[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.108 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:17

Whuzz

Dodgeball!

wsLy schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:09:
WoT Blitz? Iets zegt me dat 1 april voor de deur staat :+
Ik weet 't niet, een WOT-variant voor smartphone/tablet was al een poos geleden aangekondigd toch?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

wsLy schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:09:
WoT Blitz? Iets zegt me dat 1 april voor de deur staat :+
Als t echt een 1 april grap is, pakken ze het wel grondig aan:

http://wotblitz.com/

en zie Ectar hier:

http://forum.worldoftanks...os-and-android-confirmed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mickroz schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:46:
Ik heb pas even die filmpjes zitten kijken van de Tank Academy op SPG, dat wist ik dus ook nog niet, zelfd dat je je tank vast moet zetten met x.

[...]

Ik ben eindelijk sinds 8.4 mijn lag spike kwijt na ongeveer 15secs in battle, was altijd heel frustrerend maar dat heb ik nu dus niet meer :D en ik heb een HD4870, en heb mn instellingen zoals hier gedaan.
Wat ik er allicht nog bij moet vermelden is dat ik wel volle AA aan wil kunnen zetten, omdat ik me erger aan zaagtand-effecten. Dat is waar het fout ging. zonder volle AA werkte m'n HD5770 nog prima bij improved graphics ;)

Maar goed, GTX660 is besteld (gesubsideerd door schoonbroertje die mijn HD5770 krijgt), dus straks met alle toeters en bellen improved graphics doen :D

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15
CobraVE schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:39:
[...]

Jah, maar dat duurt nog wel even voordat ik die heb :) Moet eerst de radio nog en dan issie elite op de Obj 263 na. Heb de gun maar ge-free-xp'ed want met die baud 100mm met 219 penetration doorgaan op tier9 is echt niet iets wat ik vrijwillig van plan was.

Echter, ik speel nooit tier10, zijn niet rendabel in randoms. Dus heb zowat alle trees tot tier 9 nu behalve the ST-I (wil ik nog) en de T95 lijn (heb wel T30)
Voor de gun heb ik ook free xp gebruikt inderdaad. (Net als voor de rest van de modules, maar dat is weer wat anders. :+)

De laatste radio heb ik helemaal geskipped trouwens, ik heb um niet gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Tja wel heel toevallig dat ze het in de week voor 1 april aankondigen he? Heb al meerdere game developers in de afgelopen jaren zo een dingen zien uithalen. Zie bijv. dit overzichtje van vorig jaar: http://www.gameinformer.c...l-fool-39-s-round-up.aspx

- Assassin's Creed for Kinect Announced!
- Saints Row: The Third – Enter The Dominatrix
- Valve Announces Ricochet 2
- Square Enix Reveals Chocolate Dimension in Quantum Conundrum
etc.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:05:
[...]

ik ben nu bij de T20 beland van de Amerikanen.. ik moet zeggen dat het best een geinig ding is.. klein, redelijk wendbaar en snel.. en een 90mm die bijna overal wel doorheen komt van tier 7/8

alleen is de grind redelijk vervelend naar de top gun toe.. je moet eerst de tracks a 8k, daarna 8k turret, en 14k voor de 90mm.. en dan moet je de motor nog ala 14k
Als je pas kunt upgraden nadat je de tracks hebt vervangen, kun je altijd nog overwegen om een zwaardere ophangen te kopen als equipment. Kost je wel wat credits (én een slot voor equipment), maar dan kun je direct turret/gun/motor vervangen zonder dat je eerst de tracks moet upgraden.
Heb 't ook wel eens gedaan omdat de stockgun bijv zeer belabberd was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Redshire zitten snipen met de KV-2 derp. Gevolg: 5/5 100% hit percentage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

Ik ben net begonnen met WOT en ik vind het enorm moeilijk om de tegenstander te spotten als ze in de bosjes zitten verstopt. Is er een manier om die te spotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

gakkethijs schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 18:33:
Ik ben net begonnen met WOT en ik vind het enorm moeilijk om de tegenstander te spotten als ze in de bosjes zitten verstopt. Is er een manier om die te spotten?
Yup, er dichter naar toe rijden ;)
Of wachten tot ze schieten of iemand anders ze spot.

Check deze link voor een uitgebreide uitleg.

[ Voor 13% gewijzigd door Whuzz op 26-03-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Één manier is om ze uit te dagen door ze te laten schieten of bewegen. Dat verlaagt de camo bonus die ze krijgen en kan ervoor zorgen dat je diegene ziet. Wanneer je zeker weet dat iemand in een bosje zit, kan je ook gewoon "blind" schieten. Dit werkt vooral op lage tiers waar je herlaadtijd nog laag is en de tegenstanders snel schrikken en proberen weg te rijden als ze geraakt worden.

Veiliger is om te wachten tot een andere (snellere) tank dichtbij genoeg is om hem voor jou te spotten. Of om er omheen te rijden en de schuilende tegenstander vanaf de achter of zijkant te benaderen.

Met equipment zoals Bino's en coated optics zou je evt ook je viewrange kunnen vergroten. Echter is dit vaak duur en ben je nog steeds niet zeker van een spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:13
wsLy schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:42:
Tja wel heel toevallig dat ze het in de week voor 1 april aankondigen he? Heb al meerdere game developers in de afgelopen jaren zo een dingen zien uithalen. Zie bijv. dit overzichtje van vorig jaar: http://www.gameinformer.c...l-fool-39-s-round-up.aspx

- Assassin's Creed for Kinect Announced!
- Saints Row: The Third – Enter The Dominatrix
- Valve Announces Ricochet 2
- Square Enix Reveals Chocolate Dimension in Quantum Conundrum
etc.
Hoe wil je WoT ooit naar een Android phone brengen ? Je hebt er de controls niet voor en daarnaast is het scherm veel te klein. Als het nu leek op een arcade versie van WoT had het nog gekund maar dit zie ik voorlopig nog niet gebeuren :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
dynosu schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:01:
panther > panther 2 enz is een mooie medium lijn. Al hou je van die snelle speelstijl dan kan ik dat aanraden.
De E50 en E50M zijn erg fijn maar de grind er naar toe vond ik niet bepaald makkelijk of leuk te noemen ;)
gakkethijs schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 18:33:
offtopic:
Oh nee he.. :+

Vanmiddag kreeg ik ineens een aardige ingeving, ik heb zowel de 3002 als de E75 crew in de barracks liggen echter was ik van plan om de 3002 crew te gebruiken voor de nieuwe German medium lijn. Ik zat echter te kijken naar het percentage skill en die is met 235% niet slecht maar heeft BIA, Repair en onvolledig Perks. De E75 crew heeft hetzelfde maar ~260%, dus met credits geretrained voor BIA + Perks en heb ik nog zo'n 50% over voor gratis retraining naar de nieuwe tier 8 medium voor credits.
Had ik met de 3002 crew ook willen doen maarja betere crew is toch beter ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik ben die nieuwe server de laatste dagen aan het uitproberen. Voor mij werkt hij nog niet echt soepel, ik heb constant complete afzwaaiers, het ene potje schiet ik 3x buiten mijn aimcirkel, het volgende potje werkt het weer soepel en doe ik 4000 damage.

Net in mijn gw tiger heel kort potje, wij hadden allemaal groen+ xvm spelers, de tegenstander heel veel rode, ik los 3 prachtschoten, helemaal ingezoomd vanuit geode positie op een amx50120, t30 en m46patton resultaat:

Victory: experience received: 48 (x2 for the first victory each day). (incl premium bonus :))

1 damage gedaan, een amx 13 75 reed tegen me aan, die shells sloegen ver naast hun doelwit neer. Zo frusterend, er is geen peil op te trekken.
Potje erna, 4000 damage, 6 kills, reaper, top gun met mijn patton.

Het is vaak zat dat slechte potjes worden afgewisseld met goede, maar zo erg als deze server tot nu toe heb ik het nog nooit meegemaakt.

Heeft iemand gelijke ervaringen?

Edit: of het ligt natuurlijk aan die **** provider van me (upc)

[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 26-03-2013 20:13 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

MrOleo schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:12:

Heeft iemand gelijke ervaringen?

Edit: of het ligt natuurlijk aan die **** provider van me (upc)
Nope, voor mij is het een heerlijke server. Constant 20-30ms ping, mits UPC inderdaad normaal doet. (Maargoed, nog een maandje, dan glasvezel hier. :w UPC!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hier ook fiber, zorg wel dat je een goede router hebt voor netwerk in huis. Met de standaard meegeleverde (OnsNet hier, was een simpele no-branded router) verzoop de router nogal eens als je via meerdere pc's flink ging uppen en downen.

Ontopic, mijn huidige graka jankt al bij simpel in de garage staan in WoT.. suggestie voor een graka? gtx660 of 680 of wat? (heb me er al jaren niet meer in verdiept en ben de weg volkomen kwijt met al die types.. )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

WoT is een beetje raar qua grafische kaarten.

Een HD5870 [toch geen lullige kaart] haalt de ene keer 60fps continu, en heeft dan moeite op 30fps te halen.

WoT is echt best brak geschreven volgens mij, weet niet of het nou ook eens op meer dan 1 core loopt, volgens mij schaalt het nogsteeds voor geen meter.

GTX660 is trouwens wel erg zwak. Een 660ti is een leuk, of een AMD HD7950 of HD7870XT

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

VasZaitsev schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:01:
WoT is een beetje raar qua grafische kaarten.

Een HD5870 [toch geen lullige kaart] haalt de ene keer 60fps continu, en heeft dan moeite op 30fps te halen.
Yup, zelfde hier. En er valt ook geen pijl op te trekken. Dacht eerst dat bos-gebieden het "probleem" waren, maar ik heb soms in bossen gewoon 50-60fps en in de woestijn ineens "maar" 35.
WoT is echt best brak geschreven volgens mij, weet niet of het nou ook eens op meer dan 1 core loopt, volgens mij schaalt het nogsteeds voor geen meter.
Volgens mij gebruikt WOT maar 1 core.
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:56:
Hier ook fiber, zorg wel dat je een goede router hebt voor netwerk in huis. Met de standaard meegeleverde (OnsNet hier, was een simpele no-branded router) verzoop de router nogal eens als je via meerdere pc's flink ging uppen en downen.
Goede tip. Wil sowieso het netwerk hier verniewen. Meer kabel, minder wifi. Kan nooit alles aan de kabel hangen, aangezien we hier meer PC dan mensen hebben én meer laptops dan mensen én tablets én een paar smartphones... dan hou je aan wifi weinig meer over.
Maargoed, ondanks dat toch nog met wifi een ping van ~25ms op WoT-2, dus dat valt me aardig mee.

Wat betreft die ping, ik klaagde een poosje terug dat ik erg moest wennen aan server-recticle: dat gaat nu prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
De ping is prima 25-40 tegen 60-100 voor eu1. Wifi heb ik er een tijd geleden al uitgedonderd. Helaas geen andere optie dan UPC hier, buiten 8Mbit ADSL.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De GPU heeft in WoT wel aardige invloed op oa. de framerate maar met een goede CPU gaat het ook zoveel beter aangezien WoT maar 1 core gebruikt.

Van een AMD X4 925@3.5Ghz + 4GB + 6950 2GB naar Intel 3570k + 8GB + dezelfde GPU gegaan en de graphics kon ik opschroeven met een uiteindelijk nog hogere framerate op 1920x1080 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ben bang dat het hier ook een overhaul gaat worden voor hele pc.. eerst maar eens de gpu vervangen ^^;;

Vickers Medium MkIII is wel grappig spelen, moet er weer even inkomen

edit: meh, door MM ben ik nu wel steeds ergens onderaan het rijtje hehe

[ Voor 17% gewijzigd door Poekie McPurrr op 26-03-2013 21:20 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
vaag, ik heb normaal iets van 100 tot 130 fps op mijn laptop. Maar soms dropt die naar 80 fps.
Die drops vind ik wel vaag.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik heb een AMD 1100T met 8gb en dus een HD5870, speel wel op 1280x1024, haal de ene keer 60fps of meer [bij lage ping] en als de ping wat hoger wordt gaat de fps naar de 30. Eerder, rond 7.5, begon een spel vaak met 10fps ongeveer. Nu gelukkig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

11-12 fps nu (terwijl ik dood ben) op een desert map ^^;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:25:
11-12 fps nu (terwijl ik dood ben) op een desert map ^^;
Lol, als je een ELC spot op 300m staat hij achter je tegen de tijd dat je volgende frame geladen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Raak eraan gewend hehe, snipen en incalculeren wat spot zal zijn.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik spelen het op HD4200 @ 900Mhz(80% overclock met extra koeling) en athlon M320 @ 2.1Ghz. Heb op zijn best 45 a 50fps @ low(en effecten zoals rook en zo uit) 1280x768, maar meestal rond de 30 a 40 met drops naar 20 a 25 en sommige maps zelfs lager als ik in de bosjes sta, dan daalt het soms naar 15fps en dan is het niet goed speelbaar meer wat mij betreft. .

Had ik mijn oud pc nu maar niet weggegeven aan mijn neefje, die had hd3870. Maar naar meer dan jaar niet gebruikt te hebben heb ik heb hele tijd terug al weggegeven. Maar ben nu toch wel bijna wekelijks WOT aan het spelen. Word dus nieuwe laptop halen, want is nu net speelbaar maar mis toch geregeld wat kills door de lage fps op sommige momenten.

Iemand ervaring met A serie van amd en WOT? En dan A6 bijvoorbeeld, van de A10 zijn paar benchmarks van te vinden op het internet maar lagere A serie niet echt.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:00

Thompson

Beeromaniac

Waar kun je een tank nou het beste raken?
Ik heb zo ontieglijk vaak dat ik braaf wacht tot het rondje helemaal klein is en midden op een tank vuur, geen schade, en dat gerust 5x achter elkaar...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Thompson schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:10:
Ik heb zo ontieglijk vaak dat ik braaf wacht tot het rondje helemaal klein is en midden op een tank vuur, geen schade, en dat gerust 5x achter elkaar...
Verschilt heel erg. Al richt ik als een tank echt precies met zijn zijkant voor mijn kanon staat voornamelijk op de motor[vooral bij amerikaanse en russische heavies], als ik hem kan pennen. Als ik weet dat ik toch alleen maar bounce ga ik op rupsbanden schieten.

HE ga ik vaak op de koepel schieten en daarna op de motor.

Bij duitsers kom je vaak wel door de koepel [Tiger koepel is van papier mache volgens mij] dus ga ik daar op schieten.

Tank recht voor me: weakspots, KV en Tiger hebben hele mooi weakspots op hun romp.

Verschilt dus gigantisch. Maar, jouw tactiek is doorgaans wel de slechtste: raak je erg vaak de rupsbanden, dus geen schade. Eerder hadden ze nog de "ring" daarvoor trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Thompson schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:10:
Jij rijdt nog rondt met de M3, dus lage tiers?
Voorkant tank, probeer dan bijvoorbeeld op het luikje te schieten waar de driver achter zit of op het machinegeweer wat voorop zit (als die er zit).
Voorkant loopt op een gegeven moment terug naar achter onder de tank (onderplaat).
Zijkant...motor (achteraan zijkant), zijkant turret, midden zijkant hull onder turret (daar zit vaak ammorack).
Achterkant...alles....
Voor de rest proberen op luiken te schieten of bovenop de turret de commander cupola die steekt vaak boven een turret uit.

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 26-03-2013 23:26 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

op lage tiers kom je er vaak sowieso wel doorheen. Alleen franse tankjes, Pz3 en T-28 kunnen irritant zijn.

Ook is je penetratie indicator vaak erg handig: groen is pen, rood is no way, oranje is misschien.

Alleen niet opletten bij HE: penetratie bij HE is altijd vrij laag, maar, brengt altijd wel schade toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

zo weer een verloren avond!
raakte zelf al helemaal niets, en als de rest van je team dat ook niet doet, dan wordt het niet veel...

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Nieuwe map in 8.5 - Pearl River:
http://worldoftanks.com/news/2159-tour-pearl-river/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
Ik zag niet zo snel een topic over World of Warplanes, maar ze geven weer beta keys weg.
http://www.mmorpg.com/giv...es-Beta-Key-Giveaway.html

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:32

Masuchievo

Cpt. Average

MrOizo2005 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:48:
Ik zag niet zo snel een topic over World of Warplanes, maar ze geven weer beta keys weg.
Het spel is wel aardig, maar niet zo tof als WoT.

Ik ben nu eigenlijk aan het wachten op World of Battleships. Na jaren Navyfield gespeeld te hebben en erg veel lol gehad te hebben met battlestations midway, hoop ik dat dit net zo verslavend wordt. Ik wil met een Yamato knallen! En rondvaren als een baas in een Arc Royal

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Dank allen voor de KV-1S tips van gisteren, het ging daarna al een stuk beter. Winrate in die tank was gister zo'n 60% :)
Het is nog steeds erg wennen, je moet op álle fronten voorzichtig spelen. Altijd cover (hardcover en/of teammates) in de buurt hebben, nadenken bij elk schot... Ik heb nog te vaak dat ik te ongeduldig schiet. -1k credits en 15s reload... ;w

Op mijn duitse lijn heb ik nog zo'n 200k credits nodig om de Hummel te kopen. Op mijn KV-1S heb ik nog geen rammer en geen GLD. Wat zouden jullie doen? Eerst de Hummel kopen? Of eerst de KV-1S beter uitrusten?

[ Voor 23% gewijzigd door Whuzz op 27-03-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
zo na een rampzalige avond met vele verliezen achter elkaar.. man man man wat een teams :S

heb ik dan toch eindelijk met grote pijn en moeite de 14K xp bij elkaar gesprokkeld voor mijn top gun van de t20.. en heel raar maar met de 76mm voelde ik me een soort geslagen hond die steeds maar moest weg rennen van alles wat maar een beetje armor had.. en ik werd door alles en iedereen afgeschoten.. en zodra ik de 90mm had was het vertrouwen in die tank terug en pen je bijna alles, zelfs een IS-3 van voren :D
laatste potje dat ik deed gisteren was met 2400k dmg :) een is-3 die in een hoek zat opgesloten heb ik van full health tot ongeveer 100 gesloopt en daarna werd die door iemand anders gekilled..

dus nu is het tankje wel weer leuk...

en nu snap ik waarom die hellcat zo irritant is(als tegenstander).. die heeft dit kanon als top gun maar dan nog beter!!!.. vuurt sneller en heeft een betere aim time, en dat voor een tier 6.. hmmm. misschien ook maar eens met de amerikaanse td's gaan beginnen..

[ Voor 14% gewijzigd door Jip99 op 27-03-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
- it's possible the new German medium branch will not start from the VK3002DB after all, but with VK2801 and the recon Panther - if that happens, SerB states there will be no compensations for VK3002DB XP many people collected for the Indienpanzer
Vuile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
wargaming zegt dan.. : maar je kan het dan toch omzetten naar free XP? :7 het enige verschil is dat wij jou geld krijgen.. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Jip99 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:03:
[...]
wargaming zegt dan.. : maar je kan het dan toch omzetten naar free XP? :7 het enige verschil is dat wij jou geld krijgen.. })
Simme zet toch :+ Dit lijkt me inderdaad de manier om mensen gold te laten gebruiken. Heel veel mensen hebben nu bakken met free exp klaar staan welke ze straks op een andere tank nodig hebben. De enige manier om dat snel te doen is gold.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47
Heb nu 900K aan free XP staan. Ga dit dus echt niet converteren want geld heb ik er niet voor over. Er zijn op dit moment weinig nieuwe tanks die me leuk lijken. Enige wat mij leuk lijkt is de Foch 155 of de T57. Meestal sla ik alles over met free XP tot tier 7/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
hopiconjo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:15:
Heb nu 900K aan free XP staan. Ga dit dus echt niet converteren want geld heb ik er niet voor over. Er zijn op dit moment weinig nieuwe tanks die me leuk lijken. Enige wat mij leuk lijkt is de Foch 155 of de T57. Meestal sla ik alles over met free XP tot tier 7/8
Ik begin meestal vanaf tier 5 of 6. Hangt er vanaf of ik mijn maandelijk max van 20e al besteed heb of niet.
Dit doe ik bewust, als je lager instapt en je traint je crew tot 75% dan heb je na X batlles een crew van 100%, waarin je de crewskills kan gaan trainen van de crew. Dan heb je al een repairskill in de wat hogere battles, en dat telt wel mee.

De T57 is echt een aanrader, een prachtig beestje. En de Foch ook!, maar die heb ik nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47
Maar hoor van iedereen dat die T57 zeker generfd gaat worden. Zat gisteren met een Foch meegekeken die met gold stond te schieten; man o man 2 hits met elk 1000HP eraf binnen paar sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
over gold gesproken, is toch altijd grappig als er van die noobs zijn die je gaan uitschelden dat je met gold ammo schiet..

met mijn matilda op een hetzer aan het schieten en alles gaat er gewoon doorheen omdat de pen gewoon heel goed is van die 2 pounder gun..

er zijn zoveel mensen die de matilda onderschatten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Ik heb pas wat xp omgezet naar free xp om ineens naar de tier 8 Franse TD te springen. Ik zat zelf ook te twijfelen tussen de nieuwe USA light/med/heavy lijn (naar T57) en de Franse TD's. Zelfs heel even overwogen om de nieuwe Britse TD's te proberen.
Op de testserver heb ik een paar keer met de Foch 155 gespeeld en die leek me dusdanig leuk dat ik daar naartoe ga werken. De T57 was ook leuk, maar ik aangezien ik al bezig ben om de 50B vrij te spelen heb ik de TD lijn voorrang gegeven.

Nu zie ik dus dat ik vast xp op de VK2801 moet gaan sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik zou nog even een paar weken wachten als ik jou was, het is allemaal nog erg onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
XP sparen op de 2801 is geen straf. Ik moet alleen de Accellerate Crew training uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Volgens mij wordt het allemaal duidelijk als de nieuwe testserver voor 8.5 online is en dat zou niet zo lang meer moeten duren dacht ik...

Heb zelf op zowel de VK3002DB (die ik steeds leuker ga vinden, pas terug gekocht met die actie) als de VK 2801 iets van 20 a 25K free XP staan, ik zie t wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
themaxter schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:35:
Heb zelf op zowel de VK3002DB (die ik steeds leuker ga vinden, pas terug gekocht met die actie) als de VK 2801 iets van 20 a 25K free XP staan, ik zie t wel :)
Bij mij is dat hetzelfde. Beide gebruikte ik als tankjes om wat lol mee te hebben. De 2801 is leuk met de gold-derp gun, de vk3002 vind ik gewoon een leuke tank om mee rond te crossen en credits te verdienen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
http://forum.worldoftanks...26431-tier-x-tank-rumors/

Er zijn dus enkele tier X tanks die niet te koop zijn, maar ook niet in de tech tree zullen voorkomen.

[ Voor 36% gewijzigd door rgras op 27-03-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Zag t topic net ook al, maar wtf moeten ze er dan mee als het en geen premium is en niet kan worden geresearched? Krijg je die tanks alleen als je bijvoorbeeld heel de tree hebt gehaald ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
hopiconjo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:21:
Maar hoor van iedereen dat die T57 zeker generfd gaat worden. Zat gisteren met een Foch meegekeken die met gold stond te schieten; man o man 2 hits met elk 1000HP eraf binnen paar sec
Dat is altijd de vraag bij nieuwe tanks. Dat riepen ze bij de foch ook, nooit gebeurd O-)
Maar hij heeft idd 2 schoten 1000 dmg, maar door zijn langzame mobility is dat echt pijnlijk voor de t57 H.
Want door je zelf te laten zien ehb je ook zo 1000 dmg, reverse speed is echt heel laag.

Ik hanteer liever de methode dat ik enkel ga als ik niet terug hoef, dus geen peek a boo zoals een BC dat kan. Het is gaan of neit.

http://forum.worldoftanks...605__st__140#entry4355605

Wel een redelijke discusiie over de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
themaxter schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:41:
Zag t topic net ook al, maar wtf moeten ze er dan mee als het en geen premium is en niet kan worden geresearched? Krijg je die tanks alleen als je bijvoorbeeld heel de tree hebt gehaald ofzo?
Er gaan wat geruchten dat ze mogelijk als beloning gaan gelden voor clan wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Mjah, hoe moet je dat dan zien? Als je land krijg je die tank? Of worden het echt aparte toernooien waar je deze kan halen als je wint....

Hier staan trouwens wat nieuwe pics van de Tier 9 en 8 meds van de duitse lijn:
http://forum.worldoftanks...e-a/#topmt%208-9%20german

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
HOAX! Een Duitse tank met een ronde bouncy turret? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

rgras schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:53:
HOAX! Een Duitse tank met een ronde bouncy turret? ;)
en de Löwe is .... chinees? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

dynosu schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:54:
[...]

en de Löwe is .... chinees? :+
Nee, de Panther is chinees. Leeuwen komen in China niet voor, en al helemaal niet in Duitsland. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
MrOizo2005 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:48:
Net even gedaan, maar ik krijg de code niet ingevoerd op mijn eu account... is een US account nodig?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ja, dat staat er ook onder.
NOTE: These beta keys will only work on the North American servers and keys will not work after May 31!

[ Voor 68% gewijzigd door rgras op 27-03-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
rgras schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:00:
Ja, dat staat er ook onder.

[...]
Ah... lezen op de smartphone... 8)7

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Mathilda :9~

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r6lwr3yR6cFrE2FTp4PlQdBt/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-fWcsvrUqV00/UVLPrBHIVVI/AAAAAAAAAZw/cZ2Ia2fSX3U/s1600/roflhaha.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Fail... :F

Moet wel zeggen, die Leo tier 9 proto en tier 10 zien er wel heel gaaf uit qua "design".
Nu ben ik misschien beetje biassed, want vind de Tiger 2/E75 ook heel mooi.

Die nieuwe tier 10 med zou trouwens een max speed van 65 km/h hebben.
Wat me trouwens ook op viel is de voor duitse doen kleine hatches :)
(nu heeft een med daar minder voordeel van omdat je toch al minder armour hebt, maar toch...)

[ Voor 39% gewijzigd door themaxter op 27-03-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
ik weet het O+ super tankje..

ik heb zovaak dat de vijand denkt oh die rollen we ff op met zijn 3een...

en 1 voor 1 knal je ze af... en jij doet een hoop bounces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraVE
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-07 21:22

CobraVE

Visual Effects Artists

Jip99 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:05:
[...]

ik ben nu bij de T20 beland van de Amerikanen.. ik moet zeggen dat het best een geinig ding is.. klein, redelijk wendbaar en snel.. en een 90mm die bijna overal wel doorheen komt van tier 7/8

alleen is de grind redelijk vervelend naar de top gun toe.. je moet eerst de tracks a 8k, daarna 8k turret, en 14k voor de 90mm.. en dan moet je de motor nog ala 14k
De T20 vond ik een van de grootste k-tanks uit het hele spel, half-gare gun die bijna altijd dingt (tegenover de Duitse guns), log, geen armour, geen engine power en zeer breekbaar. Was blij toen ik hem elite had en kon verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
CobraVE schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:10:
[...]

De T20 vond ik een van de grootste k-tanks uit het hele spel, half-gare gun die bijna altijd dingt (tegenover de Duitse guns), log, geen armour, geen engine power en zeer breekbaar. Was blij toen ik hem elite had en kon verpatsen.
ik vind de 90mm anders goed pennen hoor.. de 76mm is dan wel weer super slecht op die tank..

en ja je moet wel voorzichtig spelen met die T20, het is geen brawler.. (medium he).. schieten en verstoppen of verplaatsen.. zodra je merkt dat jou kant valt moet je terugtrekken.. zo kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraVE

CobraVE

Visual Effects Artists

Jip99 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:12:
[...]

ik vind de 90mm anders goed pennen hoor.. de 76mm is dan wel weer super slecht op die tank..

en ja je moet wel voorzichtig spelen met die T20, het is geen brawler.. (medium he).. schieten en verstoppen of verplaatsen.. zodra je merkt dat jou kant valt moet je terugtrekken.. zo kom je een heel eind.
Nee klopt, maar hij heeft ook geen echte duidelijk rol....Ik bedoel de Panther is een long range sniper (met de L100), de T43 is een brawler en de T20 is een beetje van niks eigelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
CobraVE schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:16:
[...]

Nee klopt, maar hij heeft ook geen echte duidelijk rol....Ik bedoel de Panther is een long range sniper (met de L100), de T43 is een brawler en de T20 is een beetje van niks eigelijk....
nou de T-43 vind ik ook niet je van het, vooral het kanon was ruk...ik kwam nergens doorheen, ik heb dat ding meteen verkocht toen ik genoeg XP had voor de T-44...

maar de T20 is ook meer een 2de lijns support tank.. en vanuit sniekie hoekjes en gaatje opduikt.. 1x vuurt en dan weer weg.. je kan niet te lang op 1 plek blijven want dan ben je de sjaak..
Het is een klein tankje die redelijk nimble is.. goede gun depression..en wat ook fijn is, is dat die achteruit sneller accelereert dan vooruit!.. haha dus beetje hulldown knallen en dan snel wegduiken werkt perfect met die tank.

je moet ermee kunnen spelen, anders is het een rot tank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraVE

CobraVE

Visual Effects Artists

Jip99 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:20:
[...]

nou de T-43 vind ik ook niet je van het, ik heb dat ding meteen verkocht toen ik genoeg XP had voor de T-44...

maar de T20 is ook meer een 2de lijns support tank.. en vanuit sniekie hoekjes en gaatje opduikt.. 1x vuurt en dan weer weg.. je kan niet te lang op 1 plek blijven want dan ben je de sjaak..
Het is een klein tankje die redelijk nimble is.. goede gun depression..en wat ook fijn is, is dat die achteruit sneller accelereert dan vooruit!.. haha dus beetje hulldown knallen en dan snel wegduiken werkt perfect met die tank.

je moet ermee kunnen spelen, anders is het een rot tank..
Mij lag hij niet, maar de T44 evenmin om eerlijk te zijn, kon ik ook niet inkomen terwijl de Panther II echt epic was voor mij. T44 heb ik recentelijk verkocht aangezien de T54 gewoon meer van hetzelfde is.
T43 vond ik wel fijn met de beste gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
CobraVE schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:23:
[...]

Mij lag hij niet, maar de T44 evenmin om eerlijk te zijn, kon ik ook niet inkomen terwijl de Panther II echt epic was voor mij. T44 heb ik recentelijk verkocht aangezien de T54 gewoon meer van hetzelfde is.
T43 vond ik wel fijn met de beste gun.
Grappig, zo heeft ieder zijn ding.. :) panther lijkt mij trouwens ook wel een mooi ding hoor.. beetje snipen van grote afstand.. maar die heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mijn ervaring met de T20 is dat hij juist erg snel is, je kan er begin van de battle ook nog mooi een paar lui mee spotten en daarna lekker flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
psychoclown schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:26:
Mijn ervaring met de T20 is dat hij juist erg snel is, je kan er begin van de battle ook nog mooi een paar lui mee spotten en daarna lekker flanken.
standaard viewrange van 390 meter O+ (100% crew)

en dan nog een paar perks/skills/equipment.. en je zit makkelijk tegen de 450 aan.. dus inderdaad een goede scout..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraVE

CobraVE

Visual Effects Artists

Jip99 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:26:
[...]

Grappig, zo heeft ieder zijn ding.. :) panther lijkt mij trouwens ook wel een mooi ding hoor.. beetje snipen van grote afstand.. maar die heb ik nog niet.
Panther was ok, maar niet echt super. De Panther II en E-50 on the other hand zijn echte brawler-snipers, kunnen beide rollen vervullen. Buiten dat ze er gewoon vet uitzien natuurlijk hehe.

Pershing heb ik nog niet gekocht, mede ook omdat ik de T69 heb, die zelf ook best wel epic is. Zag het nut van de Pershing niet meer in nadat ik de T69 heb gekocht voorlopig.

Net de SU-122-54 gekocht en nu aan het sparen voor de AMX-Foch, dan kijken we wel weer verder hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net dat nVidia nieuwe drivers heeft. Iemand deze al geprobeerd met WoT?

meuk: Nvidia GeForce/Ion 314.22 WHQL

En zo ja, ervaringen t.o.v. 314.07 WHQL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:32

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:38:
Zie net dat nVidia nieuwe drivers heeft. Iemand deze al geprobeerd met WoT?

meuk: Nvidia GeForce/Ion 314.22 WHQL

En zo ja, ervaringen t.o.v. 314.07 WHQL?
Gedwonload.

Spel werkte nogsteeds.

Ik merkte geen verschil, 36 fps is nogsteeds het minimum. Ik gebruik een gtx480 en een amd phenom II x6.

Al moet ik toegeven dat ik de drivers enkel download omdat er dan de kans bestaat dat mijn taskbar weer aero wordt en niet win95 (blijkbaar is mijn gpu niet krachtig genoeg)

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn-Vince
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-08-2024
even dit: sowieso zijn er tijgers in china

ik denk qua nieuwe tier 10s dat ze eerder een soort systeem maken dat het toegankelijk word voor alle spelers dus high end tanks voor iedereen. Misschien wel in clan wars ja. Deze makers hebben slimme keuzes gemaakt en ik denk dat ze slim genoeg zijn om het clan wars gebeuren op de schop te nemen. In mijn ogen ontoegankelijk en ook vind ik 15 tier 10 tegen 15 tier 10 niet echt leuk om te spelen. De maps zijn te klein en niet geschikt voor zulke battles. Doe maar clanwars met grotere getallen op aangepaste mappen als je het mij vraagt maargoed aan de andere kant kun je dan niet zo heel veel met je ervaring uit random battles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:43:
[...]

Gedwonload.

Spel werkte nogsteeds.

Ik merkte geen verschil, 36 fps is nogsteeds het minimum. Ik gebruik een gtx480 en een amd phenom II x6.

Al moet ik toegeven dat ik de drivers enkel download omdat er dan de kans bestaat dat mijn taskbar weer aero wordt en niet win95 (blijkbaar is mijn gpu niet krachtig genoeg)
wow... geen aero met een gtx480? Lijkt me dat er iets anders aan de hand is..

Ik heb een evga gtx560ti superclocked, en speel met +/- 80-90 fps. Zolang dit niet minder wordt, dan is het voor mij goed. Ik wacht nog even met driver upgrade, totdat ik zeker weet dat WoT blijft draaien ;) Zie heel veel topics voorbij komen met nVidia problemen in WoT, en haast geen issues met ATI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg tevreden met de GTX 650Ti. Alles max en 60 max. FPS. Zal wel gecapped zijn.

In ieder geval...wat een gaaf spel zeg. Zo jammer dat ik dit niet eerder gezien heb. Had net een uitbreiding gekocht voor Skyrim, maar ik heb helemaal geen zin om dat te spelen :)

Ik heb nu een PzKpfw 38 (t), en die ben ik rustig aan aan het upgraden. Ik speel nu TIER 2 en 3 partijtjes. Beetje ervaring opdoen en rustig aan door naar boven.

Wel nog een vraag (goh, je meent het)...hoe kan ik ervaring omzetten? En welk voordeel kan ik er mee doen. Wat ik ook graag zou willen weten is of je je onderzoeks punten mee neemt naar een volgende tank of blijft deze alleen voor die tank waar je meer speelt geldig? Ik heb namelijk 4000 onderzoekspunten en die zou ik graag in een TIER 3 tank steken omdat er niets te upgraden valt aan de TIER 2 tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:21:
Ik ben erg tevreden met de GTX 650Ti. Alles max en 60 max. FPS. Zal wel gecapped zijn.

In ieder geval...wat een gaaf spel zeg. Zo jammer dat ik dit niet eerder gezien heb. Had net een uitbreiding gekocht voor Skyrim, maar ik heb helemaal geen zin om dat te spelen :)

Ik heb nu een PzKpfw 38 (t), en die ben ik rustig aan aan het upgraden. Ik speel nu TIER 2 en 3 partijtjes. Beetje ervaring opdoen en rustig aan door naar boven.

Wel nog een vraag (goh, je meent het)...hoe kan ik ervaring omzetten? En welk voordeel kan ik er mee doen. Wat ik ook graag zou willen weten is of je je onderzoeks punten mee neemt naar een volgende tank of blijft deze alleen voor die tank waar je meer speelt geldig? Ik heb namelijk 4000 onderzoekspunten en die zou ik graag in een TIER 3 tank steken omdat er niets te upgraden valt aan de TIER 2 tank.
Ervaring omzetten kost gold en is het op lage tiers niet echt waard, zeker niet als je net begonnen bent met spelen. Het heeft dan nog geen zin om heel snel naar hogere tiers te vliegen om daar compleet afgemaakt te worden.
Overigens zit rechtsboven een knop met convert experience waarmee je het om kunt zetten, maar nogmaals in het begin is het niet verstandig om daar je gold in te steken.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Wel nog een vraag (goh, je meent het)...hoe kan ik ervaring omzetten? En welk voordeel kan ik er mee doen.
XP op een tank kun je omzetten naar "FreeXP" (= te gebruiken op elke willekeurige tank) met goud. Rechtsboven in je scherm "Convert experience". Het voordeel is dat je XP die eerst maar voor 1 tank is te gebruiken en die je daar misschien niet meer nodig hebt, daarna op een andere tank kunt gebruiken om hem aan te kopen en/of te upgraden.
Wat ik ook graag zou willen weten is of je je onderzoeks punten mee neemt naar een volgende tank of blijft deze alleen voor die tank waar je meer speelt geldig? Ik heb namelijk 4000 onderzoekspunten en die zou ik graag in een TIER 3 tank steken omdat er niets te upgraden valt aan de TIER 2 tank.
Elke battle verdien je XP. Het meeste XP gaat naar de tank waarmee je de battle speelde en kan ook alleen op die tank gebruikt worden om modules te researchen en/of de volgende tank in de techtree te researchen. Een klein deel van je XP gaat niet naar de tank, maar naar "FreeXP" en die kun je overal inzetten.
Die 4000 credits zitten "vast" op je Tier 2 tank. Als je ze ergens anders voor wilt gebruiken moet je ze met gold converten naar FreeXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99

als het goed is word die tank dan elite als je alles hebt onderzocht(dus ook alle tanks die je ziet bij die tier 2 tank)

en als je tank elite is gaat je xp of naar snellere crew training.. (moet je aanvinken) of je spaart het op.. en dan kan je het omzetten naar free xp, maar dat kost goud.. 1 goud voor 25 XP.. en die kan je voor alle tanks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

hhaaha *facepalm* dat commentaar ook :P

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Refresh rate op je monitor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:50:
[...]

Refresh rate op je monitor :-)
icm Vsync. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:29
Welke tank kan ik het beste voor Clan wars nemen? De E100 of de E50M

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Appie Heijn schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:55:
T110E5 of IS7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appie Heijn schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:55:
T110E5 of BatChat. :>

lol @ Ashrah! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 27-03-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Die smaken heb ik niet in de aanbieding :P Ik heb de IS7 al. Zowel E100 als E50M unlocked.

[ Voor 20% gewijzigd door Appie Heijn op 27-03-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

e100 of e50m zijn allebei niet de beste CW opties,

heavies: t110e5, is7
mediums: t62a, batchat

Das mijn mening in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Allebij behoorlijk waardeloos voor Clan Wars sorry.
dynosu schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:58:

Dit inderdaad.

[ Voor 72% gewijzigd door Ashrah op 27-03-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik geef het een week.
Het is dat het spel niet dezelfde naam heeft anders was alles hetzelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Speel zelf geen CW, maar is een e100 met premium shells geen lekkere base-defender?
Ik vind hem in ieder geval een stuk leuker sinds premium shells voor silver te koop zijn.
Of is letterlijk het ultieme CW team 11a 12 IS7's of 11 a 12 t1105 ondersteund door arty?
Spelen de betere clans niet met wat meer diverse teams? (lees af een toe een batchat hier en een FV215b (183) daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de mastery badge: ace tanker op mijn VK3002DB

Victory!
Battle:: Sand River woensdag 27 maart 2013 14:42:42
Vehicle:: VK 3002 (DB)
Exp:: 2.702 (x2)
+ Credits: 31.943
Achievements: : Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

@Appie,
Ligt nogal aan de Field Commander. Ik zie tegenwoordig de E50M vaker gebruikt worden dan de E100.
Maar voor beide tanks geldt dat ze alleen voor specifieke taken worden gebruikt en dus ook minder vaak worden ingezet.

Ik zou zelf voor de E50M gaan omdat iedereen zegt dat die gewoon leuker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
dynosu schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:58:

Ah das jammer, andere optie's heb ik nog lang niet unlocked
Denk dat ik voor de E50M ga dan maar. E75 nog maar even houden, eerst 2m credits grinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Appie Heijn op 27-03-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zo... in 95 battles de Hellcat volledig elite gemaakt.

T25/2 staat nu in de garage :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, wat gaat dit topic snel. Ik snap nu dus dat je tank eerst ELITE moet zijn, dus inclusief de opvolgende tanks onderzoeken. Dan heb ik nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:13:
Jongens, wat gaat dit topic snel. Ik snap nu dus dat je tank eerst ELITE moet zijn, dus inclusief de opvolgende tanks onderzoeken. Dan heb ik nog even.
Hoe bedoel je, MOET zijn? Dat "moet" alleen als je op die tank je crew versneld wilt trainen of er XP op wilt sparen om te kunnen converten. Er is verder geen verplichting om een tank Elite te maken.

Oh, en alvast veel plezier met je 38na >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Whuzz op 27-03-2013 15:30 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.