Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.916 views

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
Lau1187 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:34:
[...]

Jawel dit is overal zo, de packs zijn precies hetzelfde in de store als in de arena. Dus ook de arena packs bevatten min. 1 epic :)
Correctie: Ze bevatten minimaal 1 rare

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Duideljik.

Thanks guys.

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
microoo schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:35:
[...]

Correctie: Ze bevatten minimaal 1 rare
Whoops thanks, precies wat ik bedoelde maar fout opschreef. Heb overigens zelf nog niet enorm geluk gehad, tot nu toe twee packs opengemaakt, met in allebei slechts 1 rare en verder commons.

Steam ||

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11 15:27

Madstorm

Derping all the way!

Ik had net 0 - 3 gespeeld in de arena.. Waardeloze kaarten.. dit is de pack die ik heb gekregen.
Ik heb de black knight al, dus word disenchanted. maar wel leuke pack :)

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/4527/slyr.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Madstorm op 17-10-2013 22:39 ]

I'm an Ironman!

• Lau1187
Madstorm schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:38:
Ik had net 0 - 3 gespeeld in de arena.. Waardeloze kaarten.. dit is de pack die ik heb gekregen.
Ik heb de black knight al, dus word disenchanted. maar wel leuke pack :)
Wow dat is geluk hebben, gz :)

Steam ||

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 17:41
Zit even met een deck te spelen die kripp populair heeft gemaakt voor de warlock en ik vind het erg leuk spelen. Win er ook veel mee, haha.
http://www.hearthpwn.com/...-feedback/1276-the-giants

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
Onze voortgang van deze beta gaat gewoon mee nu? Of komt er weer een reset?

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:30
Peterrtt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:09:
Als er weer een reset komt, dan zou ik het zonde vinden van me kaarten, tevens zou ik de tutorial en al dat unlocken niet meer kunnen opbrengen hehe. Wat dat betreft stopt Hearthstone dan voor mij en richt ik me wel op andere games.

[ Voor 10% gewijzigd door Nostordici op 18-10-2013 00:13 ]

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik heb een Beta Key om weg te geven aan iemand die hem nog niet heeft. Degeen die geen key heeft stuur me een PM.

[ Voor 23% gewijzigd door Alvanosa op 18-10-2013 00:19 ]

PSN: Alvanosa

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Heb een PM gestuurd! Fingers crossed of ik er op tijd bij ben ;)

Die ene, met die snor

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Hij is vergeven.

PSN: Alvanosa

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Ik heb hier ook een key om weg te geven, heb de game zelf al en heb nog een key gewonnen.

PM maar!

• MonVert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 15:27
@svdrvelden, PM'tje gestuurd!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Peterrtt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:09:
"Normaal gezien" zou nu alles reeds voor echt zijn, maar bij de BF4 beta is er uiteindelijk ook een wipe van de stats gekomen ondanks dat ze eerder hadden gezegd dat dat niet ging gebeuren. Dus eerst kijken dan geloven.
Will there be any wipes in the future?

We don’t anticipate any further wipes. This goes for both the Hearthstone beta and after the game’s official release. Any progress made during the beta after the wipe will be retained through the release of Hearthstone, such as new cards you obtain, levels that you gain and ranks you achieve. Basically, you’ll now be able to keep your stuff.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Best frustrerend dat je regelmatig potjes hebt waar je echt helemaal niets kan doen :'( Stond tegen een rogue en op turn 4 had hij al een 14-14. Had een kaart die bij elke spell 1/1 kreeg en ik denk dat hij in 1 beurt wel 8 spells kon spellen. Allemaal 0 kaarten die ervoor zorgen dat je volgende kaart bijv -3mana kost etc. En als paladin heb je dan vrij weinig helaas.
En natuurlijk de priests met all hun removal. Heb je eindelijk wat op het board liggen en dan is het turn 8.... rara wat er dan gebeurd :)
Naja ik ga iig geen paladin spelen, dat weet ik wel. Vind de hero ability ook vrij beperkt. Wat ik wel een leuke kaart vind is hun wapen dat je 4dmg doet en zelf 2 healed. Op naar de volgende naar l10 brengen.
Gisteren nog wel van Diamond 1 naar Diamond 2 gegaan maar ging inderdaad een stuk lastiger dan tot aan Diamond 1.

[ Voor 39% gewijzigd door thewizard2006 op 18-10-2013 08:05 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:13
thewizard2006 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:02:
Best frustrerend dat je regelmatig potjes hebt waar je echt helemaal niets kan doen :'( Stond tegen een rogue en op turn 4 had hij al een 14-14. Had een kaart die bij elke spell 1/1 kreeg en ik denk dat hij in 1 beurt wel 8 spells kon spellen. Allemaal 0 kaarten die ervoor zorgen dat je volgende kaart bijv -3mana kost etc. En als paladin heb je dan vrij weinig helaas.
Humility en equality kosten maar 1 en respectievelijk 2 mana :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
thewizard2006 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:02:
En natuurlijk de priests met all hun removal. Heb je eindelijk wat op het board liggen en dan is het turn 8.... rara wat er dan gebeurd :)
Naja ik ga iig geen paladin spelen, dat weet ik wel. Vind de hero ability ook vrij beperkt. Wat ik wel een leuke kaart vind is hun wapen dat je 4dmg doet en zelf 2 healed. Op naar de volgende naar l10 brengen.
Gisteren nog wel van Diamond 1 naar Diamond 2 gegaan maar ging inderdaad een stuk lastiger dan tot aan Diamond 1.
Tegen dat soort kaarten heb je dus silencers :P of andere removal cards.
Ik speel op het moment vooral een warlock deck met heel veel spells/removal en dat speelt heerlijk.
Maar dat is misschien ook omdat de warlock heel makkelijk 10 kaarten kan hebben op turn 4, voordat de tegenstander zijn 1e enge kaart speelt. De kans dat je zijn geweldige minion na 1 beurt weer dood hebt is dat erg groot.

TheS4ndm4n#1919

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 13:33

zwik

randomized

Hoe levelen jullie je karakters? Ik ben al een week bezig om m'n mannetjes naar level 10 te krijgen en de class specifieke kaarten vrij te spelen (heb helaas een beetje gebrek aan tijd...). Dit doe ik door unranked games te spelen met de basic decks. Loont het om een custom deck te bouwen wanneer je nog niet alle kaarten hebt?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

zwik schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:10:
Hoe levelen jullie je karakters? Ik ben al een week bezig om m'n mannetjes naar level 10 te krijgen en de class specifieke kaarten vrij te spelen (heb helaas een beetje gebrek aan tijd...). Dit doe ik door unranked games te spelen met de basic decks. Loont het om een custom deck te bouwen wanneer je nog niet alle kaarten hebt?
Kort antwoord: ja!

Iets uitgebreider antwoord: jazeker, ik zoek dan meestal een basic deck op internet. Die werken vaak al vrij aardig. Dan moet je alleen zelf even bijhouden welke kaarten je nog niet hebt, die opschrijven, zelf een alternatief verzinnen en dan vervangen zodra ze beschikbaar komen.

Bekijk bijvoorbeeld deze decks eens: http://www.hearthpwn.com/members/soulzek/decks

Dividend for Starters

Verwijderd

Ik ben gisteren begonnen om alle hero's naar level 10 te krijgen en gebruik gewoon de custom decks in unranked Play mode. Win dan ongeveer 40-50% van de games. Als je verliest krijg je ook nog leuke exp. Kwam wel een paar spelers tegen met een lading Legendary's. Daar is moeilijk van te winnen met je lvl 1 hero ;) maar maak het ze graag zo lastig mogelijk >:)

• JimDB
Ik speel momenteel ook unranked play modus om al de hero's naar level 10 te krijgen, ben aardig op weg, maar toch nog ver af ;) Mage zit wel al op 10 door gewoon de andere hero's vrij te spelen, en heb ik dus nog niet gespeeld in de play modus.

Met de hero's waar ik nog maar amper gespeeld heb gebruik ik gewoon het basic deck, kan je gelijk eens zien wat voor en nadelen het deck heeft en leer je de hero wat, imo. Voor m'n paladin die nu op level 6 zit heb ik nu net voor de eerste keer een custom deck gemaakt, er zitten nog een aantal gaatjes in, maar op zich zie ik momenteel niet veel verschil in win-loss ratio tussen het basic deck en m'n custom deck dus ik denk dat ik gewoon maar verder ga met de basic decks voor nu :)

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 13:33

zwik

randomized

PromWarMachine schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:18:
[...]

Kort antwoord: ja!

Iets uitgebreider antwoord: jazeker, ik zoek dan meestal een basic deck op internet. Die werken vaak al vrij aardig. Dan moet je alleen zelf even bijhouden welke kaarten je nog niet hebt, die opschrijven, zelf een alternatief verzinnen en dan vervangen zodra ze beschikbaar komen.

Bekijk bijvoorbeeld deze decks eens: http://www.hearthpwn.com/members/soulzek/decks
Thanks, dat zijn handige linkjes :) . Zodra ik weer tijd heb ga ik ze even in elkaar klussen :) .
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Ik ben gisteren begonnen om alle hero's naar level 10 te krijgen en gebruik gewoon de custom decks in unranked Play mode. Win dan ongeveer 40-50% van de games. Als je verliest krijg je ook nog leuke exp. Kwam wel een paar spelers tegen met een lading Legendary's. Daar is moeilijk van te winnen met je lvl 1 hero ;) maar maak het ze graag zo lastig mogelijk >:)
Soms kom je inderdaad behoorlijk wat legendaries tegen. Soms kom je ook mensen (voornamelijk russen?) die heel langzaam of niet spelen of bijvoorbeeld de abilities van de kaart niet gebruiken zoals een charge. Die maken het dan weer te makkelijk ;) . Anyway, ik geef nooit op!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37

Rannasha

Does not compute.

Ik heb ze gewoon geleveld door ranked play (unranked kan ook, maakt in feite niets uit gezien ze beiden een interne rating bijhouden om je te matchen, ranked geeft je alleen een gekleurd vlaggetje met sterren), telkens aan de start van een nieuwe character een custom deck in elkaar schroeven (voornamelijk met basics, maar ik had al een aantal redelijke expert cards om er bij te doen). En daarna misschien nog een of twee keer het deck aanpassen om de nieuwe basics die je hebt vrijgespeeld toe te voegen.

Wat je ook kunt doen is Arena spelen met een class die nog niet level 10 is. Je speelt dan in ieder geval op gelijke voet qua kaarten met je tegenstanders. Aan de andere kant is je aantal Arena-games natuurlijk gelimiteerd door de hoeveelheid gold die je hebt (of de hoeveelheid euro die je wil spenderen).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Dennism
Ja, dit loont vrijwel altijd. Niet alle basic deck kaarten zijn goed, dus vaak kan het lonen om basic / Expert kaarten te mixen in een deck. Vandaar uit kan je dan doorbouwen door na iedere keer vrijspelen / pack openen je deck hopelijk aanpassen tot een beter deck

• RocketKoen
Rannasha schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:42:
[...]

Ik heb ze gewoon geleveld door ranked play (unranked kan ook, maakt in feite niets uit gezien ze beiden een interne rating bijhouden om je te matchen, ranked geeft je alleen een gekleurd vlaggetje met sterren), telkens aan de start van een nieuwe character een custom deck in elkaar schroeven (voornamelijk met basics, maar ik had al een aantal redelijke expert cards om er bij te doen). En daarna misschien nog een of twee keer het deck aanpassen om de nieuwe basics die je hebt vrijgespeeld toe te voegen.

Wat je ook kunt doen is Arena spelen met een class die nog niet level 10 is. Je speelt dan in ieder geval op gelijke voet qua kaarten met je tegenstanders. Aan de andere kant is je aantal Arena-games natuurlijk gelimiteerd door de hoeveelheid gold die je hebt (of de hoeveelheid euro die je wil spenderen).
Het voordeel van Arena is dat je er ook dust mee kan verdienen (als je het een beetje goed doet).
Dat is weer erg handig om expert kaarten te craften.
Er zijn heel veel geweldige expert kaarten die maximaal 100 dust kosten.

TheS4ndm4n#1919

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Loont het om een custom deck te bouwen wanneer je nog niet alle kaarten hebt?
Ja. Mijn ervaring is dat de default decks die het spel voor je gemaakt heeft eigenlijk behoorlijk matig zijn. Tegen de AI red je het nog wel, maar tegen andere spelers wordt het dan toch een heel stuk lastiger.

Custom deck maken betekend niet direct (veel) geld moeten uitgeven, met de Basic (/Free) kaarten is ook al een goed deck te maken: voorbeelden van goede basic decks. Wel elke keer dat je een nieuwe kaart unlocked die toevoegen, wanneer die in je deck past. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• thewizard2006
Dennism schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:08:
[...]

Humility en equality kosten maar 1 en respectievelijk 2 mana :)
Klopt maar die heb ik volgens mij nog niet (was de paladin nog aan het levelen). Uiteraard heeft elke class zijn strengths en weaknesses en zal het over het algemeen balanced zijn blizzard kennende.
RocketKoen schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:05:
[...]

Tegen dat soort kaarten heb je dus silencers :P of andere removal cards.
Ik speel op het moment vooral een warlock deck met heel veel spells/removal en dat speelt heerlijk.
Maar dat is misschien ook omdat de warlock heel makkelijk 10 kaarten kan hebben op turn 4, voordat de tegenstander zijn 1e enge kaart speelt. De kans dat je zijn geweldige minion na 1 beurt weer dood hebt is dat erg groot.
Heb nog geen silence kaarten (pas 2 pakjes opengemaakt) en de paladin heeft geen removal kaarten dacht ik?

[ Voor 45% gewijzigd door thewizard2006 op 18-10-2013 11:32 ]

• OkkE

OkkE

Interessant, hoe ze het oplossen met de wijzigingen aan Battle Rage. Bij het disenchanten van de gewijzigde kaart ontvang je even veel dust als het craften ervan kost:
.
With today's patch, some changes were made to Battle Rage that will now cause the card to function differently then how it did before the patch. We understand that some of you may have spent dust to craft this card in order to obtain its previous functionality. As the nature of the card has changed significantly, we will be temporarily increasing the amount of dust that you get from disenchanting Battle Rage such that it is equal to the amount of dust that it would have originally cost to craft Battle Rage. This temporary adjustment will be implemented for all players and will tentatively last for a period of two weeks. We will provide another update as we draw closer to when this period will end.
Bron: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10262436497
Best kans dat zo'n zelfde oplossing in de toekomst vaker gebruikt zal worden, wanneer een kaart erg veel wijzigt. Vind het een nette manier om mensen tegemoet te komen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:31:
[...]

Klopt maar die heb ik volgens mij nog niet (was de paladin nog aan het levelen). Uiteraard heeft elke class zijn strengths en weaknesses en zal het over het algemeen balanced zijn blizzard kennende.

[...]

Heb nog geen silence kaarten (pas 2 pakjes opengemaakt) en de paladin heeft geen removal kaarten dacht ik?
Toch wel. 2 kan ik er bedenken op het eerste moment. 3 dmg en een van meer dmg + pak een kaart als ik het goed herinner, zit op het werk nu.

De weapons zijn ook heel goed voor controle te hebben over zijn minions. Al zeker met truesilver champion (4dmg + 2heal iedere aanval)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 11:38 ]

• microoo
Verder nog consecration (+ equality maakt het nog sterker), avenging wrath (8x 1 damage missile), Holy Wrath (matige kaart) en uiteraard nog wapens (Truesilver Champion met name)

• JimDB
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:37:
[...]

Toch wel. 2 kan ik er bedenken op het eerste moment. 3 dmg en een van meer dmg + pak een kaart als ik het goed herinner, zit op het werk nu.
Je doelt volgens mij 2 keer op Hammer of Wrath, 3 damage en 1 kaart nemen.
microoo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:41:
Verder nog consecration (+ equality maakt het nog sterker), avenging wrath (8x 1 damage missile), Holy Wrath (matige kaart) en uiteraard nog wapens (Truesilver Champion met name)
Avenging Wrath en Holy Wrath behoren al niet meer tot het basic deck, dus die moet je al vrijgespeeld hebben (gemaakt/gekregen) alvorens je ze kan gebruiken, dus als hij nog in het levelen stadium zit is het noppes.

Dat zorgt er dus voor dat je het moet doen met Hammer of Wrath, Consecration en de wapens van de hero, terwijl andere classes hier toch betere counters voor hebben imo.

• Sahje
  • Laatst online: 12-02-2021
JimDB schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:20:
[...]

Je doelt volgens mij 2 keer op Hammer of Wrath, 3 damage en 1 kaart nemen.

[...]

Avenging Wrath en Holy Wrath behoren al niet meer tot het basic deck, dus die moet je al vrijgespeeld hebben (gemaakt/gekregen) alvorens je ze kan gebruiken, dus als hij nog in het levelen stadium zit is het noppes.

Dat zorgt er dus voor dat je het moet doen met Hammer of Wrath, Consecration en de wapens van de hero, terwijl andere classes hier toch betere counters voor hebben imo.
Paladin heeft wel veel manieren om favourable minions te traden door middel van buffs en divine shield bijvoorbeeld.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:04
Ik krijg teveel rage quiters als enemy :9
ik bedoel zo erg is dit toch niet? O-)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gyy6Gl2.jpg

nothing stops this train

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
mwoah, 1 thunderstorm, consecration, multishot, oid maakt er kort werk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Kol Nedra
lanerios schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:46:
mwoah, 1 thunderstorm, consecration, multishot, oid maakt er kort werk
Het was een priest en was turn 4 nog :)
en next turn speelde ik Coldlight Seer :P dus dan kun je er niks meer aan doen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2013 12:54 ]

nothing stops this train

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dat zie ik, maar zo OP is het niet. Dat is de kracht van een murloc deck, zeer goede early game, maar de game moet ook weer niet te lang duren. Als de tegenstander het kan uitrekken, dan is het murloc deck een deel van zn kracht kwijt. (Zie Magic Goblins bijvoorbeeld)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Even een paar potjes tegen AI druid achter elkaar en voila, lvl 10.

• thewizard2006
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:37:
[...]

De weapons zijn ook heel goed voor controle te hebben over zijn minions. Al zeker met truesilver champion (4dmg + 2heal iedere aanval)
Ik bedoel meer kaarten als sheep/hex en die een minion in 1x vernietigen. Een minion die 12 health heeft 3dmg doen zet geen zoden aan de dijk :)
En verder wat JimDB hierboven zegt.

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 18-10-2013 13:50 ]

• JimDB
Darkangle schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:56:
[...]

Even een paar potjes tegen AI druid achter elkaar en voila, lvl 10.
Mwah, je krijgt meer exp als je in play modus speelt + dan leer je omgaan met situaties die je later ook in arena zal tegenkomen maar die nooit gebeuren tegen AI.

Er is trouwens ook geen rush om level 10 op alle hero's te worden, dus waarom tegen een saaie NPC spelen }:O

Overigens net een arena deckje gestart, maar kan helemaal geen tegenstanders vinden? Is het een bugje of zit er gewoon van het moment niemand te spelen? :+

• Dennism
Ik was gister ook weer lekker op stoom met mijn mage deck in de avond. Binnen het uur 6x gewonnen. Mage echt zwaar OP endgame als je early en mid kan overleven.

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Echt triest hoor. Zet je zelf maar voor schut.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• An1mA
Dennism schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:59:
Ik was gister ook weer lekker op stoom met mijn mage deck in de avond. Binnen het uur 6x gewonnen. Mage echt zwaar OP endgame als je early en mid kan overleven.
Nou ja "OP"? Ze zijn gewoon erg sterk endgame ja, maar zijn al die rush deckjes dan ook "OP". Als je nu zei dat priest "OP" is daar kan ik bij inkomen ;)

• Kol Nedra
JimDB schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:57:
[...]

Overigens net een arena deckje gestart, maar kan helemaal geen tegenstanders vinden? Is het een bugje of zit er gewoon van het moment niemand te spelen? :+
klopt iedereen heeft er last van, Arena is uitgezet atm

nothing stops this train

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:05:
[...]

klopt iedereen heeft er last van, Arena is uitgezet atm
Ik vond het al erg lang duren om iemand te vinden...

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• Sahje
An1mA schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:03:
[...]

Nou ja "OP"? Ze zijn gewoon erg sterk endgame ja, maar zijn al die rush deckjes dan ook "OP". Als je nu zei dat priest "OP" is daar kan ik bij inkomen ;)
En hoezo is Priest dan OP? En hoe verhoudt dit zich tegen een spell-heavy mage deck? Of een OTK Hunter Deck?

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Hmm ik ben dit net gaan spelen, maar OP champs en beste decks ben ik wel bang voor als ik dit lees.

Je gaat dus krijgen dat iedereen met de zelfde decks en champs gaat spelen waardoor je dus totaal geen variatie krijgt en telkens dezelfde potjes speelt.

Welcome to the League of Draven

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat is een verkeerd beeld hoor Euphaniasia. Je speelt zeker niet steeds dezelfde games. Vooral in Arena niet. In constructed zul je dat wel eerder kunnen zien.

Priest en Mage vind ik momenteel wel allebei OP.
Een Mage heeft 4 kaarten nodig om te winnen. :')
Daar zijn dan wel 2 epics bij, maar die kun je gewoon craften.

Dividend for Starters

• Darkangle
[...]

Mwah, je krijgt meer exp als je in play modus speelt + dan leer je omgaan met situaties die je later ook in arena zal tegenkomen maar die nooit gebeuren tegen AI.

Er is trouwens ook geen rush om level 10 op alle hero's te worden, dus waarom tegen een saaie NPC spelen }:O

Frustratie is een goede rede om tegen AI te spelen.

Ik zat met een lvl 1 druid standaard deck in play modus, en werd gematched tegen iemand die meerdere legendaries uit zijn broekzak toverde.

Matched my ass :D

• Sahje
Euphanasia schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:14:
Hmm ik ben dit net gaan spelen, maar OP champs en beste decks ben ik wel bang voor als ik dit lees.

Je gaat dus krijgen dat iedereen met de zelfde decks en champs gaat spelen waardoor je dus totaal geen variatie krijgt en telkens dezelfde potjes speelt.
Nee hoor, er worden een groot aantal verschillende decks gespeeld. OP wordt veels te snel geroepen. We zijn nu 2 weken bezig na de nieuwe patch en er moet zich nog een goede scene ontwikkelen wat vooral gaat gebeuren met de open beta.

Dan krijg je wat je nu ook al ziet, er ontwikkelt zich een meta-game. Dan gaan mensen zich focussen op Decks maken die de huidige meta-game counteren. Grappig genoeg waren er afgelopen Mana-grind toernooi 8 priests en 8 mages uit totaal ~30 deelnemers. En uiteindelijk liep een Shaman met de overwinning weg door undefeated te gaan.

Ik heb het gevoel dat de mensen die nu OP roepen nog niet veel CG's hebben gespeeld, geef het spelletje een tijdje om te ontwikkelen en denk ipv OMG OP aan Hmmm, wat kan ik hier tegen doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sahje op 18-10-2013 14:24 ]

Verwijderd

Iedereen houdt er gewoon van om te zeggen dat de anders deck OP is, zodat ze niet zichzelf de schuld hoeven te geven :+

De enige die echt weinig gespeeld wordt in ranked is druid (merk ik zelf dan) en ik zie ook wat minder shaman/paladin, maar de rest wordt wel gewoon allemaal gespeeld gelukkig.

• OkkE

OkkE

Waar het (als ik mij niet vergis) om ging: Je wil level 10 halen zodat je de beschikking hebt over alle class kaarten, zodat je een goed custom deck kunt maken en meer kans maakt in Play Mode. :) In dat opzicht is er dus wél ‘rush’.

• Sahje
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:25:
Iedereen houdt er gewoon van om te zeggen dat de anders deck OP is, zodat ze niet zichzelf de schuld hoeven te geven :+

De enige die echt weinig gespeeld wordt in ranked is druid (merk ik zelf dan) en ik zie ook wat minder shaman/paladin, maar de rest wordt wel gewoon allemaal gespeeld gelukkig.
Is volgens mij een knee-jerk reaction op de nerfs afgelopen patch. Je ziet het ook met Rogue, zie je opeens ook stuk minder maar met wat creatieve aanpassingen zijn die ook nog steeds sterk.

Verwijderd

Soms speelt de tegenstander zo'n klote combinatie die alles verpest ineens, en dan neig je te denken dat het deck OP is. Maar het gaat zoals altijd om de draw van je kaarten in elk potje. Daar moet je gewoon geluk mee hebben, en daarbij in de Arena: geluk hebben met de keuzes van kaarten die je krijgt bij het samenstellen van je deck. Plus wat geluk met de kaarten die je in je pakjes krijgt als je die wint (of veel geld er tegenaan gooien)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 14:30 ]

• Dennism
Ik moet zeggen dat de diversiteit qua heroes / decks zeer goed is. Het is eigenlijk niet zo dat ik een bepaalde class extreem veel of extreem weinig zie.
An1mA schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:03:
[...]

Die zijn zeker OP! (namelijk de beste counter tegen mijn mage deck die eigenlijk alleen ondersteunende en vertragende minions heeft) ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Dennism op 18-10-2013 14:30 ]

• Sahje
Dennism schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:28:
Ik moet zeggen dat de diversiteit qua heroes / decks zeer goed is. Het is eigenlijk niet zo dat ik een bepaalde class extreem veel of extreem weinig zie.

[...]

Die zijn zeker OP! (namelijk de beste counter tegen mijn mage deck die eigenlijk alleen ondersteunende en vertragende minions heeft) ;)
Even off-topic, als iemand die voor het laatst WoW heeft gespeeld in het begin van Cataclysm... Pardon zeg waar gaan die stat nummers nog over...

• Dennism
Sahje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:34:
[...]

Even off-topic, als iemand die voor het laatst WoW heeft gespeeld in het begin van Cataclysm... Pardon zeg waar gaan die stat nummers nog over...
Stat inflation ftw ;) gelukkig gaan ze er de volgende expansion iets aan doen heb ik begrepen.

• Darkangle
Dennism schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:40:
[...]

Stat inflation ftw ;) gelukkig gaan ze er de volgende expansion iets aan doen heb ik begrepen.
Gaven ze ook al aan voor pandaland, is niet helemaal gelukt.

• Dennism
Darkangle schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Gaven ze ook al aan voor pandaland, is niet helemaal gelukt.
Toen waren ze er idd al over aan het nadenken, nu geven ze al aan dat het in principe gewoon moet. Maar dat is misschien meer iets voor het WoW topic ;)

• Sahje
Dennism schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Toen waren ze er idd al over aan het nadenken, nu geven ze al aan dat het in principe gewoon moet. Maar dat is misschien meer iets voor het WoW topic ;)
Klopt, was gewoon even geshockeerd van je signature.

Wat denken mensen van OTK hunter decks btw? Ben er nu één aan het samenstellen voor de "Play 20 minions 1 or 2 mana" daily quest en benieuwd of mensen ervaring er mee hebben,

Verwijderd

Even een vraagje: hoe zit het eigenlijk met al het goud dat je hebt vergaard en gespendeerd hebt aan packs? Gaat dit allemaal mee als het Hearthstone uitkomt?

• An1mA
@Sahje had niet zo maar moeten roepen dat priest OP is zonder enige argumentatie. Alleen ik vind ze op dit moment vrij sterk.
Begin heb je lightwell/clerk combo en de low cost spells om het begin te overleven. Als je volgende minions in je deck stopt ben je mid game ook redelijk veilig.
Taunt minions, sunfury/protector (geeft taunt), lightspawn en faceless manipulator.
En endgame is het gewoon mindcontrol fest en je eigen 7+ minions/legendaries. Ach ja, just my 2 cents ;)

• JimDB
Euphanasia schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:14:

Het ding is dat ieder potje helemaal anders is doordat de kaarten in verschillende volgordes zitten, dat maakt de games vaak ook wat RNG based, en dus met een beetje geluk met de kaarten kan je die zogenaamde OP hero's wel aan hoor :)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:52:
Even een vraagje: hoe zit het eigenlijk met al het goud dat je hebt vergaard en gespendeerd hebt aan packs? Gaat dit allemaal mee als het Hearthstone uitkomt?
Zoals gisteren al gepost (paar pagina's terug dus) zouden er geen wipes meer gepland zijn, wat wil zeggen dat wat je nu hebt wordt overgedragen wanneer de game voor echt gereleased wordt :)

• Sahje
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:52:
Echt geld dat je hebt uitgegeven aan packs/arena krijg je terug in Gold. Gold dat je verdient hebt en waarmee je packs hebt gekocht verdwijnt.

Dit in het geval dat er nog een end-of-beta wipe komt. Voorlopig lijkt de laatste wipe geweest en hou je nu alles wat je in de beta hebt verzameld als de game officieel gereleased wordt.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Ok ik ben benieuwd, heb tot nu toe alleen tegen AI gespeeld en vermaak me wel.

Je kan dit spel lekker relaxt op je gemak spelen is weer is wat anders dan al dat toxic gedrag in LOL.

Welcome to the League of Draven

• Sahje
Euphanasia schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:14:

Je kan dit spel lekker relaxt op je gemak spelen is weer is wat anders dan al dat toxic gedrag in LOL.
Scheelt ook dat je niet met je tegenstander kan chatten. En als ze emotes gaan spammen dan is een silence zo gebeurd.

• microoo
Euphanasia schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:14:

Jep heerlijk casual spelletje om even een half uurtje te spelen (of langer inderdaad). Maar wat betreft het toxische gedrag in LoL... Join the good side, ga Dota 2 spelen.

Want zoals het bekende doch waardevolle grapje gaat: A Dota player and LoL player walk in to a bar. They order a drink and the Dota player says: "LoL Sucks!". The LoL player couldn't deny it... :+

• RocketKoen
microoo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:17:
[...]

Jep heerlijk casual spelletje om even een half uurtje te spelen (of langer inderdaad). Maar wat betreft het toxische gedrag in LoL... Join the good side, ga Dota 2 spelen.

Want zoals het bekende doch waardevolle grapje gaat: A Dota player and LoL player walk in to a bar. They order a drink and the Dota player says: "LoL Sucks!". The LoL player couldn't deny it... :+
:')

Maar volgens mij is de playerbase in alle MOBA's best onbeschoft.
In HS heb je nergens last van, want er is geen chatfunctie. En dan nog is er geen team dat je de schuld kan geven als je verliest.

TheS4ndm4n#1919

• Sahje
RocketKoen schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

:')

Maar volgens mij is de playerbase in alle MOBA's best onbeschoft.
In HS heb je nergens last van, want er is geen chatfunctie. En dan nog is er geen team dat je de schuld kan geven als je verliest.
Gelukkig is er altijd nog Blizzard of RNG. Wat let wel, verliezen is nooit je eigen schuld. Enemies zijn of OP of Topdeckte de perfecte kaarten of jij kreeg niet de kaarten die je nodig had.

• JimDB
Ik vind het fijn dat er geen chat functie is, al had ik wel bij de emotes wel graag iets willen zien als: "Wake up" ofzo, want sommige mensen vergeten gewoon om op de end turn knop te klikken en dan zit je daar een eeuwigheid te wachten.

Hopelijk maken ze de beurten ook nog wat korter, uiteraard niet zo kort als 15sec (van Nozdormu als ik me niet vergis), maar nu kan je bijna eten maken tegen dat het jou beurt weer is :s

• Kol Nedra
meer emoticons zal zeker fijn zijn:

''Wake Up''
''lucky topdeck''
''slechte move''

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2013 15:30 ]

nothing stops this train

• Lau1187
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:30:
meer emoticons zal zeker fijn zijn:

''Wake Up''
''lucky topdeck''
''slechte move''
Een "lucky topdeck" emote had ik wel kunnen gebruiken vanochtend.. Warrior tegen Warrior, ik meer hp & meer armor, geen minions op tafel en geen kaarten meer in m'n hand. Dacht al dat ik zou winnen puur vanwege de fatigue van elke keer kaarten trekken, heeft m'n tegenstander als laatste kaart nog een taunt :F

Steam ||

• Sahje
JimDB schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:28:
Ik vind het fijn dat er geen chat functie is, al had ik wel bij de emotes wel graag iets willen zien als: "Wake up" ofzo, want sommige mensen vergeten gewoon om op de end turn knop te klikken en dan zit je daar een eeuwigheid te wachten.

Hopelijk maken ze de beurten ook nog wat korter, uiteraard niet zo kort als 15sec (van Nozdormu als ik me niet vergis), maar nu kan je bijna eten maken tegen dat het jou beurt weer is :s
Bij card games zit vaak een inverse relation aan skill ten opzichte van turn time. In het begin spelen mensen vaak snel, ik heb 4 mana, deze kaart kost 4 mana, hoppa goan. Als je echter wat meer ervaring krijgt ga je nadenken over: als ik dit speel wat kan mijn tegenstander nu doen, gaat die mage flamestriken met mijn huidige board en is het dus beter als ik niet mijn 4 mana gebruik om de minion te spelen die doodgaat maar even een beurt te wachten. Dat soort beslissingen kost tijd, soms wil je ook bedenken wat de juiste volgorde van spelen/aanvallen etc. is.

Ik denk dus niet dat beurten korter moeten. Misschien is het wel verstandig om na de "Job Done" een 10 sec timer te hebben waarna je turn automatisch gepassed wordt als je het zelf niet doet.

Verwijderd

Sahje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

Echt geld dat je hebt uitgegeven aan packs/arena krijg je terug in Gold. Gold dat je verdient hebt en waarmee je packs hebt gekocht verdwijnt.

Dit in het geval dat er nog een end-of-beta wipe komt. Voorlopig lijkt de laatste wipe geweest en hou je nu alles wat je in de beta hebt verzameld als de game officieel gereleased wordt.
Thanks! Weet ik dat ook weer. :>
JimDB schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:54:
Zoals gisteren al gepost (paar pagina's terug dus) zouden er geen wipes meer gepland zijn, wat wil zeggen dat wat je nu hebt wordt overgedragen wanneer de game voor echt gereleased wordt :)
Die post heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien.

De kaarten die je nu, tijdens de beta, hebt krijg je ook zodra het spel gereleased wordt? Is dat niet dubbelop als je ook je gold terug krijgt van je aankopen tijdens de beta?

• Sahje
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:44:
[...]

Thanks! Weet ik dat ook weer. :>

[...]

Die post heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien.

De kaarten die je nu, tijdens de beta, hebt krijg je ook zodra het spel gereleased wordt? Is dat niet dubbelop als je ook je gold terug krijgt van je aankopen tijdens de beta?
Je ziet het verkeerd. Je krijgt niks extra, ze halen gewoon niks weg.

• Lau1187
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:44:

Je haalt twee dingen door elkaar.
Bij wipe: je krijgt het echte geld dat je besteed hebt tot aan de wipe terug in de vorm van gold. Alle kaarten en gemaakte progress verlies je.
Bij geen wipe: je gaat gewoon door met de kaarten en hoeveelheid gold die je al had.

Steam ||

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37

Rannasha

Does not compute.

Lau1187 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:49:
[...]

Je haalt twee dingen door elkaar.
Bij wipe: je krijgt het echte geld dat je besteed hebt tot aan de wipe terug in de vorm van gold. Alle kaarten en gemaakte progress verlies je.
Bij geen wipe: je gaat gewoon door met de kaarten en hoeveelheid gold die je al had.
Correct. En het huidige plan is dat er geen wipe meer gaat komen, ook niet als de beta eindigt en de game live gaat. Dus tenzij er grote problemen optreden, zul je de levels en kaarten die je nu vrijspeelt kunnen blijven gebruiken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• OkkE

OkkE

Ik denk dat ze ook een hoop emotes zoals “Wake Up” etc, er niet in doen omdat het vrij snel als negatief kan worden ervaren/gebruikt. Ik zit vaak zat ook een tijd na te denken zonder heel actief mijn muis te bewegen.

Wat ik wel leuk zou vinden is een emote die te maken heeft met de randomness van de game. Niet per se alleen bij een lucky topdeck, maar ook wanneer Mad Bommer de juiste hit, of juist totaal de verkeerde.

• Sahje
OkkE schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:13:
Ik denk dat ze ook een hoop emotes zoals “Wake Up” etc, er niet in doen omdat het vrij snel als negatief kan worden ervaren/gebruikt. Ik zit vaak zat ook een tijd na te denken zonder heel actief mijn muis te bewegen.

Wat ik wel leuk zou vinden is een emote die te maken heeft met de randomness van de game. Niet per se alleen bij een lucky topdeck, maar ook wanneer Mad Bommer de juiste hit, of juist totaal de verkeerde.
"Play Daft Punk Soundclip"

• JimDB
OkkE schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:13:

Het ding is net dat je emotes van de andere speler kan uitzetten in geval van spam, het zou eerder als een reminder zijn van "hey, je bent vergeten op de knop te klikken", niet als belediging. Overigens kan m'n nu toch ook al spammen met andere emotes... Anyways, vind wel dat ze nog een aantal emotes mogen bijmaken, keuze is nu wel zeer beperkt qua communicatie.

Net voor de eerste keer Ranked mode aangezet en meteen op een 3-winstreak met de warlock! Level 7 is die nu :)

[ Voor 5% gewijzigd door JimDB op 18-10-2013 17:31 ]

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 11:43
wil net arena gaan doen, stel mijn kaarten samen en druk dan op play en er gebeurd niets ? iemand anders hetzelfde ?

ah nevermind, keertje rebooten en het was weer goed.

[ Voor 19% gewijzigd door fuqua op 18-10-2013 17:47 ]

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
fuqua schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:45:
wil net arena gaan doen, stel mijn kaarten samen en druk dan op play en er gebeurd niets ? iemand anders hetzelfde ?

ah nevermind, keertje rebooten en het was weer goed.
Ik krijg al een aantal uur geen opponent. Iemand anders met dit probleem?

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
m19 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:56:
[...]

Heb jij al geprobeerd om te rebooten?

Battletag Vakasha#2284

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 22:13
Arena heeft problemen momenteel je bent niet de enige die geen opponents kan vinden.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 11:43
m19 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:56:
[...]

zelfde hier, geen opponent

• vorda
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 04:42
Rannasha schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:57:
[...]

Correct. En het huidige plan is dat er geen wipe meer gaat komen, ook niet als de beta eindigt en de game live gaat. Dus tenzij er grote problemen optreden, zul je de levels en kaarten die je nu vrijspeelt kunnen blijven gebruiken.
Ergens kan je je dan toch de vraag stellen of dit wel nog beta is als er geen wipe meer komt. Beta lijkt me hier meer gebruikt om de hype in stand te houden en een gated release toe te passen (waar ze trouwens zeker niet alleen in zijn).

• An1mA
Priest vs Priest
Ik speelde vorige ronde een ysera en had in mn hand 2 faceless manipulators. Uiteindelijk maakt hij mn ysera af door 2 van zn minions te suiciden, speelt hij daarna zelf een ysera. Ik happy en gewoon 2 copys er van gemaakt en dat ziet er dan zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X2GtOr8l.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 18-10-2013 19:20 ]

• Dennism
net begonnen met ranked play, ben benieuwd hoe dat gaat.

• JimDB
Ranked play lijkt mij tot nu toe eigenlijk gewoon hetzelfde als play modus, maw ongeveer zelfde moeilijkheidsgraad. Maar dat is pas na 3 wins natuurlijk dus ben nog maar lage ranking :)

• Dennism
Net weer een potje tegen een warrrior die minion met 1 - 2 attack gewoon negeerde terwijl ze wel +1 spell damage gegeven.

Ik had nog 13 HP, hij nog 30 (HP + armor), boardclear met flame strike aan zijn kant, 2 beurten erna was hij dood :)

• JimDB
Ah, met de mage dus onderweg ? :)

Was gestart met m'n warlock aangezien die nog maar level 2 was, uiteindelijk 3 potjes op een rij gewonnen en tot level 6.5 gekomen. Denk dat ik morgen nog maar wat ranked games ga doen, heb ik het gevoel dat ik een soort reward krijg door te winnen :p

• Dennism
met de mage idd ja, heb ik momenteel dennk ik de beste kaarten voor (meeste blue's en epics).

• An1mA
Ben nu arena doen en heb een priest gekozen met 4 mind controls, even kijken hoe ver ik kom ^^

• Dennism
An1mA schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:10:
Ben nu arena doen en heb een priest gekozen met 4 mind controls, even kijken hoe ver ik kom ^^
9-0? :P

Mijn arena loopt best lekker atm, 6-1 :)

Meh 7 - 3 geworden

[ Voor 13% gewijzigd door Dennism op 19-10-2013 02:10 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:33
eerste poging Arena met een priest

de hoogtepunten

3 northshire clerics
3 Holy nova's
4 mind control
2 lightspawns
shadowform
en een soulpriest ik ben benieuwd :)

• Lau1187
Heb in de afgelopen dagen iets meer dan 600 gold verzameld met quests, dus binnenkort maar weer eens een arena proberen :) Hopelijk gaat het dan beter dan m'n eerste (2-3).

Steam ||

• Peterrtt
Ik heb vandaag wel zin in een mini tournament (niet te veel mensen en snel beginnen)? Mensen die mee willen doen?

Je kan je hier opgeven: http://challonge.com/tournaments/signup/eCyikyZJwb
Het toernooi: http://challonge.com/tweakers_19_10_13

Als je je hebt ingeschreven zet hier je battletag neer op pm mij.

[ Voor 51% gewijzigd door Peterrtt op 19-10-2013 12:29 ]

• Lau1187
Peterrtt schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:21:
Ik heb vandaag wel zin in een mini tournament (niet te veel mensen en snel beginnen)? Mensen die mee willen doen?

Je kan je hier opgeven: http://challonge.com/tournaments/signup/eCyikyZJwb
Lijkt me leuk, heb me opgegeven :) M'n battle tag is lau1187#2108

Steam ||

• Peterrtt
Lau1187 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:26:
[...]

Lijkt me leuk, heb me opgegeven :) M'n battle tag is lau1187#2108
Top! Ja pm mij of zet hier je battle tag neer :)

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Lijkt me erg leuk, helaas ben ik momenteel op m'n werk, dus dat wordt een andere keer ;)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik probeer dailies te stacken als ik kan maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik dailies aan het missen ben. heb vandaag nog steeds precies dezelfde dailies als gisteren, niks nieuws. (2 van 3)
Pagina: 1 ... 33 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]