Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.917 views

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op Twitter (4 minuten geleden gepost):
"We are sending out another wave of Hearthstone beta keys to NA and EU right now. This wave should conclude within the hour."

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 09-10-2013 00:30 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mja, het lijkt er op alsof ik een NA key heb gehad zojuist.
Dat is jammer. Ik heb 'm in ieder geval aan Okke gegeven. Hopelijk wil hij dat op een US account..

@Twylight: je kunt beter zelf iemand uitkiezen die een actieve bijdrage levert. :)

Ik hoef 'm overigens niet Twylight, ben al voorzien :*

[ Voor 11% gewijzigd door PromWarMachine op 09-10-2013 00:31 ]

Dividend for Starters

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Twylight schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:28:
Ik heb ook zojuist een key in de mail gehad van Blizzard, terwijl ik ook al lang toegang heb. De eerste die onder mij reageert en die ook al langer in dit topic reageert en langer dan een maand lid is van Tweakers krijgt 'em van me :)

Niet mij onderspammen met DM's dus svp
Please

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Eerst zeggen dat Ajax de beste is }) anders krijg ik het niet over m'n hart :P
PromWarMachine schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:30:
Dat is jammer. Ik heb 'm in ieder geval aan Okke gegeven. Hopelijk wil hij dat op een US account..

@Twylight: je kunt beter zelf iemand uitkiezen die een actieve bijdrage levert. :)

idd dat zal ik ook doen :)
oke ik reageer voor de key :D

btw net een superleuke actie gedaan al vond ik het zelf :P

in Arena:
Het was turn 6, de enemy (Warlock) speelde de summoning portal en had 5 kaarten in zijn handen, vervolgens end turn. Toen was het mijn tuurn 6 beurt (Mage ben ik) dus wat doe ik: Ik doe lekker 90 seconden helemaal niks en laat hem als een ''fake'' afker zijn!! Dus wat doet die knuppel, hij gooit all zijn kaarten op het bord, waardoor hij geen enkele kaart meer heeft in zijn hand in turn 7. Dus nu was mijn turn 7 beurt en hoppa!! alles dood behalve 1 minion die plijft leven met 1 hp :D
Dus vanaf turn 8 killde in zijn minion en toen gooide ik all mijn minions op het bord, tja nu kon die niks meer doen en ik had ook nog een Pyroblast in mijn hand :)
Hij zal flink zitten lopen balen :D fake AFK ftw :P

nothing stops this train

• Jerry

Jerry

Who?

PromWarMachine schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:30:

De keys werken op EU en NA. Ze zijn universeel :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• psvunited
Twylight schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:37:
[...]
Eerst zeggen dat Ajax de beste is }) anders krijg ik het niet over m'n hart :P
Achja ik ben een actief PSV supporter, maar wel realistisch.
Als mensen zeggen dat Ajax de grooste club is van Nederland zeg ik ook gewoon ja.
Dat klopt gewoon als je over de gehele historie kijkt.
En we zullen zien we dit jaar de beste is. Vorige seizoenen Ajax..

• jmxd
  • Niet online
psvunited schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:39:
[...]

Achja ik ben een actief PSV supporter, maar wel realistisch.
Als mensen zeggen dat Ajax de grooste club is van Nederland zeg ik ook gewoon ja.
Dat klopt gewoon als je over de gehele historie kijkt.
En we zullen zien we dit jaar de beste is. Vorige seizoenen Ajax..
Toch een beetje er om heen draaien, maar vooruit dan maar :P O-)

• psvunited
Heeeeeel erg bedankt!!!

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/4LbT8.jpg

Ik ga donderdag zeker proberen om nog een key te winnen.
Als dat lukt ga ik Twylight na doen _/-\o_

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Ik vermoed dat er de komende weken zoveel keys uitgaan dat iedereen aan z'n trekken gaat komen. Tenminste als ik kijk naar de hoeveelheid beta waves en de keys die websites te verdelen hebben. Bijzonder dat er zoveel vraag naar is. Ik zag op een website dat er 120.000 aanmeldingen waren voor een prijsvraag om een handjevol keys te bemachtigen.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Echt... ik speel graag hunter! Maar de dailies, Arena's en de packs hebben het niet door blijkbaar >.<

Heb 3 dailies open staan op het moment. Paladin/Priest Victory, Priest/Warlock Victory, Rogue/Warrior Victory.

Ben benieuwd of ik gelijk 2 dailies afrond met 2 priest victories nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Pheace op 09-10-2013 08:40 ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Wat ik mij afvraag; wat doen jullie met Golden Cards?

Hoewel sommige erg mooi zijn, denk ik dat ik ze toch (zeker in begin) zal gaan disenchanten, wanneer ik 2 normale al heb. Golden leveren genoeg dust op om direct weer één normale te craften, dan heb ik denk ik liever gelijk een nieuwe normale kaart om mee te spelen.

Lijkt er verder op dat ze nu vrijwel elke dag nieuwe keys versturen! *O*

[ Voor 11% gewijzigd door OkkE op 09-10-2013 09:14 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Die keys die Blizzard uitstuurt die gaan gewoon naar random spelers met een battle.net account? Volgens mij heb ik daar wel aangegeven dat ik wil Beta testen voor HS (is dat die opt in?). En zou natuurlijk wel terecht zijn als ik er 1 zou krijgen met al mijn Wow + expensions, SC1 + 2 + HOTS en Diablo III ;)
Leuke actie van tweakers. En nu maar hopen dat ook de mensen die de key "het meest verdienen" ipv [insert random persoon die alleen mee doet omdat het kan] hem krijgen. Al zo vaak gezien dat er een prijs te winnen was op tweakers en die ging naar een persoon die 5 jaar geleden voor het laatste iets had gepost ofzo /sadface

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 13:33

zwik

randomized

OkkE schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:09:

Hoewel sommige erg mooi zijn, denk ik dat ik ze toch (zeker in begin) zal gaan disenchanten, wanneer ik 2 normale al heb. Golden leveren genoeg dust op om direct weer één normale te craften, dan heb ik denk ik liever gelijk een nieuwe normale kaart om mee te spelen.

Lijkt er verder op dat ze nu vrijwel elke dag nieuwe keys versturen! *O*
Ik zou ze houdenk denk ik. Gotta catch 'm all ;) . Gisteren zijn volgens mij zelfs twee waves uitgestuurd.

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11 14:01
thewizard2006 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:25:
Die keys die Blizzard uitstuurt die gaan gewoon naar random spelers met een battle.net account? Volgens mij heb ik daar wel aangegeven dat ik wil Beta testen voor HS (is dat die opt in?). En zou natuurlijk wel terecht zijn als ik er 1 zou krijgen met al mijn Wow + expensions, SC1 + 2 + HOTS en Diablo III ;)
Leuke actie van tweakers. En nu maar hopen dat ook de mensen die de key "het meest verdienen" ipv [insert random persoon die alleen mee doet omdat het kan] hem krijgen. Al zo vaak gezien dat er een prijs te winnen was op tweakers en die ging naar een persoon die 5 jaar geleden voor het laatste iets had gepost ofzo /sadface
Mis je nog aardig wat Blizzard games hoor, waarom denk jij dat je het zou verdienen? Denk meer mensen zijn die ALLE Blizzard games gespeeld hebben dan er keys uitgegeven worden.
psvunited schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:55:
Heeeeeel erg bedankt!!!
Ik ga donderdag zeker proberen om nog een key te winnen.
Als dat lukt ga ik Twylight na doen _/-\o_
..
Je gaat proberen een key te winnen die zo niet naar een andere tweaker kan gaan, en vervolgens geef je hem aan een tweaker?

• OkkE

OkkE

zwik schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:27:
[...]

Ik zou ze houdenk denk ik. Gotta catch 'm all ;) . Gisteren zijn volgens mij zelfs twee waves uitgestuurd.
Ja, uiteindelijk zijn het natuurlijk mooie kaarten om te hebben; gotta catch ‘m all. Maar ik vraag mij af wat mensen hier liever hebben: snel alle kaarten bij elkaar (en dus Golden disenchanten) of liever zo veel mogelijk Golden (en dus langer bezig zijn met complete decks).

Dit is uiteraard meer gericht op Constructed spelers dan de Arena spelers. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
OkkE schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:38:
[...]

Ja, uiteindelijk zijn het natuurlijk mooie kaarten om te hebben; gotta catch ‘m all. Maar ik vraag mij af wat mensen hier liever hebben: snel alle kaarten bij elkaar (en dus Golden disenchanten) of liever zo veel mogelijk Golden (en dus langer bezig zijn met complete decks).

Dit is uiteraard meer gericht op Constructed spelers dan de Arena spelers. :P
Ik kreeg gister een golden legendary shaman kaart. Twijfel ook nog of ik er een gewone legendary van ga maken tbh.

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 12:20
Zag afgelopen weekend dit spel bij een maatje, zag er interessant uit! Deed me denken aan het Munchkins Kaartspel.

Helaas is hij al in Closed Beta :'(

Freedom for everyone..

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Oe, wakker worden met een key, dat is even lekker!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Vandro schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:01:
Oe, wakker worden met een key, dat is even lekker!
Ditto.

Is het handig om mezelf op de tweaker bnet lijst te zetten? (en zo ja, waarom?)

• Bitterlemon
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12-2023
Ik heb nu een key, maar ik kan hem niet downloaden?

eu.battle.net lijkt down te zijn.

• OkkE

OkkE

Omdat er genoeg mensen waarschijnlijk niet buiten dit topic komen. ;)
@BlizzardCSEU_EN: As you are no doubt aware, the #maint is unexpectedly affecting all #Bnet websites, including forums/Armory/Account Management etc. #BlizzCS
Update:
BlizzardCSEU_EN: OK, we need to extend today's #WoW and web #maint for approx. 2 hours. ETA for completion = 13:00 CEST. More updates as I get them. #BlizzCS

[ Voor 27% gewijzigd door OkkE op 09-10-2013 10:31 ]

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 13:33

zwik

randomized

Klopt, onderhoud is een beetje uitgelopen of misgegaan ofzoiets. Zie o.a. @BlizzardCSEU_EN op twitter.

• Bitterlemon
OkkE schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:14:
Omdat er genoeg mensen waarschijnlijk niet buiten dit topic komen. ;)

[...]
Ah ja, Twitter, natuurlijk. Ik kom wel buiten dit topic, maar dan op FOK!.
Daar zijn er minder mensen die dit (gaan) spelen. :P

Om 11:00 is er normale maintenance, dus tussen nu en 11:00 zal het waarschijnlijk ook niet lukken. Denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Bitterlemon op 09-10-2013 10:21 ]

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:28
gisteren mn eerste potje tegen een andere speler gespeeld, (ik als warlock en hij als mage) al duidelijk dat hij meer ervaren is dan ik en het hele potje door heeft hij telkens net de overhand, krijg tig vuurballen om mn oren en hij trekt meer kaarten dan ik.

laatste ronde ik heb 3 monsters op het veld hij 4, met die 3 monsters van mij weet ik zijn levens punten neer te halen naar 6, en ik heb nog 11 punten over, als hij mij met die monsters aanvalt is het gedaan met mij.
hij heeft nog tig kaarten in zn handen en ik nog maar 2, maar o wat waren die bepalend 2x hellfire in mijn hand 3 schade punten naar alles (player + minions) ik heb nog genoeg mana over gebruik ze allerbij
en ik win ! wooot ! won like a true warlock :D

• OkkE

OkkE

Ter info... :)
.
@BlizzardCSEU_EN: 37m ago
To clarify: #Hearthstone, #SC2 and #D3 are all working fine although the #Hearthstone Store is temporarily closed. #BlizzCS #maint
&
@BlizzardCSEU_EN: 14m ago
The #Hearthstone Store is back up and working again. =) #BlizzCS #maint

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Pheace schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:39:
Heb 3 dailies open staan op het moment. Paladin/Priest Victory (2x), Priest/Warlock Victory (2x), Rogue/Warrior Victory (2x).

Ben benieuwd of ik gelijk 2 dailies afrond met 2 priest victories nu.
Ja dat werkt :)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:03
Zit sinds gister ook in de beta, tutorial gedaan, ff snel wat heroes verslagen, zit geloof ik op 6/9 vrijgespeeld en wat pack gekocht en open gemaakt.

Nu mijn beginners vragen:

1. Begrijp ik het goed dat ik alle kaarten waarvan ik er meer dan 2 heb ongestraft kan disenchanten zonder daar ooit nadeel van te hebben omdat je er toch maar 2 kan gebruiken. (Bijv nu slechte kaart, volgende patch gebuffed, spijt van je disenchant).
2. Als ik tegen de quest tegenstanders speel om mijn heroes vrij te spelen heb ik alleen nog common kaarten, de (betere) kaarten uit mijn pakjes kom ik niet tegen, hoe kan ik deze kaarten ook toevoegen aan het spel ipv enkel met de gratis kaarten te spelen.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Dennism schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:27:
2. Als ik tegen de quest tegenstanders speel om mijn heroes vrij te spelen heb ik alleen nog common kaarten, de (betere) kaarten uit mijn pakjes kom ik niet tegen, hoe kan ik deze kaarten ook toevoegen aan het spel ipv enkel met de gratis kaarten te spelen.
Bij mijn Collection een custom deck voor die class aanmaken. Een class basic deck blijft een basic deck. Daar worden de (basic) kaarten die je tot level 10 voor die class unlocked niet automatisch aan toegevoegd, je pack kaarten ook niet.

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Bewaren natuurlijk! Ik wil alle kaarten in het goud hebben. :+
Laatst had ik een pack waar drie rares in zaten. Twee van die rares waren goud.
Op die manier gaat het snel. :P

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Noctonix schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:51:
Zag afgelopen weekend dit spel bij een maatje, zag er interessant uit! Deed me denken aan het Munchkins Kaartspel.

Helaas is hij al in Closed Beta :'(
BlizzCon is bijna daar en m'n verwacht dat de Open Beta uitkomt iets voor of na dat event, dus is niet zo lang meer wachten. Wees blij dat je het nu pas ondekt en dat je niet al maanden zit te wachten voor een key ;)
Darkangle schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:06:
[...]

Ditto.

Is het handig om mezelf op de tweaker bnet lijst te zetten? (en zo ja, waarom?)
Kan je gelijk tegen andere Tweakers spelen en ingame chatten, niets dan voordelen :>

• thewizard2006
mitch187 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:37:
Mis je nog aardig wat Blizzard games hoor, waarom denk jij dat je het zou verdienen? Denk meer mensen zijn die ALLE Blizzard games gespeeld hebben dan er keys uitgegeven worden.
Vandaar ook de ;)
En uiteraard heb ik Warcraft I, II en III ook gespeeld. Zijn er verder nog veel grote games die ik mis dan? Alleen de laatste uitbreiding (Mist of Pandaria?) heb ik niet (of er moet inmiddels alweer een nieuwe zijn, dan heb ik die ook niet ;))

• OkkE

OkkE

1. Begrijp ik het goed dat ik alle kaarten waarvan ik er meer dan 2 heb ongestraft kan disenchanten zonder daar ooit nadeel van te hebben omdat je er toch maar 2 kan gebruiken. (Bijv nu slechte kaart, volgende patch gebuffed, spijt van je disenchant).
Correct. Zo ver ik weet is er ook een "Mass Disenchant" optie, waardoor de game automatisch alle overbodige kaarten omzet naar Dust. :)
.
Stravincy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

Bewaren natuurlijk! Ik wil alle kaarten in het goud hebben. :+
Laatst had ik een pack waar drie rares in zaten. Twee van die rares waren goud.
Op die manier gaat het snel. :P
Uiteindelijk wil ik natuurlijk ook alle Golden Cards hebben, maar ik maak (denk ik) liever eerst met dust alle goede kaarten die ik echt wil maar nog mis (wat veel sneller gaat door Golden te Dissen) dan dat ik wacht tot ik ze uit packs haal. :)

• thewizard2006

2 kaarten?
Ik zie regelmatig bijv 4 mindcontrol voorbij komen. Of is dit alleen bij Arena mogelijk? En zo ja, dan zal Arena toch ook gewoon uit je deck halen lijkt mij?

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

thewizard2006 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:02:
[...]

2 kaarten?
Ik zie regelmatig bijv 4 mindcontrol voorbij komen. Of is dit alleen bij Arena mogelijk? En zo ja, dan zal Arena toch ook gewoon uit je deck halen lijkt mij?
Eigen decks is max 2x dezelfde kaart dus alles daarboven kan gedisenchant worden. In Arena kan je inderdaad meer dan twee hebben, luck of the draw zonder limiet. En het komt niet uit je eigen deck.

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
thewizard2006 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:02:
[...]

2 kaarten?
Arena haalt niet kaarten uit je deck, maar uit alle beschikbare kaarten. Verder zit er geen restrictie in voor hoeveel kaarten je maximaal mag hebben, in tegenstelling tot de max van 2 in constructed. Je kan dus zomaar 4 mindcontrols op je kop krijgen ja. Of zoals laatst een bekende streamer 8 ice bolt spells van een Mage op zijn dak kreeg.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15
Alle kaarten waar ik niks tot weinig mee zal gaan doen worden gewoon gedisenchant bij mij. Of de kaart nu normaal of Golden is.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Eerbeer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 09:33
Zo eindelijk via via een key gekregen (scheelt weer stressen bij de Tweakers actie).
Vanavond mijn eersten stappen zetten in Hearthstone :D
Als het allemaal werkt vanavond zal ik wel ff mijn Battletag posten, er zijn er vast wel een paar hier die mij willen afslachten .

• thewizard2006
microoo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Arena haalt niet kaarten uit je deck, maar uit alle beschikbare kaarten. Verder zit er geen restrictie in voor hoeveel kaarten je maximaal mag hebben, in tegenstelling tot de max van 2 in constructed. Je kan dus zomaar 4 mindcontrols op je kop krijgen ja. Of zoals laatst een bekende streamer 8 ice bolt spells van een Mage op zijn dak kreeg.
mmm ok dus als je arena speelt kan je ook gewoon een aantal legendaries krijgen die je zelf eigenlijk helemaal niet hebt. En alleen bij ranked spelen kan je max 2 dezelfde kaarten in je deck hebben terwijl dit bij arena onbeperkt is als je zoveel RNG geluk hebt dat je er bijv 4 of 5 (of meer) krijgt.
Maar om meer kaarten te winnen (niet kopen) moet je wel arena spelen om zo fatsoenlijk ranked te kunnen spelen.

• Stravincy
  • Niet online
thewizard2006 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:38:
[...]

mmm ok dus als je arena speelt kan je ook gewoon een aantal legendaries krijgen die je zelf eigenlijk helemaal niet hebt. En alleen bij ranked spelen kan je max 2 dezelfde kaarten in je deck hebben terwijl dit bij arena onbeperkt is als je zoveel RNG geluk hebt dat je er bijv 4 of 5 (of meer) krijgt.
Maar om meer kaarten te winnen (niet kopen) moet je wel arena spelen om zo fatsoenlijk ranked te kunnen spelen.
Inderdaad.
Je kunt natuurlijk ook ipv Arena (150 gold) gewoon een pack kopen (100 gold), maar over het algemeen, en helemaal als je goed bent in Arena, zijn de Arena rewards een stuk leuker.

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik zou eerder voor 50 gold meer gaan en arena, dan gewoon een pack kopen. Elke keer dat ik arena heb gedaan (en dat is niet met veel wins), heb ik een pack als reward gekregen. Daarbij krijg je vaak extra gold terug, dust, en natuurlijk speelplezier!

• Nipje
Hoe doet shaman het tegenwoordig? Ik wil als 2e deck graag shaman gaan spelen maar ik weet niet of ze nog een beetje sterk zijn tegenwoordig?

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 19:28
Beunhaas schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:27:
Ik zou eerder voor 50 gold meer gaan en arena, dan gewoon een pack kopen. Elke keer dat ik arena heb gedaan (en dat is niet met veel wins), heb ik een pack als reward gekregen. Daarbij krijg je vaak extra gold terug, dust, en natuurlijk speelplezier!
Voor zover ik weet krijg je altijd een pack als reward, lees dit even ivm ARENA:
After you have won nine games in a row, lost three games, or retired your deck, you will be given a Key to open up the chest for your reward. The quality of the reward depends on how many games you've won. There is a chance to get a better reward at a lower win rate, but this may be a bug. If you can manage to win at least seven games, you will earn your entry fee back in gold. Winning 5 times compensates for the difference between buying a pack directly and earning one through arena. Besides gold and a deck the rewards can also be Arcane Dust to craft cards you don't yet own. You will always get one card pack regardless of the amount of games you have won, and even if you go 0-3 you will still get a small amount of gold/dust with the card pack. There are no special rewards for winning all nine games.

Note: If you get disconnected from a match because of server that match is counted as a loss for both players.

• Nipje
Duurt het bij jullie vandaag ook weer een eeuwigheid om een game te starten? ik heb er net twee normaal kunnen spelen en ik kan nu helemaal niks meer vinden ;(

Verwijderd

Nipje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:32:
Duurt het bij jullie vandaag ook weer een eeuwigheid om een game te starten? ik heb er net twee normaal kunnen spelen en ik kan nu helemaal niks meer vinden ;(
Same, werd zelfs uit mn 1e en enige game dus voorlopig gezwierd.

• Jerry

Jerry

Who?

Via Twitter:
"#Hearthstone players: We're aware of the instability reports and looking into them now. #BlizzCS"

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Nipje
Jerry schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:34:
Via Twitter:
"#Hearthstone players: We're aware of the instability reports and looking into them now. #BlizzCS"
Nu sluit mijn volledige spel zelfs af =)

• Stravincy
  • Niet online
Over een paar vragen van hierboven:

Als je Arena speelt krijg je altijd een pack als reward, ongeacht hoeveel je wint.
In een pack zit altijd minimaal één rare trouwens.

Shaman is nog steeds goed vind ik. Shaman heeft maar 1 kleine nerf gekregen met de patch.
Ik vind wel dat om een leuk/goed Shaman deck te maken, dat je veel rares nodig hebt.

• Nipje
Heeft er toevallig iemand een goede basic guide voor Hearthstone? Ik heb de sites uit de eerste post binnen deze topics al bekeken (hearthpwn en hearthstoneplayers), maar ik kan niet echt heel veel vinden met echte basics. Ik ben dan op zoek naar dingen als hoe verdeel je de kaarten in je deck (hoeveel kaarten die bijvoorbeeld 1 crystal kosten etc) en misschien nog andere basis principes waardoor ik het in de arena wat beter zou kunnen doen. Ik ben volledig nieuw en weet soms ook niet of ik een bepaalde kaart nou moet spelen of waar ik echt moet moet richten als ik tegen iemand vecht (bijvoorbeeld zorgen dat hij zo weinig mogelijk kaarten in zijn hand krijgt?).

Edit:
Nog iets waar ik vaak totaal niet weet wat ik moet: als je kaarten uit je starthand kan discarden, waar moet ik dan bijvoorbeeld op letten? Zorgen dat ik kaarten heb die zo weinig mogelijk kosten?

[ Voor 13% gewijzigd door Nipje op 09-10-2013 16:46 ]

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 20:05
Nipje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:44:
Heeft er toevallig iemand een goede basic guide voor Hearthstone? Ik heb de sites uit de eerste post binnen deze topics al bekeken (hearthpwn en hearthstoneplayers), maar ik kan niet echt heel veel vinden met echte basics. Ik ben dan op zoek naar dingen als hoe verdeel je de kaarten in je deck (hoeveel kaarten die bijvoorbeeld 1 crystal kosten etc) en misschien nog andere basis principes waardoor ik het in de arena wat beter zou kunnen doen. Ik ben volledig nieuw en weet soms ook niet of ik een bepaalde kaart nou moet spelen of waar ik echt moet moet richten als ik tegen iemand vecht (bijvoorbeeld zorgen dat hij zo weinig mogelijk kaarten in zijn hand krijgt?).

Edit:
Nog iets waar ik vaak totaal niet weet wat ik moet: als je kaarten uit je starthand kan discarden, waar moet ik dan bijvoorbeeld op letten? Zorgen dat ik kaarten heb die zo weinig mogelijk kosten?
Als je de tijd hebt kan ik de Hearthstone : Lord of the Arena videos van TotalBiscuit aanraden. Die geeft commentaar tijdens zijn eigen spel over zaken als verdeling van kaarten, welke combo's je het beste kan maken etc. Anders kan je altijd nog op de forums kijken, waar er waarschijnlijk genoeg topics zijn over de onderwerpen die je noemt.

• OkkE

OkkE

Nipje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:44:
Heeft er toevallig iemand een goede basic guide voor Hearthstone?
Misschien heb je iets aan de volgende links:

Arena Draft Guide for New Players
The B.R.E.A.D. and butter of the Arena

Voor een idee over welke kaarten en combinaties van kaarten goed is:

Trump’s Arena Card Rankings
HearthHead > Decks
.
Edit:
Je wil het liefst kaarten zodat je elke turn iets kan. Dat zal er dus op neer komen dat je vooral 1, 2 en 3 Mana kaarten wil. :)

Dit is een algemene regel. Als je toevallig in je start hand een 6 Mana kaart hebt die je per se op turn 6 (of 5 + Coin) wil spelen, dan kan het verstandig zijn die toch te bewaren, het is tenslotte niet zeker of je hem anders voor die tijd opnieuw pakt.

[ Voor 10% gewijzigd door OkkE op 09-10-2013 16:58 ]

• Jerry

Jerry

Who?

Hearthstone is nu helemaal random aan het crashen. Dus maar even wachten met arena :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:26

Madstorm

Derping all the way!

Nipje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:03:
Hoe doet shaman het tegenwoordig? Ik wil als 2e deck graag shaman gaan spelen maar ik weet niet of ze nog een beetje sterk zijn tegenwoordig?
Mijn main deck is shaman, ik vind het heerlijk spelen. En het komt niet vaak voor dat ik met de deck verlies (tuurlijk gebeurt het wel eens). Als je de balance tussen zijn overloads cards en normal deck een beetje goed hebt is shaman vrij sterk. En natuurlijk zijn totems niet te vergeten. O+

I'm an Ironman!

• psvunited
Al paar disconnects gehad.
Wilde eigenlijk of jullie er ook last van hebben, maar ik weet al genoeg.

• mazzelaar
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
Vraagje:
Hoeveel van jullie hebben geld betaald voor de Beta key? Ik wordt er een beetje gek van om te wachten. Als oud magic fanaat en grote blizzard fanboy is dit spel helemaal om mijn lijf geschreven. Eigenlijk vind ik het niet kloppen om voor een beta key van een gratis spel geld uit te geven.. Maar op de een of andere manier voel ik me bijna gedwongen. Het is niet echt handig geregeld van Blizzard, hoop dat ze hier lering uit hebben getrokken voor volgende vast populaire games.

• Stravincy
  • Niet online
mazzelaar schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:49:
Vraagje:
Hoeveel van jullie hebben geld betaald voor de Beta key? Ik wordt er een beetje gek van om te wachten. Als oud magic fanaat en grote blizzard fanboy is dit spel helemaal om mijn lijf geschreven. Eigenlijk vind ik het niet kloppen om voor een beta key van een gratis spel geld uit te geven.. Maar op de een of andere manier voel ik me bijna gedwongen. Het is niet echt handig geregeld van Blizzard, hoop dat ze hier lering uit hebben getrokken voor volgende vast populaire games.
Morgen komt er een give-away van 1200 keys hier op Tweakers. ;)

• Zerora
Vraagje:
Wacht sowieso even tot de Tweakers beta key giveaway van morgen. Wellicht maak je daar wel een kans op een key. ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:48

Mauz1978

Console War Veteran

Vraagje:
Doe effe chill man hahaha 'gedwongen'...(leuke ironische nickname heb je trouwens :P)... ik ben ook vanaf dag 1 al aangemeld voor de beta, doe aan allerlei giveaways mee en heb al honderden filmpjes gezien van het spel en kan niet wachten om te spelen... zit dit forum in de gaten te houden en er komt wel eens een key voorbij waar ik dan weer net naast grijp... het komt wel goed, of je nu speelt of over een week, of bij de release... blizzard games zijn het wachten wel waard... betalen voor een beta key zou ik nooit doen, bovendien zou ik het niet vertrouwen ook... en Blizzard kan je niks verwijten toch? Ze hadden ook geen closed beta kunnen doen...

Het iritantste vind ik de mensen die een key hebben, gaan kijken en denken: 'meh'... en weer verder gaan... terwijl anderen een virtuele moord plegen ervoor... ;)...

[ Voor 8% gewijzigd door Mauz1978 op 09-10-2013 18:16 ]

Something under the bed is drooling

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11 14:01
Mensen als jij zijn de reden waarom die beta key's nut hebben. Het is een psychologisch iets, jij wilt graag spelen en wordt gek gemaakt met nieuwtjes over het spel. Jij blijft vervolgens verschillende sites in de gaten houden voor mogelijke giveaways.

Sites krijgen meer bezoekers
Spel krijgt aandacht om al deze sites en mensen worden gek gemaakt om te willen spelen

Win-Win

• de_jabberwock
wel jammer dan dat er geld aan verdiend wordt door mensen die de keys op ebay etc gooien. Ik denk dat blizz toch echt iets had moeten doen met een lock op de user accounts. Ik zit al een tijdje te azen (helaas waren de giveaways net toen ik op vakantie was) en moet met lede ogen aanzien hoe sommige lui de keys voor 180 euro verkopen op veilingsites. Morgen ben ik iig van de partij op tweakers :)

ander topic: ik heb een windows 8 pro tablet (asus vivotab smart) gaat het daar ook op draaien? want dat zou heerlijk zijn voor op de bank :D

• Bitterlemon
Vraagje:
Ik heb betaald, €30. Ik denk echter niet dat er veel mensen zullen zijn die hun (extra) key voor €30 zullen laten gaan.

• de_jabberwock
Noctonix schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:34:
[...]

Kijk ff op gamer.nl daar geven ze er 200 weg om 19:00 (prijsvraag).
bedankt voor de tip! ik ga op f5 hameren :)

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:01
Heeft iemand een account voor mij die ik kan lenen om mee te doen aan gamer.nl? want ik heb daar geen account van een week oud. Ik ben echt al eeuwen aan het proberen een key te bemachtigen!;p

Thanks alvast

• Noctonix
Waar staat trouwens het nieuwsbericht over die 1200 keys van tweakers? ik kan deze nergens terugvinden...

Nvm... gevonden!
Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:46:
Beste Hearthstone-fans, het is zover!

We hebben ze, we hebben eindelijk bètakeys voor Hearthstone: Heroes of Warcraft te pakken.

En het de moeite van het wachten waard, want waar we op andere sites hoeveelheden van hooguit 100 stuks voorbij zagen komen, hebben wij maar liefst 1200 keys van Blizzard gekregen. We kunnen dus heel wat verstokte fans gelukkig maken.

Om zoveel mogelijk Tweakers een kans te gunnen, geven de keys in twee groepen weg. De eerste groep gaat donderdag 10 oktober om 12:00 uur online. We verloten dan de eerste 600 keys, waarbij het lot (een random generator) bepaalt wie een key krijgt en wie niet.

Dezelfde dag, donderdag 10 oktober, gooien we om 19:00 uur een tweede groep van 600 keys online, zodat iedereen die overdag op het werk zit en van daar niet deel kan namen alsnog een kans maakt.

Om deel te nemen heb je een Tweakers-account nodig en dien je ingelogd te zijn. Daarbij heb je per account één kans. Je kunt dus ook hooguit één key winnen.

Kortom, 10 oktober wordt een mooie dag. Hou de frontpage om 12:00 uur en 19:00 uur goed in de gaten. De belangstelling is waarschijnlijk groot, wat wil zeggen dat de keys snel weg zullen zijn.

[ Voor 86% gewijzigd door Noctonix op 09-10-2013 18:52 ]

Freedom for everyone..

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Weet precies hoe jullie zich voelen, heb me eigen rot gezocht naar een beta key, aan vele prijsvragen meegedaan. (op twitchtv zit multicasttv, die jongen hield een heel word document bij, van elke contest), Had zelfs een key gewonnen uit 1200 mensen 2 keys, echter deze nooit mogen ontvangen heb Xinplays lopen stalken, maar bleef bij smoesjes, dus voelde me dubbel genaaid, om na al die moeite eindelijk te winnen, bleek het allemaal een scam, om zijn website views te boosten.

Vanaf dat moment, de moed opgegeven, maar!! ik opende mijn mail vanochtend en TADAAA een hearthstone beta key van blizzard zelf, via de opt in (heb maar 1 account), dus zit nu vollop te spelen.

Kortom, houd hoop! :p, zal natuurlijk morgen hier op Tweakers aan beide contests meedoen, zodat ik (mocht ik winnen) de keys hier kan uitdelen natuurlijk :).

• Bitterlemon
Is er al een lijstje van Battletags?

• JimDB
Bitterlemon schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:17:
Is er al een lijstje van Battletags?
Over hier !

Verwijderd

Toegevoegd!
En als ik morgen een key te pakken krijg, zal ik die gelijk in deze thread posten :)

• Bitterlemon

• de_jabberwock
ben ook toegevoegd aan de bnet database. probeer em nu op mn tablet te installeren, maar kreeg al een melding dat ik niet genoeg geheugen heb. Zal jullie laten weten of t (een beetje lekker) werkt

• RonaldRené
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-10 22:22
Mauz1978 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:17:
wauw heb van een medegamert een pm gekregen met een code! Ik weet niet wie het is, maar ik hou van hem/haar ^^ installing now
Lucky you..... veel game plezier ;w

• Noctonix
Mauz1978 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:17:
wauw heb van een medegamert een pm gekregen met een code! Ik weet niet wie het is, maar ik hou van hem/haar ^^ installing now
Ah darnit.. ik sta er een paar boven die van jou 8)7

Freedom for everyone..

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-11 11:50
Even shameless pluggen:
http://nl.twitch.tv/proxnl

Start ik net m'n stream. Sinds vanmiddag een betakey mocht je mij willen zien spelen :P
Moet de stream op jullie aanwijzingen denk ik finetunen :)

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

de_jabberwock schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:19:
[...]

en is het echt zo vet als je gehoopt had? is het trwns een beetje druk op de servers?
Ja, tot nu toe gelijk alle classes vrijgespeeld en probeer nu alle basic deck kaarten te bemachtigen + dailies om zo snel mogelijk, zoveel mogelijk goud voor de arena's, maar tot nu toe vind ik het heel leuk spelen, voelt niet beta aan iig, behalve dat de servers nu instabiel zijn.

Verwijderd

Bleh, arena :/
Krijg 2x achter elkaar 3 heroes die ik totaal niet leuk vind om mee te spelen, gecombineerd met kutkaarten, waardoor ik 2x 3-3 speel.
Krijg ik daarna mn favo hero, met nog redelijk goede kaarten ook, speel ik 3-2..... enige wat ik niet had was board clear, en daar ging ik dus aan onderdoor..

Daarnaast vroeg ik me af: krijg je eigenlijk ook nog 100 gold als je alle classes naar 10 hebt geleveled?

Verwijderd

Ik word er toch echt heel regelmatig gewoon uitgezwierd. Zelfs in AI games. Nog iemand ?

En games vinden via 'Play' duurt ook heel lang en meestal gewoon niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 21:14 ]

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:13:
Ik word er toch echt heel regelmatig gewoon uitgezwierd. Zelfs in AI games. Nog iemand ?

En games vinden via 'Play' duurt ook heel lang en meestal gewoon niet.
De hele dag zijn er al problemen.

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 18:30
Ja ik kan ook niet spelen vandaag.
Match zoeken werkt bijna nooit, en als je dan eindelijk een match vind wordt je tijdens de match na 5min eruit gegooid.

Ik zou geen arena nu spelen.

• Stravincy
  • Niet online
Holy shit, deze gast heeft veel geluk met het openen van zijn pack: http://imgur.com/eI57cXT
2 legendaries, 2 rares waarvan 1 goud en 1 epic. :9~

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik zie toch weer veel berichten die 1 zin hebben en alleen maar over keys gaan. Weg geef actie's zijn tof, maar we bespreken ze niet op deze manier. De actie van tweakers kan hier besproken worden

[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 09-10-2013 22:33 ]

• Chnd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik heb de laatste paar weken alleen maar besteed aan streams te bekijken van Hearthstone spelers met vrij hoge winrates. Je ziet ze dag in dag uit makkelijk de arena met 9/0 of 9/1 winnen. Is dit echt zo makkelijk als het lijkt of zijn deze mensen echt gewoon heel goed? Hoe gaat de arena bij jullie? (Nee ik kan zelf nog niet spelen, hopelijk morgen)

• Stravincy
  • Niet online
Chnd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:03:
Ik heb de laatste paar weken alleen maar besteed aan streams te bekijken van Hearthstone spelers met vrij hoge winrates. Je ziet ze dag in dag uit makkelijk de arena met 9/0 of 9/1 winnen. Is dit echt zo makkelijk als het lijkt of zijn deze mensen echt gewoon heel goed? Hoe gaat de arena bij jullie? (Nee ik kan zelf nog niet spelen, hopelijk morgen)
Geloof mij, het ziet er veel makkelijker uit wanneer je een stream kijkt.

Ik heb zelf 19 keer Arena gedaan tot nu toe. Mijn top 3 Arena scores zijn: 8-3, 6-3 en 5-3 (x3).
Wat in Arena heel belangrijk is, is dat je de "goede" keuzes maakt tijdens de draft.
Vooral als je nieuw bent, is met moeilijk om de goede keuzes te maken. :)

• Chnd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-10-2020
Stravincy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:24:
[...]

Geloof mij, het ziet er veel makkelijker uit wanneer je een stream kijkt.

Ik heb zelf 19 keer Arena gedaan tot nu toe. Mijn top 3 Arena scores zijn: 8-3, 6-3 en 5-3 (x3).
Wat in Arena heel belangrijk is, is dat je de "goede" keuzes maakt tijdens de draft.
Vooral als je nieuw bent, is met moeilijk om de goede keuzes te maken. :)
Ja ik verwachtte al zoiets, gelukkig maar, want anders zou er ook niks aan zijn he ;). Ik denk wel dat ik bij de draft een beetje ga neigen naar dezelfde kaarten die zei ook meestal kiezen, maar waarschijnlijk is het het zelf moeten doen heel anders dan een beetje kijken, en bak ik er zelf niks van, ookal maak ik perongeluk een goed deck :).

Ook vroeg ik me af hoe snel het gaat om gold te verdienen. Ik weet dat je 100 nodig hebt voor een pakje en 150 voor de arena, maar hoe snel krijg je dat gold nou eigenlijk?
Ik ga zeker wel even een paar pakjes kopen voor de limited closed beta card die je dan krijgt (als je die nogsteeds krijgt), maar verder wil ik geen grootuitgever gaan uithangen.

Ziet er echt uit als een heerlijk verslavend spelletje dit!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb een spreadsheet gemaakt om je Arena games bij te houden. Hij is hier te vinden:
Hearthstone Arena Spreadsheet 1.0.

Je hoeft alleen de waarden in de witte cellen in te vullen, alle grijze cellen worden automatisch uitgerekend. Als je een kopie wil maken ga je gewoon naar Bestand -> Maak een kopie en dan kan je je eigen scores in vullen

[ Voor 14% gewijzigd door jmxd op 10-10-2013 02:25 ]

• de_jabberwock
Heb hearthstone op mijn asus vivotab smart geinstalleerd en moet zeggen dat het super lekker werkt :) Touchscreen controls werken fijn (wel even wennen, want het zou nog een beetje beter geoptimaliseerd kunnen worden) en de performance is goed te noemen! Geweldig om een potje op de bank te spelen :D

Game is trouwens ook vet. Ben nog bezig met de practise en vind het niet super gemakkelijk om alle classes vrij te spelen

• Sander998
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 13:40
Super handig aangezien Dunemaul (mijn realm met WoW) VOLLEDIG dood is...gewoon triest, vrijdagavond 3 mensen in Stormwind :( Dan ga ik jullie maar lastig vallen om mee te gamen :D

• OkkE

OkkE

Chnd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:42:
Ja ik verwachtte al zoiets, gelukkig maar, want anders zou er ook niks aan zijn he ;). Ik denk wel dat ik bij de draft een beetje ga neigen naar dezelfde kaarten die zei ook meestal kiezen, maar waarschijnlijk is het het zelf moeten doen heel anders dan een beetje kijken, en bak ik er zelf niks van, ookal maak ik perongeluk een goed deck :).
Gister voor het eerst kunnen spelen dankzij een geweldige Tweaker hier die mij een key gaf. _O_ :w

Ik vond het nog best tegenvallen om de juiste kaarten te kiezen. Het zag er op de streams iig stukken simpeler uit; als ik hun uitleg hoor klinkt het logisch, maar zelf beredeneren ging toch minder.
.
Ook vroeg ik me af hoe snel het gaat om gold te verdienen. Ik weet dat je 100 nodig hebt voor een pakje en 150 voor de arena, maar hoe snel krijg je dat gold nou eigenlijk?
Om te beginnen hier een lijst met 1-Time Achievements - A Guide to Earning Gold , om je in het begin op weg te helpen. :)

Verder heb je elke dag een daily quest (lijst: http://www.hearthhead.com/quests) waar je 40-60 gold mee kunt verdienen. De rest moet je met Play-wins of Arena-wins bij elkaar sparen. Ik verwacht winnen na release best te doen is omdat er dan heel veel spelers met ongeveer gelijk niveau zijn.
.
Ik ga zeker wel even een paar pakjes kopen voor de limited closed beta card die je dan krijgt (als je die nogsteeds krijgt), maar verder wil ik geen grootuitgever gaan uithangen.

Ziet er echt uit als een heerlijk verslavend spelletje dit!
Ik ga ook een beetje geld uitgeven voor die Gold Card inderdaad. Ik twijfel alleen nog of ik Arena entree ga kopen of toch een (paar) pack(s). Maar mijn eerste indruk van deze game is inderdaad zeer positief.

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 19:28
Misschien een domme vraag maar hoe krijg ik mijn openstaande quests terug te zien? Bij het inloggen van de game, krijg ik een popup met de quests maar ingame heb ik geen idee hoe die op te zoeken

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Eld0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:56:
Misschien een domme vraag maar hoe krijg ik mijn openstaande quests terug te zien? Bij het inloggen van de game, krijg ik een popup met de quests maar ingame heb ik geen idee hoe die op te zoeken
Links onder zit een ronde knop met een ! er op.
Als je daar op klikt krijg je de quests te zien.

Als je dus gewoon in main menu zit. Met de keuzes voor welke mode je wilt spelen.

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 20:05
Twylight schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 00:58:
Ik heb een spreadsheet gemaakt om je Arena games bij te houden. Hij is hier te vinden:
Hearthstone Arena Spreadsheet 1.0.

Je hoeft alleen de waarden in de witte cellen in te vullen, alle grijze cellen worden automatisch uitgerekend. Als je een kopie wil maken ga je gewoon naar Bestand -> Maak een kopie en dan kan je je eigen scores in vullen
Nice! Wel interessant om bij te houden wat mijn winrates zijn met de verschillende classes.

• mathiasv91
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Na weken wachten en rondvragen doet GoT vandaag gewoon een wedstrijd voor een Key zalig. Heb al een paar streams gezien en moet zeggen dat het er echt héél interessant uitziet. Speel al +/- 10 jaar Magic .

Killboard--Eve-Board

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Yogoi schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:58:
[...]

Links onder zit een ronde knop met een ! er op.
Als je daar op klikt krijg je de quests te zien.

Als je dus gewoon in main menu zit. Met de keuzes voor welke mode je wilt spelen.
Yogoi, wat is je battle tag :>?

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Robbie.b schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:14:
[...]

Yogoi, wat is je battle tag :>?
Ik dacht Yogoi#2878
Stuur het je wel op steam later vandaag als ik thuis ben.

Moet zeggen dat ik het tot nu toe erg lekker vind spelen.
Gisteren de tutorial gedaan en alle heroes vrij gespeelt. Wennen is het wel.
Het moeilijkste vind ik nu nog het niet weten wat voor kaarten de tegenstanders kunnen hebben.
Moeilijk anticiperen als je niet weet waar op je moet anticiperen ;)

Zo kreeg ik gister 2x betrayal op m'n creeps wat mijn board redelijk clearde :(
Had die kaart nog nooit gezien.

• AoxSon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:57
En het aftellen is begonnen, Deze game ziet er echt leuk en toegankelijk uit voor iedereen, ben echt benieuwd hoe ze dit verder gaan uitrekken in de toekomst.. :)

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik vind het raar dat er binnen 20 posts na mijn vorige modbreak toch al weer een aantal posts zijn die niets bijdragen aan de discussie en alleen maar gaan over keys of dat ze nu op de lijst (want trouwens een tof initiatief is) staan. Graag hier niet over posts over in dit topic.

De weggeef actie kan hier besproken worden: We geven bètakeys weg voor Hearthstone: Heroes of Warcraft

• Fizher
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 19:30
*snip* Je weet dat het offtopic is, waarom plaats je het dan alsnog in een bericht

Ik las dat na de patch de win-rate van priests enorm omhoog is gegaan en die van de rogue decks omlaag. Kan iemand met ervaring commentaar geven op de huidige state van de class decks na de patch? Wordt priest nu als overpowered beschouwd of valt dat wel mee?

[ Voor 20% gewijzigd door Gropah op 10-10-2013 12:27 ]

Verwijderd

Ik denk dat dat wel meevalt. Je moet gewoon weten wat je kan verwachten met een priest. Al is dat in Arena natuurlijk lastig te voorspellen, er is geen limiet aan bepaalde kaarten die ze kunnen spelen. Hoe dan ook zolang je silence klaar hebt, en geen belachelijk sterke monsters gaat spelen rond ronde 8 dan gaat het best.

• JimDB
Sander998 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:17:
[...]

Super handig aangezien Dunemaul (mijn realm met WoW) VOLLEDIG dood is...gewoon triest, vrijdagavond 3 mensen in Stormwind :( Dan ga ik jullie maar lastig vallen om mee te gamen :D
Alle credit aan Zeror die dit gerealiseerd heeft.

OT: Best wel jammer eigenlijk dat het niet mogelijk is om cards te traden met je vrienden, nu zit je daar maar met al die dust :s

• Zerora
JimDB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:30:
[...]

OT: Best wel jammer eigenlijk dat het niet mogelijk is om cards te traden met je vrienden, nu zit je daar maar met al die dust :s
Misschien komt dat nog in de toekomst. Kan me voorstellen dat ze eerst nog andere mogelijkheden aan het bedenken zijn.

• de_jabberwock
JimDB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:30:
[...]

Die dust is toch te gebruiken om gold cards te maken, of vergis ik me?

Wat krijg je eigenlijk als je in de beta cards koopt? Iets voor hearthstone of die mount die ik zag voor wow?

[ Voor 12% gewijzigd door de_jabberwock op 10-10-2013 12:36 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]