en het is niet alle opvolgende tanks he.. het zijn alleen de tanks die je ziet bij de huidige tanks.. dus bijvoorbeeld als je met de pz38t rijdt.. dat je dan ook de pz38na hebt en alles wat er voor de pz38t te onderzoeken is.. dan issie elite.. en elite is onderdaad alleen dat je dan XP verzameld of je crew sneller trained...(je tank word er dus niet meteen beter van)Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:13:
Jongens, wat gaat dit topic snel. Ik snap nu dus dat je tank eerst ELITE moet zijn, dus inclusief de opvolgende tanks onderzoeken. Dan heb ik nog even.
Alle verdiende exp gaat naar de tank zelf en daarnaast krijg je nog 5% van de behaalde exp als Free exp.Whuzz schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:28:
[...]
Elke battle verdien je XP. Het meeste XP gaat naar de tank waarmee je de battle speelde en kan ook alleen op die tank gebruikt worden om modules te researchen en/of de volgende tank in de techtree te researchen. Een klein deel van je XP gaat niet naar de tank, maar naar "FreeXP" en die kun je overal inzetten.
Die 4000 credits zitten "vast" op je Tier 2 tank. Als je ze ergens anders voor wilt gebruiken moet je ze met gold converten naar FreeXP.
Ik zou zeggen de E50M want de E100 wordt bijna niet meer gebruikt.Appie Heijn schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:55:
Welke tank kan ik het beste voor Clan wars nemen? De E100 of de E50M
Als je een echte CW tank wilt: T110E5, BatChat, Foch 155, T62A, T57 (voor hoe lang is de vraag).
Basedefender zijn kind of obsolete, allround tanks kunnen die taak net zo goed en die zijn dan ook beter in te zetten in aanvallen. BatChats (met ondersteuning van de T62A) zijn de spotters bij uitstek en voor wat extra damage zet je de 268/Foch 155 of T57/50b in.eL_Jay schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:05:
Speel zelf geen CW, maar is een e100 met premium shells geen lekkere base-defender?
Ik vind hem in ieder geval een stuk leuker sinds premium shells voor silver te koop zijn.
Of is letterlijk het ultieme CW team 11a 12 IS7's of 11 a 12 t1105 ondersteund door arty?
Spelen de betere clans niet met wat meer diverse teams? (lees af een toe een batchat hier en een FV215b (183) daar)
Variatie zit er in teams wel maar Maus en E100 hebben een te specifieke taak, om die reden vind ik ook wel jammer dat ik die 2 tier 10 tanks als eerste heb behaald
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik ben zelf nu wel bezig om de Maus te halen, heb al CW tanks zat inmiddels. Maar wilde de maus gaan halen gewoon voor de heb. Omdat ie geinig is
Stel je maar vast in op een zware teleurstelling.wsLy schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:13:
Zo... in 95 battles de Hellcat volledig elite gemaakt.
T25/2 staat nu in de garage
Je gun is ondermaats, je mobility lacking (tegenover hellcat) en je armour is none-existent.
Zeeeer frustrerende TD de T25/2 (although mijn stats er niet slecht mee zijn). De T28Prot. met de 120mm erna is ownage.
Inderdaad voor de heb is tegenwoordig echt de enige reden.dynosu schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:34:
Ik ben zelf nu wel bezig om de Maus te halen, heb al CW tanks zat inmiddels. Maar wilde de maus gaan halen gewoon voor de heb. Omdat ie geinig is
We kwamen gisteren in een random 4 Mausen tegen bij de tegenstander op Ensk. Dus een city-map wat voor de Maus nog een voordeel zou moeten zijn. Nou die Mausen hebben weinig gedaan tegen ons in een T110E5 en 2 AMX 50B's met hulp van een random M103.
Prima XP-pinata's door hun hoge HP.
Speed limits are like herpes.
Mja dat weet ik ook, heb zelf ook t110e5/4 en is7 in garage staan. Die voldoen prima voor CWs. Volgende project zal wel weer iets nuttigers worden, maar wil gewoon nu een maus hebben omdat het kan.
Volgende possible projecten:
fv215b (heb de caern al)
gw typ e (heb de hummel al)
foch 155 (heb de s35ca al)
We zien wel
Volgende possible projecten:
fv215b (heb de caern al)
gw typ e (heb de hummel al)
foch 155 (heb de s35ca al)
We zien wel
Ik vind die T25/2 eigenlijk wel meevallen eerlijk gezegd, het is gewoon anders spelen dan de hellcat.CobraVE schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:42:
[...]
Stel je maar vast in op een zware teleurstelling.
Je gun is ondermaats, je mobility lacking (tegenover hellcat) en je armour is none-existent.
Zeeeer frustrerende TD de T25/2 (although mijn stats er niet slecht mee zijn). De T28Prot. met de 120mm erna is ownage.
Had zelfs al ace tanker met dat ding toen ie stock was
Hij is voor een gemiddelde td behoorlijk wendbaar. Gewoon lekker van een afstand alles weg snipen en verplaatsen.
Hoe vinden jullie de GW panther trouwens? Ik kan hem al een tijdje kopen, maar kan geen afscheid nemen van de hummel nog ;-)
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ja ik merk het nu inderdaadCobraVE schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:42:
[...]
Stel je maar vast in op een zware teleurstelling.
Maarja, net een pot met 3100 damage met een volledige stock T25/2. Hoop dat de grind in platoonverband wat makkelijker gaat ermee
Dat is vergeleken bij de hummel een verademing qua aimenSneezzer schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:47:
Hoe vinden jullie de GW panther trouwens? Ik kan hem al een tijdje kopen, maar kan geen afscheid nemen van de hummel nog ;-)
Is het niet gewoon een grote wolverine/jackson?themaxter schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:47:
[...]
Ik vind die T25/2 eigenlijk wel meevallen eerlijk gezegd, het is gewoon anders spelen dan de hellcat.
Had zelfs al ace tanker met dat ding toen ie stock was
Hij is voor een gemiddelde td behoorlijk wendbaar. Gewoon lekker van een afstand alles weg snipen en verplaatsen.
De turret is inderdaad geweldig, hij is alleen iets minder goed in TD-en dan de hummel, maar nog steeds een goede td voor maps als Himmelsdorfthemaxter schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:49:
[...]
Dat is vergeleken bij de hummel een verademing qua aimenJe kan de halve map bestrijken zonder opnieuw te hoeven aimen
[ Voor 30% gewijzigd door eL_Jay op 27-03-2013 15:52 ]
Nee, de t25/2 heeft geen armor, geen snelheid en de gun is ook meh..
tis een TD waar je doorheen moet, de tanks die erna komen zijn wel dik de moeite waard.
tis een TD waar je doorheen moet, de tanks die erna komen zijn wel dik de moeite waard.
volgens mij hebben al die amerikaanse TD's met turret geen armor...dynosu schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:59:
Nee, de t25/2 heeft geen armor, geen snelheid en de gun is ook meh..
Wolverine/Jackson wil wel eens wat bouncen hoor, zeker als de hull geangled staat.Jip99 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:00:
[...]
volgens mij hebben al die amerikaanse TD's met turret geen armor...
Daarnaast is de turret van mijn geliefde Hellcat ook best bouncie. Al wel frontale schoten van een T28 Proto mee gebounced. Niet dat je daar op moet rekenen
[ Voor 31% gewijzigd door Plato112 op 27-03-2013 16:03 ]
T28 proto wel een beetje, genoeg om irritant te zijn.
Hellcats mogen altijd HE shells van mij ontvangen,
People as things, that’s where it starts.
Ik heb in de praktijk zelden de tijd om over te schakelen op andere ammo. Ik weet niet van tevoren welk target ik kan raken dus ik schiet bijna altijd met AP. Voor een laatste schot op een low HP target schakel ik vaak wel over op HE om zeker te zijn van een kill.VasZaitsev schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:02:
T28 proto wel een beetje, genoeg om irritant te zijn.
Zo... ace tanker op T25/2. Pas 5 potjes ermee gespeeld.
Victory!
Map: Arctic Region
Date: woensdag 27 maart 2013 15:51:37
Vehicle: T25/2
Exp: 2.527 + Credits: 41.895
Achievements: : Steel Wall, Confederate, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Victory!
Achievements: : Steel Wall, Confederate, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Pff, geen Top Gun? Valt me van je tegen.wsLy schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:05:
Zo... ace tanker op T25/2. Pas 5 potjes ermee gespeeld.
Victory!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Pz4 en M4 hebben de 105mm, dus schieten altijd HE, net als de KV met 122mm.Plato112 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:05:
[...]
Ik heb in de praktijk zelden de tijd om over te schakelen op andere ammo. Ik weet niet van tevoren welk target ik kan raken dus ik schiet bijna altijd met AP. Voor een laatste schot op een low HP target schakel ik vaak wel over op HE om zeker te zijn van een kill.
En met de IS en mijn andere hogere tiers kijk altijd eerst goed wat er voor mijn neus staat, ik schiet er genoeg HE mee, al dan niet omdat mijn AP gewoon op is.
Dat is eigenlijk best een goede vergelijking, alleen dan iets sneller, groter en beter guneL_Jay schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:51:
Is het niet gewoon een grote wolverine/jackson?
En de turret (mantlet) wil inderdaad best nog wel eens shells bouncen.
Is de T25/2 dan weer te vergelijken met de T49? Ik heb nu de Hellcat, maar vond de T49 echt een onding. Op de snelheid na dan, je kon er wel mee scouten.
XBL: Sgt Rik NL
Bron: http://ftr-wot.blogspot.nl/2013/03/vk7201-part-deux.htmlSilentStalker schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:55:
VK7201 Part Deux
Hello everyone,
best of to react before this gets out of handIn the morning, I published an article "VK7201 - fake or not", where I wrote about the history of the VK7201. I expected some more outrage, but instead, some people just took it.
Without further ado: I made the thing up.
Well, not totally everything - I mean, the general part about the Lowe tank is true, even the Spielberger's book exists, but there was never any such a thing as "Feldhaubitze auf Infanterieunterstützungfahrgestell" - I made the name "Failowe" up too.
Why did I do it? Because generally speaking, if you cite reputable sources and publish it as "serious material", noone will doublecheck the sources and very few people will question it. And that's what I believe Yuri Pasholok did with this design. He simply pulled it out his ass (god knows why, there were many more historical and interesting vehicles) and when he got called on his bullshit, he started squirming. Neither the Panzer Tracts nor Spielberger's book on special tank variants mention anything about a rear-turreted 120ton supertank with 200+ mm frontal armor and 150mm L/38 (what was considered for the Lowe was the L/40). It's a fake and Wargaming should feel shame for peddling this crap.
Of course, as any good fake, it has SOME part of the truth. The vehicle is obviously modelled as a Lowe variant (turret) by Krupp (internally, it's referred to in WG as VK7201(K) ), the model comes from the early "Leichter Lowe" impressions (VK7001), but as the name suggest, 7201 means "72 tons, 1st design" - so it doesn't even make sense to name a 120 ton tank like that. Could have such a design existed in the mind of some Krupp engineer? Sure, but the fact it could have existed doesn't mean it did. I can understand why Wargaming filled some slots with "less-than-real" tanks such as the E50M - simply because it was needed and no other vehicle was found to fit, but making the vehicles randomly up? Uh... no.
Anyway, that's the end of the rant. I will keep on calling the VK7201 a Failowe - it's fitting, a fake name for a fake tank.
Haha, doet me denken aan een match van gister. Was met mijn KV-1S (met de top gun) op een plek met een ARL44, tegen 2 heavies en een med. Hij raakt de med, doet wat damage. Vervolgens raak ik de med en kill hem met een ~300HP damage. Tijdens mijn reload raakt hij de eerste heavy twee keer. Vervolgens raak ik die heavy (de andere was buiten bereik) en kill hem met ~400HP damage.djengizz schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:09:
[...]
Hij platooned met killstealers dus dat maakt het extra moeilijk.
Een paar seconden later (was net gereload) komt de andere heavy tevoorschijn en ik raak hem voor wederom ~300 dmg. De ARL schiet twee keer, waarvan één bounce en één hit. Toen was ik gereload en kill die heavy.
So far so good...
Gaat die ARL he-le-maal los in de chat, dat ik een killstealer ben, blahblahblah....

Naja de tank bestaat dus wel ingame (en in de hoofden van de trolls van WG), alleen die gast had de historie erbij bedacht
Indien Panzer, Tier 8:

Prototype der Arbeitsgruppe A, tier 9:

Leopard 1, tier 10:

Leopard 1, tier 10:

Had de plaatjes al gezien maar ze zien er wel onwijs vet uit!
Dit worden de nieuwe meds toch?
ik ga altijd over op HE als ik weet dat ik bij de arty's ben.. meestal oneshot ik ze dan.. en met AP lukt dat vaak niet door low dmg guns van de mediums..Plato112 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:05:
[...]
Ik heb in de praktijk zelden de tijd om over te schakelen op andere ammo. Ik weet niet van tevoren welk target ik kan raken dus ik schiet bijna altijd met AP. Voor een laatste schot op een low HP target schakel ik vaak wel over op HE om zeker te zijn van een kill.
Klopt, alleen hoe ze nu in de huidige tree passen is me nog niet helemaal duidelijk.Sneezzer schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:28:
Dit worden de nieuwe meds toch?
Logisch zou zijn dat dit het vervolg op de VK3002 DB wordt.
En die ene tier 7 light (aufklarungs panther = panther met leopard turret) zou dan boven de vk2801 moeten komen, maar ik lees hier allemaal tegenstrijdige info over. Er wordt ook nog gesproken over de RU251...
Een ding is zeker, eze gaan er bij mij zeker komen
[ Voor 7% gewijzigd door themaxter op 27-03-2013 16:36 ]
Begonnen met arty (Bison, duitse lijn(, maar valt me niet mee zeg.. Nog geen kills gemaakt, hoogstens een paar hits van 60 dmg
Aimen en herladen gaat ook fucking traag en vaak schiet je gewoon 5 meter van waar je corsshair zit..
Moet ff wennen nog, da's duidelijk

Ik heb arties al opgegeven. Je kunt er soms leuke damage mee doen als je geluk en een beetje skills hebt, maar leuk? meh..Mr_Size schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:45:
Begonnen met arty (Bison, duitse lijn(, maar valt me niet mee zeg.. Nog geen kills gemaakt, hoogstens een paar hits van 60 dmgAimen en herladen gaat ook fucking traag en vaak schiet je gewoon 5 meter van waar je corsshair zit..
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
de gun op de indienpanzer lijkt wat op de 88l100 van de e50. Zal wel wat optimistisch zijn zeker?
iig ik hoop dattie volgt uit de 3002db want ik ben daar al wat xp op aan het sparen
iig ik hoop dattie volgt uit de 3002db want ik ben daar al wat xp op aan het sparen
Hebben!!!!!Nemean schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:22:
Indien Panzer, Tier 8:
Leopard 1, tier 10:
[ Voor 58% gewijzigd door Plato112 op 27-03-2013 17:10 ]
Die zijn enkele pagina's terug ook al gepost, maar het blijft mooi om ze te zien.Nemean schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:22:
Indien Panzer, Tier 8:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leopard 1, tier 10:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb sinds vandaag dat ik niet boven de 10fps uit kom terwijl dat normaal 25fps is ongeveer. Iemand hetzelfde? Bijna niet speelbaar zo.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Gezien onzekerheid over waar die nieuwe lijn gehangen word ga ik toch echt alleen een 3002DB elite krijgen. Als blijkt dat het toch daar gehangen wordt valt de grind mee, wordt alles achter de VK2801 gehangen, dan niet voor niets lang met een meh-tank gespeeld. Gelukkig had ik de VK2801 al lang elite voor de tier bump + nerf

Oslik blyat! Oslik!
Heb op zowel de VK2801 (46.317) als de VK3002DB XP (90.776) staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Nemean op 27-03-2013 18:29 ]
Zit ik al maanden klaar met genoeg XP op mijn VK3002DB.. zul je zien dat ik opeens eerst nog 3-4 light tanks moet doorlopen.
En de eerste patch notes van 8.5 zijn vrijgegeven (sort of
)

- Fixed rare bug when a shell with low damage value disappears (no module damage after hitting the gun with high HP value)
- Fixed the bug with causing full HE damage to an external module when it penetrated with HE shell.
- Fixed hit and HE explosion when shooting through the destroyed open-top turret tanks.
- Fixed the bug when a shell explosion is displayed in the air.
- Destroyed tanks do not absorb the HE damage anymore. HE shells explode on the surface of destroyed tanks now.
- Fixed the bug with no damage dealt to the small and light tank it on the big and heavy opponent.
- Fixed rare bug with lack of fuel tank damage indication (when it was destroyed)
Zo, ff geupgrade naar de Sturm Panzer, en meteen 4 kills in de 1e match
Deze arty is een stuk makkelijker te bedienen dan de Bizon, laadt sneller en schiet accurater. Al kan dat ook te maken hebben met het feit dat ik de bemanning naar 75% heb getraind en de wat betere (niet gold) shells gebruikte

Zal wel op een of andere manier afgesproken zijn, of het andere team was totaal dronken.rgras schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:49:
Iemand heeft het blijkbaar voor elkaar gekregen om 15 kills met de FV215B (183) te krijgen:
[afbeelding]
Voor artillerie moet je eigenlijk 100% crew hebben (in ieder geval de gunner), en je moet er een beetje gevoel voor krijgen. In het begin schoot ik ook gewoon bijna altijd mis, en flink lopen %$#$%#$%. Nu gaat het inmiddels redelijk goed, en heb ik er lol inMr_Size schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:45:
Begonnen met arty (Bison, duitse lijn(, maar valt me niet mee zeg.. Nog geen kills gemaakt, hoogstens een paar hits van 60 dmgAimen en herladen gaat ook fucking traag en vaak schiet je gewoon 5 meter van waar je corsshair zit..
[ Voor 44% gewijzigd door ThomasG op 27-03-2013 21:25 ]
Wow, net de tutorial gedaan. Ik heb nu geleerd om mijn tank te besturen. Dat zal een stuk makkelijk spelen zeg, de hele tijd maar in mijn eigen basis blijven staan werd een beetje langdradig, nog afgezien van alle "Report the bot!!" die ik naar me toe geslingerd kreeg!

Eindelijk de Ace Tanker op mijn T110E5, dit keer wel met top gun, whuzz 

Nais!wsLy schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 22:27:
Eindelijk de Ace Tanker op mijn T110E5, dit keer wel met top gun, whuzz
[afbeelding]
Ik ben ook klaar voor vandaag. 13 victories, 7 defeats. Mijn efficiency is nog niet waar ik hem hebben wil in de KV-1S, ik speel nu misschien juist wat té voorzichtig. Maar ik begin het wel een leuke tank te vinden. Je schiet niet zo vaak, maar als je wat raakt is het dikke pret
Vavanond in een platoon met perpixel en djengizz kwamen we deze ollie en bollie tegen:

Eerste plaatje is winrate en battles op die tank, tweede gobal

Eerste plaatje is winrate en battles op die tank, tweede gobal
What's new? Ik zie zo vaak screenshots voorbij komen van slechte spelers / bots.. Of gaat het ergens anders over?
Overigens ben jezelf ook wel een redelijke internet hero als je dat in de chat neer zet, tbh.
Hou het gewoon voor jezelf of binnen je platoon (op TS of Chat), tenzij ze je beschuldigen of aan het uitschelden zijn voor alles en nog wat.. laat dan je (virtuele) e-penis maar uit je broek hangen als je het nodig vindt
Overigens ben jezelf ook wel een redelijke internet hero als je dat in de chat neer zet, tbh.
[ Voor 37% gewijzigd door Nemean op 28-03-2013 01:34 ]
Gisteren met de KV4 (bijna stock nog) weer een perfect potje.
Ik was de enige Tier8, de tegenpartij had een T34-2 als tier 8 verder een groot aantal mediums bij de tegenpartij én geen arty.
Het was een defence map dus ik kon redelijk bij de basis blijven, mijn team stond snel op 6 dood tegen 1 bij de tegenpartij.. het leek dus rap fout te gaan, maar daarna begonnen ze op mij te schieten zonder dat ze noemenswaardige damage deden waarna ons team ze vrij snel kon oprollen resultaat: 15-8 voor ons waarbij ik meteen de ace tanker en topgun binnen had ;-)
ps. ik was 33x geraakt en had nog ruim 300HP over
Ik was de enige Tier8, de tegenpartij had een T34-2 als tier 8 verder een groot aantal mediums bij de tegenpartij én geen arty.
Het was een defence map dus ik kon redelijk bij de basis blijven, mijn team stond snel op 6 dood tegen 1 bij de tegenpartij.. het leek dus rap fout te gaan, maar daarna begonnen ze op mij te schieten zonder dat ze noemenswaardige damage deden waarna ons team ze vrij snel kon oprollen resultaat: 15-8 voor ons waarbij ik meteen de ace tanker en topgun binnen had ;-)
ps. ik was 33x geraakt en had nog ruim 300HP over
Verwijderd
Jammer vond ik er leuk en eigenlijk realistisch uitzien.themaxter schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:36:
• Fixed the bug when a shell explosion is displayed in the air.

Vandaag hebben we dit soort teams... waarin je met een stock tier 7 TD meer damage doet dan tier 8s...

Het liefst wil je alles kunnen doen maarja dat zit er niet in
Vanaf waar gaat die nieuwe tree beginnen eigelijk, welke tank?
Mines @ E8 (http://wiki.worldoftanks.com/images/f/f6/Hills.jpg)
Één enkele E-75 krijgt het voor elkaar om een IS4, IS-7, T57 Heavy, FV4202 en een Obj.704 zo bang te maken dat ze niet de hoek om durven te komen.
Één enkele E-75 krijgt het voor elkaar om een IS4, IS-7, T57 Heavy, FV4202 en een Obj.704 zo bang te maken dat ze niet de hoek om durven te komen.
De Duitse mediums? Voorheen zou deze verder gaan vanaf de 3002DB, maar de laatste dagen is er een gerucht dat dit mogelijk vanaf de VK2801 zou zijn.CobraVE schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:46:
Vanaf waar gaat die nieuwe tree beginnen eigelijk, welke tank?
[ Voor 43% gewijzigd door rgras op 28-03-2013 11:47 ]
Tja, als daar 2 of 3 zware arties op je gemikt staan ga ik ook niet snel die hoek om:)rgras schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:47:
Om eerlijk te zijn zegt dit toch niet veel?wsLy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:42:
Vandaag hebben we dit soort teams... waarin je met een stock tier 7 TD meer damage doet dan tier 8s...
[afbeelding]
Als jij aan de kant zit waar een goed gevecht bezig is en de T8 zit aan de kant waar ze snel worden opgerold (of alleen tegen meerdere anderen) dan is de kans op damage doen kleiner.
Maw. damage done zegt niets over het verloop van het gevecht cq. speelwijze van de speler in randoms. Kan me wel voorstellen dat het in CW's uiteraard wel wat zegt waarbij iedereen zijn rol weet en strategie kan/zal aanpassen aan het verloop zodat je dus kunt zien wie waar was en hoe deze persoon heeft gespeeld.
vraagje: de 8.4 update contest (worldoftanks.eu/news/6311-84-release-contest/), de top 200 players met de hoogste XP van verschillende tanks krijgen een leuk cadeau. Zelf heb ik met de Alecto een keer 700+ xp gekregen, maak ik kans?
Onze arty was continue bezig met E5 en onze zwarte TD's waren gespot rond J/K4.hopiconjo schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:49:
[...]
Tja, als daar 2 of 3 zware arties op je gemikt staan ga ik ook niet snel die hoek om:)
700? Nee.AKOEL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:53:
vraagje: de 8.4 update contest (worldoftanks.eu/news/6311-84-release-contest/), de top 200 players met de hoogste XP van verschillende tanks krijgen een leuk cadeau. Zelf heb ik met de Alecto een keer 700+ xp gekregen, maak ik kans?
[ Voor 6% gewijzigd door rgras op 28-03-2013 11:55 ]
Denk eerder in de richting van de 2000 en misschien zelfs meer.
o_0?! zoveel? en ik was er nog wel trots op....solique schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:56:
[...]
Denk eerder in de richting van de 2000 of misschien zelfs meer.
Daarnaast kijk eens naar de datum van de contest, is die niet allang afgelopen?AKOEL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:58:
[...]
o_0?! zoveel? en ik was er nog wel trots op....
Wat betreft de exp zul je met 700+ niet ver komen, 1500+ (zonder premium of andere bonussen) is wel een score waarmee je ver kunt komen in zulke contests.
Haha 700 is niet meteen slecht hoor. Maar je vroeg of je een kans zou maken, daarvoor moet je echt in de top zitten.AKOEL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:58:
[...]
o_0?! zoveel? en ik was er nog wel trots op....
ps. vanaf welk moment kijken ze? Aangezien ik gisteren een topscore voor mezelf had op de KV4 én deze weinig wordt gespeeld, denk ik dat ik misschien een kansje heb.
[ Voor 22% gewijzigd door Sneezzer op 28-03-2013 12:07 ]
Hmm ben benieuwd dan....rgras schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:47:
De Duitse mediums? Voorheen zou deze verder gaan vanaf de 3002DB, maar de laatste dagen is er een gerucht dat dit mogelijk vanaf de VK2801 zou zijn.
Om op tier 4 boven de 1500 uit te komen moet je goed je best doen denk ik. Je krijgt daar flink wat minder XP dan bij de hogere tiers.psychoclown schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:02:
[...]
Daarnaast kijk eens naar de datum van de contest, is die niet allang afgelopen?
Wat betreft de exp zul je met 700+ niet ver komen, 1500+ (zonder premium of andere bonussen) is wel een score waarmee je ver kunt komen in zulke contests.
Verwijderd
Het mooie van niet in de top spelen is toch wel als je een betere speler in z'n gat schiet. Wat zou ik graag dan die kop willen zien.
Lijkt alsof er letterlijk 0,0 airflow is, anders wordt een mid-range kaartje niet zomaar 95 graden.Poekie McPurrr schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:29:
[afbeelding]
En dat is na simpelweg inloggen en idle staan in de garage... ai...
(of heb je lompe OC?)
Ik had dat gisteren in mijn T34 maar dan op Sand River met een assault (defense). Ik was de enige die aan de rechterkant van de map naar beneden ging en mooi hulldown kon staan. Iig stonden er een IS3/E-75/IS8, nog 2 heavies en nog een of andere med welke niet durfden door te stoten. Aangezien deze tanks ook gelijk de toptiers (top 5 + tier 7 med) waren kon de rest van ons team makkelijk via de andere kant doorbreken en na een minuut of 8 konden ze dan ook vanaf de achterkant worden neergeknald. De enige die probeerde er wel overheen te komen was een med maar aangezien hij alleen kwam was dat niet echt een probleem.rgras schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:47:
Hadden ze gewoon doorgeduwd was het een stuk lastiger geworden aangezien er van ons team weinig in de basis was achtergebleven
Als je met zo'n team staat moet je wel doorduwen omdat je weet dat je het op de rest van de map gaat verliezen. 1 of 2 arties moeten je dan niet tegen kunnen houden.rgras schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:53:
[...]
Onze arty was continue bezig met E5 en onze zwarte TD's waren gespot rond J/K4.
[ Voor 14% gewijzigd door redwing op 28-03-2013 12:23 ]
[removed]
Ja ok misschien iets optimistisch, zeg 1000+ expPlato112 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:12:
[...]
Om op tier 4 boven de 1500 uit te komen moet je goed je best doen denk ik. Je krijgt daar flink wat minder XP dan bij de hogere tiers.
Die processor wordt al helemaal veel te heet. Daar zit echt iets fout en inderdaad grote kans dat het de airflow betreft.eL_Jay schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:19:
[...]
Lijkt alsof er letterlijk 0,0 airflow is, anders wordt een mid-range kaartje niet zomaar 95 graden.
(of heb je lompe OC?)
Videokaart tegen de 100 graden zie ik wel vaker, maar een processor op 83 graden..... Dat ding zou keihard moeten throttlen of kapot moeten gaan. Want dat is echt niet gezond voor een processor.
1000+ is inderdaad te doen volgens mwreplays.com.psychoclown schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:22:
[...]
Ja ok misschien iets optimistisch, zeg 1000+ exp
[ Voor 17% gewijzigd door Plato112 op 28-03-2013 12:24 ]
83c voor de proc is absoluutniet dodelijk hoor.. maar waarschijnlijk staat hij inderdaad wel flink te throttlen wat inderdaad in een enorme fps daling zal resulteren.Plato112 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:23:
[...]
Die processor wordt al helemaal veel te heet. Daar zit echt iets fout en inderdaad grote kans dat het de airflow betreft.
Videokaart tegen de 100 graden zie ik wel vaker, maar een processor op 83 graden..... Dat ding zou keihard moeten throttlen of kapot moeten gaan. Want dat is echt niet gezond voor een processor.
[...]
1000+ is inderdaad te doen volgens mwreplays.com.
Misschien eens met de kast open spelen, wat extra fans plaatsen of de prockoeler eens schoonmaken en met verse pasta terugzetten?
Ligt aan de Tmax, ff snel googlen zegt dat de Tmax van Yorkfield 71 graden is.Sneezzer schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:33:
[...]
83c voor de proc is absoluutniet dodelijk hoor..
Om my god, gaat wargaming dus weer een truukje a la Ferdinand en JT doen? WTF? Ik hoop toch echt dat ik dan niet mijn exp voor niks heb gehaald op de VK3002DB. Niet dat het niet leuk was om te doen, maar het had wel een doel, nu niet meer als het echt zo is. Misschien komt er weer een exp. transfer oid.rgras schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:47:
[...]
De Duitse mediums? Voorheen zou deze verder gaan vanaf de 3002DB, maar de laatste dagen is er een gerucht dat dit mogelijk vanaf de VK2801 zou zijn.
flickr - WOT Profile - Game PC
Dat is een bericht van eergisteren. De testserver zal waarschijnlijk binnen enkele weken online zijn, dan weten wij 't zeker.- it's possible the new German medium branch will not start from the VK3002DB after all, but with VK2801 and the recon Panther - if that happens, SerB states there will be no compensations for VK3002DB XP many people collected for the Indienpanzer
[ Voor 19% gewijzigd door rgras op 28-03-2013 13:28 ]
Nou, nee hoor. Bij de Ferdi was het eigenlijk prima geregeld. Daar zijn ze in de aanloop naar de bewuste patch van gedachten veranderd. In eerste instantie zou na de Jagdpanther (tier 7) de TD tree opsplitsen. Vanaf de Ferdi naar de JPE-100 en vanaf de Jagdpanther 2 naar de Jagdtiger. Vervolgens werd bekend dat er tier X TD's en mediums zouden komen en werd besloten om de JPE-100 na de Jagdtiger te plaatsen. Alle xp die al op de Ferdi was verzameld werd bij de release overgezet op de Jagdtiger. Dit zorgde ervoor dat al die xp niet verloren is gegaan, maar gewoon gebruikt kon worden op de JPE-100 vrij te spelen.Gizzy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:19:
[...]
Om my god, gaat wargaming dus weer een truukje a la Ferdinand en JT doen? WTF? Ik hoop toch echt dat ik dan niet mijn exp voor niks heb gehaald op de VK3002DB. Niet dat het niet leuk was om te doen, maar het had wel een doel, nu niet meer als het echt zo is. Misschien komt er weer een exp. transfer oid.
Eigenlijk zou een betere verwoording zijn dat je HOOPT dat Wargaming weer een truukje a la Ferdinand en JT gaat doen. In dat geval is de xp ten minste niet nutteloos.
Allen,
Ik probeer uit te zoeken hoe ik lid kan worden van GoT2 maar alle links verwijzen naar de pagina van http://worldoftanks.eu/community/clans/500002149-GOT2/ ook die van http://www.gatheringoftanks.nl/forum/
Nu zie ik daar niets van een request of invite knop oid. Hoe kan ik lid worden?
Mijn GoT naam is Ikkesss en ingame ikkess
Daarnaast heb ik blijkbaar een chat kanaal geopend genaamd got terwijl ik op zoek was naar een bestaand kanaal met die naam. Hoe kan ik dat verwijderen want ik wil zeker niet ih vaarwater van GoT zitten,
Spelen lukt aardig maar de rest...:-(
Ik probeer uit te zoeken hoe ik lid kan worden van GoT2 maar alle links verwijzen naar de pagina van http://worldoftanks.eu/community/clans/500002149-GOT2/ ook die van http://www.gatheringoftanks.nl/forum/
Daarnaast heb ik blijkbaar een chat kanaal geopend genaamd got terwijl ik op zoek was naar een bestaand kanaal met die naam. Hoe kan ik dat verwijderen want ik wil zeker niet ih vaarwater van GoT zitten,
GoT2 zit momenteel vol. Je kunt volgens mij wel op de wachtlijst worden gezet.ikkesss schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:20:
Allen,
Gedraag je eens niet zo kinderachtig
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 28-03-2013 16:52 ]
Hoe is 93 man in een clan, vol?Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:25:
[...]
GoT2 zit momenteel vol. Je kunt volgens mij wel op de wachtlijst worden gezet.
Niet nodig
[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 28-03-2013 16:54 ]
En the ingame channel in WoT voor GoT is: gatheringoftanks.
Edit, zie post hieronder voor extra info over de channelnaam.
Ik type meestal gathering in het zoekveldje en dan komt er vanzelf de juiste te voorschijn.
Edit, zie post hieronder voor extra info over de channelnaam.
Ik type meestal gathering in het zoekveldje en dan komt er vanzelf de juiste te voorschijn.
[ Voor 57% gewijzigd door BolleBeer op 28-03-2013 14:30 ]
WoT/WoWs name: Onarf
Met spaties.BolleBeer schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:28:
En the ingame channel in WoT voor GoT is: gatheringoftanks.
knip
Wat zijn eigenlijk de meest bekende NL clans, naast wellicht GoT?
[ Voor 58% gewijzigd door psychoclown op 28-03-2013 16:55 ]
Ok dank jullie allemaal.
Maar raar inderdaad dat 93 man dan vol is.
Niemand die weet hoe ik dat kanaal kan verwijderen? Vind het dan zo stom staan.
Wij kunnen prima voor ons zelf antwoorden thank you.Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:25:
[...]
Waag het niet om over een GoT3 te beginnen... All hell will break loose...![]()
En hoe kan ik dan op de wachtlijst gezet worden?Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:25:
[...]
knip
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 28-03-2013 16:55 ]
Dutch Reloaded, maar aangezien jij blijkbaar een stronthekel aan Gathering of Tanks heb, kan ik je De 3 Kannoniers aanraden. Pas je precies tussen.Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:30:
[...]
Muhaha, haphaphap
Dat was sarcasme, Whuzz heeft geen ruk te maken met Gathering of Tanks. Er kunnen 100 man in een clan, dus er is gewoon ruimte.ikkesss schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:30:
[...]
Ok dank jullie allemaal.
Om in de wachtrij te komen, log even in op de World of Tanks site, dan zie je als het goed is wel een apply knop.
[ Voor 7% gewijzigd door User op 28-03-2013 14:33 ]
Kanaal verdwijnt vanzelf na een dag (of 2).ikkesss schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:30:
[...]
Ok dank jullie allemaal.
WoT/WoWs name: Onarf
Wellicht een idee om het wat duidelijker te maken? Er werd hier regelmatig naar GoT2 plekken gevraagd, waarop steeds werd gezegd dat het vol was, maar nooit verder een status update gezien. Dan komt er iemand zoeken naar hoe hij kan joinen en die kan het dan niet vinden.dynosu schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:31:
[...]
Wij kunnen prima voor ons zelf antwoorden thank you.
Tsja, geen idee, waarschijnlijk omdat het de mensen hier geen ruk uitmaakt.Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:32:
[...]
Wellicht een idee om het wat duidelijker te maken? Er werd hier regelmatig naar GoT2 plekken gevraagd, waarop steeds werd gezegd dat het vol was, maar nooit verder een status update gezien. Dan komt er iemand zoeken naar hoe hij kan joinen en die kan het dan niet vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door User op 28-03-2013 14:33 ]
Nee hoor, alleen aan jou, de rest zijn prima lui!User schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:32:
maar aangezien jij blijkbaar een stronthekel aan Gathering of Tanks heb,
Een bevestiging?
Enfin, het staat ook keurig in de TS dat GoT eigenlijk vol zit en er geen GoT3 komt.
Enfin, het staat ook keurig in de TS dat GoT eigenlijk vol zit en er geen GoT3 komt.
Ah, ok. Dank voor de uitleg.Whuzz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:34:
[...]
Ja hoor, alleen aan de rest, jij bent een prima gast!![]()
[ Voor 5% gewijzigd door User op 28-03-2013 14:36 ]
Ah, dutch reloaded speelt ook GW2, de naam kwam me bekend voor.
Dit topic is gesloten.