[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 12:55
JimDB schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:36:
[...]

Ook true... Denk dat er wel verschillende kaarten zijn die slechts op zeer weinig momenten nuttig zijn, maar als je die dan hebt dat je er wel blij mee bent :)
Ik overweeg nu bijv. om een acidic swamp ooze in m'n priest deck te gooien, vanwege de battlecry. Ik zou alleen niet weten wat ik er dan voor uit m''n deck moet gooien, want ben met de rest zo blij :P En zo'n ooze moet je maar net op het goeie moment in je hand hebben natuurlijk.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Nu ja, het ding bij de Swamp Ooze is dat zelfs als je tegen een class speelt waartegen de Battlecry niets uithaald het toch nog een sterke kaart is voor z'n cost. En tegen classes met een wapen is ie natuurlijk zalig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
JimDB schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:09:
Nu ja, het ding bij de Swamp Ooze is dat zelfs als je tegen een class speelt waartegen de Battlecry niets uithaald het toch nog een sterke kaart is voor z'n cost. En tegen classes met een wapen is ie natuurlijk zalig :D
True. Ik denk dat ik 'm erin stop ten koste van m'n knife juggler (die ik wel leuk vind, maar niet bijzonder veel toevoegt).

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lau1187 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:15:
[...]

True. Ik denk dat ik 'm erin stop ten koste van m'n knife juggler (die ik wel leuk vind, maar niet bijzonder veel toevoegt).
Knife juggler in een priest deck? Dat ding hoort in decks met veel en goedkope minions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

Knife juggler in een priest deck? Dat ding hoort in decks met veel en goedkope minions
Maar hij is zo schattig ^^

Edit: Overigens heeft 'ie me ook wel eens geholpen voor een holy nova of doe x damage spell, als hij net de ene health point nog even weghaalt als ik een goedkope minion plop.

[ Voor 26% gewijzigd door Lau1187 op 27-10-2013 15:27 ]

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lau1187 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:22:
[...]

Maar hij is zo schattig ^^
Daar heb jij weer gelijk in, stop er dan meteen een pint-sized summoner bij voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Misschien moet ik eens een deck maken met alleen maar minions die ik schattig vind, kijken hoe dat gaat. Hmmm... :+

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lau1187 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:29:
Misschien moet ik eens een deck maken met alleen maar minions die ik schattig vind, kijken hoe dat gaat. Hmmm... :+
Oeh, eindelijk een deck waarin je Gelbin Mekkatorque kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Xaria schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:58:
... maar dan moet je denk ik wel de slechtste speler ooit zijn :o :+
Dat zou maar zo kunnen dan. Is natuurlijk ook een prestatie op zich dan. ;)
Darkangle schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:41:
[...]

Ik speel HS niet zo lang nog, maar ik speel MTG al sinds de beta. Misschien kunnen we een paar oefenpotjes tegen elkaar spelen? Ik kan wel redelijk zien waarom iets wel of niet werkt, en verlies bijna niet (en ik heb alleen maar de basic cards).

Als je wilt: Darkangle#2850
Klinkt als een leuk plan, ben ik zeker voor in aankomende week een keer. Ben nu hearthstone moe. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:32:
[...]

Oeh, eindelijk een deck waarin je Gelbin Mekkatorque kunt gebruiken
Ha ja precies. Ik kom hem trouwens redelijk vaak tegen in constructed, veel mensen vinden hem waarschijnlijk wel grappig om in hun deck te hebben. Meestal kan ik 'm meteen doodmaken, en vaak heb ik ook nog wel een silence ergens om de invention onschadelijk te maken.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lau1187 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:35:
[...]

Ha ja precies. Ik kom hem trouwens redelijk vaak tegen in constructed, veel mensen vinden hem waarschijnlijk wel grappig om in hun deck te hebben. Meestal kan ik 'm meteen doodmaken, en vaak heb ik ook nog wel een silence ergens om de invention onschadelijk te maken.
Dat ding is puur RNG, pakt jou net zo hard als je tegenstander

Mind control op de 6/6 en rustig wachten hoe het leger van je tegenstander langzaam in kippen verandert

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:21:
Hoor ik daar de basis van een Murlock-deck? ;)
Lau1187 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:29:
Of een deck met allemaal Gnomes en dergelijke (Knife Juggler, Loot Hoarder, Leper Gnome, etc >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Hoe werkt het opklimmen naar de volgende medal trouwens? Gaat dat om win/loss ratio over alle classes samen?

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Zo 9-1 met Priest en dat zonder de Mind Control card :)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img23/5153/kyju.png

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img716/5408/2l20.png

Overige minions:
(5) Darkscale Healer
(5) Faceless Manipulator
(5) Stampeding Kodo 2x
(6) Boulderfist Ogre
(6) Frost Elemental
(6) Sunwalker

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img203/2008/8r40.png
De rewards zijn wel aardig :) Het boosterpack zat maar 1 rare in, namelijk Siphon Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:46:
[...]
Dat ding is puur RNG, pakt jou net zo hard als je tegenstander

Mind control op de 6/6 en rustig wachten hoe het leger van je tegenstander langzaam in kippen verandert
Ik vind dat RNG aspect best leuk, maar wel zwaar riskant inderdaad. Had er gister 1 die hem uitbracht op een clear board. Gelbin uit, Poultriizer uit, Hij eindigt zijn turn. *Poof* Gelbin word een 1/1 chicken. Prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook mijn eerste max wins in arena gehaald, 9-2 mage met de eerder genoemde deck met 4 fireballs. Rewards 230G en 2 packs, niet veel noemenswaardigs in de packs behalve een Explosive Shot voor de hunter. Jammer genoeg geen dust, heb ik eigenlijk liever om zo kaarten voor constructed to craften, gold komt mee en mee vanzelf wel met de dailies die ik gedurende de week doe, arena speel ik alleen in het weekend als ik 1 run in 1 keer kan doen.
Pheace schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:48:
[...]

Ik vind dat RNG aspect best leuk, maar wel zwaar riskant inderdaad. Had er gister 1 die hem uitbracht op een clear board. Gelbin uit, Poultriizer uit, Hij eindigt zijn turn. *Poof* Gelbin word een 1/1 chicken. Prachtig :D
Dat had ik ook de eerste keer dat ik Gelbin speelde, dacht nog "oh handig" maar dat werd snel gevold door een "oh dat kan ook je eigen minions raken....." :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:53:

Dat had ik ook de eerste keer dat ik Gelbin speelde, dacht nog "oh handig" maar dat werd snel gevold door een "oh dat kan ook je eigen minions raken....." :p
dat is weer heerlijk Blizzard, een knipoog naar de "pay to win" kritiek van iedereen, de kaart die je als "beloning" krijgt als je betaalt, is puur voor de fun en als je er toch mee speelt, doet ie flink z'n best om je game te verzieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 21:59
Ik heb een beta account, maar zelf nog niet gespeeld. Nu ben ik met mijn broertjes op vakantie geweest en zij mochten op mijn MacBook lekker aan de slag. Dikke pret natuurlijk, maar zelf wil ik ook nog wel gaan spelen. En ondanks alle toffe dingen die ze voor me unlocked hebben wil ik eigenlijk gewoon lekker from scratch beginnen. Is er een mogelijkheid om dat te doen? Eigenlijk gewoon zo'n wipe als Blizzard eerder deed dus, maar dan zelf.

Of kan ik gewoon opnieuw beginnen met de tutorial en zal wat zij gedaan hebben mij totaal niet in de weg zitten?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
posttoast schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:19:
Ik heb een beta account, maar zelf nog niet gespeeld. Nu ben ik met mijn broertjes op vakantie geweest en zij mochten op mijn MacBook lekker aan de slag. Dikke pret natuurlijk, maar zelf wil ik ook nog wel gaan spelen. En ondanks alle toffe dingen die ze voor me unlocked hebben wil ik eigenlijk gewoon lekker from scratch beginnen. Is er een mogelijkheid om dat te doen? Eigenlijk gewoon zo'n wipe als Blizzard eerder deed dus, maar dan zelf.

Of kan ik gewoon opnieuw beginnen met de tutorial en zal wat zij gedaan hebben mij totaal niet in de weg zitten?
Nope helaas is deze mogelijkheid er niet. Zowel niet overnieuw beginnen als de tutorial opnieuw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 21:59
Sahje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:36:
[...]

Nope helaas is deze mogelijkheid er niet. Zowel niet overnieuw beginnen als de tutorial opnieuw spelen.
Joh, wat suf zeg. Dus dan moet ik als de game uit beta is een nieuwe Battle.net account aanmaken enkel om Hearthstone te kunnen spelen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
posttoast schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

Joh, wat suf zeg. Dus dan moet ik als de game uit beta is een nieuwe Battle.net account aanmaken enkel om Hearthstone te kunnen spelen?
Als je echt vanaf 0 wil beginnen wel ja. Dat er geen "start from scratch" optie is vind ik overigens wel begrijpelijk. Dat je de tutorial niet over kan doen is soms wel jammer.

Maar zoveel kunnen ze toch niet gedaan hebben, hoogstens wat classes unlocked en dat scheelt jou weer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
posttoast schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

Is niet echt suf eigenlijk, in het begin heb je heel veel dingen die je snel even gold kunnen geven voor arena's. Dan zou iedereen de hele tijd resetten om arena's te kunnen doen.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Laatst online: 13:35
Sinds gisteren speel ik ook. Verslavend spelletje hoor :) Ik speel eigenlijk voornamelijk mage en warrior unlocked en de rest nog niet. Twee keer arena gedaan en de tweede met 9:2 gewonnen :)))) Super vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:13:
[...]

dat is weer heerlijk Blizzard, een knipoog naar de "pay to win" kritiek van iedereen, de kaart die je als "beloning" krijgt als je betaalt, is puur voor de fun en als je er toch mee speelt, doet ie flink z'n best om je game te verzieken
Idd, en elke kaart valt wel te counteren met het juiste geduld. MC, assassinate, destroy minion kaarten zat.

Ik vind het echt een fantastisch spel, zeker wanneer er echt tactisch gespeeld wordt dmv combination play. Heerlijk, zelf als je dan geownd wordt denk je, ja goed gedaan...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Mauz1978 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:00:
[...]

Ik vind het echt een fantastisch spel, zeker wanneer er echt tactisch gespeeld wordt dmv combination play. Heerlijk, zelf als je dan geownd wordt denk je, ja goed gedaan...
Af en toe misschien, maar als je geownd wordt omdat jij je goede kaarten niet trekt en de tegenstander wel in arena, dan kan ik daar best chagerijnig van worden. In constructed kan je natuurlijk zelf zorgen dat er goede kaarten in je deck zitten waar je (bijna) altijd wel wat mee kan, maar in arena is dat niet altijd zo, en ben je soms helaas wel afhankelijk van een goeie topdeck.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Lau1187 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:11:
[...]

Af en toe misschien, maar als je geownd wordt omdat jij je goede kaarten niet trekt en de tegenstander wel in arena, dan kan ik daar best chagerijnig van worden. In constructed kan je natuurlijk zelf zorgen dat er goede kaarten in je deck zitten waar je (bijna) altijd wel wat mee kan, maar in arena is dat niet altijd zo, en ben je soms helaas wel afhankelijk van een goeie topdeck.
En daarom speel je dus constructed!

Soms het gevoel dat ik de enige ben hier... ;)

Overigens is het vandaag volgens mij quit dag... 4 van de 10 potjes meegemaakt dat de enemy besloot na turn 2 of 3 al ervandoor te gaan. Iets te vroeg voor ragequits nog. Laatste potje zelfs iemand die er op de draw al vandoor ging.

[ Voor 16% gewijzigd door Sahje op 27-10-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Sahje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:17:
[...]

En daarom speel je dus constructed!

Soms het gevoel dat ik de enige ben hier... ;)
Tuurlijk, maar na tien potjes constructed vind ik het toch wel saai worden. Vooral omdat er niet echt rewards verbonden zitten aan constructed, behalve de 10 gold per 3 wins dan. Bij arena is het altijd een gok natuurlijk, en tot nu toe heb ik ook m'n arena entry nog nooit teruggewonnen (overigens ook nooit entry gekocht met geld), maar ik heb in ieder geval wel dust gewonnen en kaarten om te disenchanten.

Misschien als ze in constucted iets invoeren dat je meer gold kan verdienen bij consecutive wins ofzo dat ik dan meer constructed zou spelen en gold zou besteden aan card packs. Zoiets zou constructed toch wat spannender maken imho.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Lau1187 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:23:
[...]

Tuurlijk, maar na tien potjes constructed vind ik het toch wel saai worden. Vooral omdat er niet echt rewards verbonden zitten aan constructed, behalve de 10 gold per 3 wins dan. Bij arena is het altijd een gok natuurlijk, en tot nu toe heb ik ook m'n arena entry nog nooit teruggewonnen (overigens ook nooit entry gekocht met geld), maar ik heb in ieder geval wel dust gewonnen en kaarten om te disenchanten.

Misschien als ze in constucted iets invoeren dat je meer gold kan verdienen bij consecutive wins ofzo dat ik dan meer constructed zou spelen en gold zou besteden aan card packs. Zoiets zou constructed toch wat spannender maken imho.
Misschien komt het doordat ik max een uurtje per dag speel. Dan is 10 games precies een sessie, prima tijd voor je daily quest paar test potjes van een deck, wat tinkering en dan nog een keer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 games in een uur? Wow, dat haal ik echt niet volgens mij. Regelmatig duren potjes 10 minuten, soms zelfs langer als je in een ingewikkelde endgame terechtkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Dat was net gemeen... Harrison Jonesde iemand zijn Doomhammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Sahje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:33:
Dat was net gemeen... Harrison Jonesde iemand zijn Doomhammer...
Dat is aardig wat card draw dan >:) .

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ben net begonnen met hearthstone en het bevalt wel. Vraag me wel af hoelang het mij nog kan boeien.

Om een beetje te oefenen ben ik maar begonnen met een shaman deck te maken met de basic kaarten (+ 2 kaarten van een een pack die je krijgt als je een opdracht doet) en het gaat best wel goed moet ik zeggen. 5 van de 6 gewonnen.

Het mooie aan shaman vind ik persoonlijk dat je heel leuk kan combineren. Mijn deck draait om veel minions met redelijk lage kosten en met bloodlust, windfury en andere attack buffs als aandrijfveer. Daarbij zitten er natuurlijk nog een paar bommen in zoals stormwind champion, fire elemental en builderfist ogre en removal zoals hex, earthshock en frost shock

Enige wat ik af en toe zorgelijk vind is dat ik redelijk veel spoells trek, dus misschien haal ik een 2tal rockbitter weapons er uit ga halen voor knifejuglers (oid, als ik de arcane dust er voor heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Weer 9-2 :>.
Dit keer met Paladin.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/45Uh2mu.jpg

Het deck:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v4OgyIY.png

Rewards: 270 gold, 2 packs
1 epic kidnapper in pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Ben wel jaloers op jullie 9 wins hoor. Net 4-3 met een Hunter, als rewards natuurlijk een pack, en 15 gold en 60 dust. Aantallen gold en dust hadden wat mij betreft andersom gemogen. Nouja, misschien kan ik van de dust nog een mooie card craften.

Edit: hoe zit het met meer wins in de arena trouwens, heb je dan minder kans op dust?

[ Voor 15% gewijzigd door Lau1187 op 27-10-2013 20:26 ]

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Lau1187 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:11:
[...]

Om eerlijk te zijn had ik dat in het begin ook. Dan lijkt de ander steeds net betere kaart, op juist dat moment te krijgen... maar nu aardig wat potjes later, is dat minimaal, tuurlijk het komt nog wel voor, maar nu 10% ipv 50~75 % van de tijd... dat komt omdat je de klassen beter gaat kennen, de kaarten en de combination play....

En van alle arena potjes die ik gehad heb, en dat zijn er inmiddels veel, heb ik maar een keer een 9-2 win gehad... en nog met een hunter ook, die een zeer basic set had... Had een set met 2 legendaries met de paladin en dat werd een kansloze 1-3....
Lau1187 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:09:

Edit: hoe zit het met meer wins in de arena trouwens, heb je dan minder kans op dust?
Nee, de hoeveelheid van alles wordt groter, meer geld, meer dust, maar kan zo maar 4 x dust zijn....

[ Voor 25% gewijzigd door Mauz1978 op 27-10-2013 21:07 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een warlock rush deck gebouwd en uitgeprobeerd, 13/15 wins, leuk om te spelen
ik heb af en toe wat moeite met end game (na een flame strike bijvoorbeeld), maar ik ga vandaag of morgen wat extra imps craften, dan moet dat ook over zijn

http://www.wowhead.com/deck=4690

Het principe is duidelijk denk ik: vul je hand met je hero power en zerg je opponent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
8-2 nu met mijn paladin, op voor de 9-2?

Dit is mijn deck: Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/348sioj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Bekse schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:11:

Dit is mijn deck: [afbeelding]
Mooi deck! succes voor de 9 wins.
Deathwing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekse schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:11:

Dit is mijn deck: [afbeelding]
3x consecration O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verloren van 3x Mind Control 8)7 En een Big game hunter en een Cabal Shadow Priest :D

[ Voor 12% gewijzigd door Bekse op 27-10-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Rewards:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/20r9yfd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:08:
Zojuist een warlock rush deck gebouwd en uitgeprobeerd, 13/15 wins, leuk om te spelen
ik heb af en toe wat moeite met end game (na een flame strike bijvoorbeeld), maar ik ga vandaag of morgen wat extra imps craften, dan moet dat ook over zijn

http://www.wowhead.com/deck=4690

Het principe is duidelijk denk ik: vul je hand met je hero power en zerg je opponent
Ik speelde laatst ook tegen een warlock murlock deck als mage zijnde en als je geen aoe kaart in de 1ste paar tuns hebt is het snel GG. Van de week ook maar een murlock deck bouwen voor mn warlock, lijkt me iig erg leuk spelen. Nu te veel fun met mn shadow priest en OTK hunter ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Heb nu 29 keer een pack gewonnen door Arena te doen.
In deze 29 packs heb ik 3 epics en 0 legendaries gevonden.

Extreme bad luck? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Stravincy schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:19:

Redelijk bad luck, geen extreme.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Daar ga ik niet overheen, maar deel wel je pech. :P
18 packs via Arena, 4 crappix, 0 legendaries.

Force of Nature
Ancient of Lore
Ancient of War
Pit Lord

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Sjonge wat een lucky b$stard ook, staat ie 5 tegen 28 tegen me en dan heeft hij nog mind controls over en daardoor verlies ik de game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
An1mA schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 01:51:
Sjonge wat een lucky b$stard ook, staat ie 5 tegen 28 tegen me en dan heeft hij nog mind controls over en daardoor verlies ik de game :(
Deze casus betekent niet instant luck hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
PromWarMachine schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:57:
[...]

Daar ga ik niet overheen, maar deel wel je pech. :P
18 packs via Arena, 4 crappix, 0 legendaries.

Force of Nature
Ancient of Lore
Ancient of War
Pit Lord
Doe mij die Ancients maar hoor. Zo crappy zijn die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b

Ik denk dat ik ongeveer 40 packs uit arena heb;
~4 legendaries
~8 epics
heel veel rares :p

Net pack open gemaakt met Cenarius erin :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:48
Sinds vorige week ook eindelijk een bèta key gekregen van Blizzard. Na het gezeik opgelost te hebben met m'n mobile authenticator (ik wíst dat ik ergens een backup van de restore codes had) een paar potjes kunnen spelen, en het bevalt me meer dan verwacht.

Hoewel ik TCGs normaal gesproken wel leuk vind, maar er toch op één of andere manier snel op uit gekeken ben (omdat ik de diepgang niet heb om complexe decks te bouwen, en dus hard afga). Maar toch. Hearthstone, met het World of Warcraft sfeertje, weet me toch te boeien, dat ik ook daadwerkelijk zin heb om me te verdiepen in de decks etc.

Natuurlijk begonnen als Mage, maar nadat ik de Priest had verslagen, maar besloten om die te pakken om te beginnen. Dingen die hij tegen mij gebruikte spraken mij erg aan, en toen maar eens verder gaan neuzen wat deze Priest allemaal kan.

So far 1 winst en 1 loss op mijn naam staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Ga nu beginnen met een priest in Arena. Is me nog nooit goed gelukt. Nu ook weer: 1 MC, 1 Holy Nova en dat was het met "removal"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Gisteren ff no-life hearthstone gespeeld als een rogue :)
een 4-3 arena voor de eerste keer heb in 1 dag 3 golden cards gekregen en 2 epics :)
ik ben er aardig tevreden over al zeg ik het zelf.
nu alleen nog beter in hearthstone worden en dan gaat het wel goed.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
McPoowl schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:25:
Hoewel ik TCGs normaal gesproken wel leuk vind, maar er toch op één of andere manier snel op uit gekeken ben (omdat ik de diepgang niet heb om complexe decks te bouwen, en dus hard afga). Maar toch. Hearthstone, met het World of Warcraft sfeertje, weet me toch te boeien, dat ik ook daadwerkelijk zin heb om me te verdiepen in de decks etc.
Ik heb precies hetzelfde. De TCG's die ik gespeeld heb konden me niet langer dan een paar dagen boeien.

Maar Hearthstone heeft weer die magische Blizzard vibe. Weet niet hoe ze het doen, maar ik ben helemaal hooked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Ik kan hearthstone maar niet installeren, of battle.net zelfs niet.
Ik krijg deze error: https://us.battle.net/support/en/article/BLZBNTBTS00001
Alles wat daar staat heb ik geprobeerd.
Heb windows 7 sp 1 64bit op ssd.

Help!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Van het weekend geswitched naar priest. Geleveled naar 10 en een deck gebouwd met de basic cards en tot nu toe 4-0 in unranked play mode. Dat redde ik met m'n warlock deck niet. Tevens vindt ik priest ook veel leuker spelen.

Ook nog rogue geprobeerd. Ook erg leuke class.

Deze week maar beetje arena doen voor nieuwe kaartjes en de dailies. Heb nu 3 dailies die bijna hetzelfde zijn. Win 2 matches met die of die class. Jammer dat alles zes de classes verschillende zijn :P

Ben ook best wel hooked :) Komt denk ik ook deels omdat ik jaren WoW gespeeld heb en dus heel veel herkenning heb met veel chars en acties van de kaarten. Helaas niet heel veel tijd, maar als ik tijd heb zit ik erachter :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hoe werkt dat met die dailies? Dacht dat je die iedere dag moest doen (dat zit ik braaf te doen iig), maar blijkbaar kun je ze opsparen?

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 28-10-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Bosmonster schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:16:
Hoe werkt dat met die dailies? Dacht dat je die iedere dag moest doen (dat zit ik braaf te doen iig), maar blijkbaar kun je ze opsparen?
Je kan er inderdaad 3 maximaal opsparen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dus als ik 4 dagen wacht heb ik die van dag 1, 2 en 3, en de volgende vervallen?

Wel top trouwens dat je niet perse iedere dag hoeft te questen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 28-10-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Bosmonster schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:42:
Dus als ik 4 dagen wacht heb ik die van dag 1, 2 en 3, en de volgende vervallen?

Wel top trouwens dat je niet perse iedere dag hoeft te questen :)
Ik had er volgens mij al 3 en toen ik er 1 complete kreeg ik direct die van dag 4.
Hoe het verder allemaal werkt weet ik niet. Maar volgens mij krijg je de 4e daily wel als je die dag ruimte maakt. Maar alles wat daarna komt vervalt vermoed ik.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Thanks! Erg goed om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zaterdag tijdens Arena had ik een rekenfoutje gemaakt waardoor mijn tegenstander nog 1 Health overhield (ik had nog rond de 20), daarna pakte hij de ene Taunt na de andere (en ik waardeloze kaarten) waardoor hij uiteindelijk toch nog heeft kunnen winnen. Die verdiende zeker een “Well Played.”
En ik heb geleerd altijd te dubbel-checken of ik fatal damage kan doen of niet, lol.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
OkkE schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:48:
Zaterdag tijdens Arena had ik een rekenfoutje gemaakt waardoor mijn tegenstander nog 1 Health overhield (ik had nog rond de 20), daarna pakte hij de ene Taunt na de andere (en ik waardeloze kaarten) waardoor hij uiteindelijk toch nog heeft kunnen winnen. Die verdiende zeker een “Well Played.”
En ik heb geleerd altijd te dubbel-checken of ik fatal damage kan doen of niet, lol.
Klinkt bekend. Vooral met raid leaders of dire wolf alpha oid op het bord moet ik mezelf er aan herinneren goed te tellen en rekening te houden met een goeie volgorde van aanvallen.. Zo'n Doh! 8)7 momentje is zo gebeurd.

Ik moet toch beter naar mezelf gaan luisteren denk ik... :P Had net een arena kunnen winnen, stond nog op 4hp en hij op 21 ofzo, maar had een pyroblast in m'n hand en genoeg minions in het veld. Speel ik, heel dom, een andere kaart in m'n hand zonder er bij na te denken dat ik de pyroblast moet spelen om te overleven. :F

[ Voor 18% gewijzigd door Lau1187 op 28-10-2013 11:29 ]

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
JSchut schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Ik had er volgens mij al 3 en toen ik er 1 complete kreeg ik direct die van dag 4.
Hoe het verder allemaal werkt weet ik niet. Maar volgens mij krijg je de 4e daily wel als je die dag ruimte maakt. Maar alles wat daarna komt vervalt vermoed ik.
Nope, je kan ze volgens mij onbeperkt opsparen. Ik heb er sowieso weleens 5 op 1 dag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Wtf, nog nooit meegemaakt.

Ik begin een Arena potje, beide zijn we onze kaarten nog aan het kiezen, ik ben klaar, hij nog niet.
Vervolgens na ongeveer een halve minuut gaan onze heroes dood en komt er "Defeat!" op mijn scherm tevoorschijn. 8)7

Gelukkig telt het niet als een loss zie ik. Het is niet bij de score opgeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Toch weer opgestart van het weekend. 9-2 met een insane warrior deck (2x Frothing Berserker, 3x Axe, 2x Reaper etc). 200g, pack en een golden crap kaart. Ik moet nog steeds een keer zien dat je inderdaad 2 packs kan krijgen met 9 wins. Tot nu toe alleen maar bagger golden cards...
Daarna ook een redelijk sick druid deck met 4 Swipe, maar daar ging ik 4-3 mee. Eigenlijk 4-2, want door een maintenance ding ofzo van Blizz werd ik uit een game gegooid. Telde als loss. Nice.
Ben er op deze manier weer even klaar mee...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Stravincy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:36:

Ik begin een Arena potje, beide zijn we onze kaarten nog aan het kiezen, ik ben klaar, hij nog niet.
Vervolgens na ongeveer een halve minuut gaan onze heroes dood en komt er "Defeat!" op mijn scherm tevoorschijn. 8)7

Die defeat message krijg je allebei dan.

Opsparen quests is perfect, sommige zijn namelijk erg goed te combineren. Probleem is echter dat ik het te leuk vind om een dag niet te spelen wanneer ik uit mijn werk kom :). Gisteren zou ik even spelen en voor ik het wist had ik een Warlock low cost deck gemaakt en was ik 13 potjes verder (12 winst / 1 verlies). Daarna nog in mijn enthousiasme 2 Arena's gedaan maar dat werd een 3-3 met een vreselijk deck en een 6-3 met een deck waar in mijn ogen meer in had gezeten maar ik kreeg het er niet uit.

Ik moet binnenkort maar eens Murlocs gaan craften om een Gwhrmhmhmhmhmllll deck te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Stravincy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:36:

Ja dat heb ik ook al een paar keer mee gemaakt, blijft een beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Na een hoop commentaar op Mind Control gaat Blizzard het beter in de gaten houden om te zien of die kaart misschien moet worden aangepast:
.
We have seen a lot of talk about Mind Control lately, and I wanted to let you know that we are definitely paying attention to your concerns that Mind Control can be pretty powerful as well as frustrating to play against. We are talking about the issue here and looking at the power of Mind Control at different skill levels and in different modes so we can make any adjustments that may be needed. We’re still deliberating the right course of action, but we have heard you guys and we understand your concerns. Keep up the great feedback!
bron: http://eu.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/8497660418#1

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Njah de kaart aanpassen, of bijvoorbeeld zorgen dat je hem max 1 keer krijgt oid in een arena game. Dat laten ze nog even open.

Betwijfel of ze zomaar die kaart gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik vind de priest zelfs zonder Mind Control al aardig sterk. Mind control er boven op en ik kan wel zien dat er klachten zijn dan. 2x 8 mana 'Clone + Destroy Target Creature' is wel vreselijk sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Mind Control naar 10 mana brengen ipv 8 zou misschien wel kunnen helpen.

Maakte net een domme fout in Arena. Ik kon al winnen in mijn buurt, maar ik lette niet goed op en had het te laat door. Ik had nog 11 HP over.

Heeft die mage natuurlijk een Pyroblast in zijn hand. GG ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Tja, MC overpowered... Je wint ook echt wel genoeg van priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Priest is mijn favoriete classe, in preconstructed speel ik bijna altijd priest en in Arena zoveel mogelijk.

Ik vind de MC toch wel echt overpowered, ik kan de wins niet meer tellen die ik door deze kaart gehaald heb...

De mana kost naar boven zoen zal volgens mij niet veel helpen.

Het beste zou zijn de mindcontrol tot 1 of 2 beurten te beperken of gewoon te bannen imho

Zowiezo ben ik van mening dat er iets moet gebeuren, deze kaart is echt wel OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Genoeg manieren om MC minder OP te maken.
10 mana costs,
of MC'd minion silenced maken zodat je niet ineens een 20/20 met taunt van kant laat wisselen.
of MC'd minion "cannot attack".
of MC'd minion dies after x turns, of MC ends after x turns.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
8 mana lijkt me wel realistisch.

Waar ze wat aan kunnen doen: mind control slechts voor de volgende turn, of in ieder geval silencen (want met name in dik gebuffte minions ligt de OP-ness).

Of de kaart beperken tot 1 per deck.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 28-10-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:17:
Genoeg manieren om MC minder OP te maken.
10 mana costs,
of MC'd minion silenced maken zodat je niet ineens een 20/20 met taunt van kant laat wisselen.
of MC'd minion "cannot attack".
of MC'd minion dies after x turns, of MC ends after x turns.
of opponent draws 4 cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 19:42

SkyStreaker

Move on up!

Ik moet bekennen dat ik hem ook wel erg vaak zie de laatste tijd.

Ze moeten het gewoon op Mind Control Tech houden, dan is het prima te doen.

[ Voor 37% gewijzigd door SkyStreaker op 28-10-2013 13:22 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Arena even niet meegenomen is in principe die 2x mindcontrol in een deck niet eens het probleem. Overal voelt priest gewoon erg sterk aan, die kaart helpt er niet echt bij.

Mogelijk kunnen ze de mana cost van de shadow word death en pain ook gelijk aanpassen. Want die zijn ook echt bizar sterk.
Voor mind control zelf kunnen ze misschien instellen dat het maximaal 1 of 2 beurten is, of iets in de richting van een random minion, zodat het wat meer RNG heeft en voor nog meer frustratie zorgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem priest is dat ze naast de neutral cards ook al enorm sterke class cards hebben. Enige wat je bij een priest kan neerleggen zonder enorm gevaar is power 4 gevallen, maar zodra je iets boost is het Death erop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:47:
Probleem priest is dat ze naast de neutral cards ook al enorm sterke class cards hebben. Enige wat je bij een priest kan neerleggen zonder enorm gevaar is power 4 gevallen, maar zodra je iets boost is het Death erop....
Niet doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Voor de mensen die priests OP vinden:

http://i.imgur.com/Aq0ZKmt.jpg

De linker 3 minions had ik vanaf turn 7 met 30 hp, zo ging dit potje, mage had 2 secrets up geen board presence en ~20hp. Zo ging het potje:

Turn 7 Mage: Mage: Cone of Cold
Turn 7 Priest: Ik speel random minions
Turn 8 Mage: Frost Nova, Ice lance op 2 random Minions dus weer terug naar 3
Turn 8 Priest: Azure Drake + Holy Nova, alles op max hp
Turn 9: Alexstraza
Turn 9: MC en heal op minion
Turn 10: Blizzard + Fireball op mij, ik op 9 hp: UH OH
Turn 10: Self-heal
Turn 11: Pyro + Hero abillity

Zo doe je het dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Sahje schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:50:

De linker 3 minions had ik vanaf turn 7 met 30 hp, zo ging dit potje, mage had 2 secrets up geen board presence en ~20hp. Zo ging het potje:

Zo doe je het dus ;)
Hehe, nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zeker van priest te winnen, enkel is het vaak zo dat je goede hand / kaarten moet pakken, voor priest is kans groter dat je situatie kaarten hebt, mind control helemaal, voor 8 mana niet alleen een removal bij je vijand, maar ook (vaak) grote minion ervoor (met alle lekkers wat de kaart kan).

Volgende patch priest nerf verwacht ik sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Sahje schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:50:

Zo doe je het dus ;)
Dus... met andere woorden, als je je zelf had gehealed had in turn 9 je gewonnen? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Xaria schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:59:
[...]

Dus... met andere woorden, als je je zelf had gehealed had in turn 9 je gewonnen? :F
Misschien, misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar hoe weet je van tevoren of je tegen een priest moet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Sahje schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:02:
[...]

Misschien, misschien niet.
Nee okay niets is zeker, maar ik snap je heal op minion niet. Hij heeft geen minion op het board. Het was niet als of die ene minion van je een situatie van leven of dood was :o
Niet negatief bedoeld, maar dit soort situaties zijn alleen maar leerzaam voor mensen.
Situaties die een zekere win lijken en dan toch verliezen, hoe lullig voor jou. Is wel iets waar je van kan leren en mee nemen voor de volgende keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xaria schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:09:
[...]

Nee okay niets is zeker, maar ik snap je heal op minion niet. Hij heeft geen minion op het board. Het was niet als of die ene minion van je een situatie van leven of dood was :o
Niet negatief bedoeld, maar dit soort situaties zijn alleen maar leerzaam voor mensen.
Situaties die een zekere win lijken en dan toch verliezen, hoe lullig voor jou. Is wel iets waar je van kan leren en mee nemen voor de volgende keer. ;)
vaak is het ook gewoon denk spelletjes, als priest hou je rond 7/8 mana ook altijd 1 kaart vast, ook al is het een butt card, laat tegenstander maar denken dat het een MC is, zelfde als mage, dat je 1 kaart vasthoud rond de 7/8 omdat het een pyro kan zijn, speel pas hand leeg als zeker is of nu of nooit actie is ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Xaria schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:09:
[...]

Heb er zeker van geleerd, volgende keer gooien we een SW: Death erop en niet de MC, had me meer mana gegeven om mee te spelen. Ik voelde me op 15 health op dat moment veilig, was inderdaad de verkeerde inschatting, ik had echter ook niet de 4-5 turns aan slowdown van die mage verwacht, mooi deck en playstyle ook van zijn kant.

Nu mis ik echt een replay functie, zowel om terug te kijken naar wat ik heb gedaan en waar het beter kon. Als ook een ik wil nogmaals tegen jou spelen optie.

[ Voor 8% gewijzigd door Sahje op 28-10-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey_90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Vandaag even een leuke beast deck voor de Hunter in elkaar geflanst en het speelt verrassend goed! Speelt heel snel en is vrij sterk early game, kom maar op Priests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

vaak is het ook gewoon denk spelletjes, als priest hou je rond 7/8 mana ook altijd 1 kaart vast, ook al is het een butt card, laat tegenstander maar denken dat het een MC is, zelfde als mage, dat je 1 kaart vasthoud rond de 7/8 omdat het een pyro kan zijn, speel pas hand leeg als zeker is of nu of nooit actie is ;) >:)
Haha, dat doe ik ook vaak. Dan doe je zonder dat je goede kaarten hebt, toch aan Mind Control :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten die power van die priest naar +1 heal of alleen hero restore doen. Er zijn zoveel voordelen met healen icm commoncards dat die class zo sterk maakt. Ik speel zelf eigenlijk amper met priest omdat ik hem zo OP vindt. En echt niet alleen door mindcontrol.

Ik win ook weleens van priest natuurlijk, maar ik heb tegen een priest het vaakst dat ik compleet geen kans maak.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

De meest logische verandering aan MC zou zijn; werkt alleen op creatures met mana cost 5 of minder.
Dat gebruiken ze namelijk al vaker op kaarten van Priest.

Ik denk dat MC eigenlijk niet zo heel OP is. De Northshire Priest is veel erger (1 mana 1/3 en draw card als er iets gehealed wordt) die moet terug naar 2 mana, net als Power word Shield. Power word shield mag dan wel +3 hp doen ipv +2 voor die mana meer.
Inner Fire moet naar minstens 3 mana; hij is vergelijkbaar met de Paladin spell die Double Attack doet (nadeel van Priest is dat je meestal niet verdubbelt in attack, maar kan soms zelfs meer, en je kan hem ook spelen op een tegenstanders creature). De Paladin spell kost 4, dus Inner Fire moet echt wel naar 3 mana. Als laatste moet Lightspawn misschien terug naar 4/4, maar dat is een twijfelgeval. Hij domineert sommige games wel heel erg. En MC dus gewoon zo laten zoals hij nu is.
Dan is de Priest denk ik veel meer balanced; iets moeilijke begin, maar later goede spells.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
Ik snap eigenlijk waarom mensen priests zo enorm OP vinden. Ja, een goede priest kan heel sterk zijn, maar als ik kijk naar mijn winrate/loss rate vs priests in het algemeen slaat deze niet enorm door naar de priest kant en ik ben echt geen rockstar in HS. Andere classes daarin tegen kunnen ook aardig sterk zijn wanneer ze een goed gebalanceerd deck spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 28-10-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Mijn grootste probleem met Mind Control is eigenlijk dat de minion inclusief alle buffs wordt overgenomen. Dat je een buffed minion kunt kwijtraken is part of the game, maar dat die minion er bij je tegenstander bij komt, dat maakt het wel erg in het voordeel van de Priest. Ik zeg niet dat de kaart overpowered is, maar ik vind het wel fijn dat Blizzard de kaart nu iig iets beter gaat bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MC secret zou ook wel degelijk geweest zijn als Priest Secrets had waarschijnlijk. Hoewel 8 mana het wel heel duidelijk zou maken wat het is dan. Maar een secret daar heb je tenminste opties tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
Tegen MC als het goed is ook ;)

Tegen een priest moet je er gewoon proberen zeker van te zijn dat ie of geen MC heeft, dan wel als je denk dat ie em wel heeft wanneer een powerfull minion speelt dat je een counter achter de hand hebt (silence/removal). In mijn mage deck die ik veel speel zie ik vaak priests hun MC vasthouden, terwijl mijn sterkste minion in het deck een 5 mana 4/4 drake is op het moment geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 19:42

SkyStreaker

Move on up!

Nu ik dit vaker speel, mis ik wel een element wat je bijv. in MTG hebt. Een 2-headed giant variant, misschien iets voor later?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heb er wat meer tijd in zitten, alle heroes unlocked e.d. maar ik mis iets.. ik weet niet precies wat, maar de warcraft & Magic tcg hebben het wel, misschien wat meer afwisseling? verassing? spanning? geen idee eigenlijk, het mist iets

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 28-10-2013 17:40 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
SkyStreaker schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:28:
Nu ik dit vaker speel, mis ik wel een element wat je bijv. in MTG hebt. Een 2-headed giant variant, misschien iets voor later?
Nooit MTG gespeeld, wat doet een 2-headed giant?

Steam ||

Pagina: 1 ... 40 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]