[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Gebeurd ook altijd als ik aan het winnen ben :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Hier ook frozen, uiteraard terwijl ik een heerlijke early game advantage heb en ga winnen in arena :(
SkyStreaker schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:07:
He verdorie, eerste lag te pakken... :(

Heeft Blizzard wel genoeg serverpower in combi met hoeveel keys ze hebben weg gegeven?
Begin ik me ook ten zeerste af te vragen...

[ Voor 59% gewijzigd door Aekaz op 29-10-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Hoop dat het niet weer als een lose telt, geen goed begin van mijn arena dan :(

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh, bijna m'n "play 20 minions that cost 5 or more" quest gehaald na een uur spelen, ik hoop niet op een rollback... (wat een rotquest is dat)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sinds het weekend (waarin Bliz een aantal grote batches met keys heeft verstuurd) komt er 's avonds lag voor.

Capaciteitsprobleempje?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Robbie.b schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:12:
Hoop dat het niet weer als een lose telt, geen goed begin van mijn arena dan :(
Telt altijd als een loss, en zoals sommigen 1-2 pagina's terug hebben uitgelegd waarom, gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 09:50
Mijn potje is ook frozen.. al 10 minuten lang denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:12:
meh, bijna m'n "play 20 minions that cost 5 or more" quest gehaald na een uur spelen, ik hoop niet op een rollback... (wat een rotquest is dat)
Ik heb nog nooit een rollback gehad na een crash. wel verlies je het potje waar je inzat.

Voor die Q heb ik een priest waarmee ik het lang kan uithouden, veel card draw heb en iets van 6 5+ mana minions, ben ik vaak in 4-5 potjes klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
Het volgende gebeurde :

Your opponent left.. Met victory geluidje. Maar er kwam geen victory in beeld.
Vervolgens heeft hearthstone zich zelf afgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xtzlove schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:23:
Het volgende gebeurde :

Your opponent left.. Met victory geluidje. Maar er kwam geen victory in beeld.
Vervolgens heeft hearthstone zich zelf afgesloten
Je pot staat net zo lang frozen tot 1 van jullie weggaat. Echter hadden jullie beiden de pot al verloren doordat op de achtergrond alles crashte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Ngangatar schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:14:
[...]

Telt altijd als een loss, en zoals sommigen 1-2 pagina's terug hebben uitgelegd waarom, gelukkig maar.
Laatste keer dat het gebeurde had ik geen lose.
Maar de keer daarvoor wel.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 00:18
Het slaat natuurlijk nergens op dat als er een servercrash is je een loss krijgt. Dat is een heel verschil met wanneer de server het doet en bij iemand individueel de verbinding eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
Ik kan weer verder en heb gewonnen! :)

Kan ik tussen mijn arena games gewoon uitloggen en de volgende dag verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:01:
[...]

Zowel niet in practice als in Play? Zelf nog nooit problemen gehad eigenlijk..
Ook als je het hele deck weggooit en opnieuw opbouwt met 30 kaarten?
Deck opnieuw gebouwd en ik kan ze weer selecteren, thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
Blijkbaar is mijn tegenstander geleaved. Want ik heb 1 win gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aekaz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:37:
Ik kan weer verder en heb gewonnen! :)

Kan ik tussen mijn arena games gewoon uitloggen en de volgende dag verder gaan?
Ja geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Baardmeester schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:26:
Het slaat natuurlijk nergens op dat als er een servercrash is je een loss krijgt. Dat is een heel verschil met wanneer de server het doet en bij iemand individueel de verbinding eruit gaat.
Ik ben bang dat de code niet zo intelligent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wordt een beetje moe van dat lamme "well played" iedere keer aan het eind van een game, ik doe vanaf nu een /threaten elke keer als ik iemand inmaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
van 4-0 naar 4-3 in arena, 2x compleet outdrawn, 3e game tegen een shaman die ik op 1 hp krijg, vervolgens krijgt meneer 9/10 keer een taunt totem, 2x die 2x 2/3 taunt wolves kaart, een paar lightning bolts om mijn overgebleven minnions te killen en ik verlies ongeveer 15 beurten later omdat ik van mijn overgebleven 2x holy nova, smite en mindblast geen enkele kaart draw. Walgelijk gewoon. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:12:
Ha ha, voor deze quest heb ik een ranzig druid deck gebouwd met een paar low cost taunts en een zooi dure critters, ik heb zojuist een paladin overrompeld door met de coin en 2 innervates in beurt 1 een Illidan neer te gooien waar hij nooit meer vanaf is gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Xaria schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:24:
[...]

Je zou het mogen hopen, maar ik denk dat het gewoon heel simpel is. Geen verbinding, auto-loss.
Mogelijk is het voor de tegenpartij een geval dat jij gewoon afk lijkt? Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Op zich heb je dan als nog je win, alleen duurt het wat langer.
Daar zullen ze dan nog wel een hoop tickets over krijgen, aangezien het mensen hun geld is wat ze door de goot spoelen.

Ter info:
We made some changes that allow us to dynamically provide “Loss Forgiven” to servers experiencing hardware or connection issues. Players should see this more often if their game servers are having issues
Laatste patch notes van League of Legends (waar dit systeem al langer actief is). En daar raakt het geeneens direct de speler z'n portemonnee...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:33:
[...]

Laatste patch notes van League of Legends (waar dit systeem al langer actief is). En daar raakt het geeneens direct de speler z'n portemonnee...
Die game is al 3-4 tal jaar uit de beta en heeft heel veel aanpassingen op server niveau moeten doorstaan vooraleer ze stabiliteit verwierven in EUW. Die stabiliteit is sinds de S3 finale trouwens ook ver te zoeken. En hoezo je investeert geen geld in LoL ? Is een ander systeem en met geld kan je geen arena mode unlocken ofzo, maar daar wordt evenzeer met real moneys gewerkt.

Waar ik op doel is dat niemand hier toch moeilijk oprecht kwaad kan om zijn. Het gaat om een beta versie, waar je zelf beslist wanneer je er effectief geld in pompt, en als je dat dan al doet, wetende dat het nog geen afgewerkt product is, dan kan je dit ergens toch wel inrekenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was gisteren weer om te janken in Arena. Ik schijn maar geen degelijke kaarten te kunnen krijgen. Priest decks zonder een enkele MC. Lees ik hierboven iemand die er 7(!!!) kon picken. Verder geen legendary of epics en slechts 1x Holy Nova en SW: Pain.
De eerste run 0-3 onderuit. Tweede nog 2-3 van kunnen maken.
Ik vind het behoorlijk inbalanced dat sommigen dus blijkbaar 7x een MC kunnen picken. En een ander tot twee maal toe geen enkele. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28
Snap die arena toch niet zo wat dat betreft. Ze zouden het aantal kaarten per soort ook gewoon moeten maxen op 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:33:
Snap die arena toch niet zo wat dat betreft. Ze zouden het aantal kaarten per soort ook gewoon moeten maxen op 2.
Het hele idee is natuurlijk wel leuk, en dat men afwijkt van de 'standaard' gameplay in Play Mode. Maar had dan inderdaad Arena ook gecapt op max 2 of 3 p/card. En een minimum aan class cards zou ook niet verkeerd zijn. Met 5 class cards en 25 minions ga je het ook niet ver schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bosmonster schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:33:
Eens. Ik had vorige week een Arena met 4 demolitions, dat was echt een heerlijk deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:30:
Het was gisteren weer om te janken in Arena. Ik schijn maar geen degelijke kaarten te kunnen krijgen. Priest decks zonder een enkele MC. Lees ik hierboven iemand die er 7(!!!) kon picken. Verder geen legendary of epics en slechts 1x Holy Nova en SW: Pain.
De eerste run 0-3 onderuit. Tweede nog 2-3 van kunnen maken.
Ik vind het behoorlijk inbalanced dat sommigen dus blijkbaar 7x een MC kunnen picken. En een ander tot twee maal toe geen enkele. :X
[hint] Tijd om een nieuwe class uit te proberen in Arena :p [/hint]

Maar je hebt inderdaad wel gelijk, de balans in sommige arena decks is soms wel ver te zoeken. 7 maal een zelfde kaart (en dan nog MC) lijkt me wel een beetje te gek voor woorden. Oké ze willen wat afwijken van de normale games in Play Mode, maar dat kan ook gewoon door nog steeds een cap te behouden :/

Heb terug wat Gold om Arena in te duiken, hopelijk dus een mooi deckje. We zien wel vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Arena houden ze soort van in balans door kaarten bepaalde rarity te geven, MC is nu nog te laag namelijk "common". Als ze er een "epic" van maken is de kans al kleiner maar alsnog aanwezig, zelfde dat je gewoon schijt mazzel kan hebben dat je er meerdere pakt ... hoeft voor mij geen cap op, wel dat sommige kaarten zeldzamer worden (daarmee ook in draft phase)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 08:14

SkyStreaker

Move on up!

Ik begin een murlock-based deck heel erg te waarderen op dit ogenblik, samen met wat kaarten die +x/+x geven, kan je al heel snel en goedkoop je aanval en defensie verspreiden. Je moet alleen wat mazzel hebben met wat taunts/aanval van tegenstander en wanneer je de kaarten krijgt. Maar heb je dat mazzeltje, lieve help.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Gisteren voor de 1e keer 8-2 gegaan in arena, dan maar gestopt omdat je meer goud krijgt op 8 wins ipv 9 wins.

Nu hopelijk eindelijk vertrokken voor infinite arenas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat is dat eigenlijk? "Infinite Arenas"

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
SkyStreaker schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:35:
Ik denk dat hij daarmee bedoeld dat er geen cap op wins is en dat je dus na 9 wins nog door kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:24
Nee hoor, dat betekend dat je genoeg wins speelt om zonder aankopen oneindig arenas te blijven spelen.

Gemiddeld moet je dan 7-3 of beter gaan.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcovandam schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:38:
Nee hoor, dat betekend dat je genoeg wins speelt om zonder aankopen oneindig arenas te blijven spelen.

Gemiddeld moet je dan 7-3 of beter gaan.
Dan kun je altijd nog een keer %*$#* kaarten krijgen en iets van 3-3 eindigen.
Overigens kreeg ik gisteren evenveel reward met 0-3 als bij 2-3. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

SkyStreaker schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:35:
Dat betekend dat je 7 (of meer) wins haalt, waar door je gegarandeerd 150+ gold wint en dus meer gold overhoud (na Arena run) en nooit op een andere manier aan gold hoeft te komen om Arena te blijven spelen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

*slik* Elke keer 7 of meer? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:28
Naja als je eenmaal regelmatig 7 of meer wint gaat het nooit meer weg, ik zit sinds mijn begin gelijk op infinite arena omdat ik vaak 7 of meer heb dus altijd een surplus aan gold. De ene keer dat ik echt slechte kaarten krijg en een 4-3 of 5-3 ga maakt het niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Ik bedoelde inderdaad genoeg gold income om arenas te blijven doen.

Vergeet niet dat je ook gold krijgt van daily quests, dus afhankelijk van hoeveel je speelt kan je er soms ook al komen met elke keer 6 wins in arena (ipv 7).

En als je 8 of 9 haalt bouw je weer reserve op voor die keer dat je slechte kaarten hebt en 2-3 of 3-3 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Tharulerz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:26:
Gisteren voor de 1e keer 8-2 gegaan in arena, dan maar gestopt omdat je meer goud krijgt op 8 wins ipv 9 wins.

Nu hopelijk eindelijk vertrokken voor infinite arenas!
Gestopt!? Zonde man. :)

Je weet dat je met 9 wins twee packs kan winnen ipv één? Plus, je krijgt volgens mij ook altijd gegarandeerd een gouden kaart met 9 wins, die je weer kan disenchanten als je extra dust wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
ho andere topic edit

del aub

[ Voor 133% gewijzigd door rejer op 30-10-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik maar als een bezetene snel op mijn smartphone op crappy edge proberen ingelogd te raken om te redeemen :p

ach ja, bijna open beta zal ik maar denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

en ik maar als een bezetene snel op mijn smartphone op crappy edge proberen ingelogd te raken om te redeemen :p

ach ja, bijna open beta zal ik maar denken :)
Sorry moest naar andere topic
We geven bètakeys weg voor Hearthstone: Heroes of Warcraft

waar hij inmiddels al weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

De rewards in Arena zijn vrij random nog.

Op 8 wins een keer 220 goud terug, op 7 echter varierend van 120 tot 155 gold. Gisteren op 6 wins geen enkel goudstuk maar wel 85 dust.

Wel merk ik dat ik met arena reward packs vaker Legendaries heb dan met gekochte booster packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey_90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Ngangatar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:01:

Wel merk ik dat ik met arena reward packs vaker Legendaries heb dan met gekochte booster packs.
Een pack is een pack, je hebt waarschijnlijk gewoon wat meer geluk gehad met je Arena packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jeffrey_90 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Een pack is een pack, je hebt waarschijnlijk gewoon wat meer geluk gehad met je Arena packs.
Vandaar dat ik aangaf dat ik het zelf merkte. Maar 3 x legendary uit een stuk of 10 arena's en 1 legendary uit 37 gekochte packs is voor mij genoeg reden om het even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ngangatar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Vandaar dat ik aangaf dat ik het zelf merkte. Maar 3 x legendary uit een stuk of 10 arena's en 1 legendary uit 37 gekochte packs is voor mij genoeg reden om het even in de gaten houden.
Ik heb bijna 35 keer Arena gedaan en van alle Arena rewards/packs heb ik 0 legendaries.
Het is gewoon heel erg random. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Dankzij Tweakers een key gewonnen, DAMN wat een goed spel is dit weer. Zoveel polish na alweer.
Dit gaat echt een enorme hit worden op tablets voorspel ik. Heeft iemand dit al bijvoorbeeld op een Surface gespeeld want dat lijkt me echt heerlijk (als touch reeds goed is geimplementeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:58:
Dankzij Tweakers een key gewonnen, DAMN wat een goed spel is dit weer. Zoveel polish na alweer.
Dit gaat echt een enorme hit worden op tablets voorspel ik. Heeft iemand dit al bijvoorbeeld op een Surface gespeeld want dat lijkt me echt heerlijk (als touch reeds goed is geimplementeerd)
De beta is alleen beschikbaar op PC/Mac. "Soon" na de release komt ie ook voor de iPad.
Over Android en WinRT is nog niets bekend geloof ik.

Veel plezier met de beta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Stravincy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:06:
[...]

De beta is alleen beschikbaar op PC/Mac. "Soon" na de release komt ie ook voor de iPad.
Over Android en WinRT is nog niets bekend geloof ik.

Veel plezier met de beta. :)
Dat weet ik, daarom vraag ik naar de Surface (pro), dat is feitelijk een PC waar je dit spel nu al op zou moeten kunnen spelen in tablet mode. Ben benieuwd naar ervaringen. Al zullen er relatief weinig mensen zijn met EN een beta key EN een Surface Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SeamusXanthus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

Dat weet ik, daarom vraag ik naar de Surface (pro), dat is feitelijk een PC waar je dit spel nu al op zou moeten kunnen spelen in tablet mode. Ben benieuwd naar ervaringen. Al zullen er relatief weinig mensen zijn met EN een beta key EN een Surface Pro :)
Ik heb in dit topic iemand een opmerking zien geven over Hearthstone op zijn Surface, ff zoeken dus. Helaas weet ik niet meer de strekking van zijn verhaal.

Mochten er meer berichten over komen welke positief zijn, denk ik eraan er een aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

Ah, ja ik weet wat de Surface Pro is, alleen had je het eerder niet over de pro versie.
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord over Hearthstone spelen op een touchscreen.

Dit is echt een must-watch voor iedereen die Hearthstone speelt: YouTube: Randuin Wrynn Highlight #24 - Millhouse Manast...WTF!

Millhouse Manastorm in actie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Stravincy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:33:
[...]

Ah, ja ik weet wat de Surface Pro is, alleen had je het eerder niet over de pro versie.
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord over Hearthstone spelen op een touchscreen.

Dit is echt een must-watch voor iedereen die Hearthstone speelt: YouTube: Randuin Wrynn Highlight #24 - Millhouse Manast...WTF!

Millhouse Manastorm in actie. :D
Geweldige link, ik heb dubbel gelegen hier, thanks :).

Tevens Bliz bedankt, maak net een arena af van gisteren en in het Booster pack zat Bloodmage Thalnos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Hahaha dat filmpje :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Haha, dat blijft een leuke kaart.

Totalbiscuit probeerde dat ook tegen een Rogue. Bleek dat ie 2x Sprint in zijn hand had. (of 1x en in de draw zat er nog 1)

[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 30-10-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb wel veel bugs&vastlopers, is dit normaal? Ligt dit aan de servers omdat er een grote influx van nieuwe mensen is?

Regelmatig tijdens een game dat er gewoon niks meer gebeurd.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Postius schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:37:
Ik heb wel veel bugs&vastlopers, is dit normaal? Ligt dit aan de servers omdat er een grote influx van nieuwe mensen is?

Op de 2 x server problemen na de afgelopen 2 avonden, heb ik geen problemen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Postius schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:37:

Regelmatig vandaag of al vaker? Vandaag was zoals gewoonlijk de wekelijkse maintenance en soms loopt het daar al eens mis bij Blizzard wat voor sommige problemen kan zorgen, maar denk eraan: het is en blijft dan ook een Beta dus zulke dingen vallen nu eenmaal voor.
Als Beta zijnde vind ik de game opvallend goed draaien eigenlijk, kan je niet zeggen van alle Beta's (BF4 O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Stravincy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:32:
[...]

Gestopt!? Zonde man. :)

Je weet dat je met 9 wins twee packs kan winnen ipv één? Plus, je krijgt volgens mij ook altijd gegarandeerd een gouden kaart met 9 wins, die je weer kan disenchanten als je extra dust wilt.
Als arena het enige is dat je interesseert is het beter om te stoppen op 8 ipv 9. Google maar even op 8 vs 9 hearthstone wins, genoeg topics erover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ngangatar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:40:
[...]

Op de 2 x server problemen na de afgelopen 2 avonden, heb ik geen problemen eigenlijk.
Practice mode loopt continu vast. Regelamtig heb ik dat er op het hele bord niks meer gebeurd. Het spel reageert nog wel maar er gebeurd niks meer. Spells blijven regelmatig "hangen". Soms cast ik een spel en zit er zonder reden een vertraging in van 20 seconden (of houdt er gewoon compleet mee op en blijft vastzitten in de cast animatie). En dit is dan single player..... ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 30-10-2013 17:55 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Postius schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:54:
[...]

Practice mode loopt continu vast. Regelamtig heb ik dat er op het hele bord niks meer gebeurd. Het spel reageert nog wel maar er gebeurd niks meer. Spells blijven regelmatig "hangen". Soms cast ik een spel en zit er zonder reden een vertraging in van 20 seconden (of houdt er gewoon compleet mee op en blijft vastzitten in de cast animatie). En dit is dan single player..... ;(
Practice mode loopt bij mij tot zover ook gegarandeerd vast in het scheerscherm, en in de startmissies die ik vandaag en gisteren gespeeld heb, heb ik ongeveer 5 vastlopers gehad in 6 missies, gister kon ik zelfs niet meer inloggen.

Achja, beta he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Practice mode heb ik 2 keer gespeeld denk ik, ik speel nooit tegen de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ah ja, moet zeggen dat ik ook bleef vastzitten in de intermissions bij de Tutorial. Iedere keer nadat ik er een had verslagen en op de volgende hero klikte bleef het eindeloos laden. Gewoon een keer sluiten en heropstarten fixte dit weer, en had dit bij iedere Tutorial"boss". Al is dit wel nooit voorgevallen in Play Mode ...
Als je het maar weet en onthoudt :)

Zo, net m'n mail eens bekeken en rarara wat zat erin, een extra Beta Key! :+
Ben echter al reeds een tijd voorzien met een Beta Invite, dus geef 'm hier maar weg aan m'n mede Tweakers, gewoon even een DM sturen om 'm te pakken te krijgen!

En weg is ie!

[ Voor 20% gewijzigd door JimDB op 30-10-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
Aaaaaaaannnnddd de server hangt weer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
net aan het winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
midden in een arena potje :(

mja, ik was toch aan het verliezen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Sta 4-1 Arena maar er gebeurd niets meer.
Hoop niet dat ik straks een loss erbij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Oh dat is dus voor iedereen, en niet beperkt tot enkele spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Niet klagen, het is Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
doet hij het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Nog niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
nu wel =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
hmm ysera in arena, verder een waardeloze draw :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Laatst online: 18-09 14:25
Hé wat jammer dat van de 8 vs 9 wins. Het is juist zo spannend om die laatste win binnen te halen en 9 wins zou een super prijs moeten geven. Wat mij betreft balanceren ze dat nog een beetje. Een gegarandeerd arena ticket in 1 van de slots bij 9 wins zou wel mooi zijn :)

Na een paar keer een loss in Arena, dit keer een mazzeltje... Ik stond ietsje achter maar na de disconnect van vanavond telt hij niet als loss! :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/arena%201.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
alweer down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Torgo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:37:
Hé wat jammer dat van de 8 vs 9 wins. Het is juist zo spannend om die laatste win binnen te halen en 9 wins zou een super prijs moeten geven. Wat mij betreft balanceren ze dat nog een beetje. Een gegarandeerd arena ticket in 1 van de slots bij 9 wins zou wel mooi zijn :)

Na een paar keer een loss in Arena, dit keer een mazzeltje... Ik stond ietsje achter maar na de disconnect van vanavond telt hij niet als loss! :P

[afbeelding]
Je krijgt minimaal 150 gold terug, dus dat is dan toch een gegarandeerde arena ticket? :+
En je krijgt bijna altijd een golden rare of epic erbij, en soms 2 packs!
Succes met je 6-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Torgo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:37:

[afbeelding]
9 wins > 8 wins, werd eerder geopperd te googlen. Daar vind je 9 > 8 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Laatst online: 18-09 14:25
Bekse schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:58:
[...]

9 wins > 8 wins, werd eerder geopperd te googlen. Daar vind je 9 > 8 wins.
Nou, zo zwart wit was het niet toen ik google'de... Het hangt er vanaf of je gold belangrijk vindt of ook kaarten/dust/etc. Met 8 wins krijg je de meeste gold en als je alleen maar arena speelt dan is gold het enige wat telt. Het hangt er dus vanaf wat je wil. Aangezien ik ook alles kaarten wil unlocken is 9 wins het beste, maar marginaal :) Het is uiteindelijk 8:3 geworden en ik heb een heleboel gold gewonnen :P Maar aangezien dit beta is en er een deck reset aankomt is gold eigenlijk beter om arena te oefenen voor na de reset.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/arena%202.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey_90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Torgo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:23:
[...]

Maar aangezien dit beta is en er een deck reset aankomt is gold eigenlijk beter om arena te oefenen voor na de reset.
Waarom blijven mensen dit roepen? De laatste wipe is al geweest, meerdere malen door Blizzard bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Er komt geen reset inderdaad. Is al meerdere malen aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
net wel een lekkere pack, 1 rare, 1 golden rare, epic mage secret, gorehowl en een common :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Bekse schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:33:
Er komt geen reset inderdaad. Is al meerdere malen aangegeven.
Dat vermoed m'n althans, het is en blijft een beta en zulke dingen kunnen dus snel veranderen. We zullen het houden op: ze plannen (nog) geen nieuwe wipe O-) Zo staat het alleszins op Hearthstone zelf.
We don’t anticipate any further wipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Laatst online: 23:03
Gisteren weer een paar potjes gespeeld.. Laatste potje, ik Warrior tegen Warlock. Hij nog 11 leven ik 6 met 4 armor. Ik heb nog 2 kaarten op hand en hij heeft nog 3 kaarten op hand. Mijn beurt, krijg wapen (3atk 2 dur), + heroic strike 7 damage totaal. Speel een minion met 6-7 (kan deze beurt nog niet gebruiken). Val hem aan en hij heeft nog 4 leven.
Zijn beurt, speelt een paar spells (mijn minion is neer). Hij heeft nog een Ogre Magi op de tafel liggen. Hij valt mij aan met zijn ogre magi (6 leven - 0 armor) en nog 2 attacks waardoor mij leven op 2 beland.
Tussenstand 4 leven Warlock - 2 leven Warrior (ik) 0 armor.
Volgende beurt voor mij, ik trek.. Stormwind Champion. Deze speel ik dus, maar kan geen direct attack doen. Val hem aan met mijn warrior (3 atk 1 dur) en hij komt op 1 leven :'(. Doe in de hoop dat hij een fout maakt nog 2 armor. En mijn beurt is voorbij. Hij valt mijn warrior aan met al zijn minions (ondertussen een stuk of 3-4) en ik ga dus dood :(

Kort samengevat:
2 na laatste beurt: Warlock 11 - Warrior 6 + 4
1 na laatste beurt: Warlock 4 - Warrior 2
Laatste beurt: Warlock 1 - Warrior 0

Was jammer :(.. Kon de overwinning ruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Laatst online: 12-02-2021
(jarig!)
JimDB schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 07:01:
[...]

Dat vermoed m'n althans, het is en blijft een beta en zulke dingen kunnen dus snel veranderen. We zullen het houden op: ze plannen (nog) geen nieuwe wipe O-) Zo staat het alleszins op Hearthstone zelf.

[...]
Even niet zo selectief quoten dan hè.
We don’t anticipate any further wipes. This goes for both the Hearthstone beta and after the game’s official release. Any progress made during the beta after the wipe will be retained through the release of Hearthstone, such as new cards you obtain, levels that you gain and ranks you achieve. Basically, you’ll now be able to keep your stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuskitoNL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 14:23
Ik heb ook een key in de mail gekregen, maar had er al 1 bij tweakers gewonnen, dus hierbij:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Ik wist niet eens dat dit bestond die "mo" nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50
MuskitoNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:46:
Ik heb ook een key in de mail gekregen, maar had er al 1 bij tweakers gewonnen, dus hierbij:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Helaas werkt niet, of al gebruikt en niet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Okee, rng voor deze warlock?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H52k60V.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Dat is wel erg lucky zeg, was je maar een mage met flamestrike ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Hoe komt iedereen toch aan 7-8-9 arena wins, elke keer als ik arena doe dan mag ik blij zijn dat ik 2 wins haal. Of ik snap er geen reet van of ik heb steeds bad luck met mijn keuze mogelijkheden.

Het gekke is als ik ranked speel dan win ik 60-70% van mijn games.

Het begint wel te frusteren want ik moet elke keer flink sparen voor een nieuwe arena. Je zou toch zeggen dat ik met ranked games veel meer zou moeten verlizezen aangezien ik met practisch een basis deckje speel. In arena heeft iedereen toch dezelfde rng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
An1mA schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:56:
[...]

Dat is wel erg lucky zeg, was je maar een mage met flamestrike ^^
Ja inderdaad, heb uiteindelijk toch gewonnen, want heb gelukkig wel 3 holy nova in mijn deck.
En ik topdeckte holy smite toen hij nog 2 hp had en ik 1 hp _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
Mistymo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:58:
Hoe komt iedereen toch aan 7-8-9 arena wins, elke keer als ik arena doe dan mag ik blij zijn dat ik 2 wins haal. Of ik snap er geen reet van of ik heb steeds bad luck met mijn keuze mogelijkheden.
welke champion pak je in Arena?
De beste keuzes zijn imo om ver te komen:

1. Priest
2. Paladin
3. Warrior
4. de rest
5. Rogue

Dit zijn altijd van die leuke momenten, check mijn kaarten, ik kan die wolf mind controllen en Lord of the Arena: Shodow word: Death ^^ die wolf komt goed van pas omdat ik die buzzard al eerder van hem gestolen had (mind vision)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NsKlYhP.jpg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sahje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:31:
Even niet zo selectief quoten dan hè.
[...]
Komt nog steeds op hetzelfde neer hé, m'n voorziet momenteel geen wipes meer, maar de kans is dat er een wipe komt is er wel nog steeds (of dat sluiten ze alleszins niet uit).

Maar goed, straks nog maar eens de Arena induiken en hopen op m'n eerste Epic/Legendary uit het pakje dat ik ervan krijg. Zit nu namelijk nog steeds met allemaal commons en een handvol rares :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Kol Nedra schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

1. Priest
2. Paladin
3. Warrior
4. de rest
5. Rogue
Ik probeer altijd priest of hunter te kiezen, maar laatste 3 arena's kreeg ik die keuzes niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Mistymo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:22:
[...]

Ik probeer altijd priest of hunter te kiezen, maar laatste 3 arena's kreeg ik die keuzes niet. :(
Grappig, ik vermijd juist Priest en Hunter met Arena. Niet dat Priest slecht is ofzo, maar je moet wel geluk hebben met de kaarten die je krijgt. Maarja, dat geld wel een beetje voor alle classes eigenlijk in Arena. :+

Mijn 3 lievelings classes voor Arena zijn Shaman, Paladin en Warrior op het moment.

[ Voor 8% gewijzigd door Stravincy op 31-10-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
Tuurlijk moet je geluk hebben, maar als je bv geen buzzard hebt als hunter in Arena heb je zo goed als al verloren omdat je card draw daarin zit en de de overwinning, evenals unleash the hounds. heb je ze niet dan helaas dan wordt arena erg zwaar.
paladin en priest zijn minder afhankelijk van specifieke kaarten, daarom schoppen deze 2 classes verder in arena dan de rest.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
Kol Nedra schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

1. Priest
2. Paladin
3. Warrior
4. de rest
5. Rogue

Dit zijn altijd van die leuke momenten, check mijn kaarten, ik kan die wolf mind controllen en Lord of the Arena: Shodow word: Death ^^ die wolf komt goed van pas omdat ik die buzzard al eerder van hem gestolen had (mind vision)

[afbeelding]
ik heb vandaag anders mijn beste arena resultaat so far neergezet met een rogue. veel 2-3-4 cost minions, het liefst met een combo. Veel goedkope spells. een paar grotere minions omdat ik geen andere keus had , 2 wapens en de rest carddraw.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Stravincy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

Grappig, ik vermijd juist Priest en Hunter met Arena. Niet dat Priest slecht is ofzo, maar je moet wel geluk hebben met de kaarten die je krijgt. Maarja, dat geld wel een beetje voor alle classes eigenlijk in Arena. :+

Mijn 3 lievelings classes voor Arena zijn Shaman, Paladin en Warrior op het moment.
DE reden dat ik zo weinig win in arena is denk ik dat ik de andere classes zo weinig speel en dus ook niet echt weet welke combo's / kaarten je moet picken. Met priest en Hunter heb ik wel een aardig idee. Maar ja had laatst 2 x mage en de kaarten die ik kon kiezen waren echt ruk, geen aoe kaarten, geen sheep, geen fireballs, geen tauntkaarten en geen legendary, echt werkelijk helemaal niks dus was het snel 0-3 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Laatst online: 12-02-2021
(jarig!)
Kol Nedra schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:29:
Tuurlijk moet je geluk hebben, maar als je bv geen buzzard hebt als hunter in Arena heb je zo goed als al verloren omdat je card draw daarin zit en de de overwinning, evenals unleash the hounds. heb je ze niet dan helaas dan wordt arena erg zwaar.
paladin en priest zijn minder afhankelijk van specifieke kaarten, daarom schoppen deze 2 classes verder in arena dan de rest.
Gelul, non-beast Hunter is één van de sterkste class/card combinations in Arena. Sterke control kaarten, aggresieve hero abillity en sterke minions kom je een heel eind mee.

Paladin is juist afhankelijk van class kaarten, Priest zonder MC, PW: Shield wordt je ook niet blij van. De reden dat deze classes het vaak ver schoppen is omdat veel van hun sterke kaarten in de common slot zitten waar die bij andere classes vaker in de rare/epic region zitten. Daardoor heb je in Arena meer kans dat je die kaarten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistymo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:31:
[...]

DE reden dat ik zo weinig win in arena is denk ik dat ik de andere classes zo weinig speel en dus ook niet echt weet welke combo's / kaarten je moet picken. Met priest en Hunter heb ik wel een aardig idee. Maar ja had laatst 2 x mage en de kaarten die ik kon kiezen waren echt ruk, geen aoe kaarten, geen sheep, geen fireballs, geen tauntkaarten en geen legendary, echt werkelijk helemaal niks dus was het snel 0-3 :'(
Dan moet je gewoon meer spelen met andere classes, leer je de kaarten ook sneller kennen. Ik doe het sowieso voor de afwisseling. Al mijn heroes zijn rond hetzelfde level. Je krijgt ook gold voor alle heroes op level 10 krijgen en alle Expert AI te verslaan. Dus ik zou lekker afwisselen met welke hero je speelt en tegen alle Expert AI spelen, dan heb je daarna voldoende gold voor twee arena's en meer kennis en ervaring.

Overigens kun je ook unranked spelen met je andere decks, hark je nog wat gold binnen met daily's en de 10 gold per 3 wins.
Pagina: 1 ... 42 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]