[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.520 views

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Hier ook nog niet! word er nu beetje depri van haha :p

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Hebben ze niet ergens een history Tab of zo of Stats? Zou toch leuk zijn als je kon zien tegen wie je tot nog toe gespeeld heb en met welk resultaat.

Ergens had ik het liefst een spectator mode gezien net als in Dota 2, dat werkt echt fijn.

En Succes! Net mijn 3rde overwinning, resultaat verbetert! Nu 3 losses in een rij waarschijnlijk :p

vierde word een loss, echt een hunter met een geweldige arena loadout zo te zien, explosive traps, buzzards, hyena's. Helaas

[ Voor 32% gewijzigd door Pheace op 12-09-2013 23:05 ]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Pheace schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:50:
Hebben ze niet ergens een history Tab of zo of Stats? Zou toch leuk zijn als je kon zien tegen wie je tot nog toe gespeeld heb en met welk resultaat.

Ergens had ik het liefst een spectator mode gezien net als in Dota 2, dat werkt echt fijn.

En Succes! Net mijn 3rde overwinning, resultaat verbetert! Nu 3 losses in een rij waarschijnlijk :p
Heb je toegevoegd. @DivineNL, voeg jij me ook even toe, je hebt wel een key van me gekregen hè? :) Moos#2298

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Oh jongens! Ik schaam me een beetje. :$
Luxeprobleem hier.

Heb een beta key en heb 'maar' 7 potjes gespeeld vanavond (via play).
Dat komt, omdat ik het niet voor elkaar krijg om een fantastisch deck te maken met de kaarten die ik heb.
Heb zelf via suggestions een Hunter deck gemaakt, maar daar speelde ik vanavond 0-3 mee...

Toen heb ik de computer volautomagisch een Hunter deck laten maken en speelde ik 3-0.. 8)7
Je zou zeggen: speel verder met dat deck, maar dat is saai. Ik wil die kunst ook beheersen. :+

Dus als iemand een decksuggestie heeft, graag.
Zelfs dit basic deck dat genoemd wordt in de officiele Blizzard beginners guide, heb ik de kaarten nog niet voor..

Ik twijfel nu ('t is toch beta..) om alle kaarten classes die ik niet zo leuk vind te verkopen en dan een Hunter deck te kopen met Dust, maar er zijn class specifieke dailies, dus dat lijkt me ook niet echt een valide strategie. :X

Dividend for Starters

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik geloof dat je enkel kaarten uit packs kan dusten, de rest zijn je basics, die zijn soulbound dus daar zal je niet ver mee komen.

Pfff na mijn 3 wins gelijk 2 losses maar nu weer een win! 4-2! :D

Edit: Gah, weer een freaking hunter (ben ik zelf ook ... lol), 4-3, helaas. 1 Pack, 35 Dust en 35 Gold.

[ Voor 41% gewijzigd door Pheace op 12-09-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:05:
Luxeprobleem hier.

Dat komt, omdat ik het niet voor elkaar krijg om een fantastisch deck te maken met de kaarten die ik heb.
Heb zelf via suggestions een Hunter deck gemaakt, maar daar speelde ik vanavond 0-3 mee...

Toen heb ik de computer volautomagisch een Hunter deck laten maken en speelde ik 3-0.. 8)7
Je zou zeggen: speel verder met dat deck, maar dat is saai. Ik wil die kunst ook beheersen. :+

Zelfs dit basic deck dat genoemd wordt in de officiele Blizzard beginners guide, heb ik de kaarten nog niet voor..

Ik twijfel nu ('t is toch beta..) om alle kaarten classes die ik niet zo leuk vind te verkopen en dan een Hunter deck te kopen met Dust, maar er zijn class specifieke dailies, dus dat lijkt me ook niet echt een valide strategie. :X
Net ff geprobeerd, erg leuk! Zo'n deck wou ik al maken, met al die 1-2 mana beasts die elkaar attack geven. Ben benieuwd of er nog een high-end variant van is. Ik heb al een paar packs gekocht, dus kan zoiets misschien ook wel voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb nu een best wel goed shaman deck. ikheb hem op hearthpwn gezet: http://www.hearthpwn.com/decks/7060-shaman-starterdeck

De eerste 4 á 5 zetten ben je wat kwetsbaar en kan het zo gebeuren dat je op <20 komt en je tegenstander nog op 30 maar daarna heb je telkens minions met 8 of meer damage op het bord en met al die windfury en taunts heb je je tegenstander snel van 30 naar 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
Ik denk dat het slim is om een goede balans tussen de verschillende kaarten te hebben. Zorg dat je wat spell kaarten hebt, altijd een Charge ready wanneer nodig, genoeg kaarten met hoge damage, wat kaarten om minions/hero te beschermen en wat kaarten om je health te restoren. Eventueel nog wat kaarten om extra kaarten te trekken (is niet noodzakelijk).

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 13-09-2013 02:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
MicScott schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:04:
[...]

Heb je toegevoegd. @DivineNL, voeg jij me ook even toe, je hebt wel een key van me gekregen hè? :) Moos#2298
Vanavond zal ik het toevoegen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Op mijn laptop spelen zit er ook niet in... Met die standard routers/modems van UPC verlies ik steeds mijn WiFi als ik een spel speel of download... Surfen zelf gaat wel gewoon -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
PromWarMachine schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:05:
Luxeprobleem hier.

Ik vind dit wel een beetje gek, je wilt niet spelen met een deck die voor je gemaakt is, je wilt die "kunst" zelf beheren, maar dan wil je wel een deck van ons krijgen? 8)7
Zelf spelen met een deck zal je meer helpen dan op internet copy paste, denk gewoon wat voor deck je leuk zou lijken en ga daar mee aan de slag

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
DivineNL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 07:33:
Op mijn laptop spelen zit er ook niet in... Met die standard routers/modems van UPC verlies ik steeds mijn WiFi als ik een spel speel of download... Surfen zelf gaat wel gewoon -.-'
Tijd voor een router achter/voor (ligt aan hoe je het bekijkt) je UPC router dus ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Hoe laat is de PCgamer giveaway in onze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ben Brode, Game Designer van Hearthstone, heeft een reactie gegeven over “The Coin”:
[...]

Here’s what we’re seeing so far since we added The Coin:
Across all leagues – 4.4% better to go first, on average
(i.e. 52.2% of the time, Player 1 wins)
Master League Only – 0.7% better to go first, on average
(i.e. 50.4% of the time, Player 1 wins)

Now some classes are actually slightly better going second, in Master League only (Priest and Rogue win 51.5% of the time when going 2nd in this league), but this is much better than where we used to be, where winning the coin flip had such a strong correlation with winning the game.

We’ve heard a lot of feedback that The Coin doesn’t feel like it should activate Rogue combos, or trigger Questing Adventurer, but given that we are still in a world where going first is better in almost every case, we don’t mind this slight advantage for Player 2. (And it’s much simpler to understand for new players than other solutions we’ve considered.) Some specific interactions might be a little too strong (This is our town, Scrub!), and these are cases where we could see balance changes in the future. We’re keeping our eyes on it!

[...]
Als ik die post zo lees dan is het allemaal een stuk beter in evenwicht dan ik het idee had.

En ook nog een (al wat oudere) reactie over de 1 Gold per Win:
@bdbrode 7 sep
@badmocap @cataclyst78 we're going to guarantee a little more gold at 6 wins in the next patch.
bron: https://twitter.com/bdbrode/status/376360034927509504

[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 13-09-2013 08:55 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
Nog ongeveer 29 uur te gaan, dan kan ik eindelijk aan de slag!!
the waiting......the pain ><

succes iedereen straks bij de pcgaming give away!

had gisteren nog wat filmpjes gekeken, nu twijfel ik tussen warrior en paladin 😐

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Renquin schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:05:
[...]

Tijd voor een router achter/voor (ligt aan hoe je het bekijkt) je UPC router dus ;)
Ik woon nog bij mijn ouders dus het maakt me niet zoveel uit :p

95% van de tijd game ik op mijn pc alleen met hearthstone wilde ik lekker op de bank hangen en spelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Gek dat je verbinding zo slecht is met UPC, ik zit 2 verdiepingen boven de router en heb geen problemen met het spelen op mijn laptop..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
MyKey schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:23:
Gek dat je verbinding zo slecht is met UPC, ik zit 2 verdiepingen boven de router en heb geen problemen met het spelen op mijn laptop..
Bij ons heb ik niet eens verbinding op mijn kamer (ook 2 verdiepingen hoger) en mijn broertje slaapt pal boven de router en ook daar valt die uit.

Back ontopic: Ik zal nooit een deck van een ander na-apen of pakken. Dit is mijn eerste card game (op yu-gi-oh en pokemon na dan, lol :p) maar vind het leuker om met een eigen deck te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:17:
Nog ongeveer 29 uur te gaan, dan kan ik eindelijk aan de slag!!
the waiting......the pain ><

succes iedereen straks bij de pcgaming give away!

had gisteren nog wat filmpjes gekeken, nu twijfel ik tussen warrior en paladin 😐
Eerst spelen dan beslissen. Je kunt niet nu al zeggen welke class. Het speelt in de praktijk toch echt anders.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 09:22
Kan iemand me wat meer info geven over die PCGamer verloting? Ik vind hem nergens op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAM123 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:51:
Kan iemand me wat meer info geven over die PCGamer verloting? Ik vind hem nergens op de site!
Vind er ook niets van terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
goed de site in de gaten houden, volgens mij is er geen tijd afgesproken? Of kijk op hun forum, misschien staat daar wel info.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exyzi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-08 07:34
drumstickNL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:34:
Hoe laat is de PCgamer giveaway in onze tijd?
Een aantal pagina's terug heeft iemand 3 pm UK-time gezegd. Wat betekent dat t 14:00 uur voor ons zou zijn. Of dit klopt weet ik niet, maar ik hoop iig 14:00 eindelijk mijn beta-key te bemachtigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exyzi schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:32:
[...]

Een aantal pagina's terug heeft iemand 3 pm UK-time gezegd. Wat betekent dat t 14:00 uur voor ons zou zijn. Of dit klopt weet ik niet, maar ik hoop iig 14:00 eindelijk mijn beta-key te bemachtigen!
3 pm uk time is 16:00 onze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exyzi
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:39:
[...]

3 pm uk time is 16:00 onze tijd
Je heb gelijk! Haha. Mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:05
exyzi schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:41:
[...]

Account aangemaakt, agenda item met reminder aangemaakt...
Zal het gewoon op de FP van pcgamer.com komen te staan denk je?
J.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:49:
Ik zal voor iemand hier ook PC Gamer in de gaten houden zodat ik er 1 kan verloten!
Held! 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Vecodo op 13-09-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Vecodo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:42:
[...]

Account aangemaakt, agenda item met reminder aangemaakt...
Zal het gewoon op de FP van pcgamer.com komen te staan denk je?
Misschien wel, maar voor de zekerheid hou ik deze pagina in de gaten: http://www.pcgamer.com/category/giveaways/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Laatst online: 12-09 13:08
Ik zal voor iemand hier ook PC Gamer in de gaten houden zodat ik er 1 kan verloten!
De keys worden in de "afternoon" weggegeven lees ik net op twitter.

[ Voor 29% gewijzigd door Evion op 13-09-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
J.Christ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:49:
De keys worden in de "afternoon" weggegeven lees ik net op twitter.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen1993
  • Niet online
Hier wordt aangekondigd dat de giveaway plaats zal vinden om 16:00 Nederlandse tijd. Hopelijk grijpen er dit keer een aantal van ons raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeki
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
was ik weer, nog zonder key.
k ga er een aantal uitprinten hehe
http://i.imgur.com/fzJb4Cw.jpg

Maar zonder dollen PCgamer om 16:00... beetje jammer dat ik dan via mobiel moet klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice... de hard copy versie!

Zou nog geld opleveren ook moest blizzard dat zo uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:25:
Nice... de hard copy versie!

Zou nog geld opleveren ook moest blizzard dat zo uitbrengen.
Gok nog veel geld ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Blizzard heeft overigens aangekondigd hier mee te gaan stoppen en alle aandacht nu te gaan geven aan Hearthstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Stravincy schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:32:
[...]

Blizzard heeft overigens aangekondigd hier mee te gaan stoppen en alle aandacht nu te gaan geven aan Hearthstone.
Aah dat wist ik dan weer niet. Hearthstone is wel een stuk speelbaarder dan de TCG. Alhoewel die ook best leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeki
Ik heb hier 3 starter boxen van...
spel zelf is niet meer te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
exyzi schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:41:
[...]

Ik zit er al klaar voor, vooralsnog geen geluk gehad.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik zal ook proberen een key te krijgen, dit is tenslotte de plek waar ik mijn key vandaan heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
DivineNL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:55:
Ik zal ook proberen een key te krijgen, dit is tenslotte de plek waar ik mijn key vandaan heb ;)
Gekregen van een user van hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
psvunited schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:56:
[...]

Gekregen van een user van hier?
Via een soort van quiz binnengesleept :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Ongelooflijk wat een pech dag zeg. Normaal win ik met gemak het overgrote deel van de potjes die ik speel maar vandaag is het andersom. Elke warlock heeft Lord Jaraxxus vandaag. Heb hem alleen vandaag al 5x gezien. Hopelijk gaat het vanavond beter. Ook tegen een hunter. Heeft nog 1 health dus dat moet te doen zijn, ik heb nog 24. Heeft meneer gewoon nog even 7 cards met Taunt op een rij. Lekker spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Jongens, kunnen we het nu weer over iets anders hebben dan keys?

Bijvoorbeeld welke Hero jullie het leukst/fijnst vinden spelen? Of leuke truc-jes? Ik las pas ergens iemand die een Stealth monion ook nog Taunt had gegeven, blijkbaar kan de tegenstander die minion dan niet aanvallen tot deze zelf aanvalt en pas vanaf dat moment is de Taunt ook actief.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Die turn arounds zijn het lekkerst he, behalve als ze tegen je werken :p

Ik maakte gister 4 fouten achter elkaar en dacht, ok, nu is het GG. Maar op een of andere manier had ik toch nog gewonnen. En die 4 fouten waren best wel grote fouten want ik was best wel moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
OkkE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:01:

Bijvoorbeeld welke Hero jullie het leukst/fijnst vinden spelen? Of leuke truc-jes? Ik las pas ergens iemand die een Stealth monion ook nog Taunt had gegeven, blijkbaar kan de tegenstander die minion dan niet aanvallen tot deze zelf aanvalt en pas vanaf dat moment is de Taunt ook actief.
Er zijn zelfs stealth creatures die taunt hebben. Het klopt dat wanneer de creature uit stealth komt de taunt dan pas actief wordt (zag deze combo voorbij komen op twitch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Klopt inderdaad, Taunt werkt niet totdat hij uit Stealth is. Wel logisch ook op zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Klopt het dat hero powers en instant spells gewoon voorbij taunt minions kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:36

Misschien een apart topic over de keys?
Ik kan begrijpen dat je er geen boodschap aan hebt als je al een key hebt, maar voor de anderen (like me) is't nu 'kin kloppen' :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Werkt de Store btw inmiddels weer?
Gisteravond wastie namelijk dicht :( Wilde net nog wat packs kopen (ja, ik ben officieel hooked)

Verder gister aardig gelijk gespeeld. Denk 6 gewonnen en 5 verloren ofzo.
Merk wel dat ik behoorlijk disadvantaged ben in Play gezien ik nog niet zoveel kaarten heb gekocht, ben echt benieuwd hoeveel Blizzard inmiddels opgehaald heeft met die card packs...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Kupauw schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:05:
Klopt het dat hero powers en instant spells gewoon voorbij taunt minions kunnen gaan?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Cappuccino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:05:
[...]

Ik kan begrijpen dat je er geen boodschap aan hebt als je al een key hebt, maar voor de anderen (like me) is't nu 'kin kloppen' :-)
Najah, gewoon zo houden imo. Het is natuurlijk te begrijpen dat wij nog een key willen en daar over praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha

Dit is natuurlijk makkelijk praten voor de mensen die al een key hebben. Wij hadden het eerst ook teveel over keys ;). Toen ik enkel filmpjes keek had ik verwacht dat Druid mijn favoriete class zou worden. Maar ik merk dat je veel van zijn moeilijke kaarten moet forgen of krijgen om er echt goed mee te spelen. Die kaarten kosten nogal wat Arcade Dust.. maar wellicht in de volledige versie van het spel. Daar ga ik me nu in de beta niet op richten aangezien dat teveel tijd kost. Alles wordt straks gereset en dan zit al dat harde werk er voor niets in. De Warrior vind ik bijzonder sterk. Je hoeft maar een paar van zijn hero cards te hebben en de rest vol te stampen met beasts en je zit goed. Sommige van zijn secrets zijn top.

Mijn uitdaging en waar ik het meest voor mezelf uithaal is Shaman en daarna Palandin. Priest vindt ik tot nu toe niet mijn ding. Dat zegt echter niets over de kwaliteit van de hero en zijn deck. Waarschijnlijk heb ik gewoon een slechte deck om zijn sterke punten gebouwd.

Wat is jullie tier lijst t.o.v. Arena? Natuurlijk ben je daar afhankelijk van de deck die een ieder maakt maar sommige hero powers zijn beter dan andere. Het wapen van een warrior vind ik erg goed werken in Arena.

Edit: Store is weer open en ik zit helaas nog steeds met de bug dat ik niets kan kopen. Blizzard zegt dat ik mijn account in een andere regio heb aangemaakt. Dat is stierenpoep. Dus ik ben benieuwd. Heb nog niets kunnen kopen. Wellicht maar goed ook ;).

Het zou me niets verbazen als Blizzard al een paar ton heeft opgehaald als het geen miljoen+ is.

[ Voor 9% gewijzigd door TheBuddha op 13-09-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Renquin schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:06:
Werkt de Store btw inmiddels weer?
Merk wel dat ik behoorlijk disadvantaged ben in Play gezien ik nog niet zoveel kaarten heb gekocht, ben echt benieuwd hoeveel Blizzard inmiddels opgehaald heeft met die card packs...
Ik vind het wel meevallen hoor, ik heb ook nog gewoon de basis en heb nog niets gekocht en ik stond gister op een 6/7-3.

/offtopic: Het praten over keys maakt mij inderdaad ook niets uit, ik weet namelijk ook hoe het voelt. MAAR de mods hebben wel een waarschuwing neer gezet en ik wil niet dat het topic closed wordt :X

Ik speelde vanmorgen tegen de expert hunter, MAN wat zitten daar leuke kaarten tussen die ik wil hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9792970274

Deze deck is echt leuk. Ik heb nog 1 Flare nodig en 1 Explosive Trap en dan kan ik hem compleet maken.
Net even geprobeerd en op ronde 8 los gaan is echt geweldig, ze weten niet wat hun overkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
die experts zijn sowieso tergend af en toe.. behalve met mijn mage deck.. die is gewoon vanaf 8 mana crystals 2 x 10 hp minder met geluk

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik merk trouwens wel dat de mensen die met huntard spelen het zelfde type zijn als in WoW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Twylight schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:19:
Ik merk trouwens wel dat de mensen die met huntard spelen het zelfde type zijn als in WoW :D
afk en autoattack met de hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
dat deck.. is echt om te janken.. haha

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen1993
  • Niet online
En dan is Rexxar nog niet eens een Night Elf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Sahje schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:20:
[...]

afk en autoattack met de hero?
_O- Hunter is laatste tijd wel alleen meer dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Huntard = hunter? Ik speel geen WoW dusja, mij kun je er niet mee vergelijken :p

Heb tot nu toe 4 experts gedaan: Mage, Hunter, shaman en Warrior. Tot nu toe heb ik alleen de hunter opnieuw moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Remmetje schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:03:
Er zijn zelfs stealth creatures die taunt hebben.
Welke? Ik dacht niet dat er een minion bestond dat beide abilities van zichzelf al had?
Het klopt dat wanneer de creature uit stealth komt de taunt dan pas actief wordt (zag deze combo voorbij komen op twitch).
Pheace schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:03:
Klopt inderdaad, Taunt werkt niet totdat hij uit Stealth is. Wel logisch ook op zich :)
Ergens ook inderdaad wel logisch, maar leuk/interessant om te zien hoe die prioriteit ligt.

Zelfde wanneer je een 0atk / 4hp met zo‘n kaart omdraait, terwijl er een Imp in spel is. Normaal zou de health dan 0 worden, maar door de Imp wordt dat toch weer 1.
Cappuccino schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:05:
TheBuddha schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:09:
Dit is natuurlijk makkelijk praten voor de mensen die al een key hebben. Wij hadden het eerst ook teveel over keys ;).
Ik heb zelf ook nog geen key... Maar zie topic waarschuwing; het is niet de bedoeling. Daarnaast vind ik het ook ontzettend irritant als er steeds weer vragen (of opmerkingen) over komen.
TheBuddha schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:09:
Toen ik enkel filmpjes keek had ik verwacht dat Druid mijn favoriete class zou worden. Maar ik merk dat je veel van zijn moeilijke kaarten moet forgen of krijgen om er echt goed mee te spelen. Die kaarten kosten nogal wat Arcade Dust..
Mij lijkt op dit moment Druid ook nog de leukste (ook mijn Main in WoW geweest altijd), dus erg benieuwd na jouw opmerking hoe dat zal zijn als ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb momenteel wel een fijne deck met Paladin. Met Malygos erin en wat leuke spellcards is vrijwel altijd instant win, haha!! Maar heb ook een hoop +1 +3 of +4 attack of health kaarten om minions te buffen. Speelt heel fijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 13-09-2013 13:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Zeror schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:26:
Ik heb momenteel wel een fijne deck met Paladin. Met Malygos erin en wat leuke spellcards is vrijwel altijd instant win, haha!! Maar heb ook een hoop +1 +3 of +4 attack of health kaarten om minions te buffen. Speelt heel fijn.
Wat ik soms wel merk is dat ik met dat soort deck teveel spells en te weinig beast/minions kan spelen. Zat al een paar keer met 5x spell en geen beast/minion, sta je daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Laatst online: 17-11-2023
Vanavond ga ik weer is een avondje Hearthstone streamen kom gezellig kijken .

http://www.twitch.tv/G4METV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
TheBuddha schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:29:
[...]

Wat ik soms wel merk is dat ik met dat soort deck teveel spells en te weinig beast/minions kan spelen. Zat al een paar keer met 5x spell en geen beast/minion, sta je daar :)
Dat heb ik ook juist met Priest, te veel 'spells' en te weining minions waardoor ik meestal verlies omdat er geen def/atk staat.
Het lijkt ook net of je elke spell nodig hebt, maar dat is natuurlijk niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:26:
Zou je deze willen posten? Ik probeer van iedere class een leuke deck custom deck te krijgen (na Basic), en dit klinkt wel aardig. Ik heb wel geen Malygos maar ik wil het toch proberen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

Ik denk dat de meeste mensen hier daar over willen kunnen mee discusieren, maar door gebrek aan key kunnen ze dat niet :) (met andere woorden, indirect urineer je over ze en vertel je hun dat het regent ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
TheBuddha schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:29:
[...]

Klopt daar moet ik zelf ook wel een beetje mee oppassen. En heb je nog de keuze. Ga je voor dikke damage/hoge health minions of pak je lage stat minions en die buff je omhoog. Lastig....
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:32:
Zou je deze willen posten? Ik probeer van iedere class een leuke deck custom deck te krijgen (na Basic), en dit klinkt wel aardig. Ik heb wel geen Malygos maar ik wil het toch proberen. :*)
Zal eens kijken.

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 13-09-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
UPDATE: The first 350 have already gone! Blimey. The next giveaway will happen on this page at 3PM UK time on Friday 13/09/2013.

Ik ga ook m'n best doen om voor een willekeurige tweaker een key te winnen. Maar het is dus 16.00 uur onze tijd? Verder komt er een button op: http://www.pcgamer.com/20...s-new-card-battling-game/ neem ik aan? Ik moet het namelijk op mijn iPhone proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeki
Nostordici schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:46:
UPDATE: The first 350 have already gone! Blimey. The next giveaway will happen on this page at 3PM UK time on Friday 13/09/2013.

Ik ga ook m'n best doen om voor een willekeurige tweaker een key te winnen. Maar het is dus 16.00 uur onze tijd? Verder komt er een button op: http://www.pcgamer.com/20...s-new-card-battling-game/ neem ik aan? Ik moet het namelijk op mijn iPhone proberen.
klopt allemaal, ik probeer het vanaf men android :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbhoek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 01:32
Darkangle schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:34:
[...]

Ik denk dat de meeste mensen hier daar over willen kunnen mee discusieren, maar door gebrek aan key kunnen ze dat niet :) (met andere woorden, indirect urineer je over ze en vertel je hun dat het regent ;) )
Dit. En dan ook nog moeten lezen dat spelers niet een eigen deck samenstellen omdat ze denken dat ze daar maar liefst 2 uur mee bezig zijn. |:( Decks maken is de helft van de lol van TCGs!

Anywayz, ik ga nog maar potje MTG doen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
mbhoek schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:49:
[...]

Dit. En dan ook nog moeten lezen dat spelers niet een eigen deck samenstellen omdat ze denken dat ze daar maar liefst 2 uur mee bezig zijn. |:( Decks maken is de helft van de lol van TCGs!

Anywayz, ik ga nog maar potje MTG doen. ;w
gast, nu kan je bijdehand gaan doen.. ik ben niet bekend met dit soort spellen. kost mij gewoon tijd om te kijken hoe of wat het zit met welke kaart.. als je er problemen mee hebt omdat ik dan wel toevallig een key heb is dat niet mijn probleem

EDIT: ga ook proberen een key te bemachtigen en dan geef ik die ook wel hier weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Sharfer op 13-09-2013 14:06 ]

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Zo maar is naar huis van School en dan om 10 voor 4 klaar zitten.
Wish me luck. Ik hoop dat wat mede Tweakers ook een key kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens succes straks met het winnen van een key! ik kan helaas niet bij de site vanaf mijn werk en via mijn telefoon is geen succes (super slecht bereik hierzo en geen wifi). Hopen maar dat er veel extra keys gewonnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Als ik er een krijg mogen jullie weer een leuke prijsvraag verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
Nostordici schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:46:

Thanks voor de headsup ;) much appreciated :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exyzi
Wat betreft een stealth minion met taunt. Gister een arena-game gezien op youtube, waarbij iemand zn blood imp taunt kreeg. Of dit ook daadwerkelijk gelijk als taunt telde weet ik niet, maar wat ik wel zag was dat de blood imp ondanks zn stealth aangevallen kon worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zie net deze verschijnen op /r/Hearthstone :D

When in doubt, draft 7 Backstab

9-1 in Arena door iemand met 7 Backstab kaarten in zijn deck. Dat lijkt me ook gelijk het leuke aan Arena; de onvoorspelbaarheid. In Constructed weet je maximaal 2 van één kaart, dat is in Arena niet zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Minder gepraat over keys zou door meerdere mensen erg gewaardeerd worden. Mensen op de hoogte stellen van een actie, prima, maar meer: liever niet. Het voorkomt namelijk een discussie over de game zelf, omdat er zoveel posts over keys zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
OkkE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:46:
Zie net deze verschijnen op /r/Hearthstone :D

When in doubt, draft 7 Backstab

9-1 in Arena door iemand met 7 Backstab kaarten in zijn deck. Dat lijkt me ook gelijk het leuke aan Arena; de onvoorspelbaarheid. In Constructed weet je maximaal 2 van één kaart, dat is in Arena niet zo... :)
ROFL! Dat is wel ernstig zeg :o Toch maar eens arena gaan spelen, ben benieuwd hoe het speelt :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• busterarjan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-07-2020
Iemand een key? Ik heb er één over. Eerste dm krijgt m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

exyzi schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:34:
Wat betreft een stealth minion met taunt. Gister een arena-game gezien op youtube, waarbij iemand zn blood imp taunt kreeg. Of dit ook daadwerkelijk gelijk als taunt telde weet ik niet, maar wat ik wel zag was dat de blood imp ondanks zn stealth aangevallen kon worden..
Zo ver ik weet kun je Stealth niet direct aanvallen, maar wel d.m.v. Area of Effect spells. :)

Nog een leuke truc met Stealth is dit topic: http://www.hearthpwn.com/...g/768-stealthed-pintsized

Eerste beurt een Pint-Sized spelen en die de volgende beurt Stealth maken. Het is een kleine kans dat je het zo kunt spelen, maar als het lukt zal je tegenstander het ook zwaar hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

busterarjan schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:24:
Iemand een key? Ik heb er één over. Eerste dm krijgt m.
DM sent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
OkkE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:25:
[...]

Zo ver ik weet kun je Stealth niet direct aanvallen, maar wel d.m.v. Area of Effect spells. :)

Nog een leuke truc met Stealth is dit topic: http://www.hearthpwn.com/...g/768-stealthed-pintsized

Eerste beurt een Pint-Sized spelen en die de volgende beurt Stealth maken. Het is een kleine kans dat je het zo kunt spelen, maar als het lukt zal je tegenstander het ook zwaar hebben. :)
Tja onderdeel van een card game is de RNG in de draw. Maar eens, rogue heeft sowieso veel low cost spells (met combo!), daar wordt je niet goed van.

[ Voor 197% gewijzigd door RDDD op 13-09-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• busterarjan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-07-2020
En key is vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
En we zitten weer klaar voor 16:00 :D

Ik ben benieuwd of Blizzard snel met nieuwe kaarten komt, aangezien inmiddels iedereen wel door heeft wat de mogelijkheden zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik maakte toestraks een foutje, ik had nog 20hp en mijn tegenstander 30. Hij had een minion met 12 attack op het bord en iets van 8 hp. Die had ik met al mijn minions naar 1 hp gebracht en toen gebruikte ik een kaart om 1 attack op m'n hero te krijgen om hem van het bord te spelen.

Had er alleen niet bij nagedacht dat ik dan ook die damage zou krijgen. Hoppa mijn hero op 8 hp :') ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn net te laat waarschijnlijk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 09:22
Vandro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:29:
En we zitten weer klaar voor 16:00 :D

Ik ben benieuwd of Blizzard snel met nieuwe kaarten komt, aangezien inmiddels iedereen wel door heeft wat de mogelijkheden zijn :D
Ik hoop inderdaad dat door het spel heen er genoeg kaarten bijkomen, is wel leuk om elke keer wat nieuws te hebben.

Toch ben ik bang dat deze game Pay2Win is, kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
RAM123 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:33:
[...]
Ik hoop inderdaad dat door het spel heen er genoeg kaarten bijkomen, is wel leuk om elke keer wat nieuws te hebben.

Toch ben ik bang dat deze game Pay2Win is, kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?
In het begin is dat wel zo, alleen wanneer je de kaarten 'vrij' speelt is het fair..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Het is min of meer 'pay to win'. Echter, je kunt prima meedoen zodra je een keer een stuk of 40 boosters heb gekocht. Dat is 45 euro, dus ongeveer de prijs van een normaal deck. Vervolgens kun je met gemak alles wat je nodig hebt krijgen door te spelen. Mensen die per sé een bepaalde deck willen hebben met 20 epics en legendaries ofzo zullen wel meer boosters moeten gaan kopen, maar dat loopt vlot uit de hand. Bovendien worden decks dan vrij gimmicky, en ik denk ook niet per se beter. Pay to compete, misschien, maar je hoeft geen klauwen geld uit te geven om mee te kunnen blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:32:
[...]

Damn net te laat waarschijnlijk ;w
Sorry, ik was iets eerder!

ps: doe mee aan PCgamer, als ik win deel ik de key hier!

[ Voor 13% gewijzigd door Vecodo op 13-09-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vecodo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:37:
[...]

Sorry, ik was iets eerder!
Gefeliciteerd alvast :)
Straks maar op F5 rammen voor de PC Gamer giveaway.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
RAM123 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:33:
[...]

Iedere card game is in essentie Pay2Win, in Hearthstone zitten een aantal mechanics die dit minder maken maar volledig elimineren is in dit genre vrijwel onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Als je gewoon goed je best doet in arena hoef je niets te investeren, kan hier en daar een unlucky streak inzitten waardoor je geen geld meer heb, maar dan kan je de volgende dag weer dmv daily's weer genoeg geld verkrijgen om weer arena's te doen. Kripp heeft nu in ~2 weken minder dan $10 geinvesteerd, kloot soms maar wat aan in arena door volledig random kaarten te kiezen en heeft op een aantal legendaries alle kaarten vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Nou ben ik zelf niet meer zo van de streams omdat ik het zelf kan spelen. Maar is er al een 9 - 0 win gevallen?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Vandro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:38:
Als je gewoon goed je best doet in arena hoef je niets te investeren, kan hier en daar een unlucky streak inzitten waardoor je geen geld meer heb, maar dan kan je de volgende dag weer dmv daily's weer genoeg geld verkrijgen om weer arena's te doen. Kripp heeft nu in ~2 weken minder dan $10 geinvesteerd, kloot soms maar wat aan in arena door volledig random kaarten te kiezen en heeft op een aantal legendaries alle kaarten vrijgespeeld.
Dit werkt natuurlijk alleen voor mensen die al een aardige ervaring op het gebied van TCG's hebben en bij voorkeur een lading kennis over Hearthstone al meenemen. Voor de nieuwe onervaren speler is dit een stuk lastiger om vanuit de gates te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Madstorm schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:40:
Nou ben ik zelf niet meer zo van de streams omdat ik het zelf kan spelen. Maar is er al een 9 - 0 win gevallen?
Op tweakers of in het algemeen, want een bootlading aan streamers is al 9-0 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Sahje schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:41:
[...]

Op tweakers of in het algemeen, want een bootlading aan streamers is al 9-0 gegaan.
Bedoelde gewoon streamers.. Maar dan weet ik dat ook weer :P

I'm an Ironman!

Pagina: 1 ... 14 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]