Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.916 views

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
de_jabberwock schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Die dust is toch te gebruiken om gold cards te maken, of vergis ik me?
Dust kan je geloof ik gebruiken om alle kaarten te craften. Gold cards kosten meer dust, en leveren meer dust op als je ze disenchant.

En als je geld uitgeeft aan packs/arena dan krijg je een golden Gelbin Mekkatorque card.

[ Voor 11% gewijzigd door Lau1187 op 10-10-2013 12:39 ]

Steam ||

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
Lau1187 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:36:
[...]

Dust kan je geloof ik gebruiken om alle kaarten te craften. Gold cards kosten meer dust, en leveren meer dust op als je ze disenchant.
Inderdaad. Het feit dat je dust kunt gebruiken om ALLE kaarten mee te maken is ook gelijk mijn enige kritiek punt van dit spel. Ik vind dat er ook best kaarten mogen zijn die je niet kunt krijgen door simpelweg dust te verzamelen en dan te craften. Dus dat je echt iets moet doen of bereiken om een bepaalde kaart te bemachtigen. Bijvoorbeeld 9 win 0 verlies halen in Arena ofzo.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Wat is nu verstandig om te doen eigenlijk als je nieuwe key hebt? (dank Tweakers) Lees dat Arena bugged is op EU en je losses krijgt door DC's etc. is dat practice mode + standard play beter idee?

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:28:
Ik denk dat dat wel meevalt. Je moet gewoon weten wat je kan verwachten met een priest. Al is dat in Arena natuurlijk lastig te voorspellen, er is geen limiet aan bepaalde kaarten die ze kunnen spelen. Hoe dan ook zolang je silence klaar hebt, en geen belachelijk sterke monsters gaat spelen rond ronde 8 dan gaat het best.
Ik deel die mening niet. Naar mijn mening is Priest wel sterk en niet fun om tegen te spelen.

Met rogue was je wel resources kwijt om de dingen voor elkaar te krijgen, maar de rogue was dus sterk in het killen voordat de ander net de overhand kreeg. Goed anticiperen en je kon goed vna rogues winnen.

Priest is OP omdat je nu enorm veel card advantage krijgt. Zonder silence ben je gedoemd, period. een 5/5 voor 4 is gewoon erg sterk, zeker als je hem kan buffen en healen. Ook de nu 1 mana 1/3 heal-> draw card is enorm sterk, om maar te zwijgen over 3 mana kill any creature above 4 power.

Ik vind het nu minder leuk om tegen/met priest te spelen dan dat Rogue vorige patch was. Van mij mogen ze wel wat aanpassen.

Overigens heb ik een beetje last van Heartstone burnout. Ik erger me echt teveel aan het (on)geluk in de game. Arena decks waar ik nog geen 3-3 in zie haal ik 6-3 mee en goede decks waar ik zeker 5-3 van verwacht ga ik 1-3 mee omdat ik crap raap en de tegenstander wel goed. Dan is voor mij de lol er snel af.
Grappig genoeg grijp ik hierdoor terug naar Magic the Gathering, wat toch een stuk complexer is en waar je dus net iets meer afhankelijk bent van skill ipv luck...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Hierkomik schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Ik deel die mening niet. Naar mijn mening is Priest wel sterk en niet fun om tegen te spelen.

Met rogue was je wel resources kwijt om de dingen voor elkaar te krijgen, maar de rogue was dus sterk in het killen voordat de ander net de overhand kreeg. Goed anticiperen en je kon goed vna rogues winnen.

Priest is OP omdat je nu enorm veel card advantage krijgt. Zonder silence ben je gedoemd, period. een 5/5 voor 4 is gewoon erg sterk, zeker als je hem kan buffen en healen. Ook de nu 1 mana 1/3 heal-> draw card is enorm sterk, om maar te zwijgen over 3 mana kill any creature above 4 power.

Ik vind het nu minder leuk om tegen/met priest te spelen dan dat Rogue vorige patch was. Van mij mogen ze wel wat aanpassen.

Overigens heb ik een beetje last van Heartstone burnout. Ik erger me echt teveel aan het (on)geluk in de game. Arena decks waar ik nog geen 3-3 in zie haal ik 6-3 mee en goede decks waar ik zeker 5-3 van verwacht ga ik 1-3 mee omdat ik crap raap en de tegenstander wel goed. Dan is voor mij de lol er snel af.
Grappig genoeg grijp ik hierdoor terug naar Magic the Gathering, wat toch een stuk complexer is en waar je dus net iets meer afhankelijk bent van skill ipv luck...
We praten wel weer even verder als je Mana Pooled/Starved raakt 2-3 games achter elkaar.

Priest is inderdaad erg sterk nu, maar lijkt vooral zwak vs. mage control decks die weinig minions spelen.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Ergens vind ik het wel jammer dat je geen kaarten kunt weggeven of ruilen met vrienden. Ik hoop dat dit ooit toegevoegd gaat worden, hoewel ik het betwijfel. Dat levert Blizzard ongetwijfeld allemaal extra werk op: “van ruilen komt huilen”, kan Blizzard weer kaarten gaan terugzetten, etc. Want dat gaat sowieso gebeuren, ongeacht hoe duidelijk de melding/regels ook is.
.
Zerora schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:39:
Inderdaad. Het feit dat je dust kunt gebruiken om ALLE kaarten mee te maken is ook gelijk mijn enige kritiek punt van dit spel. Ik vind dat er ook best kaarten mogen zijn die je niet kunt krijgen door simpelweg dust te verzamelen en dan te craften. Dus dat je echt iets moet doen of bereiken om een bepaalde kaart te bemachtigen. Bijvoorbeeld 9 win 0 verlies halen in Arena ofzo.
Ze hebben al een paar kaarten die je niet (direct) kunt maken met dust:
[list]
• Captain's Parrot
• Gelbin Mekkatorque
• Old Murk-Eye

Bron: http://www.hearthhead.com/achievements

Ik verwacht dat er hier later nog wel meer bij gaan komen. Dat hoop ik ieder geval. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Ik beleef nu veel plezier aan m'n priest deck dat ik in elkaar had geknutseld voor m'n dailies:

Minions
  • 2x Northshire Cleric (1): 1/3 Whenever a minion is healed, draw a card.
  • 2x Lightwarden (1): Whenever a character is healed, gain +2 Attack.
  • 2x Young Priestess (1): 2/1 At the end of your turn, give another random friendly minion +1 Health.
  • 2x Lightwell (2): 0/5 At the start of your turn, restore 3 Health to a damaged friendly character.
  • 2x Acolyte of Pain (3): 1/3 Whenever this minion takes damage, draw a card.
  • 2x Demolisher (3): 1/4 At the start of your turn, deal 2 damage to a random enemy.
  • 2x Imp Master (3): 1/5 At the end of your turn, deal 1 damage to this minion and summon a 1/1 Imp.
  • 2x Injured Blademaster (3): 4/7 Battlecry: Deal 4 damage to HIMSELF.
  • 2x Lightspawn (4): 0/5 This minion's Attack is always equal to its Health.
  • 2x Temple Enforcer (6): 6/6 Battlecry: Give a friendly minion +3 Health.
Spells
  • 2x Power Word: Shield (1): Give a minion +2 Health. Draw a card.
  • 2x Inner Fire (1): Change a minion's Attack to be equal to its Health.
  • 2x Divine Spirit (2): Double a minion's health
  • 2x Shadow Word: Pain (2): Destroy a minion with 3 or less Attack.
  • 2x Shadowform (3): Your Hero Power becomes 'Deal 2 damage'. If already in Shadowform: 3 damage.
Er kan hier en daar nog aan gewerkt worden, zeker qua removal. Shadowform lijkt contra-productief in een deck dat op healing is gebaseerd, maar het heeft me al vaak héél goed geholpen als je hem niet te vroeg speelt.

Ik zal straks trouwens een key proberen te bemachtigen en die hier op het forum uitdelen. Kwestie van de gotters toch meer kansen te geven.

• Sahje
  • Laatst online: 12-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:26:
Ik beleef nu veel plezier aan m'n priest deck dat ik in elkaar had geknutseld voor m'n dailies:

Minions
  • 2x Young Priestess (1): 2/1 At the end of your turn, give another random friendly minion +1 Health.
  • 2x Lightwell (2): 0/5 At the start of your turn, restore 3 Health to a damaged friendly character.
  • 2x Demolisher (3): 1/4 At the start of your turn, deal 2 damage to a random enemy.
  • 2x Imp Master (3): 1/5 At the end of your turn, deal 1 damage to this minion and summon a 1/1 Imp.
Spells
  • 2x Shadowform (3): Your Hero Power becomes 'Deal 2 damage'. If already in Shadowform: 3 damage.
Er kan hier en daar nog aan gewerkt worden, zeker qua removal. Shadowform lijkt contra-productief in een deck dat op healing is gebaseerd, maar het heeft me al vaak héél goed geholpen als je hem niet te vroeg speelt.

Ik zal straks trouwens een key proberen te bemachtigen en die hier op het forum uitdelen. Kwestie van de gotters toch meer kansen te geven.
Ik mis hier toch misschien wel de meest OP priest spell: Mind Control.

• Chnd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-10-2020
OkkE schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:55:

Gister voor het eerst kunnen spelen dankzij een geweldige Tweaker hier die mij een key gaf. _O_ :w

Ik vond het nog best tegenvallen om de juiste kaarten te kiezen. Het zag er op de streams iig stukken simpeler uit; als ik hun uitleg hoor klinkt het logisch, maar zelf beredeneren ging toch minder.
Hahah, ik ben jaloers, had vanochtend wederom weer geen geluk, dus zal nog even moeten wachten ;). Hoe ging de arena bij je? Of heb je het nog niet geprobeerd/nog niet af? Ben wel benieuwd! Heb je ook al een paar potjes play gedaan?
Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben :)
OkkE schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:55:

Om te beginnen hier een lijst met 1-Time Achievements - A Guide to Earning Gold , om je in het begin op weg te helpen. :)

Verder heb je elke dag een daily quest (lijst: http://www.hearthhead.com/quests) waar je 40-60 gold mee kunt verdienen. De rest moet je met Play-wins of Arena-wins bij elkaar sparen. Ik verwacht winnen na release best te doen is omdat er dan heel veel spelers met ongeveer gelijk niveau zijn.

Ik ga ook een beetje geld uitgeven voor die Gold Card inderdaad. Ik twijfel alleen nog of ik Arena entree ga kopen of toch een (paar) pack(s). Maar mijn eerste indruk van deze game is inderdaad zeer positief.
Dankje voor deze lijst! Ik heb hem net even bestudeerd en kan binnekort dus volledig voorbereid het spel ingaan. :) Maar ik bedoelde ook hoeveel gold je ongeveer krijgt per potje play, hoeveel gemiddeld wanneer je wint en wanneer je verliest.
En is winnen nu dan nog niet te doen zoals je het zegt? Lopen de andere spelers nu al zo ver op ons voor? Dan lijkt het me alleen maar leuk, veel uitdaging :)

En die Gold Card kunnen we inderdaad niet zomaar laten liggen haha! Ik denk dat ik het wel in de arena ga steken, maar wel even wachten daarmee tot ik het spel een beetje doorkrijg, anders is het ook zo zonde ;)

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Minions
Spells

De Northshire Cleric is zoooo goed voor priest decks :D.
Eén van mijn favoriete kaarten tot zo ver :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• OkkE

OkkE

Chnd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:37:
Hahah, ik ben jaloers, had vanochtend wederom weer geen geluk, dus zal nog even moeten wachten ;). Hoe ging de arena bij je? Of heb je het nog niet geprobeerd/nog niet af? Ben wel benieuwd! Heb je ook al een paar potjes play gedaan?
Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben :)
Ik heb Arena nog niet aangedurfd. :P Gister alle AI een keer verslagen om zo alle Heroes toegankelijk te maken en tegelijkertijd Druid met mijn eerste eigen deck tot level 10 gebracht. Daarna was het wel tijd.

Waarschijnlijk vanavond wel een paar potjes Play Mode (of tegen vrienden). Arena wacht ik denk ik nog even mee tot ik iets meer hands on ervaring heb. Streams kijken is echt heel anders dan zelf spelen.
.
Dankje voor deze lijst! Ik heb hem net even bestudeerd en kan binnekort dus volledig voorbereid het spel ingaan. :) Maar ik bedoelde ook hoeveel gold je ongeveer krijgt per potje play, hoeveel gemiddeld wanneer je wint en wanneer je verliest.
In Play Mode is het “10 gold per 3 wins”, verliezen levert niks op.
.
En is winnen nu dan nog niet te doen zoals je het zegt? Lopen de andere spelers nu al zo ver op ons voor? Dan lijkt het me alleen maar leuk, veel uitdaging :)
Heb nog niet tegen andere mensen gespeeld, maar met alle nieuwe beta-keys die uitgegeven zijn de afgelopen dagen, verwacht ik eigenlijk dat er best wel veel mensen met gelijkwaardig niveau zijn. Dus dat winnen best te doen is.

Hangt er ook vanaf welk deck je speelt. Als je het puur voor de winst doet, kun je denk ik het beste een deck van internet plukken. Ik vind het zelf vooral leuk om een deck samen te stellen, maar dat betekend ongetwijfeld dat het deck (in het begin) niet optimaal is en ik minder win.
.
En die Gold Card kunnen we inderdaad niet zomaar laten liggen haha! Ik denk dat ik het wel in de arena ga steken, maar wel even wachten daarmee tot ik het spel een beetje doorkrijg, anders is het ook zo zonde ;)
My thoughts exactly. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Goeie hearthstone dag :)
Eindelijk mijn arena record ingehaald, nu 6-3.
En om dat te vieren kwam deze jongen in de reward pack om het hoekje kijken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dPWCpzt.jpg
Ben ik even blij dat warlock mijn main is!

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
Sinds de wipe ben ik nog bezig om heroes te unlocken. Speel nu nog met mage, maar ik zit even te zoeken welke class ik ga straks mee ga spelen. Opzich beviel Paladin mij wel, maar Hunter lijkt me ook wel goed. even als Warlock of Priest.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

gratz! Nog maar heel kort de beta gespeeld en alle chars wel al unlocked. Nu bezig met die allemaal naar lvl 10 te brengen om de basic cards te unlocken.
Tot nu toe eigenlijk nog geen idee welke ik als main zou willen nemen.
Al eens een custom pala deck samengesteld en die vind ik wel leuk momenteel, maar nog veel te doen vooraleer ze allemaal op 10 zitten.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:10

Madstorm

Derping all the way!

Man, wat speelt shaman fijn.. Sommige mensen snappen niet dat als je tegen een shaman speelt altijd het board moet whipen wanneer je kan. Oftewel geef shaman nooit het board advantage of het kan heel snel afgelopen zijn. Heb gisteren meerdere keren een hero van 20 health naar 0 gehaald..

BLOODLUST FTW

I'm an Ironman!

• OkkE

OkkE

Robbie.b schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:19:
Goeie hearthstone dag :)
Eindelijk mijn arena record ingehaald, nu 6-3.
En om dat te vieren kwam deze jongen in de reward pack om het hoekje kijken.
[Lord Jaraxxus]
Ben ik even blij dat warlock mijn main is!
Grats! d:)b
.
Zerora schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:22:
Sinds de wipe ben ik nog bezig om heroes te unlocken. Speel nu nog met mage, maar ik zit even te zoeken welke class ik ga straks mee ga spelen. Opzich beviel Paladin mij wel, maar Hunter lijkt me ook wel goed. even als Warlock of Priest.
Hunter was de enige waar ik eigenlijk tegen de AI wat moeite mee had (en 2x tegen heb verloren); pas toen ik het met mijn eigen Druid deck probeerde won ik makkelijk (maar dat was misschien ook gewoon pech/toeval). :)

Tot nu toe heb ik alleen met Mage en Druid gespeeld. Druid was mijn eerste keuze, net als tijdens mijn WoW tijd. Verder spreken ook Warlock en Priest me aan. De rest ga ik wel proberen, maar waarschijnlijk pas later.
.
Madstorm schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:54:
Man, wat speelt shaman fijn.. Sommige mensen snappen niet dat als je tegen een shaman speelt altijd het board moet whipen wanneer je kan. Oftewel geef shaman nooit het board advantage of het kan heel snel afgelopen zijn. Heb gisteren meerdere keren een hero van 20 health naar 0 gehaald..

BLOODLUST FTW
Is dat niet gewoon de algemene regel? Je hebt als Druid namelijk ook een soortgelijke kaart: Savage Roar. Ik vermoed dat meer Heroes zo iets hebben? :)

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Minions
Spells

Wat dit deck mist imo is OF shadow word: death, OF mindcontrol. Beide kan ook natuurlijk. :)
De keuze voor Shadowform in dit deck vind ik vreemd trouwens.

[ Voor 78% gewijzigd door Stravincy op 10-10-2013 15:44 ]

• mathiasv91
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Is dit nu eigenlijk al op ipad te dl'n?

Killboard--Eve-Board

• Stravincy
  • Niet online
mathiasv91 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:47:
Is dit nu eigenlijk al op ipad te dl'n?
Nee nog niet. Voorlopig alleen te spelen op PC/Mac.

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zerora schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Misschien komt dat nog in de toekomst. Kan me voorstellen dat ze eerst nog andere mogelijkheden aan het bedenken zijn.
Mjah, ik vrees dat het er echter nooit van zal komen, zeker omdat het zowiezo ook veel ergernis/gehuil met zich mee zou brengen en dan zou Blizzard alweer de oorzaak zijn. Resultaat: Nog meer klachten.

De disenchant functie en de dust waarmee je cards kan maken is natuurlijk wel goed gezien, maar het zou gewoon leuk zijn moest je met je vrienden kaarten kunnen uitwisselen.

EDIT: Net deze Blog gevonden, zal dus gewoon dromen blijven.

[ Voor 12% gewijzigd door JimDB op 10-10-2013 17:29 ]

Verwijderd

Zo eindelijk ook het spel installeren. Ben benieuwd of het een lange tijd leuk is, of dat het een korte hype is/wordt. Hopelijk blijven er nieuwe kaarten komen, om het spel levendig te houden. Anders krijg je (denk ik) al snel dat er bepaalde kaarten "het beste" zijn en vervolgens een standaard "beste" deck hebt.
Ik heb wat ervaring met Magic. Leuke van Magic is dat je de kleuren kan mengen, zoals je het wilt. Zou leuk zijn als Blizzard nog iets van Races erin zou stoppen. Dan heb je bepaalde kaarten voor de Classes en bepaalde kaarten voor Races. Dan kun je races en classes met elkaar mengen.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Net 3 packs geopend 1 van mijn arena reward en 2 gekocht voor 200g

3 Rares, 1 golden legendary.

Lorewalker Cho

[ Voor 8% gewijzigd door psvunited op 10-10-2013 18:17 ]

Verwijderd

Haha gisteren en vandaag worden er keys aangeboden op tweakers en gamer.nl en direct staan er wat te koop op marktplaats.. :+

Ik speel het sinds gisteren en moet zeggen het speelt toch wel erg heerlijk weg, het is de eerste keer dat ik me in iets dergelijks verdiep.
Kan iemand mij een site aanraden waar ik alle info over heroes en dergelijke kan lezen? :)

• Lau1187
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:57:
Haha gisteren en vandaag worden er keys aangeboden op tweakers en gamer.nl en direct staan er wat te koop op marktplaats.. :+

Ik speel het sinds gisteren en moet zeggen het speelt toch wel erg heerlijk weg, het is de eerste keer dat ik me in iets dergelijks verdiep.
Kan iemand mij een site aanraden waar ik alle info over heroes en dergelijke kan lezen? :)
Hier kan je heel wat info vinden.

Steam ||

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 12:27
Ik ben toch wel benieuwd geworden naar dit spel, zie het al een aantal weken voorbij komen op de streams bij League of Legends spelers. Helaas nog even wachten gezien ik nu net geen key heb weten te bemachtigen.

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Eindelijk mag ik ook deelnemen aan de beta :D

Ik heb al een aantal streams e.d. bekeken, iemand nog tips over hoe je het beste kan beginnen? Hier onder zie ik al wat. Nog meer dingen die van pas kunnen komen?

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:21
Nou veel over de game gelezen en bekeken, ga nu zelf beginnen.
Zal mezelf ook even in de online lijst zetten, ik verwacht nog geen wereld potjes van mezelf maar ik neig wel richting priest/rogue als class.

iRacing Profiel

• Robbie.b
Echt een goede hearthstone dag!
eerst mijn arena record verbroken met 6-3, en nu dit!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1sNJgPh.jpg

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 18:30
Het is een oke spel maar ik heb t gevoel dat het meer om luck draait dan skill. Jammer.

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:57:

Volgens mij lees bijna niemand de topicstart van deze thread, daar staat namelijk bijna alles in wat je moet weten als beginner.
Robbie.b schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:28:

[afbeelding]
Grats! Is mij nog niet gelukt helaas. Mijn beste so far is 8-3 en dat was voor de wipe. ;(
Stark schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:36:
Het is een oke spel maar ik heb t gevoel dat het meer om luck draait dan skill. Jammer.
Zeg dat maar eens tegen de pro HS spelers die bijna constant 6 tot 9 wins halen in Arena. :)
Heel veel in dit spel is random, dat zeker, maar skill moet je toch echt ook wel hebben als je ver wilt komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Stravincy op 10-10-2013 19:45 ]

Verwijderd

Stravincy schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:44:
[...]

Volgens mij lees bijna niemand de topicstart van deze thread, daar staat namelijk bijna alles in wat je moet weten als beginner.
Had ik weldegelijk gelezen, echter wist niet dat ik hier ook info over de heroes kon vinden. Fijne site, dat wel.. En ook de topicstart is erg prima!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/4MzJz.png

Kan ik Hearthstone dus echt alleen op de C installeren :/, onder custom options ook niets van directory te installeren.

Edit: blijkbaar alleen in de launcher zelf kun je de settings aanpassen.

[ Voor 18% gewijzigd door Svardskampe op 10-10-2013 19:50 ]

• Lau1187
Svardskampe schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:49:
[afbeelding]

Kan ik Hearthstone dus echt alleen op de C installeren :/, onder custom options ook niets van directory te installeren.

Edit: blijkbaar alleen in de launcher zelf kun je de settings aanpassen.
Ik heb deze vraag al eens eerder voorbij zien komen ergens anders. Blijkbaar kan je in de battle.net desktop wel ergens de installeeropties veranderen, onder settings.

Edit: ik zag je edit te laat

Steam ||

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Robbie.b schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:28:

[afbeelding]
Nice!

Leuke rewards? oOo

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 14:11

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Had met 7-3 maar 100 gold, 25 dust en 1 pack. :{

• Robbie.b
Not bad, 175 gold, golden card voor druid en 2 packs :)

• jmxd
  • Niet online
drumstickNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:13:
Had met 7-3 maar 100 gold, 25 dust en 1 pack. :{
Beetje karig idd.

Ik heb vanaf de wipe elke keer mijn gold gespaard tot 150 om Arena te doen ipv bij 100 een pack te kopen. Denk dat ik dat maar niet meer ga doen though, in constructed heb ik toch wel een 75% winrate maar in Arena ben ik nog maar één keer tot 5-3 gekomen, meestal 3-3 of 4-3 ;( :$

• jmxd
  • Niet online
Robbie.b schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:17:
[...]

Not bad, 175 gold, golden card voor druid en 2 packs :)
M.a.w een gratis Arena run, 25 gold, een gouden kaart en 2 packs :Y Nice!

P.S.
Mijn spreadsheet al gezien:
Twylight schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 00:58:
Ik heb een spreadsheet gemaakt om je Arena games bij te houden. Hij is hier te vinden:
Hearthstone Arena Spreadsheet 1.0.

Je hoeft alleen de waarden in de witte cellen in te vullen, alle grijze cellen worden automatisch uitgerekend. Als je een kopie wil maken ga je gewoon naar Bestand -> Maak een kopie en dan kan je je eigen scores in vullen
:7

heb je de wijzig knop rechts boven de post ook al gezien? /plaagmodus

[ Voor 59% gewijzigd door Gropah op 10-10-2013 20:23 ]

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 20-11 14:11

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Twylight schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:19:
[...]
Beetje karig idd.

Ik heb vanaf de wipe elke keer mijn gold gespaard tot 150 om Arena te doen ipv bij 100 een pack te kopen. Denk dat ik dat maar niet meer ga doen though, in constructed heb ik toch wel een 75% winrate maar in Arena ben ik nog maar één keer tot 5-3 gekomen, meestal 3-3 of 4-3 ;( :$
In het begin deze guide gebruikt om te bepalen welke Arena kaarten ik het beste kon kiezen.

Eerst koos ik meestal voor de beste battlecry's of spells maar als je constructief sterke damage/health kaarten op het veld kunt gooien heb je snel een voorsprong heb ik gemerkt. :P (kan ook komen omdat er nu zoveel nieuwe spelers Hearthstone krijgen)

• jmxd
  • Niet online
drumstickNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:23:
[...]

In het begin deze guide gebruikt om te bepalen welke Arena kaarten ik het beste kon kiezen.

Eerst koos ik meestal voor de beste battlecry's of spells maar als je constructief sterke damage/health kaarten op het veld kunt gooien heb je snel een voorsprong heb ik gemerkt. :P (kan ook komen omdat er nu zoveel nieuwe spelers Hearthstone krijgen)
Ik gebruik deze guide:
http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/1nww68/arena_draft_guide_for_new_players/

Het is natuurlijk makkelijk zeggen dat je "pech" hebt, maar zo voelt het voor mij wel bij de draft telkens. Ik heb bijvoorbeeld nog 0 keer een legendary kunnen kiezen.

Laatst speelde ik tegen een rogue die 3 keer defias ringleader + bandit op het bord had op turn 4 -_-

eerder vanavond wel m'n eerste epic uitgepakt :)

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/31/904/147.png

[ Voor 6% gewijzigd door jmxd op 10-10-2013 20:27 ]

• P.Naber
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 18:12
Mooie giveaway tweakers! maar helaas geen key voor mij :( Voor de geintereseerde, vanavond om 10 uur is er ValueTown op twitch.tv, wel een grappige (soms een beetje akward) show met Kripparian, Trump en Ek0h, 3 streamers op twitch, die hun menig geven over de huidige satus van hearthstone.

• Stravincy
  • Niet online
P.Naber schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:23:
Mooie giveaway tweakers! maar helaas geen key voor mij :( Voor de geintereseerde, vanavond om 10 uur is er ValueTown op twitch.tv, wel een grappige (soms een beetje akward) show met Kripparian, Trump en Ek0h, 3 streamers op twitch, die hun menig geven over de huidige satus van hearthstone.
Eens even kijken straks. :)

Speelde net 5-3 met Hunter. Ik had 2 legendaries in mijn deck en heb er maar 1 daarvan 1 keer kunnen gebruiken helaas. Potjes waren bijna altijd te snel over om Ysera te spelen. Heb ik eindelijk 1 van de beste legendaries in mijn deck, kan ik hem niet gebruiken. ;(

Hier is de link voor Value Town: http://www.twitch.tv/chanmanv

[ Voor 4% gewijzigd door Stravincy op 10-10-2013 21:58 ]

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 16:46

Xaria

Boventitel

Zo ook maar eens hier reageren. Speel het zelf nu denk ik ongeveer 1,5 week nu. Begin was ff puzzelen en kijken wat nou lekker werkt en wat minder. Zelf ben ik nu best wel fan geworden van de hunter met een overkill aan beasts :D

Op dit moment in ranked modus op 1 star diamond beland, andere mensen die ook ranked spelen?

Xaria#2607 als iemand een keertje wilt oefenen :)

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
Ik heb vandaag een key gekregen van tweakers. Ben morgen de hele dag vrij en ga mij er eens in verdiepen.
Ben alleen helemaal nieuw op dit gebied van games, dus hoop dat ik er wat van ga begrijpen.
Ga nu de topicstart eerst maar eens doorlezen. :)

VILF | Yeti

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Heb vandaag ook een key gehad, maar zodra ik de game start, crashed die (dat blauwe ding blijft hangen boven de deur)

Van alles geprobeerd en zoek me nu gek op internet, heeft iemand deze probleem al eerder gehad ???

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Verwijderd

Lol. 2 keer Doomsayer in hetzelfde pakje.. (Epic). Ben benieuwd hoe klein de kans daar op is...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 00:48 ]

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 13:33

zwik

randomized

Sinds gisteravond ook een beta key van tweakers mogen ontvangen. Natuurlijk heb ik de game direct geïnstalleerd!

Na de installatie uiteraard begonnen met de 5 of 6 (weet het nu al niet meer :+ ) tutorial hero's te verslaan. Op 1 na had ik ze allemaal in één keer dood. Na de tutorial games ben ik begonnen met het unlocken van de hero's. Dit ging vlot totdat ik de Priest tegenkwam. Ik speelde met de mage met het basic deck en heb een keer of 5 moeten proberen voordat ik die dood had. Erg vervelend al die heals. Uiteindelijk is het me wel gelukt. Daarna een zelfde soort verhaal met de Rogue, deze heb ik helaas nog niet dood gekregen, hij doet erg veel damage per beurt en ben meestal voordat ik 10 kristallen heb dood :D .

Kan ik deze hero's ook unlocken met een ander deck dan het laatste deck? Ik kon namelijk in het practise scherm waar je je hero kiest en tegen wie je wil spelen geen ander deck kiezen? Door alle games is de mage al wel level 10 en heb ik al 1 pakje verdient waar een golden epic warrior weapon (Gorehowl) in zat ;) .

[ Voor 6% gewijzigd door zwik op 11-10-2013 07:37 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Jep, ik doe het nu als Warlock, bevalt me een stuck beter. Lifetap is een heerlijke risk reward ability, alleen mogen ze de damage wel terugbrengen naar 1.. 2 is net iets teveel.

Ook gister key gekregen, en inderdaad, dat ze zeggen dat Illidan unbalanced is als laatste tutorial fight? Klopt compleet Oo Was wel echt een leuk gevecht..

Gister ook eerste game tegen een echte speler gespeeld..

Hij op 16, ik op 6 (Ik warlock, hij druid). Hij zwaar overwicht aan creatures. Hellfire -> Boar met charge. Tegenstander speelt paar beurten niks meer. En ik knal hem uiteindelijk dood met 3 of 4 minions. Wat een heerlijk einde was dat, zou bijna toch een replay functie willen erin :p

[ Voor 58% gewijzigd door corset op 11-10-2013 07:44 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Onlangs werden alle packs die je gekocht had in beta verwijderd. Zijn er nog van die wipes gepland voor de release ? Had me graag wat packs gekocht maar had die dan ook graag gehouden.

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 13:33

zwik

randomized

Zover ik begreep was er slechts 1 wipe gepland en die is reeds gepasseerd. Je kan volgens mij zonder problemen packs aanschaffen en die dus ook houden.

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:21:
Onlangs werden alle packs die je gekocht had in beta verwijderd. Zijn er nog van die wipes gepland voor de release ? Had me graag wat packs gekocht maar had die dan ook graag gehouden.
Zoals zwik al zei, Blizzard had één wipe op de planning staan en die is al geweest.

Er zou natuurlijk nog een wipe kunnen komen, je weet het nooit 100%. Maar ook al komt er een wipe, dan krijg je sowieso al het geld dat je er in hebt gestoken terug in de vorm van gold (om weer nieuwe packs of Arena te kopen). Zo was het bij de vorige ook.

Je bent je geld dus nooit kwijt. Plus, tijdens de beta geld uitgeven levert je een Gelbin Mekkatorque (Golden) op. 8)

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:52:
[...]

Zoals zwik al zei, Blizzard had één wipe op de planning staan en die is al geweest.

Er zou natuurlijk nog een wipe kunnen komen, je weet het nooit 100%. Maar ook al komt er een wipe, dan krijg je sowieso al het geld dat je er in hebt gestoken terug in de vorm van gold (om weer nieuwe packs of Arena te kopen). Zo was het bij de vorige ook.

Je bent je geld dus nooit kwijt. Plus, tijdens de beta geld uitgeven levert je een Gelbin Mekkatorque (Golden) op. 8)
OK binnen een uur in mijn pauze eens een bijdrage doen dan :]

Amuseer me vooralsnog wel met de game als cardgame naab. Warrior basic deck is volledig en lvl 16, dan es switchen naar een nieuwe class.

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 19:07
Gisteren, nadat ik één van de gelukkigen was die de beta key via Tweakers.net mocht bemachtigen, de hele avond Hearthstone gespeeld.

Mijn eerste impressies:
- Tutorial hebben ze leuk vorm gegeven maar het zou ook fijn zijn om deze te kunnen skippen (ik heb niet de functie gezien dat het kon). Natuurlijk, voor de eerste keer was het wel even fijn om zo door alle basics heen te gaan maar nam erg veel tijd in vond ik.

- De practice mode is leuk, maar na twee potjes leek het me leuker om tegen andere spelers te spelen en ben dus de Play mode gaan spelen (ik heb alleen met Mage gespeeld). Hierin de eerste paar potjes verloren, ik had nog geen deck gemaakt en zag dat ik dus vaak verloor omdat ik kaarten kreeg welke niet afgestemd waren op de speelstijl die ik gebruikte in de potjes. Ben dus vervolgens een deck gaan maken, waarbij het spel de eerste keer vast liep. De tweede keer toen ik een deck maakte ging probleemloos. Het eerste potje verloor ik kansloos, maar na kritisch te kijken naar hoe ik tegen die persoon had gespeeld zag ik een aantal foutjes waardoor hij mij, uiteindelijk, makkelijk kon afmaken. Vervolgens heb ik 5 potjes gewonnen, 1 verloren (welke ik had kunnen winnen achteraf gezien :P) en 1 die ik aan het winnen was maar waarbij ik disconnecte van battle.net.

Al met al, een hele leuke game. En binnenkort ook maar de andere classen proberen :)

Daarnaast al 3 packs gehad en 1 golden card! :) Jungle Panther

• Noctonix
  • Laatst online: 27-10 12:20
Ben bezig alle Heroes vrij te spelen.. Alles ging gemakkelijk.. tot ik tegen de Preist moest.. elke strijd tot nu toe verloren :')

Freedom for everyone..

• TheNephilim
  • Laatst online: 20-11 15:33

TheNephilim

Wtfuzzle

Heb de heroes allemaal al vrijgespeeld, met slechts 2 of 3 verliezen. Nu nog overal de basisset en ik ben tevreden :p

Dan eens kijken wat ik er online en tegen vrienden van bak! ^^

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Heeft het nog zin om tegen de Expert AI te spelen? Level je dan sneller als je wint (al is het wel een stuk lastiger zonder fatsoenlijk deck).

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
thewizard2006 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:34:
Heeft het nog zin om tegen de Expert AI te spelen? Level je dan sneller als je wint (al is het wel een stuk lastiger zonder fatsoenlijk deck).
100g als je ze allemaal verslaat.

Overwatch profile awesomo#2162

• Xaria

Xaria

Boventitel

Je kan beter tegen mensen spellen dan tegen expert AI, die geven juist minder XP!
Het is ook niet eens echt een fatsoenlijke manier om tactics te leren. Sommige expert AI's zijn echt te dom voor woorden :(

Als je wilt oefenen gewoon unranked vs mensen spelen :)

• Noctonix
  • Laatst online: 27-10 12:20
TheNephilim schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:31:
Heb de heroes allemaal al vrijgespeeld, met slechts 2 of 3 verliezen. Nu nog overal de basisset en ik ben tevreden :p

Dan eens kijken wat ik er online en tegen vrienden van bak! ^^
Welke heb je tegen de Preist gebruikt als ik vragen mag? Die had bij elke beurt wel hele sterke kaarten _/-\o_

Freedom for everyone..

• corset
Ik ga vanavond ook maar de andere heroes vrijspelen. Ik vind alleen wel de balance wat apart...

1.) Mage hero power -> 2 mana -> 1 damage.
2.) Rogue -> 2 mana -> 2/1 dagger
3.) Warlock -> 2 mana -> 2 self inflicted damage, draw a card
4.) Druid -> 2 mana -> 1 armor + 1 damage deze beurt..

Die mage power is gewoon zeer zwak vergeleken met de rest.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:47:
Ik ga vanavond ook maar de andere heroes vrijspelen. Ik vind alleen wel de balance wat apart...

1.) Mage hero power -> 2 mana -> 1 damage.
2.) Rogue -> 2 mana -> 2/1 dagger
3.) Warlock -> 2 mana -> 2 self inflicted damage, draw a card
4.) Druid -> 2 mana -> 1 armor + 1 damage deze beurt..

In constructed vind ik de mage power ook niet echt geweldig, maar in arena is dit echt de max...

• corset
maar vind het zo apart dat andere classes gewoon zoveel meer krijgen.

• OkkE

OkkE

In welk opzicht vind je de Mage Power dan zo veel slechter? Je kunt alles 1 damage doen, zonder zelf damage te krijgen?

Druid en Rogue moeten zicht houden aan Taunt en worden ook geraakt als ze minions aanvallen. Hunter kan alleen andere Hero aanvallen (eigenlijk is board clear belangrijker). Shaman is een gok (1 op 4) wat je krijgt. Paladin kan pas de beurt er op aanvallen. Warlock kan zijn Power alleen in het begin gebruiken eigenlijk. Priest kan zijn Power juist in het begin heel weinig gebruiken. Warrior kan helemaal geen damage doen.

Ze zijn allemaal anders, ze passen in mijn ogen allemaal bij de Hero en ze hebben allemaal hun sterke en zwakke kant. Ik vind het best goed in balans en blijkbaar Blizzard ook. :)

Verwijderd

Zoveel meer vind ik wel meevallen:

Mage: 1 damage -> zowel op minions als de enemy player... is dus veelzijdig
Hunter: 2 damage op enemy player -> is inderdaad meer damage maar kan je geen minions mee doodkrijgen.
Warlock: 2 damage krijgen voor 1 kaart -> vind ik een héle nuttige: kan je uit benarde situaties halen
Druid: 1 attack & 1 armor -> kan je minions en enemy players mee aanvallen. ook veelzijdig dus
Warrior: 2 armor -> vind ik persoonlijk de zwakste van allemaal. Niks veelzijdigheid aan.
Shaman: random totem -> totems kunnen héél nuttig zijn, goeie skill
Paladin: een 1/1 minion -> ik vind ze minder nuttig als de totems
Rogue: een 1/2 weapon -> ook veelzijdig
Priest: 2 heal -> je kan jezelf en minions healen, vind ik ook redelijk nuttig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 11:07 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Ik had eerlijk gezegd niet veel verwacht van een "dom kaartspelletje".
Maar na 1 avondje spelen blijkt het toch behoorlijk verslavend te zijn :P

TheS4ndm4n#1919

• Robbie.b
RocketKoen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:14:
Ik had eerlijk gezegd niet veel verwacht van een "dom kaartspelletje".
Maar na 1 avondje spelen blijkt het toch behoorlijk verslavend te zijn :P
Ja het is echt een simpel kaartspelletje, maar dat maakt het juist verslavend oOo

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 14:22
Robbie.b schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:16:
[...]

Ja het is echt een simpel kaartspelletje, maar dat maakt het juist verslavend oOo
Nou nog best lastig om te bedenken wat goede stappen zijn, maar al doende leert men _/-\o_ . Wel een min punt, ik krijg weer zin om WoW te spelen...

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 18:40

scorpie

Supra Addict

Tjah, het is en blijft een Blizzard game he, die weten wel hoe ze gamers aan een spel moeten binden :)
Vroeger best veel Magic The Gathering gespeeld, dus wilde nu wel eens zien wat er allemaal over dit spel waar was. Nadat ik vorige maand aan een of andere random tweaker op IRC m'n key gegeven had, wilde ik het nu ook wel eens spelen, en ik moet zeggen dat het niet tegenvalt :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Cidolfas schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:18:
[...]
Wel een min punt, ik krijg weer zin om WoW te spelen...
Daar was ik oorspronkelijk ook bang voor en even had ik het wel maar gelukkig was het snel weer weg. Heb een massaal backlog van Steam sales wat ik nog kan spelen, iets waar ik als ik een MMO speel nooit de tijd voor neem.

• Xaria

Xaria

Boventitel

Begin toch echt een hekel te krijgen aan Arena.. al is de bug wel weer leuk. Gisteren 4-3 gespeeld. Vandaag 0-3!! Ja moet niet gekker worden, ranked speel ik atm diamond one star. Dus heel slecht vind ik mezelf niet. Maar de RNG bij arena is echt niet leuk =\

Het enige grappige is dat de bug dat je goeie loot krijgt met kut scores nog niet weg is. Kreeg 1 pack, 50 gold en 25 dust. Dus sowieso wel quitte gedraait, de pack zelf had nog een relatief leuke epic ! Waarom klaag ik ook al weer..?

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik weet het niet zeker maar bij ranked ga je toch enkel omhoog? Is dat niet enkel een visuele indicatie van hoeveel wins je al gehad hebt?

• Xaria

Xaria

Boventitel

Zou kunnen, maar als ik naar SC2 kijk is het echt een indicatie waar je ongeveer zit met je skills.
Het is nog beta dus misschien is het enkel alleen de wins en niet je daadwerkelijke niveau. :o

Edit: hierdoor krijg ik toch het idee dat het meer is dan alleen winnen.
http://www.hearthpwn.com/...ladder-reset-this-morning

[ Voor 27% gewijzigd door Xaria op 11-10-2013 12:02 ]

• Robbie.b
Volgens mij heb ik eindelijk de smaak te pakken wat betreft de picks in arena.
Gisteren mn eerste 9-2 met paladin, daarna 7-2 weer met paladin.
En nu 4-0 met druid :D.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:07:
Zoveel meer vind ik wel meevallen:

Mage: 1 damage -> zowel op minions als de enemy player... is dus veelzijdig
Je kan zelfs je eigen minions aanvallen. Gurubashi Berserker anyone? :D

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Dahal
  • Laatst online: 19-11 19:07
Jerry schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:23:
[...]

Je kan zelfs je eigen minions aanvallen. Gurubashi Berserker anyone? :D
Haha, dat had ik nog niet bedacht! Mooie "troll" actie :') Gisteren speelde ik tegen een paladin die de hele tijd zijn special deed (dat 1/1 kaartje), uiteindelijk stond me Berserker op 14/3 (en toen disconnecte ik :()

• Stravincy
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:47:

De Mage hero-power is juist één van de sterkste, aangezien je zelf je target kan kiezen.
En, vergeet niet dat je hero-power taunt minions kan negeren.

Bovendien zijn er veel leuke combo's die je kan maken met de Mage hero-power.
Enrage minions zoals hierboven al gezegd. Of ping je eigen Acolyte of Pain zodat je bijna 100% zeker bent van minstens 2 kaarten.

[ Voor 23% gewijzigd door Stravincy op 11-10-2013 13:28 ]

• An1mA
  • Laatst online: 19-11 17:41
Voor een mage deck weet ik niet welke legendary ik moet craften, twijfel tussen de archmage en malygos of zijn er betere neutral legendaries? Had mazzel dat ik Ysera in een pack kreeg ^^

[ Voor 13% gewijzigd door An1mA op 11-10-2013 12:32 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• awesom-o
  • Laatst online: 10-09 12:57
An1mA schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:32:
Voor een mage deck weet ik niet welke legendary ik moet craften, twijfel tussen de archmage en malygos of zijn er betere neutral legendaries? Had mazzel dat ik Ysera in een pack kreeg ^^
Check: YouTube: Kripp P2Wins & Legendary Ranks

Overwatch profile awesomo#2162

• TheNephilim
  • Laatst online: 20-11 15:33

TheNephilim

Wtfuzzle

Noctonix schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:45:
[...]

Welke heb je tegen de Preist gebruikt als ik vragen mag? Die had bij elke beurt wel hele sterke kaarten _/-\o_
Gewoon met de Mage :+ Heb alles eerst verslagen met de Mage en nu alle basiskaarten vrij spelen per character.

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

Soundstorm2010 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:50:
Heb vandaag ook een key gehad, maar zodra ik de game start, crashed die (dat blauwe ding blijft hangen boven de deur)

Van alles geprobeerd en zoek me nu gek op internet, heeft iemand deze probleem al eerder gehad ???
Ik weet niet of je het al gevonden hebt.. maar dit is je Firewall die de game geen toegang tot internet geeft.

Verwijderd

Ik heb gisteren ook gelukkig een key gewonnen en gelijk redelijk wat potjes gespeeld. Ben zelf Magic gewend (heel erg vroeger in het echt, de laatste jaren soms nog Duel of the Planeswalkers) en moet zeggen dat dit ook een leuke opzet is voor een battle cardgame.

Het lijkt natuurlijk erg veel op Magic, maar heeft genoeg verschillen om geen kopie te zijn. Wel slim met die Store en pakjes kopen, dat werkt altijd erg verslavend en levert ze uiteindelijk veel meer op dan als de game niet F2P was. Bij FIFA zie je ook dat mensen soms honderden dollars aan pakjes uitgeven.

Standaard speel je unranked toch? Ik snap alleen nog niet zo goed wat het voordeel is van ranked spelen. Heeft dat ook invloed op je matchmaking, dus dat je met je hogere rank tegen betere spelers moet, ongeacht welk deck je hebt?

• OkkE

OkkE

An1mA schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:32:
Ik zou zelf denk ik eerder een neutrale Legendary craften, maar dat komt omdat ik het juist interessant vind om met verschillende Heroes te spelen en verschillende decks uit te proberen. Dan is een kaart die breder inzetbaar is imho slimmer.

Maar... waarom wil je een Legendary craften? Niet dat ik al veel speelervaring heb, toch denk ik dat je (in het begin zeker) je dust beter kunt gebruiken voor het maken van Rare en Epic kaarten? De Legendaries lijken me een beetje te veel situatie afhankelijk of niet meer dan een leuke grap.
(Heb ik te weinig speelervaring om er echt iets zinnigs over te zeggen.)

• RDDD
  • Niet online
Zerora schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:56:
Ik kreeg wel regelmatig de vraag of ik iets kon doen mbt het verzamelen van Battle.net tag gegevens. Daar heb ik iets voor gemaakt met de Google Sites.

Link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Hopelijk werkt het zo naar behoren. :)
Heb mezelf toegevoegd (duurt ff, heb je ook wat :]).

M.i. zodra ze Inner Rage van Warrior downsizen (bijvoorbeeld alleen minions, niet characters), zijn alle heroes redelijk balanced! En hopelijk wordt er bij de livegang van de game meteen een expansion aangekondigd :].

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Ik merk toch echt dat mijn issue in de arena is dat ik totaal nog niet weet hoeveel van welke kaarten ik nou moet kiezen. Hoeveel 1 drops, 2 drops etc. Verlies er alles door =)

• OkkE

OkkE

Nipje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:31:
Ik merk toch echt dat mijn issue in de arena is dat ik totaal nog niet weet hoeveel van welke kaarten ik nou moet kiezen. Hoeveel 1 drops, 2 drops etc. Verlies er alles door =)
Ik heb zelf nog geen Arena gespeeld, dus ik kan het mis hebben, maar mijn idee op dit moment is:

Een aflopende Mana Curve geeft je de meeste flexibiliteit, dus vrij veel lage Mana kaarten en maar een paar hele hoge Mana kaarten. Met die 2 en 3 drops kun je namelijk ook de 5 tot 8 drops aanvullen op latere beurten. 0 en 1 drops zou ik alleen kiezen als het echt bijzonder goede kaarten zijn (waarsch. spells) verder negeren. Bijvoorbeeld iets van 33% tot 40% aan 2 en 3 drops, dan iets van 33% aan 4 tot 6 drops en de overige 20% tot 33% aan 7 en hoger.

Maar uiteraard is de beste regel binnen Arena: kies nooit een kaart alleen van wegen Mana cost. Het is een afweging tussen je Mana Curve (zie boven), hoe goed de kaart stand alone is én hoe goed die samen gaat (synergy) met de rest van je deck.
Pas op dat je niet alvast een kaart kiest met het idee “hopelijk krijg ik een andere kaart zodat ik mooie synergy heb”, als je al een paar losse kaarten hebt gekozen die goed samen gaan met de keuze die je op dat moment moet maken, kan je dat mee laten wegen.

Tot zo ver mijn geheel theoretische verhaal, gebaseerd op kijken van veel streams. :D

• An1mA
Toch maar voor een malygos gegaan en geen seconde spijt van, de archmage komt later ;)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
RDDD schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

Heb mezelf toegevoegd (duurt ff, heb je ook wat :]).

M.i. zodra ze Inner Rage van Warrior downsizen (bijvoorbeeld alleen minions, niet characters), zijn alle heroes redelijk balanced! En hopelijk wordt er bij de livegang van de game meteen een expansion aangekondigd :].
Expansion is niet erg waarschijnlijk. Het is een free2play titel.
Ik denk eerder dat ze gewoon elke maand een beetje content blijven toevoegen, vergelijkbaar met het business model van DOTA2/LoL

TheS4ndm4n#1919

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
OkkE schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:51:
[...]

Ik heb zelf nog geen Arena gespeeld, dus ik kan het mis hebben, maar mijn idee op dit moment is:

Een aflopende Mana Curve geeft je de meeste flexibiliteit, dus vrij veel lage Mana kaarten en maar een paar hele hoge Mana kaarten. Met die 2 en 3 drops kun je namelijk ook de 5 tot 8 drops aanvullen op latere beurten. 0 en 1 drops zou ik alleen kiezen als het echt bijzonder goede kaarten zijn (waarsch. spells) verder negeren. Bijvoorbeeld iets van 33% tot 40% aan 2 en 3 drops, dan iets van 33% aan 4 tot 6 drops en de overige 20% tot 33% aan 7 en hoger.

Maar uiteraard is de beste regel binnen Arena: kies nooit een kaart alleen van wegen Mana cost. Het is een afweging tussen je Mana Curve (zie boven), hoe goed de kaart stand alone is én hoe goed die samen gaat (synergy) met de rest van je deck.
Pas op dat je niet alvast een kaart kiest met het idee “hopelijk krijg ik een andere kaart zodat ik mooie synergy heb”, als je al een paar losse kaarten hebt gekozen die goed samen gaan met de keuze die je op dat moment moet maken, kan je dat mee laten wegen.

Tot zo ver mijn geheel theoretische verhaal, gebaseerd op kijken van veel streams. :D
Maar het probleem is een beetje dat je vooraf niet weet of je die verdeling wel zal halen met de kaarten die je aangeboden krijgt. Blijft dus moeilijk om de keuze te maken dan.

• An1mA
Als iemand hier nog iemand zoekt om te spelen -> An1mA#1336
Speel wel sinds gister ;)

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zoals in de topicstart staat (en misschien best ook bij de reactiebreak staat aangezien niet iedereen de TS leest, *hint hint*) kan je je hier toevoegen tot een lijst met andere Blizzard (en dus ook Hearthstone) gamers. Kan je gelijk met verschillende Tweakers battlen :)

[ Voor 5% gewijzigd door JimDB op 11-10-2013 17:30 ]

• Jeffrey_90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Gisteravond ook begonnen met de beta dankzij Tweakers. Mage deck speelt wel erg leuk. Ook meteen eerste keer Arena gedaan, was een beetje aan het prutsen (wist niet dat je er normaal 150g. voor moet betalen) en dus laagste reward gekregen maar daar zat wel een golden Legendary Leeroy Jenkins in! :)

• Thompson
  • Laatst online: 09:05

Thompson

Beeromaniac

Pff ik wil ook kunnen spelen, met de tweakers give-away helaas 2x pech. 1e keer was ik er te snel bij, toen werkte de link nog niet en de 2e keer niks gewonnen. Mocht er nog iemand zijn die weet waar er een win-actie is, of zelf een key over hebben, hoor ik het graag :)

Beeromaniac

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Gewoon omdat het kan,

Members only: WAT!

Ik neem aan dat dit niet onder de waarschuwing valt btw?

[ Voor 22% gewijzigd door Madstorm op 11-10-2013 19:27 ]

I'm an Ironman!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 21:21

PBP

Madstorm schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:22:
Gewoon omdat het kan,

Members only: WAT!

Ik neem aan dat dit niet onder de waarschuwing valt btw?
_/-\o_ Bedankt

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

I'm an Ironman!

• iChaos
  • Laatst online: 07:20

iChaos

It's Lupus.

De eerste 2 games van de tutorial af, voelt tot nu toe goed aan :) Moet nog even kijken of het de diepgang heeft van Yu-Gi-Oh van vroeger, maar het is in ieder geval vermakelijk.

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Hou je de huidige kaarten die je verzamelt overigens nadat de beta is afgelopen en het spel publiekelijk open is?

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 19:04
iChaos schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:53:
Hou je de huidige kaarten die je verzamelt overigens nadat de beta is afgelopen en het spel publiekelijk open is?
Lijkt me dat die gewiped worden. Als je er geld insteekt krijg je dat wel terug voor zover ik weet. Dan kun je dus opnieuw booster packs kopen, maar dan moet je wel weer afwachten wat erin zit natuurlijk.

Verder best vermakelijk tot nu toe. Heb mage tot level 10 gespeeld en alle hero's vrijgespeeld. Nog niet het lef gehad om online te gaan spelen, want wil eerst uitzoeken wat een redelijk deck is :)

[ Voor 19% gewijzigd door Morrar op 11-10-2013 19:57 ]

• Stravincy
  • Niet online
iChaos schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:53:
De enige wipe die gedaan zou worden, is al gedaan. Dus alles op dit moment wat je krijgt aan kaarten, blijf je houden als de game uit beta gaat. :)
Morrar schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:56:
[...]

Verder best vermakelijk tot nu toe. Heb mage tot level 10 gespeeld en alle hero's vrijgespeeld. Nog niet het lef gehad om online te gaan spelen, want wil eerst uitzoeken wat een redelijk deck is :)
Je kan beter meteen online gaan spelen. Als je constant tegen de AI speelt ontwikkel je een slechte speelstijl. Het is ook veel leuker natuurlijk om tegen mensen te spelen. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Stravincy op 11-10-2013 20:03 ]

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Ah, das mooi om te horen :) Dan speel ik de beta in ieder geval meer om ook daadwerkelijk iets bijeen te sparen in plaats van alleen kijken of ik het spel wel leuk vind.
Pagina: 1 ... 28 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]