Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.921 views

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik hoop dat ze niet de kaarten aan blijven passen, maar dat dit de enige aanpassing is die ze nog doen (misschien nog 1 voor bij launch) gezien het anders een hele erge Flavor of the Month game gaat worden...

Want a cookie?!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:16

Hierkomik

Zo dan...

Renquin schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:42:
Ik hoop dat ze niet de kaarten aan blijven passen, maar dat dit de enige aanpassing is die ze nog doen (misschien nog 1 voor bij launch) gezien het anders een hele erge Flavor of the Month game gaat worden...
Als een set kaarten gereleased is (dus uit de beta is) denk ik niet dat ze die nog gaan aanpassen, behalve bugfixes. Dat is hoe het normaal met CCG's gaat, anders zouden ook de kaarten die je hebt gecraft ineens slechter worden of de kaarten die je gedisenchant beter worden. Ik denk niet dat ze zich zo erg door de voet gaan schieten...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

duurt lang die maintenance :( ik wil nu spelen :(

nothing stops this train

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:55
Kol Nedra schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:50:
duurt lang die maintenance :( ik wil nu spelen :(
Nog steeds bezig... ? Zou ondertussen toch echt al up moeten zijn! Heeft iemand ergens een ETA gevonden?

Edit>

http://eu.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/8325182809

Hello everyone,

We apologize for the delay. We ran into some unexpected difficulty during the maintenance. We are working as hard as we can.

We still need several hours to take care of the situation. Thank you for the patience.

[ Voor 37% gewijzigd door sbmuc op 03-10-2013 11:01 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15
Hierkomik schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Als een set kaarten gereleased is (dus uit de beta is) denk ik niet dat ze die nog gaan aanpassen, behalve bugfixes. Dat is hoe het normaal met CCG's gaat, anders zouden ook de kaarten die je hebt gecraft ineens slechter worden of de kaarten die je gedisenchant beter worden. Ik denk niet dat ze zich zo erg door de voet gaan schieten...
Als ze hetzelfde gaan doen als met WoW dan ga je het volgende krijgen:

Blizzard buffed Schaar
Schaar is blij met de patch
Papier en Steen lopen te zeiken omdat Schaar te moeilijk is geworden.

Volgende patch:
Blizzard buffed steen
Steen is blij met de patch
Schaar en Papier lopen te zeiken omdat Steen te moeilijk is geworden.

En zo schuift dat continu door, omdat Blizzard alle classes een plezier wil doen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10139324180

"Please be patient while we work through some critical issues.
We will need couple more hours to get through this."

Dit is van een uur geleden.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Hierkomik schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:36:
* Speaking of the coin... ze hebben er niets mee gedaan. Coin zou echt nog een nadeel moeten hebben want het is gewoon een te sterk voordeel. Misschien 1 of 2 damage als hij gebruikt wordt ofzo.
We moeten natuurlijk even afwachten of het na deze patch nog steeds in balans is, maar volgens Ben Brode is het voordeel van de Coin helemaal niet zo groot: :)
.
Here’s what we’re seeing so far since we added The Coin:
Across all leagues – 4.4% better to go first, on average (i.e. 52.2% of the time, Player 1 wins)
Master League Only – 0.7% better to go first, on average (i.e. 50.4% of the time, Player 1 wins)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

OkkE schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:22:
[...]

We moeten natuurlijk even afwachten of het na deze patch nog steeds in balans is, maar volgens Ben Brode is het voordeel van de Coin helemaal niet zo groot: :)
.

[...]
Ik had het inderdaad gelezen, maar het heeft niet veel zin om alles bij elkaar te gooien:
Je hebt games waar mensen de coin verspillen en dus verliezen terwijl ze door goed gebruik hadden kunnen winnen. Hierdoor wordt het voordeel van de coin genivelleerd. Omgekeerd gebeurd natuurlijk ook soms, dat men de coin verspilt en toch nog wint.
Het zou beter zijn om in een gecontroleerd environment met pro players te testen. Ik denk dat het dan veel meer richting de coin gaat. Je ziet de verschuiving al in de Masters League vergeleken met normal play mode. En bedenk dan dat er nog erg veel mensen in masters zitten die niet echt heel pro zijn...

Ik merk van mezelf gewoon dat de games dat ik verlies, het zeker 70% van de tijd een game was waarin ik de coin niet had.

[ Voor 8% gewijzigd door Hierkomik op 03-10-2013 12:14 ]

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ahhh, de kalmte voor de storm ....

Je kan de spanning gewoon voelen :p

• Zerora
Ik had een ideetje gepost op MMO-Champion voor Hearthstone.
Ik zou het wel leuk vinden om ook jullie feedback te lezen.

http://www.mmo-champion.c...1355621-Idea-Dungeon-Mode

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Pheace schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:06:
Ahhh, de kalmte voor de storm ....

Je kan de spanning gewoon voelen :p
Hahaha. Flink stil inderdaad. Door de tweets over nieuwe opt in waves ben ik nu ook ontzettend benieuwd of ik een key zal ontvangen :D

• OkkE

OkkE

Hierkomik schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:13:
Ik had het inderdaad gelezen, maar het heeft niet veel zin om alles bij elkaar te gooien:
Je hebt games waar mensen de coin verspillen en dus verliezen terwijl ze door goed gebruik hadden kunnen winnen. Hierdoor wordt het voordeel van de coin genivelleerd. Omgekeerd gebeurd natuurlijk ook soms, dat men de coin verspilt en toch nog wint.
Doesn't matter, het gaat om het gemiddelde. Het is sowieso heel moeilijk (vrijwel onmogelijk) om te balanceren voor elk speelniveau.
.
Het zou beter zijn om in een gecontroleerd environment met pro players te testen. Ik denk dat het dan veel meer richting de coin gaat. Je ziet de verschuiving al in de Masters League vergeleken met normal play mode. En bedenk dan dat er nog erg veel mensen in masters zitten die niet echt heel pro zijn...
Juist in Masters League is het verschil tussen wie wint veel kleiner dan bij de lagere ranks. Dus tussen pro spelers zal het verschil zeker niet opeens groter worden.

Testen met pro spelers is ook niet zo heel zinvol; dat is altijd maar net een paar procent van alle spelers. Zeker bij Hearthstone, dat niet gericht is op eSports*, is het veel belangrijker dat de grote meerderheid gebalanceerd is ipv die enkele pro.

Maar buiten dit alles om; Ben Brode geeft in die post aan dat de Coin nu doet wat ze wilden dat hij doet en dat uit hun stats blijkt dat het gemiddeld genomen overeen komt met wat ze voor ogen hadden.

*) Ieder geval voorlopig niet
Ik merk van mezelf gewoon dat de games dat ik verlies, het zeker 70% van de tijd een game was waarin ik de coin niet had.
Misschien is het toeval/pech. Misschien komt het omdat je vanaf het begin al het idee hebt dat je in het nadeel bent, waardoor je anders speelt en verliest. Misschien is de Coin net voor jouw speelniveau het meest uit balans.
Who knows, maakt ook niet uit: Blizzard had een bepaald doel voor ogen met de Coin en zegt dat doel nu bereikt te hebben. Mission accomplished.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

OkkE schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:32:
[...]

Doesn't matter, het gaat om het gemiddelde. Het is sowieso heel moeilijk (vrijwel onmogelijk) om te balanceren voor elk speelniveau.
.

[...]

Juist in Masters League is het verschil tussen wie wint veel kleiner dan bij de lagere ranks. Dus tussen pro spelers zal het verschil zeker niet opeens groter worden.

Testen met pro spelers is ook niet zo heel zinvol; dat is altijd maar net een paar procent van alle spelers. Zeker bij Hearthstone, dat niet gericht is op eSports*, is het veel belangrijker dat de grote meerderheid gebalanceerd is ipv die enkele pro.

Maar buiten dit alles om; Ben Brode geeft in die post aan dat de Coin nu doet wat ze wilden dat hij doet en dat uit hun stats blijkt dat het gemiddeld genomen overeen komt met wat ze voor ogen hadden.

*) Ieder geval voorlopig niet
Ik heb het idee dat hoe hoger je komt, hoe meer je weet hoe je het moet gebruiken (en dus niet verspilt aan en turn T1 mage hero skill 1 damage naar andere hero, wat ik meerdere malen heb gezien).
Het zou kunnen dat de cijfers dat ook bevestigen (in masters is het percentage dat wint op play lager), maar ja, blijft koffiedik kijken met gelimiteerde cijfers.

Balanceren doen ze meestal juist wel op het top niveau, want als het topniveau niet interessant is, verlies je de leuke games waar mensen tegenop kijken en twitch voor kijken etc. Ze maken SC2 balanced op top niveau.
Deze game is meer casual, maar het blijft hetzelfde idee, immers de playerbase zal ook beter worden op termijn. Als dan blijkt dat de coin bij dat soort games meer invloed heeft, is het denk ik wel reden om aan te passen.

Mijn beef ermee is ook dat ze het niet proberen om anders te doen nu het nog beta is.
Meh

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/roXgt7Z.png
The saga continues!

[ Voor 18% gewijzigd door Sahje op 03-10-2013 14:54 ]

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Als het maar voor vanavond ~8 uur opgelost is :9

Overwatch profile awesomo#2162

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 13:33

zwik

randomized

Mij maakt het niet uit, heb toch geen key ;) . Vanavond streams kijken zou wel leuk zijn :) . Mocht ik pas tijdens de open beta kunnen spelen, kom ik dan nog steeds in aanmerkingen voor de golden beta kaart mits ik één of meerdere packs koop natuurlijk?

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
zwik schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:08:
Mij maakt het niet uit, heb toch geen key ;) . Vanavond streams kijken zou wel leuk zijn :) . Mocht ik pas tijdens de open beta kunnen spelen, kom ik dan nog steeds in aanmerkingen voor de golden beta kaart mits ik één of meerdere packs koop natuurlijk?
De US servers doen het gewoon. Dus Trump en Kripp kunnen gewoon streamen.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:13

Thompson

Beeromaniac

Lijkt me als fervent kaart/bord spel speler een erg leuk spel dit. Ik heb een deel van het topic gelezen en het lijkt me nog steeds interessant, nu vraag ik me af of het nut heeft om me nu nog te registreren voor een account en te wachten tot ik toegang krijg tot de closed beta of dat ik net zo goed kan wachten op de officiele open beta of zelfs release.

Met andere woorden; Wat zijn de verwachtingen m.b.t. nieuwe closed beta toegang, open beta of release?

Beeromaniac

• Zerora
Thompson schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:15:
Lijkt me als fervent kaart/bord spel speler een erg leuk spel dit. Ik heb een deel van het topic gelezen en het lijkt me nog steeds interessant, nu vraag ik me af of het nut heeft om me nu nog te registreren voor een account en te wachten tot ik toegang krijg tot de closed beta of dat ik net zo goed kan wachten op de officiele open beta of zelfs release.

Met andere woorden; Wat zijn de verwachtingen m.b.t. nieuwe closed beta toegang, open beta of release?
Gewoon doen!
Dat account moet je anders toch aanmaken als je het wilt gaan spelen wanneer het straks officieel uitkomt. Kan je eerder spelen, dan kan je eerder spelen. ;)

Verwijderd

zwik schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:08:
Closed of open beta maakt niet uit, die kaart krijg je zolang je iets koopt. ;)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Een patch begon net te downloaden :D

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pheace schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:56:
Een patch begon net te downloaden :D
Thanks, ff battle.net opnieuw opgestart en toen hier ook.

De Amerikanen konden direct spelen nadat de patch was gedownload dus dat zal hier ook wel zijn

eindelijk *O*
Bedankt voor het melden <3
hij is nu aan het downloaden na restart client....thx! :>

nothing stops this train

Verwijderd

Werkt denk ik? Kom in ieder geval tot de tutorial
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:00:
Werkt denk ik? Kom in ieder geval tot de tutorial
Ik ook, eindelijk :D

nothing stops this train

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Ja hij doet het! :D

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qAvvTsM.png

:P

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Nou fijn dat jullie allemaal weer kunnen spelen!

Voor mij, en waarschijnlijk een boel anderen in dit topic, is het hopen dat er snel weer nieuwe invites worden verstuurd. :)

• Stravincy
  • Niet online
Ben hem aan het downloaden. :)
Trouwens, ik zou het leuk vinden als jullie me toevoegen: Stravincy#2350

Misschien is het handig om alle BattleTags (van de mensen die dat willen) in de openings-post te zetten in dit topic?

Verwijderd

Welke versie hebben jullie nu?
Als ik de game start krijg ik een timeout boodschap.

-edit: ok... reboot lost het probleem op

-edit 2: 80 packs >:)

3 legendaries
- golden hogger
- harrison jones
- edwin van cleef

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 16:59 ]

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:14:
Welke versie hebben jullie nu?
Als ik de game start krijg ik een timeout boodschap.

-edit: ok... reboot lost het probleem op
1.0.0.3890
Had de edit niet gezien. :)

Hogger is niceeeee.

Die Warcraft 2 muziek als je naar een tegenstander zoekt. _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Stravincy op 03-10-2013 17:25 ]

• ItWasntMe
  • Laatst online: 04-04-2024
Er schijnt een nieuwe wave aan de gang te zijn!Gefeliciteerd voor de gene die een key bemachtigen! :)

• Nipje
Helaas nog niks ontvangen hier. Nog maar even wachten dan :)
Ik heb een crash gehad tijdens craften van een Arenadeck...... helaas ik kan nu al niet 30 minuten inloggen in de game, ik krijg gelijk error als ik de game opstart :/

nothing stops this train

• Nipje
En zijn er hier al nederlanders die een key hebben ontvangen met de nieuwe wave? :)
Ruim 1 uur later kan nog steeds niet spelen :(
oh damn ik hoop wel dat ik dan morgen wel kan hoor :(

nothing stops this train

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 20-11 14:11

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ipv 7 legendaries nu maar 1 en die moest ik nog craften ook. :{ dropchance ligt lager?
drumstickNL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:23:
Ipv 7 legendaries nu maar 1 en die moest ik nog craften ook. :{ dropchance ligt lager?
Ik heb meer geluk gehad, ipv 1 epic voor de patch nu al 3 :)

nothing stops this train

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Kol Nedra schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:27:
[...]

Oh, waarmee dan? :o

• jmxd
  • Niet online
Gewoon RNG :P

• Stravincy
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:15:
Ruim 1 uur later kan nog steeds niet spelen :(
oh damn ik hoop wel dat ik dan morgen wel kan hoor :(
Al geprobeerd HS te herinstalleren?
Stravincy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:32:
[...]

Al geprobeerd HS te herinstalleren?
yup al geprobeerd, op bug forum zijn er ene handje vol mensen met hetzelfde probleem

nothing stops this train

• Stravincy
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:35:
[...]

yup al geprobeerd, op bug forum zijn er ene handje vol mensen met hetzelfde probleem
Dat is wel een klote bug dan. Hopelijk word dat snel gefixed.

Ben ondertussen alweer een Three Star Gold rank met de normale play mode en mijn Priest is level 12 ondertussen.
Vanaf level 1 meteen ranked gaan doen. :) Moet nog maar 1 hero unlocken en dan kan ik Arena gaan doen.

• Sanderman1991
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-02-2024
Hier ipv 0 legendaries al 3 te pakken. Blijkt dus toch allemaal random te zijn :P.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:27:
[...]

Ging jij je gold niet bewaren voor Arena? :)

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Sanderman1991 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:37:
[...]

Hier ipv 0 legendaries al 3 te pakken. Blijkt dus toch allemaal random te zijn :P.
Klapte mijn "Collection" open en toen had ik er ineens nog weer 3 bij.

Odd!

• Stravincy
  • Niet online
drumstickNL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:43:
[...]

Klapte mijn "Collection" open en toen had ik er ineens nog weer 3 bij.

Odd!
De card collection is is best wel buggy sinds de patch merk ik al. Eén keer kon ik geeneens meer mijn deck aanpassen.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Kan je uberhaupt iets doen met die levels die je champions krijgen? Of is het gewoon voor de leuk om alles op 60 te krijgen?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:55
thewizard2006 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:01:
Kan je uberhaupt iets doen met die levels die je champions krijgen? Of is het gewoon voor de leuk om alles op 60 te krijgen?
Volgens mij niet, je krijgt gewoon bepaalde kaarten bij lvl x en lvl x en that's it I think. Als je boven je lvl progress hangt dan zie je ook op welk lvl en wat de reward zal zijn.

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik heb ipv 1 legendary er nou 2 Golden Cenarius en Nefarian. Ik denk dat ik een Druid deck ga bouwen :D

PSN: Alvanosa

Kol Nedra schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:35:
[...]

Ik heb even kunnen spelen, maar nu heb ik die bug weer :(
kan weer niet inloggen, pfffff als het net zoals gisteren is kan ik zeker niet inloggen voor de next 4 uren :(

nothing stops this train

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren 5-3 (shaman) 5-3 (druid) 4-3 (mage) gespeeld in arena.
Ergens stond dat Blizzard wilde dat je met 5 wins al genoeg gold zou krijgen om nog een arena te doen. Nou mooi niet dus. 25 gold, 55 gold en 15 gold. De rest dust, alleen met die 15 gold een crappy golden common. Whoopie?
Overigens bizar veel mages in arena gisteren. zeker 1/3 van de spelers, waarvan bijna iedereen ook nog eens 2+ flamestrike had die ze op consecutive turns casten. Double u tee ef? En enorm veel legendaries in arena. Ik heb al gezien tegen me; Thalanos, Illidan(x2), Hogger, Deathwing., Jeraxxus...
De meeste enemies spelen ook zwaar aggro, wat vaak 'all or nothing' situaties oplevert. Of je raapt je aoe voor beurt 6, of je bent het haasje.
Op deze manier is arena een stuk minder leuk...

Wel in een van de 3 boosters van Arena mijn eerste Legendary: Deathwing (meh). Had voor de wipe geen Legendary geopend, had wel liever een andere Legendary gehad (heb er in unranked al even mee gespeeld en al een keer mee verloren doordat de shaman nog een hex had).

Overall dus een slechte dag gehad, dit weekend maar weer eens voor de 9-X gaan...

Arena is niet balanced, want je kan idd bv 5 Flamestrikes hebben of 3x pyroblast.
maargoed ik heb nu 5-1 Arena run met priest, priest is sterk zeg!
hopelijk kan ik zo weer verder spelen, maar die klote bug zal vast weer een halve dag duren :/

nothing stops this train

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Priest is inderdaad bizar goed (wat ik al voorspelde).
Heb er ook een match tegen gespeeld met de mage in arena. Met die Northshire priest die nu 1 mana is, kan je echt veel kaarten rapen. Ook power word shield is ridonculous nu (1 mana voor kaartje rapen en +2 hp). Hij ging zo snel door zijn kaarten dat hij de laatste turn door zijn eigen lightwell tot 1 hp kwam. Helaas had hij nog een argent commander met charge, want ik had al zijn andere beesten met blizzard frozen gemaakt. Was best grappig hoe close hij was met zichzelf doodmaken :-P.
1 match is natuurlijk nog geen goede steekproef, maar ik denk echt dat priest nu top tier is.

• Alvanosa
Hierkomik jij bent toevallig Tukker op Hearthstone?

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Nee, Soulflame (#2546)

• Stravincy
  • Niet online
Priest bevalt me wel. Net 6 potjes ranked gespeeld en alle 6 gewonnen.
En dat met alleen maar basis kaarten. :)

Ben nu One Star Diamond en mijn Priest is bijna level 15.

Of ik speel gewoon heel goed (wat best zou kunnen natuurlijk O-)), of Priest is een beetje te veel gebuffed met de patch.

[ Voor 26% gewijzigd door Stravincy op 04-10-2013 11:29 ]

• Tweeki
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Hoe staat het met de nieuwe opt in wave?
Ik heb nog niks ontvangen....

• zwik

zwik

randomized

Tweeki schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:53:
Hoe staat het met de nieuwe opt in wave?
Ik heb nog niks ontvangen....
Alle mails zijn al verzonden volgens Zeriyah: https://twitter.com/CM_Zeriyah/status/385928848899973120

Als je niks gehad hebt moet je waarschijnlijk wachten op de volgende wave ;) . Ik heb overigens ook niks gehad heur ;) .

• Tweeki
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Wat een poep, probeer al vanaf het begin van de beta een key te krijgen....

poep zeg ik je
Oke de bug is nu goed bekend bij Blizzard

http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10137533864

ik probeer nu al 2 uur in te loggen, kan der nog steeds niet in :(

nothing stops this train

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:30
Zo, voor de wipe de hele tijd geprobeerd om 9 wins te halen in arena, niet gelukt (5-2 het beste). Maar gisteren met mijn warlock deck 9-2 gespeeld. Ik kreeg 250 gold en 2 boosters, met daarin een King Mukla. *O* had liever een andere legendary, maar wie de kleine legendary niet eert.... ;)
Wat zijn jullie fav legendary's?
De mijne Ysera, Lorewalker Cho en Hogger :)

nothing stops this train

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:00

Dreanor

Joene

Kol Nedra schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:18:
Wat zijn jullie fav legendary's?
De mijne Ysera, Lorewalker Cho en Hogger :)
Mijn favoriete legendary is "Beta Key", blijkt heel erg zeldzaam te zijn (ik heb hem nog niet gezien). O-)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Dreanor schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:20:
[...]

Mijn favoriete legendary is "Beta Key", blijkt heel erg zeldzaam te zijn (ik heb hem nog niet gezien). O-)
:+

nothing stops this train

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

LORD JERAXXUS, EREDAR LORD OF THE BURNING LEGION!

En verder Hogger (is gewoon goed), Black Knight en Bloodmage Thalanos.
Als ik iets meer dust heb ga ik waarschijnlijk Deathwing disenchanten om een van die te maken.

• Zerora
Jippie! Ik koop 16 kaartpakjes. Krijg ik een probleem bij het derde pakje. Ik was aan het uittesten of je alles met de spatiebalk kon openen, zoals de patchnotes deed vermoeden. Pakje openen lukte wel, maar de kaarten omdraaien niet. Ik blijf die spatiebalk indrukken terwijl ik met mijn muis de kaarten omdraai. Kan ik de laatste kaart dus niet omdraaien. Kaart is niet klikbaar :S . Na wat menuutjes te openen bleef de kaart onklikbaar. Dus spel maar opnieuw opstarten. Toen de rest van de kaartpakjes opengemaakt. Ik kom dan in die kaartcollectie terecht en ga even de nieuwe kaarten tellen (bovenaan bij de class icons staan nummertjes welke de hoeveelheid nieuwe kaarten per class aanduiden). Dus ik die nummertjes opgeteld, kom ik uit op totaal 63 nieuwe kaarten. WTF raar getal, had een vermenigvuldigd met 5 moeten zijn. Uiteindelijk kom ik dus zo'n 17 kaarten te kort. 16 pakjes = 80 kaarten. :|

Weet iemand toevallig hoeveel kaarten je in totaal hebt nadat je de tutorialbattles hebt afgerond? Dan kan nog eens goed natellen of alles wel klopt.

Jeetje ik kan sinds half 11 niet meer inloggen, really blizzard :( fix het ff sneller!!!

nothing stops this train

• Stravincy
  • Niet online
Tja, het is en blijft voorlopig een beta. :)
Het zou fijn zijn als Blizzard snel alle bugs eruit werkt, maar helaas gaat dat nog wel even duren ben ik bang.

• Robbie.b
Kol Nedra schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:29:
Jeetje ik kan sinds half 11 niet meer inloggen, really blizzard :( fix het ff sneller!!!
Ik heb echt nergens last van :o, heb je trouwens ook toegevoegd, maar heb al een paar uurtjes erop zitten deze ochtend en middag hoor.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• OkkE

OkkE

Kol Nedra schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:29:
Really Mooyal, quit bitchin’.

Het. Is. Beta. Stuur je error logs naar Blizzard en wacht af. Posten over bugs/maintenance en hoe slecht/langzaam/stom Blizzard daar op reageert heeft (hier) geen nut en komt de sfeer in dit topic niet ten goede.

• zwik

zwik

randomized

Daarnaast zou het erg snel zijn als er nu al een fix zou zijn :) .

• Robbie.b
Ga ik dan eindelijk mijn record van 5-3 inhalen in arena? -.-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3iYXmsC.jpg

• Stravincy
  • Niet online
Robbie.b schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:21:

[afbeelding]
4-3 incoming. :+
Vast wel, je gaat gewoon voor de 9-0 :)

nothing stops this train

• zwik

zwik

randomized

Good luck!

• Robbie.b
Ja zo'n gevoel heb ik nu ook 8)7

• OkkE

OkkE

Robbie.b schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:21:

[afbeelding]
9-0 The Dream! :+

Volgens mij toch best eeaardig deck. Misschien een beetje veel 1 Mana kaarten, maar verder toch een hoop leuke kaarten. Een nieuwe Arena entree aan gold rewards zit er denk ik wel in. :)

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Opvallend lage costs ja. Maar dat had ik eerder aangegeven: volgens mij is dat de flavor of the month, en het werkt schijnbaar goed. Zolang je maar pressure kan blijven zetten...
Een goed getimede blizzard/flamestrike is dan wel weer gamebreakend denk ik.

• Robbie.b
Ja zit al weer op de 4-2.
tegen 2 verschillende mages. 1 met fire spells en de ander had freeze spells.
Dan is mijn aggro deck niet zo fijn :(

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Dus Tweakers, wat is de sterkste Legendary om te spelen?

Verwijderd

Ysera, die dream cards zijn erg goed of gruul! +1/+1 IEDERE beurt, zowel die van je tegenstander als die van jou!

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 15:31 ]

Ysera is ook mijn favoriet!!
2de plaats voor Lorewalker Cho :)

nothing stops this train

Verwijderd

Ja zit al weer op de 4-2.
tegen 2 verschillende mages. 1 met fire spells en de ander had freeze spells.
Dan is mijn aggro deck niet zo fijn :(
Velen vinden mage dan ook het sterkste arena character.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 16:00 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ook nu hij 0/4 is? :)

• Thompson
  • Laatst online: 15:13

Thompson

Beeromaniac

Ik heb me geregistreerd, hoop dat ik snel toegang krijg zodat ik hier ook mee kan praten :D

Beeromaniac

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 21:13
zomaar op eens een key in je mail krijgen is toch best leuk.
Heb de gam nu geïnstalleerd je krijgt gratis ook die battle.net client prima

Maar deze geeft nu fijn aan dat Heartstone niet beschikbaar is in mijn regio en als rechtstreeks zonder launcher probeer te starten crashed/stop hij meteen :x

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

1/4 of 0/4 maakt niet veel uit, het gaat om zijn ability he!!
Zet er wel een taunt voor natuurlijk :)

nothing stops this train

• Alvanosa
Teunis schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:01:
zomaar op eens een key in je mail krijgen is toch best leuk.
Heb de gam nu geïnstalleerd je krijgt gratis ook die battle.net client prima

Maar deze geeft nu fijn aan dat Heartstone niet beschikbaar is in mijn regio en als rechtstreeks zonder launcher probeer te starten crashed/stop hij meteen :x
Heb je hem op EU staan misschien laat hij je daarom niet toe?

Arena met druid gaat wel aardig momenteel.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ODw8T3W.jpg

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Wat vinden jullie van Violet Teacher? Ik vind haar vaak tegenvallen. Meestal haal je er niet veel uit is mijn ervaring.

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
Alvanosa schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Heb je hem op EU staan misschien laat hij je daarom niet toe?

Arena met druid gaat wel aardig momenteel.
<plaatje>
Waarom heb je gekozen voor een goldshire footman. Ik weet natuurlijk de andere keuzes niet, maar deze taunt is m.i. een van de slechtste kaarten uit het spel. Hij heeft gewoon weg neit genoeg hp om early game lang te blijven leven en dan heb je taunt toch nog niet echt nodig.

Verder heb je twee nightblades. Deze kaart heeft een redelijk hoge manacost en ik vind persoonlijk die battlecry het niet waard om vervolgens maar een 4/4 op het veld te krijgen. Nogmaals de andere keuzes hebben wij niet gezien, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit tweemaal toe de beste keuze was. Ben dan toch benieuwd naar jouw idee hierachter! :)

• Alvanosa
microoo schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:14:
[...]

Waarom heb je gekozen voor een goldshire footman. Ik weet natuurlijk de andere keuzes niet, maar deze taunt is m.i. een van de slechtste kaarten uit het spel. Hij heeft gewoon weg neit genoeg hp om early game lang te blijven leven en dan heb je taunt toch nog niet echt nodig.

Verder heb je twee nightblades. Deze kaart heeft een redelijk hoge manacost en ik vind persoonlijk die battlecry het niet waard om vervolgens maar een 4/4 op het veld te krijgen. Ik weet natuurlijk de andere keuzes niet, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit tweemaal toe de beste keuze was. Ben dan toch benieuwd naar jouw keuze hierachter! :)
Voor de Goldshire footman heb ik gekozen omdat de andere kaarten een hoge manacost hebben die ik kon kiezen.

De nightblades heb ik gekozen om als het nodig is voorbij de taunt te kunnen komen, zodat ik direct damage op de hero kan doen. Nou waren het misschien niet de allerbeste keuzes, maar ik vind ze opzich wel fijn.

Violet teacher vind ik zelf overigens ook niet zo fijn, ik weet in iedergeval al wel dat ik deze niet weer pak.

6-2 het kan nog. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 04-10-2013 18:04 ]

• jmxd
  • Niet online
Waarom krijg ik altijd alleen maar bugs als ik Arena doe }:|

Nu weer, begin een Arena game waar ik als eerste mag beginnen. Ik klik twee van de 3 kaarten weg en zodra hij ze terug in het deck stopt loopt de game vast

Verwijderd

Ik zit nu in een arena game waarbij ik 2de moet maar m'n opponent speelt niks en de timer loopt ook niet af.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hmz... Zit nu een potje "play" te spelen, omdat ik nog niet al m'n heroes vrijgespeeld heb, en m'n tegenstander doet maar niets.
Helaas loopt er ook geen timer zo lijkt het, dus ik wordt hier niet bepaald blij van -.-

edit: Lijkt erop dat er iets bij Blizzard crashed dus :p

[ Voor 12% gewijzigd door Renquin op 04-10-2013 20:29 ]

Want a cookie?!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:28:
Ik zit nu in een arena game waarbij ik 2de moet maar m'n opponent speelt niks en de timer loopt ook niet af.
Jouw battletag is niet toevallig NoMiS? :P

Verwijderd

Nee, maar na en herstart kom ik zelfs niet meer in de hearthstone menu uit
ik denk dat de servers plat zijn

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
Ik denk dat het een globale freeze is want bij mij is de boel ook vastgelopen. Tegenstander aan zet, maar doet niets en timer gaat ook niet lopen. Helaas!

• jmxd
  • Niet online
Hmm, ok..

Als dit maar niet als een loss telt }:|

• Alvanosa
microoo schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:30:
Ik denk dat het een globale freeze is want bij mij is de boel ook vastgelopen. Tegenstander aan zet, maar doet niets en timer gaat ook niet lopen. Helaas!
Ik heb hetzelfde :( was net aan het winnen.

Pagina: 1 ... 24 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]