Klopt, was anderhalve week op vakantie. My bad, of course (al was New York fantastisch), maar zoals TheBuddha ook al aangaf volgende keer ff DM sturen kan ik reageren (mail lees ik wel, fora niet op vakantieTukker_T schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:58:
Ik heb RDDD (Ranx#2502) toegevoegd op heartstone een paar dagen geleden, ik heb hem alleen nog niet online gezien en hij staat ook niet tussen offline in de vriendenlijst. Weet niet of hij daar nog niet online is geweest of hij de friend request niet geaccepteerd heeft. Laatste post van hem in het heartstone topic is ook van aantal weken geleden toen het toernooi is aangekondigd. Denk dat er redelijk grote kans is dat onze game nog niet gespeeld is voor donderdag.
In ieder geval, terechte default win voor Tukker, houd me aangeraden voor (de) volgende ronde(s). Al kunnen we wat mij betreft ook vanavond nog spelen als je zin hebt (misschien wel leuk voor de wipe?). For shits 'n giggles of course!
Overigens, wipe lijkt nog even op zich te laten wachten:
https://twitter.com/PlayH...status/384827105789218817
Edit: gisteren hebben Tukker en ik nog gespeeld, uiteindelijk 2-1 voor ondergetekende.
[ Voor 15% gewijzigd door RDDD op 02-10-2013 10:20 ]