dafuk is dat voor bs
https://twitter.com/pcgamer echte twitter
Verwijderd
Kan echt niet, geen van ons heeft die knop ooit gezien, en een andere page hebben ze ook niet gemaakt?
Die andere is ook de echte twitter, maar dan van de UK kant (blijkbaar degenen die de keys hadden) dus kan lijkt aardig te kloppen.
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik geen knop heb gezien
Want a cookie?!
okay 36 minuten van me leven verspild xD
Verwijderd
They put their keys into their key distribution system and somehow the bots or smart users have been able to take keys from it.
http://betakeys.pcgamer.c...x.php?process=check&id=39
This link tells how many keys are left. I've been watching it drop from 350 for the last 10-15 minutes. By the time they get the button actually working the keys will be all gone.
EDIT:
https://twitter.com/PC_Gamer/status/378526812537880576
"The Hearthstone keys have all gone! We'll have another 350 to give away next week."
LOL The button didn't even appear before they ran out? Nice one PC Gamer.
Serieus!!!?
Dan ben je wel een held.
Als je er 12 hebt, houd ik me aanbevolen voor een!
Deze hele thread denk ikmicrooo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:40:
Als je er 12 hebt, houd ik me aanbevolen voor een!
Held?
Dan ben je een zielige ventje...
Maar ik geloof het tocht niet.
I'm an Ironman!
Jij bent dus een van die mensen die het voor de anderen hebt verpest. Je wordt bedankt!!!!

* Zeror vindt je niet aardig, ondanks dat Zeror al beta access heeft...
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 13-09-2013 16:42 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waarschijnlijk onzin, maar als je er toch 12 hebt
lol geef mij er 1tje joh
Ah well, slimmigheid wint.
Wat een slechte zaak van PC Gamer.. niemand heeft ooit dat knopje gezien.. Hell breaks @ twitter
You haz keyz !?!
Knap gedaan, ik houd me bij deze wel beschikbaar
Knap gedaan, ik houd me bij deze wel beschikbaar
Mag hopen dat het zo obvious is dat blizzard zulke keys gelijk blocked.. want dit is niet eens eerlijk gegaan
Sharfer#2586
Niemand hier heeft ooit een button gezien...
Man what a waste of time zeg..... Niet eens een button gezien en ik refresh al sinds 5 voor 4 ofzo.......
Denk dat het nummer 12 naar zijn leeftijd verwijst en een dikke troll is
Hopelijk gaat tweakers.net binnenkort ook zo'n actie doen... Maar dan wel fatsoenlijk
NIEMAND overal heeft een button gezien, zie twitter...Remmetje schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:41:
Niemand hier heeft ooit een button gezien...
Van tweakers dan... Sorry hoorTweeki schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:41:
[...]
NIEMAND overal heeft een button gezien, zie twitter...
Verwijderd
Ze konden blijkbaar om de knop heen, en toch in die lijst van keys. Ze waren dus al op voordat PCGamer die knop er op gooide. Lekker lang gewacht, en nu heeft niemand iets. Zal iemand wel flink op gaan cashen weer.
Ja, echt.. Ik begrijp dat iedereen een key wil.. maar om hier te gaan smeken en zeuren om een key is een beetje zielig...
Een site noemen die wat weggeeft is tot daar aan toe.. maar wtf..
I'm an Ironman!
Dat is ook niet zo raar ook. Dit was echt de meest kansloze giveway ooit. Zelfs bij de FB actie had ik het gevoel meer kans te hebben. Gunned down voordat je überhaupt begintVerwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:41:
Niemand op tweakers dus een key gekregen, omg
Wel leuk deze posts zo net na die modbreak, maar de zeer slechte betadistributie van keys is ook onderdeel van het spel. Hier mag best over geklaagd vind ik.
Jammer joh, had gehoopt een key te bemachtigen. Probeer het nu al weken via alle wegen, maar net als veel mensen staat het geluk niet aan mijn zijde
Jij vind het zielig. Je kan het ook vastbesloten noemen. Wij willen ook gewoon graag mee doen in de actie.Madstorm schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:43:
Ja, echt.. Ik begrijp dat iedereen een key wil.. maar om hier te gaan smeken en zeuren om een key is een beetje zielig...
Voel me echt kut nu..
Het ergste is dat ze die button gewoon niet geplaatst hebben.
Ze kunnen niet de button plaatsen en er onmiddelijk weer afhalven ZONDER dat iemand het heeft gezien.
Ze kunnen niet de button plaatsen en er onmiddelijk weer afhalven ZONDER dat iemand het heeft gezien.
Ze moeten eerst het systeem die keys uitdeelt uploaden, daarna de pagina aanpassen die naar het systeem linkt. In die paar seconden kan één of meer bot(s) al die keys al wegtrekken waardoor het plaatsen van die knop geen zin meer heeft. Zoiets zal het wel geweest zijn.psvunited schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:43:
Voel me echt kut nu..
Klagen over die slechte distributie doe je maar bij PC Gamer zelf.Sahje schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:43:
[...]
Wel leuk deze posts zo net na die modbreak, maar de zeer slechte betadistributie van keys is ook onderdeel van het spel. Hier mag best over geklaagd vind ik.
Laten we hier nu stoppen met de slowchat omtrent de beta keys en gewoon weer over de game praten.
[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 13-09-2013 16:46 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Duidelijk dat dit een grote fout is van PCGamer..
Misschien een idee om 2 threads te hebben voor heartstone? Een voor mensen met key en een andere voor mensen zonder key?
Heeft nu weinig nut meer. Denk dat PC Gamer één van de laatste was die een grote batch mocht uitgeven..Tukker_T schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:47:
Misschien een idee om 2 threads te hebben voor heartstone? Een voor mensen met key en een andere voor mensen zonder key?
Blokkeren lijkt me niet gepast. Blizzard houdt een beta om de systemen en de game te laten testen. Het maakt hen niet uit wie er testen als het maar getest wordt. Dat er zoveel vraag is naar deze keys zorgt ervoor dat websites give-aways kunnen doen. Als een soort 'cadeautje' voor hun bezoekers. Of het nou wel of niet eerlijk is gegaan. Het is vanuit Blizzard een gratis 'product' zonder waarde. Ik snap dat het frustrerend is als je mis grijpt, maar over een paar weken zit iedereen in de beta of is de game live en dan hoor je niemand meer.
Waar is deze informatie op gebaseerd?J.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:48:
[...]
Heeft nu weinig nut meer. Denk dat PC Gamer één van de laatste was die een grote batch mocht uitgeven..
Ik begrijp dat het vervelend is voor de mensen die graag over het spel willen praten maar een groot onderdeel van deze beta is de distributie van keys. Deze posts waren aan te zien komen en mensen die om keys vragen/erover praten laat natuurlijk de algehele interesse zien.Laten we hier nu stoppen met de slowchat omtrent de beta keys en gewoon weer over de game praten.
Posts van mensen die nu aankomen met "kunnen we weer over de game praten" komen op veel mensen nu denk ik over als "zie ons eens gaaf zijn met onze betakey, wij willen over het spel praten zodat jullie jaloers kunnen zijn!".
Geeft het even 30 minuten niet in dit topic kijken, dan zijn de gemoederen bedaard en kunnen we terug discussieren of Coin Scrubbing wel of niet overpowered is.
Hier kon je gewoon je key afhalen, maar ja nu 0 available.
[ Voor 22% gewijzigd door psvunited op 13-09-2013 16:50 ]
Nee, hier was alleen te zien hoeveel keys er nog over waren. Ik had de Reddit post al gezien toen er nog > 0 keys waren en de pagina was niet anders dan hij nu is, met als uitzondering een ander getal bij available.psvunited schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:49:
Dacht dat ik het ergens gelezen had maar kan het niet meer terug vinden.. my bad

Volgende week gewoon weer 350 daar.J.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:55:
[...]
Dacht dat ik het ergens gelezen had maar kan het niet meer terug vinden.. my bad
Jaa en dan weer van die heigende bots! dit is gewoon een grote grap pff

Laat ze er alsjeblieft een captcha systeem opzetten.
---
Voordat de beta key rampage in dit topic begon hadden we het over decks.
Er was interesse in mijn Paladin deck.
Heb die even in de deckbuilder gezet:
http://www.hearthpwn.com/decks/7087-zerors-paladin-deck
[ Voor 83% gewijzigd door Zeror op 13-09-2013 16:59 ]
Op de reddit post word bevestigt dat mensen zelf gewoon (niet bot) geclaimed hebben.
Laat ik eens een andere topic de wereld in gooien. Wanneer verwachten we de volle release? Ik speculeer op 2 opties:
1. aankondiging open beta @ Blizzcon met release rond begin december zodat ze in USA Hearthstone giftcards kunnen verspreiden voor de kerstdagen
2. Eind oktober weekje open beta om de belofte dat iedereen in de beta mag kijken na te komen en dan als major aankondigingen op Blizzcon de Hearthstone full release en de D3 Expansion!
1. aankondiging open beta @ Blizzcon met release rond begin december zodat ze in USA Hearthstone giftcards kunnen verspreiden voor de kerstdagen
2. Eind oktober weekje open beta om de belofte dat iedereen in de beta mag kijken na te komen en dan als major aankondigingen op Blizzcon de Hearthstone full release en de D3 Expansion!
hier de officiele hearthstone twitterDarkangle schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:58:
Op de reddit post word bevestigt dat mensen zelf gewoon (niet bot) geclaimed hebben.
Hearthstone EU @hearthstone_EU 2m
@Drareg98 @PC_Gamer This account is not affiliated with Blizzard.
Gesprek weergeven
Hearthstone EU @hearthstone_EU 13m
Wondering where the @PC_Gamer keys went? Read this: http://www.reddit.com/r/h...r_keys_before_the_button/ … #HearthStone RT
Die bots waren dus echt en PCgamer probeert zich er nu onderweg te kruipen
Dit denk ik. Alleen D3 expansion zal nog niet komen dan. Maar meestal als Blizzard Open Beta doet, is het spel zo goed als klaar eigenlijk en voor 99% ready voor de launch.Sahje schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:59:
Wel goed van Hearthstone dat ze ditzeggen.
kijk nu eens op ebay er zijn de afgelopen half uur ineens vele keys bij gekomenMicScott schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:06:
Geweldig, een stel russen heeft dus de zooi geDDOS's en tegelijk de keys leeggezogen. Die komen straks lekker voor een premiumprijs te koop.
@hearthstone_EUpsvunited schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:05:
Wel goed van Hearthstone dat ze ditzeggen.
Follow us for all things #HearthStone. #HearthStoneBetaKey Tracker. This is a fan Twitter account & not affiliated with Blizzard.
Blizzard levert hier, en zal hier ook geen commentaar op gaan leveren.
We're currently investigating technical problems people have been having with the Hearthstone giveaway, sorry to those affected. Bron: pcgamer twitter
Tot het hele beta key gebeuren is afgelopen zal ik minder posten. Elke serieuze post over de game wordt binnen een uur 4 pagina's naar achteren gedrukt. Laat de mods een speciaal topic maken of handhaven want nu loopt het echt uit de klauwen.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Ik verwacht ook wel full release op Blizzcon, voor D3 expansion bedoel ik de aankondiging dan hè. Niet de volle release.Zeror schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:05:
[...]
Dit denk ik. Alleen D3 expansion zal nog niet komen dan. Maar meestal als Blizzard Open Beta doet, is het spel zo goed als klaar eigenlijk en voor 99% ready voor de launch.
We're currently investigating technical problems people have been having with the Hearthstone giveaway, sorry to those affected.
Het is toch een hot topic. Zeker met zulke controverse. Dit zie je telkens, bij elke grote gamerelease. Is nauwelijks tegen te gaan en ik vraag me af of dat ook echt nodig is. Een apart topic zou misschien inderdaad een oplossing zijn.TheBuddha schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:08:
Tot het hele beta key gebeuren is afgelopen zal ik minder posten. Elke serieuze post over de game wordt binnen een uur 4 pagina's naar achteren gedrukt. Laat de mods een speciaal topic maken of handhaven want nu loopt het echt uit de klauwen.
Het zijn vrijwel alleen de mensen die reeds een beta-key hebben die hierom vragen. (Een kleiner deel van de postende users) Een ander topic zou inderdaad een optie zijn.TheBuddha schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:08:
kijk, weer geluk dacht koop een pakket kaarten van mijn gold gelijk die uil met silence een een goude kaart genaamd argent commander
Sharfer#2586
Zo ben weer terug in hotel; gewoon +277 nieuwe berichten 😵
jammer voor iedereen met pcgamer fout.....
jammer voor iedereen met pcgamer fout.....
nothing stops this train
Ja heel erg jammer dit, maar goed, het is niet anders. 
Anyway, meer ontopic discussie:
Welke class is volgens jullie het beste om een murloc deck mee te maken?
Zelf denk ik aan Shaman vanwege totems + bloodlust + WF + rockbiter.
Anyway, meer ontopic discussie:
Welke class is volgens jullie het beste om een murloc deck mee te maken?
Zelf denk ik aan Shaman vanwege totems + bloodlust + WF + rockbiter.
Het zou al enorm helpen als Blizzard hun eigen beta invites meteen aan het daarbij behorende Battle.net account zou koppelen en niet als code. Maar je hebt gelijk, het is enorm lastig om dit soort sweepstakes "eerlijk" te houden. First come, first serve, random draws etc. allemaal grote kans dat er een bot of iets dergelijks tussen zit.MicScott schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:09:
[...]
Het is toch een hot topic. Zeker met zulke controverse. Dit zie je telkens, bij elke grote gamerelease. Is nauwelijks tegen te gaan en ik vraag me af of dat ook echt nodig is. Een apart topic zou misschien inderdaad een oplossing zijn.
We zaten iig met 3 man te refreshen en we hebben alle 3 geen knop gezien.
Villain:
4-5 cards
9 life
--------
11 life
3 cards:
- sap
- Taunt (3/3 - 3mana)
- Taunt (6/5 - 6mana)
10 mana
Board is dus leeg, speel je hier altijd je 2 kaarten? Kan me voorstellen dat als villain een mogelijke boardwhipe heeft dat je er maar 1 wilt spelen...of zie ik iets over het hoofd?
4-5 cards
9 life
--------
11 life
3 cards:
- sap
- Taunt (3/3 - 3mana)
- Taunt (6/5 - 6mana)
10 mana
Board is dus leeg, speel je hier altijd je 2 kaarten? Kan me voorstellen dat als villain een mogelijke boardwhipe heeft dat je er maar 1 wilt spelen...of zie ik iets over het hoofd?
Overwatch profile awesomo#2162
Is dat wel de officiele?Tweeki schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:00:
[...]
hier de officiele hearthstone twitter
Hearthstone EU @hearthstone_EU 2m
@Drareg98 @PC_Gamer This account is not affiliated with Blizzard.
Gesprek weergeven
Hearthstone EU @hearthstone_EU 13m
Wondering where the @PC_Gamer keys went? Read this: http://www.reddit.com/r/h...r_keys_before_the_button/ … #HearthStone RT
Die bots waren dus echt en PCgamer probeert zich er nu onderweg te kruipen
Goede vraag...This account is not affiliated with Blizzard.
Ik zou ze hier beide spelen.awesom-o schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:27:
Villain:
4-5 cards
9 life
--------
11 life
3 cards:
- sap
- Taunt (3/3 - 3mana)
- Taunt (6/5 - 6mana)
10 mana
Vooral omdat je nog maar 11 life over hebt en met 11 life kan het snel over zijn.
Daarna kan je altijd nog Sap spelen als "oh shit" kaart als de vijand plotseling met iets groots komt.
[ Voor 8% gewijzigd door Stravincy op 13-09-2013 17:44 ]
Ik zou ze ook spelen. Dan heb jij tenminste het initiatief. Als je tegenstander een board wipe heeft kan die die de volgende beurt ook spelen. Zo niet, dan heb jij iig één beurt voordeel omdat jouw poppetjes eerder kunnen aanvallen dan die van de tegenstander.
Had net wel een leuke fight. Het was 1 health van mijn hero tegen 13 health van de zijne. Ik wist zijn health omlaag te krijgen naar 1 health met nog 1 kaart te spelen over. Deze kaart deed 12 damage. Die deed ik dan expres als laatste spelen. Haha, was best awesome om dan 12 punten damage teveel te doen.
Hmmm, ik vind het een beetje krom.. Heb met ideal 10 euro op battlenet gezet en ik kan geen kaarten kopen...
EDIT: Zouden mensen hun battletag nog eens willen posten, of mij toevoegen. Heb geen zin om door al dat pcgamer spam heen te gaan
Mijn tag: Divine#2407
EDIT: Zouden mensen hun battletag nog eens willen posten, of mij toevoegen. Heb geen zin om door al dat pcgamer spam heen te gaan
Mijn tag: Divine#2407
[ Voor 42% gewijzigd door DivineNL op 13-09-2013 19:30 ]
Zie mijn onderschrift, voeg me maar toe. 😊
nothing stops this train
Die van jouw had ik natuurlijk al wel zien staanKol Nedra schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:33:
Zie mijn onderschrift, voeg me maar toe. 😊
Ik denk dat het handiger is als alle Battle.net tags in de openings post worden gezet voor de mensen die dat willen.
Het geld staat al op mijn battlenet... Dat is juist het gene dat ik raar vindPheace schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:56:
[...]
Je zal moeten wachten tot het geld geaccepteerd is denk ik, kan 1-3 dagen duren blijkbaar. Voor mij was het later op dezelfde dag toen ik het deed (met paypal)
Zou dit kunnen komen doordat ik geen authenticator heb?
Die heb ik wel maar misschien heb je SMS protect nodig? Kan me vaag zoiets herinneren hoewel het enkel voor D3 leek te zijn at the time.DivineNL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:09:
[...]
Het geld staat al op mijn battlenet... Dat is juist het gene dat ik raar vind
Zou dit kunnen komen doordat ik geen authenticator heb?
Je moet wel je wachtwoord invoeren bij de ingame koop maar dat is wat anders lijkt me.
Nope het werkt nog niet.... Vreemd, voor niets dus geld op battlenet gezet.
Echt voor niks dus geld op battlenet gezet... Ik ga vragen of ze iets voor me kunnen regelen dat ik het geld terug kan krijgen of dat zij het doorzetten naar mijn hearthstone account of iets dergelijks..What can I purchase with my Battle.net Balance?
Players with sufficient funds in their Battle.net Balance will be given this option as default to purchase services and digital upgrades. If there are insufficient funds, then this option will not be made available. Should a player wish to use an alternative payment method, then they can click "Don't use balance for this purchase".
With Battle.net Balance, you can purchase:
World of Warcraft Character Services
World of Warcraft Guild Services
World of Warcraft Digital Upgrades
Other Digital Blizzard Games
Volgens mij is dat een oud lijstje want tegenwoordig kan je je Battle.net Balance ook voor Diablo 3 gebruiken.
Dat kan niet kloppen, ik heb het ook eerst in mijn balance gezet om er daarna 2 packs mee te kopen en een arena acces
Battle.net Balance is wel bruikbaar voor Hearthstone volgens dit support article: https://us.battle.net/sup.../buying-hearthstone-cardsDivineNL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:27:
[...]
Echt voor niks dus geld op battlenet gezet... Ik ga vragen of ze iets voor me kunnen regelen dat ik het geld terug kan krijgen of dat zij het doorzetten naar mijn hearthstone account of iets dergelijks..
EDIT: ik denk toch dat je tegen die "review period" van 3 dagen aan bent gelopen.
[ Voor 8% gewijzigd door mbhoek op 13-09-2013 20:33 ]
Ik moest eerst een betaalwijze instellen. Dus ik heb voor Paypal gekozen. Alle betalingen gaan nu via Paypal, maar ondertussen had ik al wel geld op mijn B.net balance gezet.Pheace schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:30:
Dat kan niet kloppen, ik heb het ook eerst in mijn balance gezet om er daarna 2 packs mee te kopen en een arena acces

Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]