Als je wat doorklikt zul je zien dat europeanen op dit moment gewoon op het US forum moeten postenVerwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:17:
[...]
Misschien omdat Blizzards forums erom bekend staan slecht gemod te worden? kijk maar bij starcraft forums, 90% v/d tijd zijn het noobs die lopen te zeuren dat alles imba is, en mods zie je nauwelijks.
Ik heb echt een vermoeden dat het redelijk snel een open beta zal worden. Dit omdat het de laatste wipe zal zijn en blizzard natuurlijk ook wil voorkomen dat closed beta testers een ontzettende voorsprong hebben in de open beta / release.Kol Nedra schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:10:
Nu kost de game nog 150 euro, maar als de game live gaat gratis
Er komt binnenkort een wipe aan. Ze gaan over op nieuwe hardware, zodat ze meer mensen aan kunnen. Ze hebben aangegeven eerst alle opt-in toegang te willen geven, pas daar na de open beta. BlizzCon is over iets meer dan een maand. Tot zo ver de “feiten”.
Mijn idee is dat ze deze week of anders volgende week tijdens Patch Day de wipe doen en in de weken tot aan BlizzCon alle opt-in mensen toegang geven. Tijdens of direct na BlizzCon kan dan de open beta starten.
Maar dit is vooral wishful thinking, heb ik geen officiele bron voor (helaas).
Mijn idee is dat ze deze week of anders volgende week tijdens Patch Day de wipe doen en in de weken tot aan BlizzCon alle opt-in mensen toegang geven. Tijdens of direct na BlizzCon kan dan de open beta starten.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Op ebay bedoel je?Kol Nedra schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:10:
Nu kost de game nog 150 euro, maar als de game live gaat gratis
Als je een beetje schooiert op het officiele forum en de posts van blue's naast elkaar legt krijg je inderdaad wat jij zegt.OkkE schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:17:
Er komt binnenkort een wipe aan. Ze gaan over op nieuwe hardware, zodat ze meer mensen aan kunnen. Ze hebben aangegeven eerst alle opt-in toegang te willen geven, pas daar na de open beta. BlizzCon is over iets meer dan een maand. Tot zo ver de “feiten”.
Ze hebben na de wipe hardware die het drukke verkeer van vele spelers aankan (theoretisch). Blizzard is van plan na de wipe in waves alle opt-in mensen toe te laten.
Wat er daarna gebeurt is heel afhankelijk van de feedback die ze daarvan krijgen. Houdt de hardware het niet? Dan stoppen ze de beta waves en lossen het probleem op. Houdt de hardware het makkelijk? Dan is de kans op een vlugge open beta groot.
Misschien domme vraag maar wat houd precies opt-in in? Wie zijn die mensen? Ik heb me wel aangemeld voor beta maar nog niks ontvangen
opt-in betekent dat je via battle.net je hebt aangemeld voor de beta.nemesls schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:51:
Misschien domme vraag maar wat houd precies opt-in in? Wie zijn die mensen? Ik heb me wel aangemeld voor beta maar nog niks ontvangen
Opt-in betekend niet meer dan in je Battle.net profiel aangeven dat je interesse hebt in beta testen. Elke keer dat ze meer testers kunnen gebruiken, worden er een X aantal mensen uitgekozen die een invite of key krijgen.nemesls schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:51:
Er wordt altijd gezegd dat mensen random worden uitgekozen, hoewel ik denk dat er (soms) toch wel een beetje zal worden gekeken naar de specs van je PC; waar ik ze groot gelijk in geef.
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 30-09-2013 17:03 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ben benieuwd hoe lang het spel een succes blijft. Het is nu echt een hype omdat er zo weinig mensen in de closed beta zitten.
Blizzard zal aanhoudend nieuwe kaarten uit moeten gaan brengen
Ben ook wel benieuwd. Ik was mijn enthousiasme voor Scrolls toch sneller kwijt dan ik verwacht had. Dat terwijl ik toch echt een paar dagen heb moeten vechten om hem niet al te kopen, tot het punt waar ik zelfs al een Mojang account had gemaakt en gelinked.Nipje schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:54:
Ben benieuwd hoe lang het spel een succes blijft. Het is nu echt een hype omdat er zo weinig mensen in de closed beta zitten.
Een groot voordeel is dat Blizzard achter Hearthstone zit. Als er een bedrijf is waar ik vertrouwen in heb op het gebied van nieuwe content en support voor games dan is het BlizzardPheace schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:15:
[...]
Ben ook wel benieuwd. Ik was mijn enthousiasme voor Scrolls toch sneller kwijt dan ik verwacht had. Dat terwijl ik toch echt een paar dagen heb moeten vechten om hem niet al te kopen, tot het punt waar ik zelfs al een Mojang account had gemaakt en gelinked.
Weet iemand of ze van te voren gaan onthullen wat de 'exclusive ingame goodies' (Met name Hearthstone uiteraard) voor de Blizzcon tickets gaan zijn? Ik neem aan een Golden kaart, kan me weinig anders indenken voor een game als dit, maar toch.
Wat meer informatie over de patch:
http://us.battle.net/hear...eatured-updates-9-30-2013
[ Voor 23% gewijzigd door Nipje op 30-09-2013 19:21 ]
The rate that you acquire gold has been one of the other most-commented on topics on our forums. This patch will improve the gold output of Play mode, changing the gold generation rate from 5 gold per five wins to 10 gold per three wins.Nipje schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:16:
Wat meer informatie over de patch:
wait what?? 3x winnen en je krijgt 10 gold? wow dat is wel een zeer groot verschil!!
nothing stops this train
Ja dat viel mij inderdaad ook op. Er is blijkbaar ontzettend veel geklaagd hieroverKol Nedra schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:23:
[...]
The rate that you acquire gold has been one of the other most-commented on topics on our forums. This patch will improve the gold output of Play mode, changing the gold generation rate from 5 gold per five wins to 10 gold per three wins.
wait what?? 3x winnen en je krijgt 10 gold? wow dat is wel een zeer groot verschil!!
Alleen maar beter toch? Van mij mocht het dissen van cards net iets meer dust opleveren, 5 dust is natuurlijk ook 3x niks. Mocht wipe morgen of overmorgen komen, snel wat kaarten dissen, zodat ik Jaraxxus kan makenKol Nedra schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:23:
[...]
Zou het trouwens uitmaken hoe vaak je je PC stats update op je beta profile? Ik ben benieuwd of ze bijvoorbeeld echt kijken naar hoe recent je windows versie is (updates etc). Ik heb mijne al een tijdje niet geupdate namelijk. Heb nog altijd dezelfde PC maar er zijn intussen vast wel wat windows updates uitgebracht voor mijn systeem.
Dat word dus Arena spelen na de wipeWe’ve made significant changes to the Arena as well: In general, rewards gained will include less dust and more cards, as well as guaranteeing more gold for both five and six Arena wins. To further entice you to become an Arena Grand Master, an extra pack OR a golden card is now guaranteed at nine wins.
pcies ook mijn gedachten, ik ga zeker geen packs kopen voor 100 gold
nothing stops this train
Hebben beta testers toch een groot voordeel wat arena spelen betreftKol Nedra schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:42:
[...]
pcies ook mijn gedachten, ik ga zeker geen packs kopen voor 100 gold
Minder kostbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Nostordici op 30-09-2013 19:49 ]
Het is opzich wel zonde dat de open beta niet tegelijk komt met de wipe. Dat zou perfect zijn zou je zeggen...Nostordici schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:48:
[...]
Hebben beta testers toch een groot voordeel wat arena spelen betreft
Minder kostbaar.
Nee hiermee bedoel ik wat anders en ik zit overigens in de beta...huidige beta spelers hebben straks gewoon een enorm goudvoordeel ten opzichte van spelers die na de wipe joinen.Nipje schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:51:
[...]
Het is opzich wel zonde dat de open beta niet tegelijk komt met de wipe. Dat zou perfect zijn zou je zeggen...
Voorbeeld: Je koop 15 boosters, straks na de wipe heb je dan 1500 goud voor bijvoorbeeld arena. Terwijl iemand van na de wipe nooit zo snel aan 1500 goud kan komen. Zie je het verschil?
Dat is een beetje krom natuurlijk, iemand na de wipe kan ook gewoon 15 boosters kopen dan of zijn arena access kopen. Het enige verschil is dat de ene persoon het al gedaan heeft.Nostordici schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:09:
[...]
Nee hiermee bedoel ik wat anders en ik zit overigens in de beta...huidige beta spelers hebben straks gewoon een enorm goudvoordeel ten opzichte van spelers die na de wipe joinen.
Voorbeeld: Je koop 15 boosters, straks na de wipe heb je dan 1500 goud voor bijvoorbeeld arena. Terwijl iemand van na de wipe nooit zo snel aan 1500 goud kan komen. Zie je het verschil?
[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 30-09-2013 20:11 ]
Wat is denk je voor arena voordeliger?Pheace schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:11:
[...]
Dat is een beetje krom natuurlijk, iemand na de wipe kan ook gewoon 15 boosters kopen dan of zijn arena access kopen. Het enige verschil is dat de ene persoon het al gedaan heeft.
Een flinke blue post van Blizzard:
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11122122/closed-beta-patch-featured-updates-9-30-2013
Hoogtepunten:
• After the patch, daily quests that require you to win with a specific class will now give you a choice between two classes, allowing you some additional flexibility.
• Balance. Warriors en Priests krijgen een buff, Rogues worden generfed
• Nieuwe UI voor het craften van cards
• Nieuwe chat/social UI met toasts als je vrienden bijvoorbeeld een Legendary uitgepakt hebben of een arena hebben voltooid
• ipv 5 gold per 5 wins, 10 gold per 3 wins
.
• meer kaarten en minder dust in arena rewards
• bij 9 arena wins gegarandeerd een extra pack of golden card
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11122122/closed-beta-patch-featured-updates-9-30-2013
Hoogtepunten:
• After the patch, daily quests that require you to win with a specific class will now give you a choice between two classes, allowing you some additional flexibility.
• Nieuwe chat/social UI met toasts als je vrienden bijvoorbeeld een Legendary uitgepakt hebben of een arena hebben voltooid
• ipv 5 gold per 5 wins, 10 gold per 3 wins
Spuit 11, wel nice dat je de hoogtepunten erbij hebt gezet ^^Twylight schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:17:
Prima ontwikkelingen!Twylight schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:17:
Hoogtepunten:
• ipv 5 gold per 5 wins, 10 gold per 3 wins.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Twylight schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:17:
Hoogtepunten:
• ipv 5 gold per 5 wins, 10 gold per 3 wins.
Vooral die 10 gold per 3 wins is nice.
Er staat alleen een heel erg grote fout in die blue post van Blizzard zeg, echt van belachelijke proporties ...
Ik mis namelijk de tekst/het bericht: A new wave of beta opt-in invites will be send.
Ik mis namelijk de tekst/het bericht: A new wave of beta opt-in invites will be send.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Dat zou niet echt netjes Engels zijn van Blizzard nee..Dreanor schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:44:
Er staat alleen een heel erg grote fout in die blue post van Blizzard zeg, echt van belachelijke proporties ...
Net een zeer leuk potje gedaan met Nostordici
nothing stops this train
Jezus man, ik heb nooit disconnects en nu doe ik een keer arena krijg ik twee keer een disconnect van battle.net waardoor ik 2 keer verloren heb
terwijl ik beide keren aan het winnen was
Lijkt er toch op dat de patch en wipe nog een weekje op zich laten wachten
..
https://twitter.com/PlayH...status/384827105789218817
Oh.Nipje schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:05:
Lijkt er toch op dat de patch en wipe nog een weekje op zich laten wachten..
Ja veel mensen hebben dat gedaan haha. Blizzard forums staan er vol mee.drumstickNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:22:
[...]
Oh.Heb net mijn hele deck omgegooid naar een max. aantal legendaries.
Ik had hier gisteren ook last van. Jammer van die Arena, maar ja, beta is beta.Twylight schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 01:53:
Jezus man, ik heb nooit disconnects en nu doe ik een keer arena krijg ik twee keer een disconnect van battle.net waardoor ik 2 keer verloren hebterwijl ik beide keren aan het winnen was
Hopelijk als dat ik live gebeurd kan je je goud terugkrijgen (dat is bij het kaartspel Magic the Gathering Online wel het geval).
Ik ga ook maar eens kijken of ik vanavond 1 of 2 legendaries kan maken (zal wel niet want ik had geen boosters gekocht en alleen maar crap in de boosters van Arena)
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Ik ben wel heel erg benieuwd waar het lange onderhoud van vannacht voor nodig is. Als het de nieuwe hardware is zou het zomaar eens kunnen dat er nieuwe keys aan zitten te komen voor opt ins. Zou mooi zijn als die opt ins toegang krijgen voordat de wipe plaats zal vinden. Dan is het allemaal wat eerlijker.
Gold terug bij een disconnect? Lijkt me niet. Een disconnect is een loss, 3x loss is einde Arena.Hierkomik schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:39:
Ik had hier gisteren ook last van. Jammer van die Arena, maar ja, beta is beta.
Hopelijk als dat ik live gebeurd kan je je goud terugkrijgen (dat is bij het kaartspel Magic the Gathering Online wel het geval).
Kan me niet voorstellen dat ze mensen gold gaan teruggeven bij disconnect. Dan heb je alleen maar mensen die als ze dreigen te verliezen hun internet zelf uitzetten...
dit!!OkkE schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:03:
[...]
Gold terug bij een disconnect? Lijkt me niet. Een disconnect is een loss, 3x loss is einde Arena.
Kan me niet voorstellen dat ze mensen gold gaan teruggeven bij disconnect. Dan heb je alleen maar mensen die als ze dreigen te verliezen hun internet zelf uitzetten...
daarom een disconnect= een loss, en terecht imo!! anders zullen er veel disconnects zijn.....
nothing stops this train
Ik heb inderdaad liever dat ze de disconnects fixen dan goud terug gaan geven bij een disconnect in Arena.Kol Nedra schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:15:
[...]
dit!!
daarom een disconnect= een loss, en terecht imo!! anders zullen er veel disconnects zijn.....
gold teruggeven is geen optie idd, dan zou iedereen z'n internet er af gooien zodra ze verliezen. Maar die disconnects moeten toch echt wel gefixt worden
Nou heb ik nog niet zoveel gespeeld. Laten we zeggen een kleine 100 games.
Er staan bij mij 43 wins bij Play en mijn Arena ervaring is <10, maar ik heb nog nooit een discer gehad?
Komt dat fenomeen alleen voor bij Ranked play en Arena?
Er staan bij mij 43 wins bij Play en mijn Arena ervaring is <10, maar ik heb nog nooit een discer gehad?
Komt dat fenomeen alleen voor bij Ranked play en Arena?
Volgens mij spelen jullie geen MTGO of andere online CCG's, maar een server zou prima onderscheid kunnen maken tussen client disconnect en een eigen server fout waardoor de game crashed...
Ik speel al jaren MTGO en zij geven inderdaad je geld terug bij een event als de dc niet jouw schuld was. Kan ook niet anders want je betaald echt geld, als je dan door hun netwerkproblemen je geld kwijt raakt is het aan hen dat te vergoeden.
Daarnaast heb je nog een grace periode van ongeveer 5 min om terug in te kunnen loggen bij een dc. Ook dat is niet meer dan normaal bij online CCG's.
Mijn internetconnectie is er de laatste 5 jaar maybe 3x mee opgehouden (en toen binnen 3 min router reset en opgelost). Als ik mijn arena zou verliezen door een server crash/bug of omdat ik niet de mogelijkheid heb om terug in te loggen in een game zou ik daar echt stampei over maken...
Ik speel al jaren MTGO en zij geven inderdaad je geld terug bij een event als de dc niet jouw schuld was. Kan ook niet anders want je betaald echt geld, als je dan door hun netwerkproblemen je geld kwijt raakt is het aan hen dat te vergoeden.
Daarnaast heb je nog een grace periode van ongeveer 5 min om terug in te kunnen loggen bij een dc. Ook dat is niet meer dan normaal bij online CCG's.
Mijn internetconnectie is er de laatste 5 jaar maybe 3x mee opgehouden (en toen binnen 3 min router reset en opgelost). Als ik mijn arena zou verliezen door een server crash/bug of omdat ik niet de mogelijkheid heb om terug in te loggen in een game zou ik daar echt stampei over maken...
Zojuist mijn eerste score van 9 wins behaald in de arena, 9-2 met rogue was het uiteindelijk. Na de draft dacht ik niet dat ik zo'n goede score zou behalen. Afzonderlijk zijn het sterke kaarten maar ik dacht dat ik toch wat synergie mistte. Wel 3 backstabs en 3 assassinates, maar geen silences/ ringleaders/ eviscerates. Verder niet echt 'grote' minions voor lategame. De legendary was overigens de laatste kaart die ik mocht draften. Ik twijfelde tussen Ysera en Black Knight (Gruul was 3e keus) maar koos toch voor Dark knight omdat dat een goede toevoeging was om het mid/late game af te maken. Die heeft wel een paar potjes op cruciale momenten een taunt van de enemy gesloopt, fijne kaart om te hebben! De reward was 240 gold en 2 packs! 
Het deck dat hierbij hoorde:
Het deck dat hierbij hoorde:
[ Voor 3% gewijzigd door microoo op 01-10-2013 20:34 ]
Ziet ernaar uit dat ze een Hearthstone kaart gaan weggeven bij Blizzcon tickets?
CorrectdrumstickNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:30:
[...]
Ziet ernaar uit dat ze een Hearthstone kaart gaan weggeven bij Blizzcon tickets?
En zo te zien een legendary (want card frame + kleur van balletje) minion... maar om er nou 30 euro aan uit te geven... ik denk dat ik het met 10 euro had overwogen ofzo, maar nu is dat virtual ticket echt overpriced
Virtual tickets zijn altijd al 30 euro geweest, ligt echt niet aan Hearthstone hoorHierkomik schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:54:
En zo te zien een legendary (want card frame + kleur van balletje) minion... maar om er nou 30 euro aan uit te geven... ik denk dat ik het met 10 euro had overwogen ofzo, maar nu is dat virtual ticket echt overpriced
Sowieso moet je zo'n ticket niet alleen willen kopen voor de ingame goodies. Als ik naar mezelf kijk, dan kijk ik elk jaar (vorig jaar niet, geen Blizzcon toen) met veel plezier naar de diverse panels op de stream, ik ben dan ook fan van alle Blizzard franchises, dat is ook wel mooi meegenomen ofc
Bij de vorige Blizzcon had ik wel een ticket aangeschaft, moet zeggen dat ik dat het wel waard vond. Er zijn best een hoop high quality streams inclusief het gehele arena tournament live.
Dit jaar belooft ook weer een hoop leuke aankondigingen maar ga dit jaar geen ticket meer aanschaffen omdat ik ook geen WoW meer speel. Kijk later de hoogtepunten wel
Dit jaar belooft ook weer een hoop leuke aankondigingen maar ga dit jaar geen ticket meer aanschaffen omdat ik ook geen WoW meer speel. Kijk later de hoogtepunten wel
@Nostodici: dat weet ik, maar ik vond het de afgelopen jaren ook niet waard (altijd het idee gehad dat het voor 10 euro had moeten kunnen).
Ik hou wel van de SC2 matches, maar vind Arena WoW erg slaapverwekkend nu matches 10+ min kunnen duren. En de rest zie ik wel op websites...
Ik hou wel van de SC2 matches, maar vind Arena WoW erg slaapverwekkend nu matches 10+ min kunnen duren. En de rest zie ik wel op websites...
Toevallig vandaag over zitten te twijfelen.
Mijn redenen om het niet te doen:
• €30 is best veel
• Streams mogelijk niet compatible met XBMC, dus niet in de woonkamer kijken
• WoW en Diablo boeien me niet meer. WoW al 7 jaar niet meer gespeeld en Diablo is slecht voor m'n muisarm
• Die events met die larpers, really?
Ik ben daarentegen weer extreem nieuwsgierig naar Titan. Wanneer gaan ze daar eens wat van laten zien. De ervaring leert dat het na eerste beelden nog gerust 5 jaar kan duren, maar dan weten we in ieder geval iets.
• €30 is best veel
• WoW en Diablo boeien me niet meer. WoW al 7 jaar niet meer gespeeld en Diablo is slecht voor m'n muisarm
Ik ben daarentegen weer extreem nieuwsgierig naar Titan. Wanneer gaan ze daar eens wat van laten zien. De ervaring leert dat het na eerste beelden nog gerust 5 jaar kan duren, maar dan weten we in ieder geval iets.
De wipe komt er aan!
(donderdag om 3:00 's ochtends)

| The Hearthstone closed beta test for North American region will be down for maintenance on October 2nd, from 8AM to 6PM PDT. The Hearthstone closed beta test for the European region will be down for maintenance on October 2nd, from 6PM to 10PM PDT. This maintenance will contain the recently announced closed beta patch and all Hearthstone account information, including card collections, will be wiped during this maintenance. For more information regarding the closed beta patch, please check out this blog. For more information regarding the wipe, please read more details here. http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10137393914 |
[ Voor 4% gewijzigd door jmxd op 02-10-2013 06:55 ]
Agh, net 3 minuten te laat, ga slapen! 
Gelukkig niet nog een week. Morgenochtend kunnen we dan dus spelen na de wipe.
Gelukkig niet nog een week. Morgenochtend kunnen we dan dus spelen na de wipe.
[ Voor 54% gewijzigd door Pheace op 02-10-2013 05:53 ]
Inderdaad wel een aardig verschil. Misschien hebben ze al meer hardware hier klaar staan? Of als het dezelfde locatie is dan is de hardware aanpassing inbegrepen in de US tijd.Twylight schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 05:55:
Wel apart dat Amerika een maintenance van 10 uur heeft en EU maar 4 uur
[ Voor 38% gewijzigd door Pheace op 02-10-2013 06:40 ]
very nice! Maar 10PM PDT is dat niet iets van 07:00 morgen ochtend voor ons? http://www.worldtimebuddy.com/
Maar hoe dan ook goed nieuws!
Ja van 3 tot 7 aankomende nacht ofzo.sbmuc schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:47:
very nice! Maar 10PM PDT is dat niet iets van 07:00 morgen ochtend voor ons? http://www.worldtimebuddy.com/
[quote]PromWarMachine schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:43:
• €30 is best veel
Ik twijfel nog steeds over een Virtual Ticket. Het is zeker niet goedkoop, maar een weekendje stappen / café (wat ik anders ga doen) is minstens net zo veel.
Zo bijzonder is alleen de live stream van het event niet en ik kan waarschijnlijk een groot deel van de tijd niet live mee kijken... beetje zonde van het geld dan.
.
Verder kwam ik op /r/Hearthstone nog deze link tegen: http://www.gamebreaker.tv...orm-trademarked-blizzard/
Blizzard heeft blijkbaar de merknaam “Heroes of the Storm” geregistreerd. De vraag is wat ik zal zijn. In de link wordt besproken wat de opties zijn, hun denken of een expansion voor Hearthstone of de MOBA game van Blizzard. Zou kunnen dat daar over wel iets vertelt wordt op BlizzCon.
En als we het dan toch over algemene Blizzard dingen hebben, de Warcraft film komt op 18 december 2015.
.
• €30 is best veel
Ik twijfel nog steeds over een Virtual Ticket. Het is zeker niet goedkoop, maar een weekendje stappen / café (wat ik anders ga doen) is minstens net zo veel.
.
Ik ben ook erg benieuwd naar Titan, ga er alleen niet van uit dat ze daar op deze BlizzCon veel informatie over gaan geven.Ik ben daarentegen weer extreem nieuwsgierig naar Titan. Wanneer gaan ze daar eens wat van laten zien. De ervaring leert dat het na eerste beelden nog gerust 5 jaar kan duren, maar dan weten we in ieder geval iets.
Verder kwam ik op /r/Hearthstone nog deze link tegen: http://www.gamebreaker.tv...orm-trademarked-blizzard/
Blizzard heeft blijkbaar de merknaam “Heroes of the Storm” geregistreerd. De vraag is wat ik zal zijn. In de link wordt besproken wat de opties zijn, hun denken of een expansion voor Hearthstone of de MOBA game van Blizzard. Zou kunnen dat daar over wel iets vertelt wordt op BlizzCon.
En als we het dan toch over algemene Blizzard dingen hebben, de Warcraft film komt op 18 december 2015.
.
@Warcraft:
We’re pleased to announce that @Legendary Pictures’ WARCRAFT will be released by @UniversalPics on December 18, 2015.
https://twitter.com/methodsco/status/385294340018683904
Ja, over 2 jaar... Ach, er is nu iig een datum bekend.
Volgens mij hebben ze op Comic Con dit jaar een heel kort fragmentje getoond.
[ Voor 34% gewijzigd door OkkE op 02-10-2013 09:08 ]
Klopt ja, trailer is alleen niet op interwebs verschenenOkkE schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:07:
[...]
[...]
Volgens mij hebben ze op Comic Con dit jaar een heel kort fragmentje getoond.
Na de wipe waren ze ook weer van plan nieuwe invites te sturen omdat ze hardware changes gingen doorvoeren toch? Wordt het dan meer een open beta achtige situatie of nog steeds meer een soort closed beta waar je alleen maar in kan komen door een invite wave van Blizzard?
Verwijderd
Volgens de post zal dit de enige wipe zijn zelfs geen wipe meer voor de open beta of release...
Het blijft closed beta, dus alleen door de opt-in in Battle.net kan je toegang krijgen. Ze hebben wel aangegeven veel meer mensen te gaan uitnodigen.Dahal schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:13:
[...]
Klopt ja, trailer is alleen niet op interwebs verschenen![]()
Na de wipe waren ze ook weer van plan nieuwe invites te sturen omdat ze hardware changes gingen doorvoeren toch? Wordt het dan meer een open beta achtige situatie of nog steeds meer een soort closed beta waar je alleen maar in kan komen door een invite wave van Blizzard?
Gisteren weer 2x game crash gehad. Begint nu wel vervelend te worden. Had er voor eergisteren nog nooit eentje gehad... beta blijft beta, maar ja :-/
Ik heb alle niet boeiende kaarten gedisenchant, kom op 1260 dust
. Nog niet genoeg om legendary te craften...
Misschien toch maar ook alle druid kaarten disenchanten. Ik wil nog eigenlijk wel een potje met Jeraxxis spelen voor wipe
.
Overigens krijg ik nu alleen nog maar dailies om met een class 5x te winnen. Ik heb liever die 2x winnen voor minder goud, want 5 potjes winnen betekent toch wel redelijk wat tijd...
Ik heb alle niet boeiende kaarten gedisenchant, kom op 1260 dust
Misschien toch maar ook alle druid kaarten disenchanten. Ik wil nog eigenlijk wel een potje met Jeraxxis spelen voor wipe
Overigens krijg ik nu alleen nog maar dailies om met een class 5x te winnen. Ik heb liever die 2x winnen voor minder goud, want 5 potjes winnen betekent toch wel redelijk wat tijd...
Ben ontzettend benieuwd
. Misschien kunnen we dit weekend wel allemaal lekker spelen
Laten we t hopenNipje schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:47:
Ben ontzettend benieuwd. Misschien kunnen we dit weekend wel allemaal lekker spelen
Ik hoop het ook voor jullie!
Maar verwacht het niet morgen al voor jullie, eerder 2 weken later op zijn vroegst
Maar verwacht het niet morgen al voor jullie, eerder 2 weken later op zijn vroegst
nothing stops this train
Idd, ze zullen sowieso eerst gaan bekijken hoe de nieuwe hardware met de huidige load werkt. Vervolgens zullen ze meer mensen gaan inviten en daarna weer bekijken hoe de hardware daar op reageerd.Kol Nedra schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:58:
Ik hoop het ook voor jullie!
Ik verwacht en hoop dat de open beta binnen 1 tot 2 maanden zal plaatsvinden.
Ik ben momenteel trouwens alleen opt in voor de Hearthstone beta. Zou het nog effect kunnen hebben of je nou alleen voor die of voor alle 4 de beschikbare opties opt in bent? Heb de andere eigenlijk nooit aangevinkt gehad namelijk..
Iedereen die nog geen beta access heeft: Ga er maar vanuit dat je pas over een maand (blizzcon) kan spelen. Ik verwacht dat dan de release zal zijn. Komt het eerder, dan is het er eerder.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Deze opmerking slaat echt helemaal nergens op. Blizzard heeft gewoon gezegd dat er na de patch + hardware upgrade nieuwe mensen worden toegelaten en dat dit ook veel mensen zullen zijn.Zerora schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:21:
Iedereen die nog geen beta access heeft: Ga er maar vanuit dat je pas over een maand (blizzcon) kan spelen. Ik verwacht dat dan de release zal zijn. Komt het eerder, dan is het er eerder.
BlizzCon is belangrijk genoeg dat ze daar waarschijnlijk wel iets m.b.t. Hearthstone aan vast koppelen. Dat kan in mijn ogen 3 dingen zijn:Zerora schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:21:
A. Veel meer Closed Beta invites
B. Start van de Open Beta
C. Release van de game
Aangezien het nog ongeveer een maand duurt voor BlizzCon, verwacht ik eigenlijk dat het (veel) te vroeg is voor C (release). Mijn gevoel zegt dat A (nieuwe closed beta invites) niet belangrijk genoeg is en dat ze daar niet nog een maand mee zullen wachten. Dan blijft eigenlijk alleen optie B over: Open Beta. Lijkt me best een mooie aankondiging; maar dit blijft natuurlijk niet veel meer dan wishful thinking*.
*) Aangezien ik nog geen beta access heb *sadface*
Als ze slim zijn zeggen ze, als je een blizzcon ticket koopt krijg je beta acces voor Hearthstone vanaf morgen
nothing stops this train
Lijkt mij niet zo slim. Dat gaat ze waarschijnlijk een hoop negatieve reacties opleveren (en terecht), verkopen van beta toegang vind ik een erg slecht (PR) idee; laat staan koppelen aan verkoop voor een (virtueel) ticket van hun conferentie à €30. Een goedkoper—in mijn ogen beter—alternatief is duidelijkheid geven over nieuwe Closed Beta waves en de start van Open Beta, dat zal tegen de tijd dat BlizzCon is wel gebeurd zijn.Kol Nedra schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:41:
Als ze slim zijn zeggen ze, als je een blizzcon ticket koopt krijg je beta acces voor Hearthstone vanaf morgen
[rant]
Sowieso, een beta invite is in eerste plaats nog steeds voor het testen van de game; niet een demo (al wordt het door veel wel zo gezien) of iets. Het lijkt soms als of mensen vinden dat ze recht hebben op de beta, dat Blizzard expres mensen niet invite om te pesten, ...
[/rant]
Zo ik heb al mijn kaarten Disenchanted, behalve mijn Onyxia en mijn Faceless Manipulator 
totaal aantal dust: 2680!
Welke Legendary zal ik nu maken? Ik dacht zelf aan Ysera.....of Lorewalker Cho!
lastige keuze
en natuurlijk mijn 2de Faceless die ik aanmaak
Nou leuke bug.......ik kon Ysera niet craften, reload ik de game heb ik opeens 1580 dust over ipv 2680!
lol wat slecht!!
Bedankt Blizzard!!
maargoed morgen toch reset, maar ik weet nu wel dat ik niet zomaar iets zal dissen
lastige keuze
Nou leuke bug.......ik kon Ysera niet craften, reload ik de game heb ik opeens 1580 dust over ipv 2680!
lol wat slecht!!
Bedankt Blizzard!!
maargoed morgen toch reset, maar ik weet nu wel dat ik niet zomaar iets zal dissen
[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 02-10-2013 16:00 ]
nothing stops this train
MISTAKE!Kol Nedra schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:49:
Zo ik heb al mijn kaarten Disenchanted, behalve mijn Onyxia en mijn Faceless Manipulator
lastige keuze
lol wat slecht!!
Bedankt Blizzard!!
JERAXXUS IS... SORRY.
Hetzelfde was met TB ook gebeurt, vandaar dat zijn eerste legendary deck 16 was ipv 19. Hij kreeg het wel terug uiteindelijk denk ik. Wel iets wat niet zou moeten gebeuren uiteraard.Kol Nedra schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:49:
lastige keuze
lol wat slecht!!
Bedankt Blizzard!!
[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 02-10-2013 16:03 ]
Je weet wat de term “beta” betekend? Bug report naar Blizzard sturen en niet zeuren, these things happen.Kol Nedra schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:49:
lol wat slecht!!
Bedankt Blizzard!!
Dit, 1000% dit!OkkE schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:06:
[...]
Je weet wat de term “beta” betekend? Bug report naar Blizzard sturen en niet zeuren, these things happen.
Want a cookie?!
I know that, maar dan baal je :-)OkkE schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:06:
[...]
Je weet wat de term “beta” betekend? Bug report naar Blizzard sturen en niet zeuren, these things happen.
dus ik moest 1 faceless dissen en nu heb ik Ysera
nothing stops this train
Net masters geworden met 70 wins, met een Rogue deck met 6 rares, 0 epics , 0 legendarys. Pay to win? Nah
Verwijderd
Duh Rogue decknoaq schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:28:
Net masters geworden met 70 wins, met een Rogue deck met 6 rares, 0 epics , 0 legendarys. Pay to win? Nah
masters betekent nog helemaal niksnoaq schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:28:
En de patch notes: http://us.battle.net/hear...eta-patch-notes-10-2-2013
Hmm ik ik ga morgen zeker weten Priest eerst spelen. Ik vond Priest altijd al erg leuk eigenlijk om te spelen, maar een beetje zwak. Nu met deze patch lijkt ie een stuk meer balanced.
Priest changes:
Northshire Cleric - Now costs 1 (down from 2).
Prophet Velen – Now also doubles the damage and healing of your Hero Power.
Fade has been replaced with a new card:
Shadow Word: Death – (3) Destroy a minion with an Attack of 5 or more.
Cabal Shadow Priest – now a 4/5 (up from 3/4).
Power Word: Shield has a new power – Give a minion +2 Health. Draw a card.
Greater Heal has been replaced with a new card:
Holy Fire – (6) Deal 5 damage. Restore 5 Health to your hero.
Lightspawn has 1 more Health.
Priest changes:
Northshire Cleric - Now costs 1 (down from 2).
Prophet Velen – Now also doubles the damage and healing of your Hero Power.
Fade has been replaced with a new card:
Shadow Word: Death – (3) Destroy a minion with an Attack of 5 or more.
Cabal Shadow Priest – now a 4/5 (up from 3/4).
Power Word: Shield has a new power – Give a minion +2 Health. Draw a card.
Greater Heal has been replaced with a new card:
Holy Fire – (6) Deal 5 damage. Restore 5 Health to your hero.
Lightspawn has 1 more Health.
Jammer dat ik m'n priest deck straks kwijt ben
denk dat ik wel weer opnieuw met priest aan de gang ga, vind het een leuke class alleen op het moment nog underpowered inderdaad
kreeg net een mailtje van Blizzard dat ik 53ste bent geworden......ook leukawesom-o schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:48:
Iemand de top 50 gehaald?
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10138063997
nothing stops this train
Nice. Ik sta er zelf niet in, maar ik heb dan ook niet veel play mode gedaan.Kol Nedra schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:52:
[...]
kreeg net een mailtje van Blizzard dat ik 53ste bent geworden......ook leuk
First things firstTwylight schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:08:
• The “farming” area of the Pandaria board will now allow you to spawn three radishes.
Je krijgt al een BlizzCon legendary kaart. Is dat niet voldoende?Kol Nedra schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:41:
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Mijn gedachten over de veranderingen:
* Priest heeft wel erg veel buffs gehad. Ook de neutral minions (lightwarden bijv) die zij gebruiken zijn een stuk sterker. Het zal me niets verbazen als Priest nu in de top 3 heroes valt.
* Warrior heeft maar een paar kleine buffs gehad. Ik denk dat warrior nog steeds ergens onderaan de heroes valt. Frothing Berseker is daarentegen nu echt OP voor warrior. Waarom ze niet wat andere kaarten hebben gebuffed (shield block minder mana bijv)... geen idee
* Rogue heeft echt een harde hit gehad. Zal nu een middenmoter zijn. Dat je hero ability alleen maar 1/2 daggers zijn is echt een grote nerf. Maakt ook Assassin't Blade etc minder goed omdat je die ook niet meer kan buffen. Backstab change is raar, want nu maakt de volgorde uit (eerst backstab dan attack), geen idee waarom dat veranderd is. Ringleader is niet echt heel erg generfed; 1 health minder is nou niet echt schokkend. Het lijkt erop alsof ze liever niet Ringleader hard wilden aanpakken en dus de rest van Rogue maar minder goed hebben gemaakt. Slechte keuze imo. Rogue is nu nog meer afhankelijk van de coin.
* Speaking of the coin... ze hebben er niets mee gedaan. Coin zou echt nog een nadeel moeten hebben want het is gewoon een te sterk voordeel. Misschien 1 of 2 damage als hij gebruikt wordt ofzo.
* Enkele neutral minions zijn beter balanced nu (Twilight drake is niet meer autowin als de ander geen silence heeft, idem met Frostwolf Warlord. Om even aan te geven hoe goed priest nu is: Lightspawn is nu beter dan Twilight drake)
* Mirror image had niet gebuffed moeten worden. Kaart was al annoying en zou niet heel goed moeten zijn want het maakt het spel niet leuk. Nu is het nog erger. Had evt 3 minions ipv 2 moeten zijn, maar 0/2 is gewoon een domme buff
* Frost Elemental had 3/5 moeten worden ipv 3/6. Is nog te sterk.
* Sorcerors apprentice had 2/3 moeten worden en spells met 1 reduceren ipv 2. 3/2 gaat te snel dood en 2 mana minder is dan weer te sterk. Is nu veel teveel een combo kaart die raar werkt: je cast haar nu als je op diezelfde beurt een fireball kan casten oid want dan is ze gratis. Zo'n mechanic hoort bij rogues, niet bij mages.
* Warlock had wel 1 of 2 meer buffs kunnen krijgen.
Mijn voorspelling is:
Tier 1: Druid, Shaman, Priest, Mage
Tier 2: Rogue, Paladin, Hunter
Tier 3: Warrior, Warlock.
Waarbij Druid waarschijnlijk wel het beste is. Was al goed en de nerfs hebben vrij weinig impact (ik denk zelfs dat Savagery beter is geworden door de lage mana cost. Nu single target, maar voor board clear kostte het toch veel mana en in ieder geval een andere spell).
* Priest heeft wel erg veel buffs gehad. Ook de neutral minions (lightwarden bijv) die zij gebruiken zijn een stuk sterker. Het zal me niets verbazen als Priest nu in de top 3 heroes valt.
* Warrior heeft maar een paar kleine buffs gehad. Ik denk dat warrior nog steeds ergens onderaan de heroes valt. Frothing Berseker is daarentegen nu echt OP voor warrior. Waarom ze niet wat andere kaarten hebben gebuffed (shield block minder mana bijv)... geen idee
* Rogue heeft echt een harde hit gehad. Zal nu een middenmoter zijn. Dat je hero ability alleen maar 1/2 daggers zijn is echt een grote nerf. Maakt ook Assassin't Blade etc minder goed omdat je die ook niet meer kan buffen. Backstab change is raar, want nu maakt de volgorde uit (eerst backstab dan attack), geen idee waarom dat veranderd is. Ringleader is niet echt heel erg generfed; 1 health minder is nou niet echt schokkend. Het lijkt erop alsof ze liever niet Ringleader hard wilden aanpakken en dus de rest van Rogue maar minder goed hebben gemaakt. Slechte keuze imo. Rogue is nu nog meer afhankelijk van de coin.
* Speaking of the coin... ze hebben er niets mee gedaan. Coin zou echt nog een nadeel moeten hebben want het is gewoon een te sterk voordeel. Misschien 1 of 2 damage als hij gebruikt wordt ofzo.
* Enkele neutral minions zijn beter balanced nu (Twilight drake is niet meer autowin als de ander geen silence heeft, idem met Frostwolf Warlord. Om even aan te geven hoe goed priest nu is: Lightspawn is nu beter dan Twilight drake)
* Mirror image had niet gebuffed moeten worden. Kaart was al annoying en zou niet heel goed moeten zijn want het maakt het spel niet leuk. Nu is het nog erger. Had evt 3 minions ipv 2 moeten zijn, maar 0/2 is gewoon een domme buff
* Frost Elemental had 3/5 moeten worden ipv 3/6. Is nog te sterk.
* Sorcerors apprentice had 2/3 moeten worden en spells met 1 reduceren ipv 2. 3/2 gaat te snel dood en 2 mana minder is dan weer te sterk. Is nu veel teveel een combo kaart die raar werkt: je cast haar nu als je op diezelfde beurt een fireball kan casten oid want dan is ze gratis. Zo'n mechanic hoort bij rogues, niet bij mages.
* Warlock had wel 1 of 2 meer buffs kunnen krijgen.
Mijn voorspelling is:
Tier 1: Druid, Shaman, Priest, Mage
Tier 2: Rogue, Paladin, Hunter
Tier 3: Warrior, Warlock.
Waarbij Druid waarschijnlijk wel het beste is. Was al goed en de nerfs hebben vrij weinig impact (ik denk zelfs dat Savagery beter is geworden door de lage mana cost. Nu single target, maar voor board clear kostte het toch veel mana en in ieder geval een andere spell).
[ Voor 3% gewijzigd door Hierkomik op 03-10-2013 10:38 ]
Ze moeten eigenlijk ook een hoop kaarten, en dan met name epic en legendary kaarten, niet craftable meer maken. Maar ze op een zeldzame wijze ergens te winnen zijn. Het is naar mijn idee te makkelijk om een epic of legendary kaart te craften momenteel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]