Klinkt dus alsof het een eenmalige wipe zal zijn, aldus, daar hopen ze op? Zou wel leuk zijn als we vanaf nu alle cards kunnen houden.
maar wel oneerlijk tov de mensen die de game niet kunnen spelen!Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:58:
Klinkt dus alsof het een eenmalige wipe zal zijn, aldus, daar hopen ze op? Zou wel leuk zijn als we vanaf nu alle cards kunnen houden.
Stel de beta duurt nog 2 maanden, als je elke dag de daily doet dan heb je flink wat gold gefarmed, dus ook meer packs open gemaakt. Hier heb je dus card advantage tegenover mensen die geen packs kopen met echt geld.
of het is een soort mind game dat Blizzard speelt.....dat er meer mensen meer packs gaan kopen bij de launch vd game
nothing stops this train
Verwijderd
Dat is waar ja, hadden ze wel op een andere manier kunnen doen. Maarja, ik ga er gewoon gebruik van maken natuurlijk.Kol Nedra schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:01:
[...]
maar wel oneerlijk tov de mensen die de game niet kunnen spelen!
Stel de beta duurt nog 2 maanden, als je elke dag de daily doet dan heb je flink wat gold gefarmed, dus ook meer packs open gemaakt. Hier heb je dus card advantage tegenover mensen die geen packs kopen met echt geld.
of het is een soort mind game dat Blizzard speelt.....dat er meer mensen meer packs gaan kopen bij de launch vd game
Dat klasse systeem zorgt er wel voor dat de mensen met een "card advantage" sneller in een hogere klasse komen te zitten waardoor de nieuwe spelers tegen elkaar moeten.Kol Nedra schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:01:
[...]
maar wel oneerlijk tov de mensen die de game niet kunnen spelen!
Weinig kans dat dit de enige wipe is.
Bij livegang moeten ze het haast wel weer doen...
Ik hoop dat ze sowieso 100% duidelijkheid scheppen wat dat betreft.
Daarnaast krijg je enkel gold voor het echte geld wat je uitgegeven hebt, niet voor het gold dat je verworven hebt ingame (zo lees ik het tenminste).
Daarnaast krijg je enkel gold voor het echte geld wat je uitgegeven hebt, niet voor het gold dat je verworven hebt ingame (zo lees ik het tenminste).
Want a cookie?!
Verwijderd
Dat hebben ze gedaan.Renquin schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:32:
Weinig kans dat dit de enige wipe is.
Er komt nu nog 1 wipe (de aanstaande.) en daarna niet meer.
Dit inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:40:
[...]
Dat hebben ze gedaan.
Heb nu trouwens steeds vaker dat mensen opgeven in ranked mode na een 2, 3 turns. Restarten deze mensen gewoon net zo vaak tot ze een goede beginhand hebben oid?
Voelt een beetje lame.
Ah okee, dan heb ik het verkeerd begrepenVerwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:40:
[...]
Dat hebben ze gedaan.
Wel lame als daardoor idd de mensen die in closed zitten een behoorlijke voorsprong hebben op de mensen die er niet in zitten.
Moet stiekem wel open beta worden zo
Want a cookie?!
Je krijgt 100 gold voor iedere pack of 150 gold voor iedere arena toegang die je hebt gekocht met echt geld. Wat je na de wipe met dat gold doet, mag je helemaal zelf weten. Als je eerst 5 packs kocht en 3 keer arena toegang, krijg je 950 gold. Als je na de wipe kiest om dan 9 packs te kopen en geen arena toegang, is dat ook prima.Renquin schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:32:
[ Voor 27% gewijzigd door Zerora op 27-09-2013 09:18 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Volgens mij hebben ze alleen gezegd dat er tijdens de BETA geen andere wipe meer komt. Bij release wordt er nog een keer gewiped neem ik aan.Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:40:
[...]
Dat hebben ze gedaan.
Overigens, er zitten meer opt-in invites aan te komen na de wipe
The wipe in closed beta is very important to us, and marks a pretty big milestone that we hope a lot of you can be excited about.
First off, wipes aren’t super fun. In fact, they are negative fun. We chose to wipe in the closed beta at this point so we can impact as few people as possible. We understand that wiping data in Hearthstone may cause some frustration for people, but we anticipated having to do this since day one. Wiping will allow us to balance classes and carefully monitor that balance with a bigger player pool.
A bigger player pool? What? Well, after the wipe and patch that goes with it, we’ll be on different hardware than we were before. I’ll spare you the boring behind-the-scenes details, but we were limited in the amount of people we could invite to the first part of closed beta just due to these hardware limitations. With this patch and wipe, we’ll be making some serious transitions into hardware that can accommodate a larger pool of players. TLDR: Brace yourselves, the opt-ins are coming.
It’ll be a process—the gates won’t swing wide open right away, since we still need to make sure this hardware can hold up to the punishment we’re about to inflict upon it. However, as we invite more players to the closed beta test, the feeling of “hey, he’s in closed beta now and I’m not so he has a big advantage!” will diminish greatly since those players that have that small amount of play time “benefit” will soon be in the vast minority.
Verwijderd
Nope, nogmaals er komt nog 1 wipe, en dat is de laatste.kloos2 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:30:
[...]
Volgens mij hebben ze alleen gezegd dat er tijdens de BETA geen andere wipe meer komt. Bij release wordt er nog een keer gewiped neem ik aan.
Overigens, er zitten meer opt-in invites aan te komen na de wipe:
[...]
Maar één wipe inderdaad:
.
http://us.battle.net/hear...ic/10093279364?page=8#158
http://us.battle.net/hear...ic/10093279364?page=9#161
En er zullen binnenkort (veel) meer mensen opt-in ontvangen:
.
.
Bron:There are currently no plans for another wipe during the closed beta test.
There are also currently no plans for another wipe during the open beta period either. Or after release. No plans.
http://us.battle.net/hear...ic/10093279364?page=8#158
http://us.battle.net/hear...ic/10093279364?page=9#161
En er zullen binnenkort (veel) meer mensen opt-in ontvangen:
.
Bron: http://us.battle.net/hear...ic/10093279364?page=7#132A bigger player pool? What? Well, after the wipe and patch that goes with it, we’ll be on different hardware than we were before. I’ll spare you the boring behind-the-scenes details, but we were limited in the amount of people we could invite to the first part of closed beta just due to these hardware limitations. With this patch and wipe, we’ll be making some serious transitions into hardware that can accommodate a larger pool of players. TLDR: Brace yourselves, the opt-ins are coming.
It’ll be a process—the gates won’t swing wide open right away, since we still need to make sure this hardware can hold up to the punishment we’re about to inflict upon it. However, as we invite more players to the closed beta test, the feeling of “hey, he’s in closed beta now and I’m not so he has a big advantage!” will diminish greatly since those players that have that small amount of play time “benefit” will soon be in the vast minority.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat staat nergens 100% duidelijk voor mij, dus ik vraag het me af.Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:44:
[...]
Nope, nogmaals er komt nog 1 wipe, en dat is de laatste.
Nvm, was deze aan het typen toen er een nieuwe reactie kwam.
Nog een wipe.
Wordt een unfair advantage voor beta spelers dan imo.
[ Voor 21% gewijzigd door Renquin op 27-09-2013 10:09 ]
Want a cookie?!
Zeggen ze nu. Misschien komen ze er op terug. Maar wat Mooyal zegt kan wel: dat mensen meer geneigd zijn om te kopen om 'catch-up' te spelen met de beta spelers door boosters te kopen. Best slim... en dan best blij dat ik al toegang heb
.
Overigens wordt de patch wel interessant. Defias Ringleader zal wel aangepast worden, Warrior en Priest zullen ook wel buffs krijgen naar enkele kaarten (allemaal genoemd in dev post dat ze hier naar keken).
Basically zal er waarschijnlijk veel getweaked worden aan de power van kaartjes. Nu ga je ook merken wie dan de oude kaartwaarderingen los kan laten (wie er ziet wat er nu te slecht is om te spelen en wat genoeg buffs heeft gehad om nu wel speelbaar te worden).
Ik ben zeer benieuwd
Overigens gisteren begonnen met een nieuwe arena met rogue. Op dit moment 4-1. Grappig is dat ik ook de 'oops' emote gebruik voor fouten van mijn tegenstander (want de hero zegt dan 'Mistakes were made') om zo mensen op hun fouten te wijzen. Niet iedereen snapt dat en denkt dat ik zeg dat ik zelf een fout heb gemaakt...
Ze moeten wat meer emotes hebben. Die threat moet gewoon weg (useless) en er moet een emote bij die zegt 'that was lucky!' ofzo.
Edit: hopen dat de wipe na het tournament gebeurd, anders wordt het toernooitje hier niet zo leuk (ik denk niet dat ik de tijd heb om mijn hero weer helemaal naar 10 te levelen en nog de extra kaarten (vnl rares) te craften die ik speel, aangezien het 100 dust per rare is)
Overigens wordt de patch wel interessant. Defias Ringleader zal wel aangepast worden, Warrior en Priest zullen ook wel buffs krijgen naar enkele kaarten (allemaal genoemd in dev post dat ze hier naar keken).
Basically zal er waarschijnlijk veel getweaked worden aan de power van kaartjes. Nu ga je ook merken wie dan de oude kaartwaarderingen los kan laten (wie er ziet wat er nu te slecht is om te spelen en wat genoeg buffs heeft gehad om nu wel speelbaar te worden).
Ik ben zeer benieuwd
Overigens gisteren begonnen met een nieuwe arena met rogue. Op dit moment 4-1. Grappig is dat ik ook de 'oops' emote gebruik voor fouten van mijn tegenstander (want de hero zegt dan 'Mistakes were made') om zo mensen op hun fouten te wijzen. Niet iedereen snapt dat en denkt dat ik zeg dat ik zelf een fout heb gemaakt...
Ze moeten wat meer emotes hebben. Die threat moet gewoon weg (useless) en er moet een emote bij die zegt 'that was lucky!' ofzo.
Edit: hopen dat de wipe na het tournament gebeurd, anders wordt het toernooitje hier niet zo leuk (ik denk niet dat ik de tijd heb om mijn hero weer helemaal naar 10 te levelen en nog de extra kaarten (vnl rares) te craften die ik speel, aangezien het 100 dust per rare is)
[ Voor 11% gewijzigd door Hierkomik op 27-09-2013 10:13 ]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
De volgende post geeft eigenlijk compleet weer wat ik wil zeggen:
http://us.battle.net/hear...ic/10093279364?page=9#169
http://us.battle.net/hear...ic/10093279364?page=9#169
I don't really understand how some people aren't understanding how this will be unfair.
The SECOND the wipe happens, the people who can play start gaining;
Gold
Cards
Ranks
A more realistic/evened out MMR
...over people not playing, unless the opt-ins start happening at thousands and thousands per week, a lot of people are getting shafted.
The release of a game should be square 1, day 0, everyone starts from the same line...you can't have some people half way around the track already.
Want a cookie?!
Verwijderd
Dit.drumstickNL schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:42:
[...]
Dat klasse systeem zorgt er wel voor dat de mensen met een "card advantage" sneller in een hogere klasse komen te zitten waardoor de nieuwe spelers tegen elkaar moeten.
Voor de mensen die nog niet in de beta zitten: "TLDR: Brace yourselves, the opt-ins are coming. "
Na deze grote patch + wipe komen ze met veel nieuwe betakeys.
Na deze grote patch + wipe komen ze met veel nieuwe betakeys.
leuke daily ><
win 5 games with priest....lol hier ga ik niet aan beginnen, heb geen hele dag de tijd
win 5 games with priest....lol hier ga ik niet aan beginnen, heb geen hele dag de tijd
nothing stops this train
Staat er ook waarin je die games moet winnen. Want anders zou ik gewoon ff deckje maken en practice mode doen.Kol Nedra schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:17:
leuke daily ><
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
practice mode werkt niet, alleen arena of play mode
nothing stops this train
Interessant om de decks van de winnaars te zien, vind ik:
.
.
Winner’s Decks of 2P Hearthstone Invitational Tournament
The Winners are: Syslas (1st), SPOH (2nd), Trump (3rd). Both 1st and 2nd place are using Druid. And Trump has an amazing Rogue Deck.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Druid kan echt super goed zijn als je de wat betere kaarten tot je beschikking hebt.
Zelfs het basis deck van Druids is verre van slecht vind ik.
Zelfs het basis deck van Druids is verre van slecht vind ik.
Het is welliswaar voor het eerst dat ze dit doen, maar op basis van wat ze nu zeggen komt er geen wipe meer.kloos2 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:30:
[...]
Volgens mij hebben ze alleen gezegd dat er tijdens de BETA geen andere wipe meer komt. Bij release wordt er nog een keer gewiped neem ik aan.
Overigens, er zitten meer opt-in invites aan te komen na de wipe:
Will there be any wipes in the future?
We don’t anticipate any further wipes. This goes for both the Hearthstone beta and after the game’s official release. Any progress made during the beta after the wipe will be retained through the release of Hearthstone, such as new cards you obtain, levels that you gain and ranks you achieve. Basically, you’ll now be able to keep your stuff.
Zeker interessant!OkkE schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:10:
Interessant om de decks van de winnaars te zien, vind ik:
.
[...]
Dat Rogue deck ziet er redelijk standaard uit? Meeste kaarten heb ik zelf ook. Rogue OP. Beter gaan ze daar wat aan doen inderdaad
Druid vind ik ook irritant om tegen te spelen..
Maar weer eens arena doen: http://www.twitch.tv/multensor
so far is het wel ok:
8-2
7-2
3-3
Wel dalende lijn zie ik
. Wel oneerlijke die wipe lijkt me trouwens.
so far is het wel ok:
8-2
7-2
3-3
Wel dalende lijn zie ik
erhmm.
Welk gedeelte van de wipe vind je oneerlijk, het tijdstip, de wipe an sich, iets anders?Multensor schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:46:
Maar weer eens arena doen: http://www.twitch.tv/multensor
so far is het wel ok:
8-2
7-2
3-3
Wel dalende lijn zie ik. Wel oneerlijke die wipe lijkt me trouwens.
Want a cookie?!
Mensen die in beta zitten hebben op die manier een voorpsrong op de mensen die niet in beta zitten.
De mensen uit de beta hebben dan al hoop packs kunnen winnen door alleen goud grinden (geld uitgeven kan iedereaan vanaf start uiteraard).
De mensen uit de beta hebben dan al hoop packs kunnen winnen door alleen goud grinden (geld uitgeven kan iedereaan vanaf start uiteraard).
erhmm.
Gelukkig gaat het goud wat je gefarmed hebt niet mee.Multensor schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:43:
Mensen die in beta zitten hebben op die manier een voorpsrong op de mensen die niet in beta zitten.
Enkel wat je met echt geld gekocht heb.
Want a cookie?!
Ja dat snap ik, maar na deze wipe heb je dan toch een voorsprong in tijd om goud te farmen t.o.v. de mensen die met release / open beta instromen =]
erhmm.
Tsjah, das waar. Ben persoonlijk 100% voor wipe op het moment dat de game van beta naar live gaat, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren...Multensor schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:46:
Ja dat snap ik, maar na deze wipe heb je dan toch een voorsprong in tijd om goud te farmen t.o.v. de mensen die met release / open beta instromen =]
Want a cookie?!
vind je het dan ook oneerlijk als persoon A multi-miljonair is en gelijk voor 1000 euro aan packs koopt?Multensor schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:46:
Het blijft immers een pay2win game, oke de beta mensen hebben een kleine voorsprong met daily gold farmen etc, maar uiteindelijk is dat maar een kleine voorsprong.
Ik hoop dat Arena eerlijker wordt en dat mages en rogues dikke nerfs krijgen.
nothing stops this train
Al klaar met je priest?Kol Nedra schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:03:
[...]
vind je het dan ook oneerlijk als persoon A multi-miljonair is en gelijk voor 1000 euro aan packs koopt?
Het blijft immers een pay2win game, oke de beta mensen hebben een kleine voorsprong met daily gold farmen etc, maar uiteindelijk is dat maar een kleine voorsprong.
Zoals al eerder is aangegeven zal je als het goed is als nieuwe speler (bijna) alleen maar tegen andere nieuwe spelers spelen dus zie het probleem niet zo met die whipe. Als iedereen op hetzelfde moment begint heb je denk ik een grotere kans dat je tegen een meer ervaren speler speelt.
Overwatch profile awesomo#2162
Mages? waitwutKol Nedra schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:03:
Want a cookie?!
Het is mooyal, als de RNG ook maar iets tegen zit, dan is het OP; slecht; verdient nerfs; omg so lame, blizzard pls fix; volvo disband.Renquin schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:26:
[...]
Mages? waitwutAls er een class is die geen echte topper is dan is het wel de mage imo.
Maar ik ben het met je eens hoor, je weet dat mages in turn 8+9 dubbel pyroblast kunnen hebben, dus daar speel je dan ook naar. Verder niet heel speciale kaarten, die early game de hele game op slot kunnen gooien.
[ Voor 8% gewijzigd door microoo op 27-09-2013 15:31 ]
nee mages zijn niet zo OP, maar gewoon hun irritante board control met freezes en flamestrikes en die hero power.....gewoon anoying speel stijl. Ik geef geen credits aan mensen die rogues of mages spelen.
Ik heb ze ook beide gespeeld, maar niet meer.
Ik heb ze ook beide gespeeld, maar niet meer.
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 27-09-2013 16:02 ]
nothing stops this train
Tierlijst in mijn mening voor arena:
Top: Druid, Rogue, Shaman,
Normal: Hunter, Paladin, Mage
Bad: Warrior, Priest, Warlock
Warrior, Priest en Warlock kunnen wel in arena, maar je moet erg geluk hebben met de kaarten waaruit je kan kiezen. Bij Druid is dat het minst aan de orde, die heeft veel decent cards. Rogue heeft er minder, maar wel betere, dus als je een redelijk/goed rogue deck draft dan win je bijna alles wel.
Top: Druid, Rogue, Shaman,
Normal: Hunter, Paladin, Mage
Bad: Warrior, Priest, Warlock
Warrior, Priest en Warlock kunnen wel in arena, maar je moet erg geluk hebben met de kaarten waaruit je kan kiezen. Bij Druid is dat het minst aan de orde, die heeft veel decent cards. Rogue heeft er minder, maar wel betere, dus als je een redelijk/goed rogue deck draft dan win je bijna alles wel.
Verwijderd
Daarnet mijn eerste perfect match gehad 
Ik was rogue (heb daar daily quest van) en hij was priest geloof ik, maar hij legde nauwelijks iets op tafel, dus ik kon hem hele tijd direct aanvallen. Had ook wel geluk met 2x backstab + sinister strike in eerste beurt en als tweede mogen beginnen
Ik was rogue (heb daar daily quest van) en hij was priest geloof ik, maar hij legde nauwelijks iets op tafel, dus ik kon hem hele tijd direct aanvallen. Had ook wel geluk met 2x backstab + sinister strike in eerste beurt en als tweede mogen beginnen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 16:30 ]
1.6MB voor een plaatje is wel wat veel. 
Maar dan had hij waarschijnlijk ontzettend veel pech met RNG, waardoor hij geen juiste counters had.
gg
Maar dan had hij waarschijnlijk ontzettend veel pech met RNG, waardoor hij geen juiste counters had.
Dit was de laatste actie waar ik nog een kans dacht te hebben op een key, nouja, hopelijk is de open beta niet ver weg meer
One Star Master Medal 
Yay het heeft even geduurd maar het is gelukt!!
en dat zonder Legendary's en maar 1 epic (Faceless Manipilator) en 1 Pit Lord als ik met warlock deck speel
voornamelijk gehaald met mijn Shaman en Warlock deck
Yay het heeft even geduurd maar het is gelukt!!
en dat zonder Legendary's en maar 1 epic (Faceless Manipilator) en 1 Pit Lord als ik met warlock deck speel
voornamelijk gehaald met mijn Shaman en Warlock deck
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 27-09-2013 20:18 ]
nothing stops this train
Oh boy. Heb nu een Hunter Arena deck met 5x Starving Buzzard.
Ben benieuwd... lol.
Ben benieuwd... lol.
Dat gaat zeker weten gebeuren.Twylight schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:28:
Hopelijk is priest na de patch flink gebuffed en heeft rogue een nerf gekregen
[ Voor 58% gewijzigd door Stravincy op 27-09-2013 21:32 ]
De beta is binnen Sahje#1105 mochten mensen gezellig willen doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sahje op 28-09-2013 12:55 ]
Net 2-3 gespeeld. 
Wel een erg leuke pack!
2 Youthful Brewmaster,1 Defender of Argus en 1 Wrath (en een Scarlet Crusader, maar die vind ik niet zo goed).
Lol. Doe nu nog een keer Arena en koos Shaman. Dan zegt ie altijd: "For Doomhammer!" en de eerste kaart die ik mag kiezen is de epic kaart Doomhammer.
Wel een erg leuke pack!
2 Youthful Brewmaster,1 Defender of Argus en 1 Wrath (en een Scarlet Crusader, maar die vind ik niet zo goed).
Lol. Doe nu nog een keer Arena en koos Shaman. Dan zegt ie altijd: "For Doomhammer!" en de eerste kaart die ik mag kiezen is de epic kaart Doomhammer.
[ Voor 34% gewijzigd door Stravincy op 27-09-2013 22:22 ]
Het gaat echt lekker met mijn Shamandeck, ranked play nu 8-2 
ik heb mijn build ff aangemaakt, wat denken jullie van mijn Shamandeck?
http://www.hearthpwn.com/...1;584:1;613:1;636:2;676:2;
ik heb mijn build ff aangemaakt, wat denken jullie van mijn Shamandeck?
http://www.hearthpwn.com/...1;584:1;613:1;636:2;676:2;
nothing stops this train
Probeer anders die te vervangen voor een high taunt creature, daar gebruik ik hem vaak voorVerwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:30:
Ziet er leuk uit. Even proberen. Helaas geen Faceless Manipulator.
ook leuk is Ysera kopieren en dan daarna die van de enemy silencen met Earth Shock ^^ echt leuk
nothing stops this train
Verwijderd
Of gewoon mijn legendary kopieeren, mijne kapot maken en dan fireballs spammenKol Nedra schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:36:
[...]
Probeer anders die te vervangen voor een high taunt creature, daar gebruik ik hem vaak voor
ook leuk is Ysera kopieren en dan daarna die van de enemy silencen met Earth Shock ^^ echt leuk
Verwijderd
Ik was van plan om, als ik eindelijk een key bemachtig, voornamelijk als warrior te spelen. Natuurlijk zal dat in Arena niet altijd kunnen. Maar ik vind de Hero Power niet nuttig.
Momenteel heb je niets aan een shield, behalve dan meer hp. Er is 1 kaart, Shield Slam, in de game die met armour value synergie heeft. Ik zou graag zien dat ze de Hero Power veranderen. Zelf dacht ik aan iets zoals, Choose either Armour Up, gain +2 armour yourself, or Battle Cry, give any minion you control +1 attack.
Wat vinden jullie van de Warrior class of warrior decks in het algemeen?
Momenteel heb je niets aan een shield, behalve dan meer hp. Er is 1 kaart, Shield Slam, in de game die met armour value synergie heeft. Ik zou graag zien dat ze de Hero Power veranderen. Zelf dacht ik aan iets zoals, Choose either Armour Up, gain +2 armour yourself, or Battle Cry, give any minion you control +1 attack.
De Armor synergy van de warrior ligt natuurlijk in de combinatie met wapens. Warrior is als class voor een groot deel gebaseerd op weapon-based damage. Dit komt in Arena niet altijd naar voren. Armor is dan de mogelijkheid om de damage die je neemt van minions in het gezicht slaan te verminderen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 08:40:
Ik was van plan om, als ik eindelijk een key bemachtig, voornamelijk als warrior te spelen. Natuurlijk zal dat in Arena niet altijd kunnen. Maar ik vind de Hero Power niet nuttig.
Maar de Hero power is inderdaad minder leuk dan bijv. die van Shamans, Rogues of Druids.
haha ohja dat was een zeer leuk potjeVerwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 08:00:
[...]
Of gewoon mijn legendary kopieeren, mijne kapot maken en dan fireballs spammen
imo Faceless Manipulator is 1vd beste cards ingame, komt altijd zeer van pas.
Ik had laatsts mijn faceless manipulaor veranderd in een flametongue totem. dan denk je, why dat aangezien het maar een 2 mana cost card is: nou aan de andere kant van mijn minion stond ook al een flametongue totem, dus die minion tussen mijn 2 totems krijg dan +4 dmg......en aangezien die minion ook Windfury had. was dat de killing blow en kon in 1 beurt met 1 minion gelijk 16 dmg doen
nothing stops this train
Ik heb al zoveel uren stream gekeken dat ik nu toch wel een plaatsje zou willen krijgen in de beta
. Het lijkt me echt een geweldig spel. Veel kaartspellen gespeeld in het verleden en een digitale versie is natuurlijk gaaf.
Ik ben er alleen totaal nog niet uit wat ik voor een deck ga bouwen. Na de aankomende patch ga ik me daar maar wat meer in verdiepen
Ik ben er alleen totaal nog niet uit wat ik voor een deck ga bouwen. Na de aankomende patch ga ik me daar maar wat meer in verdiepen
Gezien er een wipe aankomt heb ik mijn Golden Malygos Legendary kaart gedisenchant en een Deathwing kaart gemaakt. Gewoon omdat het kan
[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 28-09-2013 12:32 ]
zoiezo zal ik altijd een golden legendary dissen voor de beste legendary 
Ik heb niks met golden cards, leuk voor de graphic hoeren
oke als ik een golden card heb zal ik hem wel gebruiken, maar een golden epic of golden legendary zal ik zeker gaan dissen om zo de beste epic of beste legendary te craften
golden commen en golden rare zal ik waarschijnlijk wel bewaren, die leveren toch niet veel dust op.
Ik wil weten wanneer de wipe is, dan zal ik namelijk de dag voor de wipe ALLE kaarten dissen, gewoon om te kjken hoeveel dust ik in totaal heb ^^
Ik heb niks met golden cards, leuk voor de graphic hoeren
oke als ik een golden card heb zal ik hem wel gebruiken, maar een golden epic of golden legendary zal ik zeker gaan dissen om zo de beste epic of beste legendary te craften
golden commen en golden rare zal ik waarschijnlijk wel bewaren, die leveren toch niet veel dust op.
Ik wil weten wanneer de wipe is, dan zal ik namelijk de dag voor de wipe ALLE kaarten dissen, gewoon om te kjken hoeveel dust ik in totaal heb ^^
[ Voor 92% gewijzigd door Kol Nedra op 28-09-2013 13:06 ]
nothing stops this train
Ik zal blij zijn als de wipe geweest is, ik vond het toch wat zonde om iets moois te krijgen en dan te weten dat het straks weer weg is
Verwijderd
Ik heb een golden deathwing 
die zal ik na de wipe niet meer uit een pakje halen denk ik zo...
Auw, blij dat het niet *zo* erg is bij mijVerwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:06:
Ik heb een golden deathwing
Bij mij is het helemaal niet erg, ik heb geen enkele Legendary en maar 5 epics terwijl ik 1x7, 1x15 en 2 arena run's met echt geld gekocht heb!! Hopelijk na de wipe heb ik meer geluk, iig slecvhter kan het eigenlijk niet
nothing stops this train
Dat is nog niet bekend.Tweeki schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:41:
Wanneer was die wipe?
Zal maandag of dinsdag wel gebeuren. Meestal doen ze zulke dingen vlak na het weekend zodat ze genoeg tijd hebben om problemen op te lossen als die er zijn.Tweeki schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:41:
Wanneer was die wipe?
idd dinsdag in Amerika en woensdag in europa.Stravincy schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:22:
Meestal doen ze dat soort dingen op dinsdag of woensdag geloof ik.
laten we hopen dat de wipe aankomende dinsdag komt
nothing stops this train
Totalbiscuit heeft net een video gepost waar hij al zijn kaarten gedisenchant heeft en dan 16 legendaries er van gekocht heeft en daar een dek mee maakt en speelt 
Geniaal.Pheace schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:04:
Totalbiscuit heeft net een video gepost waar hij al zijn kaarten gedisenchant heeft en dan 16 legendaries er van gekocht heeft en daar een dek mee maakt en speelt
[video]
Ben benieuwd wat ze wipen. Ik verwacht alleen de expert cards want hoop niet weer alle classes tot lvl 10 te moeten krijgen.
Laat maar weer zien dat legendary's situationeel zijn.Pheace schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:04:
[video]
Ze wipen alles.Sahje schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:45:
Ben benieuwd wat ze wipen. Ik verwacht alleen de expert cards want hoop niet weer alle classes tot lvl 10 te moeten krijgen.
Na de wipe is het alsof je het spel voor het eerst speelt.
Alle classes moet je eerst unlocken en zijn level weer 1, je moet eerst de tutorial weer spelen, etc, etc.
TB speelt echt slecht!! Het deck dat ie speelt is leuk, maar de game spelen kan die nietPheace schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:04:
[video]
nothing stops this train
Daarvoor moet je ook geen TB kijken. Hij is slecht in alle games die die speelt maar hij maakt het altijd wel vermakelijk.Kol Nedra schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:44:
[...]
TB speelt echt slecht!! Het deck dat ie speelt is leuk, maar de game spelen kan die niet
Dinsdag of woensdag wipen ze inderdaad alles. En daarna ZEER waarschijnlijk geen wipes meer, ook niet in open beta of release. Dus iedereen die vanaf volgende week kan spelen heeft wel een dikke advantage tov iedereen die nog geen key heeft... Ergens best oneerlijk.. Mja ik heb een key
Misschien dat dit nog wel gaat veranderen hoor, aangezien héél veel mensen klagen over dat de open-beta niet gelijktijdig is met de wipe.sbmuc schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:57:
Dinsdag of woensdag wipen ze inderdaad alles. En daarna ZEER waarschijnlijk geen wipes meer, ook niet in open beta of release. Dus iedereen die vanaf volgende week kan spelen heeft wel een dikke advantage tov iedereen die nog geen key heeft... Ergens best oneerlijk.. Mja ik heb een key
Ik denk (ja, wishfull thinking ja
) dat ze na de wipe iedereen die de opt-in aan heeft staan toe laten. Wellicht niet in één keer, maar een beetje getrapt.
Damn ik ga druid nu steeds meer waarderen, wat is die sterk zeg ^^
De druid gaat zeer goed met mij af, net wat potjes gedaan en heb nu 6-1 staan
Druid is denk mijn 2de favoriet (na Shaman)
nothing stops this train
Beide decks waren naar mijn idee nog wel gevoelig naar wat je in de eerste paar turns kreeg qua kaarten. Als je ze echter een keer aan het rollen krijgt zijn ze moeilijk te stoppen.Kol Nedra schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:35:
Damn ik ga druid nu steeds meer waarderen, wat is die sterk zeg ^^
Ja de decks hebben iets meer card draw nodig en silence heb ik ook nog iets te weinig. iig jouw pala deck is solid, die hoef je niet verder te tweaken, maar echt wat heb jij veel legendary's en epics in je deck zegdrumstickNL schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:09:
[...]
Beide decks waren naar mijn idee nog wel gevoelig naar wat je in de eerste paar turns kreeg qua kaarten. Als je ze echter een keer aan het rollen krijgt zijn ze moeilijk te stoppen.
mijn shaman deck is wel gewoon goed, maar helaas was de card draw niet goed. ik heb mijn 2 lighting storms, mijn 2 flametongue totems, mijn 2 Fire Elementals niet gehad tijdens onze game, ook miste ik trouwens mijn wolves en ik miste ook nog mijn bloodlust en mijn mana tide totem.....en die zaten allemaal in de laatste 14 cards in mijn deck.....
ik heb maar 1 epic in mijn deck zitten en dat is de faceless, hopelijk na de wipe heb ik meer geluk met cards.
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 29-09-2013 22:19 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Gaan jullie allemaal compleet voor Arena na de wipe? Ik heb 40 euro aan packs uitgegeven, ik denk dat als ik af en toe een Arena speel, en mijn Daily quests blijf doen, ik redelijk lang met m'n gold zal doen. Ik verwacht ook wel die daily quests te kunnen doen zonder de geavanceerde decks die ik nu heb.
Als je unranked speelt, kun je zelfs winnen met de basic decksVerwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:37:
Gaan jullie allemaal compleet voor Arena na de wipe? Ik heb 40 euro aan packs uitgegeven, ik denk dat als ik af en toe een Arena speel, en mijn Daily quests blijf doen, ik redelijk lang met m'n gold zal doen. Ik verwacht ook wel die daily quests te kunnen doen zonder de geavanceerde decks die ik nu heb.
Ik ga voor de Arena, als je 3x wint in arena heb je een gratis arena gespeeld (meestal)Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:37:
bij 3 wins krijg je meestal wel 50 gold, of 50 dust maar Arena play is erg leuk, dus je moet denken wat vind je het leukste spelen?? Play mode of Arena mode?
Ik ga voor arena play met mijn 2350 gold (als het goed is krijg ik 2350)
nothing stops this train
Bah, Terraria update dinsdag -_-
Dat word een paar dagen Terraria update spelen met de vriendin en weinig Hearthstone waarschijnlijk
Nog een Totalbiscuit Legendary video, met 19 legendaries deze keer
Dat word een paar dagen Terraria update spelen met de vriendin en weinig Hearthstone waarschijnlijk
Nog een Totalbiscuit Legendary video, met 19 legendaries deze keer
Verwijderd
Arena toch wel dan. Ik vind Play mode lang zo leuk niet meer als in het begin. 3 wins moet hopelijk wel lukken. Ben wel erg benieuwd naar de veranderingen die gaan komen.Kol Nedra schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:51:
[...]
Ik ga voor de Arena, als je 3x wint in arena heb je een gratis arena gespeeld (meestal)
bij 3 wins krijg je meestal wel 50 gold, of 50 dust maar Arena play is erg leuk, dus je moet denken wat vind je het leukste spelen?? Play mode of Arena mode?
Ik ga voor arena play met mijn 2350 gold (als het goed is krijg ik 2350)
Pas vanaf 7 wins ontvang je 150+ gold en kan je ‘oneindig’ Arena spelen. Je hebt gelijk dat je evenveel (of meer) waar voor je gold ontvangt als je ook de card pack mee telt die je na Arena gegarandeerd krijgt.Kol Nedra schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:51:
Ik ga voor de Arena, als je 3x wint in arena heb je een gratis arena gespeeld (meestal)
bij 3 wins krijg je meestal wel 50 gold, [...]
maar bij 3 wins speel je ''gratis'' arena, je krijgt ongeveer 50 gold....en als je arena speelt krijg je altijd een card pack, dus ipv 100 gold card pack kopen kun je beter Arena doen voor 150gold.OkkE schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:14:
[...]
Pas vanaf 7 wins ontvang je 150+ gold en kan je ‘oneindig’ Arena spelen. Je hebt gelijk dat je evenveel (of meer) waar voor je gold ontvangt als je ook de card pack mee telt die je na Arena gegarandeerd krijgt.
OMG YES!!! net mijn Arena potje afgemaakt 3-3 helaas geworden maar wat zat er in mijn card pack?

Mijn eerste Legendary
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2013 10:35 ]
nothing stops this train
Daar kan je mooi ~2 dagen mee spelen voor de wipe
(als we er vanuit gaan dat hij woensdag komt).
Overigens is Onyxia maar meh. Ik heb er mee gespeeld in Arena, maar vind haar voor die cost echt niet mega goed. Ysera is dan beter voor 9.
Ik denk dat die 2 mana Legendary (Thalanos?) wel de beste is. Naast JERAXIS, EREDAR LORD OF THE BURNING LEGION dan, maar dat is dan ook de coolste kaart die er is. MISTAKE!
Overigens is Onyxia maar meh. Ik heb er mee gespeeld in Arena, maar vind haar voor die cost echt niet mega goed. Ysera is dan beter voor 9.
Ik denk dat die 2 mana Legendary (Thalanos?) wel de beste is. Naast JERAXIS, EREDAR LORD OF THE BURNING LEGION dan, maar dat is dan ook de coolste kaart die er is. MISTAKE!
Onyxia is mooi voor Shaman of Druid deck, eerst Onyxia en next turn Bloodlust 
oke er zijn betere Legendary's maar ik ben blij dat ik er eindelijk 1 heb na openenen van +35 packs
oke er zijn betere Legendary's maar ik ben blij dat ik er eindelijk 1 heb na openenen van +35 packs
nothing stops this train
Ben zeer benieuwd ziet er cool uit. Wacht op uitnodiging in men mailbox.
[ Voor 92% gewijzigd door mathiasv91 op 30-09-2013 11:31 ]
Ik ben erg benieuwd wanneer de wipe en patch uitgevoerd zullen worden en hoeveel mensen ze toe gaan laten in de beta. Ik ben al opt in vanaf de aankondiging van het spel. Ik zou het heel erg graag willen spelen
Je kan rode meldingen boven postvakjes zetten maar blijkbaar is het toch nog te lastig voor sommige mensen....mathiasv91 schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:29:
Hier stond eerst wat anders
Volg zelf tegenwoordig veel ellohime. Niet dat hij zo'n geweldige speler is (ook niet onaardig) maar ik vind hem wel grappig en hij lult aan 1 stuk door. Ook wel relax om gewoon aan te hebben als je wat anders aan het doen bent.
[ Voor 7% gewijzigd door thewizard2006 op 30-09-2013 11:58 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Haha, heb net een gurubashu berserker in mijn priest deck gedaan. Krijg hem gelijk het eerste potje, na wat heals etc. heeft ie 39/11
Geen removal in je tegenstander zijn deck blijkbaar? xDVerwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:53:
Haha, heb net een gurubashu berserker in mijn priest deck gedaan. Krijg hem gelijk het eerste potje, na wat heals etc. heeft ie 39/11
Haha, goed bezigVerwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:53:
Belangrijkste om te vermelden is echter: tegen welke class speelde je?
Tegen een Rogue of Mage is zo'n ding geen lang leven beschoren..
Verwijderd
Was tegen een warlock.PromWarMachine schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:57:
[...]
Haha, goed bezig
Belangrijkste om te vermelden is echter: tegen welke class speelde je?
Tegen een Rogue of Mage is zo'n ding geen lang leven beschoren..
En nee, daar ga ik ook niet van uit, maar het is wel een kaart die, als ie 2 beurten in leven blijft, erg sterk wordt en dus in veel situaties wel handig kan zijn. Ik gebruik hem dan ook alleen in mijn priest deck, aangezien je er in andere decks volgens mij ook niet veel aan hebt. (zeg ik met al mijn ervaring
Is priest een beetje leuk spelen? Ik zou het graag willen spelen maar ik zie het op streams niet zo heel vaak voorbij komen.
Verwijderd
Heb er nog niet superveel mee gespeeld, maar persoonlijk vind ik het fijn dat je iets makkelijker lategame kan bereiken, en meer met sterke units kan spelen. Met rogue/mage ga ik toch vooral voor iemand snel rushen met veel 1/2/3 mana units/spells. Dus ja, vind de afwisseling wel leukNipje schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:02:
Is priest een beetje leuk spelen? Ik zou het graag willen spelen maar ik zie het op streams niet zo heel vaak voorbij komen.
Klinkt goed, dat spreekt mij ook wel aan. Lange potjes vind ik persoonlijk ook wat leuker.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:07:
[...]
Heb er nog niet superveel mee gespeeld, maar persoonlijk vind ik het fijn dat je iets makkelijker lategame kan bereiken, en meer met sterke units kan spelen. Met rogue/mage ga ik toch vooral voor iemand snel rushen met veel 1/2/3 mana units/spells. Dus ja, vind de afwisseling wel leuk
Het viel me trouwens op dat het EU forum bijna volledig leeg is:
http://eu.battle.net/hearthstone/en/forum/
Is dit altijd al zo geweest of heeft dit te maken met de wipe?
Verwijderd
Misschien omdat Blizzards forums erom bekend staan slecht gemod te worden? kijk maar bij starcraft forums, 90% v/d tijd zijn het noobs die lopen te zeuren dat alles imba is, en mods zie je nauwelijks.Nipje schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:09:
[...]
Klinkt goed, dat spreekt mij ook wel aan. Lange potjes vind ik persoonlijk ook wat leuker.
Het viel me trouwens op dat het EU forum bijna volledig leeg is:
http://eu.battle.net/hearthstone/en/forum/
Is dit altijd al zo geweest of heeft dit te maken met de wipe?
edit: deze game is toch gratis als die uitkomt?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 13:20 ]
jaVerwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:17:
[...]
edit: deze game is toch gratis als die uitkomt?
Nu kost de game nog 150 euro, maar als de game live gaat gratis
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]