“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Mijn priest is pas level 14 dus nog flink kaarten sparen
- Hoe lang mag je doen over je picks? Staat hiervoor bv x seconden voor, of kun je wat langer nadenken?
- Kun je tussen de matches door pauze houden voordat je begint aan je volgende match, of dit desnoods morgen doen? (Ik las iets dat je pauze kan houden tussen de rondes, is dit echt zo, kan ik bijvoorbeeld vanavond draft doen en morgen beginnen met spelen?)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ter info, boven level 10 kun je voor de classes geen kaarten meer unlocken, maar moet je die uit booster packs halen of craften.Mijn priest is pas level 14 dus nog flink kaarten sparen
Geen beperking.- Hoe lang mag je doen over je picks? Staat hiervoor bv x seconden voor, of kun je wat langer nadenken?
Ja, zolang je niet op "Retire" onder je hero portrait klikt kun je tussen potjes gewoon pauzeren. Bij 3 losses of 9 wins stopt je Arena ook.- Kun je tussen de matches door pauze houden voordat je begint aan je volgende match, of dit desnoods morgen doen? (Ik las iets dat je pauze kan houden tussen de rondes, is dit echt zo, kan ik bijvoorbeeld vanavond draft doen en morgen beginnen met spelen?)
[ Voor 57% gewijzigd door Hafermaut op 05-11-2013 12:38 ]
Je picks kan je zo lang over doen als je wil denk ik. Heb na mijn eerste card pick in mijn laatste arena het op zijn minst een half uur laten staan. Denk dat je zelfs kan stoppen en later verder kan gaan.Ypho schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:32:
Vanavond wil ik voor het eerst arena gaan spelen. Ik heb echter nog wat vragen, wellicht dat iemand daar antwoord op heeft.
- Hoe lang mag je doen over je picks? Staat hiervoor bv x seconden voor, of kun je wat langer nadenken?
- Kun je tussen de matches door pauze houden voordat je begint aan je volgende match, of dit desnoods morgen doen? (Ik las iets dat je pauze kan houden tussen de rondes, is dit echt zo, kan ik bijvoorbeeld vanavond draft doen en morgen beginnen met spelen?)
Na een game kan je gewoon stoppen en een andere dag verder gaan in de arena. Je pakt weer op waar je was.
Zoals hierboven (Pheace) en het feit dat je ervoor betaald, lijkt mij dat het minsteYpho schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:32:
Vanavond wil ik voor het eerst arena gaan spelen. Ik heb echter nog wat vragen, wellicht dat iemand daar antwoord op heeft.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Steam ||
Verwijderd
ik speel Onyxia, opponent speelt Brawl (ouch), kijk wie er overblijft:

volgens mij is die kaart jinxed, elke keer dat ik hem tot nu toe heb gespeeld, heb ik de game gewonnen
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 13:46 ]
Verwijderd
Ja.Muncher schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:50:
Als mensen het in deze thread hebben over constructed, bedoelden ze dan de reguliere Play mode?
Tja en dan hoop ik dus op Hunter (speel ik constructed meest mee) die ik dus 1 x heb kunnen kiezen en vervolgens weinig beasts te picken en als er dan een beast was dan moest ik kiezen tussen beast of bijv een hunter spell..... tskk hoe bedoel je rng. Als ik ranked speel dan win ik er genoeg, gister bijv 28 wins en 8 loses met mijn crappy basic card beast deckje van me. Is arena dan zoveel moeilijker of heb ik RNG zo tegen? Ik weet het niet meer, maar ik durf bijna geen Arena meer te spelen. Ik heb inmiddels 198 wins en speel met verschillende classes tegen verschillende classes, ik weet inmiddels de kaarten en hun combo uitwerkingen, kijk vaak op streams, youtube en lees veel forums. Heb affiniteit met alles wat blizz ooit gemaakt heeft en speelde veel card games (Mtg, wowcardgame) in het verleden en toch wil dat Arena niet lukkenOkkE schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:40:
[...]
Ik zit nu op 53% Win Rate (gemiddeld 4 tot 5 wins), dus niet iedereen haalt 7 wins.
Ik merk dat het vooral een kwestie is van class kennen (als we geluk/RNG niet meetellen); de Heroes waar ik de meeste wins mee haal, zijn de Heroes waar ik in Constructed ook het meeste mee speel en dus de kaarten / playstyle het beste van ken.
Lijkt me ook, maar als je in een pool zit (zoals bv MtG draft) moet je wel meerdere ronden spelen, omdat de andere spelers niet wachtenSkyStreaker schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:25:
[...]
Zoals hierboven (Pheace) en het feit dat je ervoor betaald, lijkt mij dat het minste
[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 05-11-2013 15:21 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Wat wel leuk zou zijn als je met vrienden, kennissen of groepen ingame tournaments kan houden en dan de prijs vast stellen ieder inleg van cardpack of wat gold. En dan verdelen onder 70% (1e), 20%(2e), 10%(3e). En dan door een optie/ingame geregeld
Wipe?cisco202 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:43:
Iemand noemde ergens iets over een mogelijke wipe en rewards. Hoeveel invloed heeft de ranking op de wipe en de bijbehorende reward?
Wat wel leuk zou zijn als je met vrienden, kennissen of groepen ingame tournaments kan houden en dan de prijs vast stellen ieder inleg van cardpack of wat gold. En dan verdelen onder 70% (1e), 20%(2e), 10%(3e). En dan door een optie/ingame geregeld
Blizz zegt juist niet te gaan wipen.
Waar zou je dit gelezen hebben?
Hij zal mijn post wel bedoelt hebben. Ik had het over de Play ranking. Die gaat als het goed is op den duur regelmatig gereset (wiped) worden, met een reward voor de ranking die je in die periode behaalt had. Dat was de bedoeling toch voor zover ik gelezen had. (maar was nog niet van vastgesteld hoe of wat)Darkangle schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:48:
[...]
Wipe?
Blizz zegt juist niet te gaan wipen.
Waar zou je dit gelezen hebben?
Op een gegeven moment had mijn druid weer 30 health / 4 armor en ik speelde Onyxia. Helaas had hij (pally) zijn troef Deathwing gespaard. Maar geen reden tot paniek, had ik hem weer bijna, krijg hij op het momént supreme brewmaster. Hupsa Deathwing terug. Probeer hem alsnog te pakken, krijg hem op 7 health... En klets. Klotekaarten. Tik-Tik en weg is sky
Moet ik wel ff zeggen, 1 potje van dik 25 minuten, haha.

LOL, eerste draw.
[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 05-11-2013 20:14 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
bedankt voor de keyChester schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:21:
Ik heb nog een key over:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
welke heb je genomen? ik heb ook eens tussen ysera en geddon mogen kiezen ik ben toen voor geddon gegaanSkyStreaker schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:00:
Zonet een behoorlijk spannend potje gespeeld...
LOL, eerste draw.
Hangt ook wel van je Hero af. Aangezien een Priest elke turn kan healen is Geddon daar iets meer geschikt dan veel andere Heroes, denk ik. Maar ik heb nog nooit één van deze Legendaries kunnen/mogen kiezen.Wognummer schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:18:
welke heb je genomen? ik heb ook eens tussen ysera en geddon mogen kiezen ik ben toen voor geddon gegaan
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ysera is een van de beste Legendary's in het spel.
Ik ben nog vrij nieuw met dit spel en weet eigenlijk niet zo goed waar het nou fout gaat.
Iemand tips om wat succesvoller te zijn als warrior? eventueel met een linkje naar een mooi starters deckje
Grats, en dat met een Rogue.Niels_0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:34:
Eindelijk de eerste 9-0 in arena![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar je hebt ook wel een erg lekker deck daar!
Gelukkig kost het hier daarom maar €1.79.
Tip: het kan ook met goud gekocht worden, goud verdien je gratis!
Ah, ik las op hun website €2, maar heb ik de game nooit gekeken. Goud verdienen gaat niet snel genoegPromWarMachine schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:23:
Nee.
Gelukkig kost het hier daarom maar €1.79.
Tip: het kan ook met goud gekocht worden, goud verdien je gratis!
Verwijderd
Pure speculatie natuurlijk, want dit is nog nergens officieel aangekondigd voor zover ik weetBosmonster schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:57:
Volgende week begint waarschijnlijk de open beta.
Tijdens BlizzCon dit weekend zal er hopelijk een officieel bericht komen over open beta.
Steam ||

50% kans??
in totaal 9 turns meet gepseeld, 1x pas een card gehad..... dat is geen 50% dus.
Deze kaart hoef ik dus niet, heb hem in arena maar ik zal hem nooit meer pakken.
edit 10 turns: oftewel 10% kans
edit 11 turns: minder dan 10% kans
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2013 13:11 ]
nothing stops this train
Het is door Blizzard bevestigd dat deze kaart bugged is. Ik geloof dat de kans 25% is. Ik zal even kijken of ik de post kan vinden.Kol Nedra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:09:
[afbeelding]
50% kans??
in totaal 9 turns meet gepseeld, 1x pas een card gehad..... dat is geen 50% dus.
Deze kaart hoef ik dus niet, heb hem in arena maar ik zal hem nooit meer pakken.
Edit 2: Blue post bevestigt dat Nat Pagle niet werkt zoals hoort hier
[ Voor 24% gewijzigd door Lau1187 op 06-11-2013 13:18 ]
Steam ||
50% kans betekent niet dat je na 9 turns minstens 4 kaarten hebt.Kol Nedra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:09:
[afbeelding]
50% kans??
De kans op 1 kaart na 9 turns is 1:57
OkkE in "\[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)"Lau1187 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:10:
Het is door Blizzard bevestigd dat deze kaart bugged is. Ik geloof dat de kans 25% is. Ik zal even kijken of ik de post kan vinden.
De kaart is nu broken, 25% is het nu. Maar nog steeds blijft het RNG; er bestaat een kans dat je ook met een correct werkende Nat maar 1x een kaart krijgt in 10 turns.Kol Nedra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:09:
[afbeelding]
50% kans??
[ Voor 48% gewijzigd door OkkE op 06-11-2013 13:23 ]
Ha top daar had ik het dus gezien. Samenvatting van Blue posts in de link in de edit in m'n vorige post
Steam ||
Dat is niet hoe het werktKol Nedra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:09:
[afbeelding]
50% kans??
Elke beurt wordt er een dobbelsteen gegooid.
Hier heb je 50% kans op dat je een kaart krijgt.
Dit elke beurt opnieuw. Dit betekend dat je 30 beurten zonder kaart gekregen te hebben door kan gaan, gezien het 30x dezelfde dobbelsteengooi is.
Of als je geluk hebt, 30x wel een kaart.
Want a cookie?!
Verwijderd
En hoe weet je dat precies? Bron?Bosmonster schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:57:
Volgende week begint waarschijnlijk de open beta.
Er is geen bron omdat het speculatie is. Heel veel mensen denken gewoon dat de open-beta over twee dagen op BlizzCon aangekondigd gaat worden.
YouTube: Hunter Combo Control 'OTK' (Hearthstone Gameplay)
Persoonlijk vind ik het nogal cheap. Er is bijna geen enkele manier om je ertegen te verdedigen, behalve door jezelf te healen als priest.
Ze moeten iets fixen aan uth, je kunt er hoogst waarschijnlijk niks aan doen. Het is jij killed em voor turn 7 of hij jou, wat best knullig is naar mijn mening. Dat er veel word gewhined over priest kan ik wel begrijpen, maar uth heeft naar mijn mening toch meer prioriteit om gefixed te worden.MicScott schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:11:
Wat vinden jullie van de zogenaamde hunter 'one turn kill'-strategie?
Persoonlijk vind ik het nogal cheap. Er is bijna geen enkele manier om je ertegen te verdedigen, behalve door jezelf te healen als priest.
[ Voor 61% gewijzigd door An1mA op 06-11-2013 18:16 ]
Ik heb een soortgelijk deck gemaakt en het is een makkelijke build.MicScott schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:11:
Mijn stats met die build is nu 7-2
ik gebruik echter 4 stealth beasts erbij, 2x5 en 2x3 mana kosten ze, die plant ik alvast op het bord neer en ik gebruik ze niet. je gaat gewoon door met autoshotten en wachten tot je 8+ mana hebt en dan start jeje 1 shot combo
nothing stops this train
Zoals je kan zien is het nog een beurt voor mij voordat ik hem neer heb.. maar hij blijft maar in een soort van "loop"?

Game is niet vastgelopen, maar wel vast tegen me huidige tegenstander (zie mijn screenshot van hiervoor)An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:13:
Bij mij was een game vast gelopen en nu vind hij geen games, meer mensen last van?
[ Voor 86% gewijzigd door Dahal op 06-11-2013 19:17 ]
Ik had dit dus ook, ik heb hs maar via taakbalk geclosed. Zal wel overbelaste servers zijn .... Ach ja beta he? Vorig week ook al, tijdens de spitsuren dat er problemen zijn.Dahal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:13:
Leuk zeg.. Ben nu al (edit) 7 minuten aan het wachten tot die laatste beurt van hem voorbij is...
Zoals je kan zien is het nog een beurt voor mij voordat ik hem neer heb.. maar hij blijft maar in een soort van "loop"?
[afbeelding]
[...]
Game is niet vastgelopen, maar wel vast tegen me huidige tegenstander (zie mijn screenshot van hiervoor)
Hmmm.. Ik kan ook niks vinden, wellicht is er iets met de server.An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:13:
Bij mij was een game vast gelopen en nu vind hij geen games, meer mensen last van?
Keek net weer in HS, had hem niet afgesloten en zag dat ik had gewonnenAn1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:22:
[...]
Ik had dit dus ook, ik heb hs maar via taakbalk geclosed. Zal wel overbelaste servers zijn .... Ach ja beta he? Vorig week ook al, tijdens de spitsuren dat er problemen zijn.
If it's in the game, it's in the game. Ik vind dit niet cheap. Ik vind juist de tegenspeler stom handelen door amper minions te spelen, waardoor je Force zou dwingen toch wat kaarten en/of minions te moeten gebruiken... (heb alleen het eerste potje van het filmpje gezien btw).... Hetzelfde geldt voor als je een shaman lekker zijn minions laat uitgroeien en hij ineens de kaart met +3 attack voor all speelt... zijn ook vaak instant wins....MicScott schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:11:
[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 06-11-2013 19:44 ]
Something under the bed is drooling
meestal wacht ik op turn 8 of 9 maar ik had genoeg dmg, ik had namelijk 2 stealthers op het bord staan
totale dmg output 39
niet mijn beste, mijn record was 47 ^^

nothing stops this train
Verwijderd
Probleem is dat hunter multishot en hunters mark en nog een paar van dat soort kaarten heeft, waardoor je je units gelijk kwijt bent. En aangezien hij geen units neerzet heeft hij alle mana over voor dat soort kaarten, mocht het nodig zijnMauz1978 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:43:
[...]
If it's in the game, it's in the game. Ik vind dit niet cheap. Ik vind juist de tegenspeler stom handelen door amper minions te spelen, waardoor je Force zou dwingen toch wat kaarten en/of minions te moeten gebruiken... (heb alleen het eerste potje van het filmpje gezien btw).... Hetzelfde geldt voor als je een shaman lekker zijn minions laat uitgroeien en hij ineens de kaart met +3 attack voor all speelt... zijn ook vaak instant wins....
Ik haat de speler ook niet, ik haat dat het kanMauz1978 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:43:
[...]
If it's in the game, it's in the game. Ik vind dit niet cheap. Ik vind juist de tegenspeler stom handelen door amper minions te spelen, waardoor je Force zou dwingen toch wat kaarten en/of minions te moeten gebruiken... (heb alleen het eerste potje van het filmpje gezien btw).... Hetzelfde geldt voor als je een shaman lekker zijn minions laat uitgroeien en hij ineens de kaart met +3 attack voor all speelt... zijn ook vaak instant wins....
Hoezo een hyna? Wellicht kun je je deck sharen? Ben benieuwd hoeveel die van mijn hunter deck scheelt.Kol Nedra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:45:
nu een turn 7 win gedaan (8mana ik had coin)
meestal wacht ik op turn 8 of 9 maar ik had genoeg dmg, ik had namelijk 2 stealthers op het bord staan
totale dmg output 39
niet mijn beste, mijn record was 47 ^^
[afbeelding]
*EDIT*
Speelde even snel een potje als OTK hunter en ik verloor de game, omdat ik niet snel genoeg mijn kaarten kon spelen. Telkens als ik een beast neerlegde kreeg ik een kaart via buzzard, maar ja dat neemt ook tijd in beslag. Zeker als je er even 4 van neerlegt.
[ Voor 21% gewijzigd door An1mA op 06-11-2013 20:15 ]
An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:55:
[...]
Hoezo een hyna? Wellicht kun je je deck sharen? Ben benieuwd hoeveel die van mijn hunter deck scheelt.
*EDIT*
Speelde even snel een potje als OTK hunter en ik verloor de game, omdat ik niet snel genoeg mijn kaarten kon spelen. Telkens als ik een beast neerlegde kreeg ik een kaart via buzzard, maar ja dat neemt ook tijd in beslag. Zeker als je er even 4 van neerlegt.

Zwakte van dit deck is wel een rush deck of een taunt deck.
nothing stops this train
De rushejes kun je counteren met traps/spells. Ik zal dus sowieso 2 explosive traps in je deck stoppen. Daarnaast is je draw vermogen in je deck relatief zwak. Kun je zeggen, ja ik heb buzzards in mn deck. Die gebruik ik tenminste meer als back up en een turn voor de OTK of tijdens OTK.Kol Nedra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:31:
[...]
[afbeelding]
Zwakte van dit deck is wel een rush deck of een taunt deck.
Bloodfen Raptor, die zal ik vervangen door 2 dire wolf alpha meer synergie met je deck, erg lekker om ze tussen 2 dragon hawks neer te leggen.
Hyena, de kaart zelf in een hunter deck is niet slecht, alleen past ie niet zo goed bij een OTK hunter deck. Je wilt namelijk je meeste beesten pas neer leggen bij de OTK en ze moeten dood gaan om de hyena sterker te maken. Kun je denk vervangen door meer kaart draw minions.
Wellicht kun je ook 1 kill command vervangen voor multi shot en wellicht zelfs explosive shot voor iets meer aoe.
Btw ik probeer je deck niet af te kraken oid, zijn gewoon tips ^^
Dit is mijn deck -> http://www.hearthpwn.com/...2;500:2;553:1;629:2;630:2;
Doet ie opeens in 1 buurt 4 x Power Overwhelming op 1 minion van hem waardoor hij opeens een 20/20 heeft. GG.

Power Overwhelming:

Ai dat is zuur verliezen van een wombo combo. Maar dus zoiets als hieronderStravincy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:48:
Jezus. Net tegen een Warlock gespeeld in Arena. Ik stond er goed voor.
Doet ie opeens in 1 buurt 4 x Power Overwhelming op 1 minion van hem waardoor hij opeens een 20/20 heeft. GG.
Power Overwhelming:
[afbeelding]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nO7g7N8F5Po]
[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 06-11-2013 21:54 ]
In Arena is het ongelimiteerd.cisco202 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:58:
En van die kaart kan je wel 4 in je deck hebben? Ik dacht dat het maximum 2 was van ieder type.
Heel zuur ja. En daar leek het heel erg op ja.An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:53:
[...]
Ai dat is zuur verliezen van een wombo combo. Maar dus zoiets als hieronder
[video]
Dit was in Arena, en in Arena is er geen kaart limiet.cisco202 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:58:
En van die kaart kan je wel 4 in je deck hebben? Ik dacht dat het maximum 2 was van ieder type.
Snap dat het een beta is, maar geloof niet dat ik een avond normaal heb kunnen spelen de afgelopen 2 weken..
Zonde, ik zo goed als alle avonden. Heb geluk dus blijkbaar!Bosmonster schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:20:
match making ligt er weer uit voor play mode.. geen gold meer, dus niks meer te doen..
Snap dat het een beta is, maar geloof niet dat ik een avond normaal heb kunnen spelen de afgelopen 2 weken..
Ik heb anders afgelopen week totaal geen problemen gehad.Bosmonster schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:20:
match making ligt er weer uit voor play mode.. geen gold meer, dus niks meer te doen..
Misschien heb ik geluk gehad.
Werkt weer!Bosmonster schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:20:
Verwijderd

Grats! Altijd een leuk moment!
Welk Deck had je?
Want a cookie?!
Steam ||
Meerendeels taunt minions met hoge hp, een paar standaard priest kaarten zoals +2hp/double hp enzo, Maar wat ook veel hielp was 3x! MC
Verder had de deck geen legendaries en geen epic's. Wel een grote hoeveelheid rares
Wut, kan je tegenstander in dat geval zien welke kaart er uit je hand gehaald wordt? Is me nog nooit opgevallenLau1187 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:14:
Speelde net in unranked tegen een Warlock. Hij staat best wel achter, rond de 15hp terwijl ik nog op 30 sta. Ik heb board control dus hij moet wat doen, hij speelt een kaart met als bijwerking 'discard a random card from your hand'. Jammer voor hem dat hij Jaraxxus kwijtraakte...
Is er trouwens al iets bekend over de kaart die je krijgt door de BlizzCon Virtual Tickets Goodiebag? De wow pet is ondertussen al in-game gebracht, vandaar
Zo te zien geen wipe (tot nu toe)
Verder wat gepraat over een volledige uitleg over hoe ranked nou precies werkt!
Helaas nog geen nieuws over de speciale kaart

nothing stops this train
[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 07-11-2013 13:13 ]
Zie ik nou goed hierboven dat hij een Molten Giant heeft die 20 kost
Als 2e, nog even een bedankje aan Okke voor de key!
Ik ben zelf gewend magic te spelen dus het is even wennen maar wel erg leuk. Van het weekend alle classses uitlevellen zodat ik mijn eigen deck kan gaan bouwen.
Wordt Vervolgd.
@Hieronder, thanks voor de link
[ Voor 3% gewijzigd door Ryan1981 op 07-11-2013 13:23 ]
Er zijn een aantal kaarten die duurder zijn dan 10 mana, maar de prijs is dan afhankelijk van hoeveel kaarten je bijv. in je hand hebt of hoeveel minions er al op het veld liggen. Zie hier voor de drie giantsRyan1981 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:19:
Zie ik nou goed hierboven dat hij een Molten Giant heeft die 20 kostHoe werkt dat dan?
Steam ||
nothing stops this train
key's zullen denk ik populair blijven nu doordat HS op 2014 lijst staat (los van open beta)
Dat de release naar 2014 verplaatst wordt las ik net hier. Niet zo heel gek natuurlijk aangezien 2013 nog maar 8 weken duurtShavealot schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:41:
volgens mij stond er ergens dat HS naar 2014 ging, wat open beta etc in gaat houden geen idee, gok dat Blizzcon daar wel wat over gaat melden .....
key's zullen denk ik populair blijven nu doordat HS op 2014 lijst staat (los van open beta)
Steam ||
8 weken vol Hearthstone.....als je key hebt .... van tweakersLau1187 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:44:
[...]
Niet zo heel gek natuurlijk aangezien 2013 nog maar 8 weken duurt
Sowieso leuk voor om de zoveel dagen even wat potjes in arena te doen
ik kijk vooral ui naar Heroes of the Storm, ik ben grote fan van LoL en DOTA, en dan een MOBA game in Blizzard universum (Warcraft+Starcraft+Diablo) dat moet gewoon te nice zijn!!
Ik stel mij al voor dat je champions kan spelen zoals Jim Raynor of Thrall, Sylvanas, Cairne Bloodhoof

of als Demon hunter, of misschien wel een Murloc champion (SWEET:>)
Als ze dat goed uitpakken komt deze moba game echt wel op nr 2, die zal DOTA2 wel verslaan, ik verwacht niet dat ze LoL van de troon kunnen stoten.....
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 07-11-2013 13:59 ]
nothing stops this train
Zitten er nog tweakers tussen? Dit is de EU top 50.quote: Blizzard1. Crux
2. R0NNYN
3. Twi
4. Felyndra
5. gnumme
6. RandomH
7. Asha
8. Ekop
9. Yomi
10. pwpwlasergun
11. TrippyWormS
12. peffko
13. Pain5991
14. Inkalm
15. noway
16. Foffo
17. Wuaschtsemme
18. Salas
19. straubbazsi
20. Callide
21. Leloluch
22. Berono
23. Dorim
24. Minty
25. Bayka
26. LucaRolli
27. Phraide
28. Masko
29. CaTastrophe
30. Ferretmonger
31. Schorenda
32. Chrylo
33. KOOMIJOH
34. dkroger
35. Kara
36. Lurtzer
37. Iavra
38. Kheops
39. Aikune
40. Athoq
41. OraK
42. Medivh
43. RunningPie
44. daigatsu
45. Kegon
46. MythiC
47. BRAINYYYY
48. Tiber
49. Mushroozard
50. Jeudon
[ Voor 66% gewijzigd door Darkangle op 07-11-2013 14:20 ]
De top 50 van?Darkangle schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:16:
[...]
Zitten er nog tweakers tussen? Dit is de EU top 50.
Arena wins? Ranked wins? Play wins? Meeste kaarten?
Beetje meer uitleg graag of een bron zou fijn zijn
Steam: Ryada.
wambamNL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:19:
[...]
De top 50 van?
Arena wins? Ranked wins? Play wins? Meeste kaarten?
Beetje meer uitleg graag of een bron zou fijn zijn
quote: blizzard
[ Voor 4% gewijzigd door Darkangle op 07-11-2013 14:23 ]

*edit* En zojuist in playmode 1 star diamond gehaald
[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 07-11-2013 17:06 ]
Geloof dat het al vertelt is, maar:Ryan1981 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:19:
Zo weer even wat laten horen,
Zie ik nou goed hierboven dat hij een Molten Giant heeft die 20 kostHoe werkt dat dan?
Molten Giant (20 mana): Costs (1) less for each damage your hero has taken.
Mountain Giant (12 mana): Costs (1) less for each other card in your hand.
Sea Giant (10 mana): Costs (1) less for each other minion on the battlefield.
.
You're welcome.Als 2e, nog even een bedankje aan Okke voor de key!Heb ondertussen alle classes unlocked en ben tegen beter weten in (nog te weinig kennis van de kaarten) mijn eerste arena gestart als priest en het staat nu 3 win 2 loss volgens mij.
.
En dan begint het pas; op zoek naar alle Common, Rare, Epic en Legendary kaarten die je wil.Ik ben zelf gewend magic te spelen dus het is even wennen maar wel erg leuk. Van het weekend alle classses uitlevellen zodat ik mijn eigen deck kan gaan bouwen.
Een beetje offtopic, maar ik vond het mooi artwork van Heroes of the Storm. Ach het is ook een Blizzard game, speelt zich onder andere af in het Warcraft universum en wordt ook free to playKol Nedra schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:58:
jaja Blizzcon is er bijnanog 1 dag!
ik kijk vooral ui naar Heroes of the Storm, ik ben grote fan van LoL en DOTA, en dan een MOBA game in Blizzard universum (Warcraft+Starcraft+Diablo) dat moet gewoon te nice zijn!!
Ik stel mij al voor dat je champions kan spelen zoals Jim Raynor of Thrall, Sylvanas, Cairne Bloodhoof
of als Demon hunter, of misschien wel een Murloc champion (SWEET:>)
Als ze dat goed uitpakken komt deze moba game echt wel op nr 2, die zal DOTA2 wel verslaan, ik verwacht niet dat ze LoL van de troon kunnen stoten.....

Misschien wat werk voor Zeror *hint hint* om daar ook eens een topic voor klaar te maken, kan gelijk wat in komen te staan met Blizzcon van het weekend en dus hopelijk ook meteen wat nieuwe info over zowel HotS als HearthstoneNostordici schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:14:
Een beetje offtopic, maar ik vond het mooi artwork van Heroes of the Storm. Ach het is ook een Blizzard game, speelt zich onder andere af in het Warcraft universum en wordt ook free to play
[afbeelding]
Ontopic: Net arena begonnen met de mage en eerste potje verloren van een Druid die nog maar 1 health over had

En als ik het zo bekijk dan nog is het niet gegarandeerd dat je de kaarten krijgt die je wil, tenzij je gaat beginnen met het te converteren naar dust e.d..
[ Voor 23% gewijzigd door mathiasv91 op 07-11-2013 17:47 ]
Speelt ze in haar aller eerste Arena gewoon 5-3. Ben trots op haar haha.
Quote even mezelf, aangezien ik de key nog steeds heb.An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:13:
Heb al een tijdje een 2de key bewaard voor wellicht een vriend van me, maar die gaat geen HS spelen. Dus voor de leden die langer dan half jaar lid zijn kunnen me daarover dmen. Klein betoog waarom je em wilt hebben en hij is van jou
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]