Toon posts:

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste
Acties:
  • 41.687 views

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 23:24

ToolkiT

brit-tweaker

http://www.aliexpress.com...r-Sports/32218620944.html
lijkt er beter op.. maar de plaatjes zijn volgens mij weer niet correct...

Je kan door de bomen het bos niet meer zien bij die cams :(

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:26
Anoniem: 655228 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:48:
Hallo wie kan mij uitleggen wat dit betekent?

Origin Country - Cache Time:2015-02-05 12:50 -

of zit ik nu bij het verkeerde forum
Ja je zit verkeerd.
(En ongeduldig)

Anoniem: 655228

Oké en kan jij me dan vertellen waar ik dan heen moet?

En hoezo ongeduldig? Vraag me alleen af wat dat betekent. Heb nog nooit eerder wat besteld uit China

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-05 20:25
ToolkiT schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:55:
http://www.aliexpress.com...r-Sports/32218620944.html
lijkt er beter op.. maar de plaatjes zijn volgens mij weer niet correct...
Die is ook nep en heeft slechter beeld, ik heb bij hem tijdens de 11-11 sale deze versie zonder monopod gekocht en daarna een vette refund geclaimd en gekregen.

Deze heb ik ook en die is wel echt, maar daar betaal je dus ook meer voor. Onder de $85 ga je ws geen echte met wifi vinden.

[Voor 16% gewijzigd door Kitano op 05-02-2015 17:23]

Snap er geen biet van haha

[Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 655228 op 05-02-2015 17:23]

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Wij ook niet, als je wat meer details geeft over wat je bedoeld krijg je misschien wel een antwoord..

Ik vroeg wat dit betekent

Origin Country - Cache Time:2015-02-05 12:50- 

En toen reageerde iemand dat ik verkeerd zit en toen dacht ik bij et forum track and trace te zitten staat mijn bericht weer hier.

Dit is allemaal nieuw voor mij dus sorry voor et ongemak haha

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Anoniem: 655228 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:28:
Ik vroeg wat dit betekent

Origin Country - Cache Time:2015-02-05 12:50- 

En toen reageerde iemand dat ik verkeerd zit en toen dacht ik bij et forum track and trace te zitten staat mijn bericht weer hier.

Dit is allemaal nieuw voor mij dus sorry voor et ongemak haha
OK ik zal het simpel maken:
Wat probeer je te doen?
Welke sites gebruik je..
waar zie je die text...

zonder context ga je geen antwoord krijgen want in china verkopen ze nog steeds geen crystal balls die helpen gedachten lezen...

ik heb 2 Weken geleden een telefoon besteld via tinydeal. Nu volg ik mijn track and trace code. Sinds 27-01 staat er in transit. Sinds vandaag staat er dat:

Origin Country - Cache Time:2015-02-05 12:50

Nu ben ik echt niet ongeduldig maar vroeg me af of iemand weet wat dat betekent.
genoef info? :)

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01 20:43
Anoniem: 655228 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:40:
ik heb 2 Weken geleden een telefoon besteld via tinydeal. Nu volg ik mijn track and trace code. Sinds 27-01 staat er in transit. Sinds vandaag staat er dat:

Nu ben ik echt niet ongeduldig maar vroeg me af of iemand weet wat dat betekent.
Track je je pakket via 17track?
Laatst ook wat op tinydeal besteld, werd verzonden met singapore post. Inmiddels aangekomen maar staat nog dat hij is aangekomen in NL.
Volgens mij heeft dat niks met je voortgang te maken. Ik zou niet zo vertrouwen op die tracking en je gewoon laten verassen :) .

xbl: superlucky luke

• bottom line
Anoniem: 655228 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:40:

Er is hier nergens een vertel mijn trackingstatus topic.

Maar je bent dus ongeduldig. Geef het nog een 2tal weken en de kans is groot dat je blij rondloopt met je telefoon. Trackingcode 's uit china vertellen nooit iets zinsvol behalve naar het einde toe. Er zal ooit wel eens opstaan dat hij aangekomen is in het land van bestemming, en dit is toch het enige van belang?

• MissyX
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
wann0wfhc schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:03:
Even geleend uit het kortingscode topic:

€ 5 korting bij minimale besteding van € 10 bij MiniInTheBox

SPRSALE4U

GELDIG TOT 11-02

Ik weet dat Miniinthebox niet de goedkoopste is maar misschien toch een handige tip :)
En met de code SPRSALE2G krijg je $10 (9.20 euro) korting bij besteding van minimaal $20.

Deze code is ook geldig tot 11-02

:)

Bedankt voor jullie antwoord jongens. Ik laat me maar verrassen haha

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:30
Vandaag is m'n powerbank aangekomen, maar nu wil ik er eigenlijk wel zo'n hoesje voor kopen. Op ebay zijn ze niet zo duur maar zijn ze ook echt van Xiaomi? Wat denken jullie van deze advertentie: klik

Edit: ah ik ben zo gewend aan free shipping dat ik er niet op heb gelet. 6 dollar totaal is wat anders dan 2,40.

[Voor 13% gewijzigd door O88088 op 05-02-2015 19:32]

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 22:41
Ronald8 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:24:
Vandaag is m'n powerbank aangekomen, maar nu wil ik er eigenlijk wel zo'n hoesje voor kopen. Op ebay zijn ze niet zo duur maar zijn ze ook echt van Xiaomi? Wat denken jullie van deze advertentie: klik
Gewoon voor gaan als je het mooi vindt.
Het probleem bij de namaak powerbanken is de veiligheid en daar zal je met een namaak cover, als het dat is, geen last van hebben.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 13:49

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

MissyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:38:
[...]

En met de code SPRSALE2G krijg je $10 (9.20 euro) korting bij besteding van minimaal $20.

Deze code is ook geldig tot 11-02

:)
Ik krijg maar de helft:
Subtotaal( 1 artikel ):EUR € 22.07
(+) Verzendkosten & Verzekering:EUR € 0.91
(-) Besparingen op Coupons:-EUR € 4.60

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ronald8 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:24:

Edit: ah ik ben zo gewend aan free shipping dat ik er niet op heb gelet. 6 dollar totaal is wat anders dan 2,40.
Ik heb dat hoesje ook, tijdje terug besteld bij Banggood. Origineel of niet, hij bevalt me prima :).

• MissyX
  • Laatst online: 04-06-2022
Frozen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:29:
[...]

Ik krijg maar de helft:
Subtotaal( 1 artikel ):EUR € 22.07
(+) Verzendkosten & Verzekering:EUR € 0.91
(-) Besparingen op Coupons:-EUR € 4.60
Hmm dat is vreemd, bij mij werkt het wel.

The coupon code "SPRSALE2G " is valid! Your discount is EUR € 9.20 (expiration date: 02/11/2015)

• O88088
Luke-san schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:29:
[...]

Gewoon voor gaan als je het mooi vindt.
Het probleem bij de namaak powerbanken is de veiligheid en daar zal je met een namaak cover, als het dat is, geen last van hebben.
Ik heb hem besteld bij een bekende webshop. Die was na wat korting zelfs nog goedkoper dan de eBay mensjes. Ik vertrouw er dus ook op dat het een originele zal zijn.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

MissyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:39:
[...]

Hmm dat is vreemd, bij mij werkt het wel.

The coupon code "SPRSALE2G " is valid! Your discount is EUR € 9.20 (expiration date: 02/11/2015)
wow vreemd! Die van mij werkt nu ook... Bedankt in ieder geval! :D

• paulus_01
  • Laatst online: 05-05 20:47
Frozen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:48:
[...]

wow vreemd! Die van mij werkt nu ook... Bedankt in ieder geval! :D
wat voor nuttigs heb je gekocht dat ik misschien ook wel wil kopen:) ?

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

paulus_01 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:58:
[...]

wat voor nuttigs heb je gekocht dat ik misschien ook wel wil kopen:) ?
Ik heb nog niets gekocht, maar ik dacht misschien aan een CX-10

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
wann0wfhc schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:03:
Even geleend uit het kortingscode topic:

€ 5 korting bij minimale besteding van € 10 bij MiniInTheBox

SPRSALE4U

GELDIG TOT 11-02

Ik weet dat Miniinthebox niet de goedkoopste is maar misschien toch een handige tip :)
Heel erg bedankt voor de code _/-\o_
Had ook nog 3 USD tegoed via de mail gekregen, heb er een mooie horloge voor kocht, tenminste hoop dat die ook mooi in het echt is?
http://www.miniinthebox.c...ende-kleuren_p764507.html
Totaal 3.99 usd voor betaald

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• kokosnoot1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-05 17:37
Sinds kort ben ik vaak te vinden op de chineese websites.
Nou heb ik verschillende producten besteld via DX.com en Miniinthebox.com.

Nou vroeg ik mij af of er nog meer van dit soort betrouwbare websites zijn die gadgets en iphone cases verkopen en die jullie aanraden.

Ik had al even in de OP gekeken en de enige interessante was banggood.com.
[/quote]

kijk dan hier even

http://forum.fok.nl/topic/1914637

[Voor 12% gewijzigd door kokosnoot1 op 05-02-2015 21:33]

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-05 14:00
michael3 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:30:
[...]

Heel erg bedankt voor de code _/-\o_
Had ook nog 3 USD tegoed via de mail gekregen, heb er een mooie horloge voor kocht, tenminste hoop dat die ook mooi in het echt is?
http://www.miniinthebox.c...ende-kleuren_p764507.html
Totaal 3.99 usd voor betaald
Mooi horloge! Laatste curren die ik had lag de secondewijzer er na 2 dagen los in :/

Ik heb wat oordopjes, Aux kabeltje en micro USB voor m'n powerbankie gehaald :)

• wezzels
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-11-2020
weet iemand toevallig welke search engine je kon gebruiken voor spullen op zo'n chinashops?
ik heb die hier ooit gevonden maar vind hem nu niet meer :-s. en alle sites bezoeken op zoek naar de
goedkoopste neemt net iets teveel tijd in beslag :-p

alvast bedankt!

EDIT: net gevonden op een ander forum. het is dus chinaprices.us 8)7

[Voor 12% gewijzigd door wezzels op 06-02-2015 07:29]

• wezzels
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-11-2020
trouwens,

een vraagje voor de mensen die eerder horloges gekocht hebben van chinashops.
werken die naar behoren? als de tijd juist wordt aangegeven is het voor mij al voldoende :-)

wat ik zelf al ondervonden heb is dat, wanneer je iets besteld waar er toch een beetje techniek in zit,
dat het nogal vlug durft falen. zoals ik eerder aangehaald heb, bv een soldeerbout waarbij de regelknop
niet goed werkt en je bijgevolg enkel aan en uit kan zetten, niet regelen.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Chocoball schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:02:
Voor wie op zoek is naar de aluminium Xiaomi muismat. De kleine versie is te koop bij Dealextreme. Ibuygou verkoopt hem ook maar daar staat de maat niet bij maar gezien de prijs 88 cent hoger is als bij Dealextreme ga ik er van uit dat het hier ook om de small versie gaat.
Van ibuygou krijg ik het bericht dat de Xiaomi muismat niet langer gemaakt wordt. Daar had ik de vraag nog uitstaan welke maat ze verkopen.

Bij DX duurt de verwerking 7 tot 10 werkdagen. Benieuwd wat daar uitkomt.

• Hendrikje1
  • Niet online
Chocoball schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:01:
[...]

Van ibuygou krijg ik het bericht dat de Xiaomi muismat niet langer gemaakt wordt. Daar had ik de vraag nog uitstaan welke maat ze verkopen.

Bij DX duurt de verwerking 7 tot 10 werkdagen. Benieuwd wat daar uitkomt.
Ik heb er gisteren een besteld bij ibuygou, ik heb nog geen bericht ontvangen dat de muismat niet langer wordt gemaakt.. Bij ibuygou is de muismat trouwens weer 'Out of stock'. Ik ben benieuwd...

Ik moest er voor een kennis ook een bestellen. Aangezien ze bij ibuygou out of stock zijn, heb ik er een bij DX besteld. Ook in dit geval heb ik nog geen bericht ontvangen dat de muismat niet meer wordt gemaakt.

[Voor 10% gewijzigd door Hendrikje1 op 06-02-2015 09:28]

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-06 15:59
Na wat heen en weer gemaild met banggood kan ik mijn SJ5000+ opsturen om hem om te ruilen voor een werkende (zwifi werkt niet). Alleen het vermoeden is dat ik zelf voor de verzendkosten moet opdraaien, nu heeft paypal de nieuwe service waarbij zij dit vergoeden. Mijn vraag is dan ook weet iemand wat de verzendkosten bedragen om iets van Nederland naar China te retourneren?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:06

Quad

Doof

timmert26 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:41:
Na wat heen en weer gemaild met banggood kan ik mijn SJ5000+ opsturen om hem om te ruilen voor een werkende (zwifi werkt niet). Alleen het vermoeden is dat ik zelf voor de verzendkosten moet opdraaien, nu heeft paypal de nieuwe service waarbij zij dit vergoeden. Mijn vraag is dan ook weet iemand wat de verzendkosten bedragen om iets van Nederland naar China te retourneren?
Is laatst al een keertje genoemd meen ik, kost zo'n 3 tientjes via PostNL, aangetekend.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• wann0wfhc
Quad schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:45:
[...]

Is laatst al een keertje genoemd meen ik, kost zo'n 3 tientjes via PostNL, aangetekend.
Was er niet de Paypal retourservice waarmee je dat geld nog terug kon krijgen? paar pagina's terug besproken volgens mij.

Misschien helpt dat ook nog wat ;)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:46
wann0wfhc schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:28:
[...]

Was er niet de Paypal retourservice waarmee je dat geld nog terug kon krijgen? paar pagina's terug besproken volgens mij.

Misschien helpt dat ook nog wat ;)
klopt, maar wel de bestelling van na 28 januari.

• wann0wfhc
Nou dan ook nog maar even de 10 dollar code korting bij 20 dollar order van mini gebruiken ook. Maar ik heb niet echt een idee waarvoor :') China verslaving much...

Powerbank, Cree LED lampjes en een grote kabelvoorraad voor opladen etc heb ik al liggen dus ik ben op zoek naar een aanrader. Misschien een goeie waterdichte bluetooth speaker om in de douche op te hangen, iemand een idee met linkjes? andere aanraders mogen ook ;)

Anoniem: 250661

wann0wfhc schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:49:
Nou dan ook nog maar even de 10 dollar code korting bij 20 dollar order van mini gebruiken ook. Maar ik heb niet echt een idee waarvoor :') China verslaving much...

Powerbank, Cree LED lampjes en een grote kabelvoorraad voor opladen etc heb ik al liggen dus ik ben op zoek naar een aanrader. Misschien een goeie waterdichte bluetooth speaker om in de douche op te hangen, iemand een idee met linkjes? andere aanraders mogen ook ;)
Earson? :9~ (weet niet of MITB een originele verkoopt btw)

• Anoniem: 483276
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Anoniem: 250661 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:53:
[...]

Earson? :9~ (weet niet of MITB een originele verkoopt btw)
De earson is niet waterdicht volgens mij, alleen water resistant.

(gerelateerde klacht: mijn earson is er nog steeds niet. :( de xiaomi Powerbank die ik tegelijkertijd had besteld is er al 2 weken. :()

Had trouwens wat sd kaart houders besteld via ebay, die waren er in 5 dagen inclusief een weekend! Nog nooit zo'n snel China pakket gehad (ja het kwam echt uit China volgens de gegevens op de envelop)

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 483276 op 06-02-2015 10:59]

• O88088
Gisteren dus dat hoesje voor de powerbank gekocht, blijkt hij vandaag in de aanbieding te zijn :|. Gelukkig heb ik de toezegging dat ik het verschil terug krijg als m'n pakje verzonden is, toch aardig van ze.
/gierige Nederlander

De Earson is volgens mij wel waterdicht, alleen vertrouw ik het flapje over de knopjes niet. Ik zou dus alleen de andere kant onder water laten komen. Ik heb wel een keer een filmpje gezien waarin ze hem in het water gooiden en dat hij het daarna nog deed.

• Hendrikje1
  • Niet online
Chocoball schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:01:
[...]

Net een mail van ibuygou ontvangen. Hierin staat dat de muismat is uitverkocht.
Ik heb de mogelijkheid om iets anders uit te kiezen of te wachten totdat de muismat weer op voorraad is.

In mijn geval dus geen woord over dat de muismat niet meer wordt gemaakt.

[Voor 6% gewijzigd door Hendrikje1 op 06-02-2015 11:42]

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Hendrikje1 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:40:
[...]

Net een mail van ibuygou ontvangen. Hierin staat dat de muismat is uitverkocht.
Ik heb de mogelijkheid om iets anders uit te kiezen of te wachten totdat de muismat weer op voorraad is.

In mijn geval dus geen woord over dat de muismat niet meer wordt gemaakt.
In hun beste Engels kreeg ik als antwoord: "I am sorry this item was stopped product now". Lijkt me geen vertaling voor uitverkocht. Als ze het direct bij Xiaomi vandaan halen dan lijken ze daar momenteel uitverkocht. Eerst maar eens kijken wat Dealextreme gaat doen.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:58
Ronald8 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:32:
De Earson is volgens mij wel waterdicht, alleen vertrouw ik het flapje over de knopjes niet. Ik zou dus alleen de andere kant onder water laten komen. Ik heb wel een keer een filmpje gezien waarin ze hem in het water gooiden en dat hij het daarna nog deed.
Hij is waterdicht. Een vriend van mij dompelde het meteen in het water toen ik zei dat hij waterdicht is. Even ging mijn hart 180 p/min. kloppen.

• Hendrikje1
  • Niet online
Chocoball schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:04:
[...]

In hun beste Engels kreeg ik als antwoord: "I am sorry this item was stopped product now". Lijkt me geen vertaling voor uitverkocht. Als ze het direct bij Xiaomi vandaan halen dan lijken ze daar momenteel uitverkocht. Eerst maar eens kijken wat Dealextreme gaat doen.
Ik zal ze zo eens vragen of ze weten wanneer ze weer op voorraad zijn. De laatste keer dat ik dat vroeg, ergens in december, gaven ze aan dat de muismat out of stock was. Zover was ik ook al 8)7 .
Ach, lezen is ook een vak. Ben dus benieuwd wat ze nu gaan zeggen.

Inderdaad is het nog even afwachten wat DX gaat doen.

• wann0wfhc
Uxstyle schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:29:
[...]

Hij is waterdicht. Een vriend van mij dompelde het meteen in het water toen ik zei dat hij waterdicht is. Even ging mijn hart 180 p/min. kloppen.
Oke waterdicht is wat ik zoek ;) zitten er ook nog ergens stukken aan waar ik hem kan bevestigen of moet ik zelf even knutselen om hem mooi kwijt te kunnen in de badkamer?

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

(vrij standaard) antwoord van Xiaomi:
您好,如果您购买的产品暂时缺货,请您关注下官网信息更新,我们会不定时酌情补货的哦,感谢您对小米的支持,永远相信美好的事情即将发送!

oftewel, wordt af en toe aangevuld. zal wel in niet al te grote aantallen geproduceerd worden.

• bottom line
wann0wfhc schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:42:
[...]

Oke waterdicht is wat ik zoek ;) zitten er ook nog ergens stukken aan waar ik hem kan bevestigen of moet ik zelf even knutselen om hem mooi kwijt te kunnen in de badkamer?
http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html

Oordeel zelf maar :)

er zit niets bij

• Majesty
  • Niet online
[...]

Ik gebruik 'm ook dagelijks in de douche, echt werkelijk ideaal. Ook omdat er knoppen op de Earson zitten waarmee je nummers kunt doorzetten, terugzetten of pauzeren. En daarnaast het volume verhogen/verlagen.
Het maakt wel dat ik er langer door onder de douche sta >:) .

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:26
Vraagje over een bestelling.
Ik heb bij miniinthebox 3 usb sticks van 32 gb besteld voor 18,18 (incl verzending, met dank aan diegene van de kortings code van $10 _/-\o_ )
Winkelwaarde van usb sticks zijn ongeveer €42
Ze waren normaal €11,77 maar na in de winkelwagen te leggen zijn ze ineens €8,82 (ook prima toch :9 )
Alleen hoe zit het nu met de belasting/invoerkosten/inklaringkosten e.d.?
Tellen ze de kortingscode ook mee qua prijs, of kijken ze ergens anders naar? (Dus de $10 van de prijs af, prijs zou dan officieel zonder korting ergens rond de €27,50 zijn dus boven de limiet van €22.
Heb al rondgekeken op internet, er staat dat er tot €22 niets betaald hoeft te worden, maar stel dat ze die van mij eruit pakken?

Hopelijk een beetje duidelijk uitgelegd, in het kort:
USB sticks besteld, totale kosten bestelling 18,18 incl verzending. in plaats van 27,50 door middel van kortingscode
Stel douane pikt die van mij eruit en ik moet extra betalen, kan ik hier tegen in gaan omdat ik het via kortingscode goedkoper heb dan de orginele prijs? Winkelwaarde voor usb sticks zijn ongeveer 42 euro (per 3)

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Het staat allemaal in de TS uitgelegd. ;) ;) ..ligt eraan wat er op de douane verklaring staat die door de verzender wordt ingevuld. anders gaat de douane jou om een factuur vragen.
ze kijken in eerste instantie naar de factuurprijs

overigens zou ik je usb sticks wel ff door hwtest oid halen, zoals ook in TS staat zijn veel usb / sd etc uit China niet echt betrouwbaar...

de prijzen voor originele SD / USB sticks zijn in China vergelijkbaar met Nederland, weinig reden om dan een risico te lopen..

lezen mensen de TS uberhaupt?

[Voor 10% gewijzigd door Kenzi op 06-02-2015 13:44]

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:58
[...]

Er zit een koord bij die je kan doorlussen door de speaker. Misschien kan je het dan ergens aan hangen?

• kokkie20
Kenzi schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:39:
[...]

Het staat allemaal in de TS uitgelegd. ;) ;) ..ligt eraan wat er op de douane verklaring staat die door de verzender wordt ingevuld. anders gaat de douane jou om een factuur vragen.
ze kijken in eerste instantie naar de factuurprijs

overigens zou ik je usb sticks wel ff door hwtest oid halen, zoals ook in TS staat zijn veel usb / sd etc uit China niet echt betrouwbaar...

de prijzen voor originele SD / USB sticks zijn in China vergelijkbaar met Nederland, weinig reden om dan een risico te lopen..

Het prijs verschil tussen Nederland en die van china was ongeveer 3 euro per stuk, Qua originele prijs. Maar kreeg nog blijkbaar een extra korting toen ik ze in de winkelmand legde.
Bedankt in ieder geval voor je reactie :)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 23:34
Kenzi schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:39:

Inderdaad goede kans dat ze nep zijn. Ik ben benieuwd. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• kokkie20
Ik zal jullie wel op de hoogte brengen mochten ze binnen komen :)

• Gsus86
  • Laatst online: 02-06 21:05
kokkie20 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:37:
Ik zal jullie wel op de hoogte brengen mochten ze binnen komen :)
Miniinthebox zet de originele prijs op de factuur, korting staat niet op de factuur. Als je pakketje dus wordt gecontroleerd, moet je helaas BTW + administratiekosten betalen als het bedrag van je goederen boven de 22 euro uitvalt, dus ook als je minder dan 22 euro heb betaald.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-05 09:08

Dima_2005

T.net-verslaafde

Gsus86 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:56:
[...]

Miniinthebox zet de originele prijs op de factuur, korting staat niet op de factuur. Als je pakketje dus wordt gecontroleerd, moet je helaas BTW + administratiekosten betalen als het bedrag van je goederen boven de 22 euro uitvalt, dus ook als je minder dan 22 euro heb betaald.
Dan kun je nog steeds bezwaar aantekenen met een PayPal uitreksel.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• kokkie20
Dan ga ik maar alvast uitzoeken hoe ik precies het bezwaar moet gaan aantekenen. Moet je perse de paypal uittreksel gebruiken of kun je ook bijvoorbeeld het "factuur" met korting vanaf hun website gebruiken?

edit: Ok ben er al achter hoe je het bezwaar moet gaan aantekenen. We zullen wel even afwachten wat het gaat worden :) Levertijd is ongeveer 10 tot 20 werkdagen dus nog even wachten :)

[Voor 31% gewijzigd door kokkie20 op 06-02-2015 15:12]

• Niet online
kokkie20 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:07:
Dan ga ik maar alvast uitzoeken hoe ik precies het bezwaar moet gaan aantekenen. Moet je perse de paypal uittreksel gebruiken of kun je ook bijvoorbeeld het "factuur" met korting vanaf hun website gebruiken?
Beiden kan volgens mij. Maar ik zou gewoon ff afwachten, ik ben nog nooit gepakt met pakketjes boven de €22 en dat zijn er inmiddels toch al bijna 50 geweest. :P

• kokkie20
Anoniem: 483276 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:12:
[...]

Beiden kan volgens mij. Maar ik zou gewoon ff afwachten, ik ben nog nooit gepakt met pakketjes boven de €22 en dat zijn er inmiddels toch al bijna 50 geweest. :P
Gelukkig heb ik beide 8)7

Nog even voor diegene die vermoede dat ze hoogst waarschijnlijk nep waren, als er dit staat in de titel:
"Hoge-snelheid authentieke Kingston Digital 32GB USB 2.0 DataTraveler 101 G2 stick" en de reviews zijn ook allemaal positief dan kan er toch eigenlijk weinig mis gaan? Als ik de afbeelding ook zie qua verpakking lijkt het erop dat het om de originele kingston usb sticks gaan. Tuurlijk weet dat ze in china alles namaken, maar neem aan dat kingston het niet echt fijn zou vinden als ze hun merk gebruiken op neppe usb sticks?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kokkie20 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:14:
[...]

Gelukkig heb ik beide 8)7

Nog even voor diegene die vermoede dat ze hoogst waarschijnlijk nep waren, als er dit staat in de titel:
"Hoge-snelheid authentieke Kingston Digital 32GB USB 2.0 DataTraveler 101 G2 stick" en de reviews zijn ook allemaal positief dan kan er toch eigenlijk weinig mis gaan? Als ik de afbeelding ook zie qua verpakking lijkt het erop dat het om de originele kingston usb sticks gaan. Tuurlijk weet dat ze in china alles namaken, maar neem aan dat kingston het niet echt fijn zou vinden als ze hun merk gebruiken op neppe usb sticks?
Kingston is de meeste voorkomende namaak hier op Taobao. Je kan het heel gemakkelijk zien. Kingston heeft op de usb connector het s/n of logo gegraveerd.

Ik heb zelf hier een 64GB Datatraveler liggen, als ik er meer dan 8GB opgooi raakt de boel corrupt.

http://item.taobao.com/it...2.3.5mQpsM&id=43287149673

Ziet er echt uit toch? :P

Verkoper heeft plaatje gewoon gebruikt van Suning (een soort van Mediamarkt in China)
zie: http://product.suning.com/105086992.html

Originele Kingston 32GB usb 2.0 retailen hier in China voor zo'n 14 euro.

Koop geheugen gewoon lekker in Nederland :) veel veiliger.

[Voor 14% gewijzigd door Kenzi op 06-02-2015 15:31]

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 12:25
Hallo,

Ik bestel regelmatig iets in china wat normaal altijd goed gaat. Nu heb ik wat PCBtjes besteld en die zijn 15 januari verzonden. Volgens de track and trace is die 22 januari in Nederland aangekomen. Maar nog altijd niks ontvangen. Ik heb al gekeken op de PostNL website die in topic warning staat maar die herkent het nummer niet.

Zou ik actie moeten ondernemen met douane/postnl/china ? of gewoon nog geduldig afwachten ? Weet niet wat de gebruikelijke tijd is.
Normaal heb ik het binnen enkele dagen zodra het in Nederland arriveert.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• kokkie20
Heb al betaald en pakketje is echter al verzonden ;)
Ziet er inderdaad echt uit,
De prijs van de sticks bij miniinthebox waren officieel 17,43 (Nu 11,77 icm 33% korting) en dan de rest van de korting erbij (Code en winkelwagen)
http://www.miniinthebox.c...lheid-echte_p1641946.html

Denk dat ik dat maar de volgende keer ook ga doen, alhoewel ik voor deze aanbieding wel de gok durf te nemen daten hopen dat het goede usb sticks zijn :)

[Voor 41% gewijzigd door kokkie20 op 06-02-2015 15:43]

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:26
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:32:
Hallo,

Ik bestel regelmatig iets in china wat normaal altijd goed gaat. Nu heb ik wat PCBtjes besteld en die zijn 15 januari verzonden. Volgens de track and trace is die 22 januari in Nederland aangekomen. Maar nog altijd niks ontvangen. Ik heb al gekeken op de PostNL website die in topic warning staat maar die herkent het nummer niet.

Zou ik actie moeten ondernemen met douane/postnl/china ? of gewoon nog geduldig afwachten ? Weet niet wat de gebruikelijke tijd is.
Normaal heb ik het binnen enkele dagen zodra het in Nederland arriveert.
PostNL via twitter benaderen, krijg je meestal snel antwoord.

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-05 14:16
hebben anderen ook dat banggood deze maand wat trager levert. 17 januari kreeg ik een verzendbevestiging en heb nog niks ontvangen. Normaal krijg ik alles altijd binnen 10-12 dagen.
Een andere bestelling duurt ook al wat langer.
Daarnaast krijg ik normaal binnen 1 dag al een verzendbevestiging, maar nu duurt het ook enkele dagen voordat ze het verzenden.

[Voor 6% gewijzigd door Valinor op 06-02-2015 16:10]

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Enorm gedoe om een oplossing voor mijn 'verloren' pakket te vinden bij Tinydeal. Gaat om een pakket met Xiaomi Powerbank, Mi band en nog wat kleinere dingen. Eind december al besteld, nu duurt het me echt te lang. In het actiecentrum van Paypal al 10x een bericht gestuurd, met steeds als antwoord om nog een paar dagen af te wachten.
Nu was ik het zat. Wil een refund en dan bestel ik wel opnieuw bij TD of elders. Maar nu blijken ze te moeten wachten op bevestiging van het lokale postkantoor? Wat nu? Geschil Paypal claim escaleren? Of nóg weer afwachten?

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Als je claim bijna verloopt en je hebt dan nog niks binnen dan inderdaad laten escaleren.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:03
Hi,

ik wilde graag een externe batterijoplader op zonne-energie bestellen, (bv deze http://www.miniinthebox.c...le-telefoons_p360404.html) maar ik zie bij meerdere reviews dat de oplader door de douane gezien wordt als "onderdelen van mobile telefoon of spraak opname" en willen ze nog even 18,67 euro zien .
Ik dacht dat alles onder de 22 euro zonder kosten of douane problemen besteld kan worden. Weet iemand dit?

• krissie100
  • Laatst online: 10:30
koelkast schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:14:
Enorm gedoe om een oplossing voor mijn 'verloren' pakket te vinden bij Tinydeal. Gaat om een pakket met Xiaomi Powerbank, Mi band en nog wat kleinere dingen. Eind december al besteld, nu duurt het me echt te lang. In het actiecentrum van Paypal al 10x een bericht gestuurd, met steeds als antwoord om nog een paar dagen af te wachten.
Nu was ik het zat. Wil een refund en dan bestel ik wel opnieuw bij TD of elders. Maar nu blijken ze te moeten wachten op bevestiging van het lokale postkantoor? Wat nu? Geschil Paypal claim escaleren? Of nóg weer afwachten?
Ik zit in hetzelfde schuitje, was het ook wel zat en heb het laten escaleren. Nu dus even afwachten ;)

• kokkie20
D2FValinor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:09:
hebben anderen ook dat banggood deze maand wat trager levert. 17 januari kreeg ik een verzendbevestiging en heb nog niks ontvangen. Normaal krijg ik alles altijd binnen 10-12 dagen.
Daarnaast krijg ik normaal binnen 1 dag al een verzendbevestiging, maar nu duurt het ook enkele dagen voordat ze het verzenden.
Als ik het goed heb is het momenteel Chinees nieuwjaar? Tenminste dat stond aangegeven in een grote banner bij miniinthebox. Misschien dat er daarom kans is op vertraging?

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-05 09:08

Dima_2005

T.net-verslaafde

Justie schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:25:
Hi,

ik wilde graag een externe batterijoplader op zonne-energie bestellen, (bv deze http://www.miniinthebox.c...le-telefoons_p360404.html) maar ik zie bij meerdere reviews dat de oplader door de douane gezien wordt als "onderdelen van mobile telefoon of spraak opname" en willen ze nog even 18,67 euro zien .
Ik dacht dat alles onder de 22 euro zonder kosten of douane problemen besteld kan worden. Weet iemand dit?
Eerste keer dat ik ervan hoor... Het is douane/btw vrij gewoon :+
Wel lijkt dit me gigantische bucht. En ik zie niet waarom ieman bij MITB zou bestellen zonder een tegoedbon.
Iig zijn solar chargers waardeloos. Tenzij je van plan bent 2 weken weg van alle bewoonde wereld te leven.

[Voor 6% gewijzigd door Dima_2005 op 06-02-2015 16:29]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:03
Dima_2005 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:27:
[...]

Eerste keer dat ik ervan hoor... Het is douane/btw vrij gewoon :+
Wel lijkt dit me gigantische bucht. En ik zie niet waarom ieman bij MITB zou bestellen zonder een tegoedbon.
ik wil bestellen met die $5 kortingscode :)

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:26
koelkast schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:14:
Geduld, via singpost? Bij mij is hij 21 december despatched en 4 februari was op arrived at overseas. Is erg grote vertraging bij singpost.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kokkie20 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:26:
[...]

Als ik het goed heb is het momenteel Chinees nieuwjaar? Tenminste dat stond aangegeven in een grote banner bij miniinthebox. Misschien dat er daarom kans is op vertraging?
19 februari t/m 26 februari

• bottom line
Lol :') 20 dagen en hij begint al te vrezen voor zijn pakje.
Dan heb je gewoon vorige keren geluk gehad.

• Hendrikje1
  • Niet online
Gewoon geduld hebben. Als de vorige keren iets binnen een dag werd verzonden, wil dit uiteraard niet zeggen dat dat altijd zo is. Bij Banggood staat er altijd binnen hoeveel dagen ze een product verzenden.

De ene keer heb ik het na een week binnen en de andere keer na 2 of 3 weken. Of dat raar is? Nee, daar moet je nu eenmaal rekening mee houden als je spul uit China besteld :) .

[Voor 12% gewijzigd door Hendrikje1 op 06-02-2015 16:54]

• T homass
  • Laatst online: 26-05 20:46
Ik ben opzoek naar zo'n soort kabel: http://www.miniinthebox.c...utel-buckle_p1342380.html maar dan moeten er ringetjes aanzitten waar je een slotje doorheen kan doen (zie foto). Naast dit kan ik weinig vergelijkbaars vinden voor een normale prijs.

[Voor 10% gewijzigd door T homass op 06-02-2015 17:40]

• O88088
Oh nee! Weer wat gekocht: zo'n USB voltage/amperage meter. Ik was al langer geïnteresseerd in de stroom die door m'n kabeltjes gaat, maar nu heb ik dus pas een meter aangeschaft. En gisteren heb ik nog wat sleutelhangers annex flesopener gekocht bij MiniInTheBox met bonustegoed. Altijd leuk voor op vakantie.

Nu kan ik niks meer verzinnen wat ik "nodig" heb.

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-05 14:16
bottom line schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:41:
[...]

Lol :') 20 dagen en hij begint al te vrezen voor zijn pakje.
Dan heb je gewoon vorige keren geluk gehad.
Haha, tja :p Heb ondertussen al een stuk of 25 keer bij banggood iets besteld en het komt altijd bijna precies op de 10e dag binnen. :p
Maar chiness nieuwjaar verklaart een hoop.

• Niet online
D2FValinor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:32:
[...]

Haha, tja :p Heb ondertussen al een stuk of 25 keer bij banggood iets besteld en het komt altijd bijna precies op de 10e dag binnen. :p
Maar chiness nieuwjaar verklaart een hoop.
Mijn huidige Banggood pakje doet er al 30 dagen over. :P verzend tijden vanuit China zijn gewoon heel wisselend bij welke shop je ook besteld. Ik ga altijd gewoon uit van 40 dagen ongeveer, dan kan het alleen maar meevallen. :)

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 17:23
Is het nog verstandig om deze week iets te bestellen i.v.m. met e aankomende Chinese Nieuwjaar? Of kan ik beter tot 1 maart wachten?

Las dat er vaak chaos is rond deze periode waarde er veel pakje niet aankomen.

GoT, You have to love it!

• nietmachine48
  • Laatst online: 01-06 20:55
Zal wel fake zijn, $ 11,69, microsd 128 gb bij aliexpress.

http://www.aliexpress.com...en-drive/32221470016.html

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb net een stalen horlogeband besteld voor €5,50. Ik moest hem helaas wel opvullen, dus heb ik een 120cm ledstrip gekozen. Komt altijd van pas, bijvoorbeeld in de computerkast. :)

http://www.miniinthebox.c...-20mm-zilver_p412358.html
http://www.miniinthebox.c...-auto-dc-12v_p649082.html

Voor het geval dat iemand het ook een erg aantrekkelijke deal vond. :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 23:50
Joh. ;)
Handig ook om dan wel een linkje te posten..

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:32
Hee, de levertijden lijken weer normaal te worden. Had midden januari iets besteld, heeft maar liefst drie weken geduurd voordat het afgeleverd werd. Morgen komt de postbode als het goed is met twee pakketjes, 9 en 10 dagen onderweg, dit lijkt er meer op. :P

Bestellen in Hong Kong. <3 Singapore Post <3

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:41
Ik had laatst ook een pakje besteld bij eud.dx.com welke maar niet aankwam. Had op oudjaarsdag besteld en vond het begin deze maand wel wat lang duren :)

Het pakje was geruime tijd te zien in mijnpakket.nl, maar de status was veranderd van 'onderweg' naar 'zending niet ontvangen door PostNL'.
Heel vreemd, dus postnl gebeld. Maar die hadden het echt niet ontvangen, ik moest de verzender maar bellen.

Ticket aangemaakt bij dx, en na een paar dagen wisten ze me te melden dat het in mijn dorp op het postkantoor lag. Volgens de site van postnl overigens nog steeds status 'zending niet ontvangen'.

Op naar het postkantoor ( nou ja, de buurt super ). Ze hadden het pakje dus wel, maar niet volgens de computer. Als reden gaf de medewerkster dat misschien de verkeerde barcode is gescand 8)7

Dus, beste tweakers die op pakjes wachten, het zou kunnen dat een nederlander zijn scanner op het verkeerde plaatje heeft gericht. 8)

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
exelletor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:58:
Hee, de levertijden lijken weer normaal te worden. Had midden januari iets besteld, heeft maar liefst drie weken geduurd voordat het afgeleverd werd. Morgen komt de postbode als het goed is met twee pakketjes, 9 en 10 dagen onderweg, dit lijkt er meer op. :P

Bestellen in Hong Kong. <3 Singapore Post <3
Meestal is er geen touw aan vast te knopen. Ik had 2 dingen vlak achter elkaar besteld bij Focalprice. De ene was er in 7 dagen, de andere vandaag ontvangen (dag of 13). Bij Tinydeal laatst ook iets besteld en dat was er in een week. Bij Banggood 2 bestellingen en die zijn beide nog steeds niet aangekomen, beide al bijna 3 weken onderweg.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Lisadr schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:08:
Is het nog verstandig om deze week iets te bestellen i.v.m. met e aankomende Chinese Nieuwjaar? Of kan ik beter tot 1 maart wachten?

Las dat er vaak chaos is rond deze periode waarde er veel pakje niet aankomen.
De "chaos" is juist na CNY. Tijdens ligt veel werk stil dus weinig chaos. Er na komt een gigantisch stroom aan pakketjes opgang die in 1 keer binnenkomen bij het distributie centrum en daar voor veel vertraging zorgen. (ook omdat niet iedere werknemer op dezelfde datum terug keerd of zelfs helemaal niet terugkeerd naar zijn werk)

[Voor 31% gewijzigd door Kenzi op 07-02-2015 06:22]

• Hendrikje1
  • Niet online
[...]

Eerst maar eens kijken wat Dealextreme gaat doen.
Bij DX kun je nu trouwens ook voor de large variant kiezen. Deze kost $21.

Edit:
Bij ibuygou verwachten ze de muismat over een week weer op voorraad te hebben. Ik wacht nog met cancellen, en wacht even af.

[Voor 19% gewijzigd door Hendrikje1 op 07-02-2015 10:00]

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Bestellingen bij TD gaan nu sneller, unregistered heeft minder dan 2 weken er over gedaan. Op 20 januari mijn siliconen hoesje voor de Xiaomi 16000mAh powerbank en draagzakje voor de 5000mAh Xiaomi powerbank, op de 24e verstuurd en op 5 februari binnengekomen. Ook nog wat foto's van het hoesje en draagzakje.

Klik op de afbeelding voor een grotere afbeelding.

• O88088
Chocoball schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:29:
Bestellingen bij TD gaan nu sneller, unregistered heeft minder dan 2 weken er over gedaan. Op 20 januari mijn siliconen hoesje voor de Xiaomi 6000mAh powerbank en draagzakje voor de 5000mAh Xiaomi powerbank, op de 24e verstuurd en op 5 februari binnengekomen. Ook nog wat foto's van het hoesje en draagzakje.
Past het kabeltje van de 5000mAh powerbank eigenlijk ook in het zakje?

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Ronald8 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:08:
[...]

Past het kabeltje van de 5000mAh powerbank eigenlijk ook in het zakje?
Nee, het kabeltje past er niet in. Als je naar de foto die van bovenaf genomen is kijkt zie je dat er eigenlijk alleen maar ruimte voor de powerbank is. Ook zit er niet iets van een opening zoals bij de siliconen versie waarbij je het kabeltje ertussen zou kunnen stoppen.

Eigenlijk gaat de powerbank vrij moeilijk in het zakje maar na 2-3 keer gaat het al wat makkelijker. Wel blijft het lastig eruit krijgen.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:18:
[...]

Nee, het kabeltje past er niet in. Als je naar de foto die van bovenaf genomen is kijkt zie je dat er eigenlijk alleen maar ruimte voor de powerbank is. Ook zit er niet iets van een opening zoals bij de siliconen versie waarbij je het kabeltje ertussen zou kunnen stoppen.

Eigenlijk gaat de powerbank vrij moeilijk in het zakje maar na 2-3 keer gaat het al wat makkelijker. Wel blijft het lastig eruit krijgen.
als je m in het zakje laat zitten, wordt ie nog erg warm of valt dat wel mee?
tijd om mijn 5200 te verwisselen voor een 5000 :>

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Kenzi schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:21:
[...]

Ik neem aan dat je tijdens het opladen bedoeld? Zal dat later even moeten testen want hij is nu nog vol of even zelf testen nu je je 5200 gaat verwisselen ;)

• Hendrikje1
  • Niet online
Kenzi schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:21:
[...]

Tijdens het opladen zit die van mij altijd in het zakje. Ik vind het wat betreft de warmte best meevallen :).

[Voor 4% gewijzigd door Hendrikje1 op 07-02-2015 15:34]

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06 20:29
*knip*

[Voor 99% gewijzigd door Perkouw op 08-02-2015 13:48]

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 22:41
@Dennis H mooie review.

Mijn college had vorige week de JJRC H8C binnen.
Een stapje hoger, maar nog betaalbaar, en daar was het beeld echt wel goed van. Echte 720P, en wat mij verbaasde was de stabiliteit van de video. Niks wobble of storingen.
Bij sommige zie je dat een muur niet echt recht blijkt te zijn afhankelijk van de vibratie van de propellers.

Zoals we weten nemen sommige Chinese fabrikanten het niet zo nauw met toleranties, en dan vooral de props, en dan gaan die dingen liggen vibreren met als gevolg niet stabieel vliegen, storingen in het beeld etc.
Ik zag een filmpje hoe iemand dit simpel oploste met wat fijn schuurpapier en een boortje wat horizontaal werd gehouden en daar de prop over. Die zou mooi horizontaal moeten blijven.
De prop werd beetje bij beetje geschuurd aan de kant die naar beneden ging.

Ga ik dus ook eens proberen als het een beetje warmer is.

• Niet online
Grrr de MP3 speler die ik eind januari bij Banggood had besteld is vandaag aangekomen, en de Earson die ik begin januari bij Banggood had besteld is er nog niet. :( terwijl ik meer verlegen zit om die laatste dan om die eerste. :P zul je altijd zien he, datgene wat je zo snel mogelijk wil hebben doet er het langste over en datgene wat ook wel 3 maanden erover mag doen maar gewoon handig kan zijn is er in 2 weken. XD

MP3 speler is wel een leuk ding voor de 3 euro die ik ervoor betaald heb, leuke vervanger voor mijn telefoon in de sportschool. :)

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klopt het dat je met NL adres bij Banggood niet met creditcard kan betalen?
Bij die optie gaat het hier steeds mis. Geen beste eerste ervaring zo.

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:47

red bull

Keeps me awake !

red bull schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:33:
Omdat het hier een beetje stil is de laatste weken, mijn laatste China veroveringen:

http://www.ebay.com/itm/C...llers&hash=item2a4564af04 Game controllers voor retro RPI project.
heb je toevallig ook ervaring met andere controllres uit china voor een raspberry pi?

Hoe bedoel je? Gamecontrollers? nee alleen deze...

Heb nog wel zo'n ding http://www.ebay.com/itm/M...ain_0&hash=item3a9db3cd41 ook heel handig!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 12:04

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

*knip* eerst zelf zoeken, dit is geen verzoeknummertjestopic

[Voor 69% gewijzigd door gambieter op 08-02-2015 12:52]

• bottom line
Chocoball schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:29:
Bestellingen bij TD gaan nu sneller, unregistered heeft minder dan 2 weken er over gedaan. Op 20 januari mijn siliconen hoesje voor de Xiaomi 6000mAh powerbank en draagzakje voor de 5000mAh Xiaomi powerbank, op de 24e verstuurd en op 5 februari binnengekomen. Ook nog wat foto's van het hoesje en draagzakje.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Klik op de afbeelding voor een grotere afbeelding.
Die zakjes zijn echt zo veel mooier als die plastic cases die Xiaomi voordien had. Heb er ondertussen ook al eventjes een. Zijn inderdaad er moeilijk in te steken maar het geeft hem wel een (duur) kwalitatief uitzicht (wat het zoizo al wel was :p). Jammer genoeg is er inderdaad niet veel mogelijkheid voor een micro-usb kabel erbij te steken.

http://i.imgur.com/G4LNzrrs.jpghttp://i.imgur.com/a8HEPdIs.jpg

[Voor 5% gewijzigd door bottom line op 08-02-2015 11:46]

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:29
sander817 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:36:
waar kan ik het goedkoopst de JJRC H8C halen? iemand een tip, met coupon oid?
Prijzen lijken overal ongeveer gelijk. Wel las ik mindere reviews, m.n. motors die het om de haverklap begeven.

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 17:23
Kenzi schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 04:46:
[...]

De "chaos" is juist na CNY. Tijdens ligt veel werk stil dus weinig chaos. Er na komt een gigantisch stroom aan pakketjes opgang die in 1 keer binnenkomen bij het distributie centrum en daar voor veel vertraging zorgen. (ook omdat niet iedere werknemer op dezelfde datum terug keerd of zelfs helemaal niet terugkeerd naar zijn werk)
Bedankt.

GoT, You have to love it!

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee