Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Ik vind het spel erg lekker wegspelen, maar vraag me wel af of het niet te saai zal worden. Ze zullen wel regelmatig nieuwe kaarten aan het spel toe moeten voegen denk ik om het interessant te houden.
Just my 2 cents voor nu, misschien zijn er nog wel allemaal fantastische dingen om te ontdekken hoor. Vermaak me tot nu prima!
extreem veel low costs, maar omdat je warlock een card kan pakken met zijn hero power werkt het best goed. Ik heb nu 5-1 met dit deck gehaald, tegen een mage kun je zoiezo nooit winnen maar tegen de rest heb ik nog niet veel moeitse gehad, vooral tegen shamans en priests werkt dit build heel goed.
Ik zou zeggen probeer het uit, zeer aggresive en erg leuk om te spelen
zie hier mijn build (zelf gemaakt, dus niet gezocht op internet):
http://www.hearthpwn.com/...1;507:1;510:1;529:2;577:2;
enjoy :-)
edit: 6-1
edit 2: 7-1....... oke je snapt mijn punt
edit 3: 7-2, ik kwam tegen een hunter met jawel.....King Krush
edit 4 (mijn laatste beloof ik
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 19-09-2013 15:44 ]
nothing stops this train
Lol, goed bezig zeg.Kol Nedra schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:01:
Ik heb nu toch een grappige very aggresive warlock deck gemaakt
extreem veel low costs, maar omdat je warlock een card kan pakken met zijn hero power werkt het best goed. Ik heb nu 5-1 met dit deck gehaald, tegen een mage kun je zoiezo nooit winnen maar tegen de rest heb ik nog niet veel moeitse gehad, vooral tegen shamans en priests werkt dit build heel goed.
edit 4 (mijn laatste beloof ik) 8-2, hier een voorbeeld hoe questing adventure erg sterk kan worden met low card costs
[afbeelding]
Ga eens kijken hoe ver ik kan komen om deze deck te bouwen
Want a cookie?!
Werkt die corruption er in goed? Ik vond die, hoewel dat hij er op papier heel goed uitziet, in de streams steeds heel erg tegenvallen qua effectiviteit. Zodra je iets corrupt kunnen ze nog 1 keer aanvallen en eventueel ook nog ruilen voor een andere minion namelijk.Kol Nedra schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:01:
Ik heb nu toch een grappige very aggresive warlock deck gemaakt
edit 4 (mijn laatste beloof ik) 8-2, hier een voorbeeld hoe questing adventure erg sterk kan worden met low card costs
[afbeelding]
Hij werkt extreem goed hoor, vooral tegen high cost enemy's zijn ze enorm goed in.mareck1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:57:
[...]
Werkt die corruption er in goed? Ik vond die, hoewel dat hij er op papier heel goed uitziet, in de streams steeds heel erg tegenvallen qua effectiviteit. Zodra je iets corrupt kunnen ze nog 1 keer aanvallen en eventueel ook nog ruilen voor een andere minion namelijk.
Je moet ervoor zorgen dat je 1 taunt beschikbaar hebt zodat ie niet langs je taunt kan gaan om high dmg te doen tegen je, daarna moet hij vaak wel die taunt aanvallen en vervolgens als jij aan de beurt bent is hij ook dood
btw over 16 minuten weer 350 keys die verloot worden bij pcgamer!!
http://www.pcgamer.com/20...hstone-beta-key-giveaway/
slim van pcgamer om het laat pas te zeggen, dus voor de mensen.....wees er bij, ik ben er en zal proberen een key te scoren en die zal ik dan aan iemand hier aan forum geven
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 19-09-2013 16:45 ]
nothing stops this train
Bedankt om te laten weten.btw over 16 minuten weer 350 keys die verloot worden bij pcgamer!!
http://www.pcgamer.com/20...hstone-beta-key-giveaway/
slim van pcgamer om het laat pas te zeggen, dus voor de mensen.....wees er bij, ik ben er en zal proberen een key te scoren en die zal ik dan aan iemand hier aan forum geven
Is dat gewoon op die giveawaypagina dat die 'GET MY BETA KEY' komt?
Hebben ze al iets gedaan aan die bots van vorige keer?
helaas al weg dan ofzo?
nothing stops this train
ik ga weer terug naar de game
nothing stops this train
If you don’t grab a key this time round, don’t worry. We’ll be getting another batch in later this week, and more next week too.
Dus in de gaten houden (en hopen dat de bots je niet weer voor zijn).
Ja, dat zeiden ze de vorige keer ook.Ho0f schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:32:
Was ook te laat, maar:
If you don’t grab a key this time round, don’t worry. We’ll be getting another batch in later this week, and more next week too.
Dus in de gaten houden (en hopen dat de bots je niet weer voor zijn).
Heb nu een knop met: login or join to claim your key. Maar die knop doet niksFamous Copra schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:13:
SO CLOSE, ik heb nu een popup met disclaimer en zonder key...
Tevens, ook een poging gedaan voor een key maar helaas. Zag ook niks staan zelfs.

Ik dacht ook een key te winnen voor onze Hearthstone Tweakers, krijg ik deze ellende
Die popup sluiten een paar seconden wachten en weer openen dan verschijnt de volgende knop vanzelf.Nostordici schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht ook een key te winnen voor onze Hearthstone Tweakers, krijg ik deze ellende
Uhm, ik doe dan vast wat verkeerd, maar ik krijg alleen die disclaimer te zien, zou daar normaal gesproken een key in moeten verschijnen? En wat bedoel je met de volgende knop? Ze zijn al op, neem ik aan?mareck1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:41:
[...]
Die popup sluiten een paar seconden wachten en weer openen dan verschijnt de volgende knop vanzelf.
Ik mis persoonlijk ook heel die knop.... Echt te vaagmareck1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:46:
in die lege ruimte boven het woord disclaimer komt een nieuwe knop met daarin: "log in or join to claim your key"
Kan ook nergens op de site inloggen
Want a cookie?!
Maar die rode beta knop zag je wel? Als je die aanklikt, krijg je namelijk de disclaimerzwik schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:55:
Ik zie de disclaimer niet eens... Heb geen ad-blocker ofzo draaien dus daar zal het vast ook niet aan liggen.
Toen was de knop er ook nietFamous Copra schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:57:
het is dan ook al een uur geleden
[ Voor 61% gewijzigd door zwik op 19-09-2013 17:57 ]
Om 21:00 uur sluit de inschrijving. Maar vrees niet er volgen nog meer toernooitjes.
Zie hier:Hearthstone Tweakers Tournament
Laat je Blizzard naam achter en lees de regels even goed door. Je moet wel kunnen/willen spelen.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Want a cookie?!
Rogues to be Toned Down, Priests, Warriors to be Buffed
Nee nog niet. Rogue is ook wel OP, dus daar ben ik blij om.Twylight schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:54:
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen hier?
Mijn Arena scores so far: 2-3 (shaman), 3-3 (priest) en 1-3 (mage).
Toen ik streams zat te kijken op Twitch zag het er een stuk makkelijker uit.
1-3 mage, 4-3 beastmaster, 2-3 mage en 0-3 rogue.
Die 0-3 rogue was gewoon echt veel pech hebben, ik focusde mijn deck een beetje op die kaart die +1/+1 krijgt voor elke kaart die je speelt, en met 3/3 begint. Dus ik had veel low hp's en low mana cost creatures in mijn deck. Helaas kwam ik 3x uit tegen een mage, die dus heel mijn combo in 1 spell weer nutteloos maakte. -.-
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Kijk dat is uitstekend nieuws. Priest en Warrior verdienen het ook om beter te zijnTwylight schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:54:
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen hier?
Ben vooral blij dat rogues een nerf krijgenTheBuddha schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:24:
[...]
Kijk dat is uitstekend nieuws. Priest en Warrior verdienen het ook om beter te zijn.
mijn arena gaat iets beter zie ik: 5-3 warrior, 5-3 paladin, 4-3 rogue, 3-3 druid en 0-3 priestStravincy schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:08:
[...]
Nee nog niet. Rogue is ook wel OP, dus daar ben ik blij om.
Mijn Arena scores so far: 2-3 (shaman), 3-3 (priest) en 1-3 (mage).
Toen ik streams zat te kijken op Twitch zag het er een stuk makkelijker uit.
nothing stops this train
Voor de derde gestrand bij 4 wins Arena. Helaas pindakaas. Met Shaman. Wel drie keer verloren van Rogue / wat een combo´s. Waarvan twee coin speelde en meteen Ringleader speelde. Dan is het kansloos.Twylight schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:25:
[...]
Ben vooral blij dat rogues een nerf krijgen
Die coin + ringleader combo is idd nogal errug OP.TheBuddha schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:38:
[...]
Voor de derde gestrand bij 4 wins Arena. Helaas pindakaas. Met Shaman. Wel drie keer verloren van Rogue / wat een combo´s. Waarvan twee coin speelde en meteen Ringleader speelde. Dan is het kansloos.
Want a cookie?!
ja die combo is sterkste start ingame: coin+ringleader+shadowstep+ringleader!TheBuddha schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:38:
[...]
Voor de derde gestrand bij 4 wins Arena. Helaas pindakaas. Met Shaman. Wel drie keer verloren van Rogue / wat een combo´s. Waarvan twee coin speelde en meteen Ringleader speelde. Dan is het kansloos.
nothing stops this train
Komt gelukkig niet heel vaak voor (hoop ik).Kol Nedra schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:45:
[...]
ja die combo is sterkste start ingame: coin+ringleader+shadowstep+ringleader!
Zelf nog niet gezien iig
[edit]
Net weer genoeg geld voor arena.
Hunter deck samengesteld. Niet veel goede kaarten helaas, dus ben benieuwd
[edit 2]
Nou: m'n eerste win is binnen. Tegen een mage. Had nogal geluk met m'n Scavenging Hyena die ineens 9/5 was ^_^
[edit 3] nu met screenshot (bedankt karmashop!!!)
[edit 4] en 1-1 -.-
[edit 5] grmbls... klote rogues met topdeck luck >_<
Stond 15-5 qua leven en uiteindelijk met 0-1 verloren
Oftewel: 1-2 arena...
[edit 6]Ik had moeten stoppen... Te moe, teveel domme fouten... Kan niet meer nadenken = verloren.
Weer 1-3 >_<
[ Voor 65% gewijzigd door Renquin op 19-09-2013 21:23 ]
Want a cookie?!
Bevalt me geweldig goed. Maar ik kom ondanks dat ik blijf winnen niet in de Diamond League. Dit schijnt te maken te hebben met het feit dat ik geen Epic´s en Legendaries heb. Die verander ik namelijk meteen weer tot dust. Je krijgt er nog iets voor terug en na de beta ben je ze toch kwijt. Maar dit is wel een vreemd systeem. Wat weten jullie hier van?
echt hedrumstickNL schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:38:
Niet verkeerd zo'n pakje kaarten.[afbeelding]
gratz!
nothing stops this train
Dit soort packs wil je krijgen als de game live is.
Maar toch: NIIIIIICEEEEEEE!
Want a cookie?!
Vind het wel een geniale kaart eigenlijkTheBuddha schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:56:
Die Nozdormu is trouwens de enige card die gebanned is op toernooien op dit moment.
Want a cookie?!
Ik ook hoorRenquin schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:58:
[...]
Vind het wel een geniale kaart eigenlijk
Oh? Vind het niet echt een super kaart. Tegen de tijd dat je 'm kan spelen zijn er meer opties.TheBuddha schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:56:
Die Nozdormu is trouwens de enige card die gebanned is op toernooien op dit moment.
Alle beasts die dood gingen (en dat waren er nogal wat de eerste paar rondjes) gaven m'n Jackel +2/+1.
Bij beurt 5 dus al een 17/5 (was gewond geraakt).
Heerlijk die combo's
[ Voor 3% gewijzigd door Renquin op 19-09-2013 22:16 ]
Want a cookie?!
Pcgamer.com
Seriously...
Ze kunnen het beter gewoon helemaal niet aankondigen.Famous Copra schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:31:
All keys have now been distributed as of 8.28pm BST. Apologies if you were unable to access the key distribution system – we were being hit by a huge volume of traffic from 3.45pm onwards which caused performance issues.
Pcgamer.com
Seriously...
Als iemand die cookie trick wil uitleggen, probeer er nog steeds achter te komen, misschien wel handig voor een volgende keer
[ Voor 26% gewijzigd door Nostordici op 19-09-2013 23:13 ]
Die coockie trick heb ik ook gebruikt om een key te bemachtigen.Nostordici schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:10:
Ik las net op Reddit dat veel mensen een cookie trick deden, op deze manier zijn er toch veel mensen blij gemaakt met een key. Bots hadden schijnbaar wat minder geluk deze keer hehe
Als iemand die cookie trick wil uitleggen, probeer er nog steeds achter te komen, misschien wel handig voor een volgende keer
Er zat dus een fout in het script waardoor je dus alleen een key kon krijgen wanneer je handmatig je cookies aanpaste. Echt gigantische blunder omdat degene die dit als eerste heeft ontdekt met gemak 10-tallen of meerdere keys heeft kunnen halen voordat dit bekend werd onder bijv. de reddit mensen.
Ik en mijn broer hebben onze keys 4 uur (geloof ik) nadat de actie was begonnen op die manier gehaald.
[ Voor 6% gewijzigd door mareck1 op 20-09-2013 01:10 ]
Twents?? Ik leer die taal ook:TheBuddha schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:22:
Twents geklaag( zegt een mede tukker). blijft een beta!
nothing stops this train
als de game live gaat zullen die er vast zijn, aangezien elke game van blizzard dat heeft. maar in beta niet.zwik schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:04:
Zijn er eigenlijk al achievements in de game te vinden? Ik kan er nog verdacht weinig over vinden.
nothing stops this train
2e arena met rogue dus. En weer 0 Defias Ringleader, 0 Backstab... Ik kon ongeveer 20x kiezen voor Betrayal (die niet heel fantastisch is). Ook maar 2 rares en 1 epic ofzo. Whoopie.
Eerste potje al snel verloren tegen een Pally. Daarna 3 wins tegen mensen die gewoon slecht spelen: 1 rogue Shiv'de me turn 1, een andere rogue Sinister Strike turn 1... Tsja, dat zijn kaarten om te combo-en omdat ze lage cost zijn, die moet je niet turn 1 spelen.
Een hunter probeerde vervolgens nog een stealthed beest van mij te silencen. Deed er erg lang over (want het kan natuurlijk niet) en deed de silence toen maar op zijn eigen beest
3-1 dus, vanavond verder, kijken of ik met het deck nog een 5-3 kan halen ofzo.
Ook 3 packs met gold gekocht. Grotendeels crap.
Is dat wat die Retire knop doet, waar ik nooit op durf te klikken?
Ik dacht dat je dan klaar was en je 'cadeau' kreeg voor het aantal wins dat je gehad had, maar dat je dan wel klaar was met dat deck?
Je kunt gewoon met escape ofzo uit de arena gaan en iets anders doen, en als je dan de volgende keer weer naar de arena gaat, dan kun je weer verderspelen.PromWarMachine schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:23:
Hmm, 'vanavond verder', dat klinkt alsof je Arena games kunt pauzeren?
Ik dacht dat je dan klaar was en je 'cadeau' kreeg voor het aantal wins dat je gehad had, maar dat je dan wel klaar was met dat deck?
tuurlijk kun je gewoon pauzeren, je drukt gewoon op de back knop na een potje.PromWarMachine schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:23:
Hmm, 'vanavond verder', dat klinkt alsof je Arena games kunt pauzeren?
never nooit op de retire knop drukken, snap niet eens waarom die bestaat
nothing stops this train
Retire zou ik inderdaad nooit doen, tenzij je echt een heel heel heel crap deck hebt en zo snel mogelijk weer een nieuwe arena wilt doen. Maar dan nog, er zijn altijd mensen die niet zo goed spelen
Bedankt.
* PromWarMachine gaat vanavond maar weer eens een Arenaatje doen
Als er achievements waren dan had je die nu ook al wel gezien. Ik denk dat er geen achievements zullen zijn in het spel. Maar misschien komen die in een latere patch nog wel.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:07:
[...]
als de game live gaat zullen die er vast zijn, aangezien elke game van blizzard dat heeft. maar in beta niet.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dan nog kan je altijd kijken tot hoever je komt en de rewards halen. Reitre is gewoon dom om te doenHierkomik schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:50:
Inderdaad, je hoeft niet al je arena matches achter elkaar te spelen. Dus ik speel er steeds een stuk of 3/4 op een avond.
Retire zou ik inderdaad nooit doen, tenzij je echt een heel heel heel crap deck hebt en zo snel mogelijk weer een nieuwe arena wilt doen. Maar dan nog, er zijn altijd mensen die niet zo goed spelen.
Volgens mij zijn er al achievements alleen is er nog geen gui voorZerora schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:26:
[...]
Als er achievements waren dan had je die nu ook al wel gezien. Ik denk dat er geen achievements zullen zijn in het spel. Maar misschien komen die in een latere patch nog wel.
Als je er bijvoorbeeld 20 hebt, maak je nog steeds best kans, maar als je er maar 5 hebt uiteindelijk, heb je dat (saaie uitzoek-)werk eigenlijk voor niets gedaan.
Hearthstone's Lead Producer, Eric Dodds, guested on the Turn 2 Podcast this evening to talk about beta balance and Hearthstone in general. We've compiled the important points from his time on the podcast below.
.
[quote]
Class Balance
General
[list]
• The classes in Hearthstone are based on the classes in World of Warcraft, and the developers don't want to stray too far from that, but want all classes to still feel viable.
Rogues / Valeera Sanguinar
[list]
• Very much aware that Rogues are currently on the strong side, which is backed up by both internal and external metrics.
• There are plans in place to tune Rogues in a variety of areas to help bring them in line with the other classes.
• The combo mechanic is here to stay, the developers really like how it plays out.
• Defias Ringleader will not be surviving in its current form. "It will be his town, but not quite his town."
Priests / Anduin Wrynn
[list]
• Priests are currently on the weak side of all the classes, and the team is looking at ways of increasing the viability of the class without players having to rely on a couple of cards.
• There aren't many ways for Priests to deal with the mid-game, a lot of trouble occurs at turns 4 and 5 when they likely don't have anything to play.
Warriors / Garrosh Hellscream
[list]
• Warriors were one of the strongest classes during the internal Alpha test. After a few number tweaks, they are slightly lacking.
• Card draw is currently a weak spot in the Warrior arsenal. They are looking at ways to improve it to help with top-decking.
Beyond the Beta
[list]
• They are very focused on getting Hearthstone out to everyone as soon as they can so that they can start to work on new features.
• Team games would be "super cool", but there they are waiting for feedback from the community post-launch to look into it.
• Rest assured that more cards are definitely on the horizon, but there are no plans currently on how they want to implement them.
• The team is currently not looking at expansion content because they want to see the reaction from the community post-launch.
• Blizzard is very thankful for all of the community feedback, and hope to see it continue.
The Arena
[list]
• There are no plans to reduce the randomness in the Arena.
• They really like how players can receive 4 Fireball or multiple legendaries.
• The randomness of Arena can really display the skill of a player when they consistently obtain high numbers of wins during a run.
User Interface
- The team wants to keep the interface straight forward and easily accessible.
- Statistics are something the team really wants to do in the future, but they want to make sure they get it right.
- A spectator mode will not be available during beta and is something that will be considered post-launch based on community feedback.
- Esports direction is something they are thinking about, and are currently blown away by the stuff the community is currently doing.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Je bedoelt Twylight in "\[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)" ? Ik vond een kort lijstje met bulletpoints overzichtelijker...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
echt so epic
nothing stops this train
Kansloos. Nooit geluk. Weer geen 9.
Overwatch profile awesomo#2162
Die man is echt zo'n chille streamer.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:03:
Volgens mij is hij al een keer langs gekomen, Arena play 3x Deathwing:
echt so epic
[video]
Edit: man man man wat een game zeg van die video, ik zat echt heel de game met mijn mond open te kijken
[ Voor 15% gewijzigd door Robbie.b op 20-09-2013 19:03 ]
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Hehehe die is inderdaad wel heeeeel erg random topdeck luck zeg!Kol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:03:
Volgens mij is hij al een keer langs gekomen, Arena play 3x Deathwing:
echt so epic
[video]
Wel een hele coole match zo!
Want a cookie?!
hij is mijn fav Hearthstone streamer, ik heb wel 50+ uren naar zijn games gekeken :-)Robbie.b schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:43:
[...]
Die man is echt zo'n chille streamer.
Edit: man man man wat een game zeg van die video, ik zat echt heel de game met mijn mond open te kijken
nothing stops this train
230 gold + 45 arcane dust + 1 pack.
1 epic en 1 rare in dat pack. Niet verkeerd. Doomhammer (epic) gaat leuk zijn voor mijn Shaman deck.
[ Voor 23% gewijzigd door Stravincy op 20-09-2013 19:54 ]
Ik zit nu met priest al op 8 losses no wins. I kid you not. Priest is zo abominabel, er moet een nieuw woord voor worden verzonnen... echt triest... I mean .. priest
Je zit zeker met het basic deck te spelen met nog niet eens alle kaarten unlocked?Hierkomik schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:14:
Lol ik probeer de daily priest te doen. Ik heb tot nu toe denk ik 2 matches verloren ooit in play mode.
Ik zit nu met priest al op 8 losses no wins. I kid you not. Priest is zo abominabel, er moet een nieuw woord voor worden verzonnen... echt triest... I mean .. priest
awesomo#2162. Alleen beetje geld gestort om arena te kunnen blijven spelen, 1 legendary uit pack een keer, heb dus geen decks vol met legendaries oid.
Overwatch profile awesomo#2162
geloof me, als je de kaart hebt dat je naar shadow priest kan valt het wel mee.. priest is wel het mindere ja moet het vooral hebben van de minion controll het buffen en het hier en daar jatten van een iets te sterke minion van je tegenstanderHierkomik schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:14:
Lol ik probeer de daily priest te doen. Ik heb tot nu toe denk ik 2 matches verloren ooit in play mode.
Sharfer#2586
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Het is jammer dat ik niet direct uit Hearthstone met iDeal kan betalen, op Battle.net kan dat namelijk wel gewoon.
[ Voor 9% gewijzigd door jmxd op 20-09-2013 21:04 ]
ik snap jullie allemaal niet, koppel je bankrekening aan je paypal en je hebt altijd gelijk alles overgeschreven.Twylight schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:03:
Iemand die 2.69 naar mijn PayPal kan storten (via PayPal) zodat ik twee packs kan kopen en de legendary kan krijgen?Ik stort het dan gewoon terug via mijn bankrekening. als ik het van mijn bankrekening naar paypal moet overmaken duurt het namelijk 7+ dagen voor dat het er op staat. Of kan het dan alsnog niet? Als ik nu mijn PayPal wil koppelen aan Battle.net wil hij namelijk dat ik een creditcard koppel die ik niet heb. En heb eigenlijk geen zin om 10 euro toe te voegen (het minimale bedrag)
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Het is jammer dat ik niet direct uit Hearthstone met iDeal kan betalen, op Battle.net kan dat namelijk wel gewoon.
nothing stops this train
Jaren geleden heb ik een keer gehad dat ik niet genoeg geld op mijn bankrekening had staan toen paypal iets af wou schrijven echt twee weken later. Sindsdien moet ik altijd wachten tot ze het er af hebben gehaaldKol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:07:
[...]
ik snap jullie allemaal niet, koppel je bankrekening aan je paypal en je hebt altijd gelijk alles overgeschreven.
bij mij gaat het zo, ik koopiets via paypal en 1 of 2 dagen later gaat dat bedrag automatisch af van mijn bankrekening. Dus paypal geeft mij een voorschot en mijn betaling komt dus erna.Twylight schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:13:
[...]
Jaren geleden heb ik een keer gehad dat ik niet genoeg geld op mijn bankrekening had staan toen paypal iets af wou schrijven echt twee weken later. Sindsdien moet ik altijd wachten tot ze het er af hebben gehaald
nothing stops this train
Ja en bij mij wil paypal dus niet meer voorschieten. Maar 2 dagen? Bij duurt het altijd echt meer dan 7 dagenKol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:15:
[...]
bij mij gaat het zo, ik koopiets via paypal en 1 of 2 dagen later gaat dat bedrag automatisch af van mijn bankrekening. Dus paypal geeft mij een voorschot en mijn betaling komt dus erna.
misschien naar je paypal instellingen kijken, het moet gewoon lukken hoor.Twylight schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:16:
[...]
Ja en bij mij wil paypal dus niet meer voorschieten. Maar 2 dagen? Bij duurt het altijd echt meer dan 7 dagen
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]