[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.448 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Mistymo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:02:
tjonge tjonge, ben ik nu werkelijk zo slecht? Iedereen haalt maar 7 wins of meer in arena en ik kom met moeite op 3 wins elke keer. [...]
Ik zit nu op 53% Win Rate (gemiddeld 4 tot 5 wins), dus niet iedereen haalt 7 wins. :P

Ik merk dat het vooral een kwestie is van class kennen (als we geluk/RNG niet meetellen); de Heroes waar ik de meeste wins mee haal, zijn de Heroes waar ik in Constructed ook het meeste mee speel en dus de kaarten / playstyle het beste van ken.

Wat ik vooral probeer te doen is kaarten kiezen die op zichzelf goed zijn, niet afhankelijk zijn van andere kaarten en niet te veel spells. Mana Curve let ik niet veel op, pas wanneer ik over de helft ben en merk dat ik te weinig lage drops heb, gaat de Mana Cost van een kaart zwaarder wegen.
Uiteraard is mijn tactiek ook niet bulletproof, aangezien ik nog niet één keer 7+ wins gehaald heb, maar dat ligt ook voornamelijk aan de stomme fouten die ik nog maak. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Gisteren met een vriend een paar potjes gedaan, puur om het spel te leren. Merk dat ik kleine foutjes maak qua kaart volgorde uitspelen. Ik speel priest, erg leuke class. Wat wij merkten is dat de volgorde van de kaarten die je krijgt zo ontzettend belangrijk is. Er waren potjes dat ik hem afstrafte maar ook andersom dat hij mij kansloos liet. Reply optie zal wel handig zijn, terug kijken leren van je fouten.

Mijn priest is pas level 14 dus nog flink kaarten sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:55

Ypho

Allround Nerd

Vanavond wil ik voor het eerst arena gaan spelen. Ik heb echter nog wat vragen, wellicht dat iemand daar antwoord op heeft.

- Hoe lang mag je doen over je picks? Staat hiervoor bv x seconden voor, of kun je wat langer nadenken?
- Kun je tussen de matches door pauze houden voordat je begint aan je volgende match, of dit desnoods morgen doen? (Ik las iets dat je pauze kan houden tussen de rondes, is dit echt zo, kan ik bijvoorbeeld vanavond draft doen en morgen beginnen met spelen?)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:26
Mijn priest is pas level 14 dus nog flink kaarten sparen :)
Ter info, boven level 10 kun je voor de classes geen kaarten meer unlocken, maar moet je die uit booster packs halen of craften.
- Hoe lang mag je doen over je picks? Staat hiervoor bv x seconden voor, of kun je wat langer nadenken?
Geen beperking.
- Kun je tussen de matches door pauze houden voordat je begint aan je volgende match, of dit desnoods morgen doen? (Ik las iets dat je pauze kan houden tussen de rondes, is dit echt zo, kan ik bijvoorbeeld vanavond draft doen en morgen beginnen met spelen?)
Ja, zolang je niet op "Retire" onder je hero portrait klikt kun je tussen potjes gewoon pauzeren. Bij 3 losses of 9 wins stopt je Arena ook.

[ Voor 57% gewijzigd door Hafermaut op 05-11-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ypho schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:32:
Vanavond wil ik voor het eerst arena gaan spelen. Ik heb echter nog wat vragen, wellicht dat iemand daar antwoord op heeft.

Je picks kan je zo lang over doen als je wil denk ik. Heb na mijn eerste card pick in mijn laatste arena het op zijn minst een half uur laten staan. Denk dat je zelfs kan stoppen en later verder kan gaan.

Na een game kan je gewoon stoppen en een andere dag verder gaan in de arena. Je pakt weer op waar je was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

SkyStreaker

Move on up!

Ypho schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:32:

Zoals hierboven (Pheace) en het feit dat je ervoor betaald, lijkt mij dat het minste :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-08 08:37
Nou, dat was wel weer even een heel snelle arena run... 1-3 :-( Als priest, waarvan de eerste twee potjes tegen een priest genadeloos verloren. Die class ga ik dus niet meer spelen in arena!

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik begin verliefd te worden op Onyxia
ik speel Onyxia, opponent speelt Brawl (ouch), kijk wie er overblijft:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/685x0h.jpg

volgens mij is die kaart jinxed, elke keer dat ik hem tot nu toe heb gespeeld, heb ik de game gewonnen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49
Als mensen het in deze thread hebben over constructed, bedoelden ze dan de reguliere Play mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muncher schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:50:
Als mensen het in deze thread hebben over constructed, bedoelden ze dan de reguliere Play mode?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
OkkE schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:40:
[...]

Ik zit nu op 53% Win Rate (gemiddeld 4 tot 5 wins), dus niet iedereen haalt 7 wins. :P

Ik merk dat het vooral een kwestie is van class kennen (als we geluk/RNG niet meetellen); de Heroes waar ik de meeste wins mee haal, zijn de Heroes waar ik in Constructed ook het meeste mee speel en dus de kaarten / playstyle het beste van ken.
Tja en dan hoop ik dus op Hunter (speel ik constructed meest mee) die ik dus 1 x heb kunnen kiezen en vervolgens weinig beasts te picken en als er dan een beast was dan moest ik kiezen tussen beast of bijv een hunter spell..... tskk hoe bedoel je rng. Als ik ranked speel dan win ik er genoeg, gister bijv 28 wins en 8 loses met mijn crappy basic card beast deckje van me. Is arena dan zoveel moeilijker of heb ik RNG zo tegen? Ik weet het niet meer, maar ik durf bijna geen Arena meer te spelen. Ik heb inmiddels 198 wins en speel met verschillende classes tegen verschillende classes, ik weet inmiddels de kaarten en hun combo uitwerkingen, kijk vaak op streams, youtube en lees veel forums. Heb affiniteit met alles wat blizz ooit gemaakt heeft en speelde veel card games (Mtg, wowcardgame) in het verleden en toch wil dat Arena niet lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

SkyStreaker schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:25:
[...]

Zoals hierboven (Pheace) en het feit dat je ervoor betaald, lijkt mij dat het minste :)
Lijkt me ook, maar als je in een pool zit (zoals bv MtG draft) moet je wel meerdere ronden spelen, omdat de andere spelers niet wachten ;). Maar zoals ik begrijp wordt je gewoon gepaired met iemand anders die wellicht ook al een week lang iedere dag 1 arena match speelt, in ieder geval op dat moment speelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 05-11-2013 15:21 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 01:11
Iemand noemde ergens iets over een mogelijke wipe en rewards. Hoeveel invloed heeft de ranking op de wipe en de bijbehorende reward?

Wat wel leuk zou zijn als je met vrienden, kennissen of groepen ingame tournaments kan houden en dan de prijs vast stellen ieder inleg van cardpack of wat gold. En dan verdelen onder 70% (1e), 20%(2e), 10%(3e). En dan door een optie/ingame geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
cisco202 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:43:
Iemand noemde ergens iets over een mogelijke wipe en rewards. Hoeveel invloed heeft de ranking op de wipe en de bijbehorende reward?

Wat wel leuk zou zijn als je met vrienden, kennissen of groepen ingame tournaments kan houden en dan de prijs vast stellen ieder inleg van cardpack of wat gold. En dan verdelen onder 70% (1e), 20%(2e), 10%(3e). En dan door een optie/ingame geregeld
Wipe?

Blizz zegt juist niet te gaan wipen.

Waar zou je dit gelezen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Darkangle schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:48:
[...]

Wipe?

Blizz zegt juist niet te gaan wipen.

Waar zou je dit gelezen hebben?
Hij zal mijn post wel bedoelt hebben. Ik had het over de Play ranking. Die gaat als het goed is op den duur regelmatig gereset (wiped) worden, met een reward voor de ranking die je in die periode behaalt had. Dat was de bedoeling toch voor zover ik gelezen had. (maar was nog niet van vastgesteld hoe of wat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Ja, dat klopt Pheace. Post is inmiddels al ver terug vandaar dat ik geen quote gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Ah, bedankt. Het lijkt me inderdaad niet meer dan logisch dat dat gedeelte regelmatig gereset word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Weet iemand wat de rewards zullen zijn? Cardpacks, gold of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zonet een behoorlijk spannend potje gespeeld...

Op een gegeven moment had mijn druid weer 30 health / 4 armor en ik speelde Onyxia. Helaas had hij (pally) zijn troef Deathwing gespaard. Maar geen reden tot paniek, had ik hem weer bijna, krijg hij op het momént supreme brewmaster. Hupsa Deathwing terug. Probeer hem alsnog te pakken, krijg hem op 7 health... En klets. Klotekaarten. Tik-Tik en weg is sky :)

Moet ik wel ff zeggen, 1 potje van dik 25 minuten, haha.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/77a1vu0.png

LOL, eerste draw.

[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 05-11-2013 20:14 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb nog een key over:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 06-11-2013 11:25 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2023
Chester schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:21:
Ik heb nog een key over:
Members only:
bedankt voor de key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28
SkyStreaker schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:00:
Zonet een behoorlijk spannend potje gespeeld...

LOL, eerste draw.
welke heb je genomen? ik heb ook eens tussen ysera en geddon mogen kiezen ik ben toen voor geddon gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Wognummer schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:18:
welke heb je genomen? ik heb ook eens tussen ysera en geddon mogen kiezen ik ben toen voor geddon gegaan
Hangt ook wel van je Hero af. Aangezien een Priest elke turn kan healen is Geddon daar iets meer geschikt dan veel andere Heroes, denk ik. Maar ik heb nog nooit één van deze Legendaries kunnen/mogen kiezen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28
goed punt idd ik speelde een priest toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:33
Geddon is een overpriced 2 dmg AoE, want de volgende beurt istie toch dood. En zo niet dan ben je zelf de sjaak (je kunt niks spelen) of je gaat hem suiciden. Heb er nooit het nut van ingezien.

Ysera is een van de beste Legendary's in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Inderdaad. Ysera is insta-win (als de tegenstander geen counter heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels_0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Eindelijk de eerste 9-0 in arena :)

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/JvKbwss.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/r90dbys.jpg

~**~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Gisteren geprobeerd met Warrior te spelen, maar ik heb er toch echt veel moeite mee om een leuk deckje neer te zetten en een paar keer te winnen, stuk moeilijker dan met Priest of Mage waar dat wel makkelijk mee lukt.
Ik ben nog vrij nieuw met dit spel en weet eigenlijk niet zo goed waar het nou fout gaat.
Iemand tips om wat succesvoller te zijn als warrior? eventueel met een linkje naar een mooi starters deckje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Grats, en dat met een Rogue. :P
Maar je hebt ook wel een erg lekker deck daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Weet iemand of het mogelijk is om in de EU beta met dollars de arena access te betalen? $2 is namelijk goedkoper dan €2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 21:59

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee.
Gelukkig kost het hier daarom maar €1.79.

Tip: het kan ook met goud gekocht worden, goud verdien je gratis!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

PromWarMachine schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:23:
Nee.
Gelukkig kost het hier daarom maar €1.79.

Tip: het kan ook met goud gekocht worden, goud verdien je gratis!
Ah, ik las op hun website €2, maar heb ik de game nooit gekeken. Goud verdienen gaat niet snel genoeg ;) Gewoon hopen dat ik 7 wins haal, dan kost het ook niet zo veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou een keertje fijn zijn als ik een keertje een betakey ging winnen van Tweakers, aangezien dat ik nog nooit had gewonnen. Komt er nog een batch met betakeys? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Volgende week begint waarschijnlijk de open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Bosmonster schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:57:
Pure speculatie natuurlijk, want dit is nog nergens officieel aangekondigd voor zover ik weet ;)
Tijdens BlizzCon dit weekend zal er hopelijk een officieel bericht komen over open beta.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:03
Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/hearthstone.gamepedia.com/d/d1/Nat_Pagle.png

50% kans??

in totaal 9 turns meet gepseeld, 1x pas een card gehad..... dat is geen 50% dus.
Deze kaart hoef ik dus niet, heb hem in arena maar ik zal hem nooit meer pakken.

edit 10 turns: oftewel 10% kans
edit 11 turns: minder dan 10% kans

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2013 13:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Kol Nedra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:09:
[afbeelding]

50% kans??

in totaal 9 turns meet gepseeld, 1x pas een card gehad..... dat is geen 50% dus.
Deze kaart hoef ik dus niet, heb hem in arena maar ik zal hem nooit meer pakken.
Het is door Blizzard bevestigd dat deze kaart bugged is. Ik geloof dat de kans 25% is. Ik zal even kijken of ik de post kan vinden.

Edit 2: Blue post bevestigt dat Nat Pagle niet werkt zoals hoort hier

[ Voor 24% gewijzigd door Lau1187 op 06-11-2013 13:18 ]

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 22:59
[afbeelding]

50% kans??

50% kans betekent niet dat je na 9 turns minstens 4 kaarten hebt.
De kans op 1 kaart na 9 turns is 1:57 :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Lau1187 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:10:
Het is door Blizzard bevestigd dat deze kaart bugged is. Ik geloof dat de kans 25% is. Ik zal even kijken of ik de post kan vinden.
OkkE in "\[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)" :)
[afbeelding]

50% kans??

De kaart is nu broken, 25% is het nu. Maar nog steeds blijft het RNG; er bestaat een kans dat je ook met een correct werkende Nat maar 1x een kaart krijgt in 10 turns.

[ Voor 48% gewijzigd door OkkE op 06-11-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Ha top daar had ik het dus gezien. Samenvatting van Blue posts in de link in de edit in m'n vorige post :)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
[afbeelding]

50% kans??

Dat is niet hoe het werkt :)
Elke beurt wordt er een dobbelsteen gegooid.
Hier heb je 50% kans op dat je een kaart krijgt.

Dit elke beurt opnieuw. Dit betekend dat je 30 beurten zonder kaart gekregen te hebben door kan gaan, gezien het 30x dezelfde dobbelsteengooi is.
Of als je geluk hebt, 30x wel een kaart.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:57:
En hoe weet je dat precies? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:17:
[...]

En hoe weet je dat precies? Bron?
Er is geen bron omdat het speculatie is. Heel veel mensen denken gewoon dat de open-beta over twee dagen op BlizzCon aangekondigd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wat vinden jullie van de zogenaamde hunter 'one turn kill'-strategie?

YouTube: Hunter Combo Control 'OTK' (Hearthstone Gameplay)

Persoonlijk vind ik het nogal cheap. Er is bijna geen enkele manier om je ertegen te verdedigen, behalve door jezelf te healen als priest.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Heb al een tijdje een 2de key bewaard voor wellicht een vriend van me, maar die gaat geen HS spelen. Dus voor de leden die langer dan half jaar lid zijn kunnen me daarover dmen. Klein betoog waarom je em wilt hebben en hij is van jou ;)
MicScott schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:11:

Persoonlijk vind ik het nogal cheap. Er is bijna geen enkele manier om je ertegen te verdedigen, behalve door jezelf te healen als priest.
Ze moeten iets fixen aan uth, je kunt er hoogst waarschijnlijk niks aan doen. Het is jij killed em voor turn 7 of hij jou, wat best knullig is naar mijn mening. Dat er veel word gewhined over priest kan ik wel begrijpen, maar uth heeft naar mijn mening toch meer prioriteit om gefixed te worden.

[ Voor 61% gewijzigd door An1mA op 06-11-2013 18:16 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Members only: Ik geef ook nog een HS-code weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

Ik heb een soortgelijk deck gemaakt en het is een makkelijke build.
Mijn stats met die build is nu 7-2

ik gebruik echter 4 stealth beasts erbij, 2x5 en 2x3 mana kosten ze, die plant ik alvast op het bord neer en ik gebruik ze niet. je gaat gewoon door met autoshotten en wachten tot je 8+ mana hebt en dan start jeje 1 shot combo :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Bij mij was een game vast gelopen en nu vind hij geen games, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Laatst online: 11:23
Leuk zeg.. Ben nu al (edit) 7 minuten aan het wachten tot die laatste beurt van hem voorbij is...
Zoals je kan zien is het nog een beurt voor mij voordat ik hem neer heb.. maar hij blijft maar in een soort van "loop"?

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v635/Dahal/laatstebeurt_zps25bca914.jpg
An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:13:
Bij mij was een game vast gelopen en nu vind hij geen games, meer mensen last van?
Game is niet vastgelopen, maar wel vast tegen me huidige tegenstander (zie mijn screenshot van hiervoor)

[ Voor 86% gewijzigd door Dahal op 06-11-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Dahal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:13:
Leuk zeg.. Ben nu al (edit) 7 minuten aan het wachten tot die laatste beurt van hem voorbij is...
Zoals je kan zien is het nog een beurt voor mij voordat ik hem neer heb.. maar hij blijft maar in een soort van "loop"?

[afbeelding]

[...]

Game is niet vastgelopen, maar wel vast tegen me huidige tegenstander (zie mijn screenshot van hiervoor)
Ik had dit dus ook, ik heb hs maar via taakbalk geclosed. Zal wel overbelaste servers zijn .... Ach ja beta he? Vorig week ook al, tijdens de spitsuren dat er problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:13:
Hmmm.. Ik kan ook niks vinden, wellicht is er iets met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Laatst online: 11:23
An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:22:
[...]

Ik had dit dus ook, ik heb hs maar via taakbalk geclosed. Zal wel overbelaste servers zijn .... Ach ja beta he? Vorig week ook al, tijdens de spitsuren dat er problemen zijn.
Keek net weer in HS, had hem niet afgesloten en zag dat ik had gewonnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dit was vanmiddag al wat vreemd. Mistymo kon niet mij uitdagen, ik hem wel. Van zijn kant resulteerde in errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 21:39

Mauz1978

Console War Veteran

If it's in the game, it's in the game. Ik vind dit niet cheap. Ik vind juist de tegenspeler stom handelen door amper minions te spelen, waardoor je Force zou dwingen toch wat kaarten en/of minions te moeten gebruiken... (heb alleen het eerste potje van het filmpje gezien btw).... Hetzelfde geldt voor als je een shaman lekker zijn minions laat uitgroeien en hij ineens de kaart met +3 attack voor all speelt... zijn ook vaak instant wins....

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 06-11-2013 19:44 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu een turn 7 win gedaan (8mana ik had coin)
meestal wacht ik op turn 8 of 9 maar ik had genoeg dmg, ik had namelijk 2 stealthers op het bord staan :)
totale dmg output 39

niet mijn beste, mijn record was 47 ^^

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oe1hdFK.jpg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mauz1978 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:43:
[...]

If it's in the game, it's in the game. Ik vind dit niet cheap. Ik vind juist de tegenspeler stom handelen door amper minions te spelen, waardoor je Force zou dwingen toch wat kaarten en/of minions te moeten gebruiken... (heb alleen het eerste potje van het filmpje gezien btw).... Hetzelfde geldt voor als je een shaman lekker zijn minions laat uitgroeien en hij ineens de kaart met +3 attack voor all speelt... zijn ook vaak instant wins....
Probleem is dat hunter multishot en hunters mark en nog een paar van dat soort kaarten heeft, waardoor je je units gelijk kwijt bent. En aangezien hij geen units neerzet heeft hij alle mana over voor dat soort kaarten, mocht het nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mauz1978 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:43:
[...]

Ik haat de speler ook niet, ik haat dat het kan ;) Als tegenspeler kun je er vrij weinig tegen doen. Alle minions komen in een beurt op het bord, dus je kunt ze niet uitschakelen. Als je zelf tauntminions of andere minions speelt, maakt een hunter daar gemakkelijk korte metten mee. Ik weet niet wat het precieze damagepotentieel van een hunter is, maar ik geloof niet dat er een andere class is die zo veel damage in een beurt kan doen zonder er de vorige beurten al minions voor te hoeven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Kol Nedra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:45:
nu een turn 7 win gedaan (8mana ik had coin)
meestal wacht ik op turn 8 of 9 maar ik had genoeg dmg, ik had namelijk 2 stealthers op het bord staan :)
totale dmg output 39

niet mijn beste, mijn record was 47 ^^

[afbeelding]
Hoezo een hyna? Wellicht kun je je deck sharen? Ben benieuwd hoeveel die van mijn hunter deck scheelt.

*EDIT*
Speelde even snel een potje als OTK hunter en ik verloor de game, omdat ik niet snel genoeg mijn kaarten kon spelen. Telkens als ik een beast neerlegde kreeg ik een kaart via buzzard, maar ja dat neemt ook tijd in beslag. Zeker als je er even 4 van neerlegt.

[ Voor 21% gewijzigd door An1mA op 06-11-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:55:
[...]

Hoezo een hyna? Wellicht kun je je deck sharen? Ben benieuwd hoeveel die van mijn hunter deck scheelt.

*EDIT*
Speelde even snel een potje als OTK hunter en ik verloor de game, omdat ik niet snel genoeg mijn kaarten kon spelen. Telkens als ik een beast neerlegde kreeg ik een kaart via buzzard, maar ja dat neemt ook tijd in beslag. Zeker als je er even 4 van neerlegt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JBSirTy.jpg

Zwakte van dit deck is wel een rush deck of een taunt deck.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Kol Nedra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:31:
[...]

[afbeelding]

Zwakte van dit deck is wel een rush deck of een taunt deck.
De rushejes kun je counteren met traps/spells. Ik zal dus sowieso 2 explosive traps in je deck stoppen. Daarnaast is je draw vermogen in je deck relatief zwak. Kun je zeggen, ja ik heb buzzards in mn deck. Die gebruik ik tenminste meer als back up en een turn voor de OTK of tijdens OTK.

Bloodfen Raptor, die zal ik vervangen door 2 dire wolf alpha meer synergie met je deck, erg lekker om ze tussen 2 dragon hawks neer te leggen.

Hyena, de kaart zelf in een hunter deck is niet slecht, alleen past ie niet zo goed bij een OTK hunter deck. Je wilt namelijk je meeste beesten pas neer leggen bij de OTK en ze moeten dood gaan om de hyena sterker te maken. Kun je denk vervangen door meer kaart draw minions.

Wellicht kun je ook 1 kill command vervangen voor multi shot en wellicht zelfs explosive shot voor iets meer aoe.

Btw ik probeer je deck niet af te kraken oid, zijn gewoon tips ^^
Dit is mijn deck -> http://www.hearthpwn.com/...2;500:2;553:1;629:2;630:2;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Jezus. Net tegen een Warlock gespeeld in Arena. Ik stond er goed voor.
Doet ie opeens in 1 buurt 4 x Power Overwhelming op 1 minion van hem waardoor hij opeens een 20/20 heeft. GG. 8)7

Power Overwhelming:
Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/images/hearthstone/cards/enus/original/EX1_316.png?3893

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Stravincy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:48:
Jezus. Net tegen een Warlock gespeeld in Arena. Ik stond er goed voor.
Doet ie opeens in 1 buurt 4 x Power Overwhelming op 1 minion van hem waardoor hij opeens een 20/20 heeft. GG. 8)7

Power Overwhelming:
[afbeelding]
Ai dat is zuur verliezen van een wombo combo. Maar dus zoiets als hieronder 8)7
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nO7g7N8F5Po]

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 06-11-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
En van die kaart kan je wel 4 in je deck hebben? Ik dacht dat het maximum 2 was van ieder type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
cisco202 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:58:
En van die kaart kan je wel 4 in je deck hebben? Ik dacht dat het maximum 2 was van ieder type.
In Arena is het ongelimiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:53:
[...]

Ai dat is zuur verliezen van een wombo combo. Maar dus zoiets als hieronder 8)7
[video]
Heel zuur ja. En daar leek het heel erg op ja. :P
cisco202 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:58:
Dit was in Arena, en in Arena is er geen kaart limiet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Start nu met een Mage in de Arena. Welgeteld 4 Flamestrikes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
match making ligt er weer uit voor play mode.. geen gold meer, dus niks meer te doen..

Snap dat het een beta is, maar geloof niet dat ik een avond normaal heb kunnen spelen de afgelopen 2 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Bosmonster schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:20:
match making ligt er weer uit voor play mode.. geen gold meer, dus niks meer te doen..

Snap dat het een beta is, maar geloof niet dat ik een avond normaal heb kunnen spelen de afgelopen 2 weken..
Zonde, ik zo goed als alle avonden. Heb geluk dus blijkbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online

Ik heb anders afgelopen week totaal geen problemen gehad.
Misschien heb ik geluk gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse

Werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een gelukje in de arena. Ik speel druid tegen een priest, ik heb hem naar 1 hp gerusht, ik sta op 29 hp. Binnen 3 beurten zijn de rollen omgedraaid: AoE wipet al m'n critters, hij healt zichzelf naar 5 hp, speelt een Gruul, een mercenary en brengt me naar 6 hp. In z'n laatste beurt speelt ie met z'n laatste mana een warlord om de volgende beurt een overkill te doen i.p.v. dat hij zichzelf van 5 naar 7 uit de gevarenzone healt (ik zat te wachten op een starfire). In mijn beurt pak ik een swipe... 4 damage op z'n hero en nog 1 met m'n heropower. Die zal gevloekt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Wohoooo! Eindelijk 9-2 in arena.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/840IKsx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Grats! Altijd een leuk moment!
Welk Deck had je?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Speelde net in unranked tegen een Warlock. Hij staat best wel achter, rond de 15hp terwijl ik nog op 30 sta. Ik heb board control dus hij moet wat doen, hij speelt een kaart met als bijwerking 'discard a random card from your hand'. Jammer voor hem dat hij Jaraxxus kwijtraakte... :P

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Oh ja, sorry! Had een priest (doh). Eigenlijk super defensive, ben ook echt lang bezig geweest in Arena!
Meerendeels taunt minions met hoge hp, een paar standaard priest kaarten zoals +2hp/double hp enzo, Maar wat ook veel hielp was 3x! MC :D vooral door de defensive game play en het hoge aantal MC's kon ik ze na genoeg altijd wel gebruiken om rond turn 8/9 de hele game eventueel om te gooien.

Verder had de deck geen legendaries en geen epic's. Wel een grote hoeveelheid rares :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Lau1187 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:14:
Speelde net in unranked tegen een Warlock. Hij staat best wel achter, rond de 15hp terwijl ik nog op 30 sta. Ik heb board control dus hij moet wat doen, hij speelt een kaart met als bijwerking 'discard a random card from your hand'. Jammer voor hem dat hij Jaraxxus kwijtraakte... :P
Wut, kan je tegenstander in dat geval zien welke kaart er uit je hand gehaald wordt? Is me nog nooit opgevallen :o Dacht dat die gewoon verdween voor je tegenstander.

Is er trouwens al iets bekend over de kaart die je krijgt door de BlizzCon Virtual Tickets Goodiebag? De wow pet is ondertussen al in-game gebracht, vandaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

http://www.hearthpwn.com/...e-another-wipe-nov-6-2013

Zo te zien geen wipe (tot nu toe)
Verder wat gepraat over een volledige uitleg over hoe ranked nou precies werkt!
Helaas nog geen nieuws over de speciale kaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb gewoon 2 Legendary's in Arena :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YmSni1M.jpg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Hehe had ik ook een keer, en ondanks dat kansloos 1-3 ten onder.... maar succes! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 07-11-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 16:50

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo weer even wat laten horen,

Zie ik nou goed hierboven dat hij een Molten Giant heeft die 20 kost :o Hoe werkt dat dan?:P

Als 2e, nog even een bedankje aan Okke voor de key! _/-\o_ Heb ondertussen alle classes unlocked en ben tegen beter weten in (nog te weinig kennis van de kaarten) mijn eerste arena gestart als priest en het staat nu 3 win 2 loss volgens mij.

Ik ben zelf gewend magic te spelen dus het is even wennen maar wel erg leuk. Van het weekend alle classses uitlevellen zodat ik mijn eigen deck kan gaan bouwen.

Wordt Vervolgd.

@Hieronder, thanks voor de link

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan1981 op 07-11-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Ryan1981 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:19:

Zie ik nou goed hierboven dat hij een Molten Giant heeft die 20 kost :o Hoe werkt dat dan?:P
Er zijn een aantal kaarten die duurder zijn dan 10 mana, maar de prijs is dan afhankelijk van hoeveel kaarten je bijv. in je hand hebt of hoeveel minions er al op het veld liggen. Zie hier voor de drie giants :)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Die molten giant werk als volgt: als ik 30 hp heb kost heb 20 mana, heb ik 20hp over dan kost ie 10 mana. maar heb ik bv 10hp of minder over kun je hem gratis spelen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-08 19:49
Leuk om te horen hoe iedereen aan het pielen is met z'n kaarten!! Weet iemand toevallig of er nog keys over zijn, en hoe het zit met de open beta? Ik blijf lekker meelezen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shavealot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-07-2020
volgens mij stond er ergens dat HS naar 2014 ging, wat open beta etc in gaat houden geen idee, gok dat Blizzcon daar wel wat over gaat melden .....

key's zullen denk ik populair blijven nu doordat HS op 2014 lijst staat (los van open beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Shavealot schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:41:
volgens mij stond er ergens dat HS naar 2014 ging, wat open beta etc in gaat houden geen idee, gok dat Blizzcon daar wel wat over gaat melden .....

key's zullen denk ik populair blijven nu doordat HS op 2014 lijst staat (los van open beta)
Dat de release naar 2014 verplaatst wordt las ik net hier. Niet zo heel gek natuurlijk aangezien 2013 nog maar 8 weken duurt ;)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shavealot
Lau1187 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:44:
[...]

Niet zo heel gek natuurlijk aangezien 2013 nog maar 8 weken duurt ;)
8 weken vol Hearthstone.....als je key hebt .... van tweakers ;) valt sowieso tegen hoeveel blizzard zelf rond mailt als ik bij vrienden/kennissen vraag. Daarbij ook wel laatste tijd wat dips gezien in performance van het spel, lag/timeouts/lange matchmaking.

Sowieso leuk voor om de zoveel dagen even wat potjes in arena te doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jaja Blizzcon is er bijna :> nog 1 dag!
ik kijk vooral ui naar Heroes of the Storm, ik ben grote fan van LoL en DOTA, en dan een MOBA game in Blizzard universum (Warcraft+Starcraft+Diablo) dat moet gewoon te nice zijn!!
Ik stel mij al voor dat je champions kan spelen zoals Jim Raynor of Thrall, Sylvanas, Cairne Bloodhoof <3
of als Demon hunter, of misschien wel een Murloc champion (SWEET:>)
Als ze dat goed uitpakken komt deze moba game echt wel op nr 2, die zal DOTA2 wel verslaan, ik verwacht niet dat ze LoL van de troon kunnen stoten.....

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 07-11-2013 13:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
quote: Blizzard
1. Crux
2. R0NNYN
3. Twi
4. Felyndra
5. gnumme
6. RandomH
7. Asha
8. Ekop
9. Yomi
10. pwpwlasergun
11. TrippyWormS
12. peffko
13. Pain5991
14. Inkalm
15. noway
16. Foffo
17. Wuaschtsemme
18. Salas
19. straubbazsi
20. Callide
21. Leloluch
22. Berono
23. Dorim
24. Minty
25. Bayka
26. LucaRolli
27. Phraide
28. Masko
29. CaTastrophe
30. Ferretmonger
31. Schorenda
32. Chrylo
33. KOOMIJOH
34. dkroger
35. Kara
36. Lurtzer
37. Iavra
38. Kheops
39. Aikune
40. Athoq
41. OraK
42. Medivh
43. RunningPie
44. daigatsu
45. Kegon
46. MythiC
47. BRAINYYYY
48. Tiber
49. Mushroozard
50. Jeudon
Zitten er nog tweakers tussen? Dit is de EU top 50.

[ Voor 66% gewijzigd door Darkangle op 07-11-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Darkangle schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:16:
[...]

Zitten er nog tweakers tussen? Dit is de EU top 50.
De top 50 van?
Arena wins? Ranked wins? Play wins? Meeste kaarten?
Beetje meer uitleg graag of een bron zou fijn zijn :)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shavealot
3 master ranked players zijn het :) (dus geen arena, via play mode, dan ranked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Pfff, zit arena te doen sta 7-2 ben bezig met m'n 8ste win, crashed HS :( Eerste keer dat HS crashed en ook nog op zo'n kl*te moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Net een 5-3 Arena run gedaan met een druid (was elke pot knijpen :/) maar heb mn eerste legendary kaart!:

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20131010182344/hearthstone/images/thumb/6/6b/Malygos2.png/250px-Malygos2.png

:D

*edit* En zojuist in playmode 1 star diamond gehaald :).....

[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 07-11-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ryan1981 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:19:
Zo weer even wat laten horen,

Geloof dat het al vertelt is, maar:

Molten Giant (20 mana): Costs (1) less for each damage your hero has taken.
Mountain Giant (12 mana): Costs (1) less for each other card in your hand.
Sea Giant (10 mana): Costs (1) less for each other minion on the battlefield.
.
Als 2e, nog even een bedankje aan Okke voor de key! _/-\o_ Heb ondertussen alle classes unlocked en ben tegen beter weten in (nog te weinig kennis van de kaarten) mijn eerste arena gestart als priest en het staat nu 3 win 2 loss volgens mij.
You're welcome. :) Eerste Arena run 3-2 op moment vind ik helemaal niet zo'n slechte score. Netjes gedaan. Volgens mij was mijn aller eerste run 3-1... :)
.
Ik ben zelf gewend magic te spelen dus het is even wennen maar wel erg leuk. Van het weekend alle classses uitlevellen zodat ik mijn eigen deck kan gaan bouwen.
En dan begint het pas; op zoek naar alle Common, Rare, Epic en Legendary kaarten die je wil. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-08 00:55
Kol Nedra schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:58:
jaja Blizzcon is er bijna :> nog 1 dag!
ik kijk vooral ui naar Heroes of the Storm, ik ben grote fan van LoL en DOTA, en dan een MOBA game in Blizzard universum (Warcraft+Starcraft+Diablo) dat moet gewoon te nice zijn!!
Ik stel mij al voor dat je champions kan spelen zoals Jim Raynor of Thrall, Sylvanas, Cairne Bloodhoof <3
of als Demon hunter, of misschien wel een Murloc champion (SWEET:>)
Als ze dat goed uitpakken komt deze moba game echt wel op nr 2, die zal DOTA2 wel verslaan, ik verwacht niet dat ze LoL van de troon kunnen stoten.....
Een beetje offtopic, maar ik vond het mooi artwork van Heroes of the Storm. Ach het is ook een Blizzard game, speelt zich onder andere af in het Warcraft universum en wordt ook free to play :P

Afbeeldingslocatie: http://pu.cdn.hub.nl/media/games/heroes_of_the_storm/heroes_of_the_storm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Nostordici schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:14:
Een beetje offtopic, maar ik vond het mooi artwork van Heroes of the Storm. Ach het is ook een Blizzard game, speelt zich onder andere af in het Warcraft universum en wordt ook free to play :P

[afbeelding]
Misschien wat werk voor Zeror *hint hint* om daar ook eens een topic voor klaar te maken, kan gelijk wat in komen te staan met Blizzcon van het weekend en dus hopelijk ook meteen wat nieuwe info over zowel HotS als Hearthstone :+

Ontopic: Net arena begonnen met de mage en eerste potje verloren van een Druid die nog maar 1 health over had :O Had al geiceblocked en op z'n laatste beurt kon ie nog een taunt neerleggen met 10 hp, dus zelfs Baron Geddon kon me de overwinning niet meer verzekeren. Merk wel op dat ik nog moet werken aan het opstellen van decks, zat op het laatste gewoon zonder minions :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ik snap niet dat mensen blijven wenen dat dit pay2win is. Er is geen enkele kaart die je niet kan krijgen door gewoon te spelen (behalve die ene die je krijgt om geld te spenderen in beta). Dit is eerder een pay2getthecardsyouwantfaster en meer echt niet.

En als ik het zo bekijk dan nog is het niet gegarandeerd dat je de kaarten krijgt die je wil, tenzij je gaat beginnen met het te converteren naar dust e.d..

[ Voor 23% gewijzigd door mathiasv91 op 07-11-2013 17:47 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3t4ll1c4
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08-2023
baal er echt van dat ik dit nog niet kan spelen, was naar stream van day9 aan het kijken waar hij aan het oefenen was voor blizzcon toernooi lijkt me echt supervet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ik kon mijn vriendin onlangs blij maken met een beta-key. Ze is eigenlijk echt een non-gamer, maar toen ze HS bij mij zag, was ze wel meteen geïnteresseerd.

Speelt ze in haar aller eerste Arena gewoon 5-3. Ben trots op haar haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
An1mA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:13:
Heb al een tijdje een 2de key bewaard voor wellicht een vriend van me, maar die gaat geen HS spelen. Dus voor de leden die langer dan half jaar lid zijn kunnen me daarover dmen. Klein betoog waarom je em wilt hebben en hij is van jou ;)
Quote even mezelf, aangezien ik de key nog steeds heb.

Pagina: 1 ... 46 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]