[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:01
bigbass schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:07:
[...]

Gearbest is in mijn ervaring wel traag qua verzenden, steeds ruim meer dan 4 weken. Dar is natuurlijk niet erg, maar gewoon ter informatie.
Gearbest is bij mij juist vaak snel, omdat ze vaak verzenden met postnl/tnt
Vaak 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dennis H schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:54:
Voor de mensen die de Xiaomi Mi band nog niet hebben en wel graag willen kopen, de Xiaomi Mi band is nu bij gearbest.com te bestellen voor €13.17 met de onderstaande coupon code. Volgens mij de goedkoopste tot nu toe. Inclusief originele doos.

Link: http://m.gearbest.com/smart-watches/pp_126026.html

Coupon code:MibandXH
Ik zit naar zoiets te kijken, maar wil eigenlijk de volgende functie:

Sporten met een Miband (of iets gelijkwaardigs), waarbij ik de telefoon thuis laat liggen. En dat ik dan de sportprestaties (oa GPS) kan inzien op telefoon bij thuiskomst (bluetooth afstand).

Kan dat met Miband, of weet iemand een ander gelijkwaardig product die dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:39
Get!em schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:19:
[...]

Sporten met een Miband (of iets gelijkwaardigs), waarbij ik de telefoon thuis laat liggen. En dat ik dan de sportprestaties (oa GPS) kan inzien op telefoon bij thuiskomst (bluetooth afstand).

Kan dat met Miband, of weet iemand een ander gelijkwaardig product die dat wel kan.
Dan moet je kijken naar volwaardige fitness trackers. De MiBand en bijv. Sony Smartband hebben geen ingebouwde GPS, dus zonder telefoon kun je je route niet terugkijken. En het ligt er ook aan hoe je sport, als je bijv. naar de sportschool gaat en dus "stationair" beweegt (loopband, crosstrainer etc.) dan zijn sommige banden niet zo nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Get!em schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:19:
[...]

Als je gaat rennen met de Miband en je laat de telefoon thuis zal hij syncen zodra hij connectie heeft. De Miband hoeft niet constant te verbonden zijn (wel voor gebeld worden uiteraard).
Ik gebruik de Miband ook als wekker + mijn telefoon op airplane modus. Hij synct de volgende ochtend mijn slaappatroon en de wekker gaat gewoon af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Herr Flicker schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:55:
[...]

Als je gaat rennen met de Miband en je laat de telefoon thuis zal hij syncen zodra hij connectie heeft. De Miband hoeft niet constant te verbonden zijn (wel voor gebeld worden uiteraard).
Ik gebruik de Miband ook als wekker + mijn telefoon op airplane modus. Hij synct de volgende ochtend mijn slaappatroon en de wekker gaat gewoon af 8)
Hij wilt met GPS (voor Runkeeper oid gok ik), dat kan de Miiband niet, dan kom je op de dure sony/nike horloges

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:18
Zit ik met m'n duffe kop iemand te rapporteren in plaats van te reageren. Sorry modjes, zo was het niet bedoeld.

Ging erover dat ik persoonlijk geen probleem had met de verzending van Gearbest, over het algemeen redelijk snel en vergelijkbaar met andere chinese webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Laatst online: 26-08 22:23
€ 5 korting bij min. € 10 bij MiniInTheBox.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

alleen vandaag geldig

[ Voor 6% gewijzigd door nietmachine48 op 02-02-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:49

ViezeVis

Sample Text

Hahaaaa! Zie je wel, de belastingdienst gaat mee in mijn bezwaar. Ik krijg €17,43 terug aan omzetbelasting die ik teveel heb betaald. Je bent dan wel 3 weken verder ongeveer, maar daar doe je het voor.

Situatie was namelijk dat de waarde van de zending USD 30.00 was, en ik daar vervolgens even €35,- extra overheen moest betalen, dat klopt natuurlijk niet. _/-\o_

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Net 100 batterijtjes en 10 stylus pennetjes gekocht voor in totaal iets minder dan 4 euro. Kwaliteit van de batterijtjes is niet zo heel belangrijk, ze gaan in een laserpen dus als ze het doen is het prima. En bovendien is m'n smartwatch van Tinydeal vanochtend aangekomen op Schiphol, dus die verwacht ik komende week morgen. Daarna zal ik een reviewtje schrijven voor jullie :D

[ Voor 10% gewijzigd door O88088 op 02-02-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ronald8 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:35:
Net 100 batterijtjes en 10 stylus pennetjes gekocht voor in totaal iets minder dan 4 euro. Kwaliteit van de batterijtjes is niet zo heel belangrijk, ze gaan in een laserpen dus als ze het doen is het prima. En bovendien is m'n smartwatch van Tinydeal vanochtend aangekomen op Schiphol, dus die verwacht ik komende week morgen. Daarna zal ik een reviewtje schrijven voor jullie :D
Knoopcellen zijn hier echt nog nooit aangekomen. Heel vreemd, meerdere keren geprobeerd, maar altijd (lees 4x) ergens verdwenen :( ben benieuwd of ze aankomen bij jou. Heb altijd untracked gedaan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
FunFair schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:07:
[...]
Knoopcellen zijn hier echt nog nooit aangekomen. Heel vreemd, meerdere keren geprobeerd, maar altijd (lees 4x) ergens verdwenen :( ben benieuwd of ze aankomen bij jou. Heb altijd untracked gedaan overigens.
Daar twijfelde ik ook over, maar zo te zien zijn alleen lithium batterijen verboden (bij Hong Kong post) en dit zijn alkaline batterijen. En het is maar 3 euro, dus mocht er niks aankomen dan is het geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:17
nietmachine48 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:49:
€ 5 korting bij min. € 10 bij MiniInTheBox.

Members only:

alleen vandaag geldig
Bedankt! Gebruikt voor een ethernet shield voor m'n Arduino!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:11

carnager

AmsterdamVideo

Gister en vandaag heb ik bij DX besteld maar vandaag is er een nieuwe betaaloptie bijgekomen, het voor ons oh zo bekende iDeal.
Normaal paypal ik bij hen maar for the heck maar getest of het werkt.

iDeal verloopt via 'sofort', alwaar je je bank kiest en dan wordt je doorgeduwd naar de iDeal omgeving van je eigen bank.
Aan het eind van de iDeal betaling kom je terug bij DX waar de pagina vermeldt dat de betaling verwerkt wordt, klik je door naar je order dan is de betaling ook daadwerkelijk al goedgekeurd.

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald8 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:22:
[...]

Daar twijfelde ik ook over, maar zo te zien zijn alleen lithium batterijen verboden (bij Hong Kong post) en dit zijn alkaline batterijen. En het is maar 3 euro, dus mocht er niks aankomen dan is het geen ramp.
Alkaline batterijen, en overige 'droge' batterijen (niet herlaadbare batterijen) vallen niet onder de 'hazardous materials'. De shipment regels voor die batterijen zijn een stuk minder strict dan voor Lithium batterijen. (IATA regels)

Zie bijv. http://www.ups.com/media/news/en/pack_ship_batteries.pdf
( grappig, gepubliceerd op 6 februari 2015 :p)
Of http://images.fedex.com/u...atteryShipments_fxcom.pdf

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
carnager schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:28:
Gister en vandaag heb ik bij DX besteld maar vandaag is er een nieuwe betaaloptie bijgekomen, het voor ons oh zo bekende iDeal.

iDeal verloopt via 'sofort', alwaar je je bank kiest en dan wordt je doorgeduwd naar de iDeal omgeving van je eigen bank.
Aan het eind van de iDeal betaling kom je terug bij DX waar de pagina vermeldt dat de betaling verwerkt wordt, klik je door naar je order dan is de betaling ook daadwerkelijk al goedgekeurd.
Waarom zou je, als je paypal met aankoopbescherming hebt, ideal willen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:28:
[...]

Waarom zou je, als je paypal met aankoopbescherming hebt, ideal willen gebruiken?
Chocoball schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:32:
[...]

Of het goedkoper is weet ik niet. DX maakt ook gebruik van wisselkoersen en reken je de Euro prijs af die DX op hun website hanteert. Reken je af in bijvoorbeeld US Dollars dan wordt bij de iDeal betaling het Dollar bedrag door je bank omgewisseld naar Euro's met de wisselkoers die de bank hanteert.
omdat de wisselkoers soms gunstiger is dan met Paypal
omdat sommige mensen geen paypal hebben..

overigens kon je al een tijdje met ideal betalen bij DX 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:15
Koop ik 5x een 5m led strip via Aliexpress, dat staat duidelijk in de titel en tekst.
Selecteer ik een afstandsbediening, kon er kiezen uit 3.

Krijg ik alleen de remotes, zegt de verkoper dat ik daar voor gekozen had. Terwijl de hele tekst ging over ledstrip, kwaliteit en lengte en een stukje over de remote.

Dus laten escaleren via aliexpress. Nu twee keuzes;
Terugsturen naar CHina en gelc terug
Of de helft terug krijgen en niet opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
carnager schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:28:

Je moet je goed beseffen dat als je met iDeal betaalt, je niet de bescherming hebt die Paypal en/of creditcard geven als je pakketje niet aankomt. Geld terug via iDeal is niet mogelijk. En omdat er nogal eens wat zoekraakt, adviseer ik om via Paypal of cc te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48

Chocoball

瞧好吧!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:47:
[...]
overigens kon je al een tijdje met ideal betalen bij DX 8)
Weet er alles van, ik was hun proefkonijn met de betatest. Er komt ook binnenkort weer een promotie waarbij je het aankoopbedrag kunt terugwinnen als je met iDeal hebt betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

cypher21 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:08:
[...]

Hij wilt met GPS (voor Runkeeper oid gok ik), dat kan de Miiband niet, dan kom je op de dure sony/nike horloges
Exact, is daar een Miband versie van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Get!em schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:08:
[...]

Exact, is daar een Miband versie van?
De week voor CNY zou het wearable team van Xiaomi met een aankondiging van een nieuw product komen, waarschijnlijk Mi Band v2, daar zal waarschijnlijk dan wel een gps in zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 22:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flash deals bij TD: http://www.tinydeal.com/2...ones-tablets-si-3301.html
zitten wel leuke aanbiedingen tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
2x 10% korting voor een aantal aanbiedingen op dx.com

Members only:

te gebruiken voor items van deze pagina

Ik weet niet of de 1e code aan mijn account gebonden is. Staat iets over dat de 2e is om weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:21
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 03-02-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:17
Ik ben op zoek naar een 5000mah powerbank van xiaomi maar kan alleen de zilveren vinden op banggood/tinydeal enz. Weet iemand waar ik evt andere kleur xiaomi 5000mah PB's kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
wokkelz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:50:
Ik ben op zoek naar een 5000mah powerbank van xiaomi maar kan alleen de zilveren vinden op banggood/tinydeal enz. Weet iemand waar ik evt andere kleur xiaomi 5000mah PB's kan vinden?
Voor zover ik weet is de 5000 mAh variant alleen in zilver verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tigerblood schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:16:
[...]

Voor zover ik weet is de 5000 mAh variant alleen in zilver verkrijgbaar.
Afbeeldingslocatie: http://img08.mifile.cn/v1/MI_18455B3E4DA706226CF7535A58E875F0267/T10fdTBjdT1RXrhCrK.jpg?width=120&height=120
http://www.mi.com/dianyuan5000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 cent deals bij Tinydeal http://www.tinydeal.com/t...-flash-sales-si-3291.html

1jarige bestaan bij Gearbest http://www.gearbest.com/m-promotion-active-126.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 04:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 03:13
Heb bij dx (normale site) een jack daniels zippo besteld. Had hem binnen een week ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comestus
  • Laatst online: 22:24
"Originele" Xiaomi Pistons
Bij lightinthebox voor 7,99 Dollar, er komt nog 0.56$ aan verzenden bij.

http://www.lightinthebox....-smart-phone_p938325.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comestus schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:57:
"Originele" Xiaomi Pistons
Bij lightinthebox voor 7,99 Dollar, er komt nog 0.56$ aan verzenden bij.

http://www.lightinthebox....-smart-phone_p938325.html
De ziliveren horen witte dopjes te hebben, geen zwarte, nepperds dus.

Ook is de prijs wel erg verdacht. Die dingen worden voor 99 yuan verkocht in China, lijkt me sterk dat ze er verlies op gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Iemand ervaring met deze statussen:

www.trackitonline.ru zegt:

10.01.2015 00:00
Accepted from sender
Netherlands

16.01.2015 00:00
Hong Kong
Import (Item arrived at country of destination)
Netherlands

17track.net zegt:

2015-01-16 00:00
Netherlands, The item left Hong Kong for its destination on 16-Jan-2015

Moet ik nog even geduld hebben? De status op eBay staat sinds 7 januari op "verzonden".

[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 04-02-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
FreakNL schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:54:
Iemand ervaring met deze statussen:

www.trackitonline.ru zegt:

10.01.2015 00:00
Accepted from sender
Netherlands

16.01.2015 00:00
Hong Kong
Import (Item arrived at country of destination)
Netherlands

17track.net zegt:

2015-01-16 00:00
Netherlands, The item left Hong Kong for its destination on 16-Jan-2015

Moet ik nog even geduld hebben? De status op eBay staat sinds 7 januari op "verzonden".
Het is zoals het er staat. Geduld inderdaad, ligt waarschijnlijk in NL te wachten bij PostNL, dat kan soms best even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Heb een claim open bij paypal, nu heeft de verkoper gereageerd en nu is er actie van mijn kant nodig. Maar ik zie nergens een knop of veld waar ik iets kan invoeren of iets dergelijks.
Wat nu?
Bekijk de volginformatie en laat ons weten hoe u verder wilt gaan.

Zijn hier vast mensen die weten wat nu ;)
Het is namelijk mijn eerste keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

dangerousp schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:57:
[...]

Het is zoals het er staat. Geduld inderdaad, ligt waarschijnlijk in NL te wachten bij PostNL, dat kan soms best even duren.
Uit die informatie staat nergens dat het in Nederland bij PostNL ligt. Het enige wat er staat is dat die onderweg is naar Nederland.

Kwestie van geduld hebben, hij zal ter zijner tijd wel op Arrived at overseas springen, dan ligt hij wél bij PostNL.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Quad schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:19:
[...]

Uit die informatie staat nergens dat het in Nederland bij PostNL ligt. Het enige wat er staat is dat die onderweg is naar Nederland.

Kwestie van geduld hebben, hij zal ter zijner tijd wel op Arrived at overseas springen, dan ligt hij wél bij PostNL.
Inderdaad, ik las echter arrived at country of destination.. Heb ook wel eens gehad dat een pakketje een paar weken bij postNL lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:59
krissie100 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:18:
Heb een claim open bij paypal, nu heeft de verkoper gereageerd en nu is er actie van mijn kant nodig. Maar ik zie nergens een knop of veld waar ik iets kan invoeren of iets dergelijks.
Wat nu?

Geloof dat je op paypal naar het actiecenter moet gaan en dan de case kan openen, daar kun je reageren.
Maar het is al weer even geleden dus ik hoop dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
BlackMonkey schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:36:
[...]

Geloof dat je op paypal naar het actiecenter moet gaan en dan de case kan openen, daar kun je reageren.
Maar het is al weer even geleden dus ik hoop dat het klopt.
Zie ik nergens, alleen een knop "reageren" in het actiecenter maar op die pagina kan ik dan nergens reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Laatst online: 15-09 22:14
krissie100 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:54:
[...]

Zie ik nergens, alleen een knop "reageren" in het actiecenter maar op die pagina kan ik dan nergens reageren...
je hoeft niet te reageren zie de email van paypal.

Op dit moment hoeft u verder niets te doen. We zetten ons onderzoek voort
en houden u op de hoogte als er ontwikkelingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Garfieldtjuh schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:35:
[...]

je hoeft niet te reageren zie de email van paypal.

Op dit moment hoeft u verder niets te doen. We zetten ons onderzoek voort
en houden u op de hoogte als er ontwikkelingen zijn.
klopt, dat zag ik inderdaad staan in de mail, maar website geeft dus iets totaal anders aan... ;)
Wat nu?
Status: actie nodig van uw kant
maar goed,

dan wacht ik het rustig af :)
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het moment dat jij bij paypal een claim indient krijgt de tegenpartij de kans om te reageren. Kijk eens op paypal bij actie centrum, het blok onderin de pagina bij open kwesties, bij actie staat dan weergeven, kan zijn dat de tegenpartij daar een reactie heeft achtergelaten of dat de tegenpartij je een bericht heeft gestuurd op de site waar je gekocht hebt.

Op dat bericht kan je dan reageren "actie ondernemen vanaf jou kant"
krissie100 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:18:
Wat nu?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:50:
Op het moment dat jij bij paypal een claim indient krijgt de tegenpartij de kans om te reageren. Kijk eens op paypal bij actie centrum, het blok onderin de pagina bij open kwesties, bij actie staat dan weergeven, kan zijn dat de tegenpartij daar een reactie heeft achtergelaten of dat de tegenpartij je een bericht heeft gestuurd op de site waar je gekocht hebt.

Op dat bericht kan je dan reageren "actie ondernemen vanaf jou kant"

[...]
Bij actie staat: "reageren"
als ik dus daar op klik krijg ik de claim te zien en dat de verkopende partij de trackingnummer heeft vrijgegeven aan paypal, hoef dus verder niks te doen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@krissie100 ik weet niet precies waar jullie geschil over gaat. Maar de verkoper denkt schijnbaar dat hij/zij met dit track en trace nummer kan bewijzen dat ze gelijk hebben. Je mag er op reageren, dat hoeft niet. Als je er in de berichten wisseling met je claim niet uitkomt met de verkoper kan je de claim "opwaarderen" en gaat paypal op onderzoek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je nog kan doen is op aliexpress op de productpagina een negatieve reactie achterlaten. Hier zijn verkopers (uit ervaring) niet blij mee en zullen je in veel gevallen betere service verlenen. Wat betreft de remotes: je moet heel goed alle tekst op de pagina lezen want soms staat het er wat knullig (helemaal als je de nederlands vertaalde pagina van alieexpress neemt.

Het komt idd op aliexpress voor, dat keuze opties als welke kleur of remote ook als aparte order verzonden kunnen worden, in dat geval: hoeveel heb je betaalt?
Als je namelijk even rond kijkt bij vergelijkbare adverteerders en een verschrikkelijk lage prijs ziet zou je ook kunnen denken dat er een fout in de advertentie staat.
Maar hoeveel heb je betaalt? Een strip 5m , rgb/wit/vaste kleur smd 3528 kost momenteel zo'n 4-6 dollar X 4 = 15-25 dollar? (5m smd 5050 kost nog veel meer) Een een losse remote kost zo'n 2-4 dollar?
Bender schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:43:
Koop ik 5x een 5m led strip via Aliexpress, dat staat duidelijk in de titel en tekst.
Selecteer ik een afstandsbediening, kon er kiezen uit 3.

Krijg ik alleen de remotes, zegt de verkoper dat ik daar voor gekozen had. Terwijl de hele tekst ging over ledstrip, kwaliteit en lengte en een stukje over de remote.

Dus laten escaleren via aliexpress. Nu twee keuzes;
Terugsturen naar CHina en gelc terug
Of de helft terug krijgen en niet opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:25
Zoek eigenlijk nog een lijmpistool en een soldeerbout(om mn hubsan motortje te vervangen). Kun je dit soort dingen ook uit china laten komen/hoeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Rikkie8 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:01:
Zoek eigenlijk nog een lijmpistool en een soldeerbout(om mn hubsan motortje te vervangen). Kun je dit soort dingen ook uit china laten komen/hoeft iemand tips?
Action / Aldi / Lidl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:25
Al geweest(action/lidl), maar daar hadden ze niet meer liggen en vertik het om bij de praxis 25 euro af te tikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Rikkie8 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:12:
[...]

Al geweest(action/lidl), maar daar hadden ze niet meer liggen en vertik het om bij de praxis 25 euro af te tikken..
Conrad, toolstation enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Action.

2,79 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Aldi had er tot gisteren ofzo eentje in de aanbieding! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Banggood heeft zat bouten voor bodemprijzen die prima werken voor jouw toepassing.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Zijn er hier mensen die al een ip beveiligings camera hebben voor buiten?
Ik ben op zoek naar een camera welke goed scherp beeld geeft zowel overdag als met IR snachts.

Ik ben een beetje aan het rondkijken op dx en banggood maar zie door de bomen weinig bos.
Ik wil hem laten opnemen bij bijvoorbeeld alleen beweging en dit kan opgenomen worden via wifi naar de htpc of nas.

Heeft iemand tips of trucs?
Ik hoef geen camera die de beelden op een website alleen opslaat. dit zou gewoon in eigen beheer kunnen neem ik aan?

http://www.banggood.com/E...y-IP-Camera-p-927712.html deze ziet er naar mijn mening erg goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzels
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-11-2020
ik heb een tijd geleden een soldeerbout besteld (op gas welliswaar) via focalprice of banggood. weet het niet exact meer. nu moet ik toch zeggen dat het bagger kwaliteit is. het is aan of uit, het regelventiel maakt geen hol uit eigenlijk.. het aansteken is ook al geen lachertje. misschien dat de elektrische beter werken. maar een bout op gas raad ik je alvast af via zo'n chinashop. soldeertin heb ik ook gekocht via zo'n site. en dat werkt naar behoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
ApC_IcE schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:34:
Ik ben op zoek naar een camera welke goed scherp beeld geeft zowel overdag als met IR snachts.

Ik ben een beetje aan het rondkijken op dx en banggood maar zie door de bomen weinig bos.
Ik wil hem laten opnemen bij bijvoorbeeld alleen beweging en dit kan opgenomen worden via wifi naar de htpc of nas.

Ik hoef geen camera die de beelden op een website alleen opslaat. dit zou gewoon in eigen beheer kunnen neem ik aan?

http://www.banggood.com/E...y-IP-Camera-p-927712.html deze ziet er naar mijn mening erg goed uit
Ik heb een hikvision ds-2cd2132-i uit china. Scheelt nogal met de EU prijzen. Prima beeld, ook snachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 08:49

verbraakje

🚦

Ik heb er 3 tal buiten hangen. waarvan 2 x 720 en 1 x 1080. ik zal vanavond de linkjes opzoeken. en printscreens maken. Ik heb ze draaien op security spy voor de mac en ben eigenlijk zeer tevreden.

Ze hangen bij mij wel allemaal bedraad

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Laatst online: 26-08 22:23
kikkeraap schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:53:
[...]

Ik heb een hikvision ds-2cd2132-i uit china. Scheelt nogal met de EU prijzen. Prima beeld, ook snachts.
Mooie camera!

Via Ebay voor $ 118 incl verzending

http://www.ebay.com/itm/D...fety-camera-/301237292012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ook beschikbaar bij de Aldi vanaf vandaag, een IP camera. Alleen ik weet niet of videomateriaal beschreven kan worden naar een NAS.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:47

Voor 87 dollar zonder mogelijke extra kosten: http://www.aliexpress.com...rt/638300_1397052584.html

Nadeel van een dome is dat de IR tegen het glas/plastic kan reflecteren. Dat probleem heb je bij een turret minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:15
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:22:
Wat je nog kan doen is op aliexpress op de productpagina een negatieve reactie achterlaten. Hier zijn verkopers (uit ervaring) niet blij mee en zullen je in veel gevallen betere service verlenen. Wat betreft de remotes: je moet heel goed alle tekst op de pagina lezen want soms staat het er wat knullig (helemaal als je de nederlands vertaalde pagina van alieexpress neemt.

Het komt idd op aliexpress voor, dat keuze opties als welke kleur of remote ook als aparte order verzonden kunnen worden, in dat geval: hoeveel heb je betaalt?
Als je namelijk even rond kijkt bij vergelijkbare adverteerders en een verschrikkelijk lage prijs ziet zou je ook kunnen denken dat er een fout in de advertentie staat.
Maar hoeveel heb je betaalt? Een strip 5m , rgb/wit/vaste kleur smd 3528 kost momenteel zo'n 4-6 dollar X 4 = 15-25 dollar? (5m smd 5050 kost nog veel meer) Een een losse remote kost zo'n 2-4 dollar?

[...]
Er werden 2 dingen besproken, het ging vooral over de led strip en op het einde de remote waardoor ik er van uit ging dat deze er bij zat.

En ik was totaal 15 dollar kwijt, dus qua bedrag was het ook niet echt heel vreemd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bender Foutje in mijn verhaal. Je had het over 5 strips (geen 4) Waar een remote 2-4 usd per stuk kost en een strip 4-6 dollar. Was naar mijn idee 15 usd niet haalbaar voor 5 strips maar goed.

- Al negatieve reactie/feedback achter gelaten op de productpagina?
- Pak het screenshot erbij dat aliexpress maakt van je huidige aankoop, kan je laten zien dat je gelijk hebt.
- Heeft aliexpress de oplossing aangedragen van retourzenden/ helft geld terug of de verkoper, je kan immers met aliexpress en de verkoper apart onderhandelen /klacht indienen
- En bij je betaling provider/creditcard maatschappij een klacht indienen en 100% retour willen of een betere oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
Bender schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:44:
[...]

Er werden 2 dingen besproken, het ging vooral over de led strip en op het einde de remote waardoor ik er van uit ging dat deze er bij zat.

En ik was totaal 15 dollar kwijt, dus qua bedrag was het ook niet echt heel vreemd geweest.
5*5m voor 15 dollar... dat is een onrealistisch laag bedrag om eerlijk te zeggen, maar zou je de screenshot kunnen delen dan kan je als buitenstaander :P tenminste een goede inschatting maken of de verkoper alleen de remote bedoelde of een gehele strip.

Zou de volgende keer gewoon sorteren op het aantal orders ipv op laagste prijs. Laat liever anderen als proefkonijn spelen in plaats van jezelf ;) .

Wat meestal gebeurt bij een negatieve feedback is dat de verkoper het product weghaalt en opnieuw aanmaakt zodat de feedback teller voor dat product weer op 0 is. Bij de algemene feedback staat die volgens mij wel nog, maar daar kijkt niemand naar...

[ Voor 14% gewijzigd door Exor op 04-02-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012

ViezeVis

Sample Text

Helaas een kat in de zak gekocht bij Tinydeal. Ligt niet aan hun (verzending was binnen 2 à 3 weken! :D) maar de de 2 earphones die ik had gekocht blijken in de praktijk toch een stuk slechter.

Heb deze getest:
Sonun SN-692
Kanen Wooden

De Sonun SN-692 is nog slechter dan de bijgeleverde Samsung in-ears. Dat mag je eerlijk gezegd ook geen earphones noemen... Ik denk dat ik deze gewoon bewaar in het doosje maar dat ze helaas niet gebruikt gaan worden. De Wooden van Kanen zijn wat dat betreft wel redelijk oké qua geluid maar klinkt allemaal een beetje schel. De bass is wel lekker hard. Voor een paar euro meer kun je beter de Xiaomi kiezen iig.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Thanx, ik wacht de screenshots even af. ik ga verder onderzoeken.
Ik zou ze bedraad kunnen aansluiten maar er is al stroom dus een extra utp liever niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
21 jan de 10400 powerbank van Xiaomi bij tinydeal (€16,32) gekocht en vandaag binnen gekomen! Helaas de code kapot gekrast.. Maar als ik de fake en real vergelijkingen zo zie dan klopt dat hij echt is.

Edit: moest natuurlijk januari zijn

[ Voor 10% gewijzigd door T homass op 05-02-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
ApC_IcE schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:38:
Thanx, ik wacht de screenshots even af. ik ga verder onderzoeken.
Ik zou ze bedraad kunnen aansluiten maar er is al stroom dus een extra utp liever niet
Een goede start voor CCTV/IP camera's: http://www.cctvforum.com/viewtopic.php?f=19&t=41676, let wel even op dat de meesten daar niets van ebay/aliexpress moeten...

Over het algemeen worden daar Dahua en Hikvsion IP cameras/NVR aangeraden (ten minste op consumentenniveau), analoog staat gelijk aan geldverspilling (aka verloren zaak qua kwaliteit), Ebay/Aliexpress/Amazon heeft per definitie geen garantie (tenminste geen goede support), Swann NVR set bij Costco wordt daar wel aangeraden wat eigenlijk een Hikvsion rebranded is, draadloos is taboe, met No-brand IP cameras (elk ander merk behalve Hikvision of Dahua) of de mini NVR van 35 dollar moet je daar ook niet zijn op dat ene topic na... Daarnaast volgens een van de kenners daar moet een camera of NVR updates kunnen ontvangen anders heeft het de volgende:
Even a NVR and same brand camera will need a update or at least a upgrade patch otherwise the system is out of date in a year.
|:( 8)7

Maar daar is wel veel vergelijkingsmateriaal te vinden over de Hikvision 3MP poe camera (wat gewoon de beste kwaliteit/prijs verhouding heeft). Je hoeft niet de POE functie te gebruiken aangezien de camera ook een 12V aansluiting heeft, maar je moet het dan nog steeds bedraad aansluiten op een access point of op een powerline adapter. Let wel even op dat sommige IP cameras snapshot uploaden naar een FTP server/NAS bij beweging, maar wil je een 'echt' vloeiend filmpje (>15 FPS) hebben dan moet je al snel een (mini) NVR of een NAS met surveillance station hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Exor op 04-02-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heb nu een SJ5000 Ambrella.
Lijkt me geweldig om dat ding onder een drone-ding te hangen.

Iemand dat al eens gedaan met zo'n ding uit hongkongistan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
T homass schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:08:
21 feb de 10400 powerbank van Xiaomi bij tinydeal (€16,32) gekocht en vandaag binnen gekomen! Helaas de code kapot gekrast.. Maar als ik de fake en real vergelijkingen zo zie dan klopt dat hij echt is.
Heeft die er bijna een jaar over gedaan om bij jou te komen dan ? Of kan je in China, al in de toekomst bestellen en laten leveren?

Persoonlijk gok ik dat je een foutje hebt gemaakt, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

maartend schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:27:
Heb nu een SJ5000 Ambrella.
Lijkt me geweldig om dat ding onder een drone-ding te hangen.

Iemand dat al eens gedaan met zo'n ding uit hongkongistan?
Het Grote Drone / Multirotor topic - deel I

Meer kans om het daar te vragen. Die Syma X5C-1 waar ik mee gespeeld heb, er zijn mensen die zeggen dat het kan, die SJ5000 weegt zo'n 80gram toch? Anders zou je meer naar een WLToys v666 moeten of zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:04
@Kenzi waarom verkopen ze bij TD de SJ5000 umbrella nou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Voor wie op zoek is naar de aluminium Xiaomi muismat. De kleine versie is te koop bij Dealextreme. Ibuygou verkoopt hem ook maar daar staat de maat niet bij maar gezien de prijs 88 cent hoger is als bij Dealextreme ga ik er van uit dat het hier ook om de small versie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Chocoball schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:02:
Voor wie op zoek is naar de aluminium Xiaomi muismat. De kleine versie is te koop bij Dealextreme. Ibuygou verkoopt hem ook maar daar staat de maat niet bij maar gezien de prijs 88 cent hoger is als bij Dealextreme ga ik er van uit dat het hier ook om de small versie gaat.
Bedankt voor het melden. Onder andere bij Ibuygou stond de muismat al een tijd op de site, uiteraard 'out of stock' op dat moment. Mooi dat je hem bij DX ook kunt bestellen. Wie weet volgt Banggood ook nog wel.

Hoe dan ook, ik bestel hem zo meteen even bij DX. Kijken of ik uiteindelijk een echte of een neppe krijg

[ Voor 4% gewijzigd door Hendrikje1 op 05-02-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:02:
Vreemd dat hij op de mi.com (de Chinese versie) niet te vinden is, en er nergens iets officieels van te vinden is. Bij http://en.miui.com/forum....id=57784&highlight=gadget staat hij bijv. niet tussen.
De versies die al een tijdje op Aliexpress verkocht worden zijn nepperds. Zogenaamd "OEM".

Zou hem graag toevoegen aan het assortiment als ie genuine was. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 05-02-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Kenzi schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:37:
[...]

Vreemd dat hij op de mi.com (de Chinese versie) niet te vinden is, en er nergens iets officieels van te vinden is. Bij http://en.miui.com/forum....id=57784&highlight=gadget staat hij bijv. niet tussen.
De versies die al een tijdje op Aliexpress verkocht worden zijn nepperds. Zogenaamd "OEM".
Hij is wel degelijk bij mi.com http://item.mi.com/1144600004.html te vinden en z'n grotere broer http://item.mi.com/1144600003.html ook maar beiden zijn daar niet op voorraad momenteel. Xiaomi kennende zitten er op dit soort accessoires geen controles of ze origineel zijn. Tot nu toe kan ik telefoons, MiPad, powerbank en de air purifier controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:47:
[...]

Hij is wel degelijk bij mi.com http://item.mi.com/1144600004.html te vinden en z'n grotere broer http://item.mi.com/1144600003.html ook maar beiden zijn daar niet op voorraad momenteel. Xiaomi kennende zitten er op dit soort accessoires geen controles of ze origineel zijn. Tot nu toe kan ik telefoons, MiPad, powerbank en de air purifier controleren.
_/-\o_ _/-\o_ ze staan nu ook tussen http://list.mi.com/59
i stand corrected :) RMB59 is een leuke prijs

[ Voor 5% gewijzigd door Kenzi op 05-02-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
M'n Xiaomi powerbank komt als het goed is vandaag aan! Dan heb ik bijna anderhalve maand later toch nog m'n kerstcadeautje :+. M'n review van de No.1 G2 is bijna af, nog een paar onderdelen testen en dan komt hij online. Dan verwacht ik alleen nog 2 horloges, 100 batterijtjes en 10 stylus pennetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 03:13
Ik had een Jack Daniels zippo besteld bij DX (normale site) en had hem al binnen een week binnen. Meestal duurt het een maand of meer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:34
Dit is niet de klantenservice

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 05-02-2015 12:22 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Omdat het hier een beetje stil is de laatste weken, mijn laatste China veroveringen:

http://www.ebay.com/itm/C...llers&hash=item2a4564af04 Game controllers voor retro RPI project.

http://www.ebay.com/itm/1...ain_2&hash=item566f209d58 Tangetje erg handig en scherp voor bijv tie wraps

http://www.ebay.com/itm/P...ain_0&hash=item2c9584ebc1 Bluetooth receiver, ideaal als je zoals ik alleen een line in in de auto hebt!

[ Voor 15% gewijzigd door red bull op 05-02-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:48
Even geleend uit het kortingscode topic:

€ 5 korting bij minimale besteding van € 10 bij MiniInTheBox

SPRSALE4U

GELDIG TOT 11-02

Ik weet dat Miniinthebox niet de goedkoopste is maar misschien toch een handige tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Crap, mooi te laat...
Net gisteren wat besteld en opde dag zelf al verzendingsnotificatie ontvangen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ronald8 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:07:
M'n Xiaomi powerbank komt als het goed is vandaag aan! Dan heb ik bijna anderhalve maand later toch nog m'n kerstcadeautje :+. M'n review van de No.1 G2 is bijna af, nog een paar onderdelen testen en dan komt hij online. Dan verwacht ik alleen nog 2 horloges, 100 batterijtjes en 10 stylus pennetjes.
Die van mij staat inmiddels ook op arrived at overseas.. country code CZ.. Tsjechie? ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 19:43
ik heb net mijn onda v101w ontvangen. Mooi apperaat!

Ding goed verpakt, met een eu verlengstukje dr bij. Pandawill heeft goed werk geleverd.

Maar hebben jullie de standaard lader nog allemaal? deze die ik er bij heb gekregen was 5V 200ma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ik zit nog te twijfelen over de SJCAM SJ4000 wifi - heb hier zeker interesse in en bij banggood zou deze inclusief verzenden vanuit UK warehouse op ongeveer 88$ komen.

Nu heb ik op Aliexpress er 1 gevonden bij een, op het oog, leverancier met veel feedback en een redelijke goede rating voor 64$:
http://www.aliexpress.com...amcorder/32252739984.html

Ik heb de leverancier al gemaild, maar wat denken jullie, is dit de echte? Het lijkt wel heel erg op de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
paulus_01 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:38:
Ik zit nog te twijfelen over de SJCAM SJ4000 wifi - heb hier zeker interesse in en bij banggood zou deze inclusief verzenden vanuit UK warehouse op ongeveer 88$ komen.

Nu heb ik op Aliexpress er 1 gevonden bij een, op het oog, leverancier met veel feedback en een redelijke goede rating voor 64$:

Ik heb de leverancier al gemaild, maar wat denken jullie, is dit de echte? Het lijkt wel heel erg op de originele.
Op de foto's ziet het er origineel uit inderdaad. Qua prijs zit hij onder de inkoopsprijs in dus daar ben ik zelf een beetje huiverig onder.
Persoonlijk had ik he dan op BG besteld met UK en die couponcode. Uk warehouse is tegenwoordig erg rap (1 week). Met die deal op Aliexpress heb je wel kans op douanekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

bij de pics zit een foto van een certificaat.. maar dat kan natuurlijk ook nep zijn..

Wat ik me afvraag, zitten alle mounts erbij voor montering op motor helm zoals hier:
Afbeeldingslocatie: http://i222.photobucket.com/albums/dd238/Deezildennis/sj40001_zps44b8e6f3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/83HxtK-6UXg/hqdefault.jpg
?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Herr Flicker schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:41:
[...]

Op de foto's ziet het er origineel uit inderdaad. Qua prijs zit hij onder de inkoopsprijs in dus daar ben ik zelf een beetje huiverig onder.
Persoonlijk had ik he dan op BG besteld met UK en die couponcode. Uk warehouse is tegenwoordig erg rap (1 week). Met die deal op Aliexpress heb je wel kans op douanekosten.
Ja, qua shipping en douane durf ik de gok wel te nemen. Ik heb de leverancier gevraagd te bevestigen dat het de originele sjcam SJ4000 WIFI versie is, dus lijkt me dat je dan ook wel wat sterker staat.
Alles op de foto wat ik kan herleiden, wijst op een originele.

Het verschil is aanzienlijk en ik kan best een maandje wachten...twijfel...twijfel..
ToolkiT schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:42:
[...]

bij de pics zit een foto van een certificaat.. maar dat kan natuurlijk ook nep zijn..

Wat ik me afvraag, zitten alle mounts erbij voor montering op motor helm zoals hier:
...
Package Includes:

Original pack include :
Black Camcorder (WiFi) x 1
Waterproof Housing x 1
Waterproof Housing BackDoor Cover x 1
3M Sticker for Helmet Mount x 2
Flat Helmet Mount x 1
Curved Helmet Mount x 1
Handlebar Seatpost Bike Mount Set x 1
Tripod Stand Mount x 1
Ribbon Cable Tie x 4
Wire Rope x 1
Quick Release Buckle Set x 1
J-Hook Buckle x 1
Selfie Stand Mount x 1
Strap Band for Buckle x 3
Belt Clip Case Cover Set x 1
Battery x 1
USB Socket Charger x 1
Micro USB Charger Cable x 1

[ Voor 33% gewijzigd door paulus_01 op 05-02-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
..nvm...dubbelpost, kan weg...

[ Voor 95% gewijzigd door paulus_01 op 05-02-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000

Sherlock

No Shit

Wat mij wel een beetje af zou schrikken van de verkoper op AliExpress is de titel:
"The Copy Of SW01 SJCAM Original SJ4000 WiFi HD 1080P Waterproof Car Action Sport Camcorder"

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Sherlock schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:47:
Wat mij wel een beetje af zou schrikken van de verkoper op AliExpress is de titel:
"The Copy Of SW01 SJCAM Original SJ4000 WiFi HD 1080P Waterproof Car Action Sport Camcorder"
Daar heb je een punt, dat woord had ik (misschien onbewust) niet gelezen ;)
Ik kijk nog even de response vd verkoper aan...wellicht dat het voor die 24$ de moeite idd niet is, zeker als je nog douanekosten en btw zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ik ben op zoek naar een kaartprinter zoiets als de Zenius Evolis

Ik heb bij verschillende chinese shops gezocht maar geen van alle geeft het gewenste resultaat... iemand die mij op weg kan helpen met een juiste zoekterm of een adres?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Exor schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:23:
[...]

Een goede start voor CCTV/IP camera's: http://www.cctvforum.com/viewtopic.php?f=19&t=41676, let wel even op dat de meesten daar niets van ebay/aliexpress moeten...

Over het algemeen worden daar Dahua en Hikvsion IP cameras/NVR aangeraden (ten minste op consumentenniveau), analoog staat gelijk aan geldverspilling (aka verloren zaak qua kwaliteit), Ebay/Aliexpress/Amazon heeft per definitie geen garantie (tenminste geen goede support), Swann NVR set bij Costco wordt daar wel aangeraden wat eigenlijk een Hikvsion rebranded is, draadloos is taboe, met No-brand IP cameras (elk ander merk behalve Hikvision of Dahua) of de mini NVR van 35 dollar moet je daar ook niet zijn op dat ene topic na... Daarnaast volgens een van de kenners daar moet een camera of NVR updates kunnen ontvangen anders heeft het de volgende:

[...]
|:( 8)7

Maar daar is wel veel vergelijkingsmateriaal te vinden over de Hikvision 3MP poe camera (wat gewoon de beste kwaliteit/prijs verhouding heeft). Je hoeft niet de POE functie te gebruiken aangezien de camera ook een 12V aansluiting heeft, maar je moet het dan nog steeds bedraad aansluiten op een access point of op een powerline adapter. Let wel even op dat sommige IP cameras snapshot uploaden naar een FTP server/NAS bij beweging, maar wil je een 'echt' vloeiend filmpje (>15 FPS) hebben dan moet je al snel een (mini) NVR of een NAS met surveillance station hebben.
Dat zijn echt hele mooie beelden.
Snapshots zijn prima bij motiondetection.
Je laatste verhaal snap ik niet 100%.
Als ik een nas of een htpc heb, kan de camera toch indien beweging gedetecteerd wordt deze automatisch filmen tot er geen beweging wordt gemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
dangerousp schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:18:
[...]

Die van mij staat inmiddels ook op arrived at overseas.. country code CZ.. Tsjechie? ben benieuwd!
Je kunt ook je code invullen op https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Er staat dat het alleen werkt met RC... codes, maar andere werken dus ook. Als het gevonden is dan krijg je een 3S code en kun je het in Nederland volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ronald8 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:57:
[...]

Je kunt ook je code invullen op https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Er staat dat het alleen werkt met RC... codes, maar andere werken dus ook. Als het gevonden is dan krijg je een 3S code en kun je het in Nederland volgen.
Met een singpost tracktrace werkt het blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
dangerousp schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:20:
[...]

Met een singpost tracktrace werkt het blijkbaar niet.
Dan is je pakje nog niet aangekomen bij PostNL. SingPost codes werken ook:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Svs95gSl.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:58
Sherlock schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:47:
Dat en dat hij er sinds 13 dec ca. 160 verkocht heeft, maar nog helemaal niemand feedback heeft achtergelaten en iedereen dus ws nog niks ontvangen heeft.

Als je geen WIFI hoeft, deze schijnt wel echt te zijn voor $64.

Banggood heeft de laatste tijd ook wat fake SJ4000 Wifi's geleverd, lees de reviews maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile

Ik twijfel of het een echte is. In de titel staat namelijk 'copy' ook de 'brand name' is een onbekende naam.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

l3art schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:35:
[...]

Ik twijfel of het een echte is. In de titel staat namelijk 'copy' ook de 'brand name' is een onbekende naam.
maar in de beschrijving :

"

Original SJCAM SJ4000 WiFi Action Camera(Black)
With Full Set Of Accessories

Features:

Fake SJ4000 is full in market. Buy From Ahkin_digital, an authorized seller from SJCAM. You will see there are many cheap machine in market and you can find many information in web to check the difference between the real / fake SJ4000."

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo wie kan mij uitleggen wat dit betekent?

Origin Country - Cache Time:2015-02-05 12:50 -

of zit ik nu bij het verkeerde forum

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 08:49

verbraakje

🚦

red bull schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:33:
Omdat het hier een beetje stil is de laatste weken, mijn laatste China veroveringen:

http://www.ebay.com/itm/C...llers&hash=item2a4564af04 Game controllers voor retro RPI project.
heb je toevallig ook ervaring met andere controllres uit china voor een raspberry pi?

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Pagina: 1 ... 76 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.