[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.863 views

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 23:05:
Pffft, ik kom er net achter dat Captain Greenskin die ik vandeweek vloekend uit een pack trok (jeu legendary... Greenskin noooo), golden is...
Als je nu snel een paar golden pirates craft (kosten: 3600 dust) ben je de enige speler ter wereld met golden parrots ;)

Verwijderd

prima, hebr ook wel zin in een toernooitje :p

Verwijderd

Goed plan, ga wel zondag op vakantie :p

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 16:24

Wootlock

Evilution

Gisteren begonnen met het ranked spelen binnen Heartstone (background info: ik spel het spel zeer zelden en had en weet tot op zekere hoogte wat ik doe)
een lock deck gebouwd (zoo'achtig) en ranked ingegaan. Ik weet van mezelf dat ik niet erg goed ben in HS echter de personen die ik tegenkwam leken er nog minder van te kunnen.
Vrij eenvoudig van rank 25 naar rank 23 gegaan in ik geloof een match of 5.

"Don't let your dreams be memes"

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-11 15:40

Ypho

Allround Nerd

Ik heb ook wel animo voor een toernooitje. Met Freelance laatst contact gehad over een opzet, maar nu even stil geweest.

Ik ben bezig met een webapplicatie waarmee toernooien gespeeld kunnen worden, scores bijgehouden etc. Dit gaat dan volgens het swiss principe, je speelt dus x-ronden. Als je dan verliest, lig je er niet meteen uit, maar kun je gewoon doorspelen. Altijd leuker dan single elimination.

Mocht iemand (of de organisator) interesse hebben om dit te testen, stuur even een PBtje, dan zorg ik dat er een webomgeving live komt.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
Het is niet nodig om zo applicatie te bouwen, voor bijvoorbeeld starcraft is er ook al binnen tweakers ooit zo applicatie geschreven. Gewoon even vragen of hun de inschrijvingen voor een hs tornooi willen openen.

Bovendien zijn er verschillende andere sites waar je je eigen tornooien onder kan hosten.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
ik doe graag mee met het toernooi :)
ik kan elke avond wel, vanaf 20.00-23.30

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 28-07-2014 12:54 ]

nothing stops this train

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Count me in.

-

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 17:09
Ik doe nu ook zeker mee! Ik heb wel maar 2 decks die echt af zijn dus hopelijk spelen we niet met meer dan 2 decks :) Ik kan er altijd een bij maken ofcourse

• Kol Nedra
Ik speel natuurlijk mee met mijn eigen gemaakte decks, dus geen internet deck :)
hoeveel decks mag/moet je gebruiken voor toernooi?
alle cards/combo's mogen ook neem ik aan?

[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 28-07-2014 16:07 ]

nothing stops this train

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Kol Nedra schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:02:
Ik speel natuurlijk mee met mijn eigen gemaakte decks, dus geen internet deck :)
hoeveel decks mag/moet je gebruiken voor toernooi?
alle cards/combo's mogen ook neem ik aan?
Voor een bo3 moet je minimaal 2 decks gereed hebben. Een suggestie, tot de halve finales spelen we bo3, halve finale bo5 en finale bo7? Of als we maximale speelplezier willen hebben, gewoon allemaal bo5 zoals de vorige keer? Het liefst wil ik dat toernooi start na de nieuwe naxx quarter release. Suggesties ideeën zijn welkom.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Allemaal Bo5 kan best, maar dat zou ik niet doen in een swiss format, alleen in brackets. Swiss is Bo3 ruim voldoende, anders worden het wel heel veel games.

Vicariously I live while the whole world dies

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:00
Oooooh, triple miracle rogue mocht je tegen Mooyal uitkomen : D

• Kol Nedra
ImdaMned schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:48:
najaa :P

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ImdaMned schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:48:
Wel 3 verschillende classes dan uiteraard...

• Kol Nedra
Vicarious schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:50:
[...]

Wel 3 verschillende classes dan uiteraard...
3??? oh gelukkig, ik speel precies met 3 classes ^^

nothing stops this train

• Mauz1978
  • Laatst online: 22:58

Mauz1978

Console War Veteran

Ik wil ook wel meedoen met een tweakers toernooi. Wanneer en hoelaat? :)

Something under the bed is drooling

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Eindelijk 12 wins met een mage... zo vaak 11 wins met 0x verlies en dan verlies ik de laatste 3 op een rij :X.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UIbXVbm.png

Deck:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fMLvYEw.png

Ik had het niet verwacht, want dit deck is niet echt geweldig. Ik heb Cairne 2x kunnen spelen in al die matches.

De laatste match was tegen een warlock die eerste het bord vulde met 2 hp minions. Ik speelde Flesheating Ghoul + Blizzard, daarna vulde hij weer het bord en speelde ik Flamestrike. GG, 11 attack flesheating ghoul :P. Hij had trouwens ook Twisting Nether die hij discarde met Soul Fire :o.

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 28-07-2014 19:08 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• An1mA
Ik heb hier maar een begin van gemaakt http://challonge.com/tournaments/signup/fAQRgJGPqy

Mensen kunnen zelf inschrijven anders kan ik ze wel adden. Spelers kunnen dadelijk het beste onderlingen elkaar contacteren over de match, liefst spelen we gewoon deze week het toernooi uit.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:01:
Ik heb hier maar een begin van gemaakt http://challonge.com/tournaments/signup/fAQRgJGPqy

Mensen kunnen zelf inschrijven anders kan ik ze wel adden. Spelers kunnen dadelijk het beste onderlingen elkaar contacteren over de match, liefst spelen we gewoon deze week het toernooi uit.
Vermeld even de datum/tijd van sluiting van de inschrijving, aangezien de brackets nog veranderen zolang mensen zich inschrijven. En moeten mensen nog decklists inzenden om te voorkomen dat iedereen zijn deck(s) de hele tijd gaat aanpassen?

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 28-07-2014 19:24 ]

Verwijderd

Ingeschreven. Druk is hoog, 1ste plek verdedigen.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2014 19:47 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Kol Nedra schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:05:
[...]

3??? oh gelukkig, ik speel precies met 3 classes ^^
Miracle Rogue, Token Druid en... ?

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Kol Nedra
Tektoon schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:02:
[...]

Miracle Rogue, Token Druid en... ?
ik speel geen rogue hoor :o

Shaman
Priest
Druid

ook aangemeld :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 28-07-2014 20:38 ]

nothing stops this train

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Vicarious schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:22:
[...]

Vermeld even de datum/tijd van sluiting van de inschrijving, aangezien de brackets nog veranderen zolang mensen zich inschrijven. En moeten mensen nog decklists inzenden om te voorkomen dat iedereen zijn deck(s) de hele tijd gaat aanpassen?
Vic stelt precies de vragen die ik ook heb ;)...

• An1mA
Vicarious schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:22:
[...]

Morgen om 00:00 zodat we woensdag kunnen spelen? Er is nog nog plek voor 4 spelers, anders krijgen sommige een bye.
Zelf denk ik dat het niet nodig is om decks te submitten, het is meer een toernooi voor de fun tenzij andere anders er over denken? Heb ook een strawpoll gemaakt of we voor bo5 alle matches gaan of bo3 halve finale bo5 en finale bo7.

http://strawpoll.me/2212877

Spelregels zijn net als het vorige toernooi, ik post ze denk ik wel nog eens als het toernooi live is.

• Tektoon
Mogen we maar een keer stemmen per IP adres? :P

Ik vind alles wel best geloof ik, maar morgen 00:00; spelen we dan met of zonder Loatheb? Ik kan me voorstellen dat sommigen rustig de volgende dag eerst de expansion willen spelen...

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• An1mA
Tektoon schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:51:
Mogen we maar een keer stemmen per IP adres? :P

Ik vind alles wel best geloof ik, maar morgen 00:00; spelen we dan met of zonder Loatheb? Ik kan me voorstellen dat sommigen rustig de volgende dag eerst de expansion willen spelen...
Met en als het goed is dan de quarter al een paar uur uit.

Verwijderd

Weet niet of er dan genoeg tijd zal zijn voor iedereen? Zullen mensen niet eerst de quarter willen unlocken en dan pas tourney doen? Ik zou het nog een week uitstellen. Dan kan iedereen signuppen :)

• badboyqxy
en dan is er weer de volgende wing, tourny op een woensdag zijn rot de komende tijd

• Tektoon
Kunnen we niet doen dat we vanaf woensdagavond 23:59 gaan spelen? Dan heeft de werkende tweaker één avond om Loatheb te unlocken, en kunnen we het toernooi ook nog voor volgende week uitspelen.

• Kol Nedra
als morgen de nieuwe wing er is kunnen we toch niet spelen, ik verwacht dinsdag nacht op woensdag om 02.00 :)

nothing stops this train

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

De inschrijving is tot 0.00,niet wanneer het toernooi begint toch? Of is het een nachttoernooi :P..

Is het de bedoeling op het hele toernooi op een avond te doen, of een matchup per dag? Kunnen we (naast dit) trouwens niet een eigen soort league beginnen?

• An1mA
Voor alle duidelijkheid, inschrijving is tot 00:00, wat betekent dat we woensdag kunnen beginnen met het toernooi. Vorige keer hadden we het toernooi in een paar dagen tijd gespeeld en niet op 1 dag, omdat sommige niet tot laat kunnen spelen ivm werk.

• badboyqxy
tornooi om 8 starten dan is het om 10 uur klaar afhankelijk van het systeem dat je hanteerd

• Jerry

Jerry

Who?

Ter informatie:
Woensdag om 9 uur in de ochtend is de release van de 2de wing van Naxx :).

Confirmed via Twitter en de Hearthstone reddit.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wil me eens wat meer verdiepen in Warrior decks, maar hoe viable is de class überhaupt deze meta? Ik kom er zelden eentje tegen rond rank 13.

Iemand positieve ervaringen mee?

Tesla M3LR '21

• Kol Nedra
Las Vegas schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:07:
Wil me eens wat meer verdiepen in Warrior decks, maar hoe viable is de class überhaupt deze meta? Ik kom er zelden eentje tegen rond rank 13.

meta kan nu elke week veranderen ;)
over 5 weken weten we de uiteindelijke meta :)

nothing stops this train

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kol Nedra schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:10:
[...]

meta kan nu elke week veranderen ;)
over 5 weken weten we de uiteindelijke meta :)
Dat snap ik ook nog wel :P Nouja, ik doe vooralsnog toch even geen ranked meer aangezien het seizoen bijna ten einde is. Komende dagen maar eens met wat probeersels casual gamepjes doen

Tesla M3LR '21

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Las Vegas schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:12:
[...]

Dat snap ik ook nog wel :P Nouja, ik doe vooralsnog toch even geen ranked meer aangezien het seizoen bijna ten einde is. Komende dagen maar eens met wat probeersels casual gamepjes doen
Tenzij je rank beter is dan legend 16 zou ik niet weten waarom je rank belangrijk is :)
Voor die paar sterren die je mogelijk verliest bij de start van het nieuwe seizoen? Want dat maakt echt amper uit met het grinden in het begin.

Verwijderd

Meta veranderd iedere dag. Vanavond niet anders dan druids op de ladder. Vanavond nog enkele matchen met control pally gewonnen. Ga denk ik morgen zo verder doen. :)

Verwijderd

Las Vegas schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:07:

Colma tempo warrior doet het prima op de ladder

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24
Jerry schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:57:
Ter informatie:
Woensdag om 9 uur in de ochtend is de release van de 2de wing van Naxx :).

Confirmed via Twitter en de Hearthstone reddit.
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/13594760064

Voor Europa is het al vannacht 23:59 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 29-07-2014 07:54 ]

Verwijderd

Jebus, is in arena de kans op legendaries verhoogd? Gister 2 Arena runs gedaan en kwam op de bedroevende scores van 5-3 en 3-3 maar vooral de tegenstanders hadden legendaries allom...van de 14 potjes telde ik 3x Ragnaros 1x ysera, 2x Tirion en 2x Leeroy ...en ja allemaal tegen mij :P

RNGesus hates me :(

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

badboyqxy schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:31:
Het is niet nodig om zo applicatie te bouwen, voor bijvoorbeeld starcraft is er ook al binnen tweakers ooit zo applicatie geschreven. Gewoon even vragen of hun de inschrijvingen voor een hs tornooi willen openen.

Bovendien zijn er verschillende andere sites waar je je eigen tornooien onder kan hosten.
Het is al "af". Het probleem/jammere (vind ik) met andere websites waar je dit kunt doen is dat het allemaal Single Elimination of Round Robin is. Swiss (vind ik) een veel leuker systeem omdat je niet meteen bent uitgeschakeld (SE) en je altijd tegen iemand speelt die ongeveer even goed is omdat je gepaired wordt op basis van matchpoints, winstpercentage, weerstand etc.

Maar anyway, dit zit in testfase, dus wellicht niet handig om nu meteen "live" te gebruiken.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ypho schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:43:
[...]

Het is al "af". Het probleem/jammere (vind ik) met andere websites waar je dit kunt doen is dat het allemaal Single Elimination of Round Robin is. Swiss (vind ik) een veel leuker systeem omdat je niet meteen bent uitgeschakeld (SE) en je altijd tegen iemand speelt die ongeveer even goed is omdat je gepaired wordt op basis van matchpoints, winstpercentage, weerstand etc.

Maar anyway, dit zit in testfase, dus wellicht niet handig om nu meteen "live" te gebruiken.
Je kan bij de challonge website waarbij het nu gedaan is ook voor Double Elimination kiezen. Ook round robin is mogelijk.

Swiss vind ik persoonlijk maar een matig systeem. Ik heb een keertje aan een toernooi meegedaan waarbij ik de eerste match verloor. Daardoor kreeg ik in de tweede ronde een relatief makkelijke tegenstander waarvan ik eenvoudig won en de rest van het toernooi won ik ook alles. Uiteindelijk eindigde ik gelijk met iemand die alleen zijn laatste match verloren had. Die had dus 1 match verloren van de uiteindelijke toernooiwinnaar en die eindigde gelijk met mij, terwijl ik een potje verloren heb van iemand die uiteindelijk halverwege geëindigd is. Bovendien heeft hij gedurende het toernooi waarschijnlijk zwaardere tegenstanders gehad omdat ik al in het begin 1 loss te pakken had.

Double elimination en Round Robin zijn imo eerlijker. Door double elimination voorkom je dat een goed team door een enkele 'upset' uitgeschakeld wordt en met round robin speelt iedereen tegen iedereen dus is het per definitie eerlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 29-07-2014 11:02 ]

• Jerry

Jerry

Who?

Yup, ik en reddit zaten er flink naast. Dat komt ervan als je uitgaat van een vaag twitter bericht :P.
Tijdzones zo irritant af en toe :X.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 29-07-2014 11:36 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:47
Aangemeld! Nog 1 plekje vrij voor het toernooi.

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Vicarious schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:01:
[...]
Double elimination en Round Robin zijn imo eerlijker. Door double elimination voorkom je dat een goed team door een enkele 'upset' uitgeschakeld wordt en met round robin speelt iedereen tegen iedereen dus is het per definitie eerlijk.
Double Elim is inderdaad al eerlijker dan Single Elim. Maar je kan nog steeds het geluk hebben om tegen "slechte" spelers te spelen en zo makkelijk verder te komen, of de pech door alleen maar "goede" spelers tegen je te krijgen als je zelf mediocre bent. Round Robin is het meest eerlijk inderdaad, alleen met 16 of meer spelers is het wel een lang toernooi.

In Swiss geeft alleen de eerste ronde een vertekend beeld omdat er dan geen pairings zijn. Na ronde 1, en hoe verder je in het toernooi komt steeds meer, worden de pairings steeds "eerlijker". Niet alleen voor de winnaars, maar ook de verliezers. (Ik weet overigens niet of bij MtG Swiss ronde 1 al wordt gepaired over eerder gespeelde statistieken).

Een perfecte manier om een toernooi te organiseren is lastig, maar ik speel zelf al jarenlang Magic: The Gathering toernooien, en heb diverze opzetten meegemaakt. Een Swiss opzet is daarbij (in mijn beleving) altijd het meest eerlijk geweest, al dan niet in combinatie met een Single Elimination (best of X) top 8 (wat je vaak op grotere toernooien ziet). Over 1,5 week op deze manier ook 15 (gok ik) ronden swiss spelen op de GP Utrecht, waar uiteindelijk ook de beste spelers overblijven. Ik zal na 6 of 7 ronden al een X-2 of slechter record hebben en dus niet kwalificeren voor dag 2, maar dan kan ik nog wel de rest van dag 1 blijven spelen tegen spelers van dezelfde sterkte.

Maar anyway, iedereen kan en mag natuurlijk doen wat hij/zij wilt. Maar swiss is in *mijn* beleving het meest eerlijke systeem als alternatief voor RR (als je dus niet 15 matches wilt spelen in een toernooi van 16 man) ;)

• An1mA
Sommige hebben zich zelf ingeschreven voor het toernooi en rest heb ik handmatig ingeschreven, kunnen de volgende spelers mij via een DM aub bevestigen dat ze inderdaad mee doen met het toernooi?

-Eylradius
-Bosmonster
-Ypho
-Remmetje
-Pewpew

mocht er nog een plekje zijn, dan heb ik op zich ook wel interesse om mee te doen :).

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 16:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, na een paar weken toch weer wat gold spenderen aan arena's. Het gaat me beter af dan eerst moet ik zeggen.

7-3 Druid
5-3 Warrior
en sta nu alweer 6-0 met mage. (mage OP yo)
Wil ik een keer mijn gold opmaken lukt het niet :p

PSN & XBL: Denkoyugo

• Kol Nedra
xelfer schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:28:
mocht er nog een plekje zijn, dan heb ik op zich ook wel interesse om mee te doen :).
Currently signed up – 15 of 16 slots filled

dus wees er snel bij:

http://challonge.com/tournaments/signup/fAQRgJGPqy

nothing stops this train

• ImdaMned
Slot 16 heb ik net gesneaked, maar xelver mag mijn plekje wel hebben aangezien hij net iets eerder was : )

Verwijderd

Vol is vol. Let the games begin! :D
Anima, post je nog eens de rules voor we eraan beginnen.

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:55:
Vol is vol. Let the games begin! :D
Anima, post je nog eens de rules voor we eraan beginnen.
''Follow the rulezzz''
''Get in there and fight maggot''

''Quest failed''

:)

nothing stops this train

ImdaMned schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:50:
Slot 16 heb ik net gesneaked, maar xelver mag mijn plekje wel hebben aangezien hij net iets eerder was : )
Geen probleem hoor, speel gerust mee :).

Verwijderd

Tektoon matey, take up your weapons and fight! Add me Lode#2141. Ten vroegste online vanavond rond 20.30h.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 13:05 ]

• Kol Nedra
GoT_Vicarious, Das Licht wird den Sieg bringen!
add me Mooyini#2181
vanavond ~20.30 - 21.00??

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 29-07-2014 13:14 ]

nothing stops this train

Verwijderd

euhh, waar kan je zien tegen wie je moet? ik zie nml alleen de 16 inschrijvingen? :?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kol Nedra schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:13:
GoT_Vicarious, Das Licht wird den Sieg bringen!
add me Mooyini#2181
vanavond ~20.30 - 21.00??
haha mag ik tegen jou :D
Vanavond moet ik overwerken, maar later op de avond (na 21.00) kan ik waarschijnlijk wel. Ik zal je adden.

• Kol Nedra
Vicarious schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:19:
[...]

haha mag ik tegen jou :D
Vanavond moet ik overwerken, maar later op de avond (na 21.00) kan ik waarschijnlijk wel. Ik zal je adden.
misschien had ik je al in mijn lijst staan, maar ik zie je wel online komen, ik ben tot 22.30 online

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:16:
euhh, waar kan je zien tegen wie je moet? ik zie nml alleen de 16 inschrijvingen? :?
http://challonge.com/tweakers#

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05
Denko schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:30:
Zo, na een paar weken toch weer wat gold spenderen aan arena's. Het gaat me beter af dan eerst moet ik zeggen.

7-3 Druid
5-3 Warrior
en sta nu alweer 6-0 met mage. (mage OP yo)
Wil ik een keer mijn gold opmaken lukt het niet :p
Dan heb je meer geluk dan ik. Laatste paar arena's op rij telkens 2/3 x gewonnen en dat was het dan wel.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Ik heb ook echt meer moeite met Arena dan eerst. Haalde laatst weer eens de 12 maar dat was alweer maanden geleden. In die periode was het me drie keer in een maand gelukt of zo, dat is nu echt onmogelijk voor me. De 7 wins haal ik al nauwelijks meer.

Ik speel ook niet zo fanatiek meer dat zal ook niet helpen, en heb me ook weinig verdiept, maar heb het idee dat het nivo echt hoger is. Voorheen was Arena echt een cashcow, nu speel ik niet veel meer dan break-even :( (als in : ik haal gemiddeld minimaal 50 gold, voorheen was het gemiddelde 150 gold of zo)

• Remmetje
Voor de mensen van het toernooi, voeg mij maar toe: Remmetje#1335

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-11 08:03

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb besloten te wachten tot alle areas open/uit zijn en dan ineens te kopen. Vindt het een beetje te traag gaan zo.

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 29-07-2014 13:55 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 10:33
SeamusXanthus schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:40:
Ik heb ook echt meer moeite met Arena dan eerst. Haalde laatst weer eens de 12 maar dat was alweer maanden geleden. In die periode was het me drie keer in een maand gelukt of zo, dat is nu echt onmogelijk voor me. De 7 wins haal ik al nauwelijks meer.

Ik speel ook niet zo fanatiek meer dat zal ook niet helpen, en heb me ook weinig verdiept, maar heb het idee dat het nivo echt hoger is. Voorheen was Arena echt een cashcow, nu speel ik niet veel meer dan break-even :( (als in : ik haal gemiddeld minimaal 50 gold, voorheen was het gemiddelde 150 gold of zo)
Dat idee heb ik ook, ik heb een periode gehad dat ik zonder problemen "onbeperkt" door kon spelen ofwel 150 gold halen + pakje kaarten.
Maar dat is wel over... het niveau is m.i. wel omhoog gegaan.

Wat trouwens wel erg leuk is, ik heb op het moment een druid deck (met 1 egg) die best goed draait, op 1 of andere manier is het een ultieme counter tegen het "Zoo"-warlock deck. Elke keer als ik een warlock zie verschijnen in ranked als tegenstander zit ik al smilend achter mijn computer 8)
All hail the deck-copiers :D

User Error -- Please Replace User

• Tektoon
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:04:
Tektoon matey, take up your weapons and fight! Add me Lode#2141. Ten vroegste online vanavond rond 20.30h.
I love the smell of napalm in the evening :7 Komt die slachtpartij ook op tv? Heel m'n reputatie naar de vaantjes... Nou ja. 21:00 - 21:15 met een kopje koffie moet lukken. :)F :)B

• Remmetje
Aan de poll te zien wordt het bo5 all the way...

Zijn er nog specifieke regels waar we rekening mee moeten houden? Of is het gewoon gas erop en wie 3x heeft gewonnen die gaat door naar de volgende ronde?

• Bosmonster

Ik ben tijdje terug gestopt met arena. Je moet je eerst langs de rushmonkeys zien te knokken en dat is gewoon niet heel leuk als je probeert een degelijk arena deck samen te stellen.

Doe nu ranked en quests met decks die ik leuk vind (zoals priest) en dan kan ik nog steeds een paar packs per week kopen. Scheelt ook een bak tijd :P

• An1mA
Mensen ik moet nog de players shuffle en dat doe ik dadelijk als ik thuis ben achter mijn pc. De bracket die je nu ziet is niet de uiteindelijke bracket. Post ik gelijk ook wel de rules, niks echt fancy maar wel noodzakelijk natuurlijk.

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 10:33
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:12:
[...]

Ik ben tijdje terug gestopt met arena. Je moet je eerst langs de rushmonkeys zien te knokken en dat is gewoon niet heel leuk als je probeert een degelijk arena deck samen te stellen.

Doe nu ranked en quests met decks die ik leuk vind (zoals priest) en dan kan ik nog steeds een paar packs per week kopen. Scheelt ook een bak tijd :P
Dat is ook de pret ervan, net als in ranked moet je wel rekening (kunnen) houden met rushes.
Net zoals je murlock of de alom bekende leeroy-shadowstep decks hebt in ranked, ik vind het leuker om tegen rush decks te winnen dan tegen "reguliere" decks.
(Net zoals ik al in mijn vorige post neerzette dat ik het fijn vind om te winnen van Zoo-decks :))

User Error -- Please Replace User

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:28:
Mensen ik moet nog de players shuffle en dat doe ik dadelijk als ik thuis ben achter mijn pc. De bracket die je nu ziet is niet de uiteindelijke bracket. Post ik gelijk ook wel de rules, niks echt fancy maar wel noodzakelijk natuurlijk.
Strak plan. Ben benieuwd wie mn nieuwe tegenstander wordt >:)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05

Ja, het algehele niveau is ook omhoog gegaan. Een paar maand geleden was je van rank 20 zo rank 15 omdat de mensen die rank 20-17 waren te facerollen waren. Nu heb ik al een paar potjes op rank 19 verloren, ik speel dan ook niet heel veel, maar het verschil is echt opmerkelijk.

• Bosmonster
Ikke_Niels schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:34:
[...]

Dat is ook de pret ervan, net als in ranked moet je wel rekening (kunnen) houden met rushes.
Net zoals je murlock of de alom bekende leeroy-shadowstep decks hebt in ranked, ik vind het leuker om tegen rush decks te winnen dan tegen "reguliere" decks.
(Net zoals ik al in mijn vorige post neerzette dat ik het fijn vind om te winnen van Zoo-decks :))
Dat snap ik, maar het leverde mij uiteindelijk meer frustratie op dus.. "pff weer zo'n rushmonkey" of "pff weer een mage met 3 flamestrikes achter elkaar" of "pff weer zo'n luckbox met Ragnaros EN Ysera in zn draft", etc. Sommige spelers weten die frustratie vast om te zetten in iets productiefs, maar ik besteed mn tijd liever aan leuke dingen :P

Op ranked heb ik daar een stuk minder last van, omdat je een gebalanceerd deck kunt spelen en rekening houdt met betere of minder goede matchups.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 29-07-2014 16:25 ]

Verwijderd

Cyleo schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:14:
[...]

Ja, het algehele niveau is ook omhoog gegaan. Een paar maand geleden was je van rank 20 zo rank 15 omdat de mensen die rank 20-17 waren te facerollen waren. Nu heb ik al een paar potjes op rank 19 verloren, ik speel dan ook niet heel veel, maar het verschil is echt opmerkelijk.
het valt me op dat meer mensen net decks gebruiken, vroeger zag je tussen rank 20 en 10 heel veel joker decks (en veel priests), nu zie je eigenlijk alleen maar de bekende decks, van miracle tot zoo, van sunshine hunter tot token druid, van control shaman tot freeze mage, alleen het skill level verschilt over de gehele ladder
de duurdere decks als handlock en control warrior zie je dan weer pas op de hogere ranks

• Bosmonster
Er zit ook wel een enorm verschil tussen EU -> US -> AS (in die volgorde). Op Asia kun je tot rank 10 nog steeds facerollen en op US is het niet heel veel beter. EU is een klasse apart wat dat betreft. En dat merk je ook flink in Arena.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 29-07-2014 16:29 ]

• Kol Nedra
Vicarious schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:56:
[...]

Strak plan. Ben benieuwd wie mn nieuwe tegenstander wordt >:)
wat een geluk heb jij toch :+

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kol Nedra schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:40:
[...]

wat een geluk heb jij toch :+
Nou ik zat al te bibberen van angst :+

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:26:
[...]

het valt me op dat meer mensen net decks gebruiken,
Logisch gevolg van het feit dat mensen bekender met het spelletje raken en ook de websites met decklists e.d. weten te vinden. De minder goede spelers hebben moeite om een fatsoenlijk deck te bouwen dus halen er een paar van het internet af, spelen er een paar games mee en als het ze niet bevalt pakken ze een volgende. Omdat deze gasten het spelletje gewoon niet zo goed snappen zul je ze over het algemeen nog wel verslaan.

• Kol Nedra
Ik heb eigen gemaakte decks, wat voor mij het beste aanvoelt. Heel leuk enzo die Trump en Amaz builds, maar die ik zelf in elkaar geflanst heb spreekt mij meer aan :)

nothing stops this train

Ik denk zelf dat mensen niet echt beter geworden zijn, maar de meta is dusdanig verandert dat iedereen snelle netdecks of wallet warrior decks spelen.

Meeste mensen bakken er echter nog niet heel veel van.

Ik heb zelf deze week wel 71,3% van de tijd tegen Zoo warlock gespeeld, dat zegt wel een hoop.

• An1mA
Ypho kon helaas niet en daarvoor komt in plaats xelfer. Uiteindelijke seed/bracket -> http://challonge.com/tweakers

Onderstaand de regels, maar ik heb nog een suggestie voordat het toernooi start. Zullen we met een class ban systeem werken zoals bij de hedendaagse HS toernooien? Ik kan inkomen dat sommige dat maar meh vinden. Ik zelf ben er een voorstander, anders speel je steeds maar counter classes na een loss. Ik heb er in ieder geval een strawpoll gemaakt.
http://strawpoll.me/2218660

Regels

Spelers plannen de match via DM, houd rekening mee dat we het toernooi deze week willen afronden.
Mogen er meerdere matches op een dag gespeeld worden? Ja, indien het mogelijk is dat prima.
Wedstrijden worden gespeeld in een best of 5, wat wil zeggen wie als het eerst 3 games wint, heeft uiteindelijk de match gewonnen.
Spelers moeten 3 decks voorbereid hebben bestaand uit 3 verschillende classes. Bijvoorbeeld, miracle roguie, freeze mage en token druid.
Spelers dienen na afloop van de match mij een DM te sturen met de uiteindelijk score, zodat ik de bracket kan bijwerken.
Indien gevraagd ook screenshots van je wins. Vergeet dus niet een screenshot te maken bij een win, ik ga uit dat iedereen eerlijk is, maar you never know.
Toernooi begint op woensdag 30 juli 00:00
Indien er nog vragen/suggesties zijn kun je me er een DM over sturen.

Was nog een spelregel vergeten:
Verliezer kiest een nieuw class en de winnaar blijft bij zijn huidige class.

[ Voor 15% gewijzigd door An1mA op 29-07-2014 18:37 ]

• Kol Nedra
Naxx 2de wing is live in Asia!!

http://www.twitch.tv/noxious_hs

nothing stops this train

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-11 13:28
Yep :D
Was al naar Amaz aan het kijken :P

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Kol Nedra
MyKey schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:14:
[...]

Yep :D
Was al naar Amaz aan het kijken :P
aha....ik kijk liever naar Noxious dan Amaz :)
maar aan andere kant Amaz heeft wel een compleet deck op Asia

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 29-07-2014 18:15 ]

nothing stops this train

Leuk dat ik mee mag doen aan het toernooi :).

Ik ga er vanuit dat de winnaar zijn deck gebruikt bij de volgende match, en dat de verliezer 1 van zijn andere decks moet gebruiken?

• An1mA
xelfer schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:23:
Leuk dat ik mee mag doen aan het toernooi :).

Ik ga er vanuit dat de winnaar zijn deck gebruikt bij de volgende match, en dat de verliezer 1 van zijn andere decks moet gebruiken?
Correct, thanks.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:16
dat hero power :D

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Regels zijn duidelijk en ik heb Remmetje toegevoegd op Battlenet dus we zullen wat plannen :)

Is er ook een reden waarom het toernooi morgen begint? Want we zitten nu vol en alles staat vast toch? Morgen is geen probleem hoor, maar ik ben vanavond ook wel online dus als Remmetje dan ook online is zouden wij in theorie ook vanavond kunnen (Of heeft dat met de nieuwe wing te maken bedenk ik mij?)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• Remmetje
Ik kan inderdaad nu ook dus wat mij betreft mag het vandaag los. Dus als het is toegestaan...
mijn id voor het toernooi is overigens: Xelfer#2811

• ImdaMned
Bij een tourney met class ban heb je 4 decks nodig ipv 3
ImdaMned schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:01:
Bij een tourney met class ban heb je 4 decks nodig ipv 3
Jep, of je moet best of 3 spelen ipv best of 5.

Verwijderd

Whahaha, die hunter challenge...

Captain's Parrot en Angry Chicken krijgt ie :'( _O-

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 23:22 ]

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:47
Vicarious, mijn nickname op battlenet is Rabbiej en ID is: 2742

Ben vanavond vanaf een uur of 9 eventueel wel beschikbaar, maar weet niet of de games vanavond al gespeeld mogen worden.

• An1mA
DaMei schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:41:
Regels zijn duidelijk en ik heb Remmetje toegevoegd op Battlenet dus we zullen wat plannen :)

Is er ook een reden waarom het toernooi morgen begint? Want we zitten nu vol en alles staat vast toch? Morgen is geen probleem hoor, maar ik ben vanavond ook wel online dus als Remmetje dan ook online is zouden wij in theorie ook vanavond kunnen (Of heeft dat met de nieuwe wing te maken bedenk ik mij?)
Ik wacht op de strawpoll en na 12 heeft iedereen de mogelijkheid om met de nieuwe naxx kaarten te spelen. Als jullie nu spelen en andere morgen is er toch een verschil qua kaarten. Zo redeneer ik tenminste.

• Remmetje
Als dat de beredenering is dan moeten we wel weten tot wanneer we de mogelijkheid hebben om de eerste match te doen. We moeten dan wel even de tijd krijgen om de kaarten vrij te spelen...

Misschien dan een idee om het toernooi vanaf volgende week maandag van start te laten gaan?

[ Voor 20% gewijzigd door Remmetje op 29-07-2014 20:06 ]

Pagina: 1 ... 108 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]