[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.509 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:38:
[...]

Dan moet je gewoon meer spelen met andere classes, leer je de kaarten ook sneller kennen. Ik doe het sowieso voor de afwisseling. Al mijn heroes zijn rond hetzelfde level. Je krijgt ook gold voor alle heroes op level 10 krijgen en alle Expert AI te verslaan. Dus ik zou lekker afwisselen met welke hero je speelt en tegen alle Expert AI spelen, dan heb je daarna voldoende gold voor twee arena's en meer kennis en ervaring.

Overigens kun je ook unranked spelen met je andere decks, hark je nog wat gold binnen met daily's en de 10 gold per 3 wins.
IK speel pas 4 dagen ofzo en ik heb inderdaad eerst alle char naar lvl 10 gespeeld. Ik zal vanavond eens kijken of ik alles op expert AI gespeeld heb (Hoe zie je dat trouwens? is er een tracker die dat laat zien?). Met ranked spelen heb ik niet echt problemen of zou dat komen dat ik tegen net zulke slechte spelers speel en dat ik in Arena's allemaal goede speleres tegen kom? Mijn league zegt dat wat tegen over wie ik speel? Kan namelijk de league van mijn tegenstanders niet zien zoals in SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
Nee zie je niet, gewoon van boven naar beneden afwerken.. (beetje annoying, maar de reward is het waard).

Verder inderdaad alle classes naar level 10, dan ben je iig bekend met de basisprincipes van elke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Nog iets, als je een game start dan zie je altijd een wheel spinnen, ik krijg altijd worthy oppenent als het wheel stopt. Hebben jullie wel eens iets anders? En hoeveel wins moet je hebben voor een volgende league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Sahje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

Gelul, non-beast Hunter is één van de sterkste class/card combinations in Arena. Sterke control kaarten, aggresieve hero abillity en sterke minions kom je een heel eind mee.

Paladin is juist afhankelijk van class kaarten, Priest zonder MC, PW: Shield wordt je ook niet blij van. De reden dat deze classes het vaak ver schoppen is omdat veel van hun sterke kaarten in de common slot zitten waar die bij andere classes vaker in de rare/epic region zitten. Daardoor heb je in Arena meer kans dat je die kaarten krijgt.
Ehh? Heb jij andere Hunter kaarten dan?
AOE is practisch non existant voor hunter (ja, Explosive shot en Explosive Trap. Die laatste wordt veel te hoog gewaardeerd door mensen en die eerste is rare).
De beste removal van hunter is de eerder genoemde explosive shot of bestial wrath (moet je toch weer beasts)..

Ik vraag me serieus af of je niet gewoon goede non-hunter mobs picked, sowieso heeft de hunter weinig non-beasts dus ik vraag me af over welke creatures je het hebt die jouw hunter deck zo goed maken.
De hunter hero ability is dan wel nice en werkt goed met aggro.

En je geeft zelf ook al aan; priest en paladin hebben betere spells in de common slots, dat is ook precies waar het om draait in arena, net zoals in MTG; je gaat niet voor een kleurcombo die goede rares/mythics heeft maar die sterke/diepe common kaarten heeft.

Hunter is toch echt bottom pick voor mij (net boven rogue).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mistymo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:55:
Nog iets, als je een game start dan zie je altijd een wheel spinnen, ik krijg altijd worthy oppenent als het wheel stopt. Hebben jullie wel eens iets anders? En hoeveel wins moet je hebben voor een volgende league?
Dat wiel is gewoon fake :P Zitten wel grappige dingen tussen, maar uiteindelijk krijg je altijd worthy opponent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Hierkomik schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:55:
[...]

Ehh? Heb jij andere Hunter kaarten dan?
AOE is practisch non existant voor hunter (ja, Explosive shot en Explosive Trap. Die laatste wordt veel te hoog gewaardeerd door mensen en die eerste is rare).
De beste removal van hunter is de eerder genoemde explosive shot of bestial wrath (moet je toch weer beasts)..

Ik vraag me serieus af of je niet gewoon goede non-hunter mobs picked, sowieso heeft de hunter weinig non-beasts dus ik vraag me af over welke creatures je het hebt die jouw hunter deck zo goed maken.
De hunter hero ability is dan wel nice en werkt goed met aggro.

En je geeft zelf ook al aan; priest en paladin hebben betere spells in de common slots, dat is ook precies waar het om draait in arena, net zoals in MTG; je gaat niet voor een kleurcombo die goede rares/mythics heeft maar die sterke/diepe common kaarten heeft.

Hunter is toch echt bottom pick voor mij (net boven rogue).
Non-Beast hunter impliceert inderdaad iets. Inderdaad, niet beasts picken dus in Arena. Dat werkt leuk in constructed vanwege combo's maar combo's zijn onbetrouwbaar in Arena. De beste removal van hunter pardon... Deadly Shot, Multi-Shot, Kill-Command (doet het ook gewoon goed zonder beasts) zijn allemaal goede removal. Removal betekent niet AoE... Al deze kaarten zijn commons/free cards dus kan je redelijk verwachten dat ze langskomen.

Combineer deze kaarten met goede minion picks die aansluiten bij een aggresief plan en je komt een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistymo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:44:
[...]

IK speel pas 4 dagen ofzo en ik heb inderdaad eerst alle char naar lvl 10 gespeeld. Ik zal vanavond eens kijken of ik alles op expert AI gespeeld heb (Hoe zie je dat trouwens? is er een tracker die dat laat zien?). Met ranked spelen heb ik niet echt problemen of zou dat komen dat ik tegen net zulke slechte spelers speel en dat ik in Arena's allemaal goede speleres tegen kom? Mijn league zegt dat wat tegen over wie ik speel? Kan namelijk de league van mijn tegenstanders niet zien zoals in SC2.
Van boven naar beneden afwerken en bijhouden waar je gebleven bent. Ik wist eerst niet van deze quest, dus had al redelijk goede decks toen ik tegen AI Expert speelde, in 1 ruk allemaal verslagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

Van boven naar beneden afwerken en bijhouden waar je gebleven bent. Ik wist eerst niet van deze quest, dus had al redelijk goede decks toen ik tegen AI Expert speelde, in 1 ruk allemaal verslagen :p
Welke Q hebben we het hier over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Miezjell schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:38:
[...]

Welke Q hebben we het hier over? :)
Alle expert AI verslaan.
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

Vanavond dan maar eens doen.

Disenchanten jullie veel, of wachten jullie tot de beta voorbij is? Ik heb/kan 3200 dust vergaren, maar zou niet weten wat ik ervoor zou moeten kopen, welke legendary adviseren jullie voor een priest/hunter want dat zijn namelijk de classes die ik het fijnst vind spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Mistymo op 31-10-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Mistymo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:39:
[...]

Alle expert AI verslaan.

[...]

Vanavond dan maar eens doen.

Disenchanten jullie veel, of wachten jullie tot de beta voorbij is? Ik heb/kan 3200 dust vergaren, maar zou niet weten wat ik ervoor zou moeten kopen, welke legendary adviseren jullie voor een priest/hunter want dat zijn namelijk de classes die ik het fijnst vind spelen.
Hoezo zou je wachten totdat de beta voorbij is dan? Er komt sowieso geen wipe aan, maar ragnaros en ysera zijn in het algemeen altijd wel goede neutral legendaries.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:49

SkyStreaker

Move on up!

Wat loont nu het beste? Ik ben er niet over uit...

Gewoon mijn favoriete klasse (ik ben nou eenmaal een pally-gek) naar lvl 30 (of 40?) gooien of eerst alles naar 10 zodat ik alle neutral basis-kaarten heb. En dan mij concentreren op Pally en vooral daarmee play/arena doen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
SkyStreaker schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:44:

Gewoon mijn favoriete klasse (ik ben nou eenmaal een pally-gek) naar lvl 30 (of 40?) gooien of eerst alles naar 10 zodat ik alle neutral basis-kaarten heb. En dan mij concentreren op Pally en vooral daarmee play/arena doen?
Zou eerst de chars naar 10 brengen zodat je ook weet hoe de classes spelen en dan gewoon all in pala gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:44:

Lijkt me erg saai. Het is maar een spelletje ook, dus voor om het leuk te houden kun je ook gewoon unranked spelen. Haal je gewoon je daily's mee en jammer dan als je een keer verliest. In elk potje verliest er altijd iemand ;)
Zeker als je al je decks nog niet eens op 10 hebt, zou ik daar eerst mee beginnen. Haal je ook weer gold voor Arena binnen. Waarom zou je een class perse heel hoog moeten levelen? Na lvl 10 krijg je toch geen betere kaarten meer door te levelen, alleen gouden varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Okay :3

Nu je het toch even over unranked hebt, ik speel altijd ranked, maar kom nu niet verder dan 1-ster zilver. Hoeveel frigging potjes moet ik winnen om daar ook eens verder te komen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
SkyStreaker schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:01:

Nu je het toch even over unranked hebt, ik speel altijd ranked, maar kom nu niet verder dan 1-ster zilver. Hoeveel frigging potjes moet ik winnen om daar ook eens verder te komen?
Ik heb geen idee en vroeg me dat ook af. Wat maakt het trouwens uit of het unranked of ranked is bedoel als je verliest op ranked heeft dat invloed neem ik aan, maar een lagere league betekend ook lagere tegenstanders? Dus als je nog niet zo'n imbah deck hebt dan is het toch helemaal niet erg om wat lager te spelen? Snap uberhaupt niet zoveel van die leagues, bij lol of sc2 heeft het met skills te maken, maar bij dit spelletje is het toch voornamelijk afhankelijk van je deck en betere kaarten is betere deck toch? Of zijn er andere voordelen t.a.v. hogere rank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Per potje dat je verliest moet je 1x extra winnen dus als je 5 keer verliest moet je 6 keer winnen om een rank omhoog te gaan. :)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij silver maar 1 volgens mij? :P Misschien heb je veel verloren en moet je je win% wat omhoog zien te brengen. Geen idee hoe het precies werkt. Ik speel het meest unranked (naast Arena) omdat je dan meer kans hebt tegen een mindere aan te lopen en dus eerder je quests haalt. Die hele ranking interesseert mij niet persoonlijk, ik wil gewoon gold -> Arena -> packs. Ben nu 3 star gold volgens mij, maar speel alleen ranked als ik geen quests of Arena potjes meer open heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

wambamNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:07:
[...]

Per potje dat je verliest moet je 1x extra winnen dus als je 5 keer verliest moet je 6 keer winnen om een rank omhoog te gaan. :)
-O- }:|

Oh shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Ik heb het zelf ook op de harde manier moeten ontdekken.
Ik zit zelf nu op Gold 2 en heb nu een lose streak van 14 -.- dus moet lekker 15 games winnen achter elkaar.
Ach ja dit weekend maar even non stop spelen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 14:01
Ik ben blijven hangen op 3* platinum. Net 5 potjes achter elkaar gewonnen in unranked, met hetzelfde deck 3x achtereen verloren in ranked. Denk niet dat ik nog hoger kom in rank tbh.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Daar heb je dan nog zo wat he? Prima, speel ik voorlopig lekker unranked als dat alleen maar glamour is, dan boeit het mij geen dooie klap. Echter, als ik nu geen custom deck speel, maar standaard deck...

Ten 1e weet ik niet of ik dan ook tegen standaard vecht en ten 2e weet ik ook niet hoe dat standaard deck d'r uit ziet. RNG? Nu vindt ik out-of-the-blue spelen wel strategisch leuk om te doen, maar ik wil wel een beetje in mijn hoofd hebben welke kaarten ik kans op heb.

LEUK, net een legendary binnen, mijn eerste haha. "Harrison Jones"

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 31-10-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey_90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
[b][message=41139838,noline]wambamNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @
Ik zit zelf nu op Gold 2 en heb nu een lose streak van 14 -.- dus moet lekker 15 games winnen achter elkaar.
Ach ja dit weekend maar even non stop spelen.
Zo simpel steekt het volgens mij niet in elkaar, in ieder geval niet als je in de wat hogere ranks terecht komt. Hoe je MMR precies wordt berekend heeft Blizzard geloof ik nooit exact gezegd hoe maar het heeft er vooral mee te maken van wie je wint. Win je van iemand uit hogere rank dan stijg je makkelijker (en dus in het begin ook per 1 of 2 wins), als je het lastiger krijgt met hogere tegenstanders dan blijf je gemakkelijk steken.
Zie ook de blue post in dit topic: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9678848351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die blizzcon virtual ticket gaat kopen? Bij de rewards zit een mystery minion, maar als dat effectief een aparte kaart zal zijn, dan kan dat potentieel wel een "oneerlijk" voordeel zijn tegenover niet-kopers (en meestal doen ze aan zo'n dingen niet mee)

ik vermoed dat het een speciale gfx zal worden van een golden card

Vreemd ook dat ze niet spreken over hearthstone in hun promofilmpje terwijl ik toch denk dat er een hearthstone tournament zal zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Mijn 1ste 9 wins bij arena is ook een feit. Speelde met de mage, helaas vergeten mijn deck te screenie. Vind mage zelf ook de beste class om te hebben voor arena en zeker geen priest. Hunter is mijn 2de favoriet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aY4M8JLl.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 14:01
An1mA schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:18:
Mijn 1ste 9 wins bij arena is ook een feit. Speelde met de mage, helaas vergeten mijn deck te screenie. Vind mage zelf ook de beste class om te hebben voor arena en zeker geen priest. Hunter is mijn 2de favoriet.

[afbeelding]
Congrats :D Veel gold verdiend? En nog iets leuks in je card pack?

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

welke champion pak je in Arena?
De beste keuzes zijn imo om ver te komen:

1. Priest
2. Paladin
3. Warrior
4. de rest
5. Rogue
ik kies de laatste dagen alleen maar Warlock, je krijgt altijd enorm veel murlocks, low cost demons en 2-for-1 minions, alleen taunt heavy decks zijn een uitdaging, voor de rest overrompel je zowat iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Waar ik een beetje moeite mee heb is dat je in de arena vaak stevig verschil ziet in kennis, ervaring, e.d. Ik heb er ook geen idee van of je "rank" ook enigszins meespeelt in wie je tegenkomt in de Arena. Sommigen die kennen dat hele zooitje al uit hun kop e.d. en daar kan een simpele speler als ik toch niet tegen op boksen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Iemand enig idee wanneer de beta voorbij is? of wanneer een open Beta mogelijk wordt?

Begint een beetje triestig te worden hier zo 170 pagina's moeten lezen, zonder zelf te kunnen proberen....ondertussen bouwt iedereen rustig zijn decks en zonder wipe bij de release staan een hele hoop geinteresseerde spelers een heel eind achter op de rest.

...hoop dat Blizzcon verandering brengt in dit alles? :-(

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:11
SkyStreaker schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:35:
Waar ik een beetje moeite mee heb is dat je in de arena vaak stevig verschil ziet in kennis, ervaring, e.d. Ik heb er ook geen idee van of je "rank" ook enigszins meespeelt in wie je tegenkomt in de Arena. Sommigen die kennen dat hele zooitje al uit hun kop e.d. en daar kan een simpele speler als ik toch niet tegen op boksen?
Tja, op zich zouden ze via Arena wel niveau's kunnen invoeren, maar het heeft wat mij betreft ook z'n charme wel zoals het nu is. Als je zeker wilt weten dat je tegenstander in de buurt zit van jouw kwaliteiten speel je ranked matches en als je het gevoel hebt weer wat beter geworden te zijn probeer je weer een Arena rondje en ondanks dat het dan 2-3 (mijn beste score) wordt, leer je weer veel en verdien je alsnog een pack en wat goud.

Ik zou liever zien dat ze toernooitjes invoeren, die dan starten bij 32 spelers o.i.d., waarbij inschrijving gebaseerd is op je rank. En dan via knockout kijken hoe ver je komt. Net iets anders dan Arena, maar wel wat spannender dan een rits random ranked matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Kan je ook tegen NPC's spelen? Of tegen de 'computer'?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:11
LuukwaHD schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:48:
Kan je ook tegen NPC's spelen? Of tegen de 'computer'?
Ja, zowel op standaard als expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Sahje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

Non-Beast hunter impliceert inderdaad iets. Inderdaad, niet beasts picken dus in Arena. Dat werkt leuk in constructed vanwege combo's maar combo's zijn onbetrouwbaar in Arena. De beste removal van hunter pardon... Deadly Shot, Multi-Shot, Kill-Command (doet het ook gewoon goed zonder beasts) zijn allemaal goede removal. Removal betekent niet AoE... Al deze kaarten zijn commons/free cards dus kan je redelijk verwachten dat ze langskomen.

Combineer deze kaarten met goede minion picks die aansluiten bij een aggresief plan en je komt een heel eind.
Deadly shot en multishot zijn random. Multishot kan nog wel aardig zijn op beurt 4, maar het haalt het niet bij Conscrate, Holy Nova, Flamestrike, Hellfire, Blizzard... etc etc. En deadly shot is ongeveer een factor 40 slechter dan Hex, Polymorph, Argent Peacekeeper en zo kan ik nog wel door gaan.
Kill command zonder beast is 3 damage for 3 mana, een van de meest inefficiënte verhoudingen in de game.
Wat ik bedoel is met de tactiek die jij beschrijft (geen beasts), je net zo goed een andere class kan spelen met die minions, dan heb je nog keuze uit meer non-beasts, betere spells, dus overall beter deck.

Dat is dus ook waarom de hunter door velen als niet goed wordt gezien; de hunter-only cards zijn underpowered vergeleken met andere classes of veel te vulnerable voor AOE.

[ Voor 4% gewijzigd door Hierkomik op 31-10-2013 15:59 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Niet mee eens zoals je het nu brengt. Hunter in arena is op dit moment voor mijn gevoel idd niet echt goed bezig.. maar als je je eigen deck samen stelt is een hunter prima te doen.

Als je me niet gelooft, feel free to try me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Hierkomik schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:59:
[...]
de hunter-only cards zijn underpowered vergeleken met andere classes of veel te vulnerable voor AOE.
Deadly Shot en Explosive Arrow behoren tot de sterkste spreuken van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:20
Kol Nedra schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

welke champion pak je in Arena?
De beste keuzes zijn imo om ver te komen:

1. Priest
2. Paladin
3. Warrior
4. de rest
5. Rogue

Dit zijn altijd van die leuke momenten, check mijn kaarten, ik kan die wolf mind controllen en Lord of the Arena: Shodow word: Death ^^ die wolf komt goed van pas omdat ik die buzzard al eerder van hem gestolen had (mind vision)

[afbeelding]
Ik mis mage onder priest... ik heb zegmaar nog nooit geen 9 wins gehaald met mage. Dus of ik heb veel mazzel of je onderschat mage, ik denk het laatste zoveel removal een paar goede units erbij en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Jasper 99 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:17:
[...]

Ik mis mage onder priest... ik heb zegmaar nog nooit geen 9 wins gehaald met mage. Dus of ik heb veel mazzel of je onderschat mage, ik denk het laatste zoveel removal een paar goede units erbij en klaar.
Met een mage haal ik tot nu toe ook de beste resultaten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Zojuist 5-3 met Paladin na een 1-2 stand. Had ik niet gedacht.

Nu weer met Mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:17:
[...]

Dus altijd als je mage neemt in arena kom je tot 9 wins? Hoe vaak heb je dit al gedaan dan? Mij is 9 wins nog nooit gelukt, ook niet met mage. Sta nu wel 2-0 in mijn huidige arena run, maar het zou me verbazen als ik het haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Sahje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

Paladin is juist afhankelijk van class kaarten, Priest zonder MC, PW: Shield wordt je ook niet blij van. De reden dat deze classes het vaak ver schoppen is omdat veel van hun sterke kaarten in de common slot zitten waar die bij andere classes vaker in de rare/epic region zitten. Daardoor heb je in Arena meer kans dat je die kaarten krijgt.
Is niet geheel waar. Andere 2 kaarten zijn temple enforcer en frost elemental. Ja ik heb een leuke draft, dat weet ik. Het enige wat ik wil aankaarten is dat het niet zo zwart-wit is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/09alyEI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
blegh het is al een wonder als ik tegenwoordig 2 potjes achter elkaar kan spelen zonder DC... Ben ik de enige waarbij het al de hele week praktisch onspeelbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Bosmonster schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:59:
blegh het is al een wonder als ik tegenwoordig 2 potjes achter elkaar kan spelen zonder DC... Ben ik de enige waarbij het al de hele week praktisch onspeelbaar is?
Speel het nu een aardige tijd, maar erg weinig last van gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hafermaut schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Tja, op zich zouden ze via Arena wel niveau's kunnen invoeren, maar het heeft wat mij betreft ook z'n charme wel zoals het nu is. Als je zeker wilt weten dat je tegenstander in de buurt zit van jouw kwaliteiten speel je ranked matches en als je het gevoel hebt weer wat beter geworden te zijn probeer je weer een Arena rondje en ondanks dat het dan 2-3 (mijn beste score) wordt, leer je weer veel en verdien je alsnog een pack en wat goud.

Ik zou liever zien dat ze toernooitjes invoeren, die dan starten bij 32 spelers o.i.d., waarbij inschrijving gebaseerd is op je rank. En dan via knockout kijken hoe ver je komt. Net iets anders dan Arena, maar wel wat spannender dan een rits random ranked matches.
Als we dat nou eens gingen invoeren op de fora en vanuit hier allemaal eens lekker op gaan reageren :)

C/P die link hier en dan moet het goedkomen, namelijk: EEN VET IDEE. :D

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 31-10-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:25
Ik ging er 100% vanuit dat er een wipe kwam, vooral omdat er stond dat real money na een wipe als goud weer terug komt. Maar dat was dus van toepassing op eerdere wipes! Nou mooi dan kan ik met wat extra enthousiasme gaan werken aan zoveel mogelijk kaarten verzamelen!

PS: Jullie hebben het over expert mode spelen tegen de NPC. Wanneer speel je expert? Moet je dan alle chars op level 10 hebben en is het dan altijd expert? Of zit het anders? Ik heb voornamelijk arena zitten spelen met mage/priest dus heb nog een paar characters niet unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Torgo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:16:
Ik ging er 100% vanuit dat er een wipe kwam, vooral omdat er stond dat real money na een wipe als gouw weer terug komt. Maar dat was dus van toepassing op eerdere wipes! Nou mooi dan kan ik met wat extra enthousiasme gaan werken aan zoveel mogelijk kaarten verzamelen!

PS: Jullie hebben het over expert mode spelen tegen de NPC. Wanneer speel je expert? Moet je dan alle chars op level 10 hebben en is het dan altijd expert? Of zit het anders? Ik heb voornamelijk arena zitten spelen met mage/priest dus heb nog een paar characters niet unlocked.
Nee, bij practice al die classes verslaan, met eender welke klasse die jij kiest. Daarna staan ze altijd op "expert", maar eerlijkerwijs... Zo moeilijk zijn ze niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Torgo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:16:
Ik ging er 100% vanuit dat er een wipe kwam, vooral omdat er stond dat real money na een wipe als goud weer terug komt. Maar dat was dus van toepassing op eerdere wipes! Nou mooi dan kan ik met wat extra enthousiasme gaan werken aan zoveel mogelijk kaarten verzamelen!

Als je alle klassen naar 10 hebt, kun je tegen de expert AI gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:25
SkyStreaker schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:18:
[...]

Nee, bij practice al die classes verslaan, met eender welke klasse die jij kiest. Daarna staan ze altijd op "expert", maar eerlijkerwijs... Zo moeilijk zijn ze niet :)
Ah! Je hebt gelijk, dat heb ik al gedaan en daar kreeg ik geloof ik een melding van. Dus nu moet ik ze allemaal nog een keer verslaan met een willekeurig deck/char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Net 8-3 met een mage. King Krush erbij, 2e Legendary! Heerlijke Arena run dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Net mijn eerste 9-2 win in een arena gehaald. Het was een zeer sterk priest deck met 1x mind control.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dembar schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:30:
Net mijn eerste 9-2 win in een arena gehaald. Het was een zeer sterk priest deck met 1x mind control.
Grats, ik zat op je twitch account te kijken en zaten mooie potten bij, vooral de 8e winst tegen een andere priest.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Heerlijk net in ranked weer paar potjes gewonnen, maar helaas nog steeds geen master ranking :(
Een potje tegen een paladin was wel heel erg mooi. Binnen 5 turns was ie al weer dood. Had echt perfecte draw. :D

Zal de tactiek niet verklappen, aangezien mijn tegenstander misschien mee leest voor het tweakers toernooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
Vandaag voor het eerst een positieve score in Arena behaald (4-3). Damn wat is het toch moeilijk om een deck samen te stellen. met Ranked abosluut geen problemen, maar arena....

Had voor me gevoel echt een kutdeck samengesteld doordat ik in eerste instantie mij richtte op class-specific cards. Na 20 kaarten had ik het idee dat ik te weinig taunt minions en +5 mana creatures had. Ik had wel veel synergie met me totemkaarten waardoor ik genoodzaakt was om veel totems te spelen, die ik met flame tongue (had er 3 in me deck) lekker kon aanvallen. De paar keer dat ik kansloos verloor gebeurde dan ook als mijn tegentander mijn totems op tijd wegspeelde.

Halverwege nog een heerlijk potje gewonnen waarbij een warlock lord jaraxxus speelde en al een taunt creatures op het bord had. door luck of the draw kon ik op tijd Acidic Swamp Ooze spelen waardoor zn wapen kapot ging en met mijn earthshocks (3 in mijn deck) kon ik de taunt creatures silencen. Was geen hoogstaande pot ofzo maar voelde wel goed om met mijn lowcost cards de vloer aan te vegen met zijn legendary. Flame tongue en bloodlust + totems FTW!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Heb de game nu ongeveer een uurtje gespeeld en mag nu toch concluderen dan het echt een relaxte game is, colatje erbij en kaart spelen maar.
In ieder geval is dat mijn eerste impressie, het zal wellicht moeilijker worden in de volgende levels die gaan komen, alhoewel ik het nu ook al best lastig vond.
Al met al een leuke, relaxte klik game.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekse schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:18:
[...]

Als je alle klassen naar 10 hebt, kun je tegen de expert AI gaan spelen.
Correctie: Als je alle classes vrij hebt gespeeld kun je tegen Expert AI spelen. Versla deze allemaal voor een extra achievement en 100 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Brain3 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:42:
Iemand enig idee wanneer de beta voorbij is? of wanneer een open Beta mogelijk wordt?

Begint een beetje triestig te worden hier zo 170 pagina's moeten lezen, zonder zelf te kunnen proberen....ondertussen bouwt iedereen rustig zijn decks en zonder wipe bij de release staan een hele hoop geinteresseerde spelers een heel eind achter op de rest.

M'n vermoed inderdaad dat de Open Beta van start gaat gaan rond Blizzcon, dus zo lang wachten is dat niet meer :)

Wipes zijn echter niet meer voorzien, m'n plant om alle progress die er nu wordt gemaakt gewoon mee te laten nemen naar de echte game wanneer die gereleased wordt, al is er natuurlijk nog altijd een (zeer) kleine kans dat ze er toch nog een wipe doorjagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Brain3 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:42:

Pijn in m'n hart om een long time tweaker zonder key te zien...check je DM's ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Doen jullie nou alleen die daily's om aan gold te komen en zodoende de Arena te kunnen spelen of spenderen jullie er geld aan? Ik heb wel een paar Expert packs gekocht, maar vind het eigenlijk te gek voor woorden om te moeten betalen voor arena :?

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
eMKa schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:43:
Doen jullie nou alleen die daily's om aan gold te komen en zodoende de Arena te kunnen spelen of spenderen jullie er geld aan? Ik heb wel een paar Expert packs gekocht, maar vind het eigenlijk te gek voor woorden om te moeten betalen voor arena :?
Na het levelen van alles, de expert modes verslaan e.d. zit je ongeveer op de 1250g.

Als je het handig aanpakt en je hebt een beetje geluk dan kan je het in Arena vrij lang uithouden daarmee (10-20 potjes).

Daarnaast komen de dailies vanzelf voorbij om de geld buffer te versterken.Je hoeft dus geen gold te kopen zolang je niet je gold aan boosters uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Tja dat is het hele concept van het verdienmodel en F2P he. De microtransacties. Je hoeft bijv geen spel a 50 euro aan te schaffen. Hiervan zou je bijv kaarten of toegang tot arena kunnen kopen. Als je bijv een maandabbo hebt (WoW ofzo) dan ben je ook 12 euro per maand kwijt. Het is maar wat je wil.

Zelf doe ik alleen de dailies zodat ik arena kan spelen. Ben ranked Master 1 maar ik merk nu dat ik gewoon niet de kaarten heb om te winnen (en ik wellicht nog niet goed genoeg ben). In arena heb ik nu ergens tussen de 3 en 5 wins voor ik dood ben dus ben nog niet selfsustaining.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Eindelijk 1 star master. :>

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fclvNAL.jpg

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
Ik begin het ook lastiger te krijgen op master 1. Zit op iets van 72% winrate met mijn mage deck, en 81% met mijn priest deck (andere classes nog niet ranked gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik ga niet betalen voor Arena. Zonde van je geld imo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
tja gegarandeerde packs en andere spullen na Arena. Ik snap wel dat je moet betalen, dat is het juist het business model (Alles kan gratis) maar als je snel wil verzamelen of vaak Arena spelen dan zal je wat geld op de account moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Ja ik zit met mijn druid deck nu rond de 85% win op ranked, enige waarvan ik verlies is hunter meestal. Gebruik op dit moment geen andere decks in ranked :p.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Heb voor de wipe een grote bundel gekocht met 40 packs. Nu dat na de wipe is omgezet in gold besteed ik dat puur aan Arena's. Met de steady gold influx van dailies en Arena rewards gaat het flink wat tijd kosten om daar doorheen te branden. Hoewel er natuurlijk af en toe de 3 á 4 win run tussen zit, zit ik over het algemeen wel op 6+ wins. Class heeft hier absoluut mee te maken - Priest / Shaman / Paladin kies ik standaard. Als ik een keer iets ander wil doen loopt het over het algemeen uit op een fiasco.

For what it's worth, imo is Priest zeker OP (combinatie van kaarten, MC is goed ja, maar SW:P en SW:D zijn veel te goed(koop)). SW:P naar minion met 2 health brengen en SW:D naar minion met 6 health zou ik dan ook niet gek vinden.
Las eerder in dit forum de suggestie om met het gebruik van MC de target minion te silencen, zeker geen gek idee.

In Play mode zit ik denk ik nu een kleine maand op 3* Master. Heb al wat fora afgestruind om te zien wat er noodzakelijk is om Grand Master te worden, maar totaal geen duidelijkheid over. Zit denk ik op 85%+ win met m'n Paladin (wat ik 99% speel in Play).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wat ik gehoord heb is grand master niet unlocked in de beta, dus is 3 star master op dit moment het hoogst haalbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Nu we het toch over rankings e.d. hebben:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0ZGrer1.png

Hoe ziet de Quest Log pagina er bij jullie uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Nog iemand die last heeft met de slider bij het samenstellen van je deck? Als ik meer dan 25 cards in m'n custom deck heb zitten moet je normaal met de slider rechtsbovenaan kunnen scrollen om de onderste kaarten te zien. Dit lukt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:38:
Nog iemand die last heeft met de slider bij het samenstellen van je deck? Als ik meer dan 25 cards in m'n custom deck heb zitten moet je normaal met de slider rechtsbovenaan kunnen scrollen om de onderste kaarten te zien. Dit lukt bij mij niet.
Bij mij geen problemen, en als je met mousewheel scrollt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Kan je de naam van je decks niet veranderen? Als ik erop click dan kan ik invullen wat ik wil om er daarna achter te komen dat het weer reset naar custom ...... deck. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Laatst online: 21:34
Had gisteren een bug tijdens het spelen..

Speelde Sense Demons waardoor ik 2 Demons in mijn deck krijg. Bij het verkrijgen van de 2 demons lagen ze achter elkaar in het deck? Ik kon er ook maar één selecteren en de andere ook pas zien als ik die ene gespeeld had. Iemand anders last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey_90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Dahal schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:12:
Had gisteren een bug tijdens het spelen..

Speelde Sense Demons waardoor ik 2 Demons in mijn deck krijg. Bij het verkrijgen van de 2 demons lagen ze achter elkaar in het deck? Ik kon er ook maar één selecteren en de andere ook pas zien als ik die ene gespeeld had. Iemand anders last van gehad?
Dit heb ik ook een keer gehad ja, met dezelfde spell. Heel irritant, na heel veel erover bewegen met mijn muis wisselden ze gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaart plaatsing heb ik regelmatig bugs mee. Kaarten die achter elkaar komen, of zelfs gewoon op tafel komen te liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Mistymo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:11:
Kan je de naam van je decks niet veranderen? Als ik erop click dan kan ik invullen wat ik wil om er daarna achter te komen dat het weer reset naar custom ...... deck. Meer mensen hier last van?
Hangt er vanaf wat je bedoelt eigenlijk:
• Je maakt een deck, geeft er een naam aan en nadat je een game hebt gespeeld is de naam gereset tot Custom
• Je maakt een deck, geeft er een naam aan en voor je een game wilt opstarten is de naam opeens terug Custom

Het antwoord op de afzonderlijke voorbeelden:
• Lijkt een bug te zijn, waar nog geen oplossing voor gevonden is
• Wanneer je een deck een naam geeft staat de naam in het grijs, om die naam te bevestigen moet je eerst nog op enter duwen, waarna de naam in het wit komt te staan en dan Done om je deck te confirmeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Die stomme armorsmith van de warrior moet je echt niet onderschatten, ik deed dat dus wel. Gevolg was dat ik tegen een warrior met +20 armor zat te vechten. Ach ja had ook geen goede draws als mage zijnde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:01:
[...]

Bij mij geen problemen, en als je met mousewheel scrollt?
Ahja, dat lijkt wel te werken. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Vind iceblock meestal geen goed kaart maar deze keer dacht ik daar toch anders over. Hoefde alleen deze turn te overleven en ik had gewonnen. Arena btw ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jiJcBG7l.jpg?1

[ Voor 9% gewijzigd door An1mA op 01-11-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
An1mA schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:46:
Vind iceblock meestal geen goed kaart maar deze keer dacht ik daar toch anders over. Hoefde alleen deze turn te overleven en ik had gewonnen. Arena btw ;)

[afbeelding]
Dat is echt zo'n kaart die goed samenwerkt met minions die een "doet x elke beurt dat je een secret hebt" hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ik dacht laat ik weereens Mage spelen in Arena. Mijn eerste 9-0. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HhzL5lw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TNEMC3v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/It7kj5s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stravincy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:01:
Ik dacht laat ik weereens Mage spelen in Arena. Mijn eerste 9-0. :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wow, mooie reward!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 17:19
Ik wacht met plezier op degene die een bericht plaatst met de release date ;) kan ik ook eens beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF, ik heb 2 quest met een mage , dus ik heb een mage deck gemaakt. Ga ik naar play, staat er een kruis door mijn mage, dus die kan ik niet spelen om de een of andere reden. Weet iemand wat dit is? Ik heb gewoon een deck van 30 kaarten...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:44:
WTF, ik heb 2 quest met een mage , dus ik heb een mage deck gemaakt. Ga ik naar play, staat er een kruis door mijn mage, dus die kan ik niet spelen om de een of andere reden. Weet iemand wat dit is? Ik heb gewoon een deck van 30 kaarten...
Gewoon ff deck legen en nieuw deck aanmaken.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Ik blijf in Arena maar matig presteren. Merk dat de rares waaruit je kan kiezen soms potten gewoon totaal bepalen. Daarin zelf nog niet erg gelukkig geweest. Maar komt vast nog wel. Vind wel Mage en Priest ongelooflijk irritant om tegen te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

murphsy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:04:
Ik blijf in Arena maar matig presteren. Merk dat de rares waaruit je kan kiezen soms potten gewoon totaal bepalen. Daarin zelf nog niet erg gelukkig geweest. Maar komt vast nog wel. Vind wel Mage en Priest ongelooflijk irritant om tegen te spelen :)
Bij die 2 merk je heel erg dat je soms ervaring te kort komt, ook dat hun redelijk snel (met geluk) behoorlijk krachtig zijn. Maar gaandeweg merk je kleine tactieken door soms niet aan te vallen en juist af te wachten en goed taunt-gebruik wil absoluut helpen. Tenzij ze de magie voor die minion still leggen, oftewel silencen. Storend, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

SkyStreaker schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:07:
[...]

Bij die 2 merk je heel erg dat je soms ervaring te kort komt, ook dat hun redelijk snel (met geluk) behoorlijk krachtig zijn. Maar gaandeweg merk je kleine tactieken door soms niet aan te vallen en juist af te wachten en goed taunt-gebruik wil absoluut helpen. Tenzij ze de magie voor die minion still leggen, oftewel silencen. Storend, haha.
Ja klopt. Je gaat vaak best omlaag aan het begin qua health, maar door slim te spelen kan je lategame vaak nog wel een potje terugvechten. Paar tips die ik inmiddels durf te geven:
  • Probeer omhoog te traden, jouw 2-drop tegen zijn 3-drop, etc. Pick hierom ook beesten met hoge attack. 2 drops met 3 attack, 3 drops met 3 of 4 attack. Die Elf van 3 die +1/+1 geeft helpt hierbij enorm.
  • Probeer card advantage te krijgen door met 1 van jouw beesten 2 kaarten van hem op te lossen. (komt bijv. tot uiting in Harvest Golem en Spellbreaker. Minder obvious: ook de Gurubashi Beserker kan er wat van.
  • Als je aan het winnen bent: hou beesten vast. Alles op het bord leggen betekent: alles kwetsbaar. Bovendien is er zo'n Mind Control Tech beestje die enkel werkt als jij 4 minions of meer hebt.
  • Tegen Priest, Paladin en Shaman: enemy minions in 1x doodmaken. Niet verwachten dat je de ene beurt 3 schade kan doen en dan de volgende buert de resterende 2. Ze zullen een heal hebben, hiermee geef je juist hun card advantage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildy
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb een key gekregen maar zit zelf al in de beta.
Mocht iemand die key willen stuur dan even een DM. De eerste die krijgt hem.

--Key is weg!--

[ Voor 6% gewijzigd door Wildy op 01-11-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Gurubashi berserker, als het even kan (klasse afhankelijk natuurlijk), maak ik er een taunt van en hou ik healopties vast voor hem, als ik dan ook nog +x/+x voor hem kan krijgen. Woei. Dit doe ik voornamelijk als ik het vermoeden heb dat "big game hunter" op is e.d. Je ziet vaak aan de hand nog wel eens welke blijft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

Wildy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:25:
Ik heb een key gekregen maar zit zelf al in de beta.
Mocht iemand die key willen stuur dan even een DM. De eerste die krijgt hem.

--Key is weg!--
Weer te laat :(

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Totaal geen touw aan vast te knopen aan die key distributie. Al zins voorjaar toen de beta registering open ging geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
murphsy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:19:
[...]

• Probeer omhoog te traden, jouw 2-drop tegen zijn 3-drop, etc. Pick hierom ook beesten met hoge attack. 2 drops met 3 attack, 3 drops met 3 of 4 attack. Die Elf van 3 die +1/+1 geeft helpt hierbij enorm.
• Probeer card advantage te krijgen door met 1 van jouw beesten 2 kaarten van hem op te lossen. (komt bijv. tot uiting in Harvest Golem en Spellbreaker. Minder obvious: ook de Gurubashi Beserker kan er wat van.
Ik geef, zeker in de lage regionen, juist meer om mobs met meer health. Die traden uiteindelijk beter.

Een 2/3 trade beter in het begin dan een 3/2 (die het gewoon aflegt tegen een 2/1, ongeacht z'n 3 attack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Bosmonster schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:21:
[...]

Ik geef, zeker in de lage regionen, juist meer om mobs met meer health. Die traden uiteindelijk beter.

Een 2/3 trade beter in het begin dan een 3/2 (die het gewoon aflegt tegen een 2/1, ongeacht z'n 3 attack).
Snap ik. Maar ik zie maar erg weinig 2/1's gespeeld worden. Dan ruil ik liever omhoog. Blijft ook een ieder zijn ding dingetje natuurlijk :)

Harvest Golem en Spellbreaker zijn allebei zulke fijne kaarten. Genieten.

Owh even een voorbeeldje erbij: mijn favoriete 2 drops zijn toch wel de Acidic Slime en de Mad Bomber.

[ Voor 8% gewijzigd door murphsy op 01-11-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-09 14:18
ik haat die DC's, dernet 4-3 gegaan op het punt dat ik zijn taunt dood deed en dan zou winnen.... omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Voor mensen die nog geen key hebben gewonnen zijn er nog een aantal keys (100) via tweakers te vinden.
Volgens mij is dit niet voorbij gekomen.
Via deze link http://tweakers.net/key/bvzcytctgygfcgf kan je nog kijken of je iets gewonnen hebt.
Het werkt in ieder geval nog wel, ik heb net een key gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
@Monsees, thanks for de tip!

En dan is het nu tijd om jullie allemaal te verslaan in Hearthstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
monsees schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:00:
Voor mensen die nog geen key hebben gewonnen zijn er nog een aantal keys (100) via tweakers te vinden.
Volgens mij is dit niet voorbij gekomen.
Via deze link http://tweakers.net/key/bvzcytctgygfcgf kan je nog kijken of je iets gewonnen hebt.
Het werkt in ieder geval nog wel, ik heb net een key gewonnen :D
Huh, hoe kan het dat dit nog werkt?
Dit is toch die giveaway van een tijdje geleden of heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Dat dacht ik ook en met dit account had ik ook niet gewonnen. Maar omdat ik niet kan inloggen op mijn werk met Hotmail e-mail adressen had ik blijkbaar ooit eens geregistreerd met mijn werk e-mail adres. Dus pretty lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ben met mn kneusjesdeck bezig om een Paladin naar level 10 te levelen, heb na tig potjes nog steeds Rexxar niet verslagen, zie hem zeer zelden, afijn...

Kom tegen een gast die eerst een Gelbin met Poultryizer erin gooit en 1x de Gelbin in een kip veranderd en 1x een eigen andere minion in een kip veranderd. Vervolgens gooit hij een kaart erin die een kudde 1/1 draakjes oproept. Helaas voor hem had ik net een 2 damage to all enemy minions kaart gepakt...dag draakjes!
En hij gaf zich gewonnen, lol!
Beetje geluk is ook nooit weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Stravincy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:23:
[...]

Huh, hoe kan het dat dit nog werkt?
Dit is toch die giveaway van een tijdje geleden of heb ik wat gemist?
Een bericht van gisteren is dat waarin er wordt gezegd dat er nog wat keys zijn, maar dit keer hadden ze het niet op de frontpage geplaatst: We geven bètakeys weg voor Hearthstone: Heroes of Warcraft

Verder net begonnen, het speelt tot nu toe leuk weg zo. Jammer dat ik volgende week tentamenweek heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Vriend van me heeft inderdaad ook net zo de key gekregen.

Thx for the tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Meer mensen die last hebben om een opponent te vinden in play?
Pagina: 1 ... 43 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]