Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ja je zit verkeerd.Anoniem: 655228 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:48:
Hallo wie kan mij uitleggen wat dit betekent?
Origin Country - Cache Time:2015-02-05 12:50 -
of zit ik nu bij het verkeerde forum
(En ongeduldig)
Anoniem: 655228
En hoezo ongeduldig? Vraag me alleen af wat dat betekent. Heb nog nooit eerder wat besteld uit China
Die is ook nep en heeft slechter beeld, ik heb bij hem tijdens de 11-11 sale deze versie zonder monopod gekocht en daarna een vette refund geclaimd en gekregen.ToolkiT schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:55:
http://www.aliexpress.com...r-Sports/32218620944.html
lijkt er beter op.. maar de plaatjes zijn volgens mij weer niet correct...
Deze heb ik ook en die is wel echt, maar daar betaal je dus ook meer voor. Onder de $85 ga je ws geen echte met wifi vinden.
[Voor 16% gewijzigd door Kitano op 05-02-2015 17:23]
[Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 655228 op 05-02-2015 17:23]
Wij ook niet, als je wat meer details geeft over wat je bedoeld krijg je misschien wel een antwoord..Anoniem: 655228 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:21:
Snap er geen biet van haha
Origin Country - Cache Time:2015-02-05 12:50-
En toen reageerde iemand dat ik verkeerd zit en toen dacht ik bij et forum track and trace te zitten staat mijn bericht weer hier.
Dit is allemaal nieuw voor mij dus sorry voor et ongemak haha
OK ik zal het simpel maken:Anoniem: 655228 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:28:
Ik vroeg wat dit betekent
Origin Country - Cache Time:2015-02-05 12:50-
En toen reageerde iemand dat ik verkeerd zit en toen dacht ik bij et forum track and trace te zitten staat mijn bericht weer hier.
Dit is allemaal nieuw voor mij dus sorry voor et ongemak haha
Wat probeer je te doen?
Welke sites gebruik je..
waar zie je die text...
zonder context ga je geen antwoord krijgen want in china verkopen ze nog steeds geen crystal balls die helpen gedachten lezen...
Origin Country - Cache Time:2015-02-05 12:50
Nu ben ik echt niet ongeduldig maar vroeg me af of iemand weet wat dat betekent.
genoef info?

Track je je pakket via 17track?Anoniem: 655228 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:40:
ik heb 2 Weken geleden een telefoon besteld via tinydeal. Nu volg ik mijn track and trace code. Sinds 27-01 staat er in transit. Sinds vandaag staat er dat:
Nu ben ik echt niet ongeduldig maar vroeg me af of iemand weet wat dat betekent.
genoef info?
Laatst ook wat op tinydeal besteld, werd verzonden met singapore post. Inmiddels aangekomen maar staat nog dat hij is aangekomen in NL.
Volgens mij heeft dat niks met je voortgang te maken. Ik zou niet zo vertrouwen op die tracking en je gewoon laten verassen

xbl: superlucky luke
Er is hier nergens een vertel mijn trackingstatus topic.Anoniem: 655228 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:40:
ik heb 2 Weken geleden een telefoon besteld via tinydeal. Nu volg ik mijn track and trace code. Sinds 27-01 staat er in transit. Sinds vandaag staat er dat:
genoef info?
Maar je bent dus ongeduldig. Geef het nog een 2tal weken en de kans is groot dat je blij rondloopt met je telefoon. Trackingcode 's uit china vertellen nooit iets zinsvol behalve naar het einde toe. Er zal ooit wel eens opstaan dat hij aangekomen is in het land van bestemming, en dit is toch het enige van belang?
En met de code SPRSALE2G krijg je $10 (9.20 euro) korting bij besteding van minimaal $20.wann0wfhc schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:03:
Even geleend uit het kortingscode topic:
€ 5 korting bij minimale besteding van € 10 bij MiniInTheBox
SPRSALE4U
GELDIG TOT 11-02
Ik weet dat Miniinthebox niet de goedkoopste is maar misschien toch een handige tip
Deze code is ook geldig tot 11-02

Edit: ah ik ben zo gewend aan free shipping dat ik er niet op heb gelet. 6 dollar totaal is wat anders dan 2,40.
[Voor 13% gewijzigd door O88088 op 05-02-2015 19:32]
Gewoon voor gaan als je het mooi vindt.Ronald8 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:24:
Vandaag is m'n powerbank aangekomen, maar nu wil ik er eigenlijk wel zo'n hoesje voor kopen. Op ebay zijn ze niet zo duur maar zijn ze ook echt van Xiaomi? Wat denken jullie van deze advertentie: klik
Het probleem bij de namaak powerbanken is de veiligheid en daar zal je met een namaak cover, als het dat is, geen last van hebben.
Ik krijg maar de helft:MissyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:38:
[...]
En met de code SPRSALE2G krijg je $10 (9.20 euro) korting bij besteding van minimaal $20.
Deze code is ook geldig tot 11-02
Subtotaal( 1 artikel ):EUR € 22.07
(+) Verzendkosten & Verzekering:EUR € 0.91
(-) Besparingen op Coupons:-EUR € 4.60
Ik heb dat hoesje ook, tijdje terug besteld bij Banggood. Origineel of niet, hij bevalt me primaRonald8 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:24:
Vandaag is m'n powerbank aangekomen, maar nu wil ik er eigenlijk wel zo'n hoesje voor kopen. Op ebay zijn ze niet zo duur maar zijn ze ook echt van Xiaomi? Wat denken jullie van deze advertentie: klik
Edit: ah ik ben zo gewend aan free shipping dat ik er niet op heb gelet. 6 dollar totaal is wat anders dan 2,40.

Hmm dat is vreemd, bij mij werkt het wel.Frozen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:29:
[...]
Ik krijg maar de helft:
Subtotaal( 1 artikel ):EUR € 22.07
(+) Verzendkosten & Verzekering:EUR € 0.91
(-) Besparingen op Coupons:-EUR € 4.60
The coupon code "SPRSALE2G " is valid! Your discount is EUR € 9.20 (expiration date: 02/11/2015)
Ik heb hem besteld bij een bekende webshop. Die was na wat korting zelfs nog goedkoper dan de eBay mensjes. Ik vertrouw er dus ook op dat het een originele zal zijn.Luke-san schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:29:
[...]
Gewoon voor gaan als je het mooi vindt.
Het probleem bij de namaak powerbanken is de veiligheid en daar zal je met een namaak cover, als het dat is, geen last van hebben.
wow vreemd! Die van mij werkt nu ook... Bedankt in ieder geval!MissyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:39:
[...]
Hmm dat is vreemd, bij mij werkt het wel.
The coupon code "SPRSALE2G " is valid! Your discount is EUR € 9.20 (expiration date: 02/11/2015)

wat voor nuttigs heb je gekocht dat ik misschien ook wel wil kopen:) ?Frozen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:48:
[...]
wow vreemd! Die van mij werkt nu ook... Bedankt in ieder geval!
Ik heb nog niets gekocht, maar ik dacht misschien aan een CX-10paulus_01 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:58:
[...]
wat voor nuttigs heb je gekocht dat ik misschien ook wel wil kopen:) ?
Heel erg bedankt voor de codewann0wfhc schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:03:
Even geleend uit het kortingscode topic:
€ 5 korting bij minimale besteding van € 10 bij MiniInTheBox
SPRSALE4U
GELDIG TOT 11-02
Ik weet dat Miniinthebox niet de goedkoopste is maar misschien toch een handige tip

Had ook nog 3 USD tegoed via de mail gekregen, heb er een mooie horloge voor kocht, tenminste hoop dat die ook mooi in het echt is?
http://www.miniinthebox.c...ende-kleuren_p764507.html
Totaal 3.99 usd voor betaald
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Nou heb ik verschillende producten besteld via DX.com en Miniinthebox.com.
Nou vroeg ik mij af of er nog meer van dit soort betrouwbare websites zijn die gadgets en iphone cases verkopen en die jullie aanraden.
Ik had al even in de OP gekeken en de enige interessante was banggood.com.
[/quote]
kijk dan hier even
http://forum.fok.nl/topic/1914637
[Voor 12% gewijzigd door kokosnoot1 op 05-02-2015 21:33]
Mooi horloge! Laatste curren die ik had lag de secondewijzer er na 2 dagen los inmichael3 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:30:
[...]
Heel erg bedankt voor de code![]()
Had ook nog 3 USD tegoed via de mail gekregen, heb er een mooie horloge voor kocht, tenminste hoop dat die ook mooi in het echt is?
http://www.miniinthebox.c...ende-kleuren_p764507.html
Totaal 3.99 usd voor betaald

Ik heb wat oordopjes, Aux kabeltje en micro USB voor m'n powerbankie gehaald

ik heb die hier ooit gevonden maar vind hem nu niet meer :-s. en alle sites bezoeken op zoek naar de
goedkoopste neemt net iets teveel tijd in beslag :-p
alvast bedankt!
EDIT: net gevonden op een ander forum. het is dus chinaprices.us

[Voor 12% gewijzigd door wezzels op 06-02-2015 07:29]
een vraagje voor de mensen die eerder horloges gekocht hebben van chinashops.
werken die naar behoren? als de tijd juist wordt aangegeven is het voor mij al voldoende :-)
wat ik zelf al ondervonden heb is dat, wanneer je iets besteld waar er toch een beetje techniek in zit,
dat het nogal vlug durft falen. zoals ik eerder aangehaald heb, bv een soldeerbout waarbij de regelknop
niet goed werkt en je bijgevolg enkel aan en uit kan zetten, niet regelen.
Van ibuygou krijg ik het bericht dat de Xiaomi muismat niet langer gemaakt wordt. Daar had ik de vraag nog uitstaan welke maat ze verkopen.Chocoball schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:02:
Voor wie op zoek is naar de aluminium Xiaomi muismat. De kleine versie is te koop bij Dealextreme. Ibuygou verkoopt hem ook maar daar staat de maat niet bij maar gezien de prijs 88 cent hoger is als bij Dealextreme ga ik er van uit dat het hier ook om de small versie gaat.
Bij DX duurt de verwerking 7 tot 10 werkdagen. Benieuwd wat daar uitkomt.
Ik heb er gisteren een besteld bij ibuygou, ik heb nog geen bericht ontvangen dat de muismat niet langer wordt gemaakt.. Bij ibuygou is de muismat trouwens weer 'Out of stock'. Ik ben benieuwd...Chocoball schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:01:
[...]
Van ibuygou krijg ik het bericht dat de Xiaomi muismat niet langer gemaakt wordt. Daar had ik de vraag nog uitstaan welke maat ze verkopen.
Bij DX duurt de verwerking 7 tot 10 werkdagen. Benieuwd wat daar uitkomt.
Ik moest er voor een kennis ook een bestellen. Aangezien ze bij ibuygou out of stock zijn, heb ik er een bij DX besteld. Ook in dit geval heb ik nog geen bericht ontvangen dat de muismat niet meer wordt gemaakt.
[Voor 10% gewijzigd door Hendrikje1 op 06-02-2015 09:28]
Is laatst al een keertje genoemd meen ik, kost zo'n 3 tientjes via PostNL, aangetekend.timmert26 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:41:
Na wat heen en weer gemaild met banggood kan ik mijn SJ5000+ opsturen om hem om te ruilen voor een werkende (zwifi werkt niet). Alleen het vermoeden is dat ik zelf voor de verzendkosten moet opdraaien, nu heeft paypal de nieuwe service waarbij zij dit vergoeden. Mijn vraag is dan ook weet iemand wat de verzendkosten bedragen om iets van Nederland naar China te retourneren?
Was er niet de Paypal retourservice waarmee je dat geld nog terug kon krijgen? paar pagina's terug besproken volgens mij.Quad schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:45:
[...]
Is laatst al een keertje genoemd meen ik, kost zo'n 3 tientjes via PostNL, aangetekend.
Misschien helpt dat ook nog wat

klopt, maar wel de bestelling van na 28 januari.wann0wfhc schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:28:
[...]
Was er niet de Paypal retourservice waarmee je dat geld nog terug kon krijgen? paar pagina's terug besproken volgens mij.
Misschien helpt dat ook nog wat

Powerbank, Cree LED lampjes en een grote kabelvoorraad voor opladen etc heb ik al liggen dus ik ben op zoek naar een aanrader. Misschien een goeie waterdichte bluetooth speaker om in de douche op te hangen, iemand een idee met linkjes? andere aanraders mogen ook

Anoniem: 250661
Earson?wann0wfhc schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:49:
Nou dan ook nog maar even de 10 dollar code korting bij 20 dollar order van mini gebruiken ook. Maar ik heb niet echt een idee waarvoorChina verslaving much...
Powerbank, Cree LED lampjes en een grote kabelvoorraad voor opladen etc heb ik al liggen dus ik ben op zoek naar een aanrader. Misschien een goeie waterdichte bluetooth speaker om in de douche op te hangen, iemand een idee met linkjes? andere aanraders mogen ook

De earson is niet waterdicht volgens mij, alleen water resistant.Anoniem: 250661 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:53:
[...]
Earson?(weet niet of MITB een originele verkoopt btw)
(gerelateerde klacht: mijn earson is er nog steeds niet.

Had trouwens wat sd kaart houders besteld via ebay, die waren er in 5 dagen inclusief een weekend! Nog nooit zo'n snel China pakket gehad (ja het kwam echt uit China volgens de gegevens op de envelop)
[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 483276 op 06-02-2015 10:59]

/gierige Nederlander
De Earson is volgens mij wel waterdicht, alleen vertrouw ik het flapje over de knopjes niet. Ik zou dus alleen de andere kant onder water laten komen. Ik heb wel een keer een filmpje gezien waarin ze hem in het water gooiden en dat hij het daarna nog deed.
Net een mail van ibuygou ontvangen. Hierin staat dat de muismat is uitverkocht.Chocoball schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:01:
[...]
Van ibuygou krijg ik het bericht dat de Xiaomi muismat niet langer gemaakt wordt. Daar had ik de vraag nog uitstaan welke maat ze verkopen.
Ik heb de mogelijkheid om iets anders uit te kiezen of te wachten totdat de muismat weer op voorraad is.
In mijn geval dus geen woord over dat de muismat niet meer wordt gemaakt.
[Voor 6% gewijzigd door Hendrikje1 op 06-02-2015 11:42]
In hun beste Engels kreeg ik als antwoord: "I am sorry this item was stopped product now". Lijkt me geen vertaling voor uitverkocht. Als ze het direct bij Xiaomi vandaan halen dan lijken ze daar momenteel uitverkocht. Eerst maar eens kijken wat Dealextreme gaat doen.Hendrikje1 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:40:
[...]
Net een mail van ibuygou ontvangen. Hierin staat dat de muismat is uitverkocht.
Ik heb de mogelijkheid om iets anders uit te kiezen of te wachten totdat de muismat weer op voorraad is.
In mijn geval dus geen woord over dat de muismat niet meer wordt gemaakt.
Hij is waterdicht. Een vriend van mij dompelde het meteen in het water toen ik zei dat hij waterdicht is. Even ging mijn hart 180 p/min. kloppen.Ronald8 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:32:
De Earson is volgens mij wel waterdicht, alleen vertrouw ik het flapje over de knopjes niet. Ik zou dus alleen de andere kant onder water laten komen. Ik heb wel een keer een filmpje gezien waarin ze hem in het water gooiden en dat hij het daarna nog deed.
Ik zal ze zo eens vragen of ze weten wanneer ze weer op voorraad zijn. De laatste keer dat ik dat vroeg, ergens in december, gaven ze aan dat de muismat out of stock was. Zover was ik ook alChocoball schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:04:
[...]
In hun beste Engels kreeg ik als antwoord: "I am sorry this item was stopped product now". Lijkt me geen vertaling voor uitverkocht. Als ze het direct bij Xiaomi vandaan halen dan lijken ze daar momenteel uitverkocht. Eerst maar eens kijken wat Dealextreme gaat doen.

Ach, lezen is ook een vak. Ben dus benieuwd wat ze nu gaan zeggen.
Inderdaad is het nog even afwachten wat DX gaat doen.
Oke waterdicht is wat ik zoekUxstyle schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:29:
[...]
Hij is waterdicht. Een vriend van mij dompelde het meteen in het water toen ik zei dat hij waterdicht is. Even ging mijn hart 180 p/min. kloppen.

(vrij standaard) antwoord van Xiaomi:Chocoball schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:04:
[...]
In hun beste Engels kreeg ik als antwoord: "I am sorry this item was stopped product now". Lijkt me geen vertaling voor uitverkocht. Als ze het direct bij Xiaomi vandaan halen dan lijken ze daar momenteel uitverkocht. Eerst maar eens kijken wat Dealextreme gaat doen.
您好,如果您购买的产品暂时缺货,请您关注下官网信息更新,我们会不定时酌情补货的哦,感谢您对小米的支持,永远相信美好的事情即将发送!
oftewel, wordt af en toe aangevuld. zal wel in niet al te grote aantallen geproduceerd worden.
http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.htmlwann0wfhc schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:42:
[...]
Oke waterdicht is wat ik zoekzitten er ook nog ergens stukken aan waar ik hem kan bevestigen of moet ik zelf even knutselen om hem mooi kwijt te kunnen in de badkamer?
Oordeel zelf maar

er zit niets bij
Ik gebruik 'm ook dagelijks in de douche, echt werkelijk ideaal. Ook omdat er knoppen op de Earson zitten waarmee je nummers kunt doorzetten, terugzetten of pauzeren. En daarnaast het volume verhogen/verlagen.wann0wfhc schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:42:
[...]
Oke waterdicht is wat ik zoekzitten er ook nog ergens stukken aan waar ik hem kan bevestigen of moet ik zelf even knutselen om hem mooi kwijt te kunnen in de badkamer?
Het maakt wel dat ik er langer door onder de douche sta

Ik heb bij miniinthebox 3 usb sticks van 32 gb besteld voor 18,18 (incl verzending, met dank aan diegene van de kortings code van $10

Winkelwaarde van usb sticks zijn ongeveer €42
Ze waren normaal €11,77 maar na in de winkelwagen te leggen zijn ze ineens €8,82 (ook prima toch

Alleen hoe zit het nu met de belasting/invoerkosten/inklaringkosten e.d.?
Tellen ze de kortingscode ook mee qua prijs, of kijken ze ergens anders naar? (Dus de $10 van de prijs af, prijs zou dan officieel zonder korting ergens rond de €27,50 zijn dus boven de limiet van €22.
Heb al rondgekeken op internet, er staat dat er tot €22 niets betaald hoeft te worden, maar stel dat ze die van mij eruit pakken?
Hopelijk een beetje duidelijk uitgelegd, in het kort:
USB sticks besteld, totale kosten bestelling 18,18 incl verzending. in plaats van 27,50 door middel van kortingscode
Stel douane pikt die van mij eruit en ik moet extra betalen, kan ik hier tegen in gaan omdat ik het via kortingscode goedkoper heb dan de orginele prijs? Winkelwaarde voor usb sticks zijn ongeveer 42 euro (per 3)
Het staat allemaal in de TS uitgelegd.

ze kijken in eerste instantie naar de factuurprijs
overigens zou ik je usb sticks wel ff door hwtest oid halen, zoals ook in TS staat zijn veel usb / sd etc uit China niet echt betrouwbaar...
de prijzen voor originele SD / USB sticks zijn in China vergelijkbaar met Nederland, weinig reden om dan een risico te lopen..
lezen mensen de TS uberhaupt?
[Voor 10% gewijzigd door Kenzi op 06-02-2015 13:44]
Er zit een koord bij die je kan doorlussen door de speaker. Misschien kan je het dan ergens aan hangen?wann0wfhc schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:42:
[...]
Het prijs verschil tussen Nederland en die van china was ongeveer 3 euro per stuk, Qua originele prijs. Maar kreeg nog blijkbaar een extra korting toen ik ze in de winkelmand legde.Kenzi schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:39:
[...]
Het staat allemaal in de TS uitgelegd.![]()
..ligt eraan wat er op de douane verklaring staat die door de verzender wordt ingevuld. anders gaat de douane jou om een factuur vragen.
ze kijken in eerste instantie naar de factuurprijs
overigens zou ik je usb sticks wel ff door hwtest oid halen, zoals ook in TS staat zijn veel usb / sd etc uit China niet echt betrouwbaar...
de prijzen voor originele SD / USB sticks zijn in China vergelijkbaar met Nederland, weinig reden om dan een risico te lopen..
Bedankt in ieder geval voor je reactie

Inderdaad goede kans dat ze nep zijn. Ik ben benieuwd.Kenzi schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:39:

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Miniinthebox zet de originele prijs op de factuur, korting staat niet op de factuur. Als je pakketje dus wordt gecontroleerd, moet je helaas BTW + administratiekosten betalen als het bedrag van je goederen boven de 22 euro uitvalt, dus ook als je minder dan 22 euro heb betaald.kokkie20 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:37:
Ik zal jullie wel op de hoogte brengen mochten ze binnen komen
Dan kun je nog steeds bezwaar aantekenen met een PayPal uitreksel.Gsus86 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:56:
[...]
Miniinthebox zet de originele prijs op de factuur, korting staat niet op de factuur. Als je pakketje dus wordt gecontroleerd, moet je helaas BTW + administratiekosten betalen als het bedrag van je goederen boven de 22 euro uitvalt, dus ook als je minder dan 22 euro heb betaald.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
edit: Ok ben er al achter hoe je het bezwaar moet gaan aantekenen. We zullen wel even afwachten wat het gaat worden

[Voor 31% gewijzigd door kokkie20 op 06-02-2015 15:12]
Beiden kan volgens mij. Maar ik zou gewoon ff afwachten, ik ben nog nooit gepakt met pakketjes boven de €22 en dat zijn er inmiddels toch al bijna 50 geweest.kokkie20 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:07:
Dan ga ik maar alvast uitzoeken hoe ik precies het bezwaar moet gaan aantekenen. Moet je perse de paypal uittreksel gebruiken of kun je ook bijvoorbeeld het "factuur" met korting vanaf hun website gebruiken?

Gelukkig heb ik beideAnoniem: 483276 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:12:
[...]
Beiden kan volgens mij. Maar ik zou gewoon ff afwachten, ik ben nog nooit gepakt met pakketjes boven de €22 en dat zijn er inmiddels toch al bijna 50 geweest.

Nog even voor diegene die vermoede dat ze hoogst waarschijnlijk nep waren, als er dit staat in de titel:
"Hoge-snelheid authentieke Kingston Digital 32GB USB 2.0 DataTraveler 101 G2 stick" en de reviews zijn ook allemaal positief dan kan er toch eigenlijk weinig mis gaan? Als ik de afbeelding ook zie qua verpakking lijkt het erop dat het om de originele kingston usb sticks gaan. Tuurlijk weet dat ze in china alles namaken, maar neem aan dat kingston het niet echt fijn zou vinden als ze hun merk gebruiken op neppe usb sticks?
Kingston is de meeste voorkomende namaak hier op Taobao. Je kan het heel gemakkelijk zien. Kingston heeft op de usb connector het s/n of logo gegraveerd.kokkie20 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:14:
[...]
Gelukkig heb ik beide![]()
Nog even voor diegene die vermoede dat ze hoogst waarschijnlijk nep waren, als er dit staat in de titel:
"Hoge-snelheid authentieke Kingston Digital 32GB USB 2.0 DataTraveler 101 G2 stick" en de reviews zijn ook allemaal positief dan kan er toch eigenlijk weinig mis gaan? Als ik de afbeelding ook zie qua verpakking lijkt het erop dat het om de originele kingston usb sticks gaan. Tuurlijk weet dat ze in china alles namaken, maar neem aan dat kingston het niet echt fijn zou vinden als ze hun merk gebruiken op neppe usb sticks?
Ik heb zelf hier een 64GB Datatraveler liggen, als ik er meer dan 8GB opgooi raakt de boel corrupt.
http://item.taobao.com/it...2.3.5mQpsM&id=43287149673
Ziet er echt uit toch?

Verkoper heeft plaatje gewoon gebruikt van Suning (een soort van Mediamarkt in China)
zie: http://product.suning.com/105086992.html
Originele Kingston 32GB usb 2.0 retailen hier in China voor zo'n 14 euro.
Koop geheugen gewoon lekker in Nederland

[Voor 14% gewijzigd door Kenzi op 06-02-2015 15:31]
Ik bestel regelmatig iets in china wat normaal altijd goed gaat. Nu heb ik wat PCBtjes besteld en die zijn 15 januari verzonden. Volgens de track and trace is die 22 januari in Nederland aangekomen. Maar nog altijd niks ontvangen. Ik heb al gekeken op de PostNL website die in topic warning staat maar die herkent het nummer niet.
Zou ik actie moeten ondernemen met douane/postnl/china ? of gewoon nog geduldig afwachten ? Weet niet wat de gebruikelijke tijd is.
Normaal heb ik het binnen enkele dagen zodra het in Nederland arriveert.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Heb al betaald en pakketje is echter al verzonden

Ziet er inderdaad echt uit,
De prijs van de sticks bij miniinthebox waren officieel 17,43 (Nu 11,77 icm 33% korting) en dan de rest van de korting erbij (Code en winkelwagen)
http://www.miniinthebox.c...lheid-echte_p1641946.html
Denk dat ik dat maar de volgende keer ook ga doen, alhoewel ik voor deze aanbieding wel de gok durf te nemen daten hopen dat het goede usb sticks zijn

[Voor 41% gewijzigd door kokkie20 op 06-02-2015 15:43]
PostNL via twitter benaderen, krijg je meestal snel antwoord.Cyrus The Virus schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:32:
Hallo,
Ik bestel regelmatig iets in china wat normaal altijd goed gaat. Nu heb ik wat PCBtjes besteld en die zijn 15 januari verzonden. Volgens de track and trace is die 22 januari in Nederland aangekomen. Maar nog altijd niks ontvangen. Ik heb al gekeken op de PostNL website die in topic warning staat maar die herkent het nummer niet.
Zou ik actie moeten ondernemen met douane/postnl/china ? of gewoon nog geduldig afwachten ? Weet niet wat de gebruikelijke tijd is.
Normaal heb ik het binnen enkele dagen zodra het in Nederland arriveert.
Een andere bestelling duurt ook al wat langer.
Daarnaast krijg ik normaal binnen 1 dag al een verzendbevestiging, maar nu duurt het ook enkele dagen voordat ze het verzenden.
[Voor 6% gewijzigd door Valinor op 06-02-2015 16:10]
Nu was ik het zat. Wil een refund en dan bestel ik wel opnieuw bij TD of elders. Maar nu blijken ze te moeten wachten op bevestiging van het lokale postkantoor? Wat nu? Geschil Paypal claim escaleren? Of nóg weer afwachten?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
ik wilde graag een externe batterijoplader op zonne-energie bestellen, (bv deze http://www.miniinthebox.c...le-telefoons_p360404.html) maar ik zie bij meerdere reviews dat de oplader door de douane gezien wordt als "onderdelen van mobile telefoon of spraak opname" en willen ze nog even 18,67 euro zien .
Ik dacht dat alles onder de 22 euro zonder kosten of douane problemen besteld kan worden. Weet iemand dit?
Ik zit in hetzelfde schuitje, was het ook wel zat en heb het laten escaleren. Nu dus even afwachtenkoelkast schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:14:
Enorm gedoe om een oplossing voor mijn 'verloren' pakket te vinden bij Tinydeal. Gaat om een pakket met Xiaomi Powerbank, Mi band en nog wat kleinere dingen. Eind december al besteld, nu duurt het me echt te lang. In het actiecentrum van Paypal al 10x een bericht gestuurd, met steeds als antwoord om nog een paar dagen af te wachten.
Nu was ik het zat. Wil een refund en dan bestel ik wel opnieuw bij TD of elders. Maar nu blijken ze te moeten wachten op bevestiging van het lokale postkantoor? Wat nu? Geschil Paypal claim escaleren? Of nóg weer afwachten?

Als ik het goed heb is het momenteel Chinees nieuwjaar? Tenminste dat stond aangegeven in een grote banner bij miniinthebox. Misschien dat er daarom kans is op vertraging?D2FValinor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:09:
hebben anderen ook dat banggood deze maand wat trager levert. 17 januari kreeg ik een verzendbevestiging en heb nog niks ontvangen. Normaal krijg ik alles altijd binnen 10-12 dagen.
Daarnaast krijg ik normaal binnen 1 dag al een verzendbevestiging, maar nu duurt het ook enkele dagen voordat ze het verzenden.
Eerste keer dat ik ervan hoor... Het is douane/btw vrij gewoonJustie schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:25:
Hi,
ik wilde graag een externe batterijoplader op zonne-energie bestellen, (bv deze http://www.miniinthebox.c...le-telefoons_p360404.html) maar ik zie bij meerdere reviews dat de oplader door de douane gezien wordt als "onderdelen van mobile telefoon of spraak opname" en willen ze nog even 18,67 euro zien .
Ik dacht dat alles onder de 22 euro zonder kosten of douane problemen besteld kan worden. Weet iemand dit?

Wel lijkt dit me gigantische bucht. En ik zie niet waarom ieman bij MITB zou bestellen zonder een tegoedbon.
Iig zijn solar chargers waardeloos. Tenzij je van plan bent 2 weken weg van alle bewoonde wereld te leven.
[Voor 6% gewijzigd door Dima_2005 op 06-02-2015 16:29]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
ik wil bestellen met die $5 kortingscodeDima_2005 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:27:
[...]
Eerste keer dat ik ervan hoor... Het is douane/btw vrij gewoon
Wel lijkt dit me gigantische bucht. En ik zie niet waarom ieman bij MITB zou bestellen zonder een tegoedbon.

Geduld, via singpost? Bij mij is hij 21 december despatched en 4 februari was op arrived at overseas. Is erg grote vertraging bij singpost.koelkast schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:14:
Enorm gedoe om een oplossing voor mijn 'verloren' pakket te vinden bij Tinydeal. Gaat om een pakket met Xiaomi Powerbank, Mi band en nog wat kleinere dingen. Eind december al besteld, nu duurt het me echt te lang. In het actiecentrum van Paypal al 10x een bericht gestuurd, met steeds als antwoord om nog een paar dagen af te wachten.
19 februari t/m 26 februarikokkie20 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:26:
[...]
Als ik het goed heb is het momenteel Chinees nieuwjaar? Tenminste dat stond aangegeven in een grote banner bij miniinthebox. Misschien dat er daarom kans is op vertraging?
LolD2FValinor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:09:
hebben anderen ook dat banggood deze maand wat trager levert. 17 januari kreeg ik een verzendbevestiging en heb nog niks ontvangen. Normaal krijg ik alles altijd binnen 10-12 dagen.

Dan heb je gewoon vorige keren geluk gehad.
Gewoon geduld hebben. Als de vorige keren iets binnen een dag werd verzonden, wil dit uiteraard niet zeggen dat dat altijd zo is. Bij Banggood staat er altijd binnen hoeveel dagen ze een product verzenden.D2FValinor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:09:
De ene keer heb ik het na een week binnen en de andere keer na 2 of 3 weken. Of dat raar is? Nee, daar moet je nu eenmaal rekening mee houden als je spul uit China besteld

[Voor 12% gewijzigd door Hendrikje1 op 06-02-2015 16:54]
[Voor 10% gewijzigd door T homass op 06-02-2015 17:40]
Nu kan ik niks meer verzinnen wat ik "nodig" heb.
Haha, tjabottom line schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:41:
[...]
Lol20 dagen en hij begint al te vrezen voor zijn pakje.
Dan heb je gewoon vorige keren geluk gehad.

Maar chiness nieuwjaar verklaart een hoop.
Mijn huidige Banggood pakje doet er al 30 dagen over.D2FValinor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:32:
[...]
Haha, tjaHeb ondertussen al een stuk of 25 keer bij banggood iets besteld en het komt altijd bijna precies op de 10e dag binnen.
Maar chiness nieuwjaar verklaart een hoop.

Las dat er vaak chaos is rond deze periode waarde er veel pakje niet aankomen.
GoT, You have to love it!
http://www.aliexpress.com...en-drive/32221470016.html

http://www.miniinthebox.c...-20mm-zilver_p412358.html
http://www.miniinthebox.c...-auto-dc-12v_p649082.html
Voor het geval dat iemand het ook een erg aantrekkelijke deal vond.

Joh.nietmachine48 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:13:
Zal wel fake zijn, $ 11,69, microsd 128 gb bij aliexpress.
http://www.aliexpress.com...en-drive/32221470016.html

Handig ook om dan wel een linkje te posten..

Bestellen in Hong Kong.

Het pakje was geruime tijd te zien in mijnpakket.nl, maar de status was veranderd van 'onderweg' naar 'zending niet ontvangen door PostNL'.
Heel vreemd, dus postnl gebeld. Maar die hadden het echt niet ontvangen, ik moest de verzender maar bellen.
Ticket aangemaakt bij dx, en na een paar dagen wisten ze me te melden dat het in mijn dorp op het postkantoor lag. Volgens de site van postnl overigens nog steeds status 'zending niet ontvangen'.
Op naar het postkantoor ( nou ja, de buurt super ). Ze hadden het pakje dus wel, maar niet volgens de computer. Als reden gaf de medewerkster dat misschien de verkeerde barcode is gescand

Dus, beste tweakers die op pakjes wachten, het zou kunnen dat een nederlander zijn scanner op het verkeerde plaatje heeft gericht.

Meestal is er geen touw aan vast te knopen. Ik had 2 dingen vlak achter elkaar besteld bij Focalprice. De ene was er in 7 dagen, de andere vandaag ontvangen (dag of 13). Bij Tinydeal laatst ook iets besteld en dat was er in een week. Bij Banggood 2 bestellingen en die zijn beide nog steeds niet aangekomen, beide al bijna 3 weken onderweg.exelletor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:58:
Hee, de levertijden lijken weer normaal te worden. Had midden januari iets besteld, heeft maar liefst drie weken geduurd voordat het afgeleverd werd. Morgen komt de postbode als het goed is met twee pakketjes, 9 en 10 dagen onderweg, dit lijkt er meer op.
Bestellen in Hong Kong.Singapore Post
De "chaos" is juist na CNY. Tijdens ligt veel werk stil dus weinig chaos. Er na komt een gigantisch stroom aan pakketjes opgang die in 1 keer binnenkomen bij het distributie centrum en daar voor veel vertraging zorgen. (ook omdat niet iedere werknemer op dezelfde datum terug keerd of zelfs helemaal niet terugkeerd naar zijn werk)Lisadr schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:08:
Is het nog verstandig om deze week iets te bestellen i.v.m. met e aankomende Chinese Nieuwjaar? Of kan ik beter tot 1 maart wachten?
Las dat er vaak chaos is rond deze periode waarde er veel pakje niet aankomen.
[Voor 31% gewijzigd door Kenzi op 07-02-2015 06:22]
Bij DX kun je nu trouwens ook voor de large variant kiezen. Deze kost $21.Chocoball schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:04:
[...]
Eerst maar eens kijken wat Dealextreme gaat doen.
Edit:
Bij ibuygou verwachten ze de muismat over een week weer op voorraad te hebben. Ik wacht nog met cancellen, en wacht even af.
[Voor 19% gewijzigd door Hendrikje1 op 07-02-2015 10:00]
Klik op de afbeelding voor een grotere afbeelding.
Past het kabeltje van de 5000mAh powerbank eigenlijk ook in het zakje?Chocoball schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:29:
Bestellingen bij TD gaan nu sneller, unregistered heeft minder dan 2 weken er over gedaan. Op 20 januari mijn siliconen hoesje voor de Xiaomi 6000mAh powerbank en draagzakje voor de 5000mAh Xiaomi powerbank, op de 24e verstuurd en op 5 februari binnengekomen. Ook nog wat foto's van het hoesje en draagzakje.
Nee, het kabeltje past er niet in. Als je naar de foto die van bovenaf genomen is kijkt zie je dat er eigenlijk alleen maar ruimte voor de powerbank is. Ook zit er niet iets van een opening zoals bij de siliconen versie waarbij je het kabeltje ertussen zou kunnen stoppen.Ronald8 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:08:
[...]
Past het kabeltje van de 5000mAh powerbank eigenlijk ook in het zakje?
Eigenlijk gaat de powerbank vrij moeilijk in het zakje maar na 2-3 keer gaat het al wat makkelijker. Wel blijft het lastig eruit krijgen.
als je m in het zakje laat zitten, wordt ie nog erg warm of valt dat wel mee?Chocoball schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:18:
[...]
Nee, het kabeltje past er niet in. Als je naar de foto die van bovenaf genomen is kijkt zie je dat er eigenlijk alleen maar ruimte voor de powerbank is. Ook zit er niet iets van een opening zoals bij de siliconen versie waarbij je het kabeltje ertussen zou kunnen stoppen.
Eigenlijk gaat de powerbank vrij moeilijk in het zakje maar na 2-3 keer gaat het al wat makkelijker. Wel blijft het lastig eruit krijgen.
tijd om mijn 5200 te verwisselen voor een 5000

Ik neem aan dat je tijdens het opladen bedoeld? Zal dat later even moeten testen want hij is nu nog vol of even zelf testen nu je je 5200 gaat verwisselenKenzi schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:21:
[...]
als je m in het zakje laat zitten, wordt ie nog erg warm of valt dat wel mee?

Tijdens het opladen zit die van mij altijd in het zakje. Ik vind het wat betreft de warmte best meevallenKenzi schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:21:
[...]
als je m in het zakje laat zitten, wordt ie nog erg warm of valt dat wel mee?

[Voor 4% gewijzigd door Hendrikje1 op 07-02-2015 15:34]
[Voor 99% gewijzigd door Perkouw op 08-02-2015 13:48]
Mijn college had vorige week de JJRC H8C binnen.
Een stapje hoger, maar nog betaalbaar, en daar was het beeld echt wel goed van. Echte 720P, en wat mij verbaasde was de stabiliteit van de video. Niks wobble of storingen.
Bij sommige zie je dat een muur niet echt recht blijkt te zijn afhankelijk van de vibratie van de propellers.
Zoals we weten nemen sommige Chinese fabrikanten het niet zo nauw met toleranties, en dan vooral de props, en dan gaan die dingen liggen vibreren met als gevolg niet stabieel vliegen, storingen in het beeld etc.
Ik zag een filmpje hoe iemand dit simpel oploste met wat fijn schuurpapier en een boortje wat horizontaal werd gehouden en daar de prop over. Die zou mooi horizontaal moeten blijven.
De prop werd beetje bij beetje geschuurd aan de kant die naar beneden ging.
Ga ik dus ook eens proberen als het een beetje warmer is.

MP3 speler is wel een leuk ding voor de 3 euro die ik ervoor betaald heb, leuke vervanger voor mijn telefoon in de sportschool.

Bij die optie gaat het hier steeds mis. Geen beste eerste ervaring zo.
heb je toevallig ook ervaring met andere controllres uit china voor een raspberry pi?red bull schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:33:
Omdat het hier een beetje stil is de laatste weken, mijn laatste China veroveringen:
http://www.ebay.com/itm/C...llers&hash=item2a4564af04 Game controllers voor retro RPI project.
Hoe bedoel je? Gamecontrollers? nee alleen deze...
Heb nog wel zo'n ding http://www.ebay.com/itm/M...ain_0&hash=item3a9db3cd41 ook heel handig!
[Voor 69% gewijzigd door gambieter op 08-02-2015 12:52]
Die zakjes zijn echt zo veel mooier als die plastic cases die Xiaomi voordien had. Heb er ondertussen ook al eventjes een. Zijn inderdaad er moeilijk in te steken maar het geeft hem wel een (duur) kwalitatief uitzicht (wat het zoizo al wel wasChocoball schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:29:
Bestellingen bij TD gaan nu sneller, unregistered heeft minder dan 2 weken er over gedaan. Op 20 januari mijn siliconen hoesje voor de Xiaomi 6000mAh powerbank en draagzakje voor de 5000mAh Xiaomi powerbank, op de 24e verstuurd en op 5 februari binnengekomen. Ook nog wat foto's van het hoesje en draagzakje.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Klik op de afbeelding voor een grotere afbeelding.

[Voor 5% gewijzigd door bottom line op 08-02-2015 11:46]
Prijzen lijken overal ongeveer gelijk. Wel las ik mindere reviews, m.n. motors die het om de haverklap begeven.sander817 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:36:
waar kan ik het goedkoopst de JJRC H8C halen? iemand een tip, met coupon oid?
Bedankt.Kenzi schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 04:46:
[...]
De "chaos" is juist na CNY. Tijdens ligt veel werk stil dus weinig chaos. Er na komt een gigantisch stroom aan pakketjes opgang die in 1 keer binnenkomen bij het distributie centrum en daar voor veel vertraging zorgen. (ook omdat niet iedere werknemer op dezelfde datum terug keerd of zelfs helemaal niet terugkeerd naar zijn werk)
GoT, You have to love it!
Dit topic is gesloten.
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a