[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.866 views

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Las Vegas schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:04:
[...]

Nou respect. Misschien ben ik wel te dom of heb ik te weinig geluk. Maar kom zelfs niet voorbij de eerste boss. Stuit de hele tijd op een muur van die 4/4 hero power mobs die ik niet kan wegwerken, heel irritant.
Met een druid control deck is anub heroic echt een cakewalk, gewoon genoeg removal in je deck stoppen. Had hem op de eerste try en ik had nog 28 hp over toen hij doodging en een behoorlijke board advantage,

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Bosmonster schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:08:
[...]

Zelfs op Heroic maken ze echt de meest domme trades (1/4 in een 4/6, dan de 4/4 in de 4/6 en een 4/1 taunt laten staan :+)
Sowieso laat de AI te wensen over. Heroic Maexxna die met haar hero power Leeroy aan je teruggeeft terwijl ze hem met de twee 1/1 Whelps (van Leeroy gekregen) eenvoudig had kunnen elimineren. :/

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Die hero power kost 0 mana en wordt standaard uitgevoerd lijkt het wel. Ook al heb je niks liggen gebruikt ze hem nog.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24
Rone schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:30:
[...]

Sowieso laat de AI te wensen over. Heroic Maexxna die met haar hero power Leeroy aan je teruggeeft terwijl ze hem met de twee 1/1 Whelps (van Leeroy gekregen) eenvoudig had kunnen elimineren. :/
Mjah dat is gewoon ingebakken. Ze gebruikt altijd eerst haar hero power, anders was ze echt niet te doen geweest :P Net als met WoW bosses zit er wel een bepaalde logica in het spelen.

Maar domme trades is gewoon een AI-issue.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-07-2014 12:47 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:19
Bosmonster schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:45:
[...]

Maar domme trades is gewoon een AI-issue.
niet alleen AI, ik kom nog steeds vaak echt noobs tegen ^^

nothing stops this train

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:47:
[...]

niet alleen AI, ik kom nog steeds vaak echt noobs tegen ^^
Ja, maar dat is logisch als je steeds concede tot je weer op rank 20 staat

Verwijderd

Grotman schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:55:
[...]

shots fired!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Kol Nedra
Grotman schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:55:
[...]

ok you got me :)

nothing stops this train

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:50
Net even alles gedaan op heroic, Maexxna is wel te makkelijk te cheesen. Met mijn druid deckjes waarmee ik momenteel veel speel kwam ik nergens. Daarna met een deckje met healing en charge minions toch wel erg makkelijk. Misschien moeten ze die retunen naar web 1 minion per turn zoals op normal, maar niet meer standaard webben voordat ze wat anders doet. Nu ligt wanneer je die eerste de eerste 3-4 spiders die ze neerlegt slim killed het hele board vol met 1 attack minions en kun je het wanneer je de heal / charge minions snel genoeg drawed het makkelijk uitzingen tot ze dood is.

• Kol Nedra
Op heroic krijg je geen reward toch?
ze hadden die ene op normal verplaatsen naar heroic als reward, veel logischer :)

[ Voor 53% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2014 13:50 ]

nothing stops this train

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Kol Nedra schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:49:
Op heroic krijg je geen reward toch?
ze hadden die ene op normal verplaatsen naar heroic als reward, veel logischer :)
Pas als je alle boss hebt verslagen, over een maand pas dus.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Krukar
Heroic Faerlina opgegeten met warlock rushdeck :D

Valt me toch wel tegen dit hoor, ik had slimme AI's verwacht in heroic maar ze hebben gewoon gebuffte versies van hun normale kaarten/abilities en doen verder niets anders....

Anub HC kostte 1 try, Faerlina 3 (eerst 2 keer geprobeerd met druid), als je die kaarten beetje logisch bekijkt is het allemaal vrij simpel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZAV3yb5.jpg

• Kol Nedra
Wat vinden jullie van dit deck:

http://www.hearthpwn.com/...636:1;676:2;7738:2;7756:1;

vanochtend voor mijn werk aangemaakt, vanavond verder spelen en ''tweaken'' waar het nodig is :)

optie 2:

http://www.hearthpwn.com/...636:1;676:2;7738:2;7756:2;

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2014 14:18 ]

nothing stops this train

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
Kol Nedra schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:14:
Wat vinden jullie van dit deck:

http://www.hearthpwn.com/...636:1;676:2;7738:2;7756:1;

vanochtend voor mijn werk aangemaakt, vanavond verder spelen en ''tweaken'' waar het nodig is :)

optie 2:

http://www.hearthpwn.com/...636:1;676:2;7738:2;7756:2;
Wat is het idee van de Totemic Might kaart in deck 1? Verder prima decks, leuk om mee te experimenteren en te tweaken.

Ik doe dat nu ook met dit deck:
http://www.hearthpwn.com/...2;589:2;595:2;602:1;641:2;

• Kol Nedra
astie schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:27:
[...]

Wat is het idee van de Totemic Might kaart in deck 1? Verder prima decks, leuk om mee te experimenteren en te tweaken.

Ik doe dat nu ook met dit deck:
http://www.hearthpwn.com/...2;589:2;595:2;602:1;641:2;
Flametongue totem en/of mana tide totem met hoge manapool is altijd wel fijn om te hebben :)
ik had pas een game gehad met 2 flametongue totems+manatide totem+ de spelltower totem met allemaal +2 health..... heerlijk :)

nothing stops this train

Verwijderd

Heroic is ook een pushover, valt me een beetje tegen, alleen voor Maexxna moet je even een speciaal deck maken, Anub met een druid deck gedaan en Faerlina met Zoo, beide ge-1-shot, Maexxna in 2x gehaald, maar ik moet toegeven dat ik gisteren bij Amaz heb gekeken hoe hij het deed, de key was Earthen Ring Farseer, Explosive Trap, UtH en Leeroy

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/w976v4.png

klopt het dat er geen reward is voor een heroic wing? ik weet dat je een card back krijgt voor alle heroic wings

• Krukar
Heroic Maexxna ook neer en de cardback krijg je inderdaad alleen voor alle heroic bosses.

Kostte iets meer nadenken, 6 tries in totaal. 2 keer met druid geprobeerd en 2 keer met hunter, toen priest deckje gemaakt en 2de try neer.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EdH1tZ8.jpg

Decklist:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vC6Gt8Z.png

Tactiek die ik gebruikt heb spreekt voor zich denk ik uit de decklist maar als iemand wil weten wil ik het wel posten in een spoiler tag.

Nu weer wachten tot volgende week :+

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dit was mijn deck voor Maexxna:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pvV8OqW.png

Je moet wel een klein beetje geluk hebben in het begin met dmg op de minions anders komen er te grote minions op de tegenstander haar kant. En je draws moeten een beetje meevallen :).
Wel een leuke eindbaas waar je een beetje outside-the-box moet denken :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 23-07-2014 16:33 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Wel even de rommel opruimen als je klaar bent. :7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8jBW4OG.png?1

Voor mij was Geddon de MVP van de expansion. Gratis Consecration elke ronde, of 'ie nou werd gesapt of niet. In 't laatste potje fungeerde 'ie helaas alleen als uitsmijter, maar goed.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Alledrie de hero's verslagen met mn normale (niet voor de expansion aangepaste) ranking priest...met sommige andere heroes niet te doen volgens mij... Was wel even uitdagend en leuk... nu maar wachten op de volgende en op leuke metabuilds....

[ Voor 25% gewijzigd door Mauz1978 op 23-07-2014 17:12 ]

Something under the bed is drooling

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
http://challonge.com/tournaments/signup/542jTgHR1E

tournament
still few minutes left to sign up so hurry

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm ik heb toch wel iets meer moeite gehad dan de meesten hier. De eerste heroe op heroic was het lastigst denk ik (met die 4/4 spiders). Ik heb uiteindelijk een paladin deck gebruikt met veel healing en de AoE combo's (equality, wild pyromancer en consecration ieder 2x) maar je moet wel een BEETJE geluk hebben met je draw. Ik heb helaas niet de juiste kaarten om een goed druid deck te maken en daar hebben de meesten hem mee gepakt.

De tweede was supersimpel, die heb ik met een zoo deck in 1x kapotgerusht.

Maexxna heb ik met een Priest deck gedaan met daarin Voodoo Priests en Earthen Ring Farseer. Ik heb helaas geen Leeroy om zijn kant van het bord te vullen met 1/1 whelps maar uiteindelijk was die na een poging of 5 met een redelijke draw kaput.

Vicariously I live while the whole world dies

• badboyqxy
inschrijving gesloten

Verwijderd

Heb heroic nog niet gedaan die bewaar ik voor als alles vrij is. En ik vergeten ben wat iedereen aan winnende strategie heeft "verklapt". Vond hem wel erg makkelijk heb geen pot verloren. Weet iemand of de class rematch met zelfde deck is of je een (steeds) slechter deck krijgt?

Verwijderd

Iemand die potje wilt? Wil twee decks testen. Als je me add wisp ff, accept wel maar indien geen wisp remove.

Simionii#2529

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Net een frustrerende game voor mijn mage tegenstander. Ik speelde priest. Met mijn thoughtsteal pak ik zijn antonidas en een 5-4 taunt. De antonidas speel ik later met een circle of healing om een fireball te krijgen.

Daarna speelt hij zelf antonidas, die ik direct kan mind controllen. Helaas topdecked hij daarna polymorph, maar ach. Dat is dan niet zo'n ramp. Daarna speelt hij ragnaros die ik ook direct mind control. In de 1 op 3 kans breng ik hem naar -7 :P

Ik kon hem al eerder afmaken, met 'deal 5 damage and heal 6 health to you hero', maar daar had ik nog geen zin in :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

Vind priest matig en veel te langzaam!

Verwijderd

aicaramba schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:10:
Net een frustrerende game voor mijn mage tegenstander. Ik speelde priest. Met mijn thoughtsteal pak ik zijn antonidas en een 5-4 taunt. De antonidas speel ik later met een circle of healing om een fireball te krijgen.

Daarna speelt hij zelf antonidas, die ik direct kan mind controllen. Helaas topdecked hij daarna polymorph, maar ach. Dat is dan niet zo'n ramp. Daarna speelt hij ragnaros die ik ook direct mind control. In de 1 op 3 kans breng ik hem naar -7 :P

Ik kon hem al eerder afmaken, met 'deal 5 damage and heal 6 health to you hero', maar daar had ik nog geen zin in :P
Potje tegen elkaar?

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Toch maar de knoop doorgehakt en besloten de wings te kopen met geld. Ik kreeg ook een leuke invoice, staat hieronder. Verder gelijk 41 pakjes geopend en had drie legendaries te pakken, namelijk Bloodmage Thalnos (had ik al), Sylvanas en Alextrasza. Verder belachelijk veel Goblin kidnappers. Overigens heb ik nog genoeg gold voor een aantal arena's, no worries.

Sniff… Sniff… Is that Nostordici I smell?

It is! Krush’gor was telling me that you’re heading into Naxxramas, the floating necropolis! Bold move, friend! Bold move!

Here’s a few tips for adventurers seeking the treasures inside:

* Avoid ooze, slime, or really anything glowing and sticky.
* Where there’s webs, there’s spiders! (or Nerubians)
* Don’t despair! Sometimes tweaking your deck will give you the edge you need!
* Don’t stand in the fire.
* Attack the skull.

Oh here’s your receipt:

===========================================
Purchase Receipt
Order Date: 23 July 2014
Order #:

Paid via PayPal
Item Subtotal: 14,99 € EUR
Tax: 3,00 € EUR
Grand Total: 17,99 € EUR

Sold by: Blizzard Entertainment SAS

You have been granted entry to all of Naxxramas. Good luck, Nostordici. Kel’Thuzad won’t be defeated easily.

Sincerely,

Krizgut
Goblin Inventory Manager

• Kol Nedra
krijg je ook 41 packs erbij als je naxx koopt? hmmm dan is het misschien wel oke om met echt geld te kopen :)

nothing stops this train

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kol Nedra schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:27:
krijg je ook 41 packs erbij als je naxx koopt? hmmm dan is het misschien wel oke om met echt geld te kopen :)
Lijkt me niet.

Tesla M3LR '21

• Kol Nedra
I know maar zo klonk het ;)
nee ik hou het mooi bij 700g per wing unlocken, 20 euro voor een mini expansion vind ik te duur

nothing stops this train

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Kol Nedra schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:27:
Nee, natuurlijk niet, maar ik had bijna 5k gold gespaard voor Naxx, maar ik heb besloten Naxx te kopen. En wat moet je dan met zoveel gold ;)
Veel te veel voor arena ook hehe :p

Verwijderd

Niemand up voor een potje?

• Kol Nedra
idd, ik heb genoeg gold voor naxx nu, dus ik kan weer packs kopen ;)
heb nu 2865 gold, en je hebt 2800 gold nodig voor naxx :)

nothing stops this train

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik koop 't gewoon allemaal met echt geld, verdien het toch sneller dan dat ik de gold bij elkaar kan spelen :P

Naxx al gekocht en ook nog 40 packs waar 2 kut legendaries inzaten. Heb nu weer genoeg dusts voor 2 nieuwe legendaries, dus moet ff kijken welke ik nog wil.

Tesla M3LR '21

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Las Vegas schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:59:
Ik koop 't gewoon allemaal met echt geld, verdien het toch sneller dan dat ik de gold bij elkaar kan spelen :P

Naxx al gekocht en ook nog 40 packs waar 2 kut legendaries inzaten. Heb nu weer genoeg dusts voor 2 nieuwe legendaries, dus moet ff kijken welke ik nog wil.
ach nu kan ik redelijk perm arena spelen dus de pakjes komen wel lekker binnen. Schommel wel steeds tussen 1k en 2k gold en om alles gelijk aan Naxx uit te geven is het ook niet goed denk ik... hopelijk kan ik deze maand nog een goeie arena streek maken...

ondertussen al 169 niet geopende pakjes, eigenlijk geen zin om ze open te maken, duurt te lang :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Krukar
Heb hier ook de hele naxx set gekocht met gold.
Ooit in het begin wat packs gekocht en sindsdien selfsufficient geweest met arenawins en dailies.

Mis nog wel een hoop kaarten maar ga er (nog) geen geld aan uitgeven, daar vind ik het spel als CCG nog te karig/simpel voor en besteed ik dat geld voor nu nog liever aan mtg(o).
In de toekomst wordt dat misschien anders als Blizzard nog een stuk of 5-6 van deze expansions heeft toegevoegd zodat het kaartarsenaal wat diverser en uitgebreider wordt.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-10 13:13
Die stem van die lich :P. Niet echt angstaanjagend.

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-11 19:50
Goron schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:27:
Die stem van die lich :P. Niet echt angstaanjagend.
Mwah als je wow hebt gespeeld, eerste keer Naxx dan werkt het best :)
Eindelijk Anub HC down. Wat een *beep* boss met die 4/4 summons.

• badboyqxy
dahm 9de net geen finale :(

• badboyqxy
@mofkess download even auto hot key, en neem even je muis en toetsenbord op dan hoef je maar 1x te doen.

Verwijderd

Oké frozen heeft zijn m Rogue deck shaman en zoo bestand weten te maken met twee weblords. Heeft de hele avond pas een pot verloren. Staat eind van de avond nr 1 waarschijnlijk.

• Goron
  • Laatst online: 30-10 13:13
Yay Anub op heroic verslagen met mijn (trollerige) warrior rage deck. Doordat hij zoveel minions spammed en de AI niet al te snugger is kan je helemaal los gaan met challenging shout + pyro + enrage monsters :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g2moI53.jpg

• Xfade
HF met Maexxna dan.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:04:
Oké frozen heeft zijn m Rogue deck shaman en zoo bestand weten te maken met twee weblords. Heeft de hele avond pas een pot verloren. Staat eind van de avond nr 1 waarschijnlijk.
Denk dat je Forsen bedoelt: http://www.twitch.tv/forsenlol

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

Topic vermeden omdat ik vanavond naxx spoilervrij wilde spelen. Moet zeggen dat ik best wel teleurgesteld ben. Normal mode eenvoudig doorlopen met rampdruid en 2x Zoo. Class challenge ook in één keer gehaald.

Ook in heroic waren de eerste twee bosses waren een eitje, de laatste boss keer geprobeerd met zoo maar dat werkte niet. Face hunter gepakt en ook in 1x gehaald.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• badboyqxy
ai is ook gebouwed om door rank 18-19 mensen verslagen te kunnen worden.

Verwijderd

Denk dat je Forsen bedoelt: http://www.twitch.tv/forsenlol
Yep dat krijg je als je reageert vanaf je telefoon. Damm you auto correct

• Freelance

Freelance

(..)

badboyqxy schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:41:
ai is ook gebouwed om door rank 18-19 mensen verslagen te kunnen worden.
Tja, voor normal mode begrijp ik dat nog wel. Maar heroic mag toch wel iets pittiger zijn?
Beschouw het voor nu maar dan als; 90 minuten nodig om 4 nieuwe kaarten te krijgen.

• Xfade
Freelance schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:56:
[...]

Tja, voor normal mode begrijp ik dat nog wel. Maar heroic mag toch wel iets pittiger zijn?
Beschouw het voor nu maar dan als; 90 minuten nodig om 4 nieuwe kaarten te krijgen.
Ik heb vernomen dat het best pittig is. Dat u het een makkie vindt, wil niet zeggen dat het voor de casual makkelijk is.

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Zojuist alle bosses op heroic verslagen.

Als je door hebt hoe de bosses spelen, is het te doen om ze (ook op heroic) te verslaan.
Tegen Faelina moet je je hand zo snel mogelijk uitspelen, en proberen board control te krijgen, waarna je het kunt uitspelen (de worshippers snel mollen!).

Tegen maexxna worden elke beurt 2 van je minions naar je hand terug gehaald. Je moet proberen om haar board vol te krijgen met 1 attack minions (zodat ze geen Sea Giant kan spelen), waarna het een damage race wordt waarbij jij 15 meer damage moet doen dan zij. Net als Freelance heb ik hunter gebruikt. UtH doet wonderen :)

Ook zonder veel kaarten zijn de bosses op heroic te doen, je moet natuurlijk ook wat geluk hebben met de kaarten die je krijgt.

• Tektoon
Freelance schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:56:
[...]

Volgens mij kost de ontwikkeling van een AI dat echt goed kan spelen waanzinnig veel tijd en resources. Ik verwacht niet dat ze dat binnen een jaar, laat staan twee, van de grond krijgen. En waarom zouden ze daar überhaupt veel in investeren? De kern van het spel is en blijft PvP. Ik denk dat het nog wel een hele tijd gimmicky zal blijven zoals het gevecht met Maexxna.

Wat vinden we ondertussen van het Naxxramas bord? Je kunt maar weinig dingen slopen of bewegen vind ik. Hier en daar een spinnetje en wat ooze. Meh.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Freelance schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:36:
Topic vermeden omdat ik vanavond naxx spoilervrij wilde spelen. Moet zeggen dat ik best wel teleurgesteld ben. Normal mode eenvoudig doorlopen met rampdruid en 2x Zoo. Class challenge ook in één keer gehaald.

Ook in heroic waren de eerste twee bosses waren een eitje, de laatste boss keer geprobeerd met zoo maar dat werkte niet. Face hunter gepakt en ook in 1x gehaald.
Hoe heb je die eerste boss op heroic gedaan dan? Die 4/4 elke beurt is voor mij toch best lastig om mee te dealen. Maexxna is een beetje gimmicky dus daar kun je redelijk eenvoudig omheen spelen, maar elke beurt een 4/4 body + de normale kaarten die ze in haar hand heeft + 45 health was voor mij geen eitje. Heb er een speciaal deckje voor moeten bouwen en heb er een keer of 5 over gedaan (je moet een beetje geluk hebben met je draws)

• badboyqxy
freeze mage is de makkelijkste

• Freelance

Freelance

(..)

Vicarious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 00:47:
[...]

Hoe heb je die eerste boss op heroic gedaan dan? Die 4/4 elke beurt is voor mij toch best lastig om mee te dealen. Maexxna is een beetje gimmicky dus daar kun je redelijk eenvoudig omheen spelen, maar elke beurt een 4/4 body + de normale kaarten die ze in haar hand heeft + 45 health was voor mij geen eitje. Heb er een speciaal deckje voor moeten bouwen en heb er een keer of 5 over gedaan (je moet een beetje geluk hebben met je draws)
Heb de normal mode gedaan met zoo. Heroic boss 1 met een taunt ramp druid. Dit was overigens wel nadat ik uitvond dat je de Hero power voor de match kon bekijken.

Vanaf turn 4/5 elke beurt een taunt kunnen spelen is volgens mij de sleutel. Dingo, accent of war, sunwalker, faceless, sunfury, cenarius

Verwijderd

Heroic modes mogen gerust wat moeilijker naar mijn mening hoor. Was redelijk gemakkelijk vond ik. Laatste boss 2 wipes. Al de rest 1 shotted.

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 14:32

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 01:33:
Heroic modes mogen gerust wat moeilijker naar mijn mening hoor. Was redelijk gemakkelijk vond ik. Laatste boss 2 wipes. Al de rest 1 shotted.
De meeste mensen hebben er moeite mee en daar is het ook voor gemaakt, zodat de meerderheid van de spelers er moeite mee hebben.

Naar mijn mening dus niet te makkelijk. Misschien ligt het ook aan de decks die je gebruikt, zo heb ik de 1e en 3e in een enkele keer op heroic kunnen doen maar de 2e krijg ik maar niet gedaan.

• Tektoon
De eerste op Heroic heb ik gewoon met Trump's F2P mage gedaan. Enige toevoeging waren 2 Blizzards. Bij de tweede werkt zoo goed. Maar in tegenstelling tot normale ranked games moet je volgens mij niet meteen je deck gaan ombouwen als het niet lukt. Je hebt gewoon ook wat geluk nodig. Als je bij de eerste boss je flamstrikes op tijd trekt ben je er zo doorheen, trek je ze niet dan lijk je hulpeloos tegen die 4/4's.

• Kol Nedra
HC Maexxma verslagen :)

klik op link voor de foto, laat hem niet direct zien ivm spoilers.

http://i.imgur.com/uLr7TuV.png

nothing stops this train

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-11 23:26

Nitai

Live the life you love.

Nou ik ben nog steeds aan het wipen op Maexxna heroic. Met m'n low budget Hunter deck een paar keer alleen 1/1 critters tegen maar dan zit ik zelf al op zo'n 15 health. Kan dan gewoon niet genoeg damage doen om haar te killen in iets van 2 beurten (want 7 damage per beurt van haar).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:35
Tektoon schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:51:
Wat vinden we ondertussen van het Naxxramas bord? Je kunt maar weinig dingen slopen of bewegen vind ik. Hier en daar een spinnetje en wat ooze. Meh.
my thoughts exactly. Er is echt heel weinig te klikken. Ook had ik verwacht dat je hem wel terug zou zien komen in arena/ranked maar dat zijn nog steeds dezelfde.
Als zeer casual spelende hearthstoner moet ik zeggen dat het mij heel erg is tegen gevallen. De hype was zo groot maar zelf een noob als ik loop overal fluitend doorheen met half gare decks zonder legendaries. Moet alleen nog heroic meaxxna. Maar gaat lastig zonder dubbele farseer, Leroy en abusive sergeants. En als de carddraw ook ff niet meezit.
TLDR: expension valt wat tegen zeker als je ziet hoe groot de hype was.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Waarom gebruikt niemand spoilertags eigenlijk.

Maexxna heb ik uiteindelijk op een heel andere manier en met een andere class gedaan als jullie hebben gedaan. Grappig om te zien.

• Bosmonster
Nitai schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 07:24:
Nou ik ben nog steeds aan het wipen op Maexxna heroic. Met m'n low budget Hunter deck een paar keer alleen 1/1 critters tegen maar dan zit ik zelf al op zo'n 15 health. Kan dan gewoon niet genoeg damage doen om haar te killen in iets van 2 beurten (want 7 damage per beurt van haar).
Vind die tactiek ook niet echt denderend. Je kunt ook het board juist wipen en veel minions met tokens spelen.

Zelf had ik hem vrij makkelijk met Paladin bijvoorbeeld. Geen dure legendaries, gewoon consecration, equality, pyro en wat heal minions.

Verwijderd

Duidelijk dat mensen al met allemaal nieuwe combo's proberen, zo al paar keer tegen de zoo shaman gekomen met eggs. Heb zelf als test nu Sylvanas vervangen door Maexxna als test en wat eggs toegevoegd in warrior deck (zoveel opties om ze dmg te geven voor warrior;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:48:
Duidelijk dat mensen al met allemaal nieuwe combo's proberen, zo al paar keer tegen de zoo shaman gekomen met eggs. Heb zelf als test nu Sylvanas vervangen door Maexxna als test en wat eggs toegevoegd in warrior deck (zoveel opties om ze dmg te geven voor warrior;)
Ik zag een paar zoo's met haunted creepers en void terrors, werkte niet echt

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Freelance schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 01:16:
[...]

Heb de normal mode gedaan met zoo. Heroic boss 1 met een taunt ramp druid. Dit was overigens wel nadat ik uitvond dat je de Hero power voor de match kon bekijken.

Vanaf turn 4/5 elke beurt een taunt kunnen spelen is volgens mij de sleutel. Dingo, accent of war, sunwalker, faceless, sunfury, cenarius
Mjah de normal mode is ezpz, die heb ik ook allemaal wel in 1x gehaald. Ramp druid kan ik helaas niet bouwen met de kaarten die ik heb, misschien dat ik daarom wat meer moeite met die boss gehad heb op heroic.

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12
Ik moet zeggen dat ik de expansion vind tegenvallen. Op een uurtje ben je erdoor en er is geen insteek om het nog te spelen.

Ook is het tegen de AI spelen niet leuk, omdat de AI gewoon slecht is en makkelijk te pakken. De match-ups zijn ook niet zo leuk, omdat het gewoon oneerlijk overkomt. De bosses hebben oneerlijk voordeel met HP en een over-powered hero power, dus moet je wel compenseren door de AI te omzeilen. Dit is niet mijn definitie van fun.

Het leukste vond ik nog de twee class challenges met Druid en Rogue. Dat waren de twee leukste potjes.

Anub Heroic is pissy easy met een standaard ramp druid. Der hoeven geen legendaries en/of epics in. De ramp kaarten zijn allemaal common of class cards en dan opvullen met taunters.

Hoe iedereen grand widow faerlina verslaat met zoo versta ik niet. Die heeft mij het meeste problemen gegeven. Ik heb het tien keer geprobeerd en de spelletjes waren iedere keer hetzelfde (speler begint precies altijd, faerlina heeft altijd de coin):
- Player Beurt 1: zoo 1-drop
- Faerlina Beurt 1: kill 1-drop met hero power
- Player Beurt 2: zoo 2-drop (amani berserker meestal)
- Faerlina Beurt 2: coin, speel die 2/4 worshipper die haar 3 attack geeft. Ze doodt mijn 2-drop met haar hero en ze heeft een 2/4 liggen die ik niet kan mollen (behalve met soulfire) die ervoor zorgt dat ze ongeveer iedere minion kan doden door die 3 attack die ze krijgt van die minion.
Die hero power van haar is zo oneerlijk en gewoon niet leuk om tegen te spelen. Met zoo kreeg ik het niet voor mekaar.
Ik heb dan maar backstab rogue genomen en daarmee is het na 3 keer proberen gelukt.

En dan het absolute AI dieptepunt: Maexxna heroic. Wtf is me dat zeg? Ook een oneerlijke hero power (gratis twee minions terug naar je hand), maar omdat de AI zo stom is, kan je hem verslaan met volgende strategie. Je laat Maexxna haar bord volleggen met 1-attack power beesten. Jij healt je iedere beurt met Voodoo Doctor en Earthen Ring Farseer en je doet dmg met je charge beesten. Paladin is hiervoor de beste klasse omdat je ook nog betere healing krijgt. Met Paladin kan je dit heel makkelijk met enkel common kaarten voor mekaar krijgen. Freeze mage lijkt ook goed te werken, maar hiervoor heb je wel Alexstraza nodig.

Ik ging de expansion met echt geld kopen, maar ik kan dit echt niet opbrengen voor zo'n slechte AI gameplay. Als ik dan ook besef dat het max 4 uurtjes spelen dan is het de 18 euro mij echt niet waard. Ik wacht af en als ik kaarten van een wing nodig heb in een deck die ik wil spelen dan speel ik die wing wel uit met ingame gold.

Deze post is negatief, maar ik ben negatief over de expansion. De basis van Hearthstone is een fijn spel. Terug naar ranked play en arena. Arena is easy wins atm. Veel n00bs... euhm... mensen willen de nieuwe naxx kaarten uitproberen terwijl ze ofwel helemaal niet goed zijn in Arena ofwel helemaal niet in hun deck passen. Ik draft kaarten met silence zoals Ironbeak Owl en Spellbreaker wel wat hoger nu. Vooral Spellbreaker is een top kaart in Arena nu. Als ik nu de keuze krijgt tussen Yeti of Spellbreaker zit ik te twijfelen :)
Vicarious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:01:
[...]

Mjah de normal mode is ezpz, die heb ik ook allemaal wel in 1x gehaald. Ramp druid kan ik helaas niet bouwen met de kaarten die ik heb, misschien dat ik daarom wat meer moeite met die boss gehad heb op heroic.
Je kan nochtans ook vrij goedkoop een druid ramp deck bouwen. Iets zoals dit:
2 Innervate
2 Wild Growth
2 Mark of the Wild
2 Power of the Wild
2 Wrath
2 Harvest Golem
1 Healing Touch
2 Swipe
2 Sen'jin Shielmasta
2 Chillwind Yeti
2 Druid of the Claw
2 Keeper of the Grove
2 Fen Creeper
2 Sunwalker
1 Ancient of War
2 Ironbark Protector

[ Voor 9% gewijzigd door DarthDavy op 24-07-2014 09:36 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Verwijderd

DarthDavy schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:17:

Dit is niet mijn definitie van fun.
Denk dat het daarop neerkomt, wat ieders definitie is. Snap wel dat mensen het een lackluster vinden na zo'n hype en dat nu wekelijks tempo komt etc. Ikzelf vind het wel leuk, mede omdat er toch nieuwe dingen worden geprobeerd en het allemaal leuk gedaan is (voices/kaarten etc).

Hele oneerlijke element kan frustreren maar vind zelf dat het bij Arena (wat ik leuk vind) ook al speelt, mede omdat je draft enorm ruk kan zijn en ander de 1ne na de andere legendary neergooit.

Voor mij als amateur vind ik het prima :)

• SeamusXanthus
Ik moet zeggen dat ik de expansion vind tegenvallen. Op een uurtje ben je erdoor en er is geen insteek om het nog te spelen.

Ook is het tegen de AI spelen niet leuk, omdat de AI gewoon slecht is en makkelijk te pakken. De match-ups zijn ook niet zo leuk, omdat het gewoon oneerlijk overkomt. De bosses hebben oneerlijk voordeel met HP en een over-powered hero power, dus moet je wel compenseren door de AI te omzeilen. Dit is niet mijn definitie van fun.
Dit zijn boss-fights. De hele (traditionele) definite van een boss is dat ze VEEL te sterk zijn maar een WEAK SPOT hebben en voorspelbaar.

"Hit it's weak spot for MASSIVE DAMAGE"

Dit zijn geen 'eerlijke gevechten', maar mini-puzzles. Dat je de AI omzeilt is juist de bedoeling. Ik vind het erg leuk, en het is een goede oefening out of the box te denken omdat je standaard decks niet meer werken. Alleen jammer dat alleen de heroic challenges moeilijk zijn en je dus eigenlijk maar 3 echte gevechten hebt. Nu weet je ook waar ze het in 5 weken uitbrengen, zo lijkt het nog wat...

Dat is eigenlijk de enige kritiek die ik heb. Ze hadden eigenljik 3x zoveel gevechten moeten bedenken (telkens twee mini-bosses voor elke boss bijvoorbeeld).

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het leukste vond ik nog de twee class challenges met Druid en Rogue. Dat waren de twee leukste potjes.

Anub Heroic is pissy easy met een standaard ramp druid. Der hoeven geen legendaries en/of epics in. De ramp kaarten zijn allemaal common of class cards en dan opvullen met taunters.

Hoe iedereen grand widow faerlina verslaat met zoo versta ik niet. Die heeft mij het meeste problemen gegeven. Ik heb het tien keer geprobeerd en de spelletjes waren iedere keer hetzelfde (speler begint precies altijd, faerlina heeft altijd de coin):
- Player Beurt 1: zoo 1-drop
- Faerlina Beurt 1: kill 1-drop met hero power
- Player Beurt 2: zoo 2-drop (amani berserker meestal)
- Faerlina Beurt 2: coin, speel die 2/4 worshipper die haar 3 attack geeft. Ze doodt mijn 2-drop met haar hero en ze heeft een 2/4 liggen die ik niet kan mollen (behalve met soulfire) die ervoor zorgt dat ze ongeveer iedere minion kan doden door die 3 attack die ze krijgt van die minion.
Die hero power van haar is zo oneerlijk en gewoon niet leuk om tegen te spelen. Met zoo kreeg ik het niet voor mekaar.
Ik heb dan maar backstab rogue genomen en daarmee is het na 3 keer proberen gelukt.

En dan het absolute AI dieptepunt: Maexxna heroic. Wtf is me dat zeg? Ook een oneerlijke hero power (gratis twee minions terug naar je hand), maar omdat de AI zo stom is, kan je hem verslaan met volgende strategie. Je laat Maexxna haar bord volleggen met 1-attack power beesten. Jij healt je iedere beurt met Voodoo Doctor en Earthen Ring Farseer en je doet dmg met je charge beesten. Paladin is hiervoor de beste klasse omdat je ook nog betere healing krijgt. Met Paladin kan je dit heel makkelijk met enkel common kaarten voor mekaar krijgen. Freeze mage lijkt ook goed te werken, maar hiervoor heb je wel Alexstraza nodig.

Ik ging de expansion met echt geld kopen, maar ik kan dit echt niet opbrengen voor zo'n slechte AI gameplay. Als ik dan ook besef dat het max 4 uurtjes spelen dan is het de 18 euro mij echt niet waard. Ik wacht af en als ik kaarten van een wing nodig heb in een deck die ik wil spelen dan speel ik die wing wel uit met ingame gold.

Deze post is negatief, maar ik ben negatief over de expansion. De basis van Hearthstone is een fijn spel. Terug naar ranked play en arena. Arena is easy wins atm. Veel n00bs... euhm... mensen willen de nieuwe naxx kaarten uitproberen terwijl ze ofwel helemaal niet goed zijn in Arena ofwel helemaal niet in hun deck passen. Ik draft kaarten met silence zoals Ironbeak Owl en Spellbreaker wel wat hoger nu. Vooral Spellbreaker is een top kaart in Arena nu. Als ik nu de keuze krijgt tussen Yeti of Spellbreaker zit ik te twijfelen :)

[...]

Je kan nochtans ook vrij goedkoop een druid ramp deck bouwen. Iets zoals dit:
2 Innervate
2 Wild Growth
2 Mark of the Wild
2 Power of the Wild
2 Wrath
2 Harvest Golem
1 Healing Touch
2 Swipe
2 Sen'jin Shielmasta
2 Chillwind Yeti
2 Druid of the Claw
2 Keeper of the Grove
2 Fen Creeper
2 Sunwalker
1 Ancient of War
2 Ironbark Protector
Tsja ik weet die potjes tegen Faerlina niet eens meer omdat ik die in 1x gehaald heb in een beurt of 8. Misschien had ik mazzel met mijn draw met mijn zoo deck (kan me wel iig 1 soulfire herinneren waarmee ik die 2/4 doodmaakte en ook gelijk mijn hand leegspeelde waardoor ze niet kon hero-poweren).

Over Anub-dinges met die 4/4 beesten: lukt dat met bovenstaand druid deck dan? Ik zou verwachten dat je tegen al die 4/4's nooit board control krijgt, zeker aangezien ze er in beurt 2 gegarandeerd al eentje heeft. Qua druid ramp: eigenlijk nooit gebouwd omdat daar toch vaak wel wat dure legendaries in zitten als finishers en die heb ik niet. Tevens heb ik maar 1 ancient of lore en ook 1 ancient of war (niet zo erg, daar zou ik er denk ik toch maar 1 van instoppen). Tevens heb ik vaak met Ramp Druid dat ik te weinig grote beesten trek en als ik er dan eentje op het bord heb dat ie gelijk een polymorph/hex/assassinate/shadow word:death/equality/whatever vangt en ik daarna alleen maar innervate/wild growth/mark of the wild etc. draw.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Even een poging gedaan een Hunter deckje te maken met Haunted Creepers erin. Werkt tot nu toe verrassend goed, 6/6 gewonnen en allemaal zonder enig probleem :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2dafC6w.png

Tesla M3LR '21

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12
Vicarious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:20:
[...]

Over Anub-dinges met die 4/4 beesten: lukt dat met bovenstaand druid deck dan? Ik zou verwachten dat je tegen al die 4/4's nooit board control krijgt, zeker aangezien ze er in beurt 2 gegarandeerd al eentje heeft. Qua druid ramp: eigenlijk nooit gebouwd omdat daar toch vaak wel wat dure legendaries in zitten als finishers en die heb ik niet. Tevens heb ik maar 1 ancient of lore en ook 1 ancient of war (niet zo erg, daar zou ik er denk ik toch maar 1 van instoppen). Tevens heb ik vaak met Ramp Druid dat ik te weinig grote beesten trek en als ik er dan eentje op het bord heb dat ie gelijk een polymorph/hex/assassinate/shadow word:death/equality/whatever vangt en ik daarna alleen maar innervate/wild growth/mark of the wild etc. draw.
Probeer het eens. Anub speelt geen harde removal zoals polymorph/hex/... dus je grote minions blijven echt wel liggen. Het is gewoon zaak om het begin te overleven. Anub speelt ook een 2/8 taunter die jou een minion uit je deck geeft. Ik had even gedacht om hiervoor Naturalize te spelen, maar ik had hem al snel met een standaard ramp deck zonder Naturalize, wel wat aangepast voor de match-up.

Iets duurder qua kaarten:
2 Innervate
2 Wild Growth
2 Mark of the Wild
2 Power of the Wild
2 Wrath
2 Harvest Golem
1 Healing Touch
2 Swipe
2 Sen'jin Shielmasta
1 Chillwind Yeti
2 Druid of the Claw
2 Keeper of the Grove
2 Sunwalker
1 Cairne Bloodhoof
1 Black Knight
2 Ancient of Lore
2 Ancient of War

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm die kan ik toch ook bijna bouwen. Ik mis van beide ancients eentje en ik heb geen cairne, maar daar kan ik wel vervangingen voor vinden.

• Bosmonster
Vicarious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:20:
[...]

Over Anub-dinges met die 4/4 beesten: lukt dat met bovenstaand druid deck dan? Ik zou verwachten dat je tegen al die 4/4's nooit board control krijgt, zeker aangezien ze er in beurt 2 gegarandeerd al eentje heeft.
Veel mensen vallen hierover, maar ze gebruikt haar hero-power helemaal niet supervaak. Vaak coint ze een 3 drop op turn 2 bijvoorbeeld die slechter is dan haar 4/4 hero power....

Over crappy AI gesproken :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 24-07-2014 10:52 ]

• Kol Nedra
HC Anub gekilled met shaman (1 shot)
HC FaerlinAAAAA (volgens inkeeper ;) ) gekilled met Warlock Murlock deck (2 tries)
HC Maexxma gekilled met beast hunter deck (15+ tries)

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bosmonster schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:52:
[...]

Veel mensen vallen hierover, maar ze gebruikt haar hero-power helemaal niet supervaak. Vaak coint ze een 3 drop op turn 2 bijvoorbeeld die slechter is dan haar 4/4 hero power....

Over crappy AI gesproken :+
Dafuq... bij mij coint ze ook vaak zat haar hero power :D Heb je na je beurt 1 al een 4/4 tegen je....

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Faerlina:
Ik heb wat aangeklooid met mijn warrior deckje. Was een bloodknight deck, maar dat werkt matig, omdat de bubbles snel weg zijn. Gewonnen met Amani berserkers en raging worgens en Rampage voor +3/+3 spell op damaged critters, en Frothing berserkers. Dan wat spell power whirlwind / cleave en wapens.
Mijn idee was maak gebruik van die losse . Uiteindelijk had ik nog wat 'healing' nodig, dus shield block om wat tempo te houden. Acolytes moesten er natuurlijk wel uit, om de hand juist niet te vol te krijgen

Verder moet je die 2/4's snel killen met Heroic strike (evt een mortal strike), Korkron elites en evt zwaardje + cleave of whirlwind.

Maexxna: Die viel me erg tegen, uiteindelijk de secret mage omgebouwd naar Freeze mage, met extra arcane missles en arcane explosion en een cone of cold. Paar Kobolds en Alexstraza en 2 ice blocks.
dat heeft me wel een potje of 5-10 gekost.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:18
Maexxna blijft het makkelijkst met een priest vind ik een farseer die medic en je Hero power is exact 7 heal moet ze alleen niet beginnen met giants spammen :(

Verwijderd

Ook begonnen met heartstone. Wat zijn beetje goede sites om in te lezen qua decks en strats?

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:11:
Ook begonnen met heartstone. Wat zijn beetje goede sites om in te lezen qua decks en strats?
http://www.hearthpwn.com/decks

nothing stops this train

Verwijderd

Gisteren ff een uurtje tijd gehad om de Normal bosses te doen. Mijn ervaringen..
Anub; was een makkie, 1 shot (priest deckje)
Fearlina; na 2 wipes een druid deckje gebouwd, en klaar
Maexxna; weer 1 shot met priest

Naast dat je je decks misschien een beetje moet tweaken heb je ook een beetje geluk nodig volgens mij.
Maexxna had ik gewoon geluk met de Mind visions en lekker draws.

Dit weekend lekker de challanges en HC's spelen, heb er nu al zin! ;)

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Hearthpwn is een goede site, net als hearthstoneplayers.
Trumps site met al z'n decks is ook handig, staat voor elke class n basic deck op: https://sites.google.com/site/trumpdecks/basicdecks

• Xfade
Gelukkig komen er nog 3 wings ;)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Vicarious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:55:
[...]

Dafuq... bij mij coint ze ook vaak zat haar hero power :D Heb je na je beurt 1 al een 4/4 tegen je....
deed HC Anun met Priest, gewoon wat healing en en minion buffing (yeti b.v.). Anub doet graag in your fact en laat je minion staan, zeker als jouw minion niet door EEN minion afgemaakt kan worden.

HC Faerlin deed ik met druid, lekker veel taunt, eventueel taunt maken met spells.

HC Maex deed ik met mage, arcane explosion met spell damge + minions. mirror image spelen in turn 1/2 :D met knife juggler kan je daarna bijna oneindig schieten voor 0 mana kost :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Kol Nedra
shit!! iik dacht ik ga ff HS spelen in de pauze op mijn android phone..... mijn pc is in standby modus gegaan (host offline) denk, vergeten te controleren of het aanstond ofniet :/
najaa......helaas

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 24-07-2014 12:18 ]

nothing stops this train

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-11 23:26

Nitai

Live the life you love.

Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:18:
shit!! iik dacht ik ga ff HS spelen in de pauze op mijn android phone..... mijn pc is in standby modus gegaan (host offline) denk, vergeten te controleren of het aanstond ofniet :/
najaa......helaas
Addict much Mooyal! :P
* Nitai rent...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Zal ik dat gaan doorlezen. Eerste potjes arena gedaan en hard verloren alle 3. Tegenstanders hadden snellere decks en betere kaarten. Zit er een soort MMR in de ranking als je begint ?

• SeamusXanthus
Niet in Arena daar wordt je tegen een tegenstander met ongeveer evenveel wins in die arena reeks gezet. In Arena zitten vaak ook de betere spelers, omdat degene met veel losses snel afhaken (kost teveel) en omdat je dan geen standaard deckje van het internet kan jatten :)

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Als je nieuw bent zou ik niet meteen met arena beginnen als je niet godganse tijd met 0-3 of 1-3 afgeserveerd wilt worden. Speel daarvoor eerst eens wat casual en ranked games, leer wat kaarten en kijk veel naar streams als Trump of Kripp. Ook staan er een hoop arena guides op internet, zoals op liquidheart.com (veel van trump, maar dat is echt een arenamaster ;)). Just my 50 cents...

• Kol Nedra
Er is geen verschil in casual of ranked play, mijn tip is gewoon ranked te gaan doen. over een hele lange tijd zul je ooit 500 wins halen met je champion, heb je wel mooi een gouden champion unlocked :)

nothing stops this train

Verwijderd

@derjarjarbinks
Om SeamusXanthus aan te vullen. als je net begint met heartstone kan je het beste ranked spellen.
dat klinkt onlogische gezien casual qua term veel beginner vriendelijk klinkt. Maar ik casual speel je net tegen de persoon die tegelijk op play drukt. Dit zullen heel vaak personen zijn met een veel hogere rang en daarmee veel betere kaarten/deck dan jij zijn. Ze zijn vaak hun aanpassingen op hun deck hier aan het testen voor dat ze deze gaan gebruiken in ranked.

Door ranked te spelen zal je tegenstanders tegen komen met ongeveer even sterke decks als jij. je zal zien dat je heen en weer zal gaan schommelen tussen 3 a 4 rangen. hierin zal je ieder geval geregeld moeten kunnen winnen.

Haal dagelijks je gold binnen en koop hiervan een aantal packs. Zie wat andere mensen spelen en leer welke kaarten beter zijn dan andere. na een paar weken (zeg 3) stop met het kopen van pack en ga arena spelen. (zoek eventuele online naar arena card top-tier list). Arena kan erg leuk zijn omdat je op gelijke voet staat als ieder ander. Zelf de meest HC player omdat iedereen speelt met zijn "random" deck. en een goede bron van extra gold (zal je wel moeten winnen uiteraard)

Je kunt ook op twitch kijken naar spelers in de hoop hier van te leren. Het heeft alleen niet zoveel zin om te kijken naar spelers welke in de hoge rangen spellen omdat zij een deck hebben welke jij de eerste paar maanden toch niet zal kunnen maken. (als je niet een berg geld tegen aan wilt gooien ten minste) kijk liever naar spelers die arena spellen. Deze spellen met deck met voornamelijk kaarten die jij ook hebt.

Maar boven alles heb plezier. Succes en als je vragen hebt weet je ons te vinden.

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

@hierboven - een van de bekendste streamer, Trump, speelt toch enorm vaak met free-to-play decks waar hij 'gewoon' legendary mee wordt. Ik zou vooral hem volgens als ik nieuw aan dit spel begin daar hij zn acties ook nog eens heel vaak heel rustig uitlegt...

@Mooyal - er is heel veel verschil tussen casual en ranked... In ranked kan je nog 'rekenen' op bepaalde decks ('ah een forsen rogue, een kitkatz warrior etc') , in casual amper... zeker in rank 5 en hoger...

[ Voor 28% gewijzigd door Mauz1978 op 24-07-2014 15:16 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:53

g0tanks

Moderator CSA
Mauz1978 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:13:
@hierboven - een van de bekendste streamer, Trump, speelt toch enorm vaak met free-to-play decks waar hij 'gewoon' legendary mee wordt. Ik zou vooral hem volgens als ik nieuw aan dit spel begin daar hij zn acties ook nog eens heel vaak heel rustig uitlegt...
Trump zijn video's zijn inderdaad erg educatief. Zie hieronder de eerste video van de F2P Mage playlist, waarin hij van rank 25 naar legend gaat:

Hetzelfde heeft hij gedaan met een F2P Shaman deck:

[ Voor 5% gewijzigd door g0tanks op 24-07-2014 15:17 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Kol Nedra
dus dat betekend dat ranked makkelijker is dan casual :)

nothing stops this train

• Bosmonster
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:37:
Met casual wordt je ook gematched op basis van je rank, dus dat maakt niks uit.

Alleen heeft het dus, zeker in het begin, helemaal geen zin om casual te spelen. Je schiet er gewoon niks mee op. Ranked spelen geeft je juist een mooie natuurlijke curve in moeilijkheid. Je belandt vanzelf op het niveau waar spelers gelijk zijn aan jou.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 24-07-2014 15:49 ]

• Kol Nedra
Bosmonster schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:47:
[...]

Met casual wordt je ook gematched op basis van je rank, dus dat maakt niks uit.

Alleen heeft het dus, zeker in het begin, helemaal geen zin om casual te spelen. Je schiet er gewoon niks mee op. Ranked spelen geeft je juist een mooie natuurlijke curve in moeilijkheid. Je belandt vanzelf op het niveau waar spelers gelijk zijn aan jou.
aan einde van de maand ga ik een testje uitproberen, ik concede mijzelf helemaal naar rank 20, kijken of de dag erna of ik rank 25 wordt...
kunnen we 29 July trouwens de nieuwe wing verwachten?

nothing stops this train

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 10:33
Vond de HC's wel vermaeckelijk ookal had ik eigenlijk alleen moeite met Maexxna

Anub; 1 shot met mijn standaard mage secret +control/wipe deck
Fearlina; 2de try met warlock deck
Maexxna; veeeeel tries (10+) en uiteindelijk geeindigd op een hunter deck

[ Voor 5% gewijzigd door Ikke_Niels op 24-07-2014 16:00 ]

User Error -- Please Replace User

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:53

g0tanks

Moderator CSA
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:37:
Waar baseer je dat op? :?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1 ... 106 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]