“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Meh, ik dacht misschien kan ik nog een tweaker blij maken door tijdelijk op mijn account te spelenOkkE schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:49:
Ik zie dat HearthHead.com online is. Erg fijne website met alle info over Hearthstone, de HS versie van WowHead voor de WoW'ers onder ons.
(Uiteraard hebben we HearthPwn al, plus zo nog een aantal, ben zelf gewoon erg fan van de (...)Head opzet.)
Heb nu een aantal keer een Arena deck samengesteld via de verschillende websites, valt toch erg tegen! Als ik bijv Trump zijn stream bekijk, dan vind ik zijn keuzes altijd erg logisch; sta ik geheel alleen voor de keuze, vind ik het een stuk lastiger...
[...]
Het mag niet, maar ik geloof niet dat Blizzard actief banned als je shared...
.
[...]
Momenteel ben ik erg druk en heb nauwelijks tijd om te spelen.
Hoewel je er vast mensen erg blij mee zou maken, zou ik zelf mijn account nooit sharen met onbekende (of kennissen). Ik laat vrienden wel eens op mijn account spelen wanneer ze bij mij thuis zijn, maar verder eigenlijk ook niet eens. Overigens ook erg lastig door de authenticator die er op zit.breakskater schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:00:
Meh, ik dacht misschien kan ik nog een tweaker blij maken door tijdelijk op mijn account te spelen.
Momenteel ben ik erg druk en heb nauwelijks tijd om te spelen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
We hebben ze, we hebben eindelijk bètakeys voor Hearthstone: Heroes of Warcraft te pakken.
En het de moeite van het wachten waard, want waar we op andere sites hoeveelheden van hooguit 100 stuks voorbij zagen komen, hebben wij maar liefst 1200 keys van Blizzard gekregen. We kunnen dus heel wat verstokte fans gelukkig maken.
Om zoveel mogelijk Tweakers een kans te gunnen, geven de keys in twee groepen weg. De eerste groep gaat donderdag 10 oktober om 12:00 uur online. We verloten dan de eerste 600 keys, waarbij het lot (een random generator) bepaalt wie een key krijgt en wie niet.
Dezelfde dag, donderdag 10 oktober, gooien we om 19:00 uur een tweede groep van 600 keys online, zodat iedereen die overdag op het werk zit en van daar niet deel kan namen alsnog een kans maakt.
Om deel te nemen heb je een Tweakers-account nodig en dien je ingelogd te zijn. Daarbij heb je per account één kans. Je kunt dus ook hooguit één key winnen.
Kortom, 10 oktober wordt een mooie dag. Hou de frontpage om 12:00 uur en 19:00 uur goed in de gaten. De belangstelling is waarschijnlijk groot, wat wil zeggen dat de keys snel weg zullen zijn.
Maar, 10 augustus? Ik denk dat je 10 oktober bedoelt?
Dat is nog eens nieuws dat veel mensen blij zal makenPaul Hulsebosch schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:46:
Beste Hearthstone-fans, het is zover!
We hebben ze, we hebben eindelijk bètakeys voor Hearthstone: Heroes of Warcraft te pakken.
En het de moeite van het wachten waard, want waar we op andere sites hoeveelheden van hooguit 100 stuks voorbij zagen komen, hebben wij maar liefst 1200 keys van Blizzard gekregen. We kunnen dus heel wat verstokte fans gelukkig maken.
Om zoveel mogelijk Tweakers een kans te gunnen, geven de keys in twee groepen weg. De eerste groep gaat donderdag 10 augustus om 12:00 uur online. We verloten dan de eerste 600 keys, waarbij het lot (een random generator) bepaalt wie een key krijgt en wie niet.
Dezelfde dag, donderdag 10 augustus, gooien we om 19:00 uur een tweede groep van 600 keys online, zodat iedereen die overdag op het werk zit en van daar niet deel kan namen alsnog een kans maakt.
Om deel te nemen heb je een Tweakers-account nodig en dien je ingelogd te zijn. Daarbij heb je per account één kans. Je kunt dus ook hooguit één key winnen.
Kortom, 10 augustus wordt een mooie dag. Hoe de frontpage om 12:00 uur en 19:00 uur gtoed in de gaten. De belangstelling is waarschijnlijk groot, wat wil zeggen dat de keys snel weg zullen zijn.
Steam ||
ja ik hoop ook 10 oktoberStravincy schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:48:
Goed nieuws voor degenen die nog geen key hebben!
Maar, 10 augustus? Ik denk dat je 10 oktober bedoelt?
En dan ook gewoon drie keer in dezelfde tekst noemen, he... ;-(
Misschien verlang je naar de zomer?Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:57:
Het is uiteraard 10 oktober (komende donderdag).
En dan ook gewoon drie keer in dezelfde tekst noemen, he... ;-(
Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:46:
[...]
Wie weet lukt het me dan nu eindelijk om een key te bemachtigen.
Geweldige actie. helaas heb ik die dag een meeting en haal beide tijden niet, maar mijn vrouw kan vast wel even voor me inloggenPaul Hulsebosch schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:46:
Beste Hearthstone-fans, het is zover!...
[ Voor 66% gewijzigd door Darkangle op 08-10-2013 11:21 ]
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Ik hoop hetRobbie.b schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:24:
Geweldige actie jongens. Ik denk dat 1200 keys genoeg is om al de tweakers hier zonder key blij te maken
Hier wel, maar ze doen het niet voor niets op de frontpage hè.. daar zijn de bezoekersaantallen extreem veel hoger dan hier. Twaalfhonderd is echt een hoop voor Blizzard giveaway begrippen, maar verwacht zeker geen gegarandeerde key!Robbie.b schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:24:
Geweldige actie jongens. Ik denk dat 1200 keys genoeg is om al de tweakers hier zonder key blij te maken
Ja oke daar heb je een punt, maar de kans is toch aanzienlijk grootPromWarMachine schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:27:
[...]
Hier wel, maar ze doen het niet voor niets op de frontpage hè.. daar zijn de bezoekersaantallen extreem veel hoger dan hier. Twaalfhonderd is echt een hoop voor Blizzard giveaway begrippen, maar verwacht zeker geen gegarandeerde key!
Ik heb allang een key trouwens
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Inderdaad, eindelijk! Nu maar hopen dat we bij de gelukkigen zittenOkkE schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:18:
[...]
Wooohoooo
![]()
Wie weet lukt het me dan nu eindelijk om een key te bemachtigen.
Wat een fantastisch initiatief trouwens, 1200 keys
Wat ik me wel afvraag is waarom er gekozen is voor RNG trekking onder al de ingelogde Tweakers. Er zal een hele grote groep zijn die even tijdens de lunch op Tweakers zit, maar helemaal niet geïnteresseerd is in Hearthstone (correct me if I'm wrong).
Zou een opt-in niet tactischer zijn, omdat je daarmee alleen mensen in de trekking betrekt die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in een key?
Hebben nieuwe accounts ook kans? Je ziet natuurlijk op veel sites veel aantrek vanuit het buitenland voor een key en komen daarna nooit meer terug...Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:46:
Om zoveel mogelijk Tweakers een kans te gunnen, geven de keys in twee groepen weg. De eerste groep gaat donderdag 10 oktober om 12:00 uur online. We verloten dan de eerste 600 keys, waarbij het lot (een random generator) bepaalt wie een key krijgt en wie niet.
Dezelfde dag, donderdag 10 oktober, gooien we om 19:00 uur een tweede groep van 600 keys online, zodat iedereen die overdag op het werk zit en van daar niet deel kan namen alsnog een kans maakt.
Kortom, 10 oktober wordt een mooie dag. Hou de frontpage om 12:00 uur en 19:00 uur goed in de gaten. De belangstelling is waarschijnlijk groot, wat wil zeggen dat de keys snel weg zullen zijn.
De keys zijn 50-200 euro waard dus veel mensen hebben ondertussen al mooie bots die xxx accounts aanmaken en alle keys proberen te bemachtigen
Ik begrijp natuurlijk dat dit soort acties er JUIST zijn om nieuwe mensen aan te trekken
[ Voor 6% gewijzigd door sbmuc op 08-10-2013 11:34 ]
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, ik heb vaak genoeg gezien dat er opeens duizenden accounts gemaakt worden op sites die zeldzame betakeys gaan uitgeven... zou naar mijn mening jammer zijn als de keys naar "tijdelijke tweakers" gaan.sbmuc schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:31:
[...]
Hebben nieuwe accounts ook kans? Je ziet natuurlijk op veel sites veel aantrek vanuit het buitenland voor een key en komen daarna nooit meer terug...
De keys zijn 50-200 euro waard dus veel mensen hebben ondertussen al mooie bots die xxx accounts aanmaken en alle keys proberen te bemachtigen
[ Voor 13% gewijzigd door OkkE op 08-10-2013 11:41 ]
Ik zeg, doen!OkkE schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:40:
Ik stel voor dat T.net karma gebruikt wordt bij de beta-key actie; hoogste score als eerste een key. Of anders aantal jaar lid.![]()
1.731. kaluro2 22-05-2008 06-06-2013 28.802 [
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Dan toch gewoon om te voorkomen dat er opeens duizenden nieuwe acounts aangemaakt worden voor de keys, maar dan zit je nog steeds met mensen die helemaal geen key willen en er toch 1 gaan krijgen, terwijl sommigen die er net geïnteresseerd in zijn er geen te pakken gaan krijgen.OkkE schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:40:
Ik stel voor dat T.net karma gebruikt wordt bij de beta-key actie; hoogste score als eerste een key. Of anders aantal jaar lid.![]()
Ach ja, random blijft random. Hopelijk zit het geluk met ons mee
Goed plan! Kom maar op met die key.OkkE schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:40:
Ik ben nummer 50 in de lijst.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik ben benieuwd of je ons iets meer over de manier van weggeven kan (en wil) vertellen. Worden er na X tijd onder alle aanmeldingen 600 keys random verloot? Wordt er onClick van een link random wel/niet een key gegeven? Is er een (vorm van) “wie het eerst komt wie het eerst maalt” strategie?
Ik zou het wel erg fijn en passend vinden als mensen uit dit topic een (veel) grotere kans maken op een key. Daarnaast dat nieuwe account (bijv: die pas deze week zijn aangemaakt) een veel kleinere kans maken.
Verwijderd
Ben ik mee akkoord.. mensen die op een speciale pagina ofzo komen.. Momenteel 4500+ ingelogd op de homepage, maar waarschijnlijk heeft meer dan de helft geen interesse in de key.OkkE schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:00:
@Paul Hulsebosch
Ik ben benieuwd of je ons iets meer over de manier van weggeven kan (en wil) vertellen. Worden er na X tijd onder alle aanmeldingen 600 keys random verloot? Wordt er onClick van een link random wel/niet een key gegeven? Is er een (vorm van) “wie het eerst komt wie het eerst maalt” strategie?
Ik zou het wel erg fijn en passend vinden als mensen uit dit topic een (veel) grotere kans maken op een key. Daarnaast dat nieuwe account (bijv: die pas deze week zijn aangemaakt) een veel kleinere kans maken.
Misschien mensen die ofwel op een pagina zitten of op een speciale topic replyen en online zitten?
Verwijderd
Ik ben zelf ook niet zo'n poster, meer een lezer. Ik kan mij voorstellen dat mensen willen dat er een opt-in is voor geïnteresseerden. Dat lijkt mij ook het beste idee. Echter, zijn er wel 1200 gegadigden in dit topic of daarbuiten als er nu pas ~4500 mensen online zijn voor HEEL TweakersVerwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:06:
Dat is ook weer vervelend voor mensen die alleen graag lezen over hearthstone ipv heavy op het forum posten
Aan de andere kant krijg je ook weer een hele heisa van mensen die een key krijgen en hem niet per se willen en vice versa. Kan mij voorstellen dat er topics gaan komen in de trent van ''Ik heb een key maar ik wil er niks mee, iemand geïnteresseerd?''.
Ach, lastige situatie
Zoals hier.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:06:
Dat is ook weer vervelend voor mensen die alleen graag lezen over hearthstone ipv heavy op het forum posten
Als het gaat zoals alle voorgaande keren, dan is het vette gedeelte waar.OkkE schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:00:
@Paul Hulsebosch
• 1 kans per account per loting, maximaal 1 key te winnen
• Geen extra kansen voor regulars.
• Geen beperking op account aanmaak. (want: het is juist een doelstelling voor Tweakers om de doelgroep te vergroten..)
• Een soort first come first serve dus, maar met een random factor
Indien de random factor 50% kans is, dan is het dus in theorie persoon 1 wel, 2 niet, 3 wel, 4 niet, etc.
Mijn verwachting is dat het per giveaway maximaal 2 minuten duurt voor de keys weg zijn.
Onlangs heb ik het bij een vriend mogen uitproberen, was meteen verkocht. Ik kijk er nu al naar uit om de verschillende klassen te levelen en decks te maken
Hoop inderdaad wel op een manier dat mensen die het echt willen een key kunnen bemachtigen en niet zomaar random mensen. Account minder dan 1 week oud niet laten meedingen zou i.m.o ook een stuk eerlijker zijn.
[ Voor 68% gewijzigd door Thompson op 08-10-2013 12:48 ]
Beeromaniac
Mijn idee was eerder in de vorm van bijv. 5 minuten voor de frontpage al een link in dit topic wordt gepost.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:06:
.
Dit is inderdaad ook wat ik mij nog kan herinneren van de vorige weggeef-acties. Een link die direct (random) bepaalt of je een key hebt of niet, maar wel zo dat de kans op een key in de eerste X minuten iets hoger is dan daar na.PromWarMachine schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:23:
[...]
Als het gaat zoals alle voorgaande keren, dan is het vette gedeelte waar.
• 1 kans per account per loting, maximaal 1 key te winnen
• Geen extra kansen voor regulars.
• Geen beperking op account aanmaak. (want: het is juist een doelstelling voor Tweakers om de doelgroep te vergroten..)
• Een soort first come first serve dus, maar met een random factor
Indien de random factor 50% kans is, dan is het dus in theorie persoon 1 wel, 2 niet, 3 wel, 4 niet, etc.
Mijn verwachting is dat het per giveaway maximaal 2 minuten duurt voor de keys weg zijn.
Was vooral benieuwd of iemand van T.net het kan/wil bevestigen.
Hoe de actie ook gedaan wordt, ik ben vooral erg blij dat T.net keys heeft om weg te geven! Hopelijk zijn de RNGods mij vrolijk gestemd.
Verwijderd
Dat is ook een hele mooie heads-upOkkE schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:58:
[...]
Mijn idee was eerder in de vorm van bijv. 5 minuten voor de frontpage al een link in dit topic wordt gepost.
.
Zo had ik het nog niet bekeken.
Verwijderd

Als dit niet minimaal 6 wins bezorgt weet ik het ook niet meer
Edit: 2-0
[ Voor 5% gewijzigd door Robbie.b op 08-10-2013 13:49 ]
I'm an Ironman!
Waar ik echter erg slecht tegen kan, is als er straks allemaal Duitsers, Russen en weet ik veel wat nog meer straks met al die keys ervandoor gaan. Dat lijkt me niet het doel van deze actie, dus houdt het klein en kondig de actie pas op de dag zelf aan, zelfs dan zal t belachelijk druk worden.
Maar ik verwacht dat 85% van alle keys naar het buitenland gaan.
nothing stops this train
Ik ben net met HS begonnen, kan je dat schermknal eens uitleggen? Ik vermoed dat het om die bars gaat?Robbie.b schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:35:
RNG is with me!
[afbeelding]
Als dit niet minimaal 6 wins bezorgt weet ik het ook niet meer
Edit: 2-0
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Schermknal?Erycius schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:39:
[...]
Ik ben net met HS begonnen, kan je dat schermknal eens uitleggen? Ik vermoed dat het om die bars gaat?
Niet dat het voor mij uit maakt natuurlijk, ik had er al 1 dankzij Awesome-o
Nog weinig geluk met packs gehad na de wipe, bijna geen hunter kaarten en die wil ik nu net >.<
[ Voor 25% gewijzigd door Pheace op 08-10-2013 15:36 ]
Persoonlijk vind ik het minste dat crewleden van tweakers (dus ook mods) niet mee mogen doen
Bedoel je hier nu te zeggen dat we niet kritisch over de weggeefprocedure van Tweakers mogen praten? Want dan vind ik het heel raar dat de aankondiging hier in het topic staat en niet als nieuwsbericht op de Homepage.Gropah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:39:
[modbreak]Het is natuurlijk tof dat Tweakers een weggeef actie heeft en het is nog toffer dat het hier bekend is gemaakt, waardoor mensen hun wekker kunnen zetten, maar dat betekend niet meteen dat de TW niet meer gelezen hoeft te worden en/of ongeldig is[/]
Overigens begrijp ik je punt over het lokken van mensen volledig, mensen willen vooral denk PCgamer/Insidegamer taferelen vermijden. De huidige beta-entry cultuur van Blizzard zorgt bij veel mensen nogal voor wat ontgoocheling.
Ik praat zelf ook kritisch over de aankondiging, dus zou het raar zijn als jullie dat niet mochtenSahje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:43:
[...]
Bedoel je hier nu te zeggen dat we niet kritisch over de weggeefprocedure van Tweakers mogen praten? Want dan vind ik het heel raar dat de aankondiging hier in het topic staat en niet als nieuwsbericht op de Homepage.
Wat ik bedoel te zeggen is dat er alsnog geen posts geplaatst mogen worden die nauwelijks inhoud hebben en alleen reageren "tof" oid, want dat weten we namelijk al
Ik zie weinig posts met alleen "tof dank je wel Tweakers" en vooral posts die angst hebben dat het straks bij Tweakers Hamsterweken wordt voor mensen die op Ebay keys willen verkopen.Gropah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:48:
[...]
Ik praat zelf ook kritisch over de aankondiging, dus zou het raar zijn als jullie dat niet mochten
Wat ik bedoel te zeggen is dat er alsnog geen posts geplaatst mogen worden die nauwelijks inhoud hebben en alleen reageren "tof" oid, want dat weten we namelijk al
Er zijn nu al weer posts geweest waar ik persoonlijk zeer over twijfel, daarom plaats ik het nu maar alvast, zodat er straks geen gedoe is dat mensen dat niet wisten. Hiermee zou ik btw wel deze discussie willen afronden en weer terug willen gaan naar Hearthstone zelfSahje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:52:
[...]
Ik zie weinig posts met alleen "tof dank je wel Tweakers" en vooral posts die angst hebben dat het straks bij Tweakers Hamsterweken wordt voor mensen die op Ebay keys willen verkopen.
En dan komen we weer terug op mijn oorspronkelijke punt: dit is een aankondiging waar je, op basis van eerdere ervaringen met beta giveaways, discussie over kan verwachten. Aan de ene kant leuk dat je het de HS community van Tweakers als eerste laat weten, aan de andere kant waarom als je hier de discussie niet wil niet het gewoon aankondigen op de homepage.Gropah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:54:
[...]
Er zijn nu al weer posts geweest waar ik persoonlijk zeer over twijfel, daarom plaats ik het nu maar alvast, zodat er straks geen gedoe is dat mensen dat niet wisten. Hiermee zou ik btw wel deze discussie willen afronden en weer terug willen gaan naar Hearthstone zelf
Maar goed, terug naar Hearthstone. Topmomentje van de dag: Mindcontrol op de enemy's Windfury Lord of the Arena. "Thank You".
Mindcontrol kan zo leuk zijn.Sahje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:59:
[...]
Maar goed, terug naar Hearthstone. Topmomentje van de dag: Mindcontrol op de enemy's Windfury Lord of the Arena. "Thank You".
Trump had een aantal minions waar onder één met 5 Attack. Zijn tegenstander gaf die minion door middel van Battlecry nog eens +2 (of+3) extra Attack, zodat het een 7 Attack werd. Daar na kon die 'm met zijn Big Game Hunter killen.
Potjes tegen de AI blijven het leukst.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
@hieronder: gelukkig ben ik niet de enige
Nu word ik er uitgegooid. Blijkbaar zijn er grotere problemen, ik ga even wat anders doen. 't Blijft beta he!
[ Voor 52% gewijzigd door PromWarMachine op 08-10-2013 20:03 ]
Ik wou het net gaan vragen. Ik kan niet eens een game starten, hij blijft maar zoeken.PromWarMachine schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:54:
Duurt het bij jullie vanavond ook zo'n eeuwigheid om een game te starten?
Goede actie trouwens, en mijn excuses dat ik er weer over begin.
[ Voor 34% gewijzigd door Bitterlemon op 08-10-2013 20:14 ]
En ik vind het goed dat Tweakers ook kans geeft aan mensen die korter dan een week een account hebben, want ik persoonlijk bezoek tweakers al 2jaar+ maar heb nog nooit een account gemaakt omdat ik hier kom voor het nieuws en daar heb je geen account voor nodig. Maar voor deze vette actie heb ik toch echt een account moeten maken
Let's pray!
Succes iedereen donderdag.
Duurde hier inderdaad een stuk langer om een tegenstander te vinden eerder vanavond.PromWarMachine schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:54:
Duurt het bij jullie vanavond ook zo'n eeuwigheid om een game te starten?
Feli, ik heb geen key gekregen.Jerry schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:27:
Nieuwe wave is net klaar met versturen en ik zit er deze keer ook bij. Dus check jullie email.
Iedereen die hier een account heeft, is in feite een tweaker. Of hij of zij nu 5 minuten lid is of al 10 jaar. Iedereen zal gelijk worden behandeld.Pheace schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:34:
Toch jammer dat Tweakers niet op zijn minst ~200 keys enkel voor tweakers doen die op zijn minst al een week een account hebben of zo.
Je mag er best over discussiëren, maar doe maar niet in dit topic. In Lieve Adjes kun je wel praten over hoe Tweakers betakeys van games zou moeten verspreiden. Sterker nog, volgens mij, is er nog ergens een topic waar dit al besproken is/wordt.Sahje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:43:
[...]
Bedoel je hier nu te zeggen dat we niet kritisch over de weggeefprocedure van Tweakers mogen praten? Want dan vind ik het heel raar dat de aankondiging hier in het topic staat en niet als nieuwsbericht op de Homepage.
Hahaha, ik zit er ook bij, maar heb al beta access. Heb dus een key over. De eerste DM'er krijgt de key. Ik kan geen garantie geven of die inderdaad werkt, omdat de key in principe naar mijn account gestuurd is. En weg!Jerry schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:27:
Nieuwe wave is net klaar met versturen en ik zit er deze keer ook bij. Dus check jullie email.
[ Voor 16% gewijzigd door Zerora op 08-10-2013 20:39 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dat is vreemd, je hebt al een Hearthstone account geactiveerd en je krijgt er alsnog een? Of kreeg je hem op een ander Battle.net account waar je nog geen Hearthstone op hebt?Zerora schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:30:
[...]
Hahaha, ik zit er ook bij, maar heb al beta access. Heb dus een key over. De eerste DM'er krijgt de key. Ik kan geen garantie geven of die inderdaad werkt, omdat de key in principe naar mijn account gestuurd is.
DM sent!Zerora schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:30:
[...]
Iedereen die hier een account heeft, is in feite een tweaker. Of hij of zij nu 5 minuten lid is of al 10 jaar. Iedereen zal gelijk worden behandeld.
[...]
Je mag er best over discussiëren, maar doe maar niet in dit topic. In Lieve Adjes kun je wel praten over hoe Tweakers betakeys van games zou moeten verspreiden. Sterker nog, volgens mij, is er nog ergens een topic waar dit al besproken is/wordt.
[...]
Hahaha, ik zit er ook bij, maar heb al beta access. Heb dus een key over. De eerste DM'er krijgt de key. Ik kan geen garantie geven of die inderdaad werkt, omdat de key in principe naar mijn account gestuurd is. En weg!
Something under the bed is drooling
specials thanks to zeror voor de key !Zerora schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:30:
Hahaha, ik zit er ook bij, maar heb al beta access. Heb dus een key over. De eerste DM'er krijgt de key. Ik kan geen garantie geven of die inderdaad werkt, omdat de key in principe naar mijn account gestuurd is. En weg!
Nee, op mijn hoofd account. Had de toegang echter niet via een opt-in. Dus wellicht dat het daarom niet bekend was in Blizzards systeem dat het voor mij niet meer nodig was.Twylight schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:40:
[...]
Dat is vreemd, je hebt al een Hearthstone account geactiveerd en je krijgt er alsnog een? Of kreeg je hem op een ander Battle.net account waar je nog geen Hearthstone op hebt?

zie mijn board control en de upcomming Windfury attack ^^
en dit speelt af in Arena, echt deze gast wist niet wat ie moest doen
nothing stops this train
op dit moment wel, ik krijg hetzelfde......ff wachten dusfuqua schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:47:
meh kom er niet eens in, zie ff snel een friend request van iemand links en dan zwart scherm en ik word er uit gegooid ?! is normal ?
nothing stops this train
Vreemde gang van zaken. Ze zouden toch minstens moeten checken of iemand niet al een Hearthstone account heeft voordat ze een key sturen.Zerora schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:44:
[...]
Nee, op mijn hoofd account. Had de toegang echter niet via een opt-in. Dus wellicht dat het daarom niet bekend was in Blizzards systeem dat het voor mij niet meer nodig was.
Ik heb wel eerder gehoord dat mensen twee keer een key kregen en dat het dan dezelfde was, maar als hij werkte...Twylight schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:47:
[...]
Vreemde gang van zaken. Ze zouden toch minstens moeten checken of iemand niet al een Hearthstone account heeft voordat ze een key sturen.
Hé hé, je hebt tenminste een key.fuqua schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:48:
haha shit sorry guys, ik win ook eens een key, gelijk server plat, can u say bad luck brain ?!
[ Voor 24% gewijzigd door Bitterlemon op 08-10-2013 20:50 ]
Ik ben weer ingelogd...maar omdat het ff instabiel is doe ik ff geen Arena, dus ff playmode dan maar
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2013 20:53 ]
nothing stops this train
Uiteindelijk 5-3 geworden
Dat is wat anders, die kunnen beide niet controleren of jij er al een hebt. Blizzard zou je geen code moeten sturen voor de opt-in als je al een Hearthstone account geactiveerd hebt.Kol Nedra schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:51:
Ik heb ook 2 keys bemachtigd, 1 via gamer.nl en de andere via insidegamer, 1tje heb ik weg gegeven aan RL vriend. maar via opt-in nog geen enkele, terwijl ik toch 5 accounts aangemaakt heb ervoor.
[ Voor 42% gewijzigd door jmxd op 08-10-2013 20:53 ]
Momenteel is de server even fucked, ja.fuqua schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:48:
haha shit sorry guys, ik win ook eens een key, gelijk server plat, can u say bad luck brain ?!
edit laat maar: ik starte game op en gelijk error helaas
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2013 20:55 ]
nothing stops this train
Erg jammer dat soort dingen.Twylight schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:53:
Ik had trouwens gister nacht weer eens pech. Stond 4-1 in Arena, kwam ik tegen een rogue die in de eerste 3 turns al twee enorme fouten maakte waardoor ik al direct board control had. Vloog de DNS server van UPC er uitEen loss voor mij dus terwijl ik die game anders waarschijnlijk makkelijk had gewonnen.
Uiteindelijk 5-3 geworden
Ik ben eigenlijk ook heel erg benieuwd naar hoe het gaat zijn om Hearthstone op een tablet te spelen aangezien dat via wifi gaat. Even geen connectie en meteen een loss?
alleen battle vs Friend of vs AI werkt op dit moment, playmode en arena werken atm niet.Twylight schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:57:
Ik kan de game wel opstarten maar zodra in de queue in ga voor een constructed match vliegt hij er uit.
[afbeelding]
nothing stops this train
Zodra ik Hearthstone opstart, laadt de Battle.net client maar die blijft dan steken bij 'loading account information'. Via taakbeheer alle Battle.net dingen afsluiten hielp vanmiddag wel, maar nu niet meer.
edit: net nu ik dit schrijf doet ie t wel weer na afsluiten van taakbeheer
[ Voor 13% gewijzigd door Beunhaas op 08-10-2013 21:51 ]
Server problemenBeunhaas schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:49:
Anderen die last hebben van dit probleem?
Zodra ik Hearthstone opstart, laadt de Battle.net client maar die blijft dan steken bij 'loading account information'. Via taakbeheer alle Battle.net dingen afsluiten hielp vanmiddag wel, maar nu niet meer.
edit: net nu ik dit schrijf doet ie t wel weer na afsluiten van taakbeheer
Dat kan niet nee.fuqua schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:15:
kun je niet tegen andere spelers praten als ze niet in je vriend lijst staan ??
Maar goed ook
Inderdaad. Die emotes die je kan doen is al ruim voldoende, maar wat meer emotes zou wel leuk zijn.fuqua schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:26:
[...]
haha ja idd, zal toch een vloek festijn zijn tijdens en vooral na de matches !
Trouwens, voor diegene die dat nog niet weten, als de tegenstander je zit te spammen met emotes en je vind het irritant worden kan je op hem rechts-klikken om hem te "squelchen". Daarmee komen zijn emotes niet meer door.
Beeromaniac
Nu hopen op een key..
Verwijderd
Niet mij onderspammen met DM's dus svp
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]