[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.864 views

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:36:
@derjarjarbinks
Om SeamusXanthus aan te vullen. als je net begint met heartstone kan je het beste ranked spellen.
dat klinkt onlogische gezien casual qua term veel beginner vriendelijk klinkt. Maar ik casual speel je net tegen de persoon die tegelijk op play drukt. Dit zullen heel vaak personen zijn met een veel hogere rang en daarmee veel betere kaarten/deck dan jij zijn. Ze zijn vaak hun aanpassingen op hun deck hier aan het testen voor dat ze deze gaan gebruiken in ranked.
Waar heb je deze informatie vandaan?
Ik heb iets totaal anders begrepen.

Namelijk dat casual en ranked twee verschillende verborgen 'match making ratings' hebben, en elk dus een aparte ladder. Maar bij zowel ranked als casual is er dus een MMR waardoor je nog steeds tegen mensen van je eigen kaliber zult spelen.

Maar het zou dus theoretisch kunnen dat je met ranked legendary bent, en met casual rank 15 (onder water dan hè, aangezien je bij casual geen ranked ziet).

Maar casual is voor zover ik weet zeer zeker géén 'first in first out' principe, maar eenzelfde matchmaking principe als ranked.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Xfade schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:52:
[...]
Gelukkig komen er nog 3 wings ;)
Nog vier. Zijn er vijf in totaal.
SeamusXanthus schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:09:
In Arena zitten vaak ook de betere spelers, omdat degene met veel losses snel afhaken (kost teveel) en omdat je dan geen standaard deckje van het internet kan jatten :)
Mauz1978 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:27:
Als je nieuw bent zou ik niet meteen met arena beginnen als je niet godganse tijd met 0-3 of 1-3 afgeserveerd wilt worden.
Really? Ik win m'n potjes veel makkelijker in de arena dan op ranked (7 arena wins haal ik makkelijker dan rank 14 bijvoorbeeld). Daarbij leer je in arena sneller meer kaarten kennen, zeker als je er zelf nog niet veel hebt. Ik zou een beginner zeker aanraden om ook arena te spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:36:
@derjarjarbinks
Om SeamusXanthus aan te vullen. als je net begint met heartstone kan je het beste ranked spellen.
dat klinkt onlogische gezien casual qua term veel beginner vriendelijk klinkt. Maar ik casual speel je net tegen de persoon die tegelijk op play drukt.
Een blue post op Battlenet zegt iets anders. Zie bijvoorbeeld ook Bosmonsters / Kaluro2's post en hier.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
Arena is RNG based win.....ranked zit meer strategie in.
luckfactor is in arena velen malen hoger.

nothing stops this train

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:25:
Voor iemand die zo lang en zo veel speelt kraam je best een boel onzin uit....

Vicariously I live while the whole world dies

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:37
Casual werkt zeker met een vorm van MMR, deze is alleen niet inzichtelijk als speler zijnde. Je kan er wel vanuit gaan dat als je een hoger winstpercentage hebt, waarschijnlijk met een minimum aantal games, dat je ook tegen andere spelers met hogere winstpercentage speelt.

Ranked play verloopt gewoon via de zichtbare ladder, afgezien op legendary niveau wat weer een aantal specifieke eigenschappen heeft.

@Mooyal, ten aanzien van arena ben ik het niet mee eens dat de geluksfactor vele malen hoger ligt. Natuurlijk kan je veel geluk hebben met je drafts, maar als ik zie hoe sommige spelers met legendaries en erg veel goede kaarten in hun arena deck consequent slechte beslissingen nemen dan merk je echt dat de skills factor zeker niet onderschat moet worden in arena.

• Kol Nedra
ik speel veel maar betekend niet per definitie dat ik ook goed ben he ;)

ik kwam dit tegen op reddit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PCdTxgK1Mf0]

zo kun je de HC bosses makkelijk maken ^^

hmmm dit brengt mij op het idee om op turn 5 shadowform aan de enemy te geven ^^ waarom niet eerder aan gedacht ^^
ik doe wel altijd totemic might geven aan enemy (mits het niet een shaman is)

[ Voor 80% gewijzigd door Kol Nedra op 24-07-2014 16:46 ]

nothing stops this train

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:58

Mauz1978

Console War Veteran

Tektoon schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:18:

Really? Ik win m'n potjes veel makkelijker in de arena dan op ranked (7 arena wins haal ik makkelijker dan rank 14 bijvoorbeeld). Daarbij leer je in arena sneller meer kaarten kennen, zeker als je er zelf nog niet veel hebt. Ik zou een beginner zeker aanraden om ook arena te spelen.
Jij misschien, de meesten niet namelijk. en aangezien arena geld/gold kost, raad ik het dus niet aan aan nieuwelingen ;-)... maar het is wel leuk om te doen, en idd je ziet veel kaarten voorbij komen!

Casual heeft trouwens gewoon eenzelfde soort MMR als ranked, dus niet degenen die tegelijk op play drukken....

Something under the bed is drooling

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24
Vicarious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:32:
[...]

Voor iemand die zo lang en zo veel speelt kraam je best een boel onzin uit....
Arena heeft wel degelijk een extra luckfactor, namelijk je draft. Je kunt verschrikkelijk slecht draften en dat beïnvloedt ook je winkansen.

Maar goed, het draften is dan een extra luck factor, het is ook een extra skill factor, dus dat trekt het dan weer een beetje recht.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bosmonster schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:10:
[...]

Arena heeft wel degelijk een extra luckfactor, namelijk je draft. Je kunt verschrikkelijk slecht draften en dat beïnvloedt ook je winkansen.

Maar goed, het draften is dan een extra luck factor, het is ook een extra skill factor, dus dat trekt het dan weer een beetje recht.
Tuurlijk, maar hij beweert dat het compleet RNG-based is (ofwel je kan net zo goed een coinflip doen). De ervaren Arena spelers bewijzen keer op keer op keer dat dat complete onzin is.

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Dit was wel leuk, baasje had geen uitweg meer dan maar hara-kiri ;)

[YouTube: http://youtu.be/2vRqla2SZ0s]

[ Voor 7% gewijzigd door Saint_One op 24-07-2014 17:48 ]

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Honorable Sudoku heet dat in Hearthstone termen ;)

• depr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-10 16:07
mensen die graag af en toe een potje willen spelen, add me: Zardov#2312

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-11 08:03

SkyStreaker

Move on up!

Volgens mij zijn er nogal een lichting nieuwe spelers, ik zie nogal wat newbie fouten gebeuren. Of zelfs concedes na 4-5 beurten :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:25:
Djeeeezes Mooyal. Draften is ook een kunst: het draait niet om het geluk van legendaries te draften. Het draait om een deck te draften. Met je aangeboden kaarten maak je het beste deck. Daar komt ook veel skill bij kijken.

Of is het toeval dat topspelers consequent 7+ wins halen in arena? Of hebben die altijd het geluk van de goede kaarten te draften?

Dat geloof je toch zelf ook niet.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Haha, deze gif van Tides wanneer hij crashed na zijn 24 uur durende stream.
http://imgur.com/qf4NJS5

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

Pffft, respect voor Amaz. Vanmiddag ziek op bed even 2 uur z'n ranked stream gekeken met z'n magic 8-ball deck. Ik dacht "dat kan ik ook" en ben hoopvol met dat deck unranked gaan spelen... 2 uur later: 5 wins, 15 losses... brrrr, priest is niets voor mij

Of ik pak m'n combo's niet en kan een paar beurten achter elkaar niets zinvols spelen terwijl m'n tegenstander z'n bord opbouwt, of ik pop m'n combo's te vroeg omdat ik anders wordt gepimpslapt door een beurt 3 yeti o.i.d.

Ik ga weer terug naar m'n eigen priest deck, daar win ik vaker mee (lees: dat deck snap ik wel)

• dtech
  • Laatst online: 19-09 15:37
Neee, zoo is absoluut niet overpowered met de nieuwe kaarten...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VtR2myAl.png

Gelukkig komen er wat anti zoo kaarten uit, en ik ben mooi in een uurtje van rank 10 naar rank 5 gegaan :P

Verwijderd

Amai das wel zeer deftig. Decklist? :)
dtech schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:26:
Neee, zoo is absoluut niet overpowered met de nieuwe kaarten...

[afbeelding]

Gelukkig komen er wat anti zoo kaarten uit, en ik ben mooi in een uurtje van rank 10 naar rank 5 gegaan :P

• An1mA
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:29:

[...]
Dit is mijn variant van de nieuwe Zoo, eigenlijk blood imp en priest er uit en 2 naxx kaarten er in. Void terror om de eitjes op te eten, je kunt ook ipv van void terror shatterd sun cleric gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DyVIYAx.jpg?1

• DarthDavy
An1mA schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:36:
[...]

Dit is mijn variant van de nieuwe Zoo, eigenlijk blood imp en priest er uit en 2 naxx kaarten er in. Void terror om de eitjes op te eten, je kunt ook ipv van void terror shatterd sun cleric gebruiken.

[afbeelding]
Wow, dit deck is een machine: 8 wins in a row.

Ben niet zeker van zonder priestess te spelen, maar dit is fucking hell een boost voor zoo.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tot de volgende 2 wings uitkomen, daarin zitten een aantal anti-zoo kaarten :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 17:19
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/9fYYyyW4.png

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ski4Agg.png

:+

nothing stops this train

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-11 10:59
Heb niet alles gelezen hierover nog, maar heb gisteren normal uitgespeeld en de class challanges.
Misschien vanavond even Heroic, was wel leuk maar heb beetje mixed feelings erover.

Speelde een tijdje niet meer, dus misschien ligt het daar ook aan maar is een hele andere dimensie.

iRacing Profiel

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DarthDavy schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 00:24:
[...]
Ben niet zeker van zonder priestess te spelen, maar dit is fucking hell een boost voor zoo.
Ik heb zoo eigenljik altijd zonder priestess gespeeld. Nooit echt nodig gehad.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Die nerubian eggs werken eigenlijk altijd wel en voelen aan als een veel sterkere Ancient Watcher.
Bijna zelfde stats. Maar eitjes werken al aanvallend met een buff, ipv alleen een (veel zeldzamere) silence. Daarnaast moet hij in 2 aanvallende acties dood (ei+spin) ipv 1 en blokkeert hij AoE spells.

Silence is hij natuurlijk zwak tegen maar dan heb je nog maar 2 mana gebruikt, en de tegenstander waarschijnlijk ook, en je hebt nog een 0/2 body als troostprijs.

Ik zeg: te sterk voor 2 mana. Op zijn minst een kleine nerf nodig, zoals een mana increase, of (voor de afwisseling) "cannot be taunted"

Ik speel de kaart in control decks, en ze gooien echt het hele aanvalsplan door de war bij de tegenstander.

[ Voor 8% gewijzigd door SeamusXanthus op 25-07-2014 09:25 ]

Verwijderd

Het is zeker een sterke kaart. Ik heb zelf gewoon wat meer silence kaarten in mn decks gestopt.
Waar er eerst geen Owls in zaten nu 1 of zelfs 2, etc..

• Kol Nedra
die eggs werken vooral goed in shaman decks:

-Rockbiter Weapon
-Flametongue Totem
-Ancestral Healing
-Reincarnate

wat ook goed werkt is met:
-Abusive Segeant
-Dire Wolf Alpha
-Shattered Sun Cleric
-Raid Leader
-Stormpike Commando

paladin:
Wild Pyromance+Equally (complete boardwipe maar jij hebt mooi een 4/4 of misschien wel 2x4/4 minion.

mage:
2x hero power erop.

De egg is best OP, het past ongeveer in elk deck

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah het is wel een erg veelzijdige kaart inderdaad. Ook erg sterk TEGEN boardwipes van de tegenstander. Maargoed, dat hadden we hier ook wel voorspeld.

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 10:33
Kol Nedra schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:09:
die eggs werken vooral goed in shaman decks:

-Rockbiter Weapon
-Flametongue Totem
-Ancestral Healing
-Reincarnate

wat ook goed werkt is met:
-Abusive Segeant
-Dire Wolf Alpha
-Shattered Sun Cleric
-Raid Leader
-Stormpike Commando

paladin:
Wild Pyromance+Equally (complete boardwipe maar jij hebt mooi een 4/4 of misschien wel 2x4/4 minion.

mage:
2x hero power erop.

De egg is best OP, het past ongeveer in elk deck
Zijn genoeg kaarten idd:

Algemeen:
Defender of argus
Dark Iron Dwarf

Warlock:
Power overwelming
Hellfire

Warrior:
Inner rage
Cruel taskmasker

User Error -- Please Replace User

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik heb een combo druid deck gemaakt met die eggs :P.

Allemaal kaarten die de eggs kunnen buffen voor aanval:
Mark of the Wild, Power of the Wild, Crazed Alchemist (aanrader :P), Mark of Nature, Defender of Argus, Keeper of the Grove.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hvIokzU.png

Tot nu toe 7 van de 8 matches rond rank 10 gewonnen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:10
Die eggs zijn niet goed tegen boardclear, ze zijn OP als in de huidige vorm tegen boardclear je kan bijv als mage bijna geen voordeel meer halen met een flamestrike (blizzard al helemaal niet) je hebt daarna ook nog een of 2 minions dood te maken. Ik zie een nerf aankomen

[ Voor 5% gewijzigd door Wognummer op 25-07-2014 12:58 ]

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:29
Is er iemand die de derde missie op Heroic al heeft uitgespeeld? (die boss heeft dan 45 life en zijn power is het terug sturen van 2 random creatures voor 0 mana). Echt verschrikkelijk lastig.

Krijg je eigenlijk rewards voor het uitspelen van Heroic? Ik heb al 3 decks verbouwd om te proberen te winnen maar steeds redelijk kansloos verloren.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

In een ruk van 15 naar 8 gespeeld lol, warlock is zeer overpowered nu...

@Torgo hier de spoilers:

spoiler:
Nee, je krijgt geen rewards helaas. Die laatste boss is wel te doen hoor, gewoon minions met battlecry opgooien, of anders wachten tot je een goeie burst heb in een turn. Of overspoelen met minions... manieren zat! :) - ik heb met een standaard priest deck verslagen, en was niet al te moeilijk succes
.

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 25-07-2014 13:27 ]

• SeamusXanthus
@Torgo ik heb hem met een rogue verslagen. Leek mij het meeste logisch op dat moment, maar op internet worden andere decks beschreven.

Hier mijn deck, nog goedkoop ook
http://www.hearthhead.com/deck=59961/maexxna

spoiler:
Idee is simpel

Veel burst damage met Rogue kaarten
Alle minions hebben voordeel als je worden terug gehaald.
- healing elke beurt
- damage elke beurt
- summon minion
- charge (en liefst overleven)
Vanish is je panic button :)
Old Murk-Eye zat erin omdat hij één mana goedkoper is dan Stormwind Knight

Er komt een kantelpunt dat je meer dan 2 minions kan summonen en op een gegeven moment is hij door zijn hand heen. Dan ga je in de boardcontrol fase.

Je moet alleen een beetje geluk hebben wat je weer terug in je hand krijgt als je 3+ minions op je board hebt

[ Voor 47% gewijzigd door SeamusXanthus op 25-07-2014 13:37 ]

Verwijderd

*knip*
Laat maar gevonden

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2014 13:58 ]

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Gisteren voor de 2e keer 12 gehaald op Arena,
Was uiteraard puur geluk ;)

Overlapt vanaf fearie dragon
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y2icsQil.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xkSeLAgl.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZNExlnFl.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7JM7pBQl.png

Pack was niks, een Felguard.

Maar ik had onderweg ook nog de beste quest, die dag.
Soms is het best leuk Hearstone :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3XjjmHSl.png

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:35:
Het is zeker een sterke kaart. Ik heb zelf gewoon wat meer silence kaarten in mn decks gestopt.
Waar er eerst geen Owls in zaten nu 1 of zelfs 2, etc..
Silence kaarten zijn inderdaad echt nodig geworden met deze uitbreiding. Tot nu toe vind ik het wel leuk, misschien moet er nog wat aan de balans geschaafd worden, maar het is wel weer heel anders spelen.

• Bosmonster
Wognummer schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:58:
Die eggs zijn niet goed tegen boardclear, ze zijn OP als in de huidige vorm tegen boardclear je kan bijv als mage bijna geen voordeel meer halen met een flamestrike (blizzard al helemaal niet) je hebt daarna ook nog een of 2 minions dood te maken. Ik zie een nerf aankomen
Wordt er eindelijk wat gedaan aan de absurde board clear, is het nog niet goed :+

Het ei is een perfecte kaart om de meta eens flink op z'n kop te gooien!
Cyleo schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:25:
[...]

Silence kaarten zijn inderdaad echt nodig geworden met deze uitbreiding. Tot nu toe vind ik het wel leuk, misschien moet er nog wat aan de balans geschaafd worden, maar het is wel weer heel anders spelen.
Niet mee eens. Met teveel silence nerf je jezelf meer dan dat je er voordeel uit haalt. Een 4/4 voor 2 ( die dat alleen met activatie bereikt) is helemaal zo'n ramp niet.

Een beter middel dan silence is ze gewoon zelf ook runnen. Daar heb je een stuk meer aan op lange termijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 25-07-2014 14:32 ]

• ir_richman
Die eggs zijn wel leuk ja. Als je die druid nieuwe token-spell doet "destroy all creatures, replace with 2/2 treants", dan krijg je dus een 2/2 en een 4/4.

Maar wat te doen op turn 6 tegen een mage, als je geen egg hebt?
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KVInmVol.png

[ Voor 4% gewijzigd door ir_richman op 25-07-2014 14:39 ]

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Torgo schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:09:
Is er iemand die de derde missie op Heroic al heeft uitgespeeld? (die boss heeft dan 45 life en zijn power is het terug sturen van 2 random creatures voor 0 mana). Echt verschrikkelijk lastig.

Krijg je eigenlijk rewards voor het uitspelen van Heroic? Ik heb al 3 decks verbouwd om te proberen te winnen maar steeds redelijk kansloos verloren.
Z'n power is op autocast. Dus... doe daar je voordeel mee! Hoe kan je jezelf in leven houden totdat je op een punt bent dat je genoeg mana hebt voor selfsustainment en toch kan aanvallen?

met die uitgangspunt had ik een nieuw deck gemaakt (na een paar verliezen) en dat pakte uiteindelijk goed uit 8)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• SeamusXanthus
Bosmonster schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:28:
[...]

Wordt er eindelijk wat gedaan aan de absurde board clear, is het nog niet goed :+
Boardclear is nooit absurd geweest of een probleem geweest. Sterker, zonder boardclear kunnen we net zo goed hoge mana cards afschaffen en allemaal zoo spelen :)

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
SeamusXanthus schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:03:
[...]

Boardclear is nooit absurd geweest of een probleem geweest. Sterker, zonder boardclear kunnen we net zo goed hoge mana cards afschaffen en allemaal zoo spelen :)
Ik denk dat er komende wave 'meta' zal zijn met taunt druids en aanverwanten.
Actie => reactie

Zoo zal wel gecounterd worden.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• ir_richman
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:06:
[...]

Ik denk dat er komende wave 'meta' zal zijn met taunt druids en aanverwanten.
Actie => reactie

Zoo zal wel gecounterd worden.
Ik word nu al doodziek van de nieuwste druid truc.
Dat is turn 9 wat harvest golems spelen, zodat je de volgende beurt 1 of 2 mannetje hebt liggen en turn 10 Force of nature, +innervate en 2x savage roar, die golems/tokens moeten dan ook even 6 damage doen. Goed voor 3*6+4+(alles wat op tafel lag)+4 ofwel 22+ een extra dude die de beurt overleeft is al snel 28-30 damage. Ook weer een saaie OTK-tactiek dus.

Voor die tijd zoveel mogelijk kaarten trekken en evt wild growth om een beurt eerder los te kunnen, swipes / starfall / ancients of Lore, Wrath, Keeper of the Grove wild pyro etc. uiteraard een BGH erin.

Mijn 'main battle tank' is druid control met vrij veel variatie en een paar finishing legends en ancients. Soms zelfs Gelbin erin voor een beetje RNG-power :-)
Ik denk dat ik mijn goeie ouwe Druid dus ook wat moet aanpassen, misschien de senjins en sunwalkers weer eens afstoffen.

Ik wens namelijk niet mee te gaan in het Leeroy / UTH en andere OTK geweld. Liever mooie ruiltjes maken en hun removal math vernöken dan blind voor 1 combo gaan.
Ik heb ook express Leeroy nog nooit gecraft, weeeeeeg meeeeet die eeeeeiiiiiikeeeeel :)

Mijn favoriete en bijna onspeelbare gimmick was Malygos uit een alarm-o-bot trekken en dan los gaan met de blade flurry's en shivs van 6, eviscerates van 9 en sinister strikes van 8.
Of wat ook 1x gelukt is: Prophet Velen, volgende beurt Facelessen en dan een Mind blast van 20 doen.
eigenlijk is het zelfkastijding, want hiermee verlies je wel heel veel potjes, zekere tegen die blasted rush decks. (Vandaar ook de control druid als tegenhanger)

Ik zou trouwens wel een kaart willen zien die silence op kaart teksten (en evt buffs) ongedaan maakt voor 2 a 3 mana.

• An1mA
De fon/savage roar combo is er al een paar maanden hoor. Daarom is boardcontrol vs druid uiterst belangrijk bij turn 789, door de combo.

• ir_richman
An1mA schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:57:
De fon/savage roar combo is er al een paar maanden hoor. Daarom is boardcontrol vs druid uiterst belangrijk bij turn 789, door de combo.
Ja was niet echt onbekend, maar misschien gewoon pech dat ik er paar x dubbele savage roar tegen kreeg. 15+ leven overhouden is nog wel te managen, 22 of 28+ wordt lastig.

• dtech
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:29:

[...]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G0FVjgi.jpg

Sommige mensen gebruiken void terror ipv power overwhelming en elven archer ipv mortal coil.
Ik heb beide geprobeerd, maar heb nog nooit de situatie gehad "was deze PO maar een VT" of "Was deze mortal coil maar een elven archer", wel andersom

• Bosmonster
Elven ipv coil is puur de afweging of je een 1/1 belangrijker vindt dan een potentiele card draw. Ik zou persoonlijk zeggen van niet. PO gebruik je natuurlijk wel heel anders dan een VT. VT is voor board presence, terwijl PO juist het tegenovergestelde doet.

PO is meer rush, VT is meer control.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik snap ook niet helemaal waarom het een soort of/of is tussen PO/VT. If any is er een aardige synergy met die twee te bereiken :+

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-11 13:28
Ik zit de laatste tijd meer op mijn ipad mini dan op mijn pc, maar ik merk dat mijn ipad mini het spel maar net aan kan. Ik heb meerder malen per game gewoon lag, animaties die het niet trekken, haperen tijdens menu en vooral ook ingame. Hebben andere mensen hier ook last van?
Is er iets aan te doen om het sneller te maken?

Het is voor mij eigenlijk onspeelbaar op dit moment.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Kol Nedra
Heerlijk dit:
http://i.imgur.com/NBfyyl2.png

en dan
http://i.imgur.com/nKEY8EO.png

resize je de plaatjes de volgende keer wel ajb?

[ Voor 33% gewijzigd door BM op 26-07-2014 10:42 ]

nothing stops this train

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Nou. Ik had eindelijk 1600 dust bij elkaar geschraapt en heb een bloodmage thalnos gecraft.. Nu maar hopen dat ik hem niet binnenkort uit een pakje haal.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• ir_richman
aicaramba schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 19:44:
Nou. Ik had eindelijk 1600 dust bij elkaar geschraapt en heb een bloodmage thalnos gecraft.. Nu maar hopen dat ik hem niet binnenkort uit een pakje haal.
Ik had nog een Golden Eaglehorn Bow liggen, 800 stofjes erbij :)
ik broed nog op een legend

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:38:
Ik snap ook niet helemaal waarom het een soort of/of is tussen PO/VT. If any is er een aardige synergy met die twee te bereiken :+
Idd. Egg activeren. 4-4+PO in face of goede trade en vervolgens VT. Zeer goede turn.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
aicaramba schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 19:44:
Is dit de eerste die je craft? En welke legendaries heb je al? Het klinkt alsof het antwoord op de eerste vraag 'ja' is, en dan vind ik de Bloodmage niet heel voor de hand liggend.

Ik loop al een tijdje met 1600 dust rond, vandaar m'n interesse in je afwegingen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• dtech
Bosmonster schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:36:
Elven ipv coil is puur de afweging of je een 1/1 belangrijker vindt dan een potentiele card draw. Ik zou persoonlijk zeggen van niet.
Die potentiële card draw is in mijn speelstijl eigenlijk altijd gegarandeerde card draw, ik gebruik 'm eigenlijk uitsluitend voor 1 extra punt dmg naar een minion. Die 1/1 is in mijn ogen weinig waard, aangezien je als zoo al makkelijk het bord kan vullen met (betere) minions.
Bosmonster schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:36:
PO gebruik je natuurlijk wel heel anders dan een VT. VT is voor board presence, terwijl PO juist het tegenovergestelde doet.

PO is meer rush, VT is meer control.
In dit deck hebben ze een groot deel overlap omdat ze nerubian egg kunnen activeren. Voor Nerubian egg er was werd Void Terror bijna nooit gespeeld.

VT geeft je juist geen goede board precense, aangezien hij minions opeet (en dus je board presence verminderd). Zeker in zoo krijg je daar niet eens zo'n grote minion voor terug (die ook nog eens vulnerable is voor silence en hard removal)

Power Overwhelming activeert niet alleen maar je ei maar stelt je ook nog in staat om een goede ruilen te doen (essentie van zoo), daarnaast kan je het gebruiken om een grote taunt te verwijderen of als 4 extra damage voor lethal. Vind dus dat power overwhelming void terror keihard verslaat.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:48:
[...]

Idd. Egg activeren. 4-4+PO in face of goede trade en vervolgens VT. Zeer goede turn.
Dat klopt, maar Zoo is juist gebouwt op kaarten met veel value en goede trades. Die kaarten die je nodig hebt voor de combi wegen niet op tegen degene die je er uit moet halen, aangezien de deck er minder value van wordt en je moet hopen dat je de combo trekt.

[ Voor 28% gewijzigd door dtech op 25-07-2014 21:31 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Bloodmage Thalnos kan je bijna in elk deck gebruiken, dus ik begrijp z'n keuze wel... mooie kaart!

• dtech
[verplaatst naar vorige post]

[ Voor 206% gewijzigd door dtech op 25-07-2014 21:28 ]

Verwijderd

dtech schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 21:23:
[...]
Dat klopt, maar Zoo is juist gebouwt op kaarten met veel value en goede trades. Die kaarten die je nodig hebt voor de combi wegen niet op tegen degene die je er uit moet halen, aangezien de deck er minder value van wordt en je moet hopen dat je de combo trekt.
Ja het is een combo die je in 1-10 potje krijgt voor beurt 5. Maar een combo die ervoor zorgt dat je dat potje niet verliest.(bijna nooit te minsten). Maar je hebt gelijk als ik zoo zou spelen gaat VT er eerder uit dan PO.

• dtech
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 21:38:
[...]

Ja het is een combo die je in 1-10 potje krijgt voor beurt 5. Maar een combo die ervoor zorgt dat je dat potje niet verliest.(bijna nooit te minsten). Maar je hebt gelijk als ik zoo zou spelen gaat VT er eerder uit dan PO.
Maar om dat voordeel te halen haal je kaarten er uit die je winkans verlagen, bijv. mortal coil en harvest golem/dark iron dwarf voor 1 extra PO en VT. Dat verzwakt je dek behoorlijk
Persoonlijk verkies ik bovendien consistentie boven kans.

Heb trouwens mortal coil vervangen door ironbeak owl, zeker met de naxx kaarten die veel gespeeld worden.

Verwijderd

Net een paar lekkere ranked games gespeeld, dikke win streak van 10 met m'n shaman deck
Eerst al een game met 1 hp vs 30 omgebogen in een overwinning, zojuist een hunter getrolld:

Hunter rusht m'n face, ik laat hem gang gaan en speel een mana tide totem die ik met totems, tazdingo en 2 wolven 6 beurten in leven weet te houden, meneer gooit z'n hele bord stuk om die totem weg te halen. Uiteindelijk ligt z'n hele bord vol met grut, z'n hand leeg, ik op 10 hp hij op 30. Well played volgens hem.

Volgende beurt lightning storm en cairne, beurt erna ancestral recall en defender of argus, hij gooit hunter's mark op cairne en puffer eroverheen (hello father), beurt erna earth elemental, hij topdeckt een highmane, laatste beurt met een flame tongue totem op 3 hp gezet, lava burst troll op highmane (face? of highmane? of toch face?) en ten slotte lightning bolt to the face.

Kon geen well played meer vanaf...

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Tektoon schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 21:03:
[...]

Is dit de eerste die je craft? En welke legendaries heb je al? Het klinkt alsof het antwoord op de eerste vraag 'ja' is, en dan vind ik de Bloodmage niet heel voor de hand liggend.

Ik loop al een tijdje met 1600 dust rond, vandaar m'n interesse in je afwegingen.
Ik heb edwin van cleef, hogger, barron geddon, cairne bloodhoof en king mukla.

Bloodmage thalnos gebruik ik om dat die goedkoop is om te spelen en en zo goed als elk deck gebruikt kan worden. Het is niet een kaart om van afhankelijk te zijn in de endgame, maar een kaart die je wel altijd goed kan gebruiken.

Het is geen opvallende 'kijk mij eens 8 damage rond schienten' kaart, maar wel uiterst bruikbaar met z'n card draw en +spell damage.

Het is niet voor niets dat die kaart op dit moment de meest gebruikte kaart is op het 'topniveau'. Om het zo maar even te noemen.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 26-07-2014 01:03 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

aicaramba schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 01:02:
[...]

Ik heb edwin van cleef, hogger, barron geddon, cairne bloodhoof en king mukla.

Bloodmage thalnos gebruik ik om dat die goedkoop is om te spelen en en zo goed als elk deck gebruikt kan worden. Het is niet een kaart om van afhankelijk te zijn in de endgame, maar een kaart die je wel altijd goed kan gebruiken.

Het is geen opvallende 'kijk mij eens 8 damage rond schienten' kaart, maar wel uiterst bruikbaar met z'n card draw en +spell damage.

Het is niet voor niets dat die kaart op dit moment de meest gebruikte kaart is op het 'topniveau'. Om het zo maar even te noemen.
Thalnos is inderdaad de meest bruikbare legendary. Past in vrijwel elk deck en je kunt hem altijd spelen.

Vergelijk het eens met Cairne, Rag of Ysera, die pas aan het eind van het spel kunnen worden gespeeld, waarbij je eerst sheep of frog moet gaan vissen en die een hele tijd dode kaarten in je hand zijn.

Beter nog dan Thalnos vind ik Leeroy, omdat er best wat goede decks zijn die om hem zijn gebouwd, daarnaast het een zeer goede low mana finisher.

Runner up is voor mij TBK, waardeloos tegen rush en miracle, maar golden tegen alle andere decks

Sylvanas ben ik niet zo'n fan van. Ik heb wel eens goede plays gezien met haar, maar meestal is het gewoon een mindfuck en ruilt ze voor iets kleins

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 10:39 ]

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
sylvana is juist daarom een goede kaart, omdat ze als ze niet gesilenced wordt ze altijd 2-1 ruild immers steelt ze een enemy monster.

daarnaast vind ik het de ideale play kaart als je enemy op een leeg wordt raganos speelt

Verwijderd

badboyqxy schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:38:
sylvana is juist daarom een goede kaart, omdat ze als ze niet gesilenced wordt ze altijd 2-1 ruild immers steelt ze een enemy monster.

daarnaast vind ik het de ideale play kaart als je enemy op een leeg wordt raganos speelt
Er zijn meerdere 2for1 kaarten die minder duur zijn, minder situational en minder leunen op rng
Sylvanas is niet slecht, maar ik vind haar niet in de top 5 van beste legendaries

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Sylvanas zit zeker wel in mijn top 5, gewoon al om de mindfuck die ze geeft bij het spelen naast de 5/5 dat ze is.... m'n lijstje zou er zoiets uitzien (zonder class legendaries waar ik Alakir de beste vind, net voor lord jaraxxus en Tirion):

1. Leeroyyyyyyy
2. Bloodmage Thalnos
3. Cairne
4. Sylvanas
5. Ragnaros

net uit dit lijstje valt de Black knight, hoewel zeer goed, niet altijd bruikbaar... de rest imho wel ;)...

Voor alle nerfs waren trouwens favorieten nat pagle en Tinkmaster ...

[ Voor 14% gewijzigd door Mauz1978 op 26-07-2014 12:52 ]

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Ben nu het warlock deck wat iemand hierboven poste aan het proberen, loopt als een trein! :D

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Verwijderd

Zoo galore op dit moment, dat deck heeft serieus een nerf nodig

Verwijderd

Ik zou geen nerf verwachten tot een maand na naxx klaar is.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb eindelijk ook mijn 12 wins in Arena behaald. Speel echt amper nog arena's, maar toch maar weer een keer geprobeerd. Speelde met een Shaman en niet eens zo'n bijzonder deck. Had 2 Earth Elementals en die zijn toch wel erg bruikbaar in Arena. Had ook nog een Ancesteral healing, een Faceless en een Windspeaker, dus dat wil wel :P
Had genoeg verrassingen voor in de late game.

Rewards waren redelijk klote, in totaal 245 gold, een golden Mortal Strike, een gewone spellbender :') en een pakje met zooi.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fE2SnNQiEShvOtU1ht4BMNoQ/medium.png

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 26-07-2014 18:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:35:
Ik zou geen nerf verwachten tot een maand na naxx klaar is.
Nerf in de vorm van anti Zoo kaarten in Naxx is ook een nerf, tot nu toe zie ik alleen Zoo buffs (die eieren ja)
Die 1/4 doet niet zoveel tegen Zoo

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:39:
[...]

Nerf in de vorm van anti Zoo kaarten in Naxx is ook een nerf, tot nu toe zie ik alleen Zoo buffs (die eieren ja)
Ik heb nu 2x gespeeld tegen Zoo sinds naxx (dus geen erg grote sample) met mijn aangepaste Druid token deck met de nieuwe naxx kaarten (1/2 spiders en de weblord) en juist tegen Zoo waren de weblords erg goed, ze hadden best wat last met het wegwerken, en kon dus minder minions spelen in de eerste turns en wanneer ze eenmaal weg waren hadden ze eigenlijk geen oplossing voor mij taunted DoTC's waardoor ze inefficient moesten traden i.p.v. soulfire / sergeant combo op de DoTC's met een kleine minion. Beide potjes makkelijk gewonnen.

• DaMei
Ik versla ook echt niet alles en iedereen die ik tegenkom, dus dat er meteen generfd moet worden vind ik wel wat meevallen. Maar het is wel gewoon een fijn en goedlopend deck, dat wou ik er alleen maar even mee zeggen :)

Verwijderd

DaMei schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 19:14:
Ik versla ook echt niet alles en iedereen die ik tegenkom, dus dat er meteen generfd moet worden vind ik wel wat meevallen. Maar het is wel gewoon een fijn en goedlopend deck, dat wou ik er alleen maar even mee zeggen :)
Het is wel het meest efficiënte deck sinds het populair is gemaakt door Reynad, met een goede draw (of een slechte draw van je tegenstander) kun je niet verliezen, daarnaast duren de meeste potjes minder dan 4 minuten, dus als je snel wilt klimmen, is het de ideale keuze, het is ook een enorm goedkoop deck, zodat iedereen het kan maken

Het gevolg van bovenstaande is dat het het meest gespeelde deck op de ladder is (en over de gehele ladder) en dat is erg eentonig, daarnaast zijn de matches meestal na 3 beurten al beslist, al met al vind ik het nooit leuk om tegen Zoo te spelen

Sowieso zorgen netdecks ervoor dat eigen creativiteit weinig kans krijgt, je eigen decks zijn nooit zo effectief als de top decks van de huidige meta, en dat vind ik jammer

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 19:28 ]

Verwijderd

De 0-2 Nerubian Egg richting een 4-4 in beurt 3 (icm een activator of in het beste geval een Void Terror) is wel erg sterk imo maar zoals al gezegd zou ik de balance de komende weken niet te erg bekritiseren. Nadat alle Naxx kaarten uit zijn kun je pas echt weer van balance spreken denk/hoop ik.

• An1mA
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:39:
[...]

Zoo gebruikt veel minions met battle cry dus de 1/4 is wel redelijk goed, speel het ook in mn druid en miracle rogue. Zelf vind ik naxx zoo niet echt OP, handlock, miracle rogue, taunt druid en shaman verslaat het gewoon. Dat mensen klagen over de 0/2 eitje dat snap ik wellicht nog.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05
An1mA schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 22:16:
[...]

Zoo gebruikt veel minions met battle cry dus de 1/4 is wel redelijk goed, speel het ook in mn druid en miracle rogue. Zelf vind ik naxx zoo niet echt OP, handlock, miracle rogue, taunt druid en shaman verslaat het gewoon. Dat mensen klagen over de 0/2 eitje dat snap ik wellicht nog.
Ik vind dat eitje juist wel leuk. Je moet er wel een beetje geluk mee hebben, of je hele deck erom heen bouwen. Kaart is weer niet zo goed dat dat laatste echt rendabel is.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb ook m'n Druid deck even aangepast. 1 Ancient of Lore eruit voor een Nerub'ar Weblord, gewoon om zoo nog iets beter te kunnen counteren.

Geklommen van rank 18 naar rank 14 met 0 losses, dus gaat lekker. Twijfel ook nog enigszins over de 2 Sunwalkers, maar weet nog niet zo goed hoe ik die kan vervangen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uehWhZu.png

Tesla M3LR '21

Verwijderd

Lijkt veel op mijn Druid deck van de laatste tijd maar de Ancient of Lore zou ik er echt in laten, een van de beste of misschien wel dé beste Druid kaart imo. Zelf heb ik maar een FoN/Roar combo, daar zou je bijvoorbeeld een Lore en een MotW voor kunnen pakken. Ben terug gegaan naar maar 1 combo omdat ik early game te vaak met combo kaarten in mijn hand zat en dat waren erg vaak dead cards.

Gisteren nog wat met Priest getest en vooral tegen zoo ging erg goed, kwam daarnaast veel control Warrior tegen wat weer minder ging. Maexxna ook in de deck en dat ging vooralsnog niet slecht maar twijfel nog. ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:33:
Lijkt veel op mijn Druid deck van de laatste tijd maar de Ancient of Lore zou ik er echt in laten, een van de beste of misschien wel dé beste Druid kaart imo. Zelf heb ik maar een FoN/Roar combo, daar zou je bijvoorbeeld een Lore en een MotW voor kunnen pakken. Ben terug gegaan naar maar 1 combo omdat ik early game te vaak met combo kaarten in mijn hand zat en dat waren erg vaak dead cards.
Helemaal mee eens.

• An1mA
Zoals hierboven gezegd lore in je deck laten is echt je beste druid kaart, als je zoo wilt counteren zou ik de big game hunter er uit slopen. Je match up tegen handlock is wel minder. Anders wellicht een drake.

Verwijderd

Iemand die Kolento's Paladin deck heeft van op WEC?

• An1mA
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:55:
Iemand die Kolento's Paladin deck heeft van op WEC?
Ik kan je die vanavond denk ik wel geven, anders ga je naar zn past broadcast en sloop je iets voor een spellbreaker.

Verwijderd

In z'n past broadcasts staat toch niets van WEC. Of bedoel je op de stream van 2P?

• An1mA
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:08:
In z'n past broadcasts staat toch niets van WEC. Of bedoel je op de stream van 2P?
Bij zijn past broadcast kon je vast zn Paladin decklist vinden, alleen heeft hij nu een spellbreaker er in zitten voor een kaart. Onderstaande is wat ik 123 konden vinden, ipv argus stop je er een black knight in. Als je precies zijn WEC deck wilt moet je nog een spellbreaker er weten in te stoppen voor een kaart.

http://i.imgur.com/awm0ix6.png

#EDIT#
Kolento heeft volgens mij ook nog een cairn er in gestopt.

[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 27-07-2014 16:17 ]

• DarthDavy
An1mA schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:38:
[...]

Bij zijn past broadcast kon je vast zn Paladin decklist vinden, alleen heeft hij nu een spellbreaker er in zitten voor een kaart. Onderstaande is wat ik 123 konden vinden, ipv argus stop je er een black knight in. Als je precies zijn WEC deck wilt moet je nog een spellbreaker er weten in te stoppen voor een kaart.

http://i.imgur.com/awm0ix6.png

#EDIT#
Kolento heeft volgens mij ook nog een cairn er in gestopt.
Wat is het nut van die knife jugglers? Ik zou liever een tweede acolyte of pain en een tweede holy light spelen. Nu ja, wie ben ik om tegen kolento te argumenteren? :P

Maar die knife jugglers zou ik graag uitgelegd zien in zo'n deck, want ik snap ze totaal niet. Ik snap dat je graag een 3/2 wil spelen, maar is faerie dragon dan geen beter keus?

[ Voor 4% gewijzigd door DarthDavy op 27-07-2014 17:24 ]

Verwijderd

DarthDavy schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:23:
[...]

Wat is het nut van die knife jugglers? Ik zou liever een tweede acolyte of pain en een tweede holy light spelen. Nu ja, wie ben ik om tegen kolento te argumenteren? :P

Maar die knife jugglers zou ik graag uitgelegd zien in zo'n deck, want ik snap ze totaal niet. Ik snap dat je graag een 3/2 wil spelen, maar is faerie dragon dan geen beter keus?
Juggler is board presence + clear mogelijkheid
Equality + juggler is een goede combo
Verder een goede synergie met de hero power tegen aggro
Holy light heeft geen board presence, en hij heeft al 3 heals, acolyte past niet in de mana curve

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:53:
[...]

Juggler is board presence + clear mogelijkheid
Equality + juggler is een goede combo
Verder een goede synergie met de hero power tegen aggro
Holy light heeft geen board presence, en hij heeft al 3 heals, acolyte past niet in de mana curve
Equality en Juggler is een slechte combo in mijn mening, omdat je dan van RNG afhankelijk bent om dingen weg te krijgen, en je hebt meer mana nodig om met meer minions om te gaan (Equality is 2 mana, Knife Juggler is 4 mana + mana om hem te proccen x het aantal minions op het board x het aantal minions dat je mist), Pryo + equality is veel beter. Je hebt Juggler om beter te traden en bijv. Divine Shields te poppen, maar voor board clear i.c.m. Equality is het een slechte kaart.

Maar dankzij Pally hero power, is Juggler zeker goed, want je kan altijd een extra minion op het board gooien, zelfs als je ze niet op handen hebt, dat is de kracht van de Paladin.

1 Holy Light en 1 Lay on Hands is vaak genoeg voor een Paladin, samen met een Guardian of Kings. Daarnaast is Holy Light ook een goedkope manier om Pyro te triggeren, maar als je er 2 van hebt, vertraag je je board pressence en vaak heb je het niet eens nodig (Holy Light = 6 health, Lay on Hands = 8 Health en Guardian of Kings = 6 health, dus dat is al 20 extra health).

-

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
Las Vegas schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:46:
Heb ook m'n Druid deck even aangepast. 1 Ancient of Lore eruit voor een Nerub'ar Weblord, gewoon om zoo nog iets beter te kunnen counteren.

Geklommen van rank 18 naar rank 14 met 0 losses, dus gaat lekker. Twijfel ook nog enigszins over de 2 Sunwalkers, maar weet nog niet zo goed hoe ik die kan vervangen.

[afbeelding]
ik zou in jouw geval concideren om de wild growth eruit te gaan omdat je steeds meer mid range aan het bouwen bent

Verwijderd

Nazanir schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:11:
[...]

Equality en Juggler is een slechte combo in mijn mening, omdat je dan van RNG afhankelijk bent om dingen weg te krijgen, en je hebt meer mana nodig om met meer minions om te gaan (Equality is 2 mana, Knife Juggler is 4 mana + mana om hem te proccen x het aantal minions op het board x het aantal minions dat je mist), Pryo + equality is veel beter.
Natuurlijk is equality + pyro/consecration beter, die combo's zitten ook in het deck, maar equality + juggler is zeker bruikbaar als je de andere kaarten niet je hand hebt

• DarthDavy
Equality + juggler + hero power. Idd, nu versta ik het.

Tsjah, het is een thema in het deck. Maar zoals Anima ook zeg: er moet een black knight en cairne bij.

Maar het deck speelt enorm op zes mana. Aldor peacekeeper en harvest golem om de early onslaught af te houden. Geen farseer.

I dunno. Als ik zo controlling wil spelen vind ik druid toch een beter keuze. Die is niet zo verdedigend als een paladin, maar die heeft wel de burst om het goed te maken.

• SeamusXanthus
Haha het hier beschreven deck is voor een heel groot deel mijn deck waar ik de afgelopen maanden mee speel. Thematisch precies hetzelfde, en ook bijna dezelfde kaarten. Jugglers ook een tijdje mee gespeeld, maar op een gegeven moment Acidic Swamp Oozes erin gegooid. En nu experimenteer ik met Nerubian Eggs vanwege mijn vele boardwipes.

Cairne er inderdaad in en Black Knight (al vervang ik die met een 2e Guardian of Kings de laatste tijd). En Tyrion heb ik niet, dus een Ragnaros. En ik heb een Blessing of Kings ipv Defender of Argus.

Kom er altijd makkelijk mee weg in ranked. Maar ik spel niet veel ranked daarom niet veel hoger gekomen dan rank 9 of 8. Ben er in elk geval nooit tegen een limiet gelopen, vermoed dat ik makkelijk tot lvl 5 mee zou komen als ik het zou proberen. Hopelijk wordt het geen populair deck, dus niet gebruiken jongens, werkt voor geen meter ;)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb m'n Ramp Dr00d deck ff links laten liggen, vond dat ik teveel verloor tegen mirror en zoo (ja ook tegen zoo..)

De hele avond gespeeld met een Priest Tempo deck en dat gaat wel prima verder. Net nog een mirror match beslist door een 0/15 lightwell te stelen 8) Tegen Zoo heb ik een 70% winrate, soms gewoon pure pech in het begin dat ik bepaalde kaarten niet pak.

Tesla M3LR '21

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SeamusXanthus schreef op zondag 27 juli 2014 @ 20:39:
Haha het hier beschreven deck is voor een heel groot deel mijn deck waar ik de afgelopen maanden mee speel. Thematisch precies hetzelfde, en ook bijna dezelfde kaarten. Jugglers ook een tijdje mee gespeeld, maar op een gegeven moment Acidic Swamp Oozes erin gegooid. En nu experimenteer ik met Nerubian Eggs vanwege mijn vele boardwipes.

Cairne er inderdaad in en Black Knight (al vervang ik die met een 2e Guardian of Kings de laatste tijd). En Tyrion heb ik niet, dus een Ragnaros. En ik heb een Blessing of Kings ipv Defender of Argus.

Kom er altijd makkelijk mee weg in ranked. Maar ik spel niet veel ranked daarom niet veel hoger gekomen dan rank 9 of 8. Ben er in elk geval nooit tegen een limiet gelopen, vermoed dat ik makkelijk tot lvl 5 mee zou komen als ik het zou proberen. Hopelijk wordt het geen populair deck, dus niet gebruiken jongens, werkt voor geen meter ;)
Hehe ik heb Kolento niet zien spelen maar ik heb toevallig gister ofzo een vergelijkbaar deck gemaakt. Ik heb er alleen 2 eggs in zitten omdat dat zo leuk werkt met de pyromancer + equality combo. Mijn deck:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xWBAWSh.png

Het speelt ook een beetje met Divine Shields zodat ik bij boardclears (die van mezelf of van de tegenstander) vrijwel altijd nog wat heb liggen. Heb alleen geen goede finishers als Ragnaros of Tyrion.

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 27-07-2014 22:37 ]

• Kol Nedra
Fundeck priest:

http://www.hearthpwn.com/...;547:2;671:2;682:1;7747:1;

:) echt leuk om mee te spelen :)

nothing stops this train

Verwijderd

Pffft, ik kom er net achter dat Captain Greenskin die ik vandeweek vloekend uit een pack trok (jeu legendary... Greenskin noooo), golden is...

• An1mA
Zullen we volgend week weer een toernooi spelen? Lijkt me wel leuk en zeker met nieuwe naxx kaarten.

• DarthDavy
An1mA schreef op zondag 27 juli 2014 @ 23:19:
Zullen we volgend week weer een toernooi spelen? Lijkt me wel leuk en zeker met nieuwe naxx kaarten.
Aye, lijkt me ook leuk.

• DaMei
An1mA schreef op zondag 27 juli 2014 @ 23:19:
Goed plan :D

• Bosmonster
Als er savonds gespeeld kan worden wil ik misschien ook wel eens meedoen!
Pagina: 1 ... 107 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]