"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wellicht leuk ja, maar dat zorgt misschien ook voor meer balance problemen voor blizz ^^
Dat je niet in andermans beurt mag reageren maakt het flink minder interactief wat mij betreft.lanerios schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:35:
Heb er wat meer tijd in zitten, alle heroes unlocked e.d. maar ik mis iets.. ik weet niet precies wat, maar de warcraft & Magic tcg hebben het wel, misschien wat meer afwisseling? verassing? spanning? geen idee eigenlijk, het mist iets
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Is niet zo heel moeilijk om op te zoeken natuurlijkLau1187 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:50:
[...]
Nooit MTG gespeeld, wat doet een 2-headed giant?
http://mtg.wikia.com/wiki/Two-Headed_Giant
Two-Headed Giant (often abbreviated 2HG or THG) is a multiplayer format in which teams of two people each face each other. This format is unique in the fact that players take actions as a team instead of individually.
[ Voor 30% gewijzigd door Thormodo op 28-10-2013 18:58 ]
M:tG heeft natuurlijk instants en activated abilities. Dat biedt Hearthstone niet. Daarnaast is Magic natuurlijk al duizenden kaarten groot.lanerios schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:51:
Dat soort dingen ja, en het gebrek aan echt player interactie verpest het voor mij. Ik hou van gezellig kunnen chatten met de tegenstander.
Ik vind vooral Arena toch echt wel leuk. Maar zonder nieuwe kaarten zal het mogelijk gaan vervelen op termijn.
Dat kan idd alleen met battle.net vrienden, echter in play/arena mode is het denk een zegen dat het niet kan met alle OMG YOU LUCKY %#@% spammers die je anders krijgt.lanerios schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:51:
Dat soort dingen ja, en het gebrek aan echt player interactie verpest het voor mij. Ik hou van gezellig kunnen chatten met de tegenstander.
Juist wel een hele leuke deck getrokken voor arena! eerste game 30 -0 powned met een 13hp pyroblast
Ik vraag het niet alleen voor mezelf, er zijn hier vast wel anderen die nog nooit MTG gespeeld hebben. Maar ja, het is een leuke afwisseling, maar weet niet in hoeverre 't zou werken in HS.Thormodo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:58:
[...]
Is niet zo heel moeilijk om op te zoeken natuurlijk.
http://mtg.wikia.com/wiki/Two-Headed_Giant
[...]
Steam ||
Dus? Dat maakt het opeens compleet goed dat Hearthstone dit niet heeft? Ik geef alleen aan dat ik het mis. Het spel is qua mechanics nu nog te kaal om echt leuk te blijven..murphsy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:59:
[...]
M:tG heeft natuurlijk instants en activated abilities. Dat biedt Hearthstone niet. Daarnaast is Magic natuurlijk al duizenden kaarten groot.
Ik vind vooral Arena toch echt wel leuk. Maar zonder nieuwe kaarten zal het mogelijk gaan vervelen op termijn.
Er zullen vele patches en waarschijnlijk ook (betaalde?) uitbreidingen/DLC's komen in de toekomst.
Blizzard gaat echt wel vele dingen toevoegen aan Hearthstone hoor, helemaal nu ze zien hoe immens goed dit spel ontvangen word.
Something under the bed is drooling
Voor de duidelijkheid, het is de verbinding dus
Edit: ow wacht, bij iedereen dus. Ugh, net een prachtige Flamestrike in Arena gespeeld, hard terug aan het komen en dan...
[ Voor 35% gewijzigd door Snappie88 op 28-10-2013 20:29 ]
Surfin' paradise!
oh lol. spuit 11 dus
[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 28-10-2013 20:30 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
[ Voor 92% gewijzigd door Thompson op 28-10-2013 20:30 ]
Beeromaniac
Blech hier ook ik was aan het winnenSnappie88 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:29:
Spel is vastgelopen... Wat te doen, wachten in de hoop dat?
Voor de duidelijkheid, het is de verbinding dus
Edit: ow wacht, bij iedereen dus. Ugh, net een prachtige Flamestrike in Arena gespeeld, hard terug aan het komen en dan...
Your game timed out as it was requestion data from the Hearhstone utility. Please relaunch Hearthstone to reconnect.
Neen, ligt niet aan je pc hoor, is al reeds een known bugg... Kan op sommige momenten natuurlijk vreselijk ambetant zijn... (Al zorgde het bij mij voor wat grappige screensthewizard2006 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:30:
Iemand enig idee of er problemen zijn met HS? De 1e arena game had ik een grafische bug waardoor alles bijna roze was en ik niets zag (kan natuurlijk ook aan mijn pc gelegen hebben...?)
Hopen voor het beste, al zou het me verbazen moesten ze het terug kunnen/willen draaienEn nu loopt hij vast als ik een cleric heal. Kan niets meer2 verneukte arena potjes. Kan je dit reclaimen bij blizzard? Al zal dat lastig zijn want tja beta...
oh lol. spuit 11 dus
Ok. Had wel gewonnen alsnog dus dat was wel epicJimDB schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:47:
[...]
Neen, ligt niet aan je pc hoor, is al reeds een known bugg... Kan op sommige momenten natuurlijk vreselijk ambetant zijn... (Al zorgde het bij mij voor wat grappige screens)
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
na een paar slechte arena matches achter elkaar ben ik door m'n gold heen, met 1 daily quest en wat losse games kost het 2 dagen om weer een arena te kunnen kopen
in play mode heb ik nu 5 decks die 9 van de 10 matches winnen, bij de rest van de decks mis ik wat kaarten om er goed mee te kunnen spelen
ik kan nu alleen nog maar play mode spelen en dat begint te vervelen, deck builden ben ik ook klaar mee totdat ik weer wat packs win
ik hoop dat er in de final wat meer uitdaging komt in de vorm van quests of achievements, zodat je zonder gold/arena nog met een doel kunt spelen; het wordt een beetje jammer als je om de paar dagen arena access moet kopen met cash
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 21:27 ]
Volgens mij is blizz ook bezig om dingen te implementeren om ook op andere manieren aan gold te komen. In ieder geval dat hoop ik wel op, anders word het een beetje saai ja naast arena.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:25:
het spel begint mij eerlijk gezegd een beetje te vervelen ondertussen
na een paar slechte arena matches achter elkaar ben ik door m'n gold heen, met 1 daily quest en wat losse games kost het 2 dagen om weer een arena te kunnen kopen
in play mode heb ik nu 5 decks die 9 van de 10 matches winnen, bij de rest van de decks mis ik wat kaarten om er goed mee te kunnen spelen
ik kan nu alleen nog maar play mode spelen en dat begint te vervelen, deck builden ben ik ook klaar mee totdat ik weer wat packs win
ik hoop dat er in de final wat meer uitdaging komt in de vorm van quests of achievements, zodat je zonder gold/arena nog met een doel kunt spelen; het wordt een beetje jammer als je om de paar dagen arena access moet kopen met cash
*EDIT*
HS, doet het weer bij mij ^^

Ik ga er maar even vanuit dat het een server-side Blizzard probleem is, maar dit vind ik vervelender dan welke card imbalance dan ook.
heb je die 3 quests in een dag gekregen of niet? En hoe komt het dat je 2x 60 gold krijgt en 1x 40? Ik heb tot nu toe akten Nog maar 40 gold dailiee gehad.PromWarMachine schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:01:
Het questen ging vanavond lekker snel. Drie keer raden voor welke class ik een deck heb gemaakt
[afbeelding]
Dus nu 2-1 in plaats van 3-0.
Maar goed tis beta dus het is niet anders. Moet wel zeggen dat ik het steeds leuke ga vinden naarmate ik meer leer wat de verschillende kaarten zijn en voornamelijk welke kaarten de classes hebben en wat de classes kunnen.
Vanavond eens kijken hoe ver we komen.
Gelijk ook m'n priest daily gecomplete. Krijg ik weer een daily met win 2 keer met die of die class. En weer geen overlapping met de andere 2 dailies die hetzelfde zijn maar met andere classes. Je kan dailies zeker niet weggooien?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Zag je berichtje nog gisteravond, maar toen knalde ik er weer uit... toen heb ik het maar opgegeven...
Je kan quests opsparen, ook zijn er 2 tier daily quests; 40 en 60 gold. Deze varieren van de hoeveelheid wins die het kost om ze te halen.Aekaz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
heb je die 3 quests in een dag gekregen of niet? En hoe komt het dat je 2x 60 gold krijgt en 1x 40? Ik heb tot nu toe akten Nog maar 40 gold dailiee gehad.
De 40/60 quests zijn gewoon RNG welke je krijgt, al duren de 60 quests natuurlijk langer om te completen
Steam ||
Verwijderd
Magic te duur? Dan bedoel je denk ik niet de online versie. Die kost iets van een tientje ofzo.lanerios schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:39:
Dat is waar inderdaadIk hoop het echt, ik vind Magic erg leuk, maar te duur. En de jankende kindjes als je weer met een Sliver/Elf deck ze afmaakt is gewoon zielig aan het worden. Dus als Hearthstone een goede vervanger wordt, dan juich ik het toe
In Magic 2014 zit btw ook een Sliver deckje.
Een chat optie zou in dit geval wel van pas komen
Ik spam altijd de 'Greetings' emote als ze lang duren.Xtzlove schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:28:
Overigens erger ik me enorm aan mensen die mega lang over hun beurt doen..
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Dat was gewoon in /play dus ik ben na een tijdje geleaved.
Overigens had ik diezelfde avond iemand AFK in Arena. Dat maakt gezien de timer dan weer niets uit. Dat was een easy win voor mij

Verder nog geen last gehad van leavers eigenlijk.
En dit is precies waarom Blizzard geen chat-optie wilt als je tegen vreemden speelt.Xtzlove schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:28:
Ik erger me meer aan mensen die bij elke beslissing een emote gebruiken.
Bijvoorbeeld elke keer als er een minion dood gaat "well played".

Ik had gisteren ook iets opmerkelijks.PromWarMachine schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:48:
Ik had er gister een die gewoon AFK was aan het begin van het potje en leek te wachten tot ik ging leaven voor een easy win.
Dat was gewoon in /play dus ik ben na een tijdje geleaved.
Overigens had ik diezelfde avond iemand AFK in Arena. Dat maakt gezien de timer dan weer niets uit. Dat was een easy win voor mij
Verder nog geen last gehad van leavers eigenlijk.
Was bezig tegen een paladin, die mij, met 9 hp resterend, in één turn kon afmaken. Het was zijn beurt maar er gebeurde niks... Ik liep ver achter, en had nog ongeveer 3 beurten nodig om te winnen, maar hij was AFK gegaan, waardoor ik dus alsnog gewonnen heb :x. Klein gelukje
Tja, zoals ik eerder ook al poste, soms wil ik wel, maar kan ik niets doordat mijn acties niet worden verwerkt en ik spells niet kan spelen. Maar in het algemeen ben ik het met je eens; vind ook dat potjes soms erg lang duren.Xtzlove schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:28:
Verwijderd
sparen voor dezeXtzlove schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:28:

Er zijn natuurlijk mensen die strategisch vooruit willen denken.Hafermaut schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:22:
[...]
Tja, zoals ik eerder ook al poste, soms wil ik wel, maar kan ik niets doordat mijn acties niet worden verwerkt en ik spells niet kan spelen. Maar in het algemeen ben ik het met je eens; vind ook dat potjes soms erg lang duren.
En daar kan tijd in zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 29-10-2013 11:30 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
In principe als iemand echt afk is (om wat voor een reden dan ook) de eerste keer loopt de gehele timer af. De 2e keer heeft ie een verkorte van maximaal dat lontje, dit elke keer tot ie weer reageert. Dus zo lang hoeft het niet te duren!
Laat je trouwens niet foppen, sommige mensen doen dit met opzet zodat jij alles in je hand al gaat spelen om het te versnellen.
Je hebt me zojuist een nieuw doel gegeven
Dat is alleen bij Arena zoXaria schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:41:
Vind het wel grappig dat mensen klagen over afk'ers.
In principe als iemand echt afk is (om wat voor een reden dan ook) de eerste keer loopt de gehele timer af. De 2e keer heeft ie een verkorte van maximaal dat lontje, dit elke keer tot ie weer reageert. Dus zo lang hoeft het niet te duren!
Laat je trouwens niet foppen, sommige mensen doen dit met opzet zodat jij alles in je hand al gaat spelen om het te versnellen.
Echt?
My bad dan.. zie het best vaak gebeuren
Jawel.. maar ik had gister iemand in Play die vanaf turn 1 niets deed en ik kon wachten tot ik een ons woog, maar 20 minuten nadien stond het scherm precies zo?Bosmonster schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:56:
Ik speel eigenlijk alleen Play momenteel, maar ik krijg ook gewoon een lontje na een tijdje? Of bedoel je dat niet?
Of zou dat met die downtime te maken kunnen hebben? Hmmm
/edit
Bij nader inzien zal het wel zowel bij Play als bij Arena zijn, my bad
[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 29-10-2013 12:01 ]
Daarnaast een tegenstander in Arena welke op een stand van 4 health voor mij en 3 voor hem een Fireball caste, echter, per ongeluk op zichzelf.... Pijnlijke fouten zijn dat.
Spel is nog steeds megaleuk na ruimm anderhalve week en heb nu leuke Hunter, Priest, mage, Warrior en Warlock deck. Pally, Rogue, Druid en Shaman moet ik nog aan gaan werken.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Rechtsklik op character, "squelch". Problem solved ^^Ngangatar schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:28:
Ik hoop dat er een optie komt om emotes uit te schakelen in een match. Gisteren 2 x gehad dat een tegenstander emotes bleef spammen, ook in zijn eigen tijd. Eentje zat gewoon 40 seconden lang de "Greeting" emote te spammen op een gegeven moment in zijn eigen beurt. vreemd...
Steam ||
Denk downtime idd.. Mijn client deed gister ook wazige dingen...PromWarMachine schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:58:
[...]
Jawel.. maar ik had gister iemand in Play die vanaf turn 1 niets deed en ik kon wachten tot ik een ons woog, maar 20 minuten nadien stond het scherm precies zo?
Of zou dat met die downtime te maken kunnen hebben? Hmmm
/edit
Bij nader inzien zal het wel zowel bij Play als bij Arena zijn, my bad
Waarschijnlijk in het verleden wel voorbij gekomen, maar ik zit hier niet zo lang dus:Bosmonster schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:40:
[...]
Denk downtime idd.. Mijn client deed gister ook wazige dingen...
Waarom heeft Blizzard ervoor gekozen dat wanneer er serverproblemen ontstaan en de boel in het 100 loopt iedereen een auto-loss voor zijn/haar kiezen krijgt? Daar goud gekocht dient te worden (of via quests opgespaard kan worden) kost het de spelers geld. Gaat dit nog aangepast worden?
Surfin' paradise!
Scenario: ik speel een aantal ronden en zie dat ik aan het verliezen ben, het gaat niet meer goed komen en deze los betekend dat mijn arena run klaar is!! Wat doe ik? Ik trek mijn internet stekker er uit

Als ze er niets aan zouden doen, zou je dus mogelijk gewoon geen loss krijgen. Maar nu is het dus gewoon een auto-loss. Of het eerlijk is, ik weet het niet. Een echt alternatief zie ik ook niet echt.
Wat dacht je van gewoon de hele match niet laten gelden?Xaria schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:29:
Mogelijk om fraude te voorkomen?
Scenario: ik speel een aantal ronden en zie dat ik aan het verliezen ben, het gaat niet meer goed komen en deze los betekend dat mijn arena run klaar is!! Wat doe ik? Ik trek mijn internet stekker er uit
Als ze er niets aan zouden doen, zou je dus mogelijk gewoon geen loss krijgen. Maar nu is het dus gewoon een auto-loss. Of het eerlijk is, ik weet het niet. Een echt alternatief zie ik ook niet echt.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
De eerste dag heb ik de classes maar verkend en alles op lvl 10 gebracht. Daarna play games gedaan waar ik in het begin zowat meeste verloor, ik nu ongeveer op 50/50 zit. Ik heb nog steeds maar een simpel dekje dus geen uber uber kaarten.
Wat wel lache is dat ik 4x arena heb gespeeld 1-3, 0-3, 4-3 en 1-3 en inmiddels 2 golden legendary kaarten heb mogen ontvangen (weet niet of dit geluk is of gewoon, want ik ken de drop% niet). Ik zou dus 3200 dust kunnen maken en mijn deckje kunnen verbeteren
Ik speel trouwens het liefst Hunter of Priest
Daar heb je een punt. De winnende kant zou het nooit moeten ontgelden natuurlijk.Xaria schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:35:
Hoe is dat eerlijk als wij twee tegen elkaar spelen en ik besluit er mee te stoppen omdat ik niet tegen mijn verlies kan. Dan boor ik jou een overwinning door de neus.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Ipv "Threaten" te gebruikenRobbie.b schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:47:
Ik spam altijd de 'Greetings' emote als ze lang duren.

Nee, zoals eerder al gezegd zou ik het inderdaad ook niet mis vinden moesten ze een aantal emotes toevoegen, indien je de emotes niet graag hebt: 1 klikje en ze zijn weg, maar voor mensen die het wel graag gebruiken is de keuze momenteel wel zeer beperkt
Waar haal je dat vandaan? Ik zie in battle.net alleen de melding dat ze maintenance gaan doen morgenochtend tussen 3 uur en 11 uur. Ik kom er ook gewoon in nu.eMKa schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:08:
Het ziet er dus naar uit dat er tot 19:00 onderhoud is.. Even wachten
Steam ||
Is dat alles? Lol, dank je wel, heldLau1187 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:30:
[...]
Rechtsklik op character, "squelch". Problem solved ^^
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Vanavond een nieuwe poging dan maarBosmonster schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:03:
[...]
Zag je berichtje nog gisteravond, maar toen knalde ik er weer uit... toen heb ik het maar opgegeven...
Ik mag hopen dat Blizzard wat monitoring op de servers uitoefentXaria schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:35:
Hoe is dat eerlijk als wij twee tegen elkaar spelen en ik besluit er mee te stoppen omdat ik niet tegen mijn verlies kan. Dan boor ik jou een overwinning door de neus.
Surfin' paradise!
Een soort van X seconden grace periode, als je daar binnen weer reconnect kan je verder spelen, zou niet zo'n slecht idee zijn.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Je zou het mogen hopen, maar ik denk dat het gewoon heel simpel is. Geen verbinding, auto-loss.Snappie88 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:47:
[...]
Ik mag hopen dat Blizzard wat monitoring op de servers uitoefent
Mogelijk is het voor de tegenpartij een geval dat jij gewoon afk lijkt? Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Op zich heb je dan als nog je win, alleen duurt het wat langer.
Wow, dat is echt heel lucky. Volgensmij is de kans op een gewone legendary 6.25% ofzo maar ook nog is gold zal nog wel een stukje lager liggen.[b][message=41125944,noline]
Wat wel lache is dat ik 4x arena heb gespeeld 1-3, 0-3, 4-3 en 1-3 en inmiddels 2 golden legendary kaarten heb mogen ontvangen (weet niet of dit geluk is of gewoon, want ik ken de drop% niet). Ik zou dus 3200 dust kunnen maken en mijn deckje kunnen verbeteren
Ik speel trouwens het liefst Hunter of Priest
Heb zelf ook amper met Rogue gespeeld, heb je toevallig hier al gekeken? Misschien zit er iets tussen waar je wat aan hebtNipje schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:25:
Heeft er iemand veel ervaring met de Rogue class? Ik probeer mijn daily quests te doen maar ik krijg het echt niet voor elkaar om een fatsoenlijk rogue deck te maken.
Edit: Hier zijn er zelfs nog meer zie ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Lau1187 op 29-10-2013 19:45 ]
Steam ||
Ook ik heb ondertussen een tweede beta-key in mijn mail mogen ontvangen en omdat ik mijn eerste beta-key via tweakers gewonnen heb vind ik het alleen maar leuk als mijn tweede key nu ook weer bij een tweaker terecht komt
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Ja hier heb ik er toevallig vanmiddag eentje uit nagemaakt waar ik echt geen potje mee kan winnen. Wordt royaal ingemaaktLau1187 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:38:
[...]
Heb zelf ook amper met Rogue gespeeld, heb je toevallig hier al gekeken? Misschien zit er iets tussen waar je wat aan hebt
Edit: Hier zijn er zelfs nog meer zie ik.
Ik heb je een berichtje gestuurd, het was vrij kort maar ben net iets te vaak een key misgelopen op +/-2 minDaMei schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:15:
Beste mede-tweakers,
Ook ik heb ondertussen een tweede beta-key in mijn mail mogen ontvangen en omdat ik mijn eerste beta-key via tweakers gewonnen heb vind ik het alleen maar leuk als mijn tweede key nu ook weer bij een tweaker terecht komtDaarom geef ik hem weg aan de eerste die mij een DM stuurt met daarin heel kort beschreven waarom diegene een key wil en die langer dan drie maanden geregistreerd is!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Je was de eerste dus ik heb je de key via DM toegestuurd, veel plezier ervan!Postius schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:25:
[...]
Ik heb je een berichtje gestuurd, het was vrij kort maar ben net iets te vaak een key misgelopen op +/-2 min.
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Oh das balen. Enig idee wat er mis gaat? Teveel high-cost minions, of juist te weinig heavy hitters? Te weinig card draw? Als je op dat soort dingen let kan je proberen je deck stukje bij beetje te tweaken. Ligt ook een beetje aan je speelstijl natuurlijk. Je zou ook kunnen proberen je dailies te halen door die class in de arena te spelen, dan heb je sowieso meer keuze uit de beschikbare kaarten dan je waarschijnlijk in constructed hebt, misschien helpt dat. Maar dat is natuurlijk altijd een gokNipje schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:21:
[...]
Ja hier heb ik er toevallig vanmiddag eentje uit nagemaakt waar ik echt geen potje mee kan winnen. Wordt royaal ingemaakt
Steam ||
Lees de topic-start eens door, dan kom je al een heel eind.Postius schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:35:
Dankzij DaMei kan ik nu ook gaan spelen. Heb wel veel ervaring met TGC games in het algemeen dus ik ben benieuwd. Zijn er echt even dingen waar je op moet letten als beginner? Of moet ik gewoon even een noob guide googlen?
Tof, leuk dat je ook kan beginnen. Ik had zelfs geen ervaring met TCGs en heb alleen wat streams gekeken voor ik begon. Als je al ervaring hebt denk ik dat je er gewoon meteen in kan duiken, het wijst zich allemaal vanzelf wel. Je zal eerst de tutorial doorlopen, waar je zo doorheen bent, en dan kan je alle kaarten voor de verschillende heroes gaan vrijspelen. Voor elke class is er al een basic deck, en zodra je elke hero naar level 10 gaat levellen unlock je kaarten waarmee je zelf een deck kunt bouwen.Postius schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:35:
Dankzij DaMei kan ik nu ook gaan spelen. Heb wel veel ervaring met TGC games in het algemeen dus ik ben benieuwd. Zijn er echt even dingen waar je op moet letten als beginner? Of moet ik gewoon even een noob guide googlen?
Als je al snel de arena ingaat heb je misschien hier wat aan, een arena draft guide for new players, of de arena card ranking van Trump. Have fun
Steam ||
easy win dus, alleen taunts en mind control, huppa 9-0Wognummer schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:55:
lekker random dat arena7!! keer een mind control voorbij zien komen met picken
nothing stops this train
Bijna bij nr 7 zat een Taunt creature die paste mooi bij de andere 5Kol Nedra schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:56:
[...]
easy win dus, alleen taunts en mind control, huppa 9-0
edit: ik zie dat ik uiteindelijk op 4 MC's ben uitgekomen
edit: inmiddels 2-0
[ Voor 20% gewijzigd door Wognummer op 29-10-2013 21:10 ]
Is soms nog een beetje buggy... ff restart en dan lukt het wel..Postius schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:17:
En ik kom niet voorbij het "click to start" scherm, goed begin!
Het lijkt echt een combinatie van alles. Ik heb echt nog helemaal geen goede kaarten en kan alleen maar een soort van basic decks maken ;(`. Misschien moet ik eerst ns wat meer arena gaan spelen voor wat meer kaartenLau1187 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:33:
[...]
Oh das balen. Enig idee wat er mis gaat? Teveel high-cost minions, of juist te weinig heavy hitters? Te weinig card draw? Als je op dat soort dingen let kan je proberen je deck stukje bij beetje te tweaken. Ligt ook een beetje aan je speelstijl natuurlijk. Je zou ook kunnen proberen je dailies te halen door die class in de arena te spelen, dan heb je sowieso meer keuze uit de beschikbare kaarten dan je waarschijnlijk in constructed hebt, misschien helpt dat. Maar dat is natuurlijk altijd een gok

Ik heb ook alleen maar basic kaarten.. Heb 2 packs gehad van een Q maar daar zat niks in dat relevant is voor mijn class... Toch heb ik geen probleem om gewoon een 50-50 win ratio te halen...Nipje schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:18:
[...]
Het lijkt echt een combinatie van alles. Ik heb echt nog helemaal geen goede kaarten en kan alleen maar een soort van basic decks maken ;(`. Misschien moet ik eerst ns wat meer arena gaan spelen voor wat meer kaarten
Als ik priest speel win ik ook alles met basic cards. Ligt maar net aan de class ook. Met rogue gaat dat wat minder makkelijk naar mijn ervaring.Miezjell schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:20:
[...]
Ik heb ook alleen maar basic kaarten.. Heb 2 packs gehad van een Q maar daar zat niks in dat relevant is voor mijn class... Toch heb ik geen probleem om gewoon een 50-50 win ratio te halen...
Ik heb er nog steeds last van, meer mensen of een oplossing hiervoor?An1mA schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:15:
Is er een daily quest voor een warriror en paladin en juist die 2 zijn bij mij bugged. Ik kan ze ze niet selecteren ook al hebben beide chars 30 kaarten.
Steam ||
Idem hier.Postius schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:17:
En ik kom niet voorbij het "click to start" scherm, goed begin!
Lijken momenteel wel veel mensen last van te hebben.
http://eu.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/8498820777?page=3
Verwijderd
Zowel niet in practice als in Play? Zelf nog nooit problemen gehad eigenlijk..An1mA schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:30:
[...]
Ik heb er nog steeds last van, meer mensen of een oplossing hiervoor?
Ook als je het hele deck weggooit en opnieuw opbouwt met 30 kaarten?
Heeft Blizzard wel genoeg serverpower in combi met hoeveel keys ze hebben weg gegeven?
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]