215 goud
50 dust
en uit de booster kwam een golden Shadowflame
Ja op nummer 1.Darkangle schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:16:
[...]
Zitten er nog tweakers tussen? Dit is de EU top 50.

Zo te zien niet meer beschikbaar! Hopelijk komt de open beta gauw! Kan niet wachten om met de shaman wat kaartjes te leggenMicScott schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:10:
[...]
En volgens mij is deze key ook nog beschikbaar. (Of ik heb een reactie gemist.)
Gasloos sinds: 21-11-2019 Daikin Altherma 3 LT 4KW 180L+ MHI SRK25ZSX-W
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik denk dat we moeten wachten op een update, met een beetje geluk maken ze de card morgen bekent. Verder had ik in Diablo 3 al een tijdje de Blizzcon rewardZeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 01:02:
Iemand al de Blizzcon card kunnen binnenslepen? Ik heb geen idee hoe je die bemachtigd. Had de pet van WoW al wel binnen.
Ik lees op de B.net forums allemaal reacties (van users) dat de kaart pas vrijgegeven wordt tijdens BlizzCon, heb alleen nog geen blue post gezien. Maar zo ver ik heb kunnen vinden heeft nog niemand de kaart en wel alle andere rewards. Afwachten dus... ik ben iig erg benieuwd naar de kaart.Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 01:02:
Iemand al de Blizzcon card kunnen binnenslepen? Ik heb geen idee hoe je die bemachtigd. Had de pet van WoW al wel binnen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Iemand nog algemene tips over hoe succesvol te zijn in de arena?
• De waarde van kaarten enigszins inschatten met dit hulpmiddel
• Niet altijd de beste kaart van de keuzes kiezen, maar ook letten op de synergy tussen de units (het heeft bv weinig zin enrage te nemen als je zelf geen schade kunt doen om hem te laten enragen)
• Let ook op hoeveel mana iedere kaart kost, dit is een aardige verdeling:
0-1 mana: 1-3 kaarten
2 mana: 7-10 kaarten
3 mana: 7-10 kaarten
4 mana: 5-7 kaarten
5 mana: 3-5 kaarten
6+ mana: 2-3 kaarten
Voor dit alles geldt: zeker geen wet van Meden en Perzen, maar het zou een handvat moeten kunnen bieden.
[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 08-11-2013 09:30 ]
Op expert al de eerste 2 gekilled (mage en hunter denk ik).
[ Voor 6% gewijzigd door mathiasv91 op 08-11-2013 09:52 ]
nothing stops this train
Gister vond ik mezelf verveeld unranked play-games starten met een rush-deck om quests te halen. Als ik na een paar beurten niet al duidelijk aan de winnende hand was, was het concede -> new game.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 08-11-2013 10:07 ]
Sorry dat ik het zeg maar: doe dat dan ook en kom niet elk keer hier ranten. Prima dat jij het spel niet leuk vindt, maar in mijn ogen voegen dit soort rants niks toe. Stoppen of een interessante discussie voeren.Kol Nedra schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:04:
ok stom spel, ik probeer nu echt te stoppen! teveel random, teveel luckbased, er is geen balance.....echt ik kap ermee!!!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
2e ronde, Hij kan niks dus healt hij mij. Ik zeg "Thank you" en ik denk dt hij een grapje maakt.
3e ronde. Hij gooit zijn double minions health op mijn Northshire Cleric. Hij zegt "Oops"en quit...
[ Voor 3% gewijzigd door Loev op 08-11-2013 10:10 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik had laatst een mage die mij had kunnen killen, maar per ongeluk z'n pyroblast op zichzelf afvuurde ipv mijLoev schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:08:
Gisteren weer 3 potjes gewonnen, heerlijkVooral eerste pot tegen een andere priest.
2e ronde, Hij kan niks dus healt hij mij. Ik zeg "Thank you" en ik denk dt hij een grapje maakt.
3e ronde. Hij gooit zijn double minions health op mijn minion. Hij zegt "Oops"en quit...
Speelde denk ik met een trackpad ofzo, want zo heb ik zelf ook wel eens problemen gehad. Draggen op die dingen blijft niet ideaal en is toch wel een belangrijke interactie in de game.
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 08-11-2013 10:10 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Das precies waar ik nu ook een beetje mee zit. Eindeloos Arena farmen voor een a twee dekjes op een avond. Sorry, maar dan koop ik er wel 40 voor 40 euroYpho schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:30:
Bezig met vierde arena run. Ik hoop dat er in de toekomst toch wat meer bijkomt aan toernooi-achtige constructies (zoals MTGO). Veel tijd/geld spenderen aan kaarten en dan alleen via de "Play"-mode met je eigen kaarten kunnen spelen vind ik nogal summier. Het zou leuk zijn als ze net als Magic: The Gathering bijvoorbeeld toernooien zouden toevoegen waar je X-gold of Y-euro betaalt om mee te doen, en dat je dan ook boosters wint. Of een draft (Arena) waarbij je de kaarten mag houden.
Maar ja.. waar koop je ze dan weer voor? Play-mode.. nee dank je.
Al met al zit ik een beetje in een gameplay impasse...
Het is een kaartspel dus ik mag hopen dat het een gelukspel is. Verder is het spel nog in beta, dus dat er geen balance is is te verwachten. Ik heb ook het idee dat ik met een Priest/Mage makkelijker win dat een Shaman bijvoorbeeld maar dat kan nog veranderen. Ik zag laatst een bericht van een blizzard rep dat ze Mind Control bijvoorbeeld onderzoeken nu.Kol Nedra schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:04:
ok stom spel, ik probeer nu echt te stoppen! teveel random, teveel luckbased, er is geen balance.....echt ik kap ermee!!!
Goede kaartspelen (Magic, Poker, etc) zijn geen geluksspellen.SeamusXanthus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:41:
[...]
Het is een kaartspel dus ik mag hopen dat het een gelukspel is.
Hoewel ik mijzelf nog wel vermaak met deze game, zowel in Play Mode als Arena, kan ik me heel goed voorstellen dat een hoop mensen het ondertussen een beetje saai beginnen te vinden. Maar laten we niet vergeten dat het op dit moment natuurlijk nog Closed Beta is. Ik heb er alle vertrouwen in dat Blizzard deze game nog verder gaat ontwikkelen, nieuwe Play Modes toevoegen of bestaande aanpassen, toernooien opzetten, etc.Bosmonster schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:36:
[...]
Al met al zit ik een beetje in een gameplay impasse...
Er is nog een hoop te doen; bugs pletten, meer features toevoegen, een betere statistics pagina en natuurlijk een aantal heroes en kaarten balancen.
Maar dan nog, je moet af en toe gewoon geluk hebben met dit spel.
En zeker met ArenaStravincy schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:16:
Maar dan nog, je moet af en toe gewoon geluk hebben met dit spel.
Ik ben ook al zo goed als gestoptKol Nedra schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:04:
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Nu heb ik denk ik al 20 jaar geen Magic gedaan dus misschien is het nu een heel ander spel maar maar dat was gewoon een gelukspel. Je probeert alleen met je uitgebalanceerde deck en skills zo veel mogelijk de factor geluk te beperken.Bosmonster schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:48:
[...]
Goede kaartspelen (Magic, Poker, etc) zijn geen geluksspellen.
Poker net zo. Hoe beter je bent hoe minder geluk je nodig hebt maar het blijft voor een gedeelte random.
Inderdaad. Wel merk ik dat Arena me in het weekend makkelijker af gaat. Misschien stom toeval?Mistymo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:18:
[...]
En zeker met ArenaKom nog steeds niet verder dan 2/3 wins max.
reken eens uit hoeveel tijd het kost om statistisch alle kaarten vrij te spelenmathiasv91 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:34:
Ik snap niet dat mensen blijven wenen dat dit pay2win is. Er is geen enkele kaart die je niet kan krijgen door gewoon te spelen (behalve die ene die je krijgt om geld te spenderen in beta). Dit is eerder een pay2getthecardsyouwantfaster en meer echt niet.
En als ik het zo bekijk dan nog is het niet gegarandeerd dat je de kaarten krijgt die je wil, tenzij je gaat beginnen met het te converteren naar dust e.d..
Gelukkig heb je ze niet allemaal nodig om succesvol te zijn, en in tegenstelling tot bijv. MtG zijn de goede kaarten hier niet direct duurder.Darkangle schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:30:
[...]
reken eens uit hoeveel tijd het kost om statistisch alle kaarten vrij te spelen.
PvP games zijn altijd makkelijker in het weekend. Dan spelen de mensen die minder tijd besteden aan gamen en dus minder tijd hebben om goed te worden. Niet iedereen heeft de tijd om door de weeks tijd te besteden om te oefenen.Stravincy schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:26:
[...]
Inderdaad. Wel merk ik dat Arena me in het weekend makkelijker af gaat. Misschien stom toeval?
[ Voor 39% gewijzigd door Sahje op 08-11-2013 11:37 ]

Geintje natuurlijk
Ik snap heel goed dat het spel in Beta is, want de balance, is er gewoon echt niet. Tevens moet er echt een systeem komen waarbij hardcore spelers gescheiden worden van casuals. Wellicht als een optie die ik kan aantikken als ik potentieel wel in beurt 3/4 wil verliezen. Dat is geen gezeur, ik vindt dat gewoon realistisch, dat verschil.
Mijn opmerking qua balance, ja - dat moet gewoon beter. Ik speel alle MtG's op Steam en ook vaak tegen mensen online (gewoon casual en voor de lol) en daar is de balans absoluut goed uitgewerkt in mijn visie. Daar win ik zeker een heel groot aantal meer potjes dan hier op HS.
Wellicht zou Blizzard eens moeten praten met doorgewinterde MtG-ers.
[ Voor 78% gewijzigd door SkyStreaker op 08-11-2013 11:44 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Als doorgewinterde MtG'r wat is er mis met de balance dan?SkyStreaker schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:38:
Ik nok er ook mee, omdat ik steeds verlies van Mistymo
offtopic:
Geintje natuurlijk
Ik snap heel goed dat het spel in Beta is, want de balance, is er gewoon echt niet. Tevens moet er echt een systeem komen waarbij hardcore spelers gescheiden worden van casuals. Wellicht als een optie die ik kan aantikken als ik potentieel wel in beurt 3/4 wil verliezen. Dat is geen gezeur, ik vindt dat gewoon realistisch, dat verschil.
Mijn opmerking qua balance, ja - dat moet gewoon beter. Ik speel alle MtG's op Steam en ook vaak tegen mensen online (gewoon casual en voor de lol) en daar is de balans absoluut goed uitgewerkt in mijn visie. Daar win ik zeker een heel groot aantal meer potjes dan hier op HS.
Wellicht zou Blizzard eens moeten praten met doorgewinterde MtG-ers.
Ho eens even, ik ben niet doorgewinterdSahje schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:54:
[...]
Als doorgewinterde MtG'r wat is er mis met de balance dan?
Om die vraag de beantwoorden, ben ik verre van gekwalificeerd. Daarom vraag ik dat ook aan mensen die dit heel serieus spelen en ben benieuwd naar hun oordeel over de Beta, tot zo ver.
Ik wil wel een poging doen, waar ik de balance een beetje kwijt ben voor mijn idee. En dan kom ik toch echt op het zwarte schaap van dit moment. Mr. "Mind Control", in mijn bescheiden kennis is er geen andere klas die compleet de potentie heeft om je boardcontrol om zeep te helpen dan die klasse. Met uitzondering van epic/legendary classes. Die krijgt niet iedereen, die heeft niet iedereen. Mocht je toevallig een hebben, dan kan die gewoon potentieel tegen je gebruikt worden en dat maakt het lastig. Deze situaties heb ik nooit echt gezien in MtG (in mijn ervaringen!). Zelfs van een, noem maar even wat) 128/128 gebufde kaart werdt ik niet heel direct bang. Daar ZIJN oplossingen voor I know, maar... Krijg je die ook wel voldoende? Daar twijfel ik.
[ Voor 40% gewijzigd door SkyStreaker op 08-11-2013 12:07 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Deze post en je vorige post sluiten niet helemaal bij elkaar aan. Eerst roepen dat de balance HELEMAAL verkeerd zit en dan zeggen dat je niet gekwalificeerd bent, sorry maar dit klinkt een beetje als "Ik kan niet winnen dus er is iets mis met het spelletje...".SkyStreaker schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:58:
[...]
Ho eens even, ik ben niet doorgewinterdIk speel lekker casual
Dat ik ze allemaal heb, is gewoon dat ik het leuk vindt om gewoon eens op een verveeluurtje te spelen en keuze heb
![]()
Om die vraag de beantwoorden, ben ik verre van gekwalificeerd. Daarom vraag ik dat ook aan mensen die dit heel serieus spelen en ben benieuwd naar hun oordeel over de Beta, tot zo ver.
Er zijn op dit moment een aantal kaarten/classes iets sterker dan andere. Sommige classes zijn dan weer extreem goed gebalanceerd, Paladin bijvoorbeeld. Dat sommige classes in de huidige meta sterker zijn is ook niet per sé erg. Kan zomaar zijn dat de meta zich ontwikkeld naar een andere stijl waar andere classes weer sterker zijn. Op dit moment zijn end-game druid decks niet zo sterk wegens het feit dat het spel nu meer draait om turn 1-4 dan turn 5-8. Dit was een maand geleden wel anders.
De vraag is echter heb je het ook over de balance van constructed of arena. Constructed play heeft een heel andere balance, neem als voorbeeld Mind Control. Veel minder een issue in constructed dan in arena. Daarentegen zijn mages in constructed een stuk sterker weer dan in arena d.m.v. freezelock burndown combo's. Gelijk geld voor OTK hunters, een non-issue in arena, sterk in constructed.
Heb je gelijk in, ik ben daar niet zo heel goed in, in omschrijven. Geef ik toeSahje schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:04:
[...]
Deze post en je vorige post sluiten niet helemaal bij elkaar aan. Eerst roepen dat de balance HELEMAAL verkeerd zit en dan zeggen dat je niet gekwalificeerd bent, sorry maar dit klinkt een beetje als "Ik kan niet winnen dus er is iets mis met het spelletje...".
Er zijn op dit moment een aantal kaarten/classes iets sterker dan andere. Sommige classes zijn dan weer extreem goed gebalanceerd, Paladin bijvoorbeeld. Dat sommige classes in de huidige meta sterker zijn is ook niet per sé erg. Kan zomaar zijn dat de meta zich ontwikkeld naar een andere stijl waar andere classes weer sterker zijn. Op dit moment zijn end-game druid decks niet zo sterk wegens het feit dat het spel nu meer draait om turn 1-4 dan turn 5-8. Dit was een maand geleden wel anders.
De vraag is echter heb je het ook over de balance van constructed of arena. Constructed play heeft een heel andere balance, neem als voorbeeld Mind Control. Veel minder een issue in constructed dan in arena. Daarentegen zijn mages in constructed een stuk sterker weer dan in arena d.m.v. freezelock burndown combo's. Gelijk geld voor OTK hunters, een non-issue in arena, sterk in constructed.
Neemt niet weg, dat ik graag juist commentaar zou willen hebben van mensen die er verstand van hebben en vergelijking hebben.
Interessant, we hoorden je hier, hier, hier, hier, hier, hier en hier niet klagen?Kol Nedra schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:04:
Kwam dat misschien omdat je toen zelf 'randomness' had?
Wees dan specifiek in waar je commentaar op wilt hebben. Ik beschrijf je net 2 situaties. Al stel je: Mind Control is overpowered in arena. Dan zeg ik ja, heb je gelijk. Zeg je Mind Control is overpowered punt. Dan ben ik het niet met je eens, sterke kaart zeker en kan wat tweaking gebruiken maar OP mwoah.SkyStreaker schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:07:
[...]
Heb je gelijk in, ik ben daar niet zo heel goed in, in omschrijven. Geef ik toeMaar ik win wel degelijk potjes. 1 van de 4 zo ong.
Dus huilen, wil ik zeker niet. Het zal mijn gebrek in ervaring zijn.
Neemt niet weg, dat ik graag juist commentaar zou willen hebben van mensen die er verstand van hebben en vergelijking hebben.
Ik heb vrij veel pokémon TCG op "niveau" gespeeld vroeger en HS mist nu nog wat diepgang en er kunnen nog wat balansslagen worden gemaakt. Dit zijn echter vooral tweaks. De basis van het spel zit prima in elkaar en de meta ontwikkeld zich nog razendsnel, zie de verschillende decks die winnen iedere week bij Managrind tournaments e.d. Dit is voor Blizzard natuurlijk ook een reden om juist niet in te grijpen, kijk eerst maar eens wat spelers doen en als iets dan echt te sterk is dan ingrijpen. Een balancemodel wat ze al jaren gebruiken bij SC.
Ik dacht dat Mooyal het ook al niet zo serieus meer nam allemaal
Kol Nedra schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:54:
[...]
Ja dit is eigenlijk een kutspel, teveel getroll.
Ik speel dit spel al niet serieus meer, er is geen balance in de game helaas
[ Voor 29% gewijzigd door Sahje op 08-11-2013 12:15 ]
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Als je gaat praten over unbalanced kom dan ook met cijfers. De laatste keer toen ik statistieken had zal alles ongeveer in een 48-52% winrate (volgens mij zelfs nog beter dan dat).
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Je vergeet dat tegelijk met de rogue nerf priest ook een paar buffs heeft gehad.thewizard2006 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:22:
mind control was er toch ook al voordat de rogue nerf er kwam? Toen hoorde je er niemand over.
Als je gaat praten over unbalanced kom dan ook met cijfers. De laatste keer toen ik statistieken had zal alles ongeveer in een 48-52% winrate (volgens mij zelfs nog beter dan dat).
Het spel heeft mij zeker geboeid, maar misschien heb ik teveel gespeeld en ben er nu over heen.
nothing stops this train
Denk ook na over spelen in toernooien om jezelf te testen tegen meer dan alleen maar random tegenstanders. Constructed kan leuk blijven zolang je kan blijven innoveren. Maar dit vereist wel dat je goede datapunten zoekt op basis waarvan je innoveert.
Alternatief kan je jezelf ook richten op arenaplay, drafts en potjes zullen hier altijd iets frisser zijn. Maar ook daarvan kan je moe worden.
Wat ik vooral aan wil moedigen is post dit soort feedback aan Blizzard. Het spelletje is nog niet af en player retention is iets waar aan gewerkt kan worden. Automated tournaments, een PvE/Raid modus ala de WoW TCG, Meer kleine daily quests enzovoort. Vergeet niet dat het een beta is, de gameplay zelf zit al best prima in elkaar maar aan het spel eromheen kan nog een hoop verbeterd.
[ Voor 6% gewijzigd door corset op 08-11-2013 13:07 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
SkyStreaker schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:38:
Ik nok er ook mee, omdat ik steeds verlies van Mistymo
offtopic:
Geintje natuurlijk
Jij wint meer Arena games
Verwijderd
Zelf ben ik een verfent MtG speler, ken ik de decks, de spelers en de kaarten. In Hearthstone is dit wel anders, daar ken ik niet alle (relevante) kaarten, dus maak je vaak plays waar je een beurt later spijt van hebt, omdat je WoP:Pain beter had kunnen bewaren. Er zijn 9 classes in het spel, en ik ken er nu 4-5 goed genoeg om enigszins te bedenken wat er zou kunnen gebeuren, maar van de andere 4-5 classes totaal niet.
Je moet veel spelen om de kaarten en classes te leren kennen. Arena (net als draft in MtG) moet je veel spelen om erachter te komen welke kaarten goed zijn en welke minder, dit duurt gewoon lang (gelukkig, anders was het wel erg makkelijk). Maar waar ik een hele avond (casual/competitive) MtG kan spelen, kan ik niet meer dan een uurtje of anderhalf Hearthstone spelen, omdat ik wat uitdaging mis. Arena is leuk, maar ik wil met mijn zelfgebrouwde decks meer spelen dan "Play-mode" alleen. Maar dat is een proces dat ook Blizzard aan moet gaan, en dat duurt even, want hun focus zal liggen op het uitbalanceren van de classes.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Er zullen altijd 2 kampen zijn, voors en tegens. Ik denk wel dat HS een grote fanbase zal hebben vanwege de Blizz/WoW factor, althans het brengt bij mij toch een stukje nostalgie op (Jaren WoW gespeeld vanaf vanilla).
Op dit moment is het voor mij niet zo dat ik van een specifieke class verlies. De ene keer van een HUnter, dan van een Lock etc, maar ik win ook van alle classes. De potjes die ik verlies hebben vaak met mijn draw te maken (had ik nou maar die kaart om dat te kunnen counteren) en niet zozeer de class waar tegen ik speel. (Laatst nog tegen An1mA OTK hunterdeck gespeeld, met mijn zielig deckje. Toch gewonnen omdat hij simpelweg niet de juiste card drawde).
Ik vind play/ranked wel leuker maar de reward is zo ruk
So? Dit neemt nog steeds niet weg da je ze kunt behalen zonder te betalen.Darkangle schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:30:
[...]
reken eens uit hoeveel tijd het kost om statistisch alle kaarten vrij te spelen.
Pas nou op anders gaat ene frivole Henkie weer roepen dat het niet zo is. RNG is gewoon kut af en toe en je kan mij niet vertellen om als voorbeeld te noemen dat het aan jezelf ligt als je tegenstander een legendary heeft en jij kreeg geen kans om legendary te pakken.Mistymo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:33:
Ik denk dat iedereen gewoon voor zichzelf moet bepalen of HS iets is of niet. Ik zelf heb d3 een tijd gespeeld, maar gestopt vanwege geen interesse meer terwijl vrienden nog steeds het spel met de grootste lol spelen.
Er zullen altijd 2 kampen zijn, voors en tegens. Ik denk wel dat HS een grote fanbase zal hebben vanwege de Blizz/WoW factor, althans het brengt bij mij toch een stukje nostalgie op (Jaren WoW gespeeld vanaf vanilla).
Op dit moment is het voor mij niet zo dat ik van een specifieke class verlies. De ene keer van een HUnter, dan van een Lock etc, maar ik win ook van alle classes. De potjes die ik verlies hebben vaak met mijn draw te maken (had ik nou maar die kaart om dat te kunnen counteren) en niet zozeer de class waar tegen ik speel. (Laatst nog tegen An1mA OTK hunterdeck gespeeld, met mijn zielig deckje. Toch gewonnen omdat hij simpelweg niet de juiste card drawde).
Ik vind play/ranked wel leuker maar de reward is zo rukArena is voor mij zoveeeeel RNG (Ben de meest ongelukkig speler denk ik qua draws) dat ik daar eigenlijk de hoop heb opgegeven. Helaas het is juist in Arena waar de rewards gehaald kunnen worden, daar zou ik graag vanuit Blizzard meer mogelijkheden zien.
Laat staan dat ik als Mage ook geen kant op kon aan tactiek bij mijn laatste Arena run. Het was een beetje van alles en zonder legendary (laatste 2 arena runs geen legendary) en dan is het lastig een deck bouwen die een killing blow kan geven. laatste runs 2-3, en 0-3
En nee ik heb er geen problemen mee, is voor mij onderdeel van de Arena. Dat maakt het divers en ik heb alleen een hekel aan mensen die dan gaan roepen dat dan toch wel aan jezelf moet liggen.
[ Voor 16% gewijzigd door cisco202 op 08-11-2013 15:15 ]
Dat is een van de Hearthstone Developer Cards.
Volledige lijst met alle Developer Cards

Bron: http://www.hearthpwn.com/...oper-cards-hs-hightlights
Verwijderd
Heb er nu een rush-deck van gemaakt mbv een guide op internet.
Eerste potje tegen een priest, had na 3 beurten al 5 units op het veld + savage roar
Tweede potje tegen een warrior die ook een rush deck had, ook zwaar ingemaakt
En daarbij heb ik nu 3 quest die elk 60 gold opleveren
Waar is die guide?Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:50:
Hehe, was pissed op mijn druid deck, omdat het een kutdeck was waar ik nooit mee won.
Heb er nu een rush-deck van gemaakt mbv een guide op internet.
Eerste potje tegen een priest, had na 3 beurten al 5 units op het veld + savage roar
Tweede potje tegen een warrior die ook een rush deck had, ook zwaar ingemaakt
En daarbij heb ik nu 3 quest die elk 60 gold opleveren
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10261856562
Niet alleen Bliz, is gewoon een verdomd goede gamer welke voor veel tests wordt uitgenodigd. Vooral In Path Of Exile heeft ie leuke builds gemaakt en gestreamed.Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:08:
[...]
Kripparian? Die gast doet ook alles waar Blizzard op staat
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Steam ||
Steam ||
[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 08-11-2013 20:31 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Stats:Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:30:
Elite Tauren Chieftain is de BLizzcon kaart.
5 mana, 5 health, 5 attack, unieke battlecry die verder geen voordeel oplevert
Iphone wordt ook ondersteunt!
En Android ook!
[ Voor 64% gewijzigd door Zeror op 08-11-2013 20:34 ]
Verwijderd
edit: net als android
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 20:34 ]
Wat is de battlecry dan?Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:32:
[...]
Stats:
5 mana, 5 health, 5 attack, unieke battlecry die verder geen voordeel oplevert
Edit: Ow ...

[ Voor 22% gewijzigd door Pheace op 08-11-2013 20:43 ]
[ Voor 24% gewijzigd door cisco202 op 08-11-2013 20:36 ]
Is niet te zien. Qua stats kunnen ze nog wel wat extra info toevoegen vind ik.cisco202 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:35:
Weet iemand waar jij je win/loss kan zien? ik zie alleen maar 52 wins staan / 7 arena wins
Steam ||
Verwijderd
Dit is de kaartPheace schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:35:
[...]
Wat is de battlecry dan?
Edit: Ow ...
[afbeelding]

Sommige topics op HS....
Ze zien er alle 4 eigenlijk wel vrij goed uit, een random Horde Warrior, wie weet welke daar allemaal tussen zittenStravincy schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:10:
Die "I Am Murloc" kaart is echt super OP in een murloc deck.
Zit je daar met je alliance deckJimDB schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:16:
[...]
Ze zien er alle 4 eigenlijk wel vrij goed uit, een random Horde Warrior, wie weet welke daar allemaal tussen zitten
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
JimDB schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:16:
[...]
Ze zien er alle 4 eigenlijk wel vrij goed uit, een random Horde Warrior, wie weet welke daar allemaal tussen zitten

nothing stops this train
Verwijderd
Vast niet, die kaart is instawin voor een mage
Ik denk eerder aan een 0/20 taunt Gamon ofzo, of een 30/10 Saurfang, deathrattle: destroy the game
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 23:18 ]
Vraag geen beta-key aan 1 dag voor een examen week want dat kost je de examens.
Enrage: DisconnectVerwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:05:
[...]
Ik denk eerder aan een 0/20 taunt Gamon ofzo, of een 30/10 Saurfang, deathrattle: destroy the game
Verwijderd
"I was going to interview curi, the man who fined tuned the deck that 3 of the 4 people in the final four were using, myself included, but scheduling conflicts have prevented that as of now, hopefully soon! (Incidentally these are the people who are helping coach trump in constructed.)
En dit is de deck:
http://puu.sh/59k2R.jpg
Interessant, het niet niet een hero waarvan veel mensen zeggen dat die OP is. Degene die het deck ontworpen heeft, zegt ook dat ie nu 34-0 is op de ladder (constructed dus) o0
Verwijderd
Goede zaak, UTH word ik schijtziek vanJeffrey_90 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:05:
Mind Control naar 10 mana. Starving Buzzard naar 2-1, UTH krijgt ook nerf.
wtf, arena tegen een paladin met 5x redemption in z'n deck, niet leuk meer
Haha, en diegenen die jij voorstelt zijn minder OPVerwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:05:
Zou natuurlijk wel leuk zijn moesten we van dat soort kaarten erbij krijgen + meer unieke battlecry's, ziet er veelbelovend uit, maar ook wel wat OP
Grappig, speel zelf nu ook al een aantal dagen voornamelijk Warlock. Zal eens kijken of ik aan de hand hiervan m'n deck nog wat kan tweaken, al heb ik natuurlijk de legendaries nog niet.Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 02:20:
http://www.reddit.com/r/h...ongest_tournament_yet_in/
"I was going to interview curi, the man who fined tuned the deck that 3 of the 4 people in the final four were using, myself included, but scheduling conflicts have prevented that as of now, hopefully soon! (Incidentally these are the people who are helping coach trump in constructed.)
En dit is de deck:
http://puu.sh/59k2R.jpg
Interessant, het niet niet een hero waarvan veel mensen zeggen dat die OP is. Degene die het deck ontworpen heeft, zegt ook dat ie nu 34-0 is op de ladder (constructed dus) o0
Steam ||

Future Patches
Some really amazing stuff coming up.
Card changes!
Mind Control cost is being increased to 10.
Starving Buzzard health is being decreased to 1.
Unleash the Hounds is going to be changed, but they aren't sure yet.
Ranked playmode changes!
There are going to 25 new ranks in ranked playmode.
Each month, all players restart at Rank 25: “Angry Chicken”
Players will be matched against players of similar rank.
Win a game, acquire a star!
Acquire enough stars and you’ll rank up!
Each rank has its own icon and medal.
Win streaks may give additional stars.
At higher ranks, you'll lose a star if you lose a game.
Each rank will have 5 star levels.
Ranks will reset every month at the start of the next season.
At the end of each season, if you participate in that season, you will be given new artwork for your card backs!
The Arena changes!
Three new keys being added for a total of 12 possible wins!
Molten Key
Frostborn Key
Lightforged Key
If you go past 9 wins, there will be even better rewards!
The Future of Hearthstone
Going Mobile!
There is work on the Android version of Hearthstone. No time frame currently, but likely the second half of 2014.
iPhone will be getting its own version of Hearthstone in addition to the iPad.
No matter where you play Hearthstone, you will always have access to the same cards and the same opponents.
Expansions!
New cards, new features!
Reconnecting. The developers are working on a way to let you reconnect to games in progress after you've crashed or disconnected.
Ik heb net nog in hearthstone gekeken maar ik had hem nog niet.
Klinkt goed allemaal! Vooral de changes in play mode, het is belangrijk dat die mode wat leuker wordt om te spelen. Dat de max. arena wins naar 12 gaat boeit me niet zo aangezien ik nooit verder gekomen ben dan 4 wins
Steam ||
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]