Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 32 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.231 views

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-03 20:38

Plato112

Da is toch nie normaal!

mad_max234 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:47:
Dat maak jij ervan dat je denk dat ik iets niet begrijpt, en het gelijk als waarheid aanziet en daarmee mij aanvalt en suggereert dat ik iets niet begrijp of zelf te dom voor ben en nooit school heb gehad, iets andere woorden wel te verstaan, en dat is persoonlijk aanvallen, zelfs na verzoek om het niet persoonlijk te maken. Je moet nu niet schijnheilig gaan doen, siert je niet echt hoor!

En iemand beschuldigen dat die niet leest omdat die andere gedacht heeft klopt natuurlijk ook van geen meter, leuk is nog dat je zelf iets post wat al twee keer eerder is gepost en bewijst dat juist jij niet leest. (geen aanval, alleen defensie, was er zelf anders niet over begonnen)

Wat mijn standpunt ook is, je gaat niet iemand persoonlijk aanvallen, dat is gewoon laag en heeft niks met discussie te maken. Dat je zegt dat ik naar iets moet kijken of iets moet lezen prima, ik lees ook alles, maar dat hoeft mijn standpunt nog niet te veranderen, en dan maar aan te nemen dat ik het niet lees is niet echt handig natuurlijk als je dat gaat gebruiken in aanval op mijn, want ik heb alles gelezen, kon niet overal antwoord op geven maar lezen doe ik het wel.

Maar geen probleem hoor, laten we gewoon verder gaan met iets anders waar we wel over eens zijn. ;)
Zou je kunnen quoten wat je dan als persoonlijke aanval beschouwd? Want daar heb je naar mijn mening ook een behoorlijk andere opvatting over dan ik.

En over dat beschuldigen ajb zeg. JIJ begint met dingen als waarheid te stellen zonder onderbouwing, daar is meerdere keren om gevraagd en je vertikt het gewoon. Dat mensen nog steeds zo netjes tegen je blijven verbaasd me behoorlijk want ik heb het idee dat je zwaar aan het trollen bent.
Je kunt gewoon NIET dingen als feit stellen zonder onderbouwing, maar dat doe je in de helft van je posts.

Speed limits are like herpes.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:27

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:00:
[...]

Sorry, maar dat is simpelweg een constatering. Jij zegt dat een verschil van <5% niets zegt over hoe goed een persoon speelt. Als je echter de wet van de grote getallen toepast weet je dat de kans dat er 5% verschil komt omdat je in slechte teams wordt ingedeeld ontiegelijk klein is. Door die uitspraak geef je dus aan dat je die wet niet goed toepast/snapt in deze context. Ik (we) zeg/suggereer echter nergens dat je er te dom voor bent of nooit school hebt gehad integendeel ik zeg zelfs letterlijk het tegenovergestelde.

Ik vind het trouwens wel erg jammer dat je je persoonlijk voelt aangevallen omdat we je op een fout wijzen en het je proberen uit te leggen.
Ik weet niet of hij het nu naar mij of naar jou of iedereen richt, in ieder geval wil ik wel het volgende zeggen hier op en daar laat ik het voor de rest bij.
mad_max234 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:47:
Dat maak jij ervan dat je denk dat ik iets niet begrijpt, en het gelijk als waarheid aanziet en daarmee mij aanvalt en suggereert dat ik iets niet begrijp of zelf te dom voor ben en nooit school heb gehad, iets andere woorden wel te verstaan, en dat is persoonlijk aanvallen, zelfs na verzoek om het niet persoonlijk te maken. Je moet nu niet schijnheilig gaan doen, siert je niet echt hoor!
Ik vind wat je nu zet eerder als een "persoonlijke aanval" klinken dan het geen wat ik (of anderen) aanhaalden. Het maakt me voor de rest niet uit, ik weet in ieder geval waar ik sta en wat ik gezegd heb (harde huid ;)) Maar als jij mij kunt aantonen waar ik/wij "suggereren" dat ik/wij je "dom" vinden of dat ik/wij vinden dat je nooit "school hebt gehad" dan hoop ik dat je dit wel kunt aantonen binnen dit topic aangezien ik mij hier in ieder geval niet van bewust ben (niemand heeft dit hier overigens neer gezet), dit is in ieder geval niet uit mijn vingers gekomen en ook niet eens in mijn gedachten opgekomen. Maar prima dat je mijn of onze berichten zo opvat iedereen heeft zo zijn manier van "iets" opvatten en dat maakt een ieder verschillend/uniek. Maar hopelijk kun je dit wel aantonen als je bericht naar mij toe gericht was. ;)

[Voor 12% gewijzigd door Nemean op 30-03-2013 23:07]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06-2017

mad_max234

AMD Athlon II M320

Hint ik ben gestopt met discussie, geen zin meer in. :)

Even wat anders, heb vandaag KV1 lijn gedaan en heb nu de KV1 gekocht, heb nog bemaning in T28 zitten die is bijna 100% heb begrepen dat er 10% vanaf gaat als je geen gold gebruikt, Maar hoeveel gaat er vanaf van de extra skills die je eventueel hebt ontwikkeld, las ergens dat dat 40% is?

Was trouwens met churshill bezig maar vind de 7 helemaal niet fijn en black prince schijnt alleen maar erger te worden.

-Andere hobby- -

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Wat zie ik dan nu in de middellandse zee? PTS heeft OM-V aangevallen?

Vanaf maandag op pad met een nieuwe clan, we zijn met flink wat mensen uit HARDS gestapt en overgegaan naar WHO. Vanmiddag is alles geregeld etc. Hopelijk pakt dit avontuur beter uit voor ons, de council was in ieder geval vriendelijk en verwelkomen ons graag. De DC van WHO kende mij blijkbaar van een tijd geleden in WoT :P. Tevens ook een tweaker tegengekomen op de TS. Gaat wel nice worden :)

Stichting Hobbyserver

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-03 18:15

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Oproep aan alle medetankers die dit Topic een wam hart toedragen....de laatste tijd worden er steeds meer welles/nietes discussies gevoerd die je ingame ook steeds meer tegenkomt.
Had dit ook al eens cryptisch verwoord in een vorig deel maar er was er toen maar 1 die het snapte.
Het lezen van dit topic wordt er niet leuker op door dit soort discussies ook niet voor de starters onder de tankertweakers.
Mischien een idee om als je een dikke discussie wil starten een nieuw topic te openen op tweakers en dan daarnaartoe te linken of het via dm te gaan doen.

Als iemand dus een ander standpunt hanteert of ergens een andere mening over heeft dan jijzelf en je er niet uikomt na 2 posts ga dan niet door totdat er 2 bladzijden of meer zijn gevuld.
mad_max234 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:19:
Even wat anders, heb vandaag KV1 lijn gedaan en heb nu de KV1 gekocht, heb nog bemaning in T28 zitten die is bijna 100% heb begrepen dat er 10% vanaf gaat als je geen gold gebruikt, Maar hoeveel gaat er vanaf van de extra skills die je eventueel hebt ontwikkeld, las ergens dat dat 40% is?
Als je bemanning nog geen 100% is dan heb je als het goed is ook nog geen extra skills ontwikkeld.
Train je een crew om van je t28 naar je KV1 dan ga je zowiezo van medium naar heavy dus is de penalty 20% voor credits dus 80% blijft er over.
van heavy naar heavy is het idd 90%.
Heb je toch al skills gekozen dan blijven deze gewoon op het aantal % staan die je hebt en beginnen pas weer op te bouwen nadat de crew weer op 100% staat.

Het 40% skillverhaal...zal voorbeeld geven....

crew gaat naar andere tank je gebruikt credits om om te trainen dus 90% retrain.
Nu had je een 100% crew in je oude tank+ 40% op de secondary skill (let op skill heeft nog geen functie anders werkt het niet dus je ziet het plusje staan en geen repair bijvoorbeeld..)
Dus totaal 140 - 90% = 126, je houdt dus 126% over.
Dus weer 100% crew in je nieuwe tank met 26% voor een secondary skill.
Heb je 100% crew met een skill op 100% dus totaal 200% dan moet je voor de derde skill 23% hebben wil je met credits weer op 200% uitkomen.
Was trouwens met churshill bezig maar vind de 7 helemaal niet fijn en black prince schijnt alleen maar erger te worden.
Hangt ervan af...ik vond het persoonlijk erg fijne tanks om mee te spelen, ze zijn traag jazeker maar wel goede armor en snelle accurate guns.
Sidescrapen werkt geweldig met die dingen.
je doet niet veel damage per schot maar als je een target getracked houdt zonder dat hij op jou kan schieten dan schiet jij sneller dan dat hij de tracks kan repairen zelfs met volle repairskills.
Die heavy kan dan niks beginnen en is binnen no time weg.

[Voor 63% gewijzigd door ShockWave op 30-03-2013 23:51. Reden: Aanvulling van de post]

Star Citizen referralcode

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-03 12:19
ShockWave schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:26:
Oproep aan alle medetankers die dit Topic een wam hart toedragen....de laatste tijd worden er steeds meer welles/nietes discussies gevoerd die je ingame ook steeds meer tegenkomt.
Had dit ook al eens cryptisch verwoord in een vorig deel maar er was er toen maar 1 die het snapte.
Het lezen van dit topic wordt er niet leuker op door dit soort discussies ook niet voor de starters onder de tankertweakers.
Mischien een idee om als je een dikke discussie wil starten een nieuw topic te openen op tweakers en dan daarnaartoe te linken of het via dm te gaan doen.

Als iemand dus een ander standpunt hanteert of ergens een andere mening over heeft dan jijzelf en je er niet uikomt na 2 posts ga dan niet door totdat er 2 bladzijden of meer zijn gevuld.
DANK U!

De arty tip filmpjes van dorjan en highflyer vond ik trouwens gaaf. Wie het ook was die ze poste; ook u bedankt. Ik heb ze vanochtend en vanmiddag goed kunnen gebruiken met m'n M40/M43

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Helemaal mee eens, veel te veel offtopic. Wilde helemaal geen discusie maar pas voortaan wel op wat ik antwoord op iemand anders zijn post en hou mijn mening wel voor me, springen er bovenop als je niet oppast, weer wijze les geleerd. Heb je meestal met druk topic, had het dus kunnen weten, my bad.

Als je bemanning nog geen 100% is dan heb je als het goed is ook nog geen extra skills ontwikkeld.
Train je een crew om van je t28 naar je KV1 dan ga je zowiezo van medium naar heavy dus is de penalty 20% voor credits dus 80% blijft er over.
van heavy naar heavy is het idd 90%.
Heb je toch al skills dan blijven deze gewoon op het aantal % staan die je hebt en beginnen pas weer op te bouwen nadat de crew weer op 100% staat.

Het 40% skillverhaal...zal voorbeeld geven....

crew gaat naar andere tank je gebruikt credits om om te trainen dus 90% retrain.
Nu had je een 100% crew in je oude tank+ 40% op de secondary skill (let op skill heeft nog geen functie anders werkt het niet dus je ziet het plusje staan en geen repair bijvoorbeeld..)
Dus totaal 140 - 90% = 126, je houdt dus 126% over.
Dus weer 100% crew in je nieuwe tank met 26% voor een secondary skill.
Heb je 100% crew met een skill op 100% dus totaal 200% dan moet je voor de derde skill 23% hebben wil je met credits weer op 200% uitkomen.
Bedankt, zit dus iets anders in elkaar dan ik dacht, die 20% van medium naar heavy had ik nog niet gevonden. Even voor de zekerheid met secondary skill bedoel je de skills toch mee neem ik aan? Zoals camo, repair, etc. Maar kan ik ook gewoon geen skill kiezen en gewoon doorsparen?

@Plato112
Er is meerder malen verzocht om te stoppen, en ik neem toch schuld op me van discussie.

[Voor 72% gewijzigd door mad_max234 op 31-03-2013 00:04]

-Andere hobby- -

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-03 20:38

Plato112

Da is toch nie normaal!

mad_max234 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:44:
Helemaal mee eens, veel te veel offtopic. Wilde helemaal geen discusie maar pas voortaan wel op wat ik antwoord op iemand anders zijn post en hou mijn mening wel voor me, springen er bovenop als je niet oppast, weer wijze les geleerd. Heb je meestal met druk topic, had het dus kunnen weten, my bad.
Laatste keer je post je mening als een feit en je zegt erbij dat het een feit is. Dan krijg je reacties en dus discussie, ga nu maar ergens anders trollen.

Speed limits are like herpes.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
mad_max234 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:44:
Bedankt, zit dus iets anders in elkaar dan ik dacht, die 20% van medium naar heavy had ik nog niet gevonden. Even voor de zekerheid met secondary skill bedoel je de skills toch mee neem ik aan? Zoals camo, repair, etc. Maar kan ik ook gewoon geen skill kiezen en gewoon doorsparen?
Klopt die bedoel ik ja en om gebruik te kunnen maken van deze truuk moet je dus ook geen skill kiezen maar gewoon het kruisje laten staan.
Heb je geen kruisje maar een skill gekozen bijv. repair dan is die opbouw dus niet te gebruiken voor retrainen
Het is gewoon een optelsom 100%crew + 50% skill is dus een crewmember van 150% enz ook met een gekozen skill.

Nog een gratis tip voor de nieuwkomers...
Mocht je ooit een premium tank kopen dan kan je van datzelfde land een bestaande crew in de tank zetten zonder penalty.
Wel medcrew in een med en heavycrew in een heavy.
Voorbeeld:
In mijn Löwe kan ik de crew zetten van de Maus, en E-100.
Superpershing de crew van mijn M48.
T34 de crew van mijn T110e5
SU 144-25 de crew van mijn ISU 152.
Type 59 mijn chinese mediumcrew en dat zonder retrainen.... ;)
Gewoon selecteren en gaan, lekker snel crewtrainen

[Voor 24% gewijzigd door ShockWave op 31-03-2013 00:13]

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
[b]mad_max234 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:44:[

Waarom zou je doorsparen???
Zodra er een skill op 100% komt, de volgende ook een functie geven.
Let wel: altijd dan een skill en geen perk (werkt pas vanaf 100%).

Overigens werken skill/perks wél als je crew nog niet op 100% is, vandaag gemerkt met een crew op 92% (overgezet van andere tank) en 6th sense werkt "gewoon"

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• ed31
@shockwave: ik had gister/eergister een soortgelijke vraag gesteld (een paar pagina's geneuzel terug) en daar begreep ik uit de antwoorden dat je wel degelijk een skill kunt invullen en later "droppen"

[Voor 6% gewijzigd door ed31 op 31-03-2013 00:10]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Je kan zeker doorsparen zonder een skill te kiezen. Het voordeel zit hem in het retrainen. Zodra je retraint met opgespaarde xp ga je bijvoorbeeld niet van 100-> 90%, maar van 100% -> 95% of zelfs 100% afh. v. hoeveel je hebt gespaard

erutangiS

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ed31 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:10:
@shockwave: ik had gister/eergister een soortgelijke vraag gesteld (een paar pagina's geneuzel terug) en daar begreep ik uit de antwoorden dat je wel degelijk een skill kunt invullen en later "droppen"
Tuurlijk een skill kun je altijd invullen en later droppen maar droppen van skills kost je ook weer credits om tot 80% te droppen.
Heb je hem niet gebruikt dan kost het je niks extra... ;)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd gold gebruik voor een retrain.. :D maar probeer wel om dat te doen als het 50% crewtrainingkosten is.

Oke nog een tip.
Heb je een tank al geresearched maar nog niet gekocht omdat je nog niet voldoende credits hebt en de crew zitten te niksen in je barracks.
Dan kan je door het aanklikken van die crewmember in zijn dossier onder training de volgende tank al selecteren en hem daarvoor trainen als het 50% trainingkosten zijn.
Doe dit alleen als je hem niet meer gebruikt in de oude tank..

[Voor 35% gewijzigd door ShockWave op 31-03-2013 00:23]

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-03 15:22

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
pkregting schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:41:
[...]

DANK U!

De arty tip filmpjes van dorjan en highflyer vond ik trouwens gaaf. Wie het ook was die ze poste; ook u bedankt. Ik heb ze vanochtend en vanmiddag goed kunnen gebruiken met m'n M40/M43
np, heb er ook goed gebruik van kunnen maken

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Het opsparen kan ik gelijk trekken aan eerste skill?

Is dat niet beetje weinig, denk dat ik iets verkeerd begrijp? Dat zou volgens deze grafiek 800 exp zijn
http://img26.imageshack.us/img26/4232/percentilevsxp.jpg

@ed31
Dat weet ik dus niet, ik ben aan kijken wat slimste is en ben dus dingen aan afwegen en aan uitzoeken wat ik nu beste kan doen.

Penalty van 20% maakt het minder aantrekkelijk om T28 weg te doen en crew over te zetten. Heb vorig weekend 10 extra sloten gekocht, heb dus nog plek zat.

-Andere hobby- -

• MrOleo
  • Nu online
Hoe hoger je komt qua percentage hoe langzamer het gaat, 90-> 100% gaat veel langzamer dan 0-> 10% op alle skills. Je zal dus wel even moeten sparen, voor je genoeg gespaard hebt om in een keer van 90 -> 100 te gaan. Waarschijnlijk +- 50 a 60 % op je 1e secundaire skill.

Ik denk dat de exp op de y-as staat voor de exp benodigd om 1% omhoog te gaan op het niveau van de x-as (bv op 99% primaire skill heb je 4800 a 5000 exp nodig om 100% te halen.

erutangiS

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Schiet me ineens iets te binnen wat ik van de week heb gelezen, kan zijn dat het precies 60% is? Kan ook zijn dat ik iets door elkaar haal. Maar principe snap ik nu, ga even zoeken naar de juiste getallen.

Ik heb al secondary skills op churchill 1, ging als een speer in het begin naar pak en beet 40% maar gaat nu inderdaad steeds langzamer en volgens de grafiek loopt het behoorlijk stijl op.

-Andere hobby- -

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
@ Mad_max die grafiek die jij post is hoeveel XP je met je tank moet binnehalen voordat de crew op 100% staat.
Voor de primary skill moet je dus 5000XP bij elkaar spelen op de crew, let wel is niet 5000XP op je tank omdat maar een percentage hiervan naar je crew gaat.
Voor de eerste secondary skill heb je al 10000XP op je crewmember nodig om die op 100% te krijgen enz.
In hogere tier battles gaat het binnenhalen van XP gelukkig wat sneller...
Daarom is de optie om accelerate crewtraining aan te zetten ook handig als je een tank elite hebt en langere tijd gaat spelen.
Alle verdiende XP gaat dan naar de crew en niet maar een percentage.
Als je het dosier van je crewmember opent dan kan je ook zien hoeveel battles er nog nodig is om 1% erbij te krijgen.

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ja dat wist ik allemaal al, dossier staat de persoonlijk exp van de crew member. :)

T28 staat accelerate crew training al aan, scheelt best wel wat, denk iets van 20% in mijn geval, heb 5 crew members en 1 krijgt dubbel exp mits die overleeft als ik het goed heb?

-Andere hobby- -

• MrOleo
  • Nu online
Volgens mij werkt het niet zo. Volgens mij krijgt je crew dezelfde xp als je tank en is de 5000 xp nodig voor de laatste % op je primaire skill en heb je dus >>5000 xp nodig voor de volledige 100%.

De accelerate crew optie geeft volgens mij je tank xp aan het crewlid met de minste xp, die dus dubbele xp krijgt voor die battle.

De wiki zegt overigens hetzelfde: http://wiki.worldoftanks.eu/Crew#Crew_Advancement

[Voor 5% gewijzigd door MrOleo op 31-03-2013 00:39]

erutangiS

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Je crew krijgt pas de volle xp mep als je accelerate crewtraining aanhebt.
Is je tank niet volledig geresearched dan gaat er maar een percentage van de verkregen xp naar de crew.
Anders zou de crewtraininig supersnel gaan op hogere tiers aangezien ik nu op tier 7 al 90k XP nodig heb om tracks/turret/topgun te researchen om de tank elite te krijgen.
Zou ditzelfde aantal xp punten ook naar de crew gaan op dat moment dan zou ik vanaf een 100% crew ook al 3 skills op de volle 100% hebben.

• MrOleo
  • Nu online
Wut :?

Wiki:
No vehicle in World of Tanks can operate without a complete crew. Acting as a proxy operator between the player and his vehicle, they affect the many of the vehicle's properties in battle. Each crew member is trained for a certain vehicle and role, each with their own levels of proficiencies. Through battles, a crew will gain experience the same way vehicles will. Each crew member receives experience equal to the experience the vehicle earned in a battle, possibly modified by experience bonuses and penalties.

Nogmaals: de y-as in de grafiek staat volgens mij voor de xp benodigd voor het behalen van 1% op het niveau van de x-as. Dus 5000 xp voor 99%-> 100%, niet 5000xp voor 0-100% op de primaire skill.

erutangiS

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

MrOleo schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:38:
Volgens mij werkt het niet zo. Volgens mij krijgt je crew dezelfde xp als je tank en is de 5000 xp nodig voor de laatste % op je primaire skill en heb je dus >>5000 xp nodig voor de volledige 100%.

De accelerate crew optie geeft volgens mij je tank xp aan het crewlid met de minste xp, die dus dubbele xp krijgt voor die battle.

De wiki zegt overigens hetzelfde: http://wiki.worldoftanks.eu/Crew#Crew_Advancement
Ja inderdaad, grafiek is wat vreemd gemaakt, las hem dus zoals je zou verwachten. Want voor de derde skill is het 38K om van 99 naar 100% te gaan, en niet 38K in totaal.

Staat gewoon formule in wiki, probleem opgelost. :+

"Y" is
1 = Role (Major Qualification)
2 = First Skill/Perk
3 = Second Skill/Perk

XP for nextSkillLevel = 2Y × 25 × 100(currentSkillLevel/100)

Je hebt dus ongeveer 39K xp nodig om van 90 naar 100% te gaan voor je primary skill. In praktijk met crew acceleratie aan zal het dus minder zijn dan 39K verzamelen op het battlefield.

Edit/
Trainen in elite tank gaat iets sneller dan nieuwe tank, dat kan voordeel zijn maar of dat de moeite is om 10% eerst te halen op de T28 en dan T28 verkopen, ik weet het nog niet. Zal er eens een nachtje over slapen. :D

[Voor 9% gewijzigd door mad_max234 op 31-03-2013 01:51]

-Andere hobby- -

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
@ mrOleo
van de wiki
Graph detailing experience required to increase the role and the first 3 skills or perks by 1%.
My bad ben nog niet wakker, je hebt gelijk.
en volgens de wiki zorgt acc. crewtraining alleen voor een x2 bonus op de member die op dat moment het laagst staat...pfffff..zelfs ik leer nog wat.
vinkje kan dus uit, kan je beter xp sparen.... |:(

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Overwinning!
Gevecht: Stadspark zondag 31 maart 2013 3:06:42
Voertuig: M4A3E2 Sherman Jumbo
Ervaring ontvangen: 4.080 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 44.656
Gevechtsprestaties: Sluipschutter, Meesterschutter, Meesterschapsbadge: Tank Aas

105mm + gold = kassa

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• ed31
ShockWave schreef op zondag 31 maart 2013 @ 01:46:
@ mrOleo

[...]

en volgens de wiki zorgt acc. crewtraining alleen voor een x2 bonus op de member die op dat moment het laagst staat...pfffff..zelfs ik leer nog wat.
Maar dan zit je met een berg XP die je met gold moet omzetten als je 't wil gebruiken.
In tegenstelling tot eerdere berichten, heb ik juist wél het idee dat alle XP naar je crew gaat (indiend accelerated training). In het personeelsdossier kun je altijd zien hoeveel XP nog nodig tot de volgende upgrade. Als ik vervolgens een battle speel, kan ik daar zien dat wat de verdiende XP (v/d tank) voor een invloed hebben op die upgrade en dat komt dan exact overeen.........

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik zal vanaf nu proberen om niets meer te posten over de skill van anderen, winrate, noobs, MM etc. etc. :*)

• ed31
mad_max234 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:33:
Schiet me ineens iets te binnen wat ik van de week heb gelezen, kan zijn dat het precies 60% is? Kan ook zijn dat ik iets door elkaar haal. Maar principe snap ik nu, ga even zoeken naar de juiste getallen.

Ik heb al secondary skills op churchill 1, ging als een speer in het begin naar pak en beet 40% maar gaat nu inderdaad steeds langzamer en volgens de grafiek loopt het behoorlijk stijl op.
40% op je 2e skill en 60% op je derde skill
M.a.w.: Pas bij respectievelijk 40% op je tweede skill kun je die skill droppen en blijft de 1e skill op 100%, zodat je die zonder gold kunt omzetten naar een perk.
Met 60% op je 3e skill kun je die droppen en blijven 1+2e skill/perk volledig intact.

Dit is overigens ook te checken in het personeelsdossier.......ga naar skills en klik maar eens op "drop" Je krijgt dan een pop up waarin je kunt zien wat er over blijft bij droppen v/e skill. Daarna wel op Annuleren drukken uiteraard >:)

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:08
wsLy schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:25:
Wat zie ik dan nu in de middellandse zee? PTS heeft OM-V aangevallen?

Vanaf maandag op pad met een nieuwe clan, we zijn met flink wat mensen uit HARDS gestapt en overgegaan naar WHO. Vanmiddag is alles geregeld etc. Hopelijk pakt dit avontuur beter uit voor ons, de council was in ieder geval vriendelijk en verwelkomen ons graag. De DC van WHO kende mij blijkbaar van een tijd geleden in WoT :P. Tevens ook een tweaker tegengekomen op de TS. Gaat wel nice worden :)
Flink wat mensen? Namen graag! De afgelopen weken zijn er namelijk een boel NL'ers en BE'ers uit HARDS gestapt. Kyozu is naar PTS, ik (superbabs84321eu) probeer zelf ook bij PTS binnen te komen, Evul is naar KAZNA, er gingen geluiden dat er een deel naar OMNI zou gaan, maar dat lukte niet. Dus wie o wie is er nu weer uitgestapt.

Babs out!

• wsLy
filipy23 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 10:47:
[...]

Flink wat mensen? Namen graag! De afgelopen weken zijn er namelijk een boel NL'ers en BE'ers uit HARDS gestapt. Kyozu is naar PTS, ik (superbabs84321eu) probeer zelf ook bij PTS binnen te komen, Evul is naar KAZNA, er gingen geluiden dat er een deel naar OMNI zou gaan, maar dat lukte niet. Dus wie o wie is er nu weer uitgestapt.

Babs out!
Ongeveer 20-25 man als ik het goed heb. Italiaanse 'divisie', paar mensen van andere landen en een aantal nederlanders.
Precieze lijst van namen heb ik zelf niet, heb er wel een paar via PB doorgezet aan je. Eigenlijk iedereen die actief CWs speelde...

[Voor 12% gewijzigd door wsLy op 31-03-2013 11:02]

Stichting Hobbyserver

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

ed31 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 09:28:
[...]

40% op je 2e skill en 60% op je derde skill
M.a.w.: Pas bij respectievelijk 40% op je tweede skill kun je die skill droppen en blijft de 1e skill op 100%, zodat je die zonder gold kunt omzetten naar een perk.
Met 60% op je 3e skill kun je die droppen en blijven 1+2e skill/perk volledig intact.

Dit is overigens ook te checken in het personeelsdossier.......ga naar skills en klik maar eens op "drop" Je krijgt dan een pop up waarin je kunt zien wat er over blijft bij droppen v/e skill. Daarna wel op Annuleren drukken uiteraard >:)
Op die manier/ Maar kort gezegd moet ik dus grofweg 39K bij elkaar sparen, en ontloopt elkaar niet zo gek veel volgens mijn of ik het nu eerst spaar met t28 of gelijk met KV1 begin.

-Andere hobby- -

• wsLy
Hmmm vaag... ik blijf een ping van 90ms hebben op EU2... terwijl ik op EU1 gewoon 30-40ms heb :s
Dacht dat het aan de drukte kon liggen, maar op EU2 zitten 30k spelers minder dan op EU1 momenteel... afstand van mij naar het amsterdam cluster is ook korter dan naar Beieren...

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Het is speelbaar.. maar enorm irritant met het timen van je schoten.

Weet niet of het aan de provider kan liggen? Online hebben wij.

Stichting Hobbyserver

• MrOleo
  • Nu online
@ mrOleo

[...]

Tenzij je veel gold wil spenderen zou ik hem gewoon aanlaten. Voor crews van 3 gaat de training toch al 33% sneller, voor crews van 6 16%.

erutangiS

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 07:26

Whuzz

Dodgeball!

wsLy schreef op zondag 31 maart 2013 @ 12:27:
Hmmm vaag... ik blijf een ping van 90ms hebben op EU2... terwijl ik op EU1 gewoon 30-40ms heb :s
Dacht dat het aan de drukte kon liggen, maar op EU2 zitten 30k spelers minder dan op EU1 momenteel... afstand van mij naar het amsterdam cluster is ook korter dan naar Beieren...

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Het is speelbaar.. maar enorm irritant met het timen van je schoten.

Weet niet of het aan de provider kan liggen? Online hebben wij.
Ik heb er geen last van iig. Bij mij is het andersom. Op EU2 meestal 30-40 en op EU1 50-70.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
@ mrOleo

[...]

wtf!?

assumption.... ik dacht dus ook dat alle xp naar alle crewmember skill ging 8)7

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Member die het potje extra xp krijgt heeft ook goudkleurige icon naast zijn naam staan als je acc training aan heb staan. En volgens mijn moeten de bemanningsleden overleven anders krijgt de gene die dood is helemaal geen xp dat potje.

-Andere hobby- -

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
TRX schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:11:
[...]

wtf!?

assumption.... ik dacht dus ook dat alle xp naar alle crewmember skill ging 8)7

http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/facepalmic.gif

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik ben van plan een premium tank te kopen, voor creditfarming, voor de lol en evt voor crew training.

Ik twijfel tussen de Russische tier 7 TD: SU 122-44 en Amerikaanse T8 heavy T34 en evt de Superpershing.

T34 is een stuk duurder, maar maakt ws wel meer credits, alleen heb ik de Russische Heavy tm IS-3 en ben ik niet direct van plan de Amerikaanse heavy line te gaan doen, eerder Russische TD lijn. Superpershing lijkt me ook wel vet, met dat spaced armor, maar speelt eigenlijk ook als een heavy geloof ik.

Wat zijn jullie ervaringen?

edit: ik heb (natuurlijk) al een premium account

[Voor 4% gewijzigd door HyperMan op 31-03-2013 14:36]

Hier komt iets hips te staan

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
Wil je uberhaupt de amerikaanse lijnen gaan volgen? het voordeel van de premium tanks is dat je gewone crew zonder penalties in een premium tank kan zetten mits deze dezelfde klasse heeft, dus heavy in heavy, medium in medium, td in td enz.
Imho, als je de heavy of medium lijn van US niet gaat spelen, maar wel de russiche TD lijn is de SU 122-44 een logischer keuze om te nemen, en dan zonder crew, dan kan je je crew van je RU TD lijn in die tank gebruiken om sneller te levellen.

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Mickroz schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:49:
Wil je uberhaupt de amerikaanse lijnen gaan volgen? het voordeel van de premium tanks is dat je gewone crew zonder penalties in een premium tank kan zetten mits deze dezelfde klasse heeft, dus heavy in heavy, medium in medium, td in td enz.
Imho, als je de heavy of medium lijn van US niet gaat spelen, maar wel de russiche TD lijn is de SU 122-44 een logischer keuze om te nemen, en dan zonder crew, dan kan je je crew van je RU TD lijn in die tank gebruiken om sneller te levellen.
Heb niet directe plannen, T110E5 lijkt me uiteindelijk wel vet, maar niet echte plannen voor russische TD lijn.

Los van crew trainen, welke premium lijkt jullie leuker om te spelen/creditfarmen?

• ed31
@Hyperman: waarom ipv €50,- neerleggen voor een tankje, niet een premium account nemen?
Daarmee kun je met je favo tanks blijven spelen, xp grinden én de bemanningen door blijven trainen.

Ik heb zelf nog wel een SP, maar gebruik 'm niet eens om extra credits te sparen. Lukt me met m'n premium account ook goed genoeg om altijd voldoende credits te hebben..........

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

ed31 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:22:
@Hyperman: waarom ipv €50,- neerleggen voor een tankje, niet een premium account nemen?
Daarmee kun je met je favo tanks blijven spelen, xp grinden én de bemanningen door blijven trainen.

Ik heb zelf nog wel een SP, maar gebruik 'm niet eens om extra credits te sparen. Lukt me met m'n premium account ook goed genoeg om altijd voldoende credits te hebben..........
Ik heb (natuurlijk) al een premium account :)
Tot tier 8 verdiende ik wel aardig credits, maar maak nu veel minder winst, en equipment en t9/10 tanks zijn niet voor gratis helaas

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-03 13:28

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik zou dan wel een tier8 pakken, die verdienen meer credits per battle.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
HyperMan schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:39:
Ik ben van plan een premium tank te kopen, voor creditfarming, voor de lol en evt voor crew training.

Ik twijfel tussen de Russische tier 7 TD: SU 122-44 en Amerikaanse T8 heavy T34 en evt de Superpershing.

T34 is een stuk duurder, maar maakt ws wel meer credits, alleen heb ik de Russische Heavy tm IS-3 en ben ik niet direct van plan de Amerikaanse heavy line te gaan doen, eerder Russische TD lijn. Superpershing lijkt me ook wel vet, met dat spaced armor, maar speelt eigenlijk ook als een heavy geloof ik.

Wat zijn jullie ervaringen?

edit: ik heb (natuurlijk) al een premium account
Topicstart al gelezen????.... ;)

Dan had je deze link gezien Users ultimate premium tankguidebook.
Hierin speelt User van [GoT] zijn premium tanks en geeft er ook een goede omschrijving van.
Kan je zelf beetje kijken welke je leuk vindt.
Vindt zelf de Type 59 nog steeds de meest leuke om te spelen maarja niet meer te krijgen in de store.... :D

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Tank of the Month – Jagdpanther

April is dedicated to the Jagdpanther, a feisty German Tier VII Tank Destroyer, that’s bound to bring fun to your battlefields this month. Use it frequently and earn 30% extra credits!

:9~

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

ShockWave schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:08:
[...]

Hierin speelt User van [GoT] zijn premium tanks en geeft er ook een goede omschrijving van.
Vindt zelf de Type 59 nog steeds de meest leuke om te spelen maarja niet meer te krijgen in de store.... :D
Niet goed genoeg dus, bedankt voor de tip.
seriouzz schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:12:
Tank of the Month – Jagdpanther

April is dedicated to the Jagdpanther, a feisty German Tier VII Tank Destroyer, that’s bound to bring fun to your battlefields this month. Use it frequently and earn 30% extra credits!

:9~
Hmm, nog meer keus, moeilijk :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:15

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

filipy23 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 10:47:
[...]

Babs out!
Begreep dat ze voor de zoveelste keer weer mensen uit HARDS willen overhevelen naar HARD. Zal lastig zijn als er zon groep vertrokken is naar WHO.

Ik begrijp die clan leaders overigens niet, HARD is stervende, laat het gewoon gaan i.p.v. het telkens te reanimeren.

"Oooh Jeroen!"

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
ShockWave schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:08:
[...]

die wist ik ook nog niet, handig topic, gj User!

mad_max234 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 12:17:
[...]

Op die manier/ Maar kort gezegd moet ik dus grofweg 39K bij elkaar sparen, en ontloopt elkaar niet zo gek veel volgens mijn of ik het nu eerst spaar met t28 of gelijk met KV1 begin.
Meestal wordt die truc dan ook gebruikt als je met je 1e tank nog aan het exp verzamelen bent voor de volgened tank. Door dan geen skill te kiezen kun je sparen zodat je weer met een 100% crew in de volgende tank kan beginnen.

[removed]

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:52

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik ben nu een klein beetje verder met het spel: rij nu rond met een T1 Heavy.

Waar ik nog wel wat vragen over heb: Ik heb ontzettend veel last van kogels die afketsen. Soms schiet ik echt 20 keer raak, maar geen damage. Soms wel wat penetratie. En vreemd genoeg mik ik op de achterkant van de tank.
Zelfs als ik met de dure shell's knal, dan bouncen die lekker weg. Beetje zonder van de centjes.

Wat zou nou echt trucjes om goed te mikken en minder bouncers te hebben ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

De T1 heeft nou eenmaal een kanon wat graag bounced. HE bounced niet zo snel, dus op tier 6 en hoger gewoon HE schieten.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb nog een website gevonden via Reddit, welke me wel nuttig leek voor anderen;

http://tank-compare.com/

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:59

thijsco19

KTM 990 SMT

VasZaitsev schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:59:
De T1 heeft nou eenmaal een kanon wat graag bounced. HE bounced niet zo snel, dus op tier 6 en hoger gewoon HE schieten.
Huh? Wat bedoel je hier nou mee?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

thijsco19 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:13:
[...]

Huh? Wat bedoel je hier nou mee?
HE op hogere tiers schieten zie ik ook niet echt het nut van in, daarnaast heeft HE ook gewoon een hoge kans om te bouncen en vooral op hogere tiers. :Y

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik zit er toch serieus aan te denken om een ander land te nemen. De M3 Lee hiervoor was ook al ruk, met de T1 Heavy schiet je niets kapot. Echt triest.

Wat zou de beste optie zijn ? Met liefst met snelle Heavy, waarop de kogels goed bouncen.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Waarom zou je op een hogere tier [daarmee doelend op: een tank die je niet kan penetreren met AP] geen HE schieten? Je beschadigd hem dan vaak wel wat, en je kan makkelijk modules uitschakelen. Natuurlijk vooral met kanonnen die bedoelt zijn om HE te verschieten, zoals de 105mm die op de M4 kan

En ik bedoel dat het kanon van de T1 heavy gewoon een vrij lage penetratie heeft. 128mm is niet zo heel veel, Bij Russische tanks zul je voornamelijk op de romp moeten schieten, zitten een paar mooie weakspots of pantser onder een kleine hoek.

Trucjes, tja, veel oefenen eigenlijk. Je ontdekt vanzelf handigheidjes.

Een snelle heavy, met een hoog bouncegehalte: IS-3. Duurt wel even eer je die hebt, maar, vanaf de KV-1S zijn de Russische heavies best wendbaar en bouncebaar. KV-1 is alleen vrij langzaam.

De Jumbo Sherman is ook leuk, geen heavy, maar, bounced heel veel. Met 105mm en goldshells is het lachen. VK3601H idem dito. De korte 88 is een prima allround kanon.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:03

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Even doorbijten, de t29maakt alles weer goed, eens full ops

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik stond van de week 's avonds tegen een King Tiger. Maar dat is een goed ding, geloof ik. Maar komt er daarna ook nog wat soeps ?

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

VasZaitsev schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:26:
Waarom zou je op een hogere tier [daarmee doelend op: een tank die je niet kan penetreren met AP] geen HE schieten? Je beschadigd hem dan vaak wel wat, en je kan makkelijk modules uitschakelen. Natuurlijk vooral met kanonnen die bedoelt zijn om HE te verschieten, zoals de 105mm die op de M4 kan
Kijk dat is een ander verhaal.
Juist op hogere tiers kan je zowat altijd wel pennen mits je niet op de verkeerde plekken schiet maar dat is logisch. Alleen als het dringende zaak is om de cap te resetten schiet ik HE of als een tank nog maar XX aantal HP heeft (<100HP) om geen AP shells te verspillen.
Inderdaad als je met derpguns schiet is het beter dat je met HE schiet.
Een snelle heavy, met een hoog bouncegehalte: IS-3. Duurt wel even eer je die hebt, maar, vanaf de KV-1S zijn de Russische heavies best wendbaar en bouncebaar. KV-1 is alleen vrij langzaam.
De KV-1S is inderdaad al erg genieten (mits topgun) en die lijn is zeker weten wel leuk om te spelen!
Ik vond de grind naar de IS-3 erg leuk en de IS-3 zelf speelt ook egt fijn, zeker een aanrader!

CORVETTE schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:40:
Ik stond van de week 's avonds tegen een King Tiger. Maar dat is een goed ding, geloof ik. Maar komt er daarna ook nog wat soeps ?
Als je goed kan spelen met de KT is het zeker een geweldige tank, je kan lekker snipen van afstand maar ook redelijk goed aanvallen. Als je zijn armor angled dan wil die nog best veel bouncen.

[Voor 15% gewijzigd door thijsco19 op 31-03-2013 17:43]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

VasZaitsev schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:26:
Als ik mensen met HE zie schieten met welke tank dan ook door heel de battle heen, moet ik altijd eventjes een facepalm doen. Voor een tier 5 is het misschien laag maar het is voldoende om door de weakspots heen te komen, kwestie van jezelf aanleren waar je moet aimen en waar je moet schieten.. Je kunt met die 128mm makkelijk door de commander hatch of driver hatch heen knallen van bijvoorbeeld een KV-1S.

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

CORVETTE schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:24:
Ik zit er toch serieus aan te denken om een ander land te nemen. De M3 Lee hiervoor was ook al ruk, met de T1 Heavy schiet je niets kapot. Echt triest.

Wat zou de beste optie zijn ? Met liefst met snelle Heavy, waarop de kogels goed bouncen.
Ben zelf op weg naar IS lijn, op zich redelijke lijn zover ik kan bepalen, ben nu met de KV1 bezig. Hebben redelijke pen en damage.

-Andere hobby- -

• dion_b
  • Laatst online: 15:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

CORVETTE schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:40:
Tiger II is al een T8 tank, dus erna heb je alleen E-75 en E-100. Ben zelf pas bij Tiger II, maar wat ik zie is dat E-75 bovenal meer van alles is wat de Tiger II al is, dus traag, goede armour voorop en een nauwkeurige gun met hoge pen maar niet enorme damange (voor T8 begrippen - als je in je T1 Heavy erdoor geraakt wordt ben je *NIET* blij). E-100 is log, kan goed tegen arty splash en heeft een geweldige gun, maar schijnt nogal ingewikkeld te spelen.

Tiger II kun je trouwens als je alert bent echt ongelofelijk veel bouncen. Op gegeven moment werd ik eergisteren door een KV-3 besprongen. Hij heeft zeker zes rake schoten op mij gehad, maar nul penetratie, nul damage. Helaas voor hem bouncte er maar een van de mijne >:)

Maar goed, je bent flinke tijd verder voordat je dat kaliber tank hebt - in de T1 Heavy lijn zit je dan op de T32, ook een beest :)

Soittakaa Paranoid!

• filipy23
Ik las net dit op SS zijn blog:
- "Official WG efficiency rating?" "Yes - that's the winrate, because the point of the game is to win."
Ik most even terugdenken aan de discussie gisteren...

Babs out!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

dion_b schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:05:
[...]

Tiger II is al een T8 tank, dus erna heb je alleen E-75 en E-100. Ben zelf pas bij Tiger II, maar wat ik zie is dat E-75 bovenal meer van alles is wat de Tiger II al is, dus traag, goede armour voorop en een nauwkeurige gun met hoge pen maar niet enorme damange (voor T8 begrippen - als je in je T1 Heavy erdoor geraakt wordt ben je *NIET* blij). E-100 is log, kan goed tegen arty splash en heeft een geweldige gun, maar schijnt nogal ingewikkeld te spelen.

Tiger II kun je trouwens als je alert bent echt ongelofelijk veel bouncen. Op gegeven moment werd ik eergisteren door een KV-3 besprongen. Hij heeft zeker zes rake schoten op mij gehad, maar nul penetratie, nul damage. Helaas voor hem bouncte er maar een van de mijne >:)

Maar goed, je bent flinke tijd verder voordat je dat kaliber tank hebt - in de T1 Heavy lijn zit je dan op de T32, ook een beest :)
Was een slechte KV-3 speler. De 122mm heeft weinig moeite met de koepel of de zijkant van de Tiger 2.

Tiger II is wel voornamelijk een sniper volgens mij. De IS-3 is dan weer heel leuk voor in steden.

Tier 8 is volgens mij wel allemaal aan elkaar gewaagd. Tier 7 heeft echte verschillen. T29 is daar wel koning volgens mij,

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:51
Ik blijf het moeilijkste van heel het spel namelijk dit vinden:

"Weten wanneer je moet/kan pushen, en wanneer je juist niet moet pushen of terug naar de basis rijden (in sommige gevallen die 50/50 zijn)"

Ik weet dat je hierin eigenlijk niet kan trainen maar zijn er misschien toch mensen met voorbeelden, replays of youtuub video's die hierin toch goeie voorbeelden weergeven.

Weten waar en wanneer je met je tank moet gaan... het blijft toch iets moeilijk maar wanneer het lukt is het toch o zo leuk he.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Astratuner schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:18:
Ik blijf het moeilijkste van heel het spel namelijk dit vinden:

"Weten wanneer je moet/kan pushen, en wanneer je juist niet moet pushen of terug naar de basis rijden (in sommige gevallen die 50/50 zijn)"

Ik weet dat je hierin eigenlijk niet kan trainen maar zijn er misschien toch mensen met voorbeelden, replays of youtuub video's die hierin toch goeie voorbeelden weergeven.

Weten waar en wanneer je met je tank moet gaan... het blijft toch iets moeilijk maar wanneer het lukt is het toch o zo leuk he.
Ik zie veel mensen een hoekje om rijden terwijl ze niet weten wat er om het hoekje bevind. Dat is iets waar je op moet letten.. kijk goed op je mini-map waar welke tanks zijn gespot (XVM heeft daar mooie mod voor) en hou deze in de gaten. Mijn speelstijl is heel wisselend.. maar mocht je er iets aan hebben.. dit is m'n YouTube kanaal; Kanaaltjeeuh.

Ben nog bezig met het inrichten van m'n kanaal, sinds er nieuwe layout is gekomen. :Y

Edit: En replays kun je hier vinden: http://mwreplays.com/Nemean/, maar zijn vooral oude replays.

[Voor 4% gewijzigd door Nemean op 31-03-2013 18:53]

• wsLy
Dit blijven toch heerlijke kills :P

Ernaar het wel afgelegd tegen een IS.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-03 20:20
Dorjan werkt met WG samen zag ik zojuist, The eSport show.
Misschien wel leuk voor degene die geïnteresseerd zijn in eSports of gewoon leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L_YQpxfEf4Y]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 09:50

themaxter

Bugged..

Yup, had de video ook al gezien, maar in zijn gewone videos ziet ie er toch een stuk minder "stijfjes" uit :P
Wel interessante info in die video verder :)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Het belangrijkste wat je moet weten: Iedere tank is anders.

Extreem voorbeeld: Met mijn Panzer 1 C scheur ik vaak dwars door het front met 80kmh, spot het hele team, maak de arty af en soms ook de TD's. Dat moet ik niet proberen met mijn KV-1.

Er zijn tanks waarmee je in je eentje zo'n beetje een push kan doen, ligt aan de tegenstanders dan. De Jumbo Sherman is een leuk voorbeeldje: Als er wat tier 4 of tier 5 tanks voor je staan, kun je wel aardig pushen. Matilda kan dat ook heel goed. Maar, dat moet je niet proberen met een Stug.

En om het helemaal irritant te maken: Een ander kanon op je tank en je tank verandert soms helemaal. Een IS met 122mm is een heavy, die vooral moet peek-a-boo'en. Een IS met Idiot is een soort van heavy-medium waarmee flanken erg goed gaat en je sommige heavies zelfs mee kan dood draaien omdat je de snelle turret erop kan zetten.

erwinning!
Gevecht: Ruinberg zondag 31 maart 2013 19:16:13
Voertuig: M4A3E2 Sherman Jumbo
Ervaring ontvangen: 1.456
Credits ontvangen: 31.231
Gevechtsprestaties: Pascucci's Medaille, Top Gun, Sluipschutter, Magere Hein

Blijft leuk, goldshells in je 105mm doen.

[Voor 13% gewijzigd door RobinHood op 31-03-2013 19:23]

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

VasZaitsev schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:14:
[...]

Was een slechte KV-3 speler. De 122mm heeft weinig moeite met de koepel of de zijkant van de Tiger 2.

Tiger II is wel voornamelijk een sniper volgens mij. De IS-3 is dan weer heel leuk voor in steden.

Tier 8 is volgens mij wel allemaal aan elkaar gewaagd. Tier 7 heeft echte verschillen. T29 is daar wel koning volgens mij,
Je moet wel oppassen met de IS-3 in de steden, als je een hoekje omrijd is 1 van de schuine armor stukken haaks naar de vijand gericht waardoor hij er doorheen schiet.
Verder kan je redelijk goed side scrapen met de Tiger II, dit kan je weer minder met de IS-3 door dat zijn turret vooraan zit.

• TRX
ik (1390) werd net weggeknald door een jagd, welke erg goed stond opgesteld.... komt onze hami gast (57% rating) met z'n patton en doet gewoon hetzelfde..... dan na 10 secs nog een keer, weg patton 8)7

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Bij voorste tandwiel zit vaak een weakspot als je onder hoek schiet, heb ik gemerkt, net als onder de koepel aan de zijkant.

Met alle trage heavy's moet je beetje oppassen in de steden, je bent lomp en kan niet goed manoeuvreren. Zorg dat je niet te gemakkelijk omsingeld kan worden.

Edit/
Efficiëntie van bepantsering kan je hier terug vinden.
http://wiki.worldoftanks....ffective_Armour_Thickness

[Voor 19% gewijzigd door mad_max234 op 31-03-2013 19:43]

-Andere hobby- -

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

IS-3 is typisch een tank waarbij ongeveer de helft niet de weakspots kent, en de helft wel.

Vooral mensen in T34's en Löwes weten totaal niet wat ze ermee aanmoeten, waardoor ze makkelijke prooien zijn. Dit komt natuurlijk omdat een groot deel van die mensen totaal geen ervaring hebben met heavies.

En de BL9 en andere turret maken de IS-3 ook veel gevaarlijker. Geen gekke bounces meer, voelt een stuk nauwkeuriger en de iets langzamere reload valt mij niet op.

Alleen die ammorack is irritant. Zelf met wet ammorack klapt ie er om het potje eruit, En ook op meest gekke plaatsen. Schuin onder de turret, zijkant, turret zelf. Munitie zit blijkbaar op de meest idiote plaatsen.

Edit:

Sealclubben is leuk: Panzer 4 met derp en goldshells: 5 oneshots achter elkaar [toen waren mijn goldshells op] en een Valentine-AT moeten twoshotten omdat mijn HE shell maar 98% van de tank wegvaagde.

[Voor 13% gewijzigd door RobinHood op 31-03-2013 20:32]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vond een tijd terug nog een leuke spot op Mountain Pass, moet bekennen dat je op die spot aardig goed kan schieten met een arty.

:+

• Anoniem: 235591
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat mij opvalt is dat mensen in een lage tier (1-5) weinig tot niet spotten. Als er al gespot wordt is er eigenlijk nooit arty in de buurt. En ik kan ze niet aan met de Luchs :( Erg jammer want het spotten gaat me steeds beter af. Het vinden van mooie spot ook.

Ik hoop dat ik snel wat in de hogere tiers kom waar mensen wat beter spelen, maar vooral ook elkaar helpen want ook dat laat in de lagere tiers vaak te wensen over.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Anoniem: 235591 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:42:
Wat mij opvalt is dat mensen in een lage tier (1-5) weinig tot niet spotten. Als er al gespot wordt is er eigenlijk nooit arty in de buurt. En ik kan ze niet aan met de Luchs :( Erg jammer want het spotten gaat me steeds beter af. Het vinden van mooie spot ook.

Ik hoop dat ik snel wat in de hogere tiers kom waar mensen wat beter spelen, maar vooral ook elkaar helpen want ook dat laat in de lagere tiers vaak te wensen over.
In tier 1 tot 5 is het inderdaad vaak chaotisch, een tijd terug zag ik een M37 de frontline opzoeken. Ik raad je overigens zelf aan in het GoT kanaal te gaan zitten en om een platoon te roepen.. mensen zijn altijd wel bereid om je door de lage tiers heen te slepen. ;)

Welke tanks probeer je te beschadigen/slopen met je Luchs? :)

• Niet online
Nu probeer ik eigenlijk helemaal niets met de Luchs want ik heb die lichte koepel erop met een Flak kanon. Die richt niets aan bij de hogere tier tanks. Ik cross dan ook maar door de map en probeer te spotten. Volgens mijkan ik maar 1 tank per keer spotten want ik zie er soms meerdere bij elkaar staan en dan kan ik er maar 1 aanwijzen.

GoT kanaal?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Anoniem: 235591 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:51:
Nu probeer ik eigenlijk helemaal niets met de Luchs want ik heb die lichte koepel erop met een Flak kanon. Die richt niets aan bij de hogere tier tanks. Ik cross dan ook maar door de map en probeer te spotten. Volgens mijkan ik maar 1 tank per keer spotten want ik zie er soms meerdere bij elkaar staan en dan kan ik er maar 1 aanwijzen.

GoT kanaal?
Aah, als je Luchs nog stock is kan het inderdaad wat moeilijker wezen om hogere tiertjes te slopen. Let wel dat een Luchs een light tank / scout is en dat je soms beter wat in het wilde weg rond kan rijden en zoveel mogelijk te spotten dan echt targets proberen te slopen. Je zou bijvoorbeeld je Luchs als statis scout kunnen gebruiken, een goed voorbeeld van static scout is dit filmpje:

Als je World of Tanks opstart en je bent in je garage zie je links onderin een knop staan: "Channels" (mits je WoT in het Engels staat), daar druk je op en je zoekt dan naar: "Gathering" of "Gathering of Tanks", deze klik je aan en en druk je vervolgens op de knop Join. Je zit dan in het kanaal met alle mede Tweakers (en af en toe wat buitenstaanders). :Y

Daar kun je altijd roepen om een platoon of wat vragen stellen aan mensen. :Y

Voor de mensen die nog opzoek zijn naar een goeie Android App met de Tech Trees, Weakspots etc;

Clickerdeklik

Nieuwe map revealed;
Tankers!

In World of Tanks, fearsome battles rage relentlessly everyday on the vast open fields of Steppes to the parched desolate desert sands of Airfield. Coming in the 8.5 update, which is tentatively slated for release in May, gear up to step out of your comfort zone to take one giant leap for tankers everywhere!

World of Tanks is proud to announce the release of a brand new map: Moon. Set on the face of our nearby celestial neighbor, Moon is an exciting locale that defies the norms of map design and will be your next 'must see' tanking destination. With breathtakingly luminous terrain and a backdrop of a myriad of stars to illuminate the skies, World of Tanks' realistic rendering system will enable the light to reflect off the metal surfaces of your tank--you'll really sparkle. However, don't be fooled by the gorgeous scenery. Beneath the seemingly placid exterior belies a harsh battlefield teeming with hidden mazes and dangerous hideouts that will serve as perfect ambush points to take out your unsuspecting victims. If you fancy a higher level of play, leverage the reduced gravity to send your tank flying to destroy your enemies from above - a feat that developers of World of Warplanes most definitely approve of.

Explore every nook and cranny and leave no stones unturned; the secret to securing victory in Moon lies in mastering the map and knowing it like the back of your hand. We're confident that this new map will delight all World of Tanks fans and budding astronomers alike.

Get ready for launch!

Vond de vorige 1 april leuker. :+

[Voor 48% gewijzigd door Nemean op 31-03-2013 22:20]

• TRX
lol

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Nemean schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:49:
Vond een tijd terug nog een leuke spot op Mountain Pass, moet bekennen dat je op die spot aardig goed kan schieten met een arty.

[afbeelding]

:+
Als ik in mijn arty aan de andere kant sta dan is dat de eerste spot die ik in de gaten houdt om te counteren.. ;)
Je kan geen kant op als je daar staat...
Anoniem: 235591 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:51:

GoT kanaal?
Je spot er op dat moment meer als 1 hoor maar je kan er maar 1 targetten/aanwijzen.
Alles waar je team op schiet wat jij spot geeft jou xp vanwege spottingdamage en dat krijg je niet alleen van diegene die je aanwijst dat ze daarop moeten schieten.

Gathering of tanks kanaal even zoeken op "gat".
Dit kanaal vindt je veel gelijkgestemden, helaas na elke serverrestart is hij weg en moet je hem even opniew opzoeken.
Linksonderin zoeken via channels.
Nemean schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:02:

Nieuwe map revealed;

Vond de vorige 1 april leuker. :+
Had ook niet gekund, de duitse lijn had teveel voordeel van deze map gehad, geen zuurstof dus ze vliegen niet meer in de fik.
Leek me wel fun, terugslag E100 na een schot sta je gelijk weer op je base of je vliegt helemaal weg..... :+

[Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 31-03-2013 23:11]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ShockWave schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:07:
[...]

Als ik in mijn arty aan de andere kant sta dan is dat de eerste spot die ik in de gaten houdt om te counteren.. ;)
Je kan geen kant op als je daar staat....
Daar heb je gelijk in, alleen ben er zelf dat ik er 1 a 2 keer heb gestaan niet gecounterd geweest en de rest van de arty wel. Maar het is inderdaad een krappe spot. :Y

Tankers!

As we continue to produce new content for World of Tanks, it's become clear that many of our players are interested in the obscure (but creative) tank designs that came out of the World War II era. We did some serious digging, and are pleased to announce a new vehicle for the Soviet forces: the ST-2T spherical tank!

As most of you are well aware, Wargaming prides itself on portraying vehicles with a great deal of historical accuracy. Even if it existed only in blueprints, we take the time to do our research before we deploy it to our battlefields. The ST-2T did see one instance of combat, but was never mass produced. Expect the vehicle to peform the same role a lot of medium tanks typically adopt. However, it, and a few others, will be situated on an offshoot of the Soviet heavy branch. They'll be fast moving and pack a mean punch.

If you're interested in the history of this unusual vehicle we've posted a brief synopsis of its origins in the forum post. Just to give you an idea of what the tank model will look like in-game, take look at a few of the photos from the archive below.

Source: klik

_O-

[Voor 13% gewijzigd door Nemean op 31-03-2013 23:09]

• Niet online
@Nemean
Leuk filmpje die gast doet precies wat ik dus ook doe. Passief spotten, tanks aanwijzen en er tussenuit knijpen mocht zijn.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Deze zin uit jouw quote is al ongeloofwaardig dus de rest.....
As most of you are well aware, Wargaming prides pretends itself on portraying vehicles with a great deal of historical accuracy. Even if it existed only in blueprints, we take the time to do our research before after we deploy it to our battlefields
.... _O-

Edit fixed it...

Zo WG heeft weer een leuke giftshoppackage..hebben ze zich vergist in de prijs??
Motherland Package
SU-100Y, Soviet Tier VI Tank Destroyer
1 Garage Slot
30 Days Premium
10 Large Repair kits

20.95 Euro
SU-100Y 3250 gold
30 dagen premium 2500 gold
10 repairkits 500 gold
= 6250 goldwaarde voor €20.95

5500gold kost normaliter €19.95.......
Fatherland Package
Dicker Max, German Tier VI Tank Destroyer
1 Garage Slot
30 Days Premium
10 Large Repair Kits

20.50 Euro
komt op hetzelfde neer, lijken me wel goeie deals..

[Voor 50% gewijzigd door ShockWave op 01-04-2013 00:23]

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:06

CoronelHimself

Division Brabant

Het wordt tijd dat ze de Tsar tank gaan introduceren. Dat zou pas lachten zijn.

Steam - PTR83

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

CoronelHimself schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:33:
Het wordt tijd dat ze de Tsar tank gaan introduceren. Dat zou pas lachten zijn.
Vind je? Die is zo weg.

Obyekt nogwat, met 4 rupsbanden, gemaakt om een atoomexplosie te overleven, die zou leuk zijn.

Of die duitse spoorweg kanonnen:P

Iets serieuzer: Wanneer zal ongeveer het volgende iets zijn waarom je 50% korting krijgt, ofzo, op je T29?

Kalender zegt:
calm before the storm [klinkt niet als een heavy actie eigenlijk]
2de jaar WoT: Kan zijn dat ze korting geven, of een gratis tank.
Ambush: Wéér TD/arty
Sweet Dreams: Misschien wel, misschien niet.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ShockWave schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:16:
Zo WG heeft weer een leuke giftshoppackage..hebben ze zich vergist in de prijs??
Zag het inderdaad, vooral die maand premium is wel mooi mee genomen met een tankje. :Y

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Zeer intressant.

Maar, welke te nemen? Welke zou beter zijn?

Mij lijkt de D. Max handiger, omdat ik ook verder wil gaan met de duitse TD lijn. al lijkt mij de russische ook weer oppakken ook leuk.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

VasZaitsev schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:48:
Zeer intressant.

Maar, welke te nemen? Welke zou beter zijn?

Mij lijkt de D. Max handiger, omdat ik ook verder wil gaan met de duitse TD lijn. al lijkt mij de russische ook weer oppakken ook leuk.
NifTec (van GoT) heeft ze beide.. als je van gun depressie houdt is de Dicker Max een aanrader, houdt je echter van damage doen (lees 500+/-) en kun je er mee leven dat je extreem groot bent.. dan is de SU-100Y wel iets voor je, echter heeft ie maar 60mm armor op de voorkant dus alles komt praktisch door je heen. Snel is de SU-100Y wel. :Y

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Maakt het niet veel makkelijker:P Allebei klinkt het leuk namelijk. En de D max heeft ook amper pantser, schiet je zo doorheen met HE.

Wordt dus de SU-100Y denk ik.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

En toen had ik een hond die Lowe heet. :+ Leuke 1 april.

• filipy23
ShockWave schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:16:

SU-100Y 3250 gold
30 dagen premium 2500 gold
10 repairkits 500 gold
= 6250 goldwaarde voor €20.95

5500gold kost normaliter €19.95.......
premium repairkits kun je binnekort voor credits kopen, premium kopen per maand is niet efficient en de SU-100Y komt vast wel weer een keer voor 50% in de aanbieding. Oftewel, gewoon gold kopen en geduld hebben:

1 maand premium als je per jaar met korting koopt: ~1800 gold.
SU-100Y in de aanbieding: 1625 gold.
10 repairkits als consumables in de discount zijn: 100,000 credits

Als je in een keer voor 100 euro gold kost koopt kost dit pakketje je dus ongeveer: EUR 11.40

Babs out!

• wsLy
NEEEEEEEEEE MIJN STATSSSSSS

Wotlabs is ook bezig :P

Stichting Hobbyserver

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wsLy schreef op maandag 01 april 2013 @ 09:05:
NEEEEEEEEEE MIJN STATSSSSSS
[afbeelding]

Wotlabs is ook bezig :P
Das WN8, de basis voor wargamings nieuwe skill based matchmaking :+. Geeft penalties voor het schieten met goud dus dat zal het wel zijn bij jou :p.

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-03 12:19
djengizz schreef op maandag 01 april 2013 @ 09:09:
[...]

Das WN8, de basis voor wargamings nieuwe skill based matchmaking :+. Geeft penalties voor het schieten met goud dus dat zal het wel zijn bij jou :p.
Inderdaad. En dat niet alleen.
Voor kills stealen krijg je tegenwoordig een penalty in WN8

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Snel snel, 50% korting op ALLE tier 1 tanks :D

http://worldoftanks.eu/news/6611-special-tier-i-front/

• filipy23
44% winrating? Ik heb maar 39!

Babs out!

• wsLy
djengizz schreef op maandag 01 april 2013 @ 09:09:
[...]

Hehe ik moest lachen :p
Wat voor score zal neophyte dan hebben? :+

Stichting Hobbyserver

• TRX
eindelijk sta ik eens bovenaan :+

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee