Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 32 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.112 views

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:48

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb al een KV-1S. Kun je die dan verkopen en met korting terugkopen? Of heeft dat geen nut?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:43

themaxter

Bugged..

Whuzz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:17:
Ik heb al een KV-1S. Kun je die dan verkopen en met korting terugkopen? Of heeft dat geen nut?
Dat heeft geen zin, als je m nu verkoopt voor een special krijg je de helft terug.
En aangezien de special ook halve prijs is, levert het 0 op :P

Maar specials verschillen per server, dus kan best zijn dat wij compleet andere hebben.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

ik zou deze special wel goed vinden in ieder geval. :)

En euh, is prime time nu een uur eerder voor CW of zie ik dat fout?

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

themaxter schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:22:
[...]

Dat heeft geen zin, als je m nu verkoopt voor een special krijg je de helft terug.
En aangezien de special ook halve prijs is, levert het 0 op :P

Maar specials verschillen per server, dus kan best zijn dat wij compleet andere hebben.
Ah, makes sense. Maar, stel dat ze de special vandaag aankondigen, ik snel mijn KV-1S verkoop vóór de special in gaat?

Valt het erg op dat ik om credits verlegen zit momenteel? :P

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-03 22:33
dynosu schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:23:
ik zou deze special wel goed vinden in ieder geval. :)

En euh, is prime time nu een uur eerder voor CW of zie ik dat fout?
Inderdaad dat zie je goed.. hmm zouden ze Amerika gaan toevoegen met 20:00 primetime? :)

Primetime waar POA zit is zelfs 15:00, scheelt 2 uur met de omliggende provinces 8)7

[Voor 68% gewijzigd door psychoclown op 29-03-2013 09:26]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• themaxter

themaxter

Bugged..

Whuzz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:24:
[...]

Ah, makes sense. Maar, stel dat ze de special vandaag aankondigen, ik snel mijn KV-1S verkoop vóór de special in gaat?

Dan nog, ook als je m nu verkoopt krijg je maar de helft, dus je schiet er echt niks mee op.
En als je om credits verlegen zit, tijd voor een premium tank ;)

Hmm die primetime, dat betekent toch het tijdstip dat de wars bekend worden hoe/wanneer?

[Voor 8% gewijzigd door themaxter op 29-03-2013 09:27]

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Dat heeft in zoverre nut dat je nu wat extra credits hebt omdat je 'm voor de helft terugkoopt.
Verkopen doe je echter ooit ook weer tegen de aankoopprijs.

Ik weet niet of je er bepaalde equipment op hebt....sommige kun je alleen demounten met gold, anders worden ze vernietigd (bijv. improved ventilation). Je moet dus óf gold gebruiken óf ze tegen credits terugkopen en dan is je credits voordeel pleitte.

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• dynosu

dynosu

Orly ?

hmm, die prime time komt weer goed door zomertijd natuurlijk.

Dus ff paar dagen wat eerder en daarna weer normaal

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Whuzz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:24:
[...]

De specials zijn meestal verschillend tussen servers, maar je kunt je tank verkopen voor de helft van de prijs. Als je hem daarna terug koopt voor de helft van de prijs hou je nog steeds niets over. Beter kun je veel gaan spelen met de tanks die gekozen worden om extra credit-income te krijgen. Daar zou je toch aardig wat credits aan over moeten houden.

[removed]

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ok, dank voor de uitleg! Denk dat ik er weinig tot niets mee opschiet uiteindelijk. Zou inderdaad mijn vents moeten demounten voor gold, dus dan heeft het hoe dan ook weinig nut.

Die credits komen inderdaad wel goed hoor, gaat er meer om dat ik er *nu* graag wat bij zou hebben :P

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 19:51
Betwijfel of er een weekend special is op de EU server, staat namelijk niks in de agenda...

Stichting Hobbyserver

• ed31
Net gold bijgekocht via IDeal......wordt het niet bijgeschreven op mijn account!!!
Ben gewend dat 't er binnen een minuut bijstaat, nu na een half uur nog niet....
Iemand ervaring mee waar ik dat moet melden?

Om chagrijnig van te worden, ben ingelogd op de site van EU....wil ticket aanmaken, klopt mijn password weer eens niet.....

[Voor 23% gewijzigd door ed31 op 29-03-2013 10:08]

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 14:23

Mickroz

Mickroz#2491

support, en dan geld problemen zo even uit mn hoofd.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• dynosu

dynosu

Orly ?

komt goed, kan soms heel even duren. Als het langer dan 2 uur duurt even support ticket aanmaken.

• Anoniem: 235591
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
@VasZaitsev, ShockWave , Whuzz
Bedankt voor de uitleg. Ik ga dan ook die Shadowmod installeren, en er was er nog 1 die mijn aandacht trol en dat is een mod die ringen aangeeft zodat je weet hoeveel meter iets bij je weg is.

Ben nu bezig met de PzKpfw 38 nA. Voordeel is dat ik heel veel mee kan nemen van de vorige tanks. Heb er ook een aantal verkocht. Nadeel van de PzKpfw 38 nA is dat het ding de hoek niet omgaat, ja een jaar later. Zo sloom dat je zou denken het een Amerikaan is: goed voor het rechte stuk maar in de bochten bar slecht.

Maar we zetten door richting de Tiger tanks. Ik hou er van om een beetje achter te blijven en dan te snipen en daar zijn die Tiger tanks ideaal voor zo heb ik op wiki gelezen. Ben er ook wel achter dat een bosje de ideale camouflage is en dat je er helemaal in op kan gaan om vervolgens een niets vermoedende passant in z'n achterste te schieten.

• ed31
wsLy schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:02:
Betwijfel of er een weekend special is op de EU server, staat namelijk niks in de agenda...
O jeeee, ik voorzie nu al 83 janktopics op het WOT-forum als er geen special komt

edit: de eerste is er al 8)7

[Voor 5% gewijzigd door ed31 op 29-03-2013 10:16]

• themaxter

themaxter

Bugged..

Anoniem: 235591 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:13:
Ben er ook wel achter dat een bosje de ideale camouflage is en dat je er helemaal in op kan gaan om vervolgens een niets vermoedende passant in z'n achterste te schieten.
Als je tijd over hebt, dan is dit kanaal is handig om te kijken misschien:
YouTube: DieWithYourBootsOn1

Die is ook vanaf 0 begonnen en deelt vanaf deel 1 zijn ervaringen en daar staan zeker voor beginners best handige dingen in :)

• ed31
dynosu schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:08:
komt goed, kan soms heel even duren. Als het langer dan 2 uur duurt even support ticket aanmaken.
correct, inmiddels bijgeschreven!
ik was te ongeduldig doordat ik zo gewend ben dat het er direct bijstaat........

• Niet online
themaxter schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:21:
[...]

Als je tijd over hebt, dan is dit kanaal is handig om te kijken misschien:
YouTube: DieWithYourBootsOn1

Die is ook vanaf 0 begonnen en deelt vanaf deel 1 zijn ervaringen en daar staan zeker voor beginners best handige dingen in :)
Ik had er een paar gezien. Zeker handig om te zien.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:50
De vorige keer kwam de agenda van maart beschikbaar op donderdag om 15.24 op 28 februari. en op vrijdag 1 maart om 17.59 kwam de special online.

in de calender van EU staat er niets komend weekend:
http://worldoftanks.eu/news/6223-march-calendar/

echter in amerika stond er ook niks:
http://worldoftanks.com/news/2075-march-events-preview/

ik wacht het nog lekker af!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• ed31
skoozie schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:32:
De vorige keer kwam de agenda van maart beschikbaar op donderdag om 15.24 op 28 februari. en op vrijdag 1 maart om 17.59 kwam de special online.

in de calender van EU staat er niets komend weekend:
http://worldoftanks.eu/news/6223-march-calendar/

echter in amerika stond er ook niks:
http://worldoftanks.com/news/2075-march-events-preview/

ik wacht het nog lekker af!
Ectar heeft op het forum gemeld dat er wel een special komt die per abuis niet vermeld is in de agenda

• psychoclown
Ik hoop, (weer) camo half price, skill retrainen half price want die twee dingen kan ik wel gebruiken eigenlijk :)

• redwing
ed31 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:36:
[...]

Ectar heeft op het forum gemeld dat er wel een special komt die per abuis niet vermeld is in de agenda
Ik kan me bij zo'n weekend ook niet voorstellen dat ze niets doen. Ik ga er van uit dat er straks nog wel eentje verschijnt. Alleen jammer dat ze hem niet vandaag al in hebben laten gaan, voor die lange weekenden vind ik dat toch passender :)

[removed]

• wsLy
ed31 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:15:
[...]

O jeeee, ik voorzie nu al 83 janktopics op het WOT-forum als er geen special komt

edit: de eerste is er al 8)7
Don't get me wrong, maar voor mij hoeft er helemaal geen special te komen. Zelf vind ik dat er iets teveel specials zijn zelfs.

Eerst had je niet iedere week een special op de EU server, maar alleen op de NA server... toen is dat ook hier gekomen.. En het is niet echt bevorderlijk voor het niveau van de spelers die online komen....

Stichting Hobbyserver

• hopiconjo
  • Laatst online: 08-02 22:56
ik wel weer eens korting op converten gold:)

• Niet online
De tutorial om JSGME te installeren klopt niet meer volgens mij. Ik heb geen installatiebestand alleen een comple folder. Is het de bedoeling dat ik die in WOT map plaats?

tut: Appel in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 14"

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

rgras schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:44:
http://2.bp.blogspot.com/...2QoKvI/s1600/95794085.jpg
Daar zie je dat diegene de 3002D heeft geunlocked, maar de 3001D nog niet. Ik verwacht eerlijk gezegd dus niet dat wij die krijgen.
Dus zou je in de toekomst ook van de panther naar de tiger II kunnen. Das dan ook nieuw.
Maar iig dit lijkt mij geen slechte oplossing te zijn.

• psychoclown
Anoniem: 235591 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:08:
De tutorial om JSGME te installeren klopt niet meer volgens mij. Ik heb geen installatiebestand alleen een comple folder. Is het de bedoeling dat ik die in WOT map plaats?

tut: Appel in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 14"
Dat komt omdat site van de maker down is sinds een paar maanden.
De tutorial klopt nog steeds, enkel hoef je nu JSGME niet meer te 'installeren' in de WoT map maar kun je de inhoud van de map naar de WoT map verplaatsen. De .txt bestandjes en Mod map die erbij zitten zijn 1. de help en config files van de lokale JSGME installetie en 2. de Mod map is de door JSGME installatie aangemaakte map om de mods in te sorteren en plaatsen.

• Niet online
Top! Is dus eigenlijk een soort van Nexus mod installer van Skyrim, allen voor WoT.

Enige recomendaties voor nuttige mods? Ik neus nu hier een beetje rond: http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/downloads

• psychoclown
Heb je uberhaupt de TS wel eens doorgelezen? Ik neem aan dat je daar ook de tutorial van Appel hebt gevonden en daar staat eveneens een rijtje met onwijs handige en veelgebruikte mods tussen.

• Niet online
Uiteraard lees ik alles door en neem ik enkele mods mee die beschreven staan in de TS.

• wsLy
Zo... bezig met de grind richting de T28 Proto :P Gaat wel lekker moet ik zeggen.

[Voor 62% gewijzigd door wsLy op 29-03-2013 12:03]

Stichting Hobbyserver

• warlord01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
Gaat wel lekker dus dat zal waarschijnlijk betekenen 75% winst minimaal

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

warlord01 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:08:
Gaat wel lekker dus dat zal waarschijnlijk betekenen 75% winst minimaal
En top gun medals. ;)

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Medal Hunt: Sniper

Each time you gain the Sniper medal (on any tier vehicle), your account will automatically increase by 6000 credits! To win this shiny badge, you will need to strike well and cause the most potential damage to your enemies in the battlefield. Don’t waste your shells! Each hit should deal damage.

Polish your gunner’s spectacles, and reload your shells!

100% more credits with all Tier III and IV tanks

Earn twice as many credits after each battle with any light, medium or heavy tank of Tier III or IV. Premium tanks are not included, but the list of eligible vehicles is long enough to keep you going on the battlefields for hours!

They may be small… but they make you rich!

X2 Crew Experience

Make your crew learn faster, whichever tank they serve on. A well-trained crew improves the performance of your tank, so don’t play with rookies! Get them trained up!

Enough lying around in the barracks. It is time to put your crewmen to work!

Up to 50% off Camouflage

Whether you want to dress up your tank just for the week or forever, there is currently a sale on camouflage patterns. You will be good-looking, and better hidden as well… why wait?

Match your camouflage with your socks!

Don’t miss this offer, commanders. It won’t last beyond Tuesday morning!
Buiten de x2 crew experience een hele magere special

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-07 23:33
Anoniem: 235591 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:13:
@VasZaitsev, ShockWave , Whuzz
Bedankt voor de uitleg. Ik ga dan ook die Shadowmod installeren, en er was er nog 1 die mijn aandacht trol en dat is een mod die ringen aangeeft zodat je weet hoeveel meter iets bij je weg is.

Ben nu bezig met de PzKpfw 38 nA. Voordeel is dat ik heel veel mee kan nemen van de vorige tanks. Heb er ook een aantal verkocht. Nadeel van de PzKpfw 38 nA is dat het ding de hoek niet omgaat, ja een jaar later. Zo sloom dat je zou denken het een Amerikaan is: goed voor het rechte stuk maar in de bochten bar slecht.
Tiger? voor die tijd krijg je de Pz4 en de VK3601H nog, met beide ga je waarschijnlijk erg veel lol beleven (de 38Na is er eentje waar je even doorheen zult moeten).
Pz4 + stompje is one-shot galore
3601 is een heavy vermomd als medium!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

wsLy schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:02:
Zo... bezig met de grind richting de T28 Proto :P Gaat wel lekker moet ik zeggen.
ik kan ook gaan beginnen met de t25/2, nog tips?

• psychoclown
seriouzz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:12:
[...]

Dat is wel verdomd handig want dat kan ik ook goed gebruiken ;)
Daarnaast de camo waar ik al op hoopte! :D

• Sneezzer
x2 experience + lang weekend!!!! Whoop whoop!

• warlord01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
Wedden dat we een hoop lemmingtrains gaan zien! Overigens kunnen we dan ook spreken van een target rich environment. :9~

• wsLy
Mickroz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:16:
[...]

Op een afstandje blijven en als het mogelijk is de vijand in de flank aanvallen. Je moet echt de tracks en engine erop hebben wil je een beetje mobiel zijn. Topgun heeft niet zo een prioriteit, heeft maar 10mm penetration meer en is even accuraat, alleen de shells vliegen sneller volgens mij.

Stichting Hobbyserver

• Niet online
@sneezzer
Ik ben heel erg aan het puzzelen iedere keer met de wiki. Erg veel info en heel veel te lezen of research. Ik heb nu 4 tanks waarvan 2 de elite status hebben. Ik doe rustig aan, maar die Tigers heb ik altijd een zwak voor gehad. Uiteindelijk wil ik een sniper tank want ik hou niet zo van het front heb ik gemerkt. Ik rol stiekem een beetje naar voren, zoek een leuk plekje en schiet. Daarnaast wil ik een TD. Ik heb nog even te gaan.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mickroz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:16:
[...]

Rij hem als een medium en misbruik zijn goede camo en gun depression.

[Voor 3% gewijzigd door djengizz op 29-03-2013 12:24]

• psychoclown
Wel enigszins jammer dat de special pas vanaf morgen begint, oh well can't have it all :)

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:23
Shit man, het is deze maand wel raak qua discounts.
Eerst de t21 grinden voor de t71, toen de t49 voor de hellcat en nou ook al de kv-1s in mijn garage.
Er valt dalijk niets meer voor mij te wensen qua funtanks :)
Nogmaals 1 vraag over de kv-1s:
Is het full-ops nog steeds een money-maker ook al speel je non-premium? (shells topgun zijn prijzig)

Jammer, blijkbaar verkeerd dit forum gelezen, geen KV-1S met discount dus:(

[Voor 33% gewijzigd door eL_Jay op 29-03-2013 12:28]

• ed31
wsLy schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:02:
Hoor graag wat je van de T28 vind, T25 staat hier volledig unlocked klaar om eens aan die lange grind naar de T28 te beginnen........

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:41

Thompson

Beeromaniac

Meh ik krijg het niet voor elkaar om een mod werkend te krijgen.
Moet je perse de Engelstalige versie van WoT ervoor hebben als je geen Nederlandstalige settings hebt wellicht? Nou vind ik het sowieso beter om de Engelstalige te hebben (geen idee waarom ik nu de NL versie heb), maar heb geen zin om het overnieuw te installeren.

Beeromaniac

• hopiconjo
Bij opstartscherm van WOT kan je taal selecteren; volgens mij hoef je daar niet voor opnieuw te instaleren

• psychoclown
In de WoTlauncher kun je dat instellen inderdaad :)

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ah het leven kan zo simpel zijn, dank heren :) Het lijkt erop dat de mod nu ook werkt!

Heb nu Jimbo's crosshair mod, lijkt goed te bevallen. Welke mods zijn nog meer aanraders (de topicstart is wat dat betreft redelijk beperkt?)

Beeromaniac

• dynosu

dynosu

Orly ?

damagepanel van locastan
statspanel van locastan
eventueel minimapmod van locatan

:)

• Niet online
Ik heb een female mod geinstalleerd. Vrouwelijke tankbestuurters :)

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

dynosu schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:46:
damagepanel van locastan
statspanel van locastan
eventueel minimapmod van locatan

:)
De minimap is uiteraard ook voor ingame (daar gaat het me momenteel vooral om), die andere 2 zijn voor de verslagen nadat het spel is afgelopen denk ik?

Beeromaniac

• wsLy
ed31 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:32:
[...]

Hoor graag wat je van de T28 vind, T25 staat hier volledig unlocked klaar om eens aan die lange grind naar de T28 te beginnen........
Zal nog wel even duren, heb momenteel 10k op de T25/2 staan. Denk ergens komende week dat ik hem wel heb, dan nog een 90k om hem full ops te krijgen.

Stichting Hobbyserver

• dynosu

dynosu

Orly ?

Thompson schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:51:
[...]

De minimap is uiteraard ook voor ingame (daar gaat het me momenteel vooral om), die andere 2 zijn voor de verslagen nadat het spel is afgelopen denk ik?
damagepanel is voor inkomende damage tijdens het spel.

Ik zelf vind dat erg makkelijk

• Niet online
Na een beetje rondneuzen dit gevonden: http://code.google.com/p/wot-startpack/ Geen idee of ik al die mods nodig heb maar ik ga het eens installeren

Of:
http://forum.worldoftanks...ic/78113-great-mods-list/

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 235591 op 29-03-2013 13:03]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Die weekend special is wel mooi voor mij, tier 3/4 extra credits. Bijna al mijn tanks zijn nu T3/4 :)

Beeromaniac

• wsLy
Platoontje met Kyozu (Psychoclown) aan het doen. Stream is te volgen via www.twitch.tv/kyozuonline :)

Stichting Hobbyserver

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-07 03:07
.... :( ga werken luie donders

• Niet online
Wij werken ook...aan het verbeteren van skills en tanks :)

Trouwens, is de WOT Mod Installer wat?

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 235591 op 29-03-2013 13:12]

• dynosu

dynosu

Orly ?

schandalig is het :(

• redwing
seriouzz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:12:
[...]
Ik vind het eigenlijk wel een goede, camo halve prijs, crew experience*2 en alle tier 3/4 tanks 100% extra credits. Daar zitten toch wel wat tankjes bij waar je goed credits mee kunt farmen.

[removed]

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Doe ik vanacht wel weer...nu tijd voor Tanks...http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile-playing.gif

Star Citizen referralcode

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Anoniem: 235591 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:49:
Ik heb een female mod geinstalleerd. Vrouwelijke tankbestuurters :)
Gelukkig dat fileparkeren geen noodzakelijke skill is in WoT, anders had je een probleem ;)

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

wsLy schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:21:
[...]

Op een afstandje blijven en als het mogelijk is de vijand in de flank aanvallen. Je moet echt de tracks en engine erop hebben wil je een beetje mobiel zijn. Topgun heeft niet zo een prioriteit, heeft maar 10mm penetration meer en is even accuraat, alleen de shells vliegen sneller volgens mij.
check, thanks!
djengizz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:23:
[...]

Rij hem als een medium en misbruik zijn goede camo en gun depression.
Ok, moet lukken.

kan ook de ST-I kopen, maar wil eerst de T110E5 in mijn garage hebben.

• Sneezzer
Ik moet zeggen dat de T34-1 met de tuuret upgrade uitstekend hull down te doen is eigenlijk... begin deze tank vrij hoog op mijn top 5 favo tankjes te zetten nu.

Note:
-VK3601H
-Hummel
-Panther
-T34-1
-KV-3

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:34
Ben nu bezig met de T28 proto, alleen niet heel actief omdat ik met de britse AT-7 bezig ben. Dit weekend ga ik hem wel flink spelen, ik moet op de meeste van mijn crew nog 1 a 2% voordat BIA werkt (iets te snel gereskilled).

Verder nog een tip als je wilt doorgaan voor de T30, die heeft een extra loader en als je geen extra loader met BIA heb liggen in je barraks, werkt BIA niet meer. Ik heb ervoor gekozen om mijn huidige loader met z'n tweede skill op 97% tijdelijk te vervangen door een nieuwe loader met 75% basic skill. Het plan is deze nieuwe loader z'n eerste skill naar 100% te laten brengen, dit kost je echter 275K xp.... en ik moet nog zo'n 70K voordat de T30 is unlocked |:(

Verder is de proto beste een leuke tank met goede frontal armor voor alles van je eigen level, wel een beetje langzaam.

Shuttle st20g5

• ed31
wsLy schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:09:
Platoontje met Kyozu (Psychoclown) aan het doen. Stream is te volgen via www.twitch.tv/kyozuonline :)
Heb even kort gekeken maar volgens mij zag ik dat Kyuozu zijn drum (in amx) ging reloaden terwijl hij nog 2 shells had.....kan dat??? Vaak als ik nog 1 shell heb, schiet ik die maar weg om maar een vol magazijn te hebben maar dat kost wel credits.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

ed31 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:15:
[...]

Heb even kort gekeken maar volgens mij zag ik dat Kyuozu zijn drum (in amx) ging reloaden terwijl hij nog 2 shells had.....kan dat??? Vaak als ik nog 1 shell heb, schiet ik die maar weg om maar een vol magazijn te hebben maar dat kost wel credits.
C

Beeromaniac

• eL_Jay
ed31 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:15:
[...]

Daarom moet je met autoladers 2 soorten shells hebben. Je standaard shells + 1 drum om shells te kunnen wisselen. Je wisselt dan namelijk van type ammo en weer terug waardoor je ook halve drums kunt herladen. Zonder die extra drum met andere shells kun je niet herladen voor je drum leeg is.

• themaxter

themaxter

Bugged..

eL_Jay schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:18:
[...]

Daarom moet je met autoladers 2 soorten shells hebben. Je standaard shells + 1 drum om shells te kunnen wisselen. Je wisselt dan namelijk van type ammo en weer terug waardoor je ook halve drums kunt herladen. Zonder die extra drum met andere shells kun je niet herladen voor je drum leeg is.
Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar werkt ook gewoon met hetzelfde type hoor :?

• redwing
eL_Jay schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:18:
[...]
C is echt sneller :D

[removed]

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Eindelijk, ELC AMX... verlost van de AMX-40. And there was much rejoicing *O*

• eL_Jay
lol 8000+ potjes en ik leer nog steeds bij :)
Overigens qua tijd zal het niet zoveel uitmaken, desalniettemin fail :+
@ Thompson, X is inderdaad essentieel voor arty, zeker voor turreted arty zoals de GW Panter
Andere "shortcuts" die ik gebruik

R=cruiscontrol vooruit
F=Cruisecontrol achteruit
Rechtermuisknop=locked het kanon, waardoor je "vrij" kan rondkijken
X=turret locken
Spacebar=noodrem (nadeel is dat je volledig tot stilstand komt voordat je weer weg kunt rijden)
Alt=alternatieve tags
C= is dus reload :+

Iemand toevoegingen?

[Voor 61% gewijzigd door eL_Jay op 29-03-2013 14:30]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb zelf net "X" ontdekt, maakt toch wel een verschil voor arty :D
/Edit: Het is echter niet zo dat je bij een locked hull gewoon onbeperkt kunt bewegen zonder dat je aim weer groter wordt...? Dat is dan wel jammer.

[Voor 52% gewijzigd door Thompson op 29-03-2013 14:29]

Beeromaniac

• ed31
tnx, it is amazing!!

• wsLy
Thompson schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:25:
Ik heb zelf net "X" ontdekt, maakt toch wel een verschil voor arty :D
Ook voor met je TD ;) Alhoewel als je in sniperview zit is dat al actief met TD.

Waren wel lekkere games daarnet :)

Nu eventjes een break nemen en dadelijk misschien nog een paar games met djengizz doen.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Thompson schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:45:
Ah het leven kan zo simpel zijn, dank heren :) Het lijkt erop dat de mod nu ook werkt!

Heb nu Jimbo's crosshair mod, lijkt goed te bevallen. Welke mods zijn nog meer aanraders (de topicstart is wat dat betreft redelijk beperkt?)
Of het is juist een uiterst fijne selectie van veel gebruikte en nuttige mods uit de honderden mods die beschikbaar zijn ;)
Thompson schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:51:
[...]

Damagepanel is, zoals Dynosu al aangeeft voor accurate gevangen damage tijdens een battle maar daarnaast (zoals in de TS staat als het goed is) geeft het ook heel duidelijk weer wat van je modules kapot is, hoe lang de repairtijd kost en krijg je een duidelijke melding wanneer je in de fik staat.
XVM mod is bijv. ook veel meer dan enkel statistics :)
Iets met student zijn en goede vrijdag, uurtje streamen als beloning van het harde studeren vanochtend was op zijn plaats ;)
wsLy schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:29:
[...]

Ook voor met je TD ;) Alhoewel als je in sniperview zit is dat al actief met TD.

Waren wel lekkere games daarnet :)

Nu eventjes een break nemen en dadelijk misschien nog een paar games met djengizz doen.
Inderdaad, ondanks de loss en draw wel redelijk goede potjes gehad.
Vooral de tweede was erg fijn in onze IS3's, daar komt nog zeker een filmpje van op youtube (en highlight op twitch). Bijna 6k damage in een tier 8 pot en samen >9k damage, carry much? :P

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-07 03:07
psychoclown schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:35:
Iets met student zijn en goede vrijdag, uurtje streamen als beloning van het harde studeren vanochtend was op zijn plaats ;)
I know baal er gewoon van dat ik gewoon moet werken :p

• wsLy
psychoclown schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:35:
Inderdaad, ondanks de loss en draw wel redelijk goede potjes gehad.
Vooral de tweede was erg fijn in onze IS3's, daar komt nog zeker een filmpje van op youtube (en highlight op twitch). Bijna 6k damage in een tier 8 pot en samen >9k damage, carry much? :P
Ja die tweede pot was erg nice, alleen iets van 5 keer een 0 damage penetration gehad die battle :')

Stichting Hobbyserver

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik ben net klaar met werken, nog even wat afspraken af en dan uiterlijk 16:00 thuis :) en dan weer tanken of vliegen :)

Nog veel grind werk te doen op de vk45

[Voor 30% gewijzigd door dynosu op 29-03-2013 14:42]

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:22
eL_Jay schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:23:
[...]

lol 8000+ potjes en ik leer nog steeds bij :)
Overigens qua tijd zal het niet zoveel uitmaken, desalniettemin fail :+
@ Thompson, X is inderdaad essentieel voor arty, zeker voor turreted arty zoals de GW Panter
Andere "shortcuts" die ik gebruik

R=cruiscontrol vooruit
F=Cruisecontrol achteruit
Rechtermuisknop=locked het kanon, waardoor je "vrij" kan rondkijken
X=turret locken
Spacebar=noodrem (nadeel is dat je volledig tot stilstand komt voordat je weer weg kunt rijden)
Alt=alternatieve tags
C= is dus reload :+

Iemand toevoegingen?
Settings > Controls ....altijd het eerste wat ik check in een game, daar zal je altijd alles vinden.

• redwing
Kojoottii schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:43:
[...]

Settings > Controls ....altijd het eerste wat ik check in een game, daar zal je altijd alles vinden.
Handleidingen zijn toch niet voor tweakers ??? ;)

[removed]

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:22
redwing schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:44:
[...]

Ja nee jij probeert alle toetsencombinaties op je keyboard begrijp ik?

• hopiconjo
Domme vraag waarschijnlijk maar vroeger was mijn T voor targetten maar lukt me niet meer

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:12
Kojoottii schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:45:
[...]

wasd en dan roepen dat het spel kut is O-)

• redwing
Kojoottii schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:45:
[...]

Nee, ik rijd de eerste 2 weken in mijn arty als TD rond :+

[removed]

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:34
redwing schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:44:
[...]

Tweaker zijn toch de enige die handleidingen lezen :)

Shuttle st20g5

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Rmg schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:46:
[...]

wasd en dan roepen dat het spel kut is O-)
Ik heb WASD geleerd in de tutorial O-)

• ed31
Whuzz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:02:
[...]

Ik heb WASD geleerd in de tutorial O-)
en heel snel vervangen door de pijtjes toetsen

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

ed31 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:08:
[...]

Wat? Dat zat niet in de tutorial :(
Ik weet wel dat ik in een bosje moet gaat staan en in de kont van tigers moet schieten. Nu schreeuwt iedereen naar me als ik in mijn arty tigers aan het flanken ben.

OMFG Arty what u doing there!?
- Shooting tiger in the back. Can't pen on the front. L2Tutorial man!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:12
ed31 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:08:
[...]

Want dat is handig omdat er compleet geen keys in de buurt zijn ? 8)7 :?

• psychoclown

Flinke battle van de IS3's daarstraks samen met wsLy :)

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Hoe doen jullie dat trouwens?
Ik heb eigenlijk altijd te weinig plek in m'n garage, hebben jullie veel spots bijgekocht of spelen jullie echt maar met een paar tanks en verkopen jullie er regelmatig?
Ik heb nu 2 duitse tanks, 2 duitse arti, 1 engelse tank, 1 russische tank en 3 amerikaanse tanks. (Heb al een paar slots bijgekocht).

Beeromaniac

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heb wat slots gekocht toen ze voor halfprice waren en een jaar geleden was er een grote reclameactie via bepaalde sites dat je een code kreeg voor een klein beetje gold/credits+tankje+garageslot en weekje premium.

je kon onbeperkt codes aanvragen via trashmailboxen bij die sites en je kon er max 10 invoeren op je account.
Was toen via 3 sites ofzo dus bijna 25 garageboxen en aardig wat credits..
Het ging toen om een actie met een T-127 tier 3 tank en een M3 Light Lend Lease geval.
Na de eerste keer code ingevuld te hebben tank weer verkopen en vervolgens volgende code invullen, je kreeg weer tank+garageslot..etc etc.
Wilde je de tank houden dan kon je hem 9 keer verkopen en de 10e had je hem weer staan in je garage.
Dit aantal werd vastgezet nadat WG erachterkwam dat er ineens heeeeeel veeeel codes werden ingewisseld per account er stond geen stop op, was met 1 dag geregeld....... :F

[Voor 41% gewijzigd door ShockWave op 29-03-2013 15:49]

• wsLy
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in hoe de WN4/6/7 rating beïnvloed wordt is hier een Excel bestandje.

http://www.mediafire.com/download.php?7e4a0f590enls4g

Dit heb ik van het Amerikaanse forum afgehaald. Hiermee kun je ook zien hoe de rating wordt opgebouwd.

Stichting Hobbyserver

• ed31
Rmg schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:32:
[...]

Want dat is handig omdat er compleet geen keys in de buurt zijn ? 8)7 :?
Kun je er van die smileys neerzetten, maar ik vind t gewoon handiger omdat ik met de originele toetsencombi te vaak op een verkeerde toets zat te rammen :X

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Lol........ :o
Die screenshot kwam hier inderdaad voorbij een paar dagen geleden.

• psychoclown
Had het vooral vreemd gevonden wanneer het wel 'echt' was, op die manier 'goede' scores halen kan iedereen.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee