[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.543 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ik wil ook graag mee doen met toernooi.
Soepkom#2246

@ Twylight: ik heb daar ook grootste problemen mee met priest deck, met buffs lopen maar geen minions.. en dan heb je hem eindelijk en dan krijg je een hex/sheep om je oren :(

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Nat Pagle <3

helaas alleen in arena atm :(

1-0 nu met warrior deck, hopelijk versla ik mijn eigen 5-3 nu met dit deck. het deck voelt iig goed aan :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

MyKey schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:02:
Ik wil ook graag mee doen met toernooi.
Soepkom#2246

@ Twylight: ik heb daar ook grootste problemen mee met priest deck, met buffs lopen maar geen minions.. en dan heb je hem eindelijk en dan krijg je een hex/sheep om je oren :(
- Zorg dat je veel card draw hebt.
- Neem een paar vroege minions die vijandige minions onder controle kunnen houden. Persoonlijk vind ik de emperor cobra echt helemaal geweldig omdat die met een kleine buff van +3hp elke vijandelijke minion ongestraft in één keer doodmaakt.
- Neem 2x Holy Nova en 2x Sshadow Word: Death

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Eigenlijk zou blizzard een toernooi optie moeten maken in Hearthstone, dat je met je vrienden een toernooitje kunt houden, zoals jullie nu willen organiseren. Maar dan gewoon in arena style, random card draft etc.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
MicScott schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:06:
[...]

- Zorg dat je veel card draw hebt.
- Neem een paar vroege minions die vijandige minions onder controle kunnen houden. Persoonlijk vind ik de emperor cobra echt helemaal geweldig omdat die met een kleine buff van +3hp elke vijandelijke minion ongestraft in één keer doodmaakt.
- Neem 2x Holy Nova en 2x Sshadow Word: Death
Klopt, dat heb ik er ook in zitten, maar dan nog, kan je bijna niks tegen een sheep of hex doen :)

--
Je kan bij het maken van een deck ook kiezen voor "suggest cards", dit zou je bij het toernooi ook kunnen doen, al valt het lastig te controleren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

MyKey schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:08:
[...]

Klopt, dat heb ik er ook in zitten, maar dan nog, kan je bijna niks tegen een sheep of hex doen :)

--
Je kan bij het maken van een deck ook kiezen voor "suggest cards", dit zou je bij het toernooi ook kunnen doen, al valt het lastig te controleren :D
Waarom zou je dat doen? Is het niet veel leuker om met een zelfgemaakte deck een toernooi te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
We hebben inmiddels een eigen topic om een toernooitje te houden.
Hearthstone Tweakers Tournament

Inschrijven kan daar en ook het bespreken van de regels etc. Join!

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
mocht er interesse zijn, ik ga zo arena streamen met behulp van viewers. zoals laatst mocht er animo voor zijn hoor ik dat graag! want normaal als ik stream ben ik mijn enige viewer haha

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharfer schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:56:
mocht er interesse zijn, ik ga zo arena streamen met behulp van viewers. zoals laatst mocht er animo voor zijn hoor ik dat graag! want normaal als ik stream ben ik mijn enige viewer haha
zeg maar wanneer ik probeer te helpen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Sharfer schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:56:
Leuk, ga zeker kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
stream staat momenteel aan en ga net de arena in. we zijn op champ select momenteel

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Pffff, ben nu tegen een kerel aan het spelen die, zelfs als die niks meer kan, tijd gaat rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
DivineNL schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:42:
Pffff, ben nu tegen een kerel aan het spelen die, zelfs als die niks meer kan, tijd gaat rekken.
Triest is dat ja, heb ook wel eens gehad dat ze dan gewoon afk gaan. Gelukkig gaat zijn beurt dan steeds sneller voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Twylight schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:17:
[...]

Triest is dat ja, heb ook wel eens gehad dat ze dan gewoon afk gaan. Gelukkig gaat zijn beurt dan steeds sneller voorbij
Deze kerel wachtte bijna tot het einde en drukte op end turn... Saaiste match die ik ooit heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Hoeveel mensen hebben nu al een beta invite gekregen van Blizzard zelf? Heb al sinds release van WC3 een battle.net account en heb bijna alle Blizzard games, maar een beta invite ho maar. Ik krijg een beetje het idee dat het gros van de beta invites worden weggegeven in raffles en op facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Tering zeg... Ik slaap echt vanavond, maak de ene domme fout na de andere -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

SniperFox schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:15:
Hoeveel mensen hebben nu al een beta invite gekregen van Blizzard zelf? Heb al sinds release van WC3 een battle.net account en heb bijna alle Blizzard games, maar een beta invite ho maar. Ik krijg een beetje het idee dat het gros van de beta invites worden weggegeven in raffles en op facebook.
Gezien de kans op het winnen van een raffle en het aantal beta participanten hier denk ik dat veel mensen het dmv de opt-in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zelfs die daily lukt me niet hierdoor :D
Heb inmiddels 1 potje gewonnen en er denkik een stuk of 8 verloren :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
SniperFox schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:15:
Dat maakt geen donder uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Gloeiende!
Net een potje tegen een rogue, hij heeft me al vrij snel vrij ver down 10-
Hierna zit ik op 1 HP, hij heeft geen kaarten meer en ik plaats een zooi Taunters.
Heb ik uiteindelijk 5 beestjes en een healing totem, zit ik op 2 HP.

Hij heeft 8 mana, gooit zo'n drake neer die een kaart voor je pakt.
Hij haalt die terug zodatie maar 2 er nog voor moet betalen en plaatst hem terug.
2 mana over en 1 kaart.

Je verzint het niet: het is een 3 dmg tegen m'n hero en ik verlies.
Had hem anders nog gehad ook :(

Wel super leuk potje!

edit: heh heh, eindelijk m'n 2e shaman potje gewonnen.
Wat ben je in dit spel on-ge-lo-fe-lijk afhankelijk van welke kaarten je in het begin krijgt zeg. Meer dan in welke TCG ik tot nu toe gespeeld heb :/

[ Voor 16% gewijzigd door Renquin op 16-09-2013 22:07 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je mijn Warrior's HP+Armor zien :D

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v723/CrazyChemist/Armor.png?t=1379363393

Ik hoefde alleen te wachten voor een 2de minion die gelijk kan gebruiken voor charge, uiteindelijk gewonnen met 3 armor en 29 hp over :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Heb me daarstraks kapot gelachen met de shaman. Ik was kei hard aan het verliezen en een warlock had bijna heel zijn veld vol. MAAR, hij had op een gegeven moment geen kaarten meer en begon dus steeds damage te krijgen, ik kreeg op het einde taunt minions + had een beetje geluk met mijn taunt totems, zijn minions waren overigens niet zo sterk dus konden maar niet bij me komen.
Natuurlijk probeerde hij dus mijn taunts te vernietigen wat hem meer kostte dan mij maar ik bleef taunts krijgen. Doordat hij geen kaarten meer had bleef hij ook nog eens damage krijgen waardoor ik uiteindelijk won met 3 hp.

Dat bewijst maar weer dat opgeven nooit goed is, deze game heeft te vette turn arounds :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v723/CrazyChemist/lol.png?t=1379370746

lol dit potje is samen met Twylight :)

was erg leuk :D

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2013 00:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OfTqD3Z.jpg

Well played :D

[ Voor 13% gewijzigd door jmxd op 17-09-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
DivineNL schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:05:
Heb me daarstraks kapot gelachen met de shaman. Ik was kei hard aan het verliezen en een warlock had bijna heel zijn veld vol. MAAR, hij had op een gegeven moment geen kaarten meer en begon dus steeds damage te krijgen, ik kreeg op het einde taunt minions + had een beetje geluk met mijn taunt totems, zijn minions waren overigens niet zo sterk dus konden maar niet bij me komen.
Natuurlijk probeerde hij dus mijn taunts te vernietigen wat hem meer kostte dan mij maar ik bleef taunts krijgen. Doordat hij geen kaarten meer had bleef hij ook nog eens damage krijgen waardoor ik uiteindelijk won met 3 hp.

Dat bewijst maar weer dat opgeven nooit goed is, deze game heeft te vette turn arounds :p
Opgeven is sowieso iets wat ik nooit doe in games.
Heb de meest bizarre turn-arounds gezien in zo'n beetje elk type spel, dus alleen daarvoor doe ik het al niet.

Het potje wat ik hierboven heb beschreven had ik ook nog bijna gewonnen :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Dit is ook lekker zeg: Multiple Beta Keys

Some players have been receiving extra emails from Blizzard with a beta key that they themselves have already redeemed. This is due to a server hiccup and the key will not be reusable.

Maar goed, wat verwachten jullie bij de volle game. Zelf verwacht ik een volledige tournament mode. Met een toeschouwers modus. Denk dat de e-sports niet slecht een kant van het bord willen zien maar simpelweg alle kaarten en extra informatie. Op ten duur verwacht ik ook dat er nieuwe heroes bijkomen en dan bestaande heroes nieuwe hero abilities krijgen zodat je kunt kiezen wat je wilt.

[ Voor 46% gewijzigd door TheBuddha op 17-09-2013 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

TheBuddha schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:29:
Maar goed, wat verwachten jullie bij de volle game. Zelf verwacht ik een volledige tournament mode. Met een toeschouwers modus. Denk dat de e-sports niet slecht een kant van het bord willen zien maar simpelweg alle kaarten en extra informatie. Op ten duur verwacht ik ook dat er nieuwe heroes bijkomen en dan bestaande heroes nieuwe hero abilities krijgen zodat je kunt kiezen wat je wilt.
Tournament Mode zou een leuke toevoeging kunnen zijn, ben benieuwd. Hoewel ik uit de reacties van Blue's opmaak dat ze (op dit moment) niet actief bezig zijn met ontwikkelen voor eSports.

Ik heb ergens eens een tweet gelezen (dacht ik) dat er geen concrete plannen waren voor Spectator Mode, maar het enige dat ik er nu zo snel over terug kan vinden is “Not at launch.” Ik hoop iig dat er wel een Spectator Mode komt, het kunnen zien van beide spelers hun kaarten maakt het veel interessanter.

Nieuwe Heroes als uitbreiding weet ik bijna wel zeker. Er is zelfs al min of meer toegegeven dat Death Knight toegevoegd gaat worden. :) De reactie er onder heeft het over Monk, wat ook vrij logisch is.
.
As for the Death Knight class, we haven't been told whether it will be included at the time that the game goes live. My guess is that it won't be. If anything, it will probably be added at a later time.
Bron: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9793089288#8

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 13:12
Eindelijk een key kunnen bemachtigen (via een superduper kerel)!

Misschien een handige blogpost voor de beginners, een soort guide om goed te starten http://coldsgoldfactory.b...e-Beta-Gold-Grinding.html

Ondertussen heb ik alle classes unlocked, nu nog allemaal naar 10 brengen ;-)

Ik merk dat ik verschillende kaarten te kort kom om ook maar enig deck (van hearthstonepwn) te maken.
Waarschijnlijk moeten we toch wat pakjes kopen om echt iets te kunnen doen? Momenteel heb ik het verdiende gold omgezet naar packs; een stuk of 3 tot nu toe.

Hoe gaan jullie te werk?
Een bepaald speeddeck dat jullie gebruiken met weinig speciale kaarten = low cost :-)?

[ Voor 6% gewijzigd door Cappuccino op 17-09-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cappuccino schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:26:
Eindelijk een key kunnen bemachtigen (via een superduper kerel)!

Misschien een handige blogpost voor de beginners, een soort guide om goed te starten http://coldsgoldfactory.b...e-Beta-Gold-Grinding.html

Ondertussen heb ik alle classes unlocked, nu nog allemaal naar 10 brengen ;-)

Ik merk dat ik verschillende kaarten te kort kom om ook maar enig deck (van hearthstonepwn) te maken.
Waarschijnlijk moeten we toch wat pakjes kopen om echt iets te kunnen doen? Momenteel heb ik het verdiende gold omgezet naar packs; een stuk of 3 tot nu toe.

Hoe gaan jullie te werk?
Een bepaald speeddeck dat jullie gebruiken met weinig speciale kaarten = low cost :-)?
ik vind het zonde om 100 gold uit te geven aan 1 pack, je kan imo beter 150 gold uitgeven aan arena, je krijgt gegarandeerd altijd ook een pack bij.
Ik had laatst een potje 2-3 verloren zelfs en ik kreeg dus een pack en ook 35 gold, had geen arcane dust bij.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
OkkE schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:53:
Ik heb ergens eens een tweet gelezen (dacht ik) dat er geen concrete plannen waren voor Spectator Mode, maar het enige dat ik er nu zo snel over terug kan vinden is “Not at launch.” Ik hoop iig dat er wel een Spectator Mode komt, het kunnen zien van beide spelers hun kaarten maakt het veel interessanter.
Eens dat dit het interessanter zou maken, maar dit is zoooooooo cheat-gevoelig.
Denk dat je gewoon enkel de open kaarten gaat zien, zoals je ook doet bij een normaal toernooi.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Renquin schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:23:
[...]

Eens dat dit het interessanter zou maken, maar dit is zoooooooo cheat-gevoelig.
Denk dat je gewoon enkel de open kaarten gaat zien, zoals je ook doet bij een normaal toernooi.
Gewoon een build-in delay van 2 minuten oid erop knallen. Is in dota2 ook zo en werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:35:
[...]

Gewoon een build-in delay van 2 minuten oid erop knallen. Is in dota2 ook zo en werkt prima :)
maar dan kunnen ze na 2 minuten wel wat cards doorgeven wat de oponent heeft....eerder een delay van 10 minuten dan ;-)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:38:
[...]

maar dan kunnen ze na 2 minuten wel wat cards doorgeven wat de oponent heeft....eerder een delay van 10 minuten dan ;-)
Dit gaat alleen werken als alles zichtbaar is als de match afgelopen is.
Tijdens de match zou het niet kunnn, gewoon te gevoelig.
Ook niet dat je met 1 vd 2 spelers mee kan kijken enzo.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteravond mijn 100 wins/alle classes op level 10, zit nu dus uit het niets op 570 Gold.

Geen Arena voor mij, ging niet zo heel goed vorige keer. Eerst maar ff inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

TheBuddha schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:29:
Dit is ook lekker zeg: Multiple Beta Keys

Some players have been receiving extra emails from Blizzard with a beta key that they themselves have already redeemed. This is due to a server hiccup and the key will not be reusable.

Sealed mode is veel logischer. Wat jij beschrijft als tournament mode lijkt me mogelijk met een extra vinkje ofzo. Play ranked/unranked zijn ook geen aparte knoppen.

Sealed is net als bij Magic toch weer heel anders dan draft; je krijgt een stapel kaarten en daaruit moet je een deck maken. En dat kan je ook weer extra 'tournament mode' maken omdat alles digitaal is: iedereen dezelfde 60 kaarten om een deck van 30 uit te maken (kan met Magic niet omdat je er daar niet voor kan zorgen dat iedereen dezelfde 60 kaarten heeft).

Of multiplayer... dat zou ook goed kunnen (ook al hebben ze dat volgens mij ooit eens ontkend)

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat lekker, 1 Star Diamond :D
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v723/CrazyChemist/Onestardiamond.png?t=1379423459

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Knap gedaan. Ik heb 80 wins ofzo en zit nog op 3 star gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 20:23
Weet iemand of ergens vermeld staat hoe je aan alle golden cards komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vecodo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:29:
Weet iemand of ergens vermeld staat hoe je aan alle golden cards komt?
http://hearthstone.gamepedia.com/Hearthstone_Wiki

edit: Nu 2 star diamond :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2013 16:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Baas boven baas heb je altijd ;)
3 Star Diamond League ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:11:
[...]

Baas boven baas heb je altijd ;)
3 Star Diamond League ^^
oke vanavond best of 3 1vs1?? :P
zegmaar hoelaat ik zal er zijn vanavond ;)
the battle is on biatch!! :o

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2013 17:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whooohooo! Heb een key gewonnen in een Giveaway. (en GTA5 is net thuis afgeleverd! Keuzes.....)
Ik ga vanavond nog maar niet mee doen aan de compo's aangezien ik eerst de classes moet levelen :)

Welke raden jullie aan als eerste te levelen?

Mijn Battletag is: Zeno#2577 voor de personen die graag extra spelers in de lijst willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 09:22
Ik mag mij ook als een van de gelukkigen rekenen, heb een key kunnen bemachtigen! (giveaway, niet gekocht ofzo)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:34:

Dit vroeg ik mij ook af, hebben de wat ervaren mensen wat tips misschien?
En inderdaad alvast voor de geïnteresseerden: Noepje#2484

[ Voor 7% gewijzigd door RAM123 op 17-09-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
RAM123 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:47:
Dit vroeg ik mij ook af, hebben de wat ervaren mensen wat tips misschien?
Gewoon doen wat je leuk lijkt en je moet toch met de mage beginnen :P
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:19:
[...]

Is goed, zal je straks wel toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Waar winnen jullie deze keys als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 20:11
Nostordici schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:49:

Is goed, zal je straks wel toevoegen ;)
Zouden jullie dit kunnen streamen lijkt mij wel interessant om te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Lol, net even 2 priest games gedaan en beide gewonnen.
Daar zitten best leuke kaarten in zeg :o Ben er pas lvl 2 mee, maar echt heerlijk dit ^_^
Misschien toch maaris vaker Priest gaan proberen. Iig tot lvl 10 :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Pfff, wat is het toch een lastig spelletje!

Zit zo te klote met mijn deck. Heb een Mage deck maar die is niet heel prettig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Jij speelt toch pas sinds zaterdag?
Of vergis ik me met iemand anders :9

[ Voor 6% gewijzigd door MyKey op 17-09-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyKey schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:24:
[...]

Jij speelt toch pas sinds zaterdag?
Of vergis ik me met iemand anders :9
ja zaterdag, klopt :)
maar ik heb denk wel +50 uur aan steams zitten kijken ;)
Whooohooo! Heb een key gewonnen in een Giveaway. (en GTA5 is net thuis afgeleverd! Keuzes.....)
Zeer makkelijke keuze, Heathstone >>>> GTA5

GAT5 is gratis te downloaden voor pc btw :) alleen vandaag dus wees er snel bij

http://store.steampowered.com/app/247295/?snr=1_7_15__13

[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2013 18:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:36:
[...]

ja zaterdag, klopt :)
maar ik heb denk wel +50 uur aan steams zitten kijken ;)

[...]

Zeer makkelijke keuze, Heathstone >>>> GTA5

GAT5 is gratis te downloaden voor pc btw :) alleen vandaag dus wees er snel bij

http://store.steampowered.com/app/247295/?snr=1_7_15__13
Heb je al geslapen sinds zaterdag ook? :+ ik speel al een week denk ik en ik zit pas op level 83 total :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyKey schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:41:
[...]

Heb je al geslapen sinds zaterdag ook? :+ ik speel al een week denk ik en ik zit pas op level 83 total :F
Ik ben helaas werkloos, bedankt he Rutte!! :(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:42:
[...]

Ah, vandaar.. Das wel balen, ik schrok al faal ik dan zo hard?

Is die ranking van play mode trouwens alleen ranked mode? + de total wins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:42:
[...]

Rutte daar de schuld van geven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:18:
[...]

Rutte daar de schuld van geven :')
moet toch iemand de schuld geven :+

2x achter elkaar verloren van mages, ik neem het misschien terug over rogues....mages zijn erger!!

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2013 19:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:19:
[...]

Die medals zeggen echt geen drol en snap ook het nut er niet echt van. Nu 2 star master (96 wins) maar speel nog vaak genoeg tegen mensen die er niks van snappen en ben zelf ook niet echt denderend goed, 0€ in gestopt en nog geen super kaarten uit packs gehad.

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ik HAAT het echt als mensen opgeven voordat je zelf de kill kan pakken >_<
Werk er niet voor niets zo hard voor mensen...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Dat is niet vreemd in TCG. Je stopt op het moment dat je verliest.

Bij mij gaat het waardeloos vandaag. Moet twee keer winnen met Shaman vandaag maar heb ik al 21 potjes verloren. Elke keer op de laatste beurt en al 20x tegen een Mage gespeeld waarvan 16 keer tegen dezelfde gast. Zowel in ranked als unranked. Blijkbaar gooit de server dit gewoon door elkaar. Wat kunnen spelletjes soms k*t zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:24:
[...]

moet toch iemand de schuld geven :+

2x achter elkaar verloren van mages, ik neem het misschien terug over rogues....mages zijn erger!!
jij zeg JIJ nu dat over mages, haha jij hebt mij toen zo ziekelijk hard verwoest met je rogue toen ik op mijn mage was

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Waarom zie ik EU streamers online, terwijl mijn Battle.net client offline blijft?
Maintenance zou tot 8:00 onze tijd zijn?

Ik snap het niet meer..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Huh? Ben de hele avond al online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PromWarMachine schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:30:
Waarom zie ik EU streamers online, terwijl mijn Battle.net client offline blijft?

Ik snap het niet meer..
Ik speel atm gewoon hearthstone, hij is niet offline hoor, zelfs in mijn friendlist zie ik ook mensen diablo3 en WoW spelen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
PromWarMachine schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:30:

Ik snap het niet meer..
Misschien zit je perongeluk op de USA servers? Die waren net down namelijk.
Nu wel weer online geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Sowieso, volgens mij, is de Hearthstone beta op de US servers en niet op de EU servers.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

We are in the process of sending out invites for the European opt-in. This process should complete within the next 2 hours.
Ik heb niks ontvangen op mijn accounts. Iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
drumstickNL schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:01:
[...]

Ik heb niks ontvangen op mijn accounts. Iemand anders wel?
Helaas niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Gvd, nog steeds geen key..
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:34:
Ik ga vanavond nog maar niet mee doen aan de compo's aangezien ik eerst de classes moet levelen :)

Mijn Battletag is: Zeno#2577 voor de personen die graag extra spelers in de lijst willen hebben :)
Hoe kom jij eraan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Zit bijna in Diamond league met mijn heroes maar moet zeggen dat ik nu toch echt begin te merken dat ik last heb van de bug en geen kaarten kan kopen. Het is voor mij zo bikkeltje hard werken om aan kaarten/gold/arcane dust te komen. Hopelijk wordt die bug snel gefixed want ik wil heel graag een setje kopen zodat ik ook weer wat arcane dust heb om te ruilen. Het duurt nu dagen alvorens ik een kaart erbij kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
TheBuddha schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:28:
Zit bijna in Diamond league met mijn heroes maar moet zeggen dat ik nu toch echt begin te merken dat ik last heb van de bug en geen kaarten kan kopen. Het is voor mij zo bikkeltje hard werken om aan kaarten/gold/arcane dust te komen. Hopelijk wordt die bug snel gefixed want ik wil heel graag een setje kopen zodat ik ook weer wat arcane dust heb om te ruilen. Het duurt nu dagen alvorens ik een kaart erbij kan hebben.
Dat is inderdaad wel heel erg irritant ja.
Ookal heb ik maar een paar packs gekocht, je merkt het toch wel.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
TheBuddha schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:28:
Zit bijna in Diamond league met mijn heroes maar moet zeggen dat ik nu toch echt begin te merken dat ik last heb van de bug en geen kaarten kan kopen. Het is voor mij zo bikkeltje hard werken om aan kaarten/gold/arcane dust te komen. Hopelijk wordt die bug snel gefixed want ik wil heel graag een setje kopen zodat ik ook weer wat arcane dust heb om te ruilen. Het duurt nu dagen alvorens ik een kaart erbij kan hebben
Blizzard's verdienmodel werkt dus perfect. Free to Play, maar jij bent in de eerste paar dagen spelen al direct geneigd je portemonnee te trekken.

Ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Net 3e arena afgerond (eerste was 7-3 met hunter, 2e was 1-3 met warlock) en nu 9-2 :) met rogue.
Had best een janky deck, met nul 0 drops, geen defias ringleaders (maakte eigenlijk niet veel uit aangezien ik bijna alle games moest beginnen :() en maar een paar lage drops.
Vaag genoeg waren mijn losses tegen mensen die slecht speelden (ik had tot 2x toe van een shaman kunnen winnen als ik de goede kaart trok, terwijl hij daar had tegen kunnen beschermen door anders te spelen. Dan verdien je eigenlijk geen win imo, maar ja). En ik won ook zelf een keer met veel mazzel. Toch jammer van zoveel variance.

Anyway, de loot was Booster, 210 goud, 85 dust en een golden Spellbreaker. Lichtjes teleurstellend dus. In de booster ook geen mazzel.
Oh wel, nu door alle dailies en de arena 400 goud, kan ik even door gaan met arena :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes eindelijk kan ik ook mee doen! :D

Heb een paar potjes gedaan, eerst de warrior en nu de rogue.

Nog even wennen, en wat kaartjes vrijspelen.

Verwijderd

Jammer dat ik er zo weinig van bak in de Arena. Gewoon Ranked gaat me best af.
weer een 5-3 arena :/ bijna 6-3, de enemy had nog 3hp over :/ hij kwam met een taunt card en toen kon ik niet meer aanvallen met rogue :(

edit:

sommige mensen vergeten ''silence'' in hun deck te doen en dan krijg je dus dit O+

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v723/CrazyChemist/priestwin.png

[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 18-09-2013 01:34 ]

nothing stops this train

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik heb nu ook Hearthstone. Mijn battletag: Piekartz#2593

Add me als je zin hebt in een potje, verwacht echter niet teveel. :')

• Renquin
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:51:
Jammer dat ik er zo weinig van bak in de Arena. Gewoon Ranked gaat me best af.
Dit is omdat je bij Ranked veel gemakkelijker een deck kan samenstellen met de kaarten die jij wilt hebben.
Bij Arena is het compleet random wat je toegeworpen krijgt.

Verder is het wel zo dat de mensen die Arena spelen over het algemeen het spel een stuk beter snappen dan de mensen die Ranked spelen (mezelf niet meegerekend, ben nog steeds een complete n00b merk ik vaak).

Iig dat is hoe ik erover denk :p

Want a cookie?!

• Vecodo
Heb pas één keer Arena gespeeld. Wil graag nog wat meer oefenen met unranked en ranked games.
Wilde Arena proberen maar zag dat ik maar drie hero's kan kiezen (Rogue, shaman en warlock). Wil graag met mage spelen, weet iemand hoe ik die selecteer?

Wel zonde dat sommige "golden" cards net zo sterk/zwak zijn als de normale cards!

[ Voor 14% gewijzigd door Vecodo op 18-09-2013 10:13 ]

• Renquin
Vecodo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:13:
Heb pas één keer Arena gespeeld. Wil graag nog wat meer oefenen met unranked en ranked games.
Wilde Arena proberen maar zag dat ik maar drie hero's kan kiezen (Rogue, shaman en warlock). Wil graag met mage spelen, weet iemand hoe ik die selecteer?

Wel zonde dat sommige "golden" cards net zo sterk/zwak zijn als de normale cards!
Nope, dat kan niet. Dit is een van de zaken die Arena zo interessant maken, je hebt 3 heroes en daar moet je uit kiezen.
Verder krijg je daarna random steeds 3 kaarten waar je er 1 uit kiest totdat je een deck van 30 hebt.

En de Golden Cards zijn altijd even sterk/zwak als de normale kaarten. Vergelijk ze met de Foil cards van Magic.

Want a cookie?!

• OkkE

OkkE

Vecodo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:13:
Je hebt de keuze uit 3 van de Heroes, maar die keuze verschilt elke keer dat je opnieuw de Arena ingaat. Na het kiezen selecteer je een deck en speel je tot je 9 wins of 3 losses hebt. Dan is je Arena “run” afgelopen, moet je opnieuw betalen en krijg je opnieuw de keuze uit 3 (waar misschien dan wél de Mage tussen staat).
Golden Cards zijn eigenlijk niet meer dan een mooiere versie; het idee is dat elke Golden Card een animatie krijgt ipv stilstaand plaatje. Maar volgens mij hebben ze dat nog niet voor alle kaarten gedaan in de beta. Het is dus niets anders dan “showen”, het levert niks extra‘s op. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

4-1 Arena nu, ga ik eindelijk mijn eigen record verbreken van 5-3?
Dit is mijn eerste keer paladin in Arena, gaat lekker :)

nothing stops this train

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Kol Nedra schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:06:
4-1 Arena nu, ga ik eindelijk mijn eigen record verbreken van 5-3?
Dit is mijn eerste keer paladin in Arena, gaat lekker :)
gl sir! :)

Net 20 proberen te storten om wat meer arena te kunnen blijven spelen, kan het tot 3 dagen duren voordat ik mijn funds heb ;(

Overwatch profile awesomo#2162

awesom-o schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:10:
[...]

gl sir! :)

Net 20 proberen te storten om wat meer arena te kunnen blijven spelen, kan het tot 3 dagen duren voordat ik mijn funds heb ;(
omg kom ik dit tegen in Arena >< pffff nu is het 4-2 :(
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v723/CrazyChemist/YseraWTFinArena.png?t=1379496739

nothing stops this train

nothing stops this train

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 14:55
Meh, moet je nou net wat hebben rond dat tijdstip.. Wordt dus gewoon rustig afwachten...

• Stravincy
  • Niet online
Probeer me nu te registreren daar.
Het kan alleen via facebook op dit moment lees ik, maar als ik dat probeer krijg ik een error.
Dat word dus geen key voor mij. ;w

Misschien is er iemand hier die het voor mij wilt proberen vanavond? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stravincy op 18-09-2013 12:46 ]

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Ik heb daar (Insidegamer) al jaren een account. Ik zal kijken of ik een key kan bemachtigen die ik hier kan weggeven.

insidegamer is mijn main gamesite, en tweakers natuurlijk :)
veel succes iedereen :)

Ik kwam net een full epic en Legandary enemy tegen, echt niet normaal!! hij had ze allemaal......en het mooie is ik heb hem gewoon verslagen :) Mind control = de turn vaak :)
Hij had btw ook 1 hp over als warlock, en bam hij veranderd gewoon zijn champion :o
1ste keer mind control ik zijn void taunt met mijn Cabal Shadow priest en vervolgens daarna zijn Demon met normale mind control :) heerlijke game was dit
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v723/CrazyChemist/fullepicandlegendaryenemy.png

[ Voor 86% gewijzigd door Kol Nedra op 18-09-2013 13:32 ]

nothing stops this train

Verwijderd

Net tegen een priest die het wel heel erg snel op gaf in Arena :p

6-2, had nog 6-1 kunnen wezen, maar maakte een heel erg domme fout op de laatste zet.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 14:25 ]

• moijamie
  • Laatst online: 17-09 20:07
Ik heb nog geen key gekregen jammer genoeg :/ hopelijk komt ie nog, voor nu maar beetje diablo 3 spelen dan :(

const { signature } = await fetchProfile()

• MyKey
Vind dat IG erg laat is met de beta key, wel gek dat IG wel keys weg kan/gaat geven en Tweakers (nog) niks

• Nostordici
MyKey schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:46:
Vind dat IG erg laat is met de beta key, wel gek dat IG wel keys weg kan/gaat geven en Tweakers (nog) niks
Over het algemeen is Tweakers altijd één van de laatste met Blizzard beta keys, zo kun je verwachten dat PU en Gamekings ook nog een key weg zullen geven, voordat Tweakers dit zal doen. Waarschijnlijk hebben gamesites voorrang met dit soort acties.

Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst :Y)

• Stravincy
  • Niet online
Lol ik denk ik probeer gewoon in te loggen op IG. Blijkt dat ik heel lang geleden ooit een account had daarzo die ik alleen even hoefde te hernieuwen. Dat word dus misschien wél een key voor mij vanavond. :)

Dit laat trouwens heel goed zien waarom Defias Leader OP is:
http://www.twitch.tv/itshafu/c/2920713
2/3 + 2/1 + 2/1 op het bord op turn 1. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Stravincy op 18-09-2013 16:27 ]

• jmxd
  • Niet online
Ik ben het toch eens met Mooyal, Rogue is OP

Veel te veel instant kills, instant damage en minion clear :{

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 14:38
Hoe komen jullie aan Beta accesS? het lijkt wel alsof iedereen kan spelen behalve ik.

Ik heb een paar keer geprobeert aan te melden voor de beta:(

• Vecodo
Stravincy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:25:
Lol ik denk ik probeer gewoon in te loggen op IG. Blijkt dat ik heel lang geleden ooit een account had daarzo die ik alleen even hoefde te hernieuwen. Dat word dus misschien wél een key voor mij vanavond. :)

Dit laat trouwens heel goed zien waarom Defias Leader OP is:
http://www.twitch.tv/itshafu/c/2920713
2/3 + 2/1 + 2/1 op het bord op turn 1. :)
Wow... dat is best wel de shit, haha!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
rutger465 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:34:
Hoe komen jullie aan Beta accesS? het lijkt wel alsof iedereen kan spelen behalve ik.

Ik heb een paar keer geprobeert aan te melden voor de beta:(
Weet hoe je je voelt... Heb het zelfde maarja er zit niets anders op dan afwachten :)
Ondertussen lekker streams kijken :D

• OkkE

OkkE

Op /r/Hearthstone is iemand die zelf kaarten heeft bedacht voor een Death Knight hero en is nu bezig met kaarten voor Monk. Vond het interessant en leuk gevonden...

I created a mock Death Knight expansion for Hearthstone. Images inside.

Nog een reactie over de Open Beta (eigenlijk niks nieuws);
.
Zeriyah:
You can still get the golden Gelbin Mekkatorque in open beta. You acquire him as soon as you make a purchase. We have not announced a date for open beta yet.
(bron)

[ Voor 63% gewijzigd door OkkE op 18-09-2013 17:11 ]

Verwijderd

Straks eens proberen een betakey te krijgen via insidegamer.
Ik zag trouwens dat sommigen een key willen bemachtigen om die hier weg te geven. Misschien is het handig om een lijstje te maken met mensen die geen key hebben maar er wel een willen?

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Kom nu net een irritante bug tegen of mijn tegenstander doet iets smerigs op een of andere manier. De game wil de turn niet meer afgeven en het enige wat ik zie is hmmm.... I wonder.... bij mijn tegenstander zijn avatar. Was net voor mijn 9e win :(. Staat nu al 5 minuten vast oid op die manier.
Pagina: 1 ... 18 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]