[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 133 Laatste
Acties:
  • 327.553 views
An1mA schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:42:
Als er vanavond geen vervanger is voor Bosmonster, dan krijgt zijn tegenstander een Def win. Hoop vandaag nog dat alle resterende ronde 1 games gespeeld worden.
Ik wil best de vervanger zijn, maar ik ben er al uit gebonsjoerd door mijn tegenstander :P

nothing stops this train

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-01 16:19
An1mA schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:42:
Als er vanavond geen vervanger is voor Bosmonster, dan krijgt zijn tegenstander een Def win. Hoop vandaag nog dat alle resterende ronde 1 games gespeeld worden.
Ik wil best als vervanger optreden. Ik kan vanavond waarschijnlijk vanaf 20:30 al spelen. Ik heb hier op mijn werk echter geen toegang tot mijn battlenet gegevens. Mijn nickname is daar Brangus.
Zo ff naar de max conceded, nu rank 20 dus.....ff kijken hoe dat morgen is :)

nothing stops this train

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Brangus Glee schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:53:
[...]

Ik wil best als vervanger optreden. Ik kan vanavond waarschijnlijk vanaf 20:30 al spelen. Ik heb hier op mijn werk echter geen toegang tot mijn battlenet gegevens. Mijn nickname is daar Brangus.
Ik heb Bosmonster met jou vervangen, moet je even contact opnemen met Eylradius of vice versa. Hier is de bracket te vinden -> http://challonge.com/tweakers

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:37:
na 36 uur.....2de wing nog steeds locked ><
Ik verwacht dat ik wing 3 eerder zal gaan spelen dan wing 2 :/
Same here. Update van blizzard is dat het voor nieuwe mensen opgelost moet zijn, maar dat het voor mensen die al last hadden van het issue nog steeds speelt:

http://eu.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/11400090022

Vicariously I live while the whole world dies

• An1mA
Zojuist heeft Remmetje van DaMei gewonnen, wat betekent dat Nazanir tegen Remmetje speelt.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12-2025
Mijn eerste HS toernooi match is een feit tegen DaMei. Met 3-2 gewonnen van DaMei.

De eerste match was Shaman vs Mage. De match was eigenlijk al vanaf het begin voor de Shaman. Vooral de wolven bleken een te groot obstakel voor de Mage. (1-0)

Daarna Shaman vs Warlock. Ging lange tijd gelijk op totdat er bij de Warlock ineens 2 Yeti's uit het niets verscheen. Deze dolle Yeti's waren simpelweg te sterk voor de Shaman. (1-1)

Vervolgens Warlock vs Warlock. De match leek in mijn voordeel te worden beslist. Ik dacht DaMei in een hoek te hebben gedrukt. Ze had misschien wel 3 minions op het veld maar ze had zeker nog geen lethal. Maar toen kwam er die almachtige Void Walker te voorschijn en kon ik niet met mijn Argent Commander haar de lethal blow geven. Dan maar kaarten trekken totdat ik soulfire zou trekken... 4 kaarten later geen Soulfire en GG Damei (1-2).

Dan maar Hunter vs Warlock. De jungle (inclusief panther) was helaas te sterk voor de Warlock. Helaas heb je weinig aan de donkere magie om in de jungle te overleven (2-2)

De final match Hunter vs Hunter. Twee hunter decks met een verschillende insteek. De traps en flares vlogen om de oren. In het donker werd van beide kanten tracking ingezet om te kijken waar de tegenstander het beste geraakt kon worden. Op een gegeven moment leek DaMei een sterke greep neer te zetten met 2 gebuffde Hyena's maar waren de dolle honden toch sterker. Daarna kwam ook nog even de koning van de jungle kijken en dat werd DaMei toch te veel. (3-2)

Hopelijk kunnen de anderen het bovenstaande verslag waarderen. Ik heb nu tijd over (tot PSV begint) dus vandaar dat ik dit verslag schrijf. Het is geen garantie of ik dit ook de volgende match direct erna kan uitschrijven.

Natuurlijk lijkt het mij ook leuk als de anderen een klein verhaaltje bij de matches schrijven, maar de mensen moeten natuurlijk wel willen :)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Dennism schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:06:
[...]
Ik denk dat het best meevalt, ben die ghouls, de sludge belcher en loatheb gister regelmatig tegen gekomen, net als de webspinner. Alleen de gargolye en het mage secret nog niet.
Het mage secret wordt veel gebruikt in arena merk ik. De Sludge Belcher is ook echt een instant arena klassieker. Maar volgende week gaat het wat mij betreft pas echt beginnen. Spectral Knight gaat het heel goed doen tegen al die mages. Wel jammer dat de Echoing Ooze een epic is, want dat was echt een hele leuke arena kaart geweest.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Remmetje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:35:
Mijn eerste HS toernooi match is een feit tegen DaMei. Met 3-2 gewonnen van DaMei.

De eerste match was Shaman vs Mage. De match was eigenlijk al vanaf het begin voor de Shaman. Vooral de wolven bleken een te groot obstakel voor de Mage. (1-0)

Daarna Shaman vs Warlock. Ging lange tijd gelijk op totdat er bij de Warlock ineens 2 Yeti's uit het niets verscheen. Deze dolle Yeti's waren simpelweg te sterk voor de Shaman. (1-1)

Vervolgens Warlock vs Warlock. De match leek in mijn voordeel te worden beslist. Ik dacht DaMei in een hoek te hebben gedrukt. Ze had misschien wel 3 minions op het veld maar ze had zeker nog geen lethal. Maar toen kwam er die almachtige Void Walker te voorschijn en kon ik niet met mijn Argent Commander haar de lethal blow geven. Dan maar kaarten trekken totdat ik soulfire zou trekken... 4 kaarten later geen Soulfire en GG Damei (1-2).

Dan maar Hunter vs Warlock. De jungle (inclusief panther) was helaas te sterk voor de Warlock. Helaas heb je weinig aan de donkere magie om in de jungle te overleven (2-2)

De final match Hunter vs Hunter. Twee hunter decks met een verschillende insteek. De traps en flares vlogen om de oren. In het donker werd van beide kanten tracking ingezet om te kijken waar de tegenstander het beste geraakt kon worden. Op een gegeven moment leek DaMei een sterke greep neer te zetten met 2 gebuffde Hyena's maar waren de dolle honden toch sterker. Daarna kwam ook nog even de koning van de jungle kijken en dat werd DaMei toch te veel. (3-2)

Hopelijk kunnen de anderen het bovenstaande verslag waarderen. Ik heb nu tijd over (tot PSV begint) dus vandaar dat ik dit verslag schrijf. Het is geen garantie of ik dit ook de volgende match direct erna kan uitschrijven.

Natuurlijk lijkt het mij ook leuk als de anderen een klein verhaaltje bij de matches schrijven, maar de mensen moeten natuurlijk wel willen :)
OK hier komt ie dan:

Ik heb gisteren tegen Rabbiej gespeeld. De eerste match was Druid vs Druid. Ik had een token druid deck dat zo snel mogelijk veel tokens op het bord wil krijgen en dan lethal pakt met Power of the Wild en/of Savage Roar. Hij had een ramp druid deck (snel veel mana krijgen en grote taunts spelen). Door een goed getimede Swipe haalde hij net voordat ik lethal had een zooi tokens weg en na de Force of Nature + Savage Roar combo won Rabbiej. Stand: 1-0 Rabbiej.

Tweede game pakte ik een Warlock Zoo deck. Omdat Rabbiej dit keer geen swipe trok en ook zijn wat goedkopere taunts niet kreeg kon ik hem ondanks een matige draw overmeesteren. De gamewinner was uiteindelijk een Void Terror die een Nerubian Egg met power overwhelming en een Argus Defender opgegeten had. Stand: 1-1

Rabbiej maakte er vervolgens weer een mirror matchup van: Warlock Zoo vs Warlock Zoo. Het ging redelijk gelijk op, maar dit keer had Rabbiej redelijk snel een flinke Void Terror liggen. Omdat je die met Zoo niet zo makkelijk kan removen moest ik ongunstige trades maken en won hij uiteindelijk. Stand: 2-1 in het voordeel van Rabbiej.

Mijn laatste deck was een Tempo Rogue deck met enkele pirates. Mijn draw was helaas dramatisch waardoor ik eigenlijk weinig kans heb gehad. Bovendien bleek mijn Rogue removal niet zo handig opgewassen te zijn tegen de vele deathrattles die nu in Zoo decks zitten. Een snelle Fan of Knives (mijn voornaamste anti-zoo tool in dat deck) had het tij kunnen keren, maar die trok ik helaas niet. Eindstand: 3-1 voor Rabbiej.

Uiteindelijk behalve de laatste game allemaal redelijk close games waarbij Rabbiej's decks iets stabieler en minder afhankelijk van de juiste draws bleken. Verder veel vriendschappelijk gebabbeld dus het zit er dik in dat we nog wel een paar friendlies spelen buiten de toernooitjes om. Ook een leuk voordeel van dit soort toernooitjes :)

• Brangus Glee
An1mA schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:14:
[...]

Ik heb Bosmonster met jou vervangen, moet je even contact opnemen met Eylradius of vice versa. Hier is de bracket te vinden -> http://challonge.com/tweakers
Thx. Ik heb Eylradius een berichtje gestuurd.

• Remmetje
Toppie Vicarious, altijd leuk om te lezen hoor en volgende keer beter:) Zo te zien is Zoo ook in dit toernooi een veel voorkomend deck. Ik moet in mijn decks ook eens die Naxx kaarten gaan integreren, heb dat nog bijna niet gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Remmetje op 31-07-2014 19:31 ]

• An1mA
Is bij jullie battle.net ook down? Werd uit HS gegooid en ik vandaag nog even legendary aantikken ben er zo dicht bij.

• Brangus Glee
Jip ik werd er ook net uitgegooid.
Remmetje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:17:
Toppie Vicarious, altijd leuk om te lezen hoor en volgende keer beter:) Zo te zien is Zoo ook in dit toernooi een veel voorkomend deck. Ik moet in mijn decks ook eens die Naxx kaarten gaan integreren, heb dat nog bijna niet gedaan.
Zoo is altijd een deck wat je vaak zal zien :). Zelf vind ik het in de huidige meta niet zo'n sterke keuze, aangezien veel mirror matches toch coin flips zijn.

Verwijderd

Hey,

ik zag net pas dat er een vervangende tegenstander is geregeld etc. Aangezien er op dit moment kuren zijn met hearthstone, vrees ik dat de match wss pas morgen gespeeld kan worden. Ik hoop dat dit niet al te erg is?

• Brangus Glee
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:16:
Hey,

ik zag net pas dat er een vervangende tegenstander is geregeld etc. Aangezien er op dit moment kuren zijn met hearthstone, vrees ik dat de match wss pas morgen gespeeld kan worden. Ik hoop dat dit niet al te erg is?
Klopt er waren idd wat kuren. Het is mij eindelijk gelukt om in te loggen en heb je friend request al geaccepteerd en je een DM gestuurd.

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
xelfer schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:19:
[...]

Zoo is altijd een deck wat je vaak zal zien :). Zelf vind ik het in de huidige meta niet zo'n sterke keuze, aangezien veel mirror matches toch coin flips zijn.
Ik hoorde van een pro (Kabi) dat Zoo in toernooien relatief weinig door pro's gekozen wordt.
De reden is dat Zoo erg voorspelbaar is, en vrij makkelijk te counteren. Het deck is erg consequent, maar het heeft geen matchup waar het écht goed tegen is. Tegen de meeste decks blijft het een redelijke coinflip.

Stel ik speel tegen speler B. Ik random mijn handlock deck, hij randomt zijn ramp druid deck. Ik win de eerste ronde. Nu kan hij zelf een tweede deck kiezen om mee te spelen. Hij heeft aggro hunter + zoo over. Omdat aggro hunter het goed doet tegen handlock kiest hij deze en heeft hij een erg grote kans om te winnen (volgens mij is aggro hunter vs handlock iets van 75/25).

Er is geen deck (populaire tournament decks) dat niet zou kunnen winnen van zoo, ze hebben allemaal wel een kans ertegen. Wat betekent dat veel potjes tegen zoo een soort van coin flip zijn.

De reden dat Zoo zo populair is op de ladder is dat potjes vaak snel zijn, en omdat zoo tegen veel decks een klein beetje favored is zul je uiteindelijk makkelijk omhoog klimmen.

Hier is het filmpje: http://hearthstoneplayers...bi-midrange-druid-vs-zoo/

Erg interessant om te bekijken, hier coacht hij iemand die druid speelt. Rond 12:00 heeft hij het over Zoo decks in tournaments.

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-01 23:02
Klopt helemaal, er zijn prima allround druid decks te bouwen, die (speciaal) goed tegen Zoo decks spelen.
Zo heb ik een tijdje met zo'n deck in ranked gespeeld, alleen al om de zoo'ers te trollen :+

Het maakt het idd zo makkelijk omdat je "weet" wat er gaat komen (of in elk geval wat de grootste kans is).

User Error -- Please Replace User

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:53

Freelance

(..)

Heb wing 2 nog niet kunnen spelen i.v.m. tijdsgebrek. Is het wat lastiger dan de vorige keer? Heb namelijk op reddit nog geen tactieken / decks voorbij zien komen. Las wel dat de hunter quest wel uitermate geinig is.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-01 19:54
freeze mage, freeze mage, priest the last one is hard because you need to get the right starting hand otherwise your dead at round 5. but its better than last time but still easy and than I am talking about the herotic one, the normal one is still a joke

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Freelance schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:15:
Heb wing 2 nog niet kunnen spelen i.v.m. tijdsgebrek. Is het wat lastiger dan de vorige keer? Heb namelijk op reddit nog geen tactieken / decks voorbij zien komen. Las wel dat de hunter quest wel uitermate geinig is.
op je taal gebruik letten

zo dat is eruit :X

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 02-08-2014 09:52 ]

• Freelance

Freelance

(..)

badboyqxy schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:53:
freeze mage, freeze mage, priest the last one is hard because you need to get the right starting hand otherwise your dead at round 5. but its better than last time but still easy and than I am talking about the herotic one, the normal one is still a joke
Vroeg niet om decks enkel of het wat moeilijker was. Ga er toch eigenwijs als ik ben minimaal 1 van de bosses met een ander deck verslaan dan hierboven staat :P
Vicarious schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:04:
[...]

Ik heb nog helemaal niet kunnen spelen OMDAT IK HET VERDOMME NOG STEEDS NIET HEB KUNNEN KOPEN RAGE RAGE KUTBLIZZARD HOERENBEDRIJF TEST JE ROTZOOI EENS HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN RANT RANT

zo dat is eruit :X
Waarom heb je vorige week gewoon niet alle wings in 1x gekocht? :+ Launches blijven launches :9

[ Voor 38% gewijzigd door Freelance op 01-08-2014 16:13 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Freelance schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:11:
[...]

Vroeg niet om decks enkel of het wat moeilijker was. Ga er toch eigenwijs als ik ben minimaal 1 van de bosses met een ander deck verslaan dan hierboven staat :P

[...]

Waarom heb je vorige week gewoon niet alle wings in 1x gekocht? :+ Launches blijven launches :9
omdat ik er geen echt geld in wil stoppen maar gewoon met ingame gold. Heb het niet voor niets gespaard.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 12:51
*Meldt zich ook bij de club

Sinds vorig weekend ben ik begonnen aan HS, vrij snel een level 12 mage en daarmee door de eerste wing van Naxxramas gelopen. Dat had ik niet verwacht. Ook nog een keer heroic geprobeerd, maar daar is mijn pakje kaarten toch echt te karig voor.

Tot nu toe vind ik het erg leuk om te doen, hoop dat ze gauw eens een android port maken.

Verwijderd

WOW

3-2 gewonnen van Brangus. Wat waren dat leuke potten.
Ena laatste pot zoo vs zoo, gaat het gelijk op tot hij 2x achter elkaar Doomguard trekt, en me daarna af kan maken. Laatste pot had ik echt een klote draw met Druid, waardoor ik bang was dat ik zou verliezen. Daar leek het ook op, want op gegeven moment had ik nog 1 hp en een bijna leeg board en hij 4 minions en.. 24 hp . Maar ik trok 2x mark of the wild (wild growth op 10 mana), die ik op mijn ragnaros en yeti gooide, waarna hij er niet meer langs kwam. Toen had hij een board vol met 1/1 minions en 1 1/3, en topdeckte ik een swipe.

GG WP Brangus :)

• Brangus Glee
Gefeliciteerd Eylradius! Het waren erg leuke potjes. Allebei hadden we in bepaalde potjes onze hand niet mee, maar desondanks waren het erg interessante potjes. De laatste pot was inderdaad episch. Dubbele mark of the wild zorgde er wel voor dat ik even dacht scheel te zijn geworden : )

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05-2025
Ik heb gisteren eindelijk wel de wing kunnen kopen. Had geluk dat er steeds geen goud af ging, dus helemaal geen koop doorging. na die patch ging het nog niet in een keer trouwens.
Eerst was de purchase complete zonder te kiezen voor geld of goud, nog een keer geprobeerd en toen kon ik wel met goud betalen.

Wel leuke challenges trouwens, na wat proberen ook de heroics nu gehaald.

• Freelance

Freelance

(..)

Vicarious schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:17:
[...]
omdat ik er geen echt geld in wil stoppen maar gewoon met ingame gold. Heb het niet voor niets gespaard.
Ah met gold kun je niet alles in één keer kopen? Waarom zou Blizzard dat niet toestaan?

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Freelance schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:31:
[...]

Ah met gold kun je niet alles in één keer kopen? Waarom zou Blizzard dat niet toestaan?
Hopen dat mensen zich in de tussentijd toch bedenken? :D

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Freelance schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:31:
[...]

Vraag het aan Blizzard! :D

LiquidT_NL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:39:
[...]

Hopen dat mensen zich in de tussentijd toch bedenken? :D
dit zal de reden wel zijn :)

nothing stops this train

Verwijderd

Match Lode vs Raafzor momenteel live op m'n stream. Zit wel een delay op. Normaal binnen 5 minuten zouden de matchen moeten beginnen: http://www.twitch.tv/lodetv
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:29:
Match Lode vs Raafzor momenteel live op m'n stream. Zit wel een delay op. Normaal binnen 5 minuten zouden de matchen moeten beginnen: http://www.twitch.tv/lodetv
Ik zit nu te kijken, maar het is wel dusdanig laggy bij mij dat ik amper iets kan volgen...

Verwijderd

xelfer schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:54:
[...]

Ik zit nu te kijken, maar het is wel dusdanig laggy bij mij dat ik amper iets kan volgen...
Dat ligt denk ik aan jou/je provider. Ik heb namelijk nergens last van ;)

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
Zo, dat waren 5 toffe potjes. Uiteindelijk was lode met 3-2 te sterk voor me helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door Raafz0r op 01-08-2014 18:14 ]

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:08
Wat is er met al die gouden kaarten? Hoe kom ik eraan en hoe komt het dat ineens iedereen alles goud heeft sinds vandaag..

Verwijderd

Currry schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:38:
Wat is er met al die gouden kaarten? Hoe kom ik eraan en hoe komt het dat ineens iedereen alles goud heeft sinds vandaag..
season reset, iedereen die normaal in level 1-5 zit zit nu in 15-20
Gouden kaarten krijg je door je hero's te levelen en door ze te craften/uit packs te krijgen

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:08
@Eylradius Thanks! Ik ben nog nieuw dus vandaar ;) Ik ga eens levelen dan, ik zag er al geen voordeel in maar die is er dus toch blijkbaar :)

Verwijderd

Neen er is totaal geen voordeel in gold cards. Puur cosmetisch.
Gouden basic kaarten -> levelen
Gouden expert kaarten -> craften/pakjes/arena rewards
Gouden naxx kaarten -> craften

• Freelance

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:39:
[...]

season reset, iedereen die normaal in level 1-5 zit zit nu in 15-20
Gouden kaarten krijg je door je hero's te levelen en door ze te craften/uit packs te krijgen
Ik zat op 14 en zit ook op 20 :)

Verwijderd

Ik zit terug op 17 meh. Long way to go again. :) Hopelijk Legend dit seizoen.
Freelance schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:48:
[...]

Ik zat op 14 en zit ook op 20 :)

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07-2025

Nazanir

Is pappa!

Goed gespeeld Remmetje, je haalde mijn Shaman met gemak onderuit, maar de Paladin was te veel van het goede. Desondanks, leuke potjes!

-

• Remmetje
Zeer leuke potjes Nazanir... je Pally deck was gewoon te sterk voor mijn Hunter, Shammy en Pally. Het dichtste bij een overwinning op je Paladin deck kwam nog toen ik met mijn Paladin tegen je speelde maar ja Tirion was weer eens te bang om op te duiken (ondanks dat er nog maar een paar kaarten over waren).

Potjes gingen als volgt:

(Remmetje - Nazanir)
Paladin - Shaman (1-0) - Veel betere early draw zorgde voor de overwinning.
Paladin - Paladin (1-1) - Het was zo lastig om langs de vele taunts te komen, uiteindelijk terechte overwinning van Nazanir.
Hunter - Paladin (1-2) - Ik moest ook hier de raarste combo's maken om maar in de face te kunnen meppen. Uiteindelijk bijna alle kaarten geburned en het leger van Nazanir stond nog steeds.
Shaman - Paladin (1-3) - Waar is Hex als je het nodig hebt? De Knife Juggler wist mijn minions goed te raken en als je al je AOE in 1 beurt moet gebruiken om de board te clearen weet je al genoeg.

Succes in het vervolg van het toernooi.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Sludge Belcher is echt mijn favorite nieuwe kaart, zeker in m'n Paladin deck, samen met Sunwalkers is hij fantastisch om removal uit te lokken zodat mijn Tirion veilig op het board kan komen.

Eigenlijk is het gewoon Taz'Dingo + Harvest Golem in 1 kaart, echt geweldig. Loatheb is ook zeker niet slecht, maar minder betrouwbaar, doch zeker zijn plekje meer dan waard.

-

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Der is een nieuw warrior deck op de ladder... Met serieus wat nax kaarten. Heb er nog niet van kunnen winnen met de standaard decks van de vorige meta.

En dit voor ze hun OP wapen krijgen! Warrior is going to be the way to go.

Oh ja, tis een variatie van control warrior, dus een shitload van legendaries voor nodig.

Edit:

al gevonden. Dit is het: http://www.hearthpwn.com/...-sjow-naxx-week-2-control

Zoals ik al zei: shitload aan legendaries voor nodig.

Edit 2:

Zoo eet dit trouwens op :P

[ Voor 24% gewijzigd door DarthDavy op 02-08-2014 01:07 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Pfff het is weer zoo of face hunter time op de ladder. Heb daar zo'n hekel aan om tegen te spelen steeds, begin er vaak niks tegen met mijn Pally. Heb ook niet een kant en klaar anti-zoo deck liggen. Ideeën voor een sterk counterdeck?

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

@Darthdavy, dat is niet echt een nieuw warrior deck, dat is gewoon het control warrior deck van season 3, maar up to date met Naxx kaarten.

-

• DarthDavy
Nazanir schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 08:27:
@Darthdavy, dat is niet echt een nieuw warrior deck, dat is gewoon het control warrior deck van season 3, maar up to date met Naxx kaarten.
Tsjah, ik heb er gisteren 5 keer tegen gespeeld op rank 17/18 met 5 verschillende tegenstanders en er 5 keer kansloos van verloren met druid token ramp.

Ik zie ook niet hoe ik er kan van winnen met mijn huidig druid token ramp deck. Ze bouwen zoveel armor op dat ze niet dood te combo'en zijn. Early game is er te weinig pressure, mid game houden ze gelijke tred en late game hebben ze dikkere beesten dan mij. Tsjah, dan eindigt het.

Verwijderd

Wedstrijd tegen Rabbiej binnen 10 minuten op mijn stream: (dit is 2de ronde):
http://twitch.tv/lodetv

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:54
Good luck :)

• Beunhaas
  • Laatst online: 09-10-2024
Wauw, een Nederlander is #1 legend EU geworden :) ThijsNL is zijn naam. Hij speelt ook control warrior.
In deze Reddit post staat zijn deck: http://www.reddit.com/r/h...end_1_eu_with_warrior_s4/

edit: hij is nu aan het streamen voor de mensen die willen kijken: http://www.twitch.tv/thijshs

[ Voor 17% gewijzigd door Beunhaas op 02-08-2014 11:34 ]

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:54
Rabbiej wint met 3-1 van Lode na wat OP token druid actie :-)

Nazanir, wij moeten nu tegen elkaar. Ik ben vanmiddag afwezig maar vanavond zou ik eventueel wel kunnen.
Battle ID is Rabbiej#2742

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
ThijsNL is erg goed ja, was 9 times champion van King of the Hill. Het enige waar ik me een beetje aan stoor bij zijn streams is zijn zeeeeer slechte Engels. Dat dat in deze tijd nog voorkomt dat je totaal niet weet hoe je woorden in het Engels uitspreekt is best raar.

Maar hij is wel goed ja, speelt ook mee met de grote jongens.
YES!! Wing 2 eindelijk unlocked!! :)
en dat na zoveel dagen...... :)

[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 02-08-2014 12:11 ]

nothing stops this train

• An1mA
Eylradius en Xelfer spelen vandaag jullie je games?

Verwijderd

An1mA schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:20:
Eylradius en Xelfer spelen vandaag jullie je games?
Morgen, Xelfer kan helaas vandaag niet.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rabbiej schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:42:

Nazanir, wij moeten nu tegen elkaar. Ik ben vanmiddag afwezig maar vanavond zou ik eventueel wel kunnen.
Battle ID is Rabbiej#2742
Ah, je hebt de winnaar van het vorige toernooi ook verslagen met 3-1. Voel ik me toch iets minder noob :D

Verder ook eindelijk Wing 2 unlocked. Het werd tijd :z

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 02-08-2014 12:33 ]

Verwijderd

True. Token druid kon ik niet aan. Laten we wel een "Hallf of Fame" bijhouden :)

Hall of Fame Tweakers Tornooi:
#1 - Lode
#2 - Winner in progress

:)
Vicarious schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:33:
[...]

Ah, je hebt de winnaar van het vorige toernooi ook verslagen met 3-1. Voel ik me toch iets minder noob :D

Verder ook eindelijk Wing 2 unlocked. Het werd tijd :z

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:38:
Laten we wel een "Hallf of Fame" bijhouden :)

Hall of Fame Tweakers Tornooi:
#1 - Lode
#2 - Winner in progress
In de OP!

• An1mA
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:23:
[...]

Ik kan morgen niet, naar Ajax-Zwolle. Zullen we maandag de rest van de games uitspelen inclusief de finales? Ik heb alvast een nieuwe toernooi gecreëerd en de inschrijvingen er voor zijn weer geopend. http://challonge.com/tournaments/signup/4auyI7oklR

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:48:
[...]

Ik kan morgen niet, naar Ajax-Zwolle. Zullen we maandag de rest van de games uitspelen inclusief de finales? Ik heb alvast een nieuwe toernooi gecreëerd en de inschrijvingen er voor zijn weer geopend. http://challonge.com/tournaments/signup/4auyI7oklR
IK STA TEGEN JOU IN DE FINALE. SLUIT DE INSCHRIJVING

• Freelance

Freelance

(..)

Freelance schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:11:

Vroeg niet om decks enkel of het wat moeilijker was. Ga er toch eigenwijs als ik ben minimaal 1 van de bosses met een ander deck verslaan dan hierboven staat :P.
Zojuist noth heroic verslagen met een priest deck, maar denk dat het inderdaad makkelijker was geweest met een free mage :9

Heeft me toch 3/4 tries gekost. De lightwell in de screenshot kwam in turn 2 op het board en is er niet meer vanaf gekomen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fniQeRrl.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Freelance op 02-08-2014 13:02 ]

• Tektoon
Rabbiej schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:42:
Toch wel verrassend, of niet? De kampioen ligt er meteen uit, lijkt wel het WK voetbal. Zou het zin hebben om een soort ranking bij te houden? Eens zien of ik een docje kan opstarten...
An1mA schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:48:
[...]

Houden jullie je eigen grasmat nou wèl heel? >:) Ik heb me al ingeschreven voor t nieuwe toernooi. Nadat ik er de vorige keer tegen Mauz z'n mid-Druid hard af ging ben ik er zelf maar een gaan spelen: voor het eerst krijg ik zoo tegenstanders die rage-quitten. Hilarisch dit.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Tjah kan gebeuren hé met OP decks :P

• Tektoon
Je staat desondanks nog steeds nummer 1. Heb ff een ranking geklust; ben geen spreadsheet kampioen maar t kan er mee door. Hiero.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:20
Ik heb mezelf ook even ingeschreven voor Tweakers3! :D

Alvast succes iedereen.

5700X | RX 6600

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tektoon schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:33:
Je staat desondanks nog steeds nummer 1. Heb ff een ranking geklust; ben geen spreadsheet kampioen maar t kan er mee door. Hiero.
Kjoet!

Verwijderd

Prima spreadsheet!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2014 00:23 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:24
Vanmorgen 15 potjes gespeeld 15 keer zoo....

Ik ben bang dat het wel een heel eentonig spelletje word zo

Wel met m'n druid deck een golden coin :D

Mis wel m'n shieldmasters dat duurt nog even :(

En dat was 16....

[ Voor 5% gewijzigd door Wognummer op 03-08-2014 09:44 ]

DarthDavy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:30:
Der is een nieuw warrior deck op de ladder... Met serieus wat nax kaarten. Heb er nog niet van kunnen winnen met de standaard decks van de vorige meta.

En dit voor ze hun OP wapen krijgen! Warrior is going to be the way to go.

Oh ja, tis een variatie van control warrior, dus een shitload van legendaries voor nodig.

Edit:

al gevonden. Dit is het: http://www.hearthpwn.com/...-sjow-naxx-week-2-control

Zoals ik al zei: shitload aan legendaries voor nodig.

Edit 2:

Zoo eet dit trouwens op :P
Ik speel een variatie van dit deck al een tijdje en ik heb een 90% winrate vs zoo min of meer :).

• DarthDavy
Wognummer schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 09:38:
Vanmorgen 15 potjes gespeeld 15 keer zoo....

Ik ben bang dat het wel een heel eentonig spelletje word zo

Wel met m'n druid deck een golden coin :D

Mis wel m'n shieldmasters dat duurt nog even :(

En dat was 16....
Tsjah, ik krijg amper zoo te zien. Nochtans zie ik ze graag komen tegen mijn Token Druid. Had ik ze wat meer ipv control match-ups (die control hunter is ook een bitch om tegen te spelen) en ik stond al veel hoger op de ladder.

Ik neig zelfs om mijn deck aan te passen voor de control match-up, maar dat zal dan weer ten koste gaan van tegen Zoo en andere rush decks.

Ik vind het vooral jammer dat Hearthstone puur draait om geluk en matchups, in plaats van skill en deck construction. Het is onmogelijk om een goed en veelzijdig deck te maken.

Tournament play is wat dat betreft nog het meest skill based, aangezien je meerdere rondes kan spelen met verschillende decks.

Ik heb zelf echt het idee dat individuele potjes voor 70-80% om geluk draaien. Zeker op iets hogere rating, waarbij spelers toch minder fouten maken.

Mijn winrate is overigens wel behoorlijk hoog, maar ik heb niet het idee dat dat komt omdat ik goed speel.

[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 03-08-2014 10:35 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 20:41
Beunhaas schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:29:
Wauw, een Nederlander is #1 legend EU geworden :) ThijsNL is zijn naam. Hij speelt ook control warrior.
In deze Reddit post staat zijn deck: http://www.reddit.com/r/h...end_1_eu_with_warrior_s4/

edit: hij is nu aan het streamen voor de mensen die willen kijken: http://www.twitch.tv/thijshs
Nr 1 legend is niet zo bijzonder zo vroeg in het seizoen, als er misschien 10 mensen pas legend rank hebben :P

Hij's best goed hoor dat niet, maar ben benieuwd of die dit over een paar weken nog steeds is.

• An1mA
@Bosmonster dat was hij geworden op het einde van het seizoen, dus best knap.

• badboyqxy
hij is erg goed, hij heeft 5x zotac gewonnen dus alleen daarmee zich al voor ek gekwalificeerd en 4 andere van deelname afgehouden.
R1 einde van het seizoen is zeer knap ja. Dan moet je gewoon ongekend veel spellen, en ook nog veel winnen om je rating te houden.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 20:41
An1mA schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:48:
@Bosmonster dat was hij geworden op het einde van het seizoen, dus best knap.
Dan heb ik niks gezegd!

• Remmetje
Ik sla het volgende toernooitje even over. Heb net even een subscription voor WoW gekocht dus dat wordt de komende maand iets minder Hearthstone spelen :)

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10-2025
Iemand een idee welk soort Druid deck het nog goed doet tegen zoo? Ik wil ramp of token gaan spelen maar weet niet echt welke van de twee.

• Ypho
  • Laatst online: 16:26

Ypho

Allround Nerd

Mochten mensen het eens leuk lijken om een toernooi in Swiss formaat op te zetten, ik heb mijn tooltje online gezet: Swiss 'em up

Dit gaat via swiss ipv single elimination, dus spelers kunnen doorspelen na verlies en zijn niet meteen uitgeschakeld. Ook hoeft de organiseerder niet alles bij te houden en te controleren. Hij maakt het toernooi en klikt op de knop voor de pairings, de rest gaat automatisch. De spelers zelf kunnen hun scores doorgeven en dat wordt automatisch verrekend in de rankings (organiseerder hoeft niet na te denken over brackets, of te wachten op 8/16/32 spelers)

Laatst een MTG toernooi mee gedraaid, dit werkte perfect. Mocht er animo zijn, wil ik eventueel het/een HS toernooitje wel starten.

Het enige wat gebruikers moeten registreren is een nickname, email (geheim) en ingame naam.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Verwijderd

Afgelopen seizoen nadat ik paar keer op rij zoorushed werd heb ik gewoon een taunt deck gemaakt voor m'n druid. Senjins, Druids of the Claw, Sunwalkers (nu Sludge Belchers), Ancients of War. Geen combo meer erin waardoor het erg langzaam is dus misschien 2 taunts eruit voor 1Roar/Force combo maar dat is een beetje persoonlijke voorkeur denk ik.

Gisteren maar 5 games gespeeld voor de daily quest maar warempel geen zoo tegengekomen. Was trouwens met ThijsNL's warrior deck, 5 wins op rij van rank 17 tot 15, is een duur deck om te craften maar speelde erg lekker.

• Nipje
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:28:
Afgelopen seizoen nadat ik paar keer op rij zoorushed werd heb ik gewoon een taunt deck gemaakt voor m'n druid. Senjins, Druids of the Claw, Sunwalkers (nu Sludge Belchers), Ancients of War. Geen combo meer erin waardoor het erg langzaam is dus misschien 2 taunts eruit voor 1Roar/Force combo maar dat is een beetje persoonlijke voorkeur denk ik.

Gisteren maar 5 games gespeeld voor de daily quest maar warempel geen zoo tegengekomen. Was trouwens met ThijsNL's warrior deck, 5 wins op rij van rank 17 tot 15, is een duur deck om te craften maar speelde erg lekker.
Mja ik heb niet zoveel legends. Daarom lijkt Druid spelen mij verstandiger. In principe heb ik dan alleen die Druid legend nodig om echt een sterk deck te bouwen.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-01 18:24
Ook even ingeschreven voor Tweakers3 :D Is er ergens een reglement o.i.d.? En wanneer start dit toernooi?

PSN Profile

Verwijderd

Nipje schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:30:
[...]

Mja ik heb niet zoveel legends. Daarom lijkt Druid spelen mij verstandiger. In principe heb ik dan alleen die Druid legend nodig om echt een sterk deck te bouwen.
Cenarius had ik zelfs in die taunt deck eruit gelaten eerlijk gezegd. Op NA server heb ik een soortgelijk "budget" deck gebouwd met Ironbarks zelfs (ipv Ancients of War) en dat werkte redelijk moet ik zeggen. Vooral nu met goedkope rares uit Naxx als Sludge Belchers kun je zo'n taunt deck goed maken, enige kaart die het craften meer dan waard is vind ik Ancient of Lore, epic dus 400 dust maar zeker waard.

• Nipje
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 14:16:
[...]

Cenarius had ik zelfs in die taunt deck eruit gelaten eerlijk gezegd. Op NA server heb ik een soortgelijk "budget" deck gebouwd met Ironbarks zelfs (ipv Ancients of War) en dat werkte redelijk moet ik zeggen. Vooral nu met goedkope rares uit Naxx als Sludge Belchers kun je zo'n taunt deck goed maken, enige kaart die het craften meer dan waard is vind ik Ancient of Lore, epic dus 400 dust maar zeker waard.
Ik heb eigenlijk alle druid kaarten behalve ancient of war en cenarius. Wellicht is het dan toch de moeite om cenarius te craften zodat ik meteen echt een sterk deck kan maken. Ik mis the black knight alleen wel (deze kaart zie ik veel terug komen in druid decks).

• badboyqxy
als je geen ramp bouwd gebruik geen cenarius is alleen fijn in ramp en miss sommige versies van token. Maar vindt zelf 2 ancients beter

• Nipje
badboyqxy schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:29:
als je geen ramp bouwd gebruik geen cenarius is alleen fijn in ramp en miss sommige versies van token. Maar vindt zelf 2 ancients beter
Heb je misschien een decklist? En bedoel je dan 2 ancient of war of lore? Als ik dus geen cenarius heb kan ik beter token druid gaan spelen?

• badboyqxy
dit is de token die ik gebruik en die gebruik ook geen ancient of war

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/t52fm0.png

je kan de weblords eventueel door creeper of door wild growth veranderen
ik heb de weblord momenteel even toegevoegd als zoo counter voor een tornooi

minimaal 1 fon roar combo is eigenlijk een must have in druid, soms zelfs 2
de lore is handig voor de health maar meestal gewoon voor de card draw.
op het moment dat war wilt gaan gebruiken zul je meer denk ik naar ramp of mid range moeten gaan kijken

[ Voor 69% gewijzigd door badboyqxy op 03-08-2014 18:07 ]

• Nipje
badboyqxy schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:02:

[afbeelding]

je kan de weblords eventueel door creeper of door wild growth veranderen
ik heb de weblord momenteel even toegevoegd als zoo counter voor een tornooi

minimaal 1 fon roar combo is eigenlijk een must have in druid, soms zelfs 2
op het moment dat war wilt gaan gebruiken zul je meer denk ik naar ramp of mid range moeten gaan kijken
Thanks voor de uitleg en lijst. Wat raad jij me aan om te spelen, dit doken deck of ramp / mid range? En mag ik vragen welke rank je zit en op welke rank je dit deck hebt getest? Ik ben wel blij dat het voor nu nog even geen probleem is dat ik centurios niet heb :)

• badboyqxy
vorig seizoen was ik rank 6, momenteel 15 nog niet veel gespeeld.
ik vind zelf mid range fijner, maar veel mensen kiezen liever voor ramp en met de naxx kaarten is token wel erg fijn geworden. Zelf vind ik token en mid range leuker spelen, maar dat is mijn mening.

• Nipje
badboyqxy schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:26:
vorig seizoen was ik rank 6, momenteel 15 nog niet veel gespeeld.
ik vind zelf mid range fijner, maar veel mensen kiezen liever voor ramp en met de naxx kaarten is token wel erg fijn geworden. Zelf vind ik token en mid range leuker spelen, maar dat is mijn mening.
Oké nice. Ik snap het verschil tussen token en ramp nog niet helemaal denk ik. Als je bijvoorbeeld naar dit deck kijkt: http://hearthstoneplayers.com/neo-ramp-guide/

Zo ontzettend veel verschilt het niet met de meeste token decks die ook op deze site staan. Ze bevatten bijna allemaal cenarius, ancient of lores etc. Waar zit het verschil precies in?
Token is gebouwd op het spawnen van token creatures (bv Violet Teacher) en ramp is meer gericht op het uitspelen van sterke minions in een goede mana curve.

Verwijderd

Voornamelijk in hoe ze worden gebruik. Token druids gebruiken kaarten als V.T. en imp master om kleine poppetjes op het veld te krijgen en deze te buffen met roar, cenarius, power of the wild. Ramp is een control deck. Wat de tegenstanders geen minions op de boord laat hebben of verdediging op zet met taunt. En deze gebruiken cenarius vaker op een leeg boord.

Kom zelf weinig zoo tegen dit seizoen. Maar ben pas level15 omdat in nog niet heel veel heb gespeeld. shaman lijkt voorlopig voor mij een aardige winrate te hebben, en leuk om te spelen. Zijn wel lange potjes dus ik snap dat het daarom misschien minder populair is op de ladder.

• An1mA
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:23:
[...]

Games gespeeld of nog aan de gang?

Rabbiej vs Nazanir hebben jullie je games vandaag ook gespeeld of?

*EDIT*
Nog 1 spot voor het toernooi -> http://challonge.com/tournaments/signup/4auyI7oklR
Inschrijving sluit dinsdagavond of als het toernooi gewoon vol is en het toernooi begint net als het vorige toernooi op een woensdag.

Daarnaast zou ik graag willen spelen met een class ban systeem. Ik hoop dat er deze keer meer gestemd word op de strawpoll. http://strawpoll.me/2257764

[ Voor 55% gewijzigd door An1mA op 03-08-2014 21:59 ]

Ik heb contact opgenomen met Eylradius, maar heb geen reactie gekregen....

• An1mA
xelfer schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:04:
Ik heb contact opgenomen met Eylradius, maar heb geen reactie gekregen....
Dat is minder ik ging er van uit dat jullie vandaag gingen spelen, morgen moet de games toch echt gespeeld worden. Hopen dat het morgen wel lukt voor jullie beiden, kan de winnaar gelijk tegen mij spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 03-08-2014 22:16 ]

• Tektoon
badboyqxy schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:02:
(...)
Een leuke en erg goed werkende variant hierop is om zonder Ancients te spelen, maar met Cult Masters. De synergie met je tokens werkt erg goed. Je kan dan hier ook nog de Gnomish Inventor weglaten en daar dan een andere (health) kaart naar keuze voor toevoegen.

Met Cult Master / zonder Ancients speelt 't een stuk sneller en vaak kan je ook meer dan twee kaarten per Cult Master trekken.

• badboyqxy
oke, ga het proberen heb er lore en inventor utigehaald en 2x cult en 1x soul of the forest erin gedaan
Pagina: 1 ... 110 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]