[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.863 views

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:58

Mauz1978

Console War Veteran

Lol wat een kippenhok toch af en toe hier. Er staat toch vanaf 0.00 vannacht? dat betekent niet dat je meteen om 0.00 moet spelen, maar dat je die dag ergens wat kan afspreken om te spelen. Ik lees trouwens nergens van een deck ban, dus 4 decks hoeft toch niet.... maak 3 decks, ga lekker een dagje zitten aan naxx, wijzig eventueel wat decks (zo super zijn die nieuwe kaarten nou ook weer niet) en ga die avond lekker spelen tegen elkaar. Zo nauw luistert dit toch niet, is gewoon fun tourney ;)...

Mijn battletag is trouwens: mauz#2618

[ Voor 11% gewijzigd door Mauz1978 op 29-07-2014 20:09 ]

Something under the bed is drooling

Verwijderd

Kunnen we proberen zoveel mogelijk spiolertag te gebruiken. Voor de naxx wing. Wil graag het forum blijven volgen. Maar vind het jammer om al diverse correcte oplossingen te lezen voor HC mode voor ik tijd heb gehad om het te proberen. Ja. Kan er voor kiezen om het forum niet te lezen, maar zoals ik al zei zou het leuk vinden als dat niet nodig is.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:41:
Ypho kon helaas niet en daarvoor komt in plaats xelfer. Uiteindelijke seed/bracket -> http://challonge.com/tweakers

Onderstaand de regels, maar ik heb nog een suggestie voordat het toernooi start. Zullen we met een class ban systeem werken zoals bij de hedendaagse HS toernooien? Ik kan inkomen dat sommige dat maar meh vinden. Ik zelf ben er een voorstander, anders speel je steeds maar counter classes na een loss. Ik heb er in ieder geval een strawpoll gemaakt.
http://strawpoll.me/2218660

Regels

Spelers plannen de match via DM, houd rekening mee dat we het toernooi deze week willen afronden.
Mogen er meerdere matches op een dag gespeeld worden? Ja, indien het mogelijk is dat prima.
Wedstrijden worden gespeeld in een best of 5, wat wil zeggen wie als het eerst 3 games wint, heeft uiteindelijk de match gewonnen.
Spelers moeten 3 decks voorbereid hebben bestaand uit 3 verschillende classes. Bijvoorbeeld, miracle roguie, freeze mage en token druid.
Spelers dienen na afloop van de match mij een DM te sturen met de uiteindelijk score, zodat ik de bracket kan bijwerken.
Indien gevraagd ook screenshots van je wins. Vergeet dus niet een screenshot te maken bij een win, ik ga uit dat iedereen eerlijk is, maar you never know.
Toernooi begint op woensdag 30 juli 00:00
Indien er nog vragen/suggesties zijn kun je me er een DM over sturen.

Was nog een spelregel vergeten:
Verliezer kiest een nieuw class en de winnaar blijft bij zijn huidige class.
Ik ben wel voor een ban. Alleen omdat niemand decklists hoeft in te leveren kan ik dus in principe gewoon 9 decks voorbereiden en tegen iedereen met andere decks spelen?

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Regels quote.
An1mA schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:41:
Regels

Spelers plannen de match via DM, houd rekening mee dat we het toernooi deze week willen afronden.
Mogen er meerdere matches op een dag gespeeld worden? Ja, indien het mogelijk is dat prima.
Wedstrijden worden gespeeld in een best of 5, wat wil zeggen wie als het eerst 3 games wint, heeft uiteindelijk de match gewonnen.
Spelers moeten 3 decks voorbereid hebben bestaand uit 3 verschillende classes. Bijvoorbeeld, miracle roguie, freeze mage en token druid.
Spelers dienen na afloop van de match mij een DM te sturen met de uiteindelijk score, zodat ik de bracket kan bijwerken.
Indien gevraagd ook screenshots van je wins. Vergeet dus niet een screenshot te maken bij een win, ik ga uit dat iedereen eerlijk is, maar you never know.
Toernooi begint op woensdag 30 juli 00:00
Indien er nog vragen/suggesties zijn kun je me er een DM over sturen.

Was nog een spelregel vergeten:
Verliezer kiest een nieuw class en de winnaar blijft bij zijn huidige class.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Snap ik. Maar stel nou dat wij tegen elkaar spelen. Jij opent met een druid control deck en ik met een paladin control deck. Ik verlies van jou en mijn tweede en derde deck zijn tempo rogue en zoo. Allebei geen geweldige matchups tegen een control druid. Als ik ook nog een priest deck heb voorbereid zou ik daar dan voor kunnen gaan. Niemand weet tenslotte met welke 3 decks ik het toernooi ben ingegaan.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Vicarious schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:32:
[...]

Snap ik. Maar stel nou dat wij tegen elkaar spelen. Jij opent met een druid control deck en ik met een paladin control deck. Ik verlies van jou en mijn tweede en derde deck zijn tempo rogue en zoo. Allebei geen geweldige matchups tegen een control druid. Als ik ook nog een priest deck heb voorbereid zou ik daar dan voor kunnen gaan. Niemand weet tenslotte met welke 3 decks ik het toernooi ben ingegaan.
En dat kun je dus ook doen, daarom is class ban leuker. Alleen is er weinig animo er voor, wellicht bij het volgend toernooi. Even voor het duidelijkheid, geen class ban en gewoon spelen zoals in het reglement staat.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
Hij staat al ruim 5 minuten hier op:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rqydb5o.png

:/

nothing stops this train

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:10
gewoon wachten ik kon er de tweede keer in :P

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Kol Nedra schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:10:
Hij staat al ruim 5 minuten hier op:

[afbeelding]

:/
Idem bij mij. Ik durf nu niks meer doen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Kol Nedra
en ik ben 700gold kwijt :'(
ik ga niet NOGMAALS 700g erop gooien wtf

nothing stops this train

• DarthDavy
Na 20 minuten op het authorization screen kwam het er eindelijk door. Ik heb de plague quarter!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:10
Kol Nedra schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:13:
en ik ben 700gold kwijt :'(
ik ga niet NOGMAALS 700g erop gooien wtf
Hier ook hs opnieuw starten en ik had de wing wel open

Normal en class Challenges gedaan morgen hc maar eens doen

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Haha, ik ben nu de hunter class challenge aan het doen. Volgens mij heb je een deck vol met webspinners waarmee je moet spelen :D echt geniaal!

• Kol Nedra
Wognummer schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:46:
[...]

Hier ook hs opnieuw starten en ik had de wing wel open

Normal en class Challenges gedaan morgen hc maar eens doen
nope werkt niet, hij blijft hangen met ''waiting for authorisation''

ff een potje ranked spelen misschien daarna een soort ''reset''

na 1 uur en 13 minuten geen verandering, hopelijk morgenvroeg dat het wel weer in orde is :(

Ik heb mijn lesje nu wel geleerd, volgende week ga ik gewoon lekker naar bed toe en zie ik HS de volgende dag wel weer.

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 30-07-2014 01:18 ]

nothing stops this train

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Kol Nedra schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:57:
[...]

na 1 uur en 13 minuten geen verandering, hopelijk morgenvroeg dat het wel weer in orde is :(

Ik heb mijn lesje nu wel geleerd, volgende week ga ik gewoon lekker naar bed toe en zie ik HS de volgende dag wel weer.
:( jammer dat het weer misgaat bij de release...
Gelukkig heb je nu morgen een dag voor lol met alle bosses! :)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Hebben jullie inlog-problemen? Ik was al langer aan het spelen, en toen ik rond 00:15 overstapte van ranked naar Naxx liep alles vloeiend. Ik vond 'm deze keer leuker dan de vorige keer. Het is weer erg gimmicky, maar goed. Ik heb me zowel met de Hunter challenge als met Loatheb erg vermaakt. Helaas nog geen King Crush uit m'n webspinners getrokken.

Voor wat de kaarten betreft: ik speel nu casual met een deck vol berserkers en Unstable Ghoul. Hysterisch! Tegenstanders zijn spontaan de weg kwijt en weten niet meer wat ze moeten doen. De animaties zijn ook erg traag dus met twee frothings op het bord heeft je tegenstander weinig tijd om z'n kaarten te spelen. Soort gratis Nozdormu.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:16
[...]

Had geen enkel probleem hier, wel de wings van te voren gekocht hier. Snap niet dat meer mensen dat niet doen. Als er duizenden mensen tegelijk wat proberen te kopen tja, dan kan je verwachten dat het misgaat, kijk ook bijv. naar de ticket verkoop voor een populair concert/festival dan ligt vaak het selecteer/autoriseer/betaal op die websites er ook tijden "uit" (voor een aantal werkt het wel, maar overbelast voor het grootste deel van de mensen).

Hoorde trouwens al wel van een maat van me dat het teveel uitgegeven gold automatisch terugkomt na enige tijd (waarschijnlijk worden niet voltooide transacties na een tijd gebounced).

Verder ook geen enkel probleem gehad qua lag of inlog issues dit keer, misschien dat de toestroom iets kleiner was dan bij de gratis wings vanwege dat het geld/gold kost nu en de release tijd wat beter is (niet in primetime).

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:03

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Hier ook overigens ( nu nog steeds ) gold wel weg maar geen open wing :D Heb maar een ticket gesubmit.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Kol Nedra
De 700 gold is inmiddels wel weer terug gestort op mijn account, dat is wel fijn.
maar krijg het volgende als ik het opnieuw probeer:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7HKkB9P.png

vanavond nogmaals proberen dan na het werk :/

nothing stops this train

Verwijderd

Hier ook net het 'waiting for authorization' scherm dat blijft hangen... betaald met euros...

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:12
Bij mij net het Purchase Failed verhaal. Ach, wacht geduldig. Dood de tijd wel met werk :P

Verwijderd

Gelukkig werkt de "purchase all" optie wel goed, unlocked vanzelf allemaal :D

• Bosmonster
  • Laatst online: 11-11 10:24
Leuk die spores. Hij had zn hele board vol ermee. Holy nova en ik had 3 minions met 60+ attack :+

Verwijderd

Hier is de Shop gewoon closed al de hele ochtend.. :(

• Bosmonster
Had vorige week al alle wings gekocht. Stuk goedkoper ook.

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:48
Bij de hunter challenge 2x king krush gekregen xD.

Verwijderd

champion16 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:24:
Bij de hunter challenge 2x king krush gekregen xD.
Amaz kreeg gisteren Captain's Parrot en Angry Chicken, hij keek als een oorwurm

• DarthDavy
Iemand al Noth Heroic verslagen.

Ik probeer het al een tijdje met dit deck: http://www.hearthpwn.com/...s-anti-noth-priest-heroic

Maar het is gewoon te RNG gebaseerd. Als hij Plague heeft de beurt voor ik hem mol, wint hij altijd. Tot nu toe heeft hij al altijd Plague gehad. Dus het is eens wachten en grinden tot RNG meezit.

Ik speel echt die oneerlijke spelletjes niet graag. Het leukste aan Naxx zijn de class challenges. Die van Hunter was fun met al die webspinners. Daar zit ook replayability in om eens te zien wat je allemaal van die webspinners kan krijgen.

• champion16
Ik heb denk ik wel een bug gevonden in de mage challenge. Ik had duplicate gespeeld en met cairne aangevallen waarbij die doodging. Toch kreeg ik er geen 2 in mijn hand.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26

Nitai

Live the life you love.

DarthDavy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:38:

Ik probeer het al een tijdje met dit deck: http://www.hearthpwn.com/...s-anti-noth-priest-heroic

Maar het is gewoon te RNG gebaseerd. Als hij Plague heeft de beurt voor ik hem mol, wint hij altijd. Tot nu toe heeft hij al altijd Plague gehad. Dus het is eens wachten en grinden tot RNG meezit.

Ik speel echt die oneerlijke spelletjes niet graag. Het leukste aan Naxx zijn de class challenges. Die van Hunter was fun met al die webspinners. Daar zit ook replayability in om eens te zien wat je allemaal van die webspinners kan krijgen.
Mij is het de tweede keer gelukt met een Frost Mage deck. Moet alleen nog de Mage challenge en de twee heroic bosses en dan zit het er weer op (en is het weer een weekje wachten...)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
champion16 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:47:
Ik heb denk ik wel een bug gevonden in de mage challenge. Ik had duplicate gespeeld en met cairne aangevallen waarbij die doodging. Toch kreeg ik er geen 2 in mijn hand.
Secrets kunnen niet triggeren in je eigen beurt. Geen bug , intended behaviour dus

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• champion16
sleepwalkerbe schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:49:
[...]

Secrets kunnen niet triggeren in je eigen beurt. Geen bug , intended behaviour dus
Ow vandaar. Thanks!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Een mage deck daarvoor gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/athucY2.png

Giants ftw :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 20:42:
Kunnen we proberen zoveel mogelijk spiolertag te gebruiken. Voor de naxx wing. Wil graag het forum blijven volgen. Maar vind het jammer om al diverse correcte oplossingen te lezen voor HC mode voor ik tijd heb gehad om het te proberen. Ja. Kan er voor kiezen om het forum niet te lezen, maar zoals ik al zei zou het leuk vinden als dat niet nodig is.
spoiler:
Er wordt weining gehoor aan je oproep gegeven!

• An1mA
sleepwalkerbe schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:49:
[...]

Wat ik uitermate jammer vindt, maakt een secret mage ook minder goed. Net als je je eigen minion niet kunt executen, hai artosis ^^

• Tektoon

Ik probeer net een soortgelijk deck en ik versla 'm meteen de eerste keer. Ik speel zonder Cleric, Blademaster en Alex, maar met Giant, Faceless en Argus. Let wel op met die Argus want hij trekt zomaar Black Knight. Zoals Jerry ook al zei: Giant ftw.

EDIT: one shot er net ook Heigan mee op Heroic.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:42

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Wauw wat een verslavend spel heeft Blizzard weer gemaakt.
Daar gaat me schaarse vrije tijd XD..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan hem nog steeds niet kopen :S

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
Ik heb de tweede wing op herotic met freeze mage, freeze mage, priest verslagen
momenteel zit er bij de derde een bug waardoor alex gedestroyed kan worden na gebruik van de ability

[ Voor 39% gewijzigd door badboyqxy op 30-07-2014 14:52 ]

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:37
Dat is geen bug, dat hebben ze bewust gedaan omdat dit anders de hele opzet van het adventure verpest.
Waarom ze gewoon geen 15 life plus een berg aan armor hebben gegeven is natuurlijk wel raar. Dit hebben ze denk ik over het hoofd gezien in testen of ze vinden armor niet horen bij dit karakter.

• badboyqxy
dan moeten ze eigenlijk alex als illegale kaart bestempelen voor deze challenge en niet op deze manier

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Hebben meer mensen de volgende melding als ze de nieuwe wing proberen te unlocken met gold:

"You have another transaction that is still in progress. Please wait for that to complete and try again."

Wordt weergegeven in rode letters zoals de andere meldingen.

• DarthDavy
Ja, eindelijk heb ik Noth dood. Hij heeft zichzelf dood gemaakt door fatigue.

Het was nog even spannend, want hij had 2 secrets liggen en één ervan was Ice Block. Maar gelukkig had ik genoeg HP om het nog een beurt te trekken.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vette wing dit :D Net normal Loatheb dood met m'n shaman deck na 2 tries. Moest ff kijken hoe het zat met die spores, maar daarna ging het gemakkelijk.

Nu de hunter challenge, dat is ook een leuke :D Erg toffe gevechten!

Tesla M3LR '21

Verwijderd

Nipje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:37:
Hebben meer mensen de volgende melding als ze de nieuwe wing proberen te unlocken met gold:

"You have another transaction that is still in progress. Please wait for that to complete and try again."

Wordt weergegeven in rode letters zoals de andere meldingen.
Hetzelfde maar dan met echt geld...

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UUmZKhZ.png?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bBy4Vot.png?1

349 pogingen nodig gehad op heroic. Het kwartje viel maar niet. Uiteindelijk toch nog een wombo combo 8)7

• Kol Nedra
12 uur later......nog steeds niet lol
hopelijk kan ik de 2de wing nog voor kerst unlocken ;)

nothing stops this train

• sleepwalkerbe
Kol Nedra schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:14:
Idem hier, wel amateuristisch van Blizz

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

sleepwalkerbe schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:42:
[...]

Idem hier, wel amateuristisch van Blizz
Same. In het toernooitje van vanavond kan ik dus ook de nieuwe kaarten niet gebruiken ;(

Ik vind de problemen die blizzard iedere keer tegenkomt wel bijzonder :o. Je zou zeggen dat ze de dingen wel playtesten.

Overigens heb ik vorige week alle wins al gekocht, waardoor ik zelf wel gewoon deze wing gelijk kon spelen...

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 17:09
Ik heb ook al een paar uur problemen gehad maar ik heb hem net kunnen unlocken.

• sleepwalkerbe
Heeft het enig nut om hem een uurtje op waiting for authorisation te laten hangen ?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor mij niet. Het rare is trouwens dat als ik in mijn battle.net order history kijk, dat er staat dat ik hem heb gekocht voor 700 gold, met de status queued. De 700 gold is er nog niet vanaf en ik heb de wing nog steeds niet.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26

Nitai

Live the life you love.

Kol Nedra schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:14:
Ik heb vanochtend twee keer de quarter gekocht via normal. (Kreeg internal database error). Las op reddit dat het via de heroic mode wel goed ging. Dus er uit gegaan (uitgelogd), en via de heroic alle wings gekocht. Dit lukte, zojuist alle dubbel afgeschreven gold terug gehad. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 30-07-2014 19:37 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Tektoon
xelfer schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:55:
Overigens heb ik vorige week alle wins al gekocht (...)
Belchinees? :+

Ik heb zelf overigens pas gisteren om 23:35 de wings(!) gekocht, dus kort van te voren kon ook nog. Wel bizar dat het voor de anderen de problemen gewoon blijven duren. Succes met het toernooi vanavond!

Tektoon schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:48:
[...]

Belchinees? :+

Ik heb zelf overigens pas gisteren om 23:35 de wings(!) gekocht, dus kort van te voren kon ook nog. Wel bizar dat het voor de anderen de problemen gewoon blijven duren. Succes met het toernooi vanavond!
Nee ik had het gewoon voor euro's gekocht, dat kon al bij het begin van Naxxramas op dag 1.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Onze eerste ronde is gespeeld, Mooyal en ik zijn net klaar.

-

Ik heb mijn eerste ronde match ook tegen Pewpew gespeeld.

Xelfer 3 - 0 Pewpew

Hoe kan ik een uitslag toevoegen? Ik heb wel net een account gemaakt, maar ik zit daarmee niet in het toernooi.

[ Voor 41% gewijzigd door xelfer op 30-07-2014 20:26 ]

• Kol Nedra
Nazanir schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:06:
Onze eerste ronde is gespeeld, Mooyal en ik zijn net klaar.
Het waren mooie potjes :)

nothing stops this train

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-11 10:59
Jullie willen niet weten hoe een slechte draw ik had tegen Loatheb, ik was hunter maar toch gewonnen met alleen Webspinners. :+ :+

(Zonder dolle, beste wel grappig zulke challenges. 8) )

iRacing Profiel

• An1mA
xelfer schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:24:
Ik heb mijn eerste ronde match ook tegen Pewpew gespeeld.

Xelfer 3 - 0 Pewpew

Hoe kan ik een uitslag toevoegen? Ik heb wel net een account gemaakt, maar ik zit daarmee niet in het toernooi.
Mij volgende keer een dm sturen, zoals het in de spelregels staat ;)

• ImdaMned
  • Laatst online: 23:00
Grats An1mA was fun. 1-3

Na mijn 1e win werd ik wat overmoedig en maakte ik wat fouten, maar had waarschlijnlijk niet uitgemaakt voor de uitslag

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:53
Rabbiej - GoT_Vicarious 3-1

Zal ook een DM sturen.

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Arrgh... kzit nog steeds bij Noth, iemand tips om m te verslaan?
============
Nevermind, khep m net verslagen met veel geluk en fatigue

[ Voor 38% gewijzigd door Slashdotter op 30-07-2014 22:24 ]

• An1mA
Slashdotter schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:04:
Arrgh... kzit nog steeds bij Noth, iemand tips om m te verslaan?
Kijk even op www.hearthpwn.com zijn een paar guide/tips.

• Mauz1978
  • Laatst online: 22:58

Mauz1978

Console War Veteran

Mauz - TekToon 3-1 DM gestuurd, waren leuke potten :)...

Something under the bed is drooling

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
An1mA schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:07:
[...]

Kijk even op www.hearthpwn.com zijn een paar guide/tips.
Handig die link, tnx!

• sleepwalkerbe
Nou hopen dat ik morgen Naxx maar is kan kopen dan i guess. Prutsers !

• badboyqxy
freeze mage, freeze mage, priest en het is op herotic erg goed te doen
de normaal onces zijn met bijna elke deck te doen

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het was wel lekker lagvrij tijdens de release dankzij die problemen met kopen van wings :>.

Straks maar is even kijken of er nog interessante veranderingen zijn in bepaalde decks.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Hmm, This product is not available right now, try a different product.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cmFA5DYl.png

Morgen dan maar proberen te naxxen...

[ Voor 19% gewijzigd door ir_richman op 30-07-2014 22:56 ]

An1mA schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:58:
[...]

Mij volgende keer een dm sturen, zoals het in de spelregels staat ;)
Ah, zal ik doen :).

• Kol Nedra
bijna 24 uur al dat het niet werkt :(

nothing stops this train

• Dennism
Das wel wazig, Ik weet van 2 maten van me dat ze vanmiddag zonder problemen konden kopen, terwijl ze gister problemen hadden.

• Tektoon
Mauz1978 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:12:
Mauz - TekToon 3-1 DM gestuurd, waren leuke potten :)...
Zekers. Ik had zowel in het eerste als laatste potje lethal maar je was me steeds net voor. Alleen het potje waarin ik met zoo speelde was kansloos. En terecht. Ik vind zoo eigenlijk maar niks. Haha.

Verwijderd

Ik heb alle wings gisteren kunnen kopen om 21:45u na een dagje 'you already have a transaction in progress' boodschap.

Had niet veel tijd meer dus gewoon op normal de 3 bosses ge-oneshot. Daarna de class challenges. Hunter was een eitje, mage heb ik toch een aantal keren moeten herproberen.

Vanavond eens de heroic bosses aanpakken.

• Kaaj
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 13:52
Kol Nedra schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:29:
bijna 24 uur al dat het niet werkt :(
Quote from Glaxigrav
Just received an update from our development teams, who are continuing to work through on the issues mentioned in this thread.

We will be pushing out a hotfix tonight that should address a number of issues that some players are experiencing in regards to purchasing the Plague Quarter. We are also currently working on ensuring the Plague Quarter is granted to those players that have purchased access to it with gold or real money, but these cases are a bit more time consuming to go through, so please bear with us.

Please be assured that if your account was mistakenly charged multiple times for any purchases, the extra charges will be investigated for reimbursement. Thank you for your continued patience as we continue working hard on resolving these issues!
Ik geloof dat de hotfix al online is.

• Bosmonster
De timing van het toernooi komt mij wat ongelukkig uit, dus als iemand mijn plek in wil nemen, graag.

Verwijderd

deze wing vond ik uitdagender dan de vorige, normal was weer een faceroll, maar heroic was even nadenken

bij Loatheb duurde het even voordat ik doorhad dat board presence belangrijker is dan healing of removal

• Kol Nedra
vanochtend lukte het nog steeds niet, Blizzard heeft echt een puinhoop van gemaakt. hoeveel % zal dit probleem hebben? Als ik ranked speelde ben ik nog niemand tegen gekomen met de nieuwe wing 2 cards, dus ik verwacht dat het toch een flinke aantal zal zijn.

nothing stops this train

• Bosmonster
Kol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:44:
vanochtend lukte het nog steeds niet, Blizzard heeft echt een puinhoop van gemaakt. hoeveel % zal dit probleem hebben? Als ik ranked speelde ben ik nog niemand tegen gekomen met de nieuwe wing 2 cards, dus ik verwacht dat het toch een flinke aantal zal zijn.
Dat komt meer doordat die kaarten gewoon niet goed genoeg zijn :P

Edit: ok, de Hunter kaart is wel erg nice.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 31-07-2014 09:58 ]

Verwijderd

ik vind de Loatheb kaart toch wel tegenvallen, ok 't is 1 beurt leuk tegen een miracle rogue, maar in de rest van de matches is het eigenlijk gewoon een 5/5 voor 5

't is een legendary, dus je kunt er niet op vertrouwen dat je de kaart in je hand hebt als je hem nodig hebt, daarnaast zit ie in het 5 mana slot, dus in de meeste decks gaat ie een azure drake vervangen, en die is meer 2-for-1 value

zelfs tegen een leeg bord is ie niet spannend, gisteren een Loatheb tegen me "eenvoudig" kunnen verwijderen met MotW en BGH, de spell kostte me wel 7 mana, maar daar had ik eerlijk gezegd geen last van, de overige games dat ik hem tegen me had gewoon kunnen traden met een lower cost minion

Verwijderd

Loatheb is mijn beleving enkel goed als je board control hebt, de combo van MotW en BHG zou ik prima trade vinden als ik de Loatheb gooide (immers 2 voor 1 en 4/2 beest op board wat relatief snel weggaat)
(daarbij was dit dus al minimaal 7 mana, terwijl loatheb juist sterk is op 5 mana turn)

Zelf zie ik het zoals Jaxxrus ,als je board control hebt en je speelt hem, goede kaart, maar loop je al achter gaat die niet helpen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2014 10:42 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Loatheb is denk ik goed in een zoo deck als je board control hebt. Daarmee kun je de swipe/flamestrike/consecration e.d. net een beurtje uitstellen en dat kan genoeg zijn. Maar dan nog is het wel heel situationeel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:42:
Loatheb is mijn beleving enkel goed als je board control hebt, de combo van MotW en BHG zou ik prima trade vinden als ik de Loatheb gooide (immers 2 voor 1 en 4/2 beest op board wat relatief snel weggaat)
(daarbij was dit dus al minimaal 7 mana, terwijl loatheb juist sterk is op 5 mana turn)
't was turn 10+ dus mana was geen issue hier, daarnaast een 4/2 op een leeg bord in turn 10+ (alle removal al gespeeld) is flink
Ik heb de eerste 2 bosses heroic gekilled met
spoiler:
Noth met Freeze mage en Heigan met normale Handlock

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 31-07-2014 11:08 ]

• Dennism
Kol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:44:
Ik denk dat het best meevalt, ben die ghouls, de sludge belcher en loatheb gister regelmatig tegen gekomen, net als de webspinner. Alleen de gargolye en het mage secret nog niet.

Vergeet ook niet dat iedereen die een pre purchase gedaan heeft totaal geen problemen had, wat in mijn redelijk beperkte sample (friendslist) toch zo'n 50% van de hearthstone spelers was en voor de overige 50% was het voor zover ik kon ziet ook iets van 50/50 of ze wel/geen problemen hadden.

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 10:33
En sowiso moet je de kaarten natuurlijk ook in je deck willen hebben... ze zijn niet allemaal even goed.

User Error -- Please Replace User

Ik denk ook dat het op zich wel mee valt qua totale aantallen, maar voor de mensen die er last van hebben is het natuurlijk super vervelend.

Overigens heb ik Loatheb heroic verslagen met
spoiler:
Priest zerg met Elven Archers, Lightwells e.d.

• Bosmonster
Loatheb is met de meeste zerg of priest inner fire achtige decks wel te verslaan, maar je moet gewoon vreselijk veel mazzel hebben met jouw en zijn draws. Een beetje teveel als je het mij vraagt.

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:04:
Loatheb is met de meeste zerg of priest inner fire achtige decks wel te verslaan, maar je moet gewoon vreselijk veel mazzel hebben met jouw en zijn draws. Een beetje teveel als je het mij vraagt.
mja, mijn eerste try op heroic was met priest, openingshand 2 light wells, kat in 't bakkie zou je denken, turn 3: deal 5 damage to a minion and summon a spore, deal 5 damage to a minion and summon a spore, gg 8)7

volgende match: turn 2 doomsayer, turn 3 imp master, turn 4 molten giant, turn 5 sludge belcher, turn 8 win

Verwijderd

Kan iemand deze persoon zijn plaats innemen? Is wel belangrijk voor het verdere tornooi. Best zo rap mogelijk doen.
Tornooileider verwittigen via PM.
Bosmonster schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:29:
De timing van het toernooi komt mij wat ongelukkig uit, dus als iemand mijn plek in wil nemen, graag.
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat control decks helemaal dood zijn? Ik speel meer dan 95% van de tijd tegen rush/zerg decks. Tempo rogue, zoo en hunter o.a.

Verwijderd

xelfer schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:51:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat control decks helemaal dood zijn? Ik speel meer dan 95% van de tijd tegen rush/zerg decks. Tempo rogue, zoo en hunter o.a.
dat komt omdat er net een ladder reset is geweest en iedereen wil racen naar de hogere ranks
control deck = lange matches, rush deck = korte matches, dus meer wins per uur

• Dennism
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:55:
[...]

dat komt omdat er net een ladder reset is geweest en iedereen wil racen naar de hogere ranks
Ladder reset is toch morgen pas? ik ben i.i.g. nog steeds rank 12 op het moment.

• An1mA
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:55:
[...]

Vannacht is de reset pas, dus je zult een ander reden moet noemen. Verschilt denk ik per dag en welke rank je speelt.

Verwijderd

Dennism schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:57:
[...]

Ladder reset is toch morgen pas? ik ben i.i.g. nog steeds rank 12 op het moment.
je hebt gelijk, ik dacht dat het al 1 augustus was 8)7
Tjah ach. De rush decks hebben natuurlijk ook mooie nieuwe kaarten erbij gekregen. Ik ga control warrior spelen zodra het nieuwe warrior wapen in game is.

Ik merk dat op hogere rank vooral hunter populair lijkt te zijn. Ik speel nu al voor de 5e game op rij tegen een face hunter...

Zelf speel ik veel control Paladin en control Warrior, dus mij liggen die matchups wel :).

[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 31-07-2014 17:06 ]

• Kol Nedra
na 36 uur.....2de wing nog steeds locked ><
Ik verwacht dat ik wing 3 eerder zal gaan spelen dan wing 2 :/

nothing stops this train

• An1mA
Als er vanavond geen vervanger is voor Bosmonster, dan krijgt zijn tegenstander een Def win. Hoop vandaag nog dat alle resterende ronde 1 games gespeeld worden.

Pagina: 1 ... 109 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]