Das wel mooi.Twylight schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:46:
Ben blij dat ik hem aan had laten staan, hij doet het nu weer en speel de game die vast was gelopen
Has zelf al afgesloten na 5-10 minuten wachten.
Want a cookie?!
nothing stops this train
Die kans had ik net overigens niet hoor, maar vroeg me dat af.
Heb trouwens nog niemand in mijn lijst die Hearthstone speelt.
Voeg me toe: promwarm#2798. Thanks
Verwijderd
Uhh, misschien moet je het gewoon bij Starcraft II houden?Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:40:
Hoe kan het dat ik in arena mode kaarten kan kiezen die ik niet eens in mijn collection heb? Kon net kiezen uit 3 legendaries terwijl ik er 0 in mijn deck heb.
Dat is het hele idee van Arena.. je krijgt 30 keuzes uit willekeurige kaarten.
Verwijderd
Ah, ik dacht alleen keuze uit je eigen collectie. Wel vreemd dat ik voor patch dan nooit andere kaarten heb gehad dan die ik in mn deck hadPromWarMachine schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:45:
[...]
Uhh, misschien moet je het gewoon bij Starcraft II houden?
Dat is het hele idee van Arena.. je krijgt 30 keuzes uit willekeurige kaarten.
Inderdaad. Dat is ook het leuke van Arena.Twylight schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 00:12:
In Arena kan je gewoon kiezen uit alle kaarten die er zijn. Ook kan meer dan twee keer dezelfde kaart hebben terwijl dat in constructed mode niet kan.
Hoop blijven houden.Dahal schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:04:
Zat net met een vriend van me een film te kijken wanneer hij zegt "Beta Key HEARTHSTONE! WEEE".. Blijkbaar worden ze dus nog steeds verstuurd (en ik zit nog steeds zonder)
Ik gok trouwens dat open beta in ieder geval begint vóór BlizzCon (8+9 november).
PSN: Alvanosa
Mijn eerste Arena match na de wipe ging na 1 beurt AFK, dat was wel apart, maar een easy win at least

en

Mijn beste pack ever had!!!
nothing stops this train
Niiiice!!!Kol Nedra schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:17:
Net mijn eerste Arena run afgerond 6-3 geworden met priest en krijg het volgende![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
90 gold, 10 dust en een pack. Nog best leuk 90 gold voor 5 wins.
Zit nu op 590 gold, dus kan nog wel even doorgaan met Arena.
Leuke pack!Kol Nedra schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:17:
Net mijn eerste Arena run afgerond 6-3 geworden met priest en krijg het volgende![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Heb zojuist ook een potje tegen een mage erop zitten, had nog 1 hp over toen ik won.Stravincy schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:59:
Net 5-3 gespeeld met Mage in Arena.
90 gold, 10 dust en een pack. Nog best leuk 90 gold voor 5 wins.
Zit nu op 590 gold, dus kan nog wel even doorgaan met Arena.
[...]
Leuke pack!
Nozdormu leek me ook al een mindere kaart. Voor een Dragon Aspect uit Warcraft had ik wel iets beters verwacht. Bijvoorbeeld. "Get a copy of the last played minion into your hand" ofzoiets.Twylight schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:24:
Nozdormu is echt een kut kaart. Is ook de enige kaart tot nu toe die banned is in tournaments
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Helaas ook geen beta key in de laatste wave
Voorlopig alleen PC, Mac en iPadTc662 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:19:
Weet iemand hoe het zit met hearthstone voor android? Ik zag dat ze bezig zijn met testen op iPad, ik neem aan dat het dan ook naar android zal komen?
Helaas ook geen beta key in de laatste waveMoet dus nog maar wat langer wachten
Het is ook veel makkelijker om voor iPad te ontwikkelen dan voor Android
[ Voor 8% gewijzigd door jmxd op 05-10-2013 14:35 ]
Ik wil graag priest gaan spelen en ik heb na de introductie direct van een priest gewonnen met de standaard mage hero die je krijgt. Wat is nu verder de bedoeling? Dat ik gewoon een priest deck maak en normal games ga spelen om zo kaarten te unlocken? Of moet ik met de priest hero ook weer eerst tegen andere heroes vechten?
De tutorial hoef je nooit meer te doen, maar je moet wel eerst alle heroes unlocken door ze te verslaan in practice mode. Als je dan een hero unlocked hebt dan heb je nog maar 10 van de 20 basic cards, dus je moet dan ook eerst weer met die hero een paar practice games doen om die kaarten te unlockenNipje schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:42:
Ik ben net begonnen met Hearthstone en ik heb een vraagje aan de ervaren spelers hier:
Ik wil graag priest gaan spelen en ik heb na de introductie direct van een priest gewonnen met de standaard mage hero die je krijgt. Wat is nu verder de bedoeling? Dat ik gewoon een priest deck maak en normal games ga spelen om zo kaarten te unlocken? Of moet ik met de priest hero ook weer eerst tegen andere heroes vechten?
Oké dus als eerste moet ik nu met die priest hero alle andere heroes even gaan verslaan? Is het dus zo dat ik kaarten krijg voor de hero waarmee ik de andere heroes versla?Twylight schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:46:
[...]
De tutorial hoef je nooit meer te doen, maar je moet wel eerst alle heroes unlocken door ze te verslaan in practice mode. Als je dan een hero unlocked hebt dan heb je nog maar 10 van de 20 basic cards, dus je moet dan ook eerst weer met die hero een paar practice games doen om die kaarten te unlocken
De basic cards kan je inderdaad alleen verdienen door met de desbetreffende hero te spelen. Het is inderdaad een goed plan om met priest nu de andere heroes in practice mode te verslaan ja, dan sla je twee vliegen in een klapNipje schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:49:
[...]
Oké dus als eerste moet ik nu met die priest hero alle andere heroes even gaan verslaan? Is het dus zo dat ik kaarten krijg voor de hero waarmee ik de andere heroes versla?
DankuTwylight schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:40:
[...]
De basic cards kan je inderdaad alleen verdienen door met de desbetreffende hero te spelen. Het is inderdaad een goed plan om met priest nu de andere heroes in practice mode te verslaan ja, dan sla je twee vliegen in een klap
Verwijderd
Na het unlocken kan je ook gelijk aan Arena beginnen. Dan unlock je nog steeds kaarten voor de classes waar je mee speelt en hoef je ondertussen niet met een minimaal deck te spelenTwylight schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:40:
[...]
De basic cards kan je inderdaad alleen verdienen door met de desbetreffende hero te spelen. Het is inderdaad een goed plan om met priest nu de andere heroes in practice mode te verslaan ja, dan sla je twee vliegen in een klap
Nu is hij een beetje kansloos.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Vind het eigenlijk wel een bijzonder leuke kaart.Hierkomik schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:08:
Nozdormu had gewoon moeten zijn dat beide personen 4 of 5 mana crystals verloren (dus terug in de tijd!)
Je wordt erdoor geforceerd om snel na te denken, wat veel mensen in dit spel gewoon niet doen
Want a cookie?!
Alleen "Nipje" werkt volgens mij niet. Hoort toch ook zo'n #1412 nummer bij?Nipje schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:17:
Ik heb een beta key gekregen van een maatje! Mijn battle tag is Nipje. Mensen die willen kunnen me toevoegen. Ik heb nog niemand in mijn lijst.
Wat een goed ideeHierkomik schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:08:
Nozdormu had gewoon moeten zijn dat beide personen 4 of 5 mana crystals verloren (dus terug in de tijd!)
Maar tegen een goede speler is het een 8/8 voor 9, dat is in veel gevallen slechter dan de Giants...Renquin schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:18:
[...]
Vind het eigenlijk wel een bijzonder leuke kaart.
Je wordt erdoor geforceerd om snel na te denken, wat veel mensen in dit spel gewoon niet doen
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Sorry je hebt gelijk! Mijn username en het nummer: Nipje#2413drumstickNL schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:37:
[...]
Alleen "Nipje" werkt volgens mij niet. Hoort toch ook zo'n #1412 nummer bij?
Ik ben net zo handig geweest om per ongeluk een arena te starten
[ Voor 31% gewijzigd door Nipje op 05-10-2013 19:20 ]
op turn 5 alle cards weg gebrand
+1 win voor mij

edit: net een leuk potje tegen een mage.....Thoughsteal ik mooi een Pyroblast van hem
en zo de eer om hem ook te killen met killing blow van zijn eigen magic
4-0 Arena nu met priest
[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 05-10-2013 22:34 ]
nothing stops this train
Haha mooi is dat ja als je kaarten kopieert van je tegenstander en hem dan met die kaarten verslaat.Kol Nedra schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:06:
Zie mijn enemy....lol wat denkt ie wel niet, lekker alles spelen en ik win? ^^
op turn 5 alle cards weg gebrand![]()
+1 win voor mijen dit in Arena
[afbeelding]
edit: net een leuk potje tegen een mage.....Thoughsteal ik mooi een Pyroblast van hem
en zo de eer om hem ook te killen met killing blow van zijn eigen magic![]()
4-0 Arena nu met priest
Level 15 Hunter ... Golden Tracking ... bleh...
Next reward at level 20
Golden Tracking ...
Link:
Hopelijk werkt het zo naar behoren.
Oh zeer leuk gedaan!! ik heb mijzelf toegevoegdZerora schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:56:
Ik kreeg wel regelmatig de vraag of ik iets kon doen mbt het verzamelen van Battle.net tag gegevens. Daar heb ik iets voor gemaakt met de Google Sites.
Link:Members only:Hopelijk werkt het zo naar behoren.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
(alleen ik sta nog niet op de lijst erbij?)
nothing stops this train
Hij zou hem moeten updaten wanneer ie gewijzigd wordt. Kijk nog eens.Kol Nedra schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 00:04:
[...]
Oh zeer leuk gedaan!! ik heb mijzelf toegevoegd
(alleen ik sta nog niet op de lijst erbij?)
Nice.Zerora schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:56:
Ik kreeg wel regelmatig de vraag of ik iets kon doen mbt het verzamelen van Battle.net tag gegevens. Daar heb ik iets voor gemaakt met de Google Sites.
Hangt er af van wat voor soort deck je maakt en met welke class je speelt.Nipje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 00:32:
Wat is eigenlijk een beetje de verhouding qua kaarten in de decks? Hoeveel spells en monsters bijvoorbeeld?
Als ik iets nieuws uitprobeer of als ik Arena doe met voor mij een vrij onbekende class, dan doe ik meestal 2/3 minions and 1/3 spells ongeveer. Meer dan 1/3 spells wil je in de meeste situaties niet hebben.
Mezelf er ook direct even tussen gezet.Zerora schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:56:
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Sabrac schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:06:
[...]
Maar eens met chrome proberen die pagina te openen, in FF blijft dat vlak gewoon wit
(Lol, zelfs IE toont de lijst... bijzonder)
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Ik gebruik FF 24.0 en ik zie alles prima hoor.JimDB schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:26:
Gebruik je Firefox misschien? Want blijkbaar bugged het daarmee: zie in het WoW topic.
[...]
Zolang de beta nog bezig is, krijg je deze kaart als je wat met echt geld koopt ja.Nipje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:29:
Krijg je tegenwoordig nog de "speciale" kaart wanneer je iets koopt in de Hearthstone store met echt geld?
[ Voor 37% gewijzigd door Stravincy op 06-10-2013 13:37 ]
Jup, Golden Gelbin.Nipje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:29:
Krijg je tegenwoordig nog de "speciale" kaart wanneer je iets koopt in de Hearthstone store met echt geld?
Je kan er ook 2 kopen, of een arena entryNipje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:52:
Ik kan de verleiding bijna niet weerstaan. Dikke kans dat ik straks ineens 40 packs koop
Ja ik ben nog een beetje aan het afwegen of het de moeite is om 40 packs te kopen. Veel geld en wellicht is de lol dan snel van het spel af (je hebt meteen enorm veel kaarten).
Nja ligt eraan wat je de lol van het spel vindt. Wil je langzaam kaarten unlocken of wil je direct beginnen met decks maken. En een deel van de lol zit natuurlijk ook in het openen van kaartenNipje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:58:
[...]
Ja ik ben nog een beetje aan het afwegen of het de moeite is om 40 packs te kopen. Veel geld en wellicht is de lol dan snel van het spel af (je hebt meteen enorm veel kaarten).
Je kan ook beginnen met een gateway drug van 8 packs bijv.
Ik heb alleen 1 keer Arena entry gekocht omdat ik die golden legendary wel wilde hebben.
Daar laat ik het ook bij.
En het is ook niet zo dat je al die kaarten nodig hebt om te kunnen winnen ofzo. Ranked play mode met Priest heb ik ongeveer 80% winrate op het moment met alleen maar basic cards.
7 packs lijkt me in dat geval verstandiger want dat is het aantal dat je in een keer kunt kopen in de store, hehe.Sahje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:02:
[...]
Je kan ook beginnen met een gateway drug van 8 packs bijv.
Verwijderd
Verwijderd
Kol Nedra schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:06:
Zie mijn enemy....lol wat denkt ie wel niet, lekker alles spelen en ik win? ^^
op turn 5 alle cards weg gebrand![]()
+1 win voor mijen dit in Arena
[afbeelding]
en zo de eer om hem ook te killen met killing blow van zijn eigen magic![]()
4-0 Arena nu met priest
Dat is het punt waarop je je realiseert dat je al gewonnen hebt voordat je nog maar 1 kaart hebt gespeeld. Je moet alleen dat andere mannetje nog even overtuigen dat hij toch echt gaat verliezen.
Zou ik niet doen. Packs kopen is echt geld weggooien. 40 packs levert je max 3 legendaries op en een paar epics. Veel dubbele commons waar je geen drol aan dust aan overhoudt. Je kunt hier niet gericht een deck mee bouwen. Tenzij je arena niets vindt is dat de plek om geld in te stoppen.Nipje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:58:
[...]
Priest is erg sterk en leuk om te spelen, mijn nieuwe favoriete. Rogue is nog wel OK maar ingehaald door andere classes. Warrior is complete bullshit door Battle Rage, Draw 6 cards voor 3 mana en je hebt een auto-win. Voor mij persoonlijk is het nu Priest > Mage > Warrior | Druid, rest is speelbaar maar voelt minder sterk, erg afhankelijk van welke kaarten je krijgt.Wat is jullie favo Arena class na de patch? Ik krijg iedere keer Paladin toegewezen, wil toch wel een keer Priest zijn. Ben nog geen een Rogue tegen gekomen.. haha.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2013 15:54 ]
Misschien hou ik me daar ook maar eens aanTwylight schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:13:
Eenmaal packs gekocht houdt bijna zeker in dat je op een later tijdstip nog een keer geld uit geeft. Ik heb besloten geen cent in dit spel te stoppen. Nu niet, nooit niet
dan moet je sowieso eerst 10 euro op je Battle.net zetten, tenzij je een creditcard hebt. En die speciale kaart kan je ook krijgen zonder te betalen alleen niet de gold versieNipje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:24:
[...]
Misschien hou ik me daar ook maar eens aan. Ik koop alleen wel een arena ticket voor die speciale kaart..
Je hebt zowel op je desktop als op je ipad (straks) beschikking tot dezelfde account.mrc. schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:10:
stel je speelt eerst op pc en dan op ipad of andersom, kan je de kaarten die je hebt verzameld tijdens het spelen op het eerste device ook gebruiken op het tweede device? Oftewel, is de data gebonden aan (battlenet)account of verschilt deze per device waar je op speelt?
Je kan nu als je wilt helemaal los gaan op je desktop en later verder gaan op de ipad en je zult gewoon verder kunnen gaan met alle kaarten die je al vrij gespeeld hebt, etc, etc.
Arena kan niet betaald worden met PayPal? Zo niet, dan is je goedkoopste optie om een 2 pack te kopen voor € 2,69.Twylight schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:53:
[...]
dan moet je sowieso eerst 10 euro op je Battle.net zetten, tenzij je een creditcard hebt. En die speciale kaart kan je ook krijgen zonder te betalen alleen niet de gold versie
Ging aardig gelijk in het begin, maar na een tijdje had ik amper kaarten in mijn hand en speelt ie Hogger.
Niks in me hand om dat te stoppen dus GG. Daarna speelt ie ook nog eens Alexstrasza, om zijn HP van 4 (ofzo) naar 15 te veranderen.
Ach ja, you win some, you lose some, maar tegen iemand die veel geld uitgeeft zoals die mage van zojuist is het wel unbalanced.
Win 3 games with any class 40g
Win 3 games 10g
Alle drie tegelijkertijd completed
3-3 arena, 3x verloren tegen priest
7-3 arena, 3x verloren tegen priest
7-3 arena 2x verloren tegen priest, 1x verloren tegen warlock
0-3 arena (ik speelde rogue 2x tegen warrior, 1x tegen paladin
6-3 arena 1x verloren tegen priest, 1x verloren tegen warlock, 1x verloren tegen druid
wat denken jullie over jack of all trades priest??
nothing stops this train
Met een goed deck kan Priest best sterk zijn inderdaad, maar ik vind Priest niet perse sterker als andere classes.Kol Nedra schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:33:
Ok priest zijn te OP! volgens mijn lijstje:
3-3 arena, 3x verloren tegen priest
7-3 arena, 3x verloren tegen priest
7-3 arena 2x verloren tegen priest, 1x verloren tegen warlock
0-3 arena (ik speelde rogue 2x tegen warrior, 1x tegen paladin
6-3 arena 1x verloren tegen priest, 1x verloren tegen warlock, 1x verloren tegen druid
wat denken jullie over jack of all trades priest??
Verwijderd
heb er mezelf ook bijgezet, ben een beginnende heartstone speler sinds zaterdag. Voeg me maar toe, alle tips en hints welkomZerora schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:56:
Dat heb je al een paar keer gepost, maar het wordt pas écht leuk om te lezen als je het deck ook even post.Stravincy schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:26:
[...]
En het is ook niet zo dat je al die kaarten nodig hebt om te kunnen winnen ofzo. Ranked play mode met Priest heb ik ongeveer 80% winrate op het moment met alleen maar basic cards.
Gister met een Warrior deck mijn eerste 0-3 ooit gehaald..
Stuk voor stuk fantastische kaarten in dat deck, alleen veel te veel high cost waarschijnlijk. Beter op letten volgende keer!
Jawel hoor, dat kan zonder problemen.Nostordici schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:27:
[...]
Arena kan niet betaald worden met PayPal? Zo niet, dan is je goedkoopste optie om een 2 pack te kopen voor € 2,69.
-_-
It's his town scrub!Twylight schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:33:
Ik kwam net tegen een rogue in arena die op turn 4 al 3 keer defias ringleader op het bord had inclusief bandits waar ik nog niks tegen kon doen
-_-
De laatste keer dat ik zo uitkeek naar een beta/spel was met SimCity. Helaas was de excitement voor dat spel vrij snel voorbij. Vraag dus aan mensen in de HS beta: is dit denk je een spel dat je lang gaat spelen? Of heb je het na een maandje al wel gezien? Speel je op een gegeven moment niet alleen nog maar om kaarten te verzamelen? Ik heb zo'n idee dat ik het nu zo gehyped heb voor mezelf dat het alleen maar kan tegenvallen zodra ik het eindelijk kan spelen
Steam ||
(ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง This is our town, SCRUB (ง ͠° ͟ʖ ͡°)งTwylight schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:33:
Ik kwam net tegen een rogue in arena die op turn 4 al 3 keer defias ringleader op het bord had inclusief bandits waar ik nog niks tegen kon doen
-_-
Maar dan heeft hij toch wel redelijk geluk gehad, dat hij precies die kaarten als openingshand had. Viel vast niet zo veel tegen te doen, of heb je toch nog weten te winnen (zo ja, hoe)?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Laat je gewoon niet te gek maken. Ik denk wel dat ik Hearthstone lang ga spelen. Ik speel het spelletje ook niet zoveel als andere mensen hier volgens mij dus ik ben nog wel tijdje bezig om kaarten te unlocken en te experimenteren met decks. Daarnaast ben ik ook meer van constructed play vs. Arena en is het leuke achter dit soort spelletjes voor mij kijken: zou dit deck een beetje werken. Soms zijn dingen die je nooit had verwacht belachelijk goed.Lau1187 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:43:
Nu al een tijd streams en YouTube filmpjes aan het kijken, en deze thread doorgelezen, en ben nu op het punt beland dat ik zelfs droom dat ik HS speel 's nachts...
De laatste keer dat ik zo uitkeek naar een beta/spel was met SimCity. Helaas was de excitement voor dat spel vrij snel voorbij. Vraag dus aan mensen in de HS beta: is dit denk je een spel dat je lang gaat spelen? Of heb je het na een maandje al wel gezien? Speel je op een gegeven moment niet alleen nog maar om kaarten te verzamelen? Ik heb zo'n idee dat ik het nu zo gehyped heb voor mezelf dat het alleen maar kan tegenvallen zodra ik het eindelijk kan spelen
Of het leuk blijft hangt vooral van Blizzard af. Card games hebben een relatief steady influx van nieuwe kaarten nodig om het fris te houden. Ben benieuwd of we binnenkort iets horen over de plannen daarvoor.
En het zou goed kunnen dat het je in het begin een beetje tegenvalt omdat je veel leuke/goede kaarten die je op streams ziet niet direct hebt.
Hij had geluk dat hij die kaarten direct in het begin kreeg inderdaad plus geluk dat ik in het begin geen kaarten had of taunts om het tegen te houden.OkkE schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:52:
[...]
(ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง This is our town, SCRUB (ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง
Maar dan heeft hij toch wel redelijk geluk gehad, dat hij precies die kaarten als openingshand had. Viel vast niet zo veel tegen te doen, of heb je toch nog weten te winnen (zo ja, hoe)?
Heb verloren, al voordat we bij de 10 mana waren zelfs
Tx voor je replySahje schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:57:
[...]
Laat je gewoon niet te gek maken. Ik denk wel dat ik Hearthstone lang ga spelen. Ik speel het spelletje ook niet zoveel als andere mensen hier volgens mij dus ik ben nog wel tijdje bezig om kaarten te unlocken en te experimenteren met decks. Daarnaast ben ik ook meer van constructed play vs. Arena en is het leuke achter dit soort spelletjes voor mij kijken: zou dit deck een beetje werken. Soms zijn dingen die je nooit had verwacht belachelijk goed.
Of het leuk blijft hangt vooral van Blizzard af. Card games hebben een relatief steady influx van nieuwe kaarten nodig om het fris te houden. Ben benieuwd of we binnenkort iets horen over de plannen daarvoor.
En het zou goed kunnen dat het je in het begin een beetje tegenvalt omdat je veel leuke/goede kaarten die je op streams ziet niet direct hebt.
Kaarten unlocken en experimenteren met decks is leuk totdat je alles wel gezien hebt, en dan is het natuurlijk te hopen dat er nieuwe kaarten komen, zoals je zegt. Misschien horen we daar iets over tijdens Blizzcon. Wat je als laatst zegt kan ik me goed voorstellen. Packs kopen heeft ook maar zin tot op zekere hoogte, maar als je voor de legendaries gaat mag je wel heel wat uitgeven voordat je er een redelijk aantal hebt.
Steam ||
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Het is een f2p spel dus kopen zal niet nodig zijnthewizard2006 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:59:
Ik mag hopen dat ze op Blizcon aankondigen dat het spel vanaf dan te koop is. Denk dat een hoop mensen wel aftaaien als je het bijv pas in maart kan kopen. Vermaak me nu nog wel met streams van bijv TrumpSC, Ellohime of Maximusblack maar wil het nu wel ook zelf gaan spelen want om er alleen maar naar te kijken is ook niet heel spannend. Het is geen LoL/Dota2/SC2 amusementswaarde zeg maar (voor langere tijd).
Verwijderd
Decks vind ik persoonlijk. Mensen passen ze aan aan hun eigen speelstijl etc, dus die post ik niet.PromWarMachine schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:28:
[...]
Dat heb je al een paar keer gepost, maar het wordt pas écht leuk om te lezen als je het deck ook even post.
Gister met een Warrior deck mijn eerste 0-3 ooit gehaald..
Stuk voor stuk fantastische kaarten in dat deck, alleen veel te veel high cost waarschijnlijk. Beter op letten volgende keer!
Overigens heb ik van de laatste 6 potjes, de helft gewonnen met Priest op Ranked.
Zal wel komen doordat de tegenstanders steeds beter worden.
Net even alle expert AI's verslagen. Krijg je ook weer 100 gold voor.
Maar toen ik mijn boosterpack opende, toen zat daar zomaar een legendary in en niet zomaar één, maar de legendary van mijn favoriete class
Ondanks dat Blizzard aangekondigd heeft dat er geen wipe meer komt, mag ik hopen dat ze hun woord houden!!!
Ragnaros is trouwens ook niet verkeerd.
Verwijderd

Lol iemand had 4-3 gespeeld met arena, krijgt ie dit als reward
Fuck gold in dit geval ^^
You face Jaraxxus!Nostordici schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:25:
Maar toen ik mijn boosterpack opende, toen zat daar zomaar een legendary in en niet zomaar één, maar de legendary van mijn favoriete class
[afbeelding]
haha dat is alweer een tijdje geleden
Ben benieuwd of ze die waves er nu regelmatig (elke dag?) uit gaan doen.
Steam ||
King Crush
DeathWing
en nee ik heb dus niet gewonnen
nothing stops this train
1 Rare, 1 Epic en 1 Legendary!! en wat voor cards ook!! Hogger en Murloc Warleader
dat is de duurste Murlock om te craften, dat wordt een murloc deck maken
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2013 00:21 ]
nothing stops this train
Ik bedoel dat men nu zelf wel aan de slag wil ipv nog 5 maanden streams te moeten kijken. Dan is de nieuwigheid en de hype er vanaf. Men is nu lekker gemaakt en wil spelen. Over 1 maand heeft men hier al minder trek in en over 3 maanden dan gaat men weer terug naar de oude vertrouwde games. Als je niet mee kan doen of kan leren is de lol er denk ik snel van af.Twylight schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:17:
[...]
Het is een f2p spel dus kopen zal niet nodig zijn
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Betwijfel het. De game is free to play er is dus geen barrière om te starten. Ik weet vrijwel zeker dat zodra het uit komt iedereen het gelijk gaat spelen, of dat nou in oktober is of in maart, het zal ze niet boeien.thewizard2006 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:01:
[...]
Ik bedoel dat men nu zelf wel aan de slag wil ipv nog 5 maanden streams te moeten kijken. Dan is de nieuwigheid en de hype er vanaf. Men is nu lekker gemaakt en wil spelen. Over 1 maand heeft men hier al minder trek in en over 3 maanden dan gaat men weer terug naar de oude vertrouwde games. Als je niet mee kan doen of kan leren is de lol er denk ik snel van af.
Jij zal bijvoorbeeld ook gewoon het spel spelen ook al komt het pas in maart uit.
Ik ben zelf gekapt met streams kijken toen ik te veel 'zin' erin kreeg. Uiteindelijk prijsvraag gewonnen en een beta key gekregen.
[ Voor 6% gewijzigd door Scallius op 08-10-2013 08:43 ]
Uiteindelijk heb ik er per ongeluk 3 weten te bemachtigen (door aan alles mee te doen) waarvan ik er 2 heb weggegeven.
Is het trouwens legaal om iemand anders op je account te laten spelen of wordt mijn account dan gebanned als ze er achter komen?
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]