Als ik in mijn arty aan de andere kant sta dan is dat de eerste spot die ik in de gaten houdt om te counteren..
Je kan geen kant op als je daar staat...
Anoniem: 235591 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:51:
Nu probeer ik eigenlijk helemaal niets met de Luchs want ik heb die lichte koepel erop met een Flak kanon. Die richt niets aan bij de hogere tier tanks. Ik cross dan ook maar door de map en probeer te spotten. Volgens mijkan ik maar 1 tank per keer spotten want ik zie er soms meerdere bij elkaar staan en dan kan ik er maar 1 aanwijzen.
GoT kanaal?
Je spot er op dat moment meer als 1 hoor maar je kan er maar 1 targetten/aanwijzen.
Alles waar je team op schiet wat jij spot geeft jou xp vanwege spottingdamage en dat krijg je niet alleen van diegene die je aanwijst dat ze daarop moeten schieten.
Gathering of tanks kanaal even zoeken op "gat".
Dit kanaal vindt je veel gelijkgestemden, helaas na elke serverrestart is hij weg en moet je hem even opniew opzoeken.
Linksonderin zoeken via channels.
Had ook niet gekund, de duitse lijn had teveel voordeel van deze map gehad, geen zuurstof dus ze vliegen niet meer in de fik.
Leek me wel fun, terugslag E100 na een schot sta je gelijk weer op je base of je vliegt helemaal weg.....
[
Voor 12% gewijzigd door
ShockWave op 31-03-2013 23:11
]