Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 32 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.115 views

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

@whuzz En als ik iets zie dan antwoord ik wel. Dan wel via een DM of ingame.

Echter jouw comments over GOT zijn niet required. Je heb allang bewezen een hekel aan GOT te hebben en neemt dan ook elke kans om te zeuren en zagen. Laat het dan ook eens met rust in plaats van elke keer weer eens te poken. Dank je voor je medewerking

@vaszaitsev en andere geinteresseerden (behalve whuzz)

Als je GOT wil joinen kan je een apply sturen naar de GOT2 clan, je komt dan automatisch op een wachtlijst als er geen ruimte is op dat moment. Een eventuele overstap naar GOT (1e clan dus) kan via GOT2.

Voor eventuele vragen over recruitment kan je bij Robertjuh en/of 2crashandburn terecht (via ingame message of via het Gathering of Tanks kanaal)

En zelfs als je niet gelijk GOT2 joined kan je altijd ingame in het Gathering of Tanks kanaal zitten en ook bij ons op Teamspeak zitten.

[Voor 12% gewijzigd door dynosu op 28-03-2013 14:42]

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:39

Whuzz

Dodgeball!

Nogmaals voor de duidelijkheid, ik heb geen hekel aan GoT/GoT2, lijkt me over het algemeen een prima clan en goed georganiseerd. Ik heb slechts mijn (ongezouten) mening gegeven over het gedrag van enkele van haar (al dan niet actieve) leden.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja je moet ze ook telkens weer uitlokken. Als je dat nou eens niet doet. Probeer dat eens :)

Nu weer terug naar het spelletje

CW frozen meh ... :(

• ikkesss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06 08:28
dynosu schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:39:
@whuzz En als ik iets zie dan antwoord ik wel. Dan wel via een DM of ingame.

Echter jouw comments over GOT zijn niet required. Je heb allang bewezen een hekel aan GOT te hebben en neemt dan ook elke kans om te zeuren en zagen. Laat het dan ook eens met rust in plaats van elke keer weer eens te poken. Dank je voor je medewerking

@vaszaitsev en andere geinteresseerden (behalve whuzz)

Als je GOT wil joinen kan je een apply sturen naar de GOT2 clan, je komt dan automatisch op een wachtlijst als er geen ruimte is op dat moment. Een eventuele overstap naar GOT (1e clan dus) kan via GOT2.

Voor eventuele vragen over recruitment kan je bij Robertjuh en/of 2crashandburn terecht (via ingame message of via het Gathering of Tanks kanaal)
Sorry als ik een knuppel in het hoenderhok heb gegooid.
Ik had de topic start bekeken en het stukje over de clan gelezen en dat er geen 3 gestart zou worden.

Ik speel al een tijd alleen en erger mij mateloos aan het gebrek aan tactiek en strategie in random battles.
Maar ik ben nooit een chatter geweest of lid ve clan dus ik wist niet goed hoe te joinen.

Dank je/jullie voor de info.

• dynosu

dynosu

Orly ?

ikkesss schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:44:
[...]

Sorry als ik een knuppel in het hoenderhok heb gegooid.
Ik had de topic start bekeken en het stukje over de clan gelezen en dat er geen 3 gestart zou worden.

Ik speel al een tijd alleen en erger mij mateloos aan het gebrek aan tactiek en strategie in random battles.
Maar ik ben nooit een chatter geweest of lid ve clan dus ik wist niet goed hoe te joinen.

Dank je/jullie voor de info.
Nee hoor niet jouw schuld! Vragen staat vrij. Maar join het kanaal vanavond dan en join us @ teamspeak. vast wel iemand te vinden waar je mee kan platoonen.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Alweer? Gaat dat altijd zo? Want in de maand of wat dat ik nu speel lijkt het wel de helft van de tijd down?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Zelfs in een platoon in randoms is er weinig tactiek hoor, misschien met het persoon/de personen waarmee je platoont, maar de andere 12/13 hebben vaak nogsteeds geen tactiek.

Al zijn platoons wel leuk. Wolfpact Panzer 1c is humor. Net als vroeger KV derps in een groepje van 3.

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:46:
[...]

Alweer? Gaat dat altijd zo? Want in de maand of wat dat ik nu speel lijkt het wel de helft van de tijd down?
Ze zijn nu de website van de CW site aan het scheiden. Dus vandaar down ... :(

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:00
zal wel weer een week worden

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:58
dynosu schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:49:
[...]

Ze zijn nu de website van de CW site aan het scheiden. Dus vandaar down ... :(
Zo fijn dat ze dat duidelijk van te voren aangeven. Grote vraag is of ze dit in een dag gaat lukken of niet. Laatste downtijd die een dag zou duren duurde een paar weken geloof ik :+

[removed]

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 13:46
Stond van de week/gisteren al een bericht over op de site als ik mij niet vergist. .

Wel een goede ontwikkeling trouwens _/-\o_

Voor de lief hebber een aardige mod:
http://forum.worldoftanks...8-084-meltymapsmathmod05/

Ik zelf heb nog niet de tijd gehad om de mod te kunnen testen. :+

Round table topic op eu forum is echt dramatisch gezakt van kwaliteit. Zelfs de PTS besmeuren elkaar nu met modder :?

[Voor 5% gewijzigd door SimpelenLeuk op 28-03-2013 14:55]

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:43:
Ik heb slechts mijn (ongezouten) mening gegeven over het gedrag van enkele van haar (al dan niet actieve) leden.
Je zit continue vanalles en iedereen uit te lokken, om daarna te gaan janken dat mensen in de aanval schieten.

Misschien moet je eerst naar jezelf kijken voordat je anderen de grond in trapt.

Ik hang hier al meer dan 2 jaar rond, zonder problemen. Plots komt ene Whuzz om de hoek kijken, en plots zit er iemand te janken dat ik me niet goed gedraag. Ra ra hoe kan dat.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nieuwe WR stats per tank

Altijd leuk om te zien hoe je eigen tanks het doen en vergelijken met je eigen scores :)

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ik wil ook wel met de GoT'ers meespelen :) Begin het spel langzaam een beetje door te krijgen en heb nu wat fatsoenlijke T3/4 tanks (en binnenkort richting T5/6).
Hoe het werkt met clans etc. heb ik echter nog geen idee van, bij wie moet ik me melden?

Beeromaniac

• dynosu

dynosu

Orly ?

Thompson schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:05:
Ik wil ook wel met de GoT'ers meespelen :) Begin het spel langzaam een beetje door te krijgen en heb nu wat fatsoenlijke T3/4 tanks (en binnenkort richting T5/6).
Hoe het werkt met clans etc. heb ik echter nog geen idee van, bij wie moet ik me melden?
Je kan ingame het kanaal opzoeken: Gathering of Tanks

daar zitten alle GoT leden altijd. Voor vragen over recruitment en het joinen van GOT2 kan je je melden bij Robertjuh en/of 2crashandburn.

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 00:10

solique

Music Maniac

Ah, er is weer ruimte. Misschien maar eens kijken of nu eindelijk eens te applyen of niet.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• ikkesss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06 08:28
dynosu schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:08:
[...]

Je kan ingame het kanaal opzoeken: Gathering of Tanks

daar zitten alle GoT leden altijd. Voor vragen over recruitment en het joinen van GOT2 kan je je melden bij Robertjuh en/of 2crashandburn.
Ik heb antwoord gehad van 2crashandburn en een request gedaan.
Als er nu op de officiële site had gestaan dat je moet inloggen en dan op de clan page een knopje " join clan" zichtbaar wordt.... |:(

@Topicstarter, is het misschien mogelijk om bovenstaande info in de TS te zetten?
of ligt dat zo voor de hand en kom ik uit het jaar kruik?

• dynosu

dynosu

Orly ?

solique schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:18:
Ah, er is weer ruimte. Misschien maar eens kijken of nu eindelijk eens te applyen of niet.
zei ik van de week tijdens platoon nog tegen je :) *bonk*

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Is er zoiets als een complete clan-rating site, waar je (grofweg) kunt zien hoe "goed" (al is dat nogal subjectief uiteraard) een clan is? Voor andere MMO's weet ik dat er dat soort sites bestaan waar je zo'n beetje elke clan, guild of team kan vinden met een soort rating.

Zelf gevonden tot nu toe: http://wotcs.com
Niet heel erg overzichtelijk, is er iets beters?

[Voor 14% gewijzigd door Whuzz op 28-03-2013 15:30]

• solique

solique

Music Maniac

dynosu schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:20:
[...]

zei ik van de week tijdens platoon nog tegen je :) *bonk*
Klopt, maar had het wat druk dus totaal niet meer aan gedacht. 8)7

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Tnx, daar doet de clan-search het in ieder geval :D

Holy shit, in de top clans zitten lui met >80% WR!? 8)7

[Voor 11% gewijzigd door Whuzz op 28-03-2013 15:54]

• User
Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:34:
Zulke mensen noemt men met een lelijk woord ook wel 'statspadders'. Maar ik mag aannemen dat je die term met je uitgebreide MMO ervaring wel kent. Toch?

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:39

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ikkesss schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:18:
[...]

Ik heb antwoord gehad van 2crashandburn en een request gedaan.
Als er nu op de officiële site had gestaan dat je moet inloggen en dan op de clan page een knopje " join clan" zichtbaar wordt.... |:(

@Topicstarter, is het misschien mogelijk om bovenstaande info in de TS te zetten?
of ligt dat zo voor de hand en kom ik uit het jaar kruik?
Dan kunnen we alles wel in de TS zetten denk ik en dan wordt die 2 pages lang.
In het begin is het even wennen hoe een game werkt en wat je waar moet doen, als alles wordt voorgekauwd is er toch ook niks meer aan? ;)
Heel veel kan je van de wikipage afhalen www.wiki.worldoftanks.eu

Star Citizen referralcode

• SimpelenLeuk
[...]

Statsfappers. >:)
Met TC is zoeits kinderlijk eenvoudige te genereren, ook de wall of fame van WOT is dat terug te zien.
Vaak een 2e of 3e account van een normale speler, die dan bijvoorbeeld een OP tank in platoon of company enkel gaat spelen. Of juist een account openen om hun random stats niet te verkloten met team companie :+

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

SimpelenLeuk schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:00:
[...]

Statsfappers. >:)
Met TC is zoeits kinderlijk eenvoudige te genereren, ook de wall of fame van WOT is dat terug te zien.
Vaak een 2e of 3e account van een normale speler, die dan bijvoorbeeld een OP tank in platoon of company enkel gaat spelen. Of juist een account openen om hun random stats niet te verkloten met team companie :+
Ja, leek me al dat dat nooit alleen solo randoms konden zijn. 60%+ lijkt me in het geval van solo spelen al behoorlijk hoog toch?

• CobraVE
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-04 15:30

CobraVE

Visual Effects Artists

[...]

Niet moeilijk hoor als je een beetje skills hebt en constant platooned met 3 goede spelers.
Als je goed samenwerkt met 3 man heb je in veel gevallen de match al beslist.

Echter moet je mensen met een win-rating van >60% en een <Tier 4 tank in hun top 3 tanks niet serieus nemen, dat zijn simpele stat-padders.

Win rating in combinatie met damage-per-battle en hit-ratio zijn belangrijk als indicatie. Average XP is niet zo'n goede omdat dat met een premium account hoge ligt

[Voor 14% gewijzigd door CobraVE op 28-03-2013 16:09]

• dynosu

dynosu

Orly ?

T18, 100% crew met 3 skills, equipment erop en gaan. Niet lastig om dan statsfapper te zijn hoor

• SimpelenLeuk
Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:05:
[...]

Ja, leek me al dat dat nooit alleen solo randoms konden zijn. 60%+ lijkt me in het geval van solo spelen al behoorlijk hoog toch?
nee hoor, kijk maar eens naar de periodieke winratio van ideal, 322, h4x of andere spelers of clans die enkel randoms in platoon spelen.

Of de laatste gold solo IS6 challenge van D0vakin.

In de roundtable van wot forum staan inmiddels genoeg stats overzichten.
(zodat precies de stats van de clan eigenaar op een staan)

3 man die perfect op elkaar ingespeeld zijn, is heel veel meer waarde. Je hebt platoonen en samenspelen.
Om dat laatste ben ik terug gegaan naar de clan waar mijn platoon mates zitten.

Ik zelf kijk de laatste maanden steeds minder naar stats of grinds. Het gaat om de fun en niet om de E-peen!!

EDIT: lol tripple post >:)

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ja, met platooning kun je ook een aardig eind komen, dat kan ik me goed voorstellen. Op 15 man maakt een "ster platoon" van 3 man een behoorlijk verschil. Lijkt me ook al een stuk leuker spelen dan solo random.

Maar lui die solo random 60% of hoger WR halen (zonder te sealclubben)... just wow.

• psychoclown
  • Laatst online: 13-08 01:36
[...]

noobmeter.com is sneller, makkelijker en overzichtelijker wat dat betreft maar wot-news is dan weer uitgebreider :)
[...]

Ligt eraan, als je D0vakhiin of emu87 heet dan is alles mogelijk (en zo zijn er nog wel meer) ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

psychoclown schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:13:

Ligt eraan, als je D0vakhiin of emu87 heet dan is alles mogelijk (en zo zijn er nog wel meer) ;)
Dat wordt dan een poosje replays en youtube's van ze bekijken. Altijd leuk om te doen vind ik. Dat geeft een hoop "mental note" momentjes. Die dan weer leiden tot "ffs, must remember mental notes!" ingame :P

• CobraVE

CobraVE

Visual Effects Artists

Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:15:
[...]

Dat wordt dan een poosje replays en youtube's van ze bekijken. Altijd leuk om te doen vind ik. Dat geeft een hoop "mental note" momentjes. Die dan weer leiden tot "ffs, must remember mental notes!" ingame :P
Je kunt zoveel mental notes maken als je wil maar als je het tactisch inzicht van een baksteen hebt zal je dat niet helpen :D Je moet snappen WAAROM ze beslissingen nemen en die ook zelf snel kunnen nemen.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-08 13:51
Volgens mij kun je (als je nooit in een platoon speelt én wel gewoon verschillende t7+ tanks speelt) niet boven de 55% wins uitkomen (de wet van de grote getallen wordt dan van toepassing).

Dat zal tevens de reden zijn waarom enkel winrate niet veel zegt.
Je kunt namelijk met een eff. van 300 nog altijd een winrate van 47% hebben.

*neemt niet weg dat ik blij ben om eindelijk een eff. van 1000+ te hebben bij een winrate van 49% 8)

[Voor 42% gewijzigd door Sneezzer op 28-03-2013 16:20]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mijn stats gaan beetje vooruit de laatste tijd. Is nu nog gemiddeld en niets bijzonders. Maar duidelijk een stijgende lijn :)

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik zit nu op 54%, na 500 matches (100% solo randoms). Maar dat zal vast minder worden in de hogere tiers. Zit nu in Tier 6 en ik kom nog heel vaak overduidelijke noobs tegen die ik dan kill zelfs terwijl ik zelf fouten maak. Heb het gevoel dat vanaf tier 8+ dat een stuk minder vaak zal gebeuren en dat elk foutje dat ik maak direct afgestraft word.

• User
Whuzz
Battles: 1,501
Win Rate: 46.0%

500 battles en 54% winrate zei je?

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:29:
Whuzz
Battles: 1,501
Win Rate: 46.0%

500 battles en 54% winrate zei je?
Kijk eens naar laatste datum gespeeld? En lees eens terug in het vorige topic? ;)

• User
Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:30:
[...]

Kijk eens naar laatste datum gespeeld? En lees eens terug in het vorige topic? ;)
Ik ben, net als jij, te lui om terug te lezen.

[Voor 30% gewijzigd door User op 28-03-2013 16:32]

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:31:
[...]
Ik ben, net als jij, te lui om terug te lezen.
Dat kan ik je moeilijk kwalijk nemen :P
Dat is mijn oude account. Ik wilde een andere nick én kwam tot de conclusie dat ik verkeerde keuzes had gemaakt (TD's vind ik niet leuk, T-150 lijn ook niet). Dus in plaats van goud te moeten spenderen om mijn naam op een account te veranderen waar ik geheel nieuwe lijnen op zou moeten kiezen heb ik een nieuw account gemaakt.

• CobraVE

CobraVE

Visual Effects Artists

Ik zit op 57% nu, al 2 jaar onderhand (Cobra6). Ik speel EN platoon EN solo random maar merk niet veel verschil in mijn win rating.

Wat belangrijk is is hit rating en veel damage doen. Als je veel damage doet win je de match (makkelijker). Zodra je hit rating boven de 65% uitkomt merk je dat je EN meer credits/xp krijgt maar ook dat je makkelijk wint.
Als benchmark moet je altijd streven 2 maal je eigen health aan damage te doen per match, minimaal.
Ben je in een positie dat je iemand niet kunt raken of heb je bijna geen health meer: Het is niet laf om terug te trekken, ergens anders te gaan staan en verder te vechten. Dood ben je niks waar voor je team.

[Voor 49% gewijzigd door CobraVE op 28-03-2013 16:52]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Wie had dat gedacht, je moet de vijand raken om te winnen, dus dat deed ik verkeerd :+

Wat ik stiekem wel jammer vind is dat eff zo snel naar beneden gaat zodra ik voor de lol ga spelen op tier III en omstreken. In mijn IS-3 speel ik veel beter, maar nogsteeds noemt iedereen me een noob omdat mijn eff aan de lage kant is.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Wat is een goede hitrate voor een medium of heavy? Kun je nergens online zien lijkt het? Staat wel in WoT Statistics, als ik straks thuis ben even kijken. Zal vast een stuk beter kunnen :X

Edit: Ik had je edit gemist. 65%? Dat haal ik bij lange na niet voor mijn gevoel :(
Gemiddeld 2x mijn eigen HP in dmg overigens ook niet. Dat lukt wel regelmatig, maar zeker niet gemiddeld...

[Voor 34% gewijzigd door Whuzz op 28-03-2013 16:56]

• CobraVE

CobraVE

Visual Effects Artists

Nou, vanaf tier 5 moet je toch echt rond de 60% zitten om een zinnige bijdrage te leveren in de match. Dit kan natuurlijk wel verschillen per tank, TD's haal je dit getal makkelijker omdat de guns veelal accurater zijn.

Onder de 55% hit rating vanaf tier 5 is erg laag. Onder tier 5 maakt het niet zoveel uit want de guns daar zijn nog niet zo accuraat of van die machine-guns.

Hier:
http://forum.worldoftanks...-replays/page__st__40#top

Mijn thread met replays, staan misschien wat handige bij voor mensen die geinteresseerd zijn. Speel voornamelijk TD's, Mediums en Heavies.

[Voor 25% gewijzigd door CobraVE op 28-03-2013 17:02]

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 20:01

Mickroz

Mickroz#2491

VasZaitsev schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:52:
Wie had dat gedacht, je moet de vijand raken om te winnen, dus dat deed ik verkeerd :+

Wat ik stiekem wel jammer vind is dat eff zo snel naar beneden gaat zodra ik voor de lol ga spelen op tier III en omstreken. In mijn IS-3 speel ik veel beter, maar nogsteeds noemt iedereen me een noob omdat mijn eff aan de lage kant is.
daar maak ik me niet meer druk om, ik zie wel wie er het meeste damage doet na het potje.
ben al een tijdje bezig om mijn stats beter te krijgen, een tijdje ging het goed, en dan wordt het weer keihard afgebroken, dat ik daar niet eens meer mee bezig bent.
#care in de chat en knallen met dat ding.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• psychoclown
Modbreak:Aangezien een aantal lui zich overduidelijk niet weten te gedragen is het toch even nodig om wat basic regels te herhalen:

- Respecteer elkaar
- Laat elkaar in haar/zijn waarde
- Niet flamen of trollen

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

CobraVE schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:56:
Nou, vanaf tier 5 moet je toch echt rond de 60% zitten om een zinnige bijdrage te leveren in de match. Dit kan natuurlijk wel verschillen per tank, TD's haal je dit getal makkelijker omdat de guns veelal accurater zijn.
Duidelijk iets om op te gaan letten dus. Het viel me zelf al op zodra ik de KV-1S met de 122mm ging spelen dat ik veel te ongeduldig schoot. Met de tanks daar voor was dat nooit een groot probleem (of iig voelde dat voor mij niet zo... wat niet wil zeggen dat het niet veel beter kan en hoort), maar met een 15s reload werd het pijnlijk duidelijk :P
Hier:
http://forum.worldoftanks...-replays/page__st__40#top

Mijn thread met replays, staan misschien wat handige bij voor mensen die geinteresseerd zijn. Speel voornamelijk TD's, Mediums en Heavies.
Tnx! Vanavond even rondkijken.

[Voor 5% gewijzigd door Whuzz op 28-03-2013 17:09]

• CobraVE

CobraVE

Visual Effects Artists

Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:07:
[...]
Duidelijk iets om op te gaan letten dus. Het viel me zelf al op zodra ik de KV-1S met de 122mm ging spelen dat ik veel te ongeduldig schoot.
Always wachten tot guns volledig ge-aimed zijn, vooral in hogere tier battles. Het is minder pijnlijk om een keer geraakt te worden dan om je schot te missen. Geen damage doen = niet nuttig zijn = geen inkomsten.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Pff wat is de M3 Lee een schijtding... Had er nooit voor moeten gaan. Welke kant kan ik vanaf deze het beste op denken jullie?

Beeromaniac

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-08 13:51
CobraVE schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:14:
[...]

Always wachten tot guns volledig ge-aimed zijn, vooral in hogere tier battles. Het is minder pijnlijk om een keer geraakt te worden dan om je schot te missen. Geen damage doen = niet nuttig zijn = geen inkomsten.
plus de seconden reload!!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• CobraVE

CobraVE

Visual Effects Artists

Thompson schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:47:
Pff wat is de M3 Lee een schijtding... Had er nooit voor moeten gaan. Welke kant kan ik vanaf deze het beste op denken jullie?
Doorgaan, vanaf de T29 onwards is de American heavy tree cool.
De T1 en M6 zijn ook bagger helaas.

Cobra 6

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-08 17:36

Plato112

Da is toch nie normaal!

CobraVE schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:14:
[...]

Enige nuance lijkt me wel op z'n plaats. Volledig aimen is soms in close range totaal niet nodig. Als je op de achterkant van een tank staat te schieten waar me makkelijk doorheen komt hoef je niet te wachten om op weakspots te kunnen schieten. Zodra de aimcircle klein genoeg is dat je zeker raakt, is het op die knop rammen zodat je zo snel mogelijk damage kan doen en kunt reloaden om zo snel mogelijk weer damage te doen.
CobraVE schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:52:
[...]

Doorgaan, vanaf de T29 onwards is de American heavy tree cool.
De T1 en M6 zijn ook bagger helaas.

Cobra 6
Ik vond de T1 en de M6 prima te doen. Ook met de M3 Lee heb ik weinig problemen gehad. Het ligt er dus maar aan of je een beetje geluk hebt en of een tank je ligt.

[Voor 20% gewijzigd door Plato112 op 28-03-2013 17:54]

Speed limits are like herpes.

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 21:30

themaxter

Bugged..

Je kan tegenwoordig die m6 en T1 overslaan via de sherman lijn, die vond ik leuker :)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

M3 is eitje hoor, gewoon spelen als tweedelijns tank. Wel uitkijken voor Tier 5 tanks met derps, ik heb al zat M3's geoneshot door een HE in de zijkant te planten.

Sherman lijn is wel erg makkelijk ja. M4 is fijn met HE de Jumbo is sowieso geweldig.

• CobraVE

CobraVE

Visual Effects Artists

Plato112 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:53:
[...]

Enige nuance lijkt me wel op z'n plaats. Volledig aimen is soms in close range totaal niet nodig. Als je op de achterkant van een tank staat te schieten waar me makkelijk doorheen komt hoef je niet te wachten om op weakspots te kunnen schieten. Zodra de aimcircle klein genoeg is dat je zeker raakt, is het op die knop rammen zodat je zo snel mogelijk damage kan doen en kunt reloaden om zo snel mogelijk weer damage te doen.
In 3rd person view is de aiming reticle anders dan in first. Hij kan daar de hele tank vullen en als je schiet mis je nog omdat de camera angle vertekend.

Unless in 1st person je aiming reticle binnen de borders van de tank valt moet je niet schieten tenzij je bij het volgende schot kapot geknald word.

Vooral de Franse guns trouwens 90mm/100mm/120mm moet je echt niet schieten tenzij je volledig gezoomed bent, in wat voor situatie ook, die missen 99,9% van de tijd als je niet wacht, trust me! :) Heb mezelf al vaak genoeg zitten vervloeken dat ik niet 1 sec. langer heb gewacht.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Sowieso, ik mis vaak meer in third person dan in sniper, ik schiet daarom bijna alleen maar in sniper.

En de 122mm van de Russen is ook een kanon wat je eerst helemaal moet laten aimen. Al kun je gek genoeg er soms redelijk mee snipen.

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
themaxter schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:54:
Je kan tegenwoordig die m6 en T1 overslaan via de sherman lijn, die vond ik leuker :)
T1 en M6 zijn best goed te verhapstukken, voordeel van die lijn volgen is dat je op de M6 een gun unlocked die de 1e upgrade is bij de T29. Ga je via de Sherman lijn, dan moet je met je stock T29 eerst XP vergaren met een proppeschieter om die gun te unlocken

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 20:01

Mickroz

Mickroz#2491

Arty tips :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Maar, de T1 is vrij irritant als ik eerlijk ben. Vaak geprobeerd, maar, dat ding is een schuur met een proppenschieter. MM is nu wel beter, maar vroeger was de KV met 107mm gevaarlijker. Genoeg Jagdpanthers meer geveld.

M6 heeft ook beroerd pantser, wel goed kanon, maar toch is de KV-1s gevaarlijker.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Net gechecked: 50.5% accuracy. Dat kan duidelijk beter dus :(

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 21:30

themaxter

Bugged..

ed31 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:53:
[...]

T1 en M6 zijn best goed te verhapstukken, voordeel van die lijn volgen is dat je op de M6 een gun unlocked die de 1e upgrade is bij de T29. Ga je via de Sherman lijn, dan moet je met je stock T29 eerst XP vergaren met een proppeschieter om die gun te unlocken
Dat klopt, zo heb ik het ook gedaan alleen ben ik van de sherman "zijwaarts" naar de M6 gegaan.
Maar je zou ook eerst die M6 gun via de T20 kunnen unlocken :)

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
rgras schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:26:
[...]

Dat is een bericht van eergisteren. De testserver zal waarschijnlijk binnen enkele weken online zijn, dan weten wij 't zeker.
serb kijkt gewoon waar de meeste xp in totaal is verzamelt.... daar zit het potentiele geld voor het overzetten naar free xp

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

TRX schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:23:
[...]

serb kijkt gewoon waar de meeste xp in totaal is verzamelt.... daar zit het potentiele geld voor het overzetten naar free xp
Dat zou wel... ernstig zijn. :X
Maar niet geheel, of geheel niet, ondenkbaar ;w

• TRX
tis een mogelijkheid he...

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:21
[...]

Dat is eigenlijk wel mijn doel :P Nu op weg naar 59% Speel alleen maar solo of platoon. Tankcompany is er vaak niet bij, maar met een goed team win je vrijwel alles. Overigens weet je nooit wat je kan verwachten in publics we kennen de potjes allemaal waar je team de grote verdwijntruc doet, maar het kan net zo goed andersom zijn :+ paar dagen geleden een lose streak van 12 potjes gehad.. zo pijnlijk is zoiets

Nog nieuwtjes over eventuele nieuwe premium tanks? Heb het volgende slechte winnaars plan uitgestippeld: premium tank volladen met gold ammo en break even draaien :9 Of kan je dan nog winst maken met je premium tier 7/8 als je alleen maar met gold schiet?

• rgras
  • Niet online
Het zou voor mij het teken zijn om geen premium e.d. te kopen.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:28
Sneezzer schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:18:
Volgens mij kun je (als je nooit in een platoon speelt én wel gewoon verschillende t7+ tanks speelt) niet boven de 55% wins uitkomen (de wet van de grote getallen wordt dan van toepassing).
Dat kan prima hoor. 60% is ook nog wel haalbaar.

erutangiS

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-08 23:49

Babs out!

[Voor 48% gewijzigd door filipy23 op 28-03-2013 20:47]

• rgras
  • Niet online
En de Leo 1 loopt via de 3002DB!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-08 23:49
rgras schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:53:
En de Leo 1 loopt via de 3002DB!
Je bedoelt via de 30.02 (D). Nieuwe naam :P.

Babs out!

• psychoclown
Mooi zo, heb ik toch goed gegokt met bijn 90k op de 3002 :)

• rgras
  • Niet online
Ik kom 1.220XP tekort. :)

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Wie heeft mijn teams gehackt? Geef maar toe. Zelfs 80% winchance matches gaan kansloos verloren vandaag :'(

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04 13:48
En je kunt er ook komen via de VK28.01.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Hmm, snel de VK3002 dus weer kopen, krijg ik een gratis tank.

Vas houdt van gratis tanks! Leuke 100% crew krijg je dan. En heel misschien wordt die VK3002 nog eens intressant.

• rgras
  • Niet online
Gratis tank? Het lijkt mij dat wanneer je nu doe VK3002DB koopt dat deze t.z.t. hernoemd gaat worden naar VK30.02D.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

ja, en je krijgt dan vaak ook de VK3001 in dit geval.

Laatste keer dat ik dat trucje uit kon voeren was toen de KV gesplitst werd naar de KV-1 en de KV-2, als je de KV en de KV-3 in je garage had staan kreeg je een T-150 en een KV-2 met 100% crew in je garage.

Dus, grote kans dat als je de VK3002 en de Panzer driekwart in je garage hebt staan, je een gratuit VK3001 krijgt.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-08 17:36

Plato112

Da is toch nie normaal!

VasZaitsev schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:43:
ja, en je krijgt dan vaak ook de VK3001 in dit geval.

Laatste keer dat ik dat trucje uit kon voeren was toen de KV gesplitst werd naar de KV-1 en de KV-2, als je de KV en de KV-3 in je garage had staan kreeg je een T-150 en een KV-2 met 100% crew in je garage.

Dus, grote kans dat als je de VK3002 en de Panzer driekwart in je garage hebt staan, je een gratuit VK3001 krijgt.
Geloof er niks van.

Speed limits are like herpes.

• rgras
  • Niet online
http://2.bp.blogspot.com/...2QoKvI/s1600/95794085.jpg
Daar zie je dat diegene de 3002D heeft geunlocked, maar de 3001D nog niet. Ik verwacht eerlijk gezegd dus niet dat wij die krijgen.

[Voor 13% gewijzigd door rgras op 28-03-2013 21:45]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Ja, maar, ik gok dat dat nog niet een plaatje van de final is.

En waarom zou het niet zo gaan? Anders had WG ook niet mensen toen een KV-2 en de T-150 gegeven. Sterker nog, verderop in de heavy lijn ging het ook zo. En in de beta ook vaak genoeg.

• User
VasZaitsev schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:47:
Ja, maar, ik gok dat dat nog niet een plaatje van de final is.

En waarom zou het niet zo gaan? Anders had WG ook niet mensen toen een KV-2 en de T-150 gegeven. Sterker nog, verderop in de heavy lijn ging het ook zo. En in de beta ook vaak genoeg.
Als dat zo zou zijn, had ik bij de herorganisering de halve Duitse lijn in 1 keer unlocked. Maar nee, wat je niet unlocked hebt, kan je later toch nog lekker zelf vrijspelen.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Ja, maarrrr, waarom gaven ze mensen dan wél de KV2 en de T-150 als ze de KV en de KV-3 hadden? En er was ook iets met de hoge tier heavies.

• User
VasZaitsev schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:30:
Ja, maarrrr, waarom gaven ze mensen dan wél de KV2 en de T-150 als ze de KV en de KV-3 hadden? En er was ook iets met de hoge tier heavies.
Je kreeg de KV-2 alleen als je een KV met KV-2 turret had, dus effectief had je al een KV-2. Je kan mensen moeilijk tanks afnemen en zeggen dat ze die weer ff moeten grinden.

Met de KV-3 bijna hetzelfde, die is een tier omhoog gegaan. Ze konden moeilijk zeggen: Ja, je KV-3 is een tier omhoog gegaan. Maar die nieuwe tier 6 kan je ff overnieuw kopen, die geven we niet aan je, hoewel je hem eerst wel had.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
VasZaitsev schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:30:
Amx 12t, KV en KV 3 waren allemaal tier veranderingen. VK 3002 blijft dezelfde tier.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• redwing
Zertaxka schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:35:
[...]

Amx 12t, KV en KV 3 waren allemaal tier veranderingen. VK 3002 blijft dezelfde tier.
Sowieso verandert er toch niets ? Ze zetten een . in de naam en daarom zou je een nieuw tankje krijgen ??? Dat gaat echt niet gebeuren :) In al die andere gevallen werd de tank een tier omhoog gezet en kreeg je de nieuwe tank + degene die zijn plek in nam. Dit is hier echter niet het geval.

[removed]

• ed31
Even een vraag mbt retrainen van skills zonder gebruik te maken van gold.....
Als ik de 2e skill wil retrainen naar een perk, moet ik de 3e skill dan ongebruikt laten of kan ik die tot aan 40% gebruiken voor bijv. repairs?

• redwing
ed31 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:46:
Even een vraag mbt retrainen van skills zonder gebruik te maken van gold.....
Als ik de 2e skill wil retrainen naar een perk, moet ik de 3e skill dan ongebruikt laten of kan ik die tot aan 40% gebruiken voor bijv. repairs?
Die kun je gewoon doortrainen. Alleen als je je crew gelijk op 100% wil krijgen na retrainen kan het handig zijn om geen skill/perk te kiezen en eerst te sparen. Als je echter met perks/skills bezig bent kun je gewoon doortrainen.

[removed]

• ed31
@redwing: begrijpen we elkaar wel goed?
2e skill heb ik op 100%, die wil ik omzetten naar perk BIA......
Moet ik de 3e skill dan niets voor kiezen of kan ik die bijv repairs geven tot aan 40% en dan "droppen"?
Of wordt dan alleen de 3e skill "gedropped"?

• redwing
ed31 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:01:
@redwing: begrijpen we elkaar wel goed?
2e skill heb ik op 100%, die wil ik omzetten naar perk BIA......
Moet ik de 3e skill dan niets voor kiezen of kan ik die bijv repairs geven tot aan 40% en dan "droppen"?
Of wordt dan alleen de 3e skill "gedropped"?
Ja, wij begrijpen elkaar :) Als je je skill omzet krijg je al je exp van je skills terug en kun je nieuwe skills kiezen. Oftewel die 40% kun je gewoon voor repairs gebruiken en zul je terugkrijgen als je je skills reset.

Sparen heeft alleen nut voor je standaard % van je crew (oftewel de 1e 100% die je moet hebben voordat je een skill kunt kiezen)

[removed]

• psychoclown
Exact, je zult voor de 3e skill wel iets van 40-50% hebben om de 2e skill 100% te behouden (met credits) :)

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-07 19:14
psychoclown schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:37:
Exact, je zult voor de 3e skill wel iets van 40-50% hebben om de 2e skill 100% te behouden (met credits) :)
60% om precies te zijn, heb eens mijn type 59 skills in de 3e skill namelijk omgegooid.. dus i can know it :P

In de 2e skill moet je op 40% zijn om de eerste op 100% te houden.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Ik heb de 50b waarbij ik dat mogelijk wil doen dus ik kan het nachecken (net dat punt bereikt) dus I can know it :+ Alleen nu twijfel ik of ik die 60% niet wil behouden :$

• Anoniem: 235591
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nu lees ik hier en daar wat over mods, maar van sommige vind ik dat ze toch akelig dicht in de buurt van gemeen spelen komen. Cheaten wil ik het zeker niet noemen, maar als je in sniper mode zit en de schaduw wordt weggehaald door een mod dan heb je een vol beeld en zie je meer dan iemand die net begint (ik dus) en geen weet heeft van dit soort strapatsen.

Nu ga ik dus ook mods installeren, maar dat kan neem ik aan zonder risico van een kick o.i.d.?

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Je word verbannen en de kgb zal jou opzoeken en je zusje martelen totdat jij die mods deinstalleert en zweert op het graf van je inmiddels omgelegde zusje dat je het nooit meer zal doen. En dan mag je weer spelen en krijg je 500 gold als compensatie.

in andere woorden: geen haan die er om kraait. WoT weet volgens mij niet welke mods je draait.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:39

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Yup je kan de meeste mods installeren zonder kans op kick, hoe wil WG eigenlijk controleren of je mods gebruikt is dan mijn vraag?
Gebruik zelf al vrij lang verschillende mods oa scopeshadow voor het verwijderen van de schaduw in snipermode.

Topic over welke mods illegaal zijn via deze link kan je een topic bekijken wat er wordt gezien als illegaal.
Deze link staat ook in de TS onder MODS

Star Citizen referralcode

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

_O-

Eén van de grote voordelen van WoT is dat vrijwel alles serverside geregeld is. Daardoor hebben zelfs de mods die door WG als illegaal zijn aangemerkt maar een heel beperkt voordeeltje voor de spelers.
Stukken beter dan de shooters waarbij speedhacks, wallhacks, scopehacks, ammohacks en dat soort dingen het gebruik van punkbuster noodzakelijk maakten.

• TRX
eu site van wot ligt nog plat

http://worldoftanks.com/news/2163-monsters-metal-weekend/

Monsters of Metal Weekend

Event Starts: 04:30 PDT (07:30 EDT) on March 29, 2013

Event Ends: 04:00 PDT (07:00 EDT) on April 1, 2013

50% Credit Increase Per Battle & 50% Credit Discount on the Following Vehicles

VI KV-1S
VI VK 3601 (H)
VI Churchill VII
VI M4A3E2 Sherman Jumbo

50% Gold Discount on the Following Premium Vehicle

VI TOG II*

10% Gold Discount on One Year of Premium

Experience for the First Victory in Each Vehicle

50% Gold and Credit Discount for Consumables

[Voor 6% gewijzigd door TRX op 29-03-2013 08:32]

• ed31
psychoclown schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:59:
Ik heb de 50b waarbij ik dat mogelijk wil doen dus ik kan het nachecken (net dat punt bereikt) dus I can know it :+ Alleen nu twijfel ik of ik die 60% niet wil behouden :$
60% is inderdaad wel erg veul ja.......
Voor mij van toepassing op de T71, dus gelukkig geen 6-koppige crew waarover ik begin te twijfelen om te retrainen met gold dan maar.

@weekendspecial: komt mooi uit om de KV1-S maar eens terug te kopen. De lage winrate van 43% op die bak, bevalt me niet. Dat moet beter kunnen, moet boven de 50 uitkomen. Ik twijfel nog of ik mijn ooit zo geliefde T50 ervoor verkoop na ruim 900 battles.....
En voordat de weekendspecial begint, wil ik toch nog wel even mijn overall winrate voorbij de 51,5% brengen (99,5% solo in randoms).

• solique

solique

Music Maniac

Kijken of EU dezelfde special gaat krijgen.
Zou het niet erg vinden kan ik misschien eindelijk eens de KV-1S kopen en credits grinden met de VK.

• dynosu

dynosu

Orly ?

msichien een kv-1s terugkopen als ze in de korting gaan. Dan kan ik ook goed meedoen met de medium TCs. Heb daar nu geen goede tank voor.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee