Als je jezelf tegen een mage in die situatie plaatst verdien je het ook wel een beetje. Is het een sterke kaart ja natuurlijk. maar er zijn manieren om eromheen te komen.PromWarMachine schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:21:
Laten we niet verzanden in een wellus/nietus, maar welke andere common spell doet maximaal 28 damage voor 7 mana? Ofwel 4 damage per mana crystal?
Let wel, ik bekijk dit vanuit een constructed perspectief. Daar maakt rarity van kaarten minder uit dan Arena.
Alleen heb ik nu nog dust over voor een legendary, daar twijfel ik nu heel erg over. Meest logische zal zijn Bloodmage Thalnos, maar hogger een illidan zijn volgens mij ook niet eens zo slecht.
Ben wel echt verslaafd aan dit spel, non stop (oke niet helemaal dan, moet ook werken
Something under the bed is drooling
OT vraagje dan, hoelang heeft het jullie gekost om de tutorial af te ronden? Dat deel van het spel zie je natuurlijk niet terug in de streams dus weet daar nog niet zoveel van af. Het liefst zou ik meteen non-stop gaan spelen maar helaas zit ik nog met een scriptie deadline...
Steam ||
Oh echt. Dan ben ik misschien in de war met het unlocken van alle heroes. Dat is dus niet onderdeel van de tutorial?Twylight schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:32:
Die tutorial duurt echt maar 15 minuten ofzo
Steam ||
Nee dat komt daarna, als je alle heroes hebt unlocked, kan je de arena in.Lau1187 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:08:
[...]
Oh echt. Dan ben ik misschien in de war met het unlocken van alle heroes. Dat is dus niet onderdeel van de tutorial?
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Ohja zo was 't. En hoeveel tijd kost dat ong., voordat je ze allemaal unlocked hebt?Robbie.b schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:13:
[...]
Nee dat komt daarna, als je alle heroes hebt unlocked, kan je de arena in.
Steam ||
Tja dat ligt eraan, als het meezit en je verslaat ze allemaal in 1x kan je het binnen een uurtje doen.Lau1187 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:14:
[...]
Ohja zo was 't. En hoeveel tijd kost dat ong., voordat je ze allemaal unlocked hebt?
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Dan moet ik nu maar even heel hard gaan schrijven aan m'n scriptie, misschien lukt het dan toch om vanavond nog te spelenRobbie.b schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:15:
[...]
Tja dat ligt eraan, als het meezit en je verslaat ze allemaal in 1x kan je het binnen een uurtje doen.
Steam ||
Zie PM.
Veel plezier en tijd voor voetbal
Zijn er meer mensen die het spel beetje tegenvalt na verloop van hoeveel je gespeeld hebt?
Ik denk dat ik nu alleen daily ga doen of opspaar tot ik 3 daily's hebt, vervolgens Arena spelen en 2x winnen max
(ik heb met 2x winnen en 3x verliezen 2x een legendary uit kunnen halen, toeval? als ik bv 7-3 arena gespeeld heb krijg ik bagger kaarten maar bij 2-3 winnen krijg ik naar mijn gevoel meer epics en legendary's)
[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 15-10-2013 21:00 ]
nothing stops this train
je bent mijn held
wel veel al, volgens Raptr 236 uur online mee geweest (maar dat is niet 236 speeltijd uur) ik heb ook 1 dag mijn pc aan laten staan toen ik weg was en in main menu van Hearthstone was.Kci schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:56:
Hoeveel heb je gespeeld dan tot nu Mooyal?
ik denk dat ik 150 uur heb gespeeld
nothing stops this train
Een dag heeft maar 24 uur hoorKol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:59:
[...]
wel veel al, volgens Raptr 236 uur online mee geweest (maar dat is niet 236 speeltijd uur) ik heb ook 1 dag mijn pc aan laten staan toen ik weg was en in main menu van Hearthstone was.
Board controle is belangrijk, je moet health zien als een resource.Nipje schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:17:
Jullie zijn allemaal goed bezig! Ik lijk steeds slechter te worden, hahaha. Weet soms gewoon niet waar ik moet begonnen. Monsters nou wel of niet aanvallen, mn tegenstander aanvallen etc. Helemaal de weg kwijt!
Battletag Vakasha#2284
http://oi41.tinypic.com/2wddnqp.jpg
Zijn 1-2 minion aangevallen, gehealed en hoppa 3 kaarten erbij
er zijn spellen waarbij ik het binnen de 100 uur al wel gezien heb.
Kol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:59:
[...]
wel veel al, volgens Raptr 236 uur online mee geweest (maar dat is niet 236 speeltijd uur) ik heb ook 1 dag mijn pc aan laten staan toen ik weg was en in main menu van Hearthstone was.
Denial phaseKol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:59:
[...]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Misschien 'denkt' Mooyal wel iedere keer tot z'n turn automatisch voorbij gaat
Ik heb uit een booster een golden Al'Akir the Windlord kaart getrokken. Het is opzich een goede kaart maar er zullen vast veel betere legendaries zijn. Ik twijfel of ik deze kaart zal disenchanten en een nieuwe legendary zal maken. Heeft iemand advies voor me? Momenteel ben ik bezig met een priest en shaman deck maar ik sta ook echt wel open voor andere decks.
ik zou die disenchanten en dan voor Ysera gaanNipje schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:54:
Misschien kan iemand me hier helpen met het volgende:
Ik heb uit een booster een golden Al'Akir the Windlord kaart getrokken. Het is opzich een goede kaart maar er zullen vast veel betere legendaries zijn. Ik twijfel of ik deze kaart zal disenchanten en een nieuwe legendary zal maken. Heeft iemand advies voor me? Momenteel ben ik bezig met een priest en shaman deck maar ik sta ook echt wel open voor andere decks.
nothing stops this train
Hou er wel rekening mee dat disenchanten niet 1:1 gaat, maar eerder 1:2. Als je dus 1 Ysera zou willen, dan moet je voor 2 Ysera's gehebben disenchant.Nipje schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:54:
Misschien kan iemand me hier helpen met het volgende:
Persoonlijk zou ik al mijn legendaries intact laten (tenzij ik er meer heb dan in een deck mogen), omdat je ze altijd wel in een deck kunt gebruiken en de stijl waarmee ik zou kunnen willen spelen erg varieert. (zoals jullie merken, heb ik helaas nog steeds geen ingame ervaring).
[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 15-10-2013 23:19 ]
Hmm, maar als ik een golden legendary disenchant krijg je toch genoeg dus om er 1 "normale" legendary te maken?Gropah schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:17:
[...]
Hou er wel rekening mee dat disenchanten niet 1:1 gaat, maar eerder 1:2. Als je dus 1 Ysera zou willen, dan moet je voor 2 Ysera's gehebben disenchant.
Dat kun je gewoon zien in het craft menuNipje schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:19:
[...]
Hmm, maar als ik een golden legendary disenchant krijg je toch genoeg dus om er 1 "normale" legendary te maken?
Dat snap ik en dat heb ik ook gezien. Maar omdat hij de waarschuwing geeft terwijl ik meld dat het om een golden legendary gaat die ik disenchant dacht ik iets over het hoofd te zien..RocketKoen schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:21:
[...]
Dat kun je gewoon zien in het craft menu
klopt!Nipje schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:19:
[...]
Hmm, maar als ik een golden legendary disenchant krijg je toch genoeg dus om er 1 "normale" legendary te maken?
voor 1 golden legendary krijg je 1 normale legendary naar keuze
nothing stops this train
Always bet on Huub
maar die kun je alleen gebruiken voor Shaman, als je shaman je main is kun je hem idd houden anders zou ik hem dissen en je meest fav legendary pakkenhuubhuub schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:28:
Ik zou die kaart NOOIT De-en... gebruik hem zelf in mijn shaman-control deck.... heerlijke shammy kaart (mob heeft charge EN windfure EN shield) gooi deze op het bord met de +3 axe en bloodlust en BAM 2x 11 dmg die beurt
nothing stops this train
Ik wil weten wat m'n vrij basale decks in constructed play doen.
Voor Arena kwam hier pas een prachtige Excel langs gemaakt met Google Apps.
Zoiets zoek ik ook voor constructed.
Ik zou 'm ook niet disenchanten
[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 15-10-2013 23:33 ]
De goede link:
https://docs.google.com/s...UVRqU2c&usp=sharing#gid=0
Verwijderd
Voor een priestdeck is die kaart ook niet slecht. Doe een power word: shield/divine spirit/andere health boost en inner fire erop en je hebt een 10/10 taunt, windfury, divine shield kaartKol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:31:
[...]
maar die kun je alleen gebruiken voor Shaman, als je shaman je main is kun je hem idd houden anders zou ik hem dissen en je meest fav legendary pakken
ehhh het is een shaman only card ^^ een priest heeft er niks aanVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:40:
[...]
Voor een priestdeck is die kaart ook niet slecht. Doe een power word: shield/divine spirit/andere health boost en inner fire erop en je hebt een 10/10 taunt, windfury, divine shield kaart. Tuurlijjk, het zal niet altijd zo uitpakken, maar dan nog is het geen slechte kaart. Persoonlijk zou ik hem denk ook houden, zeker als je priest/shaman speelt atm
nothing stops this train
Verwijderd
Ah, dat stond niet bij google afbeeldingen, mijn excuses ^^Kol Nedra schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:42:
[...]
ehhh het is een shaman only card ^^ een priest heeft er niks aan
Ik linkte bewust naar mijn eigen resultaten, maar dank voor de lege link.Twylight schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:38:
Je links naar mijn spreadsheet maar je hebt de verkeerde link.
De goede link:
https://docs.google.com/s...UVRqU2c&usp=sharing#gid=0
Had al 2 verzoeken of ik mijn sheet wilde delen.
Ook nog bedankt voor het maken.
Ga je ook nog zoiets maken voor constructed?
@Hieronder:
#faal van mij
Nu heeft iedereen view rechten op mijn link, maar jouw link is sowieso beter, aangezien er een update is geweest.
[ Voor 12% gewijzigd door PromWarMachine op 16-10-2013 00:05 ]
De link die jij gaf gaat naar een scherm waar enkel een knop met "vraag toegang" staat met mijn e-mail adres er bijPromWarMachine schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 00:00:
[...]
Ik linkte bewust naar mijn eigen resultaten, maar dank voor de lege link.
Had al 2 verzoeken of ik mijn sheet wilde delen.
Ook nog bedankt voor het maken.
Ga je ook nog zoiets maken voor constructed?
edit:
oh nee, er staat ingelogd als: <mijn e-mail adres>
Maar dan nog kan ik je sheet niet zien, je moet wel de sharing opties aanpassen
[ Voor 13% gewijzigd door jmxd op 16-10-2013 00:02 ]
Verwijderd
Speel sinds donderdag de beta en vindt het tot nu toe een erg leuke game.
Heb tot nu toe 2 expert packs gekocht voor de beta 'legendary'. Verder zijn de quests ook wel grappig.
Het behalen van gold per 3 wins voor o.a. packs geeft ook een doel om te spelen.
Heb vandaag voor het eerst Arena gedaan, maar dat is niet goed uitgepakt.. 2-3 was het resultaat.
Als goedmaker kreeg ik een pack met de Onyxia legendary.
Well shit..Card Changes
- Warrior
- Battle Rage now draws a card for each damaged character which is friendly instead of all damaged characters. Mana cost decreased from 3 to 2.
Is dit nu toeval ofniet? Ik heb 2x een legendary uit een pack gehaald toen ik 2x verloor met 2-3 in Arena, meestal krijg ik betere packs als ik met 2-3 verlies ipv 6-3 of 7-3, dus je kan beter tot 2x wins gaan en dan de rest verliezen lijkt het wel, of is het puur toeval?Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 01:02:
Heb vandaag voor het eerst Arena gedaan, maar dat is niet goed uitgepakt.. 2-3 was het resultaat.
Als goedmaker kreeg ik een pack met de Onyxia legendary.
nothing stops this train
Verwijderd
Het is menselijk om overal patronen in te herkennen. Ik denk echt niet dat er speciale logica ingebouwd is dat je betere kaarten krijgt als je het minder goed doet in arena.Kol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:02:
[...]Is dit nu toeval ofniet? Ik heb 2x een legendary uit een pack gehaald toen ik 2x verloor met 2-3 in Arena, meestal krijg ik betere packs als ik met 2-3 verlies ipv 6-3 of 7-3, dus je kan beter tot 2x wins gaan en dan de rest verliezen lijkt het wel, of is het puur toeval?
Grappig, mijn vriendin verloor alles en kreeg 2 epics en een rare in een pakje, ik heb een paar keer een aantal keer meer gewonnen, en nog 0 epicsKol Nedra schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:02:
[...]
Is dit nu toeval ofniet? Ik heb 2x een legendary uit een pack gehaald toen ik 2x verloor met 2-3 in Arena, meestal krijg ik betere packs als ik met 2-3 verlies ipv 6-3 of 7-3, dus je kan beter tot 2x wins gaan en dan de rest verliezen lijkt het wel, of is het puur toeval?
Dat is helemaal niet raarHo0f schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:31:
Toeval. Heb zelf al meerdere keren (stuk of 5 denk) arena gedaan en niet verder gekomen dan 4 wins (I know, I suck), maar tot nu toe niet veel geluk gehad met kaarten: maar 1 of 2 epics en nul legendaries.
WEBN & chill (@IBKR)
Steam ||
Hoop dat dit komt door de wekelijkse maintenance op woensdag, anders lijkt het er wel op alsof iemand wilt dat ik dit spel niet speel
Ja er is vanochtend maintenance.JimDB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:13:
Heb hetzelfde probleem, gisteren de game geïnstalled nadat ik van een vriendelijk tweaker
(éindelijk!) een beta key gekregen had. Maar door een raid gisteren het spel niet meer kunnen opstarten. Deze morgen echter bleef ie ook meteen steken op het "Click to Start" scherm...
Hoop dat dit komt door de wekelijkse maintenance op woensdag, anders lijkt het er wel op alsof iemand wilt dat ik dit spel niet speel
Ik zag de maintenance al aangekondigd staan in de battle.net client gisteren, zou tot 8u vanochtend duren. De melding is inmiddels weg dus ging er vanuit dat het inmiddels afgerond was, maar misschien lopen ze uit..
Steam ||
Oh ik dacht dat er in de melding stond dat het tot ~10 uur zou duren. Maar vorige keer liep het ook iets uit in ieder geval.Lau1187 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:16:
[...]
Ik zag de maintenance al aangekondigd staan in de battle.net client gisteren, zou tot 8u vanochtend duren. De melding is inmiddels weg dus ging er vanuit dat het inmiddels afgerond was, maar misschien lopen ze uit..
Ah oke, dan wacht ik nog rustig af. Heb al weken gewacht dus een paar uur extra kan er ook nog wel bijmicrooo schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:17:
[...]
Oh ik dacht dat er in de melding stond dat het tot ~10 uur zou duren. Maar vorige keer liep het ook iets uit in ieder geval.
Steam ||
Ach ja goed genoeg dat we al kunnen spelen
EDIT: Het lijkt opgelost te zijn
EDIT: Terug in maintenance ?
[ Voor 19% gewijzigd door JimDB op 16-10-2013 10:44 ]
Het is sporadisch.. ik zit er weer in.
[ Voor 23% gewijzigd door Gyrolion op 16-10-2013 10:47 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Anyway, 30 clicks verder heb ik een hele snelle obvious versie gemaakt voor dat idee: 32 damage met alleen direct damage, maar dan moet je het wel uithouden tot je 2x 10 mana crystals hebt gehad.
Ah ok, lees nu dat het een "Known Issue" is dat ze soms niet meteen verschijnen. Ik heb dus nog even geduld.. (er valt nu toch niet te spelen, telkens reconnects).Gyrolion schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:10:
Ik heb wel een daily quest gekregen dus geen probleem.
Ben bezig met alle champions eerst vrij te spelen alvorens iets anders te doen, maar heb wel al een aantal keer verloren (en dat tegen AI
Mage is ondertussen al level 8, even naar 10 doen en dan een volgende champion uittesten. Kan niet wachten om te zien of ook hier de Paladin me wel ligt
Zeker interessant, hoewel ik denk dat het vrij lastig is ivm board controle. Wordt ook een stuk lastiger wanneer je tegenstander Armor of Healing gebruikt.Zerora schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:55:
Iemand op MMO-Champion had wel een interessante vraag. Hij wilde weten of het mogelijk is om een goeie minion-loze deck te maken. Dus enkel spell cards en weapon cards. Moet wel mogelijk zijn, denk ik.
.
Dat is inderdaad een voor de hand liggende; als je een beetje geluk hebt met draw, zou je in theorie op T8, T9 en T10 de fatal damage kunnen doen.PromWarMachine schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:00:
Kan wel, maar hoe succesvol dat precies gaat zijn, durf ik te betwijfelen.
Anyway, 30 clicks verder heb ik een hele snelle obvious versie gemaakt voor dat idee: 32 damage met alleen direct damage, maar dan moet je het wel uithouden tot je 2x 10 mana crystals hebt gehad.
Ik twijfel over Ice Block vervangen door Ice Barrier; vraag is of 2x een beurt niet dood kunnen nuttiger is dan 2x +8 Armor. En hoewel Arcane Intellect erg fijn is, denk ik dat ook Ice Lance erg van pas kan komen.
Ik baal er overigens een beetje van dat ik ‘maar’ 9 Custom Decks kan maken. Voor elke class wil ik er minimaal één, maar het liefst zou ik voor elke class nog een extra experimenteer deck maken. Zou mooi zijn als Blizzard het aantal slots gaat uitbreiden.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Negen decks is echt veel te weinig inderdaad.[b]OkkE schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:56:
Ik baal er overigens een beetje van dat ik ‘maar’ 9 Custom Decks kan maken. Voor elke class wil ik er minimaal één, maar het liefst zou ik voor elke class nog een extra experimenteer deck maken. Zou mooi zijn als Blizzard het aantal slots gaat uitbreiden.
Per class kan je makkelijk 3 verschillende decks maken, dus ja, reken maar uit.
Hoewel ook ik vind dat het aantal slots niet voldoende is, kun je natuurlijk je minst interessante heroes er uit gooien. Probleem is dan wel je dailies, soms.
Wat ik hierin meer mis dan het lage aantal slots is de mogelijkheid om decks te importeren en exporteren. Dan kun je in Excel namelijk een onbeperkt aantal decks invoeren die je met 2 clicks importeert.
Hetgene wat je bijvoorbeeld ook bij World of Tanks ziet, 300 gold (volgens mij iets van 3-4 euro) voor een extra slot. Denk dat ze dit voorbeeld inderdaad wel over zullen gaan nemen.PromWarMachine schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:13:
Ik verwacht dat dat typisch een item wordt in de shop. Bijvoorbeeld +5 slots voor €5.
Hoewel ook ik vind dat het aantal slots niet voldoende is, kun je natuurlijk je minst interessante heroes er uit gooien. Probleem is dan wel je dailies, soms.
Wat ik hierin meer mis dan het lage aantal slots is de mogelijkheid om decks te importeren en exporteren. Dan kun je in Excel namelijk een onbeperkt aantal decks invoeren die je met 2 clicks importeert.
Tot nu toe alles wat ik lees en zie weet ik zeker dat ik het een tijdje leuk zal gaan vinden ;p
Verwijderd
Neeee ! Maar was wel te denken.. Had eigenlijk eerder een wijziging verwacht in de vorm van : max 1 battle rage kaart ipv 2.
Gisteren tegen een priest ranked gespeeld met zelf ook priest. Had in die game in het totaal 4 * mind control en had op het einde :
&
4 *
Hij had geen minions en kaarten meer + ik wist dat hij geen mind control meer had en geen power word death ook dus er was plaats voor een beetje trollerij.
blijf ze volgen op twitter, ze hebben de laatste paar dagen een actie waarbij ze keys verloten.Ricmaniac schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:45:
Wat is de expected release date? bij blizzard moeten we dat erg ruim nemen ;p maar ben nu toch wel heel erg benieuwd en wil het graag even spelen. maar helaas nog geen beta key gekregen. Dus afwachten nog.
Tot nu toe alles wat ik lees en zie weet ik zeker dat ik het een tijdje leuk zal gaan vinden ;p
De release date is tot nu toe nog onbekend, wel verwacht men dat de Open Beta gaat gereleased worden met de komst van BlizzCon en dat begint op 8 november. Dus tot dan zal het wachten worden en hopen dat je ofwel via de Opt-In ofwel via een loting een beta key krijgtRicmaniac schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:45:
Wat is de expected release date? bij blizzard moeten we dat erg ruim nemen ;p maar ben nu toch wel heel erg benieuwd en wil het graag even spelen. maar helaas nog geen beta key gekregen. Dus afwachten nog.
Heerlijk verslavend tot nu toe dus snel bezig meer kaarten vrijspelen en deckjes bouwen.
Ik Bloodlust +3 op Stormw. Champ 6, + Rockbiter Weapon +3 , + Windfury. 24 damage en hij had nog 20 health
Had Windfury en Rockbiter al sinds beurt 2 of 3 of zo maar kon maar geen goed moment vinden, tot dan!
Verwijderd
Dus ik dacht; nou nog maar een Arena dan. Wel ja.. Weer alleen onbekende classes dus voor Druid gegaan. Damn dat was een slechte keus. Ik dacht wel aardige kaarten gekozen te hebben, maar geen tegenstander onder de 20 HP gebracht! 0/3 eindstand dus.
Komende speluurtjes toch maar wat bekender worden met de andere classes en ff allemaal naar lvl 10 brengen denk ik. Daarna weer de Arena betreden!
Heb trouwens een vraagje over Loremaster Cho. Wanneer is deze kaart nu precies handig? Want beide spelers 'profiteren' van de ability...
Wanneer jij weinig spells in je deck hebt en je opponent veelVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:52:
Heb trouwens een vraagje over Loremaster Cho. Wanneer is deze kaart nu precies handig? Want beide spelers 'profiteren' van de ability...
Verwijderd
Ja precies... En mocht hij hem weghalen met bijv. een Fireball, levert het me altijd nog een Fireball op..Pheace schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:53:
[...]
Wanneer jij weinig spells in je deck hebt en je opponent veel
Anyway, heb hem (nog) niet in mn deck zitten want ik ben er niet zo kwijt van. Dacht eerder aan een disenchant.
-Edit en weg!
[ Voor 12% gewijzigd door Sanderman1991 op 16-10-2013 14:34 ]
Uiteindelijk tot zo'n 50/50 win/loss ratio gekomen. Ga eens werk maken van een customized deck nadat ik de andere classes eens geprobeerd heb. Kortom, priest favoriet atm.
Verwijderd
Daarvoor is de mind control er ! Om hun finishers lekker aan jouw kant te zetten. En er is ook nog die 6-6 die 3hp geeft. Die is heel sterk met die minion die evenveel attack als hp heeft vind ik.JimDB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:31:
Het nadeel met het standaard Priest deck is echter dat je amper/geen finishers hebt, enkel low cost heals en taunters wat ik op zich wel goed vind, alleen kom je in de problemen als het gevecht te lang begint te duren.
Ik heb voor mezelf deze gemaakt. Moet makkelijk uit te breiden zijn met bijv opties voor meedere decks per hero e.d.PromWarMachine schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:33:
Heeft er iemand een beetje uitgebreide sheet voor Play statistics?
Ik wil weten wat m'n vrij basale decks in constructed play doen.
Voor Arena kwam hier pas een prachtige Excel langs gemaakt met Google Apps.
Zoiets zoek ik ook voor constructed.
Ik zou 'm ook niet disenchanten
https://dl.dropboxusercon...19932820/Hearthstone.xlsx
Mja, daarom dat ik eens werk moet maken van een custom Priest deck, zie het wel potentieel hebbenVerwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:33:
[...]
Daarvoor is de mind control er ! Om hun finishers lekker aan jouw kant te zetten. En er is ook nog die 6-6 die 3hp geeft. Die is heel sterk met die minion die evenveel attack als hp heeft vind ik.
Net eens een paar keer met de Paladin gespeeld trouwens, gewoon het feit dat je met schildjes kan werken, taunters hebt én finishers², Pala power !
Ik heb nu ondertussen ook al 250 gold, maar ik denk dat ik best nog wacht met de arena, misschien wel wat kaarten kopen ermee of gewoon sparen ?
Verwijderd
Ik zou geen kaarten kopen, maar gewoon Arena doen, dus daar voor sparen. In Arena kun je een deck samenstellen van (een selectie van) alle beschikbare kaarten. Je kunt dus Arena doen met Warrior, zonder ook maar 1 kaart van deze class te hebben unlocked. Dan heb je net zo veel kans op een sterk deck als een pro die al 1000 pakjes heeft geopend.JimDB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:03:
[...]
Ik heb nu ondertussen ook al 250 gold, maar ik denk dat ik best nog wacht met de arena, misschien wel wat kaarten kopen ermee of gewoon sparen ?
Het voordeel van Arena is dat je minimaal 3 potjes gaat spelen en dus 3 maal je hero kan levelen. Dus juist een hero kiezen die je nog niet hebt geleveld is dan handig. Verder krijg je altijd minimaal een pakje en moet je dus zorgen dat die andere 50 gold (Arena entry is 150g) weer terugverdient met een paar wins. Helaas ben ik zelf niet supersuccesvol geweest in mijn 3 Arena potjes tot nu toe.
ffs alweer net te laat, gelukkig kan ik op een vriend zijn acount spelen.Sanderman1991 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:29:
Kan ik nog iemand blij maken met een betakey? Stuur een PM!
-Edit en weg!
back on topic.
9 sloten is inderdaad te weinig om meerdere heroes en soorten decks uit te proberen,
van de heroes die ik tot nu toe speel vindt ik warrior en priest het leuks.
Al moet ik nog wel wat kaarten uit packs krijgen om de priest deck sterker te maken.
Battletag Vakasha#2284
Als je ook serieus genoeg bezig bent dat je meerdere decks per class wilt proberen tegelijk dan kan je ook wel even decks verwijderen van classes waar je nu minder interesse in hebt of even tussen potjes door kaarten uit wisselen.
En tellen arena wins ook mee voor de daily quests? Denk dat ik vanavond maar eens arena ga proberen namelijk.
Allebei een loss.daniëlpunt schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:34:
Wat gebeurd er in Heartstone bij een draw? Bijvoorbeeld als beide spelers nog maar 3 health hebben en iemand speelt Hellfire.
En tellen arena wins ook mee voor de daily quests? Denk dat ik vanavond maar eens arena ga proberen namelijk.
Ja, maar niet voor de 10 gold per 3 wins. (dat is ook geen daily, I know)
Ik zou liever meer dan 9 decks kunnen maken. Ja, ik kan elke keer een deck weggooien en een nieuwe maken, maar dat kost toch extra tijd. Erg onhandig wanneer je vaak experimenteert. Of zoals in mijn geval, heb ik een paar vrienden die veel later begonnen zijn en minder vaak spelen, als ik tegen hun ga gebruik ik een deck met minder Rares, Epic en Legendary's; om het iets eerlijker te houden. Het is onhandig dat ik voor elk potje weer mijn decks moet aanpassen...Sahje schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:34:
9 slots is toch prima? Het is niet alsof een deck maken veel tijd kost...
Als je ook serieus genoeg bezig bent dat je meerdere decks per class wilt proberen tegelijk dan kan je ook wel even decks verwijderen van classes waar je nu minder interesse in hebt of even tussen potjes door kaarten uit wisselen.
Voor de gemiddelde Hearthstone speler zal 9 decks vast genoeg zijn, maar ik zou het fijn vinden als ik er meer zou kunnen opslaan. Ik vind het helemaal niet erg om daar voor te moeten betalen (zolang het redelijk is).
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik speel toch alleen maar priest,shaman,pala,warlock en warrior
[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2013 17:06 ]
nothing stops this train

En voor de liefhebbers de decklist van mijn Paladin deck wat me van ~Platinum 1* naar Masters 1* heeft gebracht met een ~90% winrate. Een Divine Shield based deck wat vooral op synergy tussen minions is gebouwd. Mid-game aggro style. Ik verwacht dat het deck zwakker is tegen control mages maar ben deze onderweg nog weinig tegengekomen. Het deck is sterk tegen priests vanwege de snelle speelstijl zodat je vaak kan winnen voordat MC's inslaan en het feit dat veel minions op de magische 4 HP grens zitten vs. priests. Het deck is sterk in board control want door de divine shields en buffs traden de minions vaak ofwel voor higher mana of voor graties. Als mensen nog ideeën hebben voor leuke tweaks hou ik me altijd aanbevolen.
[ Voor 8% gewijzigd door Sahje op 16-10-2013 17:29 ]
Altijd interessant om leuke constructed decks te zien. Zelf verzonnen?
Vanavond eens zien hoe ver ik kom met het maken van dat deck
Deck bevat: 3 epics (Blood Knight, Lights Justice, Lay on Hands), 7 Rares (2x Sunwalker, 2x Argent Commander, 2x Defender of Argus, Aldor Peacekeeper), 10 Commons (2x Argent Squire, 2x Argent Protecter Faerie Dragon, Scarlet Crusader, 2x Dark Iron Dwarf, 2x Spellbreaker) en dan hou je 10Soulbound cards over (2x Truesilver, 1x Consecration, 1x Kings, 2x Ooze, 2x Hammer of Wrath).PromWarMachine schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:29:
Ik zie zo niet hoeveel rares of epics er in zitten, maar het ziet er uit als een leuk deck!
Altijd interessant om leuke constructed decks te zien. Zelf verzonnen?
Vanavond eens zien hoe ver ik kom met het maken van dat deck
Ik heb nog een Harrison Jones en een Captain Greenskin als legendaries maar beide kon ik zo 1-2 er niet inpassen en zijn erg situationeel terwijl dit deck juist erg consistent is op het moment.
Deck was in eerste instantie geïnspireerd op, geloof het of niet, het Expert AI Paladin Deck. Ik raakte vaak gefrustreerd als ik daartegen speelde door al die Divine Shield minions. Dus dacht ik, dat kan ik ook. In de loop van het spelen als ik meer cards unlockte door Arena (en wat Pay2Win
mijn decks zijn goed bestand tegen dat soort onzin, alleen is mijn deck zwak tegen hunters en rushdecks
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]