste kaarten, maar let vooral op je mana curve.
Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Hoe vat je 10 dmg bij turn 2? Door een mage met een kobolt en 2 arcane missiles en ofc coin er bij ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:32

Mauz1978

Console War Veteran

Kol Nedra schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:19:
Hier nog zo'n leuke game :P
Priest is gewoon te leuk :P
Ook leuk dat ik een healing totem heb, I love Cabal priest :)
[afbeelding]
Ah jij bent zo'n irritant mannetje die 'sorry' spamt of iets dergelijks net voordat je iemand afmaakt... Of in je eerste voorbeeld nog erger gewoon wachten... Insta sqelch voor mij dus... Van mij mogen ze heel die emotes eruit halen :p

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mannetjes zijn echt vreselijk irritant inderdaad. Daarom misschien maar goed ook dat de communicatiemogelijkheden zo beperkt zijn. Ook de zoveelste Priest of Mage met debiele draws en removal die bijdehand gaan zitten doen. Ik schaam me juist als ik met die twee characters speel (voor bepaalde daily's) en blijf altijd maar netjes en snel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Omdat ik mij toch aangesproken voel

Leuk voor jou Frivole Henkie dat jij dat vindt, gelukkig mag iedereen zijn mening hebben. Ik vind bij een score van 5-3 mag je klagen over RNG maar het is wel maar één match, de andere 2 matches waren 1 close call (zijn hero 3 hp left) en iemand die duidelijk wat ervaring heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door cisco202 op 04-11-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Nice, voor de eerste keer Ysera kunnen gebruiken. (Het was dat of Illidan tijdens mijn Priest Arena Draw :)) Wat zijn die kaarten die hij geeft toch heerlijk sterk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mauz1978 schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:30:
[...]

Ah jij bent zo'n irritant mannetje die 'sorry' spamt of iets dergelijks net voordat je iemand afmaakt... Of in je eerste voorbeeld nog erger gewoon wachten... Insta sqelch voor mij dus... Van mij mogen ze heel die emotes eruit halen :p
eerste voorbeeld nog erger gewoon wachten......... ehhh zo ben ik dus helemaal niet, maar hij begon ermee hoor! Hij ging ''afk'' nou dan laat ik hem het voelen ook! ik gruwel van die mensen die zo spelen! Bij mij gaat het om de fun eerste plaats, mij maakt niet uit als ik verlies, als het maar eerlijk verlies (dus geen luckbased win)

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 04-11-2013 20:50 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cisco202 schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:37:
Omdat ik mij toch aangesproken voel

Leuk voor jou Frivole Henkie dat jij dat vindt, gelukkig mag iedereen zijn mening hebben. Ik vind bij een score van 5-3 mag je klagen over RNG maar het is wel maar één match, de andere 2 matches waren 1 close call (zijn hero 3 hp left) en iemand die duidelijk wat ervaring heeft.
dat was geen directe reactie op jou verhaal, meer opbouwende kritiek voor iedereen die er wat aan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Laatst voor een quest met een hunter-deck aan de slag gegaan, werkt prachtig maar het is wel bijna te makkelijk... Meteen ook een "Win 7 games" quest gedaan en in één keer achter elkaar kunnen voltooien, voor m'n gevoel is hunter wel erg sterk.. ben ik de enige die dat gevoel heeft?

http://img4.imageshack.us/img4/9544/mtwv.png

Zoals hier, een board vol minions is bijna niet tegenop te boksen. Volgende beurt speelde hij een 7/7 die ik meteen maar 1 health heb gegeven, gekilled en met de rest hem afgemaakt

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:50
DaMei schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:03:
Laatst voor een quest met een hunter-deck aan de slag gegaan, werkt prachtig maar het is wel bijna te makkelijk... Meteen ook een "Win 7 games" quest gedaan en in één keer achter elkaar kunnen voltooien, voor m'n gevoel is hunter wel erg sterk.. ben ik de enige die dat gevoel heeft?

http://img4.imageshack.us/img4/9544/mtwv.png

Zoals hier, een board vol minions is bijna niet tegenop te boksen. Volgende beurt speelde hij een 7/7 die ik meteen maar 1 health heb gegeven, gekilled en met de rest hem afgemaakt
nog niet al teveel mages tegengekomen denk ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 18:49
Heb ik 420 gold. Koop ik er 4 packs voor. In de 2e pack zit er Illidan en in de laatste een golden deathwing. Zo blij :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

champion16 schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:12:
Heb ik 420 gold. Koop ik er 4 packs voor. In de 2e pack zit er Illidan en in de laatste een golden deathwing. Zo blij :D!
Damn, mooie kaarten, gefeliciteerd :D

Ik heb nog geen legendaries denk ik ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Pheace op 04-11-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik weet niet of er nog liefhebbers zijn maar ik heb nog een beta key weten te bemachtigen. De eerste pm met een leuk berichtje waarom je de key wilt zal hem krijgen. Wel alleen actieve Tweakers leden (en dan bedoel ik niet een maandje). Ook alleen als de key voor jezelf is en niet een kennis of wat dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 18:49
Pheace schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:14:
[...]

Damn, mooie kaarten, gefeliciteerd :D

Ik heb nog geen legendaries denk ik ^^
Thanks! Was zo overdonderd door die 2e legendary dat ik pas 1 minuut erna erachter kwam dat die golden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
champion16 schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:12:
Dat is mooi mee genomen zeg! Ik ben zojuist masters geworden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik ben benieuwd wanneer ze die rankings eindelijk beginnen te wipen en wat voor rewards er voor gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:24:
[...]

yep, zojuist nog, in plaats van Onyxia te killen en nog een beurtje te rekken, valt ie m'n hero aan en legt nog 4 beasts neer, needless to say hoe dat is afgelopen...

[afbeelding]
haha, nog 1, een warrior heeft me hopeloos overpowered, ik leg Onyxia neer, hij valt m'n hero aan met alles wat ie heeft, ik houd nog 1 hp over, hij 21 en 2 armor

volgende beurt laat ik 2 whelps te pletter lopen, speel flametongue totem en een windspeaker op Onyxia, ik denk dat ie zuur keek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:24:
[...]

haha, nog 1, een warrior heeft me hopeloos overpowered, ik leg Onyxia neer, hij valt m'n hero aan met alles wat ie heeft, ik houd nog 1 hp over, hij 21 en 2 armor

volgende beurt laat ik 2 whelps te pletter lopen, speel flametongue totem en een windspeaker op Onyxia, ik denk dat ie zuur keek
Zulke wins vergeet je nooit meer, van die epic comebacks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Niet alleen zulke comebacks zijn heerlijk maar ook jezelf verbeteren met damage output in 1 beurt. record staat nu op 21 damage in 1 beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
Luck of the draw? :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1PnbXp4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cKzxIbk.jpg

Op verzoek: Mijn warlock rushdown arena deck. Comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo had ik net een rogue die constant "sorry" emotes spamde na elke minion kill door hem, meteen squelched. Ging hard met mijn hp en dacht dat ik verloren was tot dat ik <10 ineens hele lucky draws kreeg, deadly shot op zijn stormwind champion, gladiator's longbow met hem op ~15hp en als mooiste explosive trap topdeck terwijl ik geen minions had liggen en hij net al zijn minions gespeeld had, alle 1 of 2 hp. :p Bord cleared en in de volgende beurt kon hij nog n charge minion spelen, poison op zijn wapen doen maar dood kreeg hij me niet, en ik hem wel. :9~

Ook nog een vreemde warrior gehad, met gorehowl die mij op ongeveer 20hp rechtstreeks aanvalt, terwijl ik iets met 5hp als enige minion had liggen. Hij kon me bij lange na niet bursten met andere abilities/minions dus waarom hij gorehowl meteen verspilde is me een raadsel.

Uiteindelijk 6-3 gegaan met een Legendary Lorewalker Cho in de pack, geen idee wat ik daar precies van moet denken, misschien als je weet dat je in constructed tegen een spell heavy deck speelt als je zelf weinig/geen spells gebruikt...

Gisteren nog een golden epic Doomsayer uit een pack gekregen, heb ook een normale versie en denk toch dat ik die golden ga disenchanten om iets anders epics te craften voor een deck waar ik nog iets mis. Misschien snake trap voor mijn hunters beast deck ofzo. Iemand nog een suggestie quanon class epic cards die goed zijn maar misschien snel gemist worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Aekaz schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:30:
[afbeelding]

Op verzoek: Mijn warlock rushdown arena deck. Comments?
Leuk hoor, ik ben beroemd! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van die mensen die de hele tijd wachten tot het laatste moment om op end turn te drukken.... flikker toch op
gelukkig speelde ik geen arena... en jammer dat je dat soort gedrag niet kunt reporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:25:
Van die mensen die de hele tijd wachten tot het laatste moment om op end turn te drukken.... flikker toch op
gelukkig speelde ik geen arena... en jammer dat je dat soort gedrag niet kunt reporten
Ze moeten de timer gewoon nog korter maken, want ik vind het idd ook stront vervelend. Desnoods craft je even die legendary draak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

The hell... net tegen een mage aan het spelen, had hij een secret waardoor hij, de turn dat hij fatal damage krijgt, plotseling geen damage meer krijgt die turn tot de volgende turn...

Die stond niet in het secrets lijstje waar ik naar aan het kijken was >.<

Wel gewonnen gelukkig... 7-2. Op naar 8-3. The Dream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:26:
[...]

Ze moeten de timer gewoon nog korter maken, want ik vind het idd ook stront vervelend. Desnoods craft je even die legendary draak ;)
Zeker die eerste 3 beurten heb je aan 30-45 seconden ruim genoeg, en ik heb niet genoeg dust voor die kaart :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

9-2!!!!! :D Mijn eerste 9 wins! Priest... I know, I know .. :p

Wel vergeten een Screenshot van mijn deck te maken voor de 9de win. 150 + 40 Gold, Golden Explosive Shot (yay!), en 2 packs met helaas enkel 3 rares (Manatide Totem, Lightning Storm, Mana Wraith)

[ Voor 14% gewijzigd door Pheace op 05-11-2013 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:08
Congrats Pheace! Gisteren mijn PR verbeterd van 3 naar 6 wins, maar het ging veel soepeler dan eerder. Sleutelwoord lijkt toch echt wel geduld, zelfs als het bord helemaal leeg is moet je niet denken dat je hem even vol kan leggen met wat sterke minions, gewoon geduld en je tegenstander zijn kaarten laten opmaken.

Overigens ook fan geworden van de Frothing Berserker, op turn 4 à 5 een 11/2 minion hebben liggen voor 3 mana heeft er toch meermaals voor gezorgd dat mijn tegenstander aardig wat uit de kast moest halen om hem weg te krijgen en daarna merk je gewoon dat je de overhand houdt. Tenminste, in de zes potjes die ik wel won...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
tjonge tjonge, ben ik nu werkelijk zo slecht? Iedereen haalt maar 7 wins of meer in arena en ik kom met moeite op 3 wins elke keer. Het begint bij class selectie, krijg nooit een class die ik graag speel. Ik kies dan maar het meest safe. Daarna de kaart selectie. Nooit en nooit heb ik als mage een pyro, fireball of sheep kunnen drawen of als priest mind control. Zelfs geen legendary heb ik mogen zien nu na 11 arena's. Begint wel vermoeiend te worden om met een laveloos deckje te moeten spelen elke keer. Ik kies dus maar een deck lettend op mijn mana curve, maar spelen zonder redelijke minions, taunters, of spells wordt het elke keer een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Ik had al een tijdje een extra beta key rondslingeren maar vergat dit telkens te posten, dus bij dezen als nog zodat je toch nog +- 5 dagen eerder kan zijn dan de rest ;)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 58% gewijzigd door CorVus op 05-11-2013 09:25 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren effe snel alle classes vrijgespeeld ...dat ging lekker makkelijk. (met Jaina....class..??? ken het nog niet goed genoeg)

Maar eens je begint aan online games, wordt het moeilijker en sta je met je standaard deckje nergens.

Ook effe snel Arena geprobeerd (eerste keer is toch free). Vind het wel leuk dat dit niet deck gebonden is, en dat je soort boosterdraft speelt...hoe meer je weet over alle classes hoe beter, maar met een beperkte kennis van het spel kan je al iets in mekaar timmeren.

..en ja toch 3 wins gehaald ;-)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Okee ik deed even een potje in unranked voor mijn daily, tegen een priest. We moesten allebei onze hand nog uitzoeken in het begin, ineens krijg ik een lose? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
CorVus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:10:
Ik had al een tijdje een extra beta key rondslingeren maar vergat dit telkens te posten, dus bij dezen als nog zodat je toch nog +- 5 dagen eerder kan zijn dan de rest ;)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Een van mijn collega's begon te juichen. Ik vroeg hem wat het was, en deze post had hem voorzien van een code. :D

_/-\o_

Namens hem: Dank je wel (hij lurkt, maar post niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Had hem ook naar een collega gestuurd die continu naast de boot vist, maar helaas was die net ff niet op zn plek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 19:31

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bosmonster schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:19:
Had hem ook naar een collega gestuurd die continu naast de boot vist, maar helaas was die net ff niet op zn plek..
[sub]Bijna goed..
• Buiten de boot vallen.
• Achter het net vissen. ;)

Blizzcon nadert met rasse schreden heren. 'k Ben erg benieuwd of we iets te zien krijgen over Titan, maar ook de Hearthstone invitational zie ik naar uit. Kijken of Trump echt de beste is. 8)

Dit weekend een humiliating 0-3 gehad met een deck waarvan ik echt dacht dat het sterk was.. gister (tot nu toe) 3-1 gespeeld met wat ik dacht dat een waardeloos deck was.. endgame heb ik in dat laatste deck vrij weinig. Deck bestaat voornamelijk uit 2 mana en 3 mana creatures, maar dat blijkt toch vrij redelijk te werken.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

PromWarMachine schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:00:
[...]

[sub]Bijna goed..
• Buiten de boot vallen.
• Achter het net vissen. ;)
Maar...maar.... :/ Je vist altijd naast een boot ;( Hij vangt alleen niks! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-09 15:38

rSNNN

Titel ondertitel

Ik ben gister ook begonnen met spelen. Het is nog ff kijken hoe of wat maar dat komt wel :)

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

PromWarMachine schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:00:
Blizzcon nadert met rasse schreden heren. 'k Ben erg benieuwd of we iets te zien krijgen over Titan, maar ook de Hearthstone invitational zie ik naar uit. Kijken of Trump echt de beste is. 8)
Ben ook erg benieuwd! Trump is wel mijn favoriet, maar ook de meeste andere (behalve waarschijnlijk Husky :D) zijn erg goede spelers.

Overigens hoop ik op meer info over Heroes of the Storm (en D3:Reaper of Souls). Titan verwacht ik niet veel aankondigingen van.
.
Dit weekend een humiliating 0-3 gehad met een deck waarvan ik echt dacht dat het sterk was.. gister (tot nu toe) 3-1 gespeeld met wat ik dacht dat een waardeloos deck was.. endgame heb ik in dat laatste deck vrij weinig. Deck bestaat voornamelijk uit 2 mana en 3 mana creatures, maar dat blijkt toch vrij redelijk te werken.
Ik had afgelopen weekend ook een behoorlijk slechte Arena run met Shaman (2 wins) waarvan ik dacht dat ik toch zeker wel 5 wins zou halen. Was ook mijn eerste keer Arena met Shaman en blijkbaar moet ik daar nog een stuk meer mee oefenen, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SkyStreaker schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:04:
[...]

Maar...maar.... :/ Je vist altijd naast een boot ;( Hij vangt alleen niks! :-(
Precies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Wognummer schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:05:
[...]

nog niet al teveel mages tegengekomen denk ik? :P
Ben een stuk of 2 tegengekomen, misschien dat die niet zo goed waren of erg unlucky met carddraw maar heb ze prima kunnen verslaan. Zolang je maar flink rushed en zo snel mogelijk hogere health creatures neerlegd.

Ik kan me voorstellen dat ik bij betere of luckier mages een probleem kan krijgen, maar als dat het enige is dan vind ik Hunter nog steeds sterk ;)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Mistymo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:02:
tjonge tjonge, ben ik nu werkelijk zo slecht? Iedereen haalt maar 7 wins of meer in arena en ik kom met moeite op 3 wins elke keer. Het begint bij class selectie, krijg nooit een class die ik graag speel. Ik kies dan maar het meest safe. Daarna de kaart selectie. Nooit en nooit heb ik als mage een pyro, fireball of sheep kunnen drawen of als priest mind control. Zelfs geen legendary heb ik mogen zien nu na 11 arena's. Begint wel vermoeiend te worden om met een laveloos deckje te moeten spelen elke keer. Ik kies dus maar een deck lettend op mijn mana curve, maar spelen zonder redelijke minions, taunters, of spells wordt het elke keer een drama.
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem.
Het is vooral het gebrek aan ervaring dat het voor mij moeilijk maakt denk ik. Eens ik wat meer gespeeld heb, denk ik dat het toch beter zou moeten gaan.
Voorlopig is het maximum 3 winst wat toch wel vrij pover is.
Pagina: 1 ... 45 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]