Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.916 views

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bij Priest moet je snel korte metten maken met hun creatures, dan komt het meestal wel goed. Maar als je ze op het velt laat dan gaat het al snel fout.

Moet zeggen dat ik best wel tevreden ben met mijn huidige Warlock build, heb in Diamond League nu zo'n 66-80% winrate.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6DaV4Hm.png
Wil er graag nog wat kaarten in aanpassen maar heb ze niet tot mijn beschikking, misschien nog eens wat boosters bij kopen.
Het idee achter het deck is om early game met murlocs te rushen en mid-game grote beesten op het veld door middel van summoning portal's.

Ben ook nog bezig met mijn Mage-control deck, gaat op zich vrij aardig maar mis nog een hoop kaarten.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
dan quit ik ook hoor, heeft niks met rage quitting te maken (onzin term trouwens), maar meer met de compleet unbalanced gehalte van Priest. Waarom zou ik in godesnaam tegen iemand spelen die zo speelt, als ik enkele momenten later wel een leuk potje kan hebben.

Of rage ik nu?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 17:41
Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:59:
10/10 lightwell die counter ik met gemak altijd: silence of met shadow word: Death :)
mijn decks zijn goed bestand tegen dat soort onzin, alleen is mijn deck zwak tegen hunters en rushdecks :/
Bijna ben ik master, dan denk ik dat ik wel mensen tegen kom met meer spell counters of silence ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:59:
10/10 lightwell die counter ik met gemak altijd: silence of met shadow word: Death :)
mijn decks zijn goed bestand tegen dat soort onzin, alleen is mijn deck zwak tegen hunters en rushdecks :/
Turn 3 silence, wat zijn je mogelijkheden dan? Owl?

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Pheace schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:13:
[...]

Turn 3 silence, wat zijn je mogelijkheden dan? Owl?
Klinkt alsof Mooyal die 0 cost silence runt.
Klein beetje rage ;).
An1mA schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:07:
[...]

Bijna ben ik master, dan denk ik dat ik wel mensen tegen kom met meer spell counters of silence ;)
Naast dat je inderdaad dat soort dingen kan verwachten kom je ook meer hard removal tegen op dit soort levels, denk mages/priests/hunters. Ik zou als Paladin hier wel beetje van schrikken maar vraag me vooral af: Hoe vaak lukt deze combo je eigenlijk? Het klinkt als bijzonder situationeel. Het vereist een Coin, Lightwell, Inner Fire en Divine Spirit. En dan wordt je lightwell gecounterd door bijvoorbeeld een Spellbreaker en ben je in essentie 4 kaarten kwijt voor 1, een extreem slechte trade.

[ Voor 66% gewijzigd door Sahje op 16-10-2013 18:35 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:33
hmm bij elke game die ik probeer te starten krijg ik de error

there was a problem starting your game please wait a few minutes and try again later

net dus gewoon wel 2 potjes kunnen spelen na die error gezien te hebben nu weer niet meer

enig idee iemand?

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:52
Wognummer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:35:

there was a problem starting your game please wait a few minutes and try again later

net dus gewoon wel 2 potjes kunnen spelen na die error gezien te hebben nu weer niet meer

enig idee iemand?
Heb ik ook, en heeft me net een arena loss gekost :(

• Sahje

enig idee iemand?
Ja is een bekend probleem, bij mij is nu mijn vriendenlijst ermee gestopt, tijd voor die maintenance zeg ik.

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 16:46

Xaria

Boventitel

enig idee iemand?
Heb er vandaag ook last van, wel de eerste keer dat ik het zie. Opzich gewoon maar keer proberen dan werkt het prima. Heb er geen games door verloren of iets dergelijks.
En nu nog 1 klasse naar lvl 10... de warlock :') m'n main in WoW maar met Hearthstone vind ik het gewoon een gare classes, maar dat komt deels omdat ik echt ruk kaarten heb voor de warlock :(

Dus maar weer wat ranked battles gedaan, blijf op de 3 sterren diamond zitten ;( ben niet master waardig :+ Net wel met mn hunter deck een prachtige kill gemaakt voor de 5 mana crystal actief was. Heerlijk!

• Wognummer
hier werkt het ook weer een warr is zich aan het afvragen waarom hij mn gadzetan auctioneer liet leven :P die van cleef die er inmiddels naast ligt is 22/22 hehe oww met stealth en al zn minions overleden

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

Algemene Blizzard tip: geen dingen doen die geld kosten op maintenance day.
Nadat het 3x op rij fout is gegaan op patch / grote wave day, zouden mensen inmiddels beter moeten weten dan Arena doen bij een instabiel systeem :)

Dividend for Starters

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Xaria schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:40:
[...]

Heb er vandaag ook last van, wel de eerste keer dat ik het zie. Opzich gewoon maar keer proberen dan werkt het prima. Heb er geen games door verloren of iets dergelijks.
En nu nog 1 klasse naar lvl 10... de warlock :') m'n main in WoW maar met Hearthstone vind ik het gewoon een gare classes, maar dat komt deels omdat ik echt ruk kaarten heb voor de warlock :(

Dus maar weer wat ranked battles gedaan, blijf op de 3 sterren diamond zitten ;( ben niet master waardig :+ Net wel met mn hunter deck een prachtige kill gemaakt voor de 5 mana crystal actief was. Heerlijk!
Heb ondertussen m'n mage op 10, priest op 11, paladin op 5 en de rest is nog 1 of 2.

Eerste dagje Hearthstone is me goed bevallen, wel jammer van de connectieproblemen, maar ach dat is altijd wel met blizzard maintenance op woensdagen ...

Ondertussen ook wat custom dekjes proberen te maken voor Priest en Paladin, maar ik denk dat ik eerst nog wat moet zien wat belangrijk is en wat niet :) Als gingen ze nog wel best goed eigenlijk ;)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
PromWarMachine schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:48:
Algemene Blizzard tip: geen dingen doen die geld kosten op maintenance day.
Nadat het 3x op rij fout is gegaan op patch / grote wave day, zouden mensen inmiddels beter moeten weten dan Arena doen bij een instabiel systeem :)
Ik heb ook 100x die melding gehad vandaag. Maar dat heeft heeft nog nooit een game gekost.

TheS4ndm4n#1919

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:04
Playmode:

lol check mijn Armor 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ldwfc2J.jpg

Ik ben aan deze hoge Armor aangekomen doordat ik 2x armorsmith op het veld had en 6 minions in totaal.
Wat doet die priest: Holy Nova <3 haha zag mijn Armor in 1x met 12 omhoog gaan ^^

nothing stops this train

Verwijderd

Fun times!

• Sahje
Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:08:
Playmode:

lol check mijn Armor 8)7

[afbeelding]

Ik ben aan deze hoge Armor aangekomen doordat ik 2x armorsmith op het veld had en 6 minions in totaal.
Wat doet die priest: Holy Nova <3 haha zag mijn Armor in 1x met 12 omhoog gaan ^^
Dus je had al 20 armor... Dan denk ik niet dat die move nog uitmaakte ;).

• An1mA
@Sahje klopt 1 silence en het is huilen met de pet op, net als iemand je ysera mind controlled ^^

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 18:30
9 wins in arena zonder battle rage met warrior.
Tot nu toe alleen nog maar met priest, mage en warrior tot 9 wins gekomen.
Zijn ook de classes die ik het meeste speel.

235g en 2 packs.

Ik ben wel blij met de battle rage nerf. Alleen volgens mij zit die verandering nog niet in de EU client.

[ Voor 27% gewijzigd door Stark op 16-10-2013 22:14 ]

• An1mA
@Stark erg netjes. grats ;)

Hmm, sinds de update van vandaag rare grafical glitches als ik alt tab. Vind het erg vervelend, hopelijk is het snel opgelost.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
An1mA schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:19:
@Stark erg netjes. grats ;)

Hmm, sinds de update van vandaag rare grafical glitches als ik alt tab. Vind het erg vervelend, hopelijk is het snel opgelost.
Had ik ook al voor de update.

• An1mA
Lol, ik heb me zelf gekilled door te snel met een fireball klikken en ik zat zie die gast nog wel te taunten, haha. Boontje komt om z'n loontje.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Hoe moeilijk is het om in ranked een beetje hoog te komen. Heb door tijdgebrek nog vrij weinig kunne spelen maar zit nu al zonder veel moeite in Diamond. Elk potje ga ik wel een league omhoog lijkt het wel.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Verwijderd

Woopah. Gisteren hogger gehaald uit mijn deck na mijn arena potjes. Wordt een leuke aanvulling voor mijn hunterdeck ^^

Iedere 3 potjes stijg je normaal gezien een league als je die wint. Gaat ook vrij vlot bij me met warrior & priest.

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik ben sinds gister deze game ook aan het spelen. Moet zeggen dat het behoorlijk fun is.
Kan iemand mij vertellen wat de gevolgen zijn als ik nu gold en/of echt geld aan nieuwe packs uitgeef? Wat raak ik kwijt en wat niet?

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
m19 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:16:
Ik ben sinds gister deze game ook aan het spelen. Moet zeggen dat het behoorlijk fun is.
Kan iemand mij vertellen wat de gevolgen zijn als ik nu gold en/of echt geld aan nieuwe packs uitgeef? Wat raak ik kwijt en wat niet?
Hoe bedoel je, wat raak ik kwijt? Als je gold betaald raak je gold kwijt en als je echt geld betaald je zelfrespect geld :P

• Kol Nedra
m19 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:16:
Je raakt niks kwijt, ja alleen geld ^^

Wat krijg je ervoor:

-Packs uiteraard
-Golden Gelbin Mekkatorgue legendary

nothing stops this train

• jmxd
  • Niet online
In dit vroege stadium is het trouwens altijd direct duidelijk of een speler die je tegenover je hebt een pay 2 win speler is of een free 2 play speler :P

Mensen die aan komen zetten met perfecte decks vol met epics en legendaries hebben echt niet zo veel geluk met het unpacken dat je die allemaal al zonder te betalen behaald kan hebben

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik denk dat hij bedoelt met een eventuele reset. Volgens mij krijg je bij een reset je geld terug, maar je goud ben je dacht ik kwijt.

• Martijn19
Ik bedoel, als de echte game begint word alles weer gewiped neem ik aan? Iedereen begint weer bij 0.
Als ik 10 packs heb gekocht met echt geld, heb ik dan weer 10 packs? Zelfde als ik met gold koop, behoud ik die ook?

• jmxd
  • Niet online
Yerap schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:19:
Ik denk dat hij bedoelt met een eventuele reset. Volgens mij krijg je bij een reset je geld terug, maar je goud ben je dacht ik kwijt.
Die reset is al geweest.

Het was zo: Als je betaald had kreeg je de waarde terug in gold waarvan je weer packs en/of arena entries kon kopen.

Maar nu hoef je je daar niet meer druk om te maken

• Martijn19
Twylight schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:20:
[...]
Die reset is al geweest.

Het was zo: Als je betaald had kreeg je de waarde terug in gold waarvan je weer packs en/of arena entries kon kopen.

Maar nu hoef je je daar niet meer druk om te maken
Dus wat we nu doen word meegenomen naar de open beta en naar de uiteindelijke release?

• jmxd
  • Niet online
m19 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:21:
[...]

Dus wat we nu doen word meegenomen naar de open beta en naar de uiteindelijke release?
Jep

Verwijderd

Weet iemand of een Faerie Dragon wel door jezelf getarget kan worden? Dus gebuffed/geheald.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:28:
Weet iemand of een Faerie Dragon wel door jezelf getarget kan worden? Dus gebuffed/geheald.
goede vraag, volgens mij niet, spells en hero powers mag niet, volgens mij werkt wel battlecry's of deathrattles etc. dingen van minions ....maar nog niet getest

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:32:
[...]

goede vraag, volgens mij niet, spells en hero powers mag niet, volgens mij werkt wel battlecry's of deathrattles etc. dingen van minions ....maar nog niet getest
Ik vrees van niet.. Zou vrij OP zijn om hem vrij te kunnen buffen etc., terwijl je tegenstander alleen minion/weapon dmg kan doen.

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:28:
Alleen battlecries van minions werkt op Faerie dragon, de rest niet dus ook geen buffs van jezelf!
Faerie dragon zit btw standaard in mijn deck, 1 vd beste openers ingame :)
Mad Bomber staat op nr 2 bij mij voor beste openers :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 17-10-2013 09:37 ]

nothing stops this train

• jmxd
  • Niet online
Als je als priest geluk hebt is Divine Spirit en Inner Fire wel leuk om een minion dik te buffen maar meestal is dat echt vreselijk voorspelbaar :') en alle priests proberen het

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 12:24
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:46:
Iedere 3 potjes stijg je normaal gezien een league als je die wint. Gaat ook vrij vlot bij me met warrior & priest.
Is dat zo? Zit nu al een tijdje in platinum 1 star en heb er al meer dan drie gewonnen (ook wel wat verloren), maar stijg niet.

Verwijderd

Ho0f schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:47:
[...]

Is dat zo? Zit nu al een tijdje in platinum 1 star en heb er al meer dan drie gewonnen (ook wel wat verloren), maar stijg niet.
Daar zit ik nog niet

Maar van copper -> silver -> gold moest ik telkens 3 'sterren' behalen en een ster kreeg je na een gewonnen match. Zit nu op Gold 1 ster dus zal zien of dit anders is als ik stijg.

• Sahje
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:51:
[...]

Daar zit ik nog niet

Maar van copper -> silver -> gold moest ik telkens 3 'sterren' behalen en een ster kreeg je na een gewonnen match. Zit nu op Gold 1 ster dus zal zien of dit anders is als ik stijg.
Naar mate je in rank stijgt heb je meerdere potjes nodig voor promotie. Tussen Copper en Platinum ging ik steeds omhoog zolang je winrate boven de 50% blijft. Daarna wordt het 2-3 wins per rank/ster. Van Diamond 3* naar Masters 1* had ik een 6-1 record voordat ik de promotie kreeg.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Twylight schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:37:
Als je als priest geluk hebt is Divine Spirit en Inner Fire wel leuk om een minion dik te buffen maar meestal is dat echt vreselijk voorspelbaar :') en alle priests proberen het
Ik heb beide kaarten ook in mijn Priest deck. Niet om te proberen één minion super veel te buffen, want dat is vrij voorspelbaar maar vooral ook erg eenvoudig te counteren (vooral mid- & late game). Het zijn in mijn ogen wel perfecte opvul-kaarten, waarmee je de laatste 1 of 2 Mana van die beurt opmaakt voor net dat beetje extra damage of survival; zo gebruik ik ze voornamelijk.

Gister bijvoorbeeld gebruikt tegen een vriend van me met zijn Mage deck. Met Diving Spirit kon ik er voor zorgen dat mijn minion 6+ health had om Fireball te overleven, daarna nog een Inner Fire om gelijk ook lekker damage te kunnen doen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Wognummer
nu we het toch over counteren hebben is er de mogenlijkheid om van Silence af te komen? behalve terug naar je hand en weer spelen ?

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Wognummer schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:19:
nu we het toch over counteren hebben is er de mogenlijkheid om van Silence af te komen? behalve terug naar je hand en weer spelen ?
nee. Alleen kaarten zoals brewmaster en die dreamcard van ysera bijv. Kaarten die een bepaalde buff geven kan je nog een keer spelen en je kan eerst flinke dmg doen met een minion, terughalen en nog een keer spelen (bijv taunt).

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 09:08
Volgens mij niet Wognummer

• Kol Nedra
Ik heb Ysera +Faceless Manipulator in Arena run <3
Dan krijg je dus zoiets als dit: Check mijn cards <3
Kan ik de 9-0 halen??
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X37quPF.jpg

nothing stops this train

Verwijderd

Wat houden die dreamcards in die je pullt met Ysera?

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:40:
Wat houden die dreamcards in die je pullt met Ysera?
http://hearthstone.gamepedia.com/Ysera

Ysera is mijn 2de fav card ingame :)
nummer 1 blijft Faceless Manipulator :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 17-10-2013 10:46 ]

nothing stops this train

Verwijderd

thnx Mooyal :)

• OkkE

OkkE

Sahje schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:27:
Moet dit toch even delen, na ~30 Ranked play potjes de Mastersleague binnen weten te dringen:
[...]
[deck list]
Zo op het eerste gezicht een leuk deck!

Twee vragen:
[list]
• Heb je die 1 Mana minion's voor de eerste turn? Of specifiek voor het opvullen van overige turns? Ben zelf geen fan van 1 Mana minions, gaan te snel dood / buffen te weinig.
• Wat is de reden van de Faerie Dragon? Prima kaart, maar ik heb het gevoel dat ook hier een geschiktere kaart voor te vinden is.

Ik zou eens kijken of je (een deel van) die 3 kaarten kan ruilen met één van de Panda's (return a card to your hand); omdat je zo ontzettend veel kaarten met Battlecry hebt. Die versterken elkaar dan mooi. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Sahje
OkkE schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:50:
[...]

Twee vragen:
[list]
• Heb je die 1 Mana kaarten voor de eerste turn? Of specifiek voor het opvullen van overige turns? Ben zelf geen fan van 1 Mana minions, gaan te snel dood / buffen te weinig.
• Wat is de reden van de Faerie Dragon? Prima kaart, maar ik heb het gevoel dat ook hier een geschiktere kaart voor te vinden is.

Ik zou eens kijken of je (een deel van) die 3 kaarten kan ruilen met een van de Panda's (return to your hand); omdat je zo ontzettend veel kaarten met Battlecry hebt. Die versterken elkaar dan mooi. :)
Die 1 mana argent squire is vooral een goedkoper manier om blood knight te triggeren, wordt vrijwel nooit in 1ste beurt gespeeld. Ook leuk in combo met taunt of een leuke turn 1 argent squire, turn 2 coin cleric play. Ook leuk in combo met bijv. een light's justice en ze zijn ook een goede buff target voor een kings/Dark Iron Dwarf.

De Faerie dragon is er om early game een sterke minion op het bord te hebben waar op het bord mee om moet worden gegaan. Had inderdaad gedacht aan panda's maar het deck speelt zo snel dat er vaak geen mana is voor de panda + replay combo.

• Kol Nedra
OkkE schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:50:
[...]

Twee vragen:
[list]
• Heb je die 1 Mana minion's voor de eerste turn? Of specifiek voor het opvullen van overige turns? Ben zelf geen fan van 1 Mana minions, gaan te snel dood / buffen te weinig.

Ik zou eens kijken of je (een deel van) die 3 kaarten kan ruilen met één van de Panda's (return a card to your hand); omdat je zo ontzettend veel kaarten met Battlecry hebt. Die versterken elkaar dan mooi. :)
Die low mana cost cards zijn uiteraard zeer goed icm Blessing of Kings en Sword of Justice....nee dit is een zeer nette build, ik zou wel 2x Faerie Dragon in je deck stoppen+Kingen +SoJ lekker sterk :)
misschien 1 Ooze vervangen door Faerie Dragon?

Ik zie dat je megaveel Shields hebt, je mist nu alleen nog een Blood Knight :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 17-10-2013 10:59 ]

nothing stops this train

• Sahje
Kol Nedra schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:56:
[...]

Die low mana cost cards zijn uiteraard zeer goed icm Blessing of Kings en Sword of Justice....nee dit is een zeer nette build, ik zou wel 2x Faerie Dragon in je deck stoppen+Kingen +SoJ lekker sterk :)
misschien 1 Ooze vervangen door Faerie Dragon?
Ik ben persoonlijk erg fan van Oozes, je komt toch veel wapens tegen en dan is het zelfs late-game een zeer goede card. Daarnaast heb ik maar 1 Faerie Dragon :P. Toch denk ik dat ik mijn Oozes zou bewaren.

Ik ga ervanuit dat je niet bedoelt en SoJ en Kings op Faerie Dragon? Ik probeer minions eigenlijk altijd maar 1x te buffen en zo rond de 4-6 attack te houden. Vooral vanwege priests die ik tegenkom alsof ze vooraan in de rij stonden bij de beta giveaways deze week.
Kol Nedra schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:56:
Ik zie dat je megaveel Shields hebt, je mist nu alleen nog een Blood Knight :)
Die Blood Knight zit er gewoon in hoor, en is zeer leuk als die werkt. Runde er eerst 2 met nog meer Divine Shield minions maar merkte dat het deck dan te gevoelig werd voor combo's die niet werken en silences. Daarnaast is Divine Shield vaak nog waardevoller op de minion dan op Blood Knight.

[ Voor 22% gewijzigd door Sahje op 17-10-2013 11:02 ]

• Kol Nedra
Juist wel op Faerie dragon, hij is toch immune tegen poly/hex/assasinate fire blast etc etc, ik ben een enorme fan van Faerie's :)
oke niet teveel buffs op 1 minion, maar 1 kings op Faerie is zeker welkom :)
Als je veel priest tegenmkomt moet je de attack op 4 houden en niet hoger of lager, dan ben je veilig :)
maar mind control werkt ook niet op Faerie's, evenals shadow word pain/death, werkt toch niet :)

oh ja blood knight zit er wel in, nou je deck is eigenlijk wel zeer compleet al zie ik :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 17-10-2013 11:15 ]

nothing stops this train

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Kol Nedra schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:14:

oke niet teveel buffs op 1 minion, maar 1 kings op Faerie is zeker welkom :)
Kan niet...

• Sahje
:D Niet eens aan gedacht op die manier.

• Kol Nedra
oh ja 8)7
maar SoJ werkt er wel op :) en +2 dmg van Dark Iron Dwarf werkt wel

nothing stops this train

• OkkE

OkkE

Sahje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:55:
Die 1 mana argent squire is vooral een goedkoper manier om blood knight te triggeren, wordt vrijwel nooit in 1ste beurt gespeeld. Ook leuk in combo met taunt of een leuke turn 1 argent squire, turn 2 coin cleric play. Ook leuk in combo met bijv. een light's justice en ze zijn ook een goede buff target voor een kings/Dark Iron Dwarf.
Good point. Daar had ik even niet aan gedacht, daar is het inderdaad een prima minion voor. :)
.
De Faerie dragon is er om early game een sterke minion op het bord te hebben waar op het bord mee om moet worden gegaan. Had inderdaad gedacht aan panda's maar het deck speelt zo snel dat er vaak geen mana is voor de panda + replay combo.
Het is inderdaad een erg sterkte begin kaart als je verder geen andere mechanics nodig hebt. Panda's zijn alleen handig als je er de Mana voor hebt en als je deck verder lekker speel; niets aan veranderen. :)

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-10 15:44
Kan iemand iets zeggen over de beschikbaarheid voor de iPad mini (1)?

• OkkE

OkkE

NiteFly schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:29:
Kan iemand iets zeggen over de beschikbaarheid voor de iPad mini (1)?
Er komt een iPad versie, die lijkt mij ook op de iPad mini zal werken. Release date is niet bekend.
Edit: Er komt (zoals hier onder gezegd) geen beta voor iPad.

[ Voor 11% gewijzigd door OkkE op 17-10-2013 11:38 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37

Rannasha

Does not compute.

De beta zal niet uitkomen voor de iPad, dus het wachten is op de officiele release van Hearthstone en daar zijn vziw nog geen aankondigingen over gedaan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Sahje
Kunnen ze wat mij betreft direct ook een Android en Windows Phone/Tablet versie uitbrengen... Apple exclusiviteit grmbl...

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-10 15:44
OkkE schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:30:
[...]

Er komt een iPad versie, die lijkt mij ook op de iPad mini zal werken. Release date is niet bekend.
Edit: Er komt (zoals hier onder gezegd) geen beta voor iPad.
Het hangt denk ik af van de mate van optimalisatie voor de iPad. Het scherm van de iPad mini is qua resolutie vast wel geschikt, maar of het in de praktijk speelbaar is op het kleine scherm vraag ik me af.

Ik was benieuwd of Blizzard iets heeft gezegd over de mini, maar zo te horen niet dus. :)

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 11:43
NiteFly schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:45:
[...]

Het hangt denk ik af van de mate van optimalisatie voor de iPad. Het scherm van de iPad mini is qua resolutie vast wel geschikt, maar of het in de praktijk speelbaar is op het kleine scherm vraag ik me af.

Ik was benieuwd of Blizzard iets heeft gezegd over de mini, maar zo te horen niet dus. :)
het zou moeten kunnen, ik heb in het verleden gelijk soortige games gespeeld op de iphone.

• OkkE

OkkE

Sahje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:37:
Kunnen ze wat mij betreft direct ook een Android en Windows Phone/Tablet versie uitbrengen... Apple exclusiviteit grmbl...
Daar zullen ze vast een reden voor hebben, vast niet omdat ze daar “geen zin in hebben” of zo. :)

Heb al vaker gehoord dat het schijnbaar veel meer tijd kost om voor Android/Windows te ontwikkelen en dat het lastiger is i.c.m. in-App betalingen. Heb daar verder geen bronnen voor.
.
NiteFly schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:45:

Het enige dat ik er tot nu toe over heb gelezen / gehoord is dat er een iPad versie komt. Niks over iPad mini, maar lijkt me dat ze de mini niet kunnen negeren. Blizzard kennende zullen ze daar wel voor optimaliseren.

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Jaja, mijn tweede keer 9-2 is er eindelijk. :D
Met in mijn ogen een erg matig priest deck.
Er werd eerder gevraagd om je deck erbij te posten als je de 9 wins haalt, dus zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DUPgtOT.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ppd6Tr8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jJzHeMQ.jpg

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hoe is het hebben van DRIE mind controls 'matig'? :X
Venture Co doet het ook altijd goed in een Priest deck.
Genoeg remove.

Goed bezig! Dank voor je deck :)
Nog leuke rewards?

Dividend for Starters

• Robbie.b
Nja ik noem het matig omdat ik dus bijna geen card draw heb, geen double minions hp en ook niet die spell die +2 hp geeft en card draw, met die erbij was het waarschijnlijk nog vlotter verlopen :)
De rewards waren 2 packs en 225 gold, dus niets te klagen op dat punt.
2 Rares en een epic voor warrior, Brawl. Niets bijzonders dus helaas.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Kol Nedra
Brawl wil ik wel voor mijn warriordeck, die mis ik nog hoor ^^

nothing stops this train

Verwijderd

Net 2 quest in één keer gedaan, doordat beide "win 2 games with druid or ..." waren. Weet in ieder geval nu wel zeker dat ik druid niks vind om mee te spelen :p

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:06:
Net 2 quest in één keer gedaan, doordat beide "win 2 games with druid or ..." waren. Weet in ieder geval nu wel zeker dat ik druid niks vind om mee te spelen :p
ook niet mijn ding, doe mij maar priest/warrior/pala en shaman :)

nothing stops this train

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
Ik ga voor het eerst arena proberen. Kom maar op met die 0-3... :P

Update 1: Ik speel als Mage. Eerste potje tegen een Druid gewonnen. 1-0.
Update 2: Ik denk dat ik net gewoon geluk had met m'n tegenstander. Tweede potje tegen een Priest verloren. 1-1.

[ Voor 64% gewijzigd door Lau1187 op 17-10-2013 15:04 ]

Steam ||

• OkkE

OkkE

Lau1187 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:31:
Ik ga voor het eerst arena proberen. Kom maar op met die 0-3... :P
Na-aper! :+

Mijn eerste Arena run ging ook verre van soepel, eindigde in een 0-3. Daarna besloten maar eerst nog iets meer Play Mode te doen, om zo iets beter te worden in het spel en de kaarten. Op mijn gemak een deck samenstellen uit alle kaarten die ik heb, lukt best aardig (al zeg ik het zelf) maar een deck samenstellen in Arena gaat me minder goed af. :)

Ook leuk om te zien dat hier (de laatste reacties iig) niet positief zijn over Druid, wat ik juist één van de leukste classes vind, tot nu toe. Maar dat is misschien ook omdat ik daar het meeste mee heb gespeeld en omdat het mijn main was in WoW. :P

[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 17-10-2013 14:54 ]

• jmxd
  • Niet online
Ik deed gisteren een Arena run waar ik tegen een mage kwam die 7 turns achter elkaar al mijn minions bevroor. Toen heb ik een rage quit gedaan :')

• Lau1187
Uiteindelijk 2-3 geworden met m'n Mage. Verloren tegen een Priest, Rogue en Paladin, gewonnen tegen een Druid en een Mage.

Edit: noob-vraag misschien maar hoe maak ik een in-game screenshot? Print screen werkt niet, werkt 't alleen als de game in windowed mode draait?

[ Voor 37% gewijzigd door Lau1187 op 17-10-2013 15:54 ]

Steam ||

• An1mA
Lau1187 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:53:
Uiteindelijk 2-3 geworden met m'n Mage. Verloren tegen een Priest, Rogue en Paladin, gewonnen tegen een Druid en een Mage.

Edit: noob-vraag misschien maar hoe maak ik een in-game screenshot? Print screen werkt niet, werkt 't alleen als de game in windowed mode draait?
Dat ligt wellicht aan jou, bij mij kan ik gewoon een print screen in paint plakken ;)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
Zag op MMO-Champion iemand voorbij komen die maar niet in de Beta kwam en dus maar alle kaarten heeft uitgeprint en het spel op die manier maar te gaan spelen met een vriend.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• microoo
  • Laatst online: 17-11 21:55
Zerora schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:02:
Zag op MMO-Champion iemand voorbij komen die maar niet in de Beta kwam en dus maar alle kaarten heeft uitgeprint en het spel op die manier maar te gaan spelen met een vriend.
Scheelt je toch zo 1600 dust per legendary! Golden foils worden echter wel een beetje duur om te bekleden :+

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
microoo schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:03:
[...]

Scheelt je toch zo 1600 dust per legendary! Golden foils worden echter wel een beetje duur om te bekleden :+
De normale kaarten op mat papier afdrukken en de golden op glanzend papier. Opgelost. Je mist dan alleen de animaties.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sahje
Zerora schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

De normale kaarten op mat papier afdrukken en de golden op glanzend papier. Opgelost. Je mist dan alleen de animaties.
Is maar 1 oplossing, spel spelen op allemaal iPhones! Iedere kaart een andere telefoon, heb je ook animaties!

• OkkE

OkkE

Zerora schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:02:
Kwam een tijdje terug ook zoiets tegen op /r/Hearthstone: http://www.reddit.com/r/h..._hearthstone_home/cc6gwk0

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qHxambq.jpg

En de rest:
http://i.imgur.com/7KouJEz.jpg
http://i.imgur.com/fzJb4Cw.jpg
http://i.imgur.com/2svsPEj.jpg
http://i.imgur.com/GkJt7nS.jpg

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

• Lau1187
An1mA schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:01:
[...]

Dat ligt wellicht aan jou, bij mij kan ik gewoon een print screen in paint plakken ;)
Vreemd, als ik dat probeer pakt 'ie wat er achter HS zit, zoals m'n browser als ik die open heb staan.

Steam ||

• Stark
Waarom krijg ik nu weer een mail met een key van Blizzard? Ik heb mijn key vorige week woensdag al gekregen.

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Stark schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:04:
Waarom krijg ik nu weer een mail met een key van Blizzard? Ik heb mijn key vorige week woensdag al gekregen.
Als je er van af wilt, ik wacht al maanden om tegen m'n vriendin te kunnen spelen (die dus geen key heeft :() :D!!

[ Voor 4% gewijzigd door RDDD op 17-10-2013 17:11 ]

• OkkE

OkkE

Bij andere beta's gaf Blizzard ook wel vaker (naar verloop van tijd) meerdere keys aan één persoon, zodat je met vrienden kunt spelen. Ik vind het niet eens zo'n gek idee.

• RocketKoen
OkkE schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:11:
[...]

Bij andere beta's gaf Blizzard ook wel vaker (naar verloop van tijd) meerdere keys aan één persoon, zodat je met vrienden kunt spelen. Ik vind het niet eens zo'n gek idee.
Of net als bij DOTA2 van valve waar je een hele inventory vol met invites had na een tijdje ;)

TheS4ndm4n#1919

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 18:45
Ik sta al maanden ingeschreven en ik ontvang niks, beetje vreemd dat sommige mensen meerdere keys krijgen. Je zou denken dat het wel wat beter geregeld zou zijn...

• RocketKoen
Badpete schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:50:
[...]

Ik sta al maanden ingeschreven en ik ontvang niks, beetje vreemd dat sommige mensen meerdere keys krijgen. Je zou denken dat het wel wat beter geregeld zou zijn...
Er zijn gewoon meerdere manieren om aan keys te komen. En die kijken niet eerst of je via een andere manier al een key hebt.

TheS4ndm4n#1919

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 18:45
RocketKoen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:57:
[...]

Er zijn gewoon meerdere manieren om aan keys te komen. En die kijken niet eerst of je via een andere manier al een key hebt.
Ik heb al meerdere berichten gelezen dat Blizzard meerdere keys naar dezelfde persoon stuurt. Dus gewoon van Blizzard zelf echt meerdere keys ontvangen.

• Stark
Dit komt waarschijnlijk omdat ik 2 WoW accounts heb ofzo? Geen idee.
Anyway, key is al weggegeven.

Kan je trouwens quests stacken? Als je bijvoorbeeld 2 dagen geen dailies doet dat je dan de 3e dag 3 quests tegelijk hebt?

[ Voor 53% gewijzigd door Stark op 17-10-2013 18:18 ]

Verwijderd

Stark schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:15:
Dit komt waarschijnlijk omdat ik 2 WoW accounts heb ofzo? Geen idee.
Anyway, key is al weggegeven.

Kan je trouwens quests stacken? Als je bijvoorbeeld 2 dagen geen dailies doet dat je dan de 3e dag 3 quests tegelijk hebt?
Ja, maar 3 quests is de max ;)

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zo, net voor de eerst keer arena getest (en dus zonder gold cost mogen spelen) en miserabel gefaald met de rogue. Was de 2de keer dat ik met haar speelde, maar de andere twee opties waren niet veel beter dus gewoon een kans gegeven. Uiteindelijk geëindigd met 0/3, 20 dust, 10 gold een pakje kaarten en m'n rogue op level 4.

Ga alvorens ik nog eens de arena binnen ga gewoon even alle decks wat inspelen (tot level 10 :D) om hun voordelen wat te leren, want het ging nu helemaal fout. Wat me wel opviel is dat mensen potverdorie zó traag zijn, speelde tegen een druid die iedere beurt wachtte tot het koordje kwam |:(

• RocketKoen
Moet je volgens mij wel elke dag inloggen om de quest te krijgen.

TheS4ndm4n#1919

• Kol Nedra
Mijn Murloc deck <3
helaas nog niet van alle murlocs 2 exemplaren maar we komen er ooit wel :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O6rDQ74.jpg

zie in mijn hand nog, froswolf warlord en void terror <3
helaas miste ik mijn 2x Power overwhemling cards nog, ook een heerlijke finisher, of aanvallen met Power overwhelming en daarna Void terror erop spelen, echt heerlijk :)

[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 17-10-2013 21:13 ]

nothing stops this train

• Robbie.b
Kol Nedra schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:11:
Mijn Murloc deck <3
helaas nog niet van alle murlocs 2 exemplaren maar we komen er ooit wel :)
[afbeelding]

zie in mijn hand nog, froswolf warlord en void terror <3
helaas miste ik mijn 2x Power overwhemling cards nog, ook een heerlijke finisher, of aanvallen met Power overwhelming en daarna Void terror erop spelen, echt heerlijk :)
Lekker zeg <3
Ik hoop die ook nog ooit compleet te krijgen :D

• Stark
Ooit een murloc deck geprobeerd in arena omdat ik een aantal goede murlocs kreeg, maar dat werkte niet echt want je weet niet hoeveel en welke murlocs je later nog krijgt en dat bleek want ik kreeg niks goeds meer.

• psvunited
Als je bijv 2-3 haalt is de pack dan toch even goed als je een pack koopt in de store?s

• Kol Nedra
psvunited schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:29:
Als je bijv 2-3 haalt is de pack dan toch even goed als je een pack koopt in de store?s
De pack van 2-3 is net zo goed als een pack van 0-3 of van 9-0 maakt niet uit, het is random :)

nothing stops this train

• psvunited
Kol Nedra schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:31:
[...]

De pack van 2-3 is net zo goed als een pack van 0-3 of van 9-0 maakt niet uit, het is random :)
Ah oke, want ik zag in bij de store volgens mij staan minimaal 1 epic in je pack en bij arena is dat volgens mij niet.

• Lau1187
psvunited schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:33:
[...]

Ah oke, want ik zag in bij de store volgens mij staan minimaal 1 epic in je pack en bij arena is dat volgens mij niet.
Jawel dit is overal zo, de packs zijn precies hetzelfde in de store als in de arena. Dus ook de arena packs bevatten min. 1 epic :)

Steam ||

Pagina: 1 ... 32 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]