Ja precies, en zoveel geld heb ik nu ook weer niet dus wil of mijn 10 euro terug gestort krijgen of gewoon betalen met die 10 euro. Ik doe eigenlijk nooit iets met battlenet omdat alleen starcraft en hearthstone mij bevallen. Maarja, ik kan dus niet betalenZeror schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:42:
[...]
Ik moest eerst een betaalwijze instellen. Dus ik heb voor Paypal gekozen. Alle betalingen gaan nu via Paypal, maar ondertussen had ik al wel geld op mijn B.net balance gezet.
Toch ook nog maar wat packs gekocht.
Zaten wel wat leuke rogue kaarten in, dus ik ben blij.
Ben benieuwd welke kaarten ik na de wipe ga krijgen
Zaten wel wat leuke rogue kaarten in, dus ik ben blij.
Ben benieuwd welke kaarten ik na de wipe ga krijgen
Want a cookie?!
Als het geld al op je account staat dan is het toch goedgekeurd? Krijg je een foutmelding als je iets wilt kopen. Een zeer klein aantal mensen heeft een bug. Die kunnen niets kopen. Hoeveel funds je ook op je account hebt staan.
Vanmiddag Apple TV gekocht. Nu relaxed vanaf de bank op een enorm scherm Hearthstone aan het spelen. Heeerlijk.
Vanmiddag Apple TV gekocht. Nu relaxed vanaf de bank op een enorm scherm Hearthstone aan het spelen. Heeerlijk.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Heartstone via een Apple TV? InteressantTheBuddha schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:28:
Als het geld al op je account staat dan is het toch goedgekeurd? Krijg je een foutmelding als je iets wilt kopen. Een zeer klein aantal mensen heeft een bug. Die kunnen niets kopen. Hoeveel funds je ook op je account hebt staan.
Geen idee @ betaling: heb met m'n Credit Card betaald en dat loopt vlekkeloos.
Want a cookie?!
Je kan met Apple TV gewoon je computer scherm naar je TV streamen. (OS X)Renquin schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:37:
[...]
Heartstone via een Apple TV? Interessant
Geen idee @ betaling: heb met m'n Credit Card betaald en dat loopt vlekkeloos.
Aha, heb je wel OSx voor nodig danTwylight schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:44:
[...]
Je kan met Apple TV gewoon je computer scherm naar je TV streamen. (OS X)
Want a cookie?!
Verwijderd
Waarom heeft T.net eigenlijk nog geen beta key giveaways gehouden?
Ik heb ze al op meerdere websites gezien. (gamer.nl,9lives etc.) en meestal is Tweakers er ook wel bij met Blizzard beta's.
Ik heb ze al op meerdere websites gezien. (gamer.nl,9lives etc.) en meestal is Tweakers er ook wel bij met Blizzard beta's.
Nou, m'n eerste Arena ervaringen zijn niet echt positief (voor m'n ego dan...)
Eerst was 1/3 en tweede sta ik nu op 0/2 -.-
edit: 0/3 dus...
Eerst was 1/3 en tweede sta ik nu op 0/2 -.-
edit: 0/3 dus...

[ Voor 9% gewijzigd door Renquin op 14-09-2013 13:26 ]
Want a cookie?!
Wat een geweldig spel
ik heb nu de alle 9 champions unlocked en heb 1x met een custom warrior deck playmode gedaan en dik gewonnen, enemy had nog maar 16 hp en in 1x naar 0 gebracht, hij had zelfs een legendary gespeeld maar hij kon niet tegen mij op met standard deck 
ik had overigens nog 27hp over en 6 armor (warrior is so nice)
ik had overigens nog 27hp over en 6 armor (warrior is so nice)
nothing stops this train
Worden bij dit spel ooit nog alle gegevens gewist omdat we nu nog in een gesloten beta zitten?
Einde van de beta, dan word alles gewist en krijg je na de beta een hoeveelheid goud voor het geld wat je al besteed had om dan weer opnieuw te besteden.Tumbler schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:57:
Worden bij dit spel ooit nog alle gegevens gewist omdat we nu nog in een gesloten beta zitten?
Daar ben ik ook heel benieuwd naar inderdaad.Stravincy schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:49:
Ik ben wel heel erg benieuwd wat de in-game gift gaat worden voor Hearthstone als je een digitale Blizzcon ticket koopt trouwens.
[ Voor 29% gewijzigd door Pheace op 14-09-2013 18:00 ]
Ik heb nu totaal iets van 4 legendary kaarten.
- Gelbin Mekkatorque (krijg je sowieso als je een kaart koopt dacht ik)
- Malygos
- Lorewalker Cho
- Tinkmaster Overspark
Met name Malygos en Tinkmaster Overspark zijn wel nice. Die andere moet je durven te gebruiken of juist weten te gebruiken.
- Gelbin Mekkatorque (krijg je sowieso als je een kaart koopt dacht ik)
- Malygos
- Lorewalker Cho
- Tinkmaster Overspark
Met name Malygos en Tinkmaster Overspark zijn wel nice. Die andere moet je durven te gebruiken of juist weten te gebruiken.
[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 14-09-2013 18:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Net door die Gelbin Mekkatorque in een situatie gekomen waar de repair bot 1 van de laatste creatures was voor we zonder kaarten zaten ... (ik net eerst jammer genoeg) hij dan nog net genoeg om die repair bot aan de kant te zetten en genoeg damage te doen met een andere kaart om ons equal te krijgen, ik had enkel nog een Fireball waardoor ik een paar punten meer life had.
Helaas was hij warrior dus die draw damage was voor mij veel zwaarder, en met mijn mage kon ik enkel 1 damage doen. Was wel leuk om te zien wat er gebeurt als ze op zijn (steeds meer damage)
Helaas was hij warrior dus die draw damage was voor mij veel zwaarder, en met mijn mage kon ik enkel 1 damage doen. Was wel leuk om te zien wat er gebeurt als ze op zijn (steeds meer damage)
in die 7 packs die ik kocht zat er 1 epic in: Mountain Giant, beetje jammer ^^
in play mode gaat het goed, totaal 3x gewonnen en 1x verloren, alleen nog wel met warrior gespeeld, hij is nu lvl 10, mijn mage lvl 2 en de rest lvl 1 nog.
net mijn arena check gedaan, ik kan kiezen tussen Valeera, Thrall en Uther.....hmmm welke zal ik doen?
in play mode gaat het goed, totaal 3x gewonnen en 1x verloren, alleen nog wel met warrior gespeeld, hij is nu lvl 10, mijn mage lvl 2 en de rest lvl 1 nog.
net mijn arena check gedaan, ik kan kiezen tussen Valeera, Thrall en Uther.....hmmm welke zal ik doen?
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 14-09-2013 20:03 ]
nothing stops this train
ik speel arena atm met shaman, 2-0 nu......op naar 9-0
nothing stops this train
ToegevoegdKol Nedra schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:33:
[...]
nee, give away van gamer.nl
ja he, ik ga nu voor ronde 3 :-)
Renquin wat is jouw battle.net naam? voeg mij anders toe: Mooyini#2181
Want a cookie?!
offtopic:
Even een mededeling: Als mensen mij willen toevoegen in Hearthstone (vanuit een andere blizzard game) graag even erbij zetten dat je van tweakers bent. Krijg namelijk een hoop invite rommel door WoW van gold sellers enzo en als je naam mij niks zegt dan gooi ik je invite weg. Niet vervelend bedoeld ofzo.
Even een mededeling: Als mensen mij willen toevoegen in Hearthstone (vanuit een andere blizzard game) graag even erbij zetten dat je van tweakers bent. Krijg namelijk een hoop invite rommel door WoW van gold sellers enzo en als je naam mij niks zegt dan gooi ik je invite weg. Niet vervelend bedoeld ofzo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
helaas verloren in Arena met 5-3!
+80 gold (das best nice
)
+25 arcane dust
+1 pack (helaas geen legendary, wel Soul of the forest best nice en de epic was Blessed Champion)
+80 gold (das best nice
+25 arcane dust
+1 pack (helaas geen legendary, wel Soul of the forest best nice en de epic was Blessed Champion)
nothing stops this train
Yong Woo, de producer van Hearthstone op Twitter over key sellers en beta giveaways:
https://twitter.com/cataclyst78/status/379005603642744832
Overigens is het best wel pijnlijk om te zien dat steeds meer mensen hier een key hebben en ik niet.
Hopelijk komt de open-beta redelijk snel.
https://twitter.com/cataclyst78/status/379005603642744832
Overigens is het best wel pijnlijk om te zien dat steeds meer mensen hier een key hebben en ik niet.
Hopelijk komt de open-beta redelijk snel.
Ik ben weer thuis mensen 
Nog even over de betaling, zelfs nu mijn paypal account gekoppeld is krijg ik nog steeds dezelfde melding. Het zal dus echt ergens anders aan liggen en dus ga ik maar wat fora in de gaten houden..
Nog even over de betaling, zelfs nu mijn paypal account gekoppeld is krijg ik nog steeds dezelfde melding. Het zal dus echt ergens anders aan liggen en dus ga ik maar wat fora in de gaten houden..
Maak een ticket bij Blizzard?DivineNL schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:55:
Ik ben weer thuis mensen
Ze zeiden eerst dat het kwam doordat mijn battlenet balance 2 weken de tijd nodig kon hebben voordat ik het echt kon gebruiken, maar er staat genoeg geld op mijn paypal om iets te kopen en ik krijg de foutmelding nog, een ticket kan misschien wel een goed idee zijn ja, ik ga het nog eens proberen.
EDIT: Heb toch eerst het forum bekeken en ze zijn er aan bezig, bij sommige mensen is het zelfs al opgelost. Ik ga gewoon mijn game is opnieuw installeren, zo lang duurt het toch niet.
[ Voor 17% gewijzigd door DivineNL op 15-09-2013 14:07 ]
Verwijderd
Ik gebruik nu deze deck, Murloc/Druid. Erg leuk en gaat best goed. http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9742134185
Heel vet early/mid-game Warlock deck: YouTube: Hearthstone Deck Spotlight: Low Mana Swarm (Warlock)
Verwijderd
Deze ga ik ook even testen!Stravincy schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:06:
Heel vet early/mid-game Warlock deck: YouTube: Hearthstone Deck Spotlight: Low Mana Swarm (Warlock)
Edit: Wow, nog nooit zo snel gewonnen denk ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 15:51 ]
Haha nice.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:47:
[...]
Deze ga ik ook even testen!
Edit: Wow, nog nooit zo snel gewonnen denk ik.
Nieuw record, na mijn eerste keer gratis arena 1-3 te hebben gehaald, zit ik nu al op de 3-2!
Durf nu niet meer verder te spelen
Edit: 4-2!
Edit2: 4-3
Durf nu niet meer verder te spelen
Edit: 4-2!
Edit2: 4-3
[ Voor 8% gewijzigd door Robbie.b op 15-09-2013 18:58 ]
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Ziet er goed uit die druid murloc deck, die ga ik zo eens uit proberen zover het kan, want heb nog niet alle cards
nothing stops this train
Zo zie je maar hoe belangrijk een goed deck is.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:38:
4/5 gewonnen in Play, meestal verlies ik alleen maar. (Met die Warlock deck dus).
3-0 arena nu met mage, hopelijk gaat het beter af dan met mijn shaman 5-3
nothing stops this train
haha, gisteren na arena ragnaros gekregen in mijn pakje kaarten.
Eindelijk eens kunnen spelen tijdens de daily voor mijn druid!
great succes gelijk ermee gewonnen
Eindelijk eens kunnen spelen tijdens de daily voor mijn druid!
great succes gelijk ermee gewonnen
Sharfer#2586
Verwijderd
Hebben jullie nog tips wbt Arena? Ik weet niet zo goed welke cards ik moet draften. Kiezen jullie altijd de Legendary's als ze langskomen?
Uh, pak liever geen high cost kaarten voor arena. Probeer zo veel mogelijk board clears te pakken en wat taunts. Het is natuurlijk erg lastig in te schatten wat je gaat krijgen.
Zit nog in dubio of ik vanavond maar een buy in doe voor arena. Ga als ik ga spelen het wel weer streamen, ook al ga ik om 9 uur ook naar de worlds van LoL kijken
Zit nog in dubio of ik vanavond maar een buy in doe voor arena. Ga als ik ga spelen het wel weer streamen, ook al ga ik om 9 uur ook naar de worlds van LoL kijken
Sharfer#2586
Ik heb een aangepaste versie van deze build, ik had nog niet alle murlocs en druid cards.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:40:
Ik gebruik nu deze deck, Murloc/Druid. Erg leuk en gaat best goed. http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9742134185
Maar hier is mijn ding wel wat ik wel een MUST vind in dit deck:

de dingen die ik miste in dit deck heb ik aangevuld met 1 mana cost creatures, ik heb nu 2x gewonnen al in turn 6 ^^
nothing stops this train
Ik vind het wel stom dat je geen kaarten kan craften die je niet al in je collection hebt, of mis ik iets?
nee hoor, ik heb gisteren een cone of cold gemaakt en had de kaart nog niet
Sharfer#2586
rechtermuis knop op de kaart die je wilt
nothing stops this train
Golden Deadly shot in mijn pack 
ik had net een dikke vette pech in mijn card draw, ik had 2x flame stike (7mana) en sunwalker (6mana)
en mijn enemy had low cost creatures....tja zo verlies je wel snel met pech

ik had net een dikke vette pech in mijn card draw, ik had 2x flame stike (7mana) en sunwalker (6mana)
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 15-09-2013 20:35 ]
nothing stops this train
Ligt dat niet aan de kaart die je disenchant had?Twylight schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:34:
Oeh, nice. Tip: disenchant een kaart en krijg 95 extra arcane dust de eerste keer
Daar sta ik dan met mijn Golden TimberwolfKol Nedra schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:35:
Golden Deadly shot in mijn pack

Ik ben nog een beetje in dubio hoeveel tijd te besteden. Doe wel dailies en zo maar in principe is dat uiteindelijk nutteloos want dat krijg je niet terug aan het einde van de beta xD
[ Voor 54% gewijzigd door Pheace op 15-09-2013 20:43 ]
ik kan mijn stream aanzetten, geen probleem.. kan alleen geen arena doen en ben half de worlds aant kijken van lol.. buiten dat ben ik elke champ tot 10 aant leven voor de 100 goldz
Sharfer#2586
Zou kunnen, Stampeding Kodo was 'tPheace schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:41:
[...]
Ligt dat niet aan de kaart die je disenchant had?
[...]
Daar sta ik dan met mijn Golden Timberwolf
Ik ben nog een beetje in dubio hoeveel tijd te besteden. Doe wel dailies en zo maar in principe is dat uiteindelijk nutteloos want dat krijg je niet terug aan het einde van de beta xD
die is juist goed man! vooral tegen die beserkers die hp krijgen per schade die ze krijgen.. ze beginnen nl met maar 2 aanval
Sharfer#2586
An sich heb ik nu een redelijke Shaman deck in elkaar gezet. Nog niet mee verloren. Veel Murlocks en de rest is voor de buff. Gaat lekker zo. Inmiddels level 18. Op naar de eerste verdiende Golden Card.
@mod
Kunnen we in dat geval niet een draadje over keys giveaways openen? Want er zijn meer dan genoeg mensen die graag snel willen zien welke site nu een giveaway heeft
Kunnen we in dat geval niet een draadje over keys giveaways openen? Want er zijn meer dan genoeg mensen die graag snel willen zien welke site nu een giveaway heeft
nou, neem aan dat elke dude wel weet hoe google werkt en anders is er de no beta club op twitter.. want er komen best veel glory hunters langs
Sharfer#2586
Dat lijkt mij ook een goede optie. De meerderheid heeft nog geen beta toegang en wil toch graag over keys en giveaways praten. Zo blijft dit topic mooi schoon, zijn de mods blij en zijn de users die nog geen toegang hebben ook blij.Famous Copra schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:18:
@mod
Nou, op het moment sta ik 2-2 in arena, morgenavond maar weer verder, ben te moe...
Ben heel benieuwd waar ik op uit ga komen, moet nog een hoop leren merk ik
Ben heel benieuwd waar ik op uit ga komen, moet nog een hoop leren merk ik
Want a cookie?!
Dit is idd de beste manier lijkt mij, dan blijft het overzichtelijk voor de rest.Twylight schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:22:
[...]
Dat lijkt mij ook een goede optie. De meerderheid heeft nog geen beta toegang en wil toch graag over keys en giveaways praten. Zo blijft dit topic mooi schoon, zijn de mods blij en zijn de users die nog geen toegang hebben ook blij.
Ik ga lekker atm met mijn Rogue, 5 potjes achter elkaar gewonnen ranked play. oke ik zit nog in silver star 2 atm maar ben ook net begonnen met ranked
nothing stops this train
Verwijderd
http://www.hearthpwn.com/decks/307-miracle-rogue
Ik zou deze Rogue wel eens willen testen, al is het de duurste deck die ik tot nu toe heb gezien.
Ik zou deze Rogue wel eens willen testen, al is het de duurste deck die ik tot nu toe heb gezien.
Je krijgt toch geen 100 gold als een champion level 10 is?Sharfer schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:52:
ik kan mijn stream aanzetten, geen probleem.. kan alleen geen arena doen en ben half de worlds aant kijken van lol.. buiten dat ben ik elke champ tot 10 aant leven voor de 100 goldz
wel als ze allemaal level 10 zijn
Sharfer#2586
Ja en ik ben er zojuist achter gekomen dat je bij 100 wins 300 gold krijgtSharfer schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:30:
Kan ik toch weer falen met arena
Ohhh ok, goed om te wetenSharfer schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:30:
Dan ga ik hier morgen ook maar eens mee beginnen. Heb tot zover alleen nog maar mijn mage op 10 en hunter op 21.
Hier een complete lijst hoe je aan gold komt 
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9793009950
Ik zit nu al in gold 2star, niet telling bijgehouden met me rogue deck maar ik heb volgens mij 11-3 nu.
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9793009950
Ik zit nu al in gold 2star, niet telling bijgehouden met me rogue deck maar ik heb volgens mij 11-3 nu.
[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 15-09-2013 23:47 ]
nothing stops this train
Na flink wat spelen is het duidelijk dat Blizzard nog wel wat moet tweaken voor het eindproduct. Dit lijkt mij de huidige tierlijst:
Ongeveer 80% van de spelers in de Master League speelt nu met Roque. Dat is niet mis.
Hoe lijkt het jullie om een klein beta Hearthstone toernooitje te houden met de Tweakers? Denk even mee over de opzet en hoe we dit het beste kunnen doen. Mits er genoeg animo is.
Edit: Aangepast - Hunter moest op twee staan maar heb daar per ongeluk ook Warrior geplaatst.
God Tier: Roque |
First Tier: Hunter & Shaman |
Second Tier: Druid, Paladin, Warlock & Mage |
Third Tier: Priest & Warrior |
Ongeveer 80% van de spelers in de Master League speelt nu met Roque. Dat is niet mis.
Hoe lijkt het jullie om een klein beta Hearthstone toernooitje te houden met de Tweakers? Denk even mee over de opzet en hoe we dit het beste kunnen doen. Mits er genoeg animo is.
Edit: Aangepast - Hunter moest op twee staan maar heb daar per ongeluk ook Warrior geplaatst.
[ Voor 5% gewijzigd door TheBuddha op 16-09-2013 09:45 ]
Ik deed gisteren 17-0 met priest dus dat verschilt nogalTheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:20:
Na flink wat spelen is het duidelijk dat Blizzard nog wel wat moet tweaken voor het eindproduct. Dit lijkt mij de huidige tierlijst:
God Tier: Roque
First Tier: Warrior & Shaman
Second Tier: Druid, Paladin, Warlock & Mage
Third Tier: Priest & Warrior
Priest en warrior zijn erg goed als je er mee om kan gaan.TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:20:
First Tier: Hunter & Shaman
Één van de beste HS spelers op dit moment heeft de beste win/lose ratio van alle classes met Warrior.
(ik ben zijn naam kwijt)
Het ligt er ook maar net aan wat voor kaarten je hebt en hoe goed de synergy in je deck is.
Persoonlijk kon ik gister geen potje winnen, maar dat had vooral te maken met m'n hoofdpijn waardoor ik niet na kon denken
Hoe kan ik trouwens ranked spelen? Ben het nog niet tegen gekomen geloof ik
Persoonlijk kon ik gister geen potje winnen, maar dat had vooral te maken met m'n hoofdpijn waardoor ik niet na kon denken
Hoe kan ik trouwens ranked spelen? Ben het nog niet tegen gekomen geloof ik

Want a cookie?!
Play en dan dat knopje rechtsboven aanklikken zodat Unranked Mode verdwijnt.Renquin schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:58:Hoe kan ik trouwens ranked spelen? Ben het nog niet tegen gekomen geloof ik
Ik wist in het begin niet eens waar dat voor was, is slecht aangegeven.
Hoe kom je aan dit soort getallen?TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:20:
Uiteraard zijn ze nog bezig met balance, daar is o.a. de beta ook voor. Toch verschilt het ook een beetje aan wieje het vraagt, hoe de verdeling nu precies is...TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:20:
De win/loss van een WoW-TCG speler is dit (bron):
Verder is er nog een topic op Hearthpwn waar de tierlijst zo is (as of 9/9):Warrior 87% (48-7)
Priest 84% (49-9)
Warlock 81% (44-10)
Rogue 80% (33-8)
Shaman 80% (40-10)
Paladin 80% (44-11)
Druid 78% (36-10)
Hunter 77% (40-12)
Mage 75% (27-9)
Tier 1: Rogue - Mage
Tier 2: Shaman - Hunter
Tier 3: Druid - Paladin - Warrior
Tier 4: Priest - Warlock
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wel interessant dat het zo verschilt. Mijn getallen heb ik uit een aantal podcasts en buitenlandse fora. Probeerde dat alles te combineren.
Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat je natuurlijk onmogelijk kunt winnen met Priest. Zelf win ik ook wel eens met Priest of Warrior maar op top niveau schijnt het toch minder te zijn (uit mijn bronnen). Maar aangezien Blizzard nog geen officiele cijfers naar buiten heeft gebracht blijft het subjectief.
Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat je natuurlijk onmogelijk kunt winnen met Priest. Zelf win ik ook wel eens met Priest of Warrior maar op top niveau schijnt het toch minder te zijn (uit mijn bronnen). Maar aangezien Blizzard nog geen officiele cijfers naar buiten heeft gebracht blijft het subjectief.
Lijkt me hierbij vooral heel belangrijk dat je even vermeldt of dit je tier list is voor Arena of Constructed. Voor sommige classes wil dit nog wel een wereld van verschil maken. Warrior is in Arena een stuk sterker dan in Constructed bijvoorbeeld.TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:20:
ik ben er wel voor in!Hoe lijkt het jullie om een klein beta Hearthstone toernooitje te houden met de Tweakers? Denk even mee over de opzet en hoe we dit het beste kunnen doen. Mits er genoeg animo is.
Sharfer#2586
Thanks! Ga ik vanavond gelijk even proberen ^_^Pheace schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:00:
[...]
Play en dan dat knopje rechtsboven aanklikken zodat Unranked Mode verdwijnt.
Ik wist in het begin niet eens waar dat voor was, is slecht aangegeven.
Want a cookie?!
I'm inTheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:20:
Lijkt mij ook leuk!TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:20:
Ja ik doe graag meeHoe lijkt het jullie om een klein beta Hearthstone toernooitje te houden met de Tweakers? Denk even mee over de opzet en hoe we dit het beste kunnen doen. Mits er genoeg animo is.
nothing stops this train
Klinkt leuk! I'm in als ik qua tijd e.d. kan.TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:20:
Want a cookie?!
Same.Renquin schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:17:
[...]
Klinkt leuk! I'm in als ik qua tijd e.d. kan.
Overwatch profile awesomo#2162
Het is lastig om zoiets op te zetten. Vandaar ook de vraag om mee te denken. Zal Tweakers er mee akkoord gaan als hier een apart topic voor wordt aangemaakt? Even een vraag aan de mods?
Het lijkt me praktisch mensen zelf de tijd geven om tegen elkaar te spelen. Je kunt dit dan onderling afspreken en aangeven wie er gewonnen heeft. We gaan er vanuit dat iedereen hier eerlijk in is. Het heeft voor geen haast om een winnaar aan te wijzen dus vijf dagen om af te spreken en een potje te spelen lijkt me fair? Laat weten als er verlengd wordt. In het verleden heb ik veel Street Fighter toernooien gespeeld dus brackets heb ik nog wel liggen. Best of 3 lijkt me eerlijk en vanaf halve finales Best of 5. Zoiets? Denk gerust mee, graag zelfs.
Tot nu toe doen mee:
TheBuddha - Howl#1691
Sharfer - Sharfer#2586
MicScott -
DivineNL -
awesom-o
Renquin
Mooyal - Mooyini#2181
Edit: Net bericht gestuurd aan een mod voor een speciaal Tourney topic.
Het lijkt me praktisch mensen zelf de tijd geven om tegen elkaar te spelen. Je kunt dit dan onderling afspreken en aangeven wie er gewonnen heeft. We gaan er vanuit dat iedereen hier eerlijk in is. Het heeft voor geen haast om een winnaar aan te wijzen dus vijf dagen om af te spreken en een potje te spelen lijkt me fair? Laat weten als er verlengd wordt. In het verleden heb ik veel Street Fighter toernooien gespeeld dus brackets heb ik nog wel liggen. Best of 3 lijkt me eerlijk en vanaf halve finales Best of 5. Zoiets? Denk gerust mee, graag zelfs.
Tot nu toe doen mee:
TheBuddha - Howl#1691
Sharfer - Sharfer#2586
MicScott -
DivineNL -
awesom-o
Renquin
Mooyal - Mooyini#2181
[ Voor 4% gewijzigd door TheBuddha op 16-09-2013 11:29 ]
Het lijkt me ook slim om vooraf duidelijke regels op te stellen m.b.t. de deck(s).
Mag je tussen potjes in je deck aanpassen? Hoeveel mag je aanpassen? Etc.
Hoe doe je het met de beschikbare kaarten; kan me voorstellen dat sommige al tientallen Epic's en Legendary's hebben, terwijl andere alleen met de Basic deck zitten.
Mag je tussen potjes in je deck aanpassen? Hoeveel mag je aanpassen? Etc.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
MicScott - Moos#2298TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:27:
Tot nu toe doen mee:
TheBuddha - Howl#1691
Sharfer - Sharfer#2586
MicScott -
DivineNL -
awesom-o
Renquin
Mooyal - Mooyini#2181
ja, dat is namelijk de hele reden achter een murloc dek haha
Sharfer#2586
ja idd, en hij heeft charge....nou tel maar op die dmg
nothing stops this train
Wat zouden jullie als beste character voor Murloc deck inschatten. Persoonlijk dacht ik Paladin of Shaman vanwege de buffs.
Ik wil ook wel meedoen aan het tweaker toernooitje.
Battle: Madstorm
Weet zo de cijfers niet.. kijk vanavond even..
Battle: Madstorm
Weet zo de cijfers niet.. kijk vanavond even..
I'm an Ironman!
awesomo - awesomo#2162
Wat is dit trouwens een heerlijke combo (helemaal als villain ook divine minion(s) heeft):

Voor early game ideaal maar ook voor late game als je meerdere Argent protectors hebt. Had er gister 3 in mijn arena deck en ging als een gek, uiteindelijk 6-3 maar verlies 2 keer omdat ik endgame een fout maak (was moe ^^).
Wat is dit trouwens een heerlijke combo (helemaal als villain ook divine minion(s) heeft):

Voor early game ideaal maar ook voor late game als je meerdere Argent protectors hebt. Had er gister 3 in mijn arena deck en ging als een gek, uiteindelijk 6-3 maar verlies 2 keer omdat ik endgame een fout maak (was moe ^^).
[ Voor 6% gewijzigd door awesom-o op 16-09-2013 12:19 ]
Overwatch profile awesomo#2162
Ik wil ook wel meedoen met het toernooi

geen commentaar
Ik had net een betere maar mijn clipboard saved maar 1 print screen, weet niet waarom. dus ik heb alleen deze screen terwijl ik er 3 leuke momenten had.
Die andere was helemaal epic, ik had 7 minions op het bord met mijn druid en ik mind controlde mana tide van de shaman af ^^
edit:
Dit in een ander potje, de meest epische einde die ik tot nu toe gehad heb:
Die Gurubashi Beserker had +14 hp, ik had redelijk wat lage wolves en raptors klaar staan en ik zag dat dit mijn laatste ronde was en waarschijnlijk zal verliezen, echter ik had nog misdirection als secret klaar staan. dus wat doe ik ik maak die Gurubashi Beserker sterker tot een +14 dmg minion.
Ik deed aan ''fake'' well played zeggen, wat doet die: hij gaat met zijn beserker gelijk voluit op mijn champion, met als resultaat:

haha ik lachte me kapot
[ Voor 56% gewijzigd door Kol Nedra op 16-09-2013 14:43 ]
nothing stops this train
Haha, ggKol Nedra schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:47:
Dit in een ander potje, de meest epische einde die ik tot nu toe gehad heb:
Die Gurubashi Beserker had +14 hp, ik had redelijk wat lage wolves en raptors klaar staan en ik zag dat dit mijn laatste ronde was en waarschijnlijk zal verliezen, echter ik had nog misdirection als secret klaar staan. dus wat doe ik ik maak die Gurubashi Beserker sterker tot een +14 dmg minion.
Ik deed aan ''fake'' well played zeggen, wat doet die: hij gaat met zijn beserker gelijk voluit op mijn champion, met als resultaat:
[afbeelding]
haha ik lachte me kapotmooie zelfmoord
dit dan:

Had je nog maar 1 extra beurt gehad
Ja
Ik deed nog een taunt met 1/2 maar die kon hij helaas met een deal 2 damage card wegspelen, anders had ik die minion gepakt
RDDD - Ranx#2502TheBuddha schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:27:
Tot nu toe doen mee:
TheBuddha - Howl#1691
Sharfer - Sharfer#2586
MicScott -
DivineNL -
awesom-o
Renquin
Mooyal - Mooyini#2181
Omg, why
kijk welke kaarten ik heb
Had ik maar een Mogu'shan Warden 

Power Word: Shield +3 hp
2x Divine Spirit Double the hp of your minion
Inner Fire Make the attack of a minion equal to it's hp
Met zo'n warden had ik dus een 40/40 kunnen hebben

Dit is een probleem waar oik ook vaak tegenaanliep met mijn priest deck. Zitten nu wat meer minions in om ook zulke legers vijandelijke minions op afstand te houden. Gaat een stuk beter!Twylight schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:33:
Omg, whykijk welke kaarten ik heb
Had ik maar een Mogu'shan Warden
[afbeelding]
Ik heb er wel genoeg minions in maar ik had nu gewoon zware pech met elke keer dit soort spells en geen damage of minion kaarten
Ik heb heel lang op 30 gestaan en met taunt minions op het bord, op een gegeven moment deed hij twee keer 6 healing
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]