Toon posts:

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste
Acties:
  • 41.697 views

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Kitano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:24:
Schroefdeksels van horloges verwijder je het makkelijkst en zonder beschadiging met een Watch Ball van een euro :-)
Bal binnen gehad, vrij plat binnen gekomen :o is het de bedoeling dat je het opblaast?

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 16:27
Rylo schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:36:
[...]

Bal binnen gehad, vrij plat binnen gekomen :o is het de bedoeling dat je het opblaast?
Lijkt me wel, op ebay zie je ook een foto van een lege bal namelijk..

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05 16:47

Dusche

Tja.

Voor de mensen die voor hun 10400 mah XPB de handleiding in het Engels willen, deze kwam gister langs bij Julian Ilett.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 17:11
Chocoball schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:04:
[...]

In hun beste Engels kreeg ik als antwoord: "I am sorry this item was stopped product now". Lijkt me geen vertaling voor uitverkocht. Als ze het direct bij Xiaomi vandaan halen dan lijken ze daar momenteel uitverkocht. Eerst maar eens kijken wat Dealextreme gaat doen.
De kleine muismat kan je ook uit EU direct bij dx.com halen nu, 18.77euro

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
wimpie007 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:35:
[...]

De kleine muismat kan je ook uit EU direct bij dx.com halen nu, 18.77euro
Vanaf €25 is het verzenden gratis, anders komen verzendkosten bij. In dit geval € 7.08.
Ach, ik wacht rustig af. Hopelijk krijg ik over enkele dagen een verzendbevestiging, en geen berichtje dat 'ie 'Out of stock is' :P

[Voor 18% gewijzigd door Hendrikje1 op 09-02-2015 08:48]

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:51
*knip*

[Voor 99% gewijzigd door gambieter op 09-02-2015 23:27]

Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:56

Chocoball

瞧好吧!

Hendrikje1 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:46:
[...]

Vanaf €25 is het verzenden gratis, anders komen verzendkosten bij. In dit geval € 7.08.
Ach, ik wacht rustig af. Hopelijk krijg ik over enkele dagen een verzendbevestiging, en geen berichtje dat 'ie 'Out of stock is' :P
Hoewel statusupdates normaal niet zijn toegestaan maar om toch aan te geven dat DX daadwerkelijk voorraad heeft kan ik melden dat DX de small versie (ondanks 7-10 werkdagen verwerking) zaterdag al verzonden heeft.

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Zaklamp al ruim 10 dagen op "Departure from outward office of exchange" ;( Een zaklamp + batterijen + oplader van banggood.

Ik heb hier en daar wat dingen gelezen over dat batterijen verzenden verboden is. Nu is mijn order gesplitst, met de batterij apart, maar zou het daar aan kunnen liggen?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

De iDeal promotie van Dealextreme is nu ook van start gegaan om kans te maken op terugbetaling van je bestelling. http://www.dx.com/event/i...mpaign=iDEALpromo20150209

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:53

FreakNL

Well do ya punk?

FreakNL schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:54:
Iemand ervaring met deze statussen:

www.trackitonline.ru zegt:

10.01.2015 00:00
Accepted from sender
Netherlands

16.01.2015 00:00
Hong Kong
Import (Item arrived at country of destination)
Netherlands

17track.net zegt:

2015-01-16 00:00
Netherlands, The item left Hong Kong for its destination on 16-Jan-2015

Moet ik nog even geduld hebben? De status op eBay staat sinds 7 januari op "verzonden".
Voor de geinteresseerden:
Zaterdagochtend had mijn pakketje ineens de volgende statussen:

17-track:
2015-02-07 00:00
Netherlands, The item (RC861320504HK) was delivered on 7-Feb-2015.

trackitonline.ru
07.02.2015 00:00 Arrived at destination Netherlands
07.02.2015 00:00 Item delivered. Netherlands

Uurtje later stond de postbode voor mijn deur :)

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-06 18:19
2 februari een Hikvision ds-2cd2132-i dome camera samen met een passief poe kabelkit besteld bij Lightinthebox. Versnelde verzending gekozen en 7 februari binnen.

Op de website stond dat er een poweradapter stekker mee geleverd zal worden. Voor de zekerheid gevraagd of een poweradapter meegestuurd zou worden en dit werd bevestigd.
Tevens staat er ook een zelfde vraag bij q&a bij de pagina van de camera en dit werd eveneens bevestigd dat er een powersupply meegeleverd voor het land waarvandaan je de camera besteld hebt.

Bij open maken van mijn pakket blijkt er naast de cameradoos en kabelkit, een kleine convertor van platte naar ronde aansluiting te zitten. Iets wat je zou gebruiken op vakantie.
Dus geen poweradapter om de camera van spanning te voorzien :?

Wederom in dezelfde vraag-id (deze had ik nog niet afgesloten) gevraagd waar de powersupply is? Krijg ik als antwoord dat het poe camera is 8)7 Hij vond het ook vreemd dat er een convertor bij gedaan was :?

Ik heb geantwoord: Als ik geen bevestiging had gehad over de meegeleverde adapter, dat ik dan wel gelijk een poe adapter of 12v powersupply bijbesteld :(

Nu zit ik te wachten op een antwoord van de technische afdeling.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:09

lasharor

7 december 2004

Chocoball schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:50:
De iDeal promotie van Dealextreme is nu ook van start gegaan om kans te maken op terugbetaling van je bestelling. http://www.dx.com/event/i...mpaign=iDEALpromo20150209
Lijkt me niet al te slim om te betalen met iDeal. Als het dan mis gaat en je krijgt geen item dan kan je moeilijk gaan doen bij DX terwijl je met een paypal betaling tenminste nog die organisatie als stok achter de deur hebt.

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:36
iDeal actie bij DX.com:
http://www.dx.com/event/i...mpaign=iDEALpromo20150209
Je kunt je aankoopbedrag terug winnen

[Voor 16% gewijzigd door ProAce op 10-02-2015 07:36]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:47
Voor mij ook geen iDeal via China, als je problemen hebt is niemand thuis.
Zo heb ik ooit is een probleem gehad met iDeal: Object €150,- doorgelinkt naar de iDeal pagina, daar stond dus het bedrag aangegeven van €160 terwijl er op het factuur van de aankoop €150 stond. En na een telefoontje stond er ook €150 in de database van het betreffende bedrijf. Het desbetreffende bedrijf was een grote multinational, dus een grote papiermolen om je €10 terug te zien. Ben er verder maar niet aan begonnen.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:12

mark-k

AKA markkNL

Dacuuu schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:40:
Voor mij ook geen iDeal via China, als je problemen hebt is niemand thuis.
Zo heb ik ooit is een probleem gehad met iDeal: Object €150,- doorgelinkt naar de iDeal pagina, daar stond dus het bedrag aangegeven van €160 terwijl er op het factuur van de aankoop €150 stond. En na een telefoontje stond er ook €150 in de database van het betreffende bedrijf. Het desbetreffende bedrijf was een grote multinational, dus een grote papiermolen om je €10 terug te zien. Ben er verder maar niet aan begonnen.
Als het een Chinees bedrijf was kan ik me dat voorstellen, maar als ze ook gewoon in Nederland zaten was ik er snel klaar mee geweest. Zoiets is gewoon diefstal dus aangifte doen en daarna naar de rechter stappen. Reken maar dat ze dan snel genoeg de fout rechtzetten, want zo'n zaak winnen ze nooit.

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:32
[b]mark-k schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:54:
. Zoiets is gewoon diefstal dus aangifte doen en daarna naar de rechter stappen. Reken maar dat ze dan snel genoeg de fout rechtzetten, want zo'n zaak winnen ze nooit.
Voor 10 euro? En toen werd je wakker?

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:25
mark-k schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:54:
Zoiets is gewoon diefstal dus aangifte doen
Nee, dat is het niet.
In juridische termen heet dat een onverschuldigde betaling.
Pain in the ass om je geld terug te krijgen, de moeite van het tientje niet waard helaas.
Zelf blijven oppassen bij betalingen is het credo.

Anoniem: 654632

[...]

Als het een Chinees bedrijf was kan ik me dat voorstellen, maar als ze ook gewoon in Nederland zaten was ik er snel klaar mee geweest. Zoiets is gewoon diefstal dus aangifte doen en daarna naar de rechter stappen. Reken maar dat ze dan snel genoeg de fout rechtzetten, want zo'n zaak winnen ze nooit.
diefstal? aangifte? rechter? je moet akkoord gaan met het bedrag. Als hier dan een hoger bedrag staat dan op de productpagina en je gaat alsnog akkoord dan is er hooguit sprake van een fout ergens, geen diefstal.

ontopic

heeft iemand wel eens zo'n ocarina gekocht?

lijkt me wel grappig en voor 12 euro niet echt duur. maar is het een beetje makkelijk te leren?

(Zelda fan O+ )

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik heb hem toevallig wel besteld voor een vriend van me die ook zelda fan is :)
Helaas nog niet binnen dus kan er niet al te veel over zeggen :(

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Anoniem: 654632 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:08:
[...]

diefstal? aangifte? rechter? je moet akkoord gaan met het bedrag. Als hier dan een hoger bedrag staat dan op de productpagina en je gaat alsnog akkoord dan is er hooguit sprake van een fout ergens, geen diefstal.
Ja ok, ik ging er even van uit dat hij er achteraf achter kwam dat er meer afgeschreven was, maar bij ideal krijg je idd het bedrag te zien dus kwestie van zelf niet goed opgelet idd.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:47
[...]

Het is een groot bedrijf met zijn oorsprong in Polen geloof ik, had er al vaker bestellingen gedaan, en daarna ook gewoon weer. Totaal geen problemen. Het is gewoon ergens fout gegaan. Maar aangezien hun maar €150 hebben ontvangen, en er bij mij €160 af is gegaan zwerft die €10 ergens rond in Limboland. :+

Maar mijn punt is, dat je met Paypal een beter aanspreek punt hebt als met bijv iDeal..want bij de bank zeggen ze..ja zou niet weten wat ik hiermee moet. :9

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anoniem: 654632 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:08:
[...]

ontopic

heeft iemand wel eens zo'n ocarina gekocht?
[afbeelding]

lijkt me wel grappig en voor 12 euro niet echt duur. maar is het een beetje makkelijk te leren?

(Zelda fan O+ )
Geweldig ding inderdaad, ook Zelda fan hier. Ik zou 'm graag bestellen, maar ik bestel al veel te veel de laatste tijd. Het schijnt wel erg lastig te zijn om 'm te bespelen. Op YouTube zijn veel filmpjes te vinden gelukkig :).

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:31
Ik had op aliexpres wat lantaarns besteld voor de friday night skate.
Maar moet ik me na deze melding zorgen gaan maken over de levering?
Sorry friend,Because of the post accumulation problems, we changed another shipping way which will be better and safer. It will arrive at other country first,then that country post will transfer it to your country. Really sorry for making this inconvenience for you! The shipping time will be the same or faster than the shipping way you choose and please track on this site(tracking informations usually showed within 3-12 business days):http://intmail.183.com.cn/icc-itemstatusen.jsp

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:07
slommer schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:15:
Ik had op aliexpres wat lantaarns besteld voor de friday night skate.
Maar moet ik me na deze melding zorgen gaan maken over de levering?

[...]
Zo te zien komt het wel goed. In plaats van een directe verzending (China --> Nederland) gaat het nu via een ander land (China --> ander land --> Nederland). Het kan alleen wel lang duren voordat je je lantaarns hebt.

Vandaag waren er al touch stylussen bezorgd! Dat is dus in 8 dagen van bestelling tot aankomst. Voor een eBay bestelling vind ik dat best spectaculair.

Nu zijn er nog 7 bestellingen onderweg, maar niks bijzonders.

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:31
Ronald8 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:26:
Zo te zien komt het wel goed. In plaats van een directe verzending (China --> Nederland) gaat het nu via een ander land (China --> ander land --> Nederland). Het kan alleen wel lang duren voordat je je lantaarns hebt.
Ah mooi zo. kan ik weer rustig slapen en hopen dat ze er snel zijn. Als ze bevallen nog maar een lading doen.
En mooi op tijd voor de vrije dagen verstuurd daar.

• Hendrikje1
  • Niet online
Chocoball schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:40:
[...]

Hoewel statusupdates normaal niet zijn toegestaan maar om toch aan te geven dat DX daadwerkelijk voorraad heeft kan ik melden dat DX de small versie (ondanks 7-10 werkdagen verwerking) zaterdag al verzonden heeft.
Goed om te horen dat ze daadwerkelijk voorraad hebben bij DX. Ik moet nog even geduld hebben. >:)

• paulus_01
  • Laatst online: 05-05 20:47
Een kleine reminder, de kortingscodes:

SPRSALE4U $ 5 korting bij minimale besteding van $ 10 bij MiniInTheBox

en SPRSALE2G $10 bij besteding vanaf $20 zijn nog geldig tot 11-02.

Ik heb vandaag weer een 3$ code gekregen en dit is nog steeds goed te combineren.
Zo kun je voor 10$ uitzoeken en maar 2$ besteden of voor $20 uitzoeken en maar 7$ kwijt zijn.

Ik heb bijvoorbeeld een Xiaomi powerbank usb ledlamp (nep, maar evengoed) genomen samen met wat gopro/sj4000 accessoires voor $2.38

http://www.miniinthebox.c...c-notebooks_p2531602.html

Of een leuke r/c chopper voor maar 7,99$ http://www.miniinthebox.c...ende-kleuren_p599974.html

En zo zijn er legio mogelijkheden :)

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 07:19
Chocoball schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:40:
[...]

De grote versie bij DX is hier vandaag verstuurd, deze was dus ook op voorraad.
Had ook verwacht dat deze geannuleerd zou worden.

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:38
De OnePlus powerbank is verkrijgbaar bij oa Banggood.
Ik blijf wel bij Xiaomi :)

Anoniem: 654632

bottom line schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:23:
meer dan $10 verschil met Oneplus zelf ..en verzending kost echt geen 10 dollar ..lekker verdienen voor ze..
op de website van Oneplus staat nog steeds "Coming Soon"
https://oneplus.net/oneplus-power-bank

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
bottom line schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:23:
Voordeel is wel dat hij 2 uitgangen heeft en 10.000 mAh heeft met een polymeer accu.. Die heeft xiaomi niet

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Vifocal heeft hem ook voor $25,99 en bij Oneplus zelf is deze $14,99 maar nog steeds coming soon.

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:40
dangerousp schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:42:
[...]

Voordeel is wel dat hij 2 uitgangen heeft en 10.000 mAh heeft met een polymeer accu.. Die heeft xiaomi niet
Misschien een domme vraag, maar wat is het voordeel van een polymeer accu??

• dangerousp
maurits82 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:44:
[...]

Misschien een domme vraag, maar wat is het voordeel van een polymeer accu??
Die zijn platter en lichter, omdat ze niet met 18650 batterijen werken. Kijk naar het verschil tussen de xiaomi 5.000 en de oude 5200

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gisteren mijn Reflex sight / red dot binnengekregen van eBay.

Ik ben verwonderd, bouwkwaliteit is geweldig, even goed als de red dot van mijn vriend die er €80 voor heeft betaald bij de gewone airsoft-shop. Het kwam zelfs in een luxe zwart doosje en een stofdoekje. Leuk :)

Android developer & dürüm-liefhebber

• O88088
dangerousp schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:42:
[...]

Dan plak je twee Xiaomi 5000mAh powerbanks aan elkaar. Dan heb je ook 10000, 2 poorten, polymeer en imho een mooier design voor hetzelfde bedrag.

• Rubenvdk
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-03 10:54
Ik heb afgelopen zondag een Weloop Tommy (Smartwatch) besteld op DX.com.
Nu koop ik al jaren kleine dingetjes daar zoals telefoon batterijen etc. en nog nooit problemen gehad.
Nadat ik besteld had begon ik me van de week ineens (te laat) te bedenken dat je natuurlijk boven een bepaald bedrag met Douanekosten etc. zit. Het gaat om een Smartwatch (geen namaak) en hij kostte € 57 euro. Hoe groot is de kans dat ik moet betalen, of is dit moeilijk in te schatten?

i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:38
paulus_01 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:12:

Ik heb vandaag weer een 3$ code gekregen en dit is nog steeds goed te combineren.
Zo kun je voor 10$ uitzoeken en maar 2$ besteden of voor $20 uitzoeken en maar 7$ kwijt zijn.

Wat is het voordeel om bij bijvoorbeeld mini in the box te bestellen? Het valt me op dat de prijzen gemiddeld een stuk hoger liggen dan bijvoorbeeld banggood (waar je juist vrij zeker zijn dat je geen nep ontvangt). Zelfs met het gebruik van de kortingscode ben je niet veel goedkoper uit. Mis ik iets?

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:57
Codes zijn ook niet meer geldig op miniinthebox. Tot 11-02, niet tot en met. :)

"De coupon code "SPRSALE2G " is ongeldig. Deze code bestaat niet, is nog niet geactiveerd, of is verlopen.."

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:57
Rubenvdk schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:59:
Ik heb afgelopen zondag een Weloop Tommy (Smartwatch) besteld op DX.com.
Nu koop ik al jaren kleine dingetjes daar zoals telefoon batterijen etc. en nog nooit problemen gehad.
Nadat ik besteld had begon ik me van de week ineens (te laat) te bedenken dat je natuurlijk boven een bepaald bedrag met Douanekosten etc. zit. Het gaat om een Smartwatch (geen namaak) en hij kostte € 57 euro. Hoe groot is de kans dat ik moet betalen, of is dit moeilijk in te schatten?
Moeilijk te zeggen. Heb ooit pakketten van 400 dollar zonder Douanekosten binnen gehad. Een andere keer een rekening gehad waarbij de kosten van de douane veel hoger waren dan de BTW. :')

• paulus_01
Kasj schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:06:
[...]

Wat is het voordeel om bij bijvoorbeeld mini in the box te bestellen? Het valt me op dat de prijzen gemiddeld een stuk hoger liggen dan bijvoorbeeld banggood (waar je juist vrij zeker zijn dat je geen nep ontvangt). Zelfs met het gebruik van de kortingscode ben je niet veel goedkoper uit. Mis ik iets?
Je moet een beetje rondneuzen, al is het nu idd mosterd na de maaltijd omdat de codes niet meer gelden.

Ik heb bijvoorbeeld een opbergcase gekocht voor een sj4000 - bij banggood 15$ ongeveer, bij miniinthebox 16,99$ Daarbij nog een autohouder voor de sj4000 gekocht. Samen iets van 20,50$ - 10$ - 3$ = 7,5$, dus een stuk goedkoper.

Sommige producten maakt het weinig uit.

• Rubenvdk
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-03 10:54
Lennnn schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:09:
[...]
Moeilijk te zeggen. Heb ooit pakketten van 400 dollar zonder Douanekosten binnen gehad. Een andere keer een rekening gehad waarbij de kosten van de douane veel hoger waren dan de BTW. :')
Ok, het is dus een kwestie van geluk hebben. Ik las net in de review van RobertowNL dat hij zijn horloge ook zonder Douanekosten had ontvangen. We wachten het maar af. Hartelijk dank voor je reactie! ;)

Zijn er misschien meer mensen hier die het horloge ook besteld hebben en al ontvangen hebben?

i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090

• sander817
  • Laatst online: 04-06 09:02

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

vandaag een mxIII binnen gekregen via post.nl. Er zat plakband met de bedrukking gecontroleerd door douane o.i.d.
Betekent dat ik een rekening van de douane mag verwachten binnenkort?

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 10:27
sander817 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:23:
vandaag een mxIII binnen gekregen via post.nl. Er zat plakband met de bedrukking gecontroleerd door douane o.i.d.
Betekent dat ik een rekening van de douane mag verwachten binnenkort?
Niet per se, kan ook een pure veiligheidscontrole zijn volgens mij, dus of er geen narcotica oid in zat.

Wat voor verzendwijze had je gekozen?

• wimpie007
paulus_01 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:12:

Ik heb bijvoorbeeld een Xiaomi powerbank usb ledlamp (nep, maar evengoed) genomen samen met wat gopro/sj4000 accessoires voor $2.38

http://www.miniinthebox.c...c-notebooks_p2531602.html

Of een leuke r/c chopper voor maar 7,99$ http://www.miniinthebox.c...ende-kleuren_p599974.html

Hmz, ik krijg altijd maar 2 euro en ik moet met die codes boven de 10 euro uitkomen en krijg daarmee 4,50 korting+2 euro en moet dus 2,50 betalen. In dollars lukt niet aangezien ik 2 euro heb en niet 3 dollar

• wimpie007
Lennnn schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:07:
Codes zijn ook niet meer geldig op miniinthebox. Tot 11-02, niet tot en met. :)

"De coupon code "SPRSALE2G " is ongeldig. Deze code bestaat niet, is nog niet geactiveerd, of is verlopen.."
Net nog gebruikt hoor, zegt dat alleen als je dus onder de 10 of in jouw geval 20 euro zit

• sander817
  • Laatst online: 04-06 09:02

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Henk schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Niet per se, kan ook een pure veiligheidscontrole zijn volgens mij, dus of er geen narcotica oid in zat.

Wat voor verzendwijze had je gekozen?
singapore post
er zat geen factuur in de doos, op de verzendsticker stond mp3 speler $20

[Voor 11% gewijzigd door sander817 op 11-02-2015 12:03]

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 11:05
Ik wil ook graag gebruik maken van mijn steeds terugkerend miniinthebox en lightinthebox tegoed en nu ook nog in combinatie met de 2 bekende codes nu dit nog kan en het lijkt me wel handig een paar LED lampen aan te schaffen maar ik heb daar eigenlijk geen verstand van en zie qua aanbod door de bomen het bos niet meer..wie heeft wel eens LED lampen besteld bij miniinthebox of lightinthebox en zou deze willen aanraden en welke dan? LED lampen zijn geloof ik nooit dimmable is het wel?

[Voor 3% gewijzigd door melk0r op 11-02-2015 12:15]

Laat maar..

• Schlumpie
  • Laatst online: 12-11-2022

Schlumpie

Professioneel prutser

melk0r schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:14:
Ik wil ook graag gebruik maken van mijn steeds terugkerend miniinthebox en lightinthebox tegoed en nu ook nog in combinatie met de 2 bekende codes nu dit nog kan en het lijkt me wel handig een paar LED lampen aan te schaffen maar ik heb daar eigenlijk geen verstand van en zie qua aanbod door de bomen het bos niet meer..wie heeft wel eens LED lampen besteld bij miniinthebox of lightinthebox en zou deze willen aanraden en welke dan? LED lampen zijn geloof ik nooit dimmable is het wel?
Ik raad je af om Chinese apparatuur te kopen die in je stopcontact moet. Vaak nemen ze het niet zo nauw met veiligheid enzo. Het beste kan je deze dan ook in Nederland kopen.

Er bestaan trouwens wel dimmable led-lampen.

Verstuurd vanaf mijn magnetron

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:28
Ik heb net met Ideal betaald op alieexpress!

Dat lijkt me heel goed voor alie express en de mensen die hier altijd al eens hebben willen kopen!

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• melk0r
schlumpie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:44:
[...]

Ik raad je af om Chinese apparatuur te kopen die in je stopcontact moet. Vaak nemen ze het niet zo nauw met veiligheid enzo. Het beste kan je deze dan ook in Nederland kopen.

Er bestaan trouwens wel dimmable led-lampen.
Een LED lamp heeft geen stekker toch..

Laat maar..

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36
verbraakje schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:46:
Ik heb net met Ideal betaald op alieexpress!

Dat lijkt me heel goed voor alie express en de mensen die hier altijd al eens hebben willen kopen!
Ideal heeft alleen geen verzekering (in tegenstelling tot creditcard). Als je iets verkeerd krijgt of iets doet het niet, dan kun je best wel lastig zijn om het geld terug te krijgen.

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:23
Gisteren een USB OTG powered hubje gekocht bij Aliexpress en heb betaald met Maestro.
Wist niet zeker hoe het allemaal ging met Maestro maar eigenlijk net zoals ik iets anders koop via internet met bancontact. Je vult de gegevens in en je gaat naar de site van de bank (KBC in mijn geval), met je kaartlezer en pincode.

Had hier al ergens zien voorbij komen dan je kon betalen met Maestro maar nog niet geprobeerd. Moet zeggen dat het wel handig werkt.

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05 16:46
Vorige week dit oem xiaomi micro usb kabeltje binnengekregen.
Helaas laad hij mijn nexus 5 maar met 0.6Ah. Toch is het voor die 1 euro geen slechte koop geweest. Vooral vanwege de lengte van 1.2 meter

• verbraakje
Gsus86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:56:
[...]

Ideal heeft alleen geen verzekering (in tegenstelling tot creditcard). Als je iets verkeerd krijgt of iets doet het niet, dan kun je best wel lastig zijn om het geld terug te krijgen.
Ik weet het! Echter biedt mijn skrill cc dat ook niet volgens mij. En bij grote bedragen gebruik ik mijn ING credit card! maar het is inderdaad een puntje waar je van bewust moet zijn! ;)

• Anoniem: 483276
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
verbraakje schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:35:
[...]

Ik weet het! Echter biedt mijn skrill cc dat ook niet volgens mij. En bij grote bedragen gebruik ik mijn ING credit card! maar het is inderdaad een puntje waar je van bewust moet zijn! ;)
Mag ik vragen waarom je en een ING CC hebt en een (prepaid?) Skrill CC?

Mijn Earson was gisteren EINDELIJK binnen! :D :D :D :D

• Tommyboy_1908
  • Laatst online: 06-06 07:08
In combinatie met de kortingscodes van miniinthebox lijkt de volgende muis/toetsenbord combinatie mij wel interesant, heeft iemand ervaring met dergelijke toetsenborden?

http://www.miniinthebox.c...g-keyboard_p1486893.html#

Tevens ga ik op aanraden van hierboven denk ik ook zo'n koffertje aanschaffen voor de sj4000! Die code ga ik uitbuiten :)

• verbraakje
Anoniem: 483276 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:37:
[...]

Mag ik vragen waarom je en een ING CC hebt en een (prepaid?) Skrill CC?

Mijn Earson was gisteren EINDELIJK binnen! :D :D :D :D
Tuurlijk mijn Skrill CC heb ik in dollars voor vakantie in Amerika en het china choppen. Hier zet ik elke keer een beetje geld op (mits de koers gunstig is) Die van de ing gebruikte ik eigenlijk alleen voor de tolwegen. En is dus eigenlijk overbodig.

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-06 19:29
Ik ben tevreden over de xiaomi powerbank van 10000. (weet niet meer waar besteld, maar het is een originele) Iemand een adresje voor de powerbank van 5000 (origineel & goedkoopste prijs)?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:56
Mini in the box met couponcodes?
Weet niet of dat dan een confirmed echte is. ;)

• paulus_01
Tommyboy_1908 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:38:
In combinatie met de kortingscodes van miniinthebox lijkt de volgende muis/toetsenbord combinatie mij wel interesant, heeft iemand ervaring met dergelijke toetsenborden?

http://www.miniinthebox.c...g-keyboard_p1486893.html#

Tevens ga ik op aanraden van hierboven denk ik ook zo'n koffertje aanschaffen voor de sj4000! Die code ga ik uitbuiten :)
ik heb deze gekocht voor $16,99:
http://www.miniinthebox.c...accessoires_p1009264.html

en als extra deze autohouder voor $3,99
http://www.miniinthebox.c...-hero-3-3-2_p1517997.html

Samen dus $20,98, of $7,98 na codes ;)

• Hendrikje1
  • Niet online
Freshnub schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:49:
Ik ben tevreden over de xiaomi powerbank van 10000. (weet niet meer waar besteld, maar het is een originele) Iemand een adresje voor de powerbank van 5000 (origineel & goedkoopste prijs)?
Ik heb die van mij een tijdje terug gekocht bij Banggood (5000mAh) en deze is origineel. Heb er een kleine 14 euro voor betaald. Bij chinabuye kost 'ie nu €12,69. Momenteel het goedkoopste voor zover ik weet.

Bij chinabuye verkopen ze ook originele. Tijd terug heb ik er daar meerdere besteld (10400mAh en 5200 mAh) en deze waren allemaal origineel.

EDIT:

Met de code 'SORRY5' krijg je 5% korting. Dat scheelt dus ook weer :).

[Voor 15% gewijzigd door Hendrikje1 op 11-02-2015 18:34]

• Schlumpie
  • Laatst online: 12-11-2022

Schlumpie

Professioneel prutser

melk0r schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:49:
[...]

Een LED lamp heeft geen stekker toch..
Geen stekker voor in het stopcontact, maar je sluit 'm wel aan op 230v.

Hier een voorbeeld van hoe gevaarlijk ze kunnen zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=keaE7QTKTYE

Verstuurd vanaf mijn magnetron

• Tommyboy_1908
paulus_01 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:58:
[...]

ik heb deze gekocht voor $16,99:
http://www.miniinthebox.c...accessoires_p1009264.html

en als extra deze autohouder voor $3,99
http://www.miniinthebox.c...-hero-3-3-2_p1517997.html

Samen dus $20,98, of $7,98 na codes ;)
Die 3 euro is zeker accountsgebonden of niet? Thanks voor de tip, mooi koffertje, die ga ik bestellen!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:30
schlumpie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:15:
[...]

Geen stekker voor in het stopcontact, maar je sluit 'm wel aan op 230v.

Hier een voorbeeld van hoe gevaarlijk ze kunnen zijn:
YouTube: Dangerous GU10 LED Spot Light is Cheap and Bright but could Kill You - Seriously
Heb hier ook gu10 in de lamp zitten en die doen het al jaren goed. Maar waren ook wat duurder en kwalitatief goed uitziend.
Maar snachts etc branden ze nooit

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57
krissie100 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:31:
[...]

Heb hier ook gu10 in de lamp zitten en die doen het al jaren goed. Maar waren ook wat duurder en kwalitatief goed uitziend.
Maar snachts etc branden ze nooit
Ik denk dat er 2 aandachtspunten zijn:

- electrische isolatie: de chinese normen zijn hier wat ruimer. Ikzelf maak bijna elke lamp open om het risico te kunnen inschatten. Tot nu toe geen problemen gehad zoals dat youtube videootje aangeeft
- kwaliteit componenten: vooral condensator zijn vaak van de slechtste kwaliteit. In het geval van lampen of geschakelde voedingen zou dit kortsluiting/brand maar ook erger kunnen veroorzaken. Bij mij is er concreet 1 lamp letterlijk uitgefikt (toevallig een GU10 spot), al heeft een snelle reactie van mijn meterkast erger kunnen voorkomen.

Dit laatste zal een gok blijven. Vandaar dat het inderdaad raadzaam is ze niet te gebruiken als je er niet bij bent. Verder heb ik al mijn RGB ledstrips voorzien van klikaanklikuit, waardoor dus van de powersupply de 220 wordt afgehaald als ik ze uitzet.

• melk0r
Bedankt voor de toelichting..geen LED lampen dus maar voor mij..hoe zit het met LED strips? Zijn LED strips ook niet te vertrouwen laat staan de voeding die erbij hoort? Waar haal ik een betrouwbare voeding voor zo'n chinese LED strip en hoe sluit je zoiets aan?

Laat maar..

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
melk0r schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:21:
Bedankt voor de toelichting..geen LED lampen dus maar voor mij..hoe zit het met LED strips? Zijn LED strips ook niet te vertrouwen laat staan de voeding die erbij hoort? Waar haal ik een betrouwbare voeding voor zo'n chinese LED strip en hoe sluit je zoiets aan?
Antwoord op al je vragen en meer : http://1337leds.tumblr.com/
Stukje dat ik 'n tijd geleden heb geschreven toen ik zelf begon met het installeren van ledstrips.

[Voor 10% gewijzigd door dodge_911 op 11-02-2015 15:27]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• melk0r
Dank je wel!

Laat maar..

• O88088
Ein-de-lijk heb ik m'n horloge binnen. De eerste bestelling van 22 oktober 2014 is nooit aangekomen, een toegezegde resend ook niet dus toen maar bij een andere verkoper besteld. Op 15 januari besteld en vandaag binnen, dus Swiss Post heeft het best snel gedaan.

Ik verwacht nog een soortgelijk horloge maar dan met een blauwe wijzerplaat. Ondanks dat hij op eBay een andere naam heeft komt het van dezelfde verkoper vandaan (althans, beide accounts hebben hetzelfde PayPal adres).

Edit: om het te vieren heb ik maar een Google Cardboard kit gekocht voor wel €1,78.

[Voor 6% gewijzigd door O88088 op 11-02-2015 16:37]

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:46
Hallo Allen!

Ik wil binnenkort een Xiaomi Redmi 2 voor mijn vriendin bestellen en een ZTE Nubia Z7 Mini voor mijzelf. Dit zou ik het liefste tegelijkertijd bestellen bij dezelfde webshop (tenzij dit niet voordelig is). Ik heb zelf in het verleden mijn bestellingen gedaan bij IBuygou en mijn ervaring was daarbij goed.

Ik zie via kimovil.com de website pandawill.com voorbij komen waarbij ik beide toestellen het voordeligst kan aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen met deze webshop?

Zouden jullie aanraden om een andere webshop te kiezen en waarom?

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-05 14:16
Mrloki schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:17:
Hallo Allen!

Ik wil binnenkort een Xiaomi Redmi 2 voor mijn vriendin bestellen en een ZTE Nubia Z7 Mini voor mijzelf. Dit zou ik het liefste tegelijkertijd bestellen bij dezelfde webshop (tenzij dit niet voordelig is). Ik heb zelf in het verleden mijn bestellingen gedaan bij IBuygou en mijn ervaring was daarbij goed.

Ik zie via kimovil.com de website pandawill.com voorbij komen waarbij ik beide toestellen het voordeligst kan aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen met deze webshop?

Pandawill is betrouwbaar.
Pas op dat je wel importkosten moet betalen als de douane het pakketje onderschept.

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:51
... Xiaomi Redmi 2 voor mijn vriendin bestellen en een ZTE Nubia Z7 Mini voor mijzelf. Dit zou ik het liefste tegelijkertijd bestellen bij dezelfde webshop (tenzij dit niet voordelig is). ....
Ik zou ze beide kort na elkaar bestellen. Extra kosten kan je evt. bij Pandawill deels afdekken met een importverzekering (5% premie)

[Voor 4% gewijzigd door elinx op 11-02-2015 16:38]

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 22:13
Hallo Allen!

Nee. Ik heb de beste ervaringen qua bestellen en verzenden bij ibuygou. Je zegt zelf ook dat je goede ervaringen hebt met ibuygou. Tel daarbij op dat ze nu tax & import duties insurance aanbieden (wat natuurlijk ideaal is voor high value bestellingen zoals smartphones) lijkt mij dat je het beste bij hen kunt bestellen. Qua prijzen zijn ze ook vrij scherp toch?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

*nee dus, daar is V&A voor.

[Voor 94% gewijzigd door gambieter op 11-02-2015 17:31]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Nofi, maar met 10 watt power je geen 5 meter 5630 ledstrip... 1 meter wel, 2 misschien ;)

[Voor 43% gewijzigd door gambieter op 11-02-2015 17:31]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

dodge_911 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:19:
[...]

Nofi, maar met 10 watt power je geen 5 meter 5630 ledstrip... 1 meter wel, 2 misschien ;)
Ik heb er toch echt n tijdje 10 meter 5050rgb op laten draaien...

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-05 21:28
Je bedoelt waarschijnlijk 12V 10A, wat 120W betekend.

druk en typefouten voorbehouden

• wimpie007
bottom line schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:36:
[...]

Super! Zal ik eens proberen!

[...]

Toen ik hem bestelde kon ik nog 'kiezen' vanaf een lengte van 90cm. Hoe het komt dat de maten zijn veranderd snap ik niet. Er zijn trouwens ook riemen bijgekomen zie ik.

Geen idee. Heb het gevraagd aan mijn vriendin maar ze weet niet wat het is. Het voelt meer richting plastic maar lijkt wel enorm op kunstleer (In de riem staat wel 100% real leather :+ )
Crap! Riemen zijn binnen. Tippie van mij. Die Chinese maten zijn dus niet onze maten.

110 is bij hun gewoon 110cm. Bij ons is een 95 maat dus al langer want ze meten bij ons vanaf de gesp tot het middelste gaatje ;-(

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

lutkeveld schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:29:
Je bedoelt waarschijnlijk 12V 10A, wat 120W betekend.
Ik bedoel wat ik schrijf, 12V 0.83A, dus 10W

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:38
wimpie007 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:32:
[...]

Crap! Riemen zijn binnen. Tippie van mij. Die Chinese maten zijn dus niet onze maten.

110 is bij hun gewoon 110cm. Bij ons is een 95 maat dus al langer want ze meten bij ons vanaf de gesp tot het middelste gaatje ;-(
Dus in tegenstelling tot mij, heb je een te korte riem aangekregen? :p dan heb ik nog geluk gehad dat ik de mijne kan verkorten.
Of bestaan er trukjes om de riem langer te maken? :+

[Voor 202% gewijzigd door bottom line op 11-02-2015 17:59]

• dangerousp
Op 17 december een xiaomi power bank besteld bij tinydeal.com en is verstuurd met singpost (geloof meerdere hier). Hij is eindelijk aangekomen met een detour via tsjechie. Check en hij is origineel!

In de tussentijd 4 andere pakketjes in januari besteld die een week later er al waren..

Kortom, geduld blijft een schone zaak en goed dat die termijn van paypal is verhoogd, want soms komt het pakketje gewoon pas na bijna 60 dagen.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

bottom line schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:56:
[...]

Dus in tegenstelling tot mij, heb je een te korte riem aangekregen? :p dan heb ik nog geluk gehad dat ik de mijne kan verkorten.
Of bestaan er trukjes om de riem langer te maken? :+
Ducktape fixes everything :P

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 23:39

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik heb een aantal zaklampjes in huis die op CR123's werken, maar er is echt niks vervelenders dan op vakantie zijn met zo'n ding en dan geen reserve bij je hebben. Die batterijen zijn alleen in specialistische fotozaken te krijgen en dan betaal je het toptarief. Dus besloten om voor het gemak wat AA based zaklampjes te halen. De Sipik 68 werd genoemd als de meeste bang for buck: kost 5 eu bij DX en komt met een Cree Q3 veel licht uit. Formfactor te lelijk voor woorden, wannabe tacticool, maar doet zeker wat ie moet doen en het zoomkopje is een leuke extra die ik nog niet eerder had.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Anoniem: 609549

*knip* geen gebedel om codes of korting.

[Voor 71% gewijzigd door gambieter op 11-02-2015 22:27]

• Basho
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:17

Basho

Sample Text

*knip* plaats svp alleen een TR, en laat sturing over aan de moderators.

[Voor 94% gewijzigd door gambieter op 11-02-2015 22:28]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 23:11
Week geleden telefoon bij gearbest gekocht met postnl.
Sinds gister op "item is pre adviced". Ik zag zoekend op fora dat deze status tussen 1 dag en 2 weken kan duren. Echter volgende week chinees nieuwjaar, hoe groot schatten jullie de kans in dat de telefoon nog binnen gaat komen voordat china op slot gaat?
Mijn vraag dus: vanaf wanneer moet ik hoop opgeven en reserve telefoon gaan regelen?

[Voor 15% gewijzigd door Pseudoc op 12-02-2015 08:50]

• Basho
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:17

Basho

Sample Text

Pseudoc schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:47:
Week geleden telefoon bij gearbest gekocht met postnl.
Sinds gister op "item is pre adviced". Ik zag zoekend op fora dat deze status tussen 1 dag en 2 weken kan duren. Echter volgende week chinees nieuwjaar, hoe groot schatten jullie de kans in dat de telefoon nog binnen gaat komen voordat china op slot gaat?
Mijn vraag dus: vanaf wanneer moet ik hoop opgeven en reserve telefoon gaan regelen?
Zie mijn status: http://www.17track.net/en....shtml?nums=RS146444895NL
De pre-advised blijft er 2 dagen staan, hoewel ik het niet zou weten met het Chinees nieuwjaar, waarschijnlijk ligt het dan op de dagen stil dat het Chinees nieuwjaar geldt.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• paulus_01
bashoogers schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:10:
[...]

Zie mijn status http://www.17track.net/en...l?nums=RS146444895NL]hier.
De pre-advised blijft er 2 dagen staan, hoewel ik het niet zou weten met het Chinees nieuwjaar, waarschijnlijk ligt het dan op de dagen stil dat het Chinees nieuwjaar geldt.
En da's een behoorlijke tijd.
Reken er dus gewoon op dat je de komende 2-3 weken een reserve nodig hebt.

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:46
elinx schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:37:
[...]

Ik zou ze beide kort na elkaar bestellen. Extra kosten kan je evt. bij Pandawill deels afdekken met een importverzekering (5% premie)
Ik heb ook zo'n gevoel dat tegelijkertijd bestellen in dit geval niet zo voordelig is.
Tigerblood schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:39:
[...]

Nee. Ik heb de beste ervaringen qua bestellen en verzenden bij ibuygou. Je zegt zelf ook dat je goede ervaringen hebt met ibuygou. Tel daarbij op dat ze nu tax & import duties insurance aanbieden (wat natuurlijk ideaal is voor high value bestellingen zoals smartphones) lijkt mij dat je het beste bij hen kunt bestellen. Qua prijzen zijn ze ook vrij scherp toch?
Het scheelt qua prijs een paar tientjes geloof ik. Niet super veel in ieder geval. Het is al even geleden dat ik voor het laatst iets besteld hebt bij ibuygou dus vandaar dat ik het even vroeg!

Thanks voor jullie antwoorden.

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:14
Mijn zending met PostNL(RCxxxxNL) is al iets meer dan een week terug verzonden, maar heeft nog altijd pre-adviced als status. Hoop dat die op tijd China uit is. :D

• O88088
Wauw! eBay blijft me verbazen. Die Charger Doctor is in 6 dagen bezorgd! Met China Post! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Dus gelijk even wat kabeltjes getest. Wat mij verbaast is dat de originele Sony usb-kabel evenveel ampère doorlaat als een goedkoop Chinees kabeltje met magnetische aansluiting, namelijk 1,26A. 2 WTF's op 1 dag :+

[Voor 7% gewijzigd door O88088 op 12-02-2015 10:29]

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:17
Ronald8 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:25:
Wauw! eBay blijft me verbazen. Die Charger Doctor is in 6 dagen bezorgd! Met China Post! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
[afbeelding]

Dus gelijk even wat kabeltjes getest. Wat mij verbaast is dat de originele Sony usb-kabel evenveel ampère doorlaat als een goedkoop Chinees kabeltje met magnetische aansluiting, namelijk 1,26A. 2 WTF's op 1 dag :+
Heb je een link voor mij? Vind die ook wel interessant.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:20

Sherlock

No Shit

Ronald8 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:25:
[afbeelding]

Van welke seller komt die Charger Doctor? Ben nu ook wel geïnteresseerd :)

edit:
Crap, eerst refreshen als je gaat zoeken en daarna de vraag stelt...
Thanks, ook besteld!

[Voor 23% gewijzigd door Sherlock op 12-02-2015 11:20]

• O88088
Herr Flicker schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:47:
[...]

Heb je een link voor mij? Vind die ook wel interessant.
Sherlock schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:48:
[...]

Van welke seller komt die Charger Doctor? Ben nu ook wel geïnteresseerd :)

edit:
Crap, eerst refreshen als je gaat zoeken en daarna de vraag stelt...
eBay link, de verkoper is Deainthebox.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 10:09
*knip* geen gebedel om codes.p

[Voor 59% gewijzigd door gambieter op 12-02-2015 16:09]

Soundcloud!

• Tommyboy_1908
Ronald8 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:51:
[...]

[...]

eBay link, de verkoper is Deainthebox.
Thanks! Ik heb er ook eentje meegenomen.

Meteen ook maar een Mi Band besteld, voor degene welke er nog eentje willen maar hem tot nu toe te duur vonden, hij staat nu op Banggood voor $13,99.

Tevens eens kijken hoe de kwaliteit van de ski brillen op aliexpress is! Ik ben benieuwd. Als er mensen willen weten hoe die bevalt tzt hoor ik het. http://www.aliexpress.com...ml?orderId=65622640457239

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:05
Zijn er mensen bekend met potjes verf voor bouwmodellen/miniaturen?
Dus dat die verf uit China komt?

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Elders geen succes, dus hier maar de vraag in de groep gooine:

Heeft iemand wel eens een laserwaterpas uit China gehaald?

Je hebt wel eens in Nederland van die goedkope (Lidl e.d.) maar dat is alleen horizontaal, of soms ook verticaal (tegelijk?)
Een met meerdere lijnen lijkt me wel handig. Voor serieus werk hebben we soms wel de beschikking over een goed exemplaar, maar als het niet teveel kost lijkt me zo'n ding ook wel handig om erbij te hebben.

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee