Waar heb je deze informatie vandaan?Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:36:
@derjarjarbinks
Om SeamusXanthus aan te vullen. als je net begint met heartstone kan je het beste ranked spellen.
dat klinkt onlogische gezien casual qua term veel beginner vriendelijk klinkt. Maar ik casual speel je net tegen de persoon die tegelijk op play drukt. Dit zullen heel vaak personen zijn met een veel hogere rang en daarmee veel betere kaarten/deck dan jij zijn. Ze zijn vaak hun aanpassingen op hun deck hier aan het testen voor dat ze deze gaan gebruiken in ranked.
Ik heb iets totaal anders begrepen.
Namelijk dat casual en ranked twee verschillende verborgen 'match making ratings' hebben, en elk dus een aparte ladder. Maar bij zowel ranked als casual is er dus een MMR waardoor je nog steeds tegen mensen van je eigen kaliber zult spelen.
Maar het zou dus theoretisch kunnen dat je met ranked legendary bent, en met casual rank 15 (onder water dan hè, aangezien je bij casual geen ranked ziet).
Maar casual is voor zover ik weet zeer zeker géén 'first in first out' principe, maar eenzelfde matchmaking principe als ranked.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo