[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.887 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Nu probeer ik eigenlijk helemaal niets met de Luchs want ik heb die lichte koepel erop met een Flak kanon. Die richt niets aan bij de hogere tier tanks. Ik cross dan ook maar door de map en probeer te spotten. Volgens mijkan ik maar 1 tank per keer spotten want ik zie er soms meerdere bij elkaar staan en dan kan ik er maar 1 aanwijzen.

GoT kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:51

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Anoniem: 235591 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:51:
Nu probeer ik eigenlijk helemaal niets met de Luchs want ik heb die lichte koepel erop met een Flak kanon. Die richt niets aan bij de hogere tier tanks. Ik cross dan ook maar door de map en probeer te spotten. Volgens mijkan ik maar 1 tank per keer spotten want ik zie er soms meerdere bij elkaar staan en dan kan ik er maar 1 aanwijzen.

GoT kanaal?
Aah, als je Luchs nog stock is kan het inderdaad wat moeilijker wezen om hogere tiertjes te slopen. Let wel dat een Luchs een light tank / scout is en dat je soms beter wat in het wilde weg rond kan rijden en zoveel mogelijk te spotten dan echt targets proberen te slopen. Je zou bijvoorbeeld je Luchs als statis scout kunnen gebruiken, een goed voorbeeld van static scout is dit filmpje:

Als je World of Tanks opstart en je bent in je garage zie je links onderin een knop staan: "Channels" (mits je WoT in het Engels staat), daar druk je op en je zoekt dan naar: "Gathering" of "Gathering of Tanks", deze klik je aan en en druk je vervolgens op de knop Join. Je zit dan in het kanaal met alle mede Tweakers (en af en toe wat buitenstaanders). :Y

Daar kun je altijd roepen om een platoon of wat vragen stellen aan mensen. :Y

Voor de mensen die nog opzoek zijn naar een goeie Android App met de Tech Trees, Weakspots etc;

Clickerdeklik

Nieuwe map revealed;
Tankers!

In World of Tanks, fearsome battles rage relentlessly everyday on the vast open fields of Steppes to the parched desolate desert sands of Airfield. Coming in the 8.5 update, which is tentatively slated for release in May, gear up to step out of your comfort zone to take one giant leap for tankers everywhere!

Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks.com/dcont/fb/news/moon_map/screenshot01.jpg

World of Tanks is proud to announce the release of a brand new map: Moon. Set on the face of our nearby celestial neighbor, Moon is an exciting locale that defies the norms of map design and will be your next 'must see' tanking destination. With breathtakingly luminous terrain and a backdrop of a myriad of stars to illuminate the skies, World of Tanks' realistic rendering system will enable the light to reflect off the metal surfaces of your tank--you'll really sparkle. However, don't be fooled by the gorgeous scenery. Beneath the seemingly placid exterior belies a harsh battlefield teeming with hidden mazes and dangerous hideouts that will serve as perfect ambush points to take out your unsuspecting victims. If you fancy a higher level of play, leverage the reduced gravity to send your tank flying to destroy your enemies from above - a feat that developers of World of Warplanes most definitely approve of.

Explore every nook and cranny and leave no stones unturned; the secret to securing victory in Moon lies in mastering the map and knowing it like the back of your hand. We're confident that this new map will delight all World of Tanks fans and budding astronomers alike.

Get ready for launch!

Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks.com/dcont/fb/news/moon_map/tactical_map_moon_001.png
Vond de vorige 1 april leuker. :+

[ Voor 48% gewijzigd door Nemean op 31-03-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Nemean schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:49:
Vond een tijd terug nog een leuke spot op Mountain Pass, moet bekennen dat je op die spot aardig goed kan schieten met een arty.

[afbeelding]

:+
Als ik in mijn arty aan de andere kant sta dan is dat de eerste spot die ik in de gaten houdt om te counteren.. ;)
Je kan geen kant op als je daar staat...
Anoniem: 235591 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:51:

GoT kanaal?
Je spot er op dat moment meer als 1 hoor maar je kan er maar 1 targetten/aanwijzen.
Alles waar je team op schiet wat jij spot geeft jou xp vanwege spottingdamage en dat krijg je niet alleen van diegene die je aanwijst dat ze daarop moeten schieten.

Gathering of tanks kanaal even zoeken op "gat".
Dit kanaal vindt je veel gelijkgestemden, helaas na elke serverrestart is hij weg en moet je hem even opniew opzoeken.
Linksonderin zoeken via channels.
Nemean schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:02:

Nieuwe map revealed;

Vond de vorige 1 april leuker. :+
Had ook niet gekund, de duitse lijn had teveel voordeel van deze map gehad, geen zuurstof dus ze vliegen niet meer in de fik.
Leek me wel fun, terugslag E100 na een schot sta je gelijk weer op je base of je vliegt helemaal weg..... :+

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 31-03-2013 23:11 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ShockWave schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:07:
[...]

Als ik in mijn arty aan de andere kant sta dan is dat de eerste spot die ik in de gaten houdt om te counteren.. ;)
Je kan geen kant op als je daar staat....
Daar heb je gelijk in, alleen ben er zelf dat ik er 1 a 2 keer heb gestaan niet gecounterd geweest en de rest van de arty wel. Maar het is inderdaad een krappe spot. :Y

Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks.com/dcont/fb/news/spherical_tanks/newspapper_balltank.jpg
Tankers!

As we continue to produce new content for World of Tanks, it's become clear that many of our players are interested in the obscure (but creative) tank designs that came out of the World War II era. We did some serious digging, and are pleased to announce a new vehicle for the Soviet forces: the ST-2T spherical tank!

As most of you are well aware, Wargaming prides itself on portraying vehicles with a great deal of historical accuracy. Even if it existed only in blueprints, we take the time to do our research before we deploy it to our battlefields. The ST-2T did see one instance of combat, but was never mass produced. Expect the vehicle to peform the same role a lot of medium tanks typically adopt. However, it, and a few others, will be situated on an offshoot of the Soviet heavy branch. They'll be fast moving and pack a mean punch.

If you're interested in the history of this unusual vehicle we've posted a brief synopsis of its origins in the forum post. Just to give you an idea of what the tank model will look like in-game, take look at a few of the photos from the archive below.

Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks.com/dcont/fb/news/spherical_tanks/121212fix.jpg
Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks.com/dcont/fb/news/spherical_tanks/untitled-2.jpg?MEDIA_PREFIX=/dcont/fb/

Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks.com/dcont/fb/media/tech_trees/russian_tree_com.jpg
Source: klik

_O-

[ Voor 13% gewijzigd door Nemean op 31-03-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

@Nemean
Leuk filmpje die gast doet precies wat ik dus ook doe. Passief spotten, tanks aanwijzen en er tussenuit knijpen mocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Deze zin uit jouw quote is al ongeloofwaardig dus de rest.....
As most of you are well aware, Wargaming prides pretends itself on portraying vehicles with a great deal of historical accuracy. Even if it existed only in blueprints, we take the time to do our research before after we deploy it to our battlefields
.... _O-

Edit fixed it...

Zo WG heeft weer een leuke giftshoppackage..hebben ze zich vergist in de prijs??
Motherland Package
SU-100Y, Soviet Tier VI Tank Destroyer
1 Garage Slot
30 Days Premium
10 Large Repair kits

20.95 Euro
SU-100Y 3250 gold
30 dagen premium 2500 gold
10 repairkits 500 gold
= 6250 goldwaarde voor €20.95

5500gold kost normaliter €19.95.......
Fatherland Package
Dicker Max, German Tier VI Tank Destroyer
1 Garage Slot
30 Days Premium
10 Large Repair Kits

20.50 Euro
komt op hetzelfde neer, lijken me wel goeie deals..

[ Voor 50% gewijzigd door ShockWave op 01-04-2013 00:23 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-05 19:21

CoronelHimself

Division Brabant

Het wordt tijd dat ze de Tsar tank gaan introduceren. Dat zou pas lachten zijn.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

CoronelHimself schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:33:
Het wordt tijd dat ze de Tsar tank gaan introduceren. Dat zou pas lachten zijn.
Vind je? Die is zo weg.

Obyekt nogwat, met 4 rupsbanden, gemaakt om een atoomexplosie te overleven, die zou leuk zijn.

Of die duitse spoorweg kanonnen:P

Iets serieuzer: Wanneer zal ongeveer het volgende iets zijn waarom je 50% korting krijgt, ofzo, op je T29?

Kalender zegt:
calm before the storm [klinkt niet als een heavy actie eigenlijk]
2de jaar WoT: Kan zijn dat ze korting geven, of een gratis tank.
Ambush: Wéér TD/arty
Sweet Dreams: Misschien wel, misschien niet.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ShockWave schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:16:
Zo WG heeft weer een leuke giftshoppackage..hebben ze zich vergist in de prijs??
Zag het inderdaad, vooral die maand premium is wel mooi mee genomen met een tankje. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Zeer intressant.

Maar, welke te nemen? Welke zou beter zijn?

Mij lijkt de D. Max handiger, omdat ik ook verder wil gaan met de duitse TD lijn. al lijkt mij de russische ook weer oppakken ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

VasZaitsev schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:48:
Zeer intressant.

Maar, welke te nemen? Welke zou beter zijn?

Mij lijkt de D. Max handiger, omdat ik ook verder wil gaan met de duitse TD lijn. al lijkt mij de russische ook weer oppakken ook leuk.
NifTec (van GoT) heeft ze beide.. als je van gun depressie houdt is de Dicker Max een aanrader, houdt je echter van damage doen (lees 500+/-) en kun je er mee leven dat je extreem groot bent.. dan is de SU-100Y wel iets voor je, echter heeft ie maar 60mm armor op de voorkant dus alles komt praktisch door je heen. Snel is de SU-100Y wel. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Maakt het niet veel makkelijker:P Allebei klinkt het leuk namelijk. En de D max heeft ook amper pantser, schiet je zo doorheen met HE.

Wordt dus de SU-100Y denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/127756800-4.jpg

En toen had ik een hond die Lowe heet. :+ Leuke 1 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:42
ShockWave schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:16:

SU-100Y 3250 gold
30 dagen premium 2500 gold
10 repairkits 500 gold
= 6250 goldwaarde voor €20.95

5500gold kost normaliter €19.95.......
premium repairkits kun je binnekort voor credits kopen, premium kopen per maand is niet efficient en de SU-100Y komt vast wel weer een keer voor 50% in de aanbieding. Oftewel, gewoon gold kopen en geduld hebben:

1 maand premium als je per jaar met korting koopt: ~1800 gold.
SU-100Y in de aanbieding: 1625 gold.
10 repairkits als consumables in de discount zijn: 100,000 credits

Als je in een keer voor 100 euro gold kost koopt kost dit pakketje je dus ongeveer: EUR 11.40

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
NEEEEEEEEEE MIJN STATSSSSSS
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/ColdZero/signature.png

Wotlabs is ook bezig :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wsLy schreef op maandag 01 april 2013 @ 09:05:
NEEEEEEEEEE MIJN STATSSSSSS
[afbeelding]

Wotlabs is ook bezig :P
Das WN8, de basis voor wargamings nieuwe skill based matchmaking :+. Geeft penalties voor het schieten met goud dus dat zal het wel zijn bij jou :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-04 11:55
djengizz schreef op maandag 01 april 2013 @ 09:09:
[...]

Das WN8, de basis voor wargamings nieuwe skill based matchmaking :+. Geeft penalties voor het schieten met goud dus dat zal het wel zijn bij jou :p.
Inderdaad. En dat niet alleen.
Voor kills stealen krijg je tegenwoordig een penalty in WN8

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Snel snel, 50% korting op ALLE tier 1 tanks :D

http://worldoftanks.eu/news/6611-special-tier-i-front/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:42
44% winrating? Ik heb maar 39!

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/superbabs84321eu/signature.png

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
djengizz schreef op maandag 01 april 2013 @ 09:09:
[...]

Hehe ik moest lachen :p
Wat voor score zal neophyte dan hebben? :+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

eindelijk sta ik eens bovenaan :+

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/pebbles/signature.png
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste