Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Mede-auteur:
  • ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

Tweakers Tournament

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/zu4405.jpg

Algemeen:
Het topic om het Hearthstone toernooi van Tweakers te laten draaien. In dit topic kun je vinden welke Tweakers er deelnemen aan het forum. Alle Tweakers kunnen deelnemen mits je natuurlijk toegang hebt tot de beta. Als je kaarten of tactieken wilt bespreken dan kun je terecht in het hoofdtopic voor Hearthstone. Deze kun je vinden door op deze [link] te klikken. In dit topic heeft het geen enkele zin om te vragen naar een beta key.

Regels:
Best of 3. Alle potjes tegen de zelfde tegenstander dienen met het zelfde deck gespeeld te worden en er mogen dus geen wijzigingen gemaakt worden tussendoor.

Deelnemers en Speelschema [16]:

Ronde 1
Alvanosa (Alvanosa#2643)VSMadstorm (Madstorm#2335)
Nostordici (Nos#2496)VSMicScott (Moos#2298)
TheAngel (Vorenii#2196)VSMyKey (Soepkom#2246)
Hierkomik (Soulflame#2546)VSawesom-o (awesomo#2162)
Mooyal (Mooyini#2181)VSdrumstickNL (Piekartz#2593)
Renquin (Renquin#2520)VSTheBuddha (Howl#1691)
Tukker_T (Tukker#2367)VSRDDD (Ranx#2502)
Twylight (jmxd#2355)VSSharfer (Sharfer#2586)

Ronde 2
VS
VS
VS
VS

Ronde 3
VS
VS

Finale
VS

[ Voor 143% gewijzigd door jmxd op 26-09-2013 00:25 ]

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Het lijkt me praktisch mensen zelf de tijd geven om tegen elkaar te spelen. Je kunt dit dan onderling afspreken en aangeven wie er gewonnen heeft. We gaan er vanuit dat iedereen hier eerlijk in is. Het heeft voor geen haast om een winnaar aan te wijzen dus vijf dagen om af te spreken en een potje te spelen lijkt me fair? Laat weten als er verlengd wordt. In het verleden heb ik veel Street Fighter toernooien gespeeld dus brackets heb ik nog wel liggen. Best of 3 lijkt me eerlijk en vanaf halve finales Best of 5. Zoiets? Denk gerust mee, graag zelfs.

Op dit moment lijkt me het niet nuttig om kaarten te bannen. Jullie? Mensen met meer Legendary Cards hebben op dit moment gewoon mazzel. We moeten het ook niet al te serieus nemen. Wat denken jullie?

[ Voor 97% gewijzigd door TheBuddha op 16-09-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
hoeso mazzel, murlocs decks en andere common kaarten zijn veel beter hoor. maakt mij verder niet uit

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Toestemming en succes!

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 16-09-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Divine#2407 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 23:07
Nos#2496

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:03:

Op dit moment lijkt me het niet nuttig om kaarten te bannen. Jullie? Mensen met meer Legendary Cards hebben op dit moment gewoon mazzel. We moeten het ook niet al te serieus nemen. Wat denken jullie?
Mee eens! Gewoon everything goes. En als we er opeens achterkomen dat kaart x de heilige graal van het spel is, dan hebben we in elk geval een tweakers primeur ;)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Iedere kaart mag van mij er in zitten, daar is het spel voor gemaakt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:03:
Best of 3 lijkt me eerlijk en vanaf halve finales Best of 5. Zoiets? Denk gerust mee, graag zelfs.

Mijn battlenet: Madstorm#2335

Best of three lijkt me in het begin inderdaad het best.
Kaarten bannen is ook onzin, iedereen kan met welke kaart dan ook spelen. Dus het is aan de speler om ze te gebruiken of niet denk ik dan.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Renquin#2520
Laat wel ff weten dat je van Tweakers komt, anders accepteer ik je invite niet :p

En ben zeker van de partij ^_^
Zal morgen even kijken wat ik nog kan bedenken qua regels ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kaarten bannen hoeft van mij niet, als je een superdeck hebt heb je gewoon geluk. Wel zou ik voor willen stellen dat je van te voren een deck maakt die je dan ook tijdens het hele toernooi niet meer mag veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Update: mensen toegevoegd. So far 12 spelers. Mooi begin. Kijken wat we aan het eind van de week hebben verzameld.

Gedeeltelijk eens met Twylight. Als je bijvoorbeeld een best of 3 tegen een Tweaker speelt dan moet je bij je deck blijven. Als je wint en verder gaat dan mag je daarna best weer wijzigingen maken. Zolang je tijdens de match tegen die specifieke tegenstander maar niet verandert. Om die reden is het ook belangrijk om hier niet prijs te geven met welke class je gaat spelen. Je tegenstander kan het teruglezen en zijn deck vast aanpassen om b.v. tegen een Mage te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:51
dus best of 3 en je mag niet switchen van champion of van deck?

best of 3 is goed ja, best of 5 kan ook ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Best of 5 duurt wel erg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Wat voor soort systeem wordt het? Knock Out of de vorm met meerdere pouls om mee te beginnen?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
ik zou gewoon doen

Speler ASpeler ASpeler A
Speler B
Speler ASpeler B
Speler B
Speler ASpeler ASpeler B
Speler B
Speler ASpeler B
Speler B

zegmaar :P

ff alle namen door een random generator om tegenstanders te bepalen ala champions league loting

[ Voor 9% gewijzigd door jmxd op 16-09-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Knock out dus :)
Is het toernooi voor veel mensen wel snel om :(
Maar ik ben voor, we kunnen er altijd nog meer houden na de beta ofc ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Renquin schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:43:
Knock out dus :)
Is het toernooi voor veel mensen wel snel om :(
Maar ik ben voor, we kunnen er altijd nog meer houden na de beta ofc ^_^
eerste keer makkelijk houden kan daarn aaltijd groter :-)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mja, dat wel, maar anders duurt het wel heel lang allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07 09:48
Je zou ook een verliezende knock out eronder kunnen gooien.

Waarin dus verliezers tegen elkaar gaan en dan uiteindelijk de winnaar van de verliezers tegen de winnaar van de winnende tegen elkaar en de winnaar daarvan wint?
Zoals bijna altijd wel gebeurd? :)

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
MyKey schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:46:
Je zou ook een verliezende knock out eronder kunnen gooien.

Waarin dus verliezers tegen elkaar gaan en dan uiteindelijk de winnaar van de verliezers tegen de winnaar van de winnende tegen elkaar en de winnaar daarvan wint?
Zoals bijna altijd wel gebeurd? :)
dus een hall of fame en een hall of shame?? idd goed idee :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Als we best of 3 doen, mij lijkt eerlijkste dat je 3x een andere champ moet pakken, want anders spelen er velen alleen maar 3x rogue....die domineert te erg namelijk.

best of 3 met 3 verschillende champs is eerlijkste.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Daar ben ik niet voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dan spelen de meeste alleen 3x rogue de kans dat je wint is dan groter ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kol Nedra schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:17:
[...]

dan spelen de meeste alleen 3x rogue de kans dat je wint is dan groter ;)
Bullshit, het ligt er maar net aan of je de goede kaarten trekt, maakt niet uit welke deck je hebt.
Dat de rogue op het moment het meeste wint is leuk voor mensen die al 50 packs gekocht hebben en de kaarten hebben gekregen, voor de rest van ons is het nog niet zo gemakkelijk om een heel goed deck te maken (iig niet voor mij :P).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mooyal heeft het gewoon moeilijk tegen rogues met zijn deck en wil die liever niet tegenkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik speel rogue en win meer dan 70% hoor :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Kol Nedra schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:27:
werd ook net belachelijk hard door een rogue aangepakt haha o wait it was you

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:27:
Jij hebt ook 40 packs gekocht of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
eerst 7 en daarna 15, dus 22 packs gekocht.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Met een best of 3 kan het bovendien zo zijn dat je geen 3 matches speelt. Zelfde deck betekent ook dezelfde hero. Gewoon eens kijken hoe het loopt mensen. Je wint er honderden euro's mee maar enkel een beetje Tweakers credit ;).

Zullen we de inschrijving donderdag sluiten. Kunnen we vrijdag een bracket maken en vanaf vrijdagavond/weekend spelen? Knock-out lijkt me prima. In het begin nog geen loosers brackets. We kunnen prima elke week een toernooitje spelen als we dat willen. 3 potjes tegen iemand kost je 3x tien minuten. Potjes duren zelden langer. Zoiets? Eensch?

Edit: ik kan helaas nog steeds niet kopen. Laatste update over mijn bug is dat het nog een aantal weken gaat duren. Dacht dat money loosing bugs wel prioriteit zouden krijgen maar dat heb ik mis :X

[ Voor 14% gewijzigd door TheBuddha op 16-09-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:58:
Met een best of 3 kan het bovendien zo zijn dat je geen 3 matches speelt. Zelfde deck betekent ook dezelfde hero. Gewoon eens kijken hoe het loopt mensen. Je wint er honderden euro's mee maar enkel een beetje Tweakers credit ;).

Zullen we de inschrijving donderdag sluiten. Kunnen we vrijdag een bracket maken en vanaf vrijdagavond/weekend spelen? Knock-out lijkt me prima. In het begin nog geen loosers brackets. We kunnen prima elke week een toernooitje spelen als we dat willen. 3 potjes tegen iemand kost je 3x tien minuten. Potjes duren zelden langer. Zoiets? Eensch?

Edit: ik kan helaas nog steeds niet kopen. Laatste update over mijn bug is dat het nog een aantal weken gaat duren. Dacht dat money loosing bugs wel prioriteit zouden krijgen maar dat heb ik mis :X
Klinkt prima wat mij betreft :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

count me in :-)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ja, alles prima. Geen regels. Gewoon gamen, kies welke decks je wilt. Alleen niet tussen potjes in 10 minuten lang aan je deck gaan sleutelen om precies je tegenstander in te kunnen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

Dan pas? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL

Ik vind de regels prima, ik heb overigens dezelfde bug als jouw en kan er ook niet echt met mijn verstand bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ik vind wel dat je met hetzelfde deck moet blijven spelen per match, dus dezelfde speler, hetzelfde deck. Het liefst ook 1 class/zelfde deck kiezen voor het gehele toernooi.

[ Voor 3% gewijzigd door Nostordici op 16-09-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 17:35
Wil er op zich ook wel aan meedoen, klinkt als een leuk initiatief. Tukker#2367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Nostordici schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:32:
Ik vind wel dat je met hetzelfde deck moet blijven spelen per match, dus dezelfde speler, hetzelfde deck. Het liefst ook 1 class/zelfde deck kiezen voor het gehele toernooi.
Zelfde deck het hele toernooi kan je niet afdwingen vind ik, maar hetzelfde deck in 1 wedstrijd lijkt me logisch. Ook niet gaan sleutelen eraan enzo.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ik kom net terug van een lang weekend naar Engeland. Ik lees de regels later deze week wel, maar ik doe wel mee.
Battletag is Soulflame, maar het getal erachter moet ik nog even opzoeken. Ik update vanavond!

Edit: Toch alvast even gelezen:
Rogue is inderdaad (met de juiste kaarten) enorm goed en vrij moeilijk te verslaan. Bijv Van Cleef is enorm sterk waar maar weinig classes snel een antwoord op hebben.
Maar goed, we ontkomen er gewoon niet aan dat mensen die veel/goede kaarten hebben voordeel hebben, want we kunnen geen arena doen met zijn allen, alleen play mode.
Lijkt me daarom ook leuk om de decks van tevoren of in ieder geval achteraf hier op te schrijven. Dan leren mensen ook nog van de keuzes.

Edit: Soulflame#2546

[ Voor 56% gewijzigd door Hierkomik op 17-09-2013 20:14 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Hierkomik schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:59:
Ik kom net terug van een lang weekend naar Engeland. Ik lees de regels later deze week wel, maar ik doe wel mee.
Battletag is Soulflame, maar het getal erachter moet ik nog even opzoeken. Ik update vanavond!

Edit: Toch alvast even gelezen:
Rogue is inderdaad (met de juiste kaarten) enorm goed en vrij moeilijk te verslaan. Bijv Van Cleef is enorm sterk waar maar weinig classes snel een antwoord op hebben.
Maar goed, we ontkomen er gewoon niet aan dat mensen die veel/goede kaarten hebben voordeel hebben, want we kunnen geen arena doen met zijn allen, alleen play mode.
Lijkt me daarom ook leuk om de decks van tevoren of in ieder geval achteraf hier op te schrijven. Dan leren mensen ook nog van de keuzes.
Achteraf, anders kun je alvast gaan anticiperen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als jullie dit in het weekend willen doen dan trek ik mij terug, ik ben zaterdag en zondag niet thuis. Vrijdag kan ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Twylight schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:38:
Als jullie dit in het weekend willen doen dan trek ik mij terug, ik ben zaterdag en zondag niet thuis. Vrijdag kan ik wel
ik ben zaterdag avond niet thuis wel vrijdag of zondag

nothing stops this train

• Renquin
Het hoeft ook niet binnen 1 weekend afgemaakt te worden, toch? Ben er zelf ook niet het hele weekend.

Komt goed :)

Want a cookie?!

• MyKey
We kunnen tegenstanders toch gewoon zelf laten onderhandelen wanneer er wordt gespeeld? In weekenden heb ik ook niet veel tijd om te spelen, door de weeks vooral wel 's avonds, na het werken.

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

MicScott schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:45:
[...]

Achteraf, anders kun je alvast gaan anticiperen :p
Goed kunnen inspelen op een metagame is ook een skill ;) en dat zou het effect van mensen die al enorm veel kaarten hebben iets reduceren (want dan kan je je voorbereiden). Bij grote MTG toernooien worden de decklijsten tijdens het toernooi (2e dag) bekend gemaakt.
Maar goed, je loopt dan wel tegen het probleem aan dat we een deadline zouden moeten stellen voor deck registration etc. Dus achteraf is praktisch gezien wel beter ja.

Ik ben heel benieuwd of we een correlatie kunnen zien (ook al is de steekproef klein) tussen het aantal boosters dat men heeft gekocht en de winkans. Ik denk zelf bijvoorbeeld dat ik niet ver kom omdat ik nog bijna geen boosters heb geopend (alleen wat ik win in Arena. Dat gaat goed, maar heb niet veel tijd om het te spelen).

Overigens sta ik nog niet in de startpost vermeldt, dus hierbij nogmaals:
Soulflame#2546

[ Voor 4% gewijzigd door Hierkomik op 18-09-2013 12:04 ]

• TheBuddha
Excuus, toegevoegd.

Je hoeft niet perse in het weekend te spelen. Kan de hele week nog. Er zijn veel mensen druk dit weekend dus neem je tijd.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik zou eventueel ook wel graag meedoen, heb gisteren pas de key gekregen en ben nou een beetje de kaarten bij elkaar aan het sprokkelen.

Alvanosa#2643

PSN: Alvanosa

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Topicstarter
Piekartz#2593

• TheBuddha
Perfect mensen we hebben 16 spelers. Bij een oneven aantal mensen is het bijzonder lastig indelen. De regels zijn bekend en het overgrote deel van de spelers heeft er mee ingestemd. Dat is voor mij genoeg reden om het zo te laten. Resume:
  • Men speelt een Best of 3 - oftewel, wie twee potjes wint is de winnaar.
  • Tijdens dit spelen mag men niet van Deck veranderen - ook niet van Hero.
  • In de volgende ronde (tegen een andere speler) mag je weer wisselen.
  • Alle kaarten mogen worden gebruikt.
  • De indeling hieronder staat vast. Deze is compleet random.
  • Je hebt tot donderdag 26 september de tijd om je match tegen je aartsrivaal te spelen.

Er wordt als volgt gespeeld:
Alvanosa - Alvanosa#2643 VS Madstorm - Madstorm#2335
Nostordici - Nos#2496 VSMicScott - Moos#2298
DivineNL - Divine#2407 VSMyKey - Soepkom#2246
Hierkomik - Soulflame#2546 VS awesom-o - awesomo#2162
Mooyal - Mooyini#2181 VS drumstickNL - Piekartz#2593
Renquin - Renquin#2520 VS TheBuddha - Howl#1691
Tukker_T - Tukker#2367 VS RDDD - Ranx#2502
Twylight - jmxd#2355 VS Sharfer - Sharfer#2586

Iedereen ontzettend veel succes - jullie kunnen in dit topic de winnaar doorgeven. Om iedereen een beeld te geven van de potjes is het wellicht leuk om het volgende te vermelden.
  • Met en tegen welke hero je hebt gespeeld.
  • Met welke cijfers je hebt gewonnen/verloren.
  • Waren en Epic momentjes?
Dus nogmaals - succes! Ik ben benieuwd welke heroes er gaan winnen met welke sterke kaarten in hun deck. Veel plezier en houd het hier netjes - een ieder die scheld of niet netjes blijft kan het de volgende keer vergeten.

[ Voor 6% gewijzigd door TheBuddha op 19-09-2013 21:53 ]

• jmxd
  • Niet online
Damn, ik verlies altijd van Sharfer :D :'(

• TheBuddha
Twylight schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:17:
Damn, ik verlies altijd van Sharfer :D :'(
Hij heeft me 20 euro gegeven om tegen jou te spelen. Ik was snel om ;)

• jmxd
  • Niet online
TheBuddha schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:19:
[...]

Hij heeft me 20 euro gegeven om tegen jou te spelen. Ik was snel om ;)
Ik eis een herverdeling en een nieuwe organisatie :(

• Renquin
Heb je mij nou serieus tegen jou gezet TheBuddha?
Nou lekker dan :( Succes alvast :)

p.s. vind tot komende donderdag wel erg lang voor een eerste ronde, het lijkt mij dat het dinsdagavond ook wel moet lukken.
Maar jij hebt de regie :)

p.s.s. wanneer kan je voor de eerste ronde? (k ga nu naar bed :))

[ Voor 56% gewijzigd door Renquin op 19-09-2013 22:28 ]

Want a cookie?!

• TheBuddha
Ah kijk wij gaan tegen elkaar. Heb je net toegevoegd. Waarschijnlijk spelen we snel tegen elkaar. Hoe zit jij dit weekend?

Het lijkt wat lang - maar kijk even aan hoe het gaat. Als iedereen in of net na het weekend al klaar is dan gaan we natuurlijk door als een trein.

• Kol Nedra
Mooyal - Mooyini#2181 VS drumstickNL - Piekartz#2593
oh serieus?? ik speel al de hele avond tegen hem ^^

nothing stops this train

• jmxd
  • Niet online
Ik ga sowieso pas na het weekend spelen dus op zijn vroegst maandagavond

• jmxd
  • Niet online
Deze zou je in de OP kunnen zetten *O*

Ronde 1
Alvanosa (Alvanosa#2643)VSMadstorm (Madstorm#2335)
Nostordici (Nos#2496)VSMicScott (Moos#2298)
DivineNL (Divine#2407)VSMyKey (Soepkom#2246)
Hierkomik (Soulflame#2546)VSawesom-o (awesomo#2162)
Mooyal (Mooyini#2181)VSdrumstickNL (Piekartz#2593)
Renquin (Renquin#2520)VSTheBuddha (Howl#1691)
Tukker_T (Tukker#2367)VSRDDD (Ranx#2502)
Twylight (jmxd#2355)VSSharfer (Sharfer#2586)

Ronde 2
VS
VS
VS
VS

Ronde 3
VS
VS

Finale
VS

Als er dan duidelijk is wie er gewonnen en verloren hebben kan je die namen groen maken en de ander doorstrepen en rood O-)

Graag wel wachten met namen in de volgende ronde te zetten tot alle games gespeeld zijn. En dan random, anders kunnen mensen precies hun tegenstanders uitkiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aww jammer ben dus net te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
TheBuddha schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:42:
Ah kijk wij gaan tegen elkaar. Heb je net toegevoegd. Waarschijnlijk spelen we snel tegen elkaar. Hoe zit jij dit weekend?

Het lijkt wat lang - maar kijk even aan hoe het gaat. Als iedereen in of net na het weekend al klaar is dan gaan we natuurlijk door als een trein.
Dit weekend moet wel lukken.
Sterker nog, vanavond lukt waarschijnlijk ook al wel.
Vriendin gaat toch The Voice kijken (voor mij achtergrondmuziek).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik geen reserve/invaller zijn mocht er iemand niet opdagen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
mooi overzicht Twylight. Ik heb je mede auteur gemaakt. als het goed is kun je de OP aanpassen. check?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ben benieuwd hoe het gaat lopen :D, dit weekend wordt er lastig voor mij alleen, dus ik denk dat tot donderdag een prima iets is, als je dinsdag doet moet je gaan haasten, dat lijkt me niet leuk bij een voor de fun tournament..
Op deze manier kan je bijna wel zeker zijn dat iedereen zijn wedstrijd kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
MyKey, Soepkom#2246

Zeg maar wanneer je wilt spelen, behalve morgen overdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
TheBuddha schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:20:
mooi overzicht Twylight. Ik heb je mede auteur gemaakt. als het goed is kun je de OP aanpassen. check?
Check :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Topicstarter
Wat doen we, best of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Jup. Met dezelfde hero en hetzelfde deck.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Vanavond gaat hem niet worden Renquin. Dit is de eerste avond sinds woensdag dat ik weer thuis ben en ik duik op de bank. Wellicht dat ik nog wat potjes naar mijn tv stream maar niet competitief. Morgen heb ik beter zicht op de agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
TheBuddha schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:22:
Vanavond gaat hem niet worden Renquin. Dit is de eerste avond sinds woensdag dat ik weer thuis ben en ik duik op de bank. Wellicht dat ik nog wat potjes naar mijn tv stream maar niet competitief. Morgen heb ik beter zicht op de agenda.
Maakt niet uit, ben compleet stuk en zit echt RUK te spelen op het moment :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
verkeerde topic.

[ Voor 92% gewijzigd door awesom-o op 20-09-2013 20:36 ]

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Alvanosa heb je zonet toegevoegd... Moeten ff zien wanner het elkaar goed uitkomt.. In principe kan ik in het weekend vrij veel, meestal savonds...

[ Voor 27% gewijzigd door Madstorm op 20-09-2013 21:53 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Topicstarter
Ik denk niet dat dit goed gaat werken, iedereen gaat straks rogue spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
MicScott, heb je toegevoegd, kan vaak wel in de avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
meh... verkeerde thread >_<

[ Voor 96% gewijzigd door Renquin op 20-09-2013 23:09 ]

Want a cookie?!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nostordici schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:37:
MicScott, heb je toegevoegd, kan vaak wel in de avond :)
Ik kan vanavond ook wel even een potje! Sorry voor de late reactie, ben aan het verhuizen enzo. Waarschijnlijk kan ik na Dinsdag sowieso even niet spelen, maar een nieuwe pc komt er zsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tussenstand in de strijd tussen TheBuddha en mijzelf:
Renquin 1 - 2 TheBuddha

Succes TheBuddha in de volgende ronde!

[ Voor 23% gewijzigd door Renquin op 22-09-2013 13:15 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Het waren interessante beta matches :). De eerste match werd ik afgeslacht binnen 6 ronden volgens mij. Die Hyena ging wel erg hard met al die stervende beesten :).

De tweede Match werd je genaaid door een bug en de derder match had jij zoveel pech als ik de eerste. Well played. Altijd lastig tegen hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Zijn er nog matches gespeeld dit weekend? In alle drukte van mijn eigen agenda had ik niet verwacht dat Renquin en ik de enige zouden zijn die zouden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik moet mezelf helaas afmelden, heb het afgelopen weekend drukker gehad dan ik dacht en komende week gaat het ook heel druk worden, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb mijn tegenstander voor het weekend al toegevoegd, zag dat hij me gisteravond geaccepteerd had maar toen had ik het niet meer aan tijd.
Zal hem ergens in de avonden even aanspreken..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
DivineNL schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:17:
Ik moet mezelf helaas afmelden, heb het afgelopen weekend drukker gehad dan ik dacht en komende week gaat het ook heel druk worden, sorry.
Hmm, aangezien ik zijn tegenstander was, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

TheAngel wilde graag invallen (zie pagina 3 ofzo van dit topic). Dus je kan tegen hem, of anders een free win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierkomik schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:37:
TheAngel wilde graag invallen (zie pagina 3 ofzo van dit topic). Dus je kan tegen hem, of anders een free win :)
Ik meld me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wat is je BattleTag dan? Dan zet ik jou in de OP ipv DivineNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorenii#2196

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Done.

TheAngel (Vorenii#2196) VS MyKey (Soepkom#2246)

dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nostordici vs MicScott is 2-0 voor Nostordici geworden. Well played!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
MicScott schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:01:
Nostordici vs MicScott is 2-0 voor Nostordici geworden. Well played!
Ja well played! Op maar de volgende ronde! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Fijn dat het is opgelost! Nogmaals sorry, maar ben blij dat er een vervanger is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

2-0 voor mij (Soulflame#2546). Ik moest tegen awesomeo en we hadden beiden druid, dus dat was wel grappig.
In de eerste pot kwam ik als eerste met een groot beest op de proppen en moest hij blijven reageren. Uiteindelijk werden zijn answers minder en bouwde ik een leger op van 2 stormwind champion en wat kleine meuk.

2e pot had hij de coin en had hij het advantage en moest ik steeds reageren. Ik kwam zelfs tot 4 leven totdat hij een klein foutje maakte door (naar ik denk) de verkeerde mode op zijn Ancient of War. Hierdoor kon ik met wat beesten op te offeren het bord leeg krijgen aan zijn kant met nog 1 beest aan mijn kant, waardoor ik weer het initiatief overnam en hem uiteindelijk wist te raken. Erg close dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

0 - 2 voor alvanosa...
I BLAME THE ROGUE.. ;)

Hehe, nee well played...

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb de OP geüpdate met de scores tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Madstorm schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:40:
0 - 2 voor alvanosa...
I BLAME THE ROGUE.. ;)

Hehe, nee well played...
De eerste was zeer close, goed gespeeld.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Kunnen we in de startpost ook de classes neerzetten van players? Ben wel benieuwd. Ik denk wel dat rogues beter zijn dan de rest (daarom heb ik er bewust *niet* voor gekozen. Ik wilde kijken hoe ver ik kom met niet-rogue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Hierkomik schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:22:
Kunnen we in de startpost ook de classes neerzetten van players? Ben wel benieuwd. Ik denk wel dat rogues beter zijn dan de rest (daarom heb ik er bewust *niet* voor gekozen. Ik wilde kijken hoe ver ik kom met niet-rogue).
Ik speelde Hunter :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 17:35
Ik heb RDDD (Ranx#2502) toegevoegd op heartstone een paar dagen geleden, ik heb hem alleen nog niet online gezien en hij staat ook niet tussen offline in de vriendenlijst. Weet niet of hij daar nog niet online is geweest of hij de friend request niet geaccepteerd heeft. Laatste post van hem in het heartstone topic is ook van aantal weken geleden toen het toernooi is aangekondigd. Denk dat er redelijk grote kans is dat onze game nog niet gespeeld is voor donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hierkomik schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:22:
Ik speelde Shaman, en speelde tegen een rogue..

I'm an Ironman!

Verwijderd

MyKey wanneer komt het jou uit de match te spelen?

• Kol Nedra
Mooyal (Mooyini#2181) VS drumstickNL (Piekartz#2593)
0 - 2

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 25-09-2013 22:50 ]

nothing stops this train

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:56:
MyKey wanneer komt het jou uit de match te spelen?
Pagina: 1 2 3 Laatste