[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.884 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

voor het eerst aliexpress geprobeert...

2x http://www.aliexpress.com/snapshot/6458796326.html (naar aanleiding van een topic op tweakers)

http://www.aliexpress.com/snapshot/6458949168.html om de kids te laten zien hoe een slot werkt

ook had ik http://www.aliexpress.com/snapshot/6456579599.html besteld om weer eens te klooien met lockpicken..
Maar op een of andere manier is de betaling daarvan niet goed gegaan... mogelijk om dat je (in tegenstelling tot ebay) niet alles in 1 keer kan betalen maar elke transactie los...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ToolkiT schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:48:
voor het eerst aliexpress geprobeert...

2x http://www.aliexpress.com/snapshot/6458796326.html (naar aanleiding van een topic op tweakers)

http://www.aliexpress.com/snapshot/6458949168.html om de kids te laten zien hoe een slot werkt

ook had ik http://www.aliexpress.com/snapshot/6456579599.html besteld om weer eens te klooien met lockpicken..
Maar op een of andere manier is de betaling daarvan niet goed gegaan... mogelijk om dat je (in tegenstelling tot ebay) niet alles in 1 keer kan betalen maar elke transactie los...
Je kan toch wél alles in 1 keer betalen bij AE?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jfAURah.png

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

dodge_911 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:00:
[...]

Je kan toch wél alles in 1 keer betalen bij AE?

[afbeelding]
dat dacht ik ook, maar ik zie nu dat er 1 van mijn bestellingen wacht op betalingen op een of andere manier.. :?

Vast user-error ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:59
Annoying-Orange schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:33:
Vandaag weer 2 euro gekregen bij miniinthebox, als je niks weet om te bestellen en je een kat hebt is dit een aanrader. Heb hem vandaag binnen gekregen en schijnt erg ver, ongeveer 30m.
Hmm ik heb ook zo'n mailtje maar de link doet het niet bij mij :( maar zo erg is het niet want ik zou toch niet weten wat ik er mee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:10
Chocoball schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:32:
Het is volgens mij al een paar langsgekomen dat de Dollar prijzen bij Tinydeal nog wel eens wijzigen tijdens het bestelproces.

Ik had de Xiaomi Bluetooth controller staan voor $25,82 maar zodra ik een Nederlands adres opgeef wordt het opeens $27,84. Om dit te voorkomen zorg dat je links bovenin de webpagina Ship to: Netherlands aangeeft.
Wilde deze ook gaan halen, kijk ik op de site: Sold Out met daaronder Discontinued.
Iemand een idee of deze nog te krijgen gaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Ronald8 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:05:
[...]

Hmm ik heb ook zo'n mailtje maar de link doet het niet bij mij :( maar zo erg is het niet want ik zou toch niet weten wat ik er mee moet.
Ja, bij mij werkt ie ook niet. Jammer, want ik weet wel goed wat ik ermee moet doen :D
Desnoods het laserpennetje wat iemand hierboven aangaf.

maar eigenlijk koop ik altijd een LED-lamp. Elke keer eentje. Heb er nu drie op voorraad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeewpaall
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2024
Wat denken jullie heb 24 dec iets besteld via bic
Geen track en geen order status

alvast paypal inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:19

ViezeVis

Sample Text

Afbeeldingslocatie: http://www.scrns.nl/bas/1422498187.png

Afbeeldingslocatie: http://www.scrns.nl/bas/1422498449.png

Best veel webshops zoals GeekBuying, Tinydeal, etc. verkopen zo'n vrij veel verkochte mediastreamer, die MK808B die je vrij regelmatig tegenkomt. Ik dacht dat je voor ca. 30$ een vrij matige streamer kreeg met beperkte mogelijkheden maar achteraf vond ik de MK808B Plus een vrij goede aankoop. Voor ongeveer 50$ heb je in feite een complete streamer bij je TV staan die je kunt bedienen in combinatie met een wireless remote control.

Voor een kleine dongel heb je vrij veel mogelijkheden. Je kunt er namelijk een micro SD kaartje aan hangen, een externe mediaopslag of gewoon een hele USB hub waar je vervolgens nog meer apparaten op kunt aansluiten. Je TV wordt op die manier in principe een soort mini-PC, dat was voor mij ook hoofdzakelijk de reden om deze aan te schaffen. Ik hoef dan niet continu mijn laptop te pakken, maar zet gewoon de mediastreamer aan en kan gewoon via Android 4.4 browsen, filmpjes kijken etc. op mijn TV.

Hij ondersteunt WiFi, dus een aparte internetkabel is gelukkig niet nodig. Het WiFi is alleen vrij matig dus dat moet je er maar voor over hebben. De MK808B komt met een pre-install van de MBox launcher, maar ook met de normale gerootte Android 4.4 Kitkat. Films en muziek worden zonder moeite in 1080P gestreamt naar het kastje, ideaal in combinatie met een NAS bijvoorbeeld, want dan kun je ook gebruik maken van de pre-installed XBMC. Al met al een leuk apparaatje.

Weet niet of er iemand op zoek is naar een goedkoop en makkelijk alternatief om films te kijken op je TV, maar dit dingetje is voor de prijs wel eens de moeite waard om te kopen. Overigens is het niet verstandig om met DHL te laten versturen, dan betaal de dubbele prijs helaas 8)7

kleine ref. naar mijn site voor de volledige review

[ Voor 4% gewijzigd door ViezeVis op 29-01-2015 03:35 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Lucky0wn schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:23:
[...]

Wilde deze ook gaan halen, kijk ik op de site: Sold Out met daaronder Discontinued.
Iemand een idee of deze nog te krijgen gaat zijn?
Hij's verplaatst naar http://www.tinydeal.com/x...for-android-p-144850.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Laatst online: 20:10
Bedankt! Raar dit ik m zelf niet kon vinden op td

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
bambinodekat schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:18:
Ik wil een onderdeel voor mijn wagen via AliExpress bestellen, het onderdeel kost 24 euro en de verzending is 7 euro.

De waarde op het pakket zelf staat vermeld in dollars.

Kijkt de Belgische douane naar de euro's of naar de dollar's?

24 euro is meer dan 22 euro, maar minder dan 30 dollar.

Moet ik bijbetalen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Als je pech hebt wel omdat je pakketje meer dan €22 waard is. Als de verkoper dus het echte bedrag op het pakketje zet heb je kans dat je bij moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Binnenkort ga ik backpacken dus ik ben een aantal dingetjes aan het bestellen.

Magnesium Lighter $1 13-1 besteld en 28-1 ontvangen. Werkt best goed! (eerste servetje is verbrand >:) )

Mini CREE Q5 LED Zaklamp $3,46 13-1 besteld en 28-1 ontvangen.

Multi Battery Charger EU plug $1,85 13-1 besteld en 23-1 ontvangen.

Xiaomi oordopjes €13,- 30-12 besteld en vanochtend ontvangen. Vergeleken en het blijken originele te zijn.

Ik ben verder nog opzoek naar een klein compact zakmes (+/- 10$), eventuele tips zijn welkom.

[ Voor 9% gewijzigd door T homass op 29-01-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorge.regula
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 19:22
T homass schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:14:

Magnesium Lighter $1 13-1 besteld en 28-1 ontvangen. Werkt best goed! (eerste servetje is verbrand >:) )

Mini CREE Q5 LED Zaklamp $3,46 13-1 besteld en 28-1 ontvangen.

Multi Battery Charger EU plug $1,85 13-1 besteld en 23-1 ontvangen.

Xiaomi oordopjes €13,- 30-12 besteld en vanochtend ontvangen. Vergeleken en het blijken originele te zijn.

Ik ben verder nog opzoek naar een klein compact zakmes (+/- 10$), eventuele tips zijn welkom.
Voor zakmessen kun je voor minder dan 10 euro een opinel halen (amazon), of kun je even rondzoeken op http://www.fasttech.com/category/1901/knives-for-outdoor-survival
, daar hebben ze vrij veel keus. Afgaan op de reviews lijkt mij een prima keus, merken als Sanrenmu & Ganzo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Bij LightinTheBox staat nu best een leuke stabilizer om te proberen http://www.lightinthebox....s-verzending_p891429.html

Staat erg mooi gratis verzending bij, bij het afrekenen kom je alleen op bepaalde opties maar nergens gratis verzenden optie. Jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:46
Ja, je moet bijbetalen aangezien het bedrag boven de 22 euro ligt. Mocht je niet bij moeten betalen dan heb je gewoon geluk. Met dat gedachtegang kan het alleen maar meevallen...

[ Voor 9% gewijzigd door Exor op 29-01-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Herr Flicker schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:28:
Bij LightinTheBox staat nu best een leuke stabilizer om te proberen http://www.lightinthebox....s-verzending_p891429.html

Staat erg mooi gratis verzending bij, bij het afrekenen kom je alleen op bepaalde opties maar nergens gratis verzenden optie. Jammer dit.
Meestal kan je 'light' vervangen door 'mini' in de URL.
Maar bij Mini zit de verzending in de prijs, dus is het vaak duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
Pistolebob schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:55:
[...]

Meestal kan je 'light' vervangen door 'mini' in de URL.
Maar bij Mini zit de verzending in de prijs, dus is het vaak duurder
Je hebt helemaal gelijk. Maar dan is het gelijk niet meer interessant. Rare manier van goedkoop proberen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geluk060
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-08 13:33
Ik kan Aliexpress van harte aanbevelen, al vee producten gekocht. alleen kleding is erg lastig qua maten, er staan wel conversie tabellen op maar dan nog is het moeilijk.

veel geld bespaard [eeh uitgegeven]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

geluk060 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:41:
Ik kan Aliexpress van harte aanbevelen, al vee producten gekocht. alleen kleding is erg lastig qua maten, er staan wel conversie tabellen op maar dan nog is het moeilijk.

veel geld bespaard [eeh uitgegeven]
Mijn broeken zijn anders qua maat wel perfect gelukkig _/-\o_ Voor 18$ een best nette broek haha.

Iemand ervaring met deze kookwekkers? :+
Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1667775543_1/MYRMICA-360-Degree-Time-Lapse-Pan-and-Tilt-Head-for-GOPRO-SLR-Iphone-Android-Phone-More.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door ViezeVis op 29-01-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
ViezeVis schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 03:34:

Hij ondersteunt WiFi, dus een aparte internetkabel is gelukkig niet nodig. Het WiFi is alleen vrij matig dus dat moet je er maar voor over hebben. De MK808B komt met een pre-install van de MBox launcher, maar ook met de normale gerootte Android 4.4 Kitkat. Films en muziek worden zonder moeite in 1080P gestreamt naar het kastje, ideaal in combinatie met een NAS bijvoorbeeld, want dan kun je ook gebruik maken van de pre-installed XBMC. Al met al een leuk apparaatje.

kleine ref. naar mijn site voor de volledige review
Ik heb 3 van die dingen, en om eerlijk te zijn had ik beter een TV-box versie van die dingen gekocht.
Ze zijn meestal iets duurder bij de China shops, maar ik zal zeggen waarom je beter, of in mijn geval toch, een box koopt.

1) bij de sticks zit de wifi antenne meestal binnenin en is de ontvangst slecht. Google maar eens naar de vele fix pogingen bij een MK808

2) Het ding hangt meestal te bengelen aan een HDMI kabel met nog een pak kabels achteraan omdat er meestal maar 1 USB opzit.

3) Hitte is soms een probleem bij die sticks terwijl er meestal in die boxes een grotere koelplaat inzit

Dan vergeten we nog dat er op de boxes meestal nog een netwerk poort opzit (wat ik nog steeds prefereer) , een gewone analoge audio en video out (handig voor streaming audio links en oude televisies) en meerdere usb's

Het is maar mijn mening, maar soms voor de 10 euro extra bespaar je achteraf plaats, extra kosten en veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 23:00
Wel met deze, doet hetzelfde maar dan voor veel minder. Heb er zelf een gopro steuntje op geplakt en klaar...
http://www.hema.nl/winkel...&fh_secondid=pnl_80852059

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Luke-san schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:47:
[...]

Ik heb 3 van die dingen, en om eerlijk te zijn had ik beter een TV-box versie van die dingen gekocht.
Ze zijn meestal iets duurder bij de China shops, maar ik zal zeggen waarom je beter, of in mijn geval toch, een box koopt.

1) bij de sticks zit de wifi antenne meestal binnenin en is de ontvangst slecht. Google maar eens naar de vele fix pogingen bij een MK808

2) Het ding hangt meestal te bengelen aan een HDMI kabel met nog een pak kabels achteraan omdat er meestal maar 1 USB opzit.

3) Hitte is soms een probleem bij die sticks terwijl er meestal in die boxes een grotere koelplaat inzit

Dan vergeten we nog dat er op de boxes meestal nog een netwerk poort opzit (wat ik nog steeds prefereer) , een gewone analoge audio en video out (handig voor streaming audio links en oude televisies) en meerdere usb's

Het is maar mijn mening, maar soms voor de 10 euro extra bespaar je achteraf plaats, extra kosten en veel tijd.
Ben het inderdaad eens met punt 1 en 2, maar hitte heeft bij mij nog geen probleem veroorzaakt. Ze worden warm omdat hij natuurlijk vrij "grafische processen" moet verwerken. En met een box heb je inderdaad een internetpoort met meer randaansluitingen er om heen. De Minix Z64 is overigens sinds kort gereleased bij vele webshops, denk dat we die willen kopen als alternatief voor onze WD TV Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

die heb ik ook, heeft iemand een goed adresje voor de 3.xV batterijen die hem de volledige sterkte geven (ik gebruik nu AAs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
ToolkiT schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:53:
[...]

die heb ik ook, heeft iemand een goed adresje voor de 3.xV batterijen die hem de volledige sterkte geven (ik gebruik nu AAs)
14500 protected moet je hebben, deze bijvoorbeeld :
http://www.banggood.com/K...ion-Battery-p-918316.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bedankt, dus deze http://www.banggood.com/N...mah-Battery-p-964640.html is de later en 2 batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
DeTjuk schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:41:
[...]

Zijn diverse sites waar je de folders digitaal kunt vinden: Reclame folders
8)
Hij staat er nu in voor € 119,- vanaf 04/02. Beste deal wat betreft robot stofzuiger of is er meer bang voor the buck te halen uit China?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:39

two

Update over MiBand,

POSTNL werkte niet mee. Ik heb het geld gerefund gekregen van TinyDeal.

+1 voor TinyDeal

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Zijn er OBD2-scanners te koop bij AliExpress die compatibel zijn met een VW Golf mk5?

Ik heb al gezocht en alle VAG-COM-lezers zijn niet compatibel met de 5e generatie VW Golf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:42
Betere keus van lader kan je (bijna) niet maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

mmm op amazon zijn ze goedkoper en krijg je er een lampje extra bij: http://www.amazon.co.uk/L...ble-Battery/dp/B00SAY6DRC
zou dat dan een bagger charger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -fve-
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-08-2024
Een paar dagen geleden een Earson (mijn tweede) via Banggood binnengekregen en de speaker was klammig. Met het vastnemen van het toestel had ik een kleverig gevoel aan mijn vingers en de speaker en vingers roken naar azijn. Deze geur zou van een weerstand of zo kunnen zijn volgens Google. Klopt dit en wat is het risico? Momenteel durf ik het toestel nog niet opladen omdat ik er zeker van wil zijn dat er niets aan de hand is.
Ik heb een mail naar Banggood gestuurd en ze willen foto of video. Ik weet niet hoever ze qua techniek zijn in China, maar ik kan echt geen geur op foto zetten.
De eerste foto die ik gestuurd had, vonden ze maar niets (straf hé). Nu vragen ze een video.
Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
mimang schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:26:
Update over MiBand,

+1 voor TinyDeal
Wie zegt dat PostNL de schuldige is? Ik zit hier nu ook al een maand te wachten op een tracking update van Swiss Post over een TinyDeal bestelling maar ik verwacht eigenlijk niet dat dat pakket ooit nog gaat opduiken. Departure from border point of origin country en daarna is het pakket van de aardbodem verdwenen. Al contact opgenomen met Tinydeal maar daar krijg je standaard ctrl+c/ctrl+v antwoord zowel via chat als email over dat je maar 15 werkdagen moet wachten terwijl zij een zogenaamd 'onderzoek' gaan doen . Slimme truc, hopende dat je PayPal dispute deadline vervalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Tigerblood op 29-01-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:17
ToolkiT schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:09:
mmm op amazon zijn ze goedkoper en krijg je er een lampje extra bij: http://www.amazon.co.uk/L...ble-Battery/dp/B00SAY6DRC
Doe dit alsjeblieft niet. Neem voor een paar euro meer die betrouwbare batterijen + lader. Ik zou het niet prettig vinden om een zaklamp in mijn handen te hebben met 'matige' batterijen die in een no name lader opgeladen zijn. Er zijn zelfs voorbeelden te vinden op internet van ontploffende ultrafire batterijen... Dit wil overigens niet zeggen dat ze allemaal bagger zijn, maar neem het risico gewoon niet.

Zelf ook begonnen met een DX T6 LED zaklamp met ultrafire's en een goedkope lader. Totdat de lader ging piepen en de batterijen opeens stopten met werken. Direct alles weggegooid en een kwaliteitslader (Nitecore Intellicharger i4 v2) + 18650 KeepPower 18650 2600mAh gekocht. Deze batterijen geven veel meer power en geven mij ook een goed gevoel. Hoef in ieder geval niet bang te zijn voor piepende laders en ontploffende batterijen.

[ Voor 23% gewijzigd door PCSO op 29-01-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:22

Mavamaarten

Omdat het kan!

ToolkiT schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:09:
Ja. Ik heb ooit zo'n charger meegekregen en heb die gelijk uit elkaar gesloopt voor onderdelen (de 18650 houder). Dat ding laadde batterijen op tot 4,3v, een volle 100mV te veel.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
T homass schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:14:

....

Wil je als backpacker niet gewoon een Letherman hebben...? Of vergelijkbaars ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze vergelijkbaar met Apple TV?

http://www.tinydeal.com/v-p-144742.html?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Kan in principe hetzelfde doen als een Appel tv'tje, maar heeft natuurlijk geen iOS, andere hardware etc.Maar is wel weer goedkoper. En is volgens mij veel kleiner qua afmetingen.

Edit; Trouwens als je bij BG met iDeal wilt afrekenen en de coupon code
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
is alleen geldig als je iets koopt wat niet afgeprijst is.

[ Voor 25% gewijzigd door Dusche op 29-01-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Weet niet wat je budget is maar voor 88 euro heb je een windows 8.1 stick met 2gb ram,
en echte 5.1 uitgang voor je surround system.,
of voor 10tje xtra heb je een tablet met dezelfde specs, die je ook op tv kan aansluiten

[ Voor 12% gewijzigd door Ikpakacties op 29-01-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
mimang schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:26:
Update over MiBand,

+1 voor TinyDeal
Kan je uitleggen wat er precies is misgegaan? Ik wacht namelijk ook nog steeds op mijn Miband van Tinydeal. Heb wel vriendelijk antwoord van Tinydeal gekregen dat ze erachteraan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Call of Duty schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:18:
[...]

Kan je uitleggen wat er precies is misgegaan? Ik wacht namelijk ook nog steeds op mijn Miband van Tinydeal. Heb wel vriendelijk antwoord van Tinydeal gekregen dat ze erachteraan gaan.
Geen idee... Ik weet nu evenveel als jij weet :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb eind december een aantal dingen besteld bij Tinydeal, o.a. een miband, een Xiaomi powerbank, en wat kleinere dingetjes. Is volgens het ordersysteem bij Tinydeal op 4 januari verstuurd, en volgens de tracker op 14 januari in NL aangekomen. Toch zie ik op de Postnlparcel website 'geen pakket gevonden' met die RC code.
Inmiddels via Paypal contact opgenomen met Tinydeal, maar die zeggen 'tja, wacht nog maar een paar dagen'. En dat ze het via Singapore Post hebben verstuurd.

Ik heb al tientallen pakketjes (ook van Tinydeal) ontvangen, maar nog nooit zo lang moeten wachten. Zeker omdat ik weet dat 'ie in NL is al ruim 2 weken, maar nog geen pakket heb gezien.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Speel die RC code eens door naar @postnl en vraag om de 3S code

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Balen... bij mij is een powerbank bij PostNL in een zwart gat gevallen, lijkt het. (wel 3S, maar verder niks)

Wat ik wel doe is zaken zoveel mogelijk los versturen. Je hebt dan niet altijd een tracking code (tenzij je bijbetaalt) maar het spreidt het risico wel.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:07

Hoogie2004

Whohooooo

Hyp Hyper schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:36:
Balen... bij mij is een powerbank bij PostNL in een zwart gat gevallen, lijkt het. (wel 3S, maar verder niks)

Wat ik wel doe is zaken zoveel mogelijk los versturen. Je hebt dan niet altijd een tracking code (tenzij je bijbetaalt) maar het spreidt het risico wel.
Same here. TD zei tegen mij dat ik nog 15 dagen geduld moet hebben terwijl zij contact opnemen met het postkantoor... Enige verschil, geen 3S code.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Hallo allemaal,

Een vraag;

vriendin van mij woont in China en wil voor mij een Meizu kopen en deze verzenden. Ze geeft aan dat DHL, EMS, Fedex etc geen accu's versturen. Alleen bedrijven mogen pakketjes met accu's versturen, een persoon dus niet.

Heeft iemand wel eens iets gekregen van een vriend/bekende uit China via de reguliere post wellicht? Weet iemand of zij dat wel doen? Of een company die wel pakketjes met batterij erin accepteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Laatst online: 27-02 13:38
Hoogie2004 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:39:
[...]

Same here. TD zei tegen mij dat ik nog 15 dagen geduld moet hebben terwijl zij contact opnemen met het postkantoor... Enige verschil, geen 3S code.
En in het mailtje daarna melden ze dat het postkantoor het binnen 4 weken gaat oplossen, al met al wordt je gewoon 7 weken aan het lijntje gehouden... Er zijn shops die het netter oplossen..

( hier nog wachtend op een Xiaomi 5000mah en balend van mijn goede vertrouwen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:07

Hoogie2004

Whohooooo

Rdegoede schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:26:
[...]

En in het mailtje daarna melden ze dat het postkantoor het binnen 4 weken gaat oplossen, al met al wordt je gewoon 7 weken aan het lijntje gehouden... Er zijn shops die het netter oplossen..

( hier nog wachtend op een Xiaomi 5000mah en balend van mijn goede vertrouwen )
Hier ook de 5000mah, maar nog geen vervolgmail gehad.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:53
Ik wacht ook nog steeds op m'n Xiaomi 5000, besteld op 5-12 bij TD.

Number: RP403378225SG
Status: Transit
Destination: Netherlands
Origin: Singapore
2014-12-20 14:08 Despatched to overseas (Country code: NL)
2014-12-18 14:08 Received from Customer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 17:41
Call of Duty schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:01:
Hallo allemaal,

Een vraag;

vriendin van mij woont in China en wil voor mij een Meizu kopen en deze verzenden. Ze geeft aan dat DHL, EMS, Fedex etc geen accu's versturen. Alleen bedrijven mogen pakketjes met accu's versturen, een persoon dus niet.

Heeft iemand wel eens iets gekregen van een vriend/bekende uit China via de reguliere post wellicht? Weet iemand of zij dat wel doen? Of een company die wel pakketjes met batterij erin accepteert?
Of de telefoon versturen met DHL of iets en de batterij ergens anders bestellen? Zodat deze via een andere weg komt waarbij batterijen wel kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:41
lenbak schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:24:
--Knip--
Ik heb de mijne zojuist binnen gekregen. Verzonden op 21 januari. 9 dagen dus. Had niet zo snel verwacht :). Ik heb er trouwens 13 euro voor betaald bij TD

[ Voor 11% gewijzigd door gangsta_playa op 30-01-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 18:53

verbraakje

🚦

lenbak schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:24:

Number: RP403378225SG
Status: Transit
Destination: Netherlands
Origin: Singapore
2014-12-20 14:08 Despatched to overseas (Country code: NL)
2014-12-18 14:08 Received from Customer
Volgens mij is het niet de bedoeling dat we updates geven over de leveringen. Maar iets gaat er niet helemaal goed bij tiny deal. Ik zit nog steeds te wachten op mijn xiaomi 5000 van 26 november. (volgens gewoon verkeerd bezorgd?) bij tiny deal zeggen ze dat hij nog onderweg is?

Hebben ze de grens bij Urumqi weer dicht gegooit? 8)7

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
verbraakje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Volgens mij is het niet de bedoeling dat we updates geven over de leveringen. Maar iets gaat er niet helemaal goed bij tiny deal. Ik zit nog steeds te wachten op mijn xiaomi 5000 van 26 november. (volgens gewoon verkeerd bezorgd?) bij tiny deal zeggen ze dat hij nog onderweg is?

Hebben ze de grens bij Urumqi weer dicht gegooit? 8)7
Ik denk dat er een zending van 20 a 21 december niet helemaal goed is gegaan via Singapore Post. Ook hier geeft Tinydeal aan dat het zo'n 3 weken kan duren. Kenzi kon ook nog geen duidelijkheid geven, dus ik denk dat Tinydeal moet resenden of refunden van een boel orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Heb het al een paar keer eerder hier in het topic gezegd :p
ergens half dec tot begin jan is er een hoop zoek geraakt bij vooral Singapore Post, deze zouden wel al in NL moeten zijn maar daar ligt het waarschijnlijk lekker te wachten bij PostNL..

Nu wordt het meeste verstuurd met Swiss Post en dat lijkt goed te gaan.

Ik werk niet op de service afdeling of tracking maar werk elke dag een tig aantal berichten weg om mensen hier te helpen. heb ff geduld :) het is echt niet zo dat er moedwillig traag wordt gedaan om maar niet te hoeven leveren, daar heeft TD niks aan.
voor een aantal heb ik al refunds / resends gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Doe eens niet

[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 30-01-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

maartend schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:31:
@Kenzi

Doe mij ook een refund of een resend.
Niets persoonlijks hoor, maar je kan het op z'n minst een beetje netjes vragen? Kenzi doet dit er gewoon extra bij dus een beetje waardering voor zijn werk zou ook op z'n plaats zijn.

/rant off

Bij BG deze keer de MiBand besteld voor 13 euro! 2.5 euro goedkoper dan dat ik 'm toen had gekocht bij TD.

Trouwens mensen, gebruik nooit de UK Warehouse optie... Waardeloos! 8)7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Postbode heeft hier vandaag weer een hoop gebracht.
Twee earson speakers die begin januari +/- €15 waren van Banggood (4 weken over gedaan)
Screenprotector van Benks voor de iPhone 6 via Alibaba, maar 2 weken onderweg geweest!
Klokkie van Curren via Alibaba, maar 18 dagen onderweg geweest.
Screenprotector van Orzly voor de Oneplus via Ebay, maar 11 dagen onderweg!

Er is alleen nog maar een fake Wii U pro controller onderweg, is 8 januari besteld, zal nog wel een week of twee duren.

Valt me op dat de bestellingen van de afgelopen maand er erg vlot zijn, bestellingen die ik van oktober tot november plaatste lieten geregend 6-8 weken op zich wachten

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Half december een MXIII gekocht, die was 2de week van jan binnen.
Zelfde dag bij zelfde toko een tronsmart flymouse gekocht, deze heb ik zelfs geclaimed bij PP. Komt hij toch een dag later binnen.
earson eind december besteld, gisteren binnen.

Beetje moeilijk een pijl op te trekken.
Maar alles komt nog wel steeds binnen.

[ Voor 14% gewijzigd door maartend op 30-01-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door sander817 op 30-01-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Niet voor de eerste keer, maar hopelijk voor de laatste keer: dit topic is niet bedoeld om klantenservice te bereiken. Dus geen posts naar bijv Kenzi, dat moeten jullie off-forum afhandelen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Kenzi schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:24:
Nou, dat is net zo'n drama. Ik zit nog steeds te wachten op een Tiny Deal bestelling die is verstuurd via Swiss Post. Nu al meer dan een maand van de aardbodem verdwenen. Hun track & trace is dus ook waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
Soms is Chinashopping ook gewoon dikke lol. Een 2 week terug had iemand hier (weet niet meer wie) een link gepost naar een-of-andere kitty box. Je muntje erop leggen en de knop indrukken, kat grijpt het muntje.
Ik heb hem gewoon voor de lol besteld, maar ik kan begrijpen dat zoiets best leuk is in een restaurant/cafe achtig iets

Kitty fooipot box

Had trouwens free shipping gekozen en was binnen 6 dagen al voor de deur? Banggood gebruikt tegenwoordig andere koeriers heb ik het idee. 'UK warehouse' is er nu ook binnen 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Kenzi schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:24:
Heb het al een paar keer eerder hier in het topic gezegd :p
ergens half dec tot begin jan is er een hoop zoek geraakt bij vooral Singapore Post, deze zouden wel al in NL moeten zijn maar daar ligt het waarschijnlijk lekker te wachten bij PostNL..

Ik werk niet op de service afdeling of tracking maar werk elke dag een tig aantal berichten weg om mensen hier te helpen. heb ff geduld :) het is echt niet zo dat er moedwillig traag wordt gedaan om maar niet te hoeven leveren, daar heeft TD niks aan.
voor een aantal heb ik al refunds / resends gedaan
Was ook niet persoonlijk bedoelt, maar meer als: Niemand weet waar ze zijn.. en er is natuurlijk kans dat ze alsnog een keer op de mat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
Het kan soms ook heel snel. Op de 22ste is mijn screenprotector voor de Xiaomi Hongmi verzonden en vandaag binnen. Helaas is het een verkeerde, blijkbaar zit er een screenprotector in de verpakking voor de Xiaomi Mi3 8)7 SKU nummer op de doos klopt wel (vergeleken met SKU nummer op de productpagina).

Nu maar een refundje aanvragen bij Focalprice. Die doen meestal niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 20:45

pinda powerrr

Slow down...

Maak ik vandaag een ticket aan bij Dealextreme, wegens niet ontvangen pakket (net geen anderhalve maand), dondert tien minuutjes later mijn bestelling op de mat :+ Ticket dus maar weer ingetrokken.

Wat zat er dan in het pakketje? Drie stuks Xiaomi flat micro USB Cables wegens de redelijk goede recensie op de eerste pagina gekocht. Alleen vraag ik mij dan weer af...is het een originele? Ik heb geen usb tester en het plaatje bij DX laat een Mi logo zien, welke op geen van de drie kabels zit. Wel waren ze verpakt op de typische Xiaomi manier, langwerpig hoesje met zip-sluiting, sticker van mi.com en wat Chinees gebrabbel.
Enige test die ik kan doen is met een app, waarbij de kabel op zich prima waardes laat zien.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wow zo snel heb ik nog nooit iets gekregen uit China, 23 januari besteld, vandaag al in huis(!!!!!!!!!!!!) :o
http://www.ebay.nl/itm/181245202390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
iPodKiller schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:47:
Wow zo snel heb ik nog nooit iets gekregen uit China, 23 januari besteld, vandaag al in huis(!!!!!!!!!!!!) :o
http://www.ebay.nl/itm/181245202390
Kan wel.

Ik had 14 januari een tablet bij Banggood besteld, en had hem nota bene 21 januari al binnen via Free Shipping method. Was nog een groot pakket ook.

Andere items, zoals een 9,7" keyboard case zijn er 4-6 weken later nog steeds niet. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Waar is de Mi Band het goedkoopst? Had er laatst 1 gekocht voor +- 15eu

Bij Banggood kost ie ruim het dubbele?!

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
freestyler2 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:57:

Je hebt net de flash deal gemist. Hij was zelfs 13 euro bij BG :p
Ik denk dat hij bij TD het best geprijst is, maar dat is een kwestie van zelf even onderzoeken he... je kent de sites, je weet hoe het ding heet.. waarom zouden wij dan voor jou gaan zoeken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 22:33

koelebobes

Wen BTC €100K

Gisteren effe dit snel dit lampje gekocht zodat ik verlichting heb tijdens het streamen :D
Bij Tinydeal voor 3,30 ofzo 8)7

Afbeeldingslocatie: http://images.td-imgs.com/2014-applesamsung/EPATH-353455_04.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door koelebobes op 31-01-2015 10:52 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Heeft iemand ervaring met een displayport to HDMI adapter?

Ik zie hem voor 7,99 bij Miniinthebox terugkomen, maar hoe is de kwaliteit hiervan?

Modbreak:Dat zijn twee helpdeskvraagjes op een rij. Svp meer eigen inzet tonen.

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 01-02-2015 15:04 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
freestyler2 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:33:

Ik zie hem voor 7,99 bij Miniinthebox terugkomen, maar hoe is de kwaliteit hiervan?
Het zijn passieve kabels dus er kan niet heel veel mis gaan. Als je er vervolgens 5 meter goedkope HDMI kabel aan knoopt dan kan het gebeuren dat het dunne kabeltje van deze connector net iets teveel verlies oplevert.

Zo dacht ik dat DisplayPort -> DVI (10 cm) -> HDMI (50 cm) -> HDMI switch -> DVI (50 cm) -> ADC connector -> Apple Cinema Display wel zou gaan lukken. Maar dat ging net niet. Zonder DisplayPort -> DVI lukte, en een DisplayPort -> HDMI (3 meter van kabeltje.com) waren geen probleem. :)

Dit soort kabels zijn ook prima, sneller en net iets goedkoper via eBay te bestellen. Kost net iets minder en mocht je 'm terug willen sturen is het vast goedkoper.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 31-01-2015 15:09 ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maytona
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-07-2024

Ik haal ze ook vaak via Ebay zoals persoon hierboven zegt. Prima kwaliteit en geen merkbaar verlies. Heb hem zelf op een 10m HDMI kabel en werkt prima. Even rondzoeken en je hebt ze voor 3 euro op ebay.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 31-01-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Of misschien deze?
http://www.buyincoins.com/item/37386.html
Op internet zwerven nog wat 5% kortingen rond voor nieuwe klanten.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 31-01-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, als je links plaatst, haal dan alle referral-onderdelen weg :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 20:51

Chocoball

瞧好吧!

Voor wie interesse heeft ik heb een Tweakblog review geschreven over de Zeaplus Nut tracker http://chocoball.tweakblo...11392/nuttig-of-nutteloos

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/2014/gongsijie/11/SKU178428/SKU178428(7).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Banggood heeft morgen een seckill.
Als ik het niet vergeet ga ik eens een gokje wagen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Ik snap nog steeds niet precies wat een sickill is. De prijzen zijn erg goed.
Maar moet je dat winnen ofzo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
fifa4ever schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:52:
Ik snap nog steeds niet precies wat een sickill is. De prijzen zijn erg goed.
Maar moet je dat winnen ofzo dan?
Een soort van, je moet namelijk de eerste zijn. Je hebt een aantal producten, meestal voor een (zeer) goede prijs maar er worden er maar bv 1-15 voor die prijs verkocht, je moet dus echt heel veel geluk hebben en er op tijd bij zijn wil je het kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag mijn Earson ER151 in de bus. Besteld op 2 januari bij Banggood. Helaas zonder retail verpakking, maar wel goed verpakt in bubble folie.

Gelijk geprobeerd om m aan de praat te krijgen, en tot mijn verbazing zat er ook al Chinese mAh in ;).
Pairen met telefoon was kinderlijk eenvoudig, en eerste indrukken van het geluid zijn zeer goed. Bang for Buck gehalte is zeer hoog, gezien de aanschafprijs van 14 euro.

Na een paar nummers aan de microUSB lader gehangen van mijn Samsung S4. Was binnen 2 uur opgeladen (led lampje ging uit). Nu uitproberen hoe lang deze speaker zonder power kan!

Positieve punten:
- degelijke behuizing
- zeer goed geluid
- inclusief 3,5 mm kabel voor mp3 speler, of andere sources + micro USB kabel voor opladen

Enige negatieve punt wat ik kan vinden:
- enige vertraging als je via bleutooth geluid laat streamen (bijv. film kijken op tablet. Beeld en geluid lopen dan niet geheel sychroon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
http://www.tinydeal.com/s...card-tf-card-p-75170.html
Toch 3 euro goedkoper dan in nederland, Of is de risico te groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Aan de foto en rating te zien is dat gewoon een echte, en vertrouw Tinydeal daar ook wel op.
Bij bijvoorbeeld Aliexpress zullen er heel wat fakes tussen zitten met brakke kaartjes. Maar dat is hier niet het geval lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Heb dat SD kaartje ook maar dan de 32gb versie is gwn een prima kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:57
weet iemand nog een goeie car charger ? 12 volt naar usb ...
op internet staan ze er vol mee, maar ik zoek een betrouwbare.

-EDIT-

http://www.aliexpress.com...-HTC-SONY/1451602161.html

of iemand anders nog een tip?

[ Voor 41% gewijzigd door Aggressor op 01-02-2015 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Aggressor schreef op zondag 01 februari 2015 @ 20:48:
weet iemand nog een goeie car charger ? 12 volt naar usb ...
op internet staan ze er vol mee, maar ik zoek een betrouwbare.

-EDIT-

http://www.aliexpress.com...-HTC-SONY/1451602161.html

of iemand anders nog een tip?
Action. Kost je daar ook 2 maal geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Heeft iemand ervaring met Miracast dongles? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn er zoveel en er zit ook maar weinig verschil in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

freestyler2 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:57:

Originele verpakking €15,40
Members only:

Zakje ipv doosje :p €13,81
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:27

13art

Moderator Mobile
Kenzi schreef op maandag 02 februari 2015 @ 05:20:
[...]

Originele verpakking €15,40
Members only:

Zakje ipv doosje :p €13,81
Members only:
Gekocht in een zakje. Na lang twijfelen toch maar eens gekocht. Zal hem met name gebruiken als sleep tracker. Kortom binnenkort weer een leuk hebbedingetje erbij. Dank voor de code.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
l3art schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:47:
[...]

Gekocht in een zakje. Na lang twijfelen toch maar eens gekocht. Zal hem met name gebruiken als sleep tracker. Kortom binnenkort weer een leuk hebbedingetje erbij. Dank voor de code.
Edit: volgens volgende poster voegt dit wel wat toe..zal dus wel aan mij liggen..

[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 02-02-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Medione1210 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:24:
[...]

Nutteloze ik ook post ....van een moderator nog wel
Is geen "ik ook", maar een statusupdate hoewel dit enigszins wat toevoegt aan het topic.
Maar, ik bemoei niet :*) .

//
Wel begrijpelijk die reactie trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 02-02-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:16:
Afgelopen vrijdag mijn Earson ER151 in de bus. Besteld op 2 januari bij Banggood. Helaas zonder retail verpakking, maar wel goed verpakt in bubble folie.

Gelijk geprobeerd om m aan de praat te krijgen, en tot mijn verbazing zat er ook al Chinese mAh in ;).
Pairen met telefoon was kinderlijk eenvoudig, en eerste indrukken van het geluid zijn zeer goed. Bang for Buck gehalte is zeer hoog, gezien de aanschafprijs van 14 euro.

Na een paar nummers aan de microUSB lader gehangen van mijn Samsung S4. Was binnen 2 uur opgeladen (led lampje ging uit). Nu uitproberen hoe lang deze speaker zonder power kan!

Positieve punten:
- degelijke behuizing
- zeer goed geluid
- inclusief 3,5 mm kabel voor mp3 speler, of andere sources + micro USB kabel voor opladen

Enige negatieve punt wat ik kan vinden:
- enige vertraging als je via bleutooth geluid laat streamen (bijv. film kijken op tablet. Beeld en geluid lopen dan niet geheel sychroon)
Jaloers! :( mijn earson van banggood is midden december verzonden en is er nog niet :'(

Over die seckills, is inderdaad gewoon heel snel zijn, ga er dus maar vanuit dat het je niet gaat lukken (zijn zoveel mensen die erop zitten te wachten namelijk) en anders kan je blij zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:30
Kasj schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:07:

Voor de komende 2 uur is er nog een flashdeal voor de syma s107 RC heli. Dit is ook een leuke beginners helicopter. Hij is nu voor ongeveer de helft van de prijs => 15,99 en ook hierop kun je de kortingscode gebruiken. Heb je voor 12 euro een mooie chopper!
Destijds besteld en nu is die binnen. Van het weekend lekker mee gevlogen in de Woonkamer. Hij is goed onder controle te houden en overleefd crashes tot nu toe aardig goed. Toch grappig om te merken hoeveel effect de grond en het soort oppervlak (recht, of rand van de tafel) op een helikopter heeft.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nut2 voor €0,90. Leuke gadget voor deze prijs.

http://m.banggood.com/Nut...Alarm-Patch-p-954667.html
EDIT: Prijs is weer omhoog gegaan. Wellicht tijdelijke actie

[ Voor 30% gewijzigd door Perkouw op 02-02-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
€ 7.26 zie ik als prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh vreemd. Zojuist pas besteld voor €0,90. Dacht leuke actie om te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 18:59
Er komt wel een seckill waarbij de Nut voor $0,99 te koop is, maar die actie zou je nu nog niet moeten kunnen gebruiken. Weet je zeker dat je hem niet gewoon voor de normale prijs hebt gekocht?

Edit: De actie is blijkbaar al afgelopen :( van die timers klopt dus ook niks.

[ Voor 13% gewijzigd door O88088 op 02-02-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Er komt een 'event' bij dx.com aan met 800 producten, die morgen start.
Hiervoor heb ik 10% korting voor mezelf en 10% om weg te geven, voor max 3 producten in de winkelwagen. Weet niet of anderen dit ook heb gehad? Ben benieuwd wat er tussen zit, als ik het niets vindt, deel ik de codes uit :P

http://www.dx.com/Event/2...m_campaign=20150203onsale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

FunFair schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:41:
Er komt een 'event' bij dx.com aan met 800 producten, die morgen start.
Hiervoor heb ik 10% korting voor mezelf en 10% om weg te geven, voor max 3 producten in de winkelwagen. Weet niet of anderen dit ook heb gehad? Ben benieuwd wat er tussen zit, als ik het niets vindt, deel ik de codes uit :P

http://www.dx.com/Event/2...m_campaign=20150203onsale
Jep, heb ik ook gehad, straks eens kijken of er wat leuks tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:59
Voor de mensen die de Xiaomi Mi band nog niet hebben en wel graag willen kopen, de Xiaomi Mi band is nu bij gearbest.com te bestellen voor €13.17 met de onderstaande coupon code. Volgens mij de goedkoopste tot nu toe. Inclusief originele doos.

Link: http://m.gearbest.com/smart-watches/pp_126026.html

Coupon code:MibandXH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Dennis H schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:54:
Voor de mensen die de Xiaomi Mi band nog niet hebben en wel graag willen kopen, de Xiaomi Mi band is nu bij gearbest.com te bestellen voor €13.17 met de onderstaande coupon code. Volgens mij de goedkoopste tot nu toe. Inclusief originele doos.

Link: http://m.gearbest.com/smart-watches/pp_126026.html

Coupon code:MibandXH
Gearbest is in mijn ervaring wel traag qua verzenden, steeds ruim meer dan 4 weken. Dar is natuurlijk niet erg, maar gewoon ter informatie.
Pagina: 1 ... 75 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.