Want a cookie?!
nothing stops this train
ja erg he?? kun je niet van winnenTwylight schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:21:
drumstickNLkomt die ff met een deck met 6 legendaries
nothing stops this train
Ik hield me nog redelijk stand, had er twee ge-mindcontrolled en had ook op een gegeven moment een super gebuffde minion, waarmee ik had gewonnen als hij hem niet silencedeKol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:31:
[...]
ja erg he?? kun je niet van winnenen ik moet tegen hem in toernooi.....
Dust Devil kan zo OP zijn. Laatst had ik hem + een taunt beide op turn 1 (met coin) en op turn 3 of 4 gaf de vijand al op omdat ie al bijna dood was lol.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:18:
Flawless victory!! Check mijn Dust Devil op het bord![]()
[afbeelding]
wat ook een mooie opening is coin+hero power, en dan volgende turn een flametongue totem+Totemic Might
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2013 23:56 ]
nothing stops this train
Heh, goed potje dat. Zat in turn 2 al op 16 HP terwijl ik nog niks had kunnen spelen.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:55:
idd met dust devil+coint+shieldbearer is beste opening voor de shaman, de dream opener :-)
wat ook een mooie opening is coin+hero power, en dan volgende turn een flametongue totem+Totemic Might
edit: het plaatje komt er niet goed op het forum.....dan maar zo:
http://postimg.org/image/pb5baeupf/full/
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 21-09-2013 01:56 ]
nothing stops this train
0-4 al......priest is echt niet te doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 21-09-2013 12:52 ]
nothing stops this train
Probeer eens een ander deck zou ik zeggen.
ja dat zal misschien kunnen, ik heb moeite met priest en hunter deck.....de rest gaat mij allemaal heel goed afStravincy schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:29:
Ik win anders regelmatig met mijn Priest. En dat zonder rares/epics/legendaries.
Probeer eens een ander deck zou ik zeggen.
nothing stops this train
gewoon shadowpriest gaan, zaligKol Nedra schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:36:
oh nee he, mijn daily is win 2 games with priest.....ty blizzard, nu duurt het wel heel lang voordat ik arena vandaag kan doen
0-4 al......priest is echt niet te doen.
ik heb nu zelf een deck gemaakt als pally met devine shields en minions die devine shields eten om zo sterker te worden. ga het nu testen
Sharfer#2586
en natuurlijk weer geen epic of legendary....in totaal heb ik 30+ packs geopend en heb geteld 5 epics......echt he, mazzel heb ik niet, waarvan 2 epics in priest deck (die ik niet speel)
[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 21-09-2013 18:30 ]
nothing stops this train
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Nice!TheBuddha schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 20:47:
Huppa, 300 gold erbij. 100 wins. Mooie verassing, had er niet meer aan gedacht. Speel nu met een Swarm F2P Paladin Deck. Geen enkele rare of epic card maar zit op een streak van 29.
Ik won net van een huntard terwijl ik zelf nog maar 3 leven over had. Gaat ie op zijn laatste turn expres niks doen omdat ie weet dat ie toch al verloren heeft. Vet irritant.
En dan 1 seconde voordat de timer klaar was deed ie wel concede.
Sharfer#2586
Verwijderd
Ja man, ik denk dat ze cheaten! Moet wel! Hoe kun jij anders verliezen elke keer?Sharfer schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:09:
dat arena is zo ongeloofelijke onzin.. ik krijg keer op keer de meest onmogelijke kaarten en mijn tegenstanders die hebben echt elke goede kaart.. dramatisch ook als je streams kijkt zie je dat de goede arena spelers ook altijd perfecte decks kunnen maken
Moet wel de kaarten zijn toch?
Okay even sarcasme uit, misschien ligt het aan jezelf?
Natuurlijk kan het wel eens zijn dat je pech hebt, maar dat kan echt niet elke keer zo zijn.
wauw, keyboard legend.. gaat erom dat het een kansspel is betreft het kaarten pakken early. Ik ben een tijd een arena kerel aant volgen volgens mij zn duitser die klinkt als een rus. en hij krijgt consequent de perfecte kaarten. Bedoel, hoe vaak krijg je als warrior de kans om 2 x achtereenvolgend een kaart te pakken met + spellpower, wat ik dus opeens had. terwijl de ene streamer twee keer pally kiest voor arena.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:14:
[...]
Ja man, ik denk dat ze cheaten! Moet wel! Hoe kun jij anders verliezen elke keer?
Moet wel de kaarten zijn toch?
Okay even sarcasme uit, misschien ligt het aan jezelf?
Natuurlijk kan het wel eens zijn dat je pech hebt, maar dat kan echt niet elke keer zo zijn.
Daarvan had hij 4 x die heal aanval, beiden potjes de ashbringer gast en die cheese divine shield mannentjes met de bijhorende cheese epic kaart die voor elke devine shield +3/ +3 krijgt. (hoe ik normaal speel op mijn pally)..
Wat ik hiermee wil zeggen is, dat in mijn ogen mensen met een hoge mmr op arena betere kaarten krijgen
Sharfer#2586
Verwijderd
Uiteindelijk 300 Gold, 90 Dust, en een pack met een Legendary; Archmage nogwat. Dat was dus wel even een verrassing.
Ben al een paar keer terug gekomen van een "sure loss".
Want a cookie?!
[ Voor 10% gewijzigd door Tukker_T op 22-09-2013 15:31 ]
Verwijderd
Mijn tegenstanders blijven maar disconnecten, heb nu al 4 "gratis" wins op een rij.
Meestal tussen 1-2 minuten vallen ze weg.
Ahja, snel classes levelen zo en een beetje gold.
De connectie is vandaag heel gekVerwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:46:
Weet niet wat het is met Hearthstone op dit moment.
Mijn tegenstanders blijven maar disconnecten, heb nu al 4 "gratis" wins op een rij.
Meestal tussen 1-2 minuten vallen ze weg.
Ahja, snel classes levelen zo en een beetje gold.
Verwijderd
De tegenstanders timer meteen begint te runnen.
Hahaha best grappig
Laat de tegenstander steeds zijn beurt automatisch verlopen, want volgens mij is dat een penalty.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:02:
Heb nu een game, elke keer als ik end turn druk.
De tegenstanders timer meteen begint te runnen.
Hahaha best grappig
Deze hunter is echt fijn zeg!
Net zelfs een rogue naar de haaien (naja, degene die speelde had echt niet door wattie deed geloof ik, maar ach.
Al met al wel blij zo ^_^
En het is 7-3 geworden.
Zeer blij mee, gezien mijn beste tot nu toe 3-3 was.
[ Voor 15% gewijzigd door Renquin op 22-09-2013 21:05 ]
Want a cookie?!
Nu net een potje gehad waar ik gewoon op concede heb gedrukt omdat ik me zo zat te irriteren aan hoe lang die gast er over deed. Elke keer minstens totdat de timer begint. In alle eerlijkheid was hij wel echt aan het nadenken volgens mij, maar hij was echt verschrikkelijk langzaam.
Ging wel redelijk snel. Ik moest hunter, rogue en paladin één keer over doen.
De rest had ik bij de eerste poging al verslagen.
Dit gedaan met een custom maar wel redelijk basic warrior deck.
Eerst 7-3 met rogue (kreeg booster + dust + golden lighting bolt, geen gold wtf?)
Daarna nog een paar redelijke. Dan met een goed rogue deck juist 1-3 en daarna met een crap druid deck 9-2... sigh. Is echt wel een kansspelletje.
Nu net als laatste 1-3 met mage :-/. Als beiden in topdeck mode gaan krijg ik heel aardig altijd de slechte 2-5 drops en hij de op 7-9 drops.
Ben nu volgens mij bijna door mijn gold heen dus moet weer eens dailies doen (als je geen gold krijgt als je 7-3 gaat :-/)
heb nu ook al wat kaartjes gecraft, dus ben in play mode ook geen sitting duck meer.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Verwijderd
Ik vind ze persoonlijk te sterk.
Beetje zelfde als poker, op lange termijn is het gewoon skill maar over kleine sample heb je tegen iedereen een kans.Hierkomik schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:03:
Is echt wel een kansspelletje.
Overwatch profile awesomo#2162
Superkaart...Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:07:
Bloodlust (Give your minions +3 attack this turn) is een killer kaart... daar ben ik al verschillende keren aan verloren in Arena.
Gisteren ook meegespeeld, Ik had 1 HP over. Enemy zat op 18. Ik had een kleine card adventage en boardcontrol (4 minions op het veld, en hij 1 taunt) Door die Bloodlust heb ik hem van 18 naar -3 kunnen halen
I'm an Ironman!
Arena is skillawesom-o schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:29:
[...]
Beetje zelfde als poker, op lange termijn is het gewoon skill maar over kleine sample heb je tegen iedereen een kans.
Play mode is pay2win
nothing stops this train
In Arena kan ik me het voorstellen maar de Shaman heeft verder maar weinig buff. Absoluut geen té sterke kaart.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:07:
Bloodlust (Give your minions +3 attack this turn) is een killer kaart... daar ben ik al verschillende keren aan verloren in Arena.
Had er nog niet van gehoord, sorry
Speel zelf Scrolls and Magic the Gathering en het lijkt me een wat "simpele" verise van die spellen.
Of zit ik er nu naast ?
FUMES et CARNES
Meestal kun je hem wel aan voelen komen doordat er veel minions (achter elkaar) op het veld komen. Oftewel bij een shaman, houd het board schoon anders bloodlust.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:07:
Savage Roar van druid is bijna hetzelfde, het geeft al je characters +2 die turn, dus ook je Hero.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:07:
Doe dat inclusief Savagery......dat is imo meer OP dan Bloodlust!
nothing stops this train
Kijk eens wat filmpjes. Scrolls is wel wat anders gezien het fysieke speelbord waarmee interactie mogelijk is. Het lijkt meer op MTG maar dan een stuk minder technisch. Als het je na de filmpjes niet interessant vindt dan kun je wellicht iemand op dit forum heel blij maken met een key.Iusedto schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:11:
Dit weekend zag ik een Beta invite voor deze game verschijnen in mijn mail box.
Had er nog niet van gehoord, sorry
Speel zelf Scrolls and Magic the Gathering en het lijkt me een wat "simpele" verise van die spellen.
Of zit ik er nu naast ?
Dit dus.Gropah schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:19:
[...]
Meestal kun je hem wel aan voelen komen doordat er veel minions (achter elkaar) op het veld komen. Oftewel bij een shaman, houd het board schoon anders bloodlust.
Ik had weer genoeg gold voor arena. Ging het deze keer met een druid proberen.
Begon goed, 2-0, maar helaas werd het uiteindelijk 3-3.
Laatste potje had ik super veel bad-luck met mijn card-draw en de tegenstander had een super goed deck, dus dat werd niks.
Wel een paar leuke kaarten erbij.
Verwijderd
En dat is dus uiteindelijk waar het om draait. Plezier hebben en een beetje voortgang.Stravincy schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:57:
[...]
Dit dus.
Ik had weer genoeg gold voor arena. Ging het deze keer met een druid proberen.
Begon goed, 2-0, maar helaas werd het uiteindelijk 3-3.
Laatste potje had ik super veel bad-luck met mijn card-draw en de tegenstander had een super goed deck, dus dat werd niks.
Wel een paar leuke kaarten erbij.
For those inquiring about Hearthstone keys: Although our own Beta key contest has ended, please keep watch on the Hearthstone Community page for breaking information as it becomes available. Cheers! Bron: BlizzardCS Facebook pagina.
Dit kan wederom alles betekenen, maar we zullen er vast wel soon™ achter komen
Jammer.
Hmm hoop Blizzard het snel weer toestaat, of natuurlijk Heartstone in open beta zetzwik schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 07:23:
Het schijnt ook dat aan fansites is gevraagd te stoppen met giveaways. Zie bijvoorbeeld deze Reddit.
Kan niet wachten
Misschien is dat omdat de open beta eraan komt? Zou me niks verbazen eigenlijk.ItWasntMe schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:17:
[...]
Hmm hoop Blizzard het snel weer toestaat, of natuurlijk Heartstone in open beta zet
Kan niet wachten
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik hoop t, al denk ik het niet: http://us.battle.net/hear...orum/topic/10039254306#13Zerora schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:19:
[...]
Misschien is dat omdat de open beta eraan komt? Zou me niks verbazen eigenlijk.
Als de open beta gaat starten is dat niet per definitie goed nieuws overigens. Wel voor degenen die nu nog niet kunnen spelen, maar niet voor het spel. Ik heb nog niet het idee dat het 'af' is.
Zodra de open beta er is, weet je in ieder geval vrij zeker dat er geen grote features meer komen voor release. En ik mis er nog wel een aantal:
• Decks makkelijker kunnen sharen
• Import/export van decks
• Nu zie je zo'n 25 kaarten in de user interface als je een deck op het scherm ziet, dat zou echt 30 moeten zijn w.m.b.
• Achievements mist een gui
• Zou meer statistieken willen zien dan alleen total wins per game mode (wins/losses per class, avg. game length, etc.)
Het idee is leuk, maar de afwerking is niet wat ik van een Blizzard game verwacht.
Misschien is dat inherent aan het free to play model, maar ik houd liever nog even de hoop dat het verbetert
Eens.PromWarMachine schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:29:
Lijkt mij dat ze eerst de bestaande bugs (die zij zelf definiëren als known bugs) fixen en daarna pas overgaan naar de volgende fase.. Op zich is dat lijstje niet zo groot. Een issue of 30. Dat moet zo op te lossen zijn.
Als de open beta gaat starten is dat niet per definitie goed nieuws overigens. Wel voor degenen die nu nog niet kunnen spelen, maar niet voor het spel. Ik heb nog niet het idee dat het 'af' is.
Zodra de open beta er is, weet je in ieder geval vrij zeker dat er geen grote features meer komen voor release. En ik mis er nog wel een aantal:
• Decks makkelijker kunnen sharen
• Import/export van decks
• Nu zie je zo'n 25 kaarten in de user interface als je een deck op het scherm ziet, dat zou echt 30 moeten zijn w.m.b.
• Achievements mist een gui
• Zou meer statistieken willen zien dan alleen total wins per game mode (wins/losses per class, avg. game length, etc.)
Het idee is leuk, maar de afwerking is niet wat ik van een Blizzard game verwacht.
Misschien is dat inherent aan het free to play model, maar ik houd liever nog even de hoop dat het verbetert
Maar zo te lezen duurt het nog wel even voordat Blizzard de open-beta start.
Prima wat mij betreft. Er zitten nog te veel bugs in en er zijn aardig wat dingen die generfed of gebuffed moeten worden.
Overigens vind ik dat ze Arena een stuk eerlijker moeten maken.
Nu kan het zo zijn dat ik een draft krijg waarbij ik 0 legendaries en 0 epics krijg en vervolgens tegen iemand moet spelen met 3+ legendaries en 3+ epics.
Ik denk dat het veel eerlijker (en leuker) zou zijn als iedereen bijvoorbeeld altijd minimaal 1 legendary krijgt en 2 epics in een Arena draft. Dan is het alsnog super random natuurlijk, maar wel even wat eerlijker.
Trouwens, ik kreeg vandaag geen daily quest erbij. Iemand anders met deze bug?
nothing stops this train
Na drie keer inloggen kreeg ik de daily quest inderdaad. Thanks.Kol Nedra schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:02:
Als je geen daily quest krijgt gewoon even opnieuw inloggen, dan krijg je de Daily wel
Dat icm buffs van Priest zorgt voor een ~60% winrate.
Helaas is dat nog niet mogelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:44:
Het is zeker nog niet mogelijk om iemand zijn winrate te zien?
Zou je je deck kunnen posten? Ik vond hem vrij interresant vooral ook door alle cc.drumstickNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:15:
Laatste tijd veel succes gehad met Priest. Heb er 2x Shadowform inzitten plus een aantal lowcost rush minion.
Dat icm buffs van Priest zorgt voor een ~60% winrate.
PSN: Alvanosa
nothing stops this train
Ik vraag me af waarom er mensen zijn die consistent, over een redelijke sample, 75%+ winnen. Als je niet inziet dat dit spel *niet* pay2win is en het alleen maar frustraties oplevert zou ik er lekker mee stoppen.Kol Nedra schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:07:
Ik begin mij steeds meer te ergeren aan dit spel, nu net ook arena, ik krijg tegen mij eerste 2 enemy's gewoon 3 legendary minions tegen mij....wtf why?? Ik heb nog never nooit een legendary gehad! het is beta gelukkig en ik hoop dat ze iets doen aan die arena, dat bv iedereen 1 legenadry krijgt en niet meer.....ik hoop dat er meer balance komt in dit spel. Arena moet gewoon eerlijk verlopen, dat play mode pay2win is weet iedereenm, maar arena? dat moet gewoon eerlijk kunnen gaan.
nothing stops this train
Verwijderd
haha vind het wel grappig, ik had 2 legendary kaarten in arena gekregen. ik was afgemaakt (door geen legendary kaarten) voordat ik ze kreeg... het is niet alleen maar dat je goeie kaarten krijgt bij het maken van je deck... je moet juist om kunnen gaan met het deck dat je kan maken en ook af en toe bidden tot de RNG god!Kol Nedra schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:22:
Arena is 1-3 geworden.....mijn 4rde enemy....had gorhawl en ragnaros.....juist ja.....Arena moet echt balance krijgen anders stop ik met dit spel.
Het beste wat je kan doen is dit soort dingen melden op de forums of iets dergelijks en er het beste van hopen dat dit bij de final release opgelost gaat zijn.
Er komt meer bij kijken dan alleen legendaries en epics krijgen in je arena deck. De hand van je tegenstander kunnen readen, weten wanneer hij wat gaat spelen, altijd de juiste kaart spelen (of kiezen bij het forgen), wanneer te wisselen tussen agressive play en defensive play. Ben zelf ook geen expert dus zal nog wel het een en ander vergeten maar kan me iig niet voorstellen dat iedereen hier bij (bijna) elke beslissing de juiste neemt, en dat moet gewoon wil je winnend kunnen spelen.
Imo moet het gewoon zo zijn dat je max winrate rond 80% ligt, en dat dit alleen haalbaar is als je near perfect speelt. Als iedereen na 2 weken spelen dit zou kunnen halen zijn ze helemaal snel klaar.
Mijn record is 4-3 en heb nu 4 of 5x Arena gedaan. Dus verwacht niet teveel van onderstaande conclusie.
Mijn conclusies (ook op basis van streams):
Arena = 80% skill en 20% luck
Play = 40% skill, 10% luck en 50% pay to win
Als je ziet wat voor gave decks er te maken zijn voor Play Ranked.. daar sta ik van te bibberen, maar dan heb je wel die kaarten nodig.. en die ga je niet snel krijgen als je niet betaalt of érg goed bent in Arena.
Ja sure, zal er vanavond even naar kijken.Alvanosa schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:05:
[...]
Zou je je deck kunnen posten? Ik vond hem vrij interresant vooral ook door alle cc.
Blizzard heeft het wel gehad over de randomness in Arena matches, ik kan zo snel de link even niet vinden.Kol Nedra schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:07:
Ik begin mij steeds meer te ergeren aan dit spel, nu net ook arena, ik krijg tegen mij eerste 2 enemy's gewoon 3 legendary minions tegen mij....wtf why?? Ik heb nog never nooit een legendary gehad! het is beta gelukkig en ik hoop dat ze iets doen aan die arena, dat bv iedereen 1 legenadry krijgt en niet meer.....ik hoop dat er meer balance komt in dit spel. Arena moet gewoon eerlijk verlopen, dat play mode pay2win is weet iedereenm, maar arena? dat moet gewoon eerlijk kunnen gaan.
Daarnaast denk ik naarmate ik veel speel minder dat playmode pay2win is. Heb nu mijn legendary's vervangen door lowcost creatures en heb nu een hogere winrate.
Die was dus nog level 1.
Ranked Play mode en vervolgens won ik 5 van de 6 potjes. Elke paar wins veranderde ik mijn deck een beetje omdat ik nieuwe basic kaarten er bij kreeg.
Of ik speelde gewoon goed, of Rogue is inderdaad erg OP haha. De enige loss was trouwens tegen een andere Rogue lol.
Verwijderd
Ik ben zeer blij dat het gewiped wordt, ik heb 22 packs gekocht en daar zat meer 3 epics in....... waarvan 2 van priest deck >< that's it!!Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:14:
Gister weer 8-2 in Arena, en naderhand weer een Legendary. Erg veel mazzel, toch jammer dat het gewiped zal worden, het is niet anders.. haha.
hopelijk straks meer geluk en gewoon 22 legendary's!
nothing stops this train
Erg jammer ja. Wel netjes 8-2. Heb één keer zelf 8-2 gespeeld, de rest van mijn Arena is iets minder..Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:14:
Gister weer 8-2 in Arena, en naderhand weer een Legendary. Erg veel mazzel, toch jammer dat het gewiped zal worden, het is niet anders.. haha.
Omdat het "binnenkort" allemaal gewiped gaat worden heb ik eigenlijk ook minder zin om veel te spelen nu.
Als ik nu een paar hele vette/goede kaarten krijg, dan baal ik alleen maar.
Zeg je nu dat je 3 legendaries op 22 packs te weinig vindt? Het is een legendary he. Die moet zeldzaam zijn. Dit soort opmerkingen doet me een beetje aan WoW denken op het moment dat iedereen purple items kon kopen ipv echt de raids in te gaan.Kol Nedra schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:16:
[...]
Ik ben zeer blij dat het gewiped wordt, ik heb 22 packs gekocht en daar zat meer 3 epics in....... waarvan 2 van priest deck >< that's it!!
hopelijk straks meer geluk en gewoon 22 legendary's!
[ Voor 38% gewijzigd door thewizard2006 op 25-09-2013 11:22 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Tot nu toe nog geen Legendary gezien en doordat mijn goud niet echt daalt ook maar een paar boosters met goud gekocht, ook nada. Best wel jammer (ook al zijn er maar een paar *echt* goed)
Het spel is gewoon redelijk basic. Meestal spelen games zichzelf wel uit en ik merk alleen dat mensen die de basic concepten nog niet helemaal door hebben snel omvallen (en als ze dat niet doen erger ik me vaak aan dat hun noobiness niet gestraft wordt). Bijv met je coin een buzzard casten als hunter. Dat is gewoon slecht. Je moet wachten tot je card advantage kan krijgen met buzzard en er zijn veel spells van 2 mana die je buzzard kunnen slopen, dus dat is gewoon een waste. Als ik dan in die gevallen ook niet mijn 1 mana/2 mana spell heb om de buzzard te slopen is dat jammer, maar meestal mulligan ik ook naar een 2 mana kill spell als ik op de play zit.
Het spel is ook enorm pro-actief. Als je alleen maar reageert is de kans groot dat je snel om valt, omdat je niet 'end of turn' kan reageren zoals in MTG. Dit betekent dat je op een nieuwe threat alleen op je eigen turn kan reageren. Zolang je dus begonnen bent met threats neerleggen voor je tegenstander, en het lukt je om steeds grotere threats neer te leggen, win je. Als je dat niet lukt en je tegenstander pakt het initiatief terug is de kans groot dat je om valt.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Waarom speelde ik ronde 1 van het toernooi tegen jouHierkomik schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:37:
Ik doe het in arena vrij goed denk ik. Meestal 5-3 of beter. Een enkele keer minder dan dat. Gisteren was de score Druid 8-3, Shaman 8-3 (met een erg slecht deck naar mijn mening), 4-3 met Rogue (elke rogue die ik tegen kom heeft T1 Defias, en ik niet met 3x Defias in mijn deck :-/ geen een match die combo).
Tot nu toe nog geen Legendary gezien en doordat mijn goud niet echt daalt ook maar een paar boosters met goud gekocht, ook nada. Best wel jammer (ook al zijn er maar een paar *echt* goed)
Het spel is gewoon redelijk basic. Meestal spelen games zichzelf wel uit en ik merk alleen dat mensen die de basic concepten nog niet helemaal door hebben snel omvallen (en als ze dat niet doen erger ik me vaak aan dat hun noobiness niet gestraft wordt). Bijv met je coin een buzzard casten als hunter. Dat is gewoon slecht. Je moet wachten tot je card advantage kan krijgen met buzzard en er zijn veel spells van 2 mana die je buzzard kunnen slopen, dus dat is gewoon een waste. Als ik dan in die gevallen ook niet mijn 1 mana/2 mana spell heb om de buzzard te slopen is dat jammer, maar meestal mulligan ik ook naar een 2 mana kill spell als ik op de play zit.
Het spel is ook enorm pro-actief. Als je alleen maar reageert is de kans groot dat je snel om valt, omdat je niet 'end of turn' kan reageren zoals in MTG. Dit betekent dat je op een nieuwe threat alleen op je eigen turn kan reageren. Zolang je dus begonnen bent met threats neerleggen voor je tegenstander, en het lukt je om steeds grotere threats neer te leggen, win je. Als je dat niet lukt en je tegenstander pakt het initiatief terug is de kans groot dat je om valt.
Vervolgens toen ie zag dat ik zou winnen probeerde ie het een draw te laten worden door zichzelf te disconnecten, maar ik was snel genoeg met mijn aanvallen, dus ik had alsnog de victory.
Sommige mensen...
Je zou eigenlijk mensen moeten kunnen reporten voor dergelijk gedrag. Of het systeem zodanig maken, dat wanneer je tijd om is, dat je volgende beurt als extra straf automatisch korter wordt. Of beide natuurlijk.Stravincy schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:00:
Net gespeeld tegen echt een heel triest figuur. Elke beurt als hij al zijn mana al gebruikt had, ging ie expres nog de hele beurt wachten totdat de timer afging...
Vervolgens toen ie zag dat ik zou winnen probeerde ie het een draw te laten worden door zichzelf te disconnecten, maar ik was snel genoeg met mijn aanvallen, dus ik had alsnog de victory.
Sommige mensen...
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Of per turn steeds meer tijd krijgen, dat je bij een board vol met creatures en 10 mana tegen de 2 minuten aanloopt kan ik me nog voorstellen. 2 minuten voor je eerste beurt met 1 mana slaat natuurlijk nergens op.Zerora schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:06:
[...]
Je zou eigenlijk mensen moeten kunnen reporten voor dergelijk gedrag. Of het systeem zodanig maken, dat wanneer je tijd om is, dat je volgende beurt als extra straf automatisch korter wordt. Of beide natuurlijk.
Ik heb ook al een paar keer gehad dat de tegenstander zeer waarschijnlijk zal winnen, en dan lijkt het alsof hij gewoon zit te wachten tot ik concede
Nee, juist niet. Dan ga je dergelijk gedrag waarmee men tijd wil rekken juist belonen. En dat wil je niet. Door de beurten korter te maken, forceer je dat men sneller moet spelen. Ook als wel normaal speelt en te weinig tijd hebt, leer je op die manier uiteindelijk sneller te spelen.
Wat Blizzard wel zou kunnen doen, is dat je jouw beurt met 10/15 seconden kan verlengen als je 1 mana gem betaald ofzo.
Als hij disconnect is het toch automatisch een loss voor hem en een win voor jou?Stravincy schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:00:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hmm weet ik eigenlijk niet precies. Zou kunnen. Ik heb eens in Arena een disconnect gekregen en toen kreeg ik geen win, maar ook geen loss.OkkE schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:48:
[...]
Als hij disconnect is het toch automatisch een loss voor hem en een win voor jou?
Ik denk trouwens dat het een best goed systeem zou zijn als de tijd afhankelijk is van het aantal kaarten in je hand + het aantal minions op het bord.
Als je namelijk maar drie kaarten hebt en er is maar één minion op het bord, dan heb je natuurlijk geen twee minuten nodig om iets te doen.
Als er nou 5+ minions op het bord staan en je hebt 7+ kaarten o.i.d., dan hebben de meeste mensen meer tijd nodig en dat krijg je dan dus ook met dit systeem.
Lijkt mij persoonlijk veel beter.
echt slecht, het was een druid hij had niet eens swipes en board cleares
toen kwam zijn 8/8 creature --> Faceless Manapilator en daarna Huminity :-)
alleen taunts werkt niet, oke het duurde ff voordat ie dood ging, maar echt.....zulke mensen snappen de game niet
nothing stops this train
Dat kan zijn, maar al die taunts waren funest voor mijn snelle Warlock low cost swarm deck..Kol Nedra schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:41:
lol net tegen een druid gespeeld, al zijn cards bestond uit taunt creatures ^^
echt slecht, het was een druid hij had niet eens swipes en board cleares
toen kwam zijn 8/8 creature --> Faceless Manapilator en daarna Huminity :-)
alleen taunts werkt niet, oke het duurde ff voordat ie dood ging, maar echt.....zulke mensen snappen de game niet
Gister tegen zo'n kerel verloren, omdat ik gewoon de firepower niet had.
Verwijderd
"Mage Victory", random dus blijkbaarNostordici schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:15:
Hmm Total Dominance (win 7 games in any mode) dat is een leuke daily, levert maar liefst 100 gold opHeeft iedereen nu deze daily of zijn ze voor iedereen random?
Ergens snap ik het ook wel, anders zou bijvoorbeeld iedereen priest spelen met de priest daily bijvoorbeeldVerwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:18:
[...]
"Mage Victory", random dus blijkbaar
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Ik snap hem eerlijk gezegd niet, ben je nu sarcastisch?
Natuurlijk, haha.Nostordici schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:04:
[...]
Ik snap hem eerlijk gezegd niet, ben je nu sarcastisch?
Hij had wel een full murloc deck, maar zijn combo's waren niet veel waard omdat mijn weapons ze eigenlijk dezelfde beurt weer useless maakte. Dus als ik geen warrior was tegen hem had ik waarschijnlijk wel verloren.
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Zeriyah 26/09/2013

Hello Hearthstone players (and members of our gracious community still trying to get into the beta)!
Thank you for stopping by to read this important closed beta test update. At the start of the beta, we mentioned that we would reset information at some point, wiping all progress and cards in the process. We built this into our plan as we knew going into the beta that a number of cards were likely to emerge as overpowered and we also knew that we‘d make significant adjustments to the reward system and overall game progression. So, as part of the effort to level the playing field and also prepare our players’ accounts for the release version of our progression system, we made the decision to schedule a one-time wipe of all beta participant accounts. We have just about reached the point in closed beta where we’ll be doing this wipe, and thus wanted to share what that will mean for you, what to expect on the day of the wipe, and what will happen immediately afterwards.
Bron en verdere info:http://eu.battle.net/hear...-wipe-incoming-26-09-2013
Dan heb ik iig kans om legendary;s te krijgen
ik las ook dit:
A couple examples:
Tim bought the €2.69 (£1.99) bundle for 2 packs during the beta. After the wipe, he will receive 200 gold (100 gold per pack x 2 packs.)
Janet bought the €44.99 (£34.99) bundle for 40 packs during the beta. She also bought 3 Arena entries. Janet will receive 4450 gold (100 gold x 40 packs + 150 gold X 3 Arena runs) after the wipe has been completed.
Dit is ook leuk nieuws voor mij, ik krijg straks dus veel gold......en al dat gold ga ik alleen gebruiken voor arena (150 gold)
arena run is altijd beter dan een pack kopen voor 100 gold
nothing stops this train
De eerste keer had ik er overheen gelezen, maar wat een gemene opmerking van BlizzardNostordici schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:30:
Hearthstone Update - Account Wipe Incoming
Zeriyah 26/09/2013
Hello Hearthstone players (and members of our gracious community still trying to get into the beta)!
Just keep trying!
[ Voor 10% gewijzigd door Nostordici op 26-09-2013 19:59 ]
Open beta doen ze denk maar 1 of 2 weken van voor de launch vd game........voor de stresstest. Ze hebben in principe genoeg mensen nu om de beta te testen en feedback te geven.Stravincy schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:16:
Goed nieuws, maar ik ben wel verbaasd dat ze de open-beta niet tegelijkertijd laten beginnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 26-09-2013 20:21 ]
nothing stops this train
Aan de andere kant doen ze die reset omdat er dus behoorlijke veranderingen zijn ten opzichte van voor de reset. Feedback van ervaren spelers is dan altijd fijn, maar op zo'n moment is het ook goed om mensen met een frisse blik erna te laten kijken.Kol Nedra schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:20:
[...]
Open beta doen ze denk maar 1 of 2 weken van voor de launch vd game........voor de stresstest. Ze hebben in principe genoeg mensen nu om de beta te testen en feedback te geven.
Om probeer ik nu een reden te zoeken voor nieuwe beta invites gezien ik er zelf nog geen heb ...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
heb ik een enemy, 1 legendary en 4 epics......hoe the fuck?!?!? ik hoop dat de nieuwe patch dit probleem oplost...........
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]