Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.916 views

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:21
Nou na een dagje spelen heb ik het aardig onder de knie geloof ik, was even lastig met de hero's maar dat was gewoon niet goed omgaan met de kaarten die ik kreeg. (veel van geleerd)

Toen arena meteen 2/3 met een potje die ik dacht te verliezen 6 vs 28 health, tot de kaarten meezaten en ik hem gewoon in enkele beurten had ingemaakt. (als Priest met wat heal spells etc)

Nu weer even genoeg voor vandaag, morgen weer verder.
Moet wel even gold verdienen voor de volgende arena, want ik ga geen echt geld inzetten.

iRacing Profiel

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 09:01
Oops, misplaats, foutje.

[ Voor 95% gewijzigd door mercapto op 12-10-2013 10:08 ]

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Ithric schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:58:
Nou na een dagje spelen heb ik het aardig onder de knie geloof ik, was even lastig met de hero's maar dat was gewoon niet goed omgaan met de kaarten die ik kreeg. (veel van geleerd)

Toen arena meteen 2/3 met een potje die ik dacht te verliezen 6 vs 28 health, tot de kaarten meezaten en ik hem gewoon in enkele beurten had ingemaakt. (als Priest met wat heal spells etc)

Nu weer even genoeg voor vandaag, morgen weer verder.
Moet wel even gold verdienen voor de volgende arena, want ik ga geen echt geld inzetten.
Lees anders deze guide door, kan je alle manieren in vinden om in het begin snel gold te verdienen, en andere hulpzame dingen.
http://2p.com/1511480_1/E...ne-Quests-and-Dailies.htm

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-11 16:13
Damn wat is ysera sterk, echt een game winner voor mij atm met die dream cards.

• Robbie.b
Lekker, weer een 8-3 arena, 280 gold reward en een pack :D

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Dennism schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:39:
Damn wat is ysera sterk, echt een game winner voor mij atm met die dream cards.
Ysera is waarschijnlijk de sterkste legendary die er is. Die dream cards zijn echt zwaar OP.
Robbie.b schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:37:
Lekker, weer een 8-3 arena, 280 gold reward en een pack :D
Grats. Ik weet niet of je dit weet trouwens, maar je krijgt altijd een pack als je Arena doet, ook als je 0-3 speelt. 280 gold is wel insane. :)

Oeh, zojuist 100 games gewonnen totaal. +300 gold! :9

[ Voor 4% gewijzigd door Stravincy op 12-10-2013 12:18 ]

• Robbie.b
Stravincy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:43:
Grats. Ik weet niet of je dit weet trouwens, maar je krijgt altijd een pack als je Arena doet, ook als je 0-3 speelt. 280 gold is wel insane. :)

Oeh, zojuist 100 games gewonnen totaal. +300 gold! :9
Dat weet ik wel ja >:).
Maar het ging mij alleen al om de 280 gold eigenlijk, bijna 2 free arena runs terug. :)

• Stravincy
  • Niet online
Robbie.b schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Dat weet ik wel ja >:).
Maar het ging mij alleen al om de 280 gold eigenlijk, bijna 2 free arena runs terug. :)
Ja die 280 gold is echt insane.
Zit nu zelf op 445 gold en heb nog geeneens al mijn heroes op level 10, dus dat is nog eens +200.
Vandaag word Arena dag voor mij denk. :+

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:22
my god dit is geen leuk spel lol veel te verslavend om te spelen, normaal geef ik echt totaal geen geld uit aan dit soort spelletjes maar nu wel wat packs gekocht :D

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44

Mauz1978

Console War Veteran

Net tegen deraaf gespeeld, ook van dit forum volgens mij. Was echt een ontzettend close en leuk potje, ik paladin, en hij warlock. Ik moet zeggen dat ik Hunter van (WoW-) nature ben, maar dat paladin me wel lekker ligt....

Het spel zelf is echt vreselijk verslavend, en uitdagend. De arena is ook erg leuk, net 6/3 win/loss run gehad, maar geen mooie kaarten gekregen helaas...wel hoopvol veel geld om nog een tweede run ergens vandaag te doen...

[ Voor 27% gewijzigd door Mauz1978 op 12-10-2013 17:02 ]

Something under the bed is drooling

Verwijderd

Vandaag ook maar ns begonnen na donderdag m'n key op tweakers gewonnen te hebben, thx tweakers! ;)

Eerst donderdag alle heroes vrijgespeeld en niet echt problemen gehad met basic mage deck. Kreeg ergens n pack voor met al m'n eerste epic card (Murloc Warleader) maar vandaag na n quest om n game in play mode te spelen (gewonnen tegen n andere mage na flink achter te hebben gestaan) zelf n Legendary in m'n pack met Alexstrasza. :o Weet niet echt hoe bruikbaar de battlecry is maar kan n redelijke lifesaver zijn misschien.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:15:
Vandaag ook maar ns begonnen na donderdag m'n key op tweakers gewonnen te hebben, thx tweakers! ;)

Eerst donderdag alle heroes vrijgespeeld en niet echt problemen gehad met basic mage deck. Kreeg ergens n pack voor met al m'n eerste epic card (Murloc Warleader) maar vandaag na n quest om n game in play mode te spelen (gewonnen tegen n andere mage na flink achter te hebben gestaan) zelf n Legendary in m'n pack met Alexstrasza. :o Weet niet echt hoe bruikbaar de battlecry is maar kan n redelijke lifesaver zijn misschien.
Is jouw letter 'e' stuk?

• Stravincy
  • Niet online
Lijkt wel of alle nieuwelingen hier binnen 5 packs al een legendary te pakken hebben.
Heb zelf al meer als 20 packs open gemaakt (ook van voor de wipe) en daar zaten in totaal 0 legendaries in. :P RNG is a bitch!

Verwijderd

En dit is dus precies waarom ik zo weinig post, thx. /shakeshead

edit: Paar packs gekocht voor de golden Mekkatorque, 2e pack geopend en hello golden Hogger. Zal wel beginnersgeluk zijn. :p

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2013 17:55 ]

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 13:45
Stravincy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:39:
Lijkt wel of alle nieuwelingen hier binnen 5 packs al een legendary te pakken hebben.
Heb zelf al meer als 20 packs open gemaakt (ook van voor de wipe) en daar zaten in totaal 0 legendaries in. :P RNG is a bitch!
Sterker nog, bij mijn eerste pack een Legendary Cenarius :D

PSN/XBL: DarkTaufu

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-11 14:42

Dreanor

Joene

Het valt me wel op dat je als beginnende speler gewoon keihard achterloopt!!

Mijn eerste 10 potjes met mage (random deck) won ik alles, alleen vanaf level 10-12 verlies ik alles omdat mijn tegenstanders gewoon altijd perfecte kaarten hebben en ronduit betere kaarten. :(

Moet denk ik daar doorheen en kaarten sparen (ik vertik kaarten kopen in pay2win games).

Afgezien daarvan erg vermakelijk.

Edit: Beter is misschien niet het juiste woord maar completer waardoor ze (bijna) altijd perfecte counters hebben. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Dreanor op 12-10-2013 18:20 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:45:
[...]

En dit is dus precies waarom ik zo weinig post, thx. /shakeshead

edit: Paar packs gekocht voor de golden Mekkatorque, 2e pack geopend en hello golden Hogger. Zal wel beginnersgeluk zijn. :p
Laat hem maar lullen joh. ;)

Alexstrasza kan trouwens goed zijn, maar vaak zul je er weinig aan hebben.
Hogger daarentegen is in bijna elk deck goed vind ik persoonlijk. Grats! :)

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 16:46

Xaria

Boventitel

Ik blijf erbij dat de Ranked matches wel degelijk zijn zoals starcraft 2 niveaus.
Zit nu al 2 dagen rond de diamond 2 a 3 sterren en master lukt me gewoon nog niet :(

Tis trouwens belachelijk hoe ziek veel priests je tegen komt, van de 10 games zijn er minstens 7 priest... -_-

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Lol?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oEnzLmX.jpg

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Het is geen fok of TMF-chat. Fatsoenlijk grammatica wordt altijd wel gewaardeerd

Zelf helaas nog niet heel veel kunnen spelen helaas. Doe nu tegen de beginner computer mijn heroes levelen maar moet eigenlijk maar gewoon ranked gaan spelen en gewoon gaan. Het is maar een spelletje :) Wel even 2 packs gekocht voor de Legendary maar daar zat niet echt iets bijzonders in.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-10 13:40
Net het meest noob potje gespeeld als mage tegen een hunter. Speel gewoon beetje okee voor een nieuweling en ik wil fireball casten maar bedenk me. Cast ik opeens fireball op mijzelf :/.
Ik dacht ik ga er nog voor en kon hem doodmaken met wat minions en als laatste nog een fireball + een charge minion. Ik fireball hem en moet nog maar 3 leven er af halen met die charge minion! Plaats ik de verkeerde minion :F :F :F . Hij killt mij uiteraard de volgende turn 8)7

• Wognummer
voor de mensen die klagen over RNG is a bitch :P

Afbeeldingslocatie: http://i1300.photobucket.com/albums/ag93/locks33/lucky_zpsd0301c7f.jpg

:+

LOL laatste pack maak ik Lord Jarraxus open :P

[ Voor 9% gewijzigd door Wognummer op 12-10-2013 21:51 ]

• Stravincy
  • Niet online
Wognummer schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:49:
voor de mensen die klagen over RNG is a bitch :P

[afbeelding]

LOL laatste pack maak ik Lord Jarraxus open :P
;(
Tinkmaster op turn 5 met pala deck is so nice :)
1 van mijn fav legendary's!!

nothing stops this train

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Ongelooflijk. Wat wordt ik hard door Priest genaaid :). Elke fucking draak gaat naar de tegenstander. Afgelopen potje 4x.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• Wognummer
All your minions belong to US :+

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 17:41
TheBuddha schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:30:
Ongelooflijk. Wat wordt ik hard door Priest genaaid :). Elke fucking draak gaat naar de tegenstander. Afgelopen potje 4x.
Vind priest na deze patch best sterk ja, hele tijd mind control of anders de ene kaart waar ie 2 kaarten kopieerd uit je deck -..-

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

An1mA schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:31:
[...]

Vind priest na deze patch best sterk ja, hele tijd mind control of anders de ene kaart waar ie 2 kaarten kopieerd uit je deck -..-
Daar ben ik nu in arena mee bezig. Win eigenlijk met de kaarten van mijn tegenstander. :p

Zat ik ook in constructed aan te denken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Dreanor

Dreanor

Joene

Geef mij eens wat beginners tips, want ik wordt stront ziek dat elke tegenstander elke keer de perfecte kaarten heeft!!!

Heb ik een leuke combo opgezet voor de volgende ronde, boom alles cleared. Heeft hij geen kaarten, ik 1 high damage minion en taunt, boom hij cleared ze met de perfecte kaarten.

Je krijgt ook niks als je verlies en ik snap er geen kloot meer van. Voordat mijn mage level 10 werd won ik 90% van de potjes, nu verlies in ineens 90% van de potjes ...

Is er iets mis met de matchmaking of verplicht blizzard je hierdoor eigenlijk om kaarten te kopen om eerlijke potjes te hebben???

• Xaria

Xaria

Boventitel

Lijkt me eerder gevalletje van pech. In principe als je ranked speelt dan zou je naar zoveel losses toch tegen wat makkelijkere tegenstanders moeten komen.
Het spel is geen pay2win maar het helpt wel. Alles is te krijgen zonder er ook maar een euro cent aan uit te geven, het kost je alleen 5x (fictief getal) zoveel tijd. Eerlijk? Ik vind van wel. Mensen geven geld uit aan een spel wat ze leuk vinden en krijgen daardoor sneller de kaarten, niet beter, sterker of met speciale shit. Gewoon sneller, ieder ander kan ze ook krijgen met wat geduld en mazzel, want je kan 40 packs kopen en kut kaarten krijgen en 1 pack verdienen en 3x legendary... :)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Dreanor schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:58:
Geef mij eens wat beginners tips, want ik wordt stront ziek dat elke tegenstander elke keer de perfecte kaarten heeft!!!

Heb ik een leuke combo opgezet voor de volgende ronde, boom alles cleared. Heeft hij geen kaarten, ik 1 high damage minion en taunt, boom hij cleared ze met de perfecte kaarten.

Je krijgt ook niks als je verlies en ik snap er geen kloot meer van. Voordat mijn mage level 10 werd won ik 90% van de potjes, nu verlies in ineens 90% van de potjes ...

Is er iets mis met de matchmaking of verplicht blizzard je hierdoor eigenlijk om kaarten te kopen om eerlijke potjes te hebben???
Probeer niet onbeschermd mooie combo's te spelen zonder direct resultaat want dan wordt het inderdaad van het bord geveegd.

Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is controle en de value van kaarten belangrijk. Met controle bedoel ik de situatie waar je meer kaarten in je hand hebt dan je tegenstander en meer effectieve schade op het bord, het liefst natuurlijk dat hij niks heeft liggen. Met goede value kaarten bedoel ik kaarten die veel bieden voor hun cost. Bijvoorbeeld de Ooze die 3/2 is voor 2 crystals en ook nog eens het wapen van de tegenstander sloopt. Veel value dus. Met veel van de juiste value kaarten bouw je controle op (omdat je veel van zijn kaarten sloopt of onschadelijk maakt zonder evenveel of meer kaarten te verliezen) en kan je ook nog van ver nog terugkomen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Dreanor

Dreanor

Joene

Gundogan schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:29:
[...]

Probeer niet onbeschermd mooie combo's te spelen zonder direct resultaat want dan wordt het inderdaad van het bord geveegd.

Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is controle en de value van kaarten belangrijk. Met controle bedoel ik de situatie waar je meer kaarten in je hand hebt dan je tegenstander en meer effectieve schade op het bord, het liefst natuurlijk dat hij niks heeft liggen. Met goede value kaarten bedoel ik kaarten die veel bieden voor hun cost. Bijvoorbeeld de Ooze die 3/2 is voor 2 crystals en ook nog eens het wapen van de tegenstander sloopt. Veel value dus. Met veel van de juiste value kaarten bouw je controle op (omdat je veel van zijn kaarten sloopt of onschadelijk maakt zonder evenveel of meer kaarten te verliezen) en kan je ook nog van ver nog terugkomen.
Dat snap ik en uiteraard zat die achter bescherming maar dan nog hebben ze constant de perfecte kaarten!!!

Wat ik wel heel erg opvallend vind is dat ik nu weer 3 potjes met gemak heb gewonnen met priest welke level 1 is (was). Terwijl ik weer in diezelfde situatie kom als ik mage (level 15) of warrior (level 11) speel.

Misschien ben ik nog niet goed in dit spel (heb het pas 2 dagen) en ik maak zeker (grote) fouten, maar het is ongelooflijk opvallend (of toevallig) dat ik met gemak win met lage level helden, maar zo gauw deze boven level 10 (ongeveer) zijn de tegenstander ineens altijd betere/perfecte kaarten heeft ten opzicht van mij (welke het met basic cards moet doen).

Het voelt gewoon alsof blizzard je dwingt packs te kopen om bij te blijven!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Xaria schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:05:
Lijkt me eerder gevalletje van pech. In principe als je ranked speelt dan zou je naar zoveel losses toch tegen wat makkelijkere tegenstanders moeten komen.
Het spel is geen pay2win maar het helpt wel. Alles is te krijgen zonder er ook maar een euro cent aan uit te geven, het kost je alleen 5x (fictief getal) zoveel tijd. Eerlijk? Ik vind van wel. Mensen geven geld uit aan een spel wat ze leuk vinden en krijgen daardoor sneller de kaarten, niet beter, sterker of met speciale shit. Gewoon sneller, ieder ander kan ze ook krijgen met wat geduld en mazzel, want je kan 40 packs kopen en kut kaarten krijgen en 1 pack verdienen en 3x legendary... :)
Mwah,je kan bijvoorbeeld een uurttje overwerken voor 10 euro. Doe dat 4x in een week, en je hebt elke week 40 packs die je open kan maken. :)

Of dat, of je speelt een uurtje hearthstone waarbij je misschien 1 deck wint.
of 10 decks per hour, of 1 per hour (met veel geluk), ik weet het wel hoor.. :*)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11 14:01
Maar is het winnen van de kaarten niet een van de leuke dingen aan het spel?

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

mitch187 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:12:
Maar is het winnen van de kaarten niet een van de leuke dingen aan het spel?
Ikzelf vind van niet.
Ik speel bijvoorbeeld competitive starcraft 2 en voorheen warcraft III.
Het leuke aan games is competitiviteit met gelijke kansen.

Ik ben al redelijk sceptisch over het hele RNG gebeuren binnen het kaart spel (je kan de kaarten die je trekt niet kiezen, ook je opening hand niet.. je kan alleen de inconsistentie zo veel mogelijk minimaliseren), waardoor het toch niet compleet op 'skill' aan komt.

Er zijn inderdaad ook MMORPG doelgroepen die van deze cirkel houden:
"Get gear -> so you can kill the boss -> so you can get better gear -> so you can kill better bosses -> so you can get better gear -> so you can kill better bosses -> so you can get better gear...." En ook heel erg op achievements azen (binnen WoW bijvoorbeeld).
Ik kan me indenken dat zij wel een kick krijgen van "kaarten verdienen". Maar ik niet, geef mij maar gewoon gelijke kansen en een competitieve omgeving. :+

• Xaria

Xaria

Boventitel

kaluro2 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:11:
[...]

Mwah,je kan bijvoorbeeld een uurttje overwerken voor 10 euro. Doe dat 4x in een week, en je hebt elke week 40 packs die je open kan maken. :)

of 10 decks per hour, of 1 per hour (met veel geluk), ik weet het wel hoor.. :*)
Opzich ben ik het ook met je eens hoor.
Ik kies dan ook geen partij. Ik geef enkel aan dat het spel de mogelijkheid bied voor mensen om kaarten te kopen. Mensen die graag alles gratis doen kunnen hier dan ook gewoon prima mee uit de voeten.

Ik gaf zelf al aan dat ik het geen pay2win constructie vind. Enkel blizzard die graag (logisch) wat geld verdient aan mensen die minder tijd hebben, graag sneller meer kaarten hebben of zie het als een manier om soort van te doneren ;-)

• mitch187
Dat ben ik over sc2 en wc3 met je eens, maar ik ben van mening dat er teveel RNG gedurende een match om het in vergelijking met de eerder genoemde twee een competitief spel te noemen

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
mitch187 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:22:
Dat ben ik over sc2 en wc3 met je eens, maar ik ben van mening dat er teveel RNG gedurende een match om het in vergelijking met de eerder genoemde twee een competitief spel te noemen
Poker wordt anders behoorlijk competitief gespeeld...

TheS4ndm4n#1919

• Dennism
"rng" is natuurlijk ook bij veel compeptative sporten en games gewoon een factor. Bij veel sporten vinden lotingen plaats, een kaart sppel als poker wordt al genoemd, een lekke band bij wielrennen kan je een topklassering kosten in bijv de tour (zie valverde dit jaar nog) technische defecten in sporten met gemotoriseerde/mechanische zaken of denk bijvoorbeeld aan weers invloeden in de sport. Juist dat beetje "rng" maakt de sport ook weer leuk.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:30
Er is me net iets overkomen, ik was dik aan het winnen met mijn warlock deck. Had veel kaarten en Ragnaros op het board. Ik speelde tegen een andere warlock en hij had maar één kaart, 10 hp en geen minions.

Ik denk laat ik het nog gekker maken, ik summon Lord Jaraxxus en vervolgens speelde hij zijn ene kaart, ik was in één klap dood!!! Hoe kan dat? ;)

I will share my pain!!!

Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130603220754/hearthstone/images/3/39/LordJaraxxus.png

Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130828191814/hearthstone/images/8/83/SacrificialPact1.png

En toen was ik dus in één klap dood! Wees dus altijd voorzichtig als Jaraxxus zijnde tegen een andere warlock :P Dit was een wijze les!

Reconstructie (niet mijn match).

[ Voor 5% gewijzigd door Nostordici op 13-10-2013 01:15 ]

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 19:04
Woops, wijze les inderdaad :)

Vandaag paar quests voltooid, 2 packs gekocht voor de gold card (alleen rares erin) en 3 potjes online gewonnen. Verder bezig met het vrijspelen van de basissets. Standaard deck van de shaman is trouwens echt heel ruk; alles mee verloren tot nu toe (laatste potje 30 vs 2 en dan alleen maar troep trekken). Wordt ook veel over geklaagd op de fora. Hoop dat ze dat tijdens de beta recht zetten, want in vergelijking tot de rest van de hero's stelt shaman weinig voor met het starter deck...

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 13-10-2013 01:19 ]

Verwijderd

Net grommosh hellscream legendary gevonden in een pack. Gebruikt in een game erna + die 0 mana kaart die -1 hp +2 attack geeft. Instant enrage met charge is zo ziek :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Ik had ook een leuke turn-around

Tegenstander deed:
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/31/971/474.png
* RocketKoen deed
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/32/321/401.png

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Met 1 daily per dag gaat het gold maar traag :-(

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
RocketKoen schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 01:57:
Ik had ook een leuke turn-around

Tegenstander deed:
[afbeelding]
* RocketKoen deed
[afbeelding]
Ik kan die andere kerel al zien ragen achter z'n pc, daar gaat z'n grootste troef :D

Wel leuk dat je op doodsimpele wijzen iemand compleet kan counteren en zo de game helemaal omdraait, zelfde met die Jaraxxus, hoe unlucky :+

• Ithric
Nou ben met de 7de hero bezig om level 10 te maken, nu bij de Hunter uitgekomen.
Tot nu toe bevalt het goed met een Taunt Heavy deck, maar heb nog niet alles vrijgespeeld (level 3) maar wel 4 wins op rij.

Had eerder ongeveer 5 taunt creatures op het bord met charge en heave dmg beast. (+beast buff) :-)
Het lijkt me wel frusterend voor de tegenstander, maar ja.
.

Voorbeeld:
"Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-6FKWYWRM-D.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Ithric op 13-10-2013 10:08 ]

iRacing Profiel

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
kaluro2 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:11:
[...]

Maar die 4 uurtjes in de week ben je dan weer niet aan het spelen ;)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
Doen jullie dat nou ook? Als je je winnende zet kan doen proberen om met zoveel mogelijke damage de laatste slag te kunnen maken, zodat de hero's health van de tegenstander op een flinke minscore terecht komt.
Kan heel leuk intimiderend zijn voor de verliezer. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Zerora op 13-10-2013 10:44 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 18:40

scorpie

Supra Addict

In het begin wel, nu alweer verandert naar het "zo snel mogelijk uit iemands ljiden verlossen". En toen kwam ik erachter dat het aantal minions dat je killt ook een stat is (uiteraard, hoe kon het ook anders :P), dus nu ga ik zo veel mogelijk minions killen alvorens de laatste slag toe te brengen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Ithric
nou 9/10 gewonnen nu, echt lekkere deck en nu heb ik alle hunter cards.

*oops wou editten.

[ Voor 13% gewijzigd door Ithric op 13-10-2013 11:19 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

heeft het zin om 100 gold aan cards te geven of is het beter om met de basic cards die je nu hebt een custom deck probeert in elkaar te steken en dan 150 gold uitgeeft om naar arena te gaan ?

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:29:
heeft het zin om 100 gold aan cards te geven of is het beter om met de basic cards die je nu hebt een custom deck probeert in elkaar te steken en dan 150 gold uitgeeft om naar arena te gaan ?
Arena werkt niet met de cards die je hebt, maar random cards van de class die je pakt en neutral cards.

Verwijderd

Pheace schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Arena werkt niet met de cards die je hebt, maar random cards van de class die je pakt en neutral cards.
Ook waar =) was ik effe vergeten.. maar stel dat je slecht speelt en je verliest met 2-3 , kan je dan al een pack krijgen of heb je dan voornamelijk dust?

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:34:
[...]

Ook waar =) was ik effe vergeten.. maar stel dat je slecht speelt en je verliest met 2-3 , kan je dan al een pack krijgen of heb je dan voornamelijk dust?
Je krijgt gegarandeerd 1 pack bij Arena. Wat je er boven op krijgt kan gold/dust zijn, meer hoe beter je speelt, er is ook een kans op kaarten/gold kaarten ipv gold/dust en als het heel goed doet heb je ook kans op een 2de pack

Met 2-3 heb je waarschijnlijk een pack en ~40-50 gold/dust of zo. (gokje gold/dust, geloof dat het daar ergens zit)

[ Voor 18% gewijzigd door Pheace op 13-10-2013 11:38 ]

• Stravincy
  • Niet online
Net tegen een Druid in Arena. Hij heeft de coin. Doet ie coin + innervate + innervate en vervolgens speelt ie een 10/5 minion op beurt 2. GG ;w

• Ithric
Het valt me op dat veel mensen (misschien nieuwe), de kaarten niet lezen of niet begrijpen.
Heb met Warrior al vaker gehad dat een beast die all other beasts charge geeft of +1 to beast gewoon op het bord gehouden worden, nu ook met Warlock, de spell remove a minion at the start of your turn.
Deze werd gebuffed en taunt gegeven, dus het was of wanhoop of niet goed lezen.

Maar ik kachel lekker door in unranked tot ik me wat zekerder voel.

iRacing Profiel

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Wow... echt, mijn paladin tegen een hunter in Arena, en hij had gewoon echt een perfect hunter deck, buzzard en al, wapen etc. na 4de of 5de beurt had ik echt zo iets van dit gaat gewoon niet gebeuren, nog ~14 health over, al op het menu om concede te drukken, en toch nog net van af gezien ... 5 minuten later met een sliver of health nog gewonnen :D

Omslag was waarschijnlijk dat hij de moeite niet deed mijn minions te verwijderen met zijn sterkere minions maar direct voor mij ging, en ik had een equality dus heb gelukkig een board clear daar uit gekregen. Was nog steeds zwaar vechten maar gelukt! 1 beurt langer en ik was dood geweest :p

Edit: En weer 0 freaking cards voor hunter uit mijn Arena run... grrrrr

[ Voor 34% gewijzigd door Pheace op 13-10-2013 13:12 ]

• Xaria

Xaria

Boventitel

Afbeeldingslocatie: http://img546.imageshack.us/img546/6527/7zdb.png

Gewoon omdat het kan? :P De game ook nog mee gewonnen :)

Meh, volgende keer maar iets grotere versie uploaden :/

[ Voor 13% gewijzigd door Xaria op 13-10-2013 12:29 ]

• Wognummer
Beetje jammer en radom dat arena krijg net in een potje 3 keer die 6 damage spell van de mage om mn oren en 2 keer die 10... speel zelf ook mage en heb beide spells niet boorbij zien komen

fijn 2de pot dezelfde mage? kan dat eigenlijk wel??

[ Voor 13% gewijzigd door Wognummer op 13-10-2013 14:09 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Wognummer schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:08:
fijn 2de pot dezelfde mage? kan dat eigenlijk wel??
Dat kan uiteraard, zeker als je allebei na het potje gelijk weer op Play drukt

• Wognummer
:+ leuk was anders maarja won de 2de wel :P

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mensen met wat ervaring in de TGC wereld. Hoe verhoudt dit spel zich tot de bestaande TCG's? Gaat dit een hit worden? Is het leuk? Is het spelmechanisme houdbaar?

Ik verwacht er wel veel van, Hearth stone ziet eruit als een eerste goede poging om een TCG naar de pc te krijgen op een manier die wat toevoegt. (andere projecten waren toch wat faal). Ik vraag me alleen af of het niet het aloude Magic verhaal is van meer geld maakt een betere speler.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Dennism
Gaat lekker vandaag, begon ff te spelen als lvl 3 mage om de Quest van vandaag te doen omdat ik Shaman (nog) niet zo leuk vind spelen.

Even eenn deck in elkaar gezet en sta nu al op 6/1 Win/loss ratio, echt OP de mage (of de spelers die ik roll zijn niet echt goed). Nu al bijna lvl 10 om de basic set compleet te maken.
Postius schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:06:
Mensen met wat ervaring in de TGC wereld. Hoe verhoudt dit spel zich tot de bestaande TCG's? Gaat dit een hit worden? Is het leuk? Is het spelmechanisme houdbaar?

Ik verwacht er wel veel van, Hearth stone ziet eruit als een eerste goede poging om een TCG naar de pc te krijgen op een manier die wat toevoegt. (andere projecten waren toch wat faal). Ik vraag me alleen af of het niet het aloude Magic verhaal is van meer geld maakt een betere speler.
Wat geld helpt zeker, ik heb voor 45 euro packs gekocht en aardig wat geluk gehad met de kaarten (zeer weinig tripples (en van de goede kaarten vaak 2). Maar in wat denk ik het belangrijkste speldeel wordt (Arena) zijn kaarten random en niet afhankelijk van de je eigen deck. In playmode is het dat wel, en daar ik dan ook dat de 45 euro investering mij tegen sommige spelers een voordeel geeft (al heeft bijna iedere spelen die ik tegenkom wel die gnome die je alleen krijgt als je betaald hebt voor minimaal 2 packs).

[ Voor 71% gewijzigd door Dennism op 13-10-2013 15:12 ]

• Morrar
  • Laatst online: 20-11 19:04
Postius schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:06:

Ik vind het in ieder geval een aardige poging. De potjes zijn lekker snel en ook het uitpakken van kaarten is leuk gedaan; het geeft dezelfde spanning als het openen van een booster. Moet ook zeggen dat het me best moeite kost om er niet wat geld tegenaan te gooien.

Verder is het inderdaad wel zo dat playmode behoorlijk Pay2Win is; door boosters krijg je gewoon betere kaarten. Je kunt wel boosters met goud kopen, maar dat gaat wel langzaam met quests / dailies. Denk dus dat mensen die er geld insteken inplaymode zeker beter uit de verf komen. Aan de andere kant speel je tegen spelers met dezelfde rang, dus het is niet zo dat je dan constant zult verliezen of winnen. Je bereikt alleen minder snel de top van de ladder als je niet betaald.

Arena is wel 100% fair (want iedereen zelfde selectie aan kaarten), maar kost dan wel weer geld of goud. Hangt er dan dus een beetje vanaf hoe goed het gaat of dat winstgevend is. Voor sommigen wel en voor andere niet lijkt me. Al met al twijfel ik nog een beetje of ik er geld in wil gaan stoppen. Voorlopig speel ik alleen gratis voor de lol.

Verder over het kaartspel; de balans is redelijk tussen verschillende hero's maar zeker niet perfect. De matches zijn (net als alle kaartspellen) een aardige balans tussen skill en luck. Goed deck maken helpt zeker, maar je moet natuurlijk ook nog de juiste kaarten trekken. Wat betreft tactics; het spelletje is vrij simpel; ik mis weleens zaken als enchant / disenchant of counter spells. Voor nu is het echter wel vermakelijk :)

Verwijderd

Zerora schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:44:
Doen jullie dat nou ook? Als je je winnende zet kan doen proberen om met zoveel mogelijke damage de laatste slag te kunnen maken, zodat de hero's health van de tegenstander op een flinke minscore terecht komt.
Kan heel leuk intimiderend zijn voor de verliezer. :P
Als je wint, maak de tegenstander dan meteen af. Ga niet eerst al je kaarten spelen en vervolgens de tegenstander afmaken. Dat is zo frustrerend. En het intimideren van de tegenstander heeft geen nut meer, als je toch wint. Dan is het alleen frustreren van de tegenstander.

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
Grote god. Net druid geleveled naar lvl 10. Met een basic deck. Matchmaking stopte me tegenover mensen die 2-3 legendaries uit poepte (yay matchmaking werkt zeer goed :S NOT) of andere decks die al lvl 10 voorbij waren. Pijnlijke ervaring. Met goede kaarten heeft druid best wel potentie, maar basic deck heeft me genoeg trauma bezorgd om voorlopig druid even niet meer aan te raken.

Nog maar 2 classes te gaan en dan is alles lvl 10. Druid is in ieder geval gedaan, zucht.

Nu net basic shaman begonnen en al gelijk leuk gewonnen.

Ik denk dat de druid nog een beetje getweaked moet worden.

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Alcmaria schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:38:
[...]

Ik weet niet of je het al gevonden hebt.. maar dit is je Firewall die de game geen toegang tot internet geeft.
Firewall nagechecked en alles staat gewoon goed.. Dus daar kan het ook niet aanliggen. Wat ook vreemd is dat ik niet op de EU kan inloggen maar wel op de americans en asia.. Terwijl mijn battle.net profiel gewoon op de EU staat.

Verders heb ik van alles al geprobeerd maar niks lijkt voor mij te werken.

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Verwijderd

Met m'n miracle rogue deck zit ik soms tegen de tijdslimiet van m'n beurt aan ook al ben ik volop bezig zonder aarzelen. Ik vind dat animaties er niet voor mogen zorgen dat je tijd verliest.

• Jeffrey_90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Die Gurubashi Berserker is wel een toffe kaart! (totdat hij met full damage gestolen wordt door een Warlock..)
Paladin nu aan het levelen en speelt echt lekker, de tactiek "de aanval is de beste verdediging" werkt prima met al die shields en blessings.

• Xaria

Xaria

Boventitel

Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:21:
Met m'n miracle rogue deck zit ik soms tegen de tijdslimiet van m'n beurt aan ook al ben ik volop bezig zonder aarzelen. Ik vind dat animaties er niet voor mogen zorgen dat je tijd verliest.
Je hebt 90 seconde per beurt...hoe miraculeus is uw deck wel niet dat je de tijdslimiet niet haalt? :o

Verwijderd

Xaria schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:27:
[...]
Je hebt 90 seconde per beurt...hoe miraculeus is uw deck wel niet dat je de tijdslimiet niet haalt? :o
Geloof me... je kan héél wat acties doen met zo'n deck en je verliest véél tijd met die animaties :(

• Dennism
Ik heb net even een simpele Excel gemaakt tijdens het spelen voor het bijhouden van pplaymode matches. Als mensen deze willen gebruiken, hier staat ie https://dl.dropboxusercon...19932820/Hearthstone.xlsx (nieuwe versie geplaatst, zat nog een foutje in :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 13-10-2013 18:56 ]

• jmxd
  • Niet online
Xaria schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:27:
[...]

Hij gebruikt waarschijnlijk het cookie cutter deck van hearthpwn

http://www.hearthpwn.com/decks/307-miracle-rogue

• Dreanor

Dreanor

Joene

Misschien mis ik iets maar kan je een bestaande set kaarten aanpassen?

Ik heb een hunter set gemaakt toen mijn hunter level 9 was, nu ben ik level 10 en wil ik twee kaarten verwisselen in die bestaande set maar ik kan niet vinden hoe en waar. Of is dit helemaal niet mogelijk? :S

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dreanor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:51:
Misschien mis ik iets maar kan je een bestaande set kaarten aanpassen?

Ik heb een hunter set gemaakt toen mijn hunter level 9 was, nu ben ik level 10 en wil ik twee kaarten verwisselen in die bestaande set maar ik kan niet vinden hoe en waar. Of is dit helemaal niet mogelijk? :S
Aan de rechterkant de kaart aanklikken welke je eruit wil hebben, dan verdwijnt er eentje. Daarna vanuit je boek weer toevoegen.r

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ngangatar schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:54:
[...]

Aan de rechterkant de kaart aanklikken welke je eruit wil hebben, dan verdwijnt er eentje. Daarna vanuit je boek weer toevoegen.r
Hoe kom ik in dat menu??? Ik zie rechts sets staan (1/9 alleen hunter set)! En daar kan ik verder niks mee als ik op die set klik.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dreanor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:12:
[...]

Hoe kom ik in dat menu??? Ik zie rechts sets staan (1/9 alleen hunter set)! En daar kan ik verder niks mee als ik op die set klik.
Toch moet je daar wezen.
1. je klikt op de custom hunter set
2. je klikt op de kaart welke je weg wil halen aan de rechterkant waar al je kaarten onder elkaar staan
3. je voegt kaarten toe uit je boek

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Dennism
Haha, speelde net tegen een lock die Jaraxus summonde terwijl ik mijn secret had liggen die de minion koppieerd. Wel grappig dat Jaraxus dan ook echt op het bord komt.

Verwijderd

Twylight schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:46:
[...]

Hij gebruikt waarschijnlijk het cookie cutter deck van hearthpwn

http://www.hearthpwn.com/decks/307-miracle-rogue
Iets getweaked... maar 't is een leuk deck om te spelen vind ik. De questing adventurer boosten tot 15/15 en meer in één beurt.

• Stark
  • Laatst online: 15-10 18:30
Ik kan mij zo irriteren aan dit spel.
Gvd zoveel games verloren in arena alleen al door battle rage.
Blizzard logic, hoe kunnen ze dit ooit goed getest hebben en gedacht van hebben "Yup, balanced! =)"

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ngangatar schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:14:
[...]

Toch moet je daar wezen.
1. je klikt op de custom hunter set
2. je klikt op de kaart welke je weg wil halen aan de rechterkant waar al je kaarten onder elkaar staan
3. je voegt kaarten toe uit je boek
Denk dat het een bug was ofzo, nu kom ik wel in de edit mode als ik op mijn custom hunter set klik. Daarstraks (voor het opnieuw opstarten van het spel) kon dat niet!
Stark schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:22:
Blizzard logic, hoe kunnen ze dit ooit goed getest hebben en gedacht van hebben "Yup, balanced! =)"
Wat ik vooral vervelend van die kaart vind is dat beide helden ook tellen als damaged characters. Als het alleen voor minions geldt is het al beter balanced imo. Nu krijg je inderdaad (te) veel kaarten voor deze kaart (min 2 maar in veel gevallen min 4).

Helemaal als je op een minion rijk veld eerst een 1 kost wirlwind doet ... :+

• jmxd
  • Niet online
:')

• Ithric
Nou weer twee keer 3/3 gespeeld, met een close call de laatste: (die loopt nog op 2/3, morgen verder)
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-PTCZYF7Y-D.jpg

Ik had nog 4 health met het ingaan van de turn en de andere had 20 en waande zich veilig.
Gaf aan het einde van zijn beurt al aan Well played. :-)

Moest wel nog even Illadin spelen natuurlijk, want dat was wel leuk natuurlijk.
Heb het spel al goed door, alleen soms speel ik te snel en maak ik fouten. :-(
Ik verlies meer door domme fouten dan de tegenstander heb ik het gevoel, zo gaf ik een win bijna weg door grettig een 4 to all damage te doen waardoor ik ook veel van mijn eigen minions verloor. (toch nog kunnen winnen gelukkig)

iRacing Profiel

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ithric schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:50:
Moest wel nog even Illadin spelen natuurlijk, want dat was wel leuk natuurlijk.
Vanmiddag ook iemand die tegen mij een illidan speelde.

YOU ARE NOT PREPARED!

/Cast hunters mark (of welke kaart het ook is die health terug brengt naar 1)
/Cast Arcane Shot

• Stark
Dreanor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:36:
[...]

Wat ik vooral vervelend van die kaart vind is dat beide helden ook tellen als damaged characters. Als het alleen voor minions geldt is het al beter balanced imo. Nu krijg je inderdaad (te) veel kaarten voor deze kaart (min 2 maar in veel gevallen min 4).

Helemaal als je op een minion rijk veld eerst een 1 kost wirlwind doet ... :+
Dit is nieuw sinds de patch. Voorheen kreeg je alleen kaarten bij damaged minions.

Naja, 8/3 in arena.

2x verloren tegen warriors met battle rage.

Vrij standaard, domineer early game tegen hem, warrior trek 4/5 kaarten met battlerage, verlies game (Best wel skills)

Die kaart wordt generfed zeker weten (You heard it here first)

[ Voor 18% gewijzigd door Stark op 13-10-2013 21:27 ]

• Xaria

Xaria

Boventitel

Ik geef het op met Arena.. echt te bullshit RNG, al mijn tegenstanders hebben de best mogelijke kaarten ooit bedacht in die situatie die dan precies goed uit komt. En ik? Heb nu 4x arena gedaan, 3x met hero's waar ik geen fan van ben en de laatste keer met m'n favo (de hunter).
Ik denk, mooi dit gaat em worden.. en dan mogen we kaarten kiezen, heb in totaal misschien 6 beasts voorbij zien komen... zat met minions die de meest scrubbie kut hunter niet eens zou kiezen.

#rage >_<

edit: fyi, 0-3 weer :') voel me echt zo noob atm.. al speel ik gvd 3 star diamond ! |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Xaria op 13-10-2013 21:25 ]

• P.Naber
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 18:12
Ja arena valt me ook wel tegen moet ik zeggen, tot nu toe 0/3, 6/3 en 4/3 gespeelt. Heb al wel geleerd dat early drops echt heel belangrijk zijn om meteen board control te krijgen.

• Stark
Ik vind arena wel erg leuk om te spelen.
Alleen jammer dat je er altijd voor moet betalen. Wat als je alle kaarten al hebt en niks aan alle packs hebt die je wint in arena? Moet je gaan betalen alleen voor de fun van een arena potje, want aan de rewards heb je niks meer als alle kaarten hebt.
Misschien moeten ze dust > gold converteren zodat je altijd nog arena kan spelen.

• jmxd
  • Niet online
Stark schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:56:
Ik vind arena wel erg leuk om te spelen.
Alleen jammer dat je er altijd voor moet betalen. Wat als je alle kaarten al hebt en niks aan alle packs hebt die je wint in arena? Moet je gaan betalen alleen voor de fun van een arena potje, want aan de rewards heb je niks meer als alle kaarten hebt.
Misschien moeten ze dust > gold converteren zodat je altijd nog arena kan spelen.
Het kost je gemiddeld 500 packs om een gehele complete collectie te krijgen. Tegen die tijd zijn er al weer zat nieuwe kaarten etc

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Warriors zitten nog steeds vast aan 1-10 crystals per beurt, 10 kaarten in je hand hebben verandert daar niks aan.

Wat overpowered is, zijn die early game wombo-combos waarbij een priest in beurt 2, een 6/6 northshire cleric op de map kan hebben bijvoorbeeld.

Card advantage hebben (wat bv. warlocks vaak hebben), wint geen games, OP kaarten/combos/decks winnen games.

Jij gaat mij niet vertellen dat jij verloren hebt omdat die warrior toevallig 10 kaarten had. Je hebt verloren door of bad decisiion making, inferieur deck of bad luck draws.. niet door battle rage.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

Darkangle schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:18:
Grote god. Net druid geleveled naar lvl 10. Met een basic deck. Matchmaking stopte me tegenover mensen die 2-3 legendaries uit poepte (yay matchmaking werkt zeer goed :S NOT) of andere decks die al lvl 10 voorbij waren. Pijnlijke ervaring. Met goede kaarten heeft druid best wel potentie, maar basic deck heeft me genoeg trauma bezorgd om voorlopig druid even niet meer aan te raken.

Nog maar 2 classes te gaan en dan is alles lvl 10. Druid is in ieder geval gedaan, zucht.

Nu net basic shaman begonnen en al gelijk leuk gewonnen.

Ik denk dat de druid nog een beetje getweaked moet worden.
Erm. Ik weet niet wat jij verstaat onder basic deck, maar als je die Blizzard decks bedoeld.. die zijn bedoeld om te zuigen. Daarmee win je van de easy AI, maar meer moet je er niet van verwachten. Maak zelf een basic deck (bijvoorbeeld met Druid) en er gaat een wereld voor je open..

Zie voor voorbeelden bijvoorbeeld hier.

Dan even mijn waardeloze Arena prestaties opsommen post-wipe (na de wipe ben ik gaan bijhouden, record daarvoor 4-3, ook niet fantastisch)
Shaman 2-3
Paladin 2-3
Priest 3-3

Maar nu presenteer ik u met trots, een 9-1 met Warrior.
Aangezien jullie alleen aan deze info werkelijk waar helemaal niets hebben, hier de details. Ondanks het gebrek aan een legendary hoor je mij niet klagen ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A2zsIlTKQh5Q6Ie66gAkKWeV/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GlRZ7qs2AaBsMlfvt1It58kf/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3Sva26HxEBEYZEGOrzSaqaQE/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AlQGEzgJbuDd4hte3Ywd4cJR/full.jpg

Warrior deck van 9-1

Mijn dringende oproep aan iedereen met >=7 wins in Arena: post je deck! :)
Dank. Daar leren anderen meer van dan je denkt.

[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 14-10-2013 00:34 ]

Dividend for Starters

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:38
kaluro2 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:56:
[...]

Warriors zitten nog steeds vast aan 1-10 crystals per beurt, 10 kaarten in je hand hebben verandert daar niks aan.

Wat overpowered is, zijn die early game wombo-combos waarbij een priest in beurt 2, een 6/6 northshire cleric op de map kan hebben bijvoorbeeld.

Card advantage hebben (wat bv. warlocks vaak hebben), wint geen games, OP kaarten/combos/decks winnen games.

Jij gaat mij niet vertellen dat jij verloren hebt omdat die warrior toevallig 10 kaarten had. Je hebt verloren door of bad decisiion making, inferieur deck of bad luck draws.. niet door battle rage.
Nou ik kan je wel degelijk vertellen dat battle rage zoals hij nu is OP is. Bizarre kaart. Eigenlijk gaan bijna al mijn arena decks wel 7 wins of meer dat komt door hoe ik speel en oog voor OP kaarten. Priest is ATM erg sterk zijn passive skill is gewoon erg sterk plus zeer sterke combo's te maken (en sterke character kaarten). Maar warrior decks doen het ook behoorlijk goed door constante boardcontrol te behouden en card advantage. Games worden gewonnen op deze aspecten. Juist card draw kaarten zijn echt belangrijk.

Probleem met battle rage is gewoon dat je ook voor heroes kaarten drawt, simple kaart als deal 1 damage to all characters zorgt samen met battlerage zo voor 4 tot 6 kaarten en dat voor 3 mana.

Maarja wat ik me afvraag heeft iemand een idee van release date? Ow en voor degene die het interessant vinden ik heb een stream voor als ik speel: www.twitch.tv/JDeathmetal

Doen mensen nog een beetje ranked? Het voelt een beetje nutteloos atm gewoon een priest deck gebuild daarmee win ik eigenlijk wel bijna elke game, het voelt niet echt als uitdaging om omhoog te gaan want volgens mij kan je niet omlaag of wel? Elke potje lijkt gewoon een stapje verder te zijn thats it? Nog niet heel veel gespeeld hoor nu plati 2 star ofzo ? Maar ben benieuwd naar andere meningen

• Stark
kaluro2 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:56:
[...]

Hmmm, ben het volledig met je oneens.
Die priest kaarten waar jij over spreekt zijn gewoon erg situationele kaarten, vaak heb je er niet eens veel aan. Vaak zitten de kaarten in je hand terwijl je er op dat moment misschien niets aan hebt, bijvoorbeeld inner fire, ik vind dat maar allemaal slechte kaarten en kies ze daarom ook nooit, veel te slechte ervaringen mee. Ook als je een minion buffed met een power word shield, divine spirit, inner fire etc, wordt je gesilenced heb je niks meer. 3 kaarten verspeeld. Ik heb vandaag nog 9/2 met priest gehaald zonder lightwell, inner fire, divine spirit en power word shield. Ik had alleen mind control en paar shadow word pain/death, cabal priest en holy nova geloof ik

Kaart advantage wint juist wel games. Als ik nog maar 2/3 kaarten heb en die warrior had er net zoveel en nu trekt hij er 4 bij, dan heeft hij zeker een aantal goede kaarten erbij zitten wat hij net nodig heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Stark op 14-10-2013 01:19 ]

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 13:33

zwik

randomized

Van het weekend heb ik ook m'n eerste arena gespeeld, die je 'on the house' krijgt van Blizzard. Gespeeld met een priest en een whopping 1-3 gehaald ;) . Van te voren had ik m'n priest tot level 10 geleveled en had er op zich wel een goed gevoel bij. De arena zelf ging op zich aardig totdat ik steeds de laatste paar beurten snoeihard werd ingemaakt. Ah well. toch weer een pakje kaarten erbij :) .

Daarnaast heb ik zelf een Druid deckje in elkaar geklust en hiermee unranked games gespeeld, ik denk dat ik ongeveer 4 van de 5 games daarmee win. Ik gebruik alleen de standaard kaarten :) .

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 12:24
PromWarMachine schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 00:19:
[...]
Mijn dringende oproep aan iedereen met >=7 wins in Arena: post je deck! :)
Dank. Daar leren anderen meer van dan je denkt.
Dank voor het posten van je deck en inderdaad ook het verzoek aan anderen dit ook te doen als ze veel winnen :) Heb nu 3 of 4 keer arena gespeeld met als beste een win of 4 volgens mij. Blijf het toch nog verdraaid lastig vinden de goede kaarten te kiezen, maar vind arena wel het leukst. Geeft voor mij wat meer spanning omdat er iets op het spel staat.

Zie dat je een paar low cost damage kaarten hebt en voor de rest bijna alleen maar minions. Volg je die strategie altijd, of alleen met warrior?

• Ithric
Dreanor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:04:
[...]

Vanmiddag ook iemand die tegen mij een illidan speelde.

YOU ARE NOT PREPARED!

/Cast hunters mark (of welke kaart het ook is die health terug brengt naar 1)
/Cast Arcane Shot

Ik deed steeds stealth op Illidan, maar dan wordt het bord snel vol. :9
Dan heb ik zelf controle over wanneer ik hem kan spelen en soms zelfs een 2de stealth.

iRacing Profiel

• fuqua
  • Laatst online: 08:15
blizzard verloot nu op twitter, hearthstone keys als je een zegt wat je favoriete kaart is met hastag #hearthstone

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
PromWarMachine schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 00:19:
[...]

Erm. Ik weet niet wat jij verstaat onder basic deck, maar als je die Blizzard decks bedoeld.. die zijn bedoeld om te zuigen. Daarmee win je van de easy AI, maar meer moet je er niet van verwachten. Maak zelf een basic deck (bijvoorbeeld met Druid) en er gaat een wereld voor je open..

Zie voor voorbeelden bijvoorbeeld hier.
...
Thanks, maar voor levelen tot level 10 wou ik geen decks maken. Het ging super makkelijk met de andere classes (combo tussen unranked play en AI met de basic decks), maar met druid was er echt een duidelijke gap in hoe effectief dat deck is in vergelijking met de rest...

Enfin, ben er doorheen, en nu alles op 10 minimaal en 600 gold om een beetje mee te spelen.

Gefeliciteerd met je win btw.

Is het het nog waard om de arena matches the frapsen en op youtube te kwakken, of doen dat al teveel mensen? Ik neem het toch wel op, gezien ik terug wil zien en leren van mijn fouten en even editten en uploaden is de moeite niet.

• TheNephilim
  • Laatst online: 20-11 15:33

TheNephilim

Wtfuzzle

Heb nu al aardig wat potjes 'Play' gedaan. Veel verloren ook, maar ben er wel achter dat je bij sommige classes echt zelf een deck moet maken. Met de standaard decks heb je veel teveel kaarten vanaf 4 mana en sta je (sowieso) zonder kaarten op de hand na een tijdje. Belangrijk zijn dan (blijkbaar) ook de 'draw a card' kaarten.

Hopelijk gaan ze nu nog eens custom games ondersteunen, zodat ik nog eens tegen vrienden kan spelen. Altijd leuker dan tegen onbekenden.

• mitch187
Je kan mensen uit je friendlist uitdagen.
Pagina: 1 ... 29 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]