Ik zal me eerst eens goed moeten verdiepen in de juiste keuzes qua cards tijdens het draften, 1 keer Arena gedaan en 0-3, dat was snel over.
Ik begrijp dit verhaal niet helemaal. Met $10 en 2 weken unlock je echt niet alle kaarten behalve een paar legendaries lijkt me.Vandro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:38:
Als je gewoon goed je best doet in arena hoef je niets te investeren, kan hier en daar een unlucky streak inzitten waardoor je geen geld meer heb, maar dan kan je de volgende dag weer dmv daily's weer genoeg geld verkrijgen om weer arena's te doen. Kripp heeft nu in ~2 weken minder dan $10 geinvesteerd, kloot soms maar wat aan in arena door volledig random kaarten te kiezen en heeft op een aantal legendaries alle kaarten vrijgespeeld.
Daily van vandaag is 40 gold. Een arena match verdient zich pas terug bij 7 wins. Bij 3 mag je blij zijn als je 50 goud krijgt, maar kan ook best 0 zijn als je enkel dust krijgt.
Zie niet echt in hoe iemand zoveel packs met enkel arena unlocked op enkel $10 dan.
Inderdaad, ik heb het filmpje even teruggekeken en ik zit inderdaad fout.OkkE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:25:
[...]
Zo ver ik weet kun je Stealth niet direct aanvallen, maar wel d.m.v. Area of Effect spells.
Nog een leuke truc met Stealth is dit topic: http://www.hearthpwn.com/...g/768-stealthed-pintsized
Eerste beurt een Pint-Sized spelen en die de volgende beurt Stealth maken. Het is een kleine kans dat je het zo kunt spelen, maar als het lukt zal je tegenstander het ook zwaar hebben.
Wat er wel gebeurde was dat de Blood Imp taunt kreeg, maar deze kon genegeerd worden.
Hij gaat ongeveer altijd 5+ in arena en regelmatig 9.Pheace schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:45:
[...]
Ik begrijp dit verhaal niet helemaal. Met $10 en 2 weken unlock je echt niet alle kaarten behalve een paar legendaries lijkt me.
Daily van vandaag is 40 gold. Een arena match verdient zich pas terug bij 7 wins. Bij 3 mag je blij zijn als je 50 goud krijgt, maar kan ook best 0 zijn als je enkel dust krijgt.
Zie niet echt in hoe iemand zoveel packs met enkel arena unlocked op enkel $10 dan.
Dan heeft het niet persee met je best doen te maken maar simpelweg goed zijn lijkt me, en mogelijk voor de meest voordelige class/skills gaan in Arena.Vandro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:46:
[...]
Hij gaat ongeveer altijd 5+ in arena en regelmatig 9.
Misschien een n00b vraag maar is het ook mogelijk om een sheep spell weer ongedaan te maken? Of denk ik nu teveel wow?
helaasRaven__NL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:50:
Misschien een n00b vraag maar is het ook mogelijk om een sheep spell weer ongedaan te maken? Of denk ik nu teveel wow?
Kripp gaat bijna exclusief 5+ wins in Arena met waarschijnlijk ~6-7 wins op average. Dan zit je al vrij snel aan je break-even point.Pheace schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:45:
[...]
Ik begrijp dit verhaal niet helemaal. Met $10 en 2 weken unlock je echt niet alle kaarten behalve een paar legendaries lijkt me.
Het is per definitie al geen pay 2 win omdat je niet wint door te betalen. Het is natuurlijk wel zo dat je door te betalen eerder een beter deck kan maken wat winnen makkelijker zal maken, maar mensen met hele goede decks komen ook autmatisch in een hogere matchmaking met andere mensen die ook veel winnen door goede kaartenMicScott schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:37:
Het is min of meer 'pay to win'. Echter, je kunt prima meedoen zodra je een keer een stuk of 40 boosters heb gekocht. Dat is 45 euro, dus ongeveer de prijs van een normaal deck. Vervolgens kun je met gemak alles wat je nodig hebt krijgen door te spelen. Mensen die per sé een bepaalde deck willen hebben met 20 epics en legendaries ofzo zullen wel meer boosters moeten gaan kopen, maar dat loopt vlot uit de hand. Bovendien worden decks dan vrij gimmicky, en ik denk ook niet per se beter. Pay to compete, misschien, maar je hoeft geen klauwen geld uit te geven om mee te kunnen blijven doen.
Account aanmakenpsvunited schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:53:
Hoe kan je inloggen bij PC Gamer?
Ga naar forumpsvunited schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:53:
Hoe kan je inloggen bij PC Gamer?
Waar zal de key verschijnen?
http://www.pcgamer.com/20...s-new-card-battling-game/ ?
http://www.pcgamer.com/20...s-new-card-battling-game/ ?
darn, kan zelfs niet inloggen (404 error)

De pcgamer site is nog redelijk snel, maar het forum lijkt down.
denk dat ze het tijdelijk hebben uitgezet.
die “GET MY BETA KEY” waar komt die ergens...?
Dat stukje, hoort naast links Change Region te staan, is dus down. Ik wist gelukkig nog net in te loggen (met een nieuw account) voordat alles down ging.Tweeki schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:56:
ik zie nergens login staan....
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 13-09-2013 15:58 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ik was ingelogt ben ik nu uitlogt?Zeror schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:57:
[...]
Dat stukje, hoort naast links Change Region te staan, is dus down.

damn, ik wordt zot als ik kan klikken op de knop en dan een 404 error krijg
tsja, het zal dit keer wel vet druk zijn daar. Vorige keer was het onverwachts. Nu heb je de hele wereld die weet wanneer het begint
Ik ga hard lachen wanneer die site eruit knalt straks
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Straks is het een andere pagina waar je moet zijn.....
Ìk check de homepage gewoon en http://www.pcgamer.com/category/giveaways/
Beide is nog niks te zien, al laden ze heel sloom
Beide is nog niks te zien, al laden ze heel sloom
Ik ga me echt dom voelen als er nu geen keys worden weggegeven
komt de key nou op dat forum of op de site zelf?
The first 350 have already gone! Blimey. The next giveaway will happen on this page at 3PM UK time on Friday 13/09/2013.
Teveel problemen met de site misschien nu forum plat ligt.
Ik heb een ping openstaan.. timeout after timeout haha
Verwijderd
Ik weet mijn wachtwoord van pcgamer niet meer zeker... hopen dat ik hem straks in één keer goed raad als de boel online komt..
Dan kun je zien dat fb zn zaken toch netjes op orde heeft
Wat hadden ze verwacht. Er stonden al honderden comments onder het artikel voordat de site down ging...
Verwijderd
Apologies for the current technical difficulties, folks, we have lots of determined Hearthstone fans trying to grab a key.
EDIT van hun twitter BTW
EDIT van hun twitter BTW
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 16:15 ]
Wellicht ben ik dan weer uitgelogd ofzo, want zie momenteel geen comments staan.Remmetje schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:14:
Wat hadden ze verwacht. Er stonden al honderden comments onder het artikel voordat de site down ging...
Die zie je al een tijdje niet meer staan. Ik denk dat ze die al hadden uitgeschakeld.Zeror schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:15:
[...]
Wellicht ben ik dan weet uitgelogd ofzo, want zie momenteel geen comments staan.
Ik lijk automatisch uitgelogd te zijn, kan ook geen manier meer vinden op de site om in te loggenZeror schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:15:
[...]
Wellicht ben ik dan weet uitgelogd ofzo, want zie momenteel geen comments staan.

Want a cookie?!
Ik heb dat ook constantJ.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:15:
[afbeelding]
Ik doe dit allemaal voor jullie ....
PSN: Alvanosa
Verwijderd
Really appreciated! ieder geval door mijJ.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:15:
[afbeelding]
Awesome community!Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:16:
[...]
Really appreciated! ieder geval door mij
Held.J.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:15:
[afbeelding]
Waarvoor dank :] !!J.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:15:
[afbeelding]
Le top.J.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:15:
[afbeelding]
ow ow ow gropah toch
niet boos worden
Zou me niks verbazen eigenlijk.
Niemand kan er bij, dus dat zal het issue niet zijn.
Waarom passen ze die die page gewoon niet aan? effe alles non actief, aanpassen en boeya
Eigenlijk is http://www.pcgamer.com/category/giveaways de enige die bij mij niet laadt.
De homepage en het artikel van de vorige giveaway laden bij mij gewoon!
De homepage en het artikel van de vorige giveaway laden bij mij gewoon!
Of gewoon een update van boel is stuk andere keer beter, dank voor de traffic omzet!
Volgens mij is er nog niets vrij gegeven hoor, ben er nu op maar zie geen 'Click here'
[ Voor 6% gewijzigd door Evion op 13-09-2013 16:24 ]
hoe maak je daar eigenlijk een account, kan geen link of inlog pagina vinden lo
Zit jij naar http://www.pcgamer.com/uk/category/giveaways/ of naar de oude pagina waar ze eerder werden weg gegeven?J.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:24:
Volgens mij is er nog niets vrij gegeven hoor, ben er nu op maar zie geen 'Click here'
ik zit met 2 schermen en 3 soorten explorers haha heb ook 3 accounts erop gemaakt
Sharfer#2586
god damn, moet straks weg he. kga nu de kans op key nog missen ook

als je er meerdere hebt mag ik er 1? mijn F5 toets werkt niet meerSharfer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:26:
ik zit met 2 schermen en 3 soorten explorers haha heb ook 3 accounts erop gemaakt
Nee ik zit op de directe linkDarkangle schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:26:
[...]
Zit jij naar http://www.pcgamer.com/uk/category/giveaways/ of naar de oude pagina waar ze eerder werden weg gegeven?
Is het niet iets met zomer tijd +1 -1 +2/cest/pdt/bla en gewoon om 17:00?
Ik weet eigenlijk niet zeker of ze in hetzelfde stukje gepost gaan worden. Wat is PC gamer's normale manier?
Het staat er toch vrij duidelijk.Darkangle schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:28:
[...]
Ik weet eigenlijk niet zeker of ze in hetzelfde stukje gepost gaan worden. Wat is PC gamer's normale manier?
Vorige keer was het wel op die pagina, staat ook in de textDarkangle schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:28:
[...]
Zolang niemand kan inloggen kunnen ze denk ik de keys ook niet uitdelen..
UPDATE: The first 350 have already gone! Blimey. The next giveaway will happen on this page at 3PM UK time on Friday 13/09/2013.
Neuh.Kupauw schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:28:
Is het niet iets met zomer tijd +1 -1 +2/cest/pdt/bla en gewoon om 17:00?
http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=136
Verwijderd
ah oke! niks gezegdRushleader schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:29:
[qoute]UPDATE: The first 350 have already gone! Blimey. The next giveaway will happen on this page at 3PM UK time on Friday 13/09/2013.[/qoute]
Er staat inderdaad 'on this page', dus daar gaan we dan maar vanuit.
Ik heb me een uurtje van te voren ingelogd, hopelijk werkt datkloos2 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:29:
Zolang niemand kan inloggen kunnen ze denk ik de keys ook niet uitdelen..
Ik zit gewoon ingelogd als ik kijk in een ander nieuws item bij de comments kan ik gewoon replyen met mijn username.
Daarom zeggen ze dit. Apologies for the current technical difficulties, folks, we have lots of determined Hearthstone fans trying to grab a key.Imwo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:30:
Mensen jullie vergeten de zomertijd... 3PM UK time is 17:00 hier
Ik ben via steam ingelogd, ben benieuwd. Hoop dat het op die manier ook kan, in plaats van met een normaal account.
Nee, 3PM GMT +0 is 17:00 hier. UK time is GMT+1 op het moment.Imwo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:30:
Mensen jullie vergeten de zomertijd... 3PM UK time is 17:00 hier
PC Gamer @PC_Gamer 4s
The Hearthstone keys have all gone! We'll have another 350 to give away next week.
The Hearthstone keys have all gone! We'll have another 350 to give away next week.
troll?R.vangils schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:33:
PC Gamer @PC_Gamer 4s

Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]